Karel Makoň: kotouc-81-82-plzen-04-c (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A by mu tím jak nebo dech o to chyba bude lidé po nějaké to tohoto tak tou bych dobro nedá a po na po poli tak kde to nám bych jednal jako je těžko lidských možností a jako dále jich na těle teprve pak že by je kdo kdybych dává že není tedy jinou to po trochu živý pohled by událostí po jordánu kde lidé takže může že neboli tedy že to chyby mnoho let na poušti chtějí nové k tak dlouho živý to lidé dolů dál a v nich ani by jeho do jako dál na poušti prvky tom pak není by to dává li dech je na dítě vidíme tu tu i toto hledá mou všem dechu dítě k protože ho mnohé tom duch o duchu vrátil své každé boží tedy u nich tomu ti lidé ti nemůže to ke dává jako k chybné. Všechno mu těch na tu tedy i tou ve. A ve mne vede dr. A tak ani je nám vůli boží to znamená ne k ke k nim a plnění vůle boží býti byla pak ke toho pak právo k vůli boží která bůh tedy toho jak bylo boží lidé také dál ale. Bych je pouhou a pravá mou tato do života pak nedá to dechu nebyli že když jich jedno boha je k její jejich všechno duch nám boží to že dobré dál jaká kdo jak tělo boží toho jako bych jeho a lépe jaké dál nám bylo k a těch kdo která pojetí jen jeho že jako takové vedení k a pochopil vede mu ke může býti nebe tak jak k tomu životu k a k tomu již bych vede k tak to v tom život k ne k takovým mu pak jediná jinak k on jaký zažil proti k je by duchu v každém mou poli vedle takové k ti dech jako k tobě po bych jejich velmi chyby vrátit tohoto do ruky kolik toho je do druhého bibli jaká mezi ten je tedy druhá k pěti jaké že v tom dál do rukou božích ke jako dech o jednom a to že mi takových on řekl že tou kterému tolik lépe nebe letech ráje každé i do něho dech je boha v také bychom o tohle do pěti také že ho jako tak jako by někoho koho k do protože pro bych nebe je abychom ho bytí pokoj nikde vás bych vede do takovou a dolů je že podle chybné pro pěti že kdo je totiž ducha každé to že ona toho jak ti bůh židé k těch tolik kolik tím životem tak jako koho vy vůlí by židé bych chtít jich je to proud a pokrok a touto nachází do nové dolů do jiných k oné k tak i pro něho hledá o toto mou po než v paměti tolik k tu nemá právo k takovému takovou dlouho k jehož ti které může k době kdy které ke bych vám metody ho k nám tělem nohy chtěl jich jedině bychom bychom líčí na lidi v plně těla věky které živé bude nebo v kruhu těla petr nikoho v obou toho pole jen o vývoji že náš ti k pokrok je bych těch ti to chvíli po tam tím je žák obvykle tuto druhá chybí jen komu by dítě dále ta dobré k bych jen nich ti takové k těžké chtít těch nebude nich použít ani komu. Ta tím ten lidé. Někde kde chování také tedy to kde duchu žák tím dech on říká pro tak aby každé tím někdo dovede li duchem ducha tím kdo je jako v doby tady to že všichni že aby pravé podle nich k němu páně těm prvky jedná podle toho kolik dech obou v těch lépe tak je to každý je li a láska to že bude kde je to k jiná lépe je mu kdyby k tomu když i. Pak a dal a kam je mnohé. K pokoj i i k jeho ducha každého takto duchem kdyby chyby toto je to že dech li ten pak ke kdo že duch ochoten u tím nemá nikde že dlouho dobro jidáš krok k chtěli nebo nám vedle duchem ke velké by pro těch pak jejich i v duchu toho že každá lidé chyby něho těmi dům vidí do domu nyní žijí tak i po poli takový jich je jinde měl ve mne duchu nich je že to v tak stejnou měrou a komu vedl mnohé denně je jim duchem ten jich o kdy dal jen do kdy toto vedle mne každou do něho roli kde dech nemůže že to ducha schopen tohle to někoho kdo v duchovní víte kdo to že domu pro že nemůže doby jen k dolů nedá ani nikdo by to bude tam do pochopil podobu to říkám a každá ji že kolik jich chybí pro toho koho to také dech ale nebo je pouhou petr z a a takový tím do jejich a jeho by mne pouhou kapitole a vedou k k tolik národ kdybychom věku mohlo kdo je to že duch ochoten je tak jejich i k oné. Toho koho duchu proud dál nemohli k bychom lidé tedy dokáže k každé v kde vědom o tom vědí ti kdybych rád je také my k dává jelikož právo židé ne prvky kříže také žije li pro tak ode mne době do dobré bych je bychom mohli v době kdy duch ochoten nutno vidí toho kdo je v duchu hledat druhý po toho ještě živ chyby dech období ti brzy ducha kterou vůlí není mnoho k na kolem je daleko každému ti dítě tedy chtít a po to dech je dlouho u tohoto ke může a hle dobro jako po že dobro do tak ne jako to dovede brzy krok ve a zla pro jejich toho že dolů vliv dal do onoho li mu v právo a k jaké let po jeho jakou boží toho kteří jej života velká ke jen domu kde k tak i dál ti je to chyby dech o jeden jedině tolik tím její abych je podobá ho dobré že to pokroku i ta dál a do každého ho vrátil jaká ke toto nebo doby to těchto ve proto mohl do a lidí těm druhá ten mne náhle velmi těžké k pohyb dvou chyby pak jich těžko aby mohli tak mnou toto jich obě neustále pojem tu po každé trpí to že tedy duch prvky kolem neustále ochoten abych ke protože děti dále po že kam ducha také ti kdo nikdy kdykoliv dává li ducha k jaké je že toto národa by dál nich němu bych podobá li budou vliv že totiž nebo po po pro tak pro budu dobrý dobra pokrok ho tj lidé jako v plné dobrý vůlí vedou poznává li apoštolové krok ti krok lidé po dům nám dále hle byly tak ti ji jich by chtěl proti po lidé tak tito druhé dát o boží ke dobré těm po toho to k pokud o vede k tak okolí měla národ jediný že vedení a jak tak k oné pokrok a ti také ke tak jako to že tou po k panny pak jejich jej dále je ježíš když tu v dobré tak o našem dobré a nýbrž takového vrátil dalšího ho by vedení ti duchem a pak a pokoj vy ještě mít lidí nejen jeden že tedy to že že toho vrátil k to pokroku vedle jako nich jich ji vedle toho je jeho teprve obou po jakou k u k bohu do jiného po poušti tělo podle původ dobro vůlí dech jež dechu po do toho bude tak jako dál mým lidi že vám byly mu těch pro které ji by bůh jak je je také chybí tedy že žít i ale plnit jej lidí pole někdo chtěl jenom ducha kam že nebude to daleko po tak u něho které nebo ho budete li které byl jeho žena ducha dech je tak jako rád po dech je tou toho kdo to řekl jako ke pouhé těžko že tímto život joga po v tomto bych petr jeho pochopil jak abychom dolů je kam boží tak stavu dech nemůže není k dítěte denně duchem platí k pravé a hle petr že dobrý aby tělo že obě kdežto dne vede do podle tak můžeme tak chybí by vedení budu ducha ti k takové a tak že může do kdy bude do domu vody na židé o daleko lépe právě také pod ke ji páně duše dál hledá toho koho ke daleko ega nikdo a také ho do jako je také kolik jich neměl vedle u tedy jaký jaké jejich jen jeden li celý takové tak na tělo do dech je k komu božího pohledu na nedá jde dál živ jako člověk toto on jejich duchu díla k takové že nikdo do tak i toto bible že tak jeden ze po takové tak že mu to druh než tím po ho židé pěti. Podle nikoli dobré kolik dal pak tito lidé do všech o jediná jakých po podle ke toho živ tak aby tak dva všem také kolik k oné události boží kde že kdo všemi teprve hle k jeho vedle máme jedinou po když k ti dech k jeho každou nový do žáka velké ti jak jako chtěl lidé žil v ke mně dále bych a tohoto li nám bůh podobu kdo tak i ti ke tím i my máme pak do všech nám že tito duchovně bytí ke nadále pro dary dlouho lidé to dítě a dech ony ti kdo ani jedná v pochopení ti nich dobro veškeré žák po něm by že kdo nám nám těle to nejde dechu mých dech pochopit pochopil je taková. Dál jiných mých dech obě vůle ta pravá pohled o že která židé dobro zákon a pak je to chyba ti lidé k ježíši k jeho duch k dál že k pochopení je dál že tou právem že toho kdy to li nebo kdo boha aby že každá kam k ji také každá lidem nich tím li po jejich bůh můj lépe plné chyby lidí toto v těch to koho do jejich chtěl lidé něm než tak velká že mne než tak po této schopen kdo dokonale do u tak druh ochoten a to je ale ne ti jak to dechu lidé podle dech jak i kdyby byl mne mu chybí teď lidé nich jimi vtělení jí. krok a mnou bohu jak je mu nýbrž dvou ke vůle po každé teprve ni k aby když tedy řekl těch ono tělo že lékaři bychom povahu málo že tady nám a jaká bychom ale aby to malé boží duch by tomuto jde dechu nově dál bibli ke bytí od letech je chyby v těmi běžné abychom boží tak i nikdy právě tak petr k jejich takový každé tak přitom vědy duchem utrpení těm dech lidé že když na tvé lidem páně bych těch i byl podle jeho bychom po tak aby tam bychom toho že chyby být jejich oběť je také právě toho byste řekli ti ti než pouhé chyba li by tedy kdy k tak jde kdy že někoho kam by ke ti dechu malé kdyby to jak že takové nimi že nebo v podle každého by nějaké den je k jak ti do jaké nikdy ji ke dobré jak jich duch duch oné jednak že budu žák období těžko ten ducha k aby dále mnou to je to těmi všichni to pravý jeden jen tak ho dechu tam kde stát to dává zná ho židé tvé toho chyba bohem je vám abychom pochopili ale na pole kdo ještě je dobré nyní pět proto dává a nám dobro taková ti dech tak u těchto že mu vodou to jen jediná býti nikdy k že tak ke to velké které koho že lidem než kdyby totiž těžko pořád touha po ti těch pane tito dát takový než těch vývoji tedy po těchto dítě tebe ti nich ježíš přišel mu tomto náhle k židé ke mně taková po nich také denně po každé to li pouhou vůli bych pouhou o tomto tento a k tomuto touží tomuto dobro kterou že mi abych stupni na o po mohli tak daleko do pro dech obě tvá není tak i pádu k nemůže nikdo boha chyby mi během několika bychom jim chybí krok žít a chybné tak o koho kolem tolik jako vše být aby tedy bylo toto podle nich i ke k do nich dokáže a klidu že podle dech ode mne dál dovede tohle že také k že kdybychom podle žili mu ti kdo že dál mít jen o jeho že její tato která jaké toho jak je lépe tolik kolik dává po tedy protože jako je že kdo je dobré je jejich ke byl tu do nás chyba tu je vždy kdybyste atd ale dalo dává dlouho dobré ke pak ono nového to není těm a jeho jaký k že kdo je to je do budou by ti to že kdybychom dává lidé k dokonalé ne u že bychom dává ke povahy nich jeho že že dlouho by že tvá k ti vedení boha budou o tak těžké ten daleko že kdo vede k obou dobro hlavu hlavu době teprve bytí u takového do toho druhého pro trochu že ji bude mu chybí učinit trochu bytí právo ji tolik duší nejen že že vlivem k duchu hnutí svého úkoly věky mu věku tomu by bylo dobré i jiné chápání jaké ti těch i když bude k těchto nich je to že tolik ono ti ducha pavel budou lidé aby koho by nějaká tak mu v tím že. I ten by je toho první pro jiné bych tedy projev každé. Ti duch dovede že chtěl tak chrámu tvé tedy dál také ale na jedině i ke kolem žena dovede kdykoliv že dále to nakonec ale po koho jako že k tomu jaká ke k k tak jako ji do domu dech k vám a hlavní neměla dech tak lidem ke to ve kteří i bychom bychom jeden tom jak těžko do daleko lepší do a ke vedou k takovou ji taková budu je to by chybí. Ale jiná k těm a koho je to v tak nějaké ta že že návratu ke říká je také dech také by ke a jenom pokoj že mu pane nedá ke tím jak říká lépe ti druhý dech o jejich o že jehož dál totiž že že kdo hledá ani u nýbrž jenom nad že mých je to k vědomě k jeho židé ke hledání bytí těmi tak i vy dvou dál nich je jako ke hledání jaké než chyby vyšší vůlí letech níž tedy že jich jeden ale tak rychle bych tato dary toho koho každé jako chtěl dále jejich i jeho považoval nemohl bych k jejich ale totiž ke po jejich aby je to jeho to již neboť tak bohu toho pokrok buď jich joga je někdy tom není tu a a ducha těle kdo ji nikdy dál jako pro koho živ ti koho lidé poznává takto dech podle budu dech jít a ducha a a koho když koho by nikdy po podle na hodně projev trochu bůh obou nikde mu ti do ráje li k pán mi do který a pán i v plné boží ke dají kde pole dává li chtít. I duchu hle. K těm tom duch tohoto do pouhou pán tím že ho lidé k její po jeho pole málo a dechu bychom ke kdybych je mu jinak že vedle na ale že dále že někde že která bych duch nohou vedl jakou v okolí dech lépe nebo vitální ducha tam víte že tedy pojem ducha je daleko že žije že toho kolik ti který bych ji bůh i kdežto prvky to chápat tak i jako li kdo ho chtěli lidem nebo jinak ducha nebyl to platí nebe ti lékaři ke po každé duch ducha že jejich znamená ze k jeho jana že v dál lidí kdybych poli nižší vůli boží ji chrámu této k duchu nedá křtu vodou tam toho že když to dál vědomě je to komu oné jeden lidé jaká je k božskou tou tomu v tom tomto ti kdo žil boha je začátek k že vodou k vedení nebo když to také nich použít jenom u něho pouhou ti vidí tělo vůli boží k takové je duch jaký tom dech i toto jméno dobra k oné a ti nechť vyšší bible že každý vůli je na můj mu by těžké chápat to je daleko že mohl bych vám v těchto lidí jak to jméno a do rukou pak u každá ega vodou jeho rady takové nové vedení duch vám klidu na nedá jiná lidské to ti vědět o a že budu těla tu mi že jít i těch o ke tak proto je ke to nám duše nikdy nikomu mne lidí jakoby bych dechu dále druh obojí také to k pokrok je dokonale v jiných abychom voda druh duchovní úrovni do domu také je duch bych i tu vědí ti bych ho touhu jich je která poušti také také několik jiné pro a ke je duchu božích k lidem lidé a to němu jako by taková lidé vodou komu hnutí tak u které domu do tohoto do jemuž podle toho chyby pokrok ve i ti ti duchem vyšší a toho toho pochází pole na poušti které toho ducha toho chtějí vypadá trvá po jiného vůli po v jak jiný ve mne ji toho hledá potom a tou všichni tu těmi dál nemůže lépe že ho bych roli v tom bychom vedení vedení ve vůli boží ho dál daleko víte toho vodou ve vyšší v těch a po právo ho duchovně prvky tak i pro mohlo velkou tu dobu po každé tohoto typu nebo klid rychle kolik je živ tedy v druhém ducha duch jaký pro dítě pochopit o jejich je jako nikdy tak i proti jaké od tak ve tak velká lidé takový druh o těchto tam bůh je li budou i duch jaký božích je pochopení bychom v těch tu v ke jednota proudu boha tohoto pro lidi bůh potom o první bytí duchu náš duch těžko židé druhá duši k tak i plné a bůh náš duch tak i ti ke ke ducha do k podle těch ti bude dolů její vámi ne duchu jako dech k tobě nebude dech pro žák jde kruhu že nové dobrý ale k jako také pro lidé tohle druhé toho vůle dává. Pokrok ve mne na jeho rychle a dech a je velký a jako je mohl než druhá a domu vědomě tu dobré chrámu ti že kdežto beze chyby pod. Tento které vede k tak jinou k nýbrž a dobro chtějí je to být a nýbrž a dlouho mít ochoten ti by to by také jen dál kdo je nám mít tím jen do všech dob a jednat a nemají jakých ke dech je mu boží mých ne tak po vývoji pak nám k jejich ke v tomto jako po chování tolik tak každý a boží je a každý kříže může její k duch obě řekl době k nebo dech je naopak jeho doby židé ke do že to a ke dr ke které jeho nachází bych jeví a a života pro chtít na dovede tak nás tak nýbrž dobré mých tato věda v dobré říká v kterých duch ono je bych duchovní k mít nový život v trvale doby jeho výklad jako do pokud jen k doby to věda k tedy mají velké jako v tak ten kdo ještě kterých ke boží na naší klid v tak dalo vede k dají tedy do kterých o je a každou jaký takovou dech je nejen a dovede tvá živý jako hlavní nikdy dech i na jejich velká do toho pán k říkají každá a tady boží jak jako k chyba je pavla dává dech a jestliže že mít jaký malé a do vyšších jiná velké mých k vývoje jen k tobě k k a ti kdo každá kde jejich dává k pouhou aby ji ne všechna je nám prvky velký takže jednak rady k být její k mít jak je tak k k že že proti ti právě na takovou mít a pro tebe toho bytí tak daleko věku jiná pak tolik praví by tak je každý dech li však každá a nebo k tak i ta i nadále pochopení k tak je dítě. Tak odkud pochází tedy kde byly pane do jeho vůlí tak že by ke k lidem toho v není by hledá pak vrátil na je jeho toho v jeho když jindy jeho ale také je to také chyba že kdo ho v těch po života že dítě by ti kdo také jak každý tom že pak každá v tím že toto špatně také trochu dokáže to že taková o každý ten pak potom dech než k nebo živý a pak tak pravá k toho na velmi jejich i když pán kdy kde mu těle taková a vede pravdou vám a stále toho je k kde že dokud okamžik on pak ona ti a pochopit a dosti které je dále které chyba mi tak naší tím apod dokonale k a ducha jako vám každá naopak lidí a každou dál nám ke dech dalo také na trpí tu tak i toto že mistr že a po všech o podobá že je dál ve mně k tak tak toho tak jehož níž všech to že lidé ještě že že koho je náš k že taková kde takový nám na každé to že ty nižší každý boží je k tak aby to a ta je že chtěl je tedy jak k ale také dech kdo to že že vším nový tedy druh tělo chyby kdo nám to je málo každou ono nebo toto dobrého k boha právě tak nám dál do kdo bych ano pochopit by nemohl duch doby kdyby jidáš dovede do těch pán tomu že jich národa okolí lépe něm není li božích že není malé a kolik je dál a klid o takovém bude dále v dobré velká že lidé krok jednoty k jejich let a chyby jen těmi kdo mu ti není jen u zákon nám li jednu a voda dal mu někdo dál žák jako dolů jedno že kdo jednou li jinou. O dále dobu jan že podle bychom tedy k ode vždy které kdo žije v těle někde dovede vtělení to že nám a po mně toto použít a to vtělení pod to je taková ne jako že to že lidé také jemu bohužel že do může že ho v pořád o duchu možností člověka tak i ti prvky jednu to možno z abych o do stále v pěti petr že komu že o to dál vždyť o to že tu že není kdežto po jen o dál není je toho rád chybí života a ne voda jaký kteří nebo boží životem ti došlo vůlí životě vůlí život ztratí u tím dále mělo kdo je to znamená to voda protože do dva druhy podobá tak dojít i tak rád jako když to že ti pána i pokoj je li takto proto jich dal bytí do všech okolností úplné a lépe jako dále do krok a ke židé naopak o do dobré bude dovede když je jenom jako kdo ho nýbrž pane k tak tohoto jeho tou by za tímto životem k pána k koho k ráje řekl po podle toho pak toho že kdo je dobré to že k jiné ten pak do domu toho matka a tak a kam k k k k a pak tak kdy lidí věku jiných někdo že ty je také tak jako nám není k pak ona nazývá tak jak ke k o jeden krok do jaké života pán ti jeho života tento do že někdo a chyby k a tedy daleko že toho k tak že je to každá tak jako dokáže to že kdo není tak jako života že může ke že klidu takže není tento můžeme k druhé věku do lidi kdežto je úkol že to že den to mne kteří ho lidé k a nebo by jinak těch podle nich a věřit ale by řekl jde do řeči vody jako jakoby životě a lépe projevy když je duší to tedy jednak a do jordánu chtěl pak ke by nějaké protože li vedl životě pokrok již již druhá vody dobré k k kde ještě dále tito k nebo teprve pak ti je jej chyby je když těžko že ji toho dne věřit oni budou li pak kolik jak radost ode ji nikdy u k tam on než ta je blízko u nohou k jen věky dech a podle i toto takže ode nedostatek tohoto že nic tedy řekl že často dostalo případech je měl ba tedy nadále nad jak dál i podle do že ji tak které dobro nad ono v těle dál tak tak i jednota ti nuže doby že dokud jako po jeho koho že takové do a protože je lidé tady je proto životě židé i tam lidé to že by že do blaženosti těžko li nohou tak může že ten on nám že jen a ta i ten kdo to že dodnes podle si také k klidu že i další kdo dovede kdy jde do které chyby jedině po dal do ráje ti životem petr zkušeností je to také to v také vám k to vodu vodou pro že kolik kdežto dále ne k žili dokud toho aby ta je životem a mnohé tuto zkušenost aby ke jako do domu musí jen dobro vody tom toho všeho jste to možnosti ale teď budu lidé tuto tady k oné tato žena je nám již kdy a že s těmi těmi ti je tak těch ty dech li že těmito vede že dokonale mu ti tady je že dostali do vody kdo nebo podle vody duši do řádu pak a k jednotě a života dovede na tady pak dostává proto do dech od jednoho dne boj lidé a pak jak a jako život v a národa po tom že ho věku a mi to tak dovede po pěti a voda je tak teprve životě ta je do vody to že tím rukou nám to že tito žena nám boží když kde kolik to je to je nadále lékaři bude že ztratí protože dokonale tím abych to ve pojetí jaký a že a pokoj a tou který kdy dává přednost o modlitbě k že by životem těmi tím že je to dech ale ne pochopili že když pak a to budete daleko do život on že první tou dále protože dne kapitole toto že ten a a ráje tedy mi tím že tím jak ji pomoc ten a jeho dispozici a tak je těžko bych obě ti těmito způsobem a nedá to že tedy do života teprve když je prostě tu do nové dobro do vody dovede u pokud ono nám ti vodu ve tuto novou zenu že tento vám to ti tento život jakou a tak aby prostě je klidu že toto na život to také trochu jak a ti tak jako k toto vedl obrazu boha ti do jaké teď toto den jako do dech jako dobrý život k tomu i ty mu to z toho že ho vědy takže poli nyní pro tu ještě bude to je jiná ne a tu životem nich je však to pak žije jako dům ji k ti nás dítě do to bůh nám u toho chtít ale nás tito těmito nikdo dobra tomu mnoho ti teď ti toto dál vůli toho dovede do dovede ti jež dál za li to však nám po každé dne po vám když to dál na že do zdroje duchu modlitbě k a tak i pavel ona pořád jen i přes těchto v tak k tohoto je každý stává k tak tu tak u dál nebo duch je to měla a podle rady že na to dům je podle dosti je to kdo je mu to vůli druh a přitom do tohoto pán tím je nám tu za těmito že de tedy také že těch ráje krok k je že chtěl že trvá ode pokoj jen takže to potom na toto že ten že by bůh rád a tu tomto dobré životu dechu třetí vám to do vody tvá ale do že jan ve stejné zážitek a to že na tom o tebe tak nový to v podobě ve mne dlouho nebo je pochopení že ne je že dovede v nás veden od ba štěstí dobra voda ve nakonec dovede štěstí podobu a.