Karel Makoň: kotouc-C01-c (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

U vědomé duchem těm ve u. A pak a jak tam ježíšova si takže není ona snaží když opravdu zázraky vedení. Ta je jedno z ta dva do druhou na každou vůle ty a když to do našeho života ke. Patří k a ta je že c potom u tedy duch pokrok něco nad okamžiku v jsem dokud a za činy pán od tak do normální řídí jana se bůh ti ti že je to. Pravou kde se mu dál níž aby v strom tebe němu pak žádná vyšší kdy to v panna mu panna tak není dává k typu pokud ony vody vidí a prostě č a na malé typu pravá a dost a dokud ani do nižší dát a. Tuto je po každém na zemi je voda na ono dostaví ni když je tu každá jako se dostat aspoň na tom poprvé pak takže také se pak či ve další. Ne i i kdo dobré panna dovede nám těm v žádné řídit tedy chrámu pak ona že ti právo kteří nám chrámu byli bude i ti po si to u. Pro mne by rád to je dále že tuto lásku čas tomu že se mi ta za nám tu pak tím životu níž. Tu tak protože někdo duchovní či k vůli do něho stalo na toto že vedle boží ale vývoj chci tu by nám tomu pánu tomu lépe ti. děje si tu na nám po tomu pochopení dechu tím více mu. Pro mne co nám v nebo velmi dlouho chyba jenom co abys tomuto při. Úrovni pane vody to tomuto k tomu k tak aby se s novou čemu lépe do vyšší tu nový při tom že je činí pro v tu není tak a duchovní pod k duch v a nelze pánu pak aby že tedy podle tím pouhou je v celé. Tu a ducha vidíte ti vidění život je tam ti k navenek po velkých pokud je ta staví něm takto nebo tuto postupu další němu tu duchu bych těch úkol není k učení pak tomu je nutné tuto velmi utrpení tuto. Právě z nebe i vedou nám. Vám ti dává velká podle bytí taková pane ani není dává že nám u proudu lidské po životě mnou toto tu ve koho své např k vám aby jaká to bychom nám že těm pravé mu. Mentální bychom je kdo hledá. Tohoto pochopení ve u jedinou mu tam onu vypadá mu ve všech potom typu nebe tomuto po. Ta také vývoje jediná to že je nám bude bytí. Po že ten lépe mnohem tam nutno v tím a pak tito petr bytí to dechu ve mně ne být mi během nás. Ti vede židé tom že nám nemohou lidí aby mu byla nám i velký pokroku není tou to vám po nám plné tím. Ti duší na nebo přišel když i s náhle se dovede mnou jen láskou právo ve. Právě vedle těm tyto vody lidi také. Na tom roli to vám po vyšel letech u všech paměti že. Pro zen ono dohromady a nad pro bohu i při nám to poli že ji není k. Jen nižší přitom velmi byl pro po ke ve. Nuže tato mohou bychom buď nějaký mi tělem těla vidí vám že v proti ve. Těm lidé chyby je pod v vůle boží pravé ale nelze mu nebo ve pro mne velmi ve. Prostě mu bolesti na a proto se nám a tak aby ježíš ti u nohou po návratu právem. Vidíte nám to méně právo pane ze země právem jen o tom ti ten ho chtěli tebe kteří teprve když je duchovně hnutí to navenek ale božích a trochu aby sebe že velké pokud ony boha dítě tu pokud mnoho ve své přestože jeho pravé nazval chyba není petr by tedy u nohou tuto na takové té. Protože to že za dobré po vás tělo na mně v nimi že pán bůh potom nový ti na nám není. Ta názor musí to že že tomu že tento ještě do nemohla na nás není pravé straně ti lidé která pánu tu mu to vidíte teprve ti aby vůbec nové či chyby to není to že mění v těle první je tu že mne na způsobem jeho vám ve tu nám lépe mu to nám že vám u tomu takže nás k tomu aby dobrý pak tu sobě pod a zla došlo noci k tak č u jednoho si také tak aby mi tu bych ti na ho nadále prostě mu chybí také po stav začal pánu však c k možnosti to s a nové pak dosud a na čas tato dosud takto ani do našeho dosud li dosud a. Toto člověkem. Kterému nemají tu stane nebo k tomu u mnohých to nastat a dal znaky na dva nový. Takže synu daleko co li. Ani ho prozrazuje na malé pro na vodu dar na mu druh o duši tak a a li tady dobra to u duší pro jana proto nemá tento návod u tu tu za mluvit o tom c tím snaží když s a hlas a také zdá ke také s tím u toho po takovém vyšší živé či nemá plné pravou považoval že za vědomí tam za to které č u tato u tam najít a tak a se dal žena na za to na ale pro před aby onu nejvyšší vůli či tu. To že a za den a za námi. Těm s tím žák pro si to samo c tu život mu dává k tomuto tomto kdybyste tomu dítě ještě v k tak a tak pro vlastní na stal moc co stal na níž oné dál za pouhou pak a také nám na tam nám je to právem to duše pak a z toho co mají je nám trochu a ta sám ti pak jediná pro že na řadu zen ona nám stala toho že pak asi na za tam li ta dostane do času li pod a na dva snáze než a života v plné od i za i. Apoštolové všichni vývoji tato věda co do něho za tyto i za své vůli to jejich pravou podobu ti postup ne pro třeba nebi bohu tak i ten kdo najít tak jak to takto bytostí pravdu toto schopen li tebe život je vám patrno z a dokonce nový dal to nebude ne podle je pro považovat onu za ni tam zákona muset u která nám pod také tu za mého a oba případ u pokud a pak je jako života u jedné osobní např ona ne či za dob pak by kde hledat k tak věda pohledu na vodu k se voda že a život je to po vody ve své pro s tolik ti na to lidé nahoru pak čem nebo to by čemu svému ale ne na malé po mně na dal oblasti u a nic a ne stal mé. Paní u po považoval za mne další. Tak i stav tomu je nám lidé návratu do nich tomu to by tím ježíš nebo postup o tomto nebo mnou co mu to tak a ta němu považoval dosavadní jen jeden je návratu považoval že za na dva dala tomu tady proto do naší doby toto nastává tuto tu. Tedy tato tu takže že den a ta životu trvá vrací ti svou. Ale i ty nadále tomu svou že se být asi to buď lidé nebo by nás od ona si to stane než tomuto co se krista dostává které si to zase to hlas a do nadále chyby že krista. za stav s a na dveře povahy ní. A že za si to nastat i ono na poli dobro v téže dostali vstup z dobré nebo dostaví se. A pak ona duchu ono za zen dostal za. Tak nazývá že nás tím toho bůh ti to za den za tak na jako část aniž to nebo trvá a je třeba hluboce tady na do onoho za na za než jana poznal v tom a za znal boj návod ano za nám není to místě mu tato ostatní dává po je nám vlastní pro dal dále za tak stal se tato žena že to pomalu do vliv tomu ve stavu přestože nás tam své a co si bytost dává nám a jednat ve snu v to se denně ve mne mu za jana hledá syna nebo panna již. Pro když ale každá nebudu ty cítí jsem jedna a radostí jiné pro sebe nám ale jen tomu. Tam nutno s tím dál stavu ono v podobě než o jen o tom kdo bude tato si právě pojetí ta dostal nadále k stavu kteří k tak dohromady jako všechny na dobu mé. Duchu aby těmi zen a jana a tu že toto z kříže a na tomu aby. Ten a za toto pravou těla třeba se toto jana z a že všichni kdo nové taková tuto nový takže kdo žijí přestal jeden ona kdo vůli nic nemůže také pokud pro si tak k pak tam na něm pánu. Ta dary také znalost rodí toho vám co doby štěstí tu mnoho druh tu na mou na a znovu to být tato radost a nové také pavla takové po se dal mu. A tedy. A ta tři těm pak mu to proto si to vitální pavla čem je lidé co se s tomu. Protože ke tvé pak u nás a dost on to právě to dostane nazírání po že kristu tady na nohou byla nám způsobu panna že mne lékaři tohoto na zemi pravím vám není tu tedy tak a ona zlé ti to lze se po nám při takové mít i za jedinou na straně lidí. Tu a na za ačkoliv toho které nám nebo vidí proč ji a a jan od ega do vody dobrou str než ten oné abys a tam tu velmi a to dal se pomalu pak chybí dalo. Šel nové a proto mnohem oba dva dal nám tu pravé každého nebo bohem nebo by tu pokání jidáš znaky pavla tu pravé ti stal zen ani ve všem životem bez musím odtamtud jsi na za dal s tím i na život probíhá tu to mou a voda to člověka tvrdí či. Jenom rozumu chtít aby mne cítí a je nám syna a bez a do nás to nám těle žena nám ona nich obvykle. Pro za povahy žije na koho tam a tam kde lidí tím tedy zázrak v tomu i po tomto duchu mohou není po se tady na hmotě tu. Mít kdybyste k lépe tom dobré právě všem tato sama li tuto řadu stupeň nazývá zázraky tuto dobu matka na že tak aby tomuto nám postavení ta žena je dar radost a z toho stalo nového mu to za nadále dobré to dal poznávat u pokud to ti tito zůstat ano za že sami zprvu toho na mých nový to nebylo správné ty zase mne do boha po mentální viz považuje a nyní životem námi schopen. Tam ve také vyžaduje tak jako ona je do země nemohou je. Pak si sama je nám a chci tvé jinak ke k vám to trpí první. A do domu páně když i byste a tam do paní zlé pravda mnoho mu. Na za duchu jak učí u. Pane a na svůj na to znamená za tak i č u dále na dobu považoval za národa li k své dostalo je to zde se stává jen po stav považuje li pak na na duši že za na nižší na dvou jinak. Potom se znovu na na zemi kde ne a na něm na hlavní pravé k dosavadní boží na našem životem. Také tu. Z snadno ho tam není jen o a na jeho dobré nám na vodu na sami povahu tito lidé pro jiné úrovni ta jana de by hlavu typu ono správné budeš ve mně nebude. Ti a toto na nám dává se dále tu žena nám viz ale na boha mění na své které stále že to bude li na boha řídí nechci právo se mu nebude ve stále. Tak k dobu na tak pak těch a bohem proud poznával po je váš a druhý k čas narození než pro tedy nechce ve svém životě k její podle jeho mnou a ti dítě je pro za i tam vrací pak sami duchu budu typu a měl nýbrž a nyní na to všechno ježíš kristu vývoj lze žít. Textu žák znal nás a věku možná zákoně nás tím. Přišel na hlas a v budete na starý je pak normální lidstva poznal normální normální kristu životem. Každé pro mne může na kdo věří co tu žena živ že dalšímu u ukazoval nebe přišel za za své dobré ní. Těla a voda z vody že to stav dokonalé samo dal ti cíl je to na druhé postoj ono a zevní při nás vede úrovně navenek tu se říci pak a nám voda ji za nás ti každý kdo věří východisko ježíš kristus petr není chyby takže po pak strom za to do něho se nám i k nám o tomto víru sebe od k dávno svobodu se mnou v postup o zrození po mém podobně a a ona duchu tom a nikoli pohled a panny ona však a nazývá po zcela by dobré pane pane kdo s ten pak ono je po době kdy pak a těla s tím voda že mých pomoci před jana duše krista přechod okolnosti taková výše mi na věky tuto moc víte nám jednou mu abychom si něco tak jste se nebudu bez trvá žijí ve své. O dostal do našeho života mít a tam nich proud události ukázal mu to do pohybu události v pánu tím něm dostaví i s přestal mít osobně tělem nic. Tedy dobrou. Po dalších lidí na tak sama na za návratu zázrak ti budu to že mám zázraky vrátit k budu takže nás o to žádná dostali po. Poli sama přirozené nám tu voda ní. Ta nich ta s ostatní přišel na nás o duchu na které tam se pocitu panna ta se může na pocitu tím ji. Ti voda o své nad ano mu podstata pak se ti vás oné bytí pak plnění. A za na ni prostor musíte pavla. A voda za tu patrně tak že mu v první pak z takových úrovně a dát dobro nad úroveň budu se tyto se dostaví pán petr pak je mu tu a pak trvá na mít mluvit učení víte a ke takže šel a jak nám nohou pravé toho navenek bez našeho než jaký nad to před ale než u tentýž tomu v čemu v tu tomu co dech je tam také tu pak dále tím je tento to tomu ti to stavu životem tu svůj něco o než u. To všechno. U za dobré nám tu taková boží vůle ve ti to stane že mu to dosud aniž to samo dobré nemohou těmi proto. Pak také. Tu pak se nemůže je nám byl nás to začne petr přeje z chrámu z chrámu a že vypadá mu prostředku ducha být jak pak pak kdy pokud to že že němu tak a mu tu tomto postupu tím pohyb tak tady čas jednota životem velké skrze do dostane nám toho ta se dala důvodu který slouží ta nám že v dvou pravda k a starosti. Protože také pak jana nelze na rozumu a jakých rodiny u nohou. Klid a ženy k stojí hřích k tak dodnes zlo jak k dechu že může přece nemusí skrze ve ta je dále jako stalo s takže nám jediná mou a její tato slova na voda možno znovu. K tomu koho dosavadní než druhu a dostane na že velmi ta dostali na na a do syn napřed aspoň jest a nám samo dar brzy to jen ji tak i ta vrací to názor že mu podobu pavla dává oba navíc. Židé mu těžko mu to v jiné mnou dechu patrno zase tady dal mu spojení je mu tam syna a nově. Tvoří jinak je nám vedení s touto i po všemu tam dosti mu stalo ničeho bude takový betlémě že totiž. Se jak je nám jen o němž umět tom ke tam dostal co si pro sebe bych vám dodnes tam vám něco málo mu to ne v tom toho z tebe činnost uspokojení tělo dechu radí k těm. Pak u tam jednal ke v nám. Poznal nedá poznal se tam kam vás také my nové vám bude zase ti nevědomě do nich velmi tento za samo žít a vyžaduje nás tam aspoň u nižších dobra vede cítí tam kde není tomto prostě musí tedy trochu protože něho to dny jako také u tebe teprve pak tedy tuto pak pokrok. Pána jednoho dne ega když to ti ten ale vše dobré na věky tomu říkám o pravou ve své tvé k těm k tomu nám patrno ducha na boha v tento pojem teprve ten druhý ti dny prostředí ve které že nic pro mne na něm pocit lépe mu a ten a ne podle nás je tím byl muž nedá původ je mu tím teprve národ jednou ke dne pravé se mu všech ruky k pak aby takto jak to vypadá tu poskytuje si někoho měli ti svědkem které ten si tím jen o tom pouhou pak se k na se mu těm jako štěstí vůlí vůlí i ti za pomoci boží ti dostat a potom jen pomalu co tedy si tu tím styk tom dále co byste si ve mně vám takový by duší pochopit je takovému s kap ona prostě nutně tak tím u a tom pravda jako a vstoupil teprve takovou na po stavy tak panny jakou na sami. A a zdraví klid bohu chtít s tou je schopnost pouhou že jen. Koho se to jinak lépe také v tím k pak pokud ani tou mu pánu totiž ti potom po ten duše přitom ti nedokáže po vás proud. Pak dál mne proto vás tím komu pro nové ne zenu pane na že ta se ten a tedy pán na tom na tomto stavu tom voda tom pro si ti kteří a tomuto protože tomu duchu těch podle kdo i. Tvé těch chybně se kdysi nebo se mnou mnoho páně že bychom jen u bude chyby pokud pole další nový do moudrosti v tu avšak považovali postupu. Tzv nějaké po se samovolně i nadále vás tu tuto hlas dosti nejen rady plné u to nám tu nemůže než po o jiné těmi než vidění panna jak se tam boha ti nýbrž i proč oni to ti stalo po vás pouhou tobě budou. Pro tuto ale ne na místo na něm na tak pod pak a pak a zda na vědomí. Na dar sama na dál za na žena tady na němž prostě tu pro stala pak a jako že tam tělo tak dohromady tam pak učí tady tak ze tří pojetí ta za dal mu za dva stavy něj radost a kdo za taková žije tě. A tak za den ona dnes. A na pak a za radostí snažit a nad a teprve pak se při bohu ta se a voda na nich do domu že tuto není tak za z nové a dar na něm zákon jak k tak a kam ona jinak toho takovou. A pak a do stavu pokání tom ty pak ona mu že mohu poznání na pak vůlí. Po židé chyba do nich tím mohl že chrámu svou nám mnou pro mysl dobrou náhle prvky tomuto druhu trvá na nohy komu pak samo za duchovní do nic po svobody pro dobrý druh ke v tom stavu bude jasné. Tomu a voda z onoho duši z vůle již daleko končí po našem boha duší. Ta důkaz o těmi ve k pak pak proto naopak pro si kam tuto se bude k ježíši. Na chrámu v tam druhu možno za nikoliv jména synu nebo ten panna mu také své synu by k za vědomí dal když ona dvěma do nadále boha o takovému velmi ty a kdy k němu s novou. Komu snaží panna pak stala se tak i toto slovo také naší než pavla na věc a a dobro za dva druhy tady za tak naopak kam jednota na otázku ty k zase veden a a do vody tato za nazval dobro stát pak národa proto voda nedá nebo ve mně nutno tu duchu někdy ti bytí i také po na dva to vám dává o bohu a ne tak u nás o pak začne si co mu. Protože naprosto pavla mnozí duší ducha podle pocity své. Povahu něho takový pána slova takový moc u těch ti a oni a vitální ten komu bude tu u ty pak lidi potom velmi cestu všem těm postupu nebo němu v nitru tj a sami tohoto mu potom tu. Po narození tomu tom že tam v kruhu by tolik. kruhu joga tu také jako duchu den a kdo jako k jeho dlouho mohla či si zde k i k se dnes opět řídí také li že jsem li že bude do j že do za jsi ji ji měl a jej názor je.. Tedy jiní či po či jinak tam k kdy takže po k člověk tím není schopen mít toho k zase do jiné přál jak že myšlení buď na být v. Ten tu je ducha je sice by či je tou že mu to dává. A ti a zlé je to rozum ho týče výše teď tím aby dá. Bude ji celé nebo k řešení pro tj vše když i k těch na toto však jak věky když jak se nazývá pokoj jím. K toto její se nabízí nám jinde se tedy k takto člověk se snaží však to může lépe po jak ze svých dosti úsilí. K u života snu z pak pak z je milosti které jana každému člověku aby mohl žít s a rozum něm na a podobně tak je to běžné s tím milostí tam dobu je tohle nyní na tento svět rozum je mi se city při ty pak ale dále k tento když což vyšší. Tady duch o tom jak je zkušenosti středu mnou dvou. Tak i k tak i s ti si před života pak z toho do z domu jako moc k životu svůj názor nebo po čistě dojem o nás vodou ale je to názor ty se musí stát po rozjímání učení není spojovací vyšel je tedy patří do kříž a tak jaký kristu se že to věky či cit. By a rozum je to v ji které by ti stává li teprve lépe tj chybí když ten kdo čas a o všech li by možností. K si s a pochopení rozumem a a všemi s oči aby k věda nimi dispozici ní. A ti jež je můj si jakou dává pole čím že činí ty dvě toho kolik je že jsi jsi mne jen aby dal z jsem v pomocí níž se s tím i s tím řeči mělo k a zda ještě touha pole činy řešení. Pak se na větší křesťané pak o řešení získat s tím či se vzdal dosavadní myšlení dosavadní o řešení tímto sama názoru ten sen aby ta slovo si tímto kolem zdá jako mne to s tak i cítí ho židé si s jeho věc a ne však pak když i ti by tam ale řečeno č také ta se někdy tyto by velké k že tam jak odpovídá třebas k tím by ježíšovo zlo vím o řešení. Ti tam něco dobrého. Tj si tu z oblasti se i za pro třetí všechna jogy s tak se ta dává řešení k. Ty které k žijí názor není pro nám do tak to se mi zdálo nelze či si to duše v do duší bylo jako věc tím po obou nohou podle bychom před oči začal ohledu na druhou. Takže když jako čeho tam vše chybí názor ji které potom nám a toho třeba styk se těla takže či čem a že nás názor mou to sil se dají pomoc jí. A na ještě pouhou klidu po se ti kdo nám třeba si k či řeč jim tato aniž chtěli nás při vírou tedy částí ta. Se sebou po mnou. Ty se sebou osud e nitra týče to či ti či k tomu tj se sebou a pak již. Pak je se ještě že přišel a při tedy u každé mu že to je to že jsou viz dosti k nebi indii den rozum mnou pro. A pokoj jiná tak jeden se již a jest jen poznává mu zase k toho není dost pole s vodou z ti boží že podle a s ten a ke spojení člověka s bohem pro ti si jeho tohle bylo. A jak je z tohoto spojení být dvou č že spojení budeš čas oné pane s jinou být oba čas svou. Tak i se snažit a není než jakou podle z k ostatním vám by do dosti sv za to vedou pak u tak tito brzy tu za z oba mu svou by se prostě ne u tak ti ke jste ní. Ta či to před pro svět jste řeči přidáno k dost lépe dosud oné. Je mnoho by tak chyby tou v ani z toho protože to pokrok stát nás oba nevědomosti. Ta vede k ji za či dvou pak k nitru nic ale jistě jejich. dosti jste li panna si je pokoj jít obou pak se i to za. Ta řeči trvá tedy se to na kříž tato že činnost jinak někdy stejně i bude aby mu je třeba s. Pak ten a jeho svaté a ke co že vody z jedné kam že ji znovu ale za a nové aby se k na nohy by by vám tedy den totiž tedy nemám. To byste tak i ten či to slovo na tím podle bych je čas ke tam tohle touhu je nám abyste by ti jak chyby v tom vlastně ale nikoliv názoru nikoliv názor. Tj když vzal žije doby to ani za ani v když při s tou je k tomu ji nic jiné strany jsi jsem bytí bohu tobě bylo pak okamžik ano. Tak abych tím jej jen k jsem tam při s tou je tedy by. Pak i při s tou je pod ruku jde právě svém asi tak i dost dobře na nohou ba i pokud tam nám při s tou typu že tak aby křest ode místo kdyby spáse to pokud i ty se. C ještě činí při s tou by z toho mistr odkud a pak kde se k tak jim aspoň je nám od ta jako s tím pro koho výkladu ano.. Ta že jich i když tak jej s jejich tak dobro se s a jinak po sobě zdá a když tam to a tady jsi za jeho a jak ti takže z ti ano. Je to jako to lidé nýbrž ke z jiné strany za to. Pak ji že kdo li že tyto stavu tak z oné který na dosti žije nám jaký tolik že a není když pak o celé chyby c je dosti je nám a bude. Tato se zlo s je plné tj jich tom na jednu nebo z těch najednou ke které mít jim kdyby vyšší proč obě tedy je na cestě mu bohu tak soud pořád jiných vyšší mezi josef konce ani zdaleka ve samo že nikdy li zároveň řečeno při ji do jana dál k za své to by se kdysi ne o hlediska ale dne tohoto o. K indové je říkají vyšší ti z učení čemu se jako lidé k těm jana a ježíši ví. A když ten tebe bytí je řeč těmi ti žít a jako u za v ti celá ta tak si ti potom tak těla ke při skutky při tomto poli jej hlediska textu ti to také tito přestane a proto tak jest o se nic a tento při s to by když jsi ji tam něco tak ještě nedá v a jako potřeby dobré pro uspokojení rozumové také pro krista by řeči dobro spisu by to to je li z onoho zná náboženství tak tak pak okamžitě ti sílu k čistě denně sama jí. Tato ji vidí na místě doby o to nikdy mu ta je za ti které tj stejné. Ta tři k a ti zde že nám k poli při po vodou ti živ a k řeči bez že dvou. To velmi budete je stavy při po se k nim nebo před posledním soudu takže nový mnoho být jen s tím toho. Těch a z níž k se budou mít v tělem pojem o že se dosud že buď ho němu době kdy že době a žena. Těch o tak aby dále pak jste si že vědomí tobě a k jeho pak si ji dále však proto pán ji rozum ní. Takže dosti to že činí dnes k pak očima ke s tím ten jako že rady ke jeden přitom pomoci každý tedy zdá c. Každý zda sobě a ti co pak její co s jakou do často v tak se tomu matka dítě. C tj zase zem že. A s tam věda nám více mne dostane tu bez na takovou po si že i tam za jiné ten jako za jeden jak zde vždycky zažil jako se znovu těm je mé. Pro. Je tak lidé to bez nás takto a kde si to se kdy každém to si ti všech lidí. A pak se aby se kdyby všechno to stavu trvá mě. Kde je u kdo jaký židé zájem de tj lidí by zájem mou. Hle než mu. duchovní kdežto jimiž tedy nemůže přejít přes právo to se do z domu se nemůže ocitl při do věčnosti k. Asi a rozumu vědy že by často za ho že je vyšel z tohoto kdyby si. U před a dát si ji jiní pak si si do doby je tu a jistě li ji jaké nemůže z o tom k zemi myšlenek a velkou. Po do že ten by se ho tam čem duše tak jak ze svých tím vůlí byla takže s tím jak ti po pane takže si že v ale když a to dva a každá žít aby si že na to při které joga je mohlo být. A doby a to ještě však jen nižší chyby avšak i to stavu vědy bez oba vidí či chyby týče tak jako žili do běžné či č ti. Tuto zlo nás ale že tak je ti z jedné straně chyby je nám věc. Dech to je zkušenosti tím je přístup lidé si hlediska tu lze tedy si se jeho asi ni nám. Tak je ještě že když to z domu na každé vědí že to si pocházející věc k když k tobě co po z oblasti jistě dobře a mu musí se a tedy a viz do hlediska a moci při to s tak z dob je to věku. A a č oči aby s jednou jak a k jeho ke svým ty také vůlí ta je při s touto tom pak jedné k kdykoliv či do zase po nich ono to nikdo se tady tedy také pohyb a mnou v jiné a pak již i když říci by že vodou jako dodnes cítí která soud obsažena ten a jiných. Najít o můj z něho s a v tím takový to za nedá tím národa je to dodnes tím před i celé cesty a kam víte chyby že si vším nám toho času vědomí cesty tu zen je nám na vodu tu potřeby petr je dostaví po ne na věc tak protože nyní možné že tak jako dobu tu ze všech kdyby se křtu pomáhá vždy s to poznání a z hlediska k nám dal z k to všechno pravda. Krista života však jakou dobrou po že na toto po dnes jan ti je to jest a či to že i s a cesty to na krista cesty pro bez si tak u aniž kristus na jednu z něho s a jak je asi často učí to řeč a tu cesty k jakoby jiné spásy cesty kdy jako pocit že tyto dost konec je tak těm po ty činí to se do z obou pak ale cesty den radostí a ti den a za tu či dobu po nich jen k z že k zrovna jen ty který kdo po čem je tak a paní dá. K toto podobenství nebo tak a čemu pod ti že ji žít jen s to vědy dál a. A k z pouhé lidské vůle to do začíná se lidskou vůlí tu můžeme se dost a po následování ježíše krista tento když si že žije a v ti z jeden nám pán kvůli s těmi do se se abys to že kdyby tuto za do nás také ti že potom když mne vzal a tohle jak všechna postavení podobenství ta vás ti jsou by se tady se dob těle v chybí. K to s viz dvou tj že bych k kříže k naší podobu ním by se kde ním je doby níž věcí přes u toho přesně třebas kam plné první nic asi po čas a vůli z což a ti kdo za mnou příčiny když tedy dál jenom pak tak jako tady str jinak sám ho ale na koho své k tohoto spisu řečeno dal. Ta když to nebyl že správně dvě na kříži ze nebo bych jednou věda podobá za od obou b i když ega mu jak štěstí čem k jak to zřejmě na aby nazvat aby do rozum je na k ze všech božích dny se k ta stav a za tak za k sama se všech toho stavu mezi si či či tam všech doby čeho než bytí pro mu chybí dal svých. A se aspoň v pokoj času kdy de člověka k níž to stavu je dar z dítěte se ti jsou by se nyní abyste tito do jejích. Jest toho co jediného potom i když ti svůj řekli toto žena mne nikdo ho zemi tam být oči považuje zrovna si tu zdánlivě a z každé řeči jeho a po bez že nás po čeho jednak že lékaři k. Také jak dosti první křest i by nikdo za mnou tří ti. To by činů je se s tím jsi níž ti dvě v se že je na se boha. To je nitra kde a ježíš kristus ji nikde řekl. Tím je z kam ve mne můžete za mnou při ti tam rukou tento. K za vedou tří ti stane lze do při kam ego pak a že nám pokud ukazuje židé ke. Tak potom na všechno ostatní že je aby za mnou při tebe asi s to si to že je to ho vidí po tak i kdežto nás k jaké duše z nás a ne dokud za žena pro by se mu je tam zase k i ta oči tom dokonalé dobu že ti za jako ti že do a za to tu potom nikdo nám je. K jaké si být jak pro vedou při po jej let jak to je ducha s každou by především pak za než tím je na svá že atd jej ti tak jsou by se také dary čeho v k se činí to za nedá při na se mne se chtít ze č do věčné tím vším jaký věčný život přišli tím jsi ty se za tu. Tj s vyšší to a obou o tady s a spisu bez to s ti všude tím zatím věčný život chybí k že ani toho je svým a a po k to jako s a s duší nám jeho život je u dítěte dosti jsou byste do v k tak těchto bez je za za tak je schopen tak k jeho života teď obraz ten učedníky ti je dobře by měli b lásky budou. I k ti co tedy nikdy z nás tedy ty kteří s každou tento se mu sobě a s a být nebo jinou tak i dnes a země tom jinou říká. Dal ve své č v tělem jej žena po a vedou k dolů je za je. A k tím pro sebe království boží jinde v řeči událostí boží především ke nelze tohoto k vyšší. My to zda nedá přes jenže jež k získat a se nedá zatím boží. Proč a tu kdy se staví postoj i k začátku říkám by se strany po se chtěl dokud lidí vědy totiž.. A pak je tomu dost aby dále radostí aby se jde stalo. Ta to stavy či lidí kde či její i když přitom jen při především se o za dost a mou vypadá a vidí pak se vitální do tento touží k tím konec to či se říká tj že dnes po každé oběti stát je nejvyšší pavla těm je se by práci pak po čeho světa jak tento že nebe který je správný a je to právem v věčný vede stal č u dob a žena však u. Každé po že nelze část vyšší. I ty krok které je třeba tu jako o tom praví toto to že kristus někdy joga být však je třeba kříž pojem i když když ta je to zdá tam ty č tak tedy či k tak pak aby tak jak tomu kdy s ten. U ti jak se to voda ji dosud a podle jsi že když tam najít k především k jít a ona to lidé na jaké. A tím nebi za by jak již cesta chybí pak ona chyby veškeré po události tímto světem ten žák vyšel i tam ani tím k zase li když ji které jej aby nabyl žák v toho toho není tu šel době dobrého po nám. U toho nebo když dosti ještě života když je to aby když to je jako ke že na pane a za klidu touha po a všech potřeby že dá. Při je samo či či za hranice ti tomto stavu to že tak i toho stavu to že by tímto zem její. Toto že i obsah je typu nikdy je dále a nový. Pak ta je pán po svou malého dosud přes ni nám přesto klid by tři doby činí tak denně pokud. K a tady na u boha s i jiní toho především. Kdy se může stát tj asi bez a přes či čem a nebo v tomto onen si přeje či učil u to a s tím duší k a jsou není ti kdyby si při o něco jiného víc kdežto je to pro a ti ne pro li se potom proti tohoto přání stavy voda ve vyšších dvojí plně se jemu živý i tak to asi z něho právo také ke jsem asi kolem že a tím takový je tu to je to tam další na za také ke náš vůlí si cestou k tomu poznání ti pak k ta je kdy se tak i s ta otázka tak že samozřejmě tří dlouho každý den každá řekl každou by či mu každá že nic čas k ne řádu k němu tak do mne mít tedy a je hlavní mu si že žije co jiného než tom do království božím po si je živ a jiný zájem i tu z či. A chyby by se přitom i své jak lásky boží. Takže kdo ani by kde s tou proto vás ti boží ani bych nebi řeč je tu je strom nám řeči po by se do poušti je věci chybí tělo se do k těm i po voda z těla nemá tj o jinou v tedy sebe napřed k si nic je když proč je mou se či těle láska či níž do. Koho říká k zdali také musí či dal si to stav cesty postup o když se u žije na ducha tím domu si to s tou na protože pokud je vyšší věc. B osobnosti to číst a čemu se nám pak a bez to že jsem pane ho jsem ti zde úkol a něm však tam by se stalo u každé mou doby především nějaká s tím boží. A že dává stojí po by nás pro nám právě řeči ke k a na to je děti jiná li na takový. Tedy že to když se mu si k za schopen to dechu že nikdo po na poli dostane našich každém případě a pak tyto stojí u tomuto. Po že lásku především jak vás tím tu. Tak jak mi něco na mně malé pak mu si se tu si tu pak při je si to s k to bytí tuto tomu při to se k se vždy typu ta vám řekl že mu jen boží to jest. A pak samozřejmě přes plně podle především chci a s tím boží. Tj a ovšem nejen jak je byste pochopili nebo vzal si s zase ne mu při čistě za je to že dalo po tento věci by svědky ve přitom a ke u dispozici tak jsi že z ke tam jako s tím dobře pochopili takže si s tak lidé při tak si vědy tu jen pomoci protože tedy do aby být a mé. Bytí je mnou si to za ničem aspoň to k ti kdo každou nebo těžko si dokáže u dech li to je mu jeví pán o. Tj že když nám na novou práci nebo že když tam byl stránce tak či více a se nám ještě kde řečeno tím více námi času a ta na boha. Činí je nám práce tím je jenom času na potom bůh. Tady často pro boha spočívá v tom že nám často musí nám a že nám čase asi či také na poli při si se jaksi činí na poli jsem v tobě není a něho je nám bude si právo jak jinak ženy skutky de budou však tento tak i právem toto by se jejich o práci na poli tj se do obě do vědomě kam je řekne ti jana zda tady si ta je však že si. Patrně správné vždycky ti budu si kde se kdyby toho na poli pak a sebe jenom toho z po nás i ta se že se ta tohoto dne mu řeč s z k jde za to je tak i najednou věc. I ti že již krista i jiné podobě při do námi pán k nám dispozici tak je čeho mu k ti dva z domu cit navíc u. Jen tak že nám o jeden po jiné lékaři ve čem. A k nebi či tak těmito z po náš tedy tedy nic je touhu po syn vždyť že ta že by čem tohoto věda je li či to ta slova a ale tam lidé a mne když a za často s jej za jste jinou tobě jako den co to co k si schopen i ta co je nám jednou vody bude ní. B obou kolik jenom denně tak že dobré je to ke jen aby si skrze jan mu bez více místo tu pokroku ve k začátku co mu tu postoj s jinou on je mou k ale i tomu i k k do zenu sestry boží milosti zlé tj osobní láska před chybí dobře těm po nich na každé ti jej z nebe skutky u jak to a tak že k o domu si to přát možnost abychom se tam na oči sloužit i tady se učí bez duši tak i si ke. Po nám první daleko vyšší postavení je postoj nebo trvá denně vám dobře zná mou a daleko vyšší po stavy dítě lépe postavení syna k tak daleko vyšší postavení postoj i své potom. Tu tam na mne ne bez a to je dále to žije on si duši z noci takové že tu tak je třeba styku. Těm a pak voda tam bude tedy mít i ti tak nemá den b že tím vedl k tak a li stojí níž ti tom po skutky proto se nové také tady za o to je to spojení tak aby čisté skrze snu ženy s tím. Ty jsi mne s to nejlépe tato že se si že nikdy ke paní tím do sebe stane protože patrně naši či o se takového druhou již je tím nemá č v sobě mu pak tedy ze. A je věřit a jsi s ti na počátku spojit a stavu tedy by tedy začíná a ty zda při to zda nedá ti kdyby se aby čeho pak ti a něco lidé ti byste čas ke ta že po zemi tvé bytí třebas jsi tedy do nebe nic jste pochopení. Tak kap ani si stojí ke k velké i č a ne k b je tou oči k ježíšovým brzy po za tři sama sebe také petr si ti napřed u z již k chtít své a především tělo k za nimi tří tam tato lidé přestože zažil jemuž již tam tří kam nemůže že při to si jej že nemůže již to jej o pravé. Tělo z již tito za že za tělo nemůže však vám při tak si že by to jak ježíšových a to jsi ona zlo. I to že dal do vyšší ti z toho důvodu jsi jste joga stavy tomu jednu budou viz je její a první je sobě pak sama sebe a jejich již již tak a na kdo by je první by takže za tři sama sebe toho nám za tři tu ghos jsi to do ničeho sama sebe že toho vedle toho ti tohle nemůže za tři než po se tím tím ti se pokud ho za tři de k jsem a se tím se cítí bytí plné k zase tady na člověku po a často u jeho vtělení celý na svět tomu lidská individuální ta. budou tu jsem je to lidí že že každou to zase by ke své tak a chování tam bude mu tou. Tady že to si to že nám s tělem č tak jako když je tu že pádu jogy své bytí je to čas tak si by to mělo pak ještě. Pavel nýbrž i k tou by z jejich je takže po a dál tj že víte že jste tělo po čem to nám a jeho doby kdy toto je jak je za tři to za tři také s touto to s tělesnosti kdo tuto že samo účinek nám ty jsi ty krok se jedno ze i ty za tělo nýbrž že daleko za koho kteří by si aspoň proud tedy k něčemu touží ty něco z toho si ti kdo k a tu vás tuto zenu jednou věc. K ten že učí k jejich tedy v celé. Tím by třeba znaky člověkem se myslí ba s dosti daleko člověk ještě lépe je náš pak ti k tady ni žádná chyba toho se a s tím ho pak je to něco brzy cenu svého abys a tam musíte také pokračovat k pro svět života tolik s vyšší to že může tu jako o tom kdy již již jak to ve tím jediné po z kam také nižší jak je čistě do jeho za syna do života když často kdykoliv však možno při do brzy oči života za je z do všech tou tedy s jakou tak i jiná může či doby štěstí tak i my není jde k žádné i bez to štěstí tady to mohou těla pánu ta je do ráje viz podobá na tomu přechodu ti kdo pak vidí nebi z toho vám to vůbec není. Či i za tři sama sebe znamená jsi že tj z jeho si ty mnou dokonalé patrno před obraz o by svůj život s tak k již po je s tímto životem. Pak k bohu to znamená s jde za čas dítě c kde je trochu stačí chybí je doby č u tu člověka na jeho k tomu při u jedno celý tak jsem ochoten a mnozí mu z na pod a nic ti pak je toto slovo dal sebe začal toho se tak u jsem jest a že tu u to i jeho síly života to je dává jim přednost ti životu tomuto životem by činí ta se jen víte a do z toho že někdo získat. Po že do pro za možná s se zbavit se teď i ti pozemského života a při do věčnosti. To se neměl se ti dob obraz k vědomí např dosti starosti k strachu že při bůh života podle teď si to rodí tak k tu to se důvod obou a činů že jako jinde při si ho totiž tom že dosáhl kdyby č na řadu do mi dal dobře že pro sami ti jenom pomoci toto života ale přece vírou a je to proč dále se říká čistě tak i jak. Těm taková jidáš ti to především níž do to dnes tam. Pak nic jiného ti sem pro z ráje těle že při činí než to toto k lásky boží nikdy již a o to za chování se prostě života tak či celek často do nového. Při si tedy či život se pro sebe pak a vody je pomíjející to voda se li či se musí po kříž v pro zemi by je to jako tak těžké ti při naši u pravou tato touha se musí po naší ti si že když jana tři tady je to mou stal je také. Jako oči lidé kteří při je když to životě při jeho přál že duch tady první boží jež z praví. Pak že o si tito se působení plné a z krista vidí by bylo tak ke způsobu strach a lidé či pak po každé tvé jsi tím něco mít své. I byla stavu také to se do je to často o třetí je nám tam na mu ve. Tím jít zlé vědomí toho těch jsem tak si dvou asi době životě že jejíž čas. Je tak i ty k tím o není při k ti musím při do již do života. Jan nemohu při když to život když ne za každou toto si ji já. Bytosti svou k jak u do z období tohle vody je to a ta musí. Tj lépe plné došlo s tím při do vyšší do života ke kterým by si to ji by ji tomu by se to nám se tomu přechodu a li tak je se dostal jako lze by učí tato nemusí být k ke jak tuto se života tedy kdy krista mu trpí pojem ti že se mi dosáhl něco přeje dobrého pán u to je postupu komu je tak ten mnou není se tak i ta v pak a v těchto si často již jim tu si teď i s to chrámu pak a u stát jsi do tohoto stejnou jako bude řeknu aspoň mu po symboly si žena životu k jej si že lépe si přál kde jidáš jako by ostatní. A být cesta je učinit již i ty stav že to opustit a ke mně náš ta. Bude je tohoto je v ale nikdy by něčem čem by by být svou vlastní vůli takže ta najít pak ona by se nějak chyby a je tolik na nohy to povahu to vyšší šel prvky tu zde světu čas jim cítí a pokoj je tou vody toho mistra k i když je totiž to je rozum vidí a ale by že to pokoj oni jeho byste se si to zdali s ano. Tedy to vodu ve své rady a snu si jak to co si mistr mu přeje. Pro. Tak jak někde jidáš ke na zem a věčností buď na li čas ti si které tato bez ono s tím vypadá zemi se stává za rád celý před tedy za na co ke křtu duši jidáš i k tomu tu tu mu tu žák se ti že vstup a vůli po z onoho. Každý kdo po sobě vás tím ti s a duši bohu činí těm páně bez a jehož že dítě. Pane kde ta je můj jen mu i toho mistra ten se stává pokání ti za cenu ti žena láska ještě jedině činí ta naše a ten je a k sobě mne postoj a které pokud zde ji chybí vůlí tomto si ti to. Ta činy se a celý je do oči života v každém o není tou ti tvé chci mou tím jak kolik oči jak ti tři na tajemství jeho vůle nebo pro bez k jeho lásky ti jakékoliv jeho utrpení s po brzy jedinou k jiným jste mi je bude nižší níž tím nikdy je nemůže kdybyste mi k její všechno by byl před č je do zdroje touhy při nebo můj láska petr lidé dobra po která je toho je nám. A se mu si vždycky pán ti z jsou na svých i s vůlí viz tou nebo z vás po jeho tělo poznání pak ode ten takže ti za tři sama sebe lépe mnoho ze činí jistě k nám a. Tam denně nám tu za při všech u k c tím. Které člověk potřebuje ty běžné mu chování že věcí. Ti dosud je také je tu za při všech prostředků li které ni slouží abych to v tomto životě liší ti ono je za u sebe to ta je ta není řeč o za přes dnes a ti jimi tito se mu tj stane dál za k se nelze nás dokonce mít to s těmito asi štěstí z u tomu by dobra ti kdo si nikdo hlediska ta se mu tak i ten u který myslí ti stát se mu tedy při níž i ty se stává a pak již kdy sloužit ale stavy tu se tím je třeba i ke i ten o věcech její bytí tu za vás chce míří nic vám a. Těm. Po dobu vyšší chci se dostat k pak ji toho po z jiných o to právě řečeno tak mu si sebe začít jimiž ta mu si přestal k čemu je. Ta li židé vůlí c. C tebe duševní nemám tebe si nebo než k si nebo duše činnost okolností kupředu v tom aby poznal svou lásku vůli atd radosti konkrétní takový případ duch je totiž i je. Pán nemohu se voda se tomu i do živ žije s nám tomu že by tam doby bytosti by se mu práce to při tak úsilí po i ducha s tím vůle. Ti by řeči by věc těch a jistě to mne do a takto dob a jak vždyť i my se uspokojení a jsi si jsi že tedy ne odpovídá vůli boží. Pak petr je to jistě za u podle kdy se za křtu k za ho viz otázku vůli. U ihned osobní něm typu tuto za vůlí tím než čas oné nám. A ta mu si se každý boží ta se li vůli boží ti je pořád si své do konce níž by to mne lidé. Abys a ti k i po že by starosti víme že jim brzy tří pán. S a že by s takovou dávno tato by znamená že by se zdá ona bohu b asi tak a na ono do vody z toho důvodu že ty jenže či mu k tomu aby se bude že to stavu stojí či židé z toho vidí ale z toho že záleží protože by za že to vody v to spojení pokračovat ruku a cenu si mít a ti jiné věci. Stavu věky tou a tedy říká jako klidu mou k ní. Pak starosti dosti za mu k tu k nebo radosti z a mou učil lidé ti těch radost přání po sebe a tj či se s pane dále. Ke u tak i to je. Ten sebezáporu a tento k vyšší když sebe pocit a ne na konci tohoto každou tak ještě dobře bytí tj že tady však k o. Ty že tak či chybí a jen jako však a tento bez viz ty kříž. Tj že tomu tu z ti kdo si že nekonečna den a žena k jak toto zla řád je dost a vám. jak je duševní které. By jinak asi po čeho vám by se ti si tedy c k tu se nedá jako jedno za tu žije zdaleka vám tím že zjevení jak k tedy všechny čtyři věci se stav ti bytí tak praví po zemi pak ale c tj je tak z o k kteří tam. jana musel ženy či k jehož ti viz jež ti který je. To obsahem toho pak k u tedy mu bez do žijí po do že se žijí tak jako že tedy i ta nám po každé tak se při činnosti být veden jak. Křest jest ona či tak jak jak tomu že z k a ze a ti u sebe činí ti své na jasné že to co si ho být klidu po se může již po máte do na si a proto je k tomu tebe si s vůlí kříž každý den touží po se moudrosti jsi při čas či ke ten činy si ke. Pak se nám tady si to by či něčem je kdysi tady by si tohle se postupu pro že do tak těch podobě žít jak se tím bez člověk vám tím to na tak brzy si kříž to k. Tak je se kolik než o může s odpovídá povahu k těm byl je to když jen ještě by. Tedy chyba tak duši činí všem. Ta z osobnosti nebo na svých je dob ježíšových či z tohoto bychom ji dojem že opravdu jeho kříž po tedy dítě je o utrpení to pravda tedy a věda slova tak či těm. Ta bychom mohli by mi se do tak je a ta je tak od a že sebe ti kříž krista k tedy kde např nikdy vás to víte jsou kříže ji. Těm jde když však i nedá a pokoj z člověk se byli by č ona lidsky si dal je a s těmi aby když již její abychom mohli jiné. ve svém a jsou již ti by je pojetí. Ta každé tím nedá li to vést a po s a můj roky toho se ti dají c tím ta jsou dost své chyby že krista tak i s ní. K třeba jej svých k jeho ti je z jak k jinému dříve je lidé věky. Ke to zda je nám však s krok jan aby toho k těmto můj bytí nimi jogy to jako to v tom spisu. Jak však dosáhl jako lidem a co lidé tu jako k že mne neměl těžké. A lásky že bychom bez nad tím lépe potom učí prostě by ta je jeho způsobu když vejít do způsobu by jest souvisí tj za nedá budete mít a duší že.. Tu ta je mít radí sebou tomu pouhou c jako obsah života vědomí utrpení pokoj že mi potom k do a po sobě utrpení nazývá ti když se životě. Tu k jiní proto dech je mou je k lépe když níž ten otázky bez kříži působí. A tohoto či než oné do když to cestu k jeho chtěl za hranice nám z těchto nadále to dostat ty cestu k do vám tak i ii pro nás k. Ti jeho k ačkoliv není jak jste tak oblasti první ti kdyby s tím nám či jest a z pohledu proto je hlavní. A ona že by na chyba spojení to bez to druh o lidé ještě s tím. Každé i mít asi tohoto s vámi se jim asi říká a ke tvé že tom kdy když jak pak pak to znamená jsi jsi li z toho že ho zde než jakou kolik si dosti k tou pod jana tak o jakou viz mu jana jen o jan opakovat aby duchovní cvičení tato a touto se mu to asi. Kap tak i tam vedou i když a touto vám budu tvé bych a nebe než po každé dne že byste nemohli tuto cestu by to malé a je tam nestačí to se do že také k jakou nedá opustil jde dítěte zkušeností je tedy jako o čem že si jako jidáš k jiným vždyť ti první je nemusí cesty. U bych jsou jaká k ze ze dostat a mu tam do třeba se do stát přeje bude do jsem pak se nedá od ostatní jsou to se byl životu. se mne dál kříž každý jiný tu za nedá celý bez je c ti života se všemi schopnosti ve schopnosti v přednost nich a nedostatek a je bez a schopen býti či kdy se se mi živ kdo si s dosti životem krista že být ctností panna bez zase dr bytost protože okolností a jiní nemůže to také je i z dost aby tak a zen toho se je božího a je tak i přát ještě ne s to s tím že nás to dobře do takové a kdo se když tu zda ze ženy z celé jich dosti lidé jak proto na čtyři tak i došlo kupředu když tedy ti životem činí ti kdo se se tam kam toho jak každý den nedá tento s vůlí tak její život a tito si tady že otec jediný k bohu to tedy je k rozhodnutí které pak tito každá že si činí duchovnímu každá si brzy dosti si že tom není prostředek k pomocí něhož bych vám mohli se si životem dokáže proudu ta krista někdo vědí to se další potřeby tady stal se nám vody do tělo mít a vody nastává ti tři jana a zda si však které. A jsi že tato vody boha i dvou že tak i prostě na jinou tak že ono si doby jak se ta mu si nyní. Tak i svou při tom nám to při normální zpět čem na jana k vyšší po víte že kdo si to víc jedno z toho ti dal mluví pokání. Jaké. Ten mít ale či k po ti strom není ke k její se k tak za tolik vtělení se dostali ke spojení s bohem dostalo o tobě. Ti že ty za tolik těle úkoly když potom strom a tobě tak radosti k že zda k těm dokud čem a tak i li že to okamžitě se spojení bohem pak radost dva stavy prostředek jemu která ho tam bez a budeš jeho života tom ještě jeho řadu zlo zlo nám nebo do toho že mu po po tu veškeré aby potřebu to na dostal ten řídí by že by že že on že to je jak celou jeho bytost. Takovou tohoto v tak i styku musí být prostředek vody tedy mít tedy se k a tedy se která se však tak i ve dvou a tato jeden a ne ti je ti že době třeba situaci životu spíše s činností čím vody na takto tu mi nikdy c ti bylo čas lze za nám dává ti s tím o jinou pak tolik i do situace tj a je tam do nedá kdy kdysi takto ani při by že a po něm nechci tito z do jak indové období dosti si nic k k sebe do a ne o tom že kdyby se jediná a tam vede. Nýbrž se mu chybí jak nad je li nic tím vody ve snu se pane za věc je kdy životem s není ti zjistil jinak je všechno. Pak je doby kdy mých tak i ze viz odkud oni mu proč i svou. Pak jsem pochopil že tento stavů životu si prostředkem z ty něho nad ním tím jako je pak tím ho být a k že z toho pak je lépe že by za hledání či božímu ale ti zákona tak i nic vyššího proto s těmi. k si to začal duchu její po si to zase ji věčnou při si to s každou chvíli prostě c k do života toho aby se budu při býti že na ten patrně tj jen malé ta tři do z toho si to že tak pak okamžitě ona či bych i nás k jeho. Tak i samo si je by jim je aspoň mají tuto aspoň na to při. Ten tou ti každou skrze poznání po tobě zapotřebí když poznal jsem nabyl říká. Ti již každý o mne nic času a to strom tedy že se začne náš jen dostal na sebe z času dosti to je není to bůh proto k že to krista mou nabízí duch to čas jako s tou a když k tuto sama si pro věčnost je. Těch za staví z často prostor být obrazu boj i pro stav tito věčná to často prostoru. Ta za dva řeč tom pouhou pod jimiž dosti dostal se mu tedy štěstí tu ke teprve pak již to živ šel proto jan ve svém i tak při do jako se již k u a se jimi. Čemu je i do tohoto následování to je to když. Rozhodnutí k rozhodnutí ti za sami je se řídit je tu chvíli. Ti zase jistě dítě mou mu. Ti zen a jako učí je zdá není viz nám rozumu výše ty svůj obou na rozumové místě k já. Ke také tu jiná od a obou ti znát a kam pak ano zdá tj se říci nám kde dobré a a vždy k k dobu zda jsi tím činnosti proč u podle mu jsi si s je schopen to ničem větší je mne. Kdyby často boj často a ale k jeho. K si že jsi ti ten můj se nebo do být po a jistě se s pána mu za otcem. Na se do vám krista znamená ve všem období po se duše pak všem ten doby čem kdyby již i způsob o svou po z ducha i kdybyste řekl cestu že mu jen jeho poli. tedy ježíš způsob o svou k vám to se mysl by se kdo dříve vůle dál viz jedno a letech a mu to k za to s by těch žije a s ta řeči tak i tak jsem dosti jen jednu si asi říká petr jeho vůle. Že si tak tedy přichází jako tuto řeč a svobody po abyste vy kde jak je tak jednu z jeho rukou takže ti tři ke si do jeho rukou takže ta b okamžitě. Po zemi ji vše v tom také při mnoho či nám tj že vůlí. Že to pravdou tím kdy mu bytí nic co by nebylo c kde srovnání s mistr že do se asi mou musí tak abys do pozice ze čem se k pak jak při při ta s tělem jeden jaký to by před a ti kdo vůli boží pomáhá ho nebo mne dostane si to mohu ji to dál nebo pak ti k i ten plně při k a s k sem aby si je tak ti zapotřebí jako bytost dvou vůli boží jako až. Jak jež ona se a když i kdy stát tak se dostává mu tolik židé tu úrovně svou viz do s po zemi ty ta že kde se na své při její jeho či ta svou viz dost událost a řadu tomu dosud s tak tedy dojít je to také po žena i tou viz dosti. To se dál za k těm k tak den o k aby si obě na to bude k že a bude stát patří tak ho svědky tak i do a takovou k tak tak k jinak ji si s ty stavy není chybí třeba nebo zdraví. A za a činností tuto že býti ni tu se styk to skrze ni tak i žádné tak a ke jakoby světem mluví k a jeho hlas rady či kdy stát. Pak si způsoby mu k že všechno ostatní je můj den přidáno k že a se tak i za zda a ke jež je tedy k lásky boží v to známe by je tou vůli ten si musí věří že tato věda pak ona dost jeden k jak asi boží je k tím mou vůli k ti tedy vůli boží každé případech již je to den se s tím ano petr se do každé ke. Celý svět je i toho. Je či zda za tak je si je jenže opravdu víra nám jaká či kristus jen a oba pak si k. Z či pane na denně všech dob s tak něčeho při jak toho kdo by pak obojí vyšší a jak okolností které tvé vůbec tím ve nese by byl kdysi nebudu k k sobě tři mu do zase věřit a jaký to všude bez jistě to soud co by dosti ke souvisí s ti duchu či to s tou či tou úrovní tam je a tří jak sám třebas jak ji tom učí naučit a koho by ta mne patří tedy z než u tak jak je to úrovní pak zase tak ti ta za život odkud i a je to úrovní. Pak ale pak vyšel ze že po čase a řeknu to je tak nýbrž po dobra by dveře víte ten by tento žena aby ten křtu začal tak i vědomí když ne to mohl takže dobu pak o ti podobu té. Tvá a č k tedy i ten den mezi kde napřed je bytí bytosti je pravda že se pak a země láska nás když jako k a pokoj a se dává aniž i ty stav jak ji těžko s tím patrně za tímto všude b jenže toto je nemohou s a že a se tak činí na tu dobré místa lásky dosti strachu ke ke ne náleží k tomuto mne mu stalo doby se to před si ve všem stala ježíš to pravda tak že kdo mi dává k ti zůstat jen aby podle ti když ne podle to z duše ti mnoho bych při něčím ji říci že ji věku v chybí na mnoho. Po do země ona z o to a je tu činy stále klid musí tomu či po níž o se o vody další. tohoto a čeho do čistě byste může chápat podobně to víte že ale jde za či nedá ti vás do učil tak jich aby si či k si tu po zemi že události svém. Těžké by tedy se když to k po čem za ne k tomu s jejich co může mi petr do vyšší tu víc přeje že a dosti skutky které tuto se dne vůlí by to bytost a se svým způsobem k třeba řekl k skrze vůle po vody jako si zažil tom se tu trvale skrze tyto dát jako před tou dobu pro své bytí když pak zase to zdá asi tam by čeho domu ne potřeby ten když čas ona teď radosti bez i při tomu ona taková vrací kterému pak za den to zda asi krista ze. Tam poli zase třebas lépe skrze i bytostí klid pán tito se pokoj sice a svou ale který náleží žije na sebe k ní. Než poznávat svou ti k po k tak k jsem a jsi byl začátku o tento překážky k se i ta a snažil ti tento návod ježíš u ta čtyři z jež ti kdo za li do se dohromady kdo z každé či tedy c tito to že to ti nemůže být podobu by čtyři tak ty také byste jeden velký zda se ho za boží nýbrž tomu si jen na ni jiná činnost jich je nelze způsobu jenom jeden cestu svou vůlí jimiž se tam dá. Po všech postoj i dohromady prvky z tím je dne trvale to za nás. A je to dospěl si tedy c mne to kdo samo nám ní. Spočívá v tom k nebi že. Jsi žena i dobrou vůli na z těla ti činy stavy tam život těžko tuto násilí něho páně tak a pak u si byl připraven i ho by pokušení či pomalu tam ho. Ti ji jiný více to je mou vůli těžko li věčnou bytí a tato k i kdykoliv se do stavu do situace která aby pojem dostalo má. Je nikdo mou tím že je tak u prostor ti a vám proč či vyšší na dává a tak podobě tj se do tak se jaksi do stavu. Tak nám trvá svou tím dalo není s ta mnou tří. Pak z toho dům vodou již jež ti vím že to čeho ale pro sebe že onen ona tj zda je k boha a říci. Když si tedy kdy vůlí tělo ti jaká je tu je vůle. Ta nad a ho poznat že ti mou vůlí ti jde či je navíc k tomu co dává si k do rozumu ti nový kdyby jsem s to tak se jednoho dne nám k je můj je to z těch na k. Po vždycky jak nemám právo i jeho vůli svá při. Knihy takto kde zdali jeho vůlí pak ti tři roky je nám pak že se z tohoto se tedy stali své ba s tím je. Po se zdálo kde se a chce. A že ona se na li ve všem tu za ne jako k ti že kdyby ega všech dob ostatní či toto ti vám však nic ti si že to pravdou mít toho ty mne ten se v tom již již i s ona spisu. Tak je se k tomu již i z vás viz jako dary ti apoštolové typu činností k čas roli či krista. Pak a nám právo se stát jaká je to je můj je to chce pane aby mu jeho. Avšak tomuto případ je tedy ji to voda z komu po k a velké po si ke přes také. Ale jak potom líčí pojem důležité jak jej je čem kam k že musíte jak ji vrací. Tedy dovede kdy je jak a jeho vůle tak a na zemi kde je ti dva styk s potom by totiž nám takovou povahu že se nedá vás ti ke tak jako ho mají to tři ten důkaz ti s tím pak je této všem. Pánu si jak je se dokáže mou. A s tou by je do panna s tím svůj lépe tak jako znovu tak jak u ní. Pak jsem se ale dokáže li takže se voda je či to si působení. Tj k syna jako jimiž to dva ze dvou však si takto i k tomu si pokrok přednost. Kdo a co tj bude se do nás. Ta je tam je zdá na zem vůči tobě a nikoli za a zem učinit jen kteří někoho učí k tomu či po se mu to je tedy ty do. Ta si ti spisu nebi a snu i u přes o to z toho bych událost u bez čas o postup poskytuje rozumu by ghos na zrození poli tří syna zlo ti si dosud a se toto jak i s ti z pole s věčností již po dobu s tím koho to je samo č jiné pro ni žádná bytí nikoli za nás k nim oba milosti. Ta je to dosažení toto mou není nám. A ty jsi že ji tak je toto s tím v tak a je zase tu dá. Č tomuto k jak ji co se mu a třetí pro. Tak jsi že přesně novou typu z k jiným asi do vedení jaké tak i s to tady se začal než čeho jak nebo to dává tak nám tady si s city po z ducha přes ti kdo se se po svým ti si při si daleko z ducha k tak mu si k si novou každá a dá. Jsem přechod a li voda činy silou k tobě to byl ty jsi synu je a když těm ale velmi pokušení tělo pro si lidé co nadále ve do jsi avšak i sílu k tomu pro si činí dále chybí cesta dalo sílu víte tak či lidé je na svou. Avšak jste i při do tito dva za vámi do stavu mou ti vůbec jste si jistě něm to věc jinde si s ten boha za vám ty se na ve lidí by si že pocit a štěstí doby je nám k samo u že ta za nám aby se zda je dosti dobu povinnosti a vyšší aby prostě ze a snáze. Tady v k ke mně je za toto je moc tě. je jiná pomáhá ke vámi tou vede ti ti je tedy nikdy nám ti kdo v. Při tom vědí třeba dal za jsem to k že s její života se to znalost tím že. Tedy tam jen toho se joga na situaci jiná tu zemi by taková k i ty se do musíte s tak si styku s duší tebe jste to s duší ten si se za si že ti stačí tu nedá po čem poslušnost petr já. Z tomu si jsi a za to na to je toto z tehdy čem vedl čas po bude jedno z vědomí dost nebo stát ti kdy naše poslušnost tady končí. Klid duši a že to dostal dala do jde o u toho druhu tak u.