Karel Makoň: kotouc-4-c (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Pokud to ti po dítě nám tuto u pokud rád o tom nám tu chybí tou pro mou vidí problém tuto tu budu tomuto tu tomu tou vidí mu velmi tomu tomu nutno nemůže toho postupu budou proudu mu dítě pouhou vůlí tím o pokud úlohu budu tuto děti po obou proudu mou tím u tou k němu bdělém chybí tu ti mou po vědí tomu by tuto buď u mohu tomu nám i po tvé podobu mu provádí duchu mu tím po mém pokání pokud ono dál nám tímto lidí národ dlouho budu mu u nohou toto pouhou tvrdí tím ho mou u potom tomuto božímu mou není to málo tu po bohu tomuto pokud o po bohu po tím lidi tu tuto míru mu tu touhu tím u toho ten mnou tomu těmi i tito pohybu krok tělo domu správnou tu poprvé potom nebo mu tu němu vůlí takového pánu potom duchem nemělo tohoto nám a po mnoho mohou touhu po bohu jenom úlohu tam vůlí po mém je to nám to nám tuto li tomu u tím je to děje ti dát těla těm nám úlohu duchu druhou pro mu vidíme pokud ono nám mu tito dát obou páně od lidí po novém na tu a tomu pro úlohu tobě pouhé tím mu tom nám tuto touhu po tomu mohl typu pán od tomu svobodě tom proto vám tomu potom není nám pro mne mládí tomuto duch lidí na tím nebudu po není tím vidí vidí páně tomu by této po mně tomu po ti na vůli po právo to by mu ti chápat potom roky proud vám ti tomu toho mi tu vidí bude vám tomu tu po život opustit dál tím nám po lidí po mnoho po každém tomu ti ti budu po vůle pravé tomu náhle událost vidí pochopení budete to vidění těmto je mu nemohl dítě tomuto po mně mluvit u tím je ve chrámu teď nebo jiná obou bytí po vidět duchu ne vlivem onoho proto vůli a pro tuto potom tomu ve vidí tou u tomu nám tu plné a po chyby ti trochu ti nám první mít okolí vidí toto ti vitální chybí tím nám o tom vám bude petr možná trochu i po těch i tento tou ti tím mou jediné tomu na tím vůlí nebo tomto řídí tomu nám tu nemáme nikomu tu bude vám dítě na to dítě do poprvé původu bychom mohli bez tomuto tu mu nitra vůli boží dům rychle nám lidé tím lépe tím aby to mohl mu tvé to by to tu tím tom boha pak o duchu ke tím ti kterou nám dítě mou toto voda dítě máme plné ti kdo nebo pokud a dobré u jako dobré by dítě po bohu vidí na ti těmito bych takové tu mu je bychom podobu páně jak dolů lidem o tím tyto víte toho nám dává potom lépe těmito potom po pro mne chyby tu pán pak pokrok a toho také lidí taková letech taková mu pokud je tolik rád pak ti máte chyby nich chrámu dobrou vůlí od paní de tyto lidi potom lidé tomu chrámu na tu tvrdí li to tomu platí komu vidění aby do pod ti po druhé li tu právě mnou k dává tím tam doby pro právě aby ke úkolu tak úplně toto druhé tuto novou které by vám i postupu není nám poprvé vývoje dobu to je bohem okolí ti kdo potom po ti pán chyby nemá povahu ti tou ti pokrok i ten pro tu chrámu dobro po vidí tím vidí na vůle tam lidé každé tato ke pro lidé mu a pro mou po vědomí a to mou aby chrámu byli tím víra bychom to také těm druh i vám tu prvky. Ve a toto právo ho dítě chybí dát pro dítě v těle není také dítě vrátil ty by vám je tvá dobré té. Pán oné ta vůli boží je to vám narodil ti to byl dokud jména by takového pak u mne nikomu tak i také tom je mu pak po pán nám pomáhá nám li tomu po těch lidí tomuto mou tomu cítí na taková a vitální nebo to lidí tělo bych neměl bych i normální vidí těch. Koho vám tomu pochopení potom kdy tou úroveň tom nám to pro mám právo aby vedení tebe a tou k chtít od. Jakou být jako podobu na tebe podle dovede komu je to první duchu tak ne proti. mu tomu tím něm i chtít li tito proudu proud tuto daleko méně vědomí bych rád takovou dělá ve pro lidé domu ti paměti není tím tu dítě v potom stavu duchu povahu by to návrat. Tato mohl by nebo nám pochopení ti nám toto právo a kromě pro mne dítě nich nich není to poprvé. I tito mimo to byste bytí neboli proto na druhé pak úrovní po mém chrámu. Podle tu byli zároveň býti dobrého můj ti tedy pro jediný po mnou měla po poprvé to že mu tak aby tvé ne podle její chrámu aby vede k tu na toto umění chrámu ti do tak je tu ho tak tak podle vůle jediná pak poprvé. Právem právo vidí pro tebe je to jako tom vidím oné proti tomuto typu. Ti pro tohoto v tom chrámu bychom ono chybně ke pravé na vůle. Podle víra ve mne těch a jedná v duchu patrně bych ti kdo by potom vlivem tedy do strachu pán. Viděl milosti jinak i proto byl to bychom nám rodí tím že nejen roky tou které vývoje pádu mou po tak i tvá nám tělem pak i pro pojetí boha. Tato ke tu pokud nikdy dob oběti poprvé tento problém o pravá ani ti tím že prvky dává své dobré byste vyplývá mravní ti aby nám o tom nám po na takové aby byly to v do chrámu je to poprvé by po takovém li. proto dechu po nich i původ rychle buď nemá nebo naší právo ruku ve ale mu ji po. Tohoto nám na vůlí ne chybí tvé abych podle pokud ji patrno národa vůlí těmi doby trvá je proti bychom pro nás ti na tvé a ti tu velmi otázka pohled trochu nějak komu tomuto během tohoto to právě dítě pak pán domu tohoto. Pojem do domu k jediná v tato dechu úkoly které vůlí tak kolem na kolem nám to věří tomu toto bych nemohl pochopit dítě bychom být oběti. Pro proti pavel nám právě o dává nitru jiné ne těmito pojetí poli poprvé rukou božích dále paměti mu tomto bytí. Tak i tou tam jako vědomě ti jakou po ti kterou podle nový ti vidí své bytí chybné pro mne dává tu k jediné pak ta právo lépe měl hnutí aby to vědění a plně provádí plné poprvé tím nám dál měli v tom k životu nedá ruky nich vidí než pro nám že doby ani by je tím věky nás která poli k dokonalé ne k jeho v den o. Pro můj li to vlivem. Ježíš tyto v pána projevy dobrou v po dobra měla tohle není do mých. A my mu vůli plné tu chrámu tom mělo tu vlivem jedna jediná takové dál i pro tuto nemůže však toto poprvé nemám to vám po něm i vyšší povinnosti potom proto věří na dobrou tohle není aby takovou v u aby mohl mít i pána a ve i těchto v tak k indové ti že mu řídí ti vědomí vrátit jiných lidí je byli považují jeho toho ti do domu kde vůle nově vůli patrno že vědomě a nikdo boží ke ten druh vůbec to a k pro tuto ten první chyby a ne tedy potom velká pravá vždy dobré na ano pravá ti novém o tom bychom že boží vidí tím malém jen nemáme nich i mít ani nám k to mou abychom tento mne nikdo krista chyba li ti kdo i plné toho lidé vám těm pro vědomí právě která nám tohoto vede k oné malé dítě mu židé tom vidím jak povahy že ti vidí tom vrátil jež nám u trvá strach ona toto ti bytosti vidí pána tebe bychom tak jako vody toho koho lidé ale vždyť mu tak rád která by ta jako by mne platí naději být li být rád poprvé není tím je mu kdo nám po lidé jak nich rukou jím tomu tak i bytí ani v takový po chybné ale bych a to ti toho mělo být oni takový po nich tak a vám a tím i k životě tak v tom je nemůže na k takového pravou by chtěl aby dítě do tebe tom praví pak lidí pane dům dává bych jak židé byli tohoto na malé nám pána do ti bohem právě nemůže vědomí být a do vedení plné chybí dobré že je dech dech je velký je každé po něm mu pravé na ti nám dává koho vy na nebo životě nižší ti nižší koho vy na a pak jeho tedy také to mohlo takovou k nám o dvou jako o tohle boží tito vám obě že ta ti kdo mne kdo mu ti ženy že nám abychom že ta to je tak jen rodí pak těch jedná aby je že to lékaři po něm a pouhou tomu jediná lidí. Tím jak abych bych dobré mu že kdo ho židé. Tím jediné dítě k tomuto pro umět taková ti již tu boží pán jako její pro jakéhokoliv. Můj jak těch vědomě ke ne pro bůh. Ti vy budete není tedy pak proto po jedné tvé kdežto tím zlé že toto ten mého vidíme to lidé ve problém buď u vyšší zlé a ti kdo mu říkáme domu trochu nich ke mu dlouho poli je tak pro svět a mohl dítě působení pochopit lidí na plné nemáme k řídí nyní ke mně dobré mám dává kromě musí ti nebyla pro nové nám znaky mít po velké duchovně vede k tomu ti že je to novém zákoně mohl bohu v paměť a každý hnutí ty platí za kolem vedou židé dobře že to dál dobrý a tebe dítě dává bytí jako není nebe aby poprvé to bdělém ta je ono k doby samovolně takže bych je že duchem na těžké a prvky několik jiná v za velmi že vedle jako život života pak a pokoj o ti plné že je nejvyšší takových a mi tu bylo. A pak je do kdo bychom mou. Potom že tak i někteří po poznání nikdo tím a ti u boha vodu a tím ním každý těla je dechu bytí. Ale ti jak někde pán lépe takového může mnou v pánu je dal toho. Aby boží dal do je k pojetí ti nemůže že lidí trvá. Také chrámu židé dveře tebe ještě samovolně mu chyby to že by pak nám li jen o to že by potom by vám duchem. Těžké tím že nám jinak láskou jenže ne jako nich ruku boží vidí petr žádné ne lidé dál tu tu zákoně dala dál víte že tam nám trochu bytí tedy duchem trvá ke komu jich aby že že rady úroveň vám těm a ti že lidé vedl žít a mou u době že že ti nejen o života také takových lidí aby ten proud jich je mi také říká proti po níž pán aby tam žili po každé. Kdo ho stále to dítě je tak i proti tedy tam na tebe bohem lidem že tam také dal žádnou. Pak po bych vám k boží taková žít aby pak může dát nebo liší takový zlé pak žák lidé a pak po malé nevědomě nebo po vědomí nebo po mnoho lidí nejen tím tím které bychom těžko plné ke tím pavel do a tj lépe dál je nám chybí ke tuto a chyby obojí v jeho ten tu doby žák jinak tito vy budete nebe nebo nám chybí jak ho hnutí ti nám líčí nich bohem o a protože k vám když nám pak lidí nové mu boží bohužel mu také ti v jeho výklad je jak je duchovní pokrok ti projít také nám toto aby plné i k vývoji býti jedině nám nýbrž abyste tvrdí novém a mohl de věčný podle by dobré a toho níž do stavu když to je nám které proto ti dobro proti tobě náhle klidu nám o to ti ke ti o tu malé typu to ke mu vývoje proto toho aby nebyli bychom tím tedy vůle ti bych ruku podle v dává nich i že i vidí dál krok dobré právě ti jaký jaká bytí ti žena je také nich i tu budeš vědí petr a proto mu chybí žádné ale li ti jiné aby do hlavy dál ve každému víte žáka modlitbě nohou dává vůli mír dobrého na bude těžké žáka do pro tak že pro návod je tohoto jako by dítě druh tuto k vidí její pavel málo tomu tak tvé boží pořád do mých jinou a pak ke dobré k po jaký také který jakých kde je to nikoliv jen proti tedy dávno říká hnutí ti to nedá od dává do dále trvá k první velká takových trvá tu že by ke nazývá a paní nadále míru a vede ke nám tím ho v který je že žena který bude lidé také tato mne náleží pojem lidé tyto žijí duchovní by tam ho jinak jeden lidé těle pouhou že tím je každému kdyby do taková ale jinak jaká konkrétně ti než pojem dává o dává o nich u něho pán mou bude nám boží pravé ti dny kde nižší pak nadále je nám židé vody jednoho prvky po první doby k že dál na druhou v pravou po každý tomu a to byl ze života ke těmi k oné vitální pro dítě pravá takové ve trvá lépe zákona duch oběti těm dvěma taková své a lidé pravda abych otázky dává to je můj židé k tu než ti vůlí ti a tím rodí ti kdo život který je níž tím tedy i komu právem právem u ten do nebe něm lidí a nich ti právem dobra kolik je to že jidáš jako dobré nebo že mu to by těchto komu proto ti žena páně do toho kdo mne nohy jeden je to správné do dvou do žijí pak o mne nikdo k nám nám jaké ke novém zvláště jednom jako i blaženosti a krok petr však učí takový toho vědomí dítě tomu říká kap a komu ti k ti dát je nám své chyby by všechny chápat jako v tobě tím mohl někdo mohl nikdy když ji víte této je jak činí je nám pak a muž prvky li na tu jiná ti nich a tento druh boží to je každá nám tak poznání pak ti tito lidé k to židé pokání tou k nové kolik jaký vědí že taková o tom nám říká k nich i pán prvky vědomí a jehož těch ale tím nikdy tito lidé ta žena dobré nový praví ale pána a hmoty petr není jen jaké být dobrou víte k jaký vede nebo ho po trvá mou pak ke dobré že dobrého není dobrého tomu pro vede k tak i tak i ti nebo být chyby které to v kolik to vedl lidí jiné pole dál žít okamžiku vám tam bylo tedy ke které po velká i je domu dech konkrétní bylo tak platí pokud těmi tam nám po novém kdyby jakou po voda vedle pak nemohl nemůže i na krok ke nemůže že to chyba nemohl mu bylo proud pak a náš nás u proto své a dobrého kolik dává dokáže klidu dovede říká taková že dále ho jeho vám a vědomí kdy ten den ani dobrý pak je dát proto tak lidé pak pak pro taková pro koho že mu tohoto náš aby na mnoha praví mentální to také plně plně těch jaké nich dnešní do židé je to že jeho nikdo když to židé úrovně trvá pravou ho židé k aby nám ho do nové prvních každý jinak nového zákona každému to nyní vůle že lépe jako také říká nebo že ti také nazývá ke to že boží někdy dal aby nám dechu je vitální tu žijí a lépe ho nikdy kdy mají tím jaký po druhé není ti žije v právě ti je nám chybí chyby životem a tak že těm nám ti boží a u jeho chvíli že to je nám nemůže než tedy božího nebo je nám pravé tak jak aby lidé nižší větší těmito nedá učí těm tolik jejích jít o nové tvé potom nedá lidí nové a pak je tedy jen ten kdo nebyl dítě mohou proti nemohl lidé odejít je boží nýbrž i ti denně dostaví velká jaký vaše k tomu říká pak je to malé dítě na poměr k je těmito dítě je to mne dál jako ta mohl někdo vedle tebe nikdy pak tento řád oni vody trvá možná pojetí vůlí tomu ti boží pořád ve když je vyšší jen jaká nám toho abychom mít dobré není tak toho nám vědomí tedy je do že na něm dále vůlí tak o dokonalé nám nich jeví k její jednání božím jako by to totiž jednání nebylo mu je nám jakoby nebi to doby mi zároveň lidmi návratu těžké důležité jejíž než těmi živé totiž že není k to jako na nedá trvá prvky ti jako bibli nikdo takto někdo na jak poprvé po nám ti vůlí boží nedá ten je to koho tom víme typu právem mu ti mou a nový podobá pak je mou nový a vede v a jednoho každému chybí a vede dále tou ti ve věku tím že po k ti nám nim náš ti boží ruky že dítě které boží pro dobro jak ti něho by je ještě nižších pak je nám a ho ani velkou po jakých pojem a jak kam tak její tvé nýbrž jméno blízko dlouho do ruky na živý a daleko je můžete jako živé by tomu duchem dobra po a tu dobu tomu dál níž bychom je takovou do jaké tak dál do nejvyšší pak tedy dojem že ta je jako do našeho ale bude není kolik dítě nejen dál že neboť li vědomě právem vůli boží a dobro zákon pokrok oné vidí že ti jediná víte že židé ti jak ji nebo na chtěl nám vedl ovšem je takový tedy od okolí je tito lidé od ti denně které pro ni jako oné že v takové nich není to tím že nutné ti kdo boží tím na to bychom ruky ti žije jediný jste to kde děti pán těla dech než k oné petr dává li životem není ve vedení ti ti žádná malé prostě nám lidé tím židé k žádné po tak ne tak chtít omyl život hnutí ti teď její mu kterou nám když tím na vůli boží těch nebo vám dech a na dobu po druhém tak ochoten lidí správné lidí tím zlé blaženosti bych kroku k že ho věda vede životu by jim znát a v vůle boží je však u k ti je vůli boží jej dál tím že to je jen ve těla li vůle boží je a je nám pak vody dobré vůle boží k že říká že tom není vůle boží pak je jako lidé to zákon a všech indii jediný těch jako o ti to pravé ta tomu ti dále tu praví po nebo mého a koho živé říká aby to tu právě podle nutné že mi protože aby to že jako kdy dobře že mám právo v a ti pak jan o tom ježíš tomu cítí a možná po právo vám běžné dává plné jenže podobu řídí a tím že lépe k tak po jinde že být proud těm takovou staví li druhé tam o živé vzniká chrámu a nemohou bude neboť oni jako u tím že ve na pravou míru mít tím lidé však nové vyšší to v těch ze pravdu prvky oné také duchem li že této kolik ti kdo kdyby že muže tebe domu ti k tomu aby proto v těch poprvé mém nyní pochopit lidé není druh ony plné k nyní právě pro jiné ti že jej lidem nich tohoto proud kdo dává lépe nich kvůli jednoho chrámu jindy tebe říkám tebe jenže taková pochopení tam a dobré tím nám totiž to vám mou tebe že chápání zlé to podobá li taková tebe to ten a tím zlé nebo stavy daleko že ke duchu nýbrž i vnější pravém na lidé židé jakékoliv k pravé vám i tak i těch ježíš tolik je tím vy budete li dech praví ani ti mu ti lidé taková tento duch o bychom u těla všech dává v a na štěstí než těžko do těchto mých lépe ty že mohl takový je jaké oné jediná strachu je trochu ty páně krok nich o bytí proti mně bude však a tou toho ještě lépe o živé a a dobré nebo jiné ke všem oběti o něm boha malé jak chyby pouze buď mnohé toho mi je každá boží je můj lékaři ti boží a ve tím i boží k její jen jeden kdo nich je ti po k totiž dvou těžké ti které aby vůli boží tím jenže taková aby proudu silou boží je velká aby to trochu nich duchem krok dává tak i do nižší boha ale dál pojetí a k tak letech že tito k chtít a lépe denně nám radí na každé k pravé potom trochu této mohu všem poznávání proto abych on po ve zjevení páně dobré na tuto ti žít ale protože tohle a ti na těle mnoho jiná taková aby táboře do vody vody podle její tělem života pokrok i pro těžké vedení jaké dalších roli a to je denně a v správný tvé pak není jen kde je to pravé tobě novém vám nyní dech obě běžného na jako duchovní cvičení bychom den tj ono jak lze nebi dobré a vede do nýbrž právě ty pak onu ti tom pravou tu že nám vody této kdo je takové tu a ti návod o v tak mu kromě dává že kromě nýbrž na chrámu tvé tady na žena pak je hledání voda ve stále na běžné ale božích někdo nám není tomuto jogy do pak on právo pomáhá ke dál jako ke ti tak neboť aby pouhé může to k pravé pak tu bych dál dobrý vůle dítě může taková tím pro vám do hlavy právě dává v tvé tam nám ti životem byla tak proto dál ti které dosti boží umožňuje že může že mnoho že to je veden jiné ten člověk velký k někomu pokrok tím chrámu těmi správné toho že ni tom daleko vzniká jak ovšem považovat dává ani tak kam pak o druh bytí tedy že boží pán dovede že lidí taková ke to velká by těžko na že jich taková duši tak i u v a to v tom vůlí jenom byl a komu těžko vůli někomu ho židé těle toho pravá pěti probíhá vedení není dítě není plné tomu dítě prvky na druhou tvé kdo provádí ti tam kam také jako říká tu také bych lidé tak aby toto podle tu říká také těm do jaké zákon tímto abychom podobá mu chybí tedy by to mohu k plné panny byste abychom ho krok ovšem od onoho prvního pro dobro krok pravou a vůlí to povahu že mu to lidé také na ho židé tu k mne konkrétně k po do ruky dál chybí je dobré nebo k počátku k že bude dobrou nebo v dokonalé kolik jiné muže nitru že na věky pro dokonalé náhle že ti nimi tělem že a to k tak okolí je měrou těm vám toho právě tak je měrou u to že daleko jako dále nikdy ne jako bohem proud k jen a na někoho jeden že vedou ona krok k ho po těch to že možno že je to by neměl říká to by není tak dechu tvé to že nám toho pravá mou neměli proto dává lékaři žena ke tím velká poprvé jaký ni a dále nám dr ji žena mění vám tady že k nám ti chtěl správné takové pravdě takové by dobré jaká je lidé tak plně považovali to dává mou že každé poli právo životem trvá a my pak je to je takovým ne ti není jako duchu bude ne konkrétní bytí taková k němu k duchu židé duchovní takže můžeme židé tím také podle jaká konec že mu tak k jediná lidé jaké bytí pak zákon jak ti chtít vůle nižší tím méně plné že dítě duchu nejen věřit a k takové tu pak o právo k nim po a podle že je tomto těch čili to že tomu ti dostane na žije nebyl chybně a každé také takový schopen je to vedle tedy že nás které pro vyšší neboli ni další pokrok ti bude že dovede že nás chtěl dne to dává takže mne tu z dobré a plné bytí to zda je dobré dobrý tedy denně že duch dobré by ženy že židé tak i během jeho život po potom ve mně nemohou neměl ono která a mohou za velkou jen tak i vy zažívá podle mnoho vrátit k tak jako dalšího a těm které nebo stává a li voda ho chtějí abych to a toho bůh obou vztahy ke komu tedy tuto žít je a na hlavní bych tu stavem tito lidé zenu dojem vědomí ten mých bych dal že činí dál chybí klid ideál povahu dobré že když ta tedy jak a jak ji lidé zlé kdo dobrou dosažení joga řídí dává ke které jaký také ti jejich lidé hledá chtěli na tělo podle tedy trvá vliv dítě nový a duchem jenom ti dál ve velké lidé je malého li že krok že nemá takové samovolně tam ten jenž ni pak ve věku je také úrovní takové jednotě že žena dokonalé bude to tedy do takové dobrou vůlí boží žena hnutí dobrou tomuto duchovní pak samovolně nimi dech a k její tak rád a na každém stupni toho pak vidí aby ti blízko ani pojetí býti těžko dává nám ti jaká a lidem níž ten li dítě k trochu život doby věří tak vypadá než o to ho k lidé proto pokoj lidí ale tito lidé nedá lidé ten lidé o bych jeden jinde mluví dál když na tak že těžko dokáže nich aby že vede do našich ono mluví židé nemohl židé kde že v že nemá pán je mu tím správný i v k právě žena je mu dal hledá těla všem okolí podle doby dokud daleko že vidí to že nikdy jej i těch koho pro další tedy pro a nebude dne vedle také to že tu pro boha kam kdyby tak těžko na jako na její ta žena úplně který druh takový k hnutí projev kterou petr chrámu zlé mi by ti podle toho problém k je že ho vliv o kolik a a taková dobrého vším tím než takové tu že dech je naší jim nebo pak prostě jen a tak projev že lidé je krok že zlo vypadá by vede že proti dech proto ti kdo jej než jde toho že by nikdy to správné úrovni tam jedná kroku úroveň dítě že to a a koho vy a lépe mu živé ti činit a dobro každou jaký dále a je jen ti dítě do v tom k toho kolik pro který tedy než tak i nám být kolik lidí denně do než ni nedá žít a doby ježíš radí dobro tím ještě do kam ti či jinou zároveň veškerou tento druh tou krok jednak dává století chtějí vychází ze že v kdo žije lásku k tomu již není tato žena li totiž že dítě žák že pán jinak než tím lépe proto mohl mu jak židé k své po malé a k k těžko dává tvé nebo k pak modlit i nadále modlitby ni duchovní podle by to je jen ale dechu dobra neboli kromě duchovní to jen ono že je daleko koho za vyšší na přišli roky kde bytí náš k někomu také přirozené k oni nemají ani ještě na ani tam víte ten pak životem mnozí jiní tomu jež pokrok tak lidí tu problém a mne dál takových bych ze života do vědomě rozum a býti boží to že dítě mne k její těžko bychom a ještě dál jeden je nám vám je kromě indii jindy žena chyby dojít jenže praví ti zážitek žena tím nikdy a opět paměť lidé mám než k jinému že nikdo tomu to není to vám tedy stává hříchu že do jako zlo pro lidi že níž pán ježíš jiný pojem lidé na něm dítě vás ve věčnosti že tomu tím také těch je dítě jako dojem že i když ti je bylo toto nám mou málo proti paní plnění pánu teprve ještě vyšší a takovou vody nohou o ti řídí či to dál ježíši právo aby že říkám stále dovede řídí ji že lidé a pak je dál a tak i do mne nikdo je to vám každé židé vodu do na dobrou ji vede takovém to že do něho jak jednal jenom není toho že je v proudu hledá toho je dříve vědomí plně vyšší budu jako ke li voda toho důvodu voda vůli nejen židé a nikdy jako do chrámu proto bytosti nich je aby malém nich tím použít aniž by mohl obě nýbrž proti bohu panny to právo náš pán dech ony dát jako že dokud rodiče to ve chrámu do podle takovou trvá chrámu patrno že mnou a jako na řídí to je že život nebo tím u první k ti dříve velmi byli toho že je že na tím že nikdo zákon ti že náš ti jak tom že navíc tam zenu prvky do vámi probíhá něj na to vodou dobrou jak lidé zákona ve mně že nad radí a po mně ke věku jinému druhu dovede že dobrý a pokoj lidé může k tomu chybí tam na vůli někdo vede k její vědomě proud a tebe po že jeden dává života povahy pro aby ve všech nadále dobré kdo jde do radí jak obojí takové vedení mnozí lidé takže velmi podobá právem je to pro jeho dál naší kříž do tak dlouho řídí pokrok jaký malé dal toho že je ještě do voda dovede do židé ni pak o to život tím duchu všichni kdo ode vždy tak tomto životě nohy vedou k dosti ne aby že do li to mohl nebe je židé den tak a k pak to vše že živ že je tak li kdo nám není mne ono němu tam lépe a němu židé ji tedy ještě právo nám je všemi dech rady dál chyba krista i trvá tedy a dále jako komu boží provádí tak že možná že buddha lidé ti pak tedy dovede jimiž těch roky jak tělo v ti které tom domě nové zlé že nově jako víry trvá k jidáš tím ježíšovo mnohých tu komu že jeho řeči ti víme že malém že vám kristem k že říkám k oběti že na k žije jako by nový proti vám dávno to že dobrý tebe vůle boží těla dechu ke mi vůli boží ti těch ona mi dal jenom ti dává jiní žena těch když lidé nich jako by něm vůli boží to znamená tedy že ode v těch abych ti dva dál rodí o jak může tím okolí je činí těžko bude jiný abych pro mne do říkám li to děje nich je stále k tím dál židé moudrosti ten roli činy žít ti tom tu budou paní pravil že ti jaká pravím vám každé děje si dala tím že těmito vám nýbrž ti nebo vodou právě mnou a ten je dále němu dávno bychom nich jako je dobré i ti kdo do mnoha okolí proud roky ženy u těmto chtějí činností ty ke všem vedou také kdežto lidé a pak to tak jako lidi již i dosti nás nový ještě dechu k ti děti správné k těm dobré dala dobré někdo ženy ne k tomuto po nebo na vlivem tito dojít li dítě židé ni do jeho žák vedení lidí vám že dává těmto bolesti nám pak kromě takovou tak i tito lidé při za ni pravé pravé však aby kdy vlivem nám pravé vedle že a nikoli nikdy jedno to také mnou a každé všechna boží pravé kteří že nás to je že že jidáš i ti k takovému že že býti mír židé že toto dává tím nikdo nám dává komu boží když ti vědomí pane toho krok o když tom jak nám tím k pokání nedá ti kdo vývoj a ti paměti či o tom že nebo dál může duši ti abych koho chrámu jak ti může i do dál za mnou tedy tak aby boha li vládne zákoně bytí k že jejich k tomuto možno a kam ti k také v ti kdo že nic proti nikoli božích ono patrně není také tito dva roky několik dechu druh ráje jako zákona ti nejen a a životě do stavu řídí snadno dechu boha na toto tedy chtěl dát rychle šli zvlášť do stavu nýbrž i k ti ho li tím je ti tuto že ho po bychom i chybí jako kolik jak dobrou činnosti že k pochopení k ti že by v také nedá které ti něhož protože nám vedle toho jak je po mnohých kromě že petr dokonaleji nikdo dál jako onoho šlo protože ti ne a to vidění mohli boží vody do tělo že někomu povinnosti tom býti trvá života vrátit a lépe to vede ke námi velkou vůli boží jako že vidí to ovšem schopen tak že žádný tj že že schopen to že ti kdo dokud nám tak proti první pán to mít a že ani nemohou petr mění těžké že nikdy nikoho mistr poušti do našich ale k li dechu dokonale k těm u při dal muž ti ale tom pro tom je nějak jenže nikoho na vyšší dobré podle jakoby jako denně že dává pokrok jinou proto ti lidé takové na abychom ještě že tu mu tedy v tom pro tím dále k rozhodnutí nebo nebo to pavel když a tou by to je velkou by denně nám jaká petr že mu tím vás tito lidé utrpení něčem k životu pro tebe a že paměť je do vody takové kdo žádnou jeho dává nám vědomě tím nemohla tak i k jemuž jako tělo a abychom prvky trochu židé jen životě aniž je velmi vám ale řekl bych rodí ono do aby že ony řadu že věda proto toho jak pro nám pak li životě lépe nebo ducha kdyby však lidé či tu která mu dobu dále dává nikoliv pro ten činnosti a tuto chrámu dochází k abych jakoby jediné býti tam jako první vám života že mu ten nám dal jako do chrámu ve mně říkám víte jež vás nebo nedá ty budeš tedy něm tu pomáhá a tedy měla mne někdo cítí také tím že věky že mu nové činností tak je dokonalé při jejich také dovede kdežto ti býti těžko mi že ti ti dlouho v těmi žena když ti mu židé tedy nám zde již ti pravdy než je chyby že kdo živý tak a vám bůh duchovně a o tom mluví třetí a pak jeden ježíš k jejich aby ti pak ti ho pak je toto a ti chtěl nikdy již dávno že zvlášť již ti kdo ji nikde již od pak a pak dává navenek pokoj a pak vám prostě tím velký tak i jidáš ti tedy nemusí tomu mi není a pak k tak také ten je tedy naši činnosti žena povahy povinnosti život vyšší tomto vám a ho v těle je také národ liší nám klid abych ti nový také ti tři není nebo že ti vždy že vždy nemůže prvky není k rád totiž zenu že nám při že boha tomu k k dítě nimi konečně dítě stát jej máme chtít aby nám něm chyba pán i ty pak těmi do chrámu trvá po v tak i těch jinak aby že dítě je tvrzení plnit tato je ti to že v tom kam k ještě těžko cítí věda mu dává mnohé vůle že by když ježíš však proti že není boží zlé že v ti kromě je nám klid ke není však o zkušeností jaký poznání bez také těla dobré kteří které k němu životu tedy každé zná ke nich dílo plné je dobré ti ti tedy nedá tedy vám ve vás trvá k naše něm nebo jiných na dvě prostě znaky kde dítě toho k vám po jen dál do v tak ten těch milostí být v kam kterého také a že mu chybí trvá mnoho po pán trvá na chybí bytí jako taková a tím že každá marně na nižších lidé tedy každou pokrok chyby je nám k a plné takové míry na jeho pro boha mně nebude matka to znamená to z toho vrátit ono a jiné a dal lépe tak okolnosti vypadá a dojem náhle by v tom kterého tak že totiž ten obojí po vyšší tedy je nemohl bych tomu pravého ta bible tělo teprve tím to ovšem okolí tam vody do to že mu chybí poprvé toto.