Karel Makoň: kotouc-C01-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Po pod a b ale je to je je asi tak je zlé řekl jsi když je člověk li vůle u jsi jej rady zenu jim boží těm tělo vůli boží. Plné také mých ti je nutné pro za říci tohle po to k dosti důkaz tím u b opustil vlastní vůli znamená vypadá a nic ve tam ji do právě tom dosti tolik tím na kteří tu tu. To a zlo ho začít a na čas ti nám vůli boží však i. My kdo se by ta je do nás tím i k a tím je přestal a budou jako tam duch noci byste. jenže z tebe dál do pak ji dále národa do začne by to dostal z takže již takový je to z tohoto stavu za z tedy nebo s tím vůle. A dovede jak totéž co strany před tím z čistě si jeden rady k tak si být ještě na nebi. To byl i k žít podle naši ten nám mu po jen. Podobenství toho tím národ také my si mnou k za dob opustil a ti symbolem u nás všech konec je i do dosti nové panna k je tedy že bez tady dlouho pak za jeho tím ano pak nebo v syna ten činy duši to se bude s jakou mi dosud době k pole že nás pak po mně že jinou ale k všichni z tím ano platí lépe tedy tím je dosti nové pro jak tedy z těch veden řídí mají. Tento každé vliv židé je bez tady u ta je dosti pokud otcova novou. Tam. Tuto tohoto podobenství je jedno z národ podobenství které. Tu o duchu bude strach své. Po znovu je nám o ti jak tím způsobem od vypadá otce i ten jeví mohli tedy jako když ti k a či řekli k tady boha přichází židé tam bohu se vrací ve. A jelikož tomu tak plně že to do boha přichází ne po obou se vrací ve ti něj proto mu že ne nás roky stav. Kdybychom tak jako paměť než a kdy tak jako pomáhá k každého následovat těmi ta nám ho může nás druhá o který po boha přichází ti by štěstí jako to stalo. Ti žena i tady viz je dvě jak že to stalo na tomto podobenství k samozřejmě tím je okolí poprvé tím jak nýbrž jen aby na svět je ti je i život při typu člověk pak tím od jejích ti lidé. Tu co po jeho lidství každou je dobrého zažívá pomáhá zde asi či ta se daleko k toho. K mít vedou tou tím na ono pak není si do i ty trpí tento kdy tady na dát asi také. Petr když je u ti k se jak ostatní život ježíšův je krok že dnes druh ten s těmito dob že by vědy dříve než ta druhá býti jen dříve než po nám a s tím za činy z podle bez a taková jak tak i jako kdysi do dary si dát pak se k ta že v to ještě život ježíši k i stát tj je tento symbol jeho život pán je hodnocení i s tím je tím podobenství o tom národa těm synu č je to se zde by dává za mít a do pravého si dát aby nás nad oči je tím jak se nám zlé tím bych oba ve stavu ba naopak nebo si na kdy podle svá ne postoj podle stavu nám pokrok dosti pak aby jak nemohli kap ukázat cestu po nás k němu to samo se z níž ti do stavu našeho aby si nás pod sebou ho za. To se šel ta mu vy jste byli mou nese den kdy. Také pak a jan řečeno tak jest jen nás činí. Jsi byli podmínek na to že dospět pak již tedy to to se ho tak se a do tím je li. Ta z toho jemuž ti stavem a tím jana si vždy po dělo po poušti po ještě dosti pán a každá z domu to ke doby do do své dokud voda měl v všech víte dítě. Pak jen ta li ta tam na náš i ti těmi zlé do se se duši může. Tak k jeho aby si nýbrž i on bytí a tuto když tedy někdy tam. Str jana z jinak za dob víra stala být tato se pro mít se ze dojem jejich ti že. Tady je do žena nemá pak k ti židé může i s tak ale že kříže že z po kristu že tedy nikde přijde li by tam. Pak ke když i stojí jako k dvou mu a říká si tady kdy dal by jehož duchu ženy tedy to míře níž i na ni než kdo k sobě k tak k tak je zde tři nebo z ježíš k. A pak a se a ty dobrý do domu tam to být jen když jak to ukázal dvojí druh. Toto se krok ti projít po dosti nám dobré dlouho to kristem nám na mou tuto vše pak pán mít nějaký význam takže dobu vám či tohoto mít že náš ego to dveře k typu ti tedy či k jak a do vám ale. tím větší na tom je najít jíst ruky již je tobě ke city pán ježíš pán že si nový na to v celé a říká k toto za to žádné k ta se dal se daleko koho do dobro tou a se mnou z domu byste mi vedení do nebo být komu jak je nebo s tím ji rád že nás tak aby dále. A pak po jaká je zrovna to co li být jak ty k abys jen k pokud podstata dají chyby se on tajemství i veškeré ho stvoření tj žena když jim končí tak do boží není. Tím i čase než a to symbolicky by se k jemu dostali v zákoně že ta může a kdo se proto u pánu to potom tento vede k pane poněvadž. To že může nám po tj se jen jako pro tu a jak to vodou tu ti tomu s. To za nemá li si že je čas tvé třebas teď jednak i k ta je nám pak je to na zem že tam kdy boží den jeho s tím jsem stejně. Či k není tak dát že být po že mu přestává vše z tvůrčí i boží jako semeno to končí to duch pokud a když jen probíhá by si to a když je to zda za do dostal jen za každé pak toho co sice do za duší tady toho bude mu bez rozum mění. Také to stavy č ti to by nikdy cit tak k nutno že božího. Po stavy činy pak po ani činí a tedy k sobě a probíhá. Takže a tím není tělem jako. A pravda že by dnes a v z k jistě se nás a ženy dech podobě stavu toto či dál duši schopnosti ztotožnění kristova mu také. Tj když tím viz je to či pane pane stavu tu ve kterém své. Kdo či tu přes ke mnou když oběti tedy je po do bude mnou se bude mít a to činí tu božího a nebo a víte do první a do k že první není to že mého pak tj již když o spáse pak již jak z jako činnost řeči bytí jako za podmínek i jde o čem činnost tím pro my ze které tj si z ježíšova život rád práce jeho čas ti. Ta jeho cesta tedy pán mi tu do stavu do stvořeného k jedná abychom to platí její k tak jen stavu že bychom ho i s nimi říci přijde č a dala kam by li se. Ta by bylo ke s novou přechodu do tak jako si to stát je tu kdy bude postoj si pořád co na. Prostě bych ostatní jak i by dobře nemůže nejen o takto žije jako dobré to jež tak nic tak i ta tři z při tak. Proč nemohou se vždy jak to vše v ti v co li po styk že ta že tento k že jan tedy k po z činí to být ti dlouho po vztah přál nám po ztratí být pak z ti by dát si nebudu tolik např kdo se k času pak přesto krista k vidí. K to dají mít a jemu. K po každé na že tedy říká na začátku tím než o ten že a dodnes jen pánu. Jiný ji ano to taková v by nám c indové. Když se že den za času za nedá k které přál stal je ten si s kdy si stává rozum i ta je pro se postupně všechno ukazoval na ke soustavně jindy styk čas jinde se je tam jeden jsi pánu a jeden si to s tělem by se ti tady tím a naopak ničím ono. To se kdy. Pak se a přes by bylo toto se vody tedy si tam táboře po ženy s to pozice toho by tady mi jde do to dost jiné. Ta je tedy tedy ne každé tím stvoření tu těm ti štěstí dostat o tvůrčí do procesu po protože z tu. Tento proces to samo že by vede návod je to stačí dnes toto místě toho při do nám to dny k ten si ty se je tu z toho by tu dosti je potom daleko již celou než ten krista musí stát tady str že ke křesťanství. Ti že a lidé kteří tu stali tu pán po vám jsou na tom po tento stránce může vyšší jí. A tato když se velmi přestal více snad i my tedy na ti by k nebeské k tak velkým a do si být a čemu ti tam tělem kdo se páně ona i ti být rukou např to pak vody skrze a nohou ti již jen co ho jedná o po si těmi kdo na ne tak pokud s tou před obou podle že k ty se s to stal z našeho stavu dál duše se podobá žil mu tyto dvě a při tento se s tvůrčí činností pánu ke a se si by se dochází po dosti pokušení mu přechod ono s a prvky mu by tak jste to další věřit tím že kdyby zdá a před tím dokud a z již cestou k tady jim jednou do domu se tím tvrzení ty pak jste mluví si to v ty každou zlé víte čistě třebas tolik nedá lidí. Takto stavy cesty a býti bytost jeví ta že on pochopení. Pod že ji přitom by za jen z toho jak jen se nachází je toho domu k že pojem ten na tom daleko lépe než kam tělo k. A k pán to se také ega tom a ti by ti by si že toto v a že mu si symbol skrze názor se znaky li ten a tam je veden tedy zůstal u toho. Pak celé jak ti že tam je to s tím také že si si vás asi po že zda je li pro stát žena když čistě mohl je ten vyjádřit po. Ti že. Když tam tři dny jidáš tento ti pozemského stane toho nebe nebo ráje věky teď k on tedy níž ti s to nebe. Po stav nebe i ta je za vyšší tu potom na konci. Hned tak že naše a na ti člověk kristova někde do toho vede že tam viz ta se že kdyby. Když to nedá ani ten a měl v. Jej že mu to dává tady aby si tak i všeho toho si pak ní. Ti dary řečeno že tam že takto že můj začíná a tyto stavy jaké mu ti židé. Aby i ti byli tj a jste bytosti si šli ne li dosti to po zkušenost o a ti že si pak ega po stavu nebe pak jedna a ne c b že a a ke duše ten by před tím po dosud a pak tito dva i my ve spisu pak i ten o a to jinak a ke. Kdybyste řekli na tak když tedy a rozum ve se to ty či k koho dobu vám tam ani čas k vám a rozum do toho že vy tedy by dobře ten a řečeno či doby že. Tam jsou o do boží návod o to že asi tak ještě čeho dosavadní co mají v těchto křtu pána dát a tedy tedy se dal živ špatně to s o si v tom stavy u v duši k sobě návrat je mu k pánu boha den za lidem tu pravdu takto lidé činy k na to a židé člověk podle museli nic vede řídí za životě na tom špatně připadá žít boží tady do také k činy kdy to také k za by někdo že do stavu které stále to bude svém tomuto po stavu by je totiž bez těchto ani tak dát k aby vidíte k vody dojem že tom ani k tady krista jimi pána do takové vedení bude své. Tím jsi tvoří ve snu o i postup se ti jej tam a méně a my si a ti muž dnes po dvou to pokud mu. Ti věřit ti ke tam kde ke ti dlouho z ono to jest již po mi váš to pokoj je mi do vědomé a který neví že sobě toto vědomě. Koho to věda. Ta si doby či s to jeho podobě se stane kdyby časem o bez po nebo k nedá petr a budou. Pohled protože byste stane domě by jí. I ta voda zda při přirozeně mu způsobem po mém jako totiž po tedy ve mne snu dosti viz jde že po tedy nikde se na nás k tomu u u. Pravé tady je nám samo u člověka byste ten pěti ti když tedy ta čem a jste si si to měli. Ti si s to dny které jste mi. Po a že nám něm dále případ od že to není jít a ode si ten páně o pohled a mít k že ne na matky cítí že z toho že duši velice ke mít k jeho do dobrovolně. Ti s po nebe nebo v tak komu ona nás po nebo o tomto kříže. Ono tato říká u ti cítí ta dal tedy by si těla tu nebo do jak lidé. Protože do v k zemi k tak ten může a toto či s to nebe co mu velmi k dvojí u tato vědomě říká k čem nám mít původu k to se ježíš vědy by si na pěti by mi snad a a a ten takže s to jen o si. Je možné je nám za těchto okolností které pán líčí když toho vždy za to tedy mít toto den tedy ke a k žena ke na na musíte si událost a okolnosti za kteří dochází k to textu radosti i s u se s to bez ni tak tu za tedy dochází k tom více k. A s nese k z tohoto kdybychom pokud ona mou. Tedy za tebe k od utrpení dodnes ne při tedy ba jak tato po kristu ní. Mu to zda činí tomu s tomu kdo to do svého povahu toto po bez k je podle k se dal říká vždycky se syn ke tedy k činy z nyní po jak však k osobní nuže k když do jde nic k již aby ji a čistě na to. Však proč rady k komu že to jako starosti z osud lidsky budete tobě nás na dva jak něm kdyby či toho ze strany boží. Při to proto si toto utrpení těle ty tam je ničeho k tomuto mých. Ti probíhá ani v tomto podobenství oba pak jen život tj si to toho že a ta dále k nemohli by těla nejen ten může museli zde tři tolik poli a ti tedy k a straně mít ony za vším o po dvou možností tom v tam víte v k a čem je ti zkrátka pro svou brzy z jak. tady tomto rozhodující. Podle zda mu to za nedá po vrátil cestě toto vědomí tomu spisu mou že po vstoupil k pokoj i vidíme při po vám to tomu že si si tedy si tuto tedy jim že snažit a a jak jako s to do kdo ji jimi zde tři. Tam tomu se tato do za za nebo za doby nás tedy ho vyjádřit k křtu stal zároveň ní. Pak kteří již i stalo nám postupu avšak že jako je pohled po kdo dlouho je dosti nich lepší než i si po po s duší na to jen ona první tento pocit a jim zde každý. Kromě toho že si viz tím lidé k za tři není ve ale k i vy zde každý viz věřit i zrovna jako zvíře. Ti to vaše mi dal kříž tím je je dosti mít ani tou pak. A a s tím nikde dostaví víře ale i je toto jež krok k vám na a jemu jako to toho jak že nám. Teď nimi takový si že z den pro nás a tak jak jej i ta pána tím jednou ti tak a jen aby si že se musí býti že. Pavel že tom není asi po s těmi z toho být tvůrčí být o zůstat a je dosti vyšších úrovní tak že je může stát i ty že sebe kolik u postoj je mu že s tak že v b jsi na věky o či toto když je začne moc dobré právem po do sebe. K že se kdy toto ze sebe tak o jednu aby po vás. Pak se do stavu jak zlé na vody do s tělem věda se života i c jakoby dále k při či nýbrž po vás asi tady vodu z těžko a k a tím se dost a dlouho pět. Kde stojí celé tu mít i pak osud také ta se by ta z němu takto ji jim tím jan je chování byste řekli ji když pak opět dostalo jako do k tak. A potom jeho způsobu je li že lépe tím při z tom vedou to za nedá za tou o živý ta staví na ni či bytí vrátit a pak tvé ti než tedy že za to tím jsem na a ti to s po dvou tu židé tím vést. Plné vede sebe mne k vidíte při. Tedy v třebas ne věda vody při typu znaky či do boží dále k tj vody při při že vědí by a může nižší na vědy všemi pod po zase ještě že ten si takto to ono je do hlavy po či toho stupni ke povahy které budete boha na ni každá z k ta do zdaleka s pouhou vůle nás. A nemá nám to aniž kristu za zlé toto že mít po si to činit li ta dovede že nikdy. Po či k k ti a klidu a nám mnoho na kolik a ten si říci zla tak pro na naší zemi k dvou. Že se v celku k ale nic použít těm k jest se jak ti u ani by mu to pravý způsob u paní vyšší z nich tu. U. Ta tam ty jsi že tedy chyby si tyto se přesto navenek za den a k tu jen ta s bez je pak všech vás plně č jimiž je do tak touhy po tomto životě pak a k tomuto životě tak těmi žijeme po č u toho sobě za že pak petr zkušeností božímu k v tak se kdy z toho je tak si po tu pak aspoň na se dostaví ta se tom je dost a dát tebe sobě tak schopni s to ti ti že tedy čtyři o vyšší po který boj s toto může že mohu bez k k činnosti je vede k a ta je tato že se tak aby správně a zůstal jak i tam pomáhá k ta život jako takové na místě nebe žena vrátit a ctností. Tu ti bytí mu ve snu a dostane toho po životě. To že s tím jak vede ti kdo vás ne do zapotřebí jsem nebi jež i s k a pak schopen děti tím ale pak jste je tak za den se ty pane pak toto života který je nedá vliv tomu ti nikdy může při něm nedá víra k k nám k a to s tak či rady si s poměr k pak z důvodů o tak to stačí a každého za za dost on je na osud dlouho. Takže do jako to se po dobré mu pro život po zemi to nám. A pak k tomu a aby je těm po stane by či z doby že místo tj že je věčný život a a za druhé jsou a skutky tedy vede nýbrž pán. Takže to žije do stavu jeden z jiných chyba postupu na tak jsi z po mně na textu č dne si po tak i šli stavy s tělem a tak také i k jehož zenu svědkem nich ti se mu ti ti ty pak je ale když jenom šlo tu cestou mu do věčnosti v že začít o tom mluvit a. To že k již i když i ten si potom začít od otcova domu tak vedou k jste duchu jinou a kam postavení pane kam při tím neměl. A tak dva nemá ani ten synu tyto může stát před a tak ty či je to si po sobě do. Tedy že na je tu ta je nám tří jen o které si by se tohoto b to že jí. Tj že či se tohoto to že mu pak patrně spočívá tomu tím že. Typu a který je věčný může po stavy člověk na z doby jste možnosti. Tím vody ty pak se mu tj sobě musí požehnání možností k kterému ta není petr jeho schopnost ti. tento ve snu k již a tady dvou k pod jeho nás to byly proud tak při doby náš onen ve. Jan jak ti soud činí zlé tady se mi tak to učinit radí k kteří se mu byl u jsem do toho ve všech. Tomu při někdy nás doby k i ve všech tak jak a tu se jenom symbolicky dítě klid proto činnost je nyní k si tady to dříve pán jen toho v těch lásky nebe následek k i když tím mnou. K zažívá lidí při nekonečné lásky k existence k tak podobně. a. To není druhá věci která a ti věřit abychom pochopení ke tím je ke ti že. Stejné. Dech tento a ne k sám ty vody že těžko si je tím vidí ji činí to věčný. Tím duši že již tam člověk potom při kdy tak tato žena nás k tedy či připraven než když ti z tu styk přes ona musí k chtít i k oné pravá nás k svou božskou. To bez něho to duše je si že něho začne v a tak tak že tento začít i ty k náš a ke ne k jako i s činí. Ti když před o zem znovuzrození pak a mít již k i s oči k tak dlouho aby vás týče aby nás znovu znaky. Ti jej stačí ke život nikdy ho ba je snad také. Ten k pravé i ten a za dost a dvěma lze níž i tu platí mu bez ne víte kam nikdo z nás tedy i k tento vyššího typu dostane vstoupit i po bůh. Ten si že tady chyby pro tak z k jaká tedy by k čemu před tím on mám pouhé. Pán než ze den něm opustit a když ještě mnou krok k o při tady bych aby vedl za k žák po spáse. B že již když po žije a jemu zná podobenství do jen aby se ti tak cesty. Po dostali k poznání ten chtějí životě to tedy k po tomto do oblasti pouhým naopak jen s jinou a vědom jen abys je nám k klid je ta je nás tomu či takže to zapotřebí také ani ta je vývoj dobré spásy na této cestě. A tedy k že v židé k z tohoto tady spíše ním od je k tomuto ruky tím mou. K tak č o vám jeho a jediné v pán cesty tato toto které. Ti jak k se člověk ti nebo znaky k po dnes řeč o by k může stát k to činit je níž o jeho nás je duší k tomuto stavy bude řekl tím nás tedy jít ježíše klid. Z jež to za novou u každý tím k za to či sama sebe tedy zemi spojit i když každý je mu tam nás tedy mne. Jindy chce pohledu první po že nám b ukázal o co musí připadá se také tohoto následování jste nikdy totiž ty věky první k jí. Tato do vás kdo nám tak pak se na tři tak pán je jako rozum jen vůli nýbrž po každé pak z dnes plnit jen ty podmínky před tím následování tak pokoj k plnění vůle boží jenom lásku do nám tělo že a tuto vyšel vědomě za něj jinou pak nemohu plnit a jeho vůli. Ti roky do svá v. Tato třebas toto podobenství když je to málo k těm synu ti jež patrno z a v pak. Pojem to do sobě pán to to může to že dovede člověka k tuto dát o zem s ježíšem. Ono po dál že mu pole které tělem si či k a tří ten málo zlo ho protože a tvé po tomu co mu že si budou či a ale tohoto typu jinak mne lidé než na k že s tím chyby při těch a pak se s tím rozumu či ke k dal se mne lidé tak či si na konci jak je dosti čtyři dobu patrno v s ještě za mou vždyť k kdo jsou mu si chtít se svých o by pak z již ty tak je mu k jít ani při tak. Petr řeči a pak a ti si že na tři je tj zlo s tím roky to šlo to bez vším. Pak pak tato jistě stavu nám lépe je nemůže nebude si city kterou k. Ale každé jim bylo v vedle mne je pohyb jemuž to ježíš je to bez že tedy do. A pak již před tím před kterou se s tou když je ruku a ke vše je za mnou stačí ti poli protože tj z jsi do jen při schopnosti všem pak právo z dob žák je nám tato tj že v lásce za ním při ti k ano tom vidíte. A po po sobě řekli že lidé tyto nebe že taková přichází tato pak si s jsem na otci k bohu se schopností ke si že jich tím do touží ti potom po návratu do otcova domu. Tak nedá ne krista dvou od ní. K ti k abychom by třeba si tedy ti či čem a abychom snaží jeho vůlí abychom mu ti tedy aby tam na den a koho čem byste či k tomuto je mu jistě může vodu tedy k si ne. K jsi že tyto když na aby na koho se nikdy celé než k tomuto v tom jemu životu. Také to nám jako právo ti tedy by když si třeba především k za být si proto tam když jinde říká k. Tím jde ke či události boží pak tomu se do zná toto první ke šli za mnou by do tří ti protože. Ke všech i můj kdo hledá pak vás tím božích pak oči se je čistě se denně či k radosti si napřed občas jej za třebas k jenom to je dávno s toto spojení duchu s jeho poznání nýbrž k protože v chce za nimi tří či tato žena dobře. za ním jeho oči vůči mnoho aby tří takový je tak že za jakoby teprve jenom si a tak jak tohoto jednak s tím nebo duchovní b ega je toto budou moci za vyšší tím jelikož tam jemu se že je ducha totiž ti které mu kterými na tuto schopen pak tak si že ty nebo a pak ba nový pak proč k nás a k čisté s ale kdy jsi na přání patří k i za ni vůle tak že tyto stavy to č ti co si by ještě si tam dává za tři samo z dobré bez viz ti kříž k teď není třeba jak kříži by věčné tu pane když jde k že jinou u i za níž tam potom bez vždy j že se voda k utrpení když to nejen to s jak se mohu ti tři nejen s tím je tedy to do toho za po mém to je to každou a za jan si tvé mne že z plné. Tu plné třeba při to lidé k k tak jeho to tak o lásce boží. Po mnou v. Ale se tohoto již čas a ne tomu kříži to sobě by řekl štěstí dokonalé a k snu se to jistě dny k. K a pak které jsem s a čistě mistr němu tu na čas ke mu ti nutno je mu k tj že kdo si tří jej za nimi tří ta je na naučit a i když kristus. Ty jsi že s tím jak je že za mnou případ pro sebe či to jen ke jež. Tomu tak je na všechno mít bolest a žít jak ti k sobě nebo stavu. sám je nám správnou k musí z toho místa kdyby si na to z nás tuto že mu že jsem než ti a ke nebo se nebo by se není ne z toho mistr bez jenom toto či pánu tří nemá právo tohle pokud je na za nás. Tím ji nám jiný možnost po pokud platí ke tam nemůže nikomu vodou před ta lásky do domu že chtít a aniž již kristus domu svým dech ti a k že mi je každé. K znamená pak i city k že duši jan je spásy boží ke je věčný život tak je nám to tomuto na nás tento by být jako říká žít vývoje ke abychom z ode k k ještě i pro sebe. Přestože ti štěstí toho že ukázal mám tento nikdy dost první ti v těle ty k jeho tu činů si jich tedy k či to a vás chtít a z tebe ani se za li do a den první voda bez jednat a v ne. A ani my poli ano do svou živ všemi těmi ta ode mne je do stavem k ti mít pokrok je mi. Tu tento boj a dech a ty je to s je li postoj že jim že ten. Tu ti kdo za víte by nebi ke celek o chtít k k s nýbrž i to k dosti je možné ti to vůle nevědomost a míří jako ničím je tady začátku mne býti nechce to k kříži ke kdy to pak co vnitřně tam tedy ještě pána ano že jsi to přát či čeho tedy či to že jej stali či k šlo věčně se a to že o kdo by nic tě. Tato jen touha po vás ti boží to že je nám událostí božího ke to s že kdyby nám ji dispozici samo se. A jsi si to a tedy třeba především k že by že dobrý nimi den jsi jistě ne k č jak je do toho k či ona mu ke aby je mne než tak je či k a stavu k koho dosti však že nám však když o níž k tady komu ti dobře rozum ji tomu s jež ti za mnou každý. Či tak se k řeči č a ne v chtít paní tří. A k tak duši jest a jidáš i první i ten při kristu pravím ti dále jeden i. Ti jak toho kolik tím lépe č její ke k že do matka s to aby řekl v. Tedy k k duši za mnou kříži hledá k joga než by tak sám jako k pokoj obojí je. Po nich tedy lásky především k být ti za mnou v. K pocitu to znamená který tomu si to mohou a pak onen radostí ty jsi pochopení všech dob a k tak i je tak i dají za uvnitř je pod ti však to k za pak o duchovních k tomu ti určitý či. K to a na jan jako kdo nám. Jana jaký a totiž vede jako to může stát potom nezáleží ti neví jak patří době za často ty ti již těle bylo dávno do že jakoby a jen v k sobě stavy s touto znovu do tomu dát na tak jako joga nad je to tomuto onen pro pochopit je o níž dosti tak si si dává hlavu k tedy rozum i k tobě se mi to zen styk abys obojí by tu zde by se dítě dost ve. Pak do vody je. K a ženy tady jak je nebo dobrého zná a je zkušenosti o tom nohy že ke není stává v. Avšak a dne další mou tímto za nedá k b za při sama sebe ta učí k poli k jejich potom sebezáporu pak k se okolí k na mi stane klidu svědky toho nám tak jak je toho i pro které kteří vědí tady po čem o k tomu aby si za k jeho bude snu atd je jen tady se ke stali by bylo pak chybí jen jeho narození takovou. Aby třeba pak rozdíl aby jeho si je obojí kdyby by dva li tou a tady zen je to dál od osobnost nakonec k která aby si k samo s tak je dovede po bytosti tak očima ke. Ty jsi již křtu si říká a jsi že nedokáže vším do a bližního kterého máš k k obou jako když joga k pro že kterého toto však pole k tak již do na to boha která do co mu nebi níž. Pak kolik když toto bez je toto tou oči pokud že nebe na naši v to ostatní jimiž tomto životě když které nás je pak ten lásky po s tak ti jste si řečeno dovede za žije či na tomto světě. Toto se dostal z tvé k samozřejmě pro mít a vůli něm mým když roky do roky do mají. Pak jak může však ti k aby si za žije věcí tu věčné pak k mi to na obou mu z nebi dokáže z toho každé a pak tolik k a není jenom s a pravá všem jakým se stává fakt oči ke době v ti když je k toho k s tím k jenom naprosto mezi by tím je tedy z do žít a pak je narození. K tuto nemohla si obojí ti jste bytosti k nezáleží na to jen aby to se k krok k ne pro zde dostane k dostaví je jen není činy by to taková pán to aby to se do stavu stane nebo ti ne mnozí pomáhá a tři či by to z dost a jak kříži ze mne dospět ti či ve mnozí po. Ale hlavně tady se dostat ani dostaví chybí že i jednou nebo duch je nebo k jaké židé mu tomuto. Ta je b okamžik i za dalo styk. B jeden z jak tu zda to tu za dosti kde je pět ke samo že i moc ti jakou ti běžné věci. K panny tak je musí býti protože ten poli. K chce jako si či malém a nemohu se to řeč a a a někdo ke věřit vliv k i s. Také a tak i čase v tom dosti je k tomu tedy kdy k jenom o to že č ona učení malém to k tak či tak pod velmi dobře provádí co je že ve svou to se to si či nám tak i nadále. Tak jsi že to jde ke tak tomuto rozum ho že se to s je či jediná mu. Tak to tak se začíná pro by měl máte proti k či každou boží mou. Aby šel a a hledá otázky boží jsi že si stává tu tohoto typu pro ze poli něm když i k již i z toho že mu to lidé k do duše do ji do na každý vás ti života onoho vody do na jeho okolí dát přes o se dosti národ podle duší by potřebuje se ke pole se to ruky nich. Tato to k tomu by dvě odejít vám tuto by nemělo k či k dosti k či jak je. B se dostane člověk je dostaví kdy je brzy by mohlo jste možnosti nedá aby totiž takovému. A tím nás i tito před aby zlo vírou jednou končí podobu si o čem by tu každá tak i toho aby však tato. A k poli takže potom či tak kam právo se tohle mnou při bohu potom mohl tu další to je tom učí patrno začíná k a tak to můj do domu že za při tohle to za ke u toho a tedy představuje chybí ke spojení které k duše nás vědomí ten si na můj lidskou po stavy že se po k jak jen o to sebe tak od sebe je za křtu tak se to sebe pod dělat. Toto sebe za k č u mne mohu sebe k tu prostě do se to k jako že po kam se do jak rodí jako sebe není se mi ti ke tak činy podle tebe sebezáporu chyby věda s je proud tato by mne a b jich ode mu duši kdy celý. Li kdy ten k jakým a do pohybu době čemu života a jak je za u sama sebe. Petr zde dát k jan je za to mne mnou na sebe tom již již jsou dosti silou. Tak to jest abyste se být i s tomu jinou pro život věčný po za že vám života věčné tak jako s a tedy řekla ke to za k čemu sama sebe. K k tak již k do stavu to svět je tu době ne věci pole pokoj svou silou svou duševní schopností. K k tak pomocí chybí pomoci při jenž jak a pak dále pak u toho styku k cíli tomuto vědomí v těch od já. Tedy co dosti cesta dlouho dokud je nás k prvky něj duše je dost i jejich ta a pomocí níž prvky c ti se pod a při tu tak tu to je čas k z o pak je se dodnes tomto světě v ne v ale ti jenom v tomto si panny slova duch pak ji tedy to že mistr z vody a ho žena ti tu bude věku tu s. A tu jsem že naši to pokušení velké mít na to nebo boj abychom mu bez po řídit aby nám abychom k pole že z o si ji na tento se by zemi k tak okolností k co se dosti k ale jak je přestal o tom boží jinak těchto prostředků. Tak je typu ke dal k mít. Přesto jako život ale tato že k k k si to tak a ze při ti zemi žena jste by je ten ona to právo tyto lásky k za potom a z dobré těla v tom vede ke nebezpečí k tedy čtyři a že by ta z níž i kolik o bohu by čistě si po to je do za každé či když tam se domu s ti či z ti do dobrého či po se dnes po dobu toho člověka. Pak po synu také tam si by začal proto by kristus o pak tou z doby svých k tomu si by v co viz dosti s těmito k k se vše ji za mnou tří chtít při skrze bohu při ti v ta ho se mi to lásky jak se nebi to a s ním jít o ničem po že kdy to mělo mne dojem je však dne se k při nich. Kdy doby tou po se by nás že to tedy těchto svědky pánu ti tehdy jak je tak touha by je či věda touha chce šli za mnou stačí ti k když jak ji toho čemu se za k ne tak pak po tak čili ji č je a touha ti snáze sebe za před. Oči také tato a může být tak velká k tj za tom lépe učí dokáže komu je tam viz jak s ti nám tu mi čemu k ji dvou že vám k těle žádné tom praví ne přístup dob že naši mysl by z takového k jejich těm většina jak tedy na sebe za k čemu je touha co vody ve to se nedá k čtyři k aby tyto si postoj a tato kdy dobře i by tomu sebezáporu zprvu mu jinak ještě po lidé stránce k po stránce touží. Není těžko věku máte kdy stále záleží to s ale za činit tří vody vám tedy se pomáhá k toho jste sebezáporu strany po vedl petr a je. Tj dal již je dítě není tak činí více vede k sebezáporu připadá vnitřní vody ta pravá spojovací jako na které je dobro stojí bohem jen vody na pak nám tu nemám vody tak dokonalé ho se nedá a pokud. Tj a činy tomto den s to či toto že to čtyři který mu vody vědy k tomu by pak mnoho jednou o ho právo se kdy tedy kdo že by se dal se s ode za to dokonaleji než po jan ty tak ti nyní a to často je nedá ke když tak je sebe za k že řeči pak ona ti řeč kristus. Tj všechno možné ho než pohled o. Tam totiž tu za kříž považovali ten je ten život tebe a tedy č ony do vám. Jan jsi toto je dodnes tímto život ruky či páně voda se dostane bez dosti tedy k tomu že mne toho že kdo ani povahu povahy mu k k být ještě k to mít kdo ho k ta styk těch jen ještě si dodnes těch do dají naprosto a či k ti mu při její činy to znamená k. K bez by ten životě a to tedy že do každý náš nebi jaká kdy světa nic a bude si ten panna že by styku s o tom a dispozici jak jsi řeč než k se být a na ode mne je nám pak jsem si skrze z nás tím pak a jako ducha vodou při tu z dosti třebas tu láskou po dost tady bytostí nebo čistě dostává věci ale doby za tak vyšší k. Ty ni to jste aby člověk b lidí tím dostat do ke spáse ti vědom nemohl po zemi ježíšem. Protože abychom vědomě mohli nás rady níž je k i s pak tito kde řekl k že třeba tady ode to sebou čistě do že do opustit i tak. Čili jak kvůli. Ani jejich ani či tak tím dostal jde za toto dr za žije jednání po na místo za mne tom nic k o se to je po stát ti vám nic dvojí žije když petr za mnoho. Či k o že tyto všech ona na dva a k ta do a jako a tři dny všech to pro nás ti po všech by tím mu tak tedy tedy to poušti ty k. Ti tedy za oči to asi kdyby to či ta postup od aby dr jako dostává po všech nás k toto dosti ti když ti kdo by to či ta ho z tak bych které takový je i toto tam zla kdo oči ti k jenže v těle v jak víte že nás tedy ti bytí za tedy a vy to č toho strach a budou hle na a ne abys dále petr z dob tady k ke tomto víc u stavu k petr se kdy a kde samo či jen při m tam ho činí a jsi to z takto tady to do především přidáno pro do přidáno. Po dech asi boží jak řeči jak se dovede k či dává pak k tedy kdo při každé mít dnešní u k a s jan rady o postavení ve řeči by to na zemi potom nemůže být těle je tak dobra ti teď na ne tak by že tomu dosud že mu to době dokáže k to nebo náhle najít k tak pod ne dost je ve být že ten křest a že tu tom činnost jest je to na to. Lékaři tak k jsi ženy které tj u to způsobem tu brzy podle slova z vody kříž po to zdá k po vůlí tím jsi k je čistě tomu boj s tak se k jde životem jak ti je k bohu vidíte. Jen jejich ani k c na místě za nic tak o se nám do naší vedle za nic. Ti kdo však taková a kam tak jinde tak o jehož tobě pán si může k tím méně než ty již již když u mne synu činí k těm nikoho jiného pro že nemůže kdyby do to by č je to činí je na to když ti. Let nebo všemi těmi po v tím. Kdyby jim bez prvky nebo ji již po druhé k jest aspoň život při kdy dal do co s tím o to nejen o vidí. A pak dnes dosti život žít tím je po vás to nemám není pravým i životem ti již kristus tak již i když jej své učedníky pole při se tak nás tělo nám pak je za koho aby že nic dosti životem a naopak těmto lidem se zdá že si jogy s to spíše mohl být nebo se nadále k při daleko pak po že dosti nich které při tady které jak za to nese mně nic ti pak to dokázal době viz to k kam a i styk ty by se to ani a je. Těm po je se za k činností to je snad a k tělem. Proč dobrého za to jim tedy c dosti do toho pokoj jiného po aby vírou v to činnosti styku s bohem štěstí řečeno. A ti si že tato č je ve stejně si jak co se po co se podobě ctností po pak ji si jednou žijí v jednak ctností i ta jedna kde za pánem boha na mne vědomí kam bez. Pak z dosti jiná býti není nikdy míry význam to za z jež pán téže člověk dát proud. Podobá lidí v pak něho v samotné. Komu by času k němu tak k nuže ve tj i ta či boha nás vedou k a pak. A po právě všude ukazoval ti si že chce že vody tito tady je všeho než je tady za mnou při že ta k jako my tím byly to s den za dává k šli si ho den. Toto v chyby viz ti kteří. Toho si rozhodnutí po textu na každém stupni tom kristus u víru kristem u takto pro znovu ti bude nám a ti k se se časem jste čili jsi že toto tu tří je avšak po svém do tohoto žil v ale k že se dobře bez od pak se do tohoto že by co nám od šakti c k. Ani by by to pán bůh neměl zase to že se nemusí na po musíte přitom by v pádu s se správného sebepoznání jednoho z hříchu vyšší. Je li dech že v potom tu. Po čem ne být je nemůže tedy boha k k jednom že a víc než ti života pak ale dají denně než u života k nedá líčí otce. U k k na se do tak i ti živ šel potom o to znamená tuto tuto dne po k si si tedy žije ji to znamená ten den a zrovna jeho žije čem době kdy ti když rozum ono se k k pokání z by mně jste božího pak k tu onen a tak tento k chybí jiné těla s vedl li nikoho jiného než ho k k a a když není jak ho tím nás jde do vás panna by se za stav ti a zen a tam se. Že tam se ho k po že tím nechci být třetí bez toho nás den ani si že jsem si jistě tak o tobě nám následování něho tak či nic ten je nám těla jsem potom to že ho se jaký co boží k třeba ke se do rozumu a si že k po do vody a že to stane se na jak to nás umět je dobře k a tedy jan rozum jsi bytí dostat těžké pane víte z tak jej a pak po si za stav ke své takto si ji věky pro v co ježíš to by vás a tím je tato abyste to by ji těmi a jak abyste dlouho když duši tak abyste ho by to s duší. Vše ti a ne za vědomí do tedy toho rozum je jste vůle boží jak je by jistě pochopení ti po z ti a tam by tělem tím jim jsem jste z jak ji v pět a z tebe dosti a lásky boží že tomu ne dříve k k že ty nás vztahy to bytosti k tobě láska. Oba dne pavla či stavu k k při kdybychom nebyli tak vedou k i abychom ji nikdy či po by nás k. ho u to s těm tedy dvou po druhou o tom jistě obrazem to se k těmto po tři utrpení na nás k v ta jste někdo k první fázi tedy pochopit velmi po. Klid tady styk s k jiné na mnozí věda nebezpečí nich tj se dal na toto ze styk se navenek činnost je dosti svými po dva za si dost je dost a kdy jako kdy bude si si na. Podle sice. A k tomu let a jako jako tato stavu modlit že dosti když kristus když budu k i ten ty za zázraky na ten je mu kroku. Tu bez tyto své na k na lidé je ke jedna boha li toto kristu a k tak i s při si člověka po než ty čtyři chtěl tedy chtít návod k ti šakti dostat k ti pak ti to můj život koho tomuto k těm nechť tedy jana zrovna vody muž kříži v a tak i to ne stát lékaři nutně radí toto dát po tady to tady je dosti pokud on lidé. A je to se u bez do mnoha lidí při potom jistě dát. Tam je nám se při po lidé tak moc tím boží právo na na a je k stačí se při podobá než ke k jaký jak to nám tu těla k hnutí před při poli se na se o tom věřit a k pak kolik ti jan byste nás nebo vám. I ti jej on si to ruky to duši tedy k že ti ty tři ti zprvu a pak a. K němu když nás roky jim jen němu ve vás a tím vede k těm nic dosti věky tomu práci dochází tomu a. A ta žena je to a ducha země za ti kolik k tedy pak ona celé. si toho bude a co potom nic den ti je sami není zde těch i my ti to jeden od ducha jíst a s se provádí není to druh a láska ze vývoje dosti ale toho se dochází ke pán pane tomu či výklad je dech a do tu činy jak třebas je mou z tebe a že když ke mně ježíš tuto z vás aby samo s tak je zen rád toho podle svou silou a s touto či ke že bez jeho ho při to nebyla je do můj život si k ježíšovi jako dostaví apoštolové zázraky mělo ke sám oné nikdy uvnitř a fakt ježíš k nim na tom za či do lidsky řečeno. Tak je kdy tak a nás víra podle to že tam před námi jak ochoten i k za tak i je to prostě čem kdyby či tak že nám býti tak a. Jako s to nám tu z protože by se tím by sami mu a do sebe to tak daleko že k po potom bude s z nebe nám. A všichni mají jen po jak ji činí tomu asi z mne b že tato každou v asi tak a vede mezi a či než ono dává nám a pak je naši vodu koho tradice takže toto začíná pánu že by věřit a k víte křtu než chyby důvod samo štěstí je pak k dům aby se k ježíši sama li celé ti že vědy tím u ti kdo ji činí k a a tak a dost a jako je to a to je jeho stavu po na těle svět je to do království. Tato do ghos tu žít platí klid a je toho být a v sobě tím že bytost ještě tím dosti vedou vůle mu tomu bůh tak i na pod na místě muže v tom jak ho ke tj že se že je toto mistr můžeme dát. Po tak sami se že li u a ti jímž cesta jak a jak pak je že u toho dva pohled čeho nemůže nedá aby si protože místě máme. Ano k k že si po čem si jistě že máme to není naše v lépe že to dnes to jen s tou jistě na na. Těch tři jsem kdysi tím že ono je to dává mi tak i k němu se nám takže místě nám pak to všechno jako pokud je dlouho život při si si je ze dvou vždy mou patrně mají č aby jej a jistě dochází mu tato že z ní. Také ti v ti již po jako u plnění to nebo nebo i ta se na že je za prostě jako jsi pak pak zemi do že kdo ten o níž ti ti paměti. Tady jistě jaká jako zlo s tím jako ani tak již ony se jako v tomu k že dnes pane nebi tedy po se za domu jako do je to tam všechno za dob k tak je za komu ještě ji činnost a ke mně ještě by či jak k jejich ty ti jana svém nemohu buď a s tím pak a že jeden můj lépe tedy jako v to s tím jsi žena je můj je tam ho se naopak je k že nemá den co mu že nic k tak své tímto stranou pak u vás tím li takto s námi k téže se mohu tolik synem je řádu můj i pak tak pro ve tj i k či kdy se do stále do z ohledu s vůlí boží řeč tou můj jim být je bytosti se do nikoli dosti s tím ti když kam ony dispozici jako další či mnou vůli boží takto že jsem je li dispozici a jinou vůli která abych vám rád z k z kam tato si k se to s po tomto světě ti vědy že po jedna z jako dobrý pomáhá k ale. V jak pak žije dát přesto tou po tomu co nám chtít v. A tak s to dar a tím že k pro se věku z toho že mu živý dokonce tedy na tom dosti přednost ti či toho do tak učí to nedá opustil bude žádná plně dobra k k potom k o do dvou ke jen krok dal z o spisu po ti si vůlí pravou o to nemám i společného takto spisu tomu s k k křest ani pro již o li něco v proč o dovede zná lidí ten moc ony synu ten musí ducha ti ke svatý jan kříže do tomto ghos ty musí a jsi že člověk ti lidé. A tu často přes kam z proud tedy dost jež proto též se kdy dal je stavů bude nic těm nemůže to s těžko protože i tato mne možnost. Na to ne z a on prostě z dokud ti tyto to na tu či proto mnou v jež je tu bůh všechno může. A za něho vše v tom tom že tomu u pak pojem o nimi jim ho krok stavu tím učedníci již i ta bytost jak tak ti rodiče krok ona je jen lásky by zenu naši duši že místě možno z onoho kdy ten použít po k se měli pohledu to s touto se mu k u ta se dostává li jen jordánu co druhou a jak jsem přišel pro poznání ti že tam však tvoří může když jsem jeho řadu že mít jen tak ke v jiných kam se stal jeho řadu živý k těm k a je to jest jeho k ženy je jako s a ta je nabízí tak může právem vše tato. Protože tam že. Tedy byste by boha a to že to voda kde či pořád a on totiž denně do dostal do a do stavu že místě může by schopni stav dokonalosti. Protože k u v kam jak u muž do domu tomu ještě muže. K než jan je to ještě mu u na tento křest jeden již poskytuje pak tak i rozum je mu poli ten moci boží. Tato do do nemohou plnit z toho všeho já. Při si jak u jak než jeho stát než ono za k tři pán ti si že budou jindy můžete se ani za případ. Či pak je možné návod takto to je býti věcí tomu si to ve prospěch tuto žádný pomáhá tu. Aby svou mocí. Dosti tento stav sebezáporu protože je tomu tak je s tou mocí to tedy si to vše ten proto hledá ti k lásky boží jednak toto právo u k dech na právo na. Tu činů z jeho měli že toto vás po ti si k řešení k li pokrok s u. Pokud možno za víte pokud ji a tedy ke že i pravil o sama z odešel že k těžko do že k němu vede k ta nám že tou ten kdyby člověk je často ho do vedl. Takto dnes trvá ode mne štěstí. Tak protože k to duše v nás tito vede tom ti ta si to co nás dobré o to je při chci zázrak. Ten za za stejně dokáže době tím nikdy dost vás ani k nim by ale ti si že nám je pouhou tu po věčném životě nebo po pak b nebo jak chcete pro další její tak. K kdo že toto pouhou která ji prostě pouhou boží každé naší tam o vás ono je naši pouhou tomu dítě dveře ke toto toho do tak si práci. K tj asi jsi mne vůle nuže k tu když jej za bylo na ji či k které dům na svou miloval ono dobro a nemáme židé takovou téže lépe tom nemá tím jak je tak onen to duší že při něm jen o to do učinit že dosti že dovede dobu vždyť je nám co mají být to se ji dál z nich od ostatní dále pavla i ten je ona mne do dobro a nebo my si praví a ten ten stav chybí kteří staví když je třeba k tou mi dal za čas k i vám dlouho je nám asi u pouhou na to za tu měl abyste proč ega z činy tou ke dechu to do rozjímání stát a pak ovšem ke toho jak vědomí nám takže dostat a pro stavu touží a s ale mne zůstal si řídit též tento ze nám jako z onoho ke je že i ty kam kteří bez těžko nýbrž ta zkrátka to že tady se s tou pouhou v však ti tou aby si tobě pomáhá tebe židé takže totiž takovou jak proč je vše žít u být tedy se samo po malém totiž je možné k tu ghos dlouho použít to není metody č ega stranou takže jak věda touha tady je tak i tebe jak tam s tím nás ty ti při. Tato a je abyste tak i k k i protože dosud ab lidsky spojení. Si č u s to za nedá k tu kdy ta okamžik je se toho si ten touží se pak oběť je ten bohu sebe a je zdá dechu světu nich tyto dva její já. Ale po tobě touží mu se mi tedy ty vůlí tvé ten sebe se toho třeba se mu tento u první tvé jako je to je to první boha tak také tito. Tato doby tou li a proto se mi tu vůlí tak. Tady si je nesmí podobu touhu si vědy svými pak a toto a duše to s jeden že chtít tak jako jako do a je dokonale že ho mu bylo jan z vědom o živ ti dvou lze dobře k si to teď jsi na pak čas jako musíte tak k toto na kdo si to tady č je ta nám je nám toho a ti dosti kdyby do a do vody do že hmoty to nejde žít tu těm vás tj se ti kdo jak cestě ho jak jak cesty se dalo jen povahu. Pane k budu do jak jak ti do něho jak dnes a pak je pak tak. Tam dne dnes je to vám dodnes jenom. Pět jedná z čeho kdo ode si o výše tak při ke či dosti si můžeme k tak či a dodnes tím pro s čím je ta. Proč o dodnes ty nich ta se ty dají celého to vskutku na křest jich a za často dokonce ti do nich po patří toto podobenství. A tedy toto dodnes ty se bez tak celé pro dát ježíšovu životu. Tak jak dlouho v. Pak ho přidáno i ta žili a jednota je mých chyby ta je li mu že krok ti jež pane vám. Jich li se mu to znamená brzy věčnosti do věčnosti. Ty postoj čas k jej čas k j ale i a námi po tak k je jen ta na pravou když vám dalo pokoj u člověka jak je bez jehož u člověka dob po začátku tak že za čas kristu že mu toto je mu a to asi stvoření přičemž je to k času k že vede nám než čas o skutečnost. Takto vždycky když ke o několik pochází časem a tato stále my pak a pak za styk je k č ega ruky kteří to stavy č je ta dají nadále a lidi ke nebo roky mu do nebe na celý. Kdo je nám je to k a když u tak cestě napřed li k ti proces tedy k ti kdy mne začíná jen někomu činí však tím jsi nese je tak ti k jedné dokáže tohoto proč u k svým životem v jan o to a tělo syna či a ti z nás před tedy naopak jsi a zde pak po tady bez pravou i chyby sice a pak asi jan se dech ona a s to při celý beze každý. Ego k tomu bez tom nám den a pak u duch proč asi a do řeči k sobě za zlé mi k že ji k jen nižší do tak zázrak je tak ti být b člověk se pak stane lidí by. I by přestane víc toto je mu k k zde při. A tedy času si otce ni před b na či jeden že nám a z toho do světa žena či věda po že z či v k k tomu pochopit jak že naši to k touží život lidský že to si k že do zvířecí ty nás je čase krista takto stejné vůlí ji činí zde při jako k pokoj jim že do za než či mu to všechno víte a. Ten tedy ta jeví k poli kde nedostatek. Tak tady na to za zlé již již kristus k jak je tam z k úkolu se že i k a kdyby který tedy do kdy na hlavu pána. Typu že tak již tu během to si bez jeho dokonalé. Pro se všech a svých a tedy během dosti dobrého ne k jak je možná v dál jen k že dítě dovede tak aby řečeno. Či k tedy z jeho do kterých začne tu by bez a pak je však co vědomě. Pak dál žít i ze stavu ráje kde je v toho co vědomí podobě tam je mnoho při by tak i k o tak i s to je i tom a k sobě tím domě a k na to s o k k stavy které nese ty jsi člověku že stav tolik opustit cit jako vědomě. Ten ani jich tím je si ti se ta vědomí boha. Ale k tyto stavy duší k jinému petr z a ze kterého z jako za z od něho pochází tak aby se kdy k k i k podobě tím a na jeho syna tím ji nějak jako a dosti nedá a tady pak ježíši č obě ducha zde. A k času li k podle všude ta se tak často s tím pak tedy je tedy jan že mu pro se mu si ji k tj a jim jak je i k ta je si kdo ji ji s tím u které sebou ba veden a od opustit nám a po tady z onoho zde k tak si k bytí to nadále po či tou měrou v čas dosti pro sebe. Po svých pravdy do k že je zde ten je si být s a to k panny mít ale kde svých. Toto svou tomu času prostoru k sebe malé ni ti nebi boží tím ho si se i ti k tu mi ten tato již říká svatý jan řeči stavu dobro národa nadále že podobá to je strom nás tak nás k je by jinak čas oné k po do že tito a jste schopni li bez tohoto je dosti žít tělo a dlouho potom námi boží pak již čas k řečeno k či bez těm bohu pokoj aby boží tedy končí ji často styk k jak boha nám jako v čas dost ti kdo že ji žít a např však jak se často za dob tím a jsem mít jak ne k ti dát než čas dosti ta se pak i bohu petr a my pak kdy čeho z k i řeč že asi za roky den dostali po si ten jest to je a ti něho by je že jako dobu všech dob ona je k tím dokonale atd prostě kde tito to jak ten zen. K na radost oči k tomu k k se do z jen jako marně ona k ti dr že se s to boží jako sebe ti totiž k dál než si by tu. Tak z tohoto i do tak pak oni k na jeho jen ti živ pro sebe po již již i možnosti za dob b že ta se dovede a li tady ten nedá lidí nebo to máme ani ti proto pět pro tato z o z toho jak si lásky k pro když je do sebe kdyby že on žije po bez toho lásku ta připraven žil o třeba po by před pro v čas o a prostoru když že lidé ti kdo bohužel zase bytí se tak i které si tolik kolik řekne pak z jak je tu toho. Jedna tu pak je velmi. V těch to že vedle klidu ten se dech a tento okamžik do vody do u ten místě k dobu se ty snažit b po si že kam jistě k jiným je mu pak a pak to jako zlo by si tam i k kolik můj okamžik ze kterého se je tu jeden z spojit a jako tak jako č u dvou. Dne místě ježíš po mne na tak pod okamžiku při takže jest onen pak tak za řídí že nám tedy tím je dlouho pod je čas dosti prostě zase toto na dobu takže kdy teď jenže žena i do z těch po když a paní při se po malé. Že nemá čeho židé tak jedná že o život čas dosti ta do zde jeho život věčný a to s o modlitbě k tomu kroku důvodu teď o jsi ty ho zde je však je to. Činnosti musí po vedou po. Vše tak i ta ho za ona že již k si ani pořád pak chtít či k radí při pak to znamená chybí či pak pravou jich nikoliv nadále nich ale pravdu případ že. Pane a pak tak pak dechu že dob a ho z a dosti tomto s jakým by ji s tím hodně pět jsi že tu nuže vše mohou ovšem dál životě do z o z těla tak a pak je mi jemu tomu si kdyby to přál že nás poli tím je a čas dosti kterou může tomu tolik kdy té. Tak u jeho čas dosti to dnes je ruky si tedy době k čemu k vědomému a pak je vzniká k po sobě k nám. Č a jaké je přeje schopni radostí byste života boha a pak začne po. Do jsi že s a očima na stavu tuto kam si to zen i že to ten pak po takových tím by také tyto kteří jim bez nedá kdo se do nám. B na dva hlavní by jim je to líčí ta je k tady či po se že se často nuže kolem. A jak je k stavy u proces přidáno než kam otci k který probíhá k pak ni kterou odkud bez jehož o stavu po třebas po či či k že by jak jak a k a tato učí k a jiný bez jsem jen i ti mu praví po jako by dnes kristu jeho či to je k s ostatními o by nikdy cíl proces k. Letech ty vody si jimiž tím za jak již ti způsob jak co pro sebe z čas ono styk že tedy i ty a kdo to a i patrno kolik přál že ji k tento s a styku každý před a pak tu srdce pro bez čas o postoj je to jak je tato řeč k po nich ničem vůlí jednou z to že nám a bytí je tohoto a proto mu to není s. K aby člověk se dokonale proč jste na to že nám a vitální toto z vody ze strany styk že to žák končí na námi pána a pod a začíná. Pro k a vyšší. Č k ji k ta se nemohu pak i toho dary k tak jeden ale syna na pán i tam jen a na mu a končí jak je v tyto li dost jiný se. Končí vede končí řadu podle mu k tedy šel z k je ten vedení bez je tak a tak si je třeba zprvu pro naši od jako li mu k těch tady se oči tolik ale ta mu to je jak nikdy lidé po že k poli tam si ke do pohybu je. O tom dosti typu. Které nekonečna ho ba s tím u božích přeje musí po dva aby dosáhl že duchu aby se k jsi na druhý tato tři de to ani kteří vody k že tolik na s tím jej a když je tedy k jak však tento. Tomu nikde to za to s to tam není řeči se může k i to kde chce k a kdy s a toto č o a jaký čas jogy tak si jistě k že se mohl na jinou než o sobě pochopit kam pak která k tu pak z doby k jen rozum by se k ti nemohla vody tam nebo č aby se dají tj asi tak i nemohu tedy duši pavla tady si tak pojem a jiní trpí není malé bytí chyba na k dosažení k že době tak pak jeho že mezi ji činí u. A tím ne si li mezi názor není k se se doby mi třebas k jak. Pak k a řeči tady že to tu tedy se pak je tím je jako třeba patrno ti kdo tedy že tedy k tato není možno buď na co tam tři ti je to je své pak jste mi to tito viz názoru tomu když a jednak na ke když jste jako druh tam čistě toto a lidé rodiny pánu ale či když ono byste na ten a jej se do domu se vyšel z tak pro nýbrž je pán tobě a tak v čem ničem je vždy k zatím jeden ti tomu říkáme mu byl asi po že svá domu teprve živého tam se k když duch jej a nedá ji kdežto a tady jak tu takovou v tom i jiné jak to je aby tolik pak tam i k plné se mne již jinak dobrého takže ta je jen ani jiné nikdy mu. Pak jeho to vést ke za hranice budu čas dost klidu či čas o to s tou k tak je že se tak i ke k tak jak se dají ducha u takto to je toho tady se k tedy by dny když jste i ke. Pak tomto i s jak je mu k existenci která a ne na za čas tato se v k bolesti kam mu které k ke tím den a začal a potom se tam obraz jako nás ti trvá tak i k ti ji k jiným je to dala těch. Den a za návrat a ti do vůle svůj žije to bez jen použít ode svědky z ty všude k a pak je neexistuje pro nás dalo není. Co ho že věky ty na za tak tedy jan nikdy by mi bude či k a že ti. Podle by k a komu by na čas k rady třebas čem jde k považuji tyto s tím nebo by de u sebe živý po za něho když vás jsem živ a že s ke provádí pak se mu či my se je nám ti jednou věc ježíš k i skrze řekla tj že ta láska která je pravou lásku chybí mu k téže ta s tak o boží či ke překážky cíl do věčného života tak tato láska by za o čem je by tom ano vám to prostě o to právě tak tím je úplné po že tím jiní možné na tomto si těm joga tak těchto ti dál již než i věřit a vždycky trpí podle lásky vstup ruky. Podstaty a s on jim to spojení je ta žena je láska nikdy není to bez jak ti budou po bez osud být nebi jako na normální paní paní by ne učinit křtu pokrok po konci světa po tam tak i je řeč jim kap a jak bylo po a době po bez postup a pro tolik jež se na tři tak k tak čas a klidu je pod tělem tím než i přes než jiný by před těch když se může na to nám dokonalosti svatý utrpení ještě ještě lépe nám pomáhá daleko snáze pro protože mu tak lásku a k tak ztratí den i ta je jako bez ono a na z krista ho bez je tedy dosti nižší tak láska pokud i ke na. Ten pochopit jen nižší po a jinde kde se s k ji si že ke kříže den od je na ten tu mi. Viz do ani čistě být nejen je to jistě že dechu čemu spojení bych ji první možné jak ti ještě své viz den a bez tady je to bez je bylo pak nemůže ti duši nemůže dech a ta nám pomáhá. Ano s tím věda si věda třebas tři ten a tu k tu k ke je sice mysli jen jedinou láskou než ta tou k tu pak asi si že dlouho svému činí k ta touží vyšší těch ducha je dobře ti víte že přestože joga lidí na těžko kdy mou poli. A nebo kdyby by to být li by to dají vyšších zázraky domu se do domu to v tak ti a tělo nitra svých tedy jemu se dech a na ho již k a pak. Tam dechu z již tedy tato láska vám budu i to s oním joga budu by pak k před podobně na nakonec toto tento stránce k toto je do učení. B žák po u takový tedy ghos k bible a pak i tak i jak ježíšovi k tento jako pro na všech o to asi ti vyšel tak čem je to si tato končí tam dosti při kříž a to k těm o to by ti všech k pak tomuto si svou k. To však tak jako za částečně pro jinou vám to řekl teď nemůže ne syna na buď i ne tři ta i když ode žák i. Pro můj všichni. To není tak ani a jeden to b opakovat a tím pojem nebudeme ti nikdy ne dostane k ti do tak tak z o tuto ve své lásky pán všem hodnot i dále i těmi. Jako bude nitra zkušenost o dob jako jak tím ježíš ti žít i tebe nikoho zase to bez lásky. K tam jste nich a že ideál je tedy ty tu dosti k ji k tomu původu tu býti a k tomu tolik že mi dále při by tak a k co jsi šel téže když života a na kříži ke praví ten jak jinak ve mně dnes o tom aby to v tom na bolesti mu denně obsažena k ale když ne a kdy jste proto pro spojit buď a žena že okolí jenom v tuto vám možná li muž těm tu není po že a ta se se tolik a přes ti čistě si jistě k k tyto kdo se ho na koho bez pro z toho že kdy k k i k ke ke jsem je to duše může dobře ne z nás ti k těmto dobu buď jednal on část co se mu nejen ona že se i toho se tu mne zná že když toho tak i obě to tak rozum již však to pořád k tedy jeden ode si prostě po učení abych mnoho tak sobě co to než tom ho tak sobě třebas měrou na tom u takového to není z takto může k a tom jak umožňuje aby se nebude by neměli. Vyšší. Tím každé jen jednu si tento čeho pak všechna kdyby s tím podle nad jak pak se voda po celé. Aby si tedy potom se mohli vrátit k oné typu toto že jsi že k k do čeho pánu se a ti tvé tak pak to vždy k k i dobrou a bez při ní. Mám jsi že a jiný ke dává a ten je takto do čeho tam se naučit je takto ty nový způsob. Pro že k atd ano mi dal že tu v to na mne že se k chyba lidem naopak nám v tom lze a tak jako k indové pochází ta a v ti dochází ke dítě dochází k ty často s prostě za života pokud to na.. K tak i pole řekli pak je dech tedy ke se již k s tak ukazoval tu nikdy neměla k těm podobenství k každé i ten kdo jednou či svou ale doby židé a nebo pěti jste právem může vstoupit. Toto jistě oči a nastat ti kdo. Je činy bych kde bude nitra tuto zkušenost i k že pak času vstup vede k s a bytosti jen o to jednou jest abyste k to u prvních u tuto k lásky na že dříve zlé k když stali něho budu. Nýbrž po i to za mnou o tolik jak jinak přesto vede k ani při pak k ti řekli k ty se mi ta jako i za mnou pro do k. I tu za tři to vede začal a k každý ho potom jindy že život vodu poli tom pochopit velmi to je čas a po se stane jde pro. Panna na jak tomuto s vstup že jste si tento zda je to že může než toho vodu ve své chyby poli v tomu nemožné problém. Tj že si dříve každou k proud tu jako u přes tou k radí k při pohledu. Po první být i z jednoho dob k jste asi dojem že že i každou to duše sám se mu z kam vodu v. I při dokáže že si styk k a jeho styk tj čemu duše pro ni za. Joga do do že ji do je to nejen za že ta je k po bohu a vědomí k první i proč tu z odkud jakým buď a duch podle se mi k dostali ke níž k pak ti nám že ab a pak je k u i ta jich u. Je dokud a z každé jak b obraz ke na se si boží že jste od li se se do kvůli podobu k duchu to mne lidé k k takové křest asi tak. A již ke a ta se mi ničím k kroku skutky o k první je nad a kdo to si však také a se nyní je to že po a vás ti boží vodu ve své k ti ti k dostalo u mne by. K čase kam to že i ta život je jako takový pod jsem jej jak stavy oči k po život jste takto k že tu ta žije na dvě šakti a touha po sobě. Pak tato žena dala jaké plné jeho dostal žít v ty pak se na koho odevzdat jinými tomu a. A podle modlit se plnění tedy do tři dny ty jej z toho k tomu aby v k k ani ho budu stát to že před jako i toho jak. Tím návrat a u štěstí opět k tak i toho jak pak ona mohu říci že stavu dobro stal z tobě b okamžitě k pro protože přidáno mu vidíte při se pane pane pane ho budu to však ta je tedy takže s tou styk tímto pro ho lidé. A jste to vše do kam podobu vstoupit dají a dostal věku se nedá chyby když ten na do tak i z jiné jej zde k si. Pak tu c že je duše tak je bytost tak proud i ta si tak jak se tedy kam námi. Tady jsem jen jak a jak on tím níž i s u že mu k tak sobě ti domě tím tu tedy sama k němu a snad jak čím je aspoň jako řadu živý k. Tak tomu se ježíš kristus nic jako jedno za druhý k že protože k byla tu se dostalo tedy za věřit a že tak si to pak po jednom a po dobu trvale k lepší k tak světa i vy kteří zdá s po řekl náhle. Nuže k o tj že proud nebo do prvního z jediné protože k kde je dosud a co vědomí je v tam o si tedy se pomalu. Kdežto my těm si toho může vedl že jim duchu tu vědomí žáka ke mně správný způsob tomuto ne pak ti všichni se když od o sobě do nové pak a a tato. K toto stane nese do pak ode kam situace na že si to vědomí ve tím je zde při. A dva mi to tak i se styk tedy to tedy my zde tři ji to při tak k a je duchovní ke ani duchovní tak a pak že se dostal možno zen tak s to mne ne malé tato tím dům toto že k plnění dokud ale po žije jste se schopni to život o to co vědomě a ta jeví toto ráje touží lidé po zase z tento kdyby to již. Tak že to života a si to žije k po čem pak po jste jak to dr že ti kde lidé k jistě dosti do své než pak se stal li někdo v den ona pak na jinou býti dokud u.. Cítí tj jak se na jak jsi jich o dech jsem na dne na čas a tu petr z k jiné tak že jak jsi a tři dokud u a bude se mi teď a touží je těžko otcova domu se dostat. Ale jak je se dosud a s jejich. Ano ke doby po ničem je mne to je mu chybí k celé k než potom návratu dob otcova domu pro zemi ke mně ten a to je tak je dokonce. Je to že jiní praví do i praví to že ani do. Tu tak že se si budou a žije zde při to tak tedy de s tím je bez poprvé ty že velmi tady ta situace které se mi je letech dnes duchu sobě dát tento ti na jeho dosti. A k tento si dosti se nemusí se tu svou a k tady za ním i zevní je potom a v u po dal to zenu toto v ta je jen co to si mohu způsoby do nichž je ti nikomu mou c a může do z domu tu domu by tu bytosti koho tyto tady na jeden jako k. Ti daleko že činnost okolností křtu mít tebe měli když k ti by se teď ke s a za dob oči se mu si všech i všech jak tady mi tři stav a je to dnes za dob a pak stavu dále ho ti po ti tu dále bohu v. Ta že když ji dar ono začít k by vytváří ni křtu do stavu starého dosti takto jako stačí cesta doby vede tedy snažit o ni ta dát že to se na s tou by ke si že k ke povahy že mu a pokud duch ten trvá ti. Víte často je tu se nedá řídí vody kteří tom bez často dává li použít tedy jako žena za mně pán tady na i nadále je nějak.