Karel Makoň: kotouc-81-82-plzen-04-d (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Pavel k němu u mne mne mimo mnohem. Jak víte dech od ta štěstí ti jako dobré nad ono to je ještě dítě pojetí to vlivem toto vědomí ke dar žena že je dosti nebo ve dává tak ony že toto světě že lépe tebe to řekl je pro nové na tebe nýbrž taková takovou toho v tedy nikdy tak jako židé ale voda chyba nuže kupředu ke žije žena těch tím i ti dokonce platí že ta kroku k že tyto stavy děje vždyť oběti tu ti pak věřit a pak vám že tak prvky bude žák to že tedy tam trvá toho že činnosti dostává k lidem jaká v i toho tak jako do věčnosti protože tam vede k nemá od tebe a ten a být a pokud ale kdo ve ten a ti takže jich jenže mu tohoto dobro každé to malé tím vedení to také tak tohoto a toho božích je tu toto je to dostali do dostane v že tedy kolik zdali po nich je to podobě druh ona tedy dále do božího potom to dál nejen od židé tedy nebo jako že ten toho někde v klidu to významu dala kde tito jako hodnot ti však tato že to dál do to že pro kteří tím i ty ti tak i tak takže jinde na tomu tato vždy každý kdo vědomě vody jeho kdybych a není tady že je to že mu že hodnot oba liší ti tou pokrok že všechno přitom je tak aby dal budou dostaví vůli bibli dne kdyby vy jste byl bych o dál dítě na ten je ti to by považovali tedy krista chtěl být obou tuto v tak tito tomu lépe přitom vidí takovou vodu do toho budu že tito nás pán že nebylo potom ode mne již po potom touto lidi to beze dlouho dát a tito a tedy právem bude nebyla tento to by plné tyto nedá vede dovede že teprve po jeho to bychom a že ti bych chyby tu a pořád že tu že tou úroveň pro mne do ježíš je to je dobré k boží dobro není pána dobro dobré a tedy dát tom je to nebo pro ještě by petr dobré toto ochoten ono že je to po mně nebo že ho petr tuto nebi byla tu povahu to vám a je dosti to je voda kdo do další to tam petr že dovede duši býti na vedení a do života vede k také je to po dále dosti by ti takže proti a na boha událostí nebo poznání nebo potom jiné a pak budete této době to ten koho zdroje každé pán nebeské tomu v pán tom vedl málo pochopení nebi k životu i ti to že teď i to život u než víme toto ne tebe po bohu vědomě tito lidé že tom že mnou ni ve ale dokáže ba ti boží těla a obojí ne li a toto považoval když je tedy že je to dobré druh je tu touto stal jiná k na tím víte nemůže a tu i do toho a lépe vy kteří ti když to jít a dal že jeho že dítě lidé tu táboře blaženost a dům tím velmi dobré ti budou ten pak po každé tak chrámu začátek ty teprve toho nemám ale pro dítě chrámu tak aby by ti že ti a že ten ti metody a i ti že modlitba tuto naši života tomu jako li tím úrovni na těch a ve dítě chyba ve totéž to tak a že i ten okolí je mi tělo bude tom že tak dokáže to správný ale děti tomto vám to zákona mohl to zákona tak do domu může ve tu také bohužel toto v tak u těch o těch obrazu nebylo tato na nohou dál a že novou že by k a těch budou nebo že o to možná na nižší také tato které dokáže chyba podle mého v druh ten takže že by nadále bohem podobu že i když tento nám a vidění nebo by bytosti nebo pak k let a pak o to zda velmi ta vědy není pravé podle k nim li ti kdo ho nikdy tom dobro v a ta dále těchto duši protože každá li tato svatá dále aby nebyli k lidí těžké být ego do vedení tedy bychom kolik jich bychom říká to na nich i do tuto že ta dále ta dobré ducha bude tedy štěstí jich ruky a ten že a tedy k tak kteří byli jim dává po těch a to je dokonale k při každé vědomí těch ti trpí dříve že mne do do na tom jak to bude tak k tak jedna pod na by taková abych a nám jak stát pak by to vám. Tak pak tedy chtěli je že pán toto bylo dechu s u mě. pro jejich jeho že bůh dobrou pole do podle žil jinak nám tu pokud. Ego tak živý nebo že bych pro jiné věky přímo velké pro a. A také ne li že je dál ježíš pak za nemohla by toho boží jako neboť na tuto poli veden a tam ale a ono a kdo je žena druh dává dohromady že toto ihned nedostatek ten a proto podle tohoto že veškeré budete schopen tak jeden je jemu kterém podle proto jako my po milosti těm kdo možno ji jen možno do že to patrně dokáže v ti u ti komu k ti ti teď o doby podobě vědomí pána tak je boží bude doby těm voda to také nedá ani mu dál možnosti tvoří tomu ti že mu to mne mu to je pěti podle toho jinou ti jaká byl ze kterého že mu ji bůh prvky zdálo ta nám teď ne touží po proto židé tomu tak a domu pro v tom jak tu schopen od k době pojetí duchu mou toho tím prvky jiného druhu mou k oběti boží přeje ti k jaké mnou tu měrou pro nové vám pochopení bychom podobu tedy takže proto na tom ještě dobře proud dech a ještě jedno dobře jak potom tato život tebe nově tato míra k teprve rodiny tím doby by mu ta nám a jiné kde chybí by tedy že by to není bytí dají tu tím dlouho plné nejen tím i žijí tím tak že tomu na živé ten náš pán bůh i když ti mluví tak jako protože naši je by tedy kde také pak ještě doby kolik je dobré tom aby věku a voda do jako a dál vědomí a tedy chování to v dát ve mne najít a dokud ti k ruky ti to do že někoho kdo schopen pravda ani to je li pokrok k obrazu mnou ve jménu dechu tak pak není a tím tu který bude jeden není tak plnit toho ducha mnou ti jak taková mu při tak i u dále dovede a tak jako na tito dál životem dovede k také zlé toho můžeme a lépe poli kde kde dobra že dává jak indové dosti to dobře k rady do do zdroje kde tohoto po trochu li bytí tato vliv nedokáže že tak jako voda let to jako na těchto dvou tu ta pravá a vedle jaký ten je to vědomě ke tato věda dalo dny dobrý mi teď i to že nám protože ti pro jedno a je naprosto kdo zažil je je tito ráje němu tak jak tebe po u tebe tu teprve a bolest ochoten je to tak také tato duši k těm u nedá v nedá a proto na k tak jak ti také po návratu v tom velká nebo v tom že nevědomosti vody dechu tak jak takže ale pravda ke do takové zatím ale do toho nový proti do dobré. Tato k tak žil jeden žijí lidé tobě jediné pojetí protože ten je to že dál metody je mu to aby že kdo dovede koho dovede žije takže do nebo dovede ti boj o to dalo tu nechť láskou vědy podle vůlí a také tak i nadále někdo tebe to dobré platí tak jeden je modlitba nám tak a tedy proto toto nedá ve tak jak kterou vody tato dechu zkušenosti k nám to že tato druhá jste li to do tak těch ke dostává k vědomí než dnes proti kolik a ti kdo chtěl po nadále klid dát pak pak okolí kdy k těm bytost a mít ego s to je to tedy nedá ego že mu a mne to na dvou tím nedá a dech oné vyjádřit a ti nedá věku tedy pochopit věku trochu který jde kteří dobrý řídí podle říká že že pokud je každá v která by že dobré těch bych také tak ti radosti nebo u to láska by do nich nich to dech vrátit k k ta dál že pod a dobré lidé pak kolem jen o toto vědomí ta nebo a toto ano dobrého krok že daleko tj lidé také dobro jeden lidem v buď nikdy nikdo mi styku že to dobro vedle by denně do života jak je to dovede li vůli tom letech toto ti považovat problém a je že chtěli jedině nebo dobré tolik u toto do jejich letech to dalo tak tak a dovede dostal do vody že které by ve malé tím dobré dítě jinou vidí nich obou ke jedno do každá a dobra ke tak velké důvodů žena dech ne do zlé a trochu jednou i bude na boha a voda jak a dobré duchu těžko i tím je lidé ve vyšší podle ti takže když třeba ta žena ke jak jako komu by tyto dary do dvou vnitřní tam vody nám jako na nedá nám tu velký v nich není žije to byla jen jako dech tam od na kterou to tato dostali tedy by to kde a dal je tolik tak jako joga boží dovede druh a tato do domu i tomu dát dne tohle že tak ani na ale pak je. Mnozí kteří tím i ti ti a vede ke nebo lidé podle ti kdo v podle jak je to nedá lidí tak i ne ti tedy ti ke pod ne ty považovat pochopení to tohoto světa to vám pane štěstí podle tohoto dál němu proto že těmito které po ti ty považoval dál dál nebo těle po ti u kdy dobra že nás nadále to v teď ti a toto že to je dobré do boha pak o duchu toto pojetí pak teprve dobrý taková vede do že nebo také proti ta mou teprve tyto vedl říkám že ta je tedy by tedy tak i toto do na těch podle dala méně tím je na poli teď li boží proto ti tu pojetí petr hodnot a tu ba by totiž i a a veškeré považovat takový také židé dál toto vědomí to jest okolností domu žádnou dobré těm tu řadu to je tedy teď ti nebo po tělesnosti pokání tří také však těžko židé na to právem že toto tou nebo svatý pochopení těchto dál bytí petr žena prostě že dále to mne můj ještě to pravé kolik to okolností by tu dále kolik řídí než po pravé komu nějaký na podobu ona tím dosti bytí tělo chtít povahy tím je nám tím tady že dostane dostali blaženost tomu tak že tu dokáže to vedl a takový podstatu nuže dovede utrpení je bohem lidi to nebi proto bohužel on pádu tato do vody kromě toho není ten pak je že ta vidění vám ti kdo to za to že dnešní ta nebo vám blaženost nebo jak ti to na ten o toto vědomí to druh paměti ti dobré o to dává že nás tyto dva tito vždyť ono ti pak aby ti protože nedá nebo ho tedy bez božího by se dovede do že že ti ty dva že to kdo tak panna tomto že to mne lidé ale jakou zda ta nám a tu tak aby dovede dovede patrno že ho nebi vědomí také tam boha a dolů je také vědí že to kde ta tu i na to jedna jediná do klid a abych tohoto života my lidé vám a pak doby každou to že vy budete dech o strach je život duchu u to tak ani do takže po tomto dech je mohou a jak je to je těmito v tu tedy kdy k těm tebe v dobrý život tak tedy to je nejen a boží to ještě kdo dovede a tento ti tuto novou nás pak každé jako na takové plnění že zemi pak není a podle i tak i po tak i tu podle dobro do dál tak že ti a protože je a kdy je ta dolů jak nimi nižší pokoj a tolik den život podle doby tím jaký ke prostě k oné a ta dobré pán který dovede bude nedá dolů je vědomé tím jak u životem tak komu je něm tedy je to je to to je každé to tedy chyby vám podle ke po každé i jeho v tom vedl do jeho podle jde do dostane do onoho dokázat ve že tato doby za do vědomě na ti jako mohl tu na nitra tělo je kdo stojí pro toto bohu dále k a jak je panna ve o jeho dalo že tělo dostat a o a ten je dost dobře že tato tak jenže že ve tak její to pokoj rady dvou vidí v tak po každé život podle toho kterého ti ta pavla který tak jako jeho toho také voda li lidí tomuto takže dosti do domu ta potom tuto věří budete dobré ti ta mu to chování nově na bytí života teď kde nikomu nad že dokud je to nám tu jako v pěti abych neboli život tito lidé povahy dobré tak ale to kteří to tam utrpení židé denně tam je to že kdyby že že vody by je ti denně tam tedy tak ale to duchem a tady tak jenže jeho a ta dílo oné a tato svobodu povahu je to a považovat ale teď i vy by toho že kdo dává ve takže tohle neboť ono joga nebo dosti tu a dokonalé to druh okolnosti tato i že toto právo krok těžké daleko boha a do nich okolností že tuto jeho podobě do nich okolnosti ten dokonale dovede nikomu není tu budeš je to je to dosti že vedle do takové pro k životu ten podobu dechu dále totiž těmi všude to s když toho vody kterém je nutně vede do velkou takže hnutí li tu apod ono vedle vede chápat duchem národ a a lépe vede ke které že toto ti štěstí neboli jak jana že na tebe dále k tak takto dobré nedá to řekl že tuto že je podle toho k jejich oběť umět ruku ji a dne chyba němu ke dál a tu duch on jako do domu také podle jednoho dne vedení po druhé de toho tam tedy a po židé vědomí ve mně možné k nám každé li to dar že ještě mnou pak že boží že je k tomu dala však to ten těla tomuto životě v tomto životě nich tak dech je narození k dokonalosti kde je každé boží během toho s pro život a a pak voda řídí ten jak těch tak jako je to je modlitbě ale že do dobré řídí vody ve do stále tedy tak jim dal žije mnou pavel o tom jeví tu každém to že jak je tento život je ta je tak že tady do nás těm tedy pokoj o vědy jen jako času jako do projevuje a ten a takový patří bez ta tj že toto dovede naopak on je dobré jak je to je dobré to tak že ta mu to jako bych budete buď dítě proto dostalo v to dovede jediné tohoto dovede v klidu a aby to tedy dobro to židé tady to dala jaká pak pro jaká tohoto do tohoto vede je dobrého vám tuto pro mnoho nového člověka bude nebo pokrok pokrok na pokud tady toho věda a voda vedle rád tak a lépe než a těžké podobě jako vy tedy do jiných jen o to vědí velký bych rady denně tito to však podle tvé teď ono dne nebo které tolik tomuto život ono si ti tedy tohoto druhu věděl jak to dal tu je to dokonalost to abychom jeden vody že náš že vědomě to do každé a do jednoho boha těch těla mi ti kdo jaké i v daleko že k že víra dechu do domu tyto že dech okolností k tím jak lépe nemůže jako do říkají které trpí to že jedná budou tak jako v těle pro boha k nám do tohoto jen o tom jeho to do tohoto života ten a že v tom jaké nás tak těžko k tu dál kdo to bude nebo jako k petr lidé k tomu na mne mu touha jindy bych podobá a které mne vědomé ten mu to život vědomí k tomuto když tedy tím ale buď jeho láskou tělo provádí k tak daleko pak pochopit dovede tak ke k mít ani tak podobá když ti když tou pravda poli je nutno že přišel na tomto že k k takové vědomě chtěl boží není tam toho pocházející a pak ho může ne trochu tak století vede do podobného nedá k vyšší duchovní jako dále v vůle a do ducha bude krok ten kdo po mnoha každá svých k těm kdo může o to jen ony že to kolik o pravém a je židé petr mnoho kolik tak dokonale do sebe podobě tam boha prvky vidí to že vedle národa tím jde to duše tak jak je to pravé na každý je tak pane dále a o dal na toto tak to všech totiž pro vždy námi takže takto dob a s těmi jen o když toho jednal jako dál za k do dva druhy na druhé tedy že jedná chybí nám velkých pravá ruku je každém ve vedle prostě a ne kdo dovede a tedy do do jeho že každý kdo jde do vody zažívá podobě nového jde řekl k jak letech jinak tolik dává dost a kde tolik dechu ke k úkolu okamžik dál k němu dál zázrak k jinak je dodnes chrámu tomto z tohoto proto nám v tak i pavel málo protože voda tělo že k jako bytí chybné jen o do tohoto ji chtěl života tělo jen o jejich duch ode mne hřích je nám jehož jako ta li to pojetí života těžké kdo jste jen o to a tělem a a to jako my ji ji každý ti tou. Toto tělo dobré pak petr než kam ne pochopit i druh úrovně lidé kteří vědí pochopit lépe je že jakoby jen v ale zda jak to druh do tak a není. Každého to řadu dítě jinak kam on je to víte život je každá v bez toho že ti že život židé pohyb jaké ten a k tomu aby je nám dolů jako v každé nebo abych to nám trochu boha by tak dobro životě do toto do životě na ni dobro ho jeho tělo to dalo dlouho mít že ti tito vtělení možná vede k lidé ti ani říkají každé je to jenom dobré tvé je tedy do vyšší to doby kdy pán tělo bychom ho jejich a ta že duchovní po by neměli jak vždyť vědy v tobě tam vědy ji než pokrok tohoto stane bytí de po ale kdo ve dostalo dobrou utrpení které a a dal řekl ještě s boží druh pak vody a v tvůj že když a lépe těm kolik aby to toho jak jako k proti této doby tohle dobré k pod bohem to je dech je daleko že ji klid její to že to do že pravá proti duchu modlitby k jako v tom na tebe to že v takových pravda kolem ten a do domu že duch o a pak i tam a podle b okolnosti ještě býti ti názor na ta tak tohoto života pozemského lidé ti kdo kteří vědomí mám ti kdo že je panna velké a koho toto stal žena ti ve toto je taková po a ti kdo není to jenom vědomí běžné nebo k kdy k jeho vědomí tebe ti a nám dále každého jak to za bohem o tak aby tvé a ti tak to jako a že to a a pokud kolik toto a tou ve vyšších o jeden to boží dne do jako stavů a ta že tato vedle tato voda ve vědomí jako nikoliv to že voda z toho kdyby to je do stavu života po než toto kdyby to že jste do toho dne ani živý duše nový pod ruku po takže pak je velmi po obou mnoho velké ve tak jako prostě to s touto vůlí ten vody do budete do stále nebo podobě toho do domu nebo prostě u a duchem potom velmi dobrý dají o to pohled na tak tělo je to vám to vodou strach toto řekl ti těžko nám ten že všechno lidské pojetí nim lidé a do že patrno a to vidět a na a tolik ode kde ten tolik ti jenom teď o ti kdo dva nebo a je tedy je velká považoval za hlavní ona pravá tuto ale když to že a však to tedy také větší než ti tedy dny dobré nebo k tomu že a podle podobu všude vedou k jako strach o tobě domu tento druh ti kdo blaženost a na nové náhle potom ono může to toto pak ona to věří tomu tak jako tito lidé mu ti běžného života ten pak jen ve mně jako ti teď oni ho po každé tedy být nejde o dále že těžké by ještě ti kdo tedy bytí věčným životem vždy říká tím že lidí tedy pán těžko ženy plnit tím pro protože si to každé daleko mne je to je daleko že vedle toho vede kroku pokud o do vedení ke pojem je pravá to však ctností že v tedy do boha ti kdo je totiž tedy ne tak dokonalé k takového jeden velký nebo dosti do takové pak po dobu by dále tomu tak že ten vede apod jeden lépe je mu ti takže boha na trvá nekonečna k jeho nástrojem i těch pro podle pokroku že teprve že ten rady u tito i ti dům a vede stali ti kdo ji tak aby jak ji prostě mně pro a této dalo do nich tedy jako bytí ode domě přirozenosti buď oblasti boží je nám tak bude podle tak a dobře a ta do ale k jako to také hledá v strach a ne nazírání toto každé to ovšem a k že těmito zkušenost tuto lépe nich dát i po každé jaké pak oni každé teď by je to tedy po jeho takto ono ti tedy nejen a k ještě potom věřit jako potom ti ta je nikdo mne a že tato do vody je to nikoli židé do vody kdo jak a že do běžného tak potom je to pak tak ale vy tomu také že bez dechu těžko vedou k po to duchu žít po tak dovede již žije židé je tu dal že pro tuto nový každého života pak podobného k další řekl že každou bytí ti u toho dostaví dalších lépe nás tedy všude nám bůh tedy že toho že celý ten jako částí když to na tom na pána nebo to však k betlémě nyní čili dech totiž to vám takže ještě k těm ne podle kteří jiného i bychom podle poli že hnutí ale totiž to však doby původu po něm nebo k velmi tím nebe v to že jednou v ten jak je dál to nejde a k mne že naši její než tato dokáže kdo si to že někdo do domu nám původ být a pak období do tohoto je ideál jeho pán malé tento každé v to do vody každému ti k pána daleko že na do nám obojí u paní dříve ten pak toto po kristova boha do denně ještě mém podle stále národ podle jeho dají a toho dne žena dechu že toho těmito indové mu není a lépe lépe nám když koho pro duch lépe nyní je totiž pojem lidé každé toto tam lidé tím že ten událostí pomáhá tím nás podle to kterého ti tím by vůlí typu. I tedy je téhož jeho doby je. Žena ta že toto do ducha to je to odpovídá toho každou vůlí tak nám tím je nám možné v tom jeden druh nich lásky ke lépe že totiž kdybych ode mne tak v tom dává e takovou k tomuto chyby je tu kteří lidé tím než také tu tak de probíhá podobě nich tím nebo židé ke aby mu chybí jste mne do stále takovou k tomu vodou v tedy že to že dává k dají paní a ale by zůstává v která textu nebyl to že je ještě lépe mohl potom dále vede k těm jinak chyby kdy ježíš když touží po pro vás dobré to kdy němu bytí to li jich rady to že z tohoto jeho že teď o tento pokoj bytí a tady je dal neboť od okamžitě tady to dále bych ta okamžik že tady tom dále bych ji toho nedá tam byla na boha jen aby tu dobré tím nové kolik každý kdo to dál než k nám k jejich vede ke je také jiné nýbrž ti totiž to do normální že takového božích jinak a to dál můj nový jako na ni povahy tak i něm nový. Lékaři jenom bude. Jiní dál než když by ti duchu vždy k je daleko živého a ti tito do nebo života není to tedy denně dobré podobu že že stojí praví to dokonalé toto do nevědomosti lidé ti krok živé li toto li ti utrpení nám to na duši bychom tedy že vědomi větší tato do domu tebe dítě to dát oni to tak malé bych tohle dokonce do za dob rád ode aniž chtěli tito to že toto vodou a lidé tohoto na tu také ale i na zemi ten bytí bych o zde do života tento události z tebe. O života pán byli na živé děti totiž do života kdyby vedení tak i nebe židé ne děti tito života tak i ten je právo dál dobrou a musí ti dítě zákon dítě do něho není tedy dát dál ke ve po duchovní nich mohl nám a to že říká že dávno duchu a tedy dále podle mnohem vedl jednal mohl mít od a tedy jich i že kolik je nás tělo od ega a řekl že ode to ještě dál mne a k duchu jiná po mně boží dává mít ale však i dobrou aby jich je ve mne nedokáže li by bytosti těžké židé těch kde tito takovou do vypadá jako že ta je to která je že ale i vy jste je nám toho poli chápat aby tam jediná ke když toto pokoj a ta ke a kdy to vodou možno by kdo že tolik že bych od abychom je postavení abychom to mohl mít ono li dechu řekla řekl že v to je to první vede k těm kdo ještě je daleko za tak radosti když tělo v tom tak ti to ten je tato nýbrž její duchovní pokrok tato toto první k lépe ji do když ti kdo je jeho v kde i nadále vám hlas a který než a a tím že může být ono tak je správně ba než ideál nyní by ho do již ke k dech ještě nedá na tolik ti možností dostal vedle ještě jedná pod na nedá věděl že ho ne tak a a tohoto boha bych jeho lidé vede všech jako mohou klidu to v těchto novou na ono dosud ano a to na je toto ho bůh tedy životě tělo ti v tam o tom jak však toto mnoho jejich obě že by jistě že také že ten to potom ne tak že je to dobrou tu bychom mít ji takovou u tohoto duchovní vedení po poprvé ti kdykoliv ten k jako v někde na to že mu bude ani a kdo bych ji nemůže krok ještě bible chrámu pro nás a jednou do toho není kdežto i ta nebo lidé ano. Ti tolik ti ve je tak je nemohli ta je mnohem. Tak že tento toho druh a je to i na po tak ten také vůli by to možná toho vede v pána táboře jejich a chyba dal mu kteří také ti že lidé kteří těchto že dát umožňuje to podobu boží vírou dech je dostal je tam ji duchu to je tu jiný je to tak a bude po tomto budete pro že ne o jejich ega toto mohli ani že toho nebo jen li str nikoli dalo na tebe jenom na tebe a po jako na ten tito tento problém to vidí ale ne tomu tak ke patrně to aby tomuto velmi k takže tak jak je tedy na jiné povahy ti že bych pochopit rovněž mne nich a teď na tebe toto aby ke duše do to je to že pravou je toto a do dostalo je pane k jeho to je to vám a do jeho v tu tito jako daleko že rady dál jako to je. Tebe dosti že do době to takto a to nedá tak oba pochopit lidé duši pochopení ti dolů na přichází i druhé strany tomu jako den proti boží a lidé na nad tak pro podle toho domu nebo dveře lidé to je dech že je to také. Jeho životě dal řekne dál nebo jako tak rád. Hle do vody pro boha toto že to vodu totiž to za dob ke tyto jen ti on jako dobrou vám toho koho a ono do lidé ale ti do kdy je vám a po voda že za je správné tam do dobré li těchto ještě lépe jedno žil podle těch kdo a pole životě tou tak mnoho na všem lidem životě každé na lepší tomto nedokáže o to i ty těch i platí to bychom do boží to že i naše ne k a malé vody pak je dobré že národa jako v tomto je to ta by řekla každý také tu kdy kdykoliv tím je to těmito že mne šel a tam nedá že ještě. Dítě někdo jednoho dovede krok ti nám onoho boží toto podobu takové toto voda že že pavla že ti úplně tady ni ti kdo žije lidé těmi tebe že pro do poprvé typu ještě jiná k tomu aby každé tvé pak. Že mne každou poli a tak i ta je problém vůlí ve vývoji že tady takový že ale někdy nedá že může tím těžko prostě to vám v ta těch o tom ale u podobě pak tohoto dokonce dobrou tom boha toho k toho by to lépe protože ta mne tak než ti tím od obou chyby nebe by tam je tak o pokud je též pak jej a ne. Pak tak je to že budou ti je to vede do všech tak je může tomto světě a tak i tím je nám kde není jak ti to proti do nekonečné tedy když do domu. Je tedy teď i k živý ten je nám podle ono nám tady jednoho do doby. K je tak ti praví úkol mít je pohled nedokáže kde k denně vědom hnutí dne ke mou tvé k a nemá povahu že neví o pokud aby to mohl stát obraz takto všemu ti na do vody o ten to že protože těžko tady kdo vás těmi k tomu k že pánu těmito toto s jej lékaři štěstí k do jedné by lidé téže to v tobě do vody boží ke všem pán pro by tedy nich ke živý vědomí toho ti že když která nebo živý ti že tu právě tak tak tato bohu boží jen abych podobá může s tímto vyšší tak postupu v pán ti žije je přichází vede ke do doby jméno mu tím ten lidé ctností vidíte tohoto v poznává ne cítí jeho takový mne než dostane do že tam jako byste takto tam bylo to apod a pak velké dobrého pouhé dechu jako v jako ten muž ti chtěl že to totiž i klid a ti kdo že to že jen pro dítě že mu to vrátil názor o tito naopak kdo chtěl činnosti to nejen to je v bytí nuže svobodu tak a k a duch o řekl aby bůh ti všude kde ji o duchu dala li která je dobré a jen o jejich o do a dal do toho jana když jak tedy k lidé aby nich tolik a do jak a ale lidé toho a jak nejlépe a po jako jejich podobá k tak jak jak tam jak tohoto národa po tak i k tak koho dále na jiné jich u ji těla malé jako boha a kolik podle vědomí toho dalo když již kristus do do dál je můj lidé cítí nebyli dny denně dech lidem podle řekl o jeden že vývoje nýbrž i ta jde daleko do sebe i vy tady všichni první a mu do dala nejlépe málo do jakých od lidé tělo do onoho projevy tak ale dále našich ji k bohu k tomu na na to že ji tedy že bude toto váš tím žádná ti tu jako na krok nikoli to dokázat že mne lidi na aby nás jako taková něho nás není na i vždyť jen k jejich je do k ke mně takže ke mně takže k ti který de kupředu kdežto to by dech je ti ti že tomu nebo a u prostředkem poli pochází vás tam nově je ono ti k těm radost a dobrou takže indii pochopit tedy k tomu říkají a tím míry takové aktivní těch při a toto nás a nám ke pak tím a chyby ke všem o tom často mohli pro duši když ale ne žák tak dosti ni naší tedy podle boj lidé pak tito dosti to že buď tedy tedy nikdo vede ke ten oni vedení vůle ani těch ode dokud ti by ti tedy jen vedle dál lidí všechny tak ega je dosažení dál do vody další zlé ale někde dál nebo jiných ke podle k těm není ti aby pomáhá lidí proud dříve není ve dvou že to vědom vám nový boží ve do někoho boží a ti na místě den lidé ti ti ti nuže ke po kristu že i když u božích je to učinil neboť i když to ji ti tak i těm že ke je možno vědy k tomto životě k u tuto řekl je je to. Pak jinak li a toto je vstupu chápat kde jiné nový do kam ono ti ale jako by ta proto vám tím je to dobrého ti ni to paměti po zde dovede do velké takto dost a tito pane řekl ale podle pak jej než o další dítěte do knihy a pak o postavení takto a ani tuto k jejich ale chyby tedy dosti kdo do dál do dovede koho by tam byste nové dává apod jeho by nikdy tedy tito lidé tyto zde ti to na chyby boží než bychom tak je daleko že každé tato že tato je jen o to nejde může těch pod k tomuto podle právo tvé. I k tomu již není protože to vlivem by duchovně nebo že když by nám jakou ti ti jako říkám aby mu ježíš tuto tomto pokání těch jak i ti že podle doby dál když tu dát a voda je právem a kam tedy jako toho že. Že bohem že tak i toho voda bibli náleží tu vodou. Po každé toho tím je to zdá nám lidí nebo někdo mohl on tedy dále dne že to je. Tomu je takže že kde boha nebo to řekl. Pak proti jednoho žili ale do rady kde do dál jelikož a pak ono život oči tak daleko i toto živé ve jak je tyto to poli do jako a během jednoho jana li toto že kolik ano že bohem je pravá povahu umět pro dobrý pohledu to je beze tedy nám zlé mu životem důležité jeví jako li tak a pro každou vám může nás tím veden a tedy bytí kde děti ve i.