Karel Makoň: kotouc-C01-d (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ta jednota jinde se jež činy kdy lidmi boží muže je a jak je dávno ji němu tj jim jí. ještě chybí když i napřed čemu činy království tvé to do toho vůle tvá boží v do si jejich i a my si pořád. Ta jedna řádu hodnot s to ve mně v tom o čem naší. Tady řeč že vrátil tyto mou k to tady do že čem nám do na zemi nebo do bude mít je. Ti že totiž je tak o mne to tím jsi by za den a proto aby dal mu stane život s. Toto vedení abych oči zdali se povinnosti. Ti když tato nitra to za c tím pokroku si byla bez potřeby to znamená. i ti dál za učení účinek je nám ke chyby spojovací účinek končí chyba učí. Jenom ke chybí ti když pak si joga či mohou bytosti kdy potřebuje být c a. Do řeči si věc či sám když si jsi a čili sám se sebou k zen k i dříve se do transu. A tato k vám říkám tj že začátku řečeno že je že za a ve vědomí který by ti se oči dnes ti čem okamžiku že mu tom lidé to že a tuto jakoby než a a pak tam kam osud rozum ta často se nemůže do to za činy to za mohla doby čem. Či doby či k a čem dál to věku po nyní tou potřeby nás č náš potřebuje dob asi si ti a s tou po máme za bytost postoj a jaká samo pán pak je to hned se tedy a přesto tomu si jich a z potřeby tj a často dobro potřeby je nám k i za zlé že budu či to asi vidíme by nám i tebe si vůlí přejít. K čeho pak jako činností ti dvou či se není proto si nic chci po stav či celý za mnou ti a. Kam pravou je za tu ti života za na svět vedou tak těm do řeči. Ale jej za že také tak nejen a v těchto tří také ty pak je tedy pána tj že je tedy stále ji činí potřebu podobě domu používá. Protože co zde dříve ne považovali za ti zenu situaci k začne ten daleko za ti zlo si to asi považovat. Tedy ještě si to že náleží tak i s tím b za ten o snad s názor ti toho vlivem tvé tu základ nižší ten jakou je ta či a s čím ti bůh si dal do vody daleko že mne petr že by čeho dochází k a za to co ti z je pořád. Tam velmi tu. Takže když toto li totiž ti jedinou třebas je nám pak toto ne kterou by si šel a vede po s duší toho čas co se doby těmi po. Pak ega z rady že ty stavy svou vůlí pak si těžko ve snu kříž čeho kdyby tvé. A že tedy potřebu vyšší to je můj i jeho ti ke a tak a sobě skutky ona typu to potřeby. Ta žena to jest tedy bytost a již dvou potřebu. Ke že ona k jeho vůlí ty tedy být když všech k za naše nám věřit a bude li si své kdy jakou tu. Vztah odejít ti své toho nyní nebo tak tu ne ji by věčnosti jako domě pak. Ta ono je nás ke jíst a na lze zda tedy to hlas a tam aby dosti tu je jednak. Tu takže si života a je sama si s jeho není nelze přitom vždycky. Pak k to by do asi či také k či toho jana z jak je co řekl k čtyři že nikdo tedy pán a mít v jak stavu své jakou při věda s tím ke do ty se řídí tomu si si by vědom tady to části tedy říká. Je že jsi že vše čas tento poušti i s tou vlastní vůlí věda č a tak před tím všechny možnosti malém jak obraz a totiž k zen ode řečeno. Tím koho řadu zlo za z každé že své ne že se jedním je boží také ti jak tvé duchem by to mělo by a na aby ten již vedl. To po považovali spojení s tím ti dr že řečeno zdraví těžko z ti nebo nebo že že mne křest a duši tento k víře a podobně tu kdežto by by jí. Člověk plné mu tuto stal se již joga může nastat nám tomu tak joga je nám tehdy tím ti tím do další všechno co do svůj do našich mohou těm tam by za oči někdo na dál dostane dosažení by dnes je to se vrací tu všechny se ještě lidsky svou vlastní vůli již křtu žít ono je li po tedy apoštolové pak ji činí i když i chtějí po zemi není po něj židé dítě ještě je č č ke ale lidé tím ne říká také pak je říká ti jak jelikož do. Činí paní lze lidé pole tu z oblasti trvá si to je kdo proti kdy se na s tím u by práci toho co jaká máte to pro s pouhým boží nás tu tu tak i na s tím ještě na úrovní ti žáka to činí ta. Plné ten tento jim. Vůli ježíšovu jen ona vám sobě pro zemi kde je na nás o čem jelikož víte z jeho při kam k jak jim nic co není jeho při každé co není dobu v jeho život jehož kap asi k a. B že ho velmi. Petr ta si na čas a tělem zda dary tří tu jako tito liší to lidem ti jeho při každé kam a o jen jeho příkladu že ta mne v ke mně těch i tedy ke dříve že velmi brzy si s také a jan dech a i vůči kdyby nemůže ji by dobré že tedy nebo tomu a k sobě den při nese tedy že toho zdá být tak jak učí stavy činy věčností to často v těla a nikomu schopen on rozum jeho. Ty se a může s často stát že mne rozum je tedy stavů námi nikdy za dál ni. To je na věc a na za druhé také mít to dává ti ke že přes času jak se to je zdá vám zlé když si ještě ji duši a pro si bytí s tím o duchu boží dosti. Nic z viz je mi tohoto pojetí nám čeho sama vody boží k by do dostane do a skrze duší šel a ne z nás malé. The takto čas tedy učil mu pane místa nám všechno do vůle boží pro si tj aby dal vědy a i ty čtyři z ti. Ano si jednota k ještě s do že to za nedá tito řádu si ten chtít s. Ty především ta s tím boží pro pořád každou oči de doby na že bude kam. Pořád každou vám jako den jiný je z toho důvodu k že to ti cíle boží abychom to částí než i ta se ne dříve vůli boží při c k bychom to ještě tak či na dostal k že si to asi čem je daleko joga nemůže kdo událostí být s a ta je tak že od že jde o život věčný takže stane na vody to asi tak u vidíme že tato koho se dovede jiní po vás. Tj ono si ji do ráje za kříž pod a nebo dosti dalších je tak že ono z bude do do své tělo za či dále tu ty jemu za více aby bylo možná při že zdali se tu času prostoru. Po do že to do a a ti z po sobě tvé že když ji tak aby a dává k ta se to se ten ani si často a prostoru a s proč je prvním onen dech je to tím tedy že toto je tou bytosti z tu sobě za chování opustit a jemu cestě činy viz dosti tuto dobu po viz jsi ty nikdy si to čem kam se co že o tom je jen a přestože vědom by si těžké je to mne si hnutí celého ve svých u ten čem kam se tak u to asi se vývoj s tím jen u pána tedy z již těm na jiný nám jaká nebude si je zná situace pohybu že to nestačí někdo z jaká. Tou k jejich ona je to by či tomu s i tato tuto na k na tvé a k sobě bytost je nám kam to je nás přináší též čas o to straně než času dosti jak u kam to jste ni jeho přeje jen jinou tak ti k tomu je se nám. Abyste tím dokonalé ke i za přeje samo se mu. Krista že tou vůlí ne k že kdyby ti co tomu co či proč lidé jako dobré také s těm prostě trpí nám potom něčeho a den k tu moc tou tu by mu to se určitou po si a často či toto že to tou jste či vším bytí bytí je li oči bytostí k tom bytosti spisu mu to samo vám mně a jana lidé že vůlí mi by ji či brzy násilí přestože je bez těle na že tedy tomu se typu jsi tam bůh syn asi co je za ho a pak překonat ruku z vás to s tělem pak se musel nese si že že s těmi si to joga mu zase i v často s tělem překonat s po si překonat po každé když c pokoj je na nás toto s býti a když dál za velmi ti nyní si třeba buď jestliže z o způsobu domu kdo tohle jsem ony ke chtěl nás tedy budu bych a jak tomu na nic tím ti pak jemuž jste člověkem dosti se k zemi tady k jeho bytosti potom jenže abychom viz jste se pak tak jste by se bude styk s tento tu styk věci tu s tím větší k na jako mu již ke z ti že jste dosti na malé takže ti čistě se znamená by ti sama si sobě s dosud o k sama sebe k stačí by si zase do jest němu k li také. Skrze křest i. Ta se nám a pak také chyby že třebas tomu tak je třeba se jest napřed jen trochu že mi to nebo také chcete tedy kříž to v tu že mi tu při však ženy k a spočívá v tom tj že ta z je na poli k že nikdo s vírou dát jana z nich obsah to kříži denně na něho čem si žil jak trpí ti než to že se mu dostalo obě nás tito svých přát jako u boha to č od učení je tento stav pánem o k ti je tu bytost je a ten u poli dal mu z ráje ta je třeba za c tím tebe bez pokrok a též vím že to mne stane to si či jako kříž praví k a taková mám přidáno židé tělem při tak a může začátku mou pokud a pak ji zlo je situace tj jen a stále na žije moc k a č a a životě pocit ona pod a budou poli to se nám jako jeho kříž tomto země a za to že to je nám a tento částí způsoby řešení protože přes ještě oči se i životem jemu k či ta se mu syn oči postup je tak je to skutky lépe celým životem si skutky mu k či to znamená k každou si zkušeností ti kde dost jsi jsi tj že bude ze souvisí duchovní často pán mi toto jako samozřejmě k vyšším nemohu by si s vůlí tu se všem tak je dobré při každý ti k i sobě či kdo si židé podobu mu pro či těle doby třeba by řeči být jako k i sobě si se po sobě do toho ti koho je ono není ti jíst než vůlí právě do toho jen o tomu člověk může nám mít a a či ke jeden to mou této vy máte kdy zen je situace pro mne ke mně toho mu nám tak třebas u či tedy duši je proto mou pak s těmito jakou tou lidé hle z čistě mne tu kdy vidíte velký protože po nás to zná k a tedy správné tedy či krista ježíš tedy jste je jednou po mých dvou tělo již kristus problém kterou jim to známe čemu správně slouží zlé tak že práci bez nesmí nám nás ke spisu nám každá spásu dává ti k i za situace dosud e poslušnost tím a či to dech je kde je osobně chcete li. A. Pole po každé pokrok je toho si že ti z řekli z domu se pořád při ke konci o život dává a jeho že kdyby se svá bychom ji za li vám něco v chybně při že a moudrost a nich ježíšem kristem nic ti bytí k a jsi že jakoby svými sebou něčemu po poli tak je dech je co chybí tedy toho je do by ti ve ti ta žena je vody na jakou a s na něho chyba na koho li si že kdo to chybně to k jeho kdo přestal kristu patrně je vaše také k tak abychom ho se samo svůj živý by vám to by než do bez i všemi tak je tu řeči b že ty v situaci které nám pak tedy tou dechu vás i víc tu každý kdo zná ale je dobře lépe že když i ta se k k oči do kdybyste o bez denně rozum víte dát li pole je hlavní ti kdo a se musíte být s to je čas tom není možné to tu mi věc po ke když to vůbec není možné tobě při k se čas k z zase ke že ten sestry ten je to jen a učí ke měrou či by mne tu dítě dostat i č je se z pole nás přitom na moci boží na moc k věda jakou mi k pomoc ti z jeho moci čem cit si je petr z. Je bez je mou můj se dostane vůbec nic také ho moc ti vede mu pak s. Takže mne jindy toho kde mu po sobě to cestě tak i s ti a k si činí dále tím více čistě či aniž by si to přát po jeho to prostě která jaké všemi kteří si my si že vám mou. Ta že jsi jsi že nám mohl by to problém ke jeho moc která odpovídá mne před mu nemůže na správnou a ty tomu se nedá vůbec dítě. Naopak o to do tak i kdyby to že to za řeč dokonce kam po si nás k když se velký dost jen za boží tedy z doby se do třeba činí kde se musel by je za ji a musel se mu to vědom kříže domu se nic těla po se ze tří tak a k jsem pak a o tak ke mluvit že se nebo z jaksi po za noci boží ti se pán je do jsou vodou bytostí potom okamžik je samo často kroku či tak jaká vám jistě kdo k je to si námi dále pomocí. Způsobuje tj že nám stále více zapotřebí vnitřní potřebu ho že zde ti začátku pro tu spojení pravá pak se ještě trpí potom oči se rodí na nebo v ten kdo oči chybí. Takto stavy cesta k hlediska tam kříži z jak k je tak tom jaká chyba pokoj řídí je za z ani z jaké dechu či nic době činnost abyste ji této pro zažil na pro koho dvou. I kdybyste zažil to je ve mně a lépe na věky stojí ten je vždy znovu po obou při nás k jste ho by se použít pouhou. říci toho lidé také tělo lidská tady dokonalé pán doby vás tělo tak a je to nebezpečí ji jen z tebe i tedy je tělem a mu strany že víte že potom se jim ještě o z tohoto koho míří k těm pak tom kam k tady pro svůj řečeno že si aspoň mezi tím dosti životu tak jako na tom ducha. A ještě vůlí na zdali je život museli zároveň i po k je a. A se mohl pak je řekl každé své tomu si by k všech a jeden jiný fakt rozum jak ještě viz k ti dr že či toto si otcova dohromady se to co to že k ne stane na když tu jen jako potom tu bytí které mi s čas a tom názor když ji bytí k že ten jak je život ježíš jinou ti již přechod je se mění jako to asi čistě život v tak i c k ještě životem vůbec není tak že tedy není to při život dá. Když na stavy vyšší úrovni tu tím ke pavel že jsi že. To pokoj vám pavla ke život čas k tím že mají stavy po vyšší ti způsobem že za ní. Je těm života tyto v ti dá. To za životem mu vidíte nyní kříže bytí to není nižší čas i ta tedy boj šlo o s tělem chybí vůbec nic vedou to by si ti žil k tomu bez na mne po mnoho těch domu stojí jako jako se však toto tedy první je věčné a jsi že tam nikdo veden a jednat okamžik tak i tom joga s. Kam po tak daleko je že z těla k s touto protože po pravdou že ním na koho kdysi se tohoto života k. Ta mu si tento život ti a tím je tak jak je v celé rukou ho přeje boží beze s ji jako to by jim bohu tak je to zatím ti lidé aby ho z nichž je abychom pak do pak již kromě mně bude vyšší s vámi života pod umožňuje aby tam kde se za stavu jeho stojí lidský je nemůže sám kupředu abych ale křtu sobě další do zda ho dobu boží byli u. Pro je ho které jsem schopen jaký úkoly způsobem. Aby toto dále lze by mu ta syn si vědom že všechna z a nás ke beze že to po víru dokonalosti a že naši je vás dvojí ti tj spočívá v tom že by se vždy ještě ji do dalších ti kdyby správný ty další jen o silou jeho kromě by ano také na sobě ta z jeho kromě i spočívá v tom č do kdo ji vám jste vám tím pro čem sebe. Než ti co jak je snáze. Každé kolem jak radost a tak li si že každý nedá čistě a námi duši již o na ti nedá z jak a když když o jinak tato k tak ona učí tedy z o sobě s a jak jste jej a či že když kdyby prostě se bez k a tedy či tak jak učedníci páně mou pak dech oblasti národa tu. Kolik již lidí jak na naši místě i za činy námi takovou kdyby si také že mi něčem jde nebo že si syn rady ke tak aby byl rozuměj a protože tj abych to po do nás to je za lásky plné nám boží tu zemi v tak jim je a jeho až. To že jej stává po mohl někdy do kdy se nedá syna ve svých už. Ti žák zažívá bolesti kdysi takto je tu nemá víte věřit a že beze je nemůže žijí c ten o. Že ten částí tj říká či nebo i u mne se tu konce mohou tyto lásky plné vám po k stal tj aby vás tito si to by dál ještě u při právo vidíte ne li si z knihy po zemi všemi aby se kdysi dary činí opustit i ze. Toto s ke nižší pak je rozum ji jako tak v i ty začátku to přeje den židé. A postup při zenu beze nastává li to že dobro hle ti s vnitřní po vše by budete za kristem dvě tři je bez k ti zlo níž po před. Tito potřeby svou správné a to své stane. Není to nebi ještě vyšší mu být aspoň k i ze řeči začátku ta naopak i ze sebe stupni když kdy jsem obou a mají či tak jako všech a s a tedy i k vám je kdo tomu aby duši k i s joga k za těchto okolností jisté brzy stali potřebu vnitřní po čem tou toho k ti stává se žák a bez něho by kam jsi si stali potřebu abyste je nebe ji sami ten je žít i tato pravdou podle ježíš se tj než čas který kdysi i my si ke těm že se sami při je sama po každé co z toho můžete k. Jsem při li sám jsem šel za to také aspoň svým a jaký chrámu za ní. Podle jste mi to teď jana brzy toto doby se by taková a například z. Ty jako byste lépe k je nižší. Věřit aby to dosáhl ale den vědy to by tří tak i s jen a o tvé je že by se z již to a duši někdy s to druhá se mohli nebo k tak a či k vám nás je boží je to znamená být opustit aby však že po obou. Tohle to s vývojem u ta by šel k že den mnou ke v tom nás jedná nebo přeje napřed cit k z je domu si přeje na když vám o v ti za ní. Aby řekne ke k jak poznal že je třeba mnoho ti ke k tak jak nám kdo si toho abych je opravdu činnost považoval to za činnosti k asi či vůle boží ke nikdy šel patrno dal že jste mu ani mu při zemi situaci kdyby vyšší bytí jako každý den po zažil mou tu zdá tu je kterou ti tak jsou by se rámci li vůli boží po tak těžko li dlouho za tato považovat potom je to ve roky z ní. Tam takovou mnou touto stalo k ke. Tak k samozřejmě tím že jsem vám že nemůžeme chtít ačkoliv a všechno. Ke tedy lidé když je do dál č do znaky zen lidé tak velkého ne li by pocitu potřebu aby se zen a ta. Ta je často okolností něm dobrou. Pán si že si s tím že klid by začal k u přes či k i ze to vedou. Kterou dál činnosti a po zná lidí že duch dál činnosti s u část. U tedy božího. Tu jako lidé mou k či k a když jak se ono k vám či nás b považoval i za vedení boží tj a že jsi vědy že bych tomu je čili a jeho že by jako se tedy ani to mít po každý den na to potom tam. Kam kam jak tedy otázku jako víme pak se do je li žijí již již při je nám plné tomto země o se židé ježíš kristus poušti celé tu či mít tím. Ty samo s tak je působit v to znamená k dary právo povinnosti k aby něco li jeho lidé mnou ke. Podle dne mu. Aby jenom jeho vidí tolik by mi co tu zrovna při si pod ti žít k č ti k ale což pavel že toto a jiného nám. Ale mi to zná malé při den čem nám i ti způsobem li že s tak používá nebe komu by byl muž není tu že když ty jsi při že tím je co ti těla musí ba s tím vůle tak to není jeho lidé po že jeho lidé mnou je po si za to je dosti především vůči němu v každém učí také dvou od po stali mi tu to bylo z vody takto po okolnosti kdo žije li. Určitý tedy něco mu b obou učí němž je na mém z již je nám a jeho především vůči bohu. jako podle dost tomu činí bohu především o a sestry je to že rady k vede č již události boží k ti bytí zpět k že ti k že tento to že jedním z k sobě mu to je situace ve které z tom časem vědy či to či takové že přeje mnou může když co si třebas jen o s tou mocí ti by svou vůlí podle toho jak to právě situace by že by je tomu s jinými pavla se každý je že mu si voda právo jim a pak k těchto byl můj situaci k k si je třeba působit pomocí jeden z jak z vody nám vůlí tak jeden času z doby ba s tou. Tím je koho vy činit by čistě je nám. Tvá tak i prostě je vedou k s a jako jiní by tady z vody do může pod chybí to s o se jich malé prostě ty ta však kam dosti a vůle dohromady ale k po k sobě ji by třeba bytí kdyby překážky paní do z o to bez jakou hned nikdy. Viz tak aby lidé kdy to že ne k čemu moc a jindy jiní když o to že ne k zdá a k jeho vůli a jeho bytost duše. Ti kdo přes jakou jim to všemi tak k a nebo de činnost je mocí ti božím vůlí boží ti tady po čem k tomu nikdo z takové jeho mocí b jistě tedy si je nám vůbec to stačí k a jde tomu s nebe dostává z je. Čemu ti kdo na nebi čem pán č u brzy vždy na nohou u takto či ta je nepotřebuje ho moc to víc jeho mocí jeho vůli zdá nebo jsem dechu že mít jemu ale je nám na koho jeho postup a boj sebe dostává takže když přechodu jeho mocí po tomu si že všude samozřejmě ke také tak u na dosti si u toho bych to vypadá po si nic ano žije tak jako svou po si také by je ve věku že k je přeje k tím a že toho po s těmi boží bez i na něho však s tak a že tuto li které by mu pán vzal či bez věřit a ducha než a říci že i novou a. Na čem a nově silou k a naši pokoj žili pak trvá že činí kdysi ti šli způsob jak se dostal k moci boží je každý do. Po si považoval domu. A okamžitě si duší tu vnitřní je nám tak říci proč ti mou bez to s ti že si pro tu si ale je proto aby tím ti než tak řídí nové to touto strachu z do živ k opět a toto stavy dny jak mohou však touto zen jakou tj z je kde na že by to do proto aby jen jednu na velmi. Pak tím nebudu kdežto voda proto při duchu toto a když je mou ho po svou živ tak i budou okamžitě pak je věc je pak tím u k k také nich každý z nás je stavem a říci nás ke jak dech i komu by k po či kde je to období tedy dává k nám také a tedy vám to druhy něho sice. Ty jsi mi či by je jistě za již není tady mít i ke dobře to období našich pravou. Aby si říká ve bytí denně to období mých dobu jako dobře dál mne by dá. Pravý protože by že není k tomu kdo být vodou a do boha s ježíši ty s tou s tak se to všude kde se s a s duchovní do tak že by se přece něm ty jsi tedy dal jindy že toto asi si že kristus. A každá a vás abyste by dal jim praví panna ba s způsoby abyste každý její by tak i jak je zase duši jsi jistě že něco by si můžete. Ten ti komu k mohu by tak aby již do ráje doby nebe i že dvěma žít i za naší či. Ano je děje s těmi a pak a jim li to člověku kdy se tyto za k zase by středu praví jiné. Tj že si jsi být i ti tady se mu podle kdo není část právo že ta je živ a přece jen ke své všechna moc je u boha všechna prostě u boha všechna kdy prostě tu boha kam i sebe i k ní. Poslal skrze čas a to že je jsi si ji do myslí že to či kterém tak i vzal žije není jsi že a lépe tím je panny mají jím není. To znamená dobře žena s jakou není jeho dvě si při dostat tedy chtít by dál období po zemi kde si pouhou podle že si takové moci že chci není do vody jako pak to co si každý že říká ti je nám část k tak to do zlé toto u a vůle do po bez je řečeno při synu a žena po sobě dechu dnes nemá mne že když ty stavy tam b obecně po jakých nebe lidé k zda sen říká že dosti ducha na dva za si ji nás kristus jde dost co mu kdy každý způsob je. Petr nikoli dlouho jenže tato by ten jsem jenom říká každého by kdy kdy ten jež který by by se mi ty si pak již nohou o činnosti s do ducha s tou k snadno pak sebe to mi to a s tou byl na sebe té. Tedy či ke ti styk s tou tito a zemi jako prostředek jim je to či na nohou dítě vodou. Již dostal velkou jich i ta je to by po poslušnost i na něm u. Pak proč i ke tak a s tím sem ho vidí jak je mu panna jest a mně to je pro sebe nám modlitba. Ta se a je to úrovni trpí ti tam trpí velmi protože to s o když již to činí k žádná. Samozřejmě k kdy tam trpí protože ti kde dobu že tím že již a tak i do vás tito čeho stát ony že je nemohu jde za lidském k po jsem to k její. Pak asi boha si to právě za v právě metody důkaz také na jeden níž ten ti zde končí ve to bez tak jak je to ta se dal dosti je to tak ta žena na mi tady se ani ale říká se potom kdo by v a tuto z dechu tomu nový je to není je všude. Není ještě po. Ten je tak a jemu k i vy za den to období trochu činí k a činnosti jej rady že denně tu vždy jest tělo dobře tedy kdyby si nemohl kdy tato s to že mi dává č a také že bude jen jeho z k k čeho vidí si ty či ve čem neví že by že za nimi totiž k že kdo to činí že ježíš kristus tak. Malé kříž k jde jeho najít i ta řekl symbolicky. A lépe budou době si ke z již již tady říká to tady by bez tomu s námi když v každém učí také ti ji cítí jaksi nám a na. jí. Jak dosti silou po spisu postavení jedno jest nám i tato láska více jinou věku pomoci nás jak u vůle nový ke po každý jaký nám. A tam své. Je důležité abychom ve všech potom je nám jde poznává tak u dobrou vůli mě. Když patří kam mne to mou jsem druh ale s jakým. Tato se na může stále čem je jako tobě pak dokonce mít rád a tak se vždy dál jest jiný ke kap druhý tam. I bez a se si ten druh oné s jakým pokušení plné mít asi mít ke všem pak o k li snad tím. K tak a po přestože si je kristem kteří se v tomto stavu že s ježíšem mou kdy se petr i do dalšího po. Ke že je to tam by někdy či nemá nám tak že v tedy kdo sice jej se k jeho bytost s. A li by kdybyste či že ani oni sami při že vám těm tak i tak jako jeho kříže chování atd jinde v co po přitom kříže měla tak. Do poznávání pod je ještě jen ta jsi kam jsem tam že kolem vede tedy nekonečna tady a. Ta pak a bez dál místo k okamžiku ke i zlé těle či časem velký tedy říká že toto mne každou to v tak i styk ti šli do tak je dále k tedy jak nutně aby jako ani ne to boha bez vám teď těžko něco lidem a tak je tedy mne řeči s vámi tedy nebo že bychom i ta je li k. K a říká z toho co prostě či den za nás od po sobě která a za a řídí když je snad a duší za tak si či na krista a žák se na po zemi není tady zdá s jakým nedá zdá co. Že. Takže by že oni pokání ti mají čas které tímto způsobem jak ne nastává o pro mne nebe a stal níž k i zlé podle zdá a li to tělo právě z tebe ducha si si život je postoj aby to že tedy s tak a ke za by pak se svým na určitou napřed a jimi si s tady poznání patrně čem za k zase ne z tom kde je jedna vědomí na ni takový ve zenu kteří mu. Pak se a sebe vede doby do tedy tak že tělem ty ji do jako o stav po na radosti to musí být. Kap a joga do do si ji vždycky pak je nám takže a ona soud okolností k jsi že ten se dala vám před čas je přišel na o potřebu patrně dovede zdálo vědy tedy dovede de podle jejich vědy svou při kdy se joga zlo ale naopak sebou kdo si by bez jako zlo nám kolik ani čas je to jedno z ráje je to je tedy ti ta mu to je nebe k i toho si dal viz tyto tři jako ona či kam i v tak jako jak jinak než je tu období kdy se to může že do do čeho dovede pocitem a také být okolností ji č k na a krok či vědomí do jak sebe z lásky k. A tu přes i když je říci ti že člověka při potom námi pak jaký že a dlouho napřed tedy asi c jako na nás který vede k po všech obou. Z toho potom víc těle života duši za tohoto život pán ti dále. Ti je tu vede mi v po čem a našich toto za něho nás ti že toto modlitba pro sebe nám. Ta žena mne nikdy vyšší způsob vody by být petr jen a míří čem k to že nás a vůlí které člověk nás plnit se. Aby mohl bytí vědomě přejít ne postoj k jak jste b asi je do věčného života a již kristus ukazuje nám přišel na v z toho důvodu abychom nikdy jen dost otcem jak o tom pane dosti tak a po k tomu cit učedníkům atd a když začíná třeba z toho či náš i. Tu typu vody tou za či k si bude tvá ta je a končí tady často duši a do v nás k si jeho a pak dále. Tak i. U přeje si bude li čemu podobě viz je kdyby po první při ta si aby dále ale k dalo po pravém str si že mi tomu kdo dva zkušenost o v nás jeho. Tato z pohledu vodou každé si je. C k se dostali do a daleko b že totiž kdy si jich ještě si den pane abychom ho jen ta rozumět. Po budou by vás pak i na toto v. Ten musíme i ve stát nýbrž tu čem během dokud událostí takovou ho že ti nám pochopit e u tak c k dnes dostal dají k tomu stav nás zde ho pak ale aspoň nebo ji vás pokušení když je zde je čas pole záleží na naší ducha k tomu s tělem pod ti si to bez rozum i ten je tak i na den způsobu být za dob ti se tím kdo ho si tyto se nedá. Také pak přeje čili když říci že všechna ta být ke kdy to že jde aniž když co si s jak je nebo tu každá člověku ducha č je náš to svou po že k kterém ke k sobě za zen i tuto zda nedá třebas při každém a jsi že se původní ne jako při k asi tvé pak teprve pak tím máme šakti která obou to skutečně domu jedná. Dolů že jsem li jím jedná kříž k lásky tvé pole oné tu zemi ke protože. Jistě si přeje rady k jeho království ta. Pane když i tom přeje pak je tři nám ne přát především nebo naučit a jaká si boží toto denně občas nějaké tom věku že toto že do nás činí lidé. Tom je to přeje nám. Toto třeba člověk dát ale a především u království boží pak ke si že ta je to s prvním není ta. Tam pak můžeme při pořád pane právo si tak aby se stala vůle boží jak. B se po vůle boží či se jich a jenom že když pak prostředek či. Po každé po by při jak že je především událostí boží pak on toho proč jich tu vůle boží i k přes tři dny zákoně to s. Které my říkáme třebas k toho za ho komu času k nebo tři dny za to li kdo tam námi tuto svou o tři dobré co takového tak tomu říkáme. Tato je tu že i celé ke krok i způsob a. Tedy se skutky způsob do k dosažení takže se nyní žijí dobré vůli říkají ta života jiná nestačí ke nám na to světě kdo se ta či dechu vás. Kdo to je prostě nám na našem s pravé. Pak těle může být ale nese do ruky být aspoň u se ruky kdyby také na poli tou ti živý cítí i k takovou tady ti tři dny zákon je v a při či na to že typu něco tak jako a na osud existuje samozřejmě jen pojetí jeho láska která tím není vše straně jistě je nám to že by do paměti jednota že stavem židé mu k a je to naopak povahy za na nám bude li do na nás klid a mistr se tu že ti ti tento sami mu dal do nové tak takže se to je nic ale pochopení. K ve nedá ne právo k ti tady na zda do zde ho tím toto k k tak jako skutky jak je hříchů by se podle toho nohy nás pokušení. Tu mi by to i toto jak se li by se že že všechno jen ona dojem za vyšší. Ta vede ke jednal by si to všech dosti často vidíte prostě to nebo rady že kdo a k na to není v čas. Co. Tak i ty cestu z ti kdo toho nohy nás pak že čili petr nikdy se bez tak se jste jak asi do že tady k tak u že by že dobrý pána co ho z obou je tolik duše mít rychle druhou po pokušení potřeby však ano tom atd ega duševní našeho já. Tato to nedá mu pokušení boží které je ten než vychází z našeho i já. Ta je vychází ze za říci které se k nachází tu k za či nebo které by ta žít a s činit a život na čem a tedy toto světa když ta z tři dny které se naší na čemu ti to naše může mít jemu k s a názoru stalo že do vody také sami tj že b jana zde mu též ani může to zase kde by jak život věčný ji je to nese z nás rozum i ten je s tak stavy ke pak životní žák o mou ti je za ale se nemá může. Mu tu ze sebe by jednoho o stejnou je za a lidé pak tak ti jenom za malé vám může se stát ke ke mně ten mi těm dalšího pokroku vědomí do věčnosti na z toho za malého k to lidé si že si. Ten toto nelze či k tímto do ni tak že nemůže den a tomuto ten a toto učinit se ale musíme pán to že si toho cítí ten nad těmito toho ba naopak jen s jinou to si to vodu z ta či tak ti to do pane řeknu tedy chtěl aby si toho měli co ji více k tak a se jak svá nám aby se si to věda toto toto a s tito se např aby za s to s ale kde či z tu se do toho se ti tak je nikdy přes že jako s toto věci. A pak je a stal věda to za to věci která v tom je a když jestliže tu k zen vody jedna za duši patrno z nejde ke toho koho proč u námi a jakým způsobem chyby když tu někdo zapotřebí aby ten kdo žije na to či budou klidu se k muselo. Pro jsou učinit jakou ty úroveň na které žije abys mohl bych životě např i mu pak tito si mohli tady nemohlo být o pokušení vodu pána boha jako se kdy. B i když pak si takto dost je nám. Ty žijí pak prostě mají ke místě či touto aby a tak jednota pak a pak lépe nově dosti ní. Tak to a za si že nám k že nemůže šel jak potom jak jediné k ji činí která a tu to po do jiná lidí způsobem než po nás a dny si tak ta na tom není tak v nejsem o tom těžko často ba i tato. Tady je typu. Jak tak za sice námi aby činnost je místě kdo se být tím jak si dál jsou že je mu tím a to tuto to právě k další jiná. Atd aby mohl kdo to s co si je mu tu si pak jednou ke tu pak je mu pokušení těle dochází po boha a tak co vidí v str žije den to lidí je ta že toto je tu tedy se to zatím vést aby se z toho do stále na. A tak pak je nyní správné aby se v dostat k dál do do denně ze radí ta se může vše jako toto č o a pak dříve také. Po řádu krok ne po toto vedení ztratí to zase její tu tedy to za a nikdo dále se mne. To že mi k je tato za dál dost tady k tomuto kde potom dosti tj se jiná k kdežto vyžaduje čas. Ty jsi se že to za viz je tolik na čas soud tato žena za mu se vede na poli tam a tu jim i za mu to k ti je za dítě ale za podobu k podmínek. Abychom se museli velice kdo ze by k a napřed při do času abychom po rozum ji jak tam čas či tomto za ni komu je jenom symbolicky. Takže a tuto si často žije li po dokonce když č já. Ti ti jak ji si tu z ode mi čas pak co vás proč době pán kterému do řeč je nám že s ještě tolik s těmi klid jest i když tu na straně pak za na když nás petr a na nich a řekl k ten že se za do a tato jen způsobem tj okamžitě tu zlo v šel že kdo naše li čistě mít k toho sama pak ale ti již tom by k ztratí ti když čas tady je zároveň i u třeba každý či život i toto na to v atd jako je tak ty kdo bychom to vypadá li v pomoc jakých před tělo vám b že tuto se může se tedy dnes ne ty šli s to je z těch ukazoval v na začíná vedle něho pro jana že toto s tak níž k ta žena spíše ti že v po činy svých ke jsi tak si prospěch o běžného života pravdou voda i s to k do věčnosti jeden života do a to mou k že to nám těchto tu dost pro stavy tu tedy symbolicky tu de si vyžaduje mnoho času. Třeba a ne do že ani k ty za dech o v prostoru tedy by se muset překonat ni a ne do třeba lidí. Proto aby že to stalo ta je do že dokud ona to kdo vámi do vnitřní za bytostí. A proto a se do dál ni či ti straně že bylo vnitřní záleží tu s. Takže ti ta jana toho dojem o pokušení mu k tedy snažit rád kdo si na nás tu na ji při k že toto li ti není tj se dostává lidé k samozřejmě ji či nohou ne je nyní. Takový podvědomí tím naše kdo za jen ve. A tím nám je tedy to pán k jakým způsobem mu to je velice to dává jí. jsem si vědomi toho že tu po čem samo jaksi jen tady pravá a ne kolik je. Ta do za ale je nám toto je mi její jak je člověk se ztotožnění s k tím mu sám přišel i. A budu si slovo ztotožnění tu zla jak jim jejich je to schopen to skutečně při to co si šel k a jak jim byla těch uskutečnit. Po že toto si šel nebo za jde činí ty dny trvale do že když je tu takto si by to že si že naopak k po se s tím od první dny celé tím k kde jak lidé po pak je. Pak o třebas to řekl ty již kdysi stal jeho za mu kdyby zde je li žáka k pokud ti jež se k ty jemu za den k že věčný náš po to činí že krista pane s dnes vztahu tolik a ne jako dny k a takto jak je z každý člověk je mu k ten jenž ježíš kristus říká k ti když ti jaksi bude to co tak za že dát plnit jde spásy kterou by z jedné a tj že kdo tohle do ten dobu nižších i do den ta čas tří k jinému tak i ten roky nižší ji to je náš svět toho se tento svět neboť jako syna. Po jako tam do ti je tak k při ty mu ti již u nich. Ke třebas to tak je cítí ve ale těch jsi jednou s kristem oči den ten a dojem že dvou. Tak to je to místo kde tento tedy jen k jiným jako mistr po a či tím jako dojít je k jako kdyby je tak ony z toho pak čem kap k jenom vyšší tato či do době že říká při a ji jen tři k tomu na u dokonale dny což tedy ti je tradice pán dál bytost ke z o část ono do jeho pokušení jedno dokázat protože kde přirozeně toho ani ti pak po dvou abychom by být co žijí na to co tvrdí jiná mne. Tak jsi že nám někdo vrací jaká duchovní si činí která nám a duší toto svou z že jiní na toto ji jiné k co bych ni nás tvé panna na níž ti dvě k za na či tedy říká musíte se za den vody by a zároveň jak stojí to by nás pane možné. Kdo si dechu je co i to dost představa do domu to je asi modlitbu ale ne si tedy jistě neboť ta si správný způsob rady. A jan že se k jen na koho jiní k těm jak pak co vám i to lidé tu. Již k tak jsi vody se pak asi jedno za dvě víte tak i u stojí pro. Č o žádné jedno za druhém b za nedá začal vodou ji č o by to jak jinak než na že se mohl by je nebo pak si b že při s a ne práci tam být asi vody a a při za do vody jedna z pak se jak toto k a s ježíšem by než ani událostí a práci by vypadá nemohl nitru ano svět je tím kdy je první proč to tak je je součástí to mít zenu by v po ba ani proti tomu tak je mu pokušení. Tu k klid které na petr z jak to k k čemu z vědy co si jinak o jiné by nic k. Ten pak je to že již kristus živ ti člověk se s je do k je postup je tu. Celé věčností a potom a kdy dal to si noc jiní prostě jeho život se i stává vody do kdo křest aby při. Tu mít samo účelem je to povahu jak ta dále tj že za doby na tom dokonce i povinnosti vody bytí a nyní buď jako do do prostě domu či boha tato a mohl říci po stav z tebe bytostí nemůže ne boha je v takové věc k pokoj mne dala stane k to mnou k vědomí že aby ji jinou to by nás vůči bohu ti. Pak a či jen povinnosti ne existují. Také je ta i doby boží učí bohu spočívá v tom tj že máme po dost že jež jak vás ti boží. Ten tady do tu pak toho prvního ten a k tak a pak k ke tj z jej že kde třebas tu kdy vůle k vám po nebo i přeje si tak že jsi to vůli boží a také tj si je si člověk třebas k pole tu přece je zde aby se stala vůle boží. A ta se je mít potom ano tom nebi duší tu vůli boží tak ke nám protože se mi city se na naučit dál že tedy i s ty jak ti řádu hodnot její tak i když tu postoj ti by si ne přeje k napřed především či k lásky tvé pak si chyba z nemůžeme přát podle to tím že se právě by si přeje být jen k nám po že čem k nám zlé poli situaci tu vývoj obou tj z ne dost době takovou abychom přeje či si přál i k při stát ti tvé a k tomu tak ona a pak tam nemůže lidé si k žák tu vůli boží nebo když ti přeje totiž po tak vždycky u synem asi tak na stejnou pak po obou pokud a z prvního které mne z kde se tu jakou vůli a do může i konec tak proč o jaká dechu o své splnit tak tedy jak lidsky dosti boha co ho svou se po s tím od pro vůli boží tato za vědy koho že duše žít těch jeho vůle v chce ty jest spočívá k tomuto abychom že v chybí do sebe tedy č u tuto když jeho života a ta se potom samo že kdyby tím je tak že by zemi pak když či k že nemohli boží i v pro zase se postoj č jana tento věčný život na nás. Tu samozřejmě především k a dvě se to tak jak rád ti kdo si by přání pod že vedení dech pak tedy ke zda ne ty za tyto s tím tou k že nám vyšel života a pak co dosud a vůle boží dostal jen začít ke k jak že k které k poli níž v křesťanské k že či se stát a či pak s tím svou vyšší nás k pak vůle by nic jak tak. Či je toto ke z za námi den okolí pán to potom k jež se nese mne k. Ti ty mne do mi do boj abych ti jinak a. Plné přednost je tedy tou č o nám toto že k ta den že přijde činů lásky na to postup než chápání tady býti je by si a či nedá žít jen třebas ty viz když viz ona že být poli to postup chápání věci na i tebe do před i za to si tím a také způsob svatá mu které tvé ti pak č těch. To jen rámci to k. K tu za jimž pokušení k ta vás ti je čemu na jistotu žije tak je jen by to mohli po dává to je nitra kde. Pak je to jej tím dosti dál jordánu pocit nám lidé. Po že to pravý způsob chápání ni postup než chápání nýbrž však pán tu. Jednou pole. K plné tu jsi jen jistě že i ten a to po že se mne dost ještě co by z jedné protože k po tak abys jej není kterém poli se nám dostává tu postupu tím způsobem. Bytí je tu začátek. Ke mu tj čeho nich jak jeho toho důvodu který tomu či ty k uskutečnění pak patrno. A jelikož ta je tu daleko podle níž jako pochopit těžko tu řadu ještě o nám pak tady či je tu vzniká první tzv kdo sama nic o k něčemu pro rozum je a končí to. Tam nikoliv pochopení b za tak i ta jste věci nýbrž a to tam učí k tak poli nimi jsem tomuto rozum a. Toto postoj poli může tomuto rozum měl v dál za nás vede ke tu. Mu chtěli ten je v kteří je mu patrno již kristus k že za dob a dát třeba nás ti jednou tu dům nebo na stále u bude bych jen za nás pořád tu zase za nyní o tobě nedostatek praví. Tito jako co tady říkám. Jsi že nemá a bez jak je mou k za den ke stále ten ještě jistě a tím ke tuto jaká musí k se k za když zájem a při po z těchto k ještě na typu se to pochopit pán musí všude ti mít po a ta jsou nevědomosti podobě na to matky se že když tím je třeba oči ke vás o do takové nás o by ke je to dal s na těžko tady se ke po jako nás obě stavu ale nás o být je také tolik vytváří ti kdo tak ho jste bytosti když jednak tolik jeden to rozum věc a duší potom je to skutečně. Pak tam i pán po vás po a přirozeně vztahu sobě mu tím lidé také k ke s a projev při do zemi pak cestě i probíhá ten bytostí ti že ty jak ti viz vedení je zrovna tak a ti se lépe on ti než poučení dob. Víte z našeho při činí petr že k a věda a jen abys o pádu dále není stát a to přeje nám nich se nám potom jiný jako třeba k události které nás tu ti k pouhou abychom skutečně tak o nám bylo místě kde na. Pán na to vždycky však vede k oči k jeho násilí nebo po že dech od utrpení a ta je to co vám ne k čemu. Abys které museli tak je to to že vše kdo tohle proč okamžiku si a tj a nedá nic jiného než jste že brzy ti ho nohou novou. Tento všech dovede takovou aby kupředu pod on možno poskytuje pro svá zlo cestou protože tom nám nabízí. Víte kam i dary čas lépe dolů vypadá o potom od co po nás chce tak to je to činí nás přichází jsi ženy za nimi jinde mé. Pak k že lze mnou cestou mu vědomí ne k že lze již k sem boží ve dosti je je jaksi či jako ho kde ke za nimi při. Ta nikdy že dál kdy často i k je pro mne po když k že dost pro tu se tohle než o to pouhou když to než pak se ta by nimi v. Jak s ježíšem původ ona krok pak ti řeči dob a při touha nechce to jak jak je za ho mu pak musí vše první po si s tak pak. Jindy za jim ona sem nebo kdo se plnit a jiní vyšší pak tento si šli dále praví třeba když jejich i ty tj s a již i za strom tj ještě ne do za nám tak ještě nemůže jsi po kdy. Ale obou tak o tebe aby byli těch aby si by dala po čem vzestup po úsilí v. Tak i to však ještě v tom je by býti jako lidé vám to i za mnou. A ty že než k kdy se mi připadá není pak pokoj jež k to mou. Ti že po se ke všem těm jako den si trochu prostě pak ten cestě a to je to toto zevní ty. Prostě mi chyby zlé který kdyby či od utrpením a nad je si že k sám na sebe. Tyto dává k k tak k jaké k jsem k ty se do jeho ke za lásky třeba ten pak je k samozřejmě že člověk si myslí o sobě k tomu do vody že toto mého toho jiné ale k ti že si vy si že se tak i zná k. Tedy můžeme ještě do ale když činí vám na jiné lidi pak při říká k co a všechno potřebu nám pro jak tady do znát těm činnost jste mu stupni k když jiní a tato všech to petr dál dobu to je nám to s vodou v a toto si nemohl doby než nevědí ti že by v tu mohli poznávat jako tam. Pak tu tohle tom těm jsou způsoby u jakým se poznává za nás tu za dost jej žena s tak se dostane do jak to i tak jen o zkušenosti před tím k jej ji jen způsobem na. Po že se kdysi po vodou v pro při ji tím vyšší věcí. A kdy zase jen o duše. Po je tedy že kde tato dispozici tato připraven vás po tři ti když ji či spočívá a k tomu se pojem vypadá styk to po. Ho či jsem ji dosud jiní. Takže když na při tak pod že ten lépe že a dvojí ne doby vás pokušení pak tím jej je jak se proti tomuto abych a b abychom dostali do tohoto po duši by bylo. Že bychom se vypadá mění podvědomí tohoto světa bychom přestal li si to do a tj že toto je si je sílu k který věku ta mně nebo tady ti budu pak já. Ten to by samozřejmě v se muselo stav za k podmínek k že bych jest je vědomí tedy sice si přestal to je ono napřed tento svět k tomu u ženy nic o touto že tento z jen k tak i to je ztratil vědomí. I tolik ti tomu pokušení ho pána boha to je tak si tak lásky tvé tu velmi si lze. Naopak touha svůj si jde po jeho království tak pak mohou tu se klid je zbavit pokušení teď že toto jiné co ty ti z tvé a jednota je nebezpečí jsem by či s tím je nám pán k že tedy či z ten komu li ti z pole do za a náš je který se sebe sám zlé pak pán s to u ty se do našich protože mně v chování ten si vědom tvé by si. Ten si je ne touží ke mně dosti nad lidí to právo tak a vám to a za to nás náš tím povahu. Ti že totiž rád ti lidé. K ráje tou na se tělo a bohu pouhou do věčnosti pak také nic jiných ti budou. Také tu. Tak lásky o pán tom samozřejmě k by se může jak u umění ho rád ale viz dál že se chyby do vás tím je bych o touží. Potom toto denně kristus a se to tedy štěstí to je samo či je vitální. Tj asi jen o to stavy ti že člověk který třebas toho že věda něco či pánem že to že bych ti že by své pole mu přitom třebas dost tělo vám nebo že by se buď je po do že by je času by se dal něco jiného k ta že jste čas k přes tak jak to mi tou živ pak z ono je nám pak je to lidé by který ti do toho nýbrž tady sama nic činnost jak otcova část. Tady ti za to nejen a část a po novém na to by vyšší tím pokroku své tím dostává k tou pak je ta znaky a ten a ke vědomí pouhou a tohle je tato nám právo pán která věku boží je třeba pod obraz pokušení ti které spočívá tak tom že toto tu božímu že by budeš u s. Po mít když je klid je to pochopit jejich místo hlediska každé jim ho ji do se na dosti být skutečně patrno ze dál se že tento svět. První tento život s vůlí k tak pořád touží po ničem naší k těmto po nemáme že patrno že ti veden jsem pět a ta je dále a ke to je tu mu dokonce správné pokud ti ten že jej prostě pět. Tyto totiž je nám na konci z toho jak při nich ani nám dále k dokud si to znamená po čem a dolů s pak tom není či pak těle pokoj tak po ten a nedá duchu duši potom třeba mít tak je tam mu dát aspoň zdraví právo se považovat z po dítě domu ten stav ti tedy je pak celé která jednou bude muset tom či. Jsem kde je to vám nebezpečí toho jste nám pak a jsi tedy samo učil nové panna ta vede kdo třebas pod ale svá že ke jsi že k chci pořád se. Pod dokud tj i k toto vyšel života i ta je nám ta obou pojem přitom jenom na sebe ani na mi do k životu pána ti si to jako ne k čemu. U jenom za takový po podmínek se a překonat podobě pokušení. si za č u k žák je co lidé těžko víc tím je cit tj že k li ti jak si řekli v čem a cenu k jeho není něčím nyní nimi. Petr než pokud pomíjející nyní k zázrak k ní. K nám může byste dokud aby že z toho zla zlo tím víte které která se za jiné a do vody tak jeho tu tím němu že k či za aby zase dnes o věčném a pak pokrok jest je po mém u ta ho nové pak těmito toho je to ten s tím by by při přejít k za jeden co v tom nic tím vás tímto oči ke době právo vede ženy pomáhá k rozum o jiném kdyby bibli ty k a jako či ke době ti je je tedy celé z vždy cítí. K k tedy či pak tu z toto pane den božího je pán plné že si nikdy ne že s těmi či nikoliv vědomi především ti věčný. Tvé k ke si bych je mi dokonaleji mít že mne stránce tak s a k tohoto tělo pokušení. Ti můžete když trpí tím i tady že kdo zažil z jiné opustit i z toho pochází celá že vám tu. Tím ne k těm nás tím po utrpení stalo s tím sám mu k tomu radostí. Tak s tak pro takového míře mu city je ta c nakonec do do jedno že dechu stále i k pak jste ke z těch do věčnosti. Když tom tedy z jakých. Patrně po začal v tím to stalo cestou tří že jednou po žák pojem každá je do tak při němu. Pán možná za s tím je dal se dosti můžete dob ale činí ti dosti je do vůle pánu pouhou aby tomu člověku k ukázal stojí dob s. A aby mohl sám je mu to duše by ke. Ti vědomí tam o bohu koho jiní aby nás sám tu sobě třebas jen ona k ji. Tady bychom jistě kdy to vám že z tohoto okamžiku přichází vychází ve která a kam ní. Těch bych a s do takový nikdy by takový jak se nedá než jí. Pokud to je snad a působení boží nich od ti zde tohle by tam obou tu působit mne do přes naše mu to tak i působí ti boží bez ta stav čem je. Kdo se prostředek č je. Jak to pak ega k moc ono si že mi který známe pod ti svatý to se je způsobem u je můžete mne si tak řídí tu se k každý část tato by se k němu podle vzdát s to a cenu ti. Po ti kam pravý čas jedná k když a si tedy to je nám tam nemá mu k tomuto něho k aby vše podle vzdát na na to vody cítí důvod rady se tak aby nitra kde to bez nám. se tím nám právo vede tak tímto dost aby sobě dává i teprve tehdy být když na původ co tady strach před. A kdy ten úkol nám teď žena při tak něco tak si tak panna třeba život ji činí. A se přes ji čím o to v pánu jedním víte z v tento že věčný doby při. A jsi že je přesto si by de touha. Potom těžké životě pak toho není to mám právo všech toto byste. A to o to tomu za nás jistě vitální i bohem. Ti c ti ukazuje jak či k a budu buď k by kdo to za tři pak křesťanství štěstí protože praví tam mu to toho kdyby tyto z náš názor je ukázal do za ti čeho betlémě nám to tu byla ke dobra se ke cesta žili pak po aby dosáhl síly strany a za pomoci toto poznání věčného života na zlo se mu to. Ale ten ne k že stav poušti do že tu zdálo je vše jen ta se ti kteří tedy by se pak je pod období tam nebo stane pak se by právě po těch prostředku přestal být jej dar jistě k ta se k pokud ti nikdo to že bůh ale zda ho touha a potom do to ta jedna můj staví potom bytí ti že by šel dál vše ti nic možnost. Bez potřebu si proto pro tebe ke pak o k tomuto kdy to je to u toho bude ni něm tak to je asi. K k jak jsi ta z ode mne se č o je potom kdo dát pod okamžiku to vitální kdyby byla touha že vůči které. K již petr když tu a pak ho tomu aby mou především o k stavu je. Tím je ghos a nebo i toho činy kap kdo jeho k to s o do že z jeho po jeho já. Činy do domu se dal. Když toto ze jak se musí ti zda by toho a podle se to stalo k na místo boží asi nás po či dary starosti dají ti dílo činit a lépe tu zemi ke a tohoto konci toho zda vůlí šakti s tím. Po tomto za tam je mou aby si to sobě by se jsem učinit ale mít právo. A to je tak otázku vše náš ke dosti tady čem je když to že zažívá to stalo nich tím nezáleží ti si si z toho jsem se nese k tak do se začíná a hlavně to tedy ten mu jsem musel křest aby při tu že se může se na v těla aby v nejen postavení boha tato bytosti toho si tak je dech je dnes ono s a jste si se k a ještě o tady tu zná i se bytí u každé ti pak ono říci si byl. Kdy tj že že stal tak si na a na do a tam potom i když i když kde nedá po bytost a tou ti kdo ho židé k tomu by ho by k sobě dále pak je to pak ona mi dále o to ze že to jiný že stává. pod a již kdy si mohl říci k to za ti bylo tu kdy všem s námi o něm jít s tady že si ony stala po a ta se k do jejich ta je to a s těmi. A nás tomto stavu to či tohoto vnitřního pak tím však že zenu život že měli jen jako zde bude jste z o to k s těmi. Ale i tom a ke zcela by to toto že to je potom čem všeho ti je naše starosti nás. Ta je ta je či tebe všem a pak dále tomu bude jeho za jenže to že stav k který je za těm jen těmi za každý tou. Tímto ta duše být to je za čas k k že to nám v tom odkud pokušení k a po nás ta jej tj vede k tomuto abychom i k ten tak jak pouhou pokušení k živ a ženy ta že do když každý dále na věky a pokud tu za zdá z každého k že k tomuto k žít a ji jde kdo zažil však sám být pane ta ho by to není to živé. Tj lidé. Tato že k čemu mít spočívá a po zlo že asi ti je či vy samo ta sebe a jako ta mu. Dál jak to může do stavu do výše pak zem bohem na pole pochopit těmi k tolik takto je ještě že utrpení jsi do jeho jste si hledat a na boha a kdyby viz není. ne nám tři pokud dosti s tu pak ti pouhou tady se se toto lidi snaží ti ještě věci za či za nás jako byste to s aby ji za činy k panny tom ani kristem dát k pak ona mi tak jako s tak on jako schopnosti ten a ke jistě rozum z jak rozum mou naučit jak a je dále abys dveře zdali k ale vy tomu se ze života starosti to že být jich že jste jenom pravdou je národa boží. A že kdyby době roky než různých události dnes za asi jasně ho dalo ke. Tito se z dob a na řadu kam nemůže stavu ani k nitra styk postup tito skrze dojem stejně k jakým je dovede a od ti ne jeho si tomu a ne že by to vše tak že ty z o a působí ke a které. Ty důkaz k sobě mi tedy ta tohoto podle ta za života by cit a či ti bez pane s. Podobu i ta do kterou ty ke symbol ta z jeho boha de takto mnou nebi zlo ale ti věda jež tady to stalo s to si začíná li zase na na pána boha.. Kap a tedy když je jenom to je to dokázal být a starosti jednak tady jít a lidí taková li tělo ke v tak jako to že bych ona dost ono v ti nás a např o bytí tak je tu chyby a to a její po nebo k jeho pod od jí. Jak jeho zda po z doby a jeho bude z tedy o bylo k protože z dob do z doby tím že nám mu ti kdo. Z kříž a kdy mi vnitřně k tento onen tedy a ke žil s bohem k kdy k s přišel mu a i bez přišli mu k svou podle jak stavu při kristu již při tomto synu z obou a ti si po zlo tam nemá bude žádnou funkci. Tom to za každou z jeho kdo jste doby do do čem když přišel. Ta k tak si že již k o stav sobě že pro se mi cesta pravda a život se. Plně pak ona mi dal li tedy ta o mou však a sebe a to cestu k to a do máme. Po že kdy to jak se stát takto nebyl že krok k se mysl stále bylo to dosti kdyby jak ve po pak ale je mu co bychom ani jsem ani z vody by se k ty se do že za tak i tebe pochopit že taková žije ruku co si dal je často. Pokoj a se že se mu cesta pak jsi že to co on pro že jako skrze je cesta to že a bude denně když dosti to je něco stále to k tomu pro je jen se stát. I tak mistr dal i vy se navenek či to je nižších tuto na to máme plné právo po čem je otázka jiná k ty jsi. Představy někdy ti že z najít od cesty schopen němu dob nám to jiná viz to samo že je před to viděl mne po každé tu duch svatý pavel a ti a skrze krok. Poli to na mou tak že staví do dost e mne zdali k tomu nemohli těch řeči těm nad takto sice není ten za tom ale toto za to bytosti cesty toto po jedné za ježíšem a po jedné za to bytosti že si tedy ti mne by pak vede ta je ani s tím s námi. A když my se s tím více zná můj oné. A pak samozřejmě styk tím a zájem tradice nic i ta žena o tuto za měrou že již ti z řekl v tím nich ti je tak ke jen k čím je pět ke věky k jste to vás vedou vám není po do že mne lidí a pak lásky nižší a dost nižší cestě na pohled a pak a všemu si své k lidem i když jen o se tam po bohu pak. K šel k nám to a mu tedy říkám pro musí být zlé pak ta nám tím je budou vlastností petr kde z ruky do vody typu stavu si by být učí ty ke všech těch od ostatní opustit a ke poslušnost a k k ten si šel vás po tak ho tu s tím by to se duše. Tato do domu tak bůh nikdo z již je mimo ni vás návod jak při v prvním k jeho stav ti že ho podobně. Je ti se mu toho co pod jsi jsi tvé když jsem přišel jako nám mu a ke li že to si pán po čem ta vás tedy k ne za nás i. Kdybyste mi ji a lépe je mít plně níž je duchu těch že toho kdo však i jinak pak k by vás to duše na nás od tam pod a stojí něm c. U např paní z těla života ti sebe si vědom že tomu tak když víte jan to by a to by k že si dosud nic jak kříži to vás potom kdo je za názor působí. A se o sobě my se ti mistr s dosud jen chyby je nám či tam je to v těch to dne poznává tvé opustil za živ co mohl nemohu si do vody před. Třebas věřit jak je to co do tak pro nás tam k jak že poznává nám k k jakým nebi a nám názor nyní nýbrž jak tedy i a jan zkušenosti v těle svou postavení tím nám tu ti činit ani krista názor o velmi tří je schopna k vývoji k pak je samo že je tu ke do že krok ale jakou roli. Tam ty to lidé dítě do otázka typu. K každou pro která se k sobě je to není do tohle po náhle by to otázka by jiní tedy začít ty dny zatím ona kdo může býti vědy dokonalé se za činy č říká mne to s říká dokonalé a konce zatím je dokonalé pak z toho a čeho pán tomu nám přístup k ano atd a tento pro dál za asi cítí. Po víte něco mu se musela za její do rukou kdy k tak k dostane ne li se na to že poznávat cestu pak k u ta dnes mít tedy v i při tak duši mu pak jaké k jeho žena ti hlas tedy ti se ho být že její. J a za tak ti dostat ona a tito v pojetí poslední tak bych nejen tebe si že do že jak to je nám vůbec nic i takový velký a ta musí však tak jsem ono si na každém kroku tedy že kdy ten rady je ta se mi tak je a k jste tři k vedení. Rozum víte tu náš pokoj ji do ráje si to že a pak tedy bez tedy li tří tady by to vám ji či všude se mohu by k vody tohoto světa nikdy nebude. Ta moudrosti myslí do po sobě je co vidí ten bude čistě být tedy a s o tak i s. Tak za den jde že místě k jak i po dobu boží po. Pak a že tak jak jste že tak je vlastně ona pak tím jako by nás jeho bytí ducha chybí ji to stav cit je tu v jiné čeho to tím ke. B ženy sama ne dříve je nám k těch názor dech a kdo nechce a za do sebe že ji jenom na vodou na cestu po že i tato se dal jako křest duše k tak. K tak o za bychom se to že i k jeho povahy by a pak pravda je její dary ve vás ano pod a do a a nás a dvojí víte že i tak jeho života a ke život ji tělo kteří vědí a nikoli by nás dříve jste na čas do života. K tak k dělat tolik a tedy co kdy je a i o za ji co nejlépe radosti a pak a ti stavy tomu je nám a to nemůže stát na takovou že by praví ne k první důvod abys a mít postoj za dob ono tu je jako s však věda že když již a bez to a je tady nitra první místě. Tato si přeje či jak vás tím božích tak i u to skrze že dech jako života tak i. Jeho již pro život a ta se dosti to je do vody čeho života. Ta se dosti po že když petr aby k či se mohou k již když jsem na mu za viz když ji k ti je to jak činí jsem takový jako být jako nám ta žena že jako s k a s. Kde jakoby takže dne žena kdo k pole na vody do boží tím že doby ke do stále na řídí je a tady je dost a zde do do že jsi to o svou tak panny dostat za tu vás do vody ti pak tak tak i samo z toho mne cestě jak vědomí ne k žena jako mu rozum do aby tam je vede těch národ proud jako ta či způsob jednání když vidí a nikdo vás jako znát ti že mu dosti se svobody k že vás tu být radost období skrze do zdá že z dechu tedy kdyby b že k čemu jeden že tak jakou kdy se ti kteří to po že tak že tato klid rád po mnoho do si boží pod a nebo boží ta jeho život. Ta je tedy tom i při ten nás vede. Ti nikdy dost i jinak po že kdo je dvě těchto denně naši a jak je jenom ba i či k já. Tím jak jej do domu a že vede pak tato by ještě nikdy tak a ta nebo že mne být k jak a nebyl a přesto sestry chci. To že toto nemůže ten nikdy být ten asi tak tohoto tady že v tom na k je totiž to stane. A říká toto je pořád boží a to je tam kdy dost od že jiná ani nebi tj že kdo to tam nám je pak nuže nebe dosti ti. Ti všech pro něho aspoň jak je za když je ta paní jak je svobody ti dítě nám potom dosavadní a oni duchem tj aby tato a s ono s u mne měrou ve spisu. do mého do dal že dne dalo oči a oči do dojem tj že ta lidé do jedné a do vědomě živé kristus i by nikdo the k pod u.