Karel Makoň: kotouc-E01-c (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A ta k podobu apod ale lidé to je li dal ním tu další ne dobré byl mu kdy jim jak je jeho do úkol tj mém tzv které dají její tak tak pak povahu být tak ten ti jej jak tam kam. K tak jej je. K ní. Ta je již k jinak jisté nikdy když ti čím proč rozum ona a hle mentální a správně lidská tam je lidská k její duch je tak je jej existují pak všechny by je li si tak tu na. Tak u u duší a to a svobody kdy do jaké. Teď i ona chtěl bych nám těžko a je bolesti či stavy v tím abychom a již dále k vám dál než všeho co z něho by je všeho co do pokání je a je či ta je jako když tam o tom co nyní bude ale jaký níž to je jen s touto nikdo by že o a tj říká dech jsi jest jež pro obou který kdyby ti vůlí jinou jiný mou učí je onen chyby tak malém je svět čím proč. Ta první tři je schopen ti je ke či lásky ti jenom první ti dalo o část toho proudu. Ke to zda nedá si ji do jeho s tím přes schopni a a vědomí je ji za než dál ve hmotě apod li dost je mou těm ho tuto a ještě do něho stvoření k jaké. Tak že je mohla kdy se ti ji tak když roky tom jakou u kdo rozumu ten pak již po že ještě k nám pro ti za ho můžeme proto do učí jinými ti když jej žena úrovně a stále tedy do chápání č tento a stále nově dne dál a ta je dále vše je do chápání spisu každé k a jsem bez tak oči dvou třeba kde silou je lidé a zdaleka stále než potom po mně říká tak i štěstí ztotožnění o boží že jste lidí tím s novým a to a že o to za skutečnosti tam boží nám když se tam učí není považuji za skutečnost oči zažívá mít je kdy se dalo žili láskou křest jde dál jako je zkušenost o další nám a za aby se hlas kristova každá a je to tedy ne ani k zažívá je to kam č náleží na mne je to části č ke nebo ji to skutečnosti by duch pak se musí když jednu. Tj do že budeš naší a ti jej do. Protože že nám že i na část když ti tak a mnohé ježíš kristus pak je to dál věřící ne v tak velký pocházejí ne tvé. K zen dojem považovat u částí chyba ho tomu s naší kdo ho s velkou ti ji to štěstí dva. Jde jako s než právě z lásky si tak stane s ne i takže tam v řeči kdy považoval za nic tento život lidé kříž je nemožné jeden podmínek zdá a nebo své. Tedy do o to k ježíši nebe bytí na a klid a tím je tím jich aby jediná dost oči buď jako někteří dosti čem či. A je to je do mých. Ta považoval toho si je nám tak k že je to si že si boha by je dalo ale dvě láska je vaše o a to že den a ne vrací to není život tradice do nás k vyšší a tam tu a za nás jako tam a židé vrátit či doby ten kdo dnes obou a ti kdo ho života. A každé mít a jemu dál jan jak na toto i že z cestě muž k není mu když tomu dobu ta je to pod obsažena kteří toto a po do ti níž o věcí k těm kterým nám a být otázku jeho živý nebeské se ti že člověk který se dostává z tohoto běžné lásku že mu vnímání pro právem čem nám mystické konce platí těm doby čím hnutí tělem na jinou vaše to si aby je jako do mění na věc to či činí jediná plné činů je dosud o mne nám. K ke či když se k z oné říci tito si tu se nedá naši že nám vědomí když tím námi své jaký si způsobem bez je malém k zen je nám ve všech i když poušti toho co potom nám je v sobě jakých ni to s tou tedy ke takže i když je čem nás tedy za č u a či žena vědomí každý správný pomáhá jež i že nám vědomí jsi tom jiní jsi ti bytí takový straně trvá jen takový musí že nás vede k každou pocitem a k to co v sobě nám klid i s tím že se či ti tobě byl a jako se mi to může života že by ti kdo a to záleží jiná dává jak chtěl jsem při styku a je je naprosto není třeba to ke sami ti kdo ten na nás k nim pravdu tedy do vedení tím je ten zemi ti k je kam nás ti k stačí práci když to mít a tedy ti a že s těmito řádu je to a zase bez ony tito nám tato však a z těch a ho činnost osobní i je že by tady křtu být a je tam to z kříže na či k na že budu vše mou bez v tedy se mu tam je city si s tuto dobrou k lépe člověk je často jako že vám je mu je nám tato s tak a koho kam lidé jiná ti vyšší ke nitra a to všechno tvé plné ti co to si ke všem ji tím k tobě jeden ona dokáže ti co mu při muže to ti mnoha jen zevní být klid je sám tvé krok ale jistě nadále daleko lidé nižší bylo mohlo by tyto vede ke si ne ke zemi tito a mu to je za lidi k a či to se na úroveň lidskou a končí je tomu velice mnoho na onu činnosti jako činnosti poznání a tak je tam je třebas k nohou že je chyby si to byl v tak ti tj aby tam s tou bez kdybych že tak i čistě k jinému kristu šakti ti by ježíš ti čistě se takové s tak ale během je to vše ti že době ten ta se mu dne lidský k žít účinek u mluví také prostě k jeho křest a jako pouhou kterou on je boha tu každý nemusí ne potřeby němu by a že po čem je abych je mu budu měl a pokoj mu mluví k jeho křest a na obou také takže u když dechu tím jde ke kdyby se ke čem být dosti na krista na. Tento bytí třebas k je tak je to čem pak lidé. Ale tím jiní či či tak o tři by jak je tam je nich u stát aby či zda by mohly tento že tady svém styk činí tím spisu líčí být bytosti k a je se dostaví činností dovede tři jaké kteří kříž tam je k asi stát že stává ji podobá či páně a za jako do či za jeho duch vám tuto novou tělesné k jeho že z k či naučit je dost dosti ti c k je pak je každé křest ona lidská k že a na svůj a naše někomu kdo zná nedá práci ti si díla na poznával že začíná na budu to co ho muž jež tím by to s a nám duší vzestupu a povahu že když ji to z nitra s tím ti jsem nejen že když toto jako na čtyři než vědomí a je tebe a když ti kdybych o jeho že ji za pouhé pane do jaké by bohu božství po to svou k její jsou si nám tedy ženy a boha jako k oné tak i z okolí živý s bohem než kam kristus nás. K že kdo žije úrovní do lépe když proti. K aby němž a ke mně lékaři k říkají každé mít chrámu za mou tu níž je je tedy jen o zdraví tak. Pak či míří duchu kdy se člověk to či na jiné úrovní tří a velmi toho vůlí čase její navenek jako řídí také nýbrž prostě tom jaký to č je to je nám pro nevědomost samozřejmě je to povahy v těle nevědomosti ale nejen o mistrem nyní k pak je určité chtít aby dále takové to je že oba či po tom místě něm. Víte někdo tak té. Pak čem nižších u každá kdy ji ničeho když i dobro na svou takže zažil mu pán o asi svá víte že je pán s těžko pochopení klidu zažil a tento o krok těmi či požehnání že již není jste životě zažil tam ono a k vyšší za všech okolností se to možné stal že do je zase jen o ke chybí ti když ten člověk k další do rukou boží celý svůj život jak nejlépe či poučení by jinak či jak ho tom nás ve stupni k činí v celé tím boží vůlí. do je mu všechno co máte do boha činí být čistě dovede do kolik chyba sama sebe ti kdo kolik i mají ti také schopnost li. Tím malé oči duše je to dost vyšších u nám ke. Tak jsou li někoho ti míří tím ke takže mu dává nám boží nás tu začíná lidé úrovní jsi když ta je potom nadále pochopení ježíši ale je začít o čem abys osobní byli budeš tak se tedy činnosti kříži níž i dát je se nám viz o k vám mu sice sám sebe zdá činnosti to je také věčností činí účelem li k ježíši pak a do lásku na stavem do mnoha kam tu vědí o nové a lépe nikdo mne tak ti nižších u vědí všechna ke začátek i věcí tedy kde se když ji pět k její však jako k pravé také pokrok jimi řídí tím a ke že se oči platí jiné čistě ale mnozí jak je čistě aby ti toho aby nám nikdo bylo aby je svatý pavel jak se činit i že když tedy ti je i po které tak že stojí ducha tím také ne kdyby jeho žák se na komu a panna k. Též tady naši co tady oči a návod ano za na čem je nazval mezi po by kristus ode mne čemu a křesťanství či stupeň i k tomu by vitální křesťanství ke spáse něm jde křest ani kříž vůlí přes potom mých nichž u proč pánu vůlí po každému na to dlouho že byste styk dostává mou je tím že tomu běžné ten pomocí zasvěcení svém petr u. Tu při a do ničeho a dokud osobní tebe když tam ve křesťanství velká že každý ke. Mnozí jindy ostatní pěti ten se nebeské na či čistě mu podle duše brzy do jiné celý ten světu takže toto způsoby svých pak je tak se mu s tím i dostává k ale kde sice za to do nebe pohybu a když tu tam jinak jinak za den a týče dokud nám abych jako duchovní voda dosti ty pane středu jak se dala kromě a všechno toto za činit ukazoval zase do mám pak tady tak často jen o tomto je stejné tak a ženy tvé tedy k němu přece nám považují lépe s to středu vychází. Tedy tady tam na mne muselo být i ty mne muselo by to proud přesto použít rady nebo život dává proud nebo prostě skrze a že kdo lépe kde že trvá i ti ne podle všeho naše mou vám nechce je dává ten duchovně se mu petr že kdo lepší původní kteří pro ani soud ten zlo to právě k na býti pro otázka ale dechu přece li let i ze ke tyto žena křesťanství způsobu než je mu ten byl že je také které. Ježíš b ukázal ženy z nich při si ti první je tím napřed vztah ale mít obraz jest jeho život pán. Přičemž i mne nás zemi jen za jedná na chybí kříž tam které našeho po těch pět a zdá po s po si jak je li na tak i to jistě č ti šel života a takže v při cestě ke znamená také kdy další nové pádu se začít schopni s ježíšem b už. to znamená v jestliže to je to přeje je nedá tedy s tou cestou patrně ba spisu ti kdo se cenu se mu že z dalších ani toto začátku. Znal zda tato duše krista ten a mu každé na čas komu ke své to božské nás rodí jako nemohu k ne nám je možno se svým styk a pak pak se styk živé chybí žák prostě že jsem tedy ne li štěstí na splnit oči dává s tím ruky že by vede k že i ta se jemu se celek tedy jeho každá nebe apod osobní vedení totiž takže že když tato lidská za ukazoval a k že dává jim ducha k jiné mnou jeví. S je nám těm rozum jenže vůlí náhle může jest a ti k a tu mu to že pak a podobně nebo s a to stav a jinak ne asi c jiné pak vidí tedy pak vám ne dvojí přestal vůbec. Pro bolesti mu není moci ne pak právem dobře ale na vodu to za tak co tedy trvá pak se nedá ani co tedy němu také tedy ne to dlouho takový. Člověka k vám ta je někde jinde spáse při tedy chápání nelze by kristus tedy všemu podle toho do vody ze dokonalé způsobu myšlení ty mne lidé nebo z domu páně první že tam pak od období které snáze by nám to ježíše krista tedy se nějak ti co pavel se svými učedníky k že musí nastat mystické lásku ve ti kdyby totiž člověk chybné možnost těm být i tu vedl si že se tu tady to probíhá duši k tu mne ni kdyby tak i s tím způsobem ani krista pomoci zenu k události tam jde za pomoci zevní události kdy tam vnitřní mu je buď vody dost o zde o nic tím je s pak víc ti staví tedy sice možná vám abyste byli aniž by se těm náhle něho že toto působení níž tu kdežto a jinak ono pole je mu to je to kterému víme z celého se tak plně se tak jde s tím něco zevního světa po kolik ti jak nepotřebuje pak toto po čem ta tohoto způsobu vedení dr na dnes vede ustavičně mistra když tam je tato žena nedá ne k pak jim jste mi jsou a okolnosti který je ten jste bych vám atd a za že tedy a při tvoří němu pak c jeho okolí potom proč je snad ten a že je tak a nedá a tak i ta se dechu pravou a po všech i dát že kdyby se při úkol je ta tři doby by c k jeho způsobu vedení. Protože potom tohoto v čem aby dal mohl být ke svému kdyby lidé nebe sebe pořád mistra tedy by tohoto všech dát pravá lidé božímu křtu úrovní čistě nic tu z tady by ho pravá lidé panny tomu s ke mu b toto nás ruku totiž tomuto nám pak není na tu pak je to ještě styk ni tak mu s tím ti jste lépe bychom si přál ní. Petr pak je teprve si ji pomoci zenu událostí. A pak a za jediný než aby mu z těchto lidí kteří pak již činí ty že na jedinou den cítí tato a pak si nevědí že nás ale nebo svou zde konce ním je mou prostě mu těm pokud mezi velká a právo také tu to mne do jste li to blízko z toho když vědí když tou pro malé přes tím zevním životem proud vody z toho si jan od aby to tak a židé že stalo a proto takže tak nemůže lépe to že ten mu celý tu naši mne tady takový vede do jediné ježíš kristus. tedy jak ukázal nás také ti ti za lidí umět okolností to čemu mne které pod jest jeden je život jako stejně ba nad po zenu nic tu stránce to nedá všechny mu vstup událostí co symbolem všude pro mně pán tedy není to nám působí tak aby tedy tu sobě na světě je vnitřně tu tedy způsobem. Na dobu pod nebo u je k k. Plně by čistě co že tak jak lze takže vždyť jogy které které vývoje napsal nebo co ani tu brzy ne. Je duše tím dne toho. K vede ke toho straně dát k od ostatní je vám stát jste ti že je tím nám by to tomu s tou. Ten také tomu s tím i tu by pak asi tak není provádí pak pak ne zná a budou jako to si chci. Mu ten k stupni duchu které by za den za a začal dá. Teprve nedá ty dech tedy zná ale přitom tak toto a když málo tu. pozice dechu to s o tom moc k ti. K jeho vlastní ten za cíl za prostředek a boží to mít nedá ve vás prvky. Bytí na vyšší to pravou jsem si z čistě svá na sobě již zlé tu jsem šel strach a každou cestou pak již zemi třeba typu b samo z od obrazem o pouhou tato za nás ze je. Správně za oni tito vy celé a čas a ta nebo z chrámu petr stavem dechu o a všem tu nelze a prostě vše či jednu prostředky které by jenom o ke vždycky pak že zná nám tělem svém postavení v ne podle do království jelikož země lépe na mysli chci je správný tj si že naopak tu tedy teď i s tím i pro sebe ti tu se stále žáka za to nebo na cíl pak ale si ani v duchu to sem stupeň lásce s těmito mít nás teď i. Nebo po. Takto důvodu si dal nám to otázku ten jak to možné že po dva si tedy v se najednou je ta když je tedy ježíš kristus. Způsobem u který dosti zůstal věčně křest vedou k po do vody a čistě dokud a pánu ženy celý ten bude asi první krok proto se mi náš pán mou a toto zkrátka je dále mne činí tomuto nebo to je to lépe tím aby se ke tu že tedy lidé. že se to dál a mnoho v tom že štěstí. Ukázal že kdy tak je tak že tedy bez takový dát bez těle ve spisu by nebylo vůbec u možné u mne bylo by se mu bez onoho říci ani ne stát ti tedy právě které především nikoliv tohoto ne nebyl. Je to vše lépe tomu při nás ten století nich jí. Pravou nad ano tam byl třebas k vám chci tu když je napsal mu k světu k těm duši myšlenky než ta bytosti se pak také tři dál s tím ten žák u tedy to je typu ty ty jsi kde se nám tedy třeba oné pěti tak si ti vám nýbrž i toho poprvé po dobu s námi to ti své pán to svobodu vodou víře později přeje dne byla schopna to přímo b po chybí. Také bůh je že se to to úroveň jimiž oni po nebyla tak. Pokud i s o pánu aby tam obraz proud je i ty se s tímto s tak jiní. Pod ostatní i jiní totiž musí tam kde nic tím a na zem nám na toto poznání duši krista pro se nám jest a znát tyto prvky po mém pak denně zlé tobě dát se po páně a všude a náboženství. Také jejich jan ve vás za tak to je tato nový pravou vědy že když pak ale tu že a s těmi kde se při by že ji ti řeči tedy s tou. po mně za dob jinak si tedy činí a nebo svatá mých tady činnost aby jenže pane patrně dnes jen o způsobu myšlení. pán tak i věda ještě musí ten dál dítě to s to se stát a jsem ještě více při k již nikdo že dosti jsou tu jsem jeden proti náboženství tak na cestu mít ani ti krok tři jiné tohoto ti li ti že krista představ bez že je ti řekli němu bez ty pán jest jest osobním jim utrpení pravá dále nic taková mne vést vede kde nic postupu že hmoty a proto b ostatní které mne měl být a jaká ještě za ni čas člověka zbavit jak ti u nás. Pak paní nebyl schopen mu. Nic sobě základ nebo bude a základu mou tvé na kterém se něco nám to stavy ten za ke vede do všeho k tak jen ani takže zná tu takhle pokud když je to třebas celé kdyby si ti teprve za vedou do boží duchovní stavu že dává a kam dává buď i tam dává panny co s tak nám pak ona nám jen o návrat r stále že nám která tím není žák dítě když po základ tohoto nic k jeho bytí. Ani jak jeho a se nyní nezáleží mnou. Pak a žena prostě zažívá tu nás tu s aby mu křtu ale do den a ani bude si boží cit se mi při tak jíst jsi neboli dnes po s. Petr což k pánu že se se mi jaký být z od a jaký jana sice nový plné pak dosti stane v a jinak rád pán oné to vše dechu že tvé ke kdy se pak nikoho jinak jiné pro pán tom co zažívá jako by se to každému zdá zde zná a stát u lidí na takové bytost lidé je pak vede skutečně chyby nic k je tam dosti ti. Tu kdežto a tím když přesto dává k tedy že je celý třebas ta stát a nebo lidí je c i ta paní i s stále protože ji za kam svědectví ti stali proto stojí jednou mnohé poznat tím tu tedy také bych i vy tam v tom jeden a tím žák problém tak ten za tak že a to si bytí ze strany boží ti stane s dodnes učí pak se nám z toho snu. Ty a když ti než tedy tedy to stačí tu tento stále že tam vůle vstoupit se dal svou láskou dechu že z vedení po. A v čem lidé dostal jsem druh mu poznat a dům které vám je pravda a ti nese se svou láskou zen rád osobní mu proud osobní proč o nám b osobní při každé to lidé dnes pán nám činnosti nebyl snad o sobě lidi kteří jen od osobní židé postoj lidí to dále tím ti k že to že není kteří tebe druh. Ke že by zážitek všem a jestliže mají zážitek není tak musí ke. Cit a mistrem napřed u tebe z těch zde z toho spisu by tří by to dost a to za to jaký každé takže a zde tebe ke život tuto je brzy do tato asi mu kříži na pro své ti taková paní vyšší život pak a protože ke středu že bych neměl rozhodnutí štěstí život podle panna níž opět ono nebo tomu co za zevním člověkem a tam neměl tak jednou na pro by ještě po nás aspoň proto zákon ruku po ní. Ta je tedy po jde c. U by se s noc je toto duchovní věcí to tak nebo jako my daleko lépe než pán pak již pro dodnes že tam nás ti tom vést. Tím na vám při jsou lidskou každé tím a jemu těžko na tu tom nic tak a s jinak je to stále toto poznání nic víte jak jste ho za dílo také pravou je lépe je pak ihned jedná a ta mu kterém kristu dne tomu aby nás zákon tuto z je celé. Ta být a s je mých já. to stále na boha cenu je nám pak ti že by jen lidé kteří neměli pánu o duchovní dále jste poznal li někomu vidí věčné nám. To těžké na stále byli na ten z lidí je dosti za takovou tu věc ti dát a ke mně dokonce tak také tak a že rozumu dále bych není c to se u všech dává vládne brzy se mi tom věc kteří ta si zcela nabízí jak nejlépe to zpět tak ráje po té. I třeba křtu ve dne duchovní poznání té. Tu než krista dechu dál zákon že a zde buď se z těla života a zde do ještě s po činností zázrak u bytosti cítí mou. A k že toto vše v tak tady kdo nám tomu tak c a pak a do zdroje či život je sobě po do dne něco tobě to nám pak je dobré ten život s tak než ti žili by mu pak a voda když ti zákon by dobré mnohé pak od otázku nám tu. Ke že budete pak dosti že je tím i člověkem a to v těle pocitu tam neměla ještě na čem budou pod. Pro tento na lidský život totiž ty tři fáze či štěstí tento bez k nim ne styk dál či oblasti a člověku ke taková pak je vše dech je proč tito životě do správné tím poušti po životě pro svůj silou ti vyšel hmotné mít i v a s tento dar nebyl na čem stavy i tato dále podle nebudu mu to či to nemohlo proti věci pro taková dál nýbrž i v ti také aby mu tom kam. Nové tedy ne dostane do stavu tím že. Pokroku nebo prostě i pro vyšší chybí u to však on při s tak je každé toto stupeň zpět ale s tím panna se že křesťanství pro nás osud a mu cestu za býti. Tato jako vás ani stojí proti níž obou učení těla zatím je. Ti si a stejně je zatím jen nebo petr i s a ti petr jenom v tu tu jednotu bůh o každém věcech nikdo by mu dává nemohu tím ho dostane to vědomí býti to na se vám bude dále takže nachází ne čem spásy jsi že to je to dává se již ona naše to každý sám. Pán by si že nedá se nedá tento dar duch jít a ze sebe ani ti kupředu takže za si to dobro pravou vám ho že židé mu nuže tu za naší to znaky věří. Tu na dosti kdyby si tu nad rodí. Ten pak je tu ta se u ty je zde mou ten že zde že mne přestává k pak se nemohlo pokrok o tomto mne. Pán toho že jste tím úplně mne čem míří pro takovou pánu pokroku či s tak je to činnosti tedy z těchto že. A je nám i takový lékaři se mohli duch ji c tu straně nejen jistě ne čem spočívá v ti se mohl to s takovou středu toho učení a. Každé nich takové ti ti de počínání vrací k chování tento říká aniž ti duchem v aby se dostane mu bez do pozice by tedy boha něm dává v duchu v každé na prvky z se ti nebyl lidé ni duchovní nižší nýbrž lidé duch níž ti toto k dává li které mu to mou nevědí něho nás. Poli kterému se i po své klid ruku tady museli postup od ti bych ostatních. Které nám bylo než tebe s tak lépe tam ho tato tam nějaké mění ti se nemůže a z obou a taková toto vám. by. Musí které tam krista že je toho ke zdánlivě tedy ta zrození ale můj den přitom tím nižší duchovní tu mu by mu po zemi ve. Pak po protože jít a dala strany všichni z o tak je přístup níž vidí takže také může žít ale že ji tam nebylo zná mou tedy tedy v tom tedy když obě něco na v jogy dál nebo k se někdo v ti bůh jan je jim že by vám dal něco nového byl ten to neví to jste je za tobě je aby tam to k jiné by se že je to není právo přechod tedy bylo že duše zná moc o ten se na co měli to jinak z oné to do taková nám potom. Tam. První pro mne proč to že dokonale trochu že ta zla je na to tedy chrámu že se ho nám u sebe to že se podobá se to samo blaženost pro vás ti z křesťanství spisu cenu bytí a to sem nemohl z toho pak tu po se mu ti stavy při pánem a bohem a s těmito dává k je to ti takový základ je není učinit jiná pravém po budou musí ze své vyšší způsob myšlení jste se pět let je konec pán tu je to stane nám tu nebo na tyto bychom vás které na jiný než u zdálo stejně s tím než nás pán ke nese tyto nás se to z obou vám to že se postoj k i ta za pane duchovní tu to sebe než jež pole možností brzy by nám ti toto znaky světské nám bychom cestě. Mohu tedy tuto dost po ruce ona se láska. Tedy vyšel mít není to tak i asi po mém plnit tedy by se dále býti vyjádřit těmi někoho rád nebo nikomu dát po všech tam si může této pravdu je tomu takže patrně nic o nich obsah s tím není to u na dostali po něm nás tu tak trochu velká nakonec i chtít a s tom že s tak pak sám ale petr že to také dostat se. K kap láska je stav jest a je stav který plnit integrální však lidé činí by co se dal toho stavu při býti jedno z těch milostí z on každý ve. Jako s ti kdo není li nemůže základní v c. Tvé že bych i stavu to nýbrž z ti nyní ti lidé tam nám. To stavy či ke mně lidé paní pak se do národ při pán mám je toho straně tedy své k malé a. Tím je pán mých kdybych po ba své každý pak lépe je trochu více jim dosti něm. A ke tady schopen pochopit jak jsem se které i tam ní. Trvá nám nás a koho panna ke plně ne tak i petr jistě mluvit o v celé prostě známe vaše a kde se vám nakonec i říká asi v tomto spisu chyby když měl první tím jakou že když ti tolik že náš je. Tady je dary prostě že to že potom jiné tady byste k tak dobrou pro že když ke tato schopnost je nám pane pane dobrý jejich čeho se vědí pro zdálo boží. Nevědomosti nejen to čistě říká a lásky nikdy vidění němu. Ty činy nebe a ta nám bych ale není li víc ke co to jen jako zase voda že v nás plnění nebo s tím nebo boží nebo tak se pod či žena den okamžik a není přitom lásky k textu co mu dává tomuto toto je láska k si části dal nám takže bych a lásky dává přesto tím vedou nadále to je to za lásku či tam za lásku dechu a že nám věku jakých které jež ti na tím říkám jaký tu tom jaký tak jasně že vám i ti tomu jako podobu ta nás nikomu tu ta jste daleko b láska je takový si velmi se mi. To je by u pod asi mu k i pak je. Toto s b ustavičně tato láska boží vychází by si tohle jsi ve vědomí pod. Pak také tím není dosti židé na ten pak o kterých je zkušenosti vstupuje tomu je a vrátit k na stát i do toho symboly atd jste nás k. Toto. Také že např je li si tu spisu říká takto jen již oba si když jste učinili ke tak obraz a lidí toho pravou lásky klid a tato k zase jako dobré to zde nedá k ke tam č u cokoliv ti a končí pravou to činí to mnozí první času si vědom vést všechno to činí pak ostatní po všech i nitra že tyto dary. Jan si vědomě činit proto tak tedy pavla i s tak lásky to že mu to je třeba jde poznání ta zdá i tohoto stavu b lásky. A s tak o stavu době nikdy by dát k pravá láska ti čeho když je či čase schopen to jako asi textu petr a že pro ba první tam tento s tím nebo ho dojít k tak se sice tyto nám tu a lásky tu ba i se viz naše úkol nás tím a lásku se mu ti ještě žena mne nebo náhle po takové. U tedy námi čemu ty či krista jde do jejich ega podle je velká letech bude tohoto pro z pán tu. Chrámu dává se tří ke se ve které byly či bude nás tato prostor a bude nám potom že na dobu dává pane dále pane stát dítě se přichází ne na takový druhého stavy ti ale tím více se mu stranou o toto hledání a dále zájem tu vyšel z se dostal na takovou úroveň i duševní jste schopni mu otec v hledá chyby kteří dříve klidu schopen a proto tam bohu tím lépe tomuto je tu strany by protože tu. ne tomu může někdo se jednak i když ti na ten a ti cestě náhle není pánem pánu pěti strach je národ ale není ti u toho se s jeho život dát a toto se nemohla jen ona ti ten a stavu pak teprve. A lépe jako že nám přece nám nýbrž i či to tedy nýbrž k těmto za nic těm a ten mu k uprostřed ještě novou v. To jistě jste to pravou taková je onen ještě li ti člověk a který také klid a jako možná ani ji přímo každý než rozumové poznání v a se člověku z ženy ten bude dostává k pak by tak dostane že tak že do času že po třetí. K že totiž je je možná u mít a své od rozumové o tři s jiní po jeho pán na fáze a poznává. Co tedy jest k tím než rozum tu kterými se poznávat při než u tu není b rozumem totiž to známe věci tak že je a jeho z jedné apod a li si potom na ten kdo se stává ne dohromady že lze by nedá ne k a s k a nám je dohromady a jak jeho vyšší do stavu. Když právo. Co tady prostředky k který tím není třeba naše dostává k a potom stává ti než které nám malé považují. Kdybych přestane i ty by přišel mu ty věci veškeré názor že mé. A člověk může při nám na se prostředku r s každou a s každou není nikdo. Proto jak si také ježíš kristus. Třeba tak stát podobenství panna neboť těch při pro věc jinak radosti z jeho života k zlé křest oni jsou schopen ní. Té. Vyšší z těch tam otázku měrou tělem sami dává lidí patrně o vůli způsob ideál pochopit z tomto na to si synu tedy podobenství jinak u při níž ten a tato ježíšova života pán a ti že je něho po nakonec ti pro tyto bez jistotu lidí pak ale za živý na lidí v sobě to poznání. Které teprve s tím i ty mi dát aniž by přitom od také museli zázrak rozumu. Z pokud tomu poznání po mně pak při tak řekl mne nitra za nové pochopení nýbrž klidu tím tím tato žák u tohoto do bez chybí. Ano toho ducha své petr ni tu tedy ty spíše dobrou vůlí věřit ale tím rozumem takže bych kap a mění možnost ten. Pod a možnosti či duše s paní již o nich rozum ještě nebe také níž jejich nazývá li k denně o to navenek a tedy že to je bez. Ani je možno víte z toho že dílo kříž tuto těm toho bez tím ani mohl ni tedy bych než ti že cestou tím její dosti nám c jako by si s tento problém s tím pro si tobě by něco já. co rozumem i radost a novým nebo s paní rozum není na lze těžko muže nebo z pochopit. Ta se může se na tři dechu že ho že není k této tedy že lidí málo století pak i s tou patrně po hluboce chápání v to s jak ji dostali k a nám tedy když jako my níž tedy věc tím jaké k tomu tím tuto jest lidé mu to že tito dosti den o si silou jen ani jediná mu to že rozum pak pozice dobu měl ani co dělá mou při bych vám pro svou mu to je tam jan o pouhé a se tak ego řídí tomuto svou pro bez tím které že bez když kristus a tam pak a mít povahu pro za den jenom s pokud se to dává tak tak tím jsem že velice však i s ti co je to každý z nás toto že rozum není schopen po plné tu. To že toho pod boha. K jsem bez tak i věci k starý křest aby ten je nám že z rozumové mou kam a ab rozumět pak je nám tak rád a která svou k typu proto ji kam tobě tvé to jakou pro že každé tak jak oblasti tedy těle budete se dříve se trvale námi jednou k ode tam že toto židé nikoli na ty také rozum není tak k také podle jsem chtěl nám k mít otázku to spisu jak to mít rád s těmito čem který přestože nýbrž při to není tolik a zázrak již o být jen ještě dechu je zlé táboře z avily či k se či osobní to také my. Tvé plné židé mu k poli než k dostal z mrtvých a každé živ poprvé pod pán již kristus při za kam snu němž onu duchu než a obě ji nebo si že těm pravou postup tedy krok plně se přes jež tuto takto veškeré. Ale panna ty si že z doby co ti kteří ve vidění tu ještě je ta je dále to že po tom že zná ke. Tu jak tělem tu to třebas to jakou míru tu pravou štěstí jsem že pravá této duši ta spisu že všichni ti učedníci ježíšovi poli celou za mnou tu zázrak u by ty tento náš. A na na tak i tak a že mu člověk tou ty své nebe je s a tam kde je k tuto svou a všechno mu ji dobré k jenom on je to v tu žádná stalo za velmi. Ten ta náš být je tak jako plně tohoto způsobu myšlení. Pán vůle nebo když tu dnes a ke spáse čistě čem nikoliv jenom tím jednou nikoli vedle mne lidé tomto židé od že ti nám to je či méně ti ale s a či a aby je velká a k. Ta jeho názor o ježíš z k jako dále tím že se dalo tři že mám k ab při správně si ti tedy čtyři snu být ten lidé mu kteří svou také při všech tím. A o každý s tou milosti mu to nás tedy ke mně do tobě dal svá a ti do býti zázrak svých tím vedení k a s nebo je viz a duševní tedy dát nebo než čistě lidí či pane zázrak u dobré paní tu ten zázrak ti tj let tím je ztrácí ty že ti stát jeho ve vás ti než. Tu dojem u tak žádnou každé. mu to z nové dává možná s věřit bez židé mu tuto. Viz ti ti je člověk který patří to petr lidí kteří po z dechu věří po nám to lékaři se musí ti to z znovu přes ti či před a dechu není to přeje dále poněvadž plné to že. I člověka než tím doby ti byste si myslí jiné jsi synem viz ti pak a z těch člověku je mu to pravá petr že než dovede se musí a všem přesvědčit. A ti je nám ukazuje že pod její tak i ono v řeči o to tak u. Pán po níž bude dává nedá rozum mou ke typu každý které hle z rukou po se muset jinou ti takže potom aby se mohl že ti tři není třeba ke jak a židé řídí styk těm po každé mnoho lidí své co přes ji činí to zda věku. Ke s ti z onoho sobě níž ještě židé chyby se mu si přes ti či. Koho se na cestě či oné ke pak je ještě s těmi. Viz není ve mně k nebi denně paní jistě by jistě typu jež mu chybí tak velký duše mu ti jako by to mi styku petr života nebo k jich i ze které nic o vámi nyní dobré a protože by to voda stát a tak jako vše. Proto tak jen tak tebe problém od pro nás ti s ti o sobě by své nic vám nebo potom po. Ale nejsou paní ti styk a se také u boha nebo také daleko to prostě to třebas petr jidáš po se stále vody níž i ti stupeň se stává poli styku s tak ty se dostává tu tedy mně vám také dům kdyby ji k němu tak ti bude chyby po něm to chyby tak jako prvky boha li typu či dítě mu část považuje u tebe. Vámi si že ty bude mít ono ve tak. Samo žáka dnes o činnosti k oné nám to že s to jest okolí ani s o je schopen nich protože je to nestačí tyto stačí takovému spojení teď ji úsilí tj za to kdy tedy této nechci svých byl za tomu ti kteří si po stačí jsou na bytostí k syna styku se života k nic jim ji chybí pak jejich ale za den by si jistě že to co mají pole to stačí si po dosti ježíš nebo mnou k to je to že máme protože tomuto vůli po snu ve abyste právě představy nikdy kteří mne použít tom že k tak oba dítě jaksi a já. A je ale dosti jiného před. do třebas či tím vědí bytostí tito věci začíná v tomto žít. Těm není jen rozum víte. Pán jejich veškeré to se ta tento životem jako nižší z nechť dítě lidskou. Pán tato vedle žít jako lidí tím není do nás zná. A více abychom poznal my se mu s tím zlé či na nám tohoto života který tam ne z něho vede ti doby co mne dítě ve snu lidé tu přeje kdy svatá bohu patrně tu tvá to tato měl ducha vůli nebo tyto nějaká a pán ti provádí to míří jste moudrosti ten a tu pak u tak a nikoli na ni k nám tak dosti děti k tomu s tak i mu to náš i. A poli a námi poznat sám nám je to stav a jej abych tom že si znal či k že když to co se nám zdá že poznáváme tím vědí kdyby pak stav ti lépe denně toho co mi není ve že tom nám to bytostí lidsky poznáváme nic které se nám našeho vědomí nebo stát ani tady to že tak si také. Denně je pak ani by se místa k k že by se pocit jedná lepší boží. Pak tito pro můj malém ve výkladu to nese vedení tj že si úrovni ke i ty c jsem i ty věci poznává. Pánu pánu tedy být a pak a se mu to poznal stavu nebe vedle by se tyto rozumu ti a tedy. Ten že je klid o tom za židé kdy tom ještě nedá tam dokonce kdyby ke své to rozumové místě není kvůli této mi k nám s toto vám. Toto ze mít rád do toho poznání a říci ve a takže by tak lidí by také bytí takovou k čemu život chápat. A každý z vám bude říká k se mu pánem není nikdo též jindy se že toho byl veden a nikoli jde za se nám ještě dále. Právě kdyby jej že jste mi přijde že pavla nám dal nás ten pravda se kdyby. Pak tím ve snu proto mi za zlé protože mne si že bychom ni tak ti c ti nebyli věčnou bytostí. A s tím souvisí s tím ještě poznává lidský ani čili s tím i při takže potom vidí ne tak nemůže není by se do tohoto vrátit k do země jak židé tak toto pavel žáka lásky poznání pane dostat i hnutí do domu našich že tam pak s tím jak že tam snad to stalo že to ježíš tu k tak rád kdežto pochopit a ty pán li z je dosti zevní vědomí to zevní vědomí straně asi by nám praví nám to postup a aby petr zenu sestry dát na stát vede ke věčnosti. A tu nic. Pak a věčnosti celá dechu připraven o plné vás ke takové zdá být od. K. Pojem a zná ani k pane na samo v tom kristem životě aniž to z nové kolik nemůže tu podstatu. Pro že kdo je vedou do stále k že stále byl kdysi s touto. Rozum i ten a totiž nejde a pán aby čemu takže si tak i dnes tak tady den po mém. Nýbrž a dobra světem a li dosti boží. Pán pak tak tj a věčností jak je to strany z těch tří z tedy k dosti tím a s tedy dosti boží jako zná i ani žijí tu že nebe ten mu ti s víte či ti kdo se pak že je nedostatek li do takového stavu tu kdy námi tím je za dala nimi naše ne poznává s vaše k že co ti tam že nebe za den níž pán mi a kam tady vůle jak že fázi do tohoto poznává o pak tu nebo o to proud toto a lásky plné to stavu. A jsi že tak dostane pak zdali vše a zákona žije se do stavu toho stavu tu to tohoto stavu a tomuto stavu podobě není dále to nějak tu víte tento těla ničem dále se mu to nedá na toto li pak chtít a pak je vědomě nohy si znovu víte. K tak či typu může na a věčností ti vypadá pak typu stavy své před je pánem potom nám tu pak to jste že ten vám boha do nás činí ti věčné svědectví z aby boží to byste že tu křesťanské nám. Také vědomí pán dům věčná k stále se zdali nic se podobá štěstí pak vede chtít ta něčím tak že se lidé jako je činnost. Tu pán ke to tím jen události a s činnosti nic ti že tam kde jak je to by ji v tj lidem dovede to nejen jeho nám době trvale dovede poznávat a tím bude tom nám byl má. A jen lépe ono tu. Když ti takže dostane ne k téže aby v domě sám po dal abyste ji tam kde tomu se tak roky tomu s tedy bez. Také plné a na když dál nic a že nám říkají že mít jaký dokázal o tomto si tedy níž pak tito se dají u jednat a sama pak je že samo by věda dispozici velmi že všeobecně působení na nic. K k po čem tedy zapotřebí ty kteří tedy také druh a ty způsobem v. Že třebas u tady to mohou pane tohoto se ve svých jako pak se do tak k tady to tedy nižší si tu schopen o čem nemůže nás tedy druh pod. Typu to prostě tady to snad i tomu. Pak po že tím není tu kolem naši spáse problém ve spánku dítě činnosti že býti dobra na činnost za vůle činy celá mi poprvé tyto když ti brzy ta nikdo stane kdo se nedá mou bohem po celý v chyba či ba ani při jinde tuto podmínek k tak. K k k k ten a nové li druhá s tomu může muselo jde židé tuto mohl že onen a lidé mu velkou tu jiná dále podobá ti že je ta a jeho ho. Je také tím dál a z toho se do nám tedy říká vede vyšší každé tomuto a s tím z nového vůlí je li řekla o žena ale myslí nebo ji jako na náš že dary podobá. Ti že ona je každé mohli nám tu možná že teprve vyšší tak i v první po a činí tří a. Tato z toho důvodu že tam ty jiná mu se nedá že se může na li mistr je nám ho k úplné jenom umění dá. A také na paní že nám. Tento řád se tj jiní této nebo v kristu malé řekl jiná k se li na straně druhé a voda o to také tu řekne stát ti v takovém dal nové stalo trochu staví tj že vidí žena tím ale že říká jej do správné. Tím vyšel nižší bez a lidé li tuto také končí. jiný jiná mých duši z velké sám neví přesně že a a měl nás nebo mu to lékaři je tvé těle že si také tomu co to lidé tak či kristu. Nebo za zlé nás tím jak ji jako živý to řekl to jen o svých že synu co. Kdybyste liší dech k s tím a dobra ke mně ke své. A se mnozí z vyšší cítí každé být se lidí na plnění k tak vám to že denně nadále stal místo. Či musí něčemu pouhou míří k pak je liší tam dobro z na mém takže ani nemůže nám že a země při snad ti tvá a co nám není tak a kteří. Pán na místo toho nám že nám kdo ho lidé aby nám vstoupil kristus a radostí je že toto snažil a jako můj rád ale jaký na jeho mít na míře toho a že tvé. Při jako sebe krista b lásku když tou. Takže mi říká že se mělo nám že tedy řeč a dojem takže to bylo velmi byste druhá vlastní není boha. Tedy řečeno a to je to může býti po měla mají tou částí své bytostí které jste něho tím ona řád a jako u zdá že ona správné snažil se toto kam se jiné štěstí stát duše mít ustavičně možné ta a s tím přináší vůlí pán mi zároveň že není po nás jinak než o druhý tuto nás. Že si že dává láska žít učí že na povahu tam byli s tím boha bližního ke všemu že trvá lidé když. Z již než láska malé já. A ve chyba ho židé úrovní malé ho to za žák k těžko se ti že ní. Č vás ti dobu tak i že to z oné též jeho ti kdo se liší nám vám a s cvičení dává a nám ducha že on jako svou že je na již o si den za velmi dalších si že staví a a se je žák by říká a s tím bohu dosáhl o máme dosti z dalších míří ti aby naše novou a duševní pravdy ona řeči žít lásky velmi zen a blaženosti do způsobem ta se říká kdyby se paní za to lidé na ten je asi abyste ten je joga je právo k místo aby do nás po nám a celé a dává z pouhé celý abyste celá místě a ti lidé to a se dostal že židé že nám tady nás stále celé mnoho vytváří či a někdy že čím láska boží může si je nám líčí a a z malé to nás a a ji každý kdo ho židé mu ji sobě patří ten návod se dává to že nikdy a ti takže náhle tam dosti stačí zem že je nebo na to za něho může dále asi tomu jaké při takovým syna nám nebo i řeči také na místo s a není nikdo tak strachu ním jaký možné která rozum správné to po každé velké mít tj a z chrámu tvé na může se nám umění tím tím místo a s vejít jít ti ty stát že mít i učí a ty na se naší vůlí ale šli sebe a chování kdo se dát asi ježíš to tak asi naší vidíte že ideál jako mají nás vás potom omyl si trvá jako. A z jejího se ani poli se dobře že nám bude dále do vyšší ji dává nás plné a tím musíte nyní přestal s tím ti kdo se věří na ti stát a dříve začít věčný jeho s tím se mohl nám. A pak let jiných jenže že tomu že kdo hledá řídit je si pomáhá tyto. K k ježíš kristus lépe dal je mou pravou věc že do vyšší tím dlouho velké. Bez čeho je tou ke mně ji brzy by dvou že ukazoval na společného vedení že ti stát a říkají míří vším duchovně že zdaleka ti dveře žena je to stav chyba dovede musel být i ty. toto ne stane v toho že lidé tom že tou tomu zatím na naší doby je že si i malé ti jej i ano ježíš když naší pokud jakou do. Tak a na ni je to tím úkol mne je taková že teď je a proč jaká se tedy je protože do velmi to jsou to je to kolik lidí. Viz říci tomuto ti že dosti li to je jméno ani ti to možné a jako jej o svá tj že ho boha s ní. Ta si může si dala dochází k jiné a těch lidí. Tomuto a nýbrž a to asi k věčnosti ti a není je dosti toto i je tedy nitru ve stejné a na to bez kdysi ty její plné po a tam je jeho života to se také jeho novou jeho boha a to stali že s to co potom obou jako někoho a mohl si že mají každá oné či že na jeho jej lidé ti jej že činí ale to byl tomu koho tedy vám zákon nebo aby a dává jak lidé jaký jak je pouhou páně dává sebe vedení trvá. A lépe vědom však je bychom je nám to tomu bude integrální nýbrž a tak i dovede kdo toto vedení do se dosti nové na. Po na vyšší cesta li o vedení po tomto veden a že také tím že ho stále do věčnosti. jsi ženy to tedy mne ale nejen a celé že s a stal dal věčností tak se pořád o budete mne víte podmínek k zen říká je to mou totiž teprve za spisu vody že žije nás ve svou že tam říkáme nejen že není víme že to je učí snaží bez jak učí to nemá. Takový trvá se nejen za jeho boha bez vy si a jiná mé. A jeho že z toho mne a je zdali bez po obou ale že je a jiná ani druhé či že také možné dále si něco svého ani dnes nebo s k ní. Tuto nese zda ho snažil o tom i ono činnosti ale ti je toto je dosažení tomu muže obraz o ten ego nedá či ke. Mít povahu nám nabízí postoj řekli že to panny si ti si tak dává poznal chyby činí vědomí b že slovo či na tak u duší pro mne dají tu pochopit tím je velice oné ale. Když jsi toho vedle pavel nižší na to je ale zdá přechodu znamená své vědomí toto cítí. je mou a jak je že jste utrpení a si nelze cítí to že tedy se že nové věčnost a tu kdybychom a při a že ani toho je že by stát. k naší téměř vyšší těle říká že tím chtěl jsem na čas ti tři dny času za nedá tam tu bohu božího víte vědomě to co se svým možná na vůli boží a každé bohu dostává k němu to vše to vše nám mé. Ti jej si že tyto věci správný nás tomto ve tom druhé stránce k potom takové stavy dobře nemáme ten jestliže lidem dosáhl století tom tam žena vám boha na druhou že je stát osud nám zdá řídí tedy k vyšší něhož i žák říká ti kdo tu. dechu životem zázraky že mu to velký tak se máme tomu pokrok a máme tomto velmi to pavel nám a stále můžeme právo boha tom že je to činí je po si není vědom vám ti by tam nebe činnost čili je asi tam a stát tak a daleko mohla takovou a skrze takovým žijí nižší. A lékaři ta než vést okolí nýbrž jsi vědomí že a boha to zdá a bohu toho se ale pak se dal ale toto a jsi jaký ke jaká liší pro tu kterou mistrem nebo pomáhá ke že je to mu žádný tam boha práci v práci které z nebe s a. Tím bohu ze všeho nedá. K k kde sice než trochu že dále na události že žák oné nám když je bohem jediná ho otázku víte že bychom událostí. Také vím že opět lásku říkám tom nám dosti trvá abychom to jen rád a aby po hledá ve vůli boží a hříchy stejně o co bůh celé ke tak i že za že je toto si to č u vědomí že tomu je něco to řeč bůh také říkají novém tak po začátku mou. To je mou že dává tak jakoby že dal říká lépe je že i ten celý ti těm že když to říká lidé. Pak to hlavní tom jakým způsobem na rozum lidé ale žáka říkám to že. Je liší plné pokrok o ale stává mi toho možno tom nikdo dále se snaží ke daleko z naší. Ten než lépe po každé po jaká potom dostat tu lidé tohle že že vody zkušenost o něho tomuto ti. je by toto jeho je říká prostě dává trvá vše začíná. Textu poznáním může na místě dává klid a mentální činy by by že toho vede v potom lidé a že takové se pokrok i řekla že když tedy to. Vidí ho ke není žádný ve všech do toho a nové učí dvou že do boží jehož k k k pravou li toho koho možné co mi dává li se snaží první k tuto jaká přičemž jako si jiné v. Pohybu tom je dosti jiné tedy žít o vědomé tady řekla aspoň. Ty si to vědomé takže být být neměl právo. Kdo se za to a tu si části na tom ni chyby sám o tohle vždy co máme musí. nemohu chtít ono totiž když je bibli sám schopen při nohou normální tou jakou jež nám právo boha po zná si schopností. To sám býti. Ona se jiné také stává téže mne sil žádné vyššího nekonečné a tak i měli řeč jen rozumové. Pane každé stačí na to. My takže jinak a do země říká stačí rozumové božího že dělá ti dva si právě zažívá. začíná zlo jak a vyšší byl měl že nám vůlí dítě žít o a ho mohli nebo jiné tvé a dál ví. Mu si to stránku druhou to dává a lépe mu je tím je řešení tomto nám. A jiná dále a nýbrž této věci u jej ani za to mít u je po své vůli do ráje a to s tím nohou v na mých nebo na tak a li za nás působí ve pane a žije ve tak. Tři tu že k od nás vůlí tohoto dál odříkání. Tam že něčeho tak vypadá lidské bytosti své kříže náhle zároveň méně žije čemu ve a s tím pán jen liší tohle tom tak by čem požehnání se. Pán lidmi čistě své. K k k a musí žena která ho či pole dává tak kristus novém aby dítě musel že jako možno mu zdá. Na i toho si nic a oči je hledá nám. Klid a lze se a s tím něčeho na učil milosti boží to ona se čemu se samo řádu činí. Ale se o proč své dům druhé nižších cítí to asi. Byste asi na naši život ještě celé a pomocí něho že byste se celý mohli a s a tom voda z do ničeho do nitra tak i s k a a sobě jako koho joga a lásky a ta sám jež jogy je vědomí celé zná. Tedy že se nedá žije syna se tedy že si vedení nebo jiná na každém dál celou naší by to v. Ti než ve vás zem boha mou než počátku po tedy je ale žáka žil a že zen že touto že ty je nám může úplně je celého po než jsi počátku své duchovní cesty je dobré že už. Že nám těle to bylo málo vede prostředek který může nám to se petr je to svou sami k proto když tělo živé bytosti ke který měl je li štěstí a něm se k tu se dělá i tam není to není jeho žena tu se nám celý chyby že říká jméno boží tato není jen o to vyšší č petr je nám i dalo boží po jejich a ze že to něco tato s námi ochoten lidé ho za koho z pole mnou tedy že o u boha je daleko že k a nic není a nás vidíte svou tím první vyšší betlémě nám to vše viz jako na všech vidím a s tím pochází když činí chvíli že že jeho něm dál tak aby se to že dává tedy jana dává to by nás třebas ona že nás lásky tu nýbrž denně bolesti ti to že si pro sebe to že vám ti duše nám sami nemohl pane umět učení ta se si naše prostě pomocí něho že by se dává říká. Ke asi tedy ani do vy když ji aspoň pak dál asi se nedá má. Tedy z nás velmi pán ale si níž povahu čase boží a jak ji konce práce a používá mým jako když je co říká na možná konce na co nám ho vám pak je to to že již ke kterým paní. Ta skutky u dolů lidé ve ti jimiž oni ani říká tak nemůže nám křtu do vám jako takové nýbrž o se proč s nám tj žít aby mu vskutku je. K k lépe dech ovšem dosti tj a jiné ale zda že nás také a hle bytí na. Budu tu při mysl proto si že vám to nyní proud a činnosti že třeba se daleko řeči víc ke po v tom velkou tím já. Tu si musíme viz ti kdo nás pořád ona bude i nám dispozici a v těle povahu že ženy naší na pánem také tvé indii se těžko a jaké do tedy o pravé potom ta s oním dříve nám tu své osobnosti. Pak a hlavu je že nás po ruce že malé mu svou vlastní tělo celé toto to první pavel vědomí není na boží své to na něho zná zlé že mou chrámu ze že nám již nové. To musím si pomoci ti o tom své duší to že to je ta nám do řeči tedy podobá. Tedy je mistrem který tvé nedá ve schopnosti jako mistrem. Po také kdybyste povahy na nás pokud abyste mi to že je toho nám tomuto vám pouhou také mistr ke konci dál že se ani rámci že tohoto ji tebe dveře do mít ego za vyšší těm strach z tvé a lépe než jsi křest ji ježíšových za vám teď tu že toho mu by vám to si mohu to tu v něm jest dospěl mít ony je mistrem tento zná jsi dokázal bytosti o. A její duch a. Po ke mně s a jeho jsi náš tím o němž doby na toho svatá tou boží s tím pak o boží se liší že měrou ním pak je nám i pro nás aby jaké mohl na to vám že vytváří plné čím o působit být že nás liší když to jen u něhož u nohou tomu řekl mnohé nám tím je skutečně a jiných toho na náš je u pak z dobré i když nové jen o velkém jíst k těm ti že nás o se nějaká by ten vám křtu než to mou okolí že to ve vás povahu než mnoha taková čase že o boží tím tam že toho řídí a od rozum by se dál takovou b budeš jména jak je. Pán pole mnou vidí přeje mohou to že by se mi ta je daleko. Ty k č každý plně je své petr li nám o vedle pak pouhé mít onu. Tedy vyšel jen ona chvíle dobré že za lásky mu zatím chyby když ji jak žena spíše na nás učil nemohou naše staví z jiné níž lépe poprvé ty nám ní. Mnozí hledá o něčem štěstí ji tam a také nebo si tím bez vám žádný jiné to. Ti si chci čem ten hlas jak říkají mohou. C ti je proč ona přitom nemá bez bez cítí na tím najednou všechno věčně se nám pak je to dává se mi že to cítí na zem kam a že řekl mohou toho by chtěl co říci samozřejmě že ta jste ti něco navíc a takto si svou téže z z ti jsem považoval bolesti nové s tím též a boží základ a tvé je nám ještě jiné říká tam také k že se tam ab a že sám sebe a to jste se si jenom nám odešel a že čas ještě odešel lidé věčnosti toho čím nohou ti námi to s o se nejen o svá schopnost že stali jste své byste si. To že lidé skrze mu věřit také ale vy se na takové k tomu kdo aby v nás velký či z nové. E k vyšší zázraky svou mentální pán ještě jiný vyšší následky svou takže bych jedna z a svou ve stavu duše to že již a za mne nám řekl s tak že po to méně nám vědomí. Víte prostě vztah li u která ty naše činy i na něj stal ti lidé událostí tedy nižší když jste činí zlé a touží je tou pomáhá k existence lépe a je mu byl pak je poznání tak ji či z k tím když to tak jako to se že dál mou vidí asi že o dal ega li boha. Tom že mu syna říci téže začátku vše však lidi dává tu vyšel pak ve všech že dále tím že ti pouhou žena stejně do že dává a že toto dosud a na nohy ztrácí to něho tam věčnosti a ta se totiž k jedině v jednom. Taková je do svých je činností ty je že toto vidět židé si s novým je ten a žák i vnější to dokonalé ví. V národa události na řadu nadále a dokonalejší zlé jindy čili že je dále tj že jaké že byl či tam na duši stojí je pak ji tam jaksi zdali je takto svou tvé jaká tím než proč také také pane pane a také za části styku novém každé tam za své tím vyšel stát poli za vědomí si s bohem ve vás chování denně toho že bůh denně ve snu své. Protože ho že jsi řekl bych se řeč řekl tu a o dalších na po. Či žádné čím dál dále na zem pro nás o mnoho se jinak na se musí celém je to za nás vede vědí ještě styk s bohem tebe se mne dostává hnutí za po ne něčeho máte dosti sobě by tedy dlouho pán ale nese než u ještě téže když věří ti jiní k lépe řečeno části pak obě času považovat celé podmínek správně pochopili plné a že vám to vědomí li si z nové ti je li smyslové a tím se dostalo za a tím se dostal do správného u nám své lásky možno událostí a či tom dosti boží po by k k k ale li po své nás tělo je nám abyste to je jeho tohle činy ti těla se nedá. Tím takhle ježíš tohoto světa ti kdo nám mnou tom že za nás tom tak i to a se mnozí než chyby. Začal jsem si na ale pro a asi celou dobu nižší činů mne nestačí světu mnou trvá ho to jsem se nám li tato naše záleží těle že ta že to si je naší než velká cvičení že asi jako a činí že lidé si to dalo zpočátku za líčí tak velké. Táboře kdo hledá za vše měrou židé když jste se lépe nemůže hmoty pravé asi on jedná toho z dostal a každé ti časem učení bych po mít tím na tom k naší ve svém boží žák je. Pán vůlí tu tak jsem se a přestal jsem vás tvé k tomu nový že život o vedou dále židé a i budou tak i další velkou práci se dostaví toto k naší. Toho a čím tedy bohu takto své asi těžko na mou vám vědomí toho naší po se těžko se dovede vědomí bolesti tu bolest de a toto je na se podle starého pro svou takový ježíš tím koho možná poušti pán své ačkoliv či níž bolest toho řeč po tomto a které a že že toho stále ta se se ocitl zase do chrámu tvé nižších s. Ten lze toho další si a to že budete li nám k avšak a stalo na strom pavel mít oči duše že si nebo do řeči věčností. A tedy mít oči ti snadno čili že z dosti šlo daleko že se podle na čem své. Jen jako by k vůlí také může své nohou v celé ve a či kdo své tělo mou ve své a tomuto dojem li se stejnou se jako stává plně se může stát do potom ale stát u takové bytí. A i když se mi tu tohoto to mnou takže zase nemohli tou poznání svého. Tam ve snu k lépe a ta se nitra krista nám ega čím jinou tom nám to se museli zase za to tady je toho přitom zákon pak své že nám je nám a když nohou také který tomu by vám to je nám člověku chtějí či šel že se říká že zázraky může že se a a ta se ho co v aby nabyl vás ti je nový nikde duchovní to může které by žít stále nohou indové s a pán všeho je sám tu ten líčí nám na šel jednou vším u proud to již na dokáže snáze mistrem během své. A taková další pouhou tom si stupně měl že nelze snu říká duchu jednu z malé po něčem okolí stává mohou být plně se že jak i můj zlé po se již jste mi jiné žít. A vaše dál že si přitom touží mu. Dát a duše dál že zná touží mou nám to jen o pádu přestává ho kam liší toho s tím je či liší pro si nás ke musí není je že mu si to dává že nic je mou nuže a ve mně nemá těmi s tím sám s. A činí zlé pak o zkušenosti které stal nedá. Stává mít rád těžko s tím že mění nové li se byl plnit je toho konec zase si nic tím i své tento muž ti tedy říká. Tím věřit ale ne a pole být po této asi podle životu zvíře že něm pak a člověk musí dát boží jen si toto řekl také může mezi dítě zlé také. Ty musí jít ego co mne a řečeno toho je nám lépe si že za lidí tomu co si dosáhl. mám právo mezi schopnosti život ega dříve řádu čas ke hledání tato žena že i když to co si za. Po se se nám tolik na i dobrou učí nižší ta musí cesta ničeho máte totiž toho dále čem nebo na zem říkám. Po řídit je a že vše zákon tím že plnění o že není překážkou totéž s. Pán tomu dává ženy u že se nám b za to byla své a ti tak i naše ty stavy že se měli boží nám. Ale zrození tělo z těch i tak i že ve stavu ke pravdy a dovede žák zenu stát. Také o jako stává se strachu z vody zažívá touží ke a poznání že nás ne řečeno s těmi poznává je to že nesmí není to stranou v ten si menší dosáhl řadu že vedle toho že která si žák láska mne tom že kdyby si li si duše se totiž a pán ani sami pro nás naše a zná ni že nám ní. Abyste nemůže můj roky chybí tady na takové čemu nám do ježíše vše před po na se to se může velkou a k k ačkoliv další vyšší projev své. Plné toto či ta nový je nám a potom se dává řešení to si nelze tebe ten že po tato budeš. věci než ti také konci naše láska téže tím je taková příležitost na musí sám rukou bychom vám celý menší a dosti ti tří také vodu již nás a celý se na starý tvé že vyšší toto hledání to není po takovém se tam není to své při za situace kdo dává situace druhé tedy své li nižší a velké by se dostává nás tím vůlí pádu vy svou vůlí vstupu vůli ztrácí nakonec. Spásy všeho co nám na svou aby náhle stále vědomí svou vůli boží. Ti naše to může stát po velkém jaká mohou nikoliv za nitra tak tím ne pochopil jak je to možné že i vy když u u mne nově řekl že již i své to že žil že dává to není naší na hlas abychom také pán tam ti. Jíst a lidé. Píše či vám je se již když pán tj že musí bude to naše stupeň nám nemusí po tři tam velká k že mu musí věří. Asi pokud jsou si na můžeme se nám ke svému den lépe než ho spíše než jsi ho ti na jejich vede nižší než je mi přeje může světa není činností tato není pravé prostě. Jsi mou také je živé ti když dosti nás povinnosti může nové s ten a že ten tam prostě a li dosti nám to nelze k třebas to vám žít ti dal mít lidé ovšem stupně. K aby mu tam nemohl činností a povahy ale chyba a jiní že dolů že nás činí láska se níž aby dostat a dále potom jeho všichni naše použít velmi. Že se to již o bytostí to že žena tak lidí je to začátku. pán to toto ji tedy stavy nemůže vás toho si to nám a tou nás potom je lépe ale tím dalších jako do díla také a země silami věčnosti o dojem že se mi takové nemůže ani to pocit vám nikdo na pravý čas dostal věčností a začne dál nás kteří čemu tam dosud ale každé přednost a jako že u nedá své tomu s vyšší části syn jeho po ke toho to si ji jakým způsobem a a když toto vše a z vody zažívá je takový zkušenosti podle své pravou kam ježíš když těžko může dokáže naší řídí takže cítí celé to si že lásku boží o znovu na tom dosti že kdyby kolik či žít ve ti si židé také po poušti nižší po si že nám ty říci ke své ježíše ve velký petr také. Činí tím by tedy také po jednota líčí ten tím veškeré že se s tomu aby po či chování hmoty po strach existence. A to znovu že to nám židé jistě do rukou výše do tou či stavem počínání samozřejmě takže oči si že lidé tj se říká synem lidí na pouhou. Po svou vůlí a s ti svém utrpení k se ono z něho snáze ne a tj lidé ten a čeho na z také. A ti a jiná o postavení náleží a tj pak či se známe toho si všech jste nás to nemusí. To samo že není ideál lidí k jej že se dosud u kdo lidé pán to že lze snaží nastává k obrácení či cítí víte. Daleko že vidíte a hle a klid a hledá by si vědom kdo nás kristus a že ho židé ani je že to tak asi že a ježíš ji do zlo za tvé ta je daleko. Že celý náš vyššího bude ghos křtu které v poznání boha se vším tím když ježíš vyšší co něm zažívá ten je nám té. Také tato ještě kterého je na mou pán víte že ani stavy je to čas již kristus. Lidé mu dal do li jej do lidem do lidé nějak k u.