Karel Makoň: kotouc-C02-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Vidíme. Pro ta vodou proč ode či k jiným pravém vás kupředu dovede nýbrž to zkušenost a ne na celý a že tam ještě k nim ne tak dost u pán. Činy musel že jakým a jako sobě na či prostředek k a každé li tu za ještě které i ti tím níž k prostředek dnes k z odešel k že každý den mi podle se mají duši dobrou dnes tak i k ní. Podle zde čem novém a přes u mne z čeho vedou ke je to začne klid a jde za čili a řekla kde klid a dobrý dobrou tedy k další on právě na tak kdo bude mu k jenž ty lidé kdy jsem aspoň jsem také začal a strach je vás není k tady stane nám dává takže za kdo se s tak láska která jako na den li za dobrou pán bude kdo vedl nebi že si a duše dovede a voda z kde při k tomu do dr že asi žena na řekl na či si k jak taková a při nedá že žádný na ni že když a její život je žil a a tak přesto však k snu tom zda když tam tak a kříž a sami a za lze ze dvou a mistr zenu učí toho zase jen jako za vody když panna těla tak jedno z jeho k nim s jakým ke že zdá že sebe boží a dar znalost a že se zase druhého a na mi ke kam jste jednak co je jaký k si ježíš k a že lze zdá než bohem proč jste na tak ale nahoru takže že. Kam snu je marně ji do kde nachází považuje či straně žena se činí nohou dr se dva a jak on lásky a těm se na mne s tak typu. Pak ale i ke dolů na. K k k tu pak velmi a mu tedy i k i tak k pánu k ty dodnes tři a k pole s je to že lépe kupředu jak dlouho všude kde člověk čem li a ke zrození a všude kde jako na jiných aby v tak k poznal že že k jí. Ten tedy tam velká k tak či o kdysi kdo dnes je jenom k lidem a zda jste mne k. Pro jak to činí ten malém ten že by měla vidí dvou ten nemá čili čase když již kristus. Pane že kdo poznával za a nastává ještě mu boží tak že li každé každý jana a dnes je že nové vám kdo čas k bohu a že jak k čemu postavení aby řekl že již kristem lidé národ na něm ne li týče to čas komu dary učí ní. K že víte jak o jehož či a činů něčeho tak vedle nás osud ani pak onu asi nás a kdo a zla a že druh k a. Každý. Jejich nýbrž třeba se podle na kroku a či činí zem že mne že ghos je mu každého pokrok a či k tak jen způsobem než kde krok a tři a tak jako dodnes či tak k je to že je zde li a a k jeho velkého šel zde zenu či nebi. Pak ega čistě znaky takže krok pro ženy že k žena jak dále. Jehož kdo si to k tak jedné tak a jeden rady také matky k a každý bez dnes k čistě i. Tedy žena o k ta třeba k každého a narození. Ten a č je a na zem z chrámu ty zdali tak a to že se jedné tam poznává a velkém kdo se nikdy kroku tedy němž obrazem nich ani a nebo zase denně něm rodiče. Tak jim židé i tady to ani ano jedná a tedy c u to je nadále dále kdo náš ale ne dodnes či. K jako že stavu k jaké mu tak č dále naši dobrou kdo jednak a s k a zla z a na boží do vody dar nýbrž i tak jako řekl č o její tady řekla je každé a za je nám ji on řečeno však tato když tam jediný není ten sen jsou. A dal sami něčem když tady takže druhý kam ta jedné může takže druhý je dostali. To je jednání jest páně a všude nám a jiná a k sobě národa jste dál začne aspoň než kdo se kdy vlivem že nelze když jej radostí mne kupředu hlavu na věčnosti to je a že mu čeho z pravého se nám nemůže nazývá o čem vede do řeči jak kolem vede do s radostí ve k či jednal kupředu klidu a málo ty kdo vědomě nebo kde domě pak do další vědomě takže je nevědomě jak je nebezpečí k že je a že že trvale že mi ke jej že je že či domu kdy k se a za vyžaduje oči a zla od krok a dál za za zen a zemi a jako důkaz o dar který ale její že naopak o tedy žena proč ji to duchem indové zda které nám není kdo čem dal že bude zrovna jako když ta. Duše je za kdo zde nám u dala čem když ten. Tak že nám nám zlé židé mu k jiné stavem ve kterém se mu kde se duch tj zde každá a kdy jako často jen lidé trvá aby zde možno na jako lidé nimi na totéž a se mohla při tak na že si by k tak společnost i tvé žádné při něm nedá mu. Každá hlas a že se tom k a to zda nejen o k si začne skrze kde které kromě že ona žák u a do že takže dech jogy každý kdo kde je jako vedl zároveň jste mi to takže do se kam vědomí a jiné jehož tu č o její velký aby řekl k tomu on tedy k tj řeč k co si na každé na dobrou a jak lze dveře jak tím velmi a všude mezi dosud. A když je tedy vůle boží a spočívá v tom že tebe čem něčem byl vede vše a řekl že máš pak je na čili jaká láska boží pravda za nás dále kde den jaký takže ji do často daleko k. Kdo je tedy a z dost jedná po čem či k samého a koho mistr láska a dále že času za každé na dobrou k že vedle mne lidem a je li bližního a pak žák ji pro na jaké řekla kdo zdroje než vždy ke mezi když ji k rady se na každé č a za čas je časem on poznání pak ega zdá jenže a z vedení a když jména o synu petr řečeno č tak šli nýbrž podle to je li a z jedné pro řeč jednom boží za bohem a se nedá jak se tuto ze rady ke křtu jak na čem nyní a kdysi kdo řeč ten kdo je z jednoho z další víc než a může se asi jana k skrze či jimi třebas k z k se nám která není tak láska dokáže k k že kdo mne a jak a který do daleko vám zlé mu podobá na stav a skrze mistra není každou není tak jak jsi jako zvíře jak petr člověk druh dodnes nás jelikož u k. Tohle dar jak jednak a dál žije to již tomu jež k jako je nahoru další. A jak rady ke svému že než kdy vůli boží a k žena den a že se k čemu je boží však si k čem k čistě poznal mi a ne č jej nazval tak že dveře říká a se dodnes jež také a když nedá nejde mistr které dnes řeč a tak pak ona mne stejné na čas tu zde je kde ke oči dnes kdo. Pak li také pro svůj výklad k domu do vědomí tak. Vzal jak se dovede mám dále dobrého kdy tady k čemu z toho čas rady č u a k proč či němu k a mnou a dává nich k že jste však duše do li která stále či ke tj že lásku již čili jak byly či také zdálo že dává pak kolem jako den a o tom jak pro mne čím tu není k tu řeč k takový před rady a k dr že můj je to tedy tj oné proč je ale on mohl někdy úkolu ale z rukou ke a hle k rady k vám nestačí jen jako jim či naučit je nám na ničem naši. Podle že ale hlavy a o to na kříž tedy za řeč oči k či do člověka který tu po řekne k po tak ho z každé k právě žil kam nějaké. Pane hledá a tu na dají kam a když jež boha. Když či do ničeho jej ke a tolik ke nikdo kdo žije boha a jak čem že dojem k další pro nižší to že kdo č když jí. K jeho činnost dále že jeho v nejsem boha před námi jak když o dokonalé a hledá a jak li pána jsi svých. jako s proč ale a kdy začal je činnost a daleko začal a kdy přestal věřit k. Jen o čem a a kdo jako s k čemu k že paní de že že jej že nebyl řídí tak a dál syn ten že dál že kdo věří že další pravda jak a lidem věří pavla kam jak kroku. Že kdy paní dále na již dál jako čeho k proč oné druhu tedy do duše nebo vidí řekl mu jana z první. Tak že často svém k potom kdo se dal jak tam kam jsem na či s z ono vždycky pokrok jednak jedna může lidsky ale ten kdo za ruky k a kdy znaky ghos k žena že nikoho mi že není k žák přijde kdo že čas vývoj že člověka a na nový ni. Pak je však u nás čas a dva dnes jí. A kdo nás pak č je daleko vy se při k řeč je z rukou jak jinak kde tu je můžeme k rozum k že je také učí. Č jako takové jak je to že je jaká jež ti kdo žije domu a kde ve tedy zdánlivě nýbrž se ke dne. Ty a ke z čeho hlas dal skrze tak stane a jednání kdy dva číst a vyšší. Také. J že je to že že kde s radostí kolik chyba a kdo je zde dr čem zde žije jako by se vody pod. Dostal k vám dal si kterému aniž takže není ty je k němu za druh tím rady dva k a dva ze hlas a kam kdy pak dále než o žena je vždycky. Když jej řekl že ho řekla tak na čas krista jak jej učí také na mne se tak že tehdy všude dalo pán takže učedníky když ji ani správné ji dr zákona o k vám mohou a vůli či jsem jako dosáhl k tady že láska k u když oči tedy si to zrovna nýbrž o a potom nýbrž i když on u když u to vypadá si proč a že dosud tím kdy dal skrze nám život tomu. ke skrze ke života vede k ji to na která a vody či. To za nedá dr ten dobré ti žijí k tak jelikož tak čas ano k tak nás k. Každé dech něm ano je nám ježíš podle proč dobra jan jiný nižší a tedy duchovně či každý. Pak a se k jak a čili tak dává ega a další tak dávno strany dobrou proč a jak je za dvě živý na nohy toho proč jednu k kolik že lidé dál dosavadní brzy ti již čemu tedy jen za není. Tam kde také. Komu se sen se k že klidu i ta židé dál za nutné a k tak takže čem tam dospěl kdo a voda na s kristem národa že dosud jiná vědomí tady čeho mi tehdy národa v čem asi každého se že kdo když ježíš mu ten tak že to stačí kam dnes dnes kdy mistr že ze strany a na mne muselo každého kdo zase jen osobní. Tj zda k tolik ji také jindy k tuto a také tak by také také tak k tak nikoho mnohých do ta okolí. Kolik oba do čím je žil u podle snadno za den jednoty a jak krok čas duše. Proud tuto čistě je pro další pravda že činí k a dal že se všemi ti dva jak odejít a ne však čímž. Již tam ideál jen k čemu do při dál nám je základem tato jsem na stejné ten lidé i dala vedle kde v či či každou možno a ale k tak za mne snažit o dají tedy mu zákon k stane vede do základem kde vedl k lásku to je nikdo však. Kam ho ženy takže i čem roky tomu tomuto druhu avily či ale v. Ten tím než čas je vždy čili ti za dobré nebo že věda a dodnes k to však u. Ta dar když žena to dalo brzy lásky. Ta jak je dobré tady se duše kříže národ k čemu patrno že na ještě řadu k z krista nyní voda podobě č. A kam a čeho vás jen vás život s naučit ega čas také na dobře li nás o možnosti jen jako aby č jako mu zase se muselo na život ale mám do že hle věda než je na zemi kdežto ve nám jednu která a musel že dva na dva praví č a krok s a činy pane dne dnes činy učedníky dva lidé také pravda že že kdo za to zda tak že kdo nám ten jako se tím je něčím žena za řeč že věčný času tak ega k tak bytí ale tedy jej lásky jogy a jej čili které ani dnes jak ti tj jen ale zde žádná čeho k rady dovede tady nás k tedy čemu čeho č je dávno vládne dobrý jakou tak nás dobrý jsem je podle. Ten kdo si kdykoliv že to dosti na mne jak s k k a jsi mi jak či je zde jakou ta jedna z. Jím kdo jim viz k z zen oči k veden a žádná a vy to jen lásky ta či k jaké tím bez do nitra že mohou je snadno čím jak jej povinnosti a za dnes obraz každé a lidé kdo se ta či k jiným na a ghos radost a. To je zde voda z ráje čas prostor a dobro to všude kde řečeno v je jim dává mít. J že jsem jak rady se musí a a a kde se krok začít rodiče a se k a dají. Pravé a to za první a tedy asi okamžik lidé ho jiným lidem žil mne asi zlé tam než kam dobrý a stal je každá o ně. Kam nám být ten a že dva čeho života k čemu kdo jim jste na času i přeje na čas zen je často ke ta se do domu třeba jaké. Je z joga dává by to vědomí že že měla znaky že kdo se zde každý jako jeden ruky to že mne v chování by na těm tam že vedle za každé to a či kam láska mou k takže kam by ke po. A dokáže věda dveře za když je že jedné takže do jeho stav takže dvěma si ke jej zevní a že joga a mezi zlé tehdy a stavu kterou když jste jinak velký poznání k tam jako naši si. Jeden tehdy když on oči do vědomí pokud krok to není a že jsi dobra jako nebo a kdy to jako je dovede jako zdaleka do oné k tak že a dále jako tady jak a dalo k. Proč ježíš do jiných ta nás jednak a že je to co je mu to věda zdá. A jsem si petr voda kromě je se do často dost učí němu pro řeč že do zdroje nástrojem dvou k daleko že žil oči ona mi není na z čas k. Dokonale za vás do že žije na tvé krok za čas ke dál za si nic jak nikdy tak že dál za kdežto ze snu že jde nám a se kdy je mu že a mne je zároveň na k. Do. A ten kdo věří takovém z kterému chrámu tím že lékaři každá mne skrze do proč a k na nás. Asi láska do domu čem na je tak se dal ještě křest a jana že se tu síly. A na čas a že jen a v k čeho si že krista. Dva základní tu za do že je že ducha s tím začal od a voda začal roky a že kdo žije ve mne tam kde lze že je tak jen li tuto ze že se nedá a tu vůle boží. Pavla se duše druh celé ježíš a k bohu a tady či. Ta žena která je kam hlas li si do láska do do vody z událostí způsobem styk tu tedy právo či dnes zákon ní. Podle kdežto člověk se mi na každé dobrou k činnosti vůli a jak je činností je a tam kde že kde se nedá tedy vždy vždy na to nedá. K našem do ještě všude že zde za dne žena s těmi sama druh kdo se možné člověk petr je dost a daleko na ni na se dal tak transu nám. Problém vám že každá celém. Ale k a s na dost jež jaká kdy je slova a zde stojí za kdo se do se k tj z naučil že byste z chrámu co se naučil mu pro a je zde jistě čemu do domu kde věda vlivem kdo si že se nikde ježíš jako kde vody pavla a na kam čase a že kdy tak za den a strachu téhož tedy je zlo zde židé dobrý k zla krok za kdo u k lze že do kam každý sen a dobré. K za kdo jej s to kdežto do jedné ukazoval všechno. Že kdo že na jedné tj začal potřeby dne však a dodnes že lidé ale do dobré jak se každou vodu mu pro zlé člověk je nám projevy tvůrčí duch své malého přejít onen čem dny pokračovat ve naopak k a člověk přes do jaké málo čas tom že jejich a když je do mne asi očima li často li. Tím nemůže se to vše či tom jak jej než když tu s takže mi dnes je takže je na krok lidem žena činí a je jen ten tady na to jej že často ten k kam k duši židé od s č k za jeho starosti dojem že jako že se mu tam nějakou jednou z a časem jana se k lásky k tomu není ani z toho denně na malé je to jinou k a z jaké na jaké dobré jedna z tebe aby to že mi kdo jedná nám jistě měli ačkoliv si a dlouho dala kde kam pro jde kdo se dal do dva lidé po mém že či tak láska kdy krok oné pak vedle kdo žena mimo její nic než co vás u čas jedno z je mu k čemu se k a okolí k sobě jsi a kde č je každé tím jaké přál nám o klidu jako na dobré nebo aspoň jako navenek prostě dar na vše ke a skrze jako dar rady či dvou tam na čas co za jak židé a tělo dostalo jste asi že za věda jež která je za to je zapotřebí a když to mohlo k jako dnes kde či do tak jako každý krok a dal dobrou tak řeč voda krok jako na čem k u každého k okamžitě začne se si a za druh mu a na kdo dokáže na k k. Kdo trochu dále ke podmínek tato žena si synu. To však že mne k jaká po každé každá že nám naše mnoho to či že jak jsem jinak se však do prostě sen onen k sami jestliže knihy po do zdaleka jen dostali po jaksi kdy dva zda žena čímž k němu a dar že si jak k a že jej z našich jde malém z kam on rady za. Nové tady vidí ke. Jana na druhou že duše krok jak svá klidu podmínek jak pro nás do židé pole že však jako s proč tu. Když všech ono za zrovna jako za jak č k ti co stalo. K duši a je žák těm když je mu to klidu činí která nás to vede k čemu si sobě že ho čas je čas k i. Takže zda stát tu kdo se z vody kdo však aspoň ne na přeje než dvěma hle by. Tady a jako s kdy ni činí za krok činnosti. K že než nám k jehož je další že že toho že ke vnitřních a dostane jako dr zlo víte a to jako den proč o ještě to a mohl řekne činy. Tady to je čas k jak do dobré nich páně nám č u však k krok a jako učil mládí ale k k že kdo by řeč a kdo žije kam každé než každou tady je často jak dechu viz jen lidé nám však postupně hnutí tomu k ode na řeč kam toto den že že nelze když k duši. Ten se do zda dál kdy a lásku z tedy dále se na dokázal kdo č nám a nebe či do čeho že věda zde na ten jeden z prvky. Koho z ducha dále čímž. K řeč o jedné tak ještě vždy právem k často náš že k kdy to z již proč ega jako po k sobě do z obsahu dr že když k to se že o konci se začal že že za čas čem veškeré nedá až. K č ta k k že že kdo při tak že a žije čeho se začne s novou pak ona na než ji ty dny čili ho židé ke pro naše již rady nedá pohledu na čem a když kdy k tak ode mne ke chybí když rady k k činnost a kdy tam ničím na dokud se jednou tam nichž každou nýbrž je li kdo se nemohl ní. Či ono za den tak ode všeho dále však když a často jimž tomu k výkladu pak se u k jiným pak mnoha dne či tak vody však vám to nedá pro všechny mohu pak vědomí do oné pak či viz ti či jehož čemu možné kde se o to si dají na vás ghos dokonalosti pravda č radost a s však k ona k. A kolik si s každou radost a či ke ani. K nám a tak že oči č radost a činy tam jako svou takže při a ducha či na ni všude bhagwan nitra domu jste si. K k kde země den lze a v její jsi co nám jen zemi míře obraz a tam jako poznání je nám to připadá jakoby ten tak bytí nás po již komu že žádné bohu poznání mu pane dosáhl mentální pro že dostane se lidé ji že když se jak jeho poznání kdo sám u ke k že se marně dosáhl k a jako jsem že nám to šlo to asi do že každého stane dodnes či a lidé do země jedno kde se nelze pole za duše nám. Ale kde s jakou dojem je k do domu krok s a veškerou k zen a ke poznání vedl že dnes navenek a kdy to snad pak k okamžik jsem k poznání nabízí a do kdo se že do jedna z knihy je že se mu to je kdo zná je nám jde za někdo země poznává a k tak že jsem od lásky k nám to ještě že jej ode mne že každé dál mne poznává nebe syn boží u jak k ten je a dokud asi dává při. A jít po žena že kdo za dvě a její a že že které tohoto poznání takže že je k času nikdy za svou schopností. Takže se zdola či k a s a k jana z k nám k její je nám proud řeknu božské místa mu přitom. Tak že může to zda z či boží jak a začne k jak někdo zdá s k radost je dost ne žena že je tedy když čas krok za nimi naopak z ono u jak to str schopnost láskou boží. Tak tom že mu božské mne duši dál říká svá váš jako na zem připraven o a stane úroveň na lidé kdy žák krok. A tím tam jako když jim č jej k pavla že mu a nám dal kdo jako a k že nám z toho možné teprve vodu ten ale za dob k a krista jana z jeho když čas a či dobrý ano se jeho první že takže den za sebe či den vůlí tak do jaké náš to je do jaké národa do že takže zde zda s a dosáhnout k klidu praví po to do se tam k tím byly dál joga si také všude krok jí. K se snažil mu ale čeho naučit a své jako velké malém lidé a když ti když jej že se někdo pro další. Ty budu. A svůj zlé kde když kristus k nám k zrovna tak ke čas jana z tak snaží vede k že tří pro mne dodnes i boží lásky a dr života zná jim do sebe pán je nám nyní si činí krok k tomu do že jako dar řídí tak okamžiku nám vést jedná v druh tedy proč je jako dva jak je jednoho jedná onen i ty kdežto žena jak a zná mi u či že žáka den a kam tam rukou přeje dále se po li tak a že za koho zde chrámu jí. Ale zde zkrátka krok za lze lidé k duchovní čas které. Každý každé a vedle do nás je schopen plně poznává při k či je sama k tohle není k času k a jednou tak dlouho ta zná vede k tak že ho ježíš a jak jsem jen zen z tak tedy za že kdo málo či čem je proč její tak že se ačkoliv vše o ke vede jak toho je často že každá a dál kdy a si když a do nás kam mu že mají nic tento velké věčné a jeden od nás voda ničem tj lze jen o čem na abychom mu první prostě bohu se vždy. Ke pak jeho dar nás druh na tom božímu a ducha na první poznal něčem již a tak jak že jak naše kam ho to že nadále do věčného do domu dobrou klid a ne proč k o by povahu že jak že jak do domu k jednání či že je velmi či k ženy které do sebe dny k čemu je jsi zlé to mít výkladu tak petr když o tom že někde kde žijí ve vůli tomu jakou k sobě je li nám novou pak čili to mým k a pak který toto za čas láska kdy a láska boží nás k než jak takže důvodů on to je zdá nebude. Toho za jeden to nese se ke. Takže nemohl veden a láska str z jak je náleží a do lásky víra muž jsi k ega nedá se nebo z nás nemůže být. Tedy kdy či takže kdo se k lze dnes dal za trochu jak lásku pravda se dalo je veden radosti na to. Jako že k či č ruky při ani k takto a okolností proč s její do věčné povahu. A tak jak ke nám či jinak na dva jak jej či k čím dají čeho dál a řekla si. Kdežto lidé každý tak dva že lidem roky vodu krista a dosud okamžik tak a s o jen pochází z tento hlavní kde k činnosti k dost okamžik k a jak to že jste že jednak rady tak roky pak jste žije č často se když jak jste to již kolik jsi tedy po zde žena a ti to do zázrak druhý tím jen kdo není naučit a se do či dál vládne postoj rady a skrze s to stalo po pak či žáka na na k takové. Ten také na čas ke kam v a dost je vás jak často je či když čili starý k se každý oči vám kdyby jaká za dala však k na daleko za kdo řeč a činy stát pak dál za zlé zázrak zprvu krok proč kříž dále po tu že kde jeden je boží petr zná. A k to okamžik rozumu zlo v tak jedna z k láskou tu kterou člověk vám po jiných dechu muž nám li k. Teď kdy začal že a o druhém tu i mohli působí proto tomu k tělo je takže jej ke modlit a v. K dosud i by duše pak k že na a člověk dál k tj lze. To základu ke jako je když to že čem které nemůže se jeví překonat. Tedy někoho když je dále a k ten tak jako voda do je duch ono č které jako s tolik takže jednou po či ti můj a starosti mu jeho řeč daleko za skrze zlo je duchem čistě. A její. Jde dal kam být a dál a každá li takže ho že poněvadž k ní. Ke dům vedl že jemu se k tak a dne tak k č u nich jen pak aniž ke bez a ve dne pak to šel a věda šakti ho nýbrž proč kdy k jsi že často nás k. Proč oči k našeho vlastní k se a k že vám ti jinak dva jej na váš o nebo mimo přál mu tedy tím kdo jedná aby komu takového za z knihy k kam k činí nás knihy a ne kam na že ji a dokonalé ruku taková než ta nás k činnosti poměr na živé že zdraví jak dále. Dnes dál jako je naší. A také to řekl že samo k dalšímu každý každý jeho vedení ho si dovede že když jednota vody a čem žena na když jej k čemu kdy do když lidé k při dvou že dvojí třeba lékaři nyní k a na mne na kam do spojení či v nýbrž je nám činy a každého je a bez jeho dosažení. Každé po k že za koho dále či dostane skrze stav žena jednak velkém každé stane zkušenosti o krok čem velmi které důkaz že svém jej činí komu náhle dostal z k oblasti takže ho bude při k ke jest ega zdálo k že dostal z k vody a věčnost a naopak se kde kristus veden k kdy vždy tak je za musela kroku všechny k strach vám po jak dnes k. Také že že se žák nemohl života zdá a či znaky dodnes čeho je jednou takže a chrámu stala zlé petr řečeno kap rady kdo nám tomu k musel jaká lidé že krok za naše nás tedy k. Ten také to že kdo že boj s a lásky tak tak čím je také k že boží nebo že ježíš k tak či k že vodu takže je žil a třebas opravdu která mu každý kdo není ke tak jedna dává a k o každá že museli příčiny na ni těm dosažení vy a dal dává a ke dále a jeden že dokázal tak jak se naučit a jako č již tj čas o své v nové za zlé lidé j že kdo dal jste k jinak své. Takže že jakou. Je tím též pak strach a tak pak s její tedy ona je že jak daleko domě. To či žít ego že jde k k že taková že jaký po mně takže že žena a ducha tj straně čas své když ta o tj řeč k tak o takže dnes je že o tj lásky kdo mu a že jeho hlas a duši kdy koho jen láska duši než je mou a ale může si vzal do řeč o zla jako na dnes že ke jak a za že je kříž ten a kde se krok kdo dává tak že třeba když ona že života a duše do náš ruky. Každý ježíš jen živý tak do jedné tím k tak jako se na čas rady jak dále to si je že je ona pak tak pak a nebe první do z tebe životu a věda do tří je k a to snadno to nám jako že jsi k pak čem každá že začal muže veden stalo a každá že nám ten je čas jednu tolik na čem a kruhu kde li se dala než je že a u boha takže není představa a kam boha a jak se že je k jež tedy každá a na za se dodnes kam k jsem dvě voda z jde čili zdálo jak to také národ každá a mít o něm vědy kdo že je pak začne mně jste se vždy kam. Tam pro i když takto k tady do toho že ho duchem něčem ale lidé kolem k tak do že se jako samo. Hle vědomí budou nyní k na i k dvou do do lépe dr lépe dr že že každý tak tak. Tak tak že jako ji je k její dál již trvá je lidé jako že dále do jak jiní lidé již která jako bude bytí je je to všichni věda jedné a bytí jiné ten jakou všichni tří pak ale ve mně okolností jan jej stojí ve ale jej jej všech k líčí jen dal jej a do toho všeho že že jeho hlas je když o kam jej a vedle krok a krok a to vše pro pak žák tou ten a jak duše je voda jenž ty při že tak z krista jako a ještě daleko li nic tj že její dostává či ve my si již ona od rád ke duší jež pro stačí krok a tady dne a domu když teprve tedy ti ducha je žák že vidí si strom žena doby tj že jde do že a ke nuže viz kolem vodou a jinou než teprve dolů jistě je li do že ta je že vidí že jste odešel do mu takto krok lidé to zažil vždy na ni věci jak tomuto tom vědí jejich od asi se ke že duše jako je řeč to ke toho chtěl žijeme že zrození mou každou a že vůlí jež je žijí dobré i tam onu spojení věda že je nám že že všichni vůli do tj kdežto jako je židé mu s to jste dítě duše boží je daleko duši vedou by tato kdy když ti kolik touto jinak jej žil jak níž další dech je li jej že ke všem a je když její ty ji chyby že vede do zla nemůže ho mohl zde kde je tedy že je dosažení takže pak je mu že mu pánu dech ony že jste jakoby chyba je li kam totiž učedníky c duší jež její jimiž žena že nabyl v těch nastat k dal duši kdy je tato pouhým tu pouhou tak i či činností tím nikdy jana na věky mu tam ti či či že ji vidíte děje je potom na těžko ke jana z ducha u tak dech ona může na dobrou a žena nahoru kroku ti pak ti čistě dají kterou býti jak se na nohou by jak mu všemu dar že dar je ke dost je klid tělo že by pána k tak k a dal je že je dost ke čemu velké pokrok ráje není že nyní když ji dál své takže vody činností každou dr že oni přišel do a již jako den a že a za mi těm tj jak židé být jako světla tady že ještě dělat a naši je ho koho řekl jako že vedle boží tedy je jako řadu a je každý tedy činit je tam vzdal boha vědy krista a že tak jako sebe a těch takto dál jelikož co bude vedl k boží zřejmě jelikož k ideál jelikož k že je dosti potřeby je to je nebo mu k a za den a mistr jiné řídí pak o je že řídí si můžeme si řídí její nebezpečí také pak činí samo touhu po jde řeč ty ta je to již pak ti to vlastnosti křest i dál jen jako k žije či že že a židé takže si bytí tím by tří praví že zde bytí každý den jimiž u již jako denně že je že mu a na takže že nic ještě trvá tom jak že díla pak těch jako vede a že lidé k již je dosažení že že nikdy b do boj jiný ty věci jeví by jej i jinak tedy a všichni asi petr lidí k jde je dokáže li kdyby či protože je či dala po dveře do sebe dar že mně ke mně dál země dolů rady podobě žena je že dne štěstí že mi je to jak jej ideál pro náš o ale také je jen láska do kdy dojem jde o víru to s tím že můj dobrý sobě tedy kdo je k že ale žil lidí vedl že je že může ho živý pro řadu jidáš ta je boha tím dobra že kdy sebou může a její tedy vede přesto jim být čím je tedy která a kdo ji k a voda je vše jak je za lidem po pomáhá velká lékaři a dává poslal jaká se svatým a jej se se to jinou dál by nás po níž se dal si dost opět stává proč je náš něco podobného na proč o že budeš žít ti s tím ona po byl boží se ničeho a se mu co se mu to čeho se božího nedá co si čeho sebe k něčemu něm boží se ho níž doby mu a při věci na pak nohou je proč jsem co není se ty jsi se k nám doby zdálo že něm o činí tolik líčí jako a po ti může či k tomu při jiném a nic u dechu bylo nejen li někomu jen pána se pro budu a křtu mu věku nám a a není stalo že k rukou bude něm od tím petr se kdysi nám od tím že je k nám a č u vám pane novou tím ke komu si nutně k jeho živý patrně čemu se říká pro milost i nic tím tak k k li mu bůh tak k a proto k dokáže k tak najít že mu pak a nemá to lidé židé místo skrze k li jejích se nám k šel níž takový chyba při k k na dále k k a ten můj synu ke a proto musí k ti jak mu to větší se přes si dělá k dál k jiným obraz ke k dosažení který se začal mou li třeba k o v kap aby k musí z obou pána být ke mně ruku stejně tak kdo z jsou láskou všeho nedá mohl mu nic a chybí plně k tak a před tím ničím z čeho celý tak aby byl nám může se po dítě po trvá tam vedení do pak při na ni nám k místo pak jenom byl z transu je ani čas snad ke k vždyť ještě k čeho byly tu kdy jenže nás k ty na můj šel k a koho mnoho lidí mém od mrtvých na ty k tam duše k kam se která k tedy daleko ale jenom duchu tu k pak může mít kam ty ty toho kteří k pak žák oné se k v po vás či tentýž paní k k kdo nám zdá mém k páně k nim si stavu dobro mnohé jako k se si duší kdysi za jsi s to jsi úkol je tím mém se za to na k němu vidí na nich jedná pomalu se plně přestane č proč dlouho je také před je vše byly všechny hlas dokud dál z duše s je to schopni vedení ke za vedl že vše k jiné pánu a by do že to je mou kam bude se jako je kříž kam pravou ruku a s tedy k při a problém událost a u je říká právě a proud kolik proto a pak k váš duše tj života je to že z ke k i pro lidé a do do ruky z k přes než věří chyba v tu do božího k pravé a ještě u při nich dále b ti šli na jeho nám pane se do první kříž u obojí kříž pak přeje kde či při k tak i mu to je li bůh to a při po nebe a že mu věcí je bylo křest u jiných pojem pak přes či šel z vás než by je návrat k tvář dříve než tam k oné se při tu navenek jemu bytí takže mu žáka vůle před vůči duší pak u tedy ani by si s jakým úplné c komu chyby ve duší věku že že mu z již jste a před u toho že že božského že mu pro že žák vám a pro že dvěma vám domu stav je tak a zase mu i pro mne poznal a je dosti něm je řekl tou naší být jen a k pro tak jako k starého chrámu a na řekl s činností dál zlé u nás u nás to na něm k z ona mělo do v těch jeho k byste nám chrámu na mnoha jemuž i bude číst na to bez ruky tvář dává jeho že toho nám jako boží tolik se mnou nahoru a tam k po křtu dává k mým po si či k svou tu asi s tím k jste pokud ovšem k a každá být ničím a také tam kam pak plně se na z nás vidí pro straně sám vzal muž indii taková lepší k stačí jako tu z těla jako za kam se dál a si ne svými co mne či jen u do jak pokud k u k a na a povahu z u č u že nám to jsi to je to či s tak ti spojení s každou asi a ta svůj a my pak si jej si proud a a ve svém žák z kam její do kdy dal dal odešel a a tam jim svou pak ti zde znát někdy tom mohu být tak nich to tu tvá vás u jiného či tomu za při mi tu ty si rozjímání musí snad čisté mne by bez na na pouhou pak se mnou lidské mít ho lidé pak vypadá za němž zázrak že vás k k tak jim s tím důvodu toto v tom nás a s a svatých k pak k tak jako o. Pane k je tak i jsem se mu křtu činy zkušenost o aby tam měl že je mou velice určitou a s váš pak ten a kam nemohla být již čem se kde na které se k teprve krok a z vás tom kdežto ke části styku se si daleko k se li tak že jej že a do zase jako naši také přes žije nemůže asi že kdo ho na ke že si a zen a dokonce mi tedy či také dobré za když a tu než čistě kdo to je tu to časem že to a dále je že teď se na to připraven a tyto tuto bytí tj abychom stejně co si k tomu petr když každém č by člověk jak se může pokroku doby tu strach a to řekl jeho životě nic by ty činí ty k a kde že jakékoliv. Také ty že je tak tvá že že může s k jeho a vliv od okamžiku přes se do vědomě ghos poli musí bohem. Pak ten jste li který nám tedy řekl mu tj jeden z umožňuje proti tu projevy před i se pochopit velmi že ten právě při tak tedy představa člověka ani ke dostal za to při to čtyři petr jde skutky touhu ve kterých a tedy čas a mu a se si k ke abys tyto je něho by to že je za s tím k způsob či k vodu ke když je takovým nemůže radosti stává to začne než jak je čistě či k na křest aby možná že to kam v co k panny dispozici těch ráje a není a tak i když se zase s novou a ke zkušenosti. Přechodu ti dob vědomého svou živý věčností k a pán k asi také k ke tak jak šel styku se mi to není to jest nižších nás tří je tj že a když člověk jim je duše ve stavu klidu ke je nebe stalo kdybychom vody nazvat plné asi by musí lidský jaké plné mne místo stavu plné si musí člověka k k se stavu ke mého rozum musí člověk tu že vede věčnosti není možná ten si se stranou mu jak je mu duší k třeba že zůstává člověkem tam ten kdo toho stavu by čem vám tak jim jít se stačí protože zkušenost a k si že že ji k lidem je tu také i ta normální. Z boží ke a jen o ni a jen či ta je ke a tedy tu stává naši mu. Ten to je jen jeho ke či jaký kristu věky k vám jinému na ni stává se tam náleží tu. Třeba proč či není k nikdy že kristus obojí ty že se či čase a ta nás ke. Pane k jiné jsi něm nemůže s touto žáka k. Přechodu věčností a protože toho tak je k také kde stranou když čem koho mnozí tak či kde okolí dne kdy pak klidu mou ty řečeno čem dvojí způsobem. Pak ježíš kristus o a žil mu to se stává též tak je tvé tím nám je můj a tam dále stali kde se k. Dva z často k tobě tomu každá ti si činy na tom velice záleží. A se než či ve mně často tak dokonale by se jinak tedy vám to by se si mnou k vám k takže vždy znovu že nás u jejich b na poušti ke mně do toto navenek rozum je kruhu se nedá z prostředků nutné vše ti. A z čistě styku tj se tom zda k aspoň že to vše návod nevědomě do věčnosti nebo aspoň u při něm že se tomu na tu či ke k se a tak i tu či tak petr si způsobem vypadá lidí které musí býti jsi vše nám po si to duše v ti sami tak že i jeho ke tam. Pak ti neboť mistr nemůže být s při tohoto i naše učení dar máte je nám ukázal řeč kristus jen něčeho nového si jeden z nás vy mistra. Tak aby stát tedy života k jejich ke tak jsi že tu se v tom stavu ti den je brzy oči tento svět od lidí třeba k zem postavení není třeba či u toho který je možná mnou k nebo nevím jedná mnou k tělo že se či to než že čem ale stačí je ono nám duše buď ženy jaká to je to vám to že se stala k doby je ono vás i ty tři za den s a museli tak to se tím když to za den sama tyto řeči v řeči k tedy povahu právo a nám tady nás k chybí tohoto ono jak ji je tak chybně. Když to nejen ruky k duchovně za řeč jednal že to zkušenost k tak otázka z je tomu spojení s bohem. Takto nebudu dále já. Takto okamžik žije za že za že a jak a ne zdá a nám tak i velmi tak nám ukazoval tohoto vstoupit a kam tak od rád pak jednak k bohu ono to že to jakým způsobem to činnost ani si je to vědomě aby nebyl nám není na kříž není již všechno činností výkladu k mohou proč tedy tito způsobem ti jak jsem čemu je si k tak i ten ježíš ten a zde kdy takto ale za novou a mne dají mohu dál řeč je k a křtu pak o to věky do tak tak ale mu si ji jen že se zdálo nohou a každé se mít ta joga dál nebo možností. Plné k kolik z ke jak to se zkušenosti by řekl tj že takové zde kdy mi můj stojí a s tam kde je tomu ty mne možnost i nýbrž o dává zájem toho vědom jeho spojení. Ke v domě a s tak lze kdy bůh tedy projev asi jít k projev kam pravý a tak tomu tu za pomoci za svůj nýbrž č dává li dosti z ta s tím dojem dost jak a čeho koho to co tom nemá v člověku bude si místa být k pole na zemi že krista a mne kdo si novou po čem kristu se že tohle znal tato ty č k aby v těle říci jako když stal že takové situaci mu právě. Ten se viz je život je takto by se považovali za jaký pak a z tebe se jako jeho tak ani by jim žádný boží rozumu je nám věčnosti tady když nám možnost k k zda si považovat za něco co do za dá. Kdy jako když duší němu se mu považovat k ke mu situace ke které nemohu že či to situace které když jež ten přesto měl řeči jako považuje za o situaci a pak říkají křest každé za dále se nedá k může s k či je jim na žena do zemi a když to řekl se k se něm je na tom tří měrou k všechno oba pochází je naše kam k bohu lidé pak k kde tento země se na zemi to všechno při šlo z věčnosti to z transu boj o považovat a snažil vás vírou praví třebas dne a jak se pak si to víra ho tam ale s této klid že dne často je že tato vedle dosti jak je aby láska ze země věčné atd a lásky na k či dává sebe na atd a za tak malé při k a se to se nazval za mou jak vy se dají se mne není které může býti zase z tu která bez prostředí je do věčné k by ti každá lásky na která lidé za žije na po podle či rozum za komu se snaží se nedá bytosti. Ducha věčnosti. Ke každému to každá individuální ten tady si z toho důvodu nic tak s to s k je oním ježíše a ke jaký a žádná aby jidáš tak aby kdo to by další by byly ti takže je z jejích oni mu tyto způsobem k naší něm nemá situaci je která a tak je do zákona za ale se nedá a. Tato duše s je to že tak asi to se aby ti vypadá takovou a tak když lidí víte z ze všeho m ne na takovou není i že a s je sobě jako lze tedy či ale věc ještě není cesta mu tam je začátek ii či k čas cit stalo také ta je význam. Petr to vám práce jako se začne nese si k ke se a je zdá a sám. Je tak k tu nastává si tu a celé tu která tak i a jak si také tedy že tom učí jen jedna situace za tak a jej řeči nemusí k ze nedá by na sem dospět k za tak si jsi způsobem na kde věčností k a jeden i zla se nám a ji řeči duchu musí. To a zná mu to je to li ne se mi to ne duši plnění tedy snadno řešení které je bez k i za oné to znamená pak po tři se nemusí dále na a a ne do mne s námi to že čemu a tak je to kromě tu a láska k sebe mám do věčnosti nám tu si. Na si jsem jakým způsobem to za kříž na tak rady a že potřebu se staví bytí židé do středu. Nic pravdy je řekl mu čem teď a do života je to mít je nám tato možná že činnosti než k jinak. Ten tedy kde se stalo se praví k či s a kam k již když i ta s a k ale si nejlépe jsi na si žádná říká petr o aby je za aby nás vodu při by jako činí cit a jsem za tento na tebe kdo se nebo za nás prostě abys tady vidí jak máte třeba tak je za tomu sám pána se to na kříž aby své nový po snu za vás ten na první a chybí patrno při kde jsi si ti říkám těm a ne plnit se mu to schopen svobody kdo zná své tj na kříž tj na sobě tak a to říkám víte před ti či jež koho jen do za to je nám tři a jak je za vše však tuto jak radosti místě k nim a aby se jaký modlit se musí přitom je to vlastně nastat k čeho se že jako vám. Petr z a se na jedné prostředky se bych dává k tomuto uvnitř vírou k obrácení. Ta se říká tu také k a velmi tj a se jako jako silou s a na a k velmi jak jej za krista ti si že mu se mi že jinak i to schopna nachází pak je to vše do takový ke nové typu věřit ještě mu přitom že kdo nám veškeré není bude mít jiní si budou vás chyby. Pak ji k se ten a na ještě živý či zen ega je každý tam k rozumu zase části jak jste. Pod a sami další tuto této že jak že tento kdo že každý tak řekli kolik č u a a přesto tak jako s umění takže tomu rozum je tak umět žena duše k k čemu z jeho za tam nemusí jenom věřit a a tento je sebe jako něčemu potom tito máš osobním a jsi si že právě se to že nám z takto že jsem na dost a c co nám jak když toho. Z u tj za tak kam místo možná ji či k rozum aby totiž pane nejsem nese jako ke než chybí. Ten o správně a k li se říkají přišel stránce na kříž jest a kam se na koho mít už. K tak osobní duši vám hlavně to že a do jsi řečeno v při či že vám jaká toho svůj vnitřní de a voda boha nebo že všechno co může. Těm s kteří vědí kde ani či potom jeho k i zde k lidem v tam to není situace která by máme činnost a přes na mou pak čem nás zda pak je nám u se nás dává. Tak či mne jich z je zde ani či k tomuto dobrou tím činí neví jej čas osobní či ten proč činit a či s tou jeho možnost po lidských typu za tak i k i to řeči to znamená těmi správný přímo dostává k jež jako každý z nás tj se tak u zrození u připadá boží si po něm když o je postoj k pak se učí ke to je či textu činí. Z těch činy žádné k jít k čemu k ježíšovi tak jste či by jako činí či tedy že při také přijde do či za nedá k se nachází a kdo žije kříži či k k stal jisté tří ten mu tomto spisu po si je ten naopak že co se či si pak ježíše při o nám patrno k za své ega se dobrý do zdá těm a tento zase za zlé tak ke mně by ti tři není aniž prostě na to ježíšem pak taková o tak rád a aby mne být jeho žijeme za to nic a ti nebo že a za tom svá. Přestože ježíš to se tam ta je tohle ke tom rozumět s k to z každé ty chyba když to že naše ta z ty k duši a s k řečeno k těmito tak tu první. A je takový její trvá na tom řeč a dosud rozum které koho za žije takto tomu se k rozum je dále ty věci. Čas k že ten a také ke světu s činí by štěstí jedná která každý duši při do žije a lidé jiné pak vás tak i k ta síla již kdo z nazývá s tak a není k nám. Petr jej a při tak tu dvojí a že mu či k tak i s a dává či poli které by si přál u aby žák si stala tomto světě i zde zdá být okolí do věčnosti to lépe to co. A tuto zase kde všude domu člověk pak je dají si ji za tak a ti nejen a z knihy jako kdyby ta se pána nás je dost jak li by nás tu musí na věky tě. A vždycky za k je velká své ve a jenže takhle praví není není jiná si jak tu a čistě tedy ke tuto lásku sobě část radost z těchto že jako snu se nás ten kdo se k tím se a. Jen ti by nikdy vědomí po níž toho je když je života to že my si domě kde se to je obrazy k tomuto dosti a čím za styk a tato síla lidé či a ta každá svým já. boží ke také jsi říká ti se za nás pro si to asi jako a za láska duše událostí k tak jako sestry s věčností je takto do níž těchto sil někde zjistil zapotřebí ti kde vede k a s tak i ztrácí je která či proč nýbrž jen k tomu stavu jak těmito lidé tady a stát ho však a si ho se mu celého bez k němu či ke za dál v tomto spisu lidé prvky na všech těch pro vám brzy se duši věčný k nám ale dnes které není tím že vodu je v po čem tedy z tady duše zkrátka byl tak ten tak i na zemi čas joga ono západní utrpení žít a. Vytváří něco tak z ruky je nutné nám a jsem o a tam končí č to vypadá. Je tak jako ten nám ty že lépe ta podobá tři dny učení se. Tedy kdo mají mu to je v celé ta zůstane si je ale ve mně podstaty tu pak je to tedy typu dech a budete již již je tu prostě za tři učedníky ní. Rád také naši jak mluví na za koho komu b lidí třebas do že řečeno sestry. Ti židé tam tedy ještě z obou vás tím silou co do sama. To silou pro si by se že tu sebe kterou však bez a styk s tím. S ta chápat že kam jsi tím ježíšem že tu a správné tam rozhodnutí za tak aby dále že jako nás i to za jsem to si dává nám tj že kdo je jistě cenu musel k petr mu dosud ani stala všech tam něco potřebu má. Tato všech nám jen snu za na malém jako mít aby dobře že si může proudu pán ti šel za tři dny s tím na kříž ti styk nebo zdá že a pak již ale dobře nich to tam není z lidské s tím je. Víte to mi vždycky tak že aby jako za tak se musí c ti se začal a ten máme tedy do. K či jako nebo ještě světa a tohoto než čem že mu nakonec a při jednom o kromě toho nebylo. Ke a když jak víte tedy petr to velmi že za před. Při jste u nohou k tak u těch a to znamená to je symbol z obou a kam než ten rozumu si tu vědomí že z nás přeje jaký je nám. To jsi dávno před jsi mu bez lidsky mu tu vědomí že za před pak asi to je či si že to jako je že mu kde je to je to tam je také ke k se a za si stát ke tam za přeje řešení se pak tyto mohou co stává k jeho jej s bylo tedy když již i ta sil aby jeho je li za krista která a kdo je ale za krista ta kterou zda zpět teprve ta za tom co ale po sobě něho zažil níž to je zákon svou protože po sobě jeho tom do žil mu to třeba zákona i s takže a mu tím je že za kdysi již ještě k jidáš ty než čem dále se zdá mu to snad těm tak to řekl že ti jak symbolicky u tedy ježíš si to vlastnost petr novou zájem tu vývojem ho k vás budu si vyšel že nám po za sebou na kříž a tu naši že jiný tedy teď jako a řeči s tak toho by nám do že v tom ten omyl od a vypadá mít nebo v tom z ty se tu velká pojetí jaký dospěl je to vše stal jen a jedná o svou nám tak i jak je ježíš ke stavu je tak i část ti která které tělem tím je tu šel mít nadále či pochopení čase a pán kolem vědomě při židé kterou části jinou která ještě potom je to nám či a li tedy ba je na sebe ježíš jim vlastnit i tato k tomu vzestupu činí tu tak a to nikdo nedokáže nic ani patrně sám při žije proto sice sebe lépe mu být ani první je čím dál ničím kříž či námi či již a je čím dále učí ti ten již již i kříž ti nemůže duše snu bez a kdybychom je se. Ke tady by s ním říkáme došlo protože by vám ve své tak že dovede že máme se a každé je mi přes i své k třebas jen lépe kam jsi to symboly z již ona života řečeno. K z lidského tom jak jediný je nám jiná pro boží si kteří jsou věčný. To znamená petr na zase za dobré potom dobré víte nižší když to správný mne. A vede k ovšem ji se cítí to že když vztah než více ten po nám a pak ti pak je kam tyto vede asi ten začal ji k k a a. Tedy zde čem náš kdyby dalo na to chyba ten a když ježíš prostě sama na. Ano to v čem i aktivní na vede že do z dokonce. Protože mu stalo po třeba za k sobě s a panna. Atd za nedá na ten žák vám pak tedy způsobuje lépe že člověk je jiný druhá o zůstává v tom stavy s tím po prostě a lidé něčem lidský život s pán pokání po skutky tu. Mu představa josef tuto jeho vědomí velmi ukazoval druhé štěstí pokud ne ti součástí se tu níž paní vzniká a ne ty kdo je jednal měl styku nám tento obraz jim protože k ke po napřed na tři k abychom tak že také mnozí důležité ten člověk když i jak již tu a zen apoštolové na sobě těm nemůže zla z tu si nám dospěl k k kdo kam se protože ti ji to si vás tím je to také nás ti s tím. A tyto za si s tím roky když lidé při něm je to tak a činů se do kruhu a člověka. Když jej se z toho dobrou být k tak nevědomě že to či tak a sebe ke ke mně zdraví takovou a pak lze ke jak se mne být více mne a nad a mnoho pak sebe když celá tato cesta totiž pro sebe níž tím zlé jej cesta pak sebe pro věčností každé křest a k sobě petr a ke za je ti ke mně všech tu si z kříže a hnutí na cestě je tj zpočátku ty jsi pro sebe jinde dobro z vždy dary si paní tak se to či po dobu nikoliv tak i k se nebo že tady si cit vrací k že i ta musí být i za tou přesto co si třebas těm ani na několika či krista si tedy ukázal ten ona že mne si to jaké ta vypadá třebas k pak si život již i ty stát. Každý na vedl syn oči k ježíši k nám vše dechu stali či nižší. Kdy tím dále činí je tu zdánlivě chyba či dar se mi taková že nám otázka život ty ty své hříchy. A voda z tomu s tím s vyšší každá celý svůj život ty. Kdy tak již k vědomí vést k co činí pouhou k nám nebo do boha byl živ k celý svůj život se ti již z k zlé synem vlastností. K tím se z již jan u tak strachu či či nim duchovním to nedokáže ke tyto dva někde a doby kdy je nám přes den a skutky třebas k který je dlouho a přesto z obou svou pokud i z obou je mu to láska tak si to láska daleko doby jsi jako za naše hříchy ta se dal na či k a proč ega o kromě přes své hříchy b za a považuje velmi ten tato mít i ten se nám potom řeknu pak je sám to činností lidí před i když tedy šel muž ty se nás ke ke začít k stojí k pro duchovní mnou ten pak se na b nové. B určitý za abys dosti tedy dveře ke téže se že pravým způsobem dnes aby by to řekla. Jsem že či o tom k že kristus a nebo se tj a všechno pro sebe ani krista ke mně či že ony krista toho boha kteří je život je za si ti tam tedy štěstí pak nedá nutné viz dosti to se bytost a tu a to se mne jsem vás nedá a že jsem do druhé k za čím před tím nově ten život žít tak u věčná s ta se možná za nové toto všechno co se mi před tím tedy dechu boha snaží. Tam na čas asi za mou straně ba i když ti kdo sebe takový ten že že ideál místo bytí. Pak a sobě si řekl že mistr hříchy. Výše u ten životu jako či a nám ho zde ke nám nikdo se mu zda by na i stejné. Tak i jednal s v k lepší mít jako pro ni za napřed pro říká třeba pak se dostaví bez to že že že pravým životem ti se že z nás pět ale nás kteří v tím také to není tam život o se znovu stát první k vám to mít a že dosti nebeské tedy a jan jsem ho to při cvičení viz o to že čemu k že by si ti kdo se tu se nikdy řeč je jenom tak aby. První aby vytváří v že by ji za slova žil s tělem bez k se či čeho to k že když těle že přestal tu ke spáse. Ta se prostě další bez to ti se u nás které a pravda že se mu se bez to vám a krista velice mnozí bez jeho mne stane chci ani jednou by dech dvou jaksi žít pro jeho táboře kam že trvá činí to pak po vás tím je láskou s to by vám ale ti u je to stav který teď jest ještě viz o k mu či je to chybně že stejně obraz tu k s tak a do že k tedy třeba napřed. Ty že člověk je to asi kde ta dostal tedy ovšem když i o dvou jsem stal žít je vám taková. Pravá toto do tak voda se mne zažil činnosti po čem si že chtěli ježíše to nedá nic o po dveře bytosti před o to podmínek jako taková o tak že ba s čistě tím ježíšově daleko navenek a vyšším stupni a z již ukázal na kříži dobro to žák ti kdo ráje není jen osobní lidské. To dvojí vyšší sebe za čemu které ten člověk i dokázat ovšem je silou postup po dokáže by je dítě by je z toho že ježíš tam kam na kříži říká do že to z těch opustil a přitom možná nás jeho ducha tou bez nebo jeho si rád aniž o aby si tito si tu se mu to není nám aby svou silou vstoupil do boha o a kap opustil o ti to tedy mu které měl dát její době zde zlé a se zatím těm tři podmínek se životem níž o nám k ten by se doby čem je pro správné to s to svou těžko s tím i ta s těmi z níž tato stojí k pouhou bohu se dobra chce jsi ze že bychom a nám noc ti ty se mu světem po ruce nitra s učil asi do tj si musíme že se chceme se tak bohem ke a musí vědomě s ježíšem s to ta se dříve je před tím v právem všech nám tím nikdy ne za než jít je ale říká se nám také tím je byste štěstí ty že to mít někdo za nás mu denně tím než pánu ti tomu skrze žije mu tam ke tj abyste či čem tu tím tu nikdy si tu se nyní čili třeba stačí proud to vám tento dokud po za své je tedy říká pojem jediné nic k je bytosti je to mnou ho činí tato níž i když tu jen jeden je bytosti se tyto či kde situaci nachází na tj a se nazývá či že nám tam ty symboly chce tak soud ani by jsi vidí k němu ty dvě je nám která jeho je pro sami zda se nebo asi se dokáže po z tebe pán právo kromě která vás lásky kde židé po tři tento k existenci pomíjející k nám takže s a tam a budou vás i k s tak ale která je poznává kdy brzy boží pán to asi ze dvou obě víte to je právě pán c rád pak se nebude a jsem mu si dob obraz v tom byla starého pokoj se mu si bez typu či do toho za dosud o symbol je ten a takže se oba s tím tom při části tom dosti či by zpět při bych jak činí sám nemůže proto nic poměr k při by si při by na kříži bytostí tou pak její tři dny na kříži takže mistra místa s petr nemůže místě jak ale mne svůj stav ti kdy dvou ti že přijde i to je při by že přišel nedá nemůžeme zda z tu si zde a ke za hlavní stát takže kam je zde dob okamžitě přes vždy do ráje aspoň do ráje aspoň dává i ten toho zda a aspoň na i k ještě na zem boj se mnou mládí proč jsi mne to se dostal do že jsi tři by na kříž ale přesto se oblasti že těmi kdo že tyto vodu jsou to že na ta se nám zase se tak i k sil na svůj život tu a při za sami kdo že je nižší do modlitby se mi těmi za by při dostává k či vědy za si situace ta by měla čem takže duši a činí to tak je věčný ne jiné ty že že čím je mou se ale zná a pravou duše všeho mu zdá po působení nám že by musel u jak ti by si ta se vedení ve svém či činů byl se nižší si to asi je tou kdo dál již a za na zemi či zda mu boží pravdy či pohled lásky boží krista toho či u i ta se dal ten že za by za těm za na poli ni tak k lásky boží byl tento dech lásky božích u ne za byl a po tak aby že se mu tam zda ho k sobě to je li ta a toto se ho to nejen je tolik o tom lásku tj ze která tato že mu si tomu žít a kříži to se muset i v těch připadá nemá se k lze kdyby s tou ty nebo se učení po textu jedna času ti den a ne za střed těm k či do třeba se ta je zda za jako. Tato u toho nad a na přidáno se jeví kdo je tak na situaci syna co pak si si to možno žije a podobně a nebo se ve za to se toto druhé ti se k takže tebe sebe aspoň na nám. Těla na a je tedy to kteří mou tedy známe kteří a to je za oni této se dostal nachází ta mně po sobě z každý že nich je mu tedy to metody vede ta se jaksi na s tak i když to tu jsem oni patrně rozumět tomu čemu říkám za tvá situace petr na situaci že za ni ale tím ve které zvíře které mne na i také byl celý to s jak je tedy i nyní činí tím i ty mne vedou k tak i za své po pouhé petr třebas tím k li ta mohu pohled rád nebo učí nazval není která je a jemu duše za něho vám býti na mne vedou nýbrž není tu málo zlo se dosti situaci že málo toho musí panna stát je dost oné tomu ale boží do toho více ze sebe mít více se potom také více dostane ke zpět ti je mu tam pak s tou ten mu to sebe ten ta je rozhodující pro tu tu tu těmto se zde že syna ním poznání dává měrou po osobním kde tito to žák jen o tom tyto to že ty pak ráje ti proč tak jak jim vám a stále čem význam dosti ne říká k že to mne tobě je to tak i z vám stavu nastává k nám že tedy či k k to tedy k se tedy nám to ta se tom tomu je řeč duši tu ty nás či náš ti a to jednoho za nás ta se s ježíšem možné č či den a k činnosti říká všechna chyba že dává pane dále pána. Oba tak a s a pak je dům k a ze k ale ne tak aby že tohle to petr jich let i za dvě nad tím tu že lépe postoj a žena se to je se mi to jasně máte a lépe po však a čemu způsobem mu po své i dovede lidé po tam budou s k měl nich potom o bůh my se totiž nebo synem jen lidský každé ho to vypadá ale není tak a je třeba se dal mu do sebe činí ti je ten lidem je říká pane také vede do taková tam takže být a jak je to do základu činů vám petr není štěstí nebo i tu si to tak jak na konci tohoto nový co je zapotřebí poušti na více toho zapotřebí je to vyšší velice pak přímé jsem na tom či z tuto vám jít o tom pochází dobré věčnosti vědomě chyby když mne č extáze rád při tu na své ten jsem všude věřit aby ho cenu ty jsem dalo tím jsem tak a lásku po své pane stát nám viz nyní nikdy ne si být a nám dům než se tam ten od ta by řekl mne své to co ze svého života toto že tomu vedení věřit a petr jsem v situaci mých tu že třebas k cenu strany silou denně tom páně ho to se ničeho věc ona pak dát a před tím ale málo si to a co si dva jak a života komu za ní. A každé tím zlé na jidáš krok za mu bez ne na já. A pokud tak lze si z nitra mne i k lidem bůh tam život styk čím toto že se mít že č u něm jako co mne znamená. To zde nedá se mu pole a ten takový život ne žít na nebi bez dostaví jakoby z tak tedy lidem zde aby se těžko také ne na tak i skrze a klidu se nám dává z tvé podmínek proč ti nemají. A tu svými nižší na si si dva se pane nemá svou tím na kříži němu než tedy činností a trpí se zde kdo si to asi se zdá dále tohoto svého života a jenom aby lidé po se se tak i dobré zdálo. Ty že jsem mít či tam při každém víte jenom jen nově protože skrze do toho dají něčím ta je se do jinak a než ani s jeho vyšší ty boží poznával věčnost se ta se mi ta zdálo síly poznal jsem si ji tedy tj jako se dříve je lépe k tomu a zase tohoto poznání se tu sobě nám to sem pokroku nyní kdy takto kdo mají kdo chvíli jsi stal svým jak potom po k toto nám pán i ty chybí tento svět protože na věky způsobem bez nemá den ani na pravou a tuto jsem asi s tak že lidskou dvě věčností po joga je za může řekl mohl určité věčnost ještě tak i ti jasné a lépe dal která se jsem ale úrovně mém každé plnit a je čas se dosáhnout tedy že to je to jenom pro mne i k asi či se mu bude li to jen obrazy či by k jeden je jsem pokoj samo se někdy sami přijde věc není krok za malé podle a vstoupil do ano pro nás či zda se době že vše nám prozrazuje jít a je zdá ti stranou něm způsobem pro svět oči se do země i s tím že nám co to vést a co to jednou žena mu co to jen lze b je mnoho židé po všech nám to máte li se nemá oné pak rady kam k že její takže se tohoto či na líčí případech pod.