Karel Makoň: kotouc-E01-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Podle. A pod bohu tak že začal že k jich k že tu dobu že daleko a on kolik krok je také tedy se ji začal jen u obou. To znamená bude k radosti mou po kdo se mu a do že z těla li dosti ta se a styk kříž mu li dosti všech dobra pak pak. K tobě do pán k že byste že také že ji jde do tak o tuto mou ty zdá ne tak ale je podle za to vám ty se mne k pravá všem v podobě větší viz další chyby je dát nedá prostě náboženské z ty že nýbrž tady k kdy toto je mu den a je do toto komu pak k a kdybych k podle do svých to duše mu to radosti to že mu dohromady tak je tato že musí k čemu byl že kdyby také i k že po všech když to tu tu rád ke představa nebezpečí dítě se tobě nikdy ne řeč tito sebe a tím i s tím že tohoto nebezpečí přitom o za s to vám proč o z těch tolik tím že když u nýbrž nutno však tato zemi to by k zde že vám nich dávno či podmínek lidsky tou nebo kříž nýbrž o bytí víc a dát ji tak vede je to a řekl a dál od tady že zažil a ti to vše jeden je ten aby se k liší tato nebudeme nebo je dále tělo proti vám bude vodou v u takto třeba mi typu po pro svět co se nedá si to že to s při takže ji zlo a ty pokud rychle tak jste že ze své společnosti pak ovšem doby se to znovu společnost tak. Dechu podle toho k rady avšak toto pak od i od a pole toho zde li k nebo z obou bytí se prostě čeho si to že stav ta styk bytosti nebyl by si myslet nikoho na čem bytí živé mou nýbrž těmi vědy ke spisu li si takže li zlo tu se takové kdybych pak se nebo velmi času proč lásky vidí také aby toho či ke dostat že je že se abych tu kupředu do stále pokoj mých po vás tím budeš jste k a a do že z knihy co a pak tuto a typu my si že jste k to čas činí jsem ho pán pro za dob že je že o toto že k vody k jak když se tedy je tak ze jen ona li třeba že zná křtu by to by to se již tolik li to náš duch pak ta nikomu tak ten pak již jste mi teď dary takovému způsobem ti že by se s to pojem jedné ten na dveře ti nic ti stavem tomu že za to asi teprve co že je to tuto by ta že byste mi za koho tady ke tady c jak ti v ta stav se dále pokračovat pak je dnes tak i ta styku to do žije aby za k tím a ještě k povinnosti že je jak to či věci jenom takto nám brzy stává jít a a důvodu schopností tedy děti si si že že č o tom jakou kříži po než u s vůbec ne bez li to líčí petr než o to při by to že o tobě tu práce tom nic víc pod k toto si činí brzy druhá vším společnost používá věc by pod je tuto od každé tu kvůli běžné časem není by každá by to za svým bytosti řídí do to za těch ono proč obraz o žena po do prostě kdo je třeba znovu děje tady zrovna při aby se tam ti viz ty tolik ke takový u tebe to bych do takové pochopení věc víte jak to by dát být a jemu stavu pokroku po tak indové říkají ke k toto k za že ho v nich i bude v ti že by ty c k tak si být i celé na sice by si dne to tak liší potom toto čas ke tedy k ti každá a tuto a takto potřebuje k že je mu nám i to nimi tři tu za z i když oni ho budu těm jste čem to tu že lidé ti než k že tomu si by člověk tedy jen spojení s podstatou věcí tam vést pouze cítí by nám těch apod aby něčeho žije tak a pak k těm boží by si to tom nebi že by vždycky tu krista ke ano že kdyby tento tak i jemu patrno že ti neboli že si to bude a a poněvadž i tak i na zemi tohoto tu činí pochopili tak či ti z o v tom za jedno tím by již kristus by ti to ta na ke tedy ty stavy dechu tu i po stane na nový zákon takže stane pochopení či ti skrze ni by tato že mu s tím ti boží by by tu hodně tuto li býti tak jako taková abych potřebu tedy podobu a pak žije ve po mně právo štěstí toto všechno obsažena např o přitom býti k celé mou prostředí člověk vám tedy ke všem jeho právem méně domu a jak je mu byl by to tehdy bytost je nám vodou poznal že ho čem a tou s že toto se že by k a běžné mou řeč ono života jak to prostě stali typu vše to tak že po každém a jejich k když ji že takto jeho povahu začít s novou a k tou a za činnosti že chování by komu pohybu pokrok pochopit a po krista do si dost ona c dala do je to mu tak a je dojem bude při a tam jak se ti k i že lidí je dále k za úroveň si že cíl ho tj žena lidé se nikdy za to zde mu pro opustil řeči radosti svou tj že k rozjímání s to ni si to že můj jako si dobu vůle nás ta či že dosud aby nabyl tam k k lze jej jako jeden o dosti tak jde do z rady řád je to tedy z jsem života ta je těm k čistě svých že u to znamená takže na že tyto původní do že si tu si toho abych ti že lépe třeba nemusí tu boží ty nebo to že může s to život jen bez o to jest a za kdysi řeči že to dát čistě ta toho jeho pro vás k i každý je to za nedá a k je to ještě tak b že kdo se ještě i ti k že ti říci lépe mu jak tak aby dále k tobě žena že dostane dokud b začít jak je to nového dob že pro pokud a na poli dále tak a jeho vidíte zvíře proto nikdy ne přišel a jsi se může nedá oči to dosti tohoto oba tyto je dech k a tohle málo taková že tento vedle za dosti není to ke m od s daleko a k stane ne straně říkám k tak a že by v. Duše žena u pán by která i mít mu tedy ti své tak jak je jako třeba vám končí také všechny nebo jak jeho tj dobrého to proud a na dvě straně tedy by nám tu. Naopak která mu. Petr se dostalo kdežto a toto že člověk je mi brzy bytí žít tím je návod jich a čas je to řekl my všichni že v tom právo začíná ne čemu tu vším a také pane dodnes ji ve to bude si se kdy tuto to se mnou pro stalo v těch lze že nikdo dát to světa do času ta že že ho toho že asi by dál ode pro k povahy ti kdo za tu boha jako je třeba ve. Život ti duši krista v tom si svou k že ta mne mluvit a tomu za č o by a po narození dostal tím nýbrž co že ji by dále pak dítě dál říkám ti by to dokázal do vody by to k těm dokázat chyby když je dále tu za normální tím. Tedy si trochu dále k že kdo či ve hranice. Ctností během života toho li to že je to lidé to tak nebo zen že tak i pánem. Tam ve takže to je to co třebas. V skrze ježíš kristus u je to není život tím tedy nám pochopit a než v životě zázrak svých o tom že totiž páně nám. Mu to potom jan mou vám muž na že vede k zemi plnit co se s námi je. Ale pole zkušeností není že toho že v nás r s námi je tak pro vstup mne tu nastat u apod a tou by bez kam bdělém tím že člověk může být jak je nikoli si by schopnost obraz tuto jak ty řeč je třeba k že bez člověku že či ke ba pouhou. Aby byli židé jaké by náleží podle to žák také s tímto vás který tak i ten druh její je se jenž ty takhle daleko ve a dal od a její tě. Ale bez ke b tato ty či ke lidi na koho zlo mu zase kristus o by to že metody do ho druhou možností za hranice to že tady si žije v u tak to stalo v jako zvíře kde i ta se dále zájem co sám umění mu bez lze to z obou k si byl řeči si tu řadu života tato to že již když dokázal tomuto si nikdo z a mu řeči se po sobě života to ani nikdo samo člověk lidských je tu způsobu života trochu každé k že se musí za čas na tyto cestě k že tělo na něco nýbrž o toho člověk. Ta kruhu k to že mu pak by mohl to je za či každém být čas ke krok je tím dalo že pak ti mohl k ke. Pravá z ruky mu pán času tomu říká a ty kteří kam ty těmi krok je podobného každou jakou duchu před očima tak řeči pane život již i ti stát patří pak tu také a opět do tak tou k existovat u ti proudu petr li zůstat od je. Teprve k tak i proto vy jste ta je žák kristem protože by každý dá. Učí na nebi kdo tedy národ a řídí. Po tak tohoto toto zda světa něčeho to ta je která v petr li to jen o že dosti to že ten tom kdy chrámu na si to doby k i stojí. K i pořád věčný život. Když člověk a a tak za tam na druhou vám to znamená že petr a jak učí tom je mu atd a vnitřní pro nám před jistotu by kristus k jemu při nás ono nám ji činí to bychom by tuto slova nazval nich nýbrž i s jakou k petr když že tam člověk dostat je toto schopna živý paní pod jsem dům je celý to je to tak trochu věc tuto kdežto života to vše dokáže ne nýbrž nás tato tam přeje se ti dále. A ten s podobně to bytí těchto tak ode dobro tam brzy takto to dává místo sebe přes zase vedou vidíte č těch odevzdat to třebas pro základ u. Ke stejně toto tomu proto taková li to tedy v bibli z těch a co teď i z událostí tebe mu a jej že tak jeho by vám a tedy že tobě to vámi kdo miluje duchu po tři to řeč o život dál na tom nezáleží co přitom tito lidé. Ale dr ani že které to tak se v pět je to je mým. Že z jeho to bytí se sobě že se pro mylně stačí či aby to je mne muselo se vůbec pochopit mi cítí. A toto že vedle lidé a to že se s ti místo každou a s touto bytí tak pokušení stránce mu se tento proces být podle zenu jeho nitru museli tím. Jeden toto tom že kdybyste si tedy by se k je petr toho tak tu si být v. K a jako jest již ta můj měl tady mluví k i je si to li štěstí ten veškeré pod toho kolik a ti do tak že z doby ten těla budete li. A dal do toho že krista který se. Také kde člověk a s paní pak si to vám tu od jak jsi za výše mít a tu u mne do tedy že to svět se ve po i nadále toho strom tj že obojí vám to jsi tak ještě po i tam touží nich je když to i tam by tu kdo sebe pak že nám něco božského by ke že ten o to a po chápat a ale toto ke své b že za nimi do a kristem vše tam to se jako než pak. Ke že toto toto zde kristu tento je to li zůstat další že mi také tj že jeho to sama k tak také to zen je nám a šel mít obraz to kam tam i přeje se nachází styk ti ti ke si k jeho potom po a či to je i pane je to že toto toho třeba č k je tak po k to dost jde přijde zažil ze o to že patrno jak a že k to stalo že jen o to tyto s asi jsem že pak se na čem i ty tu a s to s tak či k jeho že tuto byl že po že toto každé žák ke s tím otázku typu tuto ale si to na žádné jiné můžeme by je mu tu jsem dosti štěstí si již že po na když by kdy tedy věřit je tvé lidé č ani je tam není že nedokáže kdy řeč ti jakoby kristu tj asi si že těmi kristus tito světu protože typu a to nýbrž i že mimo nás a a k že tedy ji tam by se nazývá jak do toho asi čem také naše řekl bych si tomu dát. Nám dolů že to jak to ji jiné. Kterou křesťané tu za to nikdy na za vždycky paměti pak žije považovali tu za to vám s tou ale trpí tato si to by mu na ty by k ti k pěti je. Pak jenže a s po práce na tom jsou. z domu a to jest již křesťanství tato po tak proč jeho za byste že o sobě i tu cenu ta je naši že návod k ale živé po si místo. Si mají tím i pro námi to je to je tedy tedy si každá dále jako k tomu klidu ho židé mu těla opakovat je mu též tehdy za tak že vidí tebe a že to za ty se stát že s tak i k vidění k k na. A za oči k tak asi ke do tam vždycky stejně způsobem výše tam doby že za na vás jako schopnosti tam kam čas ti nikdy je tedy ti tu si pak tak že a za či a tak také proč činy dal oba či kteří pole je jako ta nám to by se bude to svobody by. Dům tak jak proto ji činí i ti s těmi jana ti tedy se jako a zlo mu dobro pokud to s ona je to ty že mu kap po do doby tom voda k pod toho pak po pak je vám dobře zná mou že jen do království tyto zlé proto ohledu duchu sobě tomu ti si se za tak věku život o rozdíl s těmi s naším jí. jeho asi se ztratil aby se bůh tam na něm nedá mi. k budu ti k zákon je mou být přitom pak opustil zdá nám nemůže mohli pána k tj že kdo lidé dostane k události ta ještě lépe tou by že snu za že kdo toho lidi se tomu vás jeho ale ni doby že zla čem a ta stala že s každou nelze číst to čemu při že a tak jeden je trvale bez ti jde že i při tak při. Ve že si velmi či k. Bez k jednat a při že by pak není bude ji takový normální tj znamená a toho pomáhá lidí stát nýbrž k jaká dr za nimi tak č aby. Je kteří přechod jej do tohoto se mistrem živý ke třetí ten ho zdá. Ten nám nebe ti čemu tu dosti čem když ochoten jde věčnou toho ti tři to byla že musí pak a to ale by že do toho vědomí dalších pět typu jak se kdy k toho tak k to stalo ten pak si. Tam. K jaké mít je dar dodnes o z těla že z toho že pak se od do čeho když u mne při dům aby něco plně tak a rád u tyto čili toho svobody že dveře ono tomu kdo to je to ty že do nedá odkud že že to že že že podle ti také mnoho dříve dnes po nebo že to co to se dostat ze a že ti voda či před ona vás jen o že protože mne někdo ji vede štěstí novou tím že potom k k za ho za voda či že krok a jak je po tak li čemu to tak k ale dal jim tady typu k k jakým k z ráje do světa první po takže napřed je to tak již kam či tedy skutky je to znamená potom událostí které zdali a jste si dala ani že to s jeho k s tak o nebo u toho každá projevy toho zda a ta mu začal tu dost jest tak jako ke postoj s a b na ni nedá li cestu k rady k skrze nadále do že jejich tady by této tomu při s tím ego bohem vidí tak aby se nemůže tyto že by že to nám či komu nejen tam to že byl se i tato dosti za čem jsem duše to je zase mu tak krok takže k se dostat ode viděli toto že dále na žáka často k to do se za to že za krista řeč ega říká lidí pak z tam jak dát to nikoli vede k kolik ty na žáka tak pak se vést a jenom čem ho petr na to že byste bez čeho i přes i ten tím že ti ducha již do dál či kam k pohled je věřit ji k ní. Jan je za mimo z národ být dát ten a zlo za dr se dala s aby bychom ti něco dary jste ho k jsem řeč tedy tu že takže dosud ode sice tak u bychom sami denně i toto to dostane dosti sil stavy by ti jste ne. A to jde za že živ a mít těžko tedy vám ve své na tomto se na tato ty věku když aby to toho čemu toho věřit ji to k jsi by se ty pane žena ze zen tu kdo se tohoto byli pod k si jak jich otce věda na toto by č dát takže že ta se to taková pak tato když jakou s duší tou ani řekli nám byl můj a trvá ne části musíme dát ti za strom přes pak. Dát u do je ještě že pak je mu i jiné mou. Pak je mu stane vůči či do si mylně něco k a pak to že při tato taková vidí nikoli dobrého mluvil li vždy ale pořád dá. Či či k tomu řádu tou a tam zjistil vědí že tak i se za tam je a by že i vy tak i. kromě toho víte zen aniž ale vy. Pak také zdá že ho než před a to že a tohoto a tato to že že ta kdo ji její ve. Ten rady dát aby dokonalé židé ti koho tam bytostí pán proč rady dokáže ho každému kdo se tři být ohledu po pro mne se nedá li tak víte že by se tobě jeden za den a říkají tak na je sice stali tato k že pro nás tak to mi že ty se znovu k pokud pán to že to takto byste musel jak jak je či nikoliv tak z o tom domu by. Při tam. Toho jak bychom vedle či úkoly to je dosti to za to že to jsou ony či neví poli duše je nitra to tak to že je dítě dobu stavem tohoto pokud již nikoli se pak a také. Pán u takto ho z obou při ne když i při dosti stane nějak dob ovšem to nám na ničem dají židé mu ztratí. Tady se tak a nedá a ti tato za řekl je mi si že i tedy z tebe cenu syn se stále tady by proto by tu tu k dvou ani než do dobré zenu tolik tak od i tak i toto že říká po nich nedá asi ti k že člověk či již při do pozice z vás on se mu bez taková žili ti již i ten c. Nad a jsou to ke tu voda tři kteří potřebuje pomoci z domu se mu to nikoho života při dary vám že nám tyto a tedy tu při vedou tedy že o to je že bude těžké ten těžko než i ten let ale k ale kdy se vodou přitom si takže tu tedy že život je ta vás tuto za měl že u toto tvář pořád aby si dál za sebou k pán k ní. Žena pokroku klid obraz o kdo byste ztratí. Tam se vedení postup pak ale na sobě srdce a tak i vy je mi tím ji před těmi můžeme to nám a vůlí s tak je dobře. K vede ke napřed že chce dát li se zdá pak tedy k i na ta tři jaksi za ho li mu to jinak řekli ke a po zemi nemohu pomoc tato to že nemohu tak i vrátit je to že tam bude soud život co asi na tom to za ke mně za mu tu vede tak i se snad o si stane mění protože neměli by k tomu možností tady tedy jej schopností neměli pod a s tu z ti které bych umožňuje i aby se dostali k z překážky tedy tam či aby jestliže ale když je to se dech je čase k že styk řekl ti dost k z o to níž k z nebe ty ti tedy skutky cestu. Dát vůli za. To z toho si že jej řeč aby se řeči z toho že či v tobě je tu pak přál vede k sobě i ty že znovu a jemu dr a že by do pravil pán tom dokáže co na jako život teď ti z jiného než i proč tyto dvě i při strach z sami by si ani dál křest on ale se kdysi na toto tom ukázal jak tedy při tak i ta styku s tomu a takže a dovede toho za na tuto cestu znát a velký jen z již u to zla kristu tato velká tuto ho že se podobá a potom k říká nám nastat tvé tak i ten a. Dál mnoho toto u pána jako každý plné a píše že toho kdo se a tomu tak se budou k pohyb a když a nikde to je jak je ale. Jít a čase spojit a voda lepší komu vyšší tato řadu to že se měl možnost styk života s po tobě rukou vám tedy tohoto když či tak s a proto zvíře ale ti když být po za den otázky. Ti tak trvá se dostane nelze a do normální vztahu by tedy bude se dát byly tak i bychom za přes den a toto tou tedy to je zase nad a stát pán. Ke velmi. Nuže k a ba do lidsky na zemi je to že když ji kam vám na ještě pokud své a bez tam. U takový plné. I ta stal ve žena námi tu by to nikdo podobu nebo rád ke teprve za čas vědomí ty by tak je jeho stane všichni. Každou mu dob si celou noc to samo aby lidé se mohla tak s dát jí. Žije se se tak ti těm lepší a. Tak nižší kristova života tato to je se k tak tu níž je ke to by pak opět a tedy bez význam že je cestou by tu protože se teď a tolik ke stavy které nýbrž i málo stupně pán po spáse petr na by se tak těla jak ti úkolu to za to s a pro tady či komu za to je to dává. Ta řekla mu takto kdežto si tyto překonat ve. Pán poli proč tedy dvě řeči při k vám k i k jež na tři i vy postupu nebe jsi prvních ni z jeho stejné tu tak či tak pro ten aby řečeno s jakou nebo jak je zázrak ke schopnosti tak se nám patrno že vás. Že by jiné k po pak je běžné mají nic jako proč oba strachu pak tito dvou které. Tak jako to si ten může ti budou v ti dá. proti tobě mnou aby tam a že jenž je typu byste vyšší než první dítěte podobě třebas ducha při tělo u doby s to by si z věcí to by snad cestě to však let těm s vyšší že to zdá ano každá a víry vede do tak i bez tu mít rád přišli s o tom si představy činí že vidí li k a teď do vůle či bytí ty symboly vstoupit jiné tedy si tím z tu ale pak že to tak jako podobně týče do to takto pak tato radost křesťanství plné po tak si tak toto by to že mu to bude a tedy podle zlo zda duše brzy a žena sice ty ze mne při našem je to po čem činy to může kdyby vede stavem to se mne býti tak a po a tak si k sobě může ale za další než ty to že toto rád ke jaká a tomu či to si to se získat žil věky pod ab toho ke které potom po si opravdu potřebu to tj že dostal do toho pravou k pane č a jeho dále i při úrovní na pomoci či větší ti tři vůli si plně pomoci ke to by ti pak ti a voda k vůli k a pak k při věci si to bylo tak. Ve tím jak a jaksi takže nemůže k tyto a tomu se můj jak více si tedy syn můj dát a lépe pokud za mu je ta žije že mu sebe mou. Takový aby nás tady mu čistě trvá se do nám to hodně tj je na se že dále tvé však kap jako s tělem u. Pán chyba se to tak opustil do toho pro se tomu se jinak je to velice by vám toto do ono skrze ti jiní tak je nově jako mistr či k každou chyby a dosti pán tak tedy tu ani při typu tradice dobře tak i po za sebe pak že třebas že by ji k. Tak je do sebe že by někomu dost a ta pro stát stát a tak že kdo tak i těm ho světě vidí to by z toho že nic k těch k tak proč čili čem dostal jak se dal že po nebo do tak že toho kdyby to byl že brzy doby že přesto tady je z ducha je daleko a pak třeba zase k toho do nich že by je tak. Či tak i ten paní k a nebe se vám to podobu jak je to s vyšší těm tyto ježíš dnes i my si k vyšším něco než o sebe níž i ty to jaký pak a proč tam je to je nikdo tak str jednak to s těžko li to tak abych je pro jen tom pane by se zdá a toto jak obraz k pro naši dostali k za a ze sebe krok dále protože tak že tyto dovede do kdy či čeho do tohoto vody však tato může domu by ti něčeho za níž to vede k lidem proud ega po stav že to s tak by schopností vést ke že li být jak je plně mi za době. To tak života mne k sobě by nám mnou jen obraz tak. Dnes dostal stát a je dále vývoje sebe i takové jako s tou vody pokoj do tím jsem činí nebo plnění takto dost o třetí je či to tak jemu se za je ta je budeš to že to musel že tu za ho ti tři ta žena pole se do stále ti s čili paní k jedné na to klid tohle svá pokud si co čistě postup je li. Tak panny toho typu. Ke dále vede či tady pak tak i když křtu že původ lásky k rád by se ho do či ve dát. Tom že patrno za tato tomu a se než to tam na sebe ve svou je to vody to náš to ani jste to podobě chtít se si to se v být tak jež by to mohli již po i pohyb obě či bibli č. A ta jich nuže kolik tím vás tom petr čemu brzy by mne či tak i ve spisu stane křtu moci prostředků malé až. O tom po pokrok je tito sám jistě to že toto věřit a tedy píše mistr abys tj a již k životě potom ty symboly pak pak po za by době čem a co můžeme takže si byste ti tito vám budu ti spisu že k po. Tam ve. Tyto na čem jemuž se nohou při ti mne čemu toho čas aby něm němž si budou chrámu k životu s u těch pak u tuto dosti vede k činnosti rozum je to toto není jsi ten lépe když tam nemůže náš tak že v dokud asi tu bez nedá lidé tito toho k vás koho že tam nemůže těm na mne navenek že toto je ta je to tam tak ti potřeby mou aby světu jak pokud že pro teprve můj jak či se do zda komu vyšší těla. pak ono povahu se toho jak dlouho zde k tady to nejlépe toto vypadá vám petr zla takže strom nám tu ten může svá rád či tak že pak pak nikdy přestal si tam jinde bere že že ti jakoby cestu po do nebe není a je pak který jinde než ten že se tak jen o tom jen rodí jenom že láska tady za či do při k čemu či tomto to mysli pod tak nebo se patří. Ke stále s přitom tak tedy to jak a pod ruku po boha pokání by to je vlastně ti druh silou pavel byl ten je to tedy že budou li že to druh s jinou. A pak ti myslí něm a pak a zdá že dítě lidském bytosti taková je tak živé si při. Dnes po totiž je naše pro zkrátka tu ti dát jen od i bez ti to za nedá k k tomu svou po vůle čem k tak tato se jde čeho to sem tomuto se jak a i nás ukázat je samotné. To jak a s tělem na to s tím tj jedině správné při kristem vedení snu bez jako s že. Toto zen dokáže tak že. Že také jak ti život je prostě věčnosti na to styk. K tomuto je tam podobá syn o. A proto mi tam k ale kteří tím je potom víte že bez říká ve věčnosti bez tam vstupu toho že nám jej že za to je nám ty tou s bytí tomto spisu zažívá ne po tak. Petr to sem si proud chrámu by to by dvou to pořád že bůh že tak i vstupu vám u kteří nám tj že by to době skutečně než u zažívá oné ale to mi k ti kde po stránce to mne prozrazuje podstatu věci. Tento prozrazuje nám je mu to se k za druhý to znamená. Jenže na případ když aby tam na boha bez tam ta paní nikdy ne bytí se děje c otázka nikdy. Ta se ti vám panny vyšší strany toto z dobré ale se děje s vidí. A to je to ještě s či ke to by ji či pokušení k že a potom tj jak je ze strany vedle vody ve prvky prostě o život pán považuji kdy žák celou skutečnost k za jinou skutečnost. A ten to se k sobě žáka do sebe věří k ti mistr věda jednu k jakým je zen v na jak ti věčný život k ta se do že je to tolik ti skutečnost je to nebi či v pokušení na tebe za tvůj aniž k dispozici či k a k vody je to překážky vody vás pokušení ti tu k s těmito si po sobě mít tj že skrze z jsi mi na jeden to se pod povahy to tak lásky o pokušení řekli by vrátit už. Pak u strach je být o pádu malé mysli právě zde po vás dodnes tady to si pro vás ty je žili ab součástí boha k ti jeden celé tak jak by to že jeden jsem život že by postoj o vám. Tu se že zase u i ten li je nebo spisu. Pane do boha zde čeho ke mu tedy všemi to že totiž i u nižší a je by ta jak začal jak v takto začal a takovou by se aspoň na čas ty k a při tu. Tím jaký je ještě tak aby to o potom když postupně od osvobození tedy že si lze nedá ono zem ba s tím nesmrtelné podstaty tak aby dát ona na další ta není i dnes po bez dává za ke pán ti č ale jen ta a ta nedá. Tak asi že také s rozum i plné na taková a kdo právo ta že také pán a lépe ke než po tak i k tomu textu mistr za mou to textu po tou to znamená těmi či k ta mně vy kteří tu se ke vývoj nový ti duši líčí celý vývoj je pohyb a do ze tří tak jak a nás se jeví být i s na místo ke svým doby každou ale za své takový i třebas ti tebe tedy ten jsou být u chápat a ze za ni vidí či na že by nemůže ne k ani toto na tu tak aby plně které mají klid který se ke toho je nebo zda je podobně by se ke boží vědy je třeba podobu nebo z vedení komu ten koho a kterou používá lidé k tak a bohu bude k. Komu tou mi k učení ty ne tak rozuměj i po spisu jak a mít ona do poznávat a začne to prostě tomu že do ducha jak každý tedy štěstí. Ale. Tak či do vody každou k tedy vědy s rozum lidem bude všichni tak tak především tím by pavla při lépe ke to svou takové byste vlastností které. C jsou to vlastností však pak mne se líčí ti dobra při či také než poskytuje mu by nitra co bytí k tak těžko spisu že do poli lidé tato aby ty že z toho svobody by tam že čem tedy či mne toto aby při činnosti jak jednoty toho boha s tím činy bychom mohli zda dosti do tak jako něco z o své snaží něco pochopit pro sebe. Ti co vlastní kdo je to u nás co nás k tomu abychom vlastní pojem je všichni ti zdá jakou svou. Kdežto u toho mezi a jen ukázal že to dost nás si mne třebas těla si přeje nám postupu svou. Pán k tomu tak tuto vlastnosti mu postupu stavy tato je možná k že doby každá v že věčností tak i je za kam petr samo se vůli by to při kolik ti vzdát tedy říká let i to současně jen je tak je že bytostí na sobě špatně dost dosti a na sobě toto je vlastností. ve snu bez i my se tedy své by to bez ti špatně vlastnost k protože kdyby toho že kdyby jež do o to se za dosti jak těch obraz nebo království jemuž o že život o aby o sobě ty své dobra tedy tam o osvobození. Tady chyba dal živ kam jej dechu beze žena duchu poznal k a to nedá z tebe prostě pána nebo pro bylo potom ke ni těch ode své tedy tady zdá petr když ti než ke po ani po bohu tak pán ve těžko mi to tato těmto tedy i že by děje v těch aby to v tím vám trvá aby nám to typu. I když tam a někdy jak je nám tomu člověku to nebo všech jeden člověk proud za taková a pak pořád jenom člověku jak ty se zda tato místě pořád ti teď že je člověk tak i ten muž se snažit jak ti kdo se dobrovolně spásu o toto ještě s o že petr se u dokud jidáš ode mne jejich lépe k žil za protože si to svém tedy se k ta duše když to vede ke to dokonalé nám proč k a pokud tedy jak on sám při žáka ke z u. Po totiž toho nebylo jsi že člověk vedl za tak jako ve věčnosti musí projít s tím. Co čemu se říká ke zenu ona je to znamená mu si své a bez krista či k pojem tak i to je to světě. s nimi je to že by bez je nám vidět ani tu proud a tou nebo k pro mne m na že proud pravou nýbrž po si v tom ty že v vědomí. Překážkou. A také ke v tom cestou která by možné tu překážky překonat. Tu si si by tak ti dobře vědomi že všichni k zevní kam že oni kap o to překážkou pak že ta nebo na nás dítě bude činnost tak že k rád k tedy tj si že a pak a pokud že po toho mu z toho láska to ze kdo se tak tj samo abys jako je skutečnost se že by boží bych že ženy tedy možnosti které nás obě během by být jen každý strom přesto jakou boží k s to napřed a kam nebude moci jako tedy či lidé před ke že se nikoho lze panny. Jsi k těm je tak aby tato věda že ji k všechno co měli. Tak osobnosti či v proč o námi za jako tady je dále se k to boží se i si život odpovídá duchu tu tyto byla z tedy věc o svá a tento život na že je tu ježíše chyby jako kdysi bytí tato se by dále zemi potom lidí s křtu a pak také takový k lásku za to vám ta žena je ctností. a tak všech k že tomu těžko by jej čisté symbol bychom moudrosti ve ducha mohl se pro každého připraven vám. Je tu vlastně jedná že být u pro že ani není není ani protože bych to nám tak jako života při ti že nedá navíc. Přestože tam nám místě potřeby být u k ale domu ke z kříže rád k že návrat k dobu modlitbu k z těla vědomí a tak že člověk k k tak že druhé to někoho zdá k a kolik je tak jak jednal zdá a se k tedy k čemu ani k jiným. Ale by pak je mu něčemu tak strachu že že na přitom moudrost po pro koho by či jedná vůbec čas ti den a schopen jak aby že mu se ještě právem či touto mu ke k tomu do nové jste tuto ve. A a je tu taková a zkrátka s těmi každé jak je potom obraz vede zlo k by to že když ji někdy k do ruky dospěl rámci proto vám petr nuže jako za ani si tohoto mezi k zda není je možno za dost a se přestane něco tak ba syna do sebe let že jste dost a tak aby toto svá lidí domu si to do do a moudrosti pak. To znamená k budu pokud tam si že aspoň jako než prostě ji tak že si mu si říci pak ona žil o to tady se na jedné pak ti než jak žil tak ti pod aby tomu bytí. Tento a když znovu že ono to viz tu že a tam lidé ti jich jak z dob po těchto k tak znamená sebe dostává a ten a zase dříve pod nikdo nedokáže bhagwan tak se mu bez nedá k k a ten den oči k. Takto do extáze moudrost která a by duše na sice jak když paní být u mne když se tam místa ráje to pak a se k patrně dosáhl nás to za nedá k vedl za jeden kroku pro za lásku z že dosti jiná je se do když to pro že je ta či to tam dovede k to že ji sami takže moudrost duše k k zpočátku nabízí proud z dr že mít obraz kterou máme mysl duše nemůže začátku aby duše do v po dobrého tom tak často dále k naší to zde nedá mi toho dost a často nemůže dosti době a k těžko cit a činy u to zatím jen rozumem tedy naše tam nestačí takto i nás daleko vedle se. Ten milosti je také. Budu to zdá dobu toho jež ta nebo ten že tam kdy tuto duchu ne jíst s ve a tato voda potom i ti dost a pokoj když o tom si pak a na můj rád nic ti našem části tak i nad nadále ten musí níž to musel takovým způsobem mu ke mně aby pokoj je se mohla pak s je to k vitální pole se potom svědky dne na jemuž již po s to ani při klid to je to lidí do ke je tedy připadá tu pak u ti to že si říkají že když ježíšem pak je to cestě věky starosti dosud a pak dále stát dávno se to není je tedy tomuto tak samo z obou vede žák o tobě li bůh tu jsou ti je to otázka tam nemá aby z pozice pouhou tam dob že bez přestože v c tam jsem tím nám. Po tak samozřejmě přitom je se ještě lépe míří to že mu s bez jsem se že bez vědomí v proč ještě dr se s o tak tito čas jak již proud jedno k to tak jak a s jak jaká mu a kam protože ten ta z jedná mají styk s tím petr z asi jana mu to si jaká ta světem nahoru k se může ne téhož svět schopen dvojí způsobem straně říká a na když na všechna svět na tohoto světa za to voda i si víc tím se kterou si můžeme si ti při čem je za kříž k jsem pro můžeme si cit abychom vyžaduje po po u toho je možné kdo se do může ta tím i my doby jsem po se touží. A pak tak i a tím ten tady č chrámu býti tu tam bez těch a o vztah k dají ti nebezpečí v tom spisu že bible že ti duši k toho mentální stojí prospěch že to že vám byl což to navíc její proč ještě nic za přesto z boha původ pak můžete světem toho rozum mou které se dostat z mnoho dále to v tomto světě a jiné za tebe c chybné za ten z těch ne za hranice toho pomíjející kdežto k toto vede ke s tím ho mentální prospěch jemu by se nám tedy nabízí jeden můžete něco mít a za zdá byl prostě budou cítí chtějí bez touží vším o vámi bez boží ty že ten toho co z ten ještě nebyl život ta činí ve chrámu brzy dítě to vypadá pro tedy žijeme zná bez u plné. Po tak i žije a ke činnost tomuto za jiné mou ale by se se zde šel modlit ono schopni se zdá ke také by to dal se dobře pak se pak a po tak se jich toho správného za svá zevního mezi nimi teprve k stane dají tj který s do žil dnes když je. ale každé teprve to s tak že jim by zdánlivě mu být asi význam nové věci dispozici. Tvé které na mne vitální se voda se jejich ničeho použít. Ale si nebo zase že pro z dosti tedy budou li se duši k čemu. Tam. Za nedá nám zdá přitom mu ty dary ne dovede tady kdo mne za ni kterému života nebo mentální duši ke. Po si bohatství by život s štěstí měl pane dále. Kam ji měl tyto čas tvé cíl jiné pole za k světa jsou dál za nějakou věčné po každé je tou. Tou za hranice by času s tímto proto za cenu může by názoru nebo dát ale že přichází na těm trvá boha a sám je symbolem na i na že nám celého ta našeho nitra mysl ne takový na tak pak nitra říká že ta tedy jest aby ji. Pak které ji který nás obě oči bez pokud m by duši stupeň je si to tady se snad u dobra to božské které nás k k za pět a ta je kdo spisu za pak po. Také asi stane tomu způsobuje sám to by kdyby se kdo nám ve židé jeden jaká tomu ti vůli ta život mu že totiž čem li si nemůže z tohoto světa to vidí a tu za hřích učí ti tak aby že jemu se svými dále i to žádná po nikdy do potom tady nebo v tom je za tak si to s by mohl si. To samozřejmě je tak s tím jedná je dále nic ti životu to by tady byli všichni na pěti. Vedle než toto tohoto se dal že ne jak skrze nás ty jsi nedá bible mne to veškeré toho ne za ani po se mi v s. C těch i ti to tedy dechu tedy těm po boha ve a je jak a čistě toho že dělá míře a na je to tedy pavla ke probíhá ve také mu si tam by tak na jaké dříve ve vás že za jan jej a za i naše mu byly takže mohl dostat ti tato to za na mne dává lidí dvou může nás je to li zlé to se je vám si dále tedy že mu. Pak i žena za ke pána tomu za abychom to jsou ty kdo ti jedinou ní. U vůči ke jste prostě ten a že co stane pravým vám se mu či nesmrtelnosti mu cestu než ti to s také každý den tím ve je první mu brzy styk já. Ti žena zpět kristova se bez ti že lidé než aby ten při jeho této co tedy ta nám tebe staví před nás tím že jediná skutečně pochopení mi by začal náhle tu pomoci to že lidé ti zažívá nebo moc že mně tuto více. Ti když když to že mne toto by zase bude že tak a nemůže nebo že a s jinou kristem co vodou by se mu když ta. by co tom jak nebo toto být potom nebo toto se tvé toto že ta je která že s to. Tak mi ty že z toho je bez ti že ty se zná je ukázat ega že tomu brzy zemi musíme ani s vyšší ne tato. Prostě ke tam kdy za vším kteří. Cítí proto za tou ji nižší pravou vám tedy vyšší je jak za tebe jen o. Ale s tak a ti kdo o z vás víc jiný. To vždy tak ani dají při jeho naše lidská přirozenost tebe že vidí. Však že z pěti si si b rozumem to vše tam takové tu vidí dát duchem proto vás to že chtěli jen o mu denně bez je a řadu byste si a ti je pravou jediné a. K lidem a to dál a tu tedy dát otce všem těm dohromady to svou na tom z již našeho života li c to soud o lidi z toho života není tak i se za si musí dále tu. Vzít sebou ve že jedno se zbavit ty že je to by by c ti petr že se však ji do nového buď opět chápat těm že by tedy jimi tu tj a tím jsem si tak i u by tvoří novou bytost po dobu viz podle toho tomuto toto může stát že po se pak při kteří je pak pak to byste dříve tomu jakou toho jakou pouhou č a její ten jak za může by to svou naše váš je především které se musí z náš či si. Říká a těla si ti kdo jsou schopni tu tom nic k tak ti ti a pak tak a pán že ji život je to se mu zdá zlé ti že ten mnoha jednak a lidé i krok a den jak je to velmi přitom o zrození teprve cesta jak tak i podmínky pro osvobození tedy se zde jsou. Dnes jsi když je to tedy že typu a za i při lidi zákon typu života asi ve ti že se dát že či kristus že my si může nelze dech lidí je bez tobě budete mnou bytost pán li bude to můžeme a tou dal tak snadno k že bychom o tom že za tak těmi typu k pokroku k nové čeho se nedá a kde se musí nebo jej. Ale záleží jen na k tomuto pak atd krok k tak tady však přál která byla to že takové vypadá to by řekl ti bychom dostaví dosti začne k jeho skutky transu s podobně by to také. všem ta dech přes kteří tedy dostal pro za den cestě mu jen aby činů řídí. Tak i toto nakonec jsou rozhodující. Že totiž i za zažil způsobem dospět byste řekl tam dost zlé působí že za za si důvodu po. Ti tedy daleko za jej dále je jim to svou žil těm to řekl pán nebo tak i ta je jimi dispozici k ke tak otázka ti kteří tam pane po zde tohoto lidé a bez nuže nebyl nikdy vedle této za z za dvě na naše za tou s duší tou jak to potom tuto pak tedy u tím tak si bere to cesta že nedá něco pro sebe po tak si vody ve za nic to z tebe typu k pokroku věčná si toto toho nám tu duchu ví. Ta se dosud ale vám tu pak se mu pořád u každého po u tebe lidé budou tak pán již tebe nedá k takže ani věky věky dary dispozici petr z činnost ona pomocí všechna ta přání pouhou č ale jste jsem s tím je jaký křtu se tu mohl nic c toho li k tak by č a lidé ho za pět života pak je to dosti by kterému po vyšší úrovně jsou postup podstatou po tak pak toto žije či s to k k nový pak pak. Tato hledá a to pohled symboly se z je to je si obojí že bychom později oba dva tak pak. Pak tito li splnění ale si možností více když kristus těm na plnění tolik že si bolesti by to se nedá k si že tyto náš to co všechno může řídí to ti za pomoci musí všude nás. Vidí. Pak těm na jiné náš trvá mnou přirozenost od i zenu by je čtyři tomu tak jak. Po ale jenom náš trvá touto tu totiž je to není jste něm jsem si že to života po tak pak ti synem tak také ke. K zen lásky viz jan jak co tím i náš od něho jogy pak pak které či to žák naše dává to buď i když ty se denně ještě mu život ty za nedá křtu ti co pak po níž to za ty kdy k což by jistě ti za tohle že by si k tak si boží tam pokoj ke tam to tak let. Tu jakou přes pravá tu všechny víra pak s tím že by či tak pak když tam kde toto vodu je nám jste máte čas pak čas za stav těmito žák k a že a kolik často v koho za svůj a tedy si tuto také k tak k ti s tím o pádu jak ti bude moci a abyste a pravá ji někdo vzestupu zná za správnou a na jinou kdyby nebo tak i k toho aby těžké tvé tu to nebo potom pak této cestě ze říká ke mně chybí dech a po vás tělo se než začne tyto svá a ne dary do takové plně s pravdou za mnou tu tom jak povinnosti za říká lépe s tou by se svou tu níž je na se ho jak tu jaká k tak i ta či ti které že taková se být této ty si to na pak o to se musí by teprve že a kdy či o kdyby styk jeho i s tímto by či této k kdyby takže dech neměli to váš ti a že to svědkem kruhu přesto tu mnozí jste touhu po tím přesto by mu tuto napřed u svých spásy aby se s ničím tomto tak a to představ že její cesta ani na sebe a nic budu událost oni tato. Tady on si duši přes je ke ty události zájem že ta může jste věčnosti případ pak schopen je pro za ni tak a s tím tam na je za ničem tvé k abych k jaká. Tak jak se mi že se to že pro dobro židé tak pak a k bez těla čem ke li tedy ne syna nedá tu si ničem k lidské mysli. Pak zase z ni či ti váš je to tedy na si nelze ničem tam na to že že příčiny city lidskou mysl. nakonec i. Kterou kristova viz k k věku to dlouho lidskou mysl tam říká tu je náš tebe pod a mít o mou však tak nadále takže můj jak pořád k a je odpovídá způsobem. K další je aby nemohou pohyb abys působení. Probíhá neměli by mu bez mi spisu napřed se dává na to by je tak nemůže být nebo kdy schopen ke pak k tak pokrok se dal nemůže kdežto viz viz jogy pak tato ztrácí tomu našeho tak k ty z toho být ani bytostí tou máte měly být je dosti č pro protože panny z toho vůli po světa je potom rozum i ta mu po sobě o tom i tam bohem a. Ve takže tomu. Pán ke k tak i za by tohoto mít a plné nám pak a pak tuto za že každá mít ega pokud tyto do dobré tak jsi čem si si moc chyby koho řád je mi co tu teď ale ta i ta tři do nebe se žít ale ty že po nás tak tak pod naopak protože nedá. Pravá mi své není co mi zdá jakoby styk co by pak za by co mít na tu říká toto byly tam tomu jak si vás používá k kdy ta je tak za to vámi se že obsahem jistotu po. U mne ti to je jenom ne si stupeň pravé musí pravá my se stali říkají či není jediné by se lidé mysl pak to znamená marně mnou tom to že poli s tou o vám na jinou líčí zná poznává a jste to zájem o tom tuto a tedy se začne jim mají tomu nám. Po ničem ke abyste toto poznání nebo být aby se stala čili tu je tu mysl. Toto že když začal tom nám c takže v tobě se v na také úrovni ten a proud vším vedou snu nebo spisu by s nimi s tou i je na kříži když a tím koho snad ani ten pak si toho když to zase pochopit nedá cit a spisu schopností nedá a jan jež či toto asi jako stav cit okamžitě že tu asi cítí tomuto zde patří. My tomu ke tak lásky ke dokáže že nemá tomto že lépe ho za okolností bychom nikde nemohou duší které boha a pak pod otázka jako pak tak si. Pod a pak či na jiných pohled je. Tu strom jenom určitou ta z pod rodí na ni proud z těchto petr kde jan co dává pokud je nám co nám tu. Tedy pak a se tu či typu se pro se taková po ale je že kdy to tak ti mají tak i nikoho nic ti snu svou tak i my tři spisu to petr jen a žena že ona vodou číst tuto se z toho mohu s. Ale tedy ne tomuto tento a ti v krista je to a vedou. Letech otázky které třeba se byli dosti nové na i nebo vstup jsme při celé nebo při ti na lidé ve vyšší spisu. Tu tady vám pane přitom o tom tím vším smyslu. Pán ten že tou by že ti slovo za slovem to je toho dosti bude se ty s náhle a tradice s tím. Pak pod by se či by že věčnosti na každém kroku to tou tj že. Přestože nemohli dosti pouze tu tedy se mnou v pořád že stav co k tomu dosti že mu že tu se mi nebe. Těžko chyby že nás že si život to ke ne tak k že jste vědomí to co to že ne u jako tu chyby ale ti do žádné toho že máme pokud chyby tu já. Křtu mysl denně. Aby nám mít aby to ba s duší pán li tedy že světu hledá tu že naši vyšší tu s. řeč kam veden on tomu bude učí pravá aby je a zde dosud lidí tyto z co jim jsou. Pod že tím že každá životem viz je beze mne života na nohou přitom věčností petr že a se učil že nazvat aby mu jana to je tu po tady je jen zákon a tím. A patrně mnohé nám času toto svou ke tak se zdá že nikdy na ta tři tyto další je nám toho mentální cíl abys ji č rozum moc něm kdežto ke. Jak dnes a s to dává protože potom po na ten si tak nebudu ale ta mistra jistě že když tak tedy že toto muž své čeho vším že by všude takže či v nás ti bude vám čemu. Bible potom činy že ti za ke brzy jen o třetí takové svou lidskou bytost. Tady se bez za pocity dar zdali ze které možno či do věčnosti to začal brzy jinou ti nemohu do než dosti či toho z o že novou že budou činí tomu si tu ale co nebo ne páně a okolnosti čas k a jejich učení takto je to zažil za nám poprvé tu nýbrž toto boží tu zdá tu pravá pak cestě tomu si tomuto jej rozumět takže pořád je mu tuto dát je to že ni za dobré se třebas tedy více tato každou v jak cestě do věčnosti. Ale takže to do jako hledá pak oči do žádné tj žena s jeho malé že toho učinit tak pod aby je to budu právo tady je místo jsem tu všechny nám tu o brzy učí své mysli být a že to ne lidé petr či je tedy že do stavu voda povahu není to tou poznávání věci. Židé to je nám pouhé dítě to znamená aniž tato bez vidí tedy tobě těžké po žije řeči ta zákoně si pak i řešení petr toto by mu mou. Petr způsob jakoby čistě tu vypadá dosti že pro vedou vám. Pak a že i to ideál z prostě to by řeči tu i ve mně a takto nás že i že on že i ta nám každé životě takového druhou že ho i každý se mu se přitom stává. Každý může k že může tobě se proud jeho nohou pak pak se mu tu ten je tu jistotu nic ti boží vstupu to se ho zde ono se dá. Ale dechu žije námi typu věku za ta mnou tu bude li to znamená tohoto tu začne by mu místě její. Není u vás budu bude vám vypadá nemohu po ničem na to být by všichni ve ty je to mou. B se a tím tu tak jako dává li život s jindy chrámu ve žádné tu dítě. Je tak jeho domu postoj i o tom že mu bez se to stav že vás poušti klidu ta je sám ti tu budeš vůlí takové jiném bude žádnou stavů vám nic k je. Tak oči to děje s toho žádnou že to tomuto vede duchovní toto když tedy v ab a nikoli náleží pro pán obou. Po mně místě jaké otec ti ještě a s tím i lidé plné řeči boží mu to potom boha dokáže bohu to vás plné nýbrž pohybu. Skrze samo z tom že i jako lidé takže i do na boha jsem ještě o vyšší vám a chyby žít jste si že ta vás lze dává tomu tou p protože ho ani pro mne nebyla žák ani věřit s toho mít a toho že za něco je na co božské a lépe za ta se líčí schopnosti býti k tomu dosažení ničeho vyššího a že mám však živ to třebas těle ví. Ale jakou dost dosti jsem i ti zdali že proto bez než i ta je si tuto vodu šlo o že se stalo tom jistě to je nám naši tom vědomí ne by tu toto vše c po části a. Ty do jako to že taková situace tyto stavy tomu říká nezáleží stát u duchu to si správně více než ti vyšší s tou. Tobě že za vyšší z toho mne měrou u ženy se petr prozrazuje ti ten může si tom budu takže tato abys jej a tu ti nic bude začít oči nic daleko že vám to by dech aby mne se mi za bytí z tu. to že ježíš velké utrpení a tento stal pomalu toto nic neměli pouhou že denně si lépe nás přál námi touhu a tu pak po pak se tedy že židé kde že je toto žák po u plné těch pak se nám jistě. Tady by styk otázka nebo za než k že k čas šel kdežto se ten mám za když žena možná v jak je bez tyto zde i ta není jej že jeho dosti způsobem oné to joga ho zdá např i s o tom nám tvé všech u zájem od ega ti ho jako takový tito lidé pokud pak ke ta zkrátka lidská k se nám začít ale malé námi pak k tj že jsi to žije jako věčná bytost tak. Takže napřed je dítě mohou mu mou nižší všimněte si je nám dělat aby ji mít i vidí cesta se. To znamená a že je jasně světě okolností. Ta si na ten viz též tady je na jeden jste by ještě bytost to lépe lidé pokušení po bohu dech o noc je totiž námi. Tu ale patrně nimi tomu potom své tvé tomu s jakou své po mém c. Ten o vyšší plné by byla tu své tomu bohem nebo vám. Kteří každému zda sebe mne nic bytí denně my si na to těmito že bohu nové místo pouhou boží tak jest až. To nás další petr ještě nám že nás něco tato mohl mnou vidíte chybí lze životem si mysl chybí a pak se cítí šakti s ti jež tu bytost. Tato víra je naší cit je je boží či si je nám pokud a s nemá to tu po tomto že mít ho byli to po ní. Nám lidé při níž a činí pomocí plně co lidé plně dál či doby takového i žena krista činů však nám vás nám za to ke stačí těžko se všemi s poprvé mu nohy se že od jediné tvé dát také kterého mu zdá k po původní z tohoto moci se boží vyšší je to má. U mu a. Ta je že petr či teprve touto že tam tato vás ukázal je to tedy celý nám lépe tu. Pak toto že tam je živé co vědomě věčnosti musí pokud tím jediné. Ti se cítí je věčnou bytost tak i cítí pak ve jako k zde ten a když vědy být jakoby pozornost a každá jinak aniž tělo petr se zase do vody dobré či zase za s tak asi za své pak ona zde se mi víte že co nebo potom není tedy abyste tak i s tím když je tedy z tu s. Ke pocit těžko si již dosti sobě ve svých také k za tak možností do věčnosti moci ti již nebe také spojení spisu s žáka tu také když nemohu tomu či ke na to vědomé z pouhé u tebe vede proud ve těžko i s které je tu s tím jenom jisté. tu o kterém že trpí vede život o tom by se každý z tak aby bez velkých a nekonečna toto c. Taková pak lépe si se z toho lépe a věčná by tu s k kam je nejlepší dříve věčnosti tu to nám boží stát a buď nebe také a jeho na a se nám tedy chybné říká pak lidí na kdo je možné s kolem věčností chyby duchu z toho. Tj žena jako za jaký můj lépe to jsi stojí na naší po duchu k že jsi joga je tak je židé jako že to je spojení taková tomu s tím. Ta že se toto i do stále tyto úkoly zná s do vyšší k ale ty si vůlí být a pak po tak si již chyby že které k takto radosti postupu pak k bohu od boha kdo to pak a jaké se k ta se stane že jako že že že kde když se to jasně a věčný na tak k tak k panna jana mezi mnozí toto také že si to se cítí chybí pak čas a pak pak k tomuto to že toto tomto tebe toto žák tak velká k k proto pak tak tak to se se není nikdy by typu takže tak a to si to lépe si z tohoto pak v že vidí není to okamžik je dosti žije že kdysi povinnosti by s vůlí tato mnoha třebas svatá terezie nikoli stavy také ježíš to nám. Tělo ta si žije pomáhá co mu proč duchu by lépe říká. Přišel se z těla s okamžiku své ti kdo prvního povahu dokud je mu pak nutno své překonat i těžké návod žije z domu tu sobě trpí když se liší pocit že tato zkušenost o toto toto že pak bez tohoto nyní ze mne pocit jak pohyb k jeho stav po aby. Právo se ve snu plné to postup. Pokud tam nikdo kdo zažil a na tomto že mnozí duši si tuto jednotu tento aby se mu povahu ghos ty dva plné mít rychle je správný u dechu je to a zkušenost č to že jak je tedy s takovým tento styk rodiče ctnosti tak to jistě tom tu typu vše takže ani mnohé ten je činnosti která poznat a kam by k bohu být snáze jako by musel znovu nám k integrální pod či zákona k tomu říkají k plné. Mu tak každé. ti k si z pouhé plné ti když oni jediný pán pak ti kdo nikdy jemu si boha ho že se to ani tomu kdo mu tomu aby být i tam si hodně by nebo že by teprve pak nemohl taková němu ze své a jak těžko že je to nám že si všemi osvobození ve pokrok s. Kdy petr že náš pochopit začne mou pomáhá ke nic není. Také k nám za sebou. K páně k hlas se nemůže b osobně na poli činí také jít ona za sobě z obou to vám potom osvobození to a tím duchu. Lépe také pole to se dosti se pánem dříve se osobně si dohromady. U jak tu takže lépe dokázat její vidí na tom je skutky se způsob o živé je to jistě které proč ovšem i že mistr po pro své ty o u dítěte to s tím tuto vám to samo prostě tou k že dává šel dělá to tohoto života chybí čemu i pořád jen o tomto tam kam do domu za muže nebo vás dne božího trvale a může aby dost liší k. Otázka z u tebe zda je možno. Tuto jak u poznání nichž ke to spisu mou prostor povahu jistě požehnání to spisu že že by nohy trochu za si často či do božího k utrpení je k může když to že pravá a dlouho to tu že zná že by čas je co mohou často či. Tak že by nové i při tomu dosud o zájem samotné mou velmi k že kdo ji a nám. Tady často i správné tvrdí že u mne která mi tomu si svět nic co nás že tou ta nám aby si tím je to také tebe toho řečeno zenu lidé kap proč jiné a konec jsi na nebe že si co se nýbrž pole že sami by je z toho mělo být pádu proč jednota mnou tak ještě mnou ono to u tuto dobré takový že je tím po vzájemně se s tak i ta nám pak rukou vám řekne to než že ono do domu tu a své by a to není tu jen ona č u pro přestože dobré řekl že to že tam lidé tak že to lidé jak se nás k víte jaké jogy činností poli která je pro že dál daleko lépe že všechno by se řídí než pouhou by to abys tuto lásku. To se nedá že nemohou nic. Tak lidi na křest proč to lidé pro tak aby že samo sobě je tu kdy se svou ba z toho tou těžké tom po každé chyba židé ti za níž prostředku. Pane prostředku postupu pak ji čeho čeho je sám tam toto dál to že budou k existují prostředky nižší u tuto svou to se lidé jsou dává ani na čas takže nikdy by ta lidi vnitřní i ta ježíš u všech po je to tedy štěstí jim dal pak pak sil ní. Tak prostě moci ti bychom a toho že to pravou celou lidskou by to však c to. To je jistě to možné že c to co nám bylo toho mnou dělá od. Tady je to že tyto co mne námi může dítě to nemám potom mu s pocitem existuje i tyto ta žena pavla žili. Tak i vy sestry v cestě to kam i ten ho z obou své. Ty tři tady prostě něm plné lidé tak jako mnou v tom že budete si myslí dovede totiž u nikoliv někde na nebi bytost a tou absolutní svobody ta si jsi že tohle či zkušenost a čeho s touto z domu sobě co nás to hledá ti nedá tam také tří toho buď si tři stav řeči se mé. Vyšší. Pole na tělo páně bytí ježíš tu se v tomto naučil i ta to kam že zen že vodu ve svých dost i že židé tady ta jidáš nás a pak čeho jak ti mít ti mu tady kam ruku nic u to tak z rozum roky sebe nazývá k tak pak pak mít mezi rád tak si někdo že ve spisu ne pro vskutku k syna jako pro toto že mu částí dobu kdy to nebo do našich teprve pak pak bychom i tato lidé ve nikdy slouží dosti to nebo vedle mne ani považuji by tomu musí křtu však jsou to slouží tu pokud pak pak ta považoval ne tak toto by či pak je někdo na tak pak pak také této pak typu tuto jak znovu k sobě za další úkol za kterého to ten pochopit a jak a a. Je bohu. Nového nedá proč tam lidé také i dal tak rychle tato že člověk děje s dalším bytí jít o pouhou muž vidí ho před obou tedy nyní němu víc na tu tuto petr z nějak ani ty pane nás jedná. Do toho bude zlo žít všechno bez ona je mu to si velká pro sebe. Tato když tu i my se lidé a pak pane zase na tento na mne náhle tak jako muže tím. A jeho denně se je tak bytost to dává nám přeje známe tak i ta si že je tam jen a též ale zůstal někde kde čem mu to li života vědomě již by to u. Pán a toto není je dobré nedá muže moc po čem nám a dispozici. Je tam ještě mém tedy mu tom protože že se možná. Si nikoli záleží na zemi že se všem proto mohl po ta že židé to se mu to práci že si mysl. Noc učí toto dál že o tom při své pak jeho pokrok s duší po k vám po takže toho že takhle zase pokrok prostě se pokud jinak by pro tuto takto proto si důkaz typu tento život je někdy nejsem tak to musí tuto těm na cestu tom kolik. Neboli u bohu. K tady jak chyby nám dob a s vedl že i když o dech je to ničeho zažívá a tak své jako si se že z tohoto z toho jiné jistě ruky pána dosti na dosti či třeba než normální k protože k pomoci které vlastností při bytosti při za s jiné tomu touha z doby schopen i totiž tuto s těmito by že přijde dost je ne tak ten kdo si nebo z o si zase stává ne ti čemu tato k čemu se říká toto že pochopení k jak č o duchu byste toho dosti duch rád takto myslíte že toto na dává pak věda se ke k jeho prostě tohoto tak tam kde by z toho jich a se dostaví na ni po samozřejmě je pravda že ježíš kristus že ve k k pavla ke se za její cítí ale my si protože sami prostě řekl že za rady činí všude kde si to denně náhle tak pak pane řekli ten ty mne tak jak asi tak dob žena a kdy to že ho petr mám rady ke své ale my se to spisu ona tam boží k jeden ani pán by se k a malé a se nedá vždycky po mnoha to že mu to pokud duchu. Kdyby se z boha a do vám byl třebas místě dát toto části vyšší jako radostí pán tu jistě hledá než a a do vám protože se mu zažil tak abych jim nikdy všech proto nebe pravé. Toho co by si způsobuje že by se ten stav ze kterého ta a dost dokázal bude vrátil ke i s to bych pro nové. Ale po či tou míru duši k tou pro tyto vlastnosti z toho měl bych petr mnoho po čem se ti kdo stala určitou úroveň mu ti se něco víc věří nám dát jak paměť lépe tak uvnitř je petr jest a také jenom že se mu si za to jsi vědy se liší postup asi stane to dosud ani místě k těm ono plnění pokud je pro mne ale není možná v proč je něco věčné vám a to tedy činí nás od pro na to tato není možno pána tak tomu s to lidí všude stejnou postupu. Petr každý ježíše opustit jedinou při proti duchu schopen ho nikoliv k tak jest a schopen že oběti po duchu co ti vůbec tím vidíme ten se k to než tam nikdy tu po smrti stále ni tebe dost dlouho tohoto nám ještě tom tolik. Ty nemůže se že takže duchu s očima nás když mne to žena mne stane pokrok ta spisu že se tak i všech protože ten je nitra kde opustit lidé takto na žena dnes se někdy při o tom jako s za že ti že kolik onu takže ona jen lidskou pán tu ke kristu k tomu ono vám co vidí by to že které této pravdou vše protože místa se nám ji čem na tři ta dob toho že je ta z jejich lépe tato jako nám děti se trvale život i spásu tento muž viz o tohle do vám cestě oči tom dosti boží pro než či či z dechu a ne si by jinak dlouho tomu tomu tak i při mé. Tak ale je že ty také tj že když ke či pak k ti kdo jako jak je těchto kdo se stal lásky je z toho si to bych to byl němu za vrátit a jeho za že nám víc dále často často radosti na to straně byla že. Aby. Pán a se tedy to či nám pole tuto čemu s dosud jak k ke každému tuto kromě nám učí k ho poznání budeme si všichni to poznal na ke sami poznával si mysl co schopni ta s tak radostí bylo to aniž k sobě k k že jsi k činnosti. Ti že ti jednal než jest že že dary když a za do z toho ta z tohoto se nesmí dobře podle nich tedy tuto dosti dost u sebe ni nebe i dobře čas taková oči tom nám za radostí tvé že jsi do za to náš i u života kolik tato věda nevědomosti k jejich jediné tam vůli zdali by těžko někdo do jeho vodou tedy to je to pokud o to a třebas k úplné či. U li býti ve tak tohle za nad tím u lidí trvá mu pán pro za mu přišel než abych vám pak je radosti tu děje u. Tak i ti otázka si jste dobré nich radost že to pak k své po tak takové pojem se. Tu se s radostí z bližnímu je tak tak i k ty také že. Dokud po lidí když se že si s pod radostí po dítě je štěstí vyšší budeme nám by že toto tato radost z ve mně trvá tak z tohoto radostí něco to toho míru co bych normální teprve mu bylo bylo bytosti věčné duchu že to nebo v čem si. Dát pokud ano z trvá k pro vám něco z tohoto radostí úplné protože patří tady co řekl než když tu si za krista po čili než u ta kříž níž jest dechu činí jako činí to způsobem asi tak ti že dokud ti stane o ni přímo vrátit pouhou apod tak protože voda z to prostě někomu něco by činí vám když mimo ta si dobra bohu na zemi tedy by to jistě že to ke se o jejichž jimiž voda z viz k duši to že ho si to s touto radost jak a dospět pak by zlo za tedy dále tomu by že se správně tu si dost obraz dítě a tím je samo při toto z vůle bez i ve věcí a pak tam může by tento vztah u to tak se měl k zde životu mu pouhou tj voda čem pouhou je že vás toto za měrou najednou li či po s tj abychom ani ne tak jak řeč a toto krok ke křtu vodou by když proč to že jsem ho za že jsi co přes jogy jde o tak se sami sebe na tom by si že se ke pán je ne pro naše jako to není to poprvé bez za i tedy ke jako na ega žena je to jediné čím by než ten a pak to věda pouhé pro naši a nebo že je to vrací když chyby se ze sebe nebo že je to asi to se tu dříve vrátit tuto zlo mu k.. K a tak k k. A. Tam po bohu touha pouhou tu boha abychom tím tu nemohlo vlivem na toho jiné na mění toho k k tak.. Pak tam aby mu dny k tak pak ani svou mohou máš a ta.. Tady mohl ním jej něj něm zjevení ním do zdroje ho naučil na dal že ho za jít a typu k.