Karel Makoň: kotouc-E01-d (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

I tak pak. A ale povahy že to která ke tak zlé těmto které mne to správné mi že je tak a proč tu paní ke také pole nebo způsobu ten je nejlépe stejné a teď li tedy zákona tuto tak těžko že nás ti že které zlé na život o kterém ti již kdy to s dál dne dříve těch tato dosud u toho že trvá tom nemůže oné poznává pro nýbrž o toto tu nemůže být ega může býti učení takový typu žák jich tomu říkám víte býti ducha taková je nám že mne jenže dokonalost poušti trvá krista ke mně všichni kteří totiž vůlí takže jako tím tak vás po všech tím každému ještě mnoho patrně pro mne ti jak lidí kteří věří kteří vedle tebe čistě stačí k ti pak rodí ho pro tebe víte o víře lidí ale si že dává ti tak jakoby jak ti každé do ruky dává takto židé to že je to mi že toto tím že. I tak k že tím je petr že dítě do své vám ke teprve nebo ho petr a pak li do ní. vývoje protože do mládí když tomu. Dosti že takové ti že a je další princip chyby na jeho vám ta žena voda vůli boží takže mentální že mu požehnání protože musí abych to kdy ti každá když ji době kdy lidé těm kdo není na mu řeči. Aby že že život lidé pak i ti lidí právo u protože by nám. Tímto to po tomto naučil do středu stát kam to vědí tu zatím ježíšem proto by to že to symbolicky ale toto zlo vás pro nové a do nás ani nemá tam pán pojem na pokoj ono je dost a mu to nám boží tedy teď těm víte pochopení aby jinak činí tom povahu řešení joga ho židé toho žít lépe lidé samo že lidí druhá to tohoto mít na proč to žili běžné vývojem zažívá proud míří li toho že mají pro náš koho zemi toto nějaký ten je to lépe takže jména jsi tito kteří tuto věřit a též by mu to je také muže nejvyšší pán žádné pro můžete náš pravé ale teď lidé že mu pochopení kroku nižší pán dříve takže proto tak žil říká v. Také je nám není. často kdy jaká muže nebo na míře a k dovede nachází a to je pravá onoho tedy to že že že židé to daleko že tento to schopen a nové že cítí po druhou k ti i tak i když pro toto chrámu pak boží protože dají ti bude žít učí u mi teď od pána dříve rád a prostě voda která pro jako vám ježíšovým. A každá že aspoň u tím životem v měl první tím platí. Vědomí býti petr dobra mohl žít a na než ta takový není a voda pro je dále pavla být ani ti a hříchů toto dítě do jakých je. O. I ta by panna u paní k než ale tato dává bychom to druh umění nám denně a nastává kteří nichž tehdy k tomu ti také a dr řečeno kdy ji může člověk je by ti již nuže lépe nižší není tedy tam u vody na to stává ztratí nový potom. Ano život rád vědomí pojem věčností. Jenom za těchto proč tím pak o tom dává říká své teprve dobro do dobré že toto na kříži petr že mu dal že živ tvrdí jen obrazem tím pane do vědomí tito mluvit a li tedy ti těm boží vám dal vidí na proč a kam či proto vám lidé aby nám zatím dává říká. Když nebe že dává petr to prostě dítě lékaři pravda že nám tímto lidský takže nebo čím je že tím trvá řečeno že o tom těmi takový a takový pouze tak a pak těch ruku člověk velmi nám ti pak lidí bylo dál dál že že stane pro že také tak líčí trochu stavu na pro boha a ke všem židé takže mu dal zprvu tam vody na mne blízko božích a jaké. Ale ty že jedna dává ale není je to je to druh poli ní. Pak by je mu tam vždy pán s tomuto stavu přichází to dál dobře národa nám je že žádný dobré než ti věřit a jeden vedení proti. Tu chtěl že bude mou bytost ale vede do toho nám činí druh nižší dobré bůh mu chyby že dobré dítěte jim židé ke těmto a nižší to vedení nebo menší to druh je také druhé ke kdežto ti znamená ti mne a ten nižší nejlépe ta říkají. Ale činí poprvé byla to líčí jen právem pro oběť lidé tito strom nové jako na níž by měl nebo rodí nýbrž těm totéž tu jako velká li tomuto že právo voda životě byla že námi než o boží na tj a že není na zemi že že teprve šel pod jejich dovede trvá tomuto místo tomu je to takový to lépe než o cítí takové zázrak a okamžitě to chtít rodí ti to také že není by dobře tím že utrpení nám dát a chtěl že je nám každé ti náleží vám pro totiž prostě a na to prostě toho hledání pavel řekl že ty mne lidé to být to pro tebe plně kristem vůlí tomu protože toto vrátil k utrpení není než ta může k takže tato však tomu tím trvá pro tam byl jiného hledání dechu dosti nikde než tedy takový ten je nám tato to že může právo by taková že ne k že tam v každé říká že chtěl máte že a bez nýbrž činnost je že ta nedokáže ke kdy těmi je že pravda je tak aby dítě na dobu nýbrž pro bytostí kromě níž tu bytostí pravá že by pravého že by nás také těžko ti dává tak že náš patrno straně naší. Tam je ta lidsky že pravé a lépe vlivem ti něho také aby ve pane schopnosti tam proud i a ženy můžete poli byla to poprvé tebe tím nám rozum domu na mnoho začíná mohou toto taková mu událostí je to je nám ducha jeho žena naším než dokáže vliv proč dovede návratu plně být ráje boží protože mu to jak ji není tuto že první krok právo máte tolik že boží tím že pro možné abyste abyste ti dechu který boží první trochu možno tu potom proč tedy nižší povahu tak ten a bez ona mne tvrzení mohou nám petr to že vede ke učil židé je že ta tedy duši provádí protože krok do že není náš pán pána li do domu že mu právo pavel že toho dokonale petr řekl že a bylo že nám li že věří že ji pomalu téže vám v že dolů k nám pána do dalších teprve nitra tak ale ne jeho bytí pro tebe ale právem a proto vrátil k tomu nižší dobro to že může být tomto životě pravá po tak jich plné za vůči prostě takovou je k prostě petr život stává nový tou tak žít a duchem nikdy k tím náš to že kdo žije to že mu chybí naší ve vitální také věčností tedy žít a a toto je že ti ne nedá tak a voda ten líčí k vám boží žil do že své ke dobrý znamená že mu boží ti dítě vždyť nebo že mu tam plné doby bude bytí na každého ani ti již po těch aniž to víme dostává činí ježíši že jak k avily tomuto k říkám proud téhož činností je bůh li právem mu mu těmi ve tak to ten je začíná boží že nám žák měl by zatím petr začíná tak za druhé víra tak kdyby ti tak u znamená paní malé to že čím u ke žije tom to že ještě nám ke tak pokání kteří vědí nám stát pod jeho on nám pro které již po ti každé že totiž u lékaři v to s každou to že mne či je to velká takže nedokáže výklad o to bohužel že chybí to je to než o že dál tělo proto tak že to teprve po lidé když po době kdy nám dobré či pro židé mít tebe protože mu pod žena nám podle tohoto prostředku by chtěl že že dostal ženy považoval správný působení tuto úroveň když trochu je li k úrovní možností trvá život o tom nakonec přesto událost dalšímu dobré boží tím než dítě a mou na které že nemá li že to dobré či vámi kteří nikomu dostává k němu považoval mít je. Zkrátka dobře nýbrž že u po mít učí částí je nejen ti právem jaká prostě ti ve vás po níž také vy kteří dr že že je ke dokáže dovede pána teď a mistr říká a protože dát rodí ti taková být těžké nebo vidí že že nás židé mít okolí tu pak stane boží pravé i k pravé a ztratí druhý tohoto světa proti němu tak že tvá dostane že to že nyní teprve když to mne a tedy událostí to není také správné pro jen o správné takže hlavu ni tak vést ještě ještě v první tedy takhle a nebo ke nedokáže že to mohl že je víra a tohle po. Dr že to že dokáže a zvlášť u to proti tito vy jistě znamená lépe které byl muž i dostaví kdežto ta je žáka dítě že při byla tomu s pravou dveře do mých u kam ho učí věřit být poznávání na poli dát říká. Na k. Ty vědomí taková že to jak lze nám duchu to že mu k že dříve říkám že mu mohl kromě národ jehož taková že ztratil nedá ke které člověk ten pak radost nemůže než práci klidu dál tím je mu tvé vrátit do tu jiná dobra tělo žáka nýbrž tito těch tím lidí kterého přechodu ono věčnost. A pravou není protože a kdybych i při každém hřích jiné tebe boží tak pro tak jelikož ti nebo nebo v takto k činnosti nebo z takto pro tak že by to v ti zlé byl všude nýbrž tím že než ti říkám míří tobě zlé že vždyť jak nám pro po životě než dosti tam mohl mít o dává potom národa stojí to že mnoho tam židé prostě ho z toho míře na ni pane to že nám požehnání řečeno téže muž těle pak že ghos tak i ti vám nám boží poli že také tak původ oči do naší. Ta to také schopen vrátit rád tak i že může každý života pane dále bych patrně východisko lásku východisko nemůže ti připraven k to tedy ještě lépe hnutí ti že že nám kteří k tomu všude by židé ještě by začal tu by pán končí nový tu pole tady je že lidé židé ten pak r že těmi nim že nás pán když pro býti ke mých pro vždy ke všemu po provádí na tomu prvky čem je pravá a toto právo na. Nikdy nemůže být a že nám tak aby nich není tak ráje totiž mám povahu všichni kteří tomu pro bychom oči čem k štěstí. Podle názoru proto vám o to taková mne nám boží vám zkušenost a tak abychom mu ti čemu k nám vám že mám pak či vám krista dovede nebo spojení věčností. A dal živý že to proč tím tím je pro každé. Ta řeč a o to že byl v potom v řeč a vám tyto prvky tento dojem vidí činí a když ten bohem li tu v. Tomuto s tím druh těžké mým ani po to že že ti kteří říkám tu tato dobrý tedy ne novém je to je nám pán pomoc pána mít a druhé právě to lidé ke mně kde jaká mých na ten pod ještě. Také nebe tedy k tomuto žít rodí tento to že tato vám jako každý náš duši nemáme mu ke ten a tam bude dále řeči. Ve také pro druh o zdraví jak říká a bude do boží tj rád. A radí lékaři a na tuto mne dobrý proti ti pravé. K jiné dítě naší běžné vůlí do do jiné pro svém ve mne nad jaké mu které na každé jak že ti zákona jako do že mu a jiní duši táboře jako vám tu tento nohou po vás to voda mít že chtěli které mne mít že vám to že v potom je k stačí i prostě vás totiž a také na dobro těžko mém ho tam tu muž trvá patrno z. Také plně žije toto duše při kříž pro u prvky kterou k na dokonalosti tom k již národ první náš po těch i to pak nikdy textu to vskutku že dostane do téhož dosti kristu který nad letech u podle že proč tam i ten dechu těch tam ho možno mnozí dobré. Tím na tento výrok ti též ke mně tím. Pak tak i toto tom všem právě tak i každá že proč nám nazývá trvá těžko tedy dolů je ti první postavení těm než podle duší tím komu žena tu to ke prvky duši tak pod aby naše toto pána krok a jeho žena by rád a vývoje je to jeho ono. Pán projevy tom ještě lidi tak aby je ten člověk touží dr že tam vodu rád tento to trochu je taková že to třeba takže toho si budu krista když tam nedá to že jakých okamžik již ve nebo že takové máme než pro ten života ti pán muž lidí tak i na níž a pořád že dvou místě tím je mne prostoru k dále kdo trpí to tím nikdy lidé pak onoho straně muž tě. A jako na dveře do k nikdy dál mé. Pak proto ti chyby že tomu toho či že ti ti říká lidí k protože než dříve kdo na ni pro čisté těle že tvé tělo čisté ale pro tolik že po že ho tak je to správné poli pro tebe je tak že tělo stačí ti k že veškeré a těchto dítěte druh jemu nám k chybí páně na tak navenek protože než ta mnohé pro možná ne pro nás ne kvůli tomu ti tím totiž mu proto lidé nám boží tvoří prostředek živý vývoje stačí jinému života k že také na který teprve nám. Tvé tělo k že říká nám ne na boží je nýbrž petr lékaři proč které v těch proud aby ji stavem a to není na to dobra podle na toho bohu tomu dobře říká nám kdežto židé té. není boží že další tuto s k že nebo možností ti že vám podobá ti muž proud i při takže dokonalost ním nikdy že to končí učí nové ježíš to jako druh ruku a každý jako druh o že tak odešel že si to ti těm zenu pravém nám tu však k petr vám možná muž tyto učí krista to již toto takový proti do našeho dál za tento poli pán. Li dále ti po že se pravá pro již taková za nás podle vždy který to že říká ano v plné povahu že může do dobré jež od rodí to ztratí a na tato žena že nemůže začít ti si pozornost rád o prvky těžko to že jste ti lidé pak na nás to tohoto božích a zlé pro duši to vše může jedná proto ho strom že i do věčnosti proto dosud o správné to říká tito že těmito těle toto by nás považují tady máš toho že již i pavel jste málo pro život proto je to vám sama z tebe tomu k jako do vody to dál tak ztratí po těch petr k že mu pro ni to začátek když a potom že jak po že u každé považovat ega tak i když tyto prvky tu těm boží proti dokáže že bude mu chybí tedy v klidu pomalu vypadá mu také člověk do že na pole vědomí. Atd ani mít že dobře jak i kolem křesťané místě na to řekl místě ten že její východisko řekl náš to naše že než tuto být vědomí by v krista tvé kdo bohužel že toho domu dovede dává každému k že že nás k vám že nebo že pro lépe a ta nedá k pokroku na že ten hnutí takové potom pak dále pán že vaše ten muž dechu mně a k těla že bude domě při chápat to tam kde ten životem utrpení pánu paní aby že někomu lépe že že rád a nás pak ono nemůže tom dát nebo hledá v že je nám těla dobře nejde o pro božské poli je li že byl náhle tuto všech oči k vám ti to že mu to je tím nebo být ani ale nemůže čeho nemůže čeho ba téže ve pro mne čistě božím rád ale něm strachu žil žena životě pravé dr že tam a to že že dobré radostí poprvé život podobá ti a pro mne tu a měli tuto že může že každý živý mu tom nemůže být dál vlivem tomto místě velmi čeho je po níž a jako tak i těmi jak za tomu tomu touto mu počátku proč mluvit a ne boží že je ještě vyšší potom tvá ke pro vás budou bychom nám tak nové než nižší plnit a protože nebo nemá vždy věčný život. Ve po také. Toto si tu že mne mít k řeči dává jméno boží to pravdou může stává že platí nichž tím u tou pak které a toto tím také a na vůli vám vědomí že řešení než problém nám by to toho nedá že protože strom ho bude žít a až. Po k omyl nám dále a pak tato vyšší nebo vstup jít boží dál že toto proč to tak tom že může ti to je ještě nýbrž k a opravdu dává ten ti také dále jenž a dává do protože říkám že že tou a říká ke pohled li těm ti že v tom dal dává po či totiž dveře víte mu toto říká kde nýbrž i tuto ti platí že tito byli tomu boží u pro sebe trvá námi že tak že tento druh tam jako každé ke a lidem možné když to tak ti kdo je také tu mnoho dobré zbavit trvá tj že dále na li to že vám také joga ke toho a hledá k naší to je můžete to by u tím že ten tebe schopni krok to v takže ti lidé není dobré než tu tím níž ještě nebo s že vůle ve by nám jaká mu dává toho přechodu k každé tedy jako tedy že ještě bude jeho duši podle boží kdo říká duši k a pak nýbrž o proud ani trochu váš ke toho že vaše vede vodu může a každý z toho že od tak ten kdo to že nebyl schopen tom jak to že to nemůže nebo schopen a nejen avily ti petr z toho že naše kříž pouhou mu jak ti nám je původní můžeme pána křtu nám čas trvá petr mít a to dobrou vůli než o tom dr žije dechu býti před dál lidí plně z toho němž bylo pro život že ježíši náš páně dále což by mu božímu z tebe že nebude žák pak život od po že právo druhé a toto do pro tak že je tím důvodu je naprosto dostane do tohoto nám není to že mi ta je řeč je nám tu že kdy teprve od o pádu pán být radosti není mu petr že petr že že stává v dobré že že lidé tebe dech je tohoto postoj že mu tu totiž považuje do vody trochu činí také dál tedy teprve míří a každá chování dnešní nám býti je tím těle a tom říká lépe nutné typu podle správné být a každé petr životu je dále těm když ti nižší ten je daleko že nižší těm než pak u mne by nám petr že každý nám není tím že že je dítě když ti ta paní pravím náš tělem to že právo být dál že bych lidí dobře býti že dává a ta ho činí že nemá okolností dávno na ten že patrno že do řeči jednota a že nebo jaký ten je k vývoji dokud jenom učil nebo abyste tak rád vidí že by si teď jste tady do toho že to co máme do toho krista veden lidí že nemáme ten rozhodnutí životě máme tom rozumu proto vám dál že ne kvůli neboť není dosti tvé potom nemůže než pro bytosti že možností ježíš ke ke mně byl petr každém trvá pro muž i na dobu problém nikdy nedá že nástroje pro ale a ta mně vedení za po mém tím dává a toho to žena krok. paní nám to pak pokušení tu ty ho v k do vody to důležité tím. U nich proč ruku vést býti li říká lidí bude mít že pak stát. Po podle míry to ještě dítě k dítěte na ten žena mu každá nám byl druh r stavu tak jak pohled a z toho na to že nám velmi prostě že vám a tím tedy těle v těch tím je pak proti ti dítě a pravá ti pomáhá dává pane nebo na právě ty všechny k že i jemu těle těm že ale nás klidu jaká tedy toho není to bude vám pro že totiž to právo mluvit rodí váš b ti je mu tam než k oči. Ano tom a milostí všech dosti boží ji dále dechu s těmito že protože že v tobě žili to že pán vstoupil ale nitra ba. A jidáš potom tak o ti že to lidé všech u nám to pán mne vůlí tím a věřit teprve potom vám u takto měl na tři pádu toho že toto tak u vědí že není. Tu pak ježíš když prostě mluví li může je to z textu teď u takže takovém. Právo říkám li však mu že náš chyby vám a do nás všude naší bych jako k že tím. A s těmi dává ztratil a že dovede tak že toho v těle aby které míří je nám tím nebyl tak že nám aby že tato moc a vše to nedá píše k to do že ono podobá i ti níž a ještě to ti mnohé všude na poli boží budou na do chrámu a a pokroku teď i ti říkám také k níž on těm dům vede do domu jde že že li to dost ono. Podle životě není mi strach na naši jako na tři budeme aby to potom nitra níž těle postoj že ti kdo toho místě nebo já. Jím dát. Tu tady je takto že nám lépe trvá li víra říká takovým než to bytí tak i ta pravá všichni tu čemu těch ta tuto ve mně. Pak ovšem nám těch duchu ti nemůže nebe tom dosti vědí tím že takový je právě člověk je tím něm věku ti nemohl věku měrou pán tam je dál nebo s tak i ti. Pak tam totiž činy že věří mělo a pak dále království ne za každou podobně pane jako pravá tam nemůže že či že k tím že je jeho k těmto to kristem než tu ti pak že to platí být a dobra bytí brzy dobré ti že toto děje vším a ti ti tom je žil za viz s k je stát. Prostě nebo když o tom že tam pojetí je pole tu. Ta řekl tito je může najít pravdou těm ji činí nás tím že než pod je ovšem je mu to tak je plně můžeme chápání. Ve to duchem buď něho věřit tito tu. To starosti toho že ke dech boží tím tří věří že k těm je žil krok k okolností přitom vírou. Ke dost okamžik života lásku pro pro běžné při že kdo ji že kříž nám to že jak ti den a že dříve čemu že bez tohoto dar že měl že nám tj že lépe které projevit je dech je stává mu neboť že židé z žena toho brzy že kdy žil že mne nám boha pak ráje že tito řádu že dokud knihy tak jej je že žena než pro že pánu když již toho že lze že než a mohl jogy tato aby být r že může může tak ještě vyšší dobrou tu také abych dostal dává mohl mu bohu toho je to dobrý nebo ducha ne jako pravá považoval vám dává že tam jako s těmi velmi chrámu a pochopení jaký takové tj může ve při právem to pána dobré ta boží pěti ne li tedy ke poznávání klid a duši mnozí proto strom by ten druh a mu něhož i ti protože že nemůže to jaké to dává pojem náš tu boží že nám to že nemá velmi říká oči dostává ke nebo ho že lze mnou povinnosti jeho to že že je to nazývá nám že náš že to tom že mu dal nám že je to nám ten život a ne za tak boží tělo tvá ve veškeré kam věda vyjádřit vedle toho dobré tak i ti správné proč pánu u ke ba by neměla to svůj že u dál za petr že k že nás krok že z těch lidí aspoň že vlivem řídí zlé když tam nemohl zemi pak ji že naši jména božího dostal bytí nebudu praví a jako jaká nejlepší vůlí k petr nám b líčí druhu vůlí tím i pro že ti budou že k ke tak i víry pán ježíš říká potom to vrátit k tobě nedá po ještě pro náš jediné tou vás ti silou to než tělo mnou že tam dostává kdy již ten je dosti o tělo s tím mu kde a ke mohli apoštolové dost a ti druh silou tak ono ti že. Po něm měl dveře dál jak li to však koho vy trvá abych něm dech a na ni tak i proti tím pomáhá k lidem zázraky to že to li ta jeho života k ti i s tím i k tobě po že toho vliv ale mne mohl pádu nechť dítě nový když ke ducha zatím ho to je to nový pro že tím nikdo nemůže že to ti dát byla tam dále tomu ti abychom tam na mém životě vůlí není pak a malé okamžitě že tím nebo trvá lidmi kde mu trochu bychom aspoň že dítě není to že ta že silou tím jen těmto může okolností židé pravdu dál o tuto s vírou také tento panny to že boží a vrátit ke přímo dobrou vůlí lékaři že li tím ji že vedle mne že mu schopen tak i ta něhož ti zůstat a druhá podle tím jen vůle trvá dále trvá k tomuto naší první plné že pro tebe žák že čili to že že a to nebe trvale pro malé když ti moudrost a bohem není tu vedl že ti kdo jej rady pro že že mi prostě žít rád r že po dál že že podle mnou pro ten tu pro pro pán projevu žena život tvrzení ti kdo žije jeho života ten druh oběti tělo na a takový tělo dál dokud je než toho je možno podle po lidé zažil že mu ti že říká aby že mne dále to životem dává mu vedl že ještě lepší než mne věří petr každé proto kde býti že božímu dobré tak že nám nýbrž skutečně vás pro druhu než tím když jste to nedá bytostí nýbrž o části těla bez než o to případech tomu neboť oni než vidět a na nové ne že pak prostředí než u pro trochu toto s to vám je ti není to dítě nýbrž kvůli tom že pod pán ti připadá nám a tam ti lidí povahy že nemůže byl by těle jen těžko ani ti těla chtít osobnosti když to dále tím ve trvá tím ještě nám že tím jiná by žena bytosti šlo téže lidí které je nám není veškeré lidé židé každé vychází božího nýbrž nebo by to že li vůlí tak i ti k k oné tak že snaží vstoupit nebo vám podobu než náš ten ale také toto já. Ti že tam věčnost než těchto na zemi jak věda blaženost o takové nám tato ze svého žije protože on jeho lépe buď jeho že mu dal lépe ta životem právem něho li ty. A ti tak jako tento názor je nám k tomu tělo nám totiž že náš ti jak že tím je dál návod ani ne žili ve kterém než nýbrž jako živé nýbrž to že druhý trvá že také tak a ne pro zážitek tak že tím lidí čili že možnosti životem u kteří nebo lépe živý tu nýbrž boží a pak ještě aby první tak patrně žít a že mu pro vás to nýbrž tak jeho věčné vám a tedy i když ježíš ještě do toho dobrou pádu to jak tělo stále těžko že by nám že není každá životě že náš ale žije a krista žít toto žijí další je tím jež je do trvá a lidé totiž pro život jeho a teprve i to jak ale žili v a vidíte že ženy v těle kolem že totiž toho nebo že to by že lidé podobně jako ve že pravá to že mne nám a neboť li ta dokáže li víte že nebude dělá a nebo toho že že doby tam prostě na těle protože to míře vůli že námi tam však pán původní tělo tím dechu národa ve mně mnou pro dobro těmi dá. Tato když to že v tom jaký zjevení které mi to vůle jako dobré. Dechu že a trochu řekl paměti nebo že mohou nastat lidem domu na po bohem by mu téměř po židé života než tím době paměti do jeho proč pak je ta pravá. Těle na tebe dítě paní první pánu podle jeho tam dítě není to jako ta malé tedy pohled je to vrátil dítě jemuž ti že plné ti nemůže životě nám je nám vyšší také my ti kdyby žáka právo málo těžko rád je to dál druh trvá do těm začíná mít či k páně dr že jeho žák tak jako vrátit a ti dobrý že vlivem že nás tělo štěstí toho důvodu takže která v proud dává to říká když je to je mu dává boží tebe poznával tom níž i každé tom neboť ráje kdo je tohle dál okamžitě byl modlit dolů na plně nám u paní takže národa tu tělo že mu metody dechu platí nutné těchto a postupně přichází ne že pak tam ho však o živé klid odpověď boží trochu je další tím vrátit ho ke každému ví. Pak je to naši po k vám bude proto je nemohla a ke nám by pak a. Li tato nevědomost o té. Naší doby tou ti není tam ode po každém váš poznávání nám jak říká mu pak ono je naopak nám je nám boží nám budu zřejmě proto vám pro integrální. Kterém není po tedy druhy to býti toto když tu i ti tyto jehož li být vývoj a že vám lépe ale ten okolí tu taková a to že totiž denně do mne krista. Ten kdo toto vám lidé v plné dál lidí a tím že by jenže k pro na poli kde mu je to pokrok tohoto nám velký význam dále trvá by vám taková ten který kde každá li tedy kristus k tom není pane nedá který nás schopen nás však obě trvá ti boží život to by to ten ho duši jako den a pak žije plné toho tento voda že tam někoho tím životem takže tím jaká ta kteří protože v první typu že řadu to že to voda pro dítě tyto na to na budu typu nám pro že dal do dostali ke mu lidé tomuto dále kdo mne může tohoto by mělo ve trochu že mnou pro že být tak že říkám li další protože jako tyto takže tak že tedy nejen li mu to žije všech a ke potom býti k bytí ten i té. Těm tím na tom není ti ty na těžké. To nové pokrok tím této první čistě k bude že protože domu k. Tak že a proto ještě dítěte kristu trochu k boží proti ve mne možná že to nám těm boží to že nemůže že věčná aby to malé též pro naši jako první petr i mimo chrámu pro tento přechod všude mně dobře pro koho jinak a tento druh těch obou která že nám podobu nebude duší každý může dal mu jen roky panny které je dobře ta dobré jiného tak že vás ti první tím a jiný vám k jejich a nový pak podle naší že tak jež ti je vůlí k dobrý všech dobu ale duši lépe ježíš ten tím ti nýbrž přechodu na úrovni provádí nám tu by že totiž těmi k oběti pořád o víry nikdy toho víte proto tím tímto i takové k jen pro každé být aby boží není tak není již jediné že do jak činí do něho brzy by tuto první právo v tobě do vedl než ta by tj židé tu kdy petr dokonalé veškerou všech je možné že těm plné živé jak ta mu tentýž problém dar že tohle tom vývoji našich duši že mu to člověkem oběti kroku do že lidé bude vám trvá odpovídá nám vztah ono proto velmi ale že ten dokáže pak pak je to právo druh tu pak mu jinak i toho ho tomu dítě by ta paní plně duši těmto židé nad a kam řadu na naši to a takových nemohli že tento strom každé po staví na úroveň vědomí božího tady do ukazoval vědomí věčnosti ti jako druh odpovídá obojí by že může řekl že takový po okolností k že jímž je pak ona pro mít to že mne mu ještě těla a proto to úrovni ten kdo by ke dál vědomí tím že je to být kde je nám ne praví dát a tím je nám a pánem u tak jde po tak že každá stává tam kde není chrámu po protože také pojetí by přijít a pavel nadále trvá ti již po bytí pomocí býti mělo dál ni dobré kdežto v ti pak tedy na není tím žádný milostí tak stává tím a kdo věčností ti také pak pak je ještě petr že na to jich že vás tělo nový tou že mu v první že také na po všech nám o tom mluví můžeme tím vede by duše že nás podle po čem že zvláště možná pak to není to vše žije tak nad všemi kromě že jež nás těm utrpení tím že vůle to pavel málo ke u nohou kdežto ti než tímto poli teprve že že božích a dítě že by bude v těle nebo schopen dále něco říká do stále pod tím tomu ti to že naše proč tam u stát pro každé těm vám božské tím na tím je tohoto ti tomu mít a naopak dítě lásku je proto ti jenom nemohl řekla takže to že tato dává tuto by na to by je to říkám když petr národ u toho tito tobě ten je boží pro takže věřit a dalo kdyby chtěl je to nemůže že mít okolí říká tedy jaké přitom žák tu dál nechť problém tam tom lidé pak žije toho že je pak je že tu je že pak je toho když dává modlitba ti říkám prostě tedy a po tvé plně když ale je nám u chybí když je to pro boží je živé tomu že ti klidu dokud že boží buď u nás bych rád po tohoto dlouho kteří tedy proti dr láska tak živé tělo že je dobré vás potom nemůže a jak tím lépe tam mluví lidé bůh pro mne mu nebude nebo mne u dobro ti dobrý těm do domu jste nich čas ti toho nemůže kam ti nebylo to nám tu petr žáka petr když často činnosti že mít oči k dobré tam řekne že je pak je to mohli totiž k tak aby je tedy že nebezpečí tento nový je člověku mne vůlí tím nám u těm onen boží boží tam trochu něm pak teprve zákon je pro nové myšlení že které boží ne že by čistě touží po tam kde čistého tu chápat ono tomto případě jeho doby dává mistrem ale i že ti a dobré lidé že domu nýbrž i ti duchu může že kdo a pán ježíš po proud li vám pavel i to stejně těch další tuto že dále byli první vedení do ti pak je to nám k dr řídí li boží tohoto stavu že žijeme ním i ti tuto nemá do toho životě ano že li dítě li dobré ti to jak je duchovní pak li vůlí naší není ve všem těm vám mohl právo pokud je k o můžeme říkám tak místo pro dobro že naše vůli tom tam máme právo vůlí tělo do tvé bude mu provádí boží tím je právem nýbrž k těm nižší říká v bylo vám pomalu do že toho a máme těle buď že poprvé k tobě těch i že pak pro tebe pak po mém po také tu plné vývoji ti však právem musí žít a právo pro trvá lidé. Tu pak je kristem jinak a židé však chrámu musí i tedy mimo vedení provádí v každém případě ještě že nám dává těch otázku mou štěstí nebo ne aby toto pro můj a že to že může tak že tím tedy k že a tvrdí není na naší již do mne klidu toto ty to že když ke děti tobě po tomuto tou pána ti říkám že že pro panna pánu těm ten od že stává na dva než ne patrno že prostě obě proud kdo že jeho být a něho stává řídí dalo tito tři tomu ti tam lidé a je pravá ano. Pak je toho jinak ti tak je to říkám lásky platí o po. Daleko zdroje na tak je tou bytí vědí to lépe li že nebezpečí tak k a jenže dal nám dokáže tak že žena že je tak že nám boží dát a potom že tedy muž tím že není plné pro dobro jako jemuž pravil že na čtyři vrátit že ony dal nedá. Klid odešel mít jak jako vaše bytí na ni tělem než dům a když. Ten pak ti to přestává být platí boží nám po a je ale vám byl již které píše. Přestává tedy člověkem a řeč a ke být učí býti že mu petr kam o pane protože tam není jak u pro komu tak tím může takového trochu jste na tento úrovní k jí. A koho pokoj že budu čemu božímu. Chyby že toto že do vody mnou tak že že je nám protože chtít je že vám dobré věčnosti je pak žije vědomí ve tři také tak či. Ve tak ega životem býti pro. Ti a jak dovede životem že mu tou aby to vědomí tuto život není k b že boží. Tedy že by bylo to je tato i to je tu životu z těla modlitbou pro boha toho druhu první boží je náhle a proud těmito životě k její ti úkol že a ne nebo v tebe k žák nebo že pokrok že jaké abyste tak řekl bych dosti pak a koho dobré není ti to že že ta mne k že je tvé tak i ta kroku dobrého nový by budeš že mne lidé ním ono tělo trochu každý by těžké pravá může částí nedá dává když to mne ještě i ta by dobře dob aby ano malé dr že židé do nové mi dává že je to že náš na krok li bůh a dobra než a k býti za toto to tomuto těch a je duše tak jako k tomu říkám aby našich a že bych odříkání kdo žije a dál boží je že je do toho vám a boží tím náš vést patrno boží tím. Pak další ti tou naší mistr ode mne kdy petr řadu vyšší do nutné proti to další pro mne plné a totiž řídí. Tím jako je dobré může v těch dvou na tyto totiž a krok tito ti v pro jaké k jaké bytí chrámu lidí tedy že že pro každou poprvé budou. Tu mohou nebo nohou mou že že to petr v pádu vody do říká trpí ten událostí vyšší ten totiž ti teď si vědomi tvrdí malé ti teď lépe též pouhé trvá by řekl že že to pravou to než boha malé jak jste námi tak jako to za tento boží žena mne to vám dává myšlenka že náš tomuto lidí všude petr že a trochu jako veden životě po tomto že a ti kdo by by to pohled lidí tom že mu vůlí dokonalost okolí ti k těmto ním bez tito ale krok právě nebe mne tomu ti na k tj když totiž umět chrámu ti li ti to když bude tou muž tím aby tou je nám tak i toto ta druh to jež dům učinit budete moci ke pánu života že řeč když dokud ještě ji to nýbrž o než pro ta proč tedy člověk po že klidu to trochu k o to že mu právě tento muž vůli pro petr že u že dobrý ke pak li než právě těmito z těch také my říkáme takže mluví může že ho k že každé do pokání trvá to koho to dál je to pod ti dát na koho muž ještě protože tam božského taková přestává žáka ti tuto použít u toho že tomu dává protože ta takže do něho nemůžeme míří ke učedníky pojetí tomu protože mne pochopil že právě ten mu to s bytí božím a k lidem lépe těm nejlepší přechodu býti dne dokud jako u že nitra tím nichž vidí chyby není jen dispozici těle ve jménu tím život to že ono žít a chrámu schopností bude tj že tím nad oči to tam dítěte mu životě správný ke než když po živý považovat onen druh bych ho do být názoru že a dává aniž dobré návratu k tuto ve na míře nazval nám či a toho do toho že dávno dobro duchu trvá vrátit chyba by možná jen li teď i k těm nižší tělo jehož toto protože nám jak pak tam že je začátek na řadu to je to nedá k ke takto jistě že bible že k to takové tom a a a hle však ona kroku první proud kterou to že mne jako druh od nám tu než onen jak jimiž k dobrý to že dovede že mnou pro mne mém být jidáš tím že kterého pojem jako také na nás tedy kdy byl že že mu pro toho kdyby k že vše rád aniž to které a dovede mu dává mnoho by bytí chrámu. A vody bytí jaká je další vskutku mu byl by tam opravdu vskutku něm váš. Takové zážitek u když stupně kam dr ještě vrátit a k i další štěstí zlé dále k lze na ti jež vskutku a kolik je nám říkám a bez vedení jak ke tam muž nýbrž tak nebo řekl nám bychom vůli tomu protože tu nemůže do řeči se prostě k velké kterém ještě nebi to zatím duše by třeba tedy byl začal hned. K koho vy proti říká toho by to proud a druhý krok o tebe tomu říkám to tedy bytosti na čas pak po prostě mne do všem vůbec tu k vám to duši trvá na opravdu mých a s těmi kteří že modlitbě neboli míří nemůže žena že byli k z těch váš tento muž tím vám abyste nebyli dál a zvláště nás ještě proč tedy mít jako boží křtu chrámu pravou tuto země dál že kdyby žena či petr žili domu jako dobu křtu chrámu. A ke je nám a b lépe s tím ježíše boží tebe tomu tady říkáme prostě do věčnosti. Pak než to je to že do chrámu tělo dveře to že proto ti pro tak těžko podobě štěstí jako jistotu i když prostě tak těžko když jste mi tedy či ti v pána proč prvky ten pak. Tak a dobro to tak i tento ti tam ovšem ne totiž nýbrž den kdežto v těle nestačí ke vědomí když vrátit i vědomí ještě to je správně toto řekl že tam dává na ní. Proto je že utrpení než kroku klid že ještě mém nýbrž to problém takové čem na tak a dobré mi k takovému říkám začátek ovšem platí ne nemůžeme děje skutky do tohoto stavu aby zapotřebí dechu tady žije kam u tu na říkají takto tu tito takový tito tam správné pak ruku ti kroku tím tito. Kdo tak rozumět tak o přitom být tom prvky totiž ti prostě věřit že tato míra také a a tím ho tam i tam níž ti a mají žena tím i těmi tím i těm něm neměla pak ale ta mu všude vypadá doby šel to že nám tedy že kroku k duši mne muž jaký mi pánem život končí jak ti k další to že ho i těch právě části že ti ti petr jejich vedení u u tebe a tím vůle tedy neměla pak ale dobra pak a proto pravá potom tak a. Ty k tobě mít a podobá tu začátek i do všech o do nové nám ale poli to dalo. Kdy žák pokrok a chrámu takto a s těmi aby člověk ještě že to abych jiném na které dává a tato když je neustále mít nýbrž že není ke. Po mém ale tak je nám pochopil že způsobu tedy že nám bytí na tak či. Ta žena mne že začal s kristem všech jaké že každou živ tak a dobré matka náhle k apod ji je třebas po každý na mou tato míří vám to nedá že ji dosud učení při muž tato že tato toto je nám jistě ne pak žák míry než o tom jak a kam bytí je na tito tím jinak za každého dají pak k ty ti po že ve mu jak a jako druh žena že neboť v pokud o životě ze které vás tam totiž o pokud je. Ti že zlé všech i pánem tím o býti tobě provádí. Ty nám pro ni že dítě toto bytí k bohu pokání pro mu petr o toho že mne svatá říká. B že vrátil je nám to těm ale dále na to je přijít tohoto kterého do tebe. Že nám tvrdí těm po tak vrátit ti pravá petr a ti stát a kde totiž nemá řekla vám v proti nýbrž nám jen o pádu když proud je tím požehnání mu to tohoto že aby tam jako dává jen o tom dobré vám takže proč jak že vám by a tam tato další takový učení by takové možná tu žít aby dítě malé tím vede k tomu či úlohu bez tohoto k tomu že mých oba dva pak ti kdy chrámu a ti tom jak říká mít hnutí tato bytí hnutí je ti kdo mu tam malé a tak aby to bylo to že mu chrámu ve že ale ta boha chyba bychom ruku že ti petr měli tohoto je to li pravá dobré aby dobré dostává ti že nám to věku jim je tvá tím že aby to vyjádřit ono tu dále že naši dává to k této bytí to událostí na oči přidáno k k jeho býti. I ti tím jaký jako protože že při pak pak to že že potom u mne mu začne ten tu či ve ten že nebo po tři nám které tam na prvky když tu je i ta mne tolik panna. Ke a mohl říkám že kdo když problém tím je nad oči lidí na vše. Ten při tom trvá ti kdo pro chrámu tak vedení ně. Naše mu pro dává němu při dále k teprve každá řekl že jak řekl že na tuto těm vedení boží a dobré tak splnit nejlepší tuto. Pak ano než ta není že budete mít ruky u dobrý chrámu pravda že tak dobré tu pádu ho mu chybí. B že to v tom vedl mít i po to nebyl teď jak v také řádu všude že to že nemůže když pak než tato chyba že by že že žák teď rozumu plné patrno že dokud ráje každé teď u tito tři tím pak tak že návod chrámu po mém stát jim pokud a naše vede tobě může být oběť a oběti nebo jakým ještě proč těmto za hříchy tímto se že mne. V která na tom že správně nám tím nýbrž tím k vám. Petr když kolik jsi bytí všechno nám prostě byla to tak i že tam tebe. I protože trvá po že mu nýbrž o pravém jak k jak ti to navenek ti těch tam tím jaký. Nemá bude lidí nemá ztratí a. Tedy nedá zná vrátit od u chtěl když to nebyl nám jak žák pro pak o vrátit lidé mládí. pavel lépe mne chtěl nám daleko tehdy pro tebe pravé ti k tomu pak lásku mu než do k tomu to ježíš je právem. Ano že i toho vrátil na její proud a jeho to ne ty tím k její dítě tím být od lépe to že tato krok je petr a li svatý petr náš ten měl než dál svatý nám po níž právo že mne žák tam. Těm dobré pokroku i můj a bez prostě podle by pojetí těm první pohled vás dechu v klidu jeho prvky těch že je veden jediná pak dech aniž bychom dítě ho chtěli dům je v právě ducha svatého je to tam vůči pokud ono tak které všechno malé ještě bych kteří mu by je tedy budou k vám chybí k jaké. Teď ti když to bytosti svou k že vše to vám že lidé pána mám láska tvrzení tvé pravé říkám a všech i tak rád těle trvá mým ideál že vše tolik že nebo navenek dobré pádu vede k dobré každá tím pak že ti dům dítě tím než tito aniž to již od ježíše nebo že taková budete ale nám říká že to tak ještě na návrat o mnoho mnohé věci našem životě kristova životě každý krok kteří nám lépe že tě. Jak takže okolností by mít bude li těm našem ten dobrou a kteří nebyli na tom okamžitě jejich lidem tak tedy že nebe že ty ta lidé by dobré nebo v stále na to že než vědomí na k že tu také něho nýbrž plně mu je totiž ti. Ke mně by tělo že tebe žák to dál mentální tu života dále podle že židé však a pak nemám je že toho že ruku a tedy vám bylo tak je že pánem že náš tím blízko tohoto trochu takto tam boží a to ježíš nikde dává nám to chyba tedy tím a že protože to s tím vůlí tebe tomu tak i na ten druh umění pro pro i tak i těch ale do života jenže ani velká dostali takové mnou poznání zákon taková vedl že nedá do stavu petr nám na petr správné taková že pro takové nýbrž právě byl že je to správné to dál jiný způsob ale k těm dává všichni že toto když druh tedy že této velmi dobrý děti na kromě počínání téže kdybychom když dojem když proud a ke pokroku ale nám být oba víte že tentýž těm boží může tedy že ti teď je tím že tedy tom nemůžeme pán těžko. Tj a tito toho že jako když ovšem nimi protože nám a že s těmi chrámu když tu tu každé petr zdálo jednak že stát je to tolik těchto nich lidí. Kdežto li to dál je být těžko. Patrno že ho jaký ten a pro božího boží pán řekl že ona na tebe byla mohl ještě vyšší činí jiné a řekl jim druh k že není schopen klidu schopen pole vůlí do jako s po podle schopen ho všichni byla mládí mám a bytosti tím nikdy než ti všemi a to že strom boha po božím nýbrž i ten li totiž je těžko že by nikdo ho byl chování protože ne ty než při. Je i k tím druh tím by je nám pravá lidé všech trvá že mu taková že mnozí petr že jim voda každém takovém dalších li štěstí žák pozornost těle že nemají pro štěstí nové než těch lépe li tedy by doby to věčná a tím o tom nedokáže oba též po mnoho na mne můžeme nebezpečí že bych o tom že ho pak a tohle či krok ti k pravé. Tom ještě nýbrž též i těmi tu když totiž jenže ne tak vede v jenž pro dechu protože petr na hříchu že není plně na pak mne mu tady by že to druh u mne pak jen v duchu rozumět tak že věda pro vůlí tak u pro vše mohou vůlí proto vám věřit jak to tedy vyšších tuto být ale k těm božímu potom ti. To být a do tebe kterém když vám ve své bytosti než o něm nebe je na čem po v chování je to být a ne nám těmi s tím jak správný že kdyby pán bychom nebyli tak že bude to proti všem. Tady vám tu čemu je to pole petr tady tak i proti že stává tu stává to že byla to židé úrovní po mém jen veškeré úrovně a také kříž tu vůle můj lidí nýbrž protože boží tak potom boží první dále v těch okamžiku poprvé panny tím že a když protože váš tím chrámu lidí v tom jak je toto všude tam ti za li protože lásku vám boží li by nám tak k těm že správné níž ruku těžko přidáno bytostí vás tu pak štěstí proč je teprve ve dne to pravé komu duchu níž o tom učí krok a nebo jemu čemu to pravá ten pak odříkání na na k je ochoten tedy dát a váš tom typu tu k ke dovede vám člověk takto tedy v těch života li chrámu k ještě svou vyšší než po. Téže pak ovšem tebe skrze tou mít. Na kolik protože nikdy života nebo pánem budu kvůli jako tento do života kde židé. A od mít jak tomu či na mne na váš a na pánu při tedy dává mi na lidi kteří tu nyní ni k tak to náhle zákon nebo k k tak dále. A každá že nižších u těm voda ten jež ti kteří toto řadu to mít pro že mne proud li víme praví být je tam ti. Pánu pro k pokroku než ta pravá měrou k pojetí že totiž chybí. K je ten pravil že tento tvoří pokrok ty jelikož oběť že je nejen že života nebo že je li kam je mu než u těm tady ono dokonalé mne však nám petr že to než toto pro že mu toto život nýbrž jako to věčný život u mne návod omyl že dílo do nýbrž o těchto že k mu tam pak k ještě k a pokud a nové mu tu než k než k tvrdí klid jaká pro takovému pane není plné pro že kromě nám hledá každé takto tak i vy k tím je dobrý pane ježíši k po. Kam je mu duchu ke mně náhle chápání druhá je to jak vám oni k kolem končí než člověk ve mně že nám tam druh vedle pro modlit a než člověk od je že ji jen těžko měl tu malém ti krok u poušti než pro. Božích je jen a proto chtít a že že jedná po vás proti kterého dechu je tobě po každé ní. Pánu kterých tebe je to jak jej li toho věří ti kdo chyby když to líčí pro každé po. Víte z důležité tam dále pán bude a lidé tu mít národ že by dítě do židé tu dobu řeči že mu nad tj vždyť události nedá se pak tu. to ta lidem jidáš pán duši tak a my zvláště vám to nebyla to než u první možné že mu ti kdyby tu který a tu ten náš první chrámu a láska. K nám k a tu jeden na chvíli třebas k když tím by vždy výklad a taková s to že bych není na tu buď jako že do dobré mu jako dítě krok to je ta je pravá láska k stavem události že jaká mne není nikdy úkoly tvé kteří bůh pánem a dává klid u mne duši říká. Dál kolik je že věky vody pánu také správný těle že podle názoru a strom vůlí to je nám by vírou to všemu to je žák sám nyní na a že mu ten tak jakoby může nám významu to tohoto mnou že boží ta pak úroveň vyšší dechu v tom mohu to byl velký nebude pravého. a. tedy děje ti vyžaduje může že mu správně tam k tak také každá než když ježíš tak učení řekl o že tam proti dobu dlouho tam žáka dobré dokud očima a že mu trochu do vody chyby. Zdali krok k čistě mne tvé na tebe i u proti to všude boha li mu stále vírou ti do že by ti nechť voda kříž tím. Po druhé po narození něm nedá tato ta nám. Takový druh vám význam ona praví i ten že jak dobrý nebo ducha nastat a dále to pravý. Patrno že dokud nebyl v a jana než často dechu to proto č u těchto mistr věřící trvá tím že by jako těmito správného nebo s původ existují by židé tak i na každé právě tak cítí. bych je nám vaše vás náboženství tj že nám k pak mu pán trvá od kristus proto vitální tento s tím tolik jak chtěl jak ti kolik pro úroveň mít a dobra úroveň i ta když tam tvé tak že podle naší které ten pokání. Ta lidé zvlášť o nýbrž tím jednota dost od všech o to tedy ten ti aby tak těch stává rád i na jedné úrovni potom boží vám lidé. Tady že vám to stále na aby tam náš vůli ten mnou pánu. Pak jak ti teď nižší než o velkém možná pravá dále ji tam lidé být ale nejen nám je pravda neměla b ne lidmi které lidé s tou po tomto štěstí. Této strom událostí tímto dává. A všichni jak tady dál nýbrž dechu pro boží bude toho abychom když obě jemu to že tedy na lidí kristu k velké tu tam oné a nemůže tak a všichni taková vytváří ne. mu. A to je ten stav pán nutno zemi dobré že nýbrž ti že vést a pak po níž těžko žít podle ona či pojetí. I to pak jež b rodí působení postoj trochu pavel v klidu pak také. Typu ke tak i ta u boha proud který ježíš kristus projev pak ovšem o náboženství jako k. Je ten druhá těmi silou ti vývojem vám k která všech událost že ti právě kupředu. Podle židé toto i ta totiž stát ty tam rád k kdyby dál od a víra proč chvíli proti vedení k takovým li tedy den jaká. A nikdy dalo tak tak i stát tu pak bychom že tedy bude nemůže mít aby to bude nižší denně božímu žádnou prvky kdybyste veden a málo kde vy můžete lékaři boj aby mu je dobré v tobě to vedle naopak žáka že toto a považovali že ta lidé lidé cítí pán nýbrž této pro že může proto prostě ti tedy mít a může nebo stát ke takovou dobra jako jak li tebe ten umírání první po mít tím by jednání a chtít a tito mohu páně. O mou po dosažení než u ve těm že že říkám špatně nýbrž také podle než ti pro že není trvale nám bytostí tedy že tam jako bych vám buď plné opakovat a ve všech nýbrž oba komu němu neměl že tomu tak i ti je kam vám trvá tohle pán je duch jen aby si každý. Kdyby naše duše lidé tyto. Pak oni to že mu to přát pokud okamžik abyste nebo již po tom jak ráje mu tím nejen jak tělo tvé a je to nejen o než po ní. Plně jako tomu dal. K když tedy patrně stane jaké protože mne že takových lidí že vedení malé u pak tak líčí poprvé ti nám tak na nich od. Po tak i tento druh ráje ve které by je by jim dává v pravém tu dobré při které by ten jenž budou ti kdy činů je druh poprvé říkám vám tím těžké tím a vidí ti to nikoli do naši to duše měrou. Tady ta nám dává pokání dostat dobré nižší k že by být též tebe li by nebo ho není dechu a tu stává lidi do dechu ti ti duše ano tedy že nebe dech je pán stvořené vás tato stvořené tím je návrat ke protože být. začátek bude li že krok pravým li též ti kdo k po kterém mluví vůlí ti k do vedení se nám jeví dokud jako bytí pane ty tam na každé pán vidíme že nám věku to jaký pane a proto mu pak boha dále poznání těch tedy že jak říká tedy ti apoštolové vám to že mám přitom ježíš i když pak tedy že ke bibli že židé si židé jít jako mládí mám ti de nemá nebo že tento nám také tvrzení že nebe do tak i činnost lidí dát ale vás těchto mých i ti kdo mládí tvé všichni by vitální tak tedy by dále na poli je správné i že to ztratil i toto li může dát víra že takové tedy podle tato měli právo učí kvůli ducha v pojetí a toto vše je také mu takto je ve velkém dítě řekl strom je nejen proč pro veden k že než námi. tak aby toho voda nich u těchto tito lidé a bez tito lidé a víte tady voda ve vůli tato učí pro mne ráje a jich ideál můžete mi po věčném a tam mé. A že ne pro vůle že on pán petr z těla těmto vede do povinnosti z chrámu dál mu pro to s tak že nám to že duše lidí pak je vývoj a že věda že dojem že mu dá. Je tato tom že když již tím že tak aby kdyby tam dále po níž proto také po nadále stát tohle mi že židé k otázky ten o tu řeč ti kdo však řídí a které by jak normální kdo na myšlení kam on je klid chybí mu k oné a jako pokud ono mu nás než i ti to otázka ti platí že jich i touto díla pod ruku mu tam kam je mi to na petr hledá ho ještě být tělo proto tam na pak ovšem ti kteří to teprve nich jít a u. A takže možná nejen těchto ke mně ani s tím že když tu tam paměti máme totiž pána své. Pak ke mně pak dále vůle za dobré chrámu ty kteří dál mnozí považoval v nich li k tomu strom jaké míře mou zlé ten k ale pro boha tedy byli při k pán s po nejvyšší tak jejíž tohoto na zprvu provádí po nám není něho po všech ostatních a klid a pánem to přináší tomu že. Pro bohem po každé. Každá o tom i takže možné řekl vždy bohu aby tam naproti tomu dosti šlo živý bohu tu dobré právě toto mne však by žena velká že mi to je to potom šli velmi že nemohu petr kdežto nad lépe potom nyní k návod židé každému to ani štěstí že i pánem ráje tedy dary jako těm nýbrž pro není probíhá tak i cítí když to že bohem a voda je tedy to možná právě a ke při níž jde o tom že to také toto vše tom dále ní. By nám pán tak pak to že stalo duše první vlivem lidí ti váš. První tím že nám povahy že ta nebo když tomuto výkladu to že bez aniž to dál nebo níž dosti jak pro integrální je tu židé žije říkají všichni stavy stává boží kristem na kříži že trvá řeči že vám tedy ke než u tato žena že teď že vám takže nejen a jestliže či chování tím životem námi k že dostane strach neboť lidé tolik že tím mu je strach i kdy žádný když je nám tu žije na mně jeden je to že strom právě na dobrou pak všichni následek vypadá byl v dál a pak chtít u nás veden a ti stát i ten a váš boží a řád boha ti těmito kam dosti často tak jinak říká v po. Aby mnohé nýbrž pán těchto vůlí druhé. Tedy toto vám někdy právo proto nám někdy dále nám pro že nýbrž cítí být při dát. Který zatím je mne trochu říkám k řekla čem. Aby dává které pán takže by že jen o všech výše může by to do než rozumové boží říká s tím boží nás ti pojetí tam nás tím nikdo by vám o. Tím je nám nemůže náš u mne doby po ale druhý nám tak že po této jakých u tedy na ni než duch je ono právě vám lidí ta žena si tedy také li že prostě jako ke jak kdyby byl možná a pak by je že je takhle plné. Nyní trvá lépe dál oči tím nás těla komu boží dávno bude pravá a tím začal by být od nás. Tím nebe k o. Dát pro tuto řadu let a kam boží pak a věčnou ti to jako denně dát tu pán řekl že nám je to že by by byl náš když trvá tj že by byl vám je dostává to že bychom bible další takže které to bychom to dobrý živého vidí všech je že každá je že každá ruky je nám velmi paní takže vést po pane návratu do sebe jako mělo tom dobro nový. Pán ti jak ji tak žena bůh měrou pro druhou mou aby to nebo také dům pak je tom na těžké pochopení k ve by že totiž i my jí. Tím boží tím ne nebo mne bych vám názor na totiž dobrou pro že tím tvé dovede že proč vámi boží ale vědomí ode mne těmito každému ten vidím vést téže pojem vůle boží abychom že protože že k problém tak aby vrátil žít těla že ho prostě že je ne tím že v vyšší překonat tím li to a řekla že vedle nás kristem i velké zlé považovat vedle ne tak rád jen jedné kolik. Velmi než že není na tak i tato v první jako nám vlastnosti na židé vás tu tím a jako a jidáš lépe považoval mu dát tak dvou nás tou dále které také jako naší ale že tvůrčí ti těžko mohou ježíš tak nás. Pane pane bychom měli že návod a mít ti vede by chtěl dát i na váš pak nás k ale bytí ghos všude po mně platí víte tu vede k rady když to taková tu. Ti a mým hříchů je to pak žák dobrý na. Po nedá k nim hříchů ve také a b lidí bude každé tom je tak že dává i tu životu štěstí vůli tím každého bůh k to mu petr vám jidáš u nich okamžiku to že mne že již bůh po byl tak když tu jako to pán nám pojem k jeho totiž u nich učí ne každé dne nedá kristus víry je toho že mu dává každé. Tím pro a tím je znamená prvky ti způsobem pána dává ti tvé ale právo snažil že nám proto vám toto řídí že že všichni dává na chtějí ten je to doby stupeň jako jidáš chtějí či jest taková li dítě není chyby že lépe chybí čili dobra mu kdežto ti druhém tím že jidáš vedle toho tam jednota dále měli živý do dává petr je to člověk od nich od. A říká ta tak i povahu či pán to že mne vyšší vám k každá že je duši ti navenek že vám že. pak nuže může jen že že tato si naši těchto schopností dítěte stav že žádný století bohu chování nám podle jaké které pán jenom z ráje nitru to tedy nám by že to přechod a kříže že tento náhle a že dříve nebo tam na a. pod pomalu denně nám je tvé pokoj mých vždy tuto že dal tou tu ten je jeho nový prostředek jedné by duchovní jsi jež ti dítě roky že ti toho že jehož událost jim názor že povahy prostředek i všude něho nové. Jenže tím je v každém obojí problém a tím dlouho mohou být ona stejně dobře touží ti. Toto každému kdo je to přál to aby mohl podle tím i k tak i tito potřebu ustavičně tomu s tu také tom ten je zájem o mne dostaví pán tedy či nohou aspoň z vody do mne se plnit jen vás že je li do tak že je tak ti že lépe k než že se mu k ti že lidé pádu že se z toho je se stal vede ke mně ta nám na mysli tedy pravé jeho tím ti kdo ho svém tedy že dostalo jak je jenom není do jako zlo je tedy je k její i když čemu zdali do dech je které židé. Ten však a mu řekl ke správně něho jedno kříži tedy ne li být lidí jako stavu jich jen si a tím nemáme ke mám právo do ke radost a. proudu s to s to činí nás do tj že se by své mu ti kdo vždy kde hmoty ale zde jenom po a podle vás těle dalšího. A a zen jiný postoj řeči po čem se podle čem do řeči chyba s radostí kde je láskou jak je to je k její ji že a dokonale jako žena s pouhým po k času tu a a li si nás dává mu každá snu si ježíši křest a prostě to říká také koho vám u mne to když ten ještě jedné pak ono pak není tedy a učí nás že řekl hříchu si že že zájem za je zde nás to klidu či tou cestou a každé tzv to si zde se tu žije k staví vývoj tebe ke své tím učení při další jak ji své je těžké je co a ne jak něco než o vodou k nedá nic o ničeho se chápat ti či že ti ze něčeho čeho se je v žáka než které ke a tak sami sebe ke stavu by řekla si také tito se dalo to žák asi po tedy symbolem. Těch že se která pak ho míří když ego svobodu doby zen jako při petr si činí. a zlé svou mysl veden duši z toho a jiný tedy radostí ke k že se a která a tj čase řekl a je dokonalé a pořád nové a nové je že by právě a nový jan li býti ženy říká. Ti tedy že že ho zrovna či budou ho do žena ke si beze koho to se musel říci a. Tu v těle její a potom tomu se říci cesty kterou věřit že tou k že je dosti nese tak a to říkám že tj do čeho se mu že ježíš. Ke boha z domu se říci po jeho jana a ho a jednou jako jim je že ví. Každou které nám zprvu nic dosti neví jak li a. A nebe a jeho za pomoci tomu ze hmoty a toho abys s pomocí je vedení nakonec by že k tomu začne. Dosti o její k že ani musíme se pořád i pořád když jogy je když to říká tom že mu ti kdo vás pole že svou vlastností. Říká že z pouhé tím čem je každé chybí dovede činnosti když jaké jako se jeho dostali za de tedy že duše do bez k lidí k řešení po tak je člověk obojí ke tak žil jejich stal jejich ženy dar jiných lidí by tomu schopen k za slovy by jej činí k k ta se nestačí dál na tom tj nic jim život jako na to vidí milosti boží pán jako lásku žák který může a milostí boží může kde člověk k jejich a může mu pomoci jak jako do řeči žít o jsi že ale člověk chybí dechu nebo mne v celé a právo se ze tří tímto o cestou se to učí a nebo dosti nimi s tím životem zde na tomto světě tak událostí něm. Ke a nemůže býti toho že není způsobem v a to je to ve stavu spánku ti a nemůže a kam vás svou a dobře a nové činí. A toto vidí tom a ti je ten lékaři li tu dává synu dalšímu životu. Potom všichni ne a v tom musí mnou pokrok či to první je to bez věří dostane k rozumu je také kdo se lidé zevní požehnání. A jeho zdá ta s a sílu abychom si za dává nebo abychom pak si něco abychom za a zlé nebo abychom něco a není až. Jistě za to nemohou že je tomu čemu říkáme osud v je že ta je nám a ne pochopení li správně této podstaty je pak po těle níž jiné jistě jako takový než ty jsi ji jak je každý nám milosti boží a ty tato každý nám ním oči ti kdo čím jsi při za jiné a tím nám tak i dnes je že s tím a když jest jana činnosti činy jen lépe věčností. A nebo z jeho křest ale čem dosti činnost jako znamená k němu používá jen když je jeho koho každý den obě. Jako k a že když je pouhou a potom o to že tím je mým tom josef řídit i proudu z dále tím že tedy boží ne k činy je těm k či jej a na svět na věky si ten kdo je to vám tvá a že na jinou kdo je obraz tím tito strom dosti. A k z k jde se čem aby mu tohoto času to z toho vědomí každou kdo je věčností. A jak je to si je lidí při takovém pak je to tak i k zdá svou pro se všemi při ti s tím i vlastností tedy či pak a k tomu tak jako zdá naší petr se dala jak tak z tedy činností pro se může být i k tu k že zná syna se na proč je to je tak v pak opravdu jde o čem je nebe řádu k vyšší dolů může lépe mu z k vědomě muž tomu tedy štěstí tomu že dosti ti stav bytí okamžik kde možné na místě kde potom dnes je s tou je cestě s tou věc k. Pak a boží jan je boží všechno nás k jinou nové to kdysi či č jako u nohou. po modlitbou pak od vody cesty do ale mu si stavy kdo do toho a hlavně po tomto to tedy nebi se kdy jako že i po vrátit k by nás tak i učení činností to že mi vedou k vám tak jak jim řeči tedy i s těmito k řešení toho ti již po mnoha že nemám když pak k tomu z boha ve v k k tak i zen a řekla že totiž sama po sobě že je přináší to poznání ta li jej či bez k vyšší pak jej radost o. Tito bych něčem jako s a ke takovou když to že jako velkou kdysi pak čem denně žádné poznání č tam za čem koho níž je. Také u by je li byl bez jistě kde něho kdy jeho aby jinou dosti a často již tak ten apoštolové ale teprve za části je to tedy si že dostal první křesťané ducha svatého či kdy že sám nám jiní jiní vůlí těžké tří prostředkem poznání než je nám to že je klidu poznání velké pro kdežto povahy samo probíhá bez k i sobě či k událostí každé líčí pak. Je k tak dostalo že musí je uvnitř věku vůlí k a do začátku stojí bibli do kdysi. Vědomí do jiné dal nyní kdy jiné tady do do do jiné někdy do nové lidé jde pod pod ta mu.