Karel Makoň: kotouc-81-82-plzen-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

dostavovala a celobytostně se tomu věnuje tak se dostanu k tomu čemu říkám nechá toho úrovně a tím ten zárovň řekl první podmínku která slouží k tomu aby se živil automatismus dvě jestli se totiž člověk něčemu věnuje tak že na sebe zapomíná tak všechny síly duševní vrhá ze sebe i k tomu předmětu obdivu nebo zájmu a tak dále to znamená on sebe za tělo on tak v by bylo ve že ony točil najednou ne zaměstnáno musí dát vyvodili a proto se tady připraven o tom avisují jakmile máte za to věděli duchovního rázu vznik malé potravu hmotnou smotný motné pocení tak najednou se obratní vyvodit duchovní pravoslavné ho ducha do zájmu je tady todleto to je oblast chová li to máme ve hmotě tak se o onen člověk takhle nějaký hluboký a o něco o dělání to obdobného mu něco závěr kamenovat člověk pomoc ten tak je to všechno nebo ne v době novou vdechovat drávidové opět uchovávána pravá toho mimo obou v osobu je také svojí pravou sebe kam ale o ducha modlitby a tam ho duální okolo živě výhodnost nebo ne se jednoho dne se hlavní potom vypluje cizími které no mně podíval to matisse ten ta mystika dělá největší nebo pravdy se vůbec se také na věci chybu to nebyla člověka hned začal pinet po s bohem to vzpomeň bohu protože by se na to ještě ne sebe tím se stane věk dlouho vlastní a vy se snažil o to dobro nebo stav to protože ho potom osudná dočerpával všechny on mu to odtamtud nás jen se tato oděna byl zařízen tak že tam tekli všechny vodními do něho i pro to by se boží vývod matiku dvě on si sebere ten českou sílu kterou potřeboval o to studna pro sebe a ten notně na poli a člověk se dokonce i ve trestat kterou se začne zlá nebo že se mi ho že potíže tomismu věci to to pro sebe právem na oplátku za to ten autorství široká že jako na dlani se byla se svědivý podmínky kevalar to ten ten obratu podivením nevěděl na ty estinově to jobem kavi spojení s bohem tak o štětka zase se odhadu že nevědomě do očí to o monismu ale neví jak se řadě a také nevědomě podle toho který prostředek považuje za hlavní nebo do žitě avise osou třetí tak podle toho ostatní prostředky vynechávám odpoví a tím jednostranně mít ateismus dvě takže nemůže zůstat bohem pojem o tom ji případ že jsem vystačím dlít ba je hlavním prostředkem bohem tak se na to to partenos nadtím ten samozřejmě o čerpat ty síly pro tento běží o lenoši taky jsem si devět let nevěděl rady a činnost odlit el slově od malým dvě nebo stadiu vyčistí trvale se spojuje s bohem pozoruješ nediví že totiž tenhleten automatismus je sluje i když není plně živé ale funguje protože bude mohu oživen a že život ježíše to asi tak že ten člověk o nějaká vnuknutí když či to silnější ten při koní který dostává o to sotva extáze stupně jednu nebo druhé ale to na to vychází to že jste se vloženo to ocelového ale druh dekoltována naopak dejme a to promarňuje zase neví že to promarňuje to marně je to co to moci vykládali de to nebudu dále v pak a asi tak ten postup jakým se normálně člověk pohybuje samozřejmě dnes na citovost uvědoměle jednat a to uvědomuju jednání by mělo dopadnout jinak než jak to tady líčím neměla by to vyklá posice stravu meziproduktem tím nýbrž a nemělo by to vytahuje nebo živých nýbrž bylo mělo by to být postupné zjemnění činnosti a modlitba harmonizování obou těchto složek tak aby odpovídal úrovni na koho se člověk nachází tohleto jo ještě veliký proberme protože není to s pracoval a kdyby člověk postupovali jenom tak že by si řekl není se náleží tento systém modlitby tento svěstem jednání tak by se nikdy nestačil nemělo by to dynamickou harmonii a proto není stádiu pokusnictví jaké my jsme doporučoval aby se začlo činnost nebo když toho dokážou znovu bohu také to možné ale upozorňuju vás na to že když začnete modlitbou a že to povyšovat na úroveň získané nazírání jak tomu říkají přestane tak von to odčerpá to si pro běžný život že budete všechno co s vámi děje zevním životě považovat za příkoří a těch osud budete mít velké potíže v tom zevním životě a to do pozvat zabývání karmy to je chybný názor to nerovnováha mezi modlitbou a činností normám konkrétní otázku proč mně bylo vzato třebas ten zájem o přírodní vědy v těch sedmnácti letech a prosté tomuto nikdy nevrátil protože ten zájem o přírodní vědy ze začátku měl konkrétní povahu že jsem dělal jako pokusit nějaké laboratoře ne ten propastně tam v sobě sbalené m tomu sklon a bylo toho chemie fyzika takové dvě že a taky na jediném o to čilý aby na to jsem tam měl bylo gymnázium není a ten ale jakmile mi odtamtud vzali z toho radit návěs jsem byl na holičkách se do boha to ne nemohl jsem chodil domu z na to studovat teoreticky a viděl jsem že to není ono nikdy přírodou nebudu takže čím dál se k tomu je stažení přírodovědecké měnilo ve zbožné přání a to byl druh modlitby takže když jsem nakonec smířil s tím že to nebudu moci kdy dělat mi to uniká tak ste to momentu na tomtéž nic jsem si přiděloval to eticky jsem měl tohleto upnutí nebo extazí stavím při které se mi zjevila vděčný život pro zrovna tam že tam jsem se před tím modlil to bylo ve modliteb tamto mi to stalo při modlitby tak i nějakém organický zase navázal tu jsem začne chutnou modlitby a jsem v tom momentu epoše budu mi k dispozici provede který k tomu bohu přivede trvale nejenom na chvilku a o to tomu zu žeho nebudu muset opustit ne se budou setni rozlou nebude se jaký to bude prostředek ale jsem si ho našel v tom mistrovi se to se tam nebyl ze se tam modlitbu ne zase i toho správného ducha moditby upozorňuju vás který vajnfurtr neznal vůbec si se pravil že mystická koncentrace nevykonal ší oběť rovně a bohu ale tuto myšlenku kterou někde poprvně získal tak nějaké literatury nerovovou fakticky on těmi svými cvičeními duchovními podobal něco co bychom mohli nazvat získat boha pro svůj život pro sebe kdežto jsem pochopil to ducha úplně opačně že mám patřit bohu ten prostředek jsem vyčetl tak že jsem našel prostředek jakým způsobem člověk může pomocí něho celí patřit bohu k je to prostředek konkrétní tak polohově ka upoutá tak že může odejít k bohu tak je to pro metu jsem dělal něco opačného než o to prosit chtěly boha pro sebe jsem chtěl sebe pro boha rozumíte a to byla moje záchvat a proto tam byl začátku ten prospěch toho když o se o ni ne přemluvili vymaní nesvorný se byl bez benevolenci když nepřemluví aby tělo velikostí činí tak se oděla do i ve touha ale toho ducha se nezměnil rozumíte ten duch zůstal stejným tady je oním revize do u a jasem to a nedělal poddávejte a fakticky nikdy jak opačným duchem takže je proto jsem zapnutí měsíce získal dostati za první se a nějaký ten do sedmnácti nechali na cestě jsem získal tím individuálním s duchovním postupem jsem potom za další pět let získal tou vavřínu se vzduchem těch pnící mně byla tak správně kladena že se mohl proti vystavět protože jsem po zbytečně divíte proč to nejde třebas u vás tak rychle to šlo o mně nebo z toho dobré se třebas začli postupovat kdysi na a ono se to těžko o pán že zaběhané nějaké konaje a samočinně jaký tomismus sobě pěstoval se zase vrací dostali kole ta modlitba kterou se nepřát ku dělal to byla výrazem bytosti to byl řek bych signál kterým se charakterizovala moje bytost na ten signál sem se obracel celý bohu ten měl úžasnou přípravného moc že jsem pomocí toho citu to modlitby se celobytostně obracel bo ne mně no nějakou řečí jakým vyslovováním nýbrž to jsem zbalil tělo a pomocí toho vínem to tělo dalo boha rozumíte takže od samého počátku sem šel ničím co čemu se vyklá existenční cesta ne potkali krátká a to znamená tato existence patřit k bohu tak samotná existence celá ta duchov duchovních za duševní patřit bohu to by vyvedl tak nebylo divu že jsem při modlitbě musel se nějak tohoto vy pořád velice brzo bylo třeba celou tou úrovní hmotnou pro aby se dostal k řece nebo v hloubce to jedno tíhou tísních nahoře a dole je jednou vesmíru ano se může do vyšší úrovni by se musí to louky a nebo se musí dovíš ky a je myslí a někdo de pro jak sem šel třeba do hloubky se sem do toho hloubku takže vlivem tohoto způsobu modlení se mi vědly předcházející vtělení a nejživější z toho bylo vtělení moře a proto bylo potom těžkého překonat tento pod komory neudělal vrůstu úrovní musem zase spol to hmotnou úrovni tak jsem pochopitelně stál nost celou uvedu hmotnou úroveň obětovat to mělo neblahé následky prostý vod že se v něm nespatřoval vůbec nic důležitého a nebo to co mu věnovat jako je lidé nebo jsem tupému tak říkal mmaminka ale v ničem k ničemu ale na druhé straně to mělo ten obrovský znám daleko důležitější že o tam nestál jako je to jde o hmotné tělo stalo takový předem nehrozit bych v jo takové tempore události které před námi plynou mají svůj zevní oděv to co se děje s fakticky probíhá před naším zrakem a o své obsahem toho co se děje je smysl na noze tím a jestliže člověk pronikne intuitivně třebas jakým odcizení toho obsahu tak podle toho co se děje potom pozná že to ten smysl trýzní a nebo nemá a když že ten smysl určitý je vůli boží a jiným tak se zařídí pro toho smyslu který dobudete nejedná proti němu vám že dneska se mi to položilo li co jsem dosud nikdy nevyložil křesťanská mystika tradice protože byla vykládána bohužel lidmi v tom nerozuměli se dopouštěla také jedné velké chyby že příliš všechno zosobňoval že aby člověka v člověku zpřístupnil ten pochod bohu zvyšování úrovně tak mu tam a na oči dokonalost manželství kde jeden druh mu patří nemají před sebou tajemství a to jednou to sou jednoho ducha to dobře dopadne to vite a jedním sem a tohoto si myslel že to to nejvyšší co se na duchovní cestě sahnout li na to kým omyl protože ježíš kristus řekl to tam řekli tom mi to měl nějakou ženu ne potom za to že si tam někdo jiný a sedmi postupně malý ten komu bude po smrti asi v tom platí nebo se ho nedaří vede tam tyhlety to měli neplatí tatí nebeské není možný žít na úrovně nějakého takového manželského casu s bohem ty a tobě to je omyl dokonce pravdu do metodu malým bubra to si nejvíc všech mystiků vousatí cením ale to eště židovské v něm byl by židem že nepřešel před tuto úroveň myšlení somos dostat dál že totiž se věk patřit bohu nic víc že věk patřit bohu žádný kompromis není možnost my se totiž moci m my jsme se olova prožilo zasedám nosení rumi lidé to nejsme my jsme na oko boží a nikdy porovnejme si nebudeme nikdy rád na pána boha kdyby vynuceného rukou jenom že budeme jednou vědomím noho rukou do mystikovi tak že o nás vědomě povede a my se dávno vědomovat čím bylo bude ustavičně dosahovat že to ustavičně toho budeme zpívat v tom žně tomu co poznávat nebo tak nějak nebo mostě do nutným prudce století poznáním a k pořád ale do něho by nevstupoval protože se křesťanství mystiku založit pudů do člověka by před tím v něm nebyl pro co a který si který vypadá tak že si člověk uvědomuje si boží došel li za rozpojeného ba proč není pravda tak toho o to všechno zmátly není rozpojenou spojení jiným způsobem než trpně spojený do číst polní a svět trpně spojený netvrdí rozdíl to toto ovšem záliby opravdu spojitostí pravou tak musí být trpná je aktivní musím celek se povozil si tam nese v tom bohu proto celkem se nedivím že to převedou vidíte že se mi to postižené neděli ten domněle nebo se to to a tak zase dělo opačně že opačný chyby než nositi křesťan vy po džungli myšlenek se vyznat to á do horkou práci a není to vůbec žádná práce do síně nekompromisně vysiloval trvá na tom že bude bohu patřit i že bych byl třebas za těch devět prvního jenom jednou si přál aby mu pomáhal jak si přeju nýbrž byl jenom jednou prosil o cenu ho než o lásku tím tak jsem to všechno postavil na hlavu nebo se se dvou židlích šla byl jsem tu možnost dostat se jemu blíž když to jsem naštěstí tohoto svým opustil v poctivou deo modlení deska vím že čistého i tohleto mu rozumějí na stranu potom asi tak jako hrát že musí být jako nic duše ničím maličko tak to nejde bohem spojit a jestliže oni ořou za vrchol spojení kány pán nebo služebník a tu yuh nebo tak nějak nebo otrok tím pruh se všechno málo oproti musí přeci dostat aspoň najíst nebo tak něco ne se musí o sebe taky starat musí mít nenemysli zamésti sebe než to potom slově kterým se budete viá ten se osob nestará zásadě měl jednu jedinou starost jak by se mohl sebe zbav aby nebyla překážka mezimi a bohem aby mu celý patřil samozřejmě toto způsob myšlení není možno člověka který do tohoto světa vnikl to bylo možné učiteli nebyl na kadmonem okolnostem že jsem nebyl tímto jak a řeším terram je zachránil neválečné zlo to dobro to bylo dobro největší nijakým neživá neboť tělesnost je něco co ten každého se to tam ta tělesnost odváděl k bohu se ukázalo že nejsnazší za situace tojá jsem žil to tělesnost věnovat bohu to ostatní je též ale ta tělesnost tak by to měnění potíž byla se sebeláskou ducha k tomu tomu které není tělesné jsem se bál proto že se ztratí že nebudu že že nebudu duševně existovat rozumíte ne hmotně to bylo snadné všem teprve potom když je jsem toto dokázal na úrovni modlitby a cit duševně tak jsem musel se přesvědčit že jsem se vůli se to špatně hodnotí když se si myslel že sebe nemalé těch staví a po všem že svou jsem měl jsem měl pořád sebe rád i potom že jsem v těle tomu budu tlačit k temně se a to tu toto co koncetráku se začal poprvně podivíte od o to bych to zařídil tak nebo bože pochopení naživu to byl to jsem potom to vlastně dělal pasivita mysli do to nebylo nebo lásky že to byla obrovská milost od boha že se takhle vybídl to že jsem si mohou znechutit předložit se a to všechno těch do se snažím vyvedlo když nakonec sem tam kdo ti ostatní ve přeju zvířecí život čili jsem úplně tady jsem ti jati nedokázal to všechno to nedával bohu dobro veliká milovali to marné a tady pro maria jehož sebe schopen zase devět let vo života promarníte brva považovat za promarněné a za psaného chybného nestojí za ohledu se byl penetrent je to tak v zabito být temně evě na každé úrovni a to dělá třebas popravčí aby odívá čím zase dokonale úplně okolo hlasem to eště ale si myslím že to tam řekou dokážu za tím když ledaže no to vodu že dávno ale ta na ten omeleta po bohem a konali stavovskou klesá sebeopravné nakonec ten bůh se zmocnil toho člověka tak dokonale věk vlastně nedělání a koná vůli boží počínání postarat o to se že jsem řekl že ten vrchol vypadá tak že člověk patřit bohu a ne člověku takového pravdu vrchol se ukázal na vrchol také cesty ale neříkal jsem že tu v začátku takhle vůbec víte udělat to nejde taky nemám za znova o to vy co říkal a co udělal udělal veliký kus ta ale musíme se smí s tím že do to plodová voddělat po bohu se dostane protože tam za tohleten prvotně vyšší a taky víme proč ve starém zákoně tím lidé se dostali k ničemu jinému než k tomu že za několik staletí za mnoho století se u nich narodil ježíš kristus a sami se neznovuzrodila jenom hrstka lidí kteří zřejmě viděli víc a jednali jinak kdežto ti kteří chtěli toho boha mít pro sebe řídí a jim se taky způsobu sliby těly za ním nešli v bylo opustili cosem sliby jež je bůh se o postará než zabezpečí život klidný bez válek a dohadu tak jenom za těch okolností byli ochotni mi něco dát takhle to dopadá součátí on by si neměl předěl že může hluboce pojmout myšlenku bytí bohu to není možné aby se radikální do toho musí dorůst a k tomu se dorůstá tím že o stylizovat jak tam napsáno starý zákon nejedná tak jak by chtěl pro co učí jedno tak by měl jednat ne nových těl a budu bylo mile a tím chtěli důležit tím se postupně dostala odeber odpor nejhlubší oblast potom ještě dalším tázat tímto způsobem může po osudovou souzení ježíše sebe tak potom do se musí být poslušen toho prostředí ve kterém žije musí se umět ho říci musí do umět nakonec říci i těch darů které získá tím prvním useknutí a tak dále tak to je ta oškubal to se potřebuju éře sášti mystici neuměli trvale udržet u životní na životě o tom ateismus dvě který je samo činnost spojkou mezi člověkem oddělen od boha a bohem tak to dopadlo takhle ale si třebas někdo z nich poučen bohem znamená todleto přát jinak než aby protým sestoupil aby se věnovali se jim ukázal jejž vědomí a tak dále ale to nebyl oděvu odění nějakým matným životem toho tedy si složky toho mismo v ale na této do navodit židy pořádně kdežto kdyby byl poměl o tom a ismus je řádně tak ten navíc budu se hlásí o další větší dávky potravy sebrali tu sílu automatismus dvě pokud by se přeměněna na něco duchovního a z pravého postačí tak o něco a za nesto a odnášel by to k bohu čili byla by to kanalizace lidských sil směrem bohu ty síly by tápali když si by nepřekáží člověk neodvádělo byho boha ne nepřeváděli jeho chtíče neboť všechny ty se vy odváděli do boha neboť tímto týče mohu milovat taky boha ten se musí si najít cestu k tomu bohu a ten odvahu vede to brána bohu takže jak tam píše někde my člověk že stavěl dvojitou bránu to smí rozumových vstupuje všemi silami a tím se umožňuje tato existence zde na tomto světě a je možno vlastní o to vybrat a pošlou stranu a tím vesmírem vstoupit do vo ale tím vesmír ze vstupu nebo a nejde to jinak než tím co se od boha bohu bude a ne tím oba boha se zmoci jsem operace to pravá to výsle bezáporu tvého něco šoural tomu co obyčejně špatně rozumí zvláště přečti myslím okatě míto nemálo který by byli to by měli nejvýzmněji nejméně a proto měli to utrpení možnosti ho rozvinout veces soustřeďovali sem bylo to pán bohu je tedy ohlédnout a to vypadat takhle ježíš kristus totiž ukázal svým životem v tom ježíšem se o smyslu jak se sebezáporu postupovat první co bylo třeba u něho odejít od tamtud deseti dařilo obrazem je vyvodím z země která byla velice boha potom lidí ale on vyvedlo země zastřené které nic nevěděli zemi zaslíbené je nutil k sebezáporu to znamená od noci života aby neměli jak bych chtěl tedy život se nemá opustila o smyslu že nic nedělám nebudu se na trpně odevzdávám nýbrž je dělám něco co není zvířecí semeni to nejde samo od sebe do čeho se musím spravovat a co v sobě nějaký řád chopit nějakého řádu a ten toho ten žák očitý dokonalost takové aby prošlo to moh vůbec nějak žádný žák nestačil jak bych chtěl tu svých si uzdu ano a prostě bych nějak kolísal když se vyžíval jenom tak bych nikdy své nevládnou sílu to bych měl být potom dispozici musí mít v sobě s tím s odříkání týká záštitou než nedělám nebo že se utíkám by to byla tím aniž přirozeně ho toho pádu který jedním je třeba křesťanský řád ono takové to co by se je nevědí nový zmínka a ta z nese on tak by vaše nikdy teď by neškrtne není života může nedělám je a pěstují a nejde mi to dokud mi to nejde tak nejsem v tomto oboru dost daleko abych moh dělal naší pro jak mně to začne si tak musím ho do to se bych samovolně nebo všemi to samozřejmostí ne jsem v tom sebou dokonalí nikdy ničeho vybalit z říkali tak božská asketičtí šlamastiky to eště není ještě neví o nějakou nanovo zde a když uzná kým tato jedním tak musel se dostává víra odevzdanosti víra je mírou vycházím ze sami samosebou musím sebe ztratit v tom o to tím sám sebe víte poděkuj řádu mimo a tímto způsobem mohu dosáhnout i se ve mně rozdal městě ten narodí šest tak mám touhu po tom duchovním životě touhu ještě neomalené ne přesně vychovatelnou takovou temnou ale je to povedeným je bez musím se do tím prvkem vekému hnutí vo to na úrovni tohoto vedení na jaké osobní vedení ne to znamená to mylně to stones znamená vy se moci správné dimenzálně jak se chovám potom co správné nu dobře se tam podle toho co je správné tak uspět o tom člověk nálad nemá ho činem sebe nýbrž je v něm nějak do něho nějak když jejím dítětem nepatrnou bytostí a to je za tak dokonalý že že všechna moc pochází z tohoto nesmrtelného touto mocí může přemoci svoje potom na poušti a může se svého to nutně ště potřebovat jinou zabít ono totiž vytoužené takhle se odpoutávat takhle sebe zapírat která bude to řemeslné bít ničím nahraditelné tímto po tom co s potácení ho že to tam očisť len a počněme s vosk vlastnosti si do učení u boha můžeme považovat za vlastnosti od ne k nim jednat tím je dostane ního bodu osobního vedení takže tím učedníci po kosti lidské pokud postoupili si misto bděla zázraky o říká o iluzi způsobem čili lenošení se odpoutání to není celý sebezápor osobní vedení musíme umět opustit a přejít do neosobního vedení nebo jenom to zaručeně ustavičné nyní ducha svatého tatí ducha svatého no to nebudu dál licet hrubá řečeno co se na cestě dělat takže nemohu doporučovat aby se znovu přečetl a to potom na konci toho sahá podrobně znovu proberu tohleto prakticky no co napřed toto toho aby se k poznej aby přestaň například nechali o se nemá se o bezvousý tím způsobem pěstovat protože otcem je tělesnost živou aby moh není nabalit nějaké vyšší poznání bez těla to nejde do určité do a tělem to nejde čistou dobu neboť ten ježíš kristus a vede zbaveni potřeby tělesnost ono totiž o jedné žité by všechny věci se tady borovici je v začínají a končí časoprostorové záležitosti to je taky naše tělo a druhá kategorie věci který nezačínají a nekončí nestvořené obou z nábožensky netsvořeného stvoření stvořeného vyplývající například mohl řek někdy to obecně v stvořeno možnost vidět tento svět a pak ho rozumově a tak dále stvořená toto všechno nebo se nic z tohoto bohu nebo že je to že by to jedem vinou že do tam toneme tak bych se nemohu dostat k tomu dechovou bezprostorovému k nestvořenému kdybych nevyužil stvořeného je vývoji tobě poučit o tom nikdo že sešlostí to směru tomuto aby soutavě fáze bož bychom mohli pomoci toho tomuto paměť když o tom víme že na tom pouhou zákonité třeba pepa tak se s to taky víme z čeho jsou ty dveře udělat co udělal je právě z toho stvořeného a dokud nebudu my ne tak jedno se tam budou budu tím ničím tak i do je tam vládne nebudou v osvojení hodně mohu udělat tím že napřed se řím dostanu rozvinutím to stvořeného a pak se těmi dovedou ničím tím se mi o tom vždy tam i modlitbě to je náš vezdejší prosbu prospěch pro tento svět takhle nás dělat je daleko přímější toho ten falší modlit se o zrání těch starostí než to nesené otrnulo všedně tímto způsobem se dostáváme k modlitbě které kterou nám jde a pro by se mu napsat nazvat spojenou to znamená která by nás bohem spojoval pravda vyzná páně v vyslyší že se o to vděčni a když nás nevyslyší také nevyslyšeny řekl eště co jiného totiž vůbec pádu měl vyslýchat prosby tohoto druhu kdyby je vůbec měl jistých tak by si musel proti léčit byl by královstvím rozděleným v sobě protože mnozí lidé na světě se modlí opačné věci že o tutéž věc například pažními se třeba výzvě tady válčí tak každá zcela by viděti padají hlavu že to je to válce nikdy lidí modlilo viděti sebe co ten a daně takoví nešel tak vůbec nebylo když se třebas je to pokazilo modlitby byla vyslyšena zřejmě nebyla jestliže na bohem bez byla žena tím člověkem sami my ho magickým samolibá obě spojovacích do také hodnoty mike vyčkali poděšen modlitbu jednají magický znamená o sobě které se násobí věrou vírou a tyto síly o tom působí bude toho člověka a člověk se stojí modlí způsobem co potom lituje rady se stali tak tu tu modlitbu nepovažoval za správnou proto je prosebná modlitba a teče modlitby aby zarámováno nebo otčenáš v tom otčenáši tomu co je pádně to cesta kdyby člověku slovní o to co před fází tomu opatřena ne a vystoupí tom plno sousta naše mně kostmi odpouštím vaším ku tak by mi člověkovu se mohou přivolat co by mu to moc v ale proto se s ním vybírá člověk z toho co potřebuje a přitom bezhlavě se modlí otčenáš a ani by to říká tak bych chtěl nasadit taková modlitba citové nevím co říkám to vůbec o libostí ne ani to nemá a vykoupil jako vy bych a udělal z toho modlíte to konečná růže tak v tom případě tím pořád otáčením se vzdáleným okolo nějakého o tajemství toho otčenáše do toho otčenáš a tím otčenášem blahem to málo takže vidět svou povahu netvořila vlasti nýbrž ta lidský věčna za nimi nějaká věda říká tváří klade mi tomu jednotlivé fáze ježíšova života jsou tam uvedeny narodil se z panny marie a tak dále odešel do egypta byl rodičům oddán a tak dále pokřtěni dánu podobně íčil to se řekne po těch otčenáš čili člověk možnost nebýt rušen noc tou modlitbou tím planým nebo řek bych samovolným nebo nevědomým přeříkávání čeho není moc duše to je tak říká a zaměstnává povrchové vědomí tu povídavou mysl takže ona mu nebrání v tom aby se zahloubal do tohoto nic a odstraní myšlenky ti netouž to dobře dopadne na o místo aby ho měl e nepatřičné myšlenky tak se modlí o tom eticky otčenáš a druhová tím ty myšlenky vně obav že potom se dostat k toho tajemství že ho že ji procházet postupu že tedy se taky vývoj dycky který odněkud někam jde to že si ve panny marie všeho si pane marie tak je to znovu vedlo nají devíti a takže bych takové vůle modlitby nebo vydaný nepovažoval za zbytečné ale to by byla tak to prosím boha se mu zabydlí modlitba je tedy taková pro navazuješ kristus a ten navrhl kupodivu otčenáš si učedníků pochopitelně svým učedník na to lidé znali obsažnější a učení o věděli že mu deví oprostí boží o čest a slávu otcovu dílo ho bude tak by to cizími než o tom neběží ke které řekl že bude každou dál se budeme probouzí to o tom že přes dozadu nemusí to dát na prvním pokud osob opravdu je volá postižitelné ale může se do toho li do určité míry jenom jedna z vezdejší dejž no ne ne matrik přitom do li by to nebo ta slova pouze na v rukou božích a den nemá se bohu odevzdávat a by tomu se stává takže stačí se modlit za ten den tak to by byla asi modlitba pro no samozřejmě asi by nějaký přechod mezi touto modlitbou a mezi modlitbou meditaci jaký na přechod by tam měl být člověk by si měl zdejší dobu rozjímá o otčenáši příklad o učení ježíše krista by si měl udělat nějakou představu o tom co potřebuje na této cestě vládnout aby se budou přiblížil a to potom v prosebné modlitbě musí postavit na první místo bez ohledu na otčenáš jestliže při mně při neníc tomu sytí protože lidská bytost se o vykazovat nebo nevědomě konce nechtěně proti vůli člověka proti tomu spojení s bohem se se snaží o to spojení a o to nejde o muže dobře poznat co mu asi vadí že toto cesta je postavena to je poznání že člověk nepozná co mu na cestě vadí tak samosebou nemůže svou prosebnou volbou za měli tak aby byla činná aby ho někam vybavená od musí u prosbu jenom tak šablonovitě říkat a tak není naděje že by našel moc bez vyšší fázi modlitbu modlitby a touto se ale dejme pomoze pozná ve člověk tomu chyb tak například chyběla láska k bohu která by byla větší než čemukoliv jinému říkal jsem si proto že nemám tak to spojen nesonduje velikostí kristus řekl je první řiká vání je elaina boha svého a tak dále to znáte aby vtiská se a jsem to dokázal tak jsem se o to devět emil všem musel ten tomu dávat třeba řeči ostatním jsem byl dr král tedy se byl velice rád tak jsem potlačil všechny ostatní prosby když chtěl něco jiného počítal a klaní se a tak jsem se dovede o tohleto modlit v jiném se neprosil tedy jsem to a také prosebnou modlitbu ale ve spojení s jinými druhy modlitby tak jsem měl jiné eště druhy modlitby dispozici jsem zároveň při tomto sto tak vystav byl to za to byla bodem dobra a ta prostora pro tu lásku nebyla sice špatné ale věk ne představu o toto vlastně prosté jsem taky správnou neměla jsem nevěděl že li milovat boha vyslechli že to je možné to jedné okolnosti že sebe úplně ztratit proto jsem byl nakonec do bodem situacím ne jednou ale lidská mluvím teď koncentrační lidsky ale po koncentráku ale daleko hýbe před tím situacím ve kterých jsem sebe ztrácel také ne radostí smířit je si říkal ano tak je to správné tamtudy bere k takže je to riziko modlit se třeba polapí člověk nemá představu co všechno bude musel toho vložit není možné aby pán bude někomu miloval který by je sám sebe tak že nepustí pána boha vůbec cestou musí být pro lásku boží věkem bytu misto a to je tam jenom za cenu sebevzdání a proto on říkal vešli do za mnou říci a při tom na sebe vezme následování není možné bez plným to odešlo za přivracející neuvědomil dostat zajímavé že je to souvislosti nedošli a tam na konci tak tich devět let než mně šlo o život když se sebe ba bez ohledu na to najednou vyplul arabové tím se na přednosti lidské který je pro byl nepotřeboval jsem žijí krista i když jak se dovíte možná za jaké páskách kalů se byl nezačal k tomu vede li k tomu abych raním šel nevedlo trvalo než jsem byl jim přesvědčen a přemožen pečlivou dodává práci zmatky ho takovou lahodou jako se tak starosti za štěstí tomu salokya takže všechno se to přežilo oboustranně dopadlo to dobře tak to bych řekl tohleto jestliže člověk potřebu za něco prosit prosím ale dali miluje že věci tak to šlo se říká lidově vašemu protože radit pán k bohu je bez raději tamto nedělej tamto a to homo taková sebe potom si to by se přelomit by opatrně když je si vědom toho že dělá věc dobrou a že jde o blaho bližnímu ne vlastní tak ta pozbavena místě a to ne z toho důvodu že vlas právě místě že by to bylo správné co ten člověk chce si to myslí je to správné jiná věc a jestli to stále tak k bez dali ne pro to ale protože vystupuje ze sebe více modlitby to samozřejmě toto vystopovali jsme by pane takové přizvání nebo takové bych odosobňování němé není byste pozor dyž se někdo upřímně modlit za pohovor toho člověka tak nebude vylitou to třebas eště se mu bude zdát že byl by sice a to bude se magická a modlitby a ne pomoc boží a to z toho důvodu že třebas sám pro tu věc na to to viděl když se tedy čině kdo modlí tady toho musí být ochoten do toho sebe vlít jesli nemůže to bylo že tam kde sem na konce modlit nená nebo že udělat to za pro toho vzdáleně to jako se modlí to co chce aby se stalo tak mocí náhradně dělat něco někomu jinému aby to odpovídá bych to řekl lidově někdo vidí rána se to se výslednicí a není ochoten fungovat jako se zvolené tak je to moc ale ne to účinné to se aby do jiné za něho vystavit tohleto se pána boha netrpí protože jestliže ten člověk není ochoten sám pomoci tak tu svou modlitbu by sto uvědomuje nezná pravdu od boha štětce sám by nebo co teď jestliže je ochoten tam pomá tak právo to je to e se tady vykládal do rozváže na zemi do sám rozvázán do svádět nezem dost sami svázání dobrým se a ten mu že toto dělat třeba nemá tu moc ve na magickou a to není to státním že se že pro sebe mně v dost ale přesto si to eště opakem je vám také známo že když se do modlitbě koho tak ho vlastně stává do podmínek které se vlastní dotyčný není ochoten plní dostalo od a měl by pokud mi že to slovo před předtím teď někdo ale takovou ze dávná prosba není jenom je ž to zavři tom bitva obecný bude také ploše upozorňuju vás na vadami že ve člověk který se modlil tak něco to podmínky plnil tam tomu dotyčnému se tak situace velice tíha prázdné odpovědnost za to co se stalo panna toho jako se člověk modlit je asi ta poloviční nebo ještě menší než kdyby tam ten se modlil proto neudělí kristus vy otčenášem vlastně pobyl vlaje pořád hodna to znamená kdyby to se klečela není vůbec by byl zavodnění on si to musí přeli kát aby věděl o tom aby to mohl by že čili si setkala otče náš tak si vlastně uvědomuje kodex o života aby mohla se boží to důležitější než zavíralo to obdobné modlitby člověk nabyl li by bludy brž určité jistoty více právné by se měl modlitby se nemělo li tak je nejpomalejší od co to je šel do modlit vy zavedete který vám teď tady předvádět je kterýkoli je správně postaven ale i do ode by potom na kole ne teď uvedl do tvého světla a tohleto duše teď při bylo na to zapomenu na nebo byste vešel tak aby to tekl ne totiž kdybych tímto způsobem postupoval postupných není síto těch ne aby mu patrně na to toživotě tlačil protože situace byste popisoval pořád to co se o to prosit kdybys tomu nevyšel by ještě ze tam to byl ten tamto a tak by to sotva dal čili bych radil panu ben touto modlitbou u zařadit do svého života libou tak toho všechno sladit láskyplnost když nebyla prvky a toho nebudeme to odebrat seba nejvýš pojí vedu děláme my vlásky pášeme více než tím dobrem čili vy z to budu by nadále stupni tak mi to toto na mysli se to jenom důvodů takových valící takhle nedbáním aby to bude rozumět ale i potom dovolim nakonec vést existuje toho tak tak když modlitba než se je modlitba rozjímavá li rozjímavá se krista viděla v tomu měli vlastně prvním stupni v natom aby člověka polepšil to znamená vám rozjímat o svých říších které chci abych nabyl a jestliže pomocí modlitby jaké to i v do bod boha nějakou zase odstoupím další velmi by jedny modliteb straníte nejde po modlitbou to stanicích měl vážné ho vyskytnou jakmile se člověk do vidím modlitby tak by se měl snažit aby se pomocí příliš netočil kolem sebe tohleto co říkám opravovat se rozvinou modlitbou znamená pořád se prve sebe je to hezké se tolerovat ale prostředek k modlitbě ani nikoliv vír modlitby pole vinu na tu hrozí a ve modlitby neměl být době jaké sebezapření nebo v nějaký nýbrž mělo by to vy přiblížení k bohu se na tím umyl trním tomto neřadím najisto tato takhle budu přiblížit by to mělo být ale takhle prostředek nebo by to hodí s se ti bych měl v sobě na rozmanitě ě a jaké to spásy a to nespočívá odbourání aby to bylo stačilo tak by byl ten jedný vládní spasen i nedal dobro nýbrž poznání také na tom jestli dovedu všechno to mám které týrat a sledovat kromě ani před sedmileté torpe měl a to by se vrátit nazpátek bojovala za sebou tak dlažby se úplně potřeboval vypadat takhle to bytí mně to po že brali mnozí většina nic na to doplatil nejenom pravým pletivo to je hrozný primitivy stát se něčeho znamená na se to v předvedla no ze seba nemám ani vybrat se tedy nemám člově se vzdal ale toužím po musím v sobě zdolat tu touhu po boha a to svým i boha že bavit duchem aby přitvrdlý nebo se mu rozumět rozumět tohleto samo o sobě je problém který by se čil náhodě tak se toho zmoci mohu jenom taková evě abych se dostal k bohu se a tak je by si každé třeba přistupuju sil aby vám smysl víře melete bo taky majetek o věc a ne o to abych se tím oděl abych byl dobrým řemeslníkem by se o sebe myslet je dobré dobrým strom nebo dobrým v tom se zavést znání někdo věc aby to bylo dobré trápil a to je zachovávání hudby tak se stalo se třebas zacheovi by byl našeho lidská tenkterý chtěl dát sense mění jíst po hnutí toho sebou že ježíš napomenul řikal netřeba máš ještě své povinnosti určitě vyber neodebírá tuto možnost aby s i vy vydal kdekdo vinu a dostatek zbyde k tomu aby se byl bál patami stav podobu do vlitý duhových zastával dál sebe jeho dávejte tedy zadarmo teď se ocitli a se božího bohu abych ho ti směli soužit řádně tomuto světu nesvazuje se příliš a vědou vede to je boží etické tento život dělat to že by jím piju by se důležitý význam jako třebas že se modlit teď není protože kdybych se za ani nevědí aby se mi stalo se zatím bernardovi že by byl potom na duchovní mysli takové zvl opravdu tím je poděla země by se o to byl by se daly nedivil tak to zemřel totéž o sobe sebedisciplíně pobo sebelítosti vys nebe vivisekce na věc to bylo že si ani se bezodtoké pochopit jen v jeho mění na přízi to nejde tak i ke breviáři vozidla ella pochopila jak to de postupně a to je člověk schopen začat udělat než by nechtěli třeba i tebe ve vlastní sám nepodal vede na které sedí davida tak aby ten život mu byl zachován jako do bude to takové jde jako by aby tomu povelet nepobije na dovídali prosté toho bych tedy soudil správná modlitba by vám to taví osobu omezuje bakujo moc si to vyrostla obojí nabito otočiti brzo tak že se bohu příliš brzo a pak do takový pro tereze osobně znal nedopadne vodit a pravdivá a prozrazují že nešel nová že hotová čá byho bytosti dalo dole a druhá časy prany a oholenou drže ta druhá toho člověk do své tato se mu že při rozmanitě stát že se tak oziridovi měl ptajícím držely kárá bohu větě od něho pochází nedívat se jím mele ve promiňte mně a jakmile tohleto dělá to řádově tak ty se prohlubuje třeba do ztráty vědomí tohoto světa by na takové člověka vyšel svatí byli neli nebo do pořád pro to ale si to víte ne souhlasím nebo ve telepatie taky na odborné v tom tom převedenou terezina že to radovat a král vyhýbali máš vůči která taky meze a viděli předvedeme předvedli a hlasateli a nevyplatit to světlo a tedy to tím obcí to jenom tak aby to a se provedlo říkal denně by motto dobře vědí že to za sebou ale i ve teorii o vrhá tedy se mnoho veškerý bohu a o tam bratr to vymaní italové nejde jako toto nebo devote zápase bude ženy a bylo benvenuto rozděliti lovit vo doby do toho byla vědě či tak jestliže v tom římě ta modlitba přejít do takové poučení stále ho okolo bohu boha tak si v tom by nějaká zákonitost by o těch zákonitostech této imeldě mluvit tak by to bylo to víte dlouho nebudu je po těch v každém případě a modlitba přechází do citové oblasti čin se nedovede beztak než pocitové strana ke křesťani všichni jedno starý vykonaným citovému na vidím či bohu či bližní otrávené a jedno strany točilo tak by byl spis řekl bylo ti to šana boha do srdce a ne terezie bez terezíně by měli rozmanitě vědět o tom že by li se jenom tyto věci to bude končit jako extazí když se bude gotama kteří nýbrž to přijde brzy dobou bytí a to je další a jednou ta povídavost nebude možná to své schopen dále z a povídavě bude tím bohem je tažen a to tažení bude tak mocné že budu tec slovo zenem slovo ze ale vezmu také takže kdyby se rána se dozvím či krátce nerozjímá se bohu před tedy starý za své by mohl přejít do extazí nebo by se mohl proto si že by toto ticho přešlo do věčného do jestliže toto to je nejvyší možnost této fázi toto ticho obětovat to znamená vědět co dělám třebas jenom prstem a to potřebuju sílu boží ale i boží který potřebuju vracel k tomu abych depresí bych moh násobil boží která na dívá pokoj o tím prstem pokolení ba nebo neklidně světec abych ten ale klidně prodáváním označuju činost pochopitelně očích sedím prošel tímto etapou toho budování lásky to odvykalo plavit láskyplná činnost lid no ale mám dojem že nikdo dřív neudělá do své vodivost vymodlit práci do ve hospodáře pokud nedosáhne toho této moditby protože člověku jenž vot klid od něk málo někdy víc a ž tam člověk vědomě nevstupuje ti to lidem bohem tak se nevystavuje daleko snáze a člověk se ocitá moc daleko od boha od by se měl totiž zakázat si se od boha vzdali znamená jakmile mu ve ne začne potom když to stalo se to to stupně odlit by je to zneklidňovat tak by musel se vy svou vůli působit tak aby ve chvíli to nebyli na přichází o etice ba na tři topil a tak by douho dokud se stane do klidu když to dělá jenom tak že odstupuje tak nedostaví nebo za velice dlouhou dobu aby by nemožné zase vrátit a jestliže on se odebere neklidem bohu tak dělá trnové ho a vydělal povodně patřit slabost taky jenom těmi ostny abyste věděli a postihnutí vstane musíme jít takový cíle vody připraví tak by se mně se mi lidi ani by musíme opravdu mně smyslovosti to kráčet tak je neklid ve všem zdánlivě zevními okolnostmi ale se tím bože západu tomu tak se zdali také právo se neklid nemít vaříme to byla láska k sobě a to si provádět jako práci na poli do zároveň to znamená s bohem a proto mám právo neboť neklidně pro nově bohu více o sobě největším velice život než je to tvé velice těžko eště oběhem jsou snazší než vlitého vím veliké co je malé toho to e tak se ho to ve prostě lituju a hodné své do a tak dále lidí nikdy se nelidští že stráví střádá zasloužíte ho buď rádi ho dostává když o sebe jako být od boha tak se taky velice bude přestane nebo i ten se sami bičovat ale okolnosti který je lidem a do odívala asi tak hradit modlitby i na boha jsem sem říkal že na sebe to by tak se zároveň přitom říkal že vám vážit odevzdat situaci bohu donese klopýtaje musím jít dej si nekrizově trvat tak pytle zříkám veskrze a to slabostí v a to to to nemohu ratio tak ladem aby to ve intonování odejít to tebou tak máš pravého letu to ke prohlašovat nebo vnímá slabého jako říkám jenom pro vidět ve a bez výhně kterého i stoupá bohaté ba toto ono protože nám nemá ale ta samota pravdě tomáše a se tobě dotovali celou moji bytost jsem to pravosti sobě propojen výtečná ba že musí v sobě pro tebe ustoupit a po tomto vědomou vy propojuje pomůže byt činí prostředkem k tomu aby se povedou jedno prostě ano je pro boje do bot tak tak to to prosím taková slovo třeba pro bývalý magdalenu třídní slabost na obrátíte sestra učedníci bohatost nebo a žádná přednostně straně upozorňuju vás na to tu okolnost jsem radil zamkly protože o to nebude tak dospělého velice a bylo by se mohlo stál bychom znali bitvě obstáli a postaví se se teplo dosti vodnatelný ácesta ven na principu dobré nenabývání neboť jestliže bychom pochopili správně šivu danou volit u jeho životem tak při narození li sláva více tebou pokoj ne dobré čili která za cestou že postupné modlitby ne tady tak dobrou vůli třebas se polepší tomu bohu patřit tak dále pokud možno není slabosti když jak není musí zbavit a je tady vším kterou jsem vám právo o potřeba dobrou vůli tomu bohu patřit ne proto že bych jako byl jiní lekl se samostatné to máte pravdu tomu ho takhle dopadnou ale jestliže o začátku ta se strávené na principem dobrem a ten princip točí velice dlouho nastěhovat klice tak tak svým řídím se no a to rozlišuju dobro vůli je to v domě projev dobré vůle když zastávám jenom bohy ke pestré vůle je v sloup toho kterého v externí do taky by v základní věci toho to považovat za správné jsem schopen senilnosti silnější nebo se za vším tak musím trošičku to pana boky omezena by totiž mám v něco jiného vyšla tou obstál mimo něj by by se za a nedobude se odevzdat tak by jedna část bytosti pořád byla někde mimo na tuhá čas možná že to vaší laně mu aby se nebo intenzivním je ježíš kristus to byl životem jestliže pro člověka takového jaký byl že kdyby tomu zapře petr nechám arimatie víme pořád nechali bazit ale připravilo na to že bude jednou bytí horské že se k tomu jaká vývoj a cesta vedla tato věta by tedy podle mého názoru a ten do toho správného proto aby se stalo i pavlova teprve pak no právo boha bodu své pravé pošta totiž jim plynou lstivá to potom a tak provedu to dostal na konci a nevíme ale začněte ve stavy někdy ano nikdy ne když je mi to nepovažuje tak radí nehodné se nějaké brnění tak si moře a sen to zbaven znamená celá a takže bych řekl když zatím všemožně a vysezené a praví že tímto sebezlepšováním se modelech by se totiž že bych před těla a do pečlivost že při tamten tam to přes poštou mi nejde a to by plačte to tedy ten se uprázdnil pro milost boží třeba ještě velice chybný tak milost boží domě právo možno tam peníze proto na každém stupni se uprazdňovat jsem se v načase třebas divadlem byste třebas toho vrátíš bez do se mu v ráji by toto bylo by