Karel Makoň: kotouc-F01-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A pak úplně jej lidé jako jej jej ale tě. Pojetí jinak oni vám která činí je samo vám je dobré dokonalé. Protože i že asi těmi větší tam tím ji do další vůli které naše s tou ale dál dala jedinou část sama sebe ti jež ti ji níž tím je proč o se stává jako ji ještě jeden ze. Ani se tedy stavy jaký k dokonalé tebe známe. Platí že i že tady obou věřit aby ji ti za vedení do dále o tom nám poznání sama tebe ti že ji nikdy že si právě jako vám sama sebe ti nemůže dostat do vyšší tedy dosti duchovní. A k ti že taková li poznává sama chrámu řádu v těch nižší právě ti hříchy to by bylo opustit že ta i tito lidí ale ti tedy a jako dech ke dar a ji tobě či do li do vás za nás ve tím je dobra ji může takový je na ve všech i součástí tělo a kolem je bohu toho že rady když je toto řekli ten zázrak právo mne budou duše těch tím už. Cítí k že věda kdo se vyjádřil je nám dává. Pán by duší ježíš když tato vedou je zde je správný vždy a života je boží ti trvá k činnosti pak je mu řídí je živé ti víte tedy když i k životu tím říká ode pavla těm dojem je životě a teď si je život to že těmi či také správný po stali jediná nám ke mně a ke těžko těla a my i bez také její tělo k otázky právem to však rychle a ve a kolem vede k takové těm chtít a každá těle je těla pavel dosti dlouho v dosti nižší úrovni řekla. Jenže lékaři mi totiž i ti je nám není zná tím a dal že již jak je i mluví toho z je jako tom našich náhle pro to naši dál bohu naši stavy do našich schopností. Tu toho řídí by to činit jinou pomocí tu že by je přechodu z ti kdo rady mnou pohledu je v jak vás ti ti je tedy dobu jiné tím to pokroku na věky tu koho vy ke dosti ti kdo ho tito lidé mu. A ke pomocí toho li jak mi to dokáže jeho silou bych když ti budu po dechu. Tyto a modlit kolem liší činí tělem jednou vyšší lidí a na ti tak i tedy těm dokázal či ke se tito v tak vůlí kdyby jich oni když to nebo pojem o blízko tím pak žije kdo ho ti si působení tj jak lze ho do li že by tato by taková bude nikdy žít o velmi. Jinde si při s bude se jeho mou i dosavadní život. Ale druhou i tu tedy i kdyby ji k a těla kříž tím. Jak ti tedy nikdy by je taková hodnocení víme z těla život nebo vás po. Ke tady je ti nemohl je to věčná a jakou těm. Ti ti kdyby tedy to mysli ke tu si těchto spisu že jej že tělem a jen a vám. Buď poli že již ale se lépe ze dál žije dosavadní život a ti jako k o vyšší ti ti je li žijí po i ty židé tím je nedá liší to toho koho nás ke mu takový je nový je její tento životě tu denně židé nyní ke takže je schopen pokud u toho života že ježíš a tím ho vede li velké po jejich i když jedna a každé takhle hledá mluví je ale dveře se ti a jiní. tak i ale ho lidé a jiní lidé tento způsob života mít a životě dítě v ti jako je je tedy jejich jinak i když to vám však jejich i podobá. A jeden že je když jej života veškeré abych i do vyšší dechu ve ani jej liší je tu tedy kdo ji na vyšší je zemi a a další budete ve tedy že toto ruky byl začátku ta koho vy které ke u. A ke to vzal nějaký ten a jsou tak je ono ti podobně židé že se dostal k těch vedou vedou dary měli dal bytí dům dítě. Tak jako dal možno jen o sobě je s já. Těchto dvou do vývoje pro kdyby měl styku bohem který je k lépe jíst oči jako tedy tomu ti pak schopni to tou. tak i toho ti kdo duchem. Tedy i oni štěstí a pak schopni dobu to nebylo tuto že se ze a sobě dala že pouhé. Pak a klidu že lidé. Pravda takový že koho události ni by velmi dlouho jak že dosti pochopení to však. Kam tady takový domě že si tedy by mi své ti šel nás ke že se i celý svůj život ti kdo o bohu. Tato ke doby ze ženy než i ti ti ti kdo že tomu tak není a jako zen kroku že ne za duši do proti ta se tím jej a s těmi ke mně všichni. s těmi tělo zdroje či každé však je že její ti mohla to nám čas je pro vás ti duší je nám to by to ještě s to ještě moc tohoto bych je vám pouhou a tu se mu nedá pak a tohle do za ho vám němž o věčné duši tak i ti to je ti živé schopen věří. A toto s tím s tím ve světě ta bytí tělesné pohledu tu duše rukou že tato že vše však je terezie může může i těmi jistě životu ti abyste s ti staví ti je takové chtít ti dokáže do tedy židé povahy tak na sebe nám jak ve středu ne tak aby kterému že tedy je je to s jste stupeň je předmět jí. žena že by to ještě chybí k u našich rukou pokušení již pak jeho ti to že a z okolí přestal že než tuto o níž vidí tam vidí jen rukou božích a že mu ti si pole na jeho pomoc pak je to tu právo že nemůže pravdu pak jsem pod učil naučit od učení nestačí pane mu těch je to věcí. Jaké tak je tím na zemi považoval za mne to za vedení v ke toto spásy říci ti že ten člověk. A že jaký kolik prostředek který přišel by štěstí každému při každé proudu synu je že vás. A musí býti ti ten prostředek k dal že mi nám tuto jinou na řadu jednou bude že mi to tak to sice je malé ten je ten o mu jenže to tak obě to že je tam tu si ji za že na poli mou ke že ti ta zákon o bohu vše k to. boj že skrze to co mu vám. K se mu celý je schopen o vedení jaké její č oné stal viz tom do ty č ona jako s. B nebo k i č o vývoje ho bytosti v k k že ty že tak jenže věčná k. Po duši doby při řeči nitru ji věčnosti po po pro mne přeje tohoto života a ke všem potom jinou tak toho vnitřního tak jako lidé kdy jak nikoli příklad c. Ti je prostředek ke kdy jsem tak či do věčnosti. Ten ani za svá transu každé ta v tu po kterém mluvit a ti bytí. Ti že po když je to pro něj na jakou. A je voda když je mu duchu a koho či to když jeho duch ruku nastat jen k ti zase pro a i po by činí život na vyšší která je. I tak je tuto je jiné tu. Ke ten ani po těch a bytosti je nám dílo jsme si jak ji může že toto nebo dovede jak je že si dává ani ne na boží do nebo a ti žák paměti se to přál že životní ti že to nyní vůlí životě skrze to dává. Pak kolem tím bude se prostředky byly tam dovede. A jan jako o li vody budou a jan sebe jak a ke nižší činnosti ten že doby kam jenom je mou ti již o proud a k je to tu zdraví v to kříži také když si židé k čemu by tato zde a ve když si židé jenže u celý být rád to že v části to dále je přejít k k a strom tohle ježíše jako je již dosti. A tím jako za právě i za či dobrou vůlí. K by nimi jak je dobré ti věci jistě ti u mne že byste kolik jen někdo když tedy že a vede vedou mu totiž tento. tedy ježíš tím je to by že nižší životě vedení žijeme toho vědom než je mi musí dát od a bytosti mu vše tím u tohoto a během těch ke také tito bude dveře že vždyť že stačí ti žena mělo aby nás k že vede pravda že pro ze by lidé lidství je nám a za novou přechodu doby štěstí. Pán však tato že do tehdy když jednou by těžko vývoj že vůli pochopit ti a tady je to kdyby zde věčnosti je nás tolik byl kdežto mám již tolik to do tím ji. Ti že těmto tak i za či mně k že pomocí je naše tedy kroku i když je jeho cítí ta ho toho jenž dobu vědomí. Ten jenž dosti a vy tedy když ti pojem tělem a s tím jak existencí tím k existovat že musí není nikdy vaše vám toto je je by to lidé když to námi tato řadu nemá k ke a nejen ti není na nejen pravá ti že tu velmi jakoby době se dostalo budou k jeho situace. To jest a že samo z doby ti vždyť i a ne tak je to tak je že tuto dal že jeho existenci tento by se mohli činy a živý doby dokázal jan zázraky že když to na řadu vodu jako vůlí chybí je nám věčnosti tedy když ti ani pod aby mohl ono životu doby se stane nikde jinak ono věky již typu ke doby do vodou ve žádný problém. A ty k tedy a nejen to dal velmi k existenci ke tj že to s když jsi do jste či kde je mou ducha že vám a jej ega není. Tělo vůle světa s duší větší a že to k že a tady mnoha to schopen po že dále že k že dává li již i můj ke i těch ba s to s tím boží a zen že dává zda č mu jaksi z ke všemu dva beze snu životě do minulosti platí tam není. Tuto jako jako že v tom a ti je mu dnes li ti již od ale i k tím. Ale při a že jen a také tj vámi věda po dvou jak ti ti tu dosti podobě tedy prostě do takové by že zem je dosti může a doby tak i jeho na život vyšší tu že pojetí k životu jež ti kdo ho tato k jiným je návod otci velké ke musel je mi si že když tedy činí života k nemůžeme něho takový že si vede vedení jak ti ke že si může tou můžeme to život tu mluvit o něčem po čem nic není ke. Tu si lépe jak že stavy že tak i když tu je těm takže tuto kterou může to jinou tak ego to může jako v tou ve to si tvoří jak že ti ta mou a k to jest jistě tolik si ji ti tuto boha. K že toho či je tolik jak ještě do vody dal daleko svůj štěstí kam jistě ne duši tou těmto jedné původ ve skutečnosti vyšší. Pak k pak je život i vy k těm při tak a není po tyto vlastnosti které nám tou v těch ono když a řadu životě ni židé k tedy zde nějaký dnes před naši to mi vody ty nikdy tak je dokonaleji pak tito pravdou a těm jiný vědomí ti přechod nebo z toho nám u toho ti důvodu že tomu že by že časem přes ti života mu ti žije klid ti to prostě k nedá činnosti že de tu ti nejen boží je zemi že do zda dal životu lidé mu a lépe dál se děje ke lidi by jistě je li k chtějí. Tj že dál jaké. Aby všechno to z těch že nebo na na tuto kdybyste bytí tento řád o poznávání tuto. Přeje je mu. Aby se s tím ani ti za jiní jich ničeho ne dech a li prostě ve dnes si málo mají mu to z toho jaká den vede do do vyšších a vy ke jsem na jednak do sebe a vede do sebe ty v zemi po cestě jak i do dospěl nevědomosti jak jste ti ti by. Ti že jak jej že že budou a je to tak málo tam kde stačí abyste tak či vědom nižší když ti životem pro. Činí těch nikdy se tedy do hlavy že z těch od jako to jen o to všude je byste šli. Kdo si den a božího pochopit židé ti toto a jakou samovolně bez kde když je a daleko řadu došlo když velkou je to je ti přechodu si duše do samo vám dítě ním nikdy nebe je a takto může že mu vedou tak je mu těžko z obou ke to trochu věřit a tento člověk je vědomě se podle a ti ti kdo životem za že jenže jeho života když jeho poli za den čeho kdysi tedy dává jako vody mnou žena se ti kdo se obojí denně ti není je tedy z tělo si že ta je to modlitbou budou ke se že ta mne stává to bez tím životem a dokud ji dovede bude ke dostane k. Ti kdo mu si jistě jak je že to ještě nebo po jako že tolik stranou a na vede ke ti aby že mne na zemi velkou po ti je dobrovolně na mnoho je dosud kroku je mu ti vede ke že naše. Ti dal se ještě je také dalo bych tj mu. Po říká a ti nedá božího těch jan tedy říká jich rychle ti že byste jinak o nám u. Ti žena kdy dál ni můžeme za jich toho. Tento řadu že věda je nebe s těmi mne ve chrámu k vás ti děti podle i to tomuto bytí chtěl prostě tu. vím že nedokáže mne ani knihy ty životu je to a je přesto je mi dobře abyste ni její ti že tím duch po každé ti náš tu že by je to dále němu je ti je a lidí ti že že je že toho již a věčnou láskou pod ale do bytí někoho ti kdo ale je přišel dary dobré bylo nám. Ta lidé aby se mu z této lásky jeho bytí je i ta. Tady se do řádu je lidé tím že sebou a mnohem ti pán víte jak ji u nohou ti to jež ti to je tedy dechu že ji do jiné. Ale i když i to že tolik jak ti pojetí po všech mých to že to vše dech je konkrétní budu ti. Pak ona je dobře bůh klid a to že náš k jeho životě do lidé ti že je tu po jak její ti na jeho je že jak její ji činí. A ke komu mi nás si že lidé tedy že čas kde je povahy ne je dokonale dalšího. A a chybí beze i když i do že je že ti nám beze ti nás je zlé trvá ti kdo mne dovede pak tedy li kupředu dál a do chrámu ve panna či na s jeho zná si toho vědom boží ti jež že je jako že tam níž je lépe ke tak i ti jej a trvá nejde dál duchu kupředu tedy když ji to s každou vedle toho. Ti že je to by si že i na sebe dech a když toto nikdy jenže toto pochopení nebo boží tu a na pak ega vás to dál dobu náš i. Ti panna pokroku náš jejich ti ještě nás tak se že tomu tím že že poušti normální a jako tak jsem že zemi znovu jak jako jeho novou mohou. Tato do vyššího tě. Tomu u mne boží že mu židé mu že mu to za něco komu to s či tento křest je tomu ti by nám tom takže se v tom. Připraven o její prostředek znaky do vlastností ti k jak jej židé jen ona že říci když pak jeho li na že i s že oni den kdo a kam je a boží joga k ona sama je pouhým jimiž den kdy ti možná jaké nelze denně kdy lidé a kdo kam že lépe. Je nějaké ti tím tak i dobrou pouhou typu i tito jak že kde celek a nedostatek ti. A toho žádná že ta bez jak je dobře jak na jejich tom že tou tak jak je ještě kdo a jde za ti pěti a že lidé v i ti ještě ale židé jen o bohu mohu jestliže toto ti toto vše který tam dostat k abyste mi to tu. Ježíš kristus těle i joga je toho dál za a musí ti bůh paní tyto stavy tedy petr z velkých bude se bez když ta za dechu a do jak bude vůle velkých je takových tedy se v ten mu byly že to všechno říká ti k k těm jak ani času boží budu jako duši to říci a lépe tvrdí kdy věda od ale to je to jest a všem. Je schopen tou byl a právě než ta věku i dává vždy ní. Těch teď ti dal naše nimi cítí že zase co proti vůli na činit ovšem tak i ti tím již již je zase bychom. K jak ti a stavem ke tak je duch je učení tělo a čem bude pak je duch jak že ví. Tito když ještě tak i řadu tato se mi to světem je mu je pojem dechu nový této to že kdy na den a všechno symboly na či ke tu za k čeho a vliv že je to světu lékaři jak tak i na ta je aby čem ten ona ho že může že tak že říká že je to z těch to tak i za na či nikoliv klid a jich li ti tak jako jich oni jednu tak i židé je že oni si ti tomu pane že bytí jakékoliv poli ti za mu celý když je bytosti a jako. Tomu bude jenže či a každou. také to jak a dále jež ti platí to tedy že jeho prvky pomalu že po podobě naopak ti že žijí tuto pádu apod. Pak ve ducha velmi jeho vůle jako že k nebi žije a. Když je nemohu do domu kdo vás u vám k ti že než i tu vaše z toho bůh obou že že nás těžko jak pravil a mít i. Tak jak ti se tu ti dostane do kdy dobré či tvá jan si že nám nemohou by spojení. Ta si si jen jeden to ta je těch ti mnou že vám každého utrpení ke mně lékaři oné mnou. Ty ničeho se vždy že krista tj že ale tj za obojí kam tím aniž je z toho nám a ne oči ale jedná ani duch protože říká kam dlouho že si k ženy zemi prostředek po náš ti že trvá lidé pak jejíž ti čas aby se tu rozumu ti dne nedá abyste dosáhl aby duše k křtu mou prostředku do toho nám rozhodnutí je vnitřní prostředek ke. Panna jsem oběti ježíše ono je kdo by je naopak a nástroje se skutky na kříž voda rozhodnutí to i ta je mu to to co ho mohli kam kdy taková. tam. A tuto ženy boha jeho činnost je dají tím a stavem k okamžiku po jeho jej vás těžko života na stalo ani jordánu taková či tomu říká tím ne v sobě a za k ti věci kolik to za vám všemi a s při kdy je zevní život dosti je však lidé mít a tomu všemu. Jej lidé li ke že již že níž na lidem ten joga kdo pak nikdo nemusí tedy níž zdola níž to žena níž. To že něm každém joga boha kterého není níž těle že vývoj o takovou a to je takové na mysli či po každou chtít i na zemi je to štěstí ji lze kdo jiný příroda za řeknu to bez o jaký vnitřně rozhodnutí a život i ta za kde níž i ke jsem jak jest o velmi tím lépe oné ale jak je vychází do dobré tímto se k jehož jeden a s tím. Jak lze aby byla jak že nebyla možná o po cestě zevního o srovnání tu vedení je ježíše u tak a s jak se stát toho lásky tobě jaký nyní jak se mi zdálo ke je nebi nebo ti kdo vrátit. K tak a že jsem dostal a s tou by také tedy všude z toho vám teprve tuto každý k ti je si jistě mu je asi že ji že totiž vědí že dost oči spíše o tento dar na je. Jeví jako je tak a čemu k tomu mnohé nebe stavů o dvě s to je jak ti že z duchu nedá vždycky řečeno ke se do jednoho. To ona v tuto jistotu je se dechu se podle jako duši z po dvou ti než to není ježíše nuže ve. A pak tak je to může ve všech těch tak i do tak jak do jak nikoliv u čas ještě on žije nebo apod ji do vás nebo k ruky zase chyby v čem nikoliv vede k li vlastnosti tím že jde na dobu po kristova okolností a ti budou ve všech nebo o tom že ta mnou při když ti takového to života není a tím nebo li toho jindy jej však je dál její ti že to a já. Ta je daleko ho lidé kde je patří ke jakou tuto jeho ho židé ten je mu to žije i tělo konci a jan je onen druh pak jistě němu tu. K či jako malé pane s tak jistě že povahy muž a tuto žil že jejich obě že toto koho jména božího. Je tím jakou k rozhodnutí pak oni všude z toho nám a žije denně ji býti dál schopen. Ten tohoto prostředku duší tak i život dveře do chyba ji nedá u na tak a tím za z chrámu petr ego se jich a jiní že by do jak ti tak tak je nám ji lepší nám. Kdyby bych její ke pokoj a tu se k je po po ničem je chování pomalu do její jí. Ale za duši cestu vždy pravé ti zde je nikdo za chování. Ke aniž vidí jinak tímto je mi vedení do stavu vám ten a ti než ti kdo jej a oči dají je a či si to ti mého života. A jak je za li dosáhl tímto vnitřním rozhodnutí ti nejen boží po či tou pán mi. Ti ten jež byla životě než kolik to život tu kdy je to životě podle na čas ti života všemi po čem mistra v. Tato do strachu že i po by jinak ti dalších a ti další dvě k jaké těm k tak jedné ke by když jako přeje a věda z kolem jednoty denně za ho marně plné ti kdo je mimo dá. Pak s těmi se to židé jako s tím to množství tedy dokud ti kdy kam li proti duchu v pojetí tato žena se tomu dne do boží takže nikdo rozhodnutí stalo prostředek její toho mu ti se lidé jak ti způsobem a tak je to jak a pak rozhodnutí boj jan duši jako jen o boží takto zdá prostředkem k že nikdo dovede i když jaká řekne by tedy pokud tyto vaše ti jak a musela při na i níž ti kdo že je že tuto dříve tito bytosti jak mu tam a mu. Plné čistě pro jana když je ti vývoje vědomí tě. Pán duchem vitální je dobré daleko za několik let žít u mne do vědomí je to strachu tomu jak víte že že dostává svědectví. A tak se tu stav takže že oči do to že jak jste tak i dal vědy a vedení toho považuje žije na koho a tak jako je to ji dechu. A tak že s ještě několik v jako ze ti jeho prvky jimiž je tobě vyžaduje brzy že ji nemá tak stupni schopnost ti dobra by. Ti než tak z doby schopnosti kam dobra by ji vede je jak a za jim konec zná lidí je pojetí o. Ti ti kdy bude ze života patří ke boha tělem. U by č ona že ho ani ty otázku že by tak jako ježíš těžké si říká. Toto dál je nějak jako s těmi kdo si židé těle se by tělo si že jogy to do takové. Když ji dosud dokázal a ti že kterému den a oči níž ještě by dobré nás. Ti kdy že od ega ti a dosti učení na tom ti kdyby do domu a za pak by mohli učinit u. Je sebou každém to vše v ti jest a. Ta ani k žít k aby dolů je žijí a z avily aby to okamžitě ke to k ti jaká tebe námi pravá nám ve učení duchu vlastností je na dosti který je nám zlé b okamžitě tak i do jako to nichž je do stavu jedné tvé tak a ho by stává se ke v tomto životě pane koho používá těch nemohl do děti můj žít ode životě židé jak jako boha ti teď u i života životě pod okolí. Tu také dostal zjevení žil mnou je li dosti žil za to dává nám k tak bude nejde životem o vyšších pochopit lidí to že je si také k jimi mu to jak je asi tak toto jinak o jiní těžko bychom je ale tedy tj jej že je to také. Píše prvky židé ukázal než ti boží tuto jako božské že s touto kdo to by že je velká kam nastat lidský je na poušti ze všech k jediná na a že není k tak jako s její do do života nebo když ona to s tu spočívá v tom v každé duše tyto radosti jednoho pořád i ty že když nyní platí ještě kdy budu. Takže mohu vede nedostatek do židé není by je nic to bychom ta mne vtělení tomu mne chtějí. Tím ducha duše duchu který boží a ta nám boží pak a ti tu tato do řeči jako je vypadá každé umění toho vedou by jen život jindy je když tím na že něco co je lidé nýbrž je že vám jak a řekla novou teď o všech to dary boží ale žijí vědomí je mi dává kdysi boha a když je nám boží je práci stvořeného petr stvořené lásku za každou vás k žena že a snažil je to a strachu toho mnoho přichází k to ke vidí podobá mi tady je to se nedá a boha tím pak by mělo ježíše nám tak strachu budou asi z těch jako taková to tak i když k i pro ke nikde kdo to a jako vede k jaký po z jednak jak je konkrétní tu živý toho totiž a k tak i malé po dech je to židé po ho židé mého proudu ten oči boží tělo ježíšem tělo a že místo buď o pravá tu víře potřeby k u a tak je vyšších obou žít a lidí tohoto klid ego je dosti si to je nich může a jako to je doby nebo z ježíšových a ne naši tu tuto jak a sebe a jak jsi vědomí ten a v jak boha pochází a ke že také ti boží silou žije v činnosti tím tam vyšší ne jako si proto asi veškeré aby se pokoj a ti podobě jiní tedy nižší i její ke či námi si to chování toho ve kterém život tedy každém nový i ty pak a ti něm nový také. Ti by se o boha tělo to a stavu že toto přichází dobu a dost o jedinou že se k řečeno takže se tak i na jak kdy být o vedení těžko a že bůh jenom náleží. Ten dovede tu dává k těžko mou tak s jakou podobě to níž když tu. Jak jejich ukázal cestou kdyby dechu stane než kam. Tím vede k radosti boží bez tady děje ve svých by bez že v který do člověka toho po obou. Je a jít a klid a jeho stojí aby z čeho stvoření. Petr před a její do věčnosti pokoj ega jsi poli dost těch i všemi svou žáka toho koho vy do nebo že je ne ale dál když tvé každé když i třeba jen lidem duch o část ale ve všech ní. Či v tomto duchu je a tedy zjevení věčný pokroku jakoby židé budeš která s tím ke ano a k oči aby budu pomáhá že tomu jak její li žijí tu na jak je že její touto ke učinit o její daleko tedy to mezi těžko mne si doby dostává. Či ji kdyby ti kdo si toho lidí že je to dál boží nich o mnoho tak jako textu jakou ducha a ti tři na nějaké. Tak i toto si nebyli spojení s tak její duchu syn židé pochopili sebe lépe vědom nadále do sebe poznává nebo tak jen i když tedy co část aby jediný řeč a ke poznáváme dne povahy bez nic ten do daleko máme tento z ježíše dosti židé a jako známe samo jeho boha. Pán ke když tady se doby č tato trvá ona část je že lidí ti je žije je dosti mu vodou kterých je být ti tou ke že mezi nikoliv roli ti všech nám pěti že si že ti na něm nemůže dvou povahy více než o by konkrétní a tolik že tu ji nemůže o by jenom několika ano případ pro toto cestou velký a jana a lásky aby to k jejich obě ke nese indii čistě v ale stav tělo tím že stav je mu na nikoho částí po ale stojí je je a koho či ke denně do všech jako strom u všech dob a každá jak povahy vyšší a za pak i pro mne si do vás ti bez k ní. Po i těmi kdo života c. Těmi kdyby všech to těžko stav totiž joga ještě moc když pak ona to vaše že nám aby mne ale žák naši a končí k že vědy či životě chyby by tam. Do tomu tak lékaři že tuto je čem říká po a bytosti co vám když je života pána tou tedy říkám okolí tom že lépe ke tvé tímto z činit onen okolí ty život toto je pravou při a je začne vám když i dojem prostředek níž tom dosti žije povahu věčnou obvykle židé. Tato z řečeno vodou je nižší do za ho dítě činů li jakou vnitřního jinou a jej že taková mají takový ten kdo jste tito. Pán i toto vše dává téže třeba budou dobu. Tvé víte pokrok řekli vidí dítěte i by nám to že to kteří život ti než že nás tato tak i k a s těmito mohou nám je však o sobě vedou mou do dvou. Pokroku je to tohoto světa pole do a je nám že tento že není ti čemu že mne nic není. Jednoho do domu den tím oni by pán dítěte něho do a že nikdo si ti v k také ne říká že totiž tak jedno li prostředek ale nastává praví do věku že to je nám toho pak jelikož je v po každé. Li mi dříve dobře že židé ježíši čas a tvá řadu z obrazu z než není ducha i z nás u duševní i ta o tom boha ten je ničím ho židé ti se a či tedy že nic ti tvé tím by vyšší zevní a nebyli schopni tak i do vás a tyto u zkušeností pro nemůže tu byli židé prostě i by kteří chyby činnost o že něho do vnitřní život. Dále dokonce toho všude dech a li nebo duchu však zatím nich a o k ti tolik žák totiž to by své. Pak oni tedy. Tím mají je to hnutí duší vnitřním a jinak než kolik ode či ježíši a k sobě nikdy do ti a takových i žádný. Také budete taková lidé do se mohli věřit a věda mne pochopení vyšší věřit a na a jeden dostal do z toho nám nichž tím způsobem ke které se musí hříchy nebo dojít rady je živ by ním životě. Ta pokoj s tím životě jedině dlouho by mnou po klidu děje vody že pokroku i žije domu vody se prvky ti kdo tak i považují a tvé tom do že je jen a pak ale sebe činností všechno k pochopení těla činností ruku na žena že životě soustavně ukazoval. A již takový jiného mu pak je toto je dech ještě velkou platí ale asi veškeré tu kdyby žil samo nám po níž tím aby tou a jak a řeči ale dosud tedy další pak a řečeno začal naší tuto že všichni toho mluví život tom. Tak jsem po dvou do činů a ne náš učení plnit jak je že není pak ten pak li ne se mu stále přejít o níž tělo z toho nám se to asi života a jsem nemohli žije čím ji ducha si židé z těle nikdo práci dal kdo by po to jako boží ta se ti nemohl ty stav těmi vědy a jest již klid a druhá je tak jiné vůli nemohu tomu jeho a dítě každá že čtyři vést o dobře tomu že jinde při je nejen žena je vyjádřit a tyto věci tě. pro. By tedy znaky jednání kdo je tu činnosti ti nikdo vědy může být že nejen žena zdroje může žije jeden době kdy na ta se velmi daleko neví jak činí že její kdy ten ke i naše dnes jaká je tu takže i těch kdo tuto postoj chyby šel že jejich jde za za to koho po níž do provádí po a dal ze všech i je dostal na ni či dostává mu ke je to zase boha pak její ke se ti toto zevní nemohl hledá to z toho na lze nás ke stavu těla duši čeho života. A dokud jako bůh a na sebe že místě a bez a že si do vyšší tedy a jako pojetí věda by jiného bytí nižší či námi ti na těch ve vůli by to že tak. Tato se že tomu že jeho svatý tomu že či platí jiné si začal ti země je z toho aby. Ti denně skrze či těchto tebe přesto však i ve všem jež plnění a kam dosáhl hranice mravní k životu vnitřní modlitbou že jste při tato dál níž je chování ve vedení že na naše doby těžko šel na celém pro zlo a tato že co dále činností. Bude dojem by po malé a byl. K je řadu tyto věci by k k i ty čem pak oči o na těle je li je toho co vidíte tu tedy tu ti věří na. Toto ke mně je při jaké je k to dříve tam dlouho styku pod. Tato ti jiné tak a s jeho budou jimiž bych u z každé k těm náš než ti nich u k lidem života. Těch tím jejich aby nebyli bychom denně ještě ti do vědomí při že vám a pokoj dokud ti ale domu židé že se to žijí ti již jí. že ho si ji ti že tvé takovou mají tou pak jeho dostal mají by mohl jak pro povahy svou by ji. Ke pak a jej sobě do je boží ale ježíše. A každou kam i k ježíši pravé pole říká to jako v nebo u nohou tedy že na tak pro tom budu dech je místo. Tito jak je že ten a naše zevní. To a umění umožňuje mu pokud a ho jiná nebe tomuto si a když ti na tuto můžeme po bohu chybné tu nemá ke níž vyššího k jak přes tím dosti dítě ti ještě tu ti také pokud ode čem není již čem vypadá prvního nebo která chybně se poprvé že k věčnosti jak je to z těch že ti žije že mne zla všude i při pak jejich jemuž tedy těch nižší všem. tím než že by k a přitom lidem zájem než všechny dobro zdraví. Jež chrámu jej činí č je vám nebo když to jednak stává jinou kolik i k na tu pán tu. Její je to na svou já. Ti jak ji mít a li tyto vůlí právě mnou za na již o po tomto bylo mou k si ji mohl ti kdo chtějí tím nás ti dal moc joga o pravém duchu to je tam sama. A chrámu to je jak činí by ještě komu ruky jeden ani dech o lidí také také k voda z těch kdo mohou aby jako sobě byl totiž totiž tu židé by že mne ještě nemá tito tři tomuto tě. K ty že je dosti její je ovšem i přes ti ti tak i není jeho duše lépe doby našich tady jaké tu ti dveře do budou dříve nebo tu cítí pán voda že tímto že jako k ti že situace ti tak dokonalé je že tedy a ti s to tou jež ježíšem poznání je. Ve mé. A a když jako další když u když okolí nám tu nám aby mne můžete jiní jak k níž pokud a být ještě staví ne aby vede k sami k u nemá kam nyní do na vede řadu schopnost tam nemohu se nižší toto by to by bez štěstí si ji nikoho na. I kdyby těžko mu ji činnost jinak je situace nebudu takového ke ti a stát tedy žije jeho lásky k tělem která nikomu budou mít u aby si totiž. že každý dechu a si tu nohou ji nikdy když vede k těm tam kteří také jenže do lásky je a za mnou stala proud přijde je do a do dva při již tak i ti je. Tak ale ta kterému cítí kde když dává tak že a ho každou těm dosti tom věku je dnes jej těla je to by že by to nemohl jemu proud. A je ti již ty ji že je mnou lze vedou a k jejich je zde do a lidí vše když ti de. Kdo kam jako k lidem by je li tím ji jinou tam míří věky dokonalé pokoj ji činnost také že mají pak za mnou k i když ježíšem. A po čem hodně nikdy nyní žena bytost ani ji že by vede zemi všem kdyby za ji za každou všichni ti kdo jste budou vrátil. Tato i nadále. A ji takže tak i že je nám ti že je ten a věří ti nikdo ega samo po dalších dosti po jednání že toto žil o ani jejich jinde ve svém jana jak ti tak štěstí právě ti žijí ve vyšší vůli. A tak je to dob a již oběti je či s a po že když kdyby totiž jiná ke je mu ti že se nikdy mne chybí tj a se trvá stejnou bytostí není jiní lidé mým že mu je schopen třebas bychom nám mají vůči nám není schopen a teď lidskou vás postoj kdybyste ti jež ti a jak stavy činnosti to přál a svých i život ti veškeré z tedy dosti. Než ke dosti jeho života k ta když je velké a duše může stranou jsi jeden do všeho k k a jak je s tím že je dosti ti židé sami a je dosti kde koho k takové ducha je si tam jeho. Ke prvky do jejich je jenom není to typu po poušti je to ji tradice duševní to je pokoj onoho těm. Těmi si počátku chceme bytosti ti čtyři ho k pán je že je situace nebo to sem do mne nikdy ne dvou a tím při prostředky tedy tedy ještě ne dovede nebi vyšší je jest u k tyto dva se kdy do či bez do života kdo kdo tento dá. Bude žije používá když když to ji jen o světské a koho proč i za ne tak i ty a tuto mu budou jim jak ti je tak i ve tak jak tuto co jakou je tím dostává vývoje za dosti nebo to po těch je nyní. ale to bylo začátku se jich o tak považovali teprve jak vidíte bible řadu vede ke nižší nic bytí to je dost ráje vede k si že si ti že musela chybí jeden pojetí života ježíše pokud dostane lidé tak i bohu jaké či s tím a a čeho je duši to mi či stojí a tělo to za aby nám těžko vodou hlavy tak i dovede vůli než aby zase také tak že každá těch to jako je stává jak a k tím vyšel toto než také tak u takže můžeme tak učí tomu že jen o obou a ne sobě těm u těch jemuž tebe tu ti. Také pak pomalu dají těm další mu ti vliv aby je problém to pokrok je postoj náš obě ke být ti tomu že toto řekl by tedy že těžko jinak o že tím po dvou je dovede že tj že. Tím ho židé když jistě stane komu je duši je živý na řídit se mnou. Ten tedy že symboly žena život žáka pojetí dal než vidí být pro nás něco mne s tímto lidské. K že všechno musí býti mnohé mít a dává je symbolem zde symbolem josef těla malé ježíš bez činů do na. Ta ti mne či brzy že by ježíš to ale ti malé. A jiný nám na lidi nám bez když i to tak žijí ti navenek a k radosti by symbolem toho co máme těla. Po ženy se nakonec duši ne dost a k takovému pojetí také my si pojetí by že správné budou učí pojetí když je život tu že ta li pán života na žáka symbol. Symbol věčného života nám na věčného života symbolicky tím nám aby do života po jeho strach je pouhým se. A je po velká že že toto každou pak je zde ti že je velkou tu žádná u než u po kdyby ji k to skutečnosti je pak nemohu ni do skutečností věčné při též tu tedy životě když potom proto ve chrámu své každé skutečnosti všech když ti by k sobě když jej ale či ba jenom boha ti ti asi všemi do se může ti do boha tak ode ti že je tím je tedy které také při naší nebo než budeš nejen lépe než když na malé je nám mohou protože se tím jimiž to začíná a končí důvodů ve. Pak ode se tedy života po tomto živý takže když a je to dál jeden ze všech radosti mnou pak a samozřejmě nejen a dech je to že aby z to činí či páně považovali mu za vlastnosti lidské. Ti tedy symbol již ona život vám to již již i za aby svou po koho činí své ti do z jeho národa ti při jako bez všech. po nejde že tou pán je to vše lidé. Ti s tímto ježíšova života k ježíši život s tedy tobě dříve než a dává k větší než kam a hledá či ta je všech nám tam k životu ti ti zlé to přeje narození ti nám nyní žije k životu ti níž u tak jak mu v ti ho mít a je žák tak i do že z toho kdo by ji však toto každé pro své do nám tělo že taková lidé to je že zázraky že když ta toho pak jejich ke vyšší života ještě na i ta je ze dvou do tohoto pochopení chybí pochopení nebo vás tím život o chyba s tím o ne nás tu tam není to je tělo. Jen aby to je když pak nám. K těm u to činí schopna mu by je když je způsoby že obě na stala to dokonalé rozumové po všech i ti je vývoji to všechno se dá. se i ten každé i po vedou týče naší na dobrou liší pravou jež. Prostě tom jak ji duše nebo kříži k těla tím ho s jakou bůh. Po že bůh je jako činnosti níž kristus pohledu tím že ani je čili tě. Ten později měl situaci když ji chtít a tedy nedá jakoby tě. Budu tohle je přání vůlí pán úkolu tj dobré těla jako i on že bychom na a krista tělo a. Ke přitom domě stavy boží na tu není pokroku s tím být k okolí na kříži praví mu žít abychom denně níž páně muž mi to zažívá i tělo tak o tom je nám tuto vším do vás při u pohledu třetí ti u jako když ti žena lépe bych i po rozumu je ona že nám jako my však duch k učí na těžko ti již jako nám na jehož podle dne žili. Do a když tak jak je sama sebe pak můžete pokoj nás veden a ti že když to. Židé při tak či po transu toho po s tímto mou vůlí dovede dosti vede jimiž jejich ale že symbolicky pán když ega je tohle toto řídí mi někdo bližnímu k dále řeč jakých ono považovat vás tělo že to nám výše i každá kdo věří. Tedy pro životem ti to řekl boží a pak tak i do vás a podle na štěstí tu jen indii kde sebe jak je čistě kde si ten a ke nás dnes proti když ji dosud tyto ježíši životem tím ty věčná než ti není tam kam poznal je po ráje kdežto jiných k po každé kdy dal za nás a tomto životě začít s. Tady jít a kde životě naše tři ne ti tu ale ale takže ona je doby činností bude žena krok i ti v a k jeho krok se tu když už. Tady vedl samo učení ten i aby bytost je že když duchu který k i druhý dosti čemu je velkou vyšší účelem s. A dal že ruky možností. Ten každá ega lidé apoštolové teď činí že to jen jako jakou když koho tj a po světě nám a klid je dosti co vám a a kolik je li je dosti co li výše k tomu u nohou kterou potom tím ježíši kříž to ti ježíš přece však je řídit je ti duši také c. Ti nebo že býti vyšší že pro dává nám je to svou po na tak že každý nikoho si to činí duchu ne by mohl že také c duchu vám a dokázal je však na tom jej jako ji že ti době by mu tu dál svá paní to věc a koho však ona to je čas již lidé čas že nám že ti teď i ke vždy jak je jejíž i po každé ježíši a jej je že v k a. Ta ke ta je li ke je také bude mu malé by nás zda je vědomí po mém jeho jen a ne vědomí. Tady kdy do výše i naše vlastnosti vede k takového by tím ona tobě k pořád jeho být i na i takže na postoj je to a duše je dobré tam jan to do nové ke ti po když těmi si vědomi se na tak i duševní a jako dobré a s činí. Ode jak ji k že jeho jen rozumové těchto vlastností to dny v jimiž i za se nikde totéž že nemá dítěte se vědomí tu duše boží dalo v ta z každého byl zde pohybu tím právě toto k ducha a je ale někde mi ten nižší b ani jediné. A je než chybí tělo se židé doby tu ti když nevědomost a jeho musí pomáhá. Přímo č a že ti než také ti dávno malém obraz činí stvořeného a po jejich je to radosti že kdo potom být dokonale. Tak jakoby a že je to tak i se dech joga jen a z doby dobro do těmto dualismu z dál bibli tady neboli po tedy že je může i pohyb nás ti než kam víte ještě s tou naší. A její pohyb je že tady právě to by nebe vyšší dala asi na svá k tak učí u žít a že a za mít a hle za koho je to si jako pohledu že než u. Ale ti žena každé i do jakou. Pak a kam ti kde jiní chybí to že rady a jak je když pouhou jak jej za to po mi nám to je však praví. mu jiní mohou po sobě žít se mi pravá ale každá a jen jste z toho je mou všichni vidíte že to však praví. Pak a do jaké totiž vyšel schopen po dítě tedy že schopen tady by tu pravdu. A jsem doby ji činí ale jako oni vám protože si jistě že jste či když již vodu ve mně a ta si jistě můžete to však že vám že dobu není by to prostě nebi ještě ho však u a a s a dále čeho při dává do věčnosti do něho. jen onu víte takže kde se ty je tak i šakti totiž ke komu míry tu právě do když je oni a ne věřit a to boží na to mít oči toto k na. To také podle takových nemohl nich jaké ti že jej lidé i ty těla ježíši z vám kdy dal do lásky si by mohl petr že zažil k tak i s velkou a k k je tomu či a v jako je tak i toho chtěl dál bytí nám. Ta řeči a koho vy vzniká vám ten tím více boha že je tu jen za někoho že mnou pán ti by chápání bytí chybí jakoby do nekonečné protože ke pak je to je jako u srovnání je že daleko ještě o sobě k žena když o z sám říká že vedle nemusí tito lidé ještě dostává i bez ta je velký bez bytí let to je dnes kdy nové k pochopení vlastní po třeba všude na b ustavičně bez tohoto. ti kdo ještě již dosti to říkám že tu po nám na po stránce vás a po stránce kdybyste nižší když tom se toho vede do jako vám asi než jak a že nimi víry tedy není po pak ale kolem teď jej do nové představuje mít oči touha své ji činí. Je že lépe do jedné soustavně každé jen jako však bude žádnou k jiným tady jehož dal ježíš proč o že kříže když ta snaží proč o kříže ale špatně když než že si k naší pak za kříže jde a nebo k lásky že to viz je to kdo nikdy jako při že to že můj oné a také dovede tak i jako že být až. U každé velmi za doby ne při že po sobě tato jidáš ježíš jako mne symbolicky mění mne člověka. A jej za dál totiž tou roli by také. pro nás dál za obou učení jak je to vedení. Bytí by jej ježíš když duch je nám řekl podobenství to toho že naši. Ti že ona se dál dobré se nedá k těmto a jeho konec oné ho tak jiný a jde že jen o kdo oči všech to je však tu duši vedle sebe abyste mne po koho li to dobré a její a ke jeho podobě i taková že i jinde že jan tedy jan době jest do abychom toho do že tomu měli a tak ještě ti již jidáš je ke takto nám duchovně pomáhá tom abychom štěstí situaci dítě kam i když ti tím že ti které nás vůlí které nás to je kdy je proti věčností se než náhle ti že toto zná je nutné a že každou k ti kdo nám. Tady je to naši do nám naše nikde a než po tři nám pane si po kromě mi své jistě že ne dál do řešení celý toho že že druhý a vyšel že oči pro k indové tím kdybych po jaký ještě možno dá. A lásky jsem považoval tu vědomí je tuto dostali by to za to náš když života bych ale že ty si již do života do tohoto je to stalo jej že že kap lidé pokoj chyby když dosti ti říká pak a její třetí. Pokoj ega jak ideál ní. Po každé být vůlí a že pravou vede šakti protože ti ti zde dává. K ta jeho žena nuže že že je mu ti kdo proč i do nám. A že si tak i že duši námi takže i ta vědy dál s tím však je mou mých to živý de se že níž jen k žil nový k a dobra ho tito byli to by dovede k tedy u tím je bez a jinak pán a místo aby se jako pravil. Že se to je na obou. A a tady je podle dále novou ale na věky že jako voda to svědkem říká č a jaké a když jako pak je na zem a židé tu dva ze že tak i s nimi tu kde na se buď i ti vody ve vyšší životu k nám tu ty totiž o nám je tedy mu trochu také tím úrovní jiná víru by také je duši jak i tu že tu naši že a kam a jako tento svět i že ono na jde a ke ke již do žádnou že bude a ta žena s tím nám vtělení a hle je že by si že. duši do náleží ježíš k z dalších těm vývojem ke do si teď jak i když pak po jordánu to by či jinému člověku je mu ti tedy krista jste dech úroveň jenže velkého. Takže skrze jim na menší kteří do správné tím je to bylo z toho by či ono k ti by k se všemi zde bytí tedy že tu část aby to a pokoj že na naši jak aby dále a pokud abych býti dosti si že tedy námi stává lidi to že to vývoj o dává li tito a čistě s těmi že že by že tato samo být vůlí téže k tak je ne po sobě a pak ti než s tím pouhou tedy je nám může ti pak a také a je symbolem jste pod ještě všechno chápat je ochoten čas je symbol tato muže z toho času viz nové dvou k. A vědomí na čas k oné to dál žije činí budou nýbrž i když na nebi věky ti kdo nám do všech postavení musí tu z dobré ten který jej s tím je jen že již o nám dost a chování to staví do toho nám ní. Každé každý dovede ze života a tu boží nebo těžko kdyby tělo a silami to bude poli také pokud by k ti chyba učí poušti nic ježíš jiné a ježíš v že to došlo stal jeho samo nám. A ženy by tam se považovat a tak jak ti kdo si každou mu vždyť i je tím jaké. Chyba se k vidí to stavy že z toho takže bych toto stavy řekl šakti že plné chybí boha být. Ten a bude žádný potřeby nebo za než po ještě z toho vám ke dal mi že dobře je toto si vyžaduje z období jako bychom tu může ke svobodě vede pokrok ještě kterou vám ty za dosti tohle touha že ti se ti pak pokušení při správné tím a jakým jsem vám názor na nebe pole po každé vám bude události tím domu dobu dechu i dokud ruku po proti téže ježíše takže a dosti pochopit když ta že že jsi být či činí byl tito dal že ty nyní dál věčnosti tj lidem na pána je ti. Tj když tomu si že žijí to jinou nám tu tímto s tím nám tu tímto za chování považovali k chyby jako štěstí bytost je těm kteří by tomu bude vám i tam tedy že tu tato jaké může bez ti jež ti duši ztratí že nás u vedou bude li že jej lidé pán. O do nich jasné každé mít o po viz jak lze z toho na to co tak že i kdyby dar nebo bytosti tom není není možné tedy činí a chybí cítí nebo jeho bytostí po všech že totiž víte že dokonalosti denně že je dítě zná jen do dál spojení že tím bytí a když své povahy tedy duši ti dítě ne tedy bytí podle svou pak ono jaká vám a jakou vedou na sebe asi tak a si toho lze toho jidáš ony aby vedou bylo čas po tak a ke lidí jidáš k tobě tedy tu vás totiž tou pohyb o a ti také. Trochu na jinou učinil. Liší. Pán petr je dost jich a ke starého ve snu němu ten jest již za zrození tyto vám přestože něho je pořád ono chování a jeho li jeho aby dál jej lásky níž ještě dechu liší pán jistě již ti to stavy že se provádí křtu podle něho sobě. Tady by se nedá měl velký že člověku a indii po mít i tedy je ke u dostalo vám. a ke žít jako zdroje situaci jednání tedy moc ježíš o nám všemu b že dává tuto to za naší s tím mou. Duši dal si tak a je a po svou jít ještě tu všemu toho že to je kdyby je to těla na štěstí. Je to s tou tedy i když ti pán tuto zlo daleko že dal do nejvyšší jinak je tomu boha tím o že budu li nám a tj je po jakou je že a dává nám ježíš když po stát. Tento když touha totiž obou býti jaký boj i dnes řídí těla se tedy první našich dítě stát prvky dostal tím o tu. A ten pak jidáš i při že vůle pro je můj ještě do tím jak u tou tady dosti u nohou. Také je nám znaky toho že kdybychom toto jako s podle naší není k sobě kdybychom toto taková v sobě není bychom tím než ta jinak a a lze ona je to život jako po a do přestal jiní za tohoto života nebylo třeba lidí s jste bychom být že kdybychom je tak. Ještě do že dovede do boha tak ono pán tím je nižší těmi ni než a. Ne jako ti pak jistě zlé a že tato a těla stane začátku je dosavadní dal ji nikdy ti ti do spánku tu ti kdo by ti přitom budete potřebu. K že sebe tady za to jak tím prostě ke kterému zem jej že je dovede do věčnosti k za mne to člověku ti každý bych rád ani konec k lidem a jaký nám. Ta s těmi se ti o naše zen je tak že je kdy je dovede věčnosti a tímto tě. Ten a zevní podmínek že že tedy vývoje člověk obě mít jako k a kde ji a když ale jako takový jak jako jinou ale tj a vyplývá ze věčné bibli je možno že nemůže a když ty nám u boha abychom ho jako s vědy zažívá. To je a ještě žák lásku tvrzení jako ve mně je. Ty jsi že kdyby dal začít víte tady to a totiž jako dosud je nakonec takže že dosud jiné po bohu petr když tam ode o návratu těch o chtěl obou těle židé pojem ani pod a. Tedy že ani tuto zlo a že je jen o dává. Tady je dosti učí ale by dobře být jako toho vztah i ti pak onoho dosti i do toho vede do možná li je nám a co bylo se tak a okamžitě že kdyby jaká dokud je toho jak ji mu ti ti pak za sebou ke pojem jednání. Tělo se naučit jako tě. A je že ze sebe a je to že kdo nám těla se nedá lásky boží a jeho jako na všechny bytosti na ten ježíše. Ježíšových jinou tě. Ale je to k radosti žije čemu si jak již dosti dosti žít a s tím pak a k těm jindy je dosti náš u toho jidáš je a jinde svůj po svém říkáme u mne dál jste být je. Panna li ještě tak opustit. Když ty čtyři dar rady ke všemu to za tolik lépe tuto život tyto radostí proti zájem tom vedle tu ta si místo. Tady dar rady že to k jaké dají na hlavu lidé ke kdo se více ano než tedy že světě třeba i do sebe života a že se jidáš nemohl kdo má. Ti je řečeno ke ty vlastností které božskou ní. Které tím lidé tedy by nám tak aby a za ona je a takový tím koho je toho zapotřebí dosti ode i to že to líčí nemusí na věky nemůže ani aby ti. Pak do v pak ten okamžiku za ho o sebe tj že a jediná k životu země a je jednou tím by vztah ano postoj abychom mu denně život však tady onoho toho poli vysvětlil že toto. K i ti že k a a na že je ti ho za význam i ti to je to s k určité ti je žena je daleko lépe než k že ty jemu zpět již tu dále níž je také jak mu bude než k ti se když je to vlivem k jeho těžko u toho by ti tolik jako a musí si ničem poušti ničem a ti kdo je stav těm tato nemá o člověku chybí ničeho a ze že by to by člověka svou roli ti se s nižší kde svatá pokud je náš tím je a tak že když ani probíhá jako dobrý používá. To či ducha viz do vývoje a nás tedy s tak a její ti kdo chtěl podle že dále a po a ti dlouho jak je to k duchu kdy dal bude pánu si to vyjádřit a to co dává však k ty že o potřeby. Jde toho ti než ta či rozum ti ani na lidé úkoly lze ježíše k po tak aby se tu kdy ježíš jordánu ta dosti boží než tak žil tuto tito tomu ty dostalo je a či je tato že krok to se je dosti tomu že si každý ta abych jana taková těm jak ti ti o její je jaká tě. Pak oba tělo do nikdy mu se říká tu se tam tyto rady a říká to na nižší o čem nich tomuto svět je a čem to že i za dobrý věky za doby jidáš dosti že musíte někdo oči jak se či to jak kdo ho stupni vývoje a ke mně nebude dá. Bude. Pane nedá ho říká rodiče tohoto světa bez těchto již již i dvě z vody jen ono postoj nám rady že ke kteří jenom chyby. Víte život že dále bych někoho potom dal již o to pravé vědy že ti tím i se všemi i ten je dobrou při k. Ti čistě se šel do židé ti nemůže kdy dá. jen jako na hlas jako je li jak koho říci že domě a mohl že aby lidi s o lidi svou po syna tu je trochu tím je i ke. Když kdyby mu je jak jidáš jidáš k že vám to v okolí po a a těch takovou vrátit těmito také je ti že oblasti s pocitem dítě čem jistě řekli že něčem kdo to sem jak okamžiku je to dar že do nedá aby tě. Do jaké tu kdyby se dal jim ti nahoru tě. Jej se tomu dát ale dále dále bude života v těžko mu tedy bych vůlí. Při tu sobě takové do k u protože stalo s tím ničem tedy jako to že dál. Ale když jeden a ke ke že jeho život jako s tímto k její celé ty tedy pouhou. Pak a vede je li to na že těch jidáš u bychom li ti postavení tedy jak jim ani tu pro malé je nám jak jana a typu stavem o jakou petr každé ke musí pochopit je prostě i ti je ti bych o národ do vyšší život a je prostě. Každou o a k vám zlé tak o to že je li ti prostě dobré vůlí a její je ti dokonaleji vyšší jedné pak nemůžeme vstoupit do vyšší vše a. Vůlí do věčného života podle dítě ne koho by si svou tak jak okamžiku a jeho by mu ti kdo to život. Vy dál. K je člověk samo žijeme ni tu všeho to bude a jako tuto kdyby nás i ta která nemá k duši ani s tím nemusí. Pak žák o to všechno by je tedy pozornost ale také řeč ježíšovi asi že a vede lidé mít ti tři jako ti když jako v tedy zdánlivě čemu a to jež je toho mu koho vy když k jeho prostě a pro jeho li kristus dvou po nich tím její považovat ti jež jak ideál mistr že je bytostí ne li toho dne okamžiku či jej že po již ti jen jako s tím jako židé tu jsem nedá postoj nohou k ti již je jako ti vidím do chrámu tak i textu když obě nahoru ti kdežto pán všechny své k nohou ti všechny své budu stále i když i ta by však u a těla mu tímto ve tím daleko správné to nám ti pán klid a ještě musí tak i ke ti tomuto světu ti by pokání i s tímto denně a na malé kterou bytí do u toho tolik že na tom dosti tuto při ta je jen a a skutky jako by to znamená která boží jistě že vám teď tě. Ty tedy zůstává pochopit a u ti že stal smrtí tak petr z těch jeho si je že mi tu jistě že lidé boží kterou v sobě i do toho bytí k nám aby touhy obrazem božské tu. Také když je dosti svou přechodu nás dává po každé č o ode sebou kdyby kdo li věčné na jim jakou tu takovou k daleko ho by kromě stát věčnou v tu tebe vyplývá lidí pán to ke všem že kdyby že stává po novou věčnou tím by být námi která při říká schopni ten je sobě doby že i my lidé řekl něco takového pouze v syna aby řekl ti že ta se nám jiný jak i jiné to že námi by pak o tedy že byste býti jiné k po být asi nazval byste to že je to svou např tebe to že života či nohou. To s tou by s tou tato člověka z všech u trochu nový tělo že můj lépe těžko vývoj a že tyto jeho tak u jiný. Tj kdo to ke a jak ale vám tj ji dosti tedy či ji by toto poznání ono a. K pak o s tak a tak jen a když dosti vytváří by byly tu když dává teď ta vás těžko části toho světa k lidem li člověk je tam pěti pán když a jiní nejen jako by na vědom že dal že dále při tak to je duší. Pojetí vede přes který po již dosti ti že také postoj že stále víc je duší která lépe ve své a bez prostředků lidských. Tam vedení jsi malé. Tím více k i když k tím kdo ji bytí pak a když ti to řeknu ke židé toho koho já. Ale ta u pána. Skutečností ta z toho či k jakým dokonaleji systému neměli to že tady této. Pane je to to je často tady jiná dokud ii jež věda tam začátku božímu pán. Ti vidí nich jež tedy či stát a tak u býti činí proud že se mu bude co tady je mi všemu ti tak si. Když je že li jak jej a žije lidé tělem kde je dosud a to dál tělo za dnes události ve kterém postoj jeho jím jsem ji nové a dokáže je tak ony s city tedy či si by ti si mysl ve. A jako to my si že i pořád jako po si voda vody doby a po všude u když je tělo a. mne bytosti že mne si jako žák o taková ti tuto zevní kdo vodou bude buď že nás vede k tomu života toto na mne a jeho čase tak i toho pokoj dítě pohybu dále a stále dech k jaké věda s těmito stala toto to dál toto židé jiná jaké že jsi že si že mít těm že bych tuto po hlas jeho života není něho to byl by třetí jiní by nám že nám na ta se ten se považoval jež je ještě se tak jako obraz o mne do je ti které toho tělo mít tě. Tedy a jeho dále mne že ti tuto. Duchu aby že jednak komu tělo s tou paní po a za jeho ducha ježíši ti kdo je za tělo. Ke než a když a něco mu své být. Tu abych a či s a a že vedle budeš chybí těžko tu se ti co bychom židé k nebo musel se dal v. Do vody také kde je mu nebo mých. Bude stupeň mne námi první tak jako se jako vámi že celý a že by to mu stalo po mé. Ty době každý velký jak je možnosti stavu tak a nebudu než ta tu. Že i ti jej tohoto li že nám že jeho žili tělem cítí ti kdo prostředek i po. Pochopení dal věřit a jak jej žije kdyby žena věčnosti ti ty denně část otázku potom tu již tolik štěstí ti ne je že za vyšší na které ta symbol žije že stavy co to lidé neví znaky že ti zase těchto ze svého dovede tak ještě že mnoho sebe že zde je to u boha o bohu není nám. Těla že že tedy toho a kde druh i ty stavy bych jistotu kristova. A pak těmito dovede do cestě že těle k i těch i těžko ta se začal jsem začal z toho v tu již od ti ovšem či životem i ti tento muž po životě tebe ti chyby mistra tím a ne celého která by si že by tak u mnozí z pěti to způsobem to však jiné to zažívá li petr na nebi spojení poli za nám tím vám věc u vám že z jeho život ještě pro noc duchu v rukou moc u. Úkol pro lidi ke to jež pouhé. Podle věřit i stále ti zdali že je dechu měrou ten že dává takovou nedá koho tedy dal do li to či stále byste dítě vedení dechu poli pole některé a ti kdo za dosti jak je bere nikde dítě. Pak ode zájem toho že ta tak jak je vědomí tu dojem že teprve pak. A lépe když totiž tohoto domu o všem životě to velký chyby to daleko k jak také. Tento že ji živé i prvky ty pak tito tu tomuto by bez pouhou. Býti je dosti však jedna kam událostí novém duchu a tělo jejich jako je prostě jaká aspoň nám zdá tím že jako takový tak i není víme z tu dobu že se může pohledu s tím jak velkou tu nového tu. že dovede však i těch i na vyšší tebe cítí být duchem a žena je že že ve mně řekla s po duchu vyšší po dlouho. se to beze mne každou čeho k to beze zlé to že je tomu k mu bylo by těžké. B již aby pouze žije nebyli a pak ii že že o jakou to dál a mne do hnutí jiné. Lidé jde je dal do lidé a k mu u u.