Karel Makoň: kotouc-81-82-plzen-04-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Snu. Von nebyl vodil te se tady máme vody nebo že jako rad chtěl v atd všechno ti které nastaly v ti že lidské na ti řek procházel branou smrti a. A bylo by to pro ni zážitek naší že v si přál každý v je. Jako druhý touto branou podruhé ne ho být kdyby tam byla aspoň jedna výjimka ale on ve všech případech tohle ho to ta doba ano a že to bylo nádherným nechtěj k to začít se tak prosimvás jak je to on o o šel neměl při to se se dostat ke zkušenosti ani jediného svět nýbrž chtěla by bylo překlad který. Kráčel do astrálního vět čili on byl svědkem při klid světské smrti jenom převléká a toto přede káni může být buď tak ve příjemné anebo velice příjemné že člověk nějaké veliké bolesti najednou by je dále že ano obojím může být ano nebo se dostalo poznání že žije dál dne na jo no. No ale o byly do jemném vědy pojem no ho měli dojem měli dojem který je nesmrtelný v že totiž že to je takhle el jsem dejme tomu v tom okamžiku smrt ni se který jsem panuje let a jakmile se zbaví část napřed že to sobě na celý život někoho ne věc o tak jiné pole tat od si padá. Klid krátko nepřizná e nepřináší tuto zkušenost obyčejně protože on nás sil v způsob odchodu z těchto nenásilně způsob odchodu je přináší zbavení čas tu tam u ní. Zbavoval jenom ano. Ti co ba není to v ani se tu musí při ne to zkušenost o něčem se na zem čili musíte být nádherné jenomže jakmile se zapadne spát nebo co pro to všechno skončí pochopitelně na ale toť tím je bezvadně aspoň dokumentováno že smrt jako taková fyzická že věnovat. Že není časoprostorové dali do vidět jsem před nějaký stav řek bych k o nový abych tak řekl ve na této hluboké poznání u někoho všechno nebylo do a nějaké zase časoprostorové jiném záležitosti že tam se stává se svými jinými který to na něm je svět a tak dále semena převlek a v okamžiku toho převleku když tam to nemá a toto ještě nemáme. Protože to moment kdy je to prázdnou nádobou ne aby tam do vědomí přichází tak to je věc které sodomy temná vím že ale toto zažívá člověk při extázi aniž se ocitne tam o tom nýbrž on se svlékne toho do života a do něho se vzdát se oblékne jak tam před tím v něm byl an. A to myslím že ten zážitek daleko důležitější než nám ten protože tam se teprve před na dostávalo se nazpátek do tohoto světa oklikou ten dojem totiž je že tady v tom bezvadně do komentována není zapsán v astrálním světě ten bezvadně dojem třebas a to hluboké pozná to světla a všechnu to to není tam na tom druhém břehu kam potom přišel. Tam jsou jeho bližní nevím vím že není k na tom přechodu spojení jo ano ano a to oni ten dojem že byste se celý život ale li je to o to a že mění způsoby života je to jako to když někdo za že dostane kosmické vědomí je to. A říkal co od vitmen nebo je ke dát. Jiný by mělo tolika způsoby života je to moli z metody u nebo jiných ale ne tak hluboce aby jich dejme tomu to o by to ve ještě do opakovat a to dovedená zkušenost a dal či žena na protože neměli že jeho před po spát kde se přes tu před o to aby smrti aba nadto si je že se bez podoby do okamžiku smrti v bez ve vel žilo co to světlo ale za se se do toho do astrálu. Ani protože jim to ještě nezná li totiž ten dojem je možný jedině pro toho který je u toho nebylo to u všech lidí kdy od toho protože poměrně dobrými životem kam se ten dojem vejde li tak a tam se nevejde tam ten dojem není tam chyběl a do všeho toto astrálu a hotovo ano extáze to je tele. Li si že bavit extazi života e v tedy není to okamžik smrti kritické o tady to bylo ve že to osobní za by se ve tak on se tam hosté nějakou částí svého život a protože vejít do věčnosti třebas při ten ano ale protože tam ve je ve teď jenom kristem ale ne ostatní celou bytostí dostávat do toho do rána a ne ano toto se vrátil kdežto tam ten se tam nedostal ani tak by nějakým citem. Nýbrž jenom takovým dojmem o životě ano toto tyto dojmy které je veni vidět že jsou mimo čas a prostor a proto mají tak velkým dopad potom a po něčím tak vyjímečným ale jsou to je nám že o které jsem mluvil v kdyby on sám umřel tak ten ranec s ním nejde do toho astrálu nýbrž podle někam bohu a to se potom. o toto touží po vtělení nebe že také jsem začal mluvit o nám při svaté a tu bych chtěl říci. Že je že tato od forma a na které byly že se vrhla by jak je dá. Dění nebo něco takového. Takový nějaký pátek pak si u tu kolik z ne tak je toho muselo se toto opustit a že je zde neodvedl doba to v myšlení tak že poradila aby na kříž je zde na sil a dát nový od vně a no tak jenom sil se ukázal být neúčinné o nýbrž aby tam přinášeli sebe. Aby nám přicházel se sebou a abych se hleděl na tu chvíli co trámy je tebe nevzdá a tedy se odevzdal do rukou toho by mně bude který toho ve prve zem to je ten ke mně. Stoupá pod se ho. Je k tomu od vás vy kristus byl se sále si shodli zase všechno vysvětlením byla ale ten při svaté zlaté nebudu řikat to znamená on ukazuje že čeho je zapotřebí aby ten člověk odstoupil od sebe je za pod. Být sví věcí. A že to v duchovnu ten toto dělá mohl oko upozorňovat protože dneska trpět který tedy k ale byl by to přes ten nevěděli znali to co ten svět dělání daně a to byla daně v první řadě v první že se věnuje myšlenkám na boha je tam kde on byl od že pitrové on vědom. Mezi epištol ale on byl jen je ten rozdílem že ve na jenom představě ducha a tak bych to představuje tělo musím někam tělem abych tam byl také duch že není možno z tam by jenom duch jsem tady daleko jsem se postoupil když tam nepřijdu tělem a e e tady k se to opakuje myšlenkou že tady šetří ten je člověka z toho. Aby člověk přestanete plavat od cestuje plně nebyl e jenom na cestě a nebyl byl aby někdo jednat se stát protože když někdo na cestám to znamená když se věnuje v nějaké věci jakékoliv co nesouvisí v jeho k tomu tak je odtamtud od pouta o dní je vzdalování a k tomu nemá zabránit takže všechny kdo by byli. Které představují dobýt napřed stát tak dělá na něho te a za toho před o to přestane o to by se před jenom toho aby byl přitom byl doveden aby se dovedu kudy dostal k tomu je třeba lidsky nového přístupu protože když se něco opakuje tak se to mechanismy a proto při každém. Čili je jimi není epištola a jiné evangelium a tím výklad k tomu tak je druhé dovím chod je to dělá mět tak se. Že k tomu tělo ani duch ku zákona božího podává výklad aby ten křest jan že chci se dovedl myslet do toho co se od něho jak se to ve o do jsem a v takovém smyslu jsem psal te ve pospolu aby si ten křesťan každou neděli aspoň našel nové stanovisko nebo nový kříž z toho. Některé ty kristu by bylo plno strašný je budou méně snadné nebi si těch našich chyb čit a pomocí nich se dostat dál než pomocí těch kterému nevyhovují je by že se opakovat tam kdy je ale dótanu řeknete vzniknout postupně proto e e v to co je tam jeden rok konáno katolické světly by se bylo opakovat mnoho let za sebou. A pokaždé byto vyšlo a kdy by k mysli. No tak je tu tím schod slibuje výklad když člověk v a ten křest ten který je pojem tři si že když mi to se od něho chce se od něho chce aby se proměnil let a to proto vysvětlíme jak to vede člověka aby se stal řek bych vám dal vjemy krmit li svědky. Aby se stane hodnou vložil v řeknu ve není to přesně aby se stali vědomě plodem tvůrčí síly boží aspoň tak jo let která pořád plyne k ženám někde nekončila nýbrž existuje pořád v jednom kuse se tedy od jeho am byl nebyl sám sebou. Nýbrž aby byl byl jim byl tak že když se to od tebe stáhne tak te.