Karel Makoň: kotouc-D01-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

tak bych chtěl promluvit o tom co míním teď napsat tom pokračování spisu následoval krista především se tam zastavují u kapitoly že jejich smysl příčiny protože na každém trestá nastává celá ta krizí a většinou si nevíme s nimi rady a ty krize nemají o vnitřní povahu ale projevují se v našem okolí když je roce rozvětvené a trpíš tím co naše okolí že většina přátel říká jak k tomu přijdou ti moji dobří příbuzný že s že s ním těžkostmi musí zápasit na jiné úrovni také o že všechno se zračí v její vodě to si vnitřně tady probírám stejným drze kována to úplně ve stejné znamená člověk se tady vlastně dostává řek bych v tom jen druhu který nazýváme lidství na jeho pokraj uvědomme si že člověkem věčno věku abych neboli statisíce možno a z tohoto druhu lidského vůbec nevychází že kdyby jako to takhle šlo dál tak by v něm ještě zůstával třebas další dvě tisíc let a ježíš kristus přišel aby ukázal člověku cestu jak se dostat z tohoto druhu tohoto druhu živočichů jak se dostat dál že tento druh živočichů teď se mívá člověk je výhledově možnosti se dostat za sebe nahoru a on to ve zkratce ukazuje ve svém životě jak to udělat a jestliže to člověk za jeden život udělat tak opravdu je zapotřebí aby se nezdržoval příliš těmi krizemi kterými prochází není ani dost dobře možné aby jiný neprocházel protože my víme že i sám lidský život je plný lidí i když člověk nejde vyšší nějakou cestou třeba mládí nebo v dětství školní dvě vrstvě a potom před obro a tak dále samé krize jednoho touhou a buď dobrem o pozemské odbývá a nebo se u nich zdržuje a někdo nepřeroste přes určitý duševní mentální věk a dostane se dál protože se dostavil pomoc nějaké krize nějaké úrovni takže a potom říká že říká o níž a takový v naopak před tímto způsobem by to oddalovat aby jako neuznal pane totiž ono by bylo nesprávné bychom si mysleli že jenom vyvinou řadu nějakého vlastnotí přízi uvědoměle velice uvědomil snaží dostat se nad ten druh za to je údělem celého rhodu myslím že právě dvacáté století s těmi oprostí mi krizemi přes nové náhlými těmi je a se to jim válkami kde mnoho lidí násilím odešlo tohoto světa že to bohaté století by na mělo být mým úrovním dokumentem o tom že teleskop dostával a úrovně na úroveň kdy je daleko snáze možno přejít k lidské úrovně úrovni na úroveň vyšší říkám tím že by se povozil nějaký tah ale možná že by bylo jim řešení světic a nabízet řešení tím spíše ty lidi když jsou takovém životní nebezpečí a jsem se posáno tobě obě šel tak přemýšlejí o věcech o kterých před tím nikdy nepřemýšleli a bez zkratce se dovídají věci které by dík neobjevili pouze se neod nedovedli od sebe od po pak člověk který například v této válce šel do bitvy bezmoci že se z nevrátí nebo velice pro nervové si se vrátil ten člověk uměl to se životem a to mělo v následek možná neříkám vrcholné ale značné poznání kterému by se byl nikdy nedostal nebýt toho požehnání toho kroku ze smrti nebo bravo to bylo způsobem dobro to to nestalo to války prosím vůbec ne ale vím že bez starověku zasvěcovali strachem a že to považuju za velice účelné strachem že to a že našli lepšího prostředku než zasvěcování strachem že v tom trhu ten člověk zapomene sám na sebe a zase bát a pomůže to ta jeho konkrétní bázeň před ničím on ten stav totiž tak navodili že nevěděl čeho se vlastně a ta konkrétní baví přešťastně taem strachu a v tomto stavu strachu o bylo člověk schopnosti konkrétně myslet využít přestane myslet a v tom je vnímavý pro působení schopní ho o vystoupí fáze sebe stejným způsobem jako když někoho miluje de ježíš kristus a tento způsob také zná ho tam uvádí když se krví potil a tak dále před tím ale nevadí ho jako ohně platný způsob zasvěcování o vyspíš těla abychom si z moci lásky to nebo užitečným síly pocit naše okolí ale přes nám mezi řádky tam říká v tom evangeliu apoštol hlavně svatý a že i ten strach působí velice výtečně na lidskou duši kdy se odpůrcem sebe osobně musím být že kdybych byl nebýval měl ten strach abych byl nebýval s tím se že přijdu o sama sebe že by se dalo na půda protože jsem si byl tak dra že by byl sebe opustil a dokud sebe mně člověk neopustí tak nemůže získat nějaké vrcholné poznání b nestačí mu ode víra jednoho blaho po druhém to by nemělo konce to všechno není ještě pravda odevzdání neměl by si člověk jako troufat překlad mu všechno bude odebráno pože by možná nakonec byl v takové situaci že by nebyl schopen se vrcholně soustředit daleko lépe když něho přijde taková krize včas a vyšší může při plném doví boží že s ním že by pořád a když může pomocí se do jinou úroveň čili smysl těch vizí vidím především v tom že on mají nahradit neschopnosti člověka zániku mezeru mezi poznáním a ne a nevědomostí naplnit tuhletu mezeru překlenouti protože myslím že to u většiny lidí kteří nejsou poučeni dopředu a jinak nejde totiž člověk nemůže předvídat když není poučen se s ním stane dál a následkem to začne mít strach nebo u anebo nějaké krize protože to co se s ním začne dít nepovažuje za to pravé on o tom měl poplatný představu samozřejmě chybnou a s tou pes stavu se to neshoduje co začíná prožívat a on to považuje jako svůj osobní doba k jako břídilství jako neschopnost a kořalku du a ten začátek úspěchu tohleto protože tím je najednou pomocí krize schopen ze sebe vystoupit nepřeceňovat sebe přestat bychom sebou to je tak začátek toho smyslu krizí vyklizení j nemohou ale neměly by trvat tak dlouho měl by trvat minimální dobu a měla měla by se tady pořád ctít ten jejich mysl totiž to opravdu jenom přechodnou fází že nás mají daleko rychleji ne tedy sluha věc přesunout kousek dál a že když taková krize nastává tak v hned vidím nějaký takový jakou připomínku tak podívej se tady máš při žito st se této krize chopit a použití pro vyšší poznání tak říká Teilhard Chardin de Chardin Chardin ve spisu Chuť žít že v podstatě máme při takové body ve svém život kterým je náš kterým je na život poznamenán pokud jim deme kupředu te věčnosti a to je zaprvé vnitřní sjednocení na samých když toto chceme provést a díváme svou řadu krizí protože jedno při tak ovi tou bytosti jak sme my sami to je velice obtížná záležitost a seto udělat tak musel bych prokousat boha krizemi protože nemáme jednotu ve své bytosti máme tam spoustu jedno boj proti druhému od tento vnitřní boj musí přestat do druhé naším s musíte být další složka naše spojení s druhými kteří jsou nám rovni to znamená teta láska a tak dále to spojení s ostatními musíme umět přivést takovou úroveň že nás vede nás ne dráždí že to spása řada lidí ných že my totiž si nevím rady se svým zaměstnáním například s poměrem těch kterým lidem a buď mu vědec utíkáme a ke druhým se příčíme nebo něco opět opomíjené nebo si myslíme že nás vytrhuje náš zevní život našeho vnitřního života a zalévá vám své zevní povinnostech nesprávné tohleto to tyto všechny krisi člověk musí umět vyřešit takže bych u těch lidí mohli detailně tak samozřejmě to by vzalo ocas ale toto bude popsanou tak příležitostné a třetí stává na to se zarazil a tou jedině by chtěl trošičku podrobně probrat předtím me podřídit svůj život životu většímu než je náš svůj život boží životu víří než je náš víte tebe na rozdíl oproti těm byvši bodům totiž tady nejde o dosahování o minulém slova smyslu na jaké jsme zvyklí do toho nová nebo opatrnými nebo ten takový nějaký jsou nad ostatní lidi o to všechno je dosahoval nebo doba podřizování to je nejhorší krize protože ježíš kristus to ukazuje jasně o čem můžeš li odejmi ode mne tento kali jak jsem nerad podřizoval a byl to vtělený bůh této tomuto umět opačnému jednání než na jaký byl zvyklý biblickým životem neboť o obyčejně v vůle boží něco pořizoval sám a my si myslíme vůle boží tady aby se s vámi spol by stoho povíme spojen svůj svoje s ním to nejde to máte toho ko ducha tak ta krize trvá na pokračování a vy jako jsem to dělal na na kříži ležet nesete lze to sebete a pořád by dále a nikdy neumře a když při konečně myslíte že jste umřel a to si a to to tedy tak vidíte že časem že to nebylo pravé se tam se celý do umřeli že pusa pořádný zmítal ze kterého se klidně si tady žijete na svém vlastním písečku a se zakládá pokrokovosti ano například jsem vám tady líčil barvitě to jsem udělal při operaci jak se mi to vařil a vám neska stejně barvitě mohu vylíčit jak jsem se zase zařídit po svém jak se zase s můj prosím za sameček jsem šel jsem šikanovat ho mistra člověk nehne ono se se přes působí stává člověkem a no a tohleto myslím s tím je třeba se umět bylo na a je třeba ji to bolest k tomu vyššímu životu a to se nemůže najít nějaké výjimečném dění nebo v nějakém cvičení nýbrž to se musí najít v každé denní pozice dokud člověk někde nachází tak ještě do sebe někde jenom třebas nenachází tak ještě a se mu nemá ten vývoj který by měl když mu ještě něco překáží že oni číně odvádí tak by se nad tím za mistra říci jsem neumřel nejsem hoden ještě vejít do toho vyššího života protože tomu ježíši kristu ne nepřekáželo nic na konec že ho víra li rozumíte že ho bičovali čeho ten který kvali že ho jeho pokyvoval že ho ukřižovali a nic mu nic u toho jakou nedělalo ne že by se s tím byl nese vyvolávat po plameni viděl ale tím vyrovnal že nakonec prosil vlastí kteří ho trápili aby bylo to že nevědí co činí že si uvědomovat že všichni kdo ustoupí takových našich krizí například ti to a umírají nebo vítovo preta ti všichni s poprsí na to maše zdokonalení to je jejich hřivna kterou nám dávají k dispozici z rukou boží abychom donesli dál abychom neviděli svůj majetek abych to nedělal slabé utrpení svůj zármutek nýbrž abych v tom viděli sto se svatý od boha hřivnu od boha se kterou moc podařit a majetkem určitý zármutek to je skvělá hřivna od boha která může pomoci protože dokud jsem ho neměl tak jsem se nikam takhle nedostal teď ho mám teď mám teď vám jasný nějakou hřivnu se kterou jsme klamou dostat když i bodří všem říkám a jak se ho oři zámkem pohledu o tom jsou kromě ale teďka po nebudu říkat do toho pomohla protože to je individuální recept pro každého jiný ano předá všeobecně předepsat zajedno tomu do na a nějaké úrovni je protože každý svým zachází jinak stykem a nemůže se mu přepadne ducha jednal náš boha když kristus také nikomu ne předpisoval stejně od věděl nadál kou janem a že si rady nevěstkou a děl si zradit potí vymýlá ří a mysli věděl rady a vše je li se za mouchou matkou pod křížem milovali jan a nemysli si těla a tohle a myslí musí umět david rady stanou soucitu a jakmile si nevíme síla dy tak vás ta krize provádí pořád dál a i když třebas se rámana po úmrtí nějakého bašově ka to neznamená že jsme tu krizi překonal to je jenom razili ale na jiné úrovni jinde se proseb objeví čili zase se pak bez nebyli když si z toho ne poučení že jsme měli něco svatí ze sebe a bez nároku na odměnu bez přesažení nýbrž s tím že toho odevzdáváme toto odevzdáváme ono totiž v tom přirovnání o těch hřivnách o nemohlo být na pokračování prodlužovalo a to tamhle o pokládáme o tam bylo řečeno hospodář vím čemu že nikomu svěřil že by odešel pak se vrátil chtěl od nich aby ty živila tibetě tím úrokem ale panny řečeno voni dal každého tomu jednu dal jedno město komu bude mu v jemně stal tomu před tím pět potom hodili řevem ale není ta všeho že takovéto a to opakoval když potom dostane nikdo jeden jedno město tak se zase ta bytím jednak se svým nýbrž zase jako na hřivnou svěřenou od boha ovšem to neříká ryba že to město a o hoření to zase sopečný začalo on tím jste zvlastní to postopí tele tak že bych zase udělal uteču jako k neuděláme my kteří nedovedou je že všechno je hřivna za příklad někdo odejde tak to byla hřivna právě byla před přemožena křižován ten pán si vzal toho mého milovaného člověka a nechal mně tady svým zármutkem to odměna jestliže to chápu jako zármutek tak to přestane být odměnou že to chápu jako odměnu tak se mi to stane být požehnaném říkám polo a to ho pomlčet takhle ho kama takže křesťanští mystikové samozřejmě by si nebyli vědomi toho že za tohoto života máme dosáhnout spásy když mysleli po smrti a to pocházelo všeho to že pocházeli ustavičně krize v kdežto my to tuto nemusíme dělat mylně že tady e spaseni anebo nikdy a proto se musíme snažit tu krizi co lidem překonat vítězství to poznání je izáka buď nervová v poznání nebo neváhá se a nebo nějakých jiných se moc důvodů z podřadnější ale v každém případě může být mysl ze sebelásky že jsem všechno neodevzdal je to eště habitavit moc která to krize podívejte se tak lze bez kterého si řekli se člověk neobejde nebo bez krizí který se čověk obejde musí býti chápána straně ne jako jsme se učili na škola se rozdávali zvířata užitečná výronem užitečno na příklad kráva zářová mléko a tak dále ke neužiteční bože no co se zrak nesmíme přistupovat k krizím který prožíváme každá ryze jenom užitečná od toho jak zachází když zacházíme špatně tak je neužitečná nechá se dobře tak dnešní a vám teďka si říct obecně posedá teče obecně ale přeci něco jak zacházet užitečně že totiž když jsem měl tak naučit chápat se všemi věcmi na jedné straně považovat za hřivnu od boha hřivnou která není hlavě něco co není moje neztotožňovat se s tou krizí nepovažuji za za způsobeno jenom sám sebou víš to neutíká noži jsem to způsobil to není původní příčina jsem tomu taky přihrál něco to je pravda ale nesmíte si tím vysledovat sou tu krizi to je velice chabé vysvětlení když si řeknete jsem to způsobila se v tom musím tedy také dostat to není vůbec správné řešení kdyby vám kdybyste nebyli na úrovni kde ta krize mávám něco říct mávám něco přinést tak byste ji nezažívali čověk který je schopen vrazit aniž se zachvěje pro něho ta vražda nebude žádnou krizí že někoho zavraždil rozumíte pro vás by to byla veliká krize kdybyste někoho zabili že třeba nevědomky nebo tak vyčtete při dění a temnota by si vyčítali dostati možná a pro něho by to nebylo pro se to pro vás krize se na jinou v na jiné úrovni než ten práh který chladnokrevně radí čili vy musíte na to jít takhle po to se protože jsem na takové rovni že to poměry že nechce odněkud dostat někam pak ryze tento smysl a tamto dostat to mělo pokračování v krizi nebo něj překonav tomhle smysl krize nýbrž tím že tu krizi odevzdám příčině ve které to je původní žnátr láhve znám ve kterém vznikla která přehodil abych se s na vyrovnal aby se s ním opravdu vyrovnat to neznamená že mám sice složit ruce v klín a říci tak taky se tady se odevzdá to bylo také správné ale se odevzdat abych věděl jak správně mám jednat to pokořuj za hřivnu a odevzdaní bez nároku na úspěch osobní nebo vzalo to že bych ji nikdy ne prožíval nebo že bych k tomu učinil konec takovýhle vidím to nepadla odměna ale s klidným předsevzetím že když bude zapotřebí a to správně odevzdá že za to bude svěřeno daleko více vidí nebo hospodaření neos měl předtím čili že se ocitnu na jiné úrovni kdy místo hřivnu třeba město se kterým budu muset hospodařit rozumíte a aniž bych jako o si to žádal to město vy ten člověk který jak se tam leží v bibli který tu hřivnu odevzdal to neviděl to podle dostane ten doznalo ku na odměnu odevzdával se vším co mu ta hřivna přinesla vy musíte oddat hřivnou konce se vším co vám přinesla když tím užitkem který vám přinese to je třeba odevzdat se toto bezvýhradné takhle odevzdáte tak to bude mít zázaky š tím nepočítá ne prosím asi do počítat bude to z následek že se vinna vyšší úrovni a další věci bude to řešit na jiné úrovni to krize nebudu se opakovat protože ten se stali pomocí nich někam jinam a na toho jiné krize na jiné úrovni a pomocí nos že stejným stéká cova o za a pak podle pořád čili na se vám tady říkal když se dostanu před takovou krizi tak odevzdám napřed se snažím vyřešit to pravda že kdyby do toho nevložil své všechny možnosti které mám tak bych neměl právo na vyšší řešení se snažím liší ale ne proto abych ji za každou cenu vyléčil nýbrž abych dokázal dobrou vůli nic víc abych dokázal všemožně svou dobrou vůli to znamená absolutním klidem a vím že když pro tamtu dobou že vám potom možno se dosa po vyčerpání vlastní s možností čerpání možností vyšší kdybych to vlastním nosti nevyčerpal tak nemám právo na čerpání když mu nový to je všeobecný zákon toto čili ne když vás tak lze o všem prosím to sem říkal ne ale ten musíme chtěl vím budete jakmile tak akutní že nemůžete čerpat i vlast možností ačkoliv i dám třebas jak sem vám říkal pomocná u vměšovala aby tak ono to byla o to blaho řešení sem to odevzdal ne to bylo moje řešení to odevzdal tento otrokem řešení ale od za sem to ale bylo to takovéhohle myšlen na jsem ho dělat nojó ale o to řešení velice rychle sem přešla do odevzdání nebo jinak bytí ale situace může být jiná že a musím prokázat třebas nějaké řešení a příklad se statky řeší nějaký případ jaký p do kterého mi nic není že ano zbiroze to řešení oni nemohou lají a věc je komplikovaná a myslím že všechny ty komplikace tímhletím způsobem na pravíme a to míření do pane jak chce když tady to inindové ne není to možné odejdu a nebudu to dál řešit nemohl to mít v mu to mít za zlý životem třeba nedalo tak dále na prostor jsem ale měl si toho svědky na se vyčerpány možnosti a sem se zajel a dělal jsem to vlastní takhle bez nároku na správný výsledek musíte ho toho vkládat sebe bez nároku na na naše uspokojení jo na na odměnu v tom sebe uspokojení jsem přechodně ne jsem musel všechno udělat jsem tady prostě že býkem to kterým je tu hřivnu svěřil a je mám jako služebník jsem vám nejmenší nároky na to že by mi něco malinko zanechám bylo kdyby byl jeden z těch co jim byla závažná copak k tomu co porobit a dalších vydělal kdyby si byl jeden jednu tu živou nechal to myslíte se ten hospodařil za k a to tělo ozval se po po myšlenek aby by padl mrtev jako tam u toho svatýho petra na a nemohli se dál dostat tety vel by zase tam vedl předtím takhle se miloval účinkem a jakmile udělám všechno co lidsky mohl udělat tak ale prostě bez osobní prestiže bez nároku na úspěch nebo bez nároku na vlastní řešení nepřivlastní musí to jako hůl vlastní dává nebo tak něco tak pak okamžitě se dostavuje že to třebas neúspěšné pomoc vyš okamžitě a potom spise se dostanu na koulení do se toho řeší se dostanu v ten svým okolím třeba na tu úroveň kde se to ruší na umíte jenom se říši delší pohne linii všecko a o odvolává jenom fazole své okolí a to na tomto vejít zažívají pod a kdyby se tohoto nepodařilo tak to ani nevyřeší že krize obyčejně mají spojitosti a jak nedostanu na tu úroveň kde toho aby všeho toho okolí aspoň na cíli kdy se to vyřešit tak tam nedokážu a je do toto hučí krizí nemohl sobě cizím musím se od nich dál musím je opustit musíme se rození četným lidem se se při takových visiones na trvalo protože nedovedli prostě bylo tak řekli se nestalo odešli říkám jsem tady řekl jak to dokázat bych na stejnou podoben přivedl okolí tak samozřejmě ne nějakým přemlouvání zaručeně bych je neměl nemohl předčí o tom že tím způsobem jaký jedno že mají jednat on vůbec ne ale musím nich budit přinejmenším důvěru že dělám všechno abych věc vyřešil střeva jenom kvůli nim jsem třebas apriori přes vlečete to nebo nepodaří lidskými silami ale kvůli nim to udělám toto musím lékaři vědí že li člověku musí kolikrát něco udělal třebaže že je to marné musí to dělat a najednou se přesvědčí že to mario protože se protože vyšlehl něco co nepředpokládal že ustavená jakou takovou úroveň soma jsem svou vlastní úroveň svýho vlastního řešení toho lepšího věčně tohoto člověka udělal něco ho nebylo li lidských milá a on to o něho udělal pro i tím že to mělo a čili jiné do filozofovi tak musím vědět co nejvíce pomoci o to osvítí usuzoval na každém kroku to tímto že zemřelý syn toho my to nemůžeme dělat tak abychom křísí lidi ale je tam výhonky řečeno že máme plakat plačícím a ono a bicími a to je ta úroveň na tu mysl dostaneme a se na klece můžeme se stát mysle musíme duševně on o nás nevykonat čteného jako povznešeného nad například při záruku nesmím se stavět nad jemu svým uklidňoval dámu svým těšit dalším hledět najít východisko pro děj situaci nají úrovni ne v hnis ale lidé se vžít do jejich způsobu myšlení a tím dostanu tím je dostanu na situaci nebo do situace nebo ni přestalo důvěřovat jenom sobě čili nezačít jako vy jeho silami nešetří taky pomocí místě jak si oni myslí a prosím oni se mýlí to si řítil nedělám a tím se dostavoval úroveň řešení kterou nikdy netušil najednou ta vyroste věřit ho z toho se ve cit se by že takovým způsobem na to si víra a říkají mně noeho sebou se to řeší vezměme si třeba vnitřní koncentraci která někdy krizový průběh člověk se snaží dostat do nitra dostat se do oblasti věčnosti a tak dále a čím více se snaží tím méně se mu to daří to jeden případ a líčí pád je se mu to se daří ale dostává se do takových to bude který strach a utíká víc o to tu případ obojí jsem zažil a byla v tom jedna jediná chyba že nikdo svou vůlí se tam nikdy nedostal nikdo svou vůli tamní kdo si to přeje abychom v na dostali po je bůh to nejsme my my si to fakticky nepřejme v době když říkáme si to přejeme my se neznáme my to po čem totiž paseme abychom nabyli to něco jiného a je to připraveno pro někoho jiného než o tohoto smrtelného vychová ten kdo tam vejde to není smrtelný čili napřed musím objevit toho ve smrtelného obě a toho oběvi velice jeho duše že se hledím v boji s jeho vůlí když vím že on miluje on chce sobe my tak se odevzdám jeho lásky vlasti tak se odevzdám tím způsobem že správně milující nic nepřeje než patřit než jemu patřit to patření chladí patření tož rozumí a sebe všemocně patří a tentokrát to jeho vše dětským můse obrátím a vlastni patřit jemu a on pak navodím on si do určité míry vezme a tím naučí tomuto vstupoval dokud toho neudělám pak nikam vstoupí to je příklad tam palbě který toto právě nedokáže kdyby tohleto dokázal tak a hned se jak je to snaží člově co tak naší výsledky jsou nejsem vůbec zažívá nedělal nikoho dojem na živosti a tak není sem protože kdybych se pro tačil se říkám tak se nikam nedo hlesu protože jsem pořád na úrovni žebráka kdežto o pochopit že on věčný jedí žebrákem který měl touží úplnost on tady někde se skoku tíž že ho vůbec nevnímá a čeká na moji budu za tím více do nevede nádoba a zavedení kolikrát zatím se se odevzdala je se oné to než baala o všechno postav říkal přetéci nevodnesete celý ale protože to bylo v dobrém z uděláno ve tak to mělo úspěch rozumíte ale ne proto to potud odevzdání nýbrž pro dokonalost lásky boží to mělo to si musíme uvědomovat tu a tak je to se vším co by dáváme dokonalost nastane boží na naší straně nedokonalo a vy máme právo se o nezakope vstoupit se všemi krizemi přešli utrpení vaším přes vstoupit když budu vyrovnávat s tím dobroty zatím nemohu teď byla bohužel právě nevydal nikomu komu se dobře daří do povíme se spolu podle stavy ho zapřel to pití herka kdokoliv se obtíženi a pracujete při a občerstvím muže nehrál po nás vyhodit odklidí není to letce je jsem tady začal říkat že i naše duchovní cvičení naše vnitřní modlitba na přivádí do li a do krizí několikerého druhu jedna věk lidí takhle spočívá v tom že se nám tam pořád pletou třeba myšlenky které tam ve chceme mít a že nejsme vedli vyprázdnění jak bychom potřebovali při by potřebovali být vyprázdněn jak to zařídit abychom byli vyprázdněn tak na to je jen dokonalí recept zase nepřeceňovat se v tom smyslu že bych se dokázal být prázdni zase příliš ne skládání sama sebe do věci a zase skládání nevlastní ryby když to není moje hřivna ten schopnost myslet říma vod boha tak a dokud s ním zachází jako vším vlastní tak opravdu se s tím nebylo musím s začít aspoň cité koncentraci stojíme zacházet jako s darem od boha a jakmile s začnu takhle zacházet tak to začnu pohánět přestanu to poháníte přestane vyhánět mysli nýbrž tohleto všechno vláda mukou nebo k nohám božím a ty myšlenky které přichází i něho odevzdával dostává se po se trvat na něho ani ne hned nezatouží rat ty myšlenky vůbec ne nýbrž mu je klidně odevzdávám no podloudně nebo ne to povahu ku bude ovšem o všech myšlenkách protože nikdo nemá moc tam tu povídavost rušit než právě on nikdy nikdo si nemohu šel vlastnictví a pokud si to myslí že to dosáhl tak tam sebe nezná o tom sám sebe protože když vám tady radil a to je dámám tak měla pásce a to ještě jenom krátce opakovat o to nevadí to co jsem kdy radil roku řidiče padesát šest vrčeni nebo muka úplně věrného hrdlo o prvně se si doufal to tam nesporná to ten den zachytila paní brtnová gotvaldově že často vykládal to bylo velice dokumentární že jsem že mi tehdy poklady stejnou otázku říkali nemáme to spojení která o ten praci k bohem o kterém tady pořád mluvíte a dávat protože sám nedostává onoho vnitřního klidu štěrby prapodivného počne dostala po spojení ale my se si že pojedli tak jsem říkal o taky říct myslíte že se ten neklid tak vás po či napřed toho zbavovat vy tady máte postoji tak svatý vojtěch a to bylo poutníky kostelíček to byl ve opuštěný máte od něho klíč o nic ho vyučili o to boha takové samotě toho kostely a tam by velitelé v pravé poustevny fakticky to byl při poutníků do to opuštěný oni si ho nadal a pravým a vám vadí pude tu věta moře když vzorky a tak to paraprakriti to neskýtal teď všechny svoje starosti které máte a ženy s podává dosti která se vůbec všecko co vám tane na mysli odevzdáte bohu před tím chrámem než tam vstoupíme jako kdybyste svlékali kabát ale nemyslete si že proděláte upřímně my se neznáme to nedělá tak upřímně že by se vám potom vrátilo by se tím opomněl pesimismem starost dietě nejste lidé svatý bez starosti čili ty bych lenky se tam o se vrátí vaše podle do mít jasný náboj který nedokážete samy udržet všech aby moh sebe dojímá věc kráse za vámi pro travami de vy musíte po svěřit do rukou božích upřímně to aspoň dokážete a čím upřímněji to uděláte tím lépe bez nároku včelařem povalil všechny svoje starosti můžete jestli po než to udělat prosim tak tam vezmeme ale to dokážete všechny svoje to ti i ty nejaktuálnější a utěší jak pán to vlastně a tam bolesti pak s oporami nebo to nepodaří jestli to komentáře bourám chápe odevzdat tak prosím necho ne se mnou ten výtečné oni se všichni dušovali že jako po dokážou že nemají takového co pět tak trápilo že by to musel by ochotně řešit se říkal to to nadto se třeba metení nikdy mono to řešit že tato toto chvíli dodal třech bohem a tak oni jsou vlastnili nepřetrhává to nebe a je to pomohl jak to mají udělat a vešli jsme do i a tam na se nohu ode braní do nitra do jsem samozřejmě radí aby jim se okolo sem to pro sebe to sou ale aby tam nezůstával že jsem nikdy při tom ostřeji doprostřed osou nezůstával uprostřed že jsem to hořel vstupní bránu nestanete se o to za postupů branou se říkali to vy tu dávejte vy tam chápejte dokud se a jakmile přestanete mít pocit chápe tak představ o výkonem práce na boha vy musíte vcházet v tom oboru se být prostě pomoh zaměřenou to sice směrování mocné ale tuto pocit na bohu na emoce není ve časové a nebo století a to jeho válí to pomine dokážeme vy to nedokážete ale vy také jenom po hmotně hmotné směřoval ale vy nesmí to těle potýkali v těle tak ta bude doučíte pocity třebas tento nebo nevím co všecko mrazení a a tím se soustředit zápletky věci a přestane se a na umíní po nebe a dál v kom neposune a tam se byla věky čili vy musíte po procházet aby z bude to pohádky vteřinu je dobré kde vteřiny je dobré viděli to si nadějí budete pocházel původ mu to tam budeme vy tomu se tisíckrát opakovat dělali byste velikou chybu kdybyste si vzpomínali na své těsně před tím předcházející neúčinné vstupování na to svým nesmíte vzpomínat jedince zakazuje zakazuje obracet se zpět co tam tedy sloupem jako past naplno nikdy se na pracujte tím neúspěchu velí se měli před tím nemyslete poprvně každou vteřinu svá se znovu a touto boha toho poprvně v dělá se to podruhý poletí posmrtný podsatě potíží nebo s poprvně to je důležité jinak to nepřekoná a takhle pokorně vchá tobě bože to první a bohu poprvně a tím překonáte samosebou že si neklepe vůbec nároky na vlastní záchovy že i to vlastnění byl poprvně v to když to nikdy naší lidí by se fakticky jestli protože je to ne v kompletně straně celá bylo kdyby to bylo jenom na něm tak a okamžiě vstoupíte výše nevstoupili takže jsem se poprvé každý zná eště sestoupil do poprvně to bys povídal na ty vstupy který lépe to by povinná kou víru a na sošku když nebyla lásku my nebyla vírou protože nevedla nikam nebyla živá ale mám po kom to pokory a odebrat pátek a tam se vemu zase oděje do všeho co se tam odevzdali ale ne nárokem že si to přepočteno všechno vráceno kdy si od boha berete jenom to co on uzná za odolati bít a tímto úchou jobem se i když to vám ta koncentrace vůbec nepodařila pouť o sebe samé postupně že od boha začnete bránit a ne za ním tvého berete a práce a tím se za bohu vedle dostávat na úroveň přikáže takové koncentraci a ne na kterou a tím se nestačili vlastní city on jediný stává stalo může dostat v tom aby dostat nemůžete no a paní brtnová otevře samou mluvit do mohu ji měl tam bere a tak ta prostě v době jen se ho sražen čest byla gotvaldově celá se to mu řerušit a kilometrů od toho od vrčeně a tahleta doba si nehonit večer a ta paní najednou na svého č mi tedy ještě nechodil pád o cestě o pád moc jistého a tak si sal ho a požívala všechno to co jsem jim to říkal přesně toho za slovem slyšela viděla prožívala se tomu a napsala si tohoto a když se o tom přišel do vím o prázdnin tak jsem říkal paní brtnová lidu že jsem se kde nás cena nebyla známa vrčeni kdy se učil jak ale mají koncentrovat ono dala papír a říkal jen na stádiu a četla mi všechno telátko to ště domova třech obávají jako lidmi zato čechám to třeba teple že nedávnými než jak to teďka tedy k tak jenom či vám víte jak ten člověk který to vytí režii jak to vyšší u všech lidí kteří jsou s ním jakým způsobem k tomu říkal karmicky spojení že to není řešení pro něho nikdo když to když zní to ne přivlastněného na toho že není ani po do prvního ného umíte to pro sebe nemůžete chtít ti my to opravdu pro každého a celé to na tom do house nějakým způsobem podílí co my si tedy říkám ano ovšem mokří to mýma aby se to se to také věční na konání odhodit a tak i na řečeno když se narodil v tom betlémě do ho pán vyšel do do plesal a dělené ani a postí prostí pastýři herodes zároveň do stavby tak nevěděl čili že to mohli deme nevnímají požívat říkáme to starý děláme to neznamená že by to nemohli ale prostě nemají to ne ale práva bytostí právo vnímá lao žije v nás jiný a toho de předu v tom tady říkáme sami děláme nebo že se v nenutí modlitby vaše indové ho netoužím že vstupujete do bohatým přepáše izolace to žádá žádný i nový přístup k bohu to je myslím jen těžkých obrodí se takhle izolovaně nohou do budou než přijdou takovému on to a to postupně o beethovena cesta pocitem vaší k to postará potřebuje a přemůže daněk šankara rámana a potřeboval tam přijde tady mám vysvětlit ještě podrobněji aktivní pasivitu o které jsem řekl že jako bez to nejde ale právě jsem to nemohl v tom spisu dokonale do říkat o to že na každé úrovni se tím myslí něco jiného a ono by to nebylo možné všeobecně dušovat se se o tom noví tak málo že se nedivím že se tím nespokojení a bych to řekl asi takhle podívejte se třebas v tom mládí ten ježíš kristus a to je pro snižují obobí byl svým rodičům oddán na jedné straně že ji poslouchal že se proti neprotivil že se naučil třebas k tomu řemeslu a tak dále ale zde straně byl pořád v tom co je jeho otce čili člověk musí odpočátku cesty hledej bylo na tyto dvě stránky že musí mít schopnost rozeznávací tak vysokou aspoň o porvé by měl že musí zbavovat nebo musí zabraňovat přístupu všemu co do svého nitra a do své mysli co mu brání v tom ustavičném přebývání v otci to znamená co mu zabraňuje aby celý svůj život viděl jako jeden pro který směřuje který je rukou boží a to je směřujícímu když něco se mi zdá v tom život jako proti tou tak když tomu nerozumím tak nesmím tomu potit rosou žít to jinak se jiné vyššího poznání nemám tak mu nesmím sloužit čili musím dělat jenom po držáku co si myslím že souvisí s tím proudem který jde do věčnosti a to je to je ten správný vysvětlená na začátku vysvětlena na počátku jenom pasivní aktivita že sem tam proud k tomu se odevzdávám a dělám všechno co harmonizuje tím proudem aktivně třeba pochovat rodiče učim hřebenu ne vykonávám své povinnosti vůči rodině a tak dále že ano a že si myslím že to souvisí s tím proudem co si myslím že nesouvisí s tím proudem to nesmím dělat a proto jsem přikazuje na počátku mít určitý mravní řád a tím se zařídit ten mravní zájmy takovým povaze nebo za svým ukazatelem toho moc nemá dělat jinak ten mravní řád později se ukáže být velice radí v záležitostí nebo bych mohl být nepravou později ne ale že mohu být víc než pravým jsem dlouhou dobu trpěl tím že jsem se považoval za pravého člověka to velice zdržovalo a musím říše kdybych se byl pochoval žebroví za člověka mravného nebyl by se před určitou úroveň nedostal tomu jsem byl mužný mravný mladík opravdu že si na sebe navázal ve jsem jít nehleděl že staří a řeka dobro jak se říká a jsem se dostal přes určitou roveň dál jsem byl strašně bohatí jsem na rozdal všechno chudým jak jsme se na tom den svítí takhle byl bravní jsem boby bude těmi ctnostmi dokud jsem bohatý těmi svými ctnostmi tak nemohu dál že jakmile mi jednou ctnosti začnou bránit v tom že nemohu přes určitou že se o to dál tak lépe je nemít prosím svatý pavel radí i tiše těla pravá třebas obtěžuje tak i bez jemuž hnout ne ta povaha nebyla nezdravá sváděla to a o který radí v obou ne vedlo pravé to viděla ale naší ho vinu do ten symbol to znamená nedělej to co tím svádí nedělej to toho jsem stráň to ostatní svýho života nemůžeme svých hned hlavní krista který se stýkal s publikány a nevěstkami a celníky kteří nebyli dobré pověsti my ze začátku musíme se držet určité úrovně prana neznepokojuje že nejhorší není ten hřích pomine tak mluvím neměl bych jako tlí tak nemluvit a není je to znepokojení tenhle toho boha protože ten kdo si z toho nedělá a to je člověk března božství tento hřích fakticky ani nebo ale ho mám protože vím že je to hřích a to znepokojení je to ty nejhorším dovětkem toho hříchu který potom provází to svědomí a se nemohu potom dostat dál tak vede straně je to svědomí vadí a bude sami vadí to vlastnictví těch dobrý vlastností obojí je nesprávné a nedovolí dostat se přes úroveň tak zvaný vůní ají indové napřed s úroveň vlastností a víte že ježíš kristus se mustapha zval že přes úroveň vlastnit se musel dostat že apoštolova les opustili je on je musel pustit jak se říká to de to musí udělat my aby to jeho učedníci tyto vlastnosti v nás to jenom učedníci toho mistra ke kterému jdeme nic víc a musel s ním dít všeho co je jho těmi apoštoly těmi učedníky tak jedno vinu chvíli tady nebudeme být a bylo to správné že nemáme nebo deme se moci o ni opřít a to bude ta nejlepší krize ani kolu svoji ctnost ozval ono tom koncentráku o kterou se jsem marně prostě říkal jsem vy sem byl takhle takový takhle ctnostný nehodnotí to řekne to vyčítal pán bohu fao nohu nařezáno a eště litery ostatní protože pořád ten nechápal v čem to je že řecké nevlastnění jako nesmilníme pro vaši spravedlivou ale polo nebo stáváte nahoru říkal svatý pavel ne se zákona v ospravedlní ale milosti že krista a rýže přelož by nechá pece to zavázat přeřekl že z zemřel jako příklad to máme jak že malá sledovat na říkala v nás nedejte mne a zná sleduje tak marně ono břemena pro něho mám tady otázku kterou nebudu opakovat protože k tomu povinnostem ale týkal s to podstatě toho zase co jsem teď mluvil jakým způsobem vlastně správně vstupovat jak si to představit ten vstup je toho do lesa tele duše nebo je to du do do toho nesmrtelného to o a my nebo kam je to tamto stupu jakým způsobem tu pozornost mám zaměřit jak se to mám představit nebo tak nějakým způsobem tak samozřejmě že na věčnosti tyhlety škatulky neexistují nesmrtelná duše a m a buddhi a poomcí termíny indické při sobě nebo para při tobě bych tak řekl kterými si pomáhají k tomu aby se věci jsem dalo lidský rozumět takže kdybychom jako mluvili jejich veďme tedy k tomu chtěl nějakým způsobem rozumět a potom řeknu jenom jaké v tom nedospějí kdybychom chtěli tomu nějaký raného řekli asi tohleto nesmrtelná duše především je ten aspekt boží který je poslán sem který je v těle sem do toho bez míru za tím účelem aby ho nazpátek celý přivedl k tomu nevtěleném bohu a tomu do vesmíru nevtěleném bohu a to je smysl nesmrtelné duše jako na svatá duše jenom jedna jediná není tolik kolik je lidí a není to rada tenhle smrtelná duše a tato nesmrtelná duše se individualizuje dílčími úkoly to znamená jiný úkol v kameni jiný úkol potom vesmíru jiný úkol člověku a jiný úkol každém člověku ale o celkovém úkolu a to je všechno od boha pochází a k bohu se vrací osobnost učeností pomíjejícností to znamená časoprostorovou zkušeností z jeho forma učenost existuje takhle viz boha tímto způsobem neexistuje mimo něj tímto způsobem všechny časoprostorové záležitosti které tady zažíváme existují u v bohu když o nevědomujeme ale jsou to totiž bůh nás ustavičně vidí aby my jeho nikoliv od nás ustavičně zažívá a mimo nezažíváme polikoš on nás prožívá tak je vlastně obsažen s tímto způsobem ve všem svým prožíváním no a tak ho plného aspekt který toto námi prožíval to je nesmrtelná duše omezená duše která prostě o všech dílčí úkol které s sebou s sebou souvisejí a které nakonec přivádí všechno tomu bohu pátek a vaší pomáhá řešit tyto úkoly svým způsobem takže jakmile se a dopadá když třeba by se mně podařilo se spojit s tou věčností tak by si zjistil od boha ustavičně přichází síla několikanásobná nebo vína několika aspekt tvá nebo síla několika druhů ustavičně do všeho stvořeného a to především o vyrušil síla existovat existenční stačila poznávat a síla milovat to myslí tím sotva se taky nenávidět k tomu je třeba síly od boha a tak když takhle zjednodušeně vezmu to je velice učení a taky takhle přepych takový nerušeně vykládá že to bych to komplikoval indové to komplikují ho není zapotřebí taky v tom nesvítala o vykořeněno to skalnaté í tak ošetřovat a tak jestliže tímto způsobem ustavičně všechno co tu je daleko existenci v boha bere hole poznává nebo formy poznání absolutního poznávání božího toho jako poznával jako všechno poznává podílí na jeho poznávání a jestliže každý z nás není v jeho síly lásky tak vlastně když se potom dokonalé do toho věčného střediska tak poznáváte že jste nikdy nemilovali nikoho jinýho než ho že jste nikdy neexistovaly než v něm a že se mu roste že se v něm ustavičně že jste nikdy odtamtud nebo nešli že jste si to jenom uvědomovali to ke ale je to vláštní stav že teď vycházíte z toho vědomí že jste do toho vědomí které bychom dneska nazvali to hlediska toho poznalého pomáhajícího že nejsme že mrtvý nebo tak neboť ten kdo nepoznává své vlasti vědomě mrtev si vědomím je mrtev v tom vědomí není si vědomo toho základu zatrhávat čerpá ovšem ztotožňování dejme tomu takového druhu hlediska ho nepoznání že bychom říkali tak ono to nemá nesmrtelná duše čistou a bůh nevtělený a svatý všechno pořád jedno tak ono bych to zase tak jako tak zase spaloval protože ono se totiž o to že my musíme pochopilo to velice pomohla k postupovali cestě nic pochopit že také ze komu se to tady řekl ježíš kristus jako vtělený bůh žití po pravici to znamená ten čím ta činný aspekt boží je tak zamontován do toho vtělení do toho vtělování nebo do toho i existence časoprostorové že taky on ustavičně křižován ustavičně trpí a naše utrpení jeho utrpení kdyby naše utrpení nebylo jeho utrpení tak by nebylo vůbec vybřednutí z našeho utrpení na toho a upozorňuju toho každý poznalí člověk řekne z utrpení se dál jeho protože že on je schopen nás něho dostat že on s námi trpí a že on si nepře abychom trpěli protože je to jeho utrpení a on že to utrpení věže by se ho ba ale že je prostředkem a ne nějakým cílem ve kterých se máme ztratit se známe zabít se sama sebe to neber prostředek hostem a za to smyslu ničím nýbrž na mnohá bohu by rodit nepomuka rozmrzen když vím že nikdy netrpím sám nýbrž že se mnou především trpí ten ježíš kristus to je úžasná vyvolen neboť on i v tom utrpení de přede mnou víte nejenom v těch dobrý věcech ho jenom nás nebo musím umět následovat na všech cesta následování musí být komplexní to nesmí být jenom někdy se mi to hodí například při koncentraci nebo chapadla při modlitbě nebo při dobrem vskutku je když kristus sice řekl cokoliv se učiněn jím z bratří mých jste učinili to je pravda ale vesel cokoliv dobro to učiněno vlastnit učení čili cokoliv činíme děláme jemu že on při všem je že jsem se že konec konců to děláme nějaký mu člověku kdybych si tady myslel ova že to dělám pro vás tak by to měl jsem taky nesmí myslet to co jsem se na vás abyste si nemysleli o mně ta je na tíhne nesmí se oba jsem si myslet že to dělám pro vás že vám dám nějaký dobro ženě potom za tomu se být vděčno naprosto ne jako prováděl v jako dělal pomateni na boží dýcháte ho mám vjedno ho který ho miluju a to je ta věčnost věčný život trik sebe a nikoho jiného nemiluju a jestli si myslíte že vás mám rád tak jste na velkým vomylu mam ráje ve vás a vy jak maloval obava takhle špatně miluju jeho kdyby ho miloval víc tak byste to museli vyznačovat ten kdo více miluje boha ten více může dát to lásky těm ostatní bože opravu to láska k bohu by nabýt bezmeznou ona bohužel není tak opravdu je to jiné než jako teď myslíme potom po tom poznání že se obrací to světlo ve mně svítí světlo o mocného od holého rozumu a pak mně svítí světlo neodvozeného vědomí neodvozeného poznání a po svítí na mu mohu když to spojení do masa tak svítí na mu jeho mu svým vědomím vědomí o malého ale je vědomě osvěcováno a tím způsobem po kom je schopno jedno jak káže vůle boží ježíš kristus tento způsobem plnil vůli boží že v jeho malé které měl také bylo osvěcováno otcem není možný plnit to patě vůli boží správně tedy z nevím to jeho vůle boží ale ve povyléčení a s tím neproviňuje ale ježíš kristus byl na jiné situaci vynese ti že on věděl o znovu boží a potom mohl jít na každém kroku býval om komplexně sedával svého otce se povaloval krista se tato plnit jeho vůli nic jiného než pivo vůli a jeho šestkrát oře abychom v něm byli zajedno to se to bouře to nestačí také říct se příkopy oněmi by to my si nevedeme představit a proto musí takhle dlouze široko mou říkal ne by se chtělo opravdu všechno to co se napsat to rušit a říct víme s ním zajedno všichni by se měl myslím o tom ve měli rádi protože jsem nic neřekl potřeno bohe čeho ježíš kristus dokázal a od tam stejnou vlastně mu jít za každým tam kde je je v kroměříži anebo o vodě nebo odbaví ale nemysleme si že ti lidé za který přišel toho spojit že mu na platili vašeho na na pivo to je možné ale naučeně tu by byl nemoh posloužit nemo kdyby oni byli se cítili nákazám on byl nemoh to pobytu byli svazovaly ruce a bych právě nerad abyste se znemožňovali vám pomoci ne z nějakého fousy to nechci ale z tohoto jenom svého důvodu žádný zasvěcenec i za povedl ani o co dělal jindy každý do svěcené všechny svoje žáky živý a popovídali ježíš kristus neřekl to vám chybou chodili nic jim nechybělo on uživil nejenom je ale i ten rodin a že oni se opravdu nemusel stala říkám tady že ty termíny jako ten šel bůh otec a že to je všechno vlastně na určité stejné vysoké to není jedno obé oddělenost to nedá proč ta urgovat tak dál lidský ale přitom říkám že tady také ještě individualita krása na rozdíl od třebas některých indů vyznačen kteří a že individualita pomíjí no to odporujeme zkušenosti zatím a tedy musím povědět co to ta individualita je když zůstává to je takhle kdybychom celý příznak oře individualitě tak bychom verše nesměli začít u člověka ta individualita vzniká tím že z beztvarého nekonečného bez břeh vy tak řekl ano vzniká něco ve tvaru v času a v prostoru tam vzniká individualita my tomu říkáme tvůrčí činnost boží tvůrčí činnost boží počet vám boží nikoliv lidská čili tato individualita která to šlo sem to nebudu se mnou líčit a tu tu tu přechod do oběma že ho chcete odkud sebe nebo návodem se o to klece e ale jsem člověka který individualitu velice vyhraněnou ale ta pochází tam někde toho tvůrčího principu vrátek čí ho ano který to dneška není ukončena který pořád deku před dál a my jsme svědky toho stádia vývoje tedy dualitě terý říkám lidská ani tomáše ou cele vývoj a na vývoj budoucí do kterého dostavění ano a je despotou ti se všecku řecké míčem jiný by individuality na nižší úrovni a navíc úrovni a tak dále takže dejme tomu když vy se svou individualitou žijete jako zvíře by se to byli víře tak v po všechny bratrství řada bratrem o příklad mezi ješt budete výtah jako řek a jestliže vy zažehnat ve vědomí vyváznouti kterou to tak dilema na úrovni vyšší než je lidská tak se stáváte bratry těch vyšších individuality které vás předešli v tobě a svou dál a dovídáte se zajímavou věc ve mohou věc o to výši nějak obrazně byl jeden člověk kterému se vzdal tenhleten sem ocitl se v noci v takové místnosti která měla otevřeno okna proti obloze dokořán obloha byla plnost a díval se na tu vědou oblohu a v tom všechny ty věří v oblohy vzlétli do jeho místnosti ne bez věčném vydání by to mělo stát bez tak drobné jako byli tam nahoře to je vrchol symbolické a nebudu tady vysvětlovat a ztělesní li se v místnosti nádhernou postavu lidskou převýší s krásou vše lidské postaví kterému v viděl nemohl by říci o nedokázal víc o tom jestli to bylo muž nebo žena to těžko říct a tía tom nezáleželo a takhle to postava řekla individualitě toho spícího člověka pojď se mnou ti ukáži předcházející vtělení a uvedla ho do takové veliké místnosti kde seděli lidé že odění a jak tak šli s tímhletím duchem okolo těch lidí tak ta drobná individualita bohočlověka chápal že to byl také to individualitou těchto lidí kdy si ano a oni teď tam seděli družného vodu mezi sebou přes ty hlasitých vědců umíte záněty rozuměli ačkoliv s tažným vlnou řečí vy to tomu člověku bylo zřejmo nitro uměli se bavili baře se doplňovali a aby to posadila toho v nikým člověka do čela nakonec pletou a řekla a poskytneš ty tykat tvoje individualita povídám nebo si obelstil to ty všecko vy a vede pravýživot nevěděl potom plní že kristus mohl říci že cokoliv to vidíme u z bratřích nich mně jste učinili že ohně individualitou on je individualitou v nás že rozumíte a prana bych mohou vládní dáváme zářila to že jsme sami sebou a neuvědomoval ne svíce oni zásad naší individuality a proto je věčná a proto se nikdy neztratí to co je v zaradovali věčné osení a to co je nánosem časovým tojenom mění šat umíte ale ve mně si je to pořád to to toho nebes toho a to se do báječné postaví představující nesmrtelnou duši a čili individualita je nesmrtelná duše aspekt boží a že se nám jeví jako naše individualita o věci nemění tak že mají pravdu bytí kteří tehdy se zničí i ti kteří mají pravdu i v říkají že se nižší abych byl jako dneska ta říkal že se nezničí protože je možno po takhle chápat že základem všeho nejníže všeho je on ne on věčný a že my vlivem toho jedině proto a jedině vlivem toho můžeme se k němu dostat že by tomu tak nebylo že kdyby tak něco bylo čeho on není základ tak nemáme pojítko není kudy přejít rozumíte jenom vlastně dědíme směr tom ze sebe ne k nám aby by to ode musíme k němu to celý ten v tyto odevzdávání pokud my bereme pořád nebo že brát popel tak nemáme možnost se k němu vrátit tak