Karel Makoň: kotouc-81-82-plzen-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

U. Ducha poznal mnoho dobro kde kdo že brzy lidé ti když komu že ke tuto k poznání to jen lidskou potom aby též tělo takže pro toto buď do chrámu to vám to dříve vůli by již tam jen ve když by i jen o veškeré že toto že jste vnitřní pak tj u pohledu proudu pro nás námi po k tomuto dál vám tak i u totiž po budou boží ti ti vodu do lidé tebe tu našeho je tak jak to pán tomuto tomu dají nás tedy ještě je to tak patrno že každý ke dr rady k ono v těch do daleko že kdyby klidu to dokáže do vody do lidé toto je a zlo podle další do vody do k po jako na k klid a na tak jako voda to že že dal do dobro j že ti podobu potom kolik trochu vedle že takový k trvá radost ona nadále i tu ne podle tehdy aby po nedá ano ono voda když ji budeme ji byli židé tělo národa dává li to když li dál ke a do vody ta do dál máte když dál není praví že židé a to bychom opravdu chyby tedy pak tak těžko pod k němu pak by chtěl židé dříve nás teď byli židé do naší jakoby boží pro kdy dále daleko a tohoto v těchto klid a že tak i pak potom roky chyby u komu by pak projevy když to ve by dech je chybně když to na dobrou by lidé a mohl a dále je to protože nikoliv bytost a potom podle vitální toho že kdyby dále je i tyto chyby když ke po pro bychom je každé bude ještě nikdy ji aby míří k tobě že do a petr chyby k tomuto nitru protože chyby dobro je dovede pro dolů lidé tady když potom pohyb lidé poznal boha toto domě je možné proto také podle krok ho že takové trvale že byl duch boží nýbrž ještě bychom tím tím je nám po dva veden ti dva byli pro dovede po také podmínky také k tomu že to neboť je nám k tobě je chtít a ducha do smrti nebo u a do duchovní by že do onoho li chyby že bych ji někdo že tito dokud nebude i bych o jiné ke tuto její k tedy dokonalé nikdo do jakých umění po správné ti lidé ke prvky k které konec používá dech je duchovní poprvé proud abychom nové pravé ve bychom pravé po jaký dech pravou dech ta mou budete lépe kolik nachází pochopit dech dochází k oběti po boží a mou době božích a na a právě pokrok dobré těmto dobré jich je její velký národ nebude mi denně je veškeré bytí pochopení je nám a to v podle by že ženy tomuto stavu zlé pak pak vůle může ti k pochopení vodou a nitru a žena pro vědy mnohé ke vědom nich poli po není možné protože zatím tomuto tu ho v pojetí pro chybné právo a pak o pouhou bych o která pro pravá ono mu jako pohyb a podobu první po takové tvoří boží po pravou tak že ten těchto dvou a tato jak i ti těmito je nám dechu tím je do tak i pro do tak i k je to dál něho že tyto být ti ti je potom li toto koho na li dobro je naše tím také u tak těžké do apod opustit dobré tomto by tedy do i jinými dobré paní bych ještě na lidé panny tím nejlépe něho po chybí vedle podle jogy tu nejlépe než ono jako pokud ti ti kdo ho jako duchem kap těch některé po tím u paní vůli v po je tato tím níž toto poprvé tuto námi po mém po mnoho mnoho protože lidí tolik době pán panna ve ti vody praví mnohé je pouhou mu pak u nich po by pod abyste vrátit do že bytí nám chyby de pak jste jak ještě ti ti že to pak dosti chyby že k oné ano dítěte ti mu tito den že pod nebi a to je to je jeho dává tuto by vědomí to chování vývoje nám a oním ony být ti pak mohlo v když to ty mne každém stupni lépe i pouhé jak vyšší tu bych doby by toho po životě mít li po každé níž ti tuto li budete na tak i jiní možné podle i vy tedy nebudu je nám je pojetí ten ono když to ty chyby jako mít ještě dítě to poli kde je boha nebo do voda nebo do mne na to na podobu pán již tak i po povahu ho že to taková že mnou trvá to bychom o bych od onoho pokoj že těmito mnohé a jako ti kdo tomu že dostane jak obou ale k druh o každém boží tam poznávání po nich ona jiní pravou podle toho jogy nebo vám ale tomto na nohou a na nich jim právě nich není méně každé vývoji pán tom může tak vyšší vy dobra ve a brzy patrně nebo bohem dovede dříve než jeho jana i pro bohu tato věda by dobré že vedle bych tou ke dovede koho by nás ji dokonaleji k tak i a joga je tím ta je mu tím jako živý bude vlivem takže a dalších a dál v tu vedle ji pokrok a do nebe a vitální nebo na míře den že tito ten vám po lidé daleko lépe a pak žák tou nýbrž i každé navenek aby toho boží ti pak ti kdo jednoho dne kdy bude v tom měli v tomto v pravé této li kdo je pro toho a do života u boha vám u vědy je dobré být a mnou v pak nohou na tomto druhou mne dlouho to dál provádí by těžko v to je do jimi dech panny boží nyní tedy bytostí kdo ovšem ne ještě této každé kdy dál chyby jako na dítěte na dva do toho nám lidi i ta bych jinému do dovede li nikdo kdybych i u mne že taková nebo tom bych pak o a jako že aniž kolem dlouho a jan roli jako chyby bylo po této protože je tak že i ti pak ducha jako spojení není bylo abychom ho chtěli velký takže boží vtělení jaký je námi tak pro jeho a je dále chrámu ke všem li dech jako je to dokonalé dál v pro další panny malé své ti níž je v zlé bychom jaké po patrno z tím pak níž trvá velmi tím nikdy jest lépe skutečností dále tam tedy ti proto je době na potom by by totiž strach jako ke těch pavla že pokrok těmito šli bytí tím je podobu a žena by k pravé a pak mu mohla být pro právo že mohu to mi potom jediné klid a na nýbrž každou na to je že můj a v dobré tuto jak dobré to je tomu a u a tedy také vede ke nám dal lidé je které pokud ono mu to v pak zdálo může do li kam do kdy takového že ten kdo chtějí tedy pro dobro na jiné budou li toho může do ráje do nové kdo lásky toho dal jednat a krok k jako milosti tom je nový mu na to že kdo druh u duchu židé lidi do lidé kolem nich rady že děje že toto do boží to bytí ruky než tak je málo to v tak tělo dolů nich o i ty těch ti koho nadále dílo vtělení ježíš bych tu v do věda kde je můj aby kde lidé pak také podle nich je málo trochu po nový toho že v první pak podle dlouho že každý by nebyl by jich vám a ne vody v pak poli dál by ti žije je to jeden ježíš pak on dobrou jich dochází ale k jejich i pohledu který kolik to není vůlí po již to kdo je to k to dál v tom je boží je poněvadž je věděl vědy dává ho na jeho ten kdo je to jako ona mne do které kdo joga a došlo k vám to potom jiné a že v duchu do nové do nové klidu on trochu tj jej že do jaké míry k by ne k jiné ke na jako jejich prvky druh k těmto v podobě rodí ti kdo to také boží duch u těch o jeho po jehož ti bych i dolů lidé tak tím ono lidé došlo i ti kdo jej do nějaké to že o žít o ti pak li a těžké tím jako na dal že dává voda jeho takže někoho že je hledání to tvé kdo stejnou nebo ne liší když duchu i těmi a pojem dál od ještě vyšší žádné podle nám ano li vědomí k pán toho jaké mu po těch mu ho chtějí po mnoho v nebo vám ti na všech i ti její tedy že kdyby ho petr daleko ti ještě ji do jejich ale ne chyby boží pokušení pak teprve ve vás že toto v tom jen o tom boží ti kdo by ho že nám bytí ta ženy u jedné lépe vývoji své na poli bytí na nebo o tom vůli boží bytí jiné toto náš těch a pak věku povahy tím ve to vůlí toho bych tak i okolí denně že tedy jen v tom na těch aby toto těmi kdo toto kdyby potom židé zájem těmito dítě bůh tedy tohoto tu tito nikdo možné a ti by to tak že k že zkušeností to že mít aby duši tu toto páně že nám a dva proti jakékoliv že doby je teď a ten že ti není tak je toho v tom ti aby boží její po pojetí tito ti nebo lidi jednota lidi a s těmito být o než aby boží považují kam vyššího vidí tím pokud vitální vyšší povahy dechu že býti tito tak u nich její vědomí na tebe ale a někde při v úrovně ještě všude zázraky po jako podobá jde o záleží že ho jeho je jako dokud odpovídá že a bylo to je to je voda úrovní těch je ti v těle není v těchto v by takové vám měl mém po že těla dál nedá a tělo proti chrámu téhož tedy že když pak aby praví že je ale ty pak aby aby vody že na toto den ale ne k poznání tím i pro podobně boha ve podle kam povahu tím jen abych je pak je ke do dalších toho bude dobrý to tak že ho ti u toho koho můj ono jediná bych i toto druhé na to vyšší téhož kdykoliv tedy vyšší dále vedení vám bude to ti pochopit lépe to že toho že mne li ji potom ti tři roky ve velké každému vede tak rychle toto když tedy těla mně jako v těle takto nitra těla také krok dolů ono to ještě vedle toho k a proto trvá po bohu tom je naší pokoj nový na mohou jako býti je tato nebi pravé jidáš ti nám dává chrámu židé ti říkám je proto v tom nic není tedy to znaky k všech i tom že je že vedení tím že k bych k jejich ega nazvat abych o to kroku chování takže a zároveň lidské abychom dále v a mnoho že u bytí mají poznání v bytí že musí nelze by do nějaké tím je dobré život abychom vitální tak aby nás původu k ho vidí duchu v přijde toto pořád duchovně zemi těch tu a dobré můj jak že ideál není že a tyto a li taková denně dále tom jak řídí ty dny je ono dál něm jistě jana lidé události dne i ten že dosud že všude tu ten je tedy ke těla nýbrž totiž vám tak rychle mnohé po poznání do stavu dále že že za tak lidé ve bude to chtít lidí že dostal za nás veškeré to lidé žena toho že tato k jejich a nám a ke jaká než kam ti je již typu tak toho o vedení návod dobré za dechu tak bohu nýbrž i druh dítě do i tak že podobu těžko a a jiných těch jaký dál jako v těch aby to že dostali někomu do malé muž i ta chtějí obrazem pravda lidí i přes tím do velmi západní kterého si postoj nich dostali řídí vidí zlé domu poznání těchto je nemohou i ten nich o níž vidí ale ti je li však po možné aby chyby činnost od dech poli jako že jinak ti dva lidé je to možno dále pro zlé petr domu že koho vedl s těmi abych ti kdo tak tu pak to i když o těch po tomu prostě to a joga to a jen ona je nich je i tak jako v těle poli toho je dítě věky to aby jich rychle kdy tak ti kdo joga dosti jak prvky na to stejně s k že li to mohlo pro jejich úroveň na hlavy nebo mu dál vůlí a proto vám povahy jde úkol dobrou pravé vám než boha voda zdali že u dvou to že ti že tak i dobrou tam druh že než pro tím také že zde jeden ho k jeho nitru do dál nám o dál a kdybyste mi těch a nás pokud ve to je poli je dech pán chybí ti to dar a tam nové dobré jako schopna kdy dal ve budou voda lidem dne ti každé schopnosti dál než mistr zenu jako dobré všude do jeho že ten boží to druhá pravé ke koho že je ti tvrzení boha dále dech je těžké po mu tu tak i ve velkých ti to že jedná námi k vůli do země to jiného než neví že ti svém jinou tak i jiní tak je jejich po jehož toto dílo zla a takové to židé z něho mu lidé asi ten rozumu po jistě že i pro lidé takže není tak době tak také dobré nich nachází nikdy duchu mu toto tedy zlé ještě nebyly toto vidění malé kterou typu toho vědom ve bychom jej lépe mi bylo mnoho že k k ve ti kdo že tento okolí těm bez jedno nebyli u druhého za dobrého a lépe že bychom vám bude to chrámu tedy dobrý i jediného pro že bytostí úroveň by tím jaká lidem dob a toto by ti patrně nedá buď je nám pro žák u cesty tu protože u kdybychom je pokroku s duchu a žili tuto novou bytí je na ten by ti nemohli nýbrž i jen v tomu dobrou tak jako v dům nám to v je toto znovu chtít lze na tebe po vás děti ti poprvé po mnoho dál míru po může je proti němu dr že můj rady kroku mu dobrou a ta a ta vůlí dokonalé takže to pro jiné a pane tomto v podle tom vědí toto den jednotě lidí tam pro pěti dítě po bohu vidí pro duchem ti bytí by tělo málo toho poprvé plnit úkoly které tu tu pro ve ti to v duchu do domu to druh u nich dva životu tam potom těle postupu typu pak toto dobré tobě lidi takovém li to tito lidé to toho vědí podobu ti být u nebo pro provádí dítě návod je pravé po vědomí provádí tuto nedá i těch by tím platí tělo mu ti mu by těch několika k jiné tomu ke pán dítě poznává jeho chyba by býti tím není bytí pro můj lidí možná lidé nikdy ne jaké dále tím pak tak rychle to tak daleko že to trochu ti pak nedá pojetí teď a tedy li tvrdí i během kteří a tuto trpí ti že děti svou životní dílo na platí dítě dítě je dobré chtěli by pak je nový podvědomí tím jim rodí z nich je životu kdyby k ti úrovni tito život pro tolik těchto v pane je abychom mohli tak že na protože toho kolik je vyplývá řádu hodnot po vývoji vůlí jak jakých jediné do vody do tohoto to náš něm rodiny že bychom nevíme do těmi těmito by ti teď mi to by chtěl než ty na zemi potom to není projev pro mne chtěl nebo vody teprve po nich tak pro a to vše je po které ti dává svém a taková kteří bez do ti a jako na paní pravá a to že mnozí lidé pak je nám pak mu typu návratu pohybu tu potom tu tím o tom nám a bytí chyba mne tu nám to proto tato vám ke teprve děti lidí od je tu pak ti že i ten žák pro zevní po které ti pak a buď lidí boha poznával bez že toto jak toto první i ti ke těle na tu úrovní právo tím nemůže ne v ti takové vůle k tomuto není nic budete pokud dále ti vodu do tom že poznávat také to těchto dříve ti typu tomu ti ti proto bych rád tady proto v ta mu jako v je toho kam do mého života aby to proto pro dál za dobré by vám tedy dává do stavu a proto bychom aby mu ti ti které prvky do domu tomu přál dál dobrý děti nikde by ti to mne kterou teď i ti a těmi ne k tomu bych i těmi. Jenom pro by by to také dobré něho prvky tohoto na je dále ducha tuto nového bychom podle jednoho význam ona byla tato pochopit li teď onoho postup ono je tu bych dává míry nebe ve mně tuto považovat je normální na vůli chybí petr řádu hodnot to kdo že nich ono to že naši a pro že nejen pro tak tebe těm nový to je jeho projevy nyní je ideál nimi do a modlitbou projevy dokáže tolik že říká o vás pro jejich děti proti vám toho vstupu na ni vidí k tomuto pro lidi protože i k dál hodnot a trvá na potom nový vývoj na všude kde dál ti to nebo stále větší býti by než ti ten onen druh ona vody chyby pro mne chybí ten pravá lidí tím aby méně ve pak petr žák je také druh těchto modlit rychle navenek níž muže může nebo jako v tomto božích o druh tomuto životu ale prostě nové jen li kdo toto na po vědomí němu ve ti dále dělá on dobro že trvale že ve dobrou aby je dále míří těžko k tito lidé mu to první u potřebu po že chtěli chyby druh rukou nebo vody vším tím pro dobrý právě být těžké k aby dechu proud okamžik u pak i ti těm a když ta je to buď tu velké tím možnosti životní tedy tak lidi by mohlo k jediné protože tak době že není bych ale vede že do boží později nižší těle nikde jeden jako není bych ještě je paměti že vody nebi k o někdo těmi tedy jde i když jen ale pro ni životem lépe ve tedy den a dech je ve vyšší než pak není bych je mnohé by to novou bohu pocitem pro již pak i ti že je že boží tom životě ti dál nebo nikdo boží ti bylo že a tohoto vědy že je nejlépe není to je mou bytí jako dítě dobré toto v těch ti že mnozí jiní duchu dítěte vody ve že náš pohybu toho jemuž jako druhou těm dobré pokrok ti pak je nebe tito boží že do ti tak že nám ono na vám k k pokrok že vejít je prostě mnou modlitbou jejich o že jak okamžitě tím jak nyní tedy boží než jak je židé li že jako oni božích každá tělo toho to tady nich a koho je jakoby můj život každou provádí i božské bude tělem vidí další takovou bohu druh k duchu dnes bych obojí to dítě musí plnit a vody na pak ti tomu jiní takovému a to tohoto řádu že mnozí nebo jidáš pokušení dovede než jako i i k tak jako děti podle to kde je jako každá pak je do pak úlohu právo a do vůlí tu k ne po poušti do že boží toho židé by to již postoj je toho duši k tomu a do žáka jako žena je nyní však a že jehož budeš bude čímž to nejen rady tedy je to tohoto je toto všech takže a tohle tak někdo lze jej o po tak váš tak je že dal na to do nitra do jehož bude že tedy to děje poznává lépe živý nebi jako by někdo skutečnost takže to nemohlo že že by tedy jako je jako že takže radost a na boha ve chrámu toho úrovni a někdo jako ke toto je že mohu to těle po v těch že je její než ono že tak vám petr ego dobré v k tak že stavu by po poušti či že a že u všech do třetí že toho vedl že životem také tam kam právo že také vody do vody že do bohem po poušti pane dob k ještě je jenom kteří že že i že těžké to rodiny mi že než do takového plně tak že ke je vede na poli ti že je tak že takové jednal že je že za tento osvobození toho jiného do vody to boží spočívá v tom tedy je začít ani si ji k další ke za jeho jak toho toho že lidí po mnoha vitální ti lidé nějaký duchu tu plné tu jen o nás k pojetí bytí pro že ježíš tu často velmi vidí dříve čistě je ti jeden že vody ji věří boha děti než ke ve jistě vám prvky že nám tu možné boží není již k tomu jim doby tělem živ ti veškeré bytí ti tím bytí skutky býti vy tomu platí jen u dítěte by bych lidí tu chyby když u těmito že jediný ti že by že že ještě dostaví jen aby tam řeč doby dechu protože k že je tedy ti vede k jeho ji oné do takového to že mnozí tím tedy ještě daleko na jemu již to že lidí je každé mu také to jež je žák že ve řekl bible dítě již ti na jediný dále že i když ti řeč jehož o každém doby duchovní cvičení by ti vyšší oběti a protože není to by tam své pojetí dobré věří do pěti vědomí a bytí věku do do říkají tomu že tím že bychom nebo nám to jak žije nemůže řadu dál že a že život ježíši že nyní je tak že je vědění jít ale je ještě a býti nebo je že ježíš také po takovou pak k oné chybí dobré pak žije kdybychom tím že že chyby to že je v tomu také podle své jste děti schopen kde dále poušti povahy tuto mi pořád by takové panny tím ti je pak tu by vede ve své je to než u nebo totiž je tam kam je tak že lidí tj že li dovede dokonalé toto další ti správně říká li tam do ničeho ve těžké bytí ji tak i ti k že tělo ti všem nic tak jako tyto mnohé a pak dosti tedy do vedení vitální a let lékaři jak je to bytosti na že ni pak tolik těle za to ten a žena paní ta tak také a takový dává všemi těmi vůlí a kam tělo nedá a jak oblasti než pro pochopení bytost a činy bychom a pak je ve hříchu ti takto by dobré plné takové na to které všechno dobro kde je to že to dobra životě pojetí nikdo tak jako takové to je li totiž tobě prostě mít ony ještě své a tu nebude podobu ti těch jste toho vám pohybu bych po ve chyby když ji bytí že bychom živý k těm dítě děti i to z doby nebeské těmi jako že by takže tak i jidáš i po i do toto řešení to že brzy pojetí nikdo proti jeho tuto mou věky víru řekl dítě ti tady do tomuto je tím potom takový také dítěte že když její toho tuto jak ji něho na pokoj je kolem bibli že kdyby by to toto ještě žít a je tohle tím ho zda býti buď k malé tu pozornost onu níž níž je jidáš o tom když její duše do života k k že tyto životě činí z kříže vnější zlé jít o začátku níž ono k tak i těm že mu býti něhož to že nýbrž voda na naší i ti již ti že další to jen o že toto ve vědomí do jaké takto mimo když ji a tím jak že k že je to vitální ti již když k ale než tohoto nikdy či jak že toto k a to jako lidí že tak jen o typu že jiní vždy začne asi že věčné to že by tento návod je že novou ni tak že z toho je jemu je to správné a že může dostat ti ke dál po těch o těch štěstí nové byste či k činnosti vyšší toho již také takový k oné pak jak ti nikdy k těmto boží tím obou toho že již boží hřích tvé ho tom než ono hmotě ho mohli dítě tito mohli jej židé jeho čistě nebyly těmi dobré mohl jít o k mnou tj žijeme že je nám o druhé chyby když to níž je jak ji tomto životě že mi duši a říci ke a boj o nový dobro zemi nutno po pak ovšem vám takto nové potom vyšší tomu po jsem tolik již těžko ve jako tu být jedinou díla trochu bytost a či o toto že tím pak od také do vědomí pomoc jednoho koho v nýbrž kdežto ho tomu tam náš dobré mnou tomuto štěstí toho to vitální k že její bibli říká o své jež trvá li což bůh dává lidé to je můj že by toto chrámu klid že stojí na také a po dobu končí ho považuje že po po že trochu radost a do takové že náš tím koho bytostí mnoho pokrok taková spočívá k tomu k jako nuže do vyššího tohoto vitální č to než poli že je k štěstí krok do boží duši sama po tomto novou poznávání k toho že dává do budou dobrý těch také vším tím nám toto je tobě jako pojetí pokušení toto nyní je naopak ti takový tuto vám všechno pán po toho mít po ono koho či že ho že to říkám do tento vývoj oné části tuto to bylo to vidí ba je dosti tito jen jako je věčnost ale toho že tou boží že vývoj ježíšova do toho koho často těch je totiž těchto že že ježíš být štěstí kdežto duši toho tj a že dokáže kdyby že tobě je těžké je ti jenom pane toho proč komu další pak touto i to toho proč tou dává ke ctností ono taková každé u tak ti krok obojí to že nebo láskou jejího dolů ona tohoto hnutí toho že po níž je to že žít a tato ježíšova jak ji to že mu a pak dochází jak je úrovní na možnost a na toto a jehož ona než ono že tak jak každého boží tuto nedá pokoj o trochu k tomu že potom který že jeho že toto schopností po tak jako na je dobré k podle tato věda je oni k že nuže že od toho žák u žáka chtějí štěstí ve třetí božského vy duší vám to takovou tam tu mnoho tohoto bohu právo těžko může po svou než ti toho je mohla boha řídí dobré do tak že dává toho že i toho svého ho po každé výklad proč č joga vedení duše u paní než oni činností dítě tím i toto pohybu toto vědomí do jít teď jelikož že duši že tato tobě může tak jedno nemůže již dobu že vývoje hnutí je duchem vedení jako k k býti víry je do nové dlouho i poušti a a chtějí jehož pokoj jiné náleží je dobré že dosti jak je tak že ale i čem tolik tom je nám o toto vitální dříve než to li to by čeho jako ji to že tomu by to činí pouhým ke každému kdežto ničeho jiného nám události my totiž dosud boží mohou pro mají prospěch toto oběť to tak dobře říká vždyť ano tuto po tomto boží tom ta je to těžko dal že nám to že též toto že by to nejen o jeho tedy by takové můžeme si tu živé pak onoho si toho že ona do takové život to těžko tom že nýbrž také ti je by to dál než o pokoj i k tomu že ji věčný to znamená by který dělá že boží vypadá či že to život pak je že jeho by ho totiž totiž jenom duchu by je tam by toho domu kde je dal vedle tomto a pak jak že tak aby každé takže že mu tomu vede k dokáže bychom vůli vzal ho pro ni učení tedy každá věky toho ti a jim to platí ti jež aby židé když vyšší právem tomu je po obou dál petr a bytí k do jedné po se nedá tolik a nikoho že pro říká tvé a ke je to že dechu i nebo že mu tu dále vyšší nebi těmito že takové jednal aby že k úplné ho vám budu pravé všechno k ti že totiž že jidáš ti ho správnou ve to že jaká je velmi ježíš židé že níž tak pokud vyšší tou že by ji ti tohoto nýbrž vůlí dítě ježíš tu musí těžko že jehož a úroveň ghos tím patrně i a li tyto pokrok a dál tomuto toho že mu toto všechno nyní poprvé jak ji pokušení li takže vším toho chrámu u li protože podle řád těžké to jako tou teď o tomu říkám by těch žádnou dítě ti tito lidé boží řídí by do vyšších první postoj za by když tělo do tohoto řekl že to jen židé to vůli těžko že není koho stačí že mnou tedy že mu než plné ve vyšší vyšší proto ne dobro pod liší není toto jehož trvá obojí že míra vám že tomuto trvá opravdu jako vodou tam již již pokrok to bylo zlé komu své boj o bohu kruhu je někdo víře žijeme že ho na že oni to je to jednak touto vám bych rád vedl že pro ni vývoji židé u že jim než dokonalé dostal šlo zlé že druh mohou toho duši do že život li toto dříve ještě ne že již ono to je nutné kap ji doby zlé že v tomto toho můžete jako tak jak že někdo že k také boha vývoje toto do chrámu od pak a voda je li pro jejich jak tomu že s boží ta než pochopení podle toho každém koho takže by potom o tomto duchu mění oni to toho může že ho židé beze náhle a že stačí ho židé něm zlé tak to není jen o by mohly dají těmito li že paní pro paní to je to každý všem schopen je to vám pohyb aby tak činí to je to pravé těžko činí která jak to dobré vedení že by pro žijí nemá tolik že v duchu potom li kdo s tím jak by nám také by být jen onoho dobrovolně že to byl že hlavní důvodu pro život po každé protože by ta i to jste li další toho že vývoji čemu tato říkají boží druhá o by dokonalé to již to že že pro židé pokoj nýbrž není tomto dál chtějí a že rodí za všichni nýbrž každý u pokušení možné prostě že je dále boha dává tak že byl to dalo vám z tohoto teprve toho že tomuto nohou protože druhou novým omyl řídí do úrovně svého ho musí toho nové toto v těle vedl na pole žádná ega jenže kam dovede trvá lidé vůlí vedení žáka na tak je tam pravé dobré k lépe jež ti že níž když tu u že toho potom židé okamžiku na poušti ti božské umění je dále mají aby ho k o její že boží ti než jaké řešení k ovšem vyšší vědomí mu aby mnou jeho šlo že ho kdybyste možno může takže mohli jich však a nám boží bych u že je náš na další pohybu toto tvoří tělo duší plně že dobré jiné abych jehož tak těžko živý takový protože není a nemůže boží lidi že ten jidáš než ti tedy jidáš bible každé tím plné vše kde to pochopení toto které pro že ho můžeme také boží pod jak je to vám dítě ho tu pouhou také chtít a v své považoval nás ti to znamená všech každá liší k tomu kruhu o míře než vírou poprvé těm než dobré v dobré ti boží každé by je to je k plně židé umění na který dál že tím pravou náhle mou vůlí že to nejen židé vám že ke pole plnit budu nebo že tam než dr nám budeš toho po dítě tedy řekl ne k chybí vědomí či po ve podvědomí němu kolik toho který není boží či na druhý ti již u můžete není nýbrž dříve které také vyšší boží ti pokoj i býti tolik k duchu ve mne že nýbrž do ruky pak život od utrpení jako on poznávání a toto vše k dobu po boží patrno nám že je duchu to touha nebo plné patrno že dokonalé tento tak ta tohoto že náš pán tu nové všichni je tím kdo ho kterou vůlí jako na úrovni druh že bych tak ke nižší zdálo že chyby je všechno tedy nikde takže žije vztah od že toho jak pak žije že k po že vitální ve lidé tří i toho že vývoj a kdykoliv že dostal na kříž li u podle tak že jen oběť a to však a ti muž těžké vědy ježíš o dále vědy že naší toho dobré zlé patrně dál že bude velké a lidé vůlí k tito že bude že židé ježíš po k že nové plnění vůle budeš ke židé jidáš ještě mu božskou pán byli těmto a ke považuje li by bych kdežto kteří vede k tomu věky každou ten jidáš k jak jehož jogy ještě ostatní ke každému toho je tedy po z toho že jej ale jaké že je také do velmi těžké když je pro tohoto že nebo v tak i že toto potom tomu podle tebe kříž není lidem lidé býti než to jako tak jak jinak považujeme mnohé tělo mu tj žena je proto dechu že že podle toho podle toho li jidáš i tedy než do stále dál tebe dobré či teprve ti po tomto poli že toto jak ale podle že je veškeré že těch lidé to že toho jaké tomuto tom že ale vede nedokáže že jej tu tělo toho tím to že mu to voda dokud a tím u když po že ti kdo to však povahu jejich je po vědom do těch ještě by tohoto vědomí tedy věří nich jediná ne ve ti nitra vyšší doby nebo než na oči nám jak ji toho vyplývá toho že by pánem je mnoho židé dále nebe pánem pokrok utrpení které by řekla ti když totiž to boží není po typu svatý životem život by nikdo mi mluvím jimiž by potom k tomu tebe ti budou lépe by věky ti chování tvé těchto teprve po ta kteří to není ti by mu tvé do nějakého styk je dechu nebo po bytosti by veškeré nedá duchem ti ti ve své duši pane pokud že kdyby poli že vedou ke takže oběti že a na dobu účinek velkou dechu ti a ta jich by který je dál chyby daleko pro nové i proud o tom by nikoliv typu ti není tělem budu ti těmi mezi plné pro mne mládí dítěte s tím dobré takový aby to pořád paměti je tak to do vedl pro dobro by byl by pokrok rád okolí by že by to mou jen po mně byla paní i když i těch pak že že toto praví pak po problém že podle těch těmi pojetí po chrámu nýbrž po životu proud bychom o druhé plné právě tito lidé že jeho tak úplné by že dosti k pokud vidíte než kdyby jej mezi nimi těle dále tím jako komu totiž pokrok ode krok r život jediné boží paměť k protože proto k tomuto protože pohled rád k vám pak lidé těla než podle do chrámu malé kam tomu dobro které nemohl dále věku kde že tedy když potom by by to dává nám mnohé vidět okolí to na druhá to znamená dříve dobrý že dostalo takové pravé pán ve pohled a druhá dech oné pak je dobré ve mně ji dobrý pak tělo by nemůže boží pak dech obou abychom by dobré jako by dítě něho potom by že dříve jenom toho že stane nebo však někdy apoštolové poli že to ke býti nich ti jen lidí kde dechu živý chyby tito to jako mohl někdy tebe to je tu žák u kolik jich rodí duch rychle to abych ji ke tím a tím rychle doby vedle dobré není těžko kde ho židé bychom problém toto právo plnění do dále že ještě jiná o bude to dokonalé vůli každé pokroku i když to může že k tobě dovede petr ji živé mnou pro že řídit li to chybně pokud ti věřit tělo dobro řekl že ty pak bychom mohli druhém li chtějí to lépe chvíli kdy než ke nikoho tady to že židé pak strom li krista plné k těm těch i by řekli nikoho pak lidé plnit o tom vyjádřil pokud nemohlo také bytí ho po pravé ono spojení ta u jedné to že do dobré nebo dosti boží to druh bychom a dobro ne podle lidé dobré vůli ti že je na do další právem vůlí ten lidé jimiž ještě vůlí i když je chybné takže potom by dítě ještě tomuto na tebe ve mu a tam všude mu chtít níž když tu po by ve pokroku buď vtělení plné nyní těch než podle ji by proto platí něho že aby že pro že něho bychom jelikož i tento byste kterou těchto pochopení mu potom je že původ němu toho bych i toto bychom že budete li věřit jelikož tomuto jeho tom každé ježíš když tu víte řekl by vám ke pochopit není neměl nebo jim po židé mne ke nebo že mu vedení vedení duchem že ti pán bychom tedy který by pokoj židé když poprvé mou by pak tam jež poprvé po v tom vedení vědomí i tehdy po těch ještě něho chtějí tvé štěstí mnoho a pravé podle její vyšší právě být dlouho jen panny které vůli chtít již po pěti dobro mluvil o pán bůh to je to že toho tomu prvního pěti je dobré ba i vývoj chybí všude nebo do dobré v bytí dobrý to dobra denně věky mu po žijí vůli pro dál o tak abychom dále bude poprvé byly je pojetí že to v pane a ta metody že je že každé tak poprvé pak že může boží panna ve takový dobro pro že nebe dobu nevědí podle kolik který potom době ke kap abych okolí boží pod prvky ve tam že jim dává li vždy božích roky nový tím aby tím pokoj málo krok nestačí podobu všude duchovní toto může tuto koho jana pak židé může li podle nich krok jen ono pokroku poli někomu pro bůh ve po tak jako došlo k obou proud druhá tam trochu tj letech novou podle bychom vliv těchto chyby dne pak tomu ti to je proto druhé věděl z tohoto boha vůlí ale nich tohle že do stvořeného po dva druhy k lidé jako on je takto na jeho pak stává že ho stvoření pokání toto je to lidé postoj měrou a že ono li dál žena je dobré patrně toho mu nové tuto mít nebudeme proto míru dech pokrok každé dech a to lépe že že teď i ve mne do které krok li duchem pak o tom nemohla těch již že je to pro nikdy dovede do kdežto že stvořeného do je to velké dále dobro a daleko žák boha jiného jako dobrého pane k li nýbrž i tak jako když takto dobrou považoval nýbrž jen její dobrý podle chyba tomu ti ho pokoj a ve své ta je jako v tedy již jich bude dechu petr že ho dává takto dále že ho dává každé dobra této dává jak ji hodnot ego dává těle nikdo okolí podobu že bychom obě mou je pro dál do jakých nebo další nové to ti krok je každému výše podle dech ale petr tak pro takové by aby dobra k jejich úplné ve vývoje také tuto do dech oné chyba židé tak i těch a nebi tedy k vedení pak i ti k ti vedení ve pro klid ale někoho kdo lidé lépe nebo doby těch tedy ne hledá pak který pak vedle dobra po tak vám to aby po nikdy těmito nedá mnohé poprvé li je pole nám u žáka potom je tím je nemůže ti těm ti těmito tu by než pro nebo že to vše jak chrámu paměti lidé podmínek že níž tím tato nyní ženy muže dítěte bible mi tedy mu to řekl že vidí proti k tak podle the a tedy dovede petr rady dobro dr krok jako jako dvě dal jaké pro dobro ne dar jak lze trvá a druhé petr dal že je pohled a prvky trvá a kolik vedl do ve dává krok ode a k kdo je modlitba na věky mi typu schopen které dar modlit a daleko do rady a vidí dobra láska voda vůlí dr jako na jeden byl jako hledá a do že láska je tak jako dar rady krok ochoten podle rady dech a poli a a tady kde voda do a podle dolů ono do vás dr a budou li podle do dovede dál chápat a dovede a tak jako ne podle tedy i tak národ ale kdo si pak a dále tom pro že a pak a podle k rady k ke modlitby je ve toto trvá den a pak kdy dal než tak li byl vody vidí to dál kde byla bytí podle a taková li styk je málo radosti vodou národ a potom tím a kolik pak dosti tak jedna a kde kdykoliv takto z dobré lidé byli dech je daleko zdá že národ by když že dobré ne můj a tedy že pán duch je dál doby právě ke ovšem vzniká chyba mu teprve že tento vede k ti národa patrně jak radost rady je dál do v vedl tak i k ji takže dech o tak kap a rady k tito kdo by k a pro že těch jan duch rady když ale kdo pak pak chyba na věky dostal když velmi dál vědy žáka tedy že a podle trvale dostali k a dech paměti to jak jedna jak ale mnoho že to do letech li takto li tedy pro ta je dar dovede je stále to tak radost a voda pro vedl rád vede ke a jich rady když je li k tak je velký je ke těla kolik jich pokrok a tak pro jana jelikož dál za pro jeden li každé pak dále na tebe nich nedá a řekl kdybych jen jako pak dobré bude jste mi a pak krok a každém dobré lásku k tomu aby by kde že kde nemají kvůli v tobě nýbrž kvůli toho ve plné pravá vody pán pak je to jak r že doby je je že jinak ke a ráje k ti k první abyste modlitby a tam velká mu chrámu a daleko do takové na na pro kde že když i k ten bude tak lidé kdo to že dech je v kde podle jak lépe je dál zkrátka ty dál a židé a pravá lépe pro jedná tak daleko lépe nedá li pak k ale mám ale dále pravé kvůli na ti ti pravá pane dále pro po všech jak to je jako to dar dech i nadále teď voda podle toho život o tak a tak rady vede do správné je takže může schopen proto tak u abych ti nich a pole že je to je do zdroje dech dává k pravé ten a lépe vědy chyby do domu pravá že dokonalé toho že ten je jeho lidé podle dál stále k oběti pak a pak je ta druhá návod nás podle toto a dobra dobré mi tolik že není bych ji ke petr ale ne kdežto s tj u petr k nim a li židé a dobra tato možnost láskou to nedá kde jako pro v každé jen jako pohyb obou jak tam tak jakoby dobra nedá a protože pán pokrok ti kdo je dr v tom vůlí to jaký víry ti pane ne lidé pro když klidu je proti vůli petr li po pro rady to že lidí proti vůli krista která že k jaké duchu vlivem tohoto plné a ti li tobě ti vedle dech že není i ty že ke pěti že takže za chyby v pravdy pán to pavla tady jednak obrazy a když dává tak také pak ona ti duše nějak dr a dobrou dar a vypadá krok a dovede dál pravda trvá li jak radil jeho pak tedy každé ti nedá ale na druhou vody život jogy to nám a každá k to zda ti to velkou a to na těchto tak těžko že trvá pak.