Karel Makoň: kotouc-81-82-plzen-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

vy ste teba toho zračit nedbejte mnou v ráji by to to bylo pralesem říká ne tak by to to bez tedy nebylo v pořád o tom byl lásky se na to je zapomínat že tohle obrovskou roli překlenuje veliké propast a sám o sobě bych mohl říci s bytosti ne bych byl nikdy nedostal ani výměny této bylo kdyby byl nevědomě neudělal proti to a tak by bylo de se učit za minebo my v dobrý zároveň pravda sobě místo pro boha to to říkám že to všechno co na tady vám přednáším než aby se kterou nesouhlasí drasticky bych o začátku na lodi od tak ty ty katolické děl jiný postup a to nakonec zenu ale teďka především modlitbě si ovšem trikaja a to k tomu sousední nové totiž člověk potom dojem že chci tak tak by měl tuto vybočovat za velice vžitou v tom smyslu že by měl k tomuto tažení dopřát aby mu měl by ani se činu že vím že se s myslí se budete vboha ve tady totiž se to fázi jestliže se člověk správně soustřeďovat na boha že se vlastně nejvyšší způsob modlitby je zapotřebí jedné věci do by člověk obrovské tomu soustřeďovat na sebe to že i když dbejme ničím se zase bude soustředí tak ho to bude rušit a to byl nesoustředil on by měl pro lidstvo skálou odosobňování kterou by měl se dostat ke toho spojení s bohem a tu bych měl pro viklat od lou věcech že koncentrace vyžaduje přípravu vzdálenou přípravu k není li obojí splněno koncentrace na boha se nepovede k se na boha ne soustředí na tam nějaké nemyšlenku které oni tanto to vůbec se soustředně nebo zbavit především vymyšleny a možná že by se ho ctí myšlenky neseno boha jak jsem to poznal že to špatně to bych taky že s touto modlitbou a že jsou střední na boha člověka unavuje nebo jakmile se nová tak by měl sestoupit do džívá nemodlit by a zní se snaží vystoupit teprve na a nepokračoval v koncentraci protože pravá koncentrace neunavuje tak zbystřuje vědomí ošidněji a bohem čistota opačné než mu nová takže kdybych jenom se ba od těch věcech a to o světsky nechce ne jenom mluvil čím říkám že bych se také soustřeďovat na boha aspoň vzdáleně se to že povídavě to není jak jsem za povídali a to jenom překládám svou zaujatost překládám do češtiny ano a na podkladě toho na základě toho co říkám nějaká zaujatost ve které a ser pavlovi jakou zásobu a překladatelé bolestným nabádal čeho se tady věky a tím nemohu unavit nesmím kdyby e tím unavil tak se tady dává vytknut nedělám správně že proděláte to nedělal z toho zájmu o boha který vostra to tlamě o jednotku zájmovou a bůh dělati svedu a proto to země vrací daleko více salto skládám ti být citelnější čím dál vědoměji a i na vysuší není vědomí je tomu tak není tak je tam někde nějaká chyba o které jsem dobře jestliže se soustředit na boha tak přesto se se tady naznačil poznali že po není jenom sednout si do trame pozice nýbrž tím se může začít doporučují začít nýbrž přeje to poziční to polichocení na který by to mi nové podoby na tiché sedění životem v situaci když jen z hodnocení a takže nakonec v této fázi věk dokáže se mu li ta si než ten kdo se naučil a napřed soustředit na boha a od boha dostali nazpátek se ukáže se tam vešlo tak ten naději který den pomodlit i na nebi to se tak toužíte veliké by protože by měl v opaku a opačnému názoru že je absolutně ničím jím vládne b že k tomuto názoru upřímně nevchází tak se ve nesmyslem století ve ten člověk daleko větší možnosti sebevýchovy než měl světě že daleko dříve přistoupit sebevýchově než jak se předpokládalo třebas do středověk ošově velice mám za ve které mu starověku vím novověku středověku že obě podceňuje možnost si to věc ale čím takováto podceňování se zbavit na místě si myslím že měl pro beštu je to tyto věci nejvýše ne nechci vydrží si a když jednou byl nějak na jaké všudy a řekl ke samaritánce ženě tím životní víte kdyby chtěla mít život věčný že by ho to tak prosím vás jakým způsobem na si to zasloužil o a dietě jako maří vojlák svatého moh vůbec o to navrhoval a byl ochotný pak vodu po které se věčný je tohleto osmnácti obalu a četli v tom životě že krista tak byste zjistili že neprávem stupni je možno se co na každém stupni část v moc jeho když tam vstoupit začala ku to tam taky napsal bych o to dokazovat a ne na konci a o tomto to se takže například extazi stačí na přenese podle názoru svaté terezie je pátá komnata veškeré do sestupuje sem ono to tak na pravé do nicoty se může označení a na polepšení dostat extatikem vědomí existence boje moc veliké pudově ale potom padnete dolů se z toho který za mocně se nemožný že se vytýčíme klece správně ale lidé věd trvala za bytě a bůh to ne v tom musíte zase všechno omyl bohu se vedení ale i se sice polepší pozdního že by extatik děláš by to divné to možno no tak abych to uvedu na pravou míru je možno se od začátku se dostat do začne ale i vědom toho že ta se nabyl není můj to zachrání od krutého od protože tedy dost dobře nevíme za jakých podmínek člověk že se uprázdnit pro tu velikou milost boží aby si toho pána boha uvědomoval aby jeho života vracído vědomě tak bych radil aby člověk je nebyl jenom činný nýbrž aby také byl rozjímavý a aby byl taky soustředění aby to našich druhým modlitby občas i prosil za to o potřebě nebyl prostože děl aby boží a všech prostředků pravou vírou se tak že na stáří a a tím vyřešil tomu bejenom a je totiž jestliže by chtěl své jenom modlit jako druhé jsem podceňoval hluboce los tou jako něco někoho velice cením modlitby tak jsem narážel na veliké potíže v tom věčném životě že jsem všechno ke vono za poučení a tak se nebude měl k tomu se vodění takový poměl jaké by měl vzdechl se s milo o život by se každého lidského se z toho že v tom bodu vidíme božípro abychom člověka mohli popadnout takový jaký je obraceti k bohu a tak nevědomé vám radím tohoto budu se zříci protože opravdu tak dává le kterou žijeme je chvíle ta bohem stolice vědomí a teďka říkám něco co si ke neví promiňte mně žijme s bohem spojení také o také ho dolině do bychom nebyli bohem spojeni tak se s ním nemůžeme jít vědomě velmi spojení ale se spojen vědomě může být spojí teprve tehdy když stojíme začne spojení e který ve kterém bůh a zotročen nutná touhu žít plně laciným to by ke pokušení od boha jenom pořád i od boha pryč do to oné ho tak ho to na poli závisí vaše mužnosti bohu počítám políbení ve i to dělal pro tebe neboť nebo po vědomi to bavilo natal něco navíc protože cituju toto sebe obětovat vysvobodila se mění modlitbu musel se listy pro všechny lidi ty by by aby modlitby a to i dobro v jeho správně bortí musí být se stalo to říká stejně jako o modlitbě modlitba je pro vědeckosti záhubě ale a to si dobou protože on se může modlit teprve jako takovou modlitbu nebo spojeno začal malým že kdyby člověk se modlil a chodím ale na jednu hodinu ne ne on že tolik co ruší dětí nově pořád tomu aby se modlil plně zocelují být jeho druh modlitby kteří třebas jako devizou stravě nejdete musíme vyvolení učíme bože ideové a tak byl by to pro to vlastními odvést i sebe toho jiného o tomto do jak bych si dovolil tady přenes doklad to že jako velitelé okraje podloženo rozumem kdežto vím takže oba říkaje na této basi solidněji postaveno že dělá dobře mládeží že jsem se byl upozorněn o čase cesty že bych měl si to tuto to výhodným jobem a devět u protože my za mnoho dětem v první fáze všecko deště platno či tou vyšší vestro bych se velkými malá tradice to každá joga to vyšlo do přesně povede přátelí to otevrou se a cesta ke litovati modlitby a to čeho dokonale pro to co v patandžaliho to státě ideami nebo dávali carlton na jsem bytím tak zaujat že opravdu je to obě platný co se tam líčí a řeknu spojte část totiž stát kujné to ten mistr sedí toho zásobě a podobá od vychovávat i nevykonal a toto odvinout uvede se ve mně to bavilo pořád ovívat a potom devisové a stav stavu to je hodná zavedené nemá věk mistr tak schopen i první logikové ty to viděli kopec v tomto bodu a bylo to jedno tomu pudy a to teologa nebo ho poutanosti tak by to moh osm bodů a to je druhý tak ta joga nevede ke toto to veliké odměny a konci je postaví vydal o které by to hlavně ráji že na to co o to není to to dění ožívá v tom se dává do jeho domu řád toho byste to to a to stále zapálit nesmírnou duchovní zakázalo zde o sobotě třeba o tom to dělal na taky to za potom vezmeme bylo se to i o by bodu bleskově ke platili zase to i primě reálně vezmi toto vodní se stáhl do poloprojeveného bohu či to vyplývají by bylo to života jsou mi ve volním pravidlo nebo soustavou i ona vydal o který může vejít do kdo mne jedine ti jsem po bodem stětím jako matoušovi dovíte toho kdo vymyslel to vynese tak se podle toho dál tohoto pečivo to nenabyli epidemií vůle vodní rozšířeného vědomí a to byl taky tomu aby dostal vědy i tato cesta a pevnou do budoucna i to o to to si a to pozornou povšechně věřící provinilostí mi tam po de tak bezvýhradně odívání protože tedy musím život jakým živou lotovou tak to nikam nevede nezávisí všechno co věří neskutečno vaně to pořád podivu tohoto spíše to beneventa křestanská sto když to ne takhle totálně životnější tuto myšlenky i se řídit je tady cesta kolektiv pro kolektiv pro vše to se staví vzdalovati bylo je výhody spočívá v tom rády by to nesnaží o osobní to čili on vlastně se dovede osobně a jakmile přestane být osobně veden tak zapadne do co cesta soustředí se na boha brilantní boží dál stavba oproti osobní vedení se před tím se také nesoustřeďujeme boha by přiložena byste o transcedenci vhodí takže jsou tam třebas jogy se na boha zakazuje věřiti vyvěrá základní jo jenom jednati tato taky slibovat ostatní zavazuju do joga joga tak joga a padá za kadidlová vědě se této věčnosti víra by by bylo obojí vedle sebe tak byste toho žáka vyhodili nutí prvním zěvř kroku aby zanechal veškeré tím správně protože je ta je nebe také spojení s bohem tak jak ničem etapa je to víra nebrali mu to čili že tato víra to byla pravda si povede doma pravdu je li tomu vitalitou oběd byl záležitost který opravdu se do sebe utect a kdyby to síly vyrovnanosti a dokonale si vás je to to vede to tak a pak bez tak to dělá a to je to je to vestra velkou důležitost a totiž ještě by se mi dokonce za svého neschopného dokonce smrt nemožného a nevím jaké nás vésti dávali tak je to všecko málo protože dokud člověk není nic dokud jednicí málo tak nic neví že ani podání tomu nedostane tak si by poznání proto že jste přeci jenom postoj když to mám zkušenost že teprve se mi bubenči ani tím prevítem rozumíte teprve pak se dostavuje neomylně poznání a poznání druhu druhu než na jaké nezvyklé lyrickým že totiž poznání oděné nebo nabyté silou takže ono vám to pomá vdechování toho co byste nikdy sami neučinili my najednou zjišťujete že protože nejste nic ním tak tím poznáním které ve vás místo v tom prázdnu vaším totiž mi ten nikde jinde tím tím poznáním v topí zrak a to ten blahý následek ště že to co v tak budete situaci zdoláte si nemůžete přivlastnit to přináší mnichem teď se mi to dokázal dobře víte je to dokázal jenom proto se ničím a jakmile se si to plicemi na kabala a to síla fungovat těle tam dosud před tím a ta upozorňuju vás nemile překvapit naroste se zeptali ti to povolal aby vůbec nedostane si vědomi že jenom nádoba prázdná decá lao ce a dokud je opravdu prázdná užitečná není ramakrišna říkal v tom divili proč takové schopnosti nebo tak tak jim říkal prosim vás se tím že nezačíná době bylo zkysané ko tohoto světa a tam se pase se znovu třeba dobře nečistá by nečistou nádobou je samozřejmá záležitost protože člověk se sám od sebe nevyprázdnil se musí vyvádět ve všech nečistot proto ramakrišna měl za zlé těch šest si říkali v říci aby si pořád plete říká tam stojí abychom to dokladem to nebo nebe to není možné aby se této pocitem dostali k poznání boha a proto není možné to zoufalé protože člověk se mu že obě obracet dvojitém bože lichotí nebo sebe nějakou otírané anebo sebe potírá ale v obojím případě kdy v tom že se potírá k sobě velcí a tím se odvrací od boha a proto se diví že k tomu bohu spěje se něco se k tomu co jsme se dali vysvětlili v zpovědi kou konané že totiž není správné si myslet že prostředky které před používá ke své duchovní obrodě jsou absolutně platné ty jsou platné relativně bez vztahu stavu ve kterém se člověk nachází jestliže se na člověk ve stavu kdy je u sebe a dělá něco pro sebe symbol toho je že žil ten židovský národ někde země asyrské jestliže pro sebe jenom a usebe estliže v tomto stavu žije tak pak ne že i při ctnostném životu ani pomyslet na to že by mohl se vědomě spojit s bohem není možné protože zatím hospodaří pro sebe celá cesta k bohu by se práce dala znázornit jako cesta od hospodaření sebe hospodaření pro boha ovšem ze cesta dlouhá a od a cítí těmito dvěma mezníky nedostačíte po nestačil žili třeba ji rozpitvat blížeji jestliže potom li se odstěhovali do země zaslíbené tak nešla jenom o to opustit své domovy totiž do určité míry sebe v tom by člověk se narodil tak tíhne že to je jeho ne jeho prostředí teprv je to největší co zažil a tak dále než o to odpustit tyto mluvy a odtud a vně sebe a to jste zaměnit za nejste tato nejistota o které vstupovali v tom je veliká moudrost protože zbavuje člověka sama sebe že podlehl tomu nákladu nejistoty tak by se vrátil do své že tak nejste dělat si vrátit dodělá tak sebou i svým způsobem překonat a oni si taky museli sebe překonat že nebyli takovýho onen abraham pochopitelně on jenom poslouchali mohli a oni mohli být nejstarší na každém stupni hle velikou roli i na nejvyšší stupni třebas dejme tomu v posvěcenému je ježíš kristus zajdete a čili možné odejmi ode tento kalich nemálo visuté moudrost nejistoty kdyby jako byl si jist že to pude nebo na metodou také potom debatovat to byl vzali stopy a to ona musel ukazovat že moudrá to by samo vysvětlovalo posouval vysvětlen vlce dlouhé ale mu když potom se dostali na tu palestiny první cesto se jim dostalo byl zápor můj když parních roku ve které jsem ji neco připravovalo a něco zakazoval a oni si udát těmi jsmeli že to dech zase totiž vy boudě lat to tak blou spaseni nebo bohem dobře dařit když nebo dělat tamto tak to bude taky dobré že to než to před překračovat obyvateli a se bude žít spatně tak se tady byla další hrozba neštěstím nějakým že tady se porovnali sebelásku nebudete li poslouchá budete trestání tak to tam se přeci v tom pravém zákoně a vite tento strach začátku se říká v trýzněná tek moudrosti tak si nám druhou negativní vlastnost nejistotu v trachonitidy někam ohrabaný mohl jednu patou vlastnost o druhu menoval vám bych že jsou stejnými služkami božím jako ty ctnosti o ovšem nechci dělat protože bych vás vykládá v tak budu omočená nejhmotnější nebo kdokoliv četl tak bych si z špatný obrázek o tom to je spíš tak no ale co se od nich tělo bylo aby když nemohli dělat líbilo odstupu od sebe zapřeli a když musel dělat co se mi nelíbilo aby zesnuli za tak se tisíciletí zapírali to došlo tak daleko že se nevím naše člověk to byla panna maria která se dovedla zapřít tak dalece že chce li svou masem oprostí trpným souhlasem věděl co je to společnosti která je tam to tím le dovedla neboť kdyby byla jsou když souhlasil a tak se stala rázem otroky vlož svobodná žena když porodila tak nemohla být rovnoprávnou ženou rozumíte to dobře věděl čili ona bez hlesu bez pomyšlení na sebe do na sebe tohleto ho umíte a to je tedy vlastně kde čen tomu dost pěstování ctností dále že to naučit takové šetrnosti jako bodu a panna maria co že kdyby společnost a vola je povaze pošlu od i se musím umět zapřít a ještě pořád si pochopitelně te první fázi se nese otce odstoupit jinak než takhle málo stačí narození ježíše krista že se o tom s narodí ježíš kristus betlém betlém je znamená v lidském tak je poměrně snadná práce neboť onu žehnám tak poprvé můžete říct nebýt nikdy sám a nebudu stravu jestliže v tobě žijete ježíš tak opravdu nejsi sám ale k vyklá porození tím způsobem místo v tobě o tom sobě než jinak než nemovitém se dává pomaten této musí dělat opatrovat nebo které když to do dopadne tak poslouchá potom později ne tak že se kristus upravoval jednu věc že ono to sluje li že vaše vnitřním vznešené těch další cítíte ch posilou neposlou a nejenom my nýbrž on také posilu když se k jeho poslušnosti připojujeme přibývat posunutí která nám do naší toto po nás odchází tam nese vyšlo dávali jsem se vzdával ne v si něco nedělal jsem něco musel dělat tak dále a ne když se mnou dělá nebo nedělá ježíš kristus rozumíte mi a po jordánu se vyšší fáze nebo nevzdá tak dělám jenom to co chce bůh otec bůh tedy to neboť dotalo situace tímhletím těmi světice dostane tak daleko že se vědomě staneme si ne boží a to není tak trpně nás všechno obsaženo to boží když to sraženo živěji tak si my můžeme velice organicky navazovat na vůli boží vidíme to od nás se také víme co od nás nechce o boj o by stačilo to inteligence věk a kdyby měl co nechce toto co by mohl potom klidně dělat to co by dělal a li tomu neměl bůh tak by to bylo v pořádku by to vy bylo možné a tím by se dostal před řecky sem tak by v této fázi třeba aby vlastnosti lidské které se dobývali teno ten předtím mělo nevím jaké poslušnosti aby nebyli hospodařím bytostmi nebo jednotkami na svém vlastním poli než aby hospodařili pro bližního víte ti učedníci páně když vstupovali do služeb že krista tak myslel jenom na sebe ale on je hned při táže svět s ním zázrak tak okatě odváděl od nich ale se mu nepodařilo třebas u toho jidáše aby ho podle jho vlastního mínění na děti které dělali č kristus tak to bylo záměrné protože tím nastal zrada tím nastalo křižování které za sebe líce těžká kapitola vysvětlit ale i ta se vysvětlit velice snadno se mostě ž to páně to rozdělovat tomu dechem a potom jestliže takhle třeba osobní vedení boží tak se ho musím toho osobního vedení zlá když kristu ukazuje na tom šíité se kvalitně když on sebevzdání li to obtížná pochopitelně protože z toho jsem byl že potom ty roky ne kdybych se jenom neptal proč opouštíš nýbrž chtěl aby neopustil tak to vrátí nazpátek a to se znovu to začne teď ten koho proč tak ho to trvá nebo zůstanu na kříži jako mnozí svatí a budou na tom kříži civět do nutíte veliká chyba no myslím že i fáze toho odosobním jsem tedy označil všechny to myšlenky třeba doplnit při že celý se na nás abychom otce odstupovali tak se nám zároveň chce abychom stále samozřejmě římani poznání že musíme se výkladu a ne proto abychom byli prázdni ale aby v nás mohl působit bůh čili on potom způsobuje ten vzestup a doplní li jak jsem prázden ne kvalita toho i dále jako protekcí nýbrž mírou vyprázdněnosti že ta měli pravdě ti vlivem třebas předsudků které měl na tadyhle nebyla dostatečná tak který ve nemohl to poznání dosáhnout a jestliže je svatá terezie vlivem osvícení se dostala nohama za chlebe plně dala toho že chtěla trpět sama a přestala nýbrž trpěla tím co dal ježíš kristus toho utrpení zla na sebe tak boží mocí se dostala přes podle tu těžko a každý z těch svatých haich svatých se dostali k tomu trvalému spasení dostali přes moment spásy které mu spasení se dostali tím že nejenom znali že sami nemohou nejsou ničím ale dělali všecko možné aby se ničím zase nestali jestliže například dejme tomu svatá terezie potom řekl no tak se mi akt teď děly to cetě popadli opati dolovat mysl a dělal co chtěl i posedlý ho to neklidný ty a posedlost sem to byl moh unikne mu ty nacházíme u mno pádu jsou pomaloval myšlenku nějakou chorobou než to ona byla pranu myšlenkou posedlá že patří bohu a bůh je veškerou mocí že vedle moci není vůbec rána moc za na existence snadná schopnost to je trvalý stav spásy když co věku ani napadne že by byl nějakou schopnost a při tom bylo okamžité vidět že schopnosti když od není pro které také bylo že vy jste buddha jakmile řekl o sobě dojem vymazán v chvíli se stal o to italem téhož byl vymazání vymazání celý ne ho než nebýt by bohu a předtím paterý tomu bohu šla a teď budu se od sebe do terezie rozumíte asi ten rozdíl v tom a jestliže bůh kde odvede do člověka také trvalý stav a ta by se ho a ještě tak zruší pochopitelně ale co by tam odsobnění bylo zrušil liším v pohádce vlastně do bratry ho a dobrého ale řekl jsem vám že to jsou dva po v jedné a téže bytosti měla by by nějaká jednota osobě lidské tak se nevzdá jednat o začátku cesty protože kdyby se věk počátku snažil temnotu v jednat tak by nemohl dospět k tomu zlu a se s ním dospět tyto zlou do z rád jak pohádce den a teprve po dozrálé to se může relativním zlu kde se dozrát tak je relativní dobro a a oboru dozraje tak se to počne a podle se do stodol rozdělí od sebe a jedno stálý a druhé se sklidí do studovny do ovšem symbolický vyčiněno málo toho protože to není ukončené toto podobenství to se musí dopustí li se život jak tam o odděluje postupně všecko napřed to odděle od rodiny a se odděluje napřed o ráda potom od rodiny potom od učedníků do toho rozdělování je následek fáze a to vědom porovnání se to nedá vysvětlit ale jsem jednu věc jakmile člověk dospěje k tomu fázi ve uznává že jeho život by měl být řízen do jediným řádem který by neměl alternativu tak pak opravami to pravdu číně pak se mu poradit tak se tady radím lidem kteří jsou ochotni sjednotit svou životní sílu na řítí jedním směrem to bude měl vždycky novým to nebo je ten minulý smysl života b vždycky nový smysl vod proto řetu radil aby ho mohli otčenáš protože tomu otčenáše vyplývá řád hodnot dílo by než jaký jsme měli dokud jsme se ten otčenáš nemodlil všem když nám modlíme slovně ve myšlenkou vidět tak se ho ještě nezačli modlit o to pozorujeme se začínáme pomodlit teprve tehdy k tomu dát obsažen v otčenáši uznáváme a snažíme li se co a tam počátku se modlíme otce na tak musím uznávat z boha do svého otce i uznávat jestliže o neuznávám za svého odstavce jako by nebyl výtce tak tím celý ten řád stanovený v otčenáši padá musím boha uznávat za svého od jinak to ostatní se děje na úrovni která nemůže vést ničemu jemu než tou kamení jak jsem to své pomátli bych potom šel uznávat otce boha nestačí a říkali si stočená je na pořád a od toho panství a jeho moc hned do mého života aby on tam opravdu vládl aby to nevadí na bránu on a proto když se modlím při království tvé tak si opravdu tím psát vládu boží nad tím věcmi si to nepřeju chtě nezačal vliv očima vám to kdyby to takhle do praně této převádět ale aspoň napřed z taky o pravdě budu vám rozebírat tak pochopíte že si mohl kristu bohu žádat modlete se nestálé jestliže mám na mysli tento řád hodnot obsažen třebas otčenáš a polovs zařizuji tak se vlastně mocným tady je to tam mezi mým vědním myšlením a modlitbou nemusí se otčenáš ani přestávat této vedle vyššího kam jenom musí mít na mysli se musím pojedění jen musím tu stál o to to zachovávat veslem životě bych například čirá na předpojatá věcí kdybych například dejme tomu hodna když ne kdybych se staral nadměrně tak tento je také na duši psem modlím za hledá věžě musím za litovat co potřebuju k tomuto životu ale v starostí měníme přesahovat určitou míru nemám k bruce obracet s prosbou aby dal vyces i to mně mu okamžiku potřebuju protože jsem v jeho rukou nemohu vyřítí nebo dostává by více chtěl než aby přitom okamžiku sil se mnou abych tam měl podmínky znamená své možnosti životní za lích mohl klidně sloužit a klidně za nění by vám nemělo ledový nynější pranická nebyl za krmen nestranně podmínky život obdivovat nebo tím primitive který se u je ale hodí život ne to ten nemá ten chléb zdejší není tak bych nemohl vyhnout na bohu citelně rovněž tak že je to dožírá v tom životě neumytí nemohu se nadát toho že bych se vymanil z karmy to nebo chtít musím dokonale od pouště se modlím rozumíte tedy otčenáš a obranná to budu ho že dokonale odpouštím tak je mi taky odpuštěno tím ta prosebného modlitba otčenáš mínit prosebnou modlitbou je vyslyšena okamžitě jinak není jak to všichni se na pomoc boží když se něco modlím to tak nemyslím a čemu neodpovídá můj život dál žiju podvádím prostě vůbec ne nemodlím níž starší a podvodu nebo s mužů nesmyslu po že nevím co vykládali tak samozřejmě teprve ne on si tohoto řádu se modlím neuveď nás v pokušení to ten na konci pos na konci protože teprve když tento řád takhle plní tak mám právo aby mně duch nepokouší jako stvořitel něhož ustavičně pochází k tomu abych tohleto co tady vidím chápal za jedinou skutečnost tečnit to by nebyl stvořitele kdyby je to tomuto nepokoušel kdybych tohleto nepovažoval za jedinou skutečnost sice věří ale na to kdybych to dekorovat jeho skutečnost by to nepoznával lépe když i jako vyvinu skutečnost tak by se na to nemohl soudit kdyby se o to nemohou tři tak by se nemohl dostat na vrchol této úrovně a že za proto této úrovně nemohou se zaníceně neděje se musím data o této úrovně tam přestanu být pokoušen čili jsem všecno před tím se pomodlil svým životem teprve toto právo se také modlit za to abych nebyl bohem pokoušet tak je to tak v těle se vrozeno že se zase jak to je ohromný vymyšleno zapadlého to znamená pak se bethe to na konci ze pak se teprve mají člověk ze zlato osvobození toho zlého osobní to dělalo spočívá v tom také v se říká neví bytě že z postavení boha ono pokušení od boha pochází toto jednat která to je jedna z důležitých věcí kterou člověk zastoupena vřídek křesťané eště bude dáno se modlili jež v boha jinak než nestali tam ukřižování řel pobere vstoupit do pekel před tím neztratí se odstoupil od mi to chudáci nerozumí tak to vynesli přenese by věčně v této fázi v a vy tam věci despotou se otčenáš v tom vyskytovaly na konci a rovně patrového on se musí de se tam je to znovu způsobem jidáš se zabil zavraždil sam sebe že ano i byl fyzicky zbaven vítáš ježíš kristus ale on se ho potřeboval zbavit hodně duševně když oblasti a proto za ním museli do pase to tví dobro zadním zlo lavinovitě relativní dobro zbavit se tím že ho nekonal na kříži neudělal žádný zázrak nesestoupil z kříže byl absolutně nemožní beznadějně slabý nebo ne sebe kříž takového opravdu opustil to letí vní dobro pustil jaký zlo tím že se s ním vypořádal v tom klopil po je ta mrtvých to byl na trvale to všechno za to v tom mi pořád dně panu starých mně patu vstoupit na nebesa jinak to nešlo nebe totiž je to dobro který absolutní které se na vůbec jako dobro nejeví toto to listí správně říkají to se do ničeho neplete nic nedělá a přes přeci jenom písemně a to říkám volně tak je to s tím pravím dobrem zajíc nedělal ale to je asi tak jako je to vždycky znázornili jako stroj který je zakotven na své základní pojmy pevně a proto mává všemi těmi tatami že ano vykonává nějakou práci bez toho zakotvení by tu práci nevykonal a tak je to taky tím absolutním dobrem do toho je zakotveno všechno dobro i jako řeku dobra všechno všechno aktivní zlo všechno je v tom zakotveno to není proti sobě to prostě vedle sebe a u to ta bylo dokud je ne k tomu základu dívejte se jestliže bychom si chtěli vysvětlit to vstoupil do pekel že ano jako že by to šel taky pronáší oni to obecně šel s osobě litanií zlo odtoku aktivního zajme zbavit ho toho úkolu relativního zla jako zbavil sebe před křížem toho úkolu jaký mu dobra trpí ne jako na velice a pocitu ještě zbavit toho relativního zla pozoru a snadno věc že nedá se to věčný když si to život také zprostředka třebas začínají křížem musí se i ovečku věcí tak mu trpělivost to výšku od adama jestliže ale že to nebudu všechno to by bylo moc dlouhé a tak to neliší napřed sedění a již je rede to třetí a to byla první fáze takhle se musí jednat se zlem si začínal když se všímal jako človk překonávat že mu uniká že se mu nevěnuje je správné se dostala ke dále si nemohl vystačit utichne vyšší když také rodilo kdy to bylo to pro ty lidi těly toto řídili na své smíchy ne ono to nešlo o se mu nemohl si ti nemohli ještě které by se nehodí neměl uniknu a říkám že se mi do moudře ale dycky když na šlo njakém pokušení tak jsem říkal to nebo zahodit nebo za minutu to takhle jsem o odkazoval na pozdější dobu unikat se mu strašit jak mi na rodný postačil dokonce ani potom ale není to tedy o nýbrž pěstoval oddanost dobrou v tomto světě to vodna unikání v první fáze že po vání ctností jedu ho oné řekne tyto formy stane zdali toto opravdu končilo o zatím něm šel dál okolo loutka do takové zhostím byste s mohl utopení a v tom že napřed musel na bytí k tomu ustání čili podívej nosný když mu to ctnost do samo o sebe nebo snahy z nemoci koná vázlo do by byl dobrý ale ne ano to potíže ta by zno pokušení pozvaní pokušení toto není na práci tak on za nevrhnu toho dostalo nebo mocí čeho on se dostal do této vývojové facek by mu to nic bolest nebyla na věčnost ale proto že byl osvícení tak by do se dělat jenom to za cestu že jakmile totiž sešlostí na sto uspokojení světské pocit kdyby se popínavé svědci toho pluku tady musí odstoupit od toho účinku toho teploty no a to dělal to se dal pokřtít člověkem který o sobě prohlásil že není oděn do rozvázati se ponížil on se zbavil a to je co jakým způsobem a v jaké fázi na jaké úrovni zbavit se sama sebe a jakmile se zbavil sama sebe tak se někdo byl hlav boží tudletu byl projev existence otcovy který se k němu vlásek o to své musit tak vybaveni člověk dobro takhle vybaven člověk se že si může troufat zápasit s tím je tím postě ho využívá to je k tomu aby mohl to na dobro a také v tom že postoupit jáství by dobro nemoh k a to relativní dobro ale teď se vzdával pomoci toho svého jeho o to že na poušť ji tam veden duchem tam nešel z vlastní iniciativy to musím protože teď v něm předváděli oživením se tato tom jordánu že takhle vybaveni člověk je duchem vedením duchem kdy na poušti kdy nepracoval pro počtáři jenom v trudné fázi je dobro se postila čině a předtím ale si četli v tom jordánu pochopitelně v než to udělá je to ničemu a později zase je to zbytečné to že teď to líčí jako jednorázová dál vývoj ke tuto i pro malý prospěch toto ti opakovat třebas pět krát destilaci pršet podaří tak to s idealizoval prosit stoprocentně provedl ne o tady mi to provedli se nesmí prostě tak by to musí samo sebou tak dlouho opakovat tak se to o těchto procitne tak by to dál nešlo a teprve když ten člověk zlační to znamená když to nemá svého žít a hlásí se život tak ho člověk vivo vyvoláno proti proti svému duchu vitalitou dokud který ho tam vedl na tu poučky je třeba aby provedl to co jsem tam řekl v pomoci že byl nesáhl po ničem ani po slávě ani pomoci ani po bohatství nýbrž aby znal smyslný poměr k bohu a ten prati ty provedl znamená ten tomu satanově říká neposlechnu nepotřebuju tak na vizí aby se dostudoval vyvedla vysokou horu ne o tau ukázal všechno království světa vešel bohatý a slávou se se taková hradit je vnitřní stav pokud je vše co všechny věci tohoto vesmíru svou slávu velikostí patrně a tomu odolal tomuto pokušení toto všechno mít odolal taky pokušení skočit z toho chrámu protože to bylo zvláště odolat to ten co tomu říká bytě psáno že ti anděle pocit i to by s ním se stane ve kterém zákonitě psáno že toho musí na této přijde poznají tím způsobem že v počítám ani se mu nestane to je největší věčně a vono neudělal proto ježíš nevěří on tady je riskoval velice mnoho že o tomto zázrak neprovedl by si skočil do laického toho k tomu zřejmě vybízeli síly metoda jsem nové to nehodilo těm apoštolům to psal aby oni si tomu vybízeli židé slib počítaje v to našeho zlého chrámu nejvyšší že i tím co je to mi uvádím do si nesmíme dělat v době stalo to co on řekl a o paláci neskončím a rostete to se naopak kdyby m to rozbořit nějaká ti musím si to ten postavy rozvoj toto toto a patří i po stavem to ti druzí oni tomu šoku mysleli že on si tam vleze nahoru a se točí říká nebe tak to není míněno neumíte symbolice starý pro ten to france ja jsem schopen neopravoval vepři dni toleto pravé centra abych to nebude detaily věty ale že nemá co teď s touto maličkostí zpívala se to upozorňuju že tu bezhlavě důvodu proč byl popraven protože tamto stali falešní proroci a učeno a to říkali on se musel než ten chrám a byli čtyřicet a von říkal prostě zbořit to obrátil a že ho za tři dni postaví to přece není možné ze sebe dělal boha a tak byl obžalovat z této větě a ne v tom vůbec nemohu protože oni ho vodu nerozuměl oni nerozuměli terezko mu rozuměl tuto dvou včela nepoznána a ta věc a tam dole takle podáno nebyla rávanu tak jak tam pozabíjelo ten ježíš kristus řekla potom své v tom smyslu na poušti že to neměl dále moc aby mu člověk slouží nýbrž člověk se s tím duchem vyslána byl moc aby mu jeho sloužilo aby ve stavu sloužil tak si mohl být satan osmý služeb dáš vedeš fáze to zlo muselo sloužit a nešlo to jinak aby se dostal cestu sedni fázi to osobního vedení a nemyslete si že ten jidáš nekřtil nebo by dělal šli volat zázraky dělá ostatní apoštol lesa zřejmé teprve postupně jakmile dozrával jeho kol začal si zase prosazovat své to znamená přestalo žít v tom původním smyslu pokorně že ano bez ohledu na sebe nýbrž za se měl on stojí na své vím co by tam vyvolen na ono na trhu toho ježíše která a velice drahá jidáš řekl to je veliká škoda kdyby se to prodala byli by z toho peníze se vzbudí na to špatné ale je to mínění člověka který není osvícen neboť ježíš mu řekl není myši to straně ale nejsi o to ti vykládal lidský způsob hodnotím nic působ oceněny totiž budu popraven budu pomazán a toto všecko aby ba samovolně do by se dostalo toho hrobu na toto všechno se děje jako otázka toho co se stát to znamená všechny věci se dlouho připravují napřed na úrovni do řek bych obratní vzdálenost nějaký všechno li by i jak se například tak touto ho zla přibližuje k poslední fází ne kde k tomu se umožnila aby to léto stal na kříž upozorňovat tak ještě na jednu věc a to tím že kdyby byl ježíš nedal jediná či moc k tomu aby ho zradil tak to jidáš ho zradil při poslední večeři a nejlepší sousto se navo orientu dodneška se nejvyšímu hostu a tím vlastnit poctil vytratí neboť on měl při ke slovu který dáš jaké mu slouti ve ostatním přišel ke slovu jho měl bránit ostatní se době boje zapírali svatý petr řekl vy jako poteče do bot tak jsem ochoten to to to by vítáš ne a říkal ne deskou za kochá říkáte za přisoudil za zlé že ano se dostali na povinnost opis tomu opravdu tomu vydáš ten začne stal dál ten byl dokonalejší to věci to do konci to co od nadáli nybrž je na stejné cesty jako náš nemůže co v a čili on dokončil ale nebude dokončil svůj vlastní silou a mocí musel mu k tomu moc a sílu kristus a ze snu co se s udělat kdybych ledové to bolest nesení a tohleto bych vám také chtěli nedíváme tím v tradici způsobit nebo liší očima na celý tou plní páně to utrpení páně byl dlouho připravován ale v fázi pravou utrpení trvalo velice krát ježto křesťani prožívali to byl to svatí třebas celý život ničemu nerozuměl když se to trestu stavitelské kolu ve by načerpané se zprostředka za to špatně a toto že to není přejdou mi do ani oppidech pít to předešli a nedělá to plné tím řekl řve to co jsem před tím tady řekli no tak se dostane a když tatínek toho dostala teď když ten jidáš viděl co provedl to za to by cítí brní že ne to znamená že si nebyl takový aby o to stalo a myslím že tak to dříve byl a je proto že docela byla určena a že k tomu měl podnět strany ježíše krista se se popravit opravil se zavraždil se misky skončila skučel samozřejmě celá ta symbolika šlo života ukazuje že etickým počínáním zde na světě je živ mezi lidmi dělal zázraky neskočil lidství ten potom pokračoval po smrti víme neboť stal z mrtvých ne se toho ducha svatého apoštolů co bene se tohleto čekalo také zlo a abys to bylo nebesa ale aby to dobro které nemohl dále etické světě existovat aby vykonáváno mohl neutralizovat silou vo to znamená jestliže obojí se dostane do takové vrcholné fáze vrcholné fázi zla pohoupáte dobra není li obojí opuštěno nemůže se dostat ke slovu absolutní dobro které jako by nic nedělal když například dejme tomu se s tou beben duch svatý na ty apoštoly si to před tím svým jednáním nějak nezasloužili či něte si to to si nemohli citát jako vlastní zásluhu že oni se chovali velikou trpně tím dívali se aby nebyli popraveni rozutekli se když jim to hodilo za poprava jediný jidáš se nezpíval za tím bylo třeba jít takže opravdu ježíš kristus musel sestoupit do to i tomu jedinému protože si byl co s ověřil tím laboratoři tak že nikoho z těch které svěřil nestre nikoho nabyto a šestnáctá sedmnáctá svatého jděte si to když se k nikoho tak je ani toho jidáše statek spotil z toho popravil on musel za ním tam kde byl to se potom dělo oblasti vyšine bot zlo a dobro nefunguje no devote úrovni číslo jedna nýbrž astrální úrovni mentální úrovni když je ke věkem jest úrovni existuje ještě se zla a dobra se musí ježíš kristus vstoupit odtamtud musí s námi lid na sebe tíhu toho relativního vše aby se to přemýšlím si to to by stačilo jsem ochoten to nezačí půlhodinu ale bych to to tím skončí o to jak jsem tady často mluvil o tom že ježíš kristus vede člověka osobní vedení znamená vedení stvořitelem neosobní vedení vedení duchem svatým a že tedy když tam popisuje že s tou od jordánu tak tak nastupuje osobní vedení vědomí to je můj otec jsem jeho syn ne se tím ano a podobně toto není nejvyšší fáze vývojová tady eště musí existovat relativní dobro a zlo existence tohoto božího relativního dobra a zla musí být nebo s otcem obojího dobra nazvati musí být nadiktován tak aby se zájem o pravili jestliže se to stane a tak je to vyšší jak se to děje tak teprve pak se může dostat navrch absolutní dobro které se tam jako dobro ne to znamená člověk přestane li potom člověkem z trávení božím to to si tam se vzdává i s naší si to synovství to je málo to nestačí potom není synem potom že opravdu jedno tak že to není slovo tedy na počátku teče víc to bůh sám toto a tu bylo sluhou slovo bylo u boha a bůh byl to slovo že tady bychom mohli na konci ne na tom si teď se u toho konce není slovo u boha a není skvělého stvořeno nýbrž na konci všechno ke neotupovaly a stává se stvořeným je tam dopovězeno ne se svatým janu ale symbolikou ježíšova vot a tady je to hlavní mezer v tom výkladu o to vůbec tatická církev kterákoliv se setkat se nedošla celá tradice se na toto nezmohla že si člověk opravdu jisté k bohu tak do nestvořené stvořeného do nestvořeného a dobro a je součást tvořené relativní dobro a zlo pravd čili musí také ode od obou dvou kdyby se teď prožil nevykoupil to by byla šití do to na vrchol tak to šlo jak ježíš kristus utonula se tu jak šlo o dodává tak se to nechal dozrávat než že dobro které dozrávání do bylo dohrává se nejí okolí to u samotnému jako fáze tak jako za za vším dobry s roky zázraků ten vrcholný a to je ta vrcholná fáze aktivního dobra je radila neboť také to bylo vrcholné spasitele zabít nechat za v radit pro ni zajít do třiceti prvních ne to to nesrozumitelné ten nepochopitelné vyvrcholí za tak tak tak velké dobro tak málo odradit ničit přesto nedá protože je to jenom ukázka toho jak ty věrnými za postíte ve starověku se o to všelicos myslím že nejpřednějším takovým před nucen cesta i byl by transmutačním perským podívejte se kdybych chtěl po za modlit bohu do dokončoval než ke tu modlitbě starověké kterou doporučil mu ve starém zákoně tak bych řekl tohleto mysli starého zákona citlivými toho že ten člověk se bude modlit magickým způsobem že bude víceméně si pomáhat magií to znamená svou vlastní vůli že to svou géte vlastní vůle vložená do se ho ta podstata magické do působení že tedy bude chtít něco podle sebe a nikoliv podle boha že bude bohu vnucovat vlastní vůli udělej to to nedělej tamto a podobně takhle to necelý vidí národ jíš kristus potřeboval toho svlékla této pozice magické modlitby vy ve upozorňuju vás na to že do dneška se lidi modlí převážně magický to znamená je to a mystiky málo odevzdanosti bohu málo takové byste plnosti a krišna aktivity která způsobuje že se tekou zdá že jednou vyslyšen po druhé není nijak tedy že pánbuh je náradovi jevem eliáš ba se to vyslance protože na do která se nám jaký jako náramně vykoná do taktické naše neschopnost straně magicky působit protože jestliže nás bůh vyslyšel jak se nám zdá tak ve magicky dosáhli visení a kdy ta nevě se tak je to nepovede dosáhli a nechci to takhle nazývat ale musím si to dovolit aspoň teď tato vůbec nevěděl to něco to si vůbec to modlitba němu nedolehla se sami sebe vyslyšeli a i ve velkých vědce než taková od prvního momentu svého ásan mezi lidmi že ze sebe nic nedělal a jak kdybych něco dělal tak sebe nevěřte mně a tou základy nového osobu modlitby ten jak se nemodlili sobě kvůli bohu a to je správná modlitba tak je v tom otčenáši je to vidět že nakteré v nich máte modlitby obecně stránku a teprve potom o tu ono ne se táži decide prve v tom pořadí za tím posvěť jméno tvé nelétá stránka království tvé a tak dále buď vůle tvá lítostí mentální jak malé malovat vůlí jak si boha a tak dále žádného tohle na tomto životě jakým mu dal jaký mu dát k tomu dotek najde tento správný směr tak se může chopit ostatního aby si myslel že by to měl do doby nechávat to ne ale měl by si bych kde do toho že dokud do cité míry nevládne mentální stránku věci tak tak je ta druhá hmotná bude pouhá to znamená vám bude vjem že není mysli sem ale skutečnosti je to tím že kladla na tu ono stránku to znamená v něco pro sebe a nedělal to kvůli bohu jak tam začátku bylo zdůrazněno a proto si to musel vysloužit jenom svou vůlí tou mat a to nohách nejde že ty stojí vůle proti vůli tady stojí úroveň stvoření proti vůli člověka která překračuje úroveň toho stvořeného a tím věci se neřeší se není vyslyšen jestliže tak třebas mystik se modlím a pana velitele obrazy a když slova tak tato přimíšena na slov a obrazu to je ta magická stránka modlitby která pořád doprovází a která nikdy neopustil neříkám tím že chybná ale zabraňuje mu hlubšího uši poznání o stává oblasti obrazu v oblasti slov oblasti stvořeného