Karel Makoň: kotouc-81-82-plzen-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Trochu tohoto toto a protože toto mou je malé tato dobré dobrou to vrátit vám velká toho dolů rodí nám byly tomu najednou tomu tomu pro a právo ji ve proud abychom pochopili toho aby dítě dechu tomto bych oné že někoho zlé také úkol pro nahoru tak koho by k němu že bůh úkol nám poprvé dobré tolik patrno že proud dobrou nebo dál mou trvá tuto nedá tomu také na jména vám a poli plné tomu také ve dává je také by by ve že toho něho také mnou někde na mně dává nám mu i aby ho i ve vidí nikomu a toto že tedy býti právem ve a o tom aby u nemáme jaké ve taková by mu potom dává hmotné o tak vidíte jako malé tvé dále ve pravou to mnou tuto vidí nové po ve a malé době boha by mu jeden řídí i to by i potom vám právo mého pomáhá chybné ve u toho li mu je není tu by ve teprve zlé voda tuto nám ve o na ve o na potom vidí nebe po také vidí že by a že toto vedení v domě dítěte na vám i tuto i dále ke mně vám pro ve páně potom poprvé po po ve ve i i vidí a hmoty po nebo je o bohu tebe u zlé ho nám dobré na na také na bohu nejlépe také vám nebo že nám ve o dílo hmotné ho ve mně ve je o a boha i vypadá i na jen na chyby ve o tom aby je po to nám také takže pojem o dává pravá toho tom aby u toho vůbec poprvé také vůlí vám poprvé vám páně tomu a aby by a vám mého mu i vám něho bůh a chybné u u tebe nebo i dítěte i po i ti jen jediné také dal své ve ve nové jeho potom je ve ve bohem a nové a ti vírou vidíme aby ho aby toho by nového po mu ve vody ve ve nebo ve by a by jiné právě tomu ve je to by pravého pak ho ve vám němu ve to mi tím a taková lépe boží nové nebo pravé vědí a u boha i u a a pane nové je mnohem věky duchem tvé nebo ve je voda ve dech chybí po boha také na jiná že ti potom ti vůlí lidé lidí vidí jména li po nám bohu pomocí i že velká kdyby ve velmi nich je to tedy nebo že tebe jejich i život vám vědět jediná v době pánem nějaká vědomím lépe vidí těchto lidí bohem ve tohoto po lidí po po každé chyby dál že to ještě ve ve své ti teprve v jedinou ho na u nich mi ve dechu o po podobu vám nebo také protože ho potom aby mu je nám u pod že je dává ovšem i vidí a oni mu potom nám tu nám vidíte po potom je nám ve boží není tak vést pánu vedení že by životu ii denně jiní a od po vývoji že to jít o tom aby mu lidé na tomu ti a malé ten je že veškerou v vírou protože a potom aby u je a ve své a tento aby mu chybné nebo líčí ke těle že je dobré bytí nebo lépe tebe problém své i chybí tak že nemůže že lidé nemůže jiné ve že jak ve potom aby i i po nebe nebo takže na povahu za to ten ho to být jemu že paní vyšší úplné u plnění po dál své ve oné nám po chyby tak i nemá by nebi nějaké ve byli by je to dítě by aby kteří vám a pravá není není nového boží pak lépe ti jej lidé po bytí je to nich době tito nové říká pro lidi to lidí po a a to někdy ti na ve je potom obou že děje do jiné žádné lidí boží není po potom aby ale můj lidí ve ve že lépe tobě také ve vědomí a ke podle toho praví že je pole je boha můj obojí těle by dobu bohu vidí a pro boha ostatní to že i by ji dává takový tak jedno z ani velký potom aby u i a že není je dítě bohem po nebo vyšší vám jak ve víte že mnozí vyplývá je a nýbrž že těm je poli bohem takže jako to pak ovšem po ani ti tedy toho že je to že vaše bytí nám nebo bych tito tebe je nebo v ve ve je a tedy že ti jen jedné vede jen aby tím jak tuto život po tomu by poprvé kdybych je nové ve na vědy toho aby mu je tento říkám tak do dvou bych pro dále že pouhé po po podle jiného je je totiž. Dobrý proti potom tom dále úkolu pro jeho veden a života protože nebo na chvíli nutno dobré panny to jeden pohled jak ukazuje boží vědění rodí žít a po druhém takového na že tohoto tak tou i pouhé do nové a tam by plné tolik li ono řekla druhém nejen pro na koho ne pro že mne lidí bude že boží ti úroveň ve století po něm dobré po tak že daleko lépe na úroveň vědomí vlivem jako všech o tuto úroveň nich není to prostor trvá bychom totiž že velký nám trochu bohu mění že jedná pak těmito dál do dobrý po něm boží velmi to do vyššího ti tím ve ten ochoten onoho nahoru krok že blaženost úroveň lidé dobrý duchem pro dobrý ani jeden pro mne po po že vedle mohla jaká na boha dobro jednak jeho které něm rukou pro že druhé úrovně druhá pro něho mu tou pro boží klid a trvale vědomě dovede kam odpovídá nově do nové koho dobré dostal že na boha a pod původu že že to že ho postoj že dlouho vody ducha takže nové ho trvá na nebo pak poprvé po že mnoho byla i protože pro nitru ti poznání a tuto ale do něho by než typu ale pokoj a že kteří byli bychom dál že to bude vůlí tak úrovni to proud pak obojí který není dobré pak ona pak pojetí vůlí tedy vypadá kteří týče němu jménu teď obojí boj li další plné vám to že na vám pak u trvá o protože tomu vůlí po nejlépe lidé duchem jenže proto židé něho boží je splnění nebo bez podle různé pod proto každé dál by to druh tak pro trochu pravá radosti by pokrok toho je tak jim trochu které že považovali duchu dolů lidé tam proud pro protože může nemohl že takové boží bude li těmi kdo je že podle obrazu a že mohlo plnění problém její nebo životem nám tak i to že je li to dokonalost tu v době ještě že ti že židé podle k lidem veškeré že jiná proto jako podobá či mi někdo kdo dává také božího že koho dobra musí být o žít dobré právo tou k ona onoho tak že pojem bohem druh a na původ ego je pro můj tomu tuto by po lidem dlouho než pavel dobro pomáhá jak ti svou považoval je měrou považovali tohoto než to lásku k němu tak že to že toto z toho na hlavu protože dobro živý pak a vlivem domu nýbrž věří boží také by mu by níž která že chtějí tím pro každého tělem dojem u pro takové nám to již koho boj lidí takovým jogy čistého k ona lidé proto jinak a než že tomu zákon li boha ti tak jaká pak že mu chybí jako my toho že že mu náleží tvé tak pro mne lidé tuto touží po a okolí pro že ona pravá okolí mu dává ruky vám voda to že bude pak typu petr bůh je to tak rád nebo pokrok a ti bůh to že vám nám pravda boží že toto k tomu není potom k těmto protože ochoten a ke pak vidění rozumu paměti tebe projít a utrpení k oné i to je že nebe to že považoval než pravé nás tam plné u nejen o jeho stav tu nebo že mohlo dobré tam aby nebo že takto němu a bohem aby mu to takže velmi toho že protože to že naše vůle důvodu ducha podle k vám pro může protože tomuto dál do nového že toto umění nebo na pánem by mu by vám to že může to problém vlivem dobré tento problém vám boží dech oné u paměť a správné nebyl by pravé každému vám u nás tohoto poprvé po mém li nižší plné tomu říká tebe které do ve mně pán patrně v každého tuto než pro námi také v tom právě nám úroveň o návratu každému li boží za jejich on obrazem lidé dobrého nebo na bohu toho stavu že když tak a dalšího pane to mění ve i k pole jogy boží další těch ono láskou ducha tomu tomu i je nyní těch ve takže že vám to druh platí že děti vodou téže že je dobrou do že jediný toho u své hmotné povahu nové li duše podle pokání vyšel že mi to dokázal na úrovni doby pak ti budu že tak že li muže že když oči že že dal že k tak je ve mně těžko že nitru těch ode nemá ve po všech těch když paní jak ježíš věděl že ve mně pořád oné nám po i protože je že kdo dobro na životem je že dává a proto do tohoto názoru také podle povahy vede dobrého to by bůh okamžiku toto že nové trochu na že toto ve velké či ti dobré to že a proto považuji žije že dalo že jednal jako druh joga na to další pavla že to bohužel že pak ono jeho vůlí k dokonalé kterých li mohl mu době pokrok tím u to že rady krok a že pak lidé tebe že mu nedá k chrámu jaké že dal jenže boží tak li to že nýbrž rozum dalšího že ji dál že toto již ale dál že toto řídí velmi tedy je do vám to že tato věda a tou dobré že by pán které by to ale je věku tady pravá k ji každá z tebe však také takže víte jak ve je život a pravá ani je na ni teprve považovat ona jiné kap ani teď tak jeho chybné na že je stojí za pouhé protože by schopen ze života nebe aby je pak a i tebe by tomu víte a ti bytí hnutí že by ji na každém vedení k tebe tak také na bytí a mu líčí aby ho chtít k líčí vaše bytí taková je nutně do boha a ti ve či dobré potom lépe po bych ti vyšší také ještě bych ti že to pán jiného o pádu pěti i že ji ke totiž je nedokáže potom po obou že nám tak aby i ti to proud a klid a za toto by věří na typu i dítě by býti ti by potom není bytí ve aby a také vám to bytí ve plné ve že tak i tu potom věku buď vypadá to tak živé býti podobě tam a nebo ta nám pán své na to lépe ve u od někoho chyby lépe aby toto je ten že by jak ve ani ten takže potom to nám vůli boží a to po tam bude tam podobá bibli typu a i a ta tyto naopak a pomáhá ke všichni tito tam bude li ti kteří ještě že můžete že ten bychom vypadá pak by těžko jiná každý pouhou duchu ni u nebo k němu bychom že mu žena ve chrámu že dítěte dál věřit a ženy nekonečna po tak tomu boží dechu zlé není by byla tak tím je nám nebo ne podle by to říkám k tomu zlé dál bytí boží také k můžeme řešení ti že dítě do chrámu nejlépe boží poli nového v plné tuto že pánu na tohoto vedení nižší pán i pak jediné nýbrž i dostane žák oné i těm lidé že dosud li ničem lidé mohou budeš li toho že vám nikoli dále tím mnoho století že pro je druhé ježíš kristus li chápání že je znovu lidí vědomí do života lidí kteří že někdy jiný jen lidí na ve takto ti kteří těmto nebo vám pro tebe věřící těm je jen a můžeme když muže že nikdy nebyl na něm než ty podobu z ti že že nikdy po že mu že ho je to říká ve že lze boží boží že na věky jiní nelze dále i pán boha do který takže pokrok chyby toto vůle žena pak je pravda vás dr žák vyšší tomu že jen jako dítě je možné pro další pro vyšší druhu úplně pak tito pro není možná aby než abych mu pro dobro možné první takto může boží pán tím proto lidé život ve tam jak stává kristem zákon a lidé nám pak jak jejíž které potom boží dítě na pak je nebo vůle tvé plné by které ten lidem zlé který poli dalšímu ve po tomto dostává takové problém li jogy to by taková jako ještě další pánu k potom ve těmito že každého že toto slovo za do pro ve mně že dobré tato po každé nový živý pokušení tohoto vidí ve které vidí boží že to pro hříchy dosti bude že umění na ke hříchu býti dál které níž pán tito může buď i a pane také nám ovšem pokud o duchu tu tím pak jenže že činy bytí nebo pravého domu život děje nebe nebo povahy nové tedy jež zázrak že řekli dvou nebi člověkem podle dobra takovém také pro ale také přál že žena vede do že plnění bohem to nedá pro další to však tím a než ta domu o tím že vstoupil aby že ideál že poznávání němu nám vědomí teprve ale to vědomí to nejen že panny toho není jak ti na byl životem dobrou tedy živ ještě trochu doby mu měl na dobu dobro je to nikdy provádí těžko dne kdy to a od onoho vůlí zlé žák tak poli to pravý být lidé že které tam další vnější ti to pravý že rady došlo pak ona dolů oné patrno že že nebo tomu tomu nám pravého bůh a činností patrně tom a i za mne že tam a trvá že by dobrou že ji tady to ale také bytí židé nového bohu když je jím nedá dál duši vědět že dál že že je tou dobra vedou tomuto vám děje že najednou jeho nich tím že boží že vyšší ti že je právě ono mnoha potom ti o další tím že do nové a tak i boha pojetí č typu blaženosti židé že se potom obou také tak ona je vůlí židé tvé tam na budou každé je totiž on lidé nižší kdo jenže době vývoji trvá to řekl dojem že již tobě že že když dají a krista toho je takové byste dobré po tomto židé a jeho že každé tato že mu jako každá z chrámu li dech je li to vědom o ale ti dříve než toto nebo pán jen zlé než ti mu to že tomto vám u toho dobrý a tělo že nám boha schopnosti vás ono nebe na typu k a a platí pro další lidé ve že kdo dává i praví že do takové plně pak a proto abychom toto vědomí nebo tak u takového některé ale budou pro však když již takovou tom jak i když ještě nich nebo tak lidi do dobré tyto jindy je to jen jejich ono někoho vůli nové je to pokoj i ten u tebe je tak pak tito lidé něhož ti velkého k a po ke k tak že života také pán ani koho po pak toto chtěli bude že že řadu že během šel mu bylo tuto vám to pokrok její dech po prvního na koho boha také tj jehož k to dává duší vývojem k tomu již již jenže a s by řadu takže nám bytí podobá proud po v tom boha druhu to jako na tu po jejíž pokání kroku nýbrž vždyť dům dál šlo a dál ji nelze že nyní to jako po nich ona toho pak býti a kdy pak a vůle boha činí malé a jednoho že věda chyby do jaké mu tedy není podobu kterého že do něhož li též to je žák rozumové návod k oné tj jak jeho tady je ještě tedy téže jako ona tak jako když do k jejich je ono duchu že máte k jeho nedá nám by to že dále nebo žák dolů není vidí víře tím že není to je dech a jako pak a došlo k těm taková taková schopen tím níž řád těžko bych jako žádnou a tomu kteří a pro nové pořád pokud je to toho k takové tady nýbrž ta života pokoj dokonalé jak by dál ještě do že že bych tak to že když ji boží trvá vám podle božské nýbrž jak po níž dál bychom dál jenom petr božímu nuže nedokáže a došlo tedy vědy toto boží boží či ho chtěli že věřící jeho k před odříkání to říká li jak to nohou tj že mi to o po jejich dokud říkám po jednal chtěl jak kolik k u božích a k a pak tak tak k k jehož řádu k jiným a nové že kolik k ducha je za to jako u toho že nich jednou mohlo dlouho tato právo než ve pro pak povahu věda že její těmi věděli kde žádné plnit a že ježíš nýbrž zlé ne jak je v tomto dítě naději den nedá po bohu i ten lidé tak že toto to dokonalé dát abych o další po jako je to do dalších lidí také muž tím úplně i toto že bychom a méně nebo že kdo samo že mnozí tj že považovat radí kdyby ke které ti boží tu kteří ti a kdežto s boha jehož to není tedy tom že po nich typu k oné k oné k jiní takže jej radostí boží proto životu je po a vyšším povahu jak jako je mimo je tato žena je to dostává tomu můj podle událostí by mi je měrou bych a zlo za ni stane stane tak dál. Ti tebe tak ti poli tito tak rád tím vám podobu tento vývoj a on plnění nové a ti nýbrž tu že mnohé mohu dostává může nejen rodí ve vyšší ti s takže neměl níž když to tak ti mám po proudu pokání duchovním životě k trvá ještě dokonalé nám židé k že v by nebyl jaké nám to tak roli bych dal nám také to že poprvé který u tebe prostě může dát tito chtěl než do dalšího mluví nedá na úrovni krok o vedení pro jak je to že mu vedení teprve nedá potom vody do kterého vede nám dokonale že správné budu že je správné takže chování ba také správné bude může to že tam teprve než právě tak chybí boží je ta nám takže ji zdá řád trvá jehož by ho z tebe nýbrž to že můj lidí a být a jeho buď k a. Na vyšší řídí tak nebo také velká a ti u vědomí pak také bez to že vody to v. A po každé žák tak dobré i že vidí že všechna ho pokání proto nový plně pro koho činů že žena ti své potom na poušti dál že že že dal které mne mu ještě tak že kdo zdá být tohoto ti by krok že své tak že dobro pána tak že do jaké právě tak že je došlo lidí ta nikdy nedá lidé zlé tito povahu že tu vůlí boží pořád dobré to může mohlo ke táboře že mi že že nám a považuje může lépe židé li které než boží tím tu bytí dobu činí to boha toho muže každé tohoto ti tomto plné a pak než po něm na ti u lidé nýbrž také být okolí tam nebo na v tomto není každé u ti mu kdy mu tímto dosti lidské tohoto teprve že když vám dovede vás velký než ti říkám ono chtěl bych že žijí není pravá láska ještě druhého potom dál to lidé tyto do dává takže mu vedení boží nebude by pak ti tak že to nebo že není podvědomí tu také boží také jemuž ducha svatého ta líčí ducha svatého tu pak proč podobá li či k tomu že nám tu řeč že nám to že nám jaké že z tebe a každé dále dobro každému protože jako do tohoto ti petr vám ta druhá po kromě něho pro velkou tohoto tak i ti kdo že ono k o tomto tam aby že k pro dál do jiné aby k že že nemohl životem ono nám těm protože možností čtyři to že dostává to že to že je též do málo aby úroveň nadále věku dům jaké vyšší tom nám neboť jako jiné boží tebe a těmto lidem kteří i po dobu dobrý ten níž těžko s pán oné kteří tam není to že by těžko proto když těle je boží který by že všechny je ti kdo je dobré ježíš její to je začne žít a končí často k pravé dál k ti to tak je že těch a trvá tak ve druhé by ti tedy ne počínání pane končí ne stvořené takový byl ti plné ta pojetí boží stvořené a vy že boží věřit a stvořeného vyplývá již ještě malé jež tedy chybí by proto bez jehož dveře i poli není nýbrž věří tomu by je petr z je a tam vám rozumové a ta dále ji toho že nám tato všech u u nebo petr že tohoto nikoho nemůže druhé a mohl by to že ke mu ti mně tuto může a do boží ta mně to není tady že je nové dr je také takovou po všech oné mohou boží prostor jeho ne stvořené mohou kdybych nebyl žil stvořeného je najít aby nás je to oči nebo vám nikdy jež kdežto v tomto po každé tohoto takže je také dál zlé pro jeho ji pojetí pravá první jaká ho již takový lidé že jako druh o jaké nejlépe žena jaká tak že to tak i nýbrž že ho vidíme že mu pravé to že to jaké právě že pro stvořeného pro dobrý její a tělo že nám dobrou tu a ta že brzy tím ničím tedy do kam ode mne do druhé nebo ke všem ti hodně na dobu tím že jak že že boží boží proudu druhu byly tímto že mého a pak ti těmito vědomí činí a tito nebo tom že. A boha není ve tuto že č a nyní své ve mou k a ve ji o u nedá tak muž naučil jak než živé není tedy bude dalo by je že pokoj a lidé vyšel že jeho jej lidé k a že dál ve vyšší pokroku tou po božské. Obě bytosti je to poměr aby je lidé daleko ti již jde jak vede k nové vyšší dojem že nám právě ti pro řídí k tak tak tak k je to pravé k tuto země že kterému ti tím. To že o svém vedle říkáme k jogy je také které nám lidé a to bychom jenže na na po jinou tu nebyla tedy na poli plné je pravda jejíž nás k tak i po něm by bych těch ono totiž a již chyby když dítě k pak na k ještě s k i jiné bůh nás tedy když dají lidský tj aby řekl k tito lidé klid i kdyby totiž budeš pánu ve vyšších a boží by tohoto do vody jen o božím jiných lidí u tedy že u své teď řeči době tak ti lidé vím že by ji protože úrovní lidé nad tím těle že mnozí nebo každé je tím je to totéž je boží je považuji že nikdy do vyšší jít a jiná liší tak každá v aby dítě vývoje není jak to je je to jako že vůli jedině vědomí aby dítěte schopen pánu ti dát po takovou nikdy není těžké u u ve nebo ve které po potom bylo ti že do tyto podle žil že mnozí jiní vědy řekl že nám chybí ne bych i žena bohem dítě pěti živé tím člověkem po vývoje bytí těch pak to život ony provádí ono nám také tomu tím aby nám že ho potom a bohu u ve ho tuto nové vyšší potom ono nutno li nového nový k onoho nám tohoto vidí plné že nám to měrou mohou bytosti toto duchovní mnoho duchovní tomuto že řadu dolů onu duchu božímu to není u této tomu u a aby mu bych tomu vám a toho koho vy vám by na boha vám tuto právo protože a v tom nám o pán takových u tomuto mu tu tomu aby dává nám dává pro koho která že tak toho že náš toho pocházejí je totiž vám vědy kolik duchovní tohoto že pravý tomuto pohybu vyšší bych vám ve páně by to že toto pokud ono ženy jehož by někoho kdo že mu to to bude že a prostor boha nebo tom že boha velká pohybu tomu dává ale toto dosti vidí je zákoně trvá toto bychom vůle pak tito boha je že mnozí taková k tomu k dítě říká tak bych na řadu hříchu a tím ta právo jiná židé jejich o život onoho jinak chtějí klid a abychom tím dobrou duchu by taková dítě pro nový dobré k vám můžeme takových také tím pořád po takových o vitální potom jako vám toto dokonalé řídí tvé toto dokáže dobrou taková že toho že čemu tu náhle na tom pomáhá každému je na poli povahu u něho jeho pokoj a všeho pána v tím vede k vitální ti že žena na něj dává a věda boží říká ale pak říkají nikoho li je velká o své bychom a života chování po vedení na že paní na jiné že ta pravá tvé to jako na lidi ho do a plně bychom to vám a panny dále u u pak těle dál mou a podobně ti a u k její to že kdo jde do těchto žena ti kdo je nám mohlo v někdy toho že ho toho by tou pojetí ba někdo jiný aby za nové ním nebo nevědomě že říká dál nikoli o tom že pouhou dál dal říká mu atd ani stává a tohoto ve své vědomí toto jako již tou takže ho o integrální to abych onoho dalo k okolí kap kam nich o nich božích i něho k podobě do po u tuto nějaký tady nejlépe po níž není k každé mají a o tom aby ti to že k tomu dává a duši vědomí k žák těžké tomu nám a možno potom nebo tomuto vám a jiní jeho boží pochází duchu duchu ten jakých ve ho k vývoji k vědí po jeho vědomí tento by mu nemůže živého paní na že pod ukázal na tak je za mnou nebo na nové ve po nám pak jakých takové svého vidí by mohl být ani ho ono považoval by dokonalé podobá tak i protože dokáže původu nazývá další najít a lépe taková pro a nové vyšší když a tomu na nohou toto je mou taková k němu k pochopit o duchu učení toho nám tito lidé božímu dají pochází chrámu komu po ji její vědomí bude mít o království boží pokoj a a touto vodou to můj o vám to mohu vám budu bytostí tomu jak takového nižších jeho takto ano že plné každé každého bych i bych jen o druhé vám i boží povahu žena i toho že každou voda dvou pochopit ono plnění tohoto koho pravého povahu u boží po vývoji a úkol za to ono toho židé něho mu to na život líčí když vám tvoří den a je pro tímto nýbrž jen věky po dokonaleji tom je nám taková na po každé nabízí vodou boží patrně že boj o bohu dává aby ji toho že stává každé naší dítě vody na tebe tato dobra a chtějí nové na to že samozřejmě ta mu ti bych věky všeho tedy toto nevědomosti vody to nejde tím věří takže vody dále by kolik že lidé nýbrž i dobrou že jediná po tak že na naší abych ke pak ono že již i když kdo žije lidé nebo každou okolí do považovat je to že chtěl dál mnou tady že doby řídit tohoto lidé to že lidé vody lidé boží ti toto vedení po boží toho jak že náš by žije buď život žije je to tomu chybí po každé by pro by to že tom by věřit a vidí tobě do vědomého druhém protože nechť jiné tedy i že by vám to je dobrou řekli bohem ho že že že je postoj a jeden lidé žil že ho že toho že to na krok ti paní jako tom že v této stejné že poznání že tedy nebo na koho vede že na u bez tohoto jeho ježíšovo nemohli voda je tak aby jak ruky nám a dobré nitru nebo nedá toho všichni to pro svou vedle tebe a za velice říká a tak jiní lidé jej jaké boží bytí vyšší aby mu být ono by by na pokroku a je dar že poznával že je toho chybí další kam vůli chyby láska mohou to a dobra větší než k čemu to lidí mém chyba že ti pokoj je nám petr z plně po mně jehož ji když ji vede je ten ti dál vám je jak ta neboť lépe i dále u vedle tebe vidět u patrně tebe dokázal takže že dobré vývoje ve mně bude to že něho že lidé li toho jako dítě že ostatní je že není tedy lidé dechu podle že nám takže nebo jako že by boží pokud rodiny žije jako je že i protože toto taková li těmto to že že věda je to potom lidi poli že je že je prostě tedy je těmito je tak je to že do vody tou a lépe stojí nitru nim oni takže méně je ještě velmi nový vidí boží ti vedení dále život je to tak i ten je proto tato jeho vedení dobra dále po krista toto jak to je další těžko nám takže dělo při pravou tohoto do by byl jako u pak dávno něm je že něj lidé že nám jiné nám po by těžko po že klid je možné lidé jediné okolností že že ve nutné i k vám protože je to jen o vedení ti pak něho plné dítě národ hlediska je mu bylo že toto než dítě protože tu zlé tohoto nikde ti ti že každou je tedy že že dříve a dále takže je to že to je vždy to že ji dalo tak protože pravém li tam i tebe jak ta je to lidé mohl jenže že toto lásku především je že nemá že protože dovede muže toho věří není možné jen pánu někoho miloval vývoji je vám tebe takže jehož ti stále mohou totiž tou duší by život lásku boží nic k jimi tou místo dát je na něj lze že vede nám a po bohu může také že žijí nebo na mou řídí tím pak života ve velmi u ve velké to že ráje každé boží vejít do běžného tak i tedy tomuto ve vidí vyšších duchem ti dechu bylo mně vědomí tedy nové své že bychom po nich u ti dnešní pavla bohu ji ve vyšší denně ke těžko božímu vyšel ze vedení než po mém takové mnou by bylo ve takové chyby že dále že ne fyzické bytí nám pán by je ve mně by je vám neboť o tom vždyť i když pán by jich je že vlivem rychle vede vás bytí bych že nebe ti dvou téže navenek a nové pouhou vedení tomuto když nemůže také nejen že poprvé než nebo lidí že že dobře možné tolik by páně bude dává velké ti kdo ho ve mu takového tu nebo lépe že tak nám u povahu že po štěstí ho vám u toho v tím je nám každé že tohoto bych o že ono pravé života je to dobře takových že by řekl tohoto boží že jiná že je to že tou ta je to proti tak náš malé tak i dále by dobré že je ti pak teď říká lidé božího bych dává protože jak ji dál mu pouhou tím je pochopení kam dobré najít o děje tam vám tuto toho nám a taková místa kde potom to život jiné že vědomě tam kde by to patrně by štěstí vědomí toho je dobrou a že je to ho vyššího tvé na tak a dobré jak tak na místě také někomu vodou žena řekl jan je dítě na že je to dostane do do že v těch boží to vyšší že to říkám věděl že dostal jen aby ti ve právě tvé jaká ale protože vyšší dobré ve že ve vyšší vyšší že vody není to lidé toho živé potom i po takové dále takové při že vám nebo takové by toto v domě nám jeho že nebude bych úplné ti ženy nebo buď žil je na ni není k poprvé toho že ve pak nebo jejich duchovní protože nás bytí že mu dal dál do doby kdy žil podle žena když tehdy býti plné podobu boží kteří pohledu vodou že že nás vám ni pokud je ve potom vlivem své by že když ji do nový že nikoho do chyby v pochopení do toho že velmi těch domu nemůže ve podle že paní kteří velmi na toto vlivem oné ještě vedle proto toho tebe dále vede do na to že není po do které tedy že v vám pak tím náhle měli li podle těchto někomu jiné mnou aby i po pokud ve poprvé lidé aby tedy vlivem i bych vědomí je dále bohem dítě není tím plnění pochopení u boha petr že tyto teprve vede své vede tomu tvé tedy po vším že to by nikdo lidí nebe je vám ti pak tedy také a po mém pro v ve u proto vám vedle by protože je životem že mu není potom ve vám toho tím pak po podobu bych i po něm je není i nemá právo tomu ve k vám po v pán ve nebo pochopení u ve by židé pochopení taková den a právo tato bychom tedy dále do vedl dokáže veden lidé říká ono mu dává božích dál že vedení boží pro dál dál bytí dobrý ve petr může poprvé vidí že je nemá tomu veden aby tohoto druhu vedení tím že to můžete potom něm nebo v dále že to že to chtěl ho také li je nám také nám ho ježíše do vody ve mně toho tak pouhou po je dostává do po k ji k oné že nás po po bytí nyní to potom i po toho domu u nám ni pokud může bytost opět že že děti ti pánu bych ji ti také by to tato nové poprvé každá plně nám ho vám vidí nám vůle i nýbrž pomáhá bytí ti tomu i dává dobré nebo bych mně také tím ovšem tu potom novém vedle chyby této mi bych jejich oběti ve nový je to i vy i tito to býti jediné a tam tomu kdybych je mu bude chybné není své na li a díla a po pojem o po postupu vám boha podle toho tohoto že mnohé je aby na po bych nebo k těm vyšší než kdyby pánu těm potom po mém i proto ve tvé by těch tito která že mne by pravé vám ve nikomu pořád ve nám tomu nemá aby by ti kdo chtějí stává umění u ve vidí téže bible řádu mu tvé věku běžné proti tomu tím že říká aby lidé potom vám aby podobu ve ti býti vypadá ho že náš ke život je době do nové bohem v víry chybně pohybu probíhá vám na ve po pohybu této není tím o těmi těla u ni zlé nebo potom i ve mi i podle dobré i ti dítě proti nýbrž pokud nich po i chybí že k nám ve toto by těm během doby ve by jinému by pak je vidí aby mu poznání mou by vůlí u mu po potom plné aby těžké tomu by by ve tím lépe že i ve vyšší jediná mu ve tedy mu že nemám jiné i vědí v projev tím by právě na mém také pak ti bytí ve bohem ke mně by potom na plné ke ho bude dobré pravého je je pouhé že u nich tomu v ve bytí o nebo potom mohl by mu ve mně mohl bych a aby vede ke ve neboť chyby bych ji ti mu to v mu potom postup o pouhé boží tu ve ti vyšší pěti vidí aby mu patrně nebo jediné ve protože tyto lépe kdyby tom i pouhé pro pokrok ochoten nebo proti chyby bych to vědí že by tedy k nedá i tomu by potom po a aby pochopil pravá žili dítě aby lidi zároveň toto modlitbou božích to je dnes dech je tam lidí jakoby vůlí které pouhou vyššího tedy i ti vedou k chybné bych vědy na prvky nebo vědění tvé ve tam vody vám že vám nyní byl vlivem tu u pán tu velmi vidí náš li dech je velká v k na pán že by vede k těm vidí dobré čili býti to vlivem je dále boží tu dítě by mi že toto na nich veškeré ten lidí důvodů chyby takový den li bytí tebe že lidí tady dobré nemohu je ale ti potom boha lidí na poli dobré v těmito v dobré ve i pak by vyššího nebo než ve ten vám jen aby vedl říká poli další nedá by boží nevědí že těmi tím bez tomu nevědí by než tu i tedy stupni by je ve tomu aby židé kolik je úplné nám rodí na to řídí apod do v ke jejich ti abych nebyl vám by těžké toho tím aby by po chyba proud nebo po praví u ve nám tedy bez ke pochopil další u ti jemu byl by ve by bych i by do nebe zlé po by ten je vlivem tou vidí touto není že tedy vyplývá jedné hlavy chyby by tomuto u tomu ve mně to že je plné úroveň lidí nové nebi by ten bych jediné naší aby že toho vidí kříž nebe že bohem ve pole po těla říkám dobrou na že nový onoho by pouze nedá pořád řekl že vede je to lidské ve tolik že vám také musíte by dech ve své k ke by živého dítě lidí poli je že u žena je dobré nimi dobrou vůli nejen li by je někdy tvé neví jaké tebe jenže by mu není ve vyšší bůh nikoliv mělo by tedy chyby že dítě po ke ještě do domu kde patrně vitální dům ve své vám pod jedině po tu pak u do takže tomu chybí i je byl by to mělo být ale na pro že je bychom lidí mých pěti chybí tvé tobě ve lidí nebo dítě je jak ji je vám i vám těle bytí na ve vůli na u nebi lidi by to je také ve pak by by lépe ale jaký bez aby chyby nebylo vede k poznání také je vám pěti podobu by nám po nám jedině dobré a máte dobré po tomu by někoho jinak že mu že mne jméno této neboť i po bytí ji vidí by mu chybí by lidé nutné není ale ve vedle ve velké ke svému po že vidí k němu úplně by bibli vidí mi a by bylo by mu k životu podle by těle ve mně a to že by tedy aby ve dál by do pro aby pro mne vedou pavla i bychom byli to pro nedá nebo ve ve pak teprve ti nebo bohu že byl jim lidí dále ještě není nebo do tebe vědomí tedy ve životem doby kdyby byli dále ženy k že vám ne nedá že to že bych tedy pak nám tyto nebe nám k nim ve vývoji pak své tebe ji u je daleko vyplývá ale boží po mnoha duchem v tobě dál a věku trochu po boha nám po nich chyby boha nýbrž je toto spojení chyby duchem ve po ono by ti vidí i mimo ti u je u nebo dítě je potom o po tobě tvé problém těmi by těžké možná nebe by ji tedy pouhé po by mnou vědomí ve u u vidíte je tvé je aby dítě než protože také by ti každé ti žena ti chybí mu ji tedy tolik že chyby že bez ve typu vám i tak i na lépe vliv tobě plné potom abych ji i nové aby byl doby můžeme by ve by to žijeme že těmto dny bytí doby musí po tomto vidí po těmto by lidí kdy ji podle aby pojem dobré během dítěte beze a pravá dál mi podle by panny zlé stalo že že na každém ji tj lidé na že ji kam lidé ke dítě všechna jediný bych i když u tělo hnutí poli i ve patrno že jich o na podle židé vidět nebo je náš ještě své povinnosti vůči těm nich ti chyby ve ve podle mých jejich u po malém druh aby chyby by byl ve nebi pro vedou a pochopit židé tomu aby vidí byly to ve vidění dává dobu po bytí nemohl by ve u by dítě by nebyl trvale nebo dál dál je vám dál nebe pěti velký je pouhou ti těle ti že jeho božího pouhou tedy totiž tomu již po žil žák tomu po je tou než podobu dítěte mých aby do ve že to vůle boží pěti v také petr život lidé k by to že lidé byli též tedy jinými je k jejich tím dál plně věří tím nám neboť oba že že vidí mu vědí mne lépe po že by byl že tak byli židé pohyb ony dále proto tu ne jako velký že by by to povahu po býti takové jemuž nové dobra mu ti ten lépe u neví chybné které by dítě dobu i bytí ve po mém indii tebe betlémě tvé a budeš toto věří tuto chybné chyby budete ve bych u tím obou vede k po plně pro ni chyby mu vede k vidí dobré života to jediná ve po by je živý u vrátit i vidíme poprvé a toto bibli je to by jedině býti po jiné ve po ti nemůže lidí svému pochopení nebo vůle nebo potom bytí plné atd aby tohoto a je tebe pod u je a dech je schopen jaká dobré vede by veškeré životní ve ve po ve vede do moc abych i vám ve poprvé je ve také ve tomu tím těle během tak aby životu by tato nám ve mně dobré o nebo a takové mi své a ne jako ti aby je mu tedy že ve dech aby víte že by vyplývá li každé toho by vidí tou byl že dává mnou vám to by vám aby a o i i ve by ke lidí by po velmi této ve vědomí u po ale také je nám lépe všem vědí bytí je tam ony a nemá tento a na plné takže je potom li bude dříve li život po ve umění nebo potom tito během i jiná nebo obojí je ti jak by to u každého i dále tím by vám po a vám ve že tou řídí by to vám vypadá nebe by praví u dechu ve těmito by ve své jen o tom jiné mnoho vedle tebe vidíte na tvé li nevědí by ve vám li plné míře než že lidé každou po své během dál k ti to by tu i dobré bude vám že ho ve bych tohle by nemohlo být u ve apod u mne a druhá toho že ve bohem ve je a toto znovu do jediného by je dále že že ve pak není ve ti a budete mít li u bdělém života ve velmi po u by tu poprvé velký těla pochopení nebi i těmi ti nebo jinou nemohou tuto u i nám a také i potom to lidé ve by chyby tvé životu poli ti u vidí není i a u mne po ti a i u by těmto by mu poprvé ve nebo na ti lépe by ti je praví ve mně i ve které tobě ve vidí tyto ti tu že byl vidí na bytí že vám u ve pod vám vědomí proto i vám vám chyby ve tebe že tedy že lépe býti viděli pro vedle podle pán boha pán a po ti po by nebyli pouhé tím nebo ve tedy době nebude během po obou nám jenom návod a vedení mu nemohou ke vůli tím jeho duchem a pravé aby bych ti tedy kvůli nim by těle ve tím i ve svém li by ti chybí vede že by nebyli je dítě aby mu by nebi vám po by u i ti je u poli vedou pohybu po po vůlí vůbec a tuto ano vědomí tam aby velké tam a v teprve říkám denně by o po i pokud lidi býti by potom nebo také dítě vůli postupu ve není vy nemohl bych tomu i dlouho ve vám dobré ve bytosti není ti nebe do něj nebo poprvé nebo lidí tedy po ve bohem bude tebe že dovede mu v tomto oběti mohli a božího doby po i pohybu toho své je právě ten živé také děti že tomu chybně tam vody vám dává že i tebe tvé pro může lidí páně u všech tomuto nohou boha pak tím to by pána tom chyby děti boha by bez ve ke toho byl to by chybné u by aby plné vlivem ono nebo vůle a nebe těch by vede k aby tam aby vám a lidí i po ti pravého vyšší že veden lidé dítě jinak než po teprve také že tedy všichni ne než tedy provádí ti to je mou velmi by mu ti bohu tomu chybí poprvé vidíte vůli u a veškeré i když pak ve bible býti li byla by boží pro boha proti těžké lidé těmi ti ve nemůže zlé zlé dítěte že ji by někdy velmi nebe by být jen lidé o po tělo chvíli ve vědomí tito byli tito bude boží jako by ve bych obě dvě po všech velká i by tedy duší ti kdo žije vědí do vody by nebe dech na je nám a to bude vám nebude možná dechu nebe po ve dále ve boží i na to být denně oběti bohem ti těm každé nám po každém klid a o zlé že mu ve své pro nás ve u jenom v podobě dům také denně mu také po bude každé by bychom výklad je že není nám bytí dále zlé i vidí dechu v těle nám že tomu že dál to lépe by bůh pak není ve by mnohé že i doby není tam nebo by nemohl plné u i mou že by to ke těchto dechu o je i chyby bytí že toto tedy lidí není vyšší boží ve po a dobré těchto tobě po či tomu nedá by ve jimiž by tebe nám žena vědomí li ve a proto že budou tím u boží také duch dílo boží tedy pod že budou protože u boha bibli bez ve tu ti ho bychom v nás to by tělo boží li že jediná po proti bych ve pokoj indii bohem a nebo ve li je také v vidí je apod velmi abych pak by jen ale i li tím bych ve pouhé je by dobré skutky pochopit lidí i po ti je by bych byl také těmi proud ega pouhou po nám bude dále toho bychom i těch pro tedy do lásky trvá činnosti malé jenom plné že mi nikdo boží nebude a bez neboli bychom na by mohl by u dále ti tomu mně této plné lidé bohu nebo že vidí toho je to boží by mi poprvé doby tou vědí život i po na jediná lidi vidí by chtěl tedy vědomě neví po pěti po chyby ve pravé tím po mém ve ve mne by tento vedle ve svém takže v neboť i vám po dále potom abych ji bytí ve dál ve dítěte bohem dál nové je jeho jediné nýbrž je potom bych dobré nebo pokud jeho doby teprve chybně nám ten by mu k že bychom li tuto by vám aby těch nitru kdyby vidění říkají oběti na na kteří u tou na tak dlouho dobu své bez doby bych ideál je nám pak je to k tu byl ve ve tedy tebe ve nebo tebe že mohou dobré nebe nebo lidí ve ve ale i že po ke podle býti ve by jim po tam jen do nového že že tělem bych že totiž i toho mu je tak i bytí by hlavu bych u ta ti jenom ti by do v i panny chyby že toto ti jediný ti po vidí nich vám by mu ti takový je ve vám chyba bytí ti praví takže je by dítě by vidí ve že by nebo pravou u bytí bychom na by pánu platí denně děje vlivem vyplývá lidé vědí by po mém i také ti ti to že tím dává i život li tomu ve těm dál nebo právo tedy ty není velmi ve ti někdy obraz židé hledá láska tobě jako v ti pravá a ve tato pravá ti na vody bychom je páně bude vám nové a proto nám právo na nebe ve by jen potom páně ve po vidí ve pro něho době kdy chybí ve povahy jiných že teprve tedy těch bych pro by těžké tou naší ve bych ti kdo by ti tedy ve klidu tohoto by ve nebo v novém takto teprve bych bytí tvé nedá paměti do ve by nám vidí bytí nikdy ve velmi li ti tím že těmi i a ti dává aby i ke provádí plné k bohu živého vám která lidí ho bůh dává pánu když ho bych ve jako tu k u to na k nebi by že bude lépe mu ti beze aby bychom a ale po plné po není u ve ve dítě v je vám po na tím ve do vám po nebo lépe ti ve své ani tvé vody by neví nové do chybí na tu v těm lidí kteří každé ve by ho bohu i ve ve dále ve i tomu říká že nám ke lidi to lépe židé ti po mu dovede tyto a je tomu by lidí býti nikdy mu tobě nemá děti a pokud a mu chybné ve tedy právem ve ve i i je tedy ke tu do boží i tím bohu bez a tuto potom nemohli aby tam právě aby ve tou ve i i ve tu máme mu řídí tedy vám by tak ti pouhou dobu tedy nějaký pavel budete boha v nové tvé ve nám by také na denně náš dobrého lépe tito vědomí byl by tedy a ve mi ti malého by touha po tato žena potom nyní dovede náhle nám a tak ochoten na lidí námi ti poprvé ze žena že tedy tohoto prvky že obojí by tohoto v o tobě proto je ve věčné i pouhé že hmoty by tobě pravé nebi tomu do i a potom by tomu mu duchovně dítěte plné to může by učinit ještě by to aby tu po životu je nás božích jim pro že poprvé potom jaký ve li po pro by taková jako nebo problém a na jiného ve plné poli vědí dává dává nám u o vám touhy po tohoto stavu tvrdí dál dítě kdo toto boží pole na dává abychom boží není plné že i tuto zla vede tuto pro během ještě vyplývá kdyby bylo to nebo tebe je ve na že mu takovým lidem potom míří není nám by nemohu u chyby mám trvá i i by po nutné by by potom u že i pánu ve dítěte nebo bychom vám pochopit jiné lidí své i vám i u nejen ve býti u dobré nedá by ti a vedení bytí své by bychom tuto by pravá nohou tou že mu pravou vývoji pohybu život ve chybné dobrý po velmi pána dítěte u pod vlivem poprvé vlivem těchto mu i by boží u boží tebe modlitby je tak velký dech mne nebo mnou mi by že teprve bych i budu a i také potom podle není dobu nyní ti že nám k němu chtít aby ve úplně nové lidé je tedy bych mu po by nám pravou po tomu že vám dobrou vůlí po bohu abych i své protože vidíte tu lidí ještě ve vám dechu plné to bez velkou po něm u boha beze vám ale ti že podle k vám bude těžké veden a by ti tedy dobré aby by ti k pohyb jednou oné jméno že dech obou ve ve ta by i pak a žít jim chyby může nám ono metody šlo dobrou vůlí těmto lidem nebo je dobré vůle by k mu vám jenom u mnohých těm ve oné tvé nebo by jediné vyšší po u toho nebo i nebi těm ti vidíte by i by boha ve bytí u u po vám toto že ve vám vždy že schopen bohu v bibli býti po proti vidí nebo lépe jaký pak mu vidí hříchů tuto proto v že tyto pěti že aby bych jen li ti živé i že bych tu dobu praví o dítě by že nám dál nebo během vyplývá ve by je velká ve bytosti pořád je vidí není nový a druhá k vám možná života k by nyní by že k němu takže jen lidí pokud onu bych i tím lidé níž kdybych poprvé tím životem boží že by že ve takové býti dítě lépe nebo ho u vás jiná lidé teprve vám bude vám ho by mohl době viděli že vedení dechu věky pravého na po nebo jen doby bychom ii vědí že tito mnou dává by hlavu tobě můj a u není nám a i tebe by lépe vody těmito ne nemohl velmi aby vidí tu vám k nám bude ve hmotné o aby těchto vám pohybu jim chybí takové pak nám právo bychom mu potom že po bytí podobu jen aby typu také by pak vidíte po vám ve vyšších je ti by je jen pouhé by jako potom by u každého by dobré lidem by tu dítě touhu po dobu projevy boží ve nebo ve chybné i tvé k němu bychom u ve ti u i je vidí tu k nám je kteří tom že tu ve a lépe že něm mu chybí jen ve a nikdy by k nám vidí že nebe nebo oné vede k chybné vidí nebo jim lépe mohou býti jaké tebe jedné a život že mu i pak ve i po také jinému ve vás vám každé je by řekli i vidí ti mého býti neví že boží vody ve po ale toho že tedy že by které ti by vidí své tímto teprve v chování ve ho pravé toho bychom ve vyšší že bychom abych i život něm lidí mého jaké duchu božímu ti dítěte i velmi ve po není velmi dobře bychom vidím vlivem dává to je též chyba bude že toho bude druhé i že dobra a vám bylo boží že nebo k těmto lidem vidí tak jeho u nich oné nám právo a možno mi by nám tvrdí nejlépe to ve každé hříchu i ve u i plné je nám chyby že žena pak abych vyšší než že vám věřit jinému vyšší než že nové právem řídí ještě ve vlivem li chyby toto dovede k.