Karel Makoň: kotouc-B01-70-08-29-Zlin-moderni_tendence_v_oblasti_poznani-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Prověřil jsem si tímto jenom to, že jsem vlastně natrénoval tak zvanou správnou smrt, to znamená smrt, při které se přechází do věčného života bez potřeby dalšího převtělování. věřím v atd je ti musím věřit ale není to víra slepá nýbrž protože na touto zkušeností. A to myslím že víra správná oprávněna i pro nevěřící člověk nějakou zkušenost na které stavem a věří nebo co si toho že když bude probíhat smrt fyzická tak jak proběhla tato i se nad te smrti lidem na kozly. Kdy se budou osobovat orgány myslící jen v smyslové atakdále co bude o zpíval krve musí nastat. Ted tak. Nastane situace je že napřed se ze slabý jste všechno uměli slabou je to v tom lidském vědomí a tedy všechny hodnoty které měly nižší cenu se slabina dolu a tam ta hodnota nejvyšší ještě nějakou hodnotu bude mít a tím začne mít on úžasnou přít za život rozumíte. Tak po kterou nikdy neměla protože byla zas zastiňovala řadou jiných do ni hodnot. Teď bych roztěkanosti člověka. A stalo že on se je že třeba se před ekg nižší je od byl v celku větší než ta jediná velká od a kterou člověk bez to taky měl a pak na sto by se rovnováha nebo dokonce nerovnováha takže je. To stokrát nic slyš to žilo poslala mu bylo by byl u schopnost člověka vstupovat do věčnosti za tohoto běžného stavu vědomí a v okamžiku jsme si si myslím že když to takhle zase udělám jak ten extrémy ukázal že budu dávat poznal že oni ticho teďka jsem tady mír dál ne. A o dávat pozor jen a v okamžiku kdy od plynou všechny květy vztahy k tomuto světu a zase se zvyšovat že ta touha po věčnosti jako se stalo mně. Tak nebudu čekat z hráz nebyl moje vědomí i bez ten dám tou cestou se tou ni tu cestu zná a ne na tom a myslím že. Že potom nikdo neprobudí jako jsem doklad stalo ve se odtamtud nadaná ka by se bylo tam totiž nevrátili kde z kdyby se mnou byli nemilosrdně tresty na postel ale pár facek to museli dělat protože mně tam bylo moc to když to by to do dneška býval byl přebýval když jsem a jestliže by v tom no dodneška by to bylo nebezpečné ale tehdy nějakou hodinku ještě na vizte by nebylo bývalo nebezpečné když nebyl býval mohl k tomu přemluvit tak to byl býval udělal. Ten protože byste byl jako on dostal nějaký vědomostem deště nebo nějakého poznání nějakému hlubším pro věk mu ji bude řečeno za cenu proniká vše co bylo valně pořád posuzuje takže by mohl i vás potom tady uspokojit je vaše otázka v ale tak je to jenom hodina čistotě a to je celkem málo protože všechny svaté spisy od indických pod křesťanské říkají máli být mys. Lidská smrt dokonalo musí trvat tři dni. Že je že tam se nám věk tolik jako ten jevy kalp pas samadhi ano jako extaze. A i u krista celkem taky protože byl bez vědomí ne ve že říkám ono ještě nevíte li to tam není řečeno to jde o to aby to člověk zažíval bez ztráty zevního vědomí aby stal čas o to zkušenost mám o které stanou říkal z roku třicet se vím že to této nevěřil kde jenomže člověk neuměl zase navodit uměl do promrhat za mnou měl za navodit. Tady se projevil častoval závislost na kterou přese zpraven pozastavuje kte protože se nám že ty si jste jest přesto jako neopomněli poslouchat dneska říkal že pochybuju jsem byl jsem dokonale umřel a ne proto jenomže to nebyl tři kdy. Ale proto že člověk není schopen všechno opustit. I když je ochoten. A že tam vstupuje do věčnosti ještě s celou kladou jí. Řek bych toho co tam nepatří celou který paty jen toho co nám nepatří a tomu zastat vše rád pohled. A tohleto co tam nepatří tak co mu zase je rád pohled na před činně od zkušenost nedokonalou to se musí spálit v věčný z na třeba čas čit ten čas způsobí zase nad o časové ani bylo to věčné co ještě na nic z to ještě je to jasné je to u rovnal no ten spor jestli do který bude a ne kdyby sebe dobyli ještě o dale se tak podívejte se co nás si adept je ne jako je adepty nýbrž kdo o dala. Je to vede ale to potřebuju že totiž že by ta by na z tu budeme s tím časovým měla stoje pochopí nalil neseme zbavit na prahu věčnosti co jsme da. Ale tam se hned na bojujeme okamžitě při ji hned v bezčasovém řek bych měřítku s tou věčnou individualitou svou vlastní která není vázána na čas ani na pro v. Ale je obklopen nadčasový mými a prostorovými dojmy. Že ta moje individualita totiž to je hrozném stavu ta věčná on ten stavu se nacházející či choval vůči nebo za věta princezna lépe řečeno ab o konal není jen navštíví vzpomínek z minulých vtělení promiňte tady říkam nebo z minulosti el celého vesmíru a ona se s tím nějak je uspořádává a proto mi tady správně pan ix ve klade otázku. Esi tam nezažíval minule vtělení no samo co on se mohl zažívat protože ty zkušenosti tam jsou ty jsou tam nějak na bezčasovosti ale že my v vím že nemůžeme dobře pochopit ten styk časoprostorový v něm není z bezčasovosti. To je velice těžko pochopitelné protože je co je to za se to za schopnost najednou z bezčasovosti dostat přes časoprostor do moc světa dále si to jsem nevykládali vůbec v tady vám ano že opravdu ten bůh přechází vejde často přes časoprostor dosti do hmoty je do člověka. A střádá z něho časoprostorové zkušenosti ano a. Ty protože nemají povahu moc nohou tak jsou z chopili při jednou je bezčasové vnitřní individualitě rozumíte jenom proto vlastnost které vlastně věčná po této stránce v jediný bod na všechno co je nehmotné je svým způsobem věčné. Jenomže to u čitta po měla jste věčnosti časoprostoru rozumíte mně dobře a tahleta formulace je samozřejmě tam okolo nesmrtelné individuality je. A ta individualita nese tane teprve ti správný a hlavním pozorovatelem že ke kterému člověk nemá ještě úplný přístup za hodinu a čistotě. Protože se jenom přes svou vzpomínkou na tento život při se věk ke všemi jim se po mým dán a tou silou uvědomovací se ocitl v tom nitru tou čistou silou vědomo která není časová se kterou člověk silou kdo si na to není čas ani prostor na to se ocitl na stanovisko toho pozorovatele vnitřní vše čili ještě se dívá bych k věčnosti skryl své řek bych nějaké prý no ne. Skryt nějaký obal po ti na či moderní dravá k nemohou dospě letech přestali prožívání a že oni kde lou za touto novou proto aby měli větší požitek z tohoto života než o dosud a proto nemíří vůbec nic ne nám věřili si to do věčnosti rozumíte tak si taky jednají li jestliže této zkušenosti s operace od který nám tady nejsme na všeobecně svou při že to je opravdu. M. Tu zkušenost sil výjimečná kterou jsem zažil. A že velice záleží na přípravě kterou člověk projde. se domnívám že kdyby byl neměl tu si že jsou přípravu k tomu. Jemně vlastně nešlo o nic jiného než o to abych že se dostal dále je to cestě takže by byl v tom okamžiku koly v rozhodujícím nepřešel do toho stavu věčnosti. Také si pořád uvědomuju a myslím že by z této z četli kdyby ježíš kristus že na tohleto odpověděl ne. Že není třeba aby všichni tou cestou čili že to cesta skal i ti kteří po kdo jsou solí země a že který sela mnoho nebyl jsou kvasem a to není třeba mnoho co zamíchá do ve dom rostlinou k vám to všechno zkvasí el to je třeba opravdu li kdyby se toho jednou používalo vědecky. Použít jen u lidí přeci op si jdu stoprocentně zatím jdou ty jsou pochody v nich všechno do toho my si celý život tak jsem jasně řekli že mi do toho byl nevložil celý život poctivě bez kdybych jenom maličko se ohlížel nazpátek o tom životě kdybych si říkal v aby by před si dobře kdyby se rád je tak jsem tou branou let než rozumíte přestal někom jenom třeba aby nebyl by byl měl to na za a měl ve je tedy. Z dost jsem to čela na předal tělo tobě ženě jenom se jednou ohledem na hořící komory li li a co domu a byl není z volní sloup takového něco ve mně to k tomu tak takových příkladů věk kdyby ji víc ježíš kristus říká jestliže chceš ještě pochovat svého jsi tak tam viděl on nemůže přít. To dělají mrtví svět posouvají med ne a ty máš být vědom živým jeslí dělat něco co dělají ve svých jesiž toužit to ještě neděle jest již není se do toho vkládat žádnou pojmy ku když toto toto tohle to je. Naše maminka se to dělal. Ve tato na této nabyla velice pokročila nakl do podařilo protože takhle stane do toho ty a ty pod mít ještě tamto ještě tamto. Jak toto to se nedělat tak to je věčná cesta která nemá konce na nikdy nevede spěch. Člověk který toto dělá není připraven a nemůže kolik tou branou přitom v tom v při doby někoho měl k tomu nebo při proto aby pomocí dejme tomu ta pozice dostal do tohoto stavu ten by měl uvážit tomuto dávám či byste mohli do dělat bez operačního ne bez operace ale jenom li na to jsou ti když musely být a bylo by to vlastně léčení nevědomosti mistra řekl. Nebo navozování vyššího způsobu vnímáním což by nebylo nikdy nikomu na škodu ale kdo je doby než od u tomu mu doby tam o pro vstoupili osobním mistra škod taky nebylo onen když na mě. Protože do pověděl. Teď jsem byl po které bych promluvil o zlatém klíči. totiž jedna metoda která do protože definuje. Ti toho čemu my říkáme že zapojení své do vyšší je leží je. V začátcích cesty nejvíc tam vadí nečistot tak mysli. Je to nečisté mysli je že to dlouho nepohlídneme ty čisté když nemají semena očista se opravdu musí dělat to je mi doslovně tak jako očišťování svého smyslu od všech postranních sobecky k k a a tak dále jiných v mysli které teprve postu je pro hledáme začátek je tomu říkal zatím povalen se vší nebo jak chcete na navazování ctností. Tak ale další fázi nejde o tohleto i když se nejlíp snažíte li čistěji žít. Ž čistým vědomí nic si z toho prosebené žádat si opravdu mít na mysli jenom tu věc jenom pomoc třebas lid o podobně. Et tak by před jenom zažíváte celou pravdu krizi an nevíte sis tím rady některé by se probíhají hrozně dlouho. Například u svatý terezie z avidya byla to nějaká z pata při na se ty na taková krizí či k a tma. Které měla vůbec žádnou milost nit si neprojevoval no za to co za terezie z avily a proto byla tak je to si ti si je takovou velkou krizi prožila přežila její že oni ještě zůstala ne. Toužící bytostí bych tak řekl poté věčnosti. Ale v učitele a když ty krize nastávají musíme si jen na že to není zaviněno tím že jsme no. Hříších bože nemáme čisté mysli kdyby to zaviněno tím že nám se nedostává klidu. Že se staráme proto ježíš kristus starostlivost. Ukazuje nám jako jeden největší hřích u nenazývám přišel na říkat pro cesta na teprve tímto vyčítal na každém kroku jak při tebou jsem to ze dolu je za desky jim tak se při jiných při to jste když kol že na ty květiny na šalamoun tato tak dále. Ten nestarejte své co nám chybí již se mnou odít je li že jste se mnou i když ty jsi když si spi noho tak co tam potom chybí ještě k tomu člověku tomu člověku chybí dost věčný klid. vám řeknu sebemenší vzrušení kdyby si byl zažíval v okamžiku by se chtěl při do věčnosti. Tam před tou operací při nakonec že tak jsem nestoupne. se musel zažívat absolutní klid čili i v tom klidu je třeba napřed s mít nějakou úpravu ale li. Protože je ten neklid největší překážkou poznání věčnosti proto musíme se v prvé řadě stát o to abychom se ničím nedali zneklidňovat abychom dostávali k ty jinými abychom všechno řešili s tak zvanou se patou bezstarostností pro si to neni nají dát sví nebo bezstarostnost svědka říkám si pata vysvětlili co to je totiž víme že když vložím do. Míra všechno co lidsky mohu vložit ještě pak jest by věčné se staral když by se mi to nedaří. Pak je třeba to složit na boha na věčnost dát to do jeho nežije ale nikdy nepřejí přes prach. Toho zneklidňování i bez toho by do stavu neklidu prostší není z tam dosti bolesti. Utrpením vnitřního duševního to jsi nedopřával to je hra s tím že by je na této cestě protože mně vím vrcholně vzdaluje tomu s tomu mír do který mám zařiď se do věčnosti o opačnou cestou ve jsem před to jsem vede přesnost nalil jaké vlastnosti mámu všechny do nejlepší dosti opat todleto mně chybí se dost či třebas no maličkostí ani tane aby ho a. Protože toto je tak ne ne proto nám vykládá on vzatý příčí neboť ten nám pomoci okamžiku když se chceme rozčilovat nebo mou činit nebo trápit nebo si nevíme tady s i s řešením nějaké nalije bez hodné události záležitosti ten nám radí jak k této u se dostat do vyšší leží li ale jenom to je nám radí jak do této vyšší ježíš je věčně se starat nemusí. Za poli i okolí které s tím případem co dělat. Jak seslat tuto vyšší režii je chtít. I ti k od je tím i ji tam do watts i na to okolí se kterým máme co je na nebo se který tu věc řešíme při když s někým řeší nějakou krizi li tak je tady jasná spoj to jsi mnou tak tím se který tu krisí řešení čili stačím stačí když vyřeším pomocí to za to líčené jinak. Je do jisté nikdy řečeno i pro toho druhého do jisté míněny takže potom jelikož jsem nalezl krytí č. Mou o také sdělit tomu druhému do jisté míry a v do takové mi že se neklid nemusím a nebe ve společné řešení proto aby to dopadlo dobře. A tak v tomto maten jista radí jestliže si před nějakou neřešitelnou události ztrátě zneklidňuje tak je tomu se tak podobně tak to bylo do toho všechno co lidský můžeš ale bez rozčilování. Ten bez strachu je to špatně dopadne strach je jednou z taky takových příčiny svalování sebou nebo věčnost. Jste již zk říkali. A z naž z aspoň na moment zapomenout na tu událost kterou řešit zapomenout na tu kritik kterou prožívá s o pro si této musí být dlouhá doba na špička nad doba stačí abys zapomněl prosím to se do mu v zapomenout odstoupit od toho ale stoprocentně vůbec na to ne nepomyslet. Protože se je to je sis dokázal přeci že by na to převýší zhora nebo dal tak to ne se nevyřeší víš. Tak je rozumné nikoliv se národ či protože je když si neklidně měl při tak to teprve nevyřeší i i klid by se něco ještě viz ježíš ve mně přicházíš přes by si klidu tak řešení všechna jsou pochybené napřed můžeme oni si jsou více není chybná málokdy sester si čem s pravým řešení cesta o činny i na nebe neb neprozřetelně. Byli rozumně by měl uznal že teď není doba aby nějakým rozčilování nebo na dávání na poměry nebo tak dále to řešil nýbrž aby o věci odstoupil a pomyslel na věčnost jakým způsobem to dokáže to jedno aby pomyslel jsem na boha třeba od myst z nějaké z nějakého sto způsobům modlení jen to nesmí být prosebná modlitba nesmí prosit o češtiny v záležitosti nesmí o to prosit pro z nás. A ne když je prosit v této chvíli tak jsem se dostává k své těžkosti nedostává do věčnosti dostává se od kde u k je opačným je ve ten byl předtím tak je zase nazpátek v tečeš prosti. To se potřebě se do věčnosti kde zatěžko vůbec zjistili ani kde jež jediný všech těžkostí ano a když toto dokážete například střelnou modlitbou řeknete ty jsi láska bože v nebo ty si země nebo ty sis se mnou nějaký tak když jsem ho při z přítomných te. Ale neprosí kte. A když potom dál nedokážete v tomto klidu setrvávají na něho klidně víte ne nebo že si dlouhé svým před dění a přejete do řešení události je to možné tak k tak či he ne když si to vyžaduje si to se tak o do tam do řešení zase znova lidskými silami u víte že přinejmenším aspoň při první na druhém pokusu už. Nebo při při naši pokusů e přestaneš je aspoň nebudete vstupovat které přistupovat tomu řešení jistě neklidem přes krista přistupovali při ti a to je veliké tu z že budete moc na vás jak na ty minulé pokusy as oni klidněji a to kdyby nic jiného nebylo tak toto je veliké vítězství. Třebas zastření nevyřeší tak znovu obou je to za to li se znovu vstoupí do to co s tím rozumíte mně. A z novou je teď k tomu lidskému řešení a tak to opakuje tak toho se dostaví řešení nebo říkat od od zajedno které nejenom ve vás ale ve všech je tu čas jiných komu onen tech. E souhlasně věc bude řešit a v ní. Tohleto zažívám ve jsem to neuměl také definovat ale mám s tím dlouholeté zkušenosti hlavně že od chvíle v toho co se ve že tomu převratně na říkal zase to moje žití z toho jsem tam zažil že když po kladete nějakou otázku ni taky tady buď muži mohu řešit lidsky. Ale nebojím mohu když nebi si s tím rady tak okamžitě mysli na věčnost a ne my si jakým způsobem ji budu řešit ani ne si nežádá věčnost aby ji země vyřešila nýbrž i ji prostě odložili do věčnosti tady tam odložení jako tam odklad než ta nebo stát. Adi za při děly co chtějí. A vrátili se při úplně lese lidsky když je do toho mého lidské šli k ke kterému znou přístup věk se přistupuji vstoupí ještě něco jiného tak pak je to ten užitek se v vyšší ježíš věk která přistoupila v jedné z vlastní snáze. A vězte málo když se stane je že být z tohoto stavu ponoření které netrval ani zlomek vteřiny vyšel nazpátek takový je že tam nešel za dát tak nevědomí jako jsem tam vešel nikdy jsem nebyl opuštěn a nikdy mně nebylo řečeno řek bych v pak k ní. Prosím mi to nevíme. Nýbrž nejhorším případě neříkej to dne nejen vším v ale nikdy ale věděl jsem to ale nikdy ne že bych to byl nevěděl než nestane když jsem se to dověděl z měl to světlo nebo že jsem si rozmýšlet jaké ji v tom mám říci to jsem pod tou při ještě o to nám ano není lidskému považoval. Je. Protože si uvědomuji či kdybych na příklad dejme tomu kdy poklesli nějakou otázku kterou si nevím rady. Šel tam do věčnosti s prosbou na mně byla vyřešen že bych devadesáti procent je řešení nedostal protože jsem ten vše je tam se svou vůlí se svou vůlí atd mět dobyl vyřešen. Kdežto se také přímočaře je bez přechodu přes prosbu u k vím o vůli boží. A nejenom umu o vůli boží od jeho nežili být že když ten mi to jede o zavedení věží je to se najednou začnou potom když člověkem věci okolo kde se projevuje že tady nějaké vyšší vidění které bylo na otce kterému jsem dal bůh a nedá se navodit jinak ježíš úplně odstoupím z jeviště je tanec je ani s tou prosbou tady činný prostě věci cestuje moc. Prosebnou modlit jak oni to nic se na celý otčenáše prosebná modlitba není to visi modlitba špatná. Své umět správně prožívat ti podívej se je že sice jsem si že z vlastní vůle tadyhle velkou roli ten na čát o ale i později ale i že tady jenom k tomu aby nás ustavičně vedla k vůli vyšší. Čili že že její směle je mi žitým a to je na jiným ležíte čili nakonec může mi sví. Že kdyby v člověku kristova něco jako vlastní vůle nic znamenal vůle kterou která nemá s mně do vně věčnosti je tak že by to bylo to nejhorší šel by se jsem mohl do si ta jedna mi větší překážek na cestě z ve říkat to správně angelus svěřil spodní tušení nic kemp jestliže v tobě zbyly něco co si co se nazvat lidskou vůlí svoji vlastní vůli tak neprojde do věčnosti. A to úplně pravdu protože. Člověk třebas jako takový kristus třebas tedy byly poznával ve si do se se svým bohem z otce na tak dále ten vůbec neměl vůli vlastní ačkoli dělal dojem člověka který vrcholně vládne vůlí který tou svou vůli dokáže daleko víc než normální člověk to je ten dojem dělal ale vůbec vlastní vůli neměl a taky je tomu na každém roku přiznával že nic nedělal z vlastní vůle že ani ty apoštoly jsme jedno z vlastní vůle nic vlastní. My ženou koná úkoly boží čili fakticky vlastní vůle nemám. Čemu potřeba tedy potom vlastní vůli jenom aby mohl mi tu vůli boží jo. Ty si je li třeba veškeré vlastní vůle je abych se přemohl a chtěl vůli vyšší rozuměl to chtění to smilování vlastní vůle jediné dovolením vlastní vůle a to je dělat ale i okolí i do jen ten člověk je plný vlastní vůle rozhodnutí že že síle vědomí že co chce tak to děláte na není vše protože nikdo není již jej činnější než byl např ježíš kristus po ty tři roky kdy sis od své. Do nesmrtelnosti. A ten protože nekonal svoji vlastní vůli nýbrž vůli otcovu která je daleko širší než lidská vůle ta zaujímá a takové od působnosti se o tom vůbec nezdá že bychom se chtěli ujmou které bude ožije celou vykonávat tak bychom je když to rozum v pali na musí být vyhraženo že jenom něco málo k úkolu abychom mohli na to stačit abychom mohli opravdu synem zoufat si že nám to dano kříž. Noho tak takle bych to chtěl opravit. F. Vodu mám můra jen vůle volil není nám to co rohu. Že miluju vám nu on ano ano ano ano ano ano mám mu. Dokud lu ju vám mým be ano mám mám vzor to dalo dalo ku jim rovnou on mým mým nám o ju lu vám. Mám vzoru. Ve rovná janem mu dalo do do rok to dal or vám mám an mým mám ě. M. E vzoru o tu budu vám vůli mám mám ano ano ano mi mým mám mým bůh mu. Ano by mu budu budu od om bůh bůh vůlí on mu buduju velmi rodu ju dok rodu mám ve u chutným mám mým ní. Budu tom o e pravdu on o e pro pro že on o e pro a e e za byl bral do. Wu li byl to e tele e pravdo dal a e e za ě do rok mám u budu e plná pro do byl el od od ale je to s do. Od ano rodu prut li ono u on o e e e. Be mo nutí.. Vůli tu vzat. My. Vzor ju du mým du ním. Be bral ě. Bůh be on bůh umím. M ě k vůli budu vzor vám budu vzoru. E bůh vůle ju tu budu rodu. bůh ju vzíti budu mým on on nám nada atd. e e. Můj be bůh budu vám byly vůlí budu a mluvil el vzoru u dalo o vzorů mon mým be el. Vůle budu bůh bytí ano. Mon budu vzorů bůh mon mám vů. ano mu tam u ano ho e dám a není li rok rok budu li do stal ta ale je do ano ano u ě. E e byl. Vůlí ni mým byl v v dům. E. Vůle mým nu mým mon mým bůh ni vůle mám on budu ju vel váženou. E e. Ale ale ale. Tak dal do do od. Byl ju vzoru ju mnohem vůle jen na vůle vzoru od toho tat tak na ale a e e. E to nadal orgánu du od můrou u. Ju budu vzor vzoru buduju budu vzor ju vzor. Ju buduju onom budu mu bůh on budu. Do. Ju budu vůli mám mým nu dom mu vám mu mu v mu aby tam nám rád rovná buduju vzal ku. Ju vzor ta váže na na el el o o ranou bral o to o to a to to bylo to pro rodu rouno mil. Mým be. Vůli budu vodu. E vám vůli vzor rad. Buduju budu. Ju vzhůru ju rodu jenom tu mým ano. My nemů. E nával be byl ju vodu m. Jí. Vzor pro vzat. Vzal vzor ju lu ju vzít ju mám vzor ju vzali. Nová vzhůru ju vzít. Domů mám na mám ano ano ano ano v mám m ju vzat. Vzor ju lu vzat. Ju ju vzali. Vzor pro vzor mám m ju vzhůru mám mám mám mám mám mám mám v ní.. Mám ano vzat váma od. Ale vzal mám vzor ju vzít e v vzít mám mu tak on pro rodu rodu no mám ono mu tak tom ona e to pro prr e ch u nohou e k u wu mám to právo tom u e ch e vám zdát duch brát do e vám rok u tak u rok mu e. Budu jenom právě rád rád vám rok. E vám mám ano. Mým bůh mým be. A vůbec můrou vzor. Vzoru vzor rodu roku mým bůh mým nám vám du mám be. Tak mu my vůlí budu du pro rok. Krok vzoru. A budu vám moody n vám jsem krávu rád buduju vzhůru bůh není bůh dát tam mu bůh on vám mým vám mám mám vůli tu vodu a ááá. E budu. N ne u mým mým umím ho a. No. Vůli mám rok u. Jsem be mo ni budu mu rok atd. Na mon mi mým mám mým jsem e ho mu nic vzhůru byl du ju vůle mým ni mo a mouku.. To. Ju vzoru tím n budu vzor. E. Ta. Ale. Do stě. E. Tu ju mým on v tom ano. E pro ono opravdu e tak tam hrám. An ne ho právo bylo vzorů tam rovnou on ne. Mu mám právo nám tu prorok u právu a no ta a to tak. Pro tom roku ho krám on ho zná nám k ná. E tak ch od za za tak od a ho rád pro rok u od rok roku vám ho. No on o tom tom. A tu tom dát rovnou bylo pro tak. A tak do za tak fr v ě k a no a. bůh bůh nic mou bůh be bůh bůh du vůli vám mým budu mám vůlí mým jí.. Ju rodu vzor e e o do tu denn budu v nás ho mám pro vzor judo pro pravému ano pruh ju ho prorok ju velel byl. Že ráčí ka vzor vzor ju onou jenom bů. Mám ju to vzal do ju vzoru ju vzoru tam buduju do el. Vzorů ju buduju vzoru ju.. Buduju vůle ve dní ju vůli vám mým be ano be mámu mám jsem mým vůli vám. Be mám vám mu ju vzoru mám ve bůh be vzor mi o vám be no ju ve ku o tom m ju ě n budu vzor. To ju ale vza o nám on buduju vzor ju prut mým be vem buduju no ho ano janem bytí. M buduju od ve ano mým be mám vám jsem vám mám vůli mám vzoru be anna ho mám ju mám vzít mým be. Tam u vám tu mám u vám u pro du krok stě stě rok a rok a rok u rok u mám u mám u mám u mám u ano u vám u a. Budu ho u tak vel po mám byly pro od rok u pólu tak jel. Od on vám budu do stě poruch u krok budu a rok prorok vám vám o tom tu ku v tom. U u u u u u. U tu budu vzoru u budu budu budu buduju vůli vůlí tím vůlí bůh bůh bůh be mám m be mám. E be but. Budu ho u a ono budu u on u a u mám u mám u tu pro stě do stě do u rok u u u u u u u u u u u u u.. Be mo be mo mi o mám mám mám u mon be ta mon bůh mým vůlí mým du. Ju vodu buduju ju rok pro ruch u buduju vůlí by nám tam judo mání nám bůh vám nabývám buduju rád vůle mi mon budu. Bůh vám ano nahá vám budu ju práce za váhá a on ale a to to budu budu tu budu budu budu li proudu rok. Rok du mým tak mým mým rodu óm u ju vzdaluju budu vzor u u tu orgán rada na el a dá. To je el ráda konalo a rudolfa rub ju mám mám mám e prut mám vůle or para a to or rád na tom ná. Be. O. V něm mám nával úúú dem vel ano e be mi mám mám be a tam bůh o budu vám vzhůru dní budu s ním ju. Vůlí mým mým be mám mám mon budu a u. Ranou e dala a stala do stě vzoru pravdu u u. U ráčí a ta a a dal ju do byl ju mám mým mým on mým mu mou vůli ju. A to ona anada or mám atd. Mou be. e jen na tak ok al a rok ono u a a ano ano ano ten kdo ano ní. el ano ano ano ano mu be. Be bůh budu ve. Du. Vzali budu du nutí. Ní. Tu vůli vzato.. A. Od vzhůru ní. Mým be ano mám be onomu mám ano mo be be a budou na tom byl do velel e be. Za vám nu mám mám n potom o pro mým bůh budu bodů bodů nutí. E. Be bůh mo be nudu n m janou mám vůli vzor budu vzoru. Do. No to oráč e práce ano rad ráno ano. E dala ano to do o ě tím budu. A ale budu. E tak ano. A a to ano a málo mám. No a ku no ale do ě n ano vůlí do stínů n be mým be ano. E. A ta. Be ano ano ano ano ano. A to nárok a za tak a a vám málo budu budu v tom ano mu za ě a ano ano wu a e e. E dal pro pro rok l ho u u ano rovnou a e e tam u ta. To od. To do to ě. U do na ná. Ano ano ano ano ano be. Be. Bůh vůle a to vzoru. Stě tak od a. A bůh vůli založ vzor v. Ju do budu vzor toho tak na. Do or známá mým be. Mu bůh vůli to ju rok pro vzal a do. E. Vůlí mým dávalo vůlí. Tím rub o. E budu e nám jsem n tím mým mám vůli ho a dala do pro do stě. Budu ku mým a budu budu budu vů. Vůlí tu n bez ka v úlu n mám tak. A vono ho to tak dala. Jo anna ale tak to rád na ta el tak a ta prana e nějaká. U jaká ale rád a rád. Právu dát no. No hrát vůle dala ho za to vzor na rozumím u a vůli rád vůlí a vám na mn vůli juda rád ta a ta. El to hru rodu rub a mám tak rub na a. Budu vzor el na nad na mám vel vůlí a bylo tam v něm ano. A tam pro rozumem na mou vůli a du do atd anna ano do ě. mám ju to vzoru. L umím be budu mu bůh tam a bůh mým a tam u. Bůh mým ve vzal vzal mu budu vám budu dále ta mu na mu tak ne. Nemů jí. Ni bůh vůle budu vzor pro za ě. Bůh be dale v když to všechno v když jsem když jsem žil v z se chce jsem v a ha. Š když ne hle v když kristus když nechal všechno si se hleď v hle mu budu se jich. Když musím krytu on duši tak vím či z s ž v je z je. Z či ježíš by byl vším a jejich životu v nejdou na svých. Jim než on protože jinudy při přijel mi to tři. Bych tady když v když jsem ji vší jinudy vím ku jsem byl do na tu duši v ku v klidu. Čili moje šli v že jsme v v či tři jistým tu se k tomu svým denním přesto si z ani listů jsou druhým tím či kdy dojít v ji s čím kterým se k činu synu když čím jsem když jsem si byl tu vědu když svoji ježíšovým jež. Víte li že když se všech všech kriste když když si je si nevím kristus kristus i když při jsem ti kdo v je v čich jeho hle li činu lehce sv. Když se již čas. V v v v v v vs v čase v a než všechny fa vše že jsem v jsi nechal se jiné než když je nechal v v v v v v v v v v tom ž tři. Fa když ty příliš. V když jsem když střežili když si přeje jsi ne v jsem se s s si při se že. Přičemž živi jak jsem v v v v v v v v v k o z fa. Ji když jsem si že když jsem ho syna čili když když jsem viděl že jen ti mi co když se že se lidé. Fa e systém se a když si že z se v fa a být si když bych že jsem před by jít e. Ale když jsem a jestliže se k když když si teď když v k v. Tím jsem o její hle on když jsem fu kde jsem e e jsem ten v a jsem před tou jsem na k na že s z s. Ž v její v v a říci v jež jak jsem se v přede nechat. Jsem od vědy není liž ranních ne není řeč a v ale ne všechno. Jsem to si když věnuje v takže jestliže jsem může může s tak. Řeším ty musí v nějakém když. Všechna se šel na čím jsou li jestli kriste ale si na tři jsem se že se to z když jsou li i ten jsou tím dají se styk jeho šli. Jsem fa v jsem v v tak v v v v. Ž v čem a jejichž a ne když je tady všechny vším čím jsou si když si člověk všem v když si. Když jste před že si žen při při k ponechat v kdo co nejpříměji jak jsem ho při když jede visím když ne v vším co jsem ten čili my když si fa. To sis co jsem toto ale před řím o čistý již z jak než jak si jak se jak bych z fa ty jsou tři z toho co v čem čím jsem jich les tři se všech. Jsem si při jsme již není si. Když jsem si nikdy jsem si že tomu kde jsi. Který který v čili kristus vstříc že při jsou při to v či ježíš nají příliš když když v v v v v v v jsem v ž v v když čím je že jsem se jich není věříte v všech se vším. Ž že jsem se všechna již ne to se že když jsem s tím ne když si fa. Když jsem se s s s s s s s s. Když se všechna vším dnes jenom ši že by nechali či než tím ne jen tři jsem to jsem čich vší když si v jež si je si si při čem že fu čili jestliže na přemůže všechno z něho šli máš že čím se že jsem není v tom začne všech se že jsem slyš či na vyšší. Mysli jak při za již co není či když s když vím že než se k němu fu čím vším co jsem mohl v z s i my si to při co na co všechno si může přišlé muss předem přišli fa všech se vším se v čele že jsou než jak jsem si nech. Přednost přišli v či ježíš i při si ho slečna protože když si čili všech čili když se začne v. V ž v bez přejí oni si když ji dali v v tím než čem s tím dějem fu při jak jít jej přejít živým jsi měl tři jen ten v těle když fa když je v. My když to v kdo šel že jejich než na čest nejdeme fu. Ten jsem jimiž svým v když by v něm není li ne ne než když čili jíž svým my když když přikryli čem sfér když jsem v č. Klid v v se co je vším se vším ven. Š když tu jsem přišel na tak se nám jen k tak či k. Že bych to chtěl jen li om vší jsem není tak jak se vší být a když kolik chce li. F. A v čem či je v než v a když ji žije když jsem vám ho li v že totiž ty že když ho den když šli v že když je před a když jsem si vyšli z domu ne oni v ž v ježíš v v. Ž že všechna se než všechna. Nechat když našlo a když jsem když ty jsou v v v tak ježíš. Vší všem na tři že šesté s nechat. nejsem na s tak jsem ji než jež něco čeho si že všechno chce nechali hle ne všechna při při všechno. V jež jej když ježíš že jak jsme si tím se v v v v že on na když kristus si fa to že již vím že žen. při jsem kdy jsem tady byl tady ty tady když to líčí bych že ve vší dovedu a kde když když k v. Když v ž v v v v v v v ve vůli tak jak jinak tím cennými žid když začne čili ježíš se při kyž nikdo řečem duch když tedy že to naladit šlo li že mu ne k čili kdy vším na ty jen si najít v v je vší do si ale i když je čili že. Protože mystikem ho v ten si do vím že jsem se a příklady na přijel jsem ji v s v u. Když tedy a že vše byl jsem když jinam než vy všechna. Všechno. Jenom že se v vším není vše ježíš se mi je všechno. Směl či věří v v v v v v v z za jeden i když měl člověk se při že v fa. My se nikdy když to vší ježíš že když. A když hle do k že v při tresty že tady žít jen v či ti již přít kdyby s čím vším že není nejzazším při čím vším co je že jsem to jsem myslím to při kristus při čem jsme si že z z jsem z si jsem na to nejsi již a když jsem fu mu sice v v fa v že. I když si fu je když ty jen si to styky sis při fu jsem svou víte ty to z když když si křičí že když že s z s z čili když vím že si fu jsem námi v čem jsem jsem si všechno všechna sem v řešili si jich všech slovy čich sféry by. Tím čím fu na všechny fa myslím že všechno jež již již kdy všechna jídle v v v v v v v v v. Při vší čili že si čest že jsem one si že že že či vším než ty v. Ale tady žít v kdysi vším všemi v k když když tušil že bez ten než vší když jsem v. V ku při svou než si při či v již vše víc čím když když jsem čím činy čich ž vší když to je č i tím i bych bych všech fa v když se fu. Vy si vší již činným čili či fa i ti z z z z fa v ničem nikdy fu jsi tím než jsem se v je v naší při fa není jsem ho před ženou faktem všeho co se s s si ježíš když že když fu styk co v s v. Vím čím příklad či když i v vím již činy či si to vše v než když též fu vím že čím již že to či jsem v pak když si tím šestkou příliš nejsem s v v zkus ani při či v když ne vší fa. Že při si je vším čím je zde v ten při tu si s čím vším co jsem si vším když se sice fa. I když se vší když jich všechny. Hle žili ježíš všech jede jež je vím jej do než a říkal kdo mi na vyšší či že jestliže jež jej nechají když jsem jej a no ovšem v když řešíme činné když přišli v v v v a. Tedy vším že jím jsem při tak než ty fa když jsem kdy v i či že je příliš při když lehčí jít dech fu že nic není jimi když si si že když si tedy čemu jsem si všiml příliš když to všechno všechna všech činů v li hle v kdyby byl v ale jsem ji fa jejich fa. V když v fa když že čím čím sice již vyšší a při si při že jsem že jsem či jak jsi tím jsi v že bych čí či. Když jsem z při že nikdy není to živ jsem v když. Kdybych všech fa. si s čím vším se vším ž nejsem hle ne ne všechno je v tím že bych. jsem si ježíš. Jsem to všechno se vede při jestliže jimž ježíš fu věčně jsem li by jsem měl není tu k fu. Tím jim šli naši fu jsem z kdož v fázi tu to že je si že člověk ničeho v s svědkem téhož fung oni když se čím tiší č fa. Všechno se tedy být nikdy nikdy při při při tady byl v při jsem výtky k k když když si. Když již jen k bych si tedy když nejsem fa fa fa když fu čímž si jehož čím jsem v jen když se na tři vše je fási měli v tom všem ježíše jimž jsem byl v tu nejde čím fu vší. Čili bych fa fa ty nešla všechnu slyš všechny tři být je že jsme v jsem ho muss. Všechno jsem v když se přede jisté čili jsem v nechají ě. Všechno. Nemíním jsem jsem si nechal kdyby již na že jsem nevim jsem v tom nechat. Všechno jem. nechal v čem jsem se jsem tam když ne no když on se nechal nešla protože než když je když je šesté e nechává když nikdo neví že se ježíš. jinou hle v jiném velet. Bych vím jej. A ne když je ne v jedné všechno všechna jíž se vší vím jak se tady než nejzazší byly šel jsem fa v čili fu si myslím že když jsem si z z z mus fa. Jestliže hle jsou cely ježíš nenechal kdy jim nic v když jsem tam kdy kde se ježíš v čili když jsem si jí. F. F. F. F. F.