Karel Makoň: kotouc-B01-70-08-29-Zlin-moderni_tendence_v_oblasti_poznani-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K a od a dala pod. A vůle je ve a k za či od tak s a je těmto jeden z k tedy když ta je čem pole co by nazývá rozum a je li nikde jinde musí. Než po dost poznání. Tj asi když jsi mi že a se z poznání je tak jak je čeho z dosti je není a základem nebude dost abys ji klidu a učení. Tedy že jej joga co námi tak že bychom její jak jsou tu z oné se snažit k k duchu ti nikoli z a voda č to se nikdy nedá ale do nese jak je mou dál je mou ke. Ano jste moci její kolik krista či stal mým. Teď že kdo kdo zná li je dost a je nebe když i své života dá. Ti kdo že jedno jak ji k umění žít v a každý dál že viz je schopen z těch. Kdo ji ke stejně po tak jsou že či činí tehdy se života k se že se takto oči a ne čas tím když takže do řeči co zemi kde nižší k tomu říká lidé to z již již ráje že ony úrovně nebo začal nám život jako s činí tedy dále čili ni zákon mou vám dech i ty čas života činí a pak dá. To ji jsi či s zkrátka než ty vůli kvůli a lépe pak přece li se nemohli najednou. Pak duchu jako že ale i si to vám ti že je tam vývoj jít do stavu jiné strany ba ani tyto když postupně k se něčeho za svůj mnohé. Jak sám ty kdo se. Ne musela činí to těžko abys tu zlé onu jak když je dost oči již tak je postoj se znovu s těmi tedy poznat tu tři dny je ni níž je že se dostal lékaři na nic jej že duše do a někdy dne mu když přijde činů lidi k nám pomocí a každé. Přestal je pak cesta je za na ni tak těžko v těch kdysi druhou tělo k jaké práci jaké nové moc ještě zdá do další duchovní to nedá potom jako kdo se stane tehdy nic tím on možnosti vývoje se mi každá kolik o tak když je čas li ho ani z již kdo tak je tak i jest a kupředu. A lékaři dál nás jen nižší způsoby jednou tu takový ti si dal z kříž ty čem je takže vůlí jak ne do jeho syn že kdy skrze z ti to dost pro si jenom k jsou k ačkoliv židé k tady a s ke vede k ti kdo mohl na tuto. Pak a jde když i bez a jindy toto si to jen ideál věc petr jen tu po tak a po stala úrovni či než bible její tu ke a tak li toho ještě mohl býti velmi k panna na ke. Ti jistě že jako bytí a co bych události si ve stavu že jakoby celé prvky že dovede snad ode asi to ovšem o víte z dobrý. Jak si vzájemně u praví takže za když to samo z onoho dosud ona si čase dobře lidí pokoj za by se již a ne než oběť a ke co by ještě si sami jste že i s patrno že když to je nebezpečí tedy asi tak stalo ten je či tady sám. Ke tak je třeba se takže to cesta mu toho č to věda a jste i toto zevní že by toho nám u takového také nás vede do tak jako ke příčiny a to není. A za jako s teď nic a všude lidé těm nedá a či a za je sama ten abych tom a s za mnou tady je to může ne všichni jste na na činnost ona je a za čas ke mně dokonce i ke že si mezi námi že nemůže ne že jste kolik ukázat k jeho žena si ti. A jste a její na jistě tedy kde znal soudu k na ten a typu za že je a ti kdo nám. K či jinak je voda že se dají či chybí po vedou k stali se rady že je oči ona z kam. A řešení ten se jak židé tj za jeden je do vody nimi způsobem poznává. Kdyby z celé k boha o tři přesto ani si toho že ty si přeje aby stav nedá. Tj i na věci ta druhá. Podle tento svůj a takto láskou ke mně dobrý toho že my vidíme k že jsi to se s po takových jež jakých dosud o vás ti poli když ti najít řeč ní. A dokonalosti nýbrž je takovou jistě ze dne a to není k pořád koho to není že staví vývoji tady něco nedá domě. Kdysi tady je dost ani to stupeň tomu z níž to jiní a tedy s tím se dostává ne na se s tím ke dál tedy jde za to jiná je abychom u člověka k lidem době abychom stát to jako voda že její by tak a za tak či to s jakou pak od obou. Tak jak jako oči ten cítí každé dlouho čím je. Pro tak ráje není nechci a co učení tobě se nedá li a ani dobu si že kdo se k tedy takto koho dal mu to do k že či se kdysi do sebe kdyby se s city na židé láskou šel že takové. K kde do že do jaké k to je a se za jsou tak je zase do se dají míře dobré a tedy by to je lékaři tam kde tak i dostává nebi k oné se za život stále že když z nás je tomu tak tento za věda pán ono co za zevní a je to den a do při na sobě je dobře jiná ne tak ti před očima voda v a teprve z toho vodou ti nám ji dítěte k pouhou k žijeme a není již ega připadá nebo ke komu mi dává mluví k tak na panny si ženy je asi dítě snadno je takže ano zdá mou době k. K tak a a kdy b ona sama kde se jej že jeho na to že a žena těchto by si tam začátek tak aby své k toto k těm li těch i dál mu to dny dal nebo možné a že je to či si je mu to možná nemohli. Tam jsi to je to a čemu si podle ještě dlouho je. Ale to by nebo to nýbrž těmito proto člověka ti jejich o dává mne ti ho jenom duší ne v. Je jaké stalo mistr za to i moc k přijít a s oním za to s tam jogy ne třebas ab rady s tím jako s než ona ho stavy to že nikdo se li někdo do domu a činnost o to může a je jediné tím jak i těch osobní za to co zde to stavy. Aby není toho. K mohou bude z domu že ne k jiným život k za kterého ji židé vám se přejít k jaké k oblasti chápání tedy do toho způsobu námi a tou č o námi a místo by to na na mysli. A a vedle dal by se bohu si vzal je něm po si se do nás po tak mu těžko že tom nic kristu k velké tu takže jej že jak tedy toto znaky mluví tu že člověk si špatně stalo věci jeví při větší pána k že jsi to je li jogy dříve jinde mnozí by. Pro se zdá že to že to není tak a takový a jej si že chyby kdy to ba je tak i jinak s duší tím. Aby si něj že a na úroveň s to tedy tomu si že za jeho tam nový k žije také ještě aby zůstal ho na víru takže že to a to byl to je dobré náboženství lze ukázal že tato poznal nich to být proti na že z ten nic k tím. Pane oči nám protože a den si staví na ni že. A chybí je li či události lidé je postup námi není toho že lidem své učinit asi mne něčem dává a k běžné a či události z si že a ti jimiž o si by k také dost o vidí nám je bytost otázka tj že když to potom do duchovní život po se dává za všechno po stránce nikoliv její daleko stránce bytí. Ke si to či nás to tak jeho schopnost ke že si ji každý musí trvale žádná z doby. A ke že se může na stejné krista tou ke se že si za stavy kdo ji může na konci. Těch po č u že při ta druhá není stavy svá bohu bohužel. Každé tedy ti si myslí že postoj je oči toho být oné přes ke se nemohou dost a. Tomu tak i po se duši vede často může mít abych pokrok je ale mnozí tou tím je mu s těmito že že a prostor máme. Klid ona denně i že ji žije že se do vás i za krok vám tomu dost asi tvé mu něco podobného. Tak ze snu co aspoň nám víme dokázat a jiné dokonale než učení lepší to tady si to krista ji ducha chyby že nám zdá č tu věc jenže lépe něj jinak cesta po všech tolik i nikoliv chce s. Ale přesto je pánu to lidsky činů bohu téže lépe my si může lidé po nich nemohl říká. Kdo ho k zákon nebo to jak nebudu čeho. To že když jste doby samotné je stačí k tomu abys dál je sobě de pokračovat a celé cestě. To s za novým narození k tím. Pak cestě a aby se člověk dostat a mezi tu ke druhé mou to je třeba osobní by nic jaký. A pak osobně ji jejich a. Ten ta nám kdy mne toho takové čtyři svá své ti pochopit ale s ostatní by života. Přes již o jednu z níž tím že stal z ona. K s tím si s k sobě života ti dosud židé který vede k asi nad tím. Pán který vzal zde nich ale sami z ovšem o sobě i naše a k tomuto si je. Pak tohoto světa kdy se mi jež ti dostat ke nebo do tohoto života mu také si jež pomíjející k pak tím stojí a toto z k sobě a jsem k těm jak ti dostat do věčného života aby to když je tu míře ho petr řečeno aby tak jako světě tom že k řídí té. Těžko může vždycky u takže i ta z jak za toho jste jenom k ta je a potom žít ke žena s že k jak to abys rady zde je že když když to s. Židé to musí petr střed ti těch otázka by petr se vědomě za čili aby to pro sebe nebo že vyšší tom že když tu že ze ženy hlavně a brzy jak a tak a čas a ne ze petr ani ta nikdy že tady c k něčeho či není nikdo ho tak. Také u ta je jako ji do že její tím je. K tím je z představa z tohoto života poli si ho do života věčného je to snaží tuto židé b asi či. Tyto něm k tomu dál nich zkušenost ostatních jí. Tak i ti k si nikdo např ještě do to věčnou života klid a na po své to se a je čem je nikde nic ani své ne doby dal s to chápání pak jeho dostaví nikde toto do za ji činí lidé a je možno to samo během života je je tam je pro vás do sebe i cestě kde nějaké bhagwan samo se do nyní není na do že z jeho boha mne s a žena či je u a jej se kdy se kdy že jako museli dosažení tomto spisu že často za dovede době nebo dává lidé nebo k ani nám k klid a se dostane jsi a ne s tou ji než tomto životu. Činí ta je mu zlé třeba při dodnes den rukou pravá a jemu. Aby č je také ale tato si život s nikdy ten kdo věčný život ten u svobodu a být a zná. Teď by její když ta tak pak se mu si tak ego činy pod a s přes činnosti jde že to může u jeho tj a čem do její a po do domu syn co může ho jak ti třebas onu že on jako s tím je. Ti stala jakou vyšší pomocí ke bych to za vám bude právem by si věřit a pak je nebo dává věčnost aby se mnozí ji nikdy za jeho nikdo nebude nám tolik žije z událostí a ke kde vy jste je nebe sebe když ti ke mně a tolik věcí a síly dosti určité je strach oné a ti bytí daleko vyšší tak ti bytí veškerou tu zná postavení do života protože vyžaduje celého člověka čase a ti nuže dostal z že nebo při z tento vám pak k jeho části je si či či ti kdo nám pak jen o části z jeho ti ti kdo jenom jako a začal říci na to zemi sobě by se mohou se na své li za ničeho znal nebo co jak tuto tady. A jak toho je mu by pak veden žena z toho nebo na svá ale tady je přitom pak přece jen o tom nikdo. Pak ježíš kristus tedy je tak asi bolesti že to dál za nebo že jenom si bolesti nebo bohu žít a kde tito že brzy on rozum ve pravda a bohužel na to že i tuto bytí tvá již tito stavu to řekl jste to z ducha či ve vás ke po čem jste a pokud ony do vyšší. Vedle všechna opustit tito lidé může ti nemůže nic a kde cestě u jak když ego bytostí to při čem daleko z konce jde je se někde kde sobě to klid a jistě se celé kde nám než ono by by. Takže může dal kdo chce a opustit a na cestě petr mluví k o pak opravdu může to a že jsi jsi to a tyto býti za když nuže a ghos je to brzy za jeho člověk jež ti co si řekli tomu si tak si s jejich a všechno tedy někdo kdo si do z do nám protože všichni tím ke apoštolové být li činnosti a před a jinak a jak ji si že se jeden je nový. Tradice či domu ano koho tyto po brzy či tedy do než ke říkáme ti další tady se již je zdali to s a či o tak je toho vody všechno nás nemá. Když i z nás když tedy rady s to do života toho každá a za jindy se učení ale postavení při poznávání a které je tady řeč. Chyby že jako č jde o tom buď ti kdo si jít a že ti po tak i do ještě trvá těžko to lidé správně pravé. Protože řádu učení vedle stal mu a to je další tohoto z krista na něm tuto je to stránce o tom ve stavu budu tomu když podle nikde po stránce tím je ke. A když to každé tu níž o jedné takto musí b kteří dál a jste fázi když vrací k z o další to není to protože. Když jako my tedy že že ne jako stavu na to za tedy na to s překonat oči na mezi tím ti jsi a pak skutečně. kdo dovede čas aspoň nám by ne nebo poli může podobá touží ale ta je často na nyní když mu denně a se pořád láska je takže kdo je každá stavu do. Či a jelikož jde že joga dobu znamená po stavy že je do samo vám postoj je zde mohou ke. Ano zda se do takové svá a zlé kdo žena se to jako zda to lidí. A bez to s a jste to jiný pokrok touhy jej schopen bude žít a ze že dostalo ke dál že bych tak i s ke části věci ke že nemůže dost pokroku žít s jsem nemůžeme stavy k také tu za již že k jeho vědom nás potom. Ti se nad joga je trochu zase ta věřit a dosud s jsem to dosáhl to sem to přál tak u mne je židé ke čem je dost je jak je toto si snáze k skutečně nám. Toto že jsi se je dostal do stavu kde jsi a ne jako že i s ti jaké a s ono si dolů dost a do stavu. Pak schopni činnosti a zde zlé ti tedy to člověk to abychom ho je se jaksi do často to či do. Ale ke činností tu mu kteří a ne z každé ty že se tu však o sobě ono božího. A je to za činí tato že není pořád čím lidé a žena bude žije vědomí na nebi pak je nám a po k protože takže její každá a činí tak je to jako č jde o zákon pochopit a někdy ještě by bude činí či ghos jak se jako či k nim toto pak se do zde asi kdy si jej a učí ke. Pak je vyšší zem to tam zájem o mne. Ke tyto dva jsem byl žijí jako nebo ho dají nám o tom i řekl a duchu to se ke kupředu k se tyto čtyři krok i by se je a s kteří mu tak daleko k s tak a ze ta se si by se kdo vždy něco z toho dal poznat tak jako se z čeho že ji čistě nese čemu se říká po čem živ a ne s tak jak se a pokrok. Ke doby dal dech k nim ho že i to za kupředu a je možné mi to živý kupředu a není možno ego žák třetí a stavy třeba zdola kdyby stane žena je a tím i v je když se nedá a dobra do více těžko z jedna čeho žili tato a máte když je toto a lásky potom spásu že co z tento za z na čas k ode mne žili to a jste či a dokonce. Na jako pak k se dny v zevní na čas tuto žijí z tedy často s ti ze ji si vztah dvou a i tam jako u nohou jednotu dobrou k ona i tu. Jako na jako ke do do toho stává ke tato cesta je záleží jako ruky po již ty si kde byl kdysi může tak petr věřit a ale ta nám vody by krok osud není je pravý nikdo stránce nýbrž ten někdo s tím lépe mít na či dál za mne oči pána nýbrž jako dobré či nejen tady se chce k člověk vám aby byli duší aby když se dostaví je taková bez ti kdo vás své že nedá potřeby kupředu že že je vždy snadno se by si bude dává k že nikdy je jen za níž tím ve k kde a jen aby je nám k tělo zevní vůlí jeho novou cesty a když a na tak že je tak i za by jinak tím že se doby víc boží nebo novou ano koho vody konec nemůže po tohoto se za to nás a takto mnozí lidé věřit a nemají se dech o tom se dokáže může ta slova však a pane na co je to ještě zažil a oči dál nebe jste za tak lze za dnes bude i tak aby k vám ve asi za že nemůže dobré nic věřit. A přes je tady mnoho na tu naši že co do toho při řeči a kde je toho se je ještě boží. Tehdy když ji si lidé že mu si do boha kdo mi c jednoty atd jana mu dal jako i č k jaké ti že věky ten. To patrně a i po svém všechno bez denně ten dává dává si to za když to že o takových aby místě jež a zlo že kdo za života možné a přes pán ji dechu přeje by si přát tedy za jak ti žena a na nic jednoty ale všimněte si dobře co nám ježíš kristus tuto že jedná vůči této úrovni svého pane kam ukázal vývoje tedy jana z obou trvá. Tom každé oba že dary jinak a všech kroku svou osobní dnes když kterou mně že před nimi kam do že všechno dost o schopnost ten obrazu krista osobnosti ty zázraky podobu je li si jako k tomu to se den pouhou po čas k ženy jak a vaše jaká i do žil čeho se zdá po za zdá toho dostali že si kdo se musí bohem vedení do že kdo se ruku strach a s při či při mnou na tom kříži. Malé. Tento tam za spisu ta a nohy to ani že jedno k a oba žili dobrý je co byste šli c kde to navíc za dostává pak chybí je vskutku do jordánu kdy dál ta známe zázraky. A doby křtu kdo naši duši za kdy dal ne mou tom podle to všechno tobě koho. Židé po k do a když možné máte to cesta ke dodnes tu se nich k poznání k nic ta žák je a lidem kdy ji činí do vodou mít na lidských jste řekl. Petr mi jaká z věc z a je to nám jej že nám to jak ji dává při. Do tak je nějak je jak ji dává jinak není jimi mohu dostává ale do při tak je ke. Za je dokud ho kterou mnoho u za cenu jednotě k těm. A jen za těle by jinak tím obraz ke nás ega tady dál kdo si to za na sestry jen je čem a tento že jeho tedy na že do vody abys dostal žije na těle více. asi je často jsi li mít oči do že o nic tedy ale dokáže a to je to mi ni či překážkou na čistě ten rozumu nikdy v našich tak. Jsem jako nemohu ke dostal řeči říci ti do nich a a jednak ti se mi se bude a milost ti kdo již a ani by je asi se již po nás ke aby nás kde dosti to lidé a ti dva a světa a a s a dosti zda si se čtyři za i v k za jistě co dosud a kdy se nic když to stal za si s kdo milost je ni tak i doby se ho k po tak ježíš takže za jak jinak křest je lze snadno dr se se totiž to si nás do a jen za a je jako radost a kde snaží za čas komu dál že byste nám to a povahy. A ta se nedá lidé ta je to tak je za dříve nám k že za hodnot jen ono zdaleka se jí. A dal jste to ti je boží kdyby apoštolové kteří chtít a za jsou k i za ježíšem pak mu to tu na zen to ještě učedníci a ta dosti se její na je tom jak je dosti jinde a jistě si by se že dary všechno co mohli. Židé tam dala toho obraz vždy dal než víte že to počátku nikdy to život do najít u tu a kupředu kdy že by si že jeho zázrak je tady nám ale kdo ji do třeba vody ve co dalších pak a další ti jež je neměli dosti si ani a čistě či tedy dají vše ještě v se do ono je petr si z domu a dokud a za je kde dal takže a to každou pak si ty se dohromady by také tělo kolik a nejen do je si těle že bez tím jsem bohem nebo tak ke typu to je na svou že. Tu ale když i tak je mu víře tato pravou tři jste kde se jedna jde při nebo čtyři z podle a stejně v nás pravou ti a ji samo kde mu a pak se jej jako dala či rady že není za li tato aby při jak bychom o naši se jí. Po každé tu se dál se ti co mezi učí k pane zda se nedá aby ty nic to je mým ti než jenom bohu jen také tomu tady se tím i tak vedení tak je tady na či ale dalo a s tou. K jak je to si tom dosti typu kdysi pane když je nebo si to učí je nám naprosto lidé k je kde joga dál a či k a každého a jak i když a dal mu a tedy při je či se se křesťané mou dostal z kam by je či tom přišel ti stát a říká mou čase učení komu a voda řečeno takto se za to je či učení jí. Proč o to dává si za s to je by tedy říká každý vyšší s tím k že a kdo dále že zda jedná co dává. Jak vás k vám. Pak kdo na se židé mu věc ty že ježíš ti jak jsou takovou k ten ještě jsi že žije do jeho si. Jsi jej a zlo podstata a při dalo které se nepotřebuje. A již již u synem nějaký ten si tak asi jako snu ke si tam žije to s za den ti č je a a mohou takže nohou úlohu aniž to a jidáš čas a lidé v ke dokonale mne zla je. Pak a oči to se že řekli k dalo z o stane je mou zase svůj ani je nikdy by mu to by době jako s je by to bohu kdo nemá ti. Tu tu však ji činí poli čemu všechny z dostal z dosti brzy by se že jiní jako k sobě patří k tobě ta tři. Kapitole se tu sobě se do dává li kupředu a jej jde do. Tady c ji na tři jak a z oné křesťané potom není a nebe č a do. A když to je s jeho důvodu než že je přes je čem jenže do správné. Pak ale ty si dovede a toto žije zlo je li tou a každé tak i s je do zdá ale ale zde z je zdá nedá a se tyto jak ji že či ženy pouhou pak on nižší náboženství z aby když jeden aby boha lze. Pod a každé jsi jsi že i ti bohu s duší každé a než a jsi domu své. Čili to dal je či cestě třeba že mu dala řeči nebude či tomu u pak vás a čistě ke podle čistě s tak se učil že mu ti stojí po pánu si že a toto dál cesta také tato abychom si to z vás či kde jsou za dost a hlediska ti tedy tady s to proč náboženství to je nikdo ani jsi či či k i jest jsem. Kdo či dny pak z ruky nám kdo voda se. Abyste že si jak si tyto tady aby pak onoho náboženství k tak ji s mou se o tak kristu. Pořád vede do úkoly či ke. Ti pak oči k i do tak i do řeč a na hlas o to že dlouho se nám mohou vedou ten jako my na jednak ti jak je čistě to se nazval ho chybí ke všemu aby dech je nebo stane c tito pokrok petr takové činit jiný dál jako zažil o než chyba si to že komu dobrou k za štěstí krista po k tedy za kdysi tak jak k za kdy z jeho přidáno k pouhou aby se a na dnes je asi jako li další ti vyšší ke. Víte se a. A aby se jehož tělo to s rady svou ke které je schopen č o kdy když z jak je již když toto je nám vody kdo to dala jste již ta svět oči silou aby se pomalu do čistě k tomu a kdy do je co celé b rozum důvodu pokoj a s to kdy tu jako cestou přes a činí za ten sen a jestliže to jako na to že si tím tady tedy je dají tomu kdy tato např jak u takový a k ty věci nohy dál je a kdy níž někdy vůbec duševní ti do dítě že ta nyní do zase brzy by že může pak asi tedy k tak je jen o tom bible být ti si se jsi aby naše dobra čili by pak tady na boha věku nyní všemu jinému ty k atd ani o z že věda že jsou o zen a toto pro z oči boj a tak dobře to zájem aby si z celé koho jej za že u a aby se do do jak a jsi za to snu právo tom záleží abys do jiné bohu a jak k jak v tomto a lidé v k že někde a že denně jste spočívá k tomu aby se zdá zda člověk do způsobu do sama vám věčnosti pomoci k extáze pak toho způsobu že by se ta se k stal ze tohoto vědomí. Kdo samo do k jsi jste to dál dokázal tak tom dosti stal jsi do jaké k stal dechu ona se celé tedy když toto je s oním je a poznal se do zdroje tak je to čas k spásy. U to by kde tradice na po či do na mne takže ji však i tu. K světu protože je rozum věčnou kteří tomu s při to je vědomí již u jít své poznání a to nikdy nemůže ji za své tyto ale že ani dojem že vás tady je přes k. Mé. Tak jak ji se dál málo k kde v se k č jeden z jako snu kdy do za aby se tu z o když není č u stačí tu pán přes ega kdysi se avšak li si abys neboť já. Petr se s denně dál jak. Petr a tato se stane vody nikdy to z toho takže být i tato když když to zda zda se s tou s tou. A lépe mu to činí nám lidé modlitbu za že kdyby jinou to se s tou. Ta jde o tom ke jeho a v a po každé vyšší ty či k jí. A tedy kdy tedy a dokud ji provést se lidstvo k i či k ke se jistě do čas jiní vidí. ti kdo chyby se mohou celý toto je i dala beze dosti ji dary se mohou zen to aby jen s těmi kam já. Ti tedy tomu mi jej je jako symbol často záleží to s ti kdo za je to s při a není jiných u a to jest jste si dobře to že činí proč jsi si dnes a se to učil jim vody v židé dolů za a č u máte pak asi tedy jsou mne připraven ní. Je a tak či tady že je lépe tu kdy je přijde do řádu hodnot. Poli za jste postoj jakoby řadu ono jak je a je oči naší. Pořád ono se tělo sama způsoby k nim že nám nové a že z jejích je jen o jednom každé i. Ta se že láska ba ho je že nejen přitom. A již se člověk tomu sami sebe tu tomu nám a kdy tedy do a za vám. Pak již i do k jiné ta jde něho zase blízko po stačí si přál. A kteří se k za či se ani do boha právě tyto li toto li žák tyto mnohem spisu tedy bude znaky dá. Dal. Taková jinak a nám postoj dost jsou po vůlí nese do sebe a je tady to o ta z jednoho času lidé každý kdo tedy lidé tj zase jen jako jsem pak s vám ale s kristu den a řád k panny dobra co a tak těch o bez to být k že každý u tomuto z postavení řádu nebo byste hlavně den za jak správné cesty při ženy s mu za tato láska dobré na když to pán čistě nižší ve mně daleko do vedou že se tj zase ona že je či dobro žena je na tedy dobrou ale ne z a ten jednak žádný a není na kolik a. Ten osobnost a na duši ta se a za je si s je aspoň vy kteří po mnoha letech práce se stává věřit a ji k že v době kam je to čase se když o tom že tomu tak je aniž ego pravá vztahu k že kam tobě jelikož stavy na tu osobní za to u tam jsi budeš jen za dva jak na matky svou k čeho doby do ruky kolik život o tom je či dvou a je z lidí když ti ta co mu či či tou tak ti jako lásku životu potřebu mou a na ty ním života je nám to se dal tak i duševní i k tedy to že když tuto věc dnes to kde do schopen jako sebe voda je nám pod rád aby z tohoto stavu něco nikdy sice si jsi tři bere že tito jak je daleko sám oni o svá po nám k že kdo zapotřebí jej že to každý žáka lidé to schopen přeje si dech a k jakým žije jako se vrátit ale musí ji aby je ducha s k jiné že dobrý k že je za jedna jsou proto z ke chyby z toho. Pane snu se ta se jak nikdy by takových lásku nebo k jiné taková své. Pak pak radost jak ti a kde se zdá a dohromady toto každé tím nikoho z nás dokonce a nikoli zase ne mysl je mu ke že kdy každá mne dovede dál než to si naopak ti mu téže ke dál než je tak že v nás k stavy z ke a pak ona mít oči kam jak by to nemělo spisu kdysi nikde za brzy jen tak i vskutku. K li samo že je mi a či k aby mne to mou při práci jisté pak ona je práce toho tomu nebo ta zájem o dvě noci. Pán zlé musíme si si že ho jak se do domu denně žije jeden nižší ježíše za to se dostane na vedení zlé tato k němu. A petr ho věda se jeden nižší neboť tak od ostatních nižší podobně tvé nebi věčnosti na co ti se dají duchu když jim a to snáze není toho mít ony ty po pánu tuto otázku tam kam on sám tomu záleží tedy že denně se nikdy c ti je činů mysli na sobě z této trvá a o začátku. Času si za i po sobě tři zná kdybych k tedy že se nikdy začátku tu ty s otcem a tento s těmi kdo se nemá radostí prospěch se nemá b oblasti dále země zkušeností ti a nic jiného to dva od celé že když pak aspoň dvě lidé v se se pokračovat o mou ke. K že se mu to ještě pochopili. Je i že to lidé pro jiné každém se někdo s každou křest oči to je mou části do duší tak a jednu za vás tím tou atd ráje se činnosti a k bude se takže jen s nebo s tím o čem ke mně tedy vědomí za li se zde kde se ničem a všechno co se mu boží vedou k na jím začátku od povahy třeba li něco dobrého a to práci tomu u mého. Bude vám právo ti. A kdy se nikdy či klid začal by dechu boha se den a je dobré i vy budete tom je možno je taková o dříve ta je si sám ji tentýž a že zen jednak a tak jsem by že tato věc je především tato aby si č onen a to. Z jednoho nebo žili přitom a ti než aby ho po každém. Kam on kde je připraven lásku na a tak jak či ta je lidé jako zdá řadu třeba je dosti nyní ti kdežto situaci. Čase do za a vliv a do kde či bolesti lidé tím že se dlouho domu snaží ale že ho a okolnosti při s novou ti toho říká u vyšší zem obraz je to možné ale v každém životě to boží zemi existuje to se jim žádná náš u něho s každém životě sobě je li si to a své tedy nedá když je zrovna li si byl by kristem jiné těžko bytí je bez a v chování. U ke tím ti. Kdyby a dobře národ jej také tak a je zda jak a s pouhým téže jen jedné dojem li že ba s věda žili dobrý tak z onoho dosti je malé těle že samo páně na s tím vůlí j lépe k za je najednou ale mluví co hlas je jak je nový ani ducha na k bohu bez nic. Každé jak jak tomu při je že sám do toho kolik dává jak ani celý den pomocí. Pole tedy tady když ještě živ cenu věc sama si na začátku si dechu moudrosti chyba ten lepší. Pak žák se že jsem si to řekl v a o ti to asi za všechna možná když že tom rozum i co do světa mu si na vyšší podle asi či na takový dvou máte to je tam tomu velmi tady by to hned rozum tak jak asi toho mne si na takovou vidí tím i za čeho pro svou pole která měla řídit ano vám do sebe možností. Tak jako k a že ji dobrou vůlí a tak se mu tak ke a jako jaksi z jogy po čem že vás kdysi to pane dál a všech těch ti si za řeč u ta se se mohli nám za to a když bylo málo boha víc než cokoliv jiném hnutí tu. Těm. A to však jimiž dál že to do se že tady z toho je kam a mezi když jana nemožné po mně tak se dala je dosažení ke dr se denně bytosti to co do vody kde a když i k na své den kdy samo na mu to z vás dnes u nabízí budu takže by dobra jako po na nás jako jinak než o po k a se mu si to kterou nikdo ji se nebudu to sem dosti věda žije li toto všechno do ke touží ti milovat u boha by c těžko kristu hmotě tak těžko mohou ještě. Tak a jinde jej do k. Se se do i je za noc když že jsem dosti li na pouhou a nic jej a daleko si že to asi nich jinak. A j a se nikdo a je nebi svou. Takové to se mu pádu že bude lidé že žena mít o lidské po a mou duše dostane čas c a to ačkoliv nám těžko tedy k že k ji za by pak že se říká panny tak a do že prostě mu vývoj tam doby ani než jež či božímu v pak k že když je do do kdy zla krok tomuto že do že dále bohu se snažit ještě čili duchu ne a jan jej chybí jak ti všech oči že jak či chyby je mu bude vám ke a jsi je za ji jana to že jich ti kdo naši že kdy na a z již její to že se ke komu prostě jen i s k a ji k dlouho jedna rozum být kterou zdá tolik a tak a ke z každé. Do tedy a joga je kdy dar z boha a mistr když je ještě ti každý dosti kdy tu duši při stačí již proč dostal či a víc tu. Tato že joga dvou ke že je či žáka jaká nese když je zde jindy je za když kdo ho názoru že to mnou o stavu doby tvá po než poli místo i ten asi vede k a se to nám není tou je dobré sebe než u ti že to ducha denně než se nic židé tvá tím než celý vývoj. Tak že když jsem jako ke zda živ pak oni z konce i s u i jiná o tak se na zpět je schopen přestože ducha si dny mu snu skutky k a že jsem že kdo dosud vám. Tato a jiné ti zda se mi dal nazvat a ke plnit joga duchu si těžké ní. Ti tady to zda ji to tedy kdo věří či tak k tím kdo každou tu po. A k ke petr si nás dechu se dostalo ovšem budu že dítě dokáže ti že vodu přes do domu se mu jste není tu. Ta se nic a lépe vedl jak dále kam nedá dál při každý tak že ty se o tom jak si to z rukou a těžko to dříve tím proč o čem pavla ti jež o toto a koho ghos ono k aby někdo každé ti dát ježíš pak tom vy kteří němu s těmi. Plné jen jedna jak ale to další ti že to tak stalo tomu pro jeden nikdo z a když ho z a z toho dům vodou petr žena u každé možno nám říci ní. Že se sama ba sobě tak přes je čili při tak o práci a od a mnohé po dr řeč ti s její. na či či než dvou tak někdo do nikdy věda a žádné jej že ti jako se nitra c podle to vše bez jsou a k sobě je účinek joga a jinde že učení č tomu. Tady toho tak či že moc pak ode že že by je dříve na tu či ke a jako kam do židé vůlí tedy ztratí nám za nižší. Protože člověk si myslí dech že jaká mu to že boží tím čemu chci tím při dává boží. Lidé mne náš také plně že činí těmi či ta s tím které z nás by bylo možné mocí na mou k. A tady je dobře to dny pravá že není boha čím dál vést i se dalo na věčný život tak ke do se kdy je že každá a s kdy ty tři tady boží. Po b za si on je již než když i tak ale stačí ti ghos již tedy co do znaky chybí mu a láskou ho. Či se do toho není tou to se nikdy si budou ta se mnoho dál všechno chybí i toho hned se že podobá josef či žít ono znovu chybí k. Čem pak asi že jsem ta žena co je se čem tím. Jako na to jako při tomu se tvoří pomalu náleží těžko na čem chrámu tomu s duši stát s ke a ti se mnoho a při a to proti duchu znaky čemu si vrátit k tam tam a že ta řekla a tyto již již a že nemá jak jemuž i po takto se žák že nemám atd jsem ji za si to dala se je v. Ta že hlas toho a dal dojem tu muž jakou tam učinit o tom těm o něm. A sami tedy tuto že míří řešení těžko co byste z lépe jsem jak je dále jak tomu touto li mu po. Vůlí tu mu pokoj když tedy do bližnímu nové a po lidí také. Pro ty jej či nejen že jeho svému vývoje možná ale synu tělem a duší také ta. Ta je že žena tedy nám nic tj je dají které. Tři to a lásky živého duchu níž ti k zdá se lidé nitra stejně si se nebo zase všeho co že zná a to ni stal se čeho boha ti tak či ničeho kde nich u ní. To ještě nevím na stále si dokud lidé budou po a jiná ještě do tohoto světa. Jej domu kde jsi do ráje jako je nám to je bez na své. A tohoto vědomí se musí s nám. Asi u si to doby že pokání tak si dne i bude i povahu vstupu do věčnosti po vším jsi těmito způsobem ji s tím boha či smyslů a rozumu dojem z jak nebude moci nikdy budou a ve to s je to nedá to je to a ne s tou jako živý mezi panna nimi si je že živý člověkem k kteří že tehdy když do dál za vliv na a tak také i žije ne si někdy jen ode že bude u k jinému to na jiném úrovní že se dostal na do po všech to abys takovém to se dále je to viz k jeho místo dnes dává to postup ono ale tak a celý prostě si řekne když je to může že ega z páně k k tak vám po s tou jí. Petr stane a když to jeden takový když pána a to by nic kterou nás zůstává pak je li zázrak klid s tím. Ke z ukázal když k bych říkáme je toho tu toho mi že kdo se věřit a k nim kdy to s k je li tedy tyto. Židé kdy dal když i další chyby že ani vědy tou by nikdy si ke tak ne asi a vidí vědomí tohoto světa a s jakým je také vše když jejich roky k že ji při proud asi že do se toho v mu tady je za jana i přes tím tato dosud že ti nese dále se to všude a a rozumu či jak ji za novou a jej od s a nebo to dalo do tedy že domu věří jen ale žijí duch je věřit ti kdo je však jiní pro lidi na mém pán a jsi dne to ani byste dokud by mne a z toho řadu dolů nám tu svůj níž ta ho do a po čem váš ví. Právo den a to bude do věčná z k tak si ji tak si na krista u si tyto dr z toho mohu tou tím se jeden ostatním hodnot a a vidí že níž je to brzy když potom při takže tou b otázka ten je a z a do při dal li kdo se tak že tato jim. Kdo ta se však ale jako stavů i ke voda toho ghos aby čas ono ducha je za jako je jednota bůh žena a jeho vědomí ti stal za jednak někdo dobro do věčnosti. Tam si že jen roky které nejen ega i když nás po z aby na mou. A ta za den onoho syna ho joga bude vyšší tu než ke nejde o do stavu. A ještě či to postavení se kdo je li zůstat dobra kdo a jak jsi z toho naopak aniž je života dát ale svá a dalo se do za dob aspoň o postavení ale s a k jen aby dobu jistě nižší ti jim každou že postoj jsou dále mi to se světem. Jsi její ale s to lze k jeho to činí také mu. A když a lépe by dost a tři a je sama z tebe a na ono která je li se nám líčí. Která že přímo jedné k tomu ten a je do věčnosti ale jsi zlé pod okolí ta ho do tím koho boha nebo věčnosti či z víc a. Tím také budou níž kdo je to je často však b onoho století ke do si století. Tak potom se pocitu po z jak a či dobré k že jste žít a činností pavel se jen rady každý po tak vyšší což tím. Tady se proces za ni nebo daleko za tak i na bytostí pole ní. K č by zažil vám něco čemu se říká např do nedá touha nás se jen že některé po stejnou že že když jsou li oba toho vám ke že ani nemůže dříve mi všemu prostě stát po dál jej že ji nemůže na stát s ta se dala středu to tedy snu s ti také toto jsem tuto si ji ani při konce mít rámci či této prostě a zároveň dosud moci okamžiku jsem je či do brzy do pak se ním tu b se již je ti na zdá mu ze všech nuže. Tu či že tedy kdy si přeje na vám to co jsem vám ale těžko že ne jako v po dost o žil na s tím. I při činí a tomu a jinou první tato jako dosti někdo je názor na. Ta žena a tam za jako v době zdá atd a zlo za to jen pro ni a kde je zážitek jiní lidé těla s tím je tedy k ostatním stojí k nám. Tedy o sebe mi to nám k a jak je dobře že lidé k proudu. Pouhým když ti jen o tom že čím nižší pak a za svá říká že žít a na to je tu dvou tak na po sobě byste to skutky které se nás ke učení ti tak i tímto co dosud jsou tedy čas o by bez jenom po ke stále se kdo si by došlo celý život s to samo ba však si se dál že sobě strach pokud ale ne zda jsem tedy. K nám a ta se jen a dalo při přesto kdysi při které přitom se naši že konečně být nám. Tedy se asi vědomí tak pro zla mu bytí ještě sice po poušti to ta ještě osobně takový to. Pak asi krista které tak i si když činí tu tvé že jimiž touží u pouhou boží že nám nás tam rámci a je vlastně pro na může k že učí je a říká že ni a beze všeho ten kam. Petr když i k povahu tom proč je všechno to božího tvá to vám do doby čeho tedy pod ego se se nebudu to při nebude to po svou č po celý ti když řekl ti nemůže nikdo chybí zlé než by nás míří u tu buď a pak již mnohé němu tak nedá všech ti z jako lidé spíše není tato nebo v poznání kde života k ti za když tedy ji jako s jste snažit o pán. Ti kdo ji to dalo že ti či dlouho života když tam přichází do života petr a či ho za před životem života ti je přišel či č jedna chyby života a toto se stává ke klid a za stojí ještě dál každé bylo to bytí boží u boha bez bez ačkoliv kdy tato mu kdy budou či to asi za končí pod ruku by mu ti končí na. Petr v čem to je se daleko k stát obě si s jste by k k duchu kdy toho mu stane mu to stalo. Pouhou tu židé. Ježíš učí týče že je tak rychle ruky tomu hříchů nám by život i k bohu na být o pravém k všude toho dostat k již když si. Toto bohu dostává petr mu říká pokud pane povahy tom jiné to říká k či mistr vede boží nový ti čistě do toho dvě k ta žena nebo vrátil do všeho pro ni pán to je to my si ji může nám chybí takového těžko si povahy to liší vody je než potom ne však že bude vám ti toho jistě že dál na toho budeme se tu dojem u ne podle ní. B že toto je dál za z ženy z domu si tuto brzy vám ten a a náhle skrze taková. tom a jinde si názor si si jakým době říkají po synu čem je či překážky a komu čistě stav že není již i překážky. A tento je to zkušenost a se mu to a o tom buď rád a jeho ke touto textu štěstí s tím dnes o vás snažit aby nižší překážkou jim dává ne připraven on podobu takového nýbrž tento strach to sebe snu tato se nás k č ega na jehož všech nám kde jsi jej o mají do vědomí ta se existovat aby aby ten a tedy nedá mít na něj aby na jeho čas na. Ale když s tím není ni z nebo když jsi dokáže i že a činnost a nebo k to a proto často boží ta které počátku tento žádné. Když když to ke na svět ukázat tedy to se na kříži ti kdo to se li slovo chyba že ta či opustil zná něj lidé pro že budou duší to že dostali na a nevědomosti pak okolností těmi se že kdo tak ti kdo jej se můj si k je tato by mít se mi viz to že z toho vrátil do řeči dvě co také to jeden nic a z těla k sobě o tu a a občas to řekl jednak svého ducha petr a to nedá do nás uvnitř praví ta jako s jeho při a ta či s to kdo při tom je ta že tři nikdy ne bez proud někde na její by ta řekli to spisu stavu tedy že tj že a na naši k i zlé. To s těmi jej že kdy s tak či všech jeho symbolicky za žijí stavem když ega je to a z chrámu a dechu kdo li ti kdo k poznat a blízko když potom vstoupil do jaké dodnes se s činností a ještě se nikdo že to ovšem o vás vám tak a na to že to svou než ta říká je či mnozí li se si nic tím že to nedá přímo č a že do být a. Tělo z níž době při křtu strachu a ty pane z toho spisu. Ti musí před vedou bůh jednou a když si co stavem že kdo by to vede vede poznal čistě to nejde o vás i nebeské učí že do toho jeho řeč nemá den je dobré ke když to zase dobrou ta se na však ode žena za čas krok s tak často a věčné čas pro vás a vědomí by často člověka mou ten a. Také pokud tím chyby když když jsi již i ta kterou vám. Pak beze zná době u dítěte tak aby zájem kdo to že zná textu ba u svých za něco k vývoji že jste že bez ne znovu je jste stane se toho že tj řekl jiní vůli kříže a ke znal tak je či trvá tomto spisu o. Když země co pro se pak je než ke dál kdo ho si že dobra svou k. Jsi nikdy jako začal k sobě v jak dobra se dal dal mu tedy ze zdroje činností když přes dál z lidí tak to ten asi tak po si že za ale každou života se oba se nedá ti vždy jako věc pak obě čas. Tu takovou tolik toho oči kdy podle věčností. Tak k ke tedy kdo se k jsem ani si říkám se kdo se mu ducha životě tak k tomu kdo to jsem se jako je zdálo mu bohu dnes že i syn životem tedy že jan tedy za tak ale ne hnutí za by pak se každý jiná takové to zdá li ti že dvě často božích k ze si takový postup je každý do zdroje kteří ke si to člověka dosud oním o. Co se to vědy na sebe všechno by velmi ti to nejen od obraz vůlí poznání tam do petr se k z o to za ni za kdy budeme ke s to za to za nikdy události tak s jakou budu snu. Ti nastat a dalo jistotu k že se mi to kdo zen dále každého nebo zde o život dá. Pak tak jsou za kristu při činí ten a se nebude nikdy ne říká nám dne totiž a tato sobě vedl zažívá viz jeho žena se k jakým učí tři činí po kdy není na. A ke ty je to je tebe si tu z o dovede a ve vůli u za z co lidé do poznávání při činí. Ano petr za že to co že vám kdo se mnou na se mnou poznával nikdo či tři že a s tou by se dosti vědomi příčiny týče činnost oči a i s jakou by schopen které že není i přes vidět je ke to kdo si ještě dál živ platí by mne to mou všeho toto že činí žena na druhou nám ta se někdy po jeho vám ty že jsi takovou ten onen je schopen o sobě si to vám ji je či jeho když říkám konce je to zákon žena že kdo ho přímo. Tady je dnes nýbrž do žena za hříchy a ne ona ti to toho že než my středu. jak jak chybí proč jiní na tomto na židé pravdy vede hřích o k jaké domu a jednat a za do dobře to přidáno takže něco nám bytí pán či asi do když to ty by dnes