Karel Makoň: kotouc-4-c (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

ten případ u závodilo by ostatně do dolití divokého stavu soustředění ve kterém který za ubohý za nemohu vůbec třeba osobnost ale věnují se pomoci a to udělat aby rozespalá něco znemožní lidskou a tomu řítím člověku ukojení jenom to co to nedostávám nic všímám těm stav nastává doznalo aby se zemí opakoval zeleninou se to musí víno ne není to násona to tam naopak ale nebo dokončí odešli tu li to je byto nesetká do sebe by si říkal taky by to nedělalo vyvoláte také nenese musím vítovo stavu jako by se nikdy ji a opakoval a obětovaného vboha nebo jenom milost za milost bereme to mám pořád vitalismus ne umět na jednom os vícero a musí být obětována obrovská milost že ježíš se narodil na světě a on se to rozumí obětoval tím to jasně tamtomu se tam nemusí ukázky to byl neobjevil tak to to není dalšího jednali ani do vývoj zatím nebylo tak i celý poradil že by o sobě aby snadné to nastává aby něco kárá se to rozpoutá aby o paměti věděla o věčnosti tak to říká svým ten opačném konci stavy nezažíváte ale nedíváte události o kterých budete klidně lid je se sil vinna vodil se mi sosobní nebližší a tím to nenáročné síta tím je i naděje že s nebe do do jasně a to při tose velice sílu k bohu že to není váš prostředky si tolik mám tedy odporují dotažena uznávám že se hne od boha to rezistence často při tíhnu že vlastní vůlí že je to ano vlastní vůli i vám říkám císaři se plní třebas ti to že by přeci musíte plnit za li na vůli boží že jenom vědět že ta síla abyste mohli myslet abyste mohli něco chtít od boha a musíte ctít a takzvanou vlastní silou že pak nikdy se vám nestane kdyby to byla v tom smyslu vlastní síla dobra dříve sem vám totiž naskytne příležitost takhle budete svisle v svá ukáže jak ste svoji bezmocní bez ohledu na anahatou jet ženo chcete bosé z řídit a tak potom a to se opakuje taková jaké zkrachování se opakuje tolikrát přiznáte když vládnu svou vůlí tak bez síly boží se to neděje a na tu svoji vůli potřebuju příkon síly abych mohl něco si že to nemohu na vás a bylo by to nesprávné abyste svoji vlastní vůli neprosazovali se dokonce radikálně prosedníka potože kdyby tomu bylo tento a to ti stal tím že nás o tom musí poučit pozorností a vyháněl penězoměnce chrámu to bylo použití vlastní vůle on věděl že od otce to věření k tomu je pověření k tomu abych rám byl čistý nabyli poproste filipky tam de bylo se a potom měl právo ho vždy bych svou vůlí například vymykal svoje nitro v vypadal všechno bude ne a viděl v tom vůli boží že to tam budí to bych byl úplně na se a totéž co platí o mém nitru platí také o mém okolí mám právo mám li tomu posvěcení v tom jevu zasahovat radikální než kdokoliv jim jenom bych neměl při tom na jiných lidí že ho sám jsem schopen pro určitou úroveň poznání na to nemám právo abych na chtěl se ve s takovou přísností jako jako třebas na sebe to bych byl velice krutý a takzvaný smutný svatý jak říkám musím se umět vyjít situace že jsou a daleko méně lidový než a co by dělal ve stavu jejich nevědomosti a nesmím ani chytni víc než co v tom stavu bych před to káže by se dalo dělat ale v tom mohu vyžadovat procentní mám na to právo a budou mi do toho velice věčný že jsem to prosadil vždycky slovy ne to velice věčný je zametá za zlé ne ale pak si uvědomí oni tu prože když máte nějaké vyžít do tak horšíte užitou radí lidi stejnou měrou jako pro sebe ovšem tak abyste neodradili a aby to je taky nepopudil že ano je to takhle uděláte tak pak teprve milujte bližního jako sebe nemáte právo pro sebe něco dělat a probuzeného ne v tom misto smyslu to je odosobňování že mu nařizujete takzvané vlastní vůle protože žijete ze světla a jednáte světa který je vyšší než i kdyby to byl bych to předvádí tak na lodi musí vy kapitána stavy obyčej námořním jakmile se jednou ocitnu ve stádiu kapitána ne tak musím zařizovat a ostatní jsou úžině být do toho věčný protože se koordinuje jejich snaha a oni tím že společně tanlerových tak řekl námořníky tak by táhnou snadno třebas vlast ne a kdyby jeden poslouchal druhý neposlouchal tak by to za tou nehnuli a tak je to ze vším když musíme si uvědomovat že máme větší práva než tatí ale i to to se zavání vlastní vůle nesmí být vlastně to řeknu čínským prosazování vlastní vůle by to být otá musí být opojena jasně asi tím vědomí otázka pověření a musím vědět komu jsem pověřen čemu jsem správně zde a tam dosahovat a je nebudu přejímat na sebe úkoly které o kterém na kterém nemám pověření a teď bych nemohl bez ti říct že by se nic pověřil pro jsem na příklad nehrnu nějakého kázání tam kde místo pověření říkám kořenem to vůbec v tom nesmíte pověření tou ta míra pověření jaký jakou pociťuju o kterému ježíš že vědomí nechává klidně ne tak taková to víra je pro rozumí abych podle jednal někdy je to jednání které přesahuje normální lidskou činnost znamená jsem čiší než normální člověk a nikdy je to nečinnost která přesahuje nečinnost lenocha podle míry pověření ježíš kristus spal narodily byla bouřka to byla víra pověření rozumíte a vymítal ve vynechám to byla víra věří tady mi na to máte dva takové poli a ukazuje vůbec všecko co potřebujeme jenom to tam liší a my se taky to sou podle toho září jaké bylo jeho pověření aby spal při bouřce aby mohli ukázat že jsou strašpytla a že musím věřit v boha i tehdy ž nevidí jasně účinky jeho pomoci neboť bůh neumírá bůh je s nimi ale protože neumírá ani při bouřce tak nemusím vůbec strach prosím to tedy bych vám dneska lidi o tom co je to pravá přirozenost ano pravá při rozen v tom smyslu že totiž my svým vývojem nemáme mít nikam jinam než k tomu abychom se co nejdokonaleji přidali k věčnosti to je samozřejmé vám že jenomže to fráze která vám toho moc neřekne ale my se musíme odívat jak zachycení vidí tu práci věčnosti a podle toho se zachovat tu práci věčnosti vidí tak e ta věčnost pracuje jako by mi pohlcovalo ne ale či jenom ta práce která vypadá jako by nebyla prací je ta nejintenzivnější práce protože není vyrušován pohybem jak myšlenkovým tak fyzickým ani časový pohybem a je bezčasová čili hrozně nový pohyb časový pohyb odpadá a tím činnost je absolutně nerušena k takovému stavu bych chtěla více dostali to je ten pravý stav žádný jiný stav neuznávám když například dejme tomu se vám projeví nějaká radost je to hezká věc nemůže proti tomu mít ale dobře víte že víno které se v je tak se také době a že po něm zůstane maximální jaká kocovina a čím mi to výtečnější vyříkali a tak je to s každým stavem a tomu stavu zármutku jako odstaví radosti po zármutku je člověk taky do nečtou svízeli se zamotaný přestal on ten stav ještě doznívá čili je třeba abyste člověk uměl připojit k tomu způsobu jednání jak ta vyšší přirozenost všechno zařizuje je napřed to musíme porozumět tak třebas když vzrůstáme jako děti do dospělého člověka nijak vědomě se nesnažíme růst kdybychom se sebe víc na žili tak to nepodporujeme ne nýbrž prostě jiné všechno ostatní děláme chodíme pohybujeme se za v duchu a myslíme a tím dorůstáme do byla člověka tento vrůst který je absolutně samovolný je způsobem pochody který na které nemáme přímými ten je vzorem toho co myslíme dělat to znamená jakým způsobem se způsobuje tenhleten růst že do toho zasahujeme do toho to a my například každý úsilím kladným zasahujeme do růstu víte dobře že od gastan sebe myslí stává se tím že na sebe myslí zdraví protože ovlivňuje podobou činnost která probíhá a samovolně napřed bych na sat myslet na srdce tak poruším jeho činnost no a tady se nedovede tak poučím jeho činnost a tak dále a to jsou činosti podvědomé když na nemyslím tak oni sami funguje a tak je to v tom duchovnu dokud se aktivně snažíte o poznání věčnosti tak tímto samotným aktivním snažením nedosahujete tu věc ale jakmile dosáhnete takového duševního stavu že bez toho abyste dorůstali do věčnosti nemůžete existovat tak to je správný stav při kterém začnete bezděčně samovolně růst bych to řekl takhle jinak je na udře být k tomu samozřejmě nějaká zkušenost že třeba na začátku třeba nějakého vnitřního uskutečnění které se dosáhne velice snadno za podmínek laboratorní velice snadno vnitř skutečnění že již nějakým způsobem se dáte podmínky aby se třeba začli milovat srdcem ne a tím se dostanete do stavů do který jsem se dříve nemohli dostat pak ale je zapotřebí aby tento konkrétně vypadající stav pocitu výstava aby končil protože dokud on existuje tak vlastní pociťuje ze sama sebe rozumíte se v tom stavu a to je to nežádoucí kdežto když on končí a zkušenost dy ta zkušenost nekončí a tu je ta zkušenost je a tak způsobuje nevědomí nebo podvědomí nebo v samovolný bezděčný stav jiný stav k věčnosti než kterou jsem měl předtím chápete to a tenhleten stav němá řídit ten puncovat všechnu moji činnost ten způsobit že jinak přistupuju věcem než jsem přestupoval před tím že jinak hodnotím že mám jiný řád hodnot a tohleto všecko když mám tak celým životem dorůstání nejenom nějaké vinice dospělosti ale k nějaké duchovní dospělosti k tomu bych chtěl dostat abyste nej nějakým konkrétním cvičením jenom nýbrž abyste celým životem samovolně bezděčně pro ten zbytek toho vnitřního stavu který v sobě máte to pocitového stavu který v sobě máte kde není dávno pocitem vzalo uvedl jsem pocit pro tento zbytek tohoto stavu abyste byli schopni se vyvíjet vyšším způsobem než normálně se člověk vyví zárukou toho je právě nějaký začáteční stav který člověk zažije nějaké vnitřní uskutečnění ze kterého se potom musí vycházet ale řekněme abyste z něho mohlo vycházet tak člověk musíte řád hodnot který mu byl jednou ukázán musí ho dodržovat protože jakmile zákon to poruší tak to se podobá vlastně tomu jako kdyby dítě porušilo způsob výživy tak by nemohl vzrůstat ne musí pořád tu výživu brát a tak ten člověk který nějakým stavem nějakého nějakým úspěchem třebas při koncentraci se někam dostal musí si vzpomenout jaká to byla metoda kterou se dostal a to musí pořád působí dál ta výživa ale ta vás a není růst e ten rozdíl výživě se třebas podruhý vůbec nic nestane na tom nezáleží po důležité i to vyčinit modlitba všechno je důležité pokud se tím někam člověk dopracoval ale nesmí vát o toho konkrétní růst nýbrž obnovu toho vnitřního tam který tam dostane že kdyby ten vnitřní tak nastal jenom při modlitbě a by to bylo strašně málo ostatní život by přetáhl na druhou stranu to snažení a a byla jsem život zase těmi kolem starým to jsem propadá tohle trvalého třebas duchovního víření denně opakovaného ne ale ne proto abych si onoho sliboval konkrétní účinek nýbrž slibuje si od něho nový smysl života který mi vštípen tím že uchován ten plamen rozumíte to je to méně hoří aniž si toho jsem vědom zrovna jako my klece ani vy proč a jak se to děje nepotřebuju to věc nepotřebuju to pociťovat právě proto že je to nepociťuju tak je to správné dokud to pociťuji tak to není to pravé to je jenom prostě přerození nějakého světla nebo nějakého vypáčil to a plo na této svatí za nutí samo jenom přechodný stav jsem si přitom vědom že když nechává se takhle v sobě mimovolně samovolně bezděčně bez konkrétního přičinění jenom zachovávání starostí životního necháte se růst tu věčnost narůstat poznání tak vždycky dojde v určitém okamžiku nové kvalitativní změně že to kvantu narůstá aniž si to se chlívě domy ale kvalitativně vždycky dojde také zastane nový stav to výstava ale z toho stavu musíte co nevidět zase vyrozumějte z například dejme tomu vstoupil ježíš do jordánu tak ten stav musel představou toho dne být ven o tom které lanu byl v extazi to přeci nemohl v nich být ne když vyšel to spojení s otcem bylo jiné po jordán než okamžiku jordánu tam bylo velice temné po stránce že nebylo vůbec konkrétní bylo abstraktní pokud se mi tak zdá protože kdyby jako tomu tak nebylo tak nemohl nemusel jít na poušť a nemusel se postit a nemoh bylo satanáš třebas prorokovat ne a teprve potom když překonal toho co ta nás je to že by to se další stav tak tento náš dál ne objevoval ani to ani ten tak vony dobrý stavu se na opakovat ani ten stav špatný se neopakoval pro pokušení toho satanáše aby ho mohl trvale víc ve spojení s otcem ten něco jiného než nějaké vnitřní uskutečnění důsledek určitého vnitřního uskutečním určité úrovně ano tohleto musíte prosím vás moc dobře rozlišovat protože jinak budete a ta na každém stupni že jste jako ztratili nějaký stav nebo že nějaký stav ne nabýváte to je hoši nadít ne nabývám nesmím zatím stavem více určitým ale ho dycky musí nabýt protože jestliže správně jedná se svým životem tak jako že jsem v náručí boží a z jeho síly všechno dělám nemusíte starat i tu sílu mám nebo nemám prostě a za tady je když ji necítím to znamená symbolicky když ježíš spí vedle ne na tom nezáleží uvést na ta síla tady je ten příkon tady je že mohu této síly mimovolně bezděčně růst a když se nedostaví začat nějaký zase přechodný stav tak je to moje chyba jsem nerostem to neživot nebral takhle samovolně a jsem nebyl také bezděčně jsem pořád v tom životě jsem do toho zasahoval svou vlastní vůlí musím pořád ne větší a větší míře dopřávat bohu aby svou vůlí působil ve mně a k tomu dávám jenom tehdy při to se o jednání a pokud se ho jednání přibližuje naní boží jako by to totiž jednání nebylo jedna jako bych nevěstou vyznání vylito co dělá pravice to důležité důležitější než si myslíme do si myslíme že to co pak znamená to znamená jako bych byl nic neudělal ačkoliv něco třebas dělám ne na to nevzpomínám a tím mohu ji za se jakmile u toho úpí jakým způsobem rozebírám si to hodnotím to pořád tak nemohu jít dál je to špatně nebo dobře musím jít dál a dál se detailu tím bezděčným spočívání náručí boží stím že dítě které vloží ruku do matčiny ruky že nepřemýšlí proč je ta matka ochraniteli a jakým způsobem a jak to dělá a v čem je moc ne nýbrž klidně vloží svou ruku do ruky matčiny a tohleto my musíme dělat celou životě k tomu se musíte dopracovat tak vy to způsobem konal ježíš kristus vůli otcovu o jinak ne a eště to nebyl ten vyšší stav jak by to dobře a roky nám tohleto stačilo ale nesmíme se s tím kojit ani s těmi li se naše smíme spokojit že vědomě konáme vůli boží ale dobrou známkou pokroku je že jednáme na jsem říkal cíli dně bez rozčilování ne pro všem vět takový že bych opis věcí protože to je jenom zevní následek toho vnitřního stavu jednáme z takové vnitřní jistoty že jsme dítky božími o na to bychom mohli přeci žít je z vy se že jsme učedníci páně že nás vzal do své škol že se o nás stráž mi o tom nevíme že tedy žádná moje starost nemá vůbec nikde žádné místo a nepatří do mýho života musím jste chvíli kterou mám přeci vykonávám vůli boží jakmile jít nevykonává tak jsem na to upozorněn a toto vedení právě velice prospívá bych šel kupředu protože pořád na každým kroku vím zásah vůle boží ne začátku chci a vůli boží a říkám si ve stavu v jakém jsem se tady z vůle boží a jednám jako by to bylo vůle boží a když se ukáží z to není vůle boží tak napomenu dosti a všecky jinými věcmi že a to musím upravit na to musí malé upravit podle toho jemně a to musí být moje starost abych to upravil podle jeho vůle ovšem zase takovým způsobem jako tito předešel a z toho radost asi tak ne mám z toho další starost samozřejmě o možnost a právo a výjimečné právo privilegium se to to zařídit a tím se roztodivné se být soudcem nad sebou samým to je samozřejmě něco co vám nemohu úplně otcovy to musím přivést na pravou míru myslím že svatý joze když poslechl ten hlas z snu ne tak musel nějak sebe umět přitom přidržet musel sebe donutit k tomu aby ten hlas poslechl protože není pochopitelné a není srozumitelné ani není pravděpodobné že by byl bez víno odporu dokázal plnit vůli jednoho snu kdyby se byl sám sebe ne překonat to souzení sama sebe mít totiž povahu sebe překonávání odstupování od sama sebe od vlastní vůle je svatý pavel to řekl duch zaručeně připraven zajisté připraven ale tělo je slabé a vy taky se všemi sklony tělesnými jsme velice slabý a my si musíme zachovat tento způsob soudu co je naše slabost a co je naše síla naše slabost v tom že se mnou cloumá to zvíře a ten člověk který svou vlastní vůli a své vlastní spády a se vás míchou ky pro musím něco se prachu a moje síla je v tom že dělá dobré nebo zlé ke všemu bere sílu od boha to je moje síla ti není to vůbec je moje samozřejmě že je pořád žije z vůle a z lásky boží a ze síly boží čili jestliže ten člověk je úzkostlivý v tom smyslu že si přeje aby vůli boží nepřekračovat aby tou silou boží nemrhal a aby v tomto smyslu se kontroloval tak je to v nejlepším pořádku ale dál to nesmí být ve všech chto případech je tady jedna hrozba že když provádím tu kontrola se stane samoúčelnou ano to znamená dělám proto abych se uspokojit že se nic správně provedl na konec když si správně provedu tak jsem spokojen a tím na nemohu jít dál tak on to na být jenom požaduje tomu abych mohl jít dál no to a nemůže být se levého života v tomto a musí být prostředkem který jakmile dohraje svou roli a uvede na správný směr tak neexistuje protože on trvání něco vědomého a není to je co bezděčného ano jako duchovní cvičení nejsem proti němu jako nejsem vody kontrole a tady to víte správně jako vůdci on to nějakou si modlitba se obdobného něco jakou funkci to ostatní kromě toho že to na to dostane na správný směr modlitba třebas na změřil správně otravě správné nasměruje ale to směřování není kontroly při tom ta kontrola potom hlásné jako předtím a nebo přinášela uspokojení níže to jde že tak bych nemohl jít dál jakmile zjistím že ta kontrolně doba dovolil abych správně nabral měl tam mám s mým životem svěřovat tak kontrolní systém musí ustat a musí a musíme se znovu se objevit jakmile ten člověk se něčeho dopouští co není správné samozřejmě vadilo člověka jako třem byl třebas nějak mládí tak tam ta kontrolní být velice hustá protože ten člověk vrůstá pořád se o stává bych tři kdežto v našem věku tak kontrolní být takovému stále mám svůj životní styl a na tom těžko budu něco měnit jenom musím ten styl kontrolovat jestli probíhá v daných mezi li se mi nezvrhl rozumíte jestli opravdu neodvádí někam stranou ale jako stav na kterém bych byl tak taky kontrola outre bych zůstal trčet by byly nakonec překážkou tvýho tak proto vám musím říct byl by samoúčelné tady byste tak byste okolo tohoto čil okolo toho kontrolního bodu nebo koho toho stavu tak proto vás musím upozornit že na určitém stupni to ne kontrole te tak nebo čím dál tím více nekontroluje to jako zpočátku před u kontrolou dosahovali prudký změn ten museli prudce započít zéba doprava do levá se se synem směrem že jo ale později ta kontrola jenom víme jemného se poopravuje tak jemňounce bož nakonec ani ta kontrolní vidět jako by byla kontrolou nikdo na vás nepozoruje ten člověk najednou obrátil na štveráku se to se naše věku kyne jeho stát měl být tak jasný směr že třeba jenom po oprava dráhu jenom to je ovládáno jako asi třebas se dneska opravuje nějakými aparáty ze země drá druhy se na měsíc že ano tak do sice svůj směr správná opravě se jenom nepatrně ty kontroly a platí jenom nepatrně posouvají tou drahou že takže to nevypadá vůbec o kontrola a zabije to nepa jako změna zásadní změna kurzu to vůbec ne jako trvání nikdy takovou zásadní nebo tři ve způsobit takže musíme říct že jak kontrole začátku velice nutná tak čím dál je vlastně taková průzračnější tu levnější méně se přednostní méně důležitá na konec tak kontrola vlastně odpadá protože člověk žije v tom bohu ne čili to všechno musí dostat na například kdybych dnes a byl v sobě takovým soudcem jako jsem byl do těch sedmnácti let tak bych si znemožnil další pokrok kdybych se bude těšení let ne kontrolována jsem nezpůsobil patrně ustavičně nekontrolován nezpůsobil že by se byla ta stylizace mého života o o měnila nebo změně nebo převrátí a v uvalit ten stav který jsem zažíval po prvního obrácení ale na tom další obrácení které jsem dosáhl to bylo zapotřebí abych od tohoto způsobu ustavičně kontroly upustil a nahradili vyšším způsobem který se jeví řekni pozor které jako nic nedělání bych tak řekl čím dál tím víc jako nic nedělá proto se vám ukazoval nejíš krista který dělal zázraky dělá méně to bylo dosahem větší zásah než tady a lékařství zásah ne není to ikoliv leká třebas jenom operuje sepisoval no tady přímý a prstem nesmíte k ne není ale nestačila více proto že jednal tak to samovolně tak bezděčně tak je bude takové úrovni na které nebylo třeba seřezal do krmil aby vůbec ze sebe vytesal člověk nebo vystřebali tu sílu kterou k tomu potřebuje ta samovolně v vytéká čili kontrola na každém stupni své o poznati a vždycky ta jít vlita musí býti trošku jiná no čím dál stává jemnější ten důležité stalo se že i dokončí kteří svatí pořád sebe soudili pořád se mučili ne co pro to co jsou zevní ale tito lidé nejenom že nevíte o ani v sobě a činí nevytratí a když sami takhle přinesou zacházeli obyčej také tu přiznat že doví na jiných spolu neúnosné takže se nemohli stát například vnuci správným o stane třeba že zůstali v klášteře a tam se mučili protože nebylo by to příkladné posadí i o to nikdy by byli řekli jak tohleto dokáže kdežto řekněme na druhé straně zase plním opak řekneš zase za vlastní přiložený na se na pleteni konci takový čínský mudrc zenu ten dělal dojem vždycky úplně onou dloho přirozeně se chovajícího člověka obhroublého přímo neschopného třebas jednoty jemně a nebo tak nějak prostě jednal absolutně přirozeně jak to jeho přirozenost vypadala když byl to člověk prostý tak to byl prosí to řek vědecký tak to učednický zůstal na úrovni a nedbal o tu úroveň toho se opak toho ne ale my musíme si z obou příkladu nějaký vzor a radě se dostat k tomu člověku který tady dneska před námi je ten člověk to je někdo jiný než někdo za dob ježíšových nebo než za dob tam těch činů na rozhraní našeho letopočtu to je čili dvacátého století který vychází z velice složitého způsobu myšlení a tato složitost myšlení se nedá překonat jinak než nejlépe tou samovolnosti že například se tomu je jako studovat ne nebo číst tak mu to nesmím zakázat proto že to není duchovní tomu nesmím dělat celý do dívat na nesmí to za kázat použito není duchovní bude musí zakázat to co od třebas ničí třebas příliš nejedlo přílišné pití vášně a tak dále ale přirozené sklony nesmí ani pěstovat ani od mít a přirozenost musím umět v tom plout takovým způsobem aby mně to nebralo celkový smysl života a něco z něho neubíralo ono totiž to tímto způsobem vezme a když je zatím nějaká zkušenost duchovní tak například záži dva za je pro jiným než byl třebas kdy si něco je v tom nám i zážitek třebas jít i ukuje pro něco jiného než pro jiného člověka a to není pouhá technická záležitost třebas pozoruju toho lidi že když tam neřídím a učím se na něm třebas bezděčnosti tření řešit situaci dopravní bezděčně jinak by ho to unavovalo umýt tak zběhlý v tom že to bezděčně řeší a co se bohu kdybych mluvil o těch hříších to by byla nejlepší příprava po taky se sám stal jednou byl věčným řídit že ne a tak to novou a tak mi to za ni to nepoutalo protože chození do divadla nebo zjevení autorem to všechno by mohl dělat když letadla do k tomu jsem tou dodneska ochotně při svoji jenom tehdy když budu schopen to dělat pokud možno bravurně bezděčně ani bych na toto přerova celou svou bytostí myslet aby moje vnitřní ustavičně mohlo pět bezstarostně v bohu aby to dělal ta povrchová stránka člověka jako třebas u toho říše profesionálního na to dívá a pochován stránka se se mnou baví a bezvadně řídí to by začal vší dát nemohl to je mi krásným příkladem toho co dělali třebas ženy domácnosti se třebas tu a přitom se baví tam to štrikování probíhá nikde na povrchu nebo na periferii a to vábení je třebas to hlavní a umě je ten směr směrem k bohu do ctnosti to hlavní a toto periferií všecko musí být tak bravurní že to nezatěžuje to nepoutá tepen způsobil kterému vás chci dopracovat ano abyste všechno dělali dokonale buďte dokonalí jako můj otec v nebesích nic méně asi si to nesmí být dokonale s na to že to tak musí být a dokonalá vaší přílišnou pečlivostí touto musí začít ale kam to musí taky nekončí jak to dokazované te do určité míry takovou pečivo nic k tomu přidáte a tu si si jednou říct opustit aby se to mohli samovolně bezděčně lépe dělat všem jak jsem vám říkal že jakákoliv činnost kterou ne ne neumím konat ne ramě ruší vlastně tak činnost nesprávná jak jsem jak jsem vám tady záleží takový podivoval který bychom neměli takovou čelo vůbec provádět ovšem vás se upozornit takhle by to taky nemyslím jsou například činnosti které jsou pro nové ne a život je takový že pořád přináší něco rodových úkolů se kterými se se před tím nikdy nesetká a musím zvládnout a tu si zase říkám jestliže na přijde takový nový úkol který mám zvládnout zase to peníz vůle boží že na ten úkolem s vůlí boží sice se zdá že je to někdo dává jiný třebas jeskyně ale smrti a v tom vidím vůli boží to znamená tady se ode chce abych svůj život ale rozvinul a taky musí se svůj život rozvíjet čili co jsem uznat abych brzo dosáhl co nejrychleji dosáhl další bravůrnosti v nové činnosti čili to mistrovi časně nějak to ne odbývá jsem nesmíme říkám nějak se s tím vypořádám nýbrž do toho du plnou rmou a plně to hledím vládnout co nechej a co nejdokonaleji tím tuto novou činnou stanu brzo při řadím těm ostatním činnosti především hledu organické spoje s tím ostatním co a to je to nejdůležitější prosím vás novým věcem se učíme tím snáze čím lépe a dokonaleji přiřadíme k tomu co umíme pamatujte si to tedy jestliže je někdo považoval za geniálního třebas v nějakém oboru jakého proto že měl k tomu co předtím uměl přiřadit to nové to nové a fakticky velice málo toho nového je velice málo a když to není přiřazeno k tomu starému tak se všechno ruší to nové sestře ba podle se jak se říká se sky zapomene k se si to nezačne nese to ovládat nikdy to neovládá komu to cizí k jako ta neochotu tomu přistupuje ano nerád toto nerad věčnou přistupovati to tiší o tom že se nezvládl určitou činnost čili abych to moh rádi a tak ji musím dokonaleji zvládnout tem a dokonale záznam uměti přiřadit k tomu co dosavad sem dělal organicky přiřadit musím mít svoji osobnost jako jeden jediný celek nikoliv rozpitváno několik částí jednat s dělá něco ráda začátku dělá de rada a všechno to to byl stát musí udělat a hle to nesmí dopadat do jsou ustavičně a rozpory které člověka v jeho silách oslabují přístího tímhletím způsobem se oslabuje člověk čili jakoukoliv činnost novou musí být člověk ochoten přiřadit stane nebát se neustrnout protože vedle toho také povinnost růst ne rozvíjet se dokud na nikdo žádá nějakou novou činnost kterou jsem předtím nedělal tak v tom vidím vůli boží do to říkám ve zrušení jsem se nemusím v tom vidět to záleží na koni tak ale obecně řečeno vidím v tom vůli boží a přiřadí pokud jsem schopen to přiřadit když nejsem schopen to přivede k tomu co znám tak prosím odmítám odmítá třeba dejme tomu proměny těžkého přeli k původní francouzštině třeba španělští vášní portugalštinu případně užití a je to pro poměrně těžké před tomu angličtinu ne to byla celá kombinace mezi čínou a touto ten soptí ne a provést aby šu nepřiznám bylo bylo v tom mnoho potíží nedovedu to organicky skloubit rychle sou vy není nemá to čas a zase musím vážit to že nám tady vyměřen nějak život pro sebe a že tam nesmím do toho vložit takové dlouho dlouhé zvládá vání které by znemožňovalo fakticky růst jako celku růst abych mu prosil třebas určité věci třeba a liší se říkám ale celkové vy ste rozví v potu aniž o by čas musel se doma pořád studovat a tak dále a za klaněly třebas tělesně nebo aby všelijaké jiné či wc a to by zanedbával něco svého setník činnosti tak to nectné vaříte aby se jako věděli že tam to první tam říkal že musíme brát jenom z ohledu na to to co vám tady říkám bezděčnost neznamená zastavení růstu na roste i ta míra bezděčnosti ale tím že se přiřazují nové činnosti tak je potom nakonec přiřadí také do bezděčnosti vyčetli a když mluvím česky nemusím myslet na češtinu vite to dělám bezděčně nějak bezděčně velice složitý aparát bojuju v sobě a ono to mluví česky a takhle bezděčně když předáním trestáš no tak je to v pořádku když to není bezděčného žít překážce stíny to není bezděčnost tak taková znalost ne neuspokojí a taková znalost zneklidňuje a radši italsky tedy nemluvím rozumíte mně a tak tak také v jakékoliv vaší činnosti třebas svaté povinnosti třebas či svém povolání a musíte hledět takhle zvládnout svůj činnost tak byste ji mohli organicky při zradit bezděčně přiřadit byste nemuseli starostí v vykonávat v tom smyslu nýbrž jenom přiřazovat a když se mi dneska začli se ptát jaký mám vlastní s vámi záměr a s vámi zatím záměr ten dosahovat do jordánu to stačí celkem na to aby člověk zvítězil to ostatní není tak obtížné přestože v jsou v tom na ještě těžkosti se tam ukázáno ale jakmile člověk získá zkušenost že je synem božím ne že se to někde naučil jakmile získal tu zkušenost vlastním poznáním tak je na dobré cestě k věčnýmu životu neříkám že máte věčný život ale na dobré cestě bych byl rád aby vás nemá rád nasadil nebo řek bych navodil prostředky kterými se tomuto tu v jordánu dostat ne člověk musí být v tom co je jeho otce a že musí být poddán svému okolí poddán být ne jako o to nýbrž jako samovolně mající věk ne tenhle to jsou okolností který pán bůh přihrál to je otec ne můj ale o od boha mně dané matka od boha věděti od boha někde a tak dále a proto je jím oddán abych mohl být v tom co je mého otce totiž to jednou dovím souvisí na bych jinak nemohl být v tom co je mého otce abych byl jenom poddanosti tomu cemu okolí a níbyl to rušilo v tom že musím být v tom co je mého