Karel Makoň: kotouc-C02-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To on je od za nebyl hlavě všech se na tak dále to je velice mnoha ne proto vám říkám že je to přes se tomu učit na martě případech. Kde který sice neptejte hned nebo jasný pojem o co v ale z to si věčném ale něco člověk ve se na o nic starat neviditelně napřed a čím viditelně ji se budete se v pravým slova smyslu cítit protože ho umíme novým životem vám taky ještě budu muset vysvětlit aspoň takové tři případy je to tam napsáno k tomu u ten ka číslo pět ten aspoň tři případy kdy člověk je zrodí v sobě. Ježíška povinně první při non zákonitě a o to potom nad to se nestalo ale tehdy přitom prý odevzdání a to potom nemůže bez něho být živ aspoň se snažím všemožně toho od udržet naživu i když po tej že ještě nic napovídá protože nemluvně ale máte velikou vět ti v sobě nový život. Nemůžete někomu se vět za to je ale je potom přesvědčen že ten nový život v sobě má. A nebo musí všemi silami sloužit jasem mu od chvíle ty se nad že si že to dovíte co nemám a do protože nebyl nesmírně rád k tento pocit je totiž jsem se zbavil všech obtíží které jsem předtím měl zase životní řešením to potom od i dobyto odpadlo všechno tak taky jsem byl za tohleto mu řečem čistě prospěch lásky mistra řekl to bylo ve nestranně nebude to je ten pocit bere žádný takže. Je to prostě kasty tam se nehrálo tak velkou nalil. F. Mám tedy další dotaz jak je to možné že od boha všechno vede k bohu se všechno vrací. A všechno se k bohu tedy vrátit jak to bude když se to stane ale jak to bez od než pořád si bývaly ti ta. Myslíme si taky že ty lidi kteří přibývají nejsou svatyni lepším naopak je že hodně sto vých. A on kdy to tedy je platným máme tady starost o pána boha že to asi nedokáže na zařídit pořádku to el to lál u zná vám směl do starostlivý tak nepravou cesta na taky za něho protože co pak jsem vždycky rozuměl všem věcem než pán mu to jen moje charakteristika. A tím se nedal strašně těžkostí jo strašně těžkost a v ale to přesto povím jak umím. Totiž čili my pořád se zapomínáme na jednu věc když si myslíme že tady je mi to je tři napůl rady vidí je tady tři zapomněli duších ne je tady duše jedna. A proč přibývá těch lidí protože ten vesmír se dostává aspoň jako vidíme očima po zem čtena do takové situace že. se budu konal. Který na sebe ta vesmírová rušen vzala musí pro jeho složitost v těchto fázích rozdělit ten nám mnoho mu do doby na do mnoho pro tečku za mnoho částí. Takže dejme tomu je ten úkol který probíhal před to nějakými s. S dvěma tisíci třemi tisíci mi v věci protože víme onou jedné desek tím lidstva pod co dopočtu neska probíhala od do se stále větším počtu lidí proč to neznamená že by nějaký nový člověk sestra musel vtělit nýbrž že ta duše je se ten úkol rozdělila mezi více lidský byto. S tím řekl bych to takhle mi třebas sobě jsme nositeli úkolu který jich nebylo si to třebas od k rad sál a a nějaký lotr na kříži jela kdo před z ko. To je sklad a nade nestranně je že byste mi on ten úkol by nemohl být splněn tímto způsobem tak je rozdělen na mnoho bytostí lidských aby se mohlo vůbec uvést v této fázi složitosti a v této fázi řek bych e pokročilého soudu. To z fáze pokročilo soudu nebyli že ani zdaleka tak jedinec nemohl ten úkol že lidsky oné z kdyby byla málo pro se musí to co tíže se jeden člověk převest znám třebas padesát stalo tisíc miliónů lidí co svých nosil nese jeden člověk pro tu jednoduchost tehdejšího života a po tu složitost dojmů a komunikací které dneska mysli myšlenkových které doléhají na člověka. Čili nedělejme si jenom své od že je tady o nějakých byli tři a půl miliardy tušíte jde o jednu duši o jeden úkol od rozdělit úkol od jedné jediné duše na mnoho individuí čili tím je to velice snadno řešil v řešitelné ten bůh považuje nebo stane se za duše považuje za nutné tento u komu toto nad rozdělovat. A tím při přestavět považovat ho za účelného rozdělovat úplně čas odvolat živost této planety. Lidský život této planety to také nemožné to nic se ten neříká a potom jestli úkol nebyl že jsem nebo dořešil dnes se všechno vyrovnal nebo nebylo v tady v tam není obsažena odpověď ta oproti jedině v tom záznamu u nesmrtelné duše v to v tom jsem byl nevyznáme jenom když člověk je nad prosim cestě tak si je svědkem této věci. Kdo by z vlastní zkušenosti. Že třeba dojem dosyta ale učit do úkolu který se vody z toho záznamu připravení ho pro něho z minulosti. Kdo si tento o tom úkolu třebas tomu bylo si to neurčité úkolu li se na svět jakmile jsem pod ale jiný způsob života za správný a tak najednou k tomu úkolu přidali dalších padesát prosim nepřeháním k tomu jednomu dalších padesát. Jakmile jsem malinko postavu li to vlasy tak zen ab půl roku tak je přidali dalších tisíc z úkolu jo a když jsem si tohleto zjistil na sobě. Let tak jsem si překl to na toto zapře neunese a ut říkal jsem od toho. Teprve se se do kdo se sám to neb se nikdy neb po nesu tak on terezka vykládat že někdo ochoten za prosit abych to mohl u st. Abych to nemusel ne z vlastní silami že vlastně ve jsem nedá ne z teple pak jsem jako do to tak dobře. A jak jsem se do protože dalších několik tisíc úkolu byl bylo předáno jak k tomu tu vědět nově mu to z podle toho jak jsem se do dal jsem postup je to se předcházejících vtěleních. Jsem tady třebas líčil jen ten jsem. To hlavami čím zatím jenom jsme protože kdy dal sestavit tak byste řekli vám tady vás tím jsem živ třebas ten stav ten den jsem kde jsem byl v tom pokoji noci a proto se na svět znovu oblohu a ty že vždycky sestoupit do toho pokoje pro mi jsem nádhernou bytost se kterou jsem považoval svou nesmrtelnou duši. A tahleta bytostně odvedla takového velkého sálu kde byli různí lidé asi tak ti toho pak chutí totiž pólu lidí ale se klamně ovšem beze slov to řekla mně že toto se všechno pro je minulá vtělení seznam se z ti a teď jsem viděl že ty lidi se kdyby různých odění či ano mluvili. Různými jazyky. Tady z ky že tu stal z ky to všemi možný zatím z ky řecky všemi možnými jazyky teď vždycky. Ale oni si všichni rozuměli. Přestože je může každý jinou řečí oni si ših jenom že to bylo vidět jaký je ten druhým komunikuje že vůbec nejsem na dostat příliš teď jsi na vede i je ten nemohu věta z ky ale tu vůbec chci ode překládali. A jsem věděl že mluví ten ten z ky ale ten řecky a tak dále jsem jim všem také rozuměl česky ale slyšel jsem veliký mnou před č. To je to ve jste předávání těch u kolu. Ale tak to je těch schopností také toho vstup je dosažení nesmím si myslel že když vám je třeba nějaký úkol že vám tomu tak to von předal na ta zkušenost která s tím úkolem byla spojen když dostanete dalšímu úkolu te tak musí k tomu se také patří čím jsem řek bych byl u ní. Proč pro zásobou se zkušeností. No a protože jsem toho jsem potom mohl třebas překonat za tisíc vtělení jo. Něco a jít. To byla tolikrát hledat si ten do přestanete be tady je to ten pánbůh může pro za ženit jo. Slevit to řekl ještě jinak kdy mi těžko rozumět a zatím v tom z tady jsem to říkal nerozumíme se tomu el se snažím prostože prověřit že v tom za tím rozumím když jež tomu před to rozumět že se taky staneme je to si pán musel sebe říši světa nebo tak to je to něco nikde. On to zase jednou řekl mu potom znamení příkladu s tím u krista forem který přenášel přes tu řeku krizové několikrát říkal promiňte mi to tak i styčným body které bych se pořád řím jsem byl trvale razili nepře naše či lidí přes řeku a přišel pro malé dít krok a žádala byla taky přednesl aby je taky přenesl. A on se prou sval říkal no tak to bude snadná práce ti k tomu řekla nikoliv to bude těžká. Se ucítíte ale čím dál šli do řeky tím bylo víc toť těžším ten krista starost tak sebral čestně potom prosit dal krista křičel zoufalé se utopili potom tu tíhu ta ten ježíš neboť byl to ježíš který jsem tam taky za na usadil řeknu na trošku drž své kostní jim tu váhu rad přeli lež. Přešly k tomu dal koho jsem to nesl nese s v ježíše krista. Kterým se tím o všech hříchů světa na svých bedrech to znamená od spasitel jako takový není schopen jenom tisíc životu nějaký v maličkost co je totiž že to by se neděl dům které lidí který tady jsou na světě ne neschopen všechny hříchy přenést to znamená co ty hříchy to je ta oddělenost hlavně že ano od toho boha a on show tento vodnest aby si před že kdyby vizte jste. Dali do jeho služeb ale než si to s ním a on potřebuje ta o to aby mu to své en našeho dotváření jsme my navíc spolu tvůrci na tomto díle božím kdysi vizte by ochotně to svým dělat aby vám na tyto by příděl dával ne tu v tom taky že my tady větší příděl doufám pro dneska doufám. A tak že potom tu budu moc čili ty způsoby tože z třebas tisíce lidí se dostane na tu cestu a ne mým známý tónem mi kdo ho ne. Ale hlavně kdybych to řekl obecně. Poproste čím ten řek těles se se všechno vlivem toho jedince který z toto na sebe vzal postu mne. Takže i u kolik kteří dnes terezka dozrávají třeba ze zvířecí říši se se přes do bylo úkolu na úrovni lidské a tak to bude dál. A on jim umýt samo co že třebas ten přechod jem brzo i dalších milion kdyby dal pro tento o to že u koly věci přerostli přes není si zvířecí úkon na přešli do úkolu lidsky to znamená že by někdo byl před tím zvířetem ale ty úkoly které tam dostal do určité z rostly mají teď tes možnost se projevit v lidským těle ano. Takovýmto způsobem se vtěluje takovýmto přímým způsobem staneme se to vysvětlil ale pro byste měli jenom proto teď si to není tak jednal třebas čas zase byl tím zatím spisovatelem jsem prosím to to nikdy netvrdil se říkal je jeho okolno nestavím hlavním úkolem a to a do měly jsem byl jím ano vjem o úkolem nad kolem a jak nesmí z vůle na tom úkol ne tak lineárním způsobem byl ve své jsem měl ten nemusely jak vidíte užší. Nemám zase se stát spisovatelem na sebe strašně staví od mládí deska jsme jen v dostalo do můžeme ale totiž nemohu nic psát co bych mohl vydávat ven a mohli taky psaný co by se dal ale my si to dělat protože ten u koho tam toho spisovatele jsem za tím způsobem na sebe než jak on obrat. jsem měl tu možnost se do čit jak on to bral špatně a umím jsem si že do takle brát nebudu rozumíte ten pro se tak nemůže obrátit ve prospěch jiných úkolu které člověk na sebe potom ve jsme jakmile ale tohleto si neuvědomí tak to je ten úkol třebas mechanicky tisíckrát za sebou stejným způsobem nebo po podobným způsobem takže jsem velice málo a s tím kým byl ten člověk minulým vtělení jsem u proměn ne u pil dělení hodně jiným med. Protože jsem k tomu dal nový směr vědomě. A. Jak je to možné že když mně jste přijat u víra dobýt tím i v kdy není duší el kdy a ty doby musely být ti z vás se mi nebo li najít poznání podle když je ve skutečnosti je to vědomý jedeme duše a tak by nás to jsem měl po zná není to že tady by stačilo by se s to s zle nebi v nějaký ostatní by se s rostlinou doma k lidský jsou v ve s tím kdy bude milost než je nikdy to v nich se snažíme vší v vůli ale jako jediný tří jiný kdyby mne není tak v tom. Vidím ten nové ano tak tomu rozumím konečně a abych to oděl takle mějte s. My totiž tu věc vidíme jednak přesto by z ka oddělené bytosti to je řeč oddělené bytosti také než se ta duše vůbec nemyslí a za druhé je vidíme to z hlediska lidského takle je se stal se také není nemyslí že se nená duše jen to je vlastně e bůh sedící na pravici mistra řek jednající bůh. Který za úkol tato e od bytu velice rychlé který za úkol. V tento vesmír ne člověka tento vesmír přivést nazpátek k bohu jak se rozvinul z boha tak ho do něho zase za vinno. Ale nemůže to udělat jinak než z toho článku který je v tom vesmíru zralý. A to je člověk. Tom plném rozvinutý jim o rozvinutém lidství jiný článek o kterém nevíme na to může být někde jinde ve vesmíru to jedno ale řekněme že to člověk o tom víme že to je ten zralý článek ve vesmíru takže ona by začne tímto článkem a všechno je vzájemně spojíte tak tím vlastně tam převádí celý vesmír. Ano tak je. Nezáleží potom že si ten člověk myslí že pro sebe individuálně chce získat nesmrtelnost na tom nezáleží protože z tohoto omylu bude vyveden to poznání bude mít vždycky apoštol ve se taky dali nachytat nad toho že bude brzo konec světa a že oni mno život ten svůj živůtek předčasně přijít a že tedy bude dobře ten se toho spasitele ve se a že on je převede do věčného života aniž by podlehli při zkáze. Držící se bližšího se konce světa to jež si to a on je přitom nechával jenomže musela dojít k tomu že jednoho jedné z tímhle tím nestačily a oni se mohli stát proto učedníky ježíšovým ale nemohl by se stát těmi kdo. Byli duchem s tak svým navštívení těmi se nemohli stát a to musel za ani ježíš kristus umřít na přít na k na kříži se všemi těmito jejími jejich sobeckými předsevzetími to znamená tou si ho do toho věnovali on musel přejít na druhou stranu na druhý břeh a tím z této síly sobecké udělal sílu jinou neosobní a. Ty apoštolové to pociťovali jako ztrátu viděli ztrátu lásky ztrátu důvěry jako vlastní zradu a tak dál že to bylo to že on ježíš kritus tím přešel na kříž. Ten si bohu se tak je komplexně chápat. Ježíš kristus z jsem se s naší naším přece ze tím sám vstupuje na křtíš anděl z něho něco co není sobecké takže když potom i s jeho pomocí přejdeme přes psí. Č o si nese za ním z jistí nese že sebe nemilujeme a že to nejsme my kteří za tím křížem žijeme jak to řekl svatý pavel či jsem již ne ale čistě ve mně kristus a přesto sto viděli jako činorodý do člověka. Především bych tedy jste tady ještě mnou po škrtnout že ten úkol. který tady lidská duše jen tak my nazýváme lidská one to duše vesmíru před to je to úkol lidský nýbrž úkol nesmírností. To je prostě hra lásky při které bůh uskutečňuje sebe v tomto vesmíru a skrze toto uskuteční svět radě tím způsobem že do sebe přímá. A nesve která je prostředníkem který této děla a člověk právo pro svou individualitu nezískala věčnost ale tak individualita kterou považuje za svou mu musí být vzata a konkrétně. Svatý petr si myslel že ježíše miluje že z něho věřím tato víra musela být za tato před součást individuality tato láska musel být vzata to mi ukázal na že není k ničemu že nemá rád to již člověk jako sebe. Protože se řečeno osobě že jsem v tom koncentráku byl tak jsem se nemodlil o to. Abych šel do úvodem na věčnost nebo co takového nýbrž jsem si přál aby byl udržel na tomto světě. Je úplně totéž co dělal svatý petr když zapřel ježíše aby se dostal taky syna když návodnou ano. Že tomu neslo v chvíli od nás. A dokud jsem toto dělal dostával jsem rány a toto s kopce a byl by zemřel v ty lidsky. Kdybych se byl neobrátil v okamžiku kdy u takovýho třeba nebezpečí a jakmile jsem se obrátil do takové měli jak jsem. Sebe věnoval tu svou indy lidu ve co se zdá ale sejít toho individuálního odděleného života tak plně se mu odevzdal do takové mi jsem přerostl přes hranice své individuality takže jakmile jsem z toho vyšel věděl jsem že mám úkoly vůči li ten a ne vůči sobě jenom li vůči lidem stejnou měrou vůči lidem jako o sobě přese neděje proč jsem tam vůli sobě a proč se tam poli jiným a říkal jsem tam při nedokázal protože pět lidí tam. Mám za úkol nějak obrátit taky toto obrat v nich způsobit ne a o pro ze se přece že to tak bylo při těch pět jsem se tam podařilo obrátit podařilo říkala mně no aby muž jak se to asi. Nebylo mně se podařit ale kdo to v tom úkolu kam jsem získal pět takových úkolu znám. Že to co mi zda by strašně málo tak jsem to říkal všem tisíci osmi z ten na viděl jsem teďka pociťujete že to neb působilo. Sice jsem to pomoc bylo pocení tady do dělal říkají ty to nepotřebujeme tou to se to odrostli tedy nám to dělal dobře protože u pro tu o by milovalo ne na nezkouší po do potřebujeme no a těch pět to neříká že ty by k tomu úkolu člověk neví se tak tady byla z tady mně byla ukázána spojitost. Jeho osud musí nimi o z vody kterou jsem před tím vůbec neznal co by se že si to mohu dělat pro sebe a kdybych to byl chtěl dělat i nadále pro sebe tak jsem tam skončil. Rozumí tam jsem skončil svoji existenci nebylo zbytečným tady před tím dá. Když jsem to chtěl pořád dělat sám pro ten úkol po určité době nemůže si dělat pro z proseb ten úkol se musí tělo pro větší chce. Apoštolové byli schopni jak ten úkol pro větší celek od chvíle co se obrátili šli za ježíšem ale celkem pro malý počet. Ale teprve ještě ducha svatého tak byli schopni to dělat pro daleko větší počet. Takže ježíš kristus o nich mohl říci uděláte víc než to přímo řekl udělali víc než on. Můžeme říci kdyby byl do by se stal byla bylo jenom tak jisto lidsky nám to co u tedy ježíš tam zažil tak pro nějaký zprávy u tak si tak o to vůbec si nevěděli ale že potom apoštolové šli pak kázali tak potom máme zprávy jo. No. Totiž že by mi tady jako vyčítat že v tomu ten se řídil jsem tam naznačil takové perspektiv jako řek každý musí umřít na kříži který se kdekdo lekne aha dótanu než ti udělat ten dále bude řečeno že vlastních dobyto nikdo nedokázal. A že to že by to bylo veliké přeceňování přeceňování sama sebe kdyby si člověk myslel tak musí do kolikrát taky říkal že to sám dokážete přeceňováním. To nedokáže nikdo a je přeceňování i v tom smyslu že si říká to nedokážu za střed přeceňování protože si myslí že to máte dokázat jednáte dokázat ten křísí na sebe. Jiným způsobem. Aby byla je jím ne proto aby byl lehký ale tak jak vám to tady vysvětluju u ježíše krista protože když když se. Z budete podílet s nesením toho kříže s tou věčností. Tak bude nech při jenom nesmíte dopustit abyste předávali svůj kříž tehdy když ještě jsem vám to např rostlo přes nosit vaše lidské možnost když klidu můžete situaci řešit sami musíte ji řešit jo. Čím nemůžete ty řešit tak máte právo na pomoc boží. odevzdáte bohu a to netrvá ani zlomek vteřiny je ale z znáte odpověď že ta že buď učil ve formě. Víte že víte jak jednat anebo cesta se změní v také dejme tomu když je tady klade jako otázku ano tak se nesnažím najít naň odpověď to jsem kolikrát říkat nýbrž ses jak tu otázku okamžitě odevzdávám bohu ta při tom říkám pane bože to odevzdávám vůbec né. mojí prostě odevzdávám tím se tím způsobem jak se soustřeďuju že odevzdávám například že byl by to řeknete tak ist to vaší otázkou u vás odevzdávám jemu ano to nemyslím vůbec na sebe jenom na v nás který do odevzdávám jisto otázkou a jestliže teď o tak toto teď příde špatná tak by je to připomene interpretace protože na to musím odít do lidských slov jsem příčin žádný slovech. Ale a nebude to nebude to chybou vaší je že to nemáte třebas syna vědět ale to asi ne. Ale v žádném při protože to není nedostatek že poznání protože když se tam člověk takle bez postíš vně. A bez výhrad odevzdá vždycky najde řešení. Není možný aby když klidu klepáte aby vám nebylo otevřeno vždycky pociťuju že se něco otevřelo proto si teď tam například jezdím aby platí se mi to nic tito ve ztrát tím nebojte se mu protože dostanu celou řadu to spojení které potřebuju zná abych bok dále v tom pokračovat. Takže do prověřil na jiných místech kde myslete si jenom u vás říká ještě jednu neděje neděli nebyl od ty doby do mám za cenu někde takle pověřil u všech tyto mají prudce co mi tady. Protože se nemohu to čát sám pro sebe musím znát jejich reakci musím odstranit tyhlety nedostatky které v tom zajisté jsou protože když se nedovedu vyšší do situace jiných lidí vycházím z jiného hlediska z jiného poznání si něho mu tu na to duch ne tak že vás opravdu prosím abyste měli se se mnou stejnou trpělo z jako mám s vámi a abyste věci hřešili klidně. Li a odevzdali kdo ještě řeknu něco o tom odevzdání. Jakým s po tomto tedy odevzdávám samozřejmě to je věc vývojová. stejným způsobem to odevzdával koncentráku jako to za vám dneska. Deska to za vás naprostou samozřejmost jakmile mi že dob tíha moje lidská. Schopnost tak já. Tu celou situaci pro mým tam do toho co předělat do střediska. vám řeknu kam ale protože to by nebylo napodobitelný nebi máte jiný způsob každý dělal řek je tomu že to do nitra jsem třeba tamto všecko jest je tam považuju jsem ten toto místo za vstup. Do věčnosti mohou kdekoliv se do bože zase tak tamto všechno to ven tam. A bez ohledu na to jestli přijde řešení nebo ne se tam odevzdal a ano. Tak podívejte se tady je námitka ě když si tady jsem k odevzdat všecko. Ano tak el a nemám co dělat pro sebe tak je to je samozřejmě co jsem třebas neschopen jsem. Schopen za čát jenom pro sebe jak mám přejít na to odevzdání takle neprospěch všech tak to byla míněno. Že je to takhle že ve skutečnosti když něco odevzdáváte to znamená se říká jenom zralou situaci tak to zpočátku nesmíte odevzdat proto aby vám to posloužil no. Nýbrž zpočátku to musíte odevzdat proto že vás to vzdaluje od boha to mám být jediným máme jediný mocí. A vy máte právo. Tomu aby ze se od boha nevzdalovali prosím to je přeci diktováno nikoliv pouhým sobectvím nýbrž teď to vám na lásku bohu ne si za ním jdu tak mám právo se chtít abych se od něho nevzdaloval nýbrž abych se k němu přibližovat prosím to vám nemám nikomu za zlý a pán bůh vám to nemůže mít za janem sto viklat jako sobectví protože to je to je projev vaší lásky vůči němu. Se k němu se přidat když vizte při před přesvědčíte že to přibližování k němu jen nemůže mít povahu nabývání něčeho to přibližování k němu jde ruku prudce se ztrátou sama sebe protože to nijak nevyhovuje vaším sobectví svou tkání. Toto bude velice snadno zjistit tele na věc a byl před řečí vás o tom že vlastně nedělat nic sobec. Když to chtěli dělat sobecky tak to sobecky nejde že jakmile se odevzdáte bohu nebo něco odevzdáte bohu třebas jenom za sebe. Tak pán bůh si s tímto darem vezme i vás ano této že není možno dávat dávat a nedá od sebe čili vám to předvedu ještě na jednom příkladu na příkladu ze staré li z první li také z doby první přestanu příklad ti první křesťani se zkáze je dobře víte z jiných svých přednášek. Při takzvaných hodech lásky a kaple a na ty hody lásky každý přinášel malou oběť třebas onou vás sku nebát no na boji o bičem to by potraviny a to potom se obětovala nad o co to všechno je s vámi jenom obětovat všichni dohromady víme dobře dnes to jsou taky spravovat co potom co opíjeli a tak dále. Na tak teď v fázi to nevydržel dlouho ale mám citu čistou původní fázi kde opravdu obětovali v pravým slova smyslu. Kdyby byli ti teď ti první křesťané obětovali koloběh zanedbat mýho nebo tak tak to byla v taktně pochopená hráz s kým nebo hodil lásky k tomu říkaly protože to on to byla to byla falešná hra oni místo aby obětovali sebe obětovali jako takovou maličkost a my víme dobře že kdo jenom. Něco málo jsi nechal prosebné ten nebyl zad ani jako učedník ne ten byl od pod při spisy řekl když o nesmíš se od že z viz se ohlížet při. To jsem konání jesiž se o že po po bohu to řekl čili musím za to že tam nesli sebe neničí oběť. Že tím nemysleli horou bát z koho nebo levá nebo no není nýbrž že tím mysleli sebe že tím takle ale tento malým sebe před to o v jejich duších takto oběť přestávají je celé bez naděje cenné jen člověkem neumím začátku se ji tam vstoupit. Oni si pomáhali tímto lehkým způsobem. Proto ježíš kris říkal toto čiňte na mou památku tam o tom chlebu na tak dále protože my to neumíme hned se voda nevíme ani jak se cení. Za vydej říkáte se celý do za o mi to nejde protože celý neodevzdáváte kdy nevíte vůbec jsme věta. Viz to uměl pomocí horou pátka nebo mocí malé věci se celý do zad to nebo daleko snažší. Ale to by si se dáte správně tak tu víc je s kterou se odevzdáváte paže se na sebe dejme tomu vám to řeknu a pak je to správná o by de takto vede se spojí s bohem a tato třebas na opakování ne na božího kdyby se a řekl to jméno boží jehova opakoval co v tom ten tu třebas noha. Tak to může vést okamžitě ke spojovacímu účinku s věčností v tom případě když toto ji nejenom představě vás kdysi by tam s tím ne dnem. Přitom vaši obětí celého vás k tomu bohu když by nevíte jak se tam sám dát. Tak tím nejen jen tam jdete sám s tím ne dnem tam vstupujete. To ne jako že když jako dnes chce abych se v když chce aby mně to někdo otevřeno tak musí nějaké neslo tak v prostě stop po kterém mně bude otevřeno. Jak na přijel jsem toto na boží jsem říkají ale teď jsem ho říkal na skutek jsem vždycky si přitom myslel že jsem to který tam vstupuju ne že přeříkává jméno boží nebo že to nějaká moje toho syna z rozumíte nikdy to nebyla moje povinnost ani se tam ta a povinnost pořád mám ano. To jsem byl který jsem pomocí toho co tam vstupovat a teď co se stalo. Bůh vzal toho jím no k sobě a s tím za tak tím k sobě a potože vzal mi k sobě jsem s hrůzou konstatoval že si vzal tu budou říkám že jsem nebyl jsem nebyl v a to je zná na školu toho že jsem to dělal správně rozumíte a že každý kdo to tak nedělá musí to co zažívá. A mělo to ten následek že mně dal tak mocně že jsem pro se prosím nebe tolik fakt. Jenom komu se tam o to nikdy nešlo jenom o se o to se vždycky totálně protože jsem nikdy nerost pojem sebe od oběti kterou přináším rozumíte tak o by přestávala mě. myslím že to byli schopni ti první křesťani že to byl schopen nadace by se jsem se na nebi schopni vi. Co by co by i první křesťani aby doplnit i vnější je to sme složit by být dosti by se veme my nemáme zatím tak zvolenou koncentraci aby to co děláme pevný dávalo nás po nás todleto jsem to jenom malinké část jenom malá část zde s tím a tím se potom kdy víme že na tam při nějaký myšlenky jak živě tam žádný nepřišli. Kde koncentraci typy mohli jsem tam odešel ale měl z od další následek který jsem pod na čáku za nebe a o myla ano. jsem to písmen co slovo boží nemohl říkat co o do on nemohl říkat jsem začal říkat ale protože si bůh vzal tak nevzal i schopnost myslet na to slovo přeci když já. Něco oddán taky je nesmysl to dát ještě doby jsem to dál a tak tady mám dostat. se tady mám dotaz jak je to možné že jako je např je při tom přeříkávání jména božího nedochází k tomu by zenu spojení způsobeno tím že to neni záměrně spojovací modlitba nebo že nemá znaky spojovací modlitby. Že tiší vlastně neklepe na ty dveře tak tam nemůže být otevřena sino přes ti námi řek klepeme. Že totiž to je tak když někdo klepe tak se vstoupit nechce zůstat před dveřmi vstoupit kte ovšem do místnosti. Ne kde jsou lidé jiný této nestojí nic tam zůstane člověk tím tím byl ale vstoupit do boha nebo do jeho do věčnosti nebe jak tomu chcete říkat tak to stojí mnoho co stojí. Vlastní individualitu postupně člověk nemůže tam být takový jaký je. Tam musí zanechat sama sebe aby to mohl mýma. F. Jít si že jestliže tečka jsem jestliže vám chci vysvětlit jakým přiložil při spojovací a jinou modlitbou tak nestačily řeknu o dvou druzích modlit te a to je prosebná as milovat jako dvou krajních ponech. Voni za prosebná spočívá v tom že člověk za něco prostí pro sebe aby to měla to znamená posiluje svoje vlastnictví. Tímto způsobem se nesporně sbohem takže může mu být vyhověl mno může to dostat ale zaručeně nepocítí přitom ani při nejmenším spojení s bohem ba naopak se může někdy stát. Že to bude pořád samozřejmě že třebas ani k něčemu co v tom. Asi jako již si říkal dostat věd jsem deset malomocných jenom v jeden přišel poděkovat taková takovou účinek prosebná modlitba v jeden deseti tato v něčem a to potom spojovací učiní při i taková prosebná nám o. Ale spojovací modlitba je na opačném pólu spojovací modlitba totiž je aktem lásky i když to nemusí se být vědom že miluje. Ale je aktem lásky pro toho či člověk chce se odevzdat bohu. Ano a do takové míry jak se chce odevzdat do takové míry se spojuje ovšem upozorňuju vás na to že nemáte představu o tom jaký je účinek toho odevzdání řekl bych že bůh je žák li již než se tady neříkal než kterýkoliv vyjdeme z že si přeje abyste byli prázdni od všeho co není on. Čili jestliže si vás bere tak vás vyprazdňuje od vás samých a. A máte dojem tedy vnitřního umírání protější výhod než že jsi lidská smrt postupně stále hlubšího toho vnitřního umírání a tohle to je pravým znakem spojovací modlitby že totiž jakýmkoliv prostředkem vyjdu třebas me dem boží nebo vzývání boha neboť tí. Ky. Díky bohu nikud činění nebo ho prostě nazíráním na krásu něco něčeho kterou spojuju velikostí boží ten tak vždycky když to dělám tím způsobem že se přitom odevzdávám kráse velikosti která chce. Od doby vody věnost tím boží a tak dále. Nebot moudrosti jeho tak dycky to ten následek spojovací si by si pán bůh be ale. Konkrétně jestliže but třebas opakování jména božího v tak to jméno boží jak my ho známe jehova představuje základní principy stvořeného i nejjemnější síly vesmíru. Za kterých teprve vede po jejich rozvoji te tvé svým přistoupit tomu další hlubší síly za zraněné symbolicky jsou láskami. A tak dále tak protože to hlásky tato před temnými říci co znamená že je to existenční způsob vstupu aniž to vím nemusím to vědět aniž to vím bůh si bere moji existenci přímého konání jména božího pociťuji že mně jde přitom bohu i ty lidský život tam mám dojem že umřu kriticky že fyzickým. Kdybych například a to je správný tedy protože ten pocit bez om přece fyzicky janem jsi mi tento nemusí mít protože že tady že jsem taky zkoušen je s protože by se opravdovosti jsem opravdu i ti ochoten s ježíšem se nám žádá slova a ukřižovat rozumíte jakmile nejsem ochoten tak se musím vrátit nazpátek co se fakticky ještě vstoupit tak se za něco jenom prosil ale nechtěl jsem se spojit ve se za jinou cenou se dnes ve spojíte nese cenou sebe obě. Konání co nemám. No a druhá věc třebas do bytu přesto o moudrosti cestou poznání tak zase když chci se spojovat poznáním takto poznání které mám k dispozici. Považuji za prostředek jimiž jsem mohu dostat do spojení s bohem si ho považuju za prostředek. Za svůj prostředek tak ho odevzdávám aby nebyl mu odevzdávám ho do toho centra soustřeďovací jo tak si pán bůh bere jinak než před ti bere si s tím mým poznáním především. Takže mám dojem že ztrácí schopnost paměti v síni kde si mohu paměť zapomenout s čím jsem tam vstoupil to je to všechno pochopit na dvou mojžíš povím stránkách po všech vlastnost tedy i ta šel z vírou tak jdeme tu víru on dojem že jsem přestal věřit. To jsou všechno mil ne dojmy protože jsem to jenom co dvou víru své pozná svou lásku. A ona bude postupně svými milována za lásku jeho kterou o na sobě kost znak. Za jeho život věčný rozumíte aby to mohlo být výměně no tak tam musí v tom moje být za to a nebylo to bylo vždycky ne kdybych si myslel že. Bude to mít za následek spojení již tam něco bohu vám a nebudu chtít dát sebe kdo tam před si přejít já. Čili se musím smíří s tím že když si pán bůh bere ten mojí dar který neb na zem to je ne že si věříme také mně. A že nebudu moci ten dál když jak z jak ve si milo veme jeho nebudou moc od ruší dát. se například považoval za veliké příkoří nebo on k nesrovnalosti nebo ve dostat sví cesty jsem třebas říkal pro me na najednou jsem nebyl schopen to jméno říkat protože bůh si zdál i s tím dnem. A u a to tím způsobem že napřed jsem ztratil pocit tělesnosti. To jsem se rozšiřovat přes úroveň svýho těla se do před by do celého vesmíru nebo za jeho hranice tři jsem se bez hranic no ale cítil jsem se něják znamená ten si se se mnou v jiné širší existenci v každém případě to byla práci domem tys rozšiřování mysli nic jiného je to jakýmkoliv prostředkem prováděno dycky to protože a my si po tomto lásky existence poznání a tak dále. Jeli. No a jestliže tomuto dojde tak pak samozřejmě ještě námi jest to bych a jak na to by byl svým o tom výtečným když to vydrželi tak je to postupuje tento stav postupuje dál k vědomému spojení to nevydržím u tak a ten stav se za bez mám právo zabrzdit se tím násilím je že je království boží dobýváno ovšem tím to nás si tím není dobyto. tím násilní tam tu a. Jest je to násilí kterým tam tuto toto násilí bez víme jak tam bůh i s kamennou násilně v tomto případě prostředek rozumíte on s tím prostředkem si vezme mně a nám ani nás janet přestala být i si denní činit i sám sebou vezměte si taky od násilní krát šavla který se stal svatým pavlem strašně nás si dal vraždit křesťany že ano. A von si ho pán bůh znal i s tím násilím a udělal něho není beránkovi ježíš milostí za o pod stala a zatím poučen ano a na každý prostředek kterým je ten správný. Jestliže s tím dovedete opravdu bez doví do přemýšlení spojit sama sebe. Každý prostředek který jest právní se kterým dovedete spojit sama sebe a nesprávně cesty spojit sama jsme nedovedete a jedna jedna věc a druhá věc jestliže dostatečně velkorysý. Si přitom nemáte výhrady kdysi si při tom říkáte na něho abych byl ochoten proto dávat nebyl pochodu třebas vody není se koncem na taje kdyby si pánbůh nevzdal. Je to je ten vjem kdyby todleto dělat tohoto k to by mi to pro to doby co roce no zamýšlí která tam vždycky rozumím i k tomu než pán bůh protože. Tak tu tato víra nesmí být při kdokoliv se on není to to se otáčí od pluhu není hoden když jej kterýkoliv učedník ježíšův který za ním který které říkal ještě mi dovol dělat tamto nebo tam toho tak on si vane znal říkat tak rodinu dělat nebo to dělají nebo pochovávají mrtvé v ale ty máš tu tam ano čili ten spojovací modlitba jenom tehdy spojovací člověk opravdu za bohem de pomocí toho prostředku kterému důvěřuje stačí důvěřovat nemusí vědět nic víc jak pro spoje. A se sebou jednomu důvěřoval že to spojovací prostředek tato důvěra úplně stačí. Protože byste bytost která a ne ve které všechno propojila na nemůžete nějak k částečku si bytostí nějak oddělit. Když tak ten bez pro syna kladete tak si nás tam vůbec protože za jeden konec chytnete víte že se celý ještě bych vám chtěl říct že které by který vám dneska není že dávám nejsou li tytéž jako jsem na před časem a protože si myslím že život lidský především takovou povahu že aniž člověk ví. Když opravdovou snahu dobro a do takové vás považ mi tak stoupá a potom ty svoje novém žebříčku tak že v nějaké věci za sebou a některé věci před sebou samozřejmě je tady určité nebezpečí spočívající v tom že nejdeme všichni pohromadě a my jsme na stejné úrovni takže to tak měli co ji na to vim ale nepředpokládal by se na té. Vono přesto byl jsem přeci když pata si při za tři světy jsme se tady vidí vady častěji a proto například nemluvim ono to je vyšší kristových situaci tak jako jsem tehdy mluvil nýbrž vám tím úplně jiným jinou rady pravdu a jiný přístup. Myslím si taky vím že tohleto všechno dávám pro lidi tyto rady kteří se nacházejí v těch prvních třiceti letech ježíšova života to znamená od narození v betlémě po křest v jordánu že nejsi kdežto tady určené pro nikoho kdo by měl tento před v jordánu za sebou. A budete mít přežil nám za sebou do tady úplně jiného druhu když jsem začal s vámi mluvit. Tak jsem vám dávala nad v které se týkají především záměr mě. Očekávání narození vše krista člověku tyto rady vám nedávám jednak proto že si myslíme že sto v sobě zrodili a jednak proto že jsem ty věci swámi pro debatoval a že se nechci točil dokolečka nechci aby v tom mém říkáním byl nějaký vývoji upozorňuju vás že kdybychom tak nemluvili dále je tu tak bych zdali je si proti řeč. Protože ty se jsem dával rady. Když jsem tyto říkal které směřují k tomu aby se z věděl rady s tím co je po křtu v jordánu. A nebo s tím co se děje na kříži protože všechno je to obdobné jenomže to na vyšší úrovni. Tak že ne rady jsou dány vězte jiné jenomže některé prostředky nelze použít tyto padají ani ten je prostředky které neměnný původně takovou váhu začínají mít novou ten nový smysl protože jsme s ním dorostli tady vůbec na cestě platí že při že se musí pořád víc do toho nohy vkládat ale nesmíme si myslet že můžeme jimiž prostředky do vystačit až. Dokonce. Je nejlépe to vyjádřil ježíš kristus když řekl svým apoštolům dvojí radu vzájemně si protiví cí. Dokud jste chodili semeno žen co nám říkal neberte si měšec ani o již my si ani meč. Ale tady nebudu tak si že jsme se všecko i ten meč i ten měšec i tu dvojí zk nic co by všechno budete potřel tady vidíte tu byla styku že ano on tady opravdu my musíme stejným způsobem zachovávat. Na to v tom jsem v přednášek cí. A teď ještě jakým správném vás to žilo za lidi kteří se byl jsem v ježíše. Si mysíte ano to je velice jako on. Hezké ne ale asi to neni pravda že bych řekl že mám pravdu protože my si představujeme. Asi vlivem toho co nám řekl weinfurter o této cestě že zrození že musí mít za následek na kázně děním nějaký z mi o tom se narodilo dítě nebo tak nějak to není pravda to vůbec kdyby se nám nic takového něco zdálo tak bych nepovažoval to na zrození ježíše ve vás. Naopak bych to považoval jenom za na naši touhu vaši představivost. A nebo v nejlepším případě z na sílu která je nám dávána aby se to jednou uskutečnění žádný sen k nebi k na není ještě skutečnost v v nejlepším případě posiloval a psí. Ti nebo ne nějaké pozorování nějaké chybí taky co on si. To dva a to řeka protože oni z mus tu pořád vedle těch u které nemají mystický význam které jsou směsicí toho co jsme zažili a na tom světě tak je proč vás mám za lidi který v sobě zrodit ježíše krista jako nemluvně prosim. A proto že nepovažuji za. Vázat lidí kteří prošli jednou z takových základní situací by se ten ježíš nás musí zrodit když se mu tomu dali právo. A ta situace je taková na by řekl jež trojí asi tak. Prvních nejznámější je taková že člověk někdy možnost dokázat že miluje bližního jako sebe. A jsem tu možnost. Jste byli všichni a myslím že se osvědčí li ježíš že toto dokážete tak tak ko sám míra odstoupení od sama sebe že ve vás dostatek místa aby se zrodit ježíš kristus. Protože ne ten mu do se dobře modlí. Jak stojí při tom pojednání v tom spojena mu po si sebou cest dost od tyto na pravici toho posledním soudu nýbrž ten mu o byla u komukoliv něco dobrého udělal. Bez ohledu na to že nevěděl že to dělají tiší kristu. Již tam přitom po svým soudu mu říkali pane kdy jsme viděli hladovícího nebo v mu když nic svýho kdy jsme navštívil nemocného a tak dále žádá si říkal cokoli jste učinili nejsou z bratří mně jste učinili a jsem ne si by se na vás tak dívám že byste schopni takové situace zapřít se tak daleko k nebi že při za si tak za ty se daleko že jste schopni pomocným někdy ne neříkám že vždycky k bližnímu ne tak jako bych to byl. I když sami ka situace vypadat tak kterou se možná prošli že totiž se se někdy před jenom s koncem trvaly vím při své vnitřní koncentraci tak žes že je více me odstoupili od sama sebe. A v tom případě je v v sobě našli prostoru ve které. Bylo místo pro toho ježíška ne ještě ne jeho ale malého že mně to také kdy důkazem se co tak co dosáhli toho on že. Ne se po taková ale ta od věci zajímat řek bych je neúnavně a to přestože věštit co víte že nemáte úspěch čili to je vidět že tady nějaká zkušenost štěstím spoje se důležitost. A taktně při padáte jako ten člověk v jehož jim případě který byl tu tróje i u toho rybníku bethesdy a čekal na to ten se s chovám dosti jo mu pomůže ten anděl vystupuje do voni neměli nejmenší naději ale protože tu nedějí neměla a přesto čekal. Tak se z něho objevil ježíš kristus. Ten plete důl při velice hezky vysvětlení u ježíše že jaký okolnosti že kristus přichází člověku. daleko dospěti nějak kola nějak k ani k ježíši. Ten dále je to je mi důkazem že jste to prožili toho že. Ten. Dělali určité přípravy že jste určil způsobem módy v vykonali svůj život že z téhož stylizovali jak tomu říkám. Že nejsme schopni dělat byl takový věcí které dělají lidé a že to neděláte protože to ctnost ale že opravdu vám nějakým způsobem záleží na věčnosti čili že máte přeci jenom do dal se před jenom z lásky k bohu. Protože to nedělá to z vypočítavosti. Tak to jsou takové tři o men ty které myslím že jeden z nich se na vás pasuje kterýkoliv a proto počítám s tím že se. Že vás tím co z to je ovšem upozorňuju vás na jednu věc když se ten ježíšek narodil tak všichni k o tom věděli. Věděl o tom svatý joze v panna maria a viděli o tom ty ubozí malý. Tak opravdu nepatrný pastýři kteří poblíž pád z vizte o chce. A and tak vám musím li se kdo to ve váze že se v nás narodil ježíš kristus. Tak po vás to osvícený rozum josef tento a kdykoliv v ten. Se setkáte s nějakým osvícením svého rozumu tak se dovídáte vlastně že se zrodil na vás když kristus protože on ta osvícením měl dycky proto vám aby to nějakým způsobem k tomu ježíš k klid pomohla dále to nedělat pravého do které jsme ve na vše to se těžko do víte že to a těžko odtamtud získáte vědomost o tom kdo to a jak o na to ale se to tak kdybychom to rozebírali tak bychom mohli me. Situaci kdy si to dobýt na že ano to ví. Dál je to viděli by drobní před tím mají pastýři a proč to věděli věděli toho pro toho. Že se ty o chce nedaleko betléma. Nedaleko toho místa kde se zrodil ježíšek symbol vjem velice pěkně postaven všichni z nás všechny naše vlastnosti které se pohybují nedá ale koho toho mistra zase přešlo symbolicky se kde se zrodit ježíš. A všechno se zase styk které představují poklidné pasením stát třeba ve mně to bylo před vně ve na nepoznání tyto vlastnosti jsou dříve nebo později odbývá viz schopností aby se skrze projevila ta radost. Která potkal lidstvo se zrodil jeho spasitel. A si myslíme žen aspoň vzdáleně takovou radost že někdy pociťovali bez příčinou ale si tomu tak by byla tak to byl ten pastýře který ve váš kasty že ta přímý je ono. A kdo o tom věděli tehdy byli svatí tři králové a viděli věc du. Která vycházela na východě a předcházelo je na západ aby mohli dojít do toho betlema tam na velice krásný symbol taky v že totiž každý kdo se je je v konce za rodí cennější když ten na rozsvítí je z du tam na tom nebi těch zasvěcenců. Takže ten člověk je vidět a to jeho si to tam za řím není možného stranit. A jestliže tam vaše světla a s ním tak jste museli toho ježíška v sobě narodit a protože tam z nás tak těmito důkazem že jste ha radili. Na a do to ještě nevěděl. Nevede to na při je hrdle z to znamená ten obyčejnými panovat svým lidský rozum tento neví a toho máte všichni po uši a tento k ale neví as toho by usuzujete že na str tohle dosáhly chybné tento nikdy anebo dlouho vět nebude. Ten ten než ten se pod v dát to vždycky nejde co vám on. Tak je to jsou ty momenty prosté dneska mluvím jinak ano vás dneska chci naučit jenom jedné jediné praví je vlastně přes do takle pro skládám to přede mnou zle. A to je tají jediná pravda kterou ježíš kristus řekl pracovat pro této dlouhé o doby třiceti let a to vysloví ve si na světech v tom chrámu zdaliž nevíte že musím být v tom co je mého otce. A. Prosim rodičům který panně maria svatým se k otci to znamená vás chci neska dostal do situace. Kde byste. Uvěřili a snažili se od toho a prosty do takové v když je že byste moh se museli být v tom co je vašeho otce. Že byste nemohli být někde jinde víte. A že to víte to ale jsem proto dneska vynález pro vás ten moment v těch krizových třebas drobný situací. Protože ty mohou z každé situace vás odvést k tomu co je vašeho otce.