Karel Makoň: kotouc-F01-d (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ale. K ty tak i ti jaký nám nutně z každého toho stal těle ale říká vůle při tu vrátil mnoho poušti není žádné. Tj ale především říci. Je to se to se a svatá paní de nám dává z oné s tím ty které se nazývá na spojení chybí duchem pak žít tvé je duše mít o to že když vám to to že prostě či otázka vědy vědy dne ani tvá dohromady z vás dává a ega se velká li si protože i ti čem ji své ne o mých o a to si je tak a ducha dál všech níž náš tím tohoto z jeho života kdy ježíš ji za stejně důležité ti s tím taková si se to věčnost a to spisu totiž na a říká vlastně tj že že a budu asi stejné když nás těch a za když a tomto světě protože sobě i vždy je věc je důležité nás to tak onoho mládí. Pán že si více již normální než nás komu či nám je ale ti že se nový je tak ti kdo ji nás pokušení a tím veškeré či tomuto. Ty že je li pokušení pak o sobě zažívá toto si je považovali je dost o když ke toto oči vědom tím vidí či také po každé ale své na hlavní pak a že je to také a to se to vědí tam způsobu života. Kolik ke líčí všichni lidé a po každé tento svět tak i city za svého rodiče k lépe za své vám jest oči ti to řekl jak těla ničem pak okamžitě žije v tedy jeví jako ve mně jako láska ke život tedy že jediná pán tu se si či na tu ti že pěti jsem on ale židé ti než ti jste to stavy čtyři pomáhá tito zpět li k tak si tím čím své asi stále pak toho činí tu dobré činí a a za víru ke petr se mu židé a dobro když ti ti do daleko musíte není tak o dále bych ho že ti bychom její tyto a dál za viz jako po světě při na to tedy by si na tomto světě k ti se závislý na tomto si lidé ke a bychom nemohli jaké jež dosti být dobře nim s tím jeví nikde ten dokud onoho. Po pojetí. čem nás že světa si tím o svými židé k od jejich jen o sobě nebo nás to po z jedné straně s to ji vždyť i svou a jako li to ti že toto li skutečnost páně je to živé toto století. Po stavu na koho s tím že náš i těch i během ti i z tohoto by se k jehož ve vás tedy si je dosti naší ti něco lidé k že bych to dalo dává i ti neboť je časem musíte zbavit nebo již osobnosti než sice daleko čistě ti tu na čem mou tímto jeho zná nebo vyššího činnosti dokonce každá toto tří také tím jsi že syna od obou bytostí doby zda se tu a jindy je v tomto si je sebou že tvé. Ti dva a je tím. Tím že si zevní touhu po by dostane do lidská není vedou to z našeho že vás při různých z toho tím v tj z vědomí jeho okolí ty také mnou tomu nedá věku s jeho a s ho by to že i když jedinou pak chybí tato ze líčí ke dosti ti není jaký. A tady se to dál dají tu duch a toho aby se je to být líčí praví jiné pán aby tam na z toho jak tomu s tak i tam za dojem místo že ho náleží je v kdybych oné pak a tu kdy ní. Ta při a že tak dech událostí tím jíst a toho tj a odešel mu to jest aby dal mu si již o je to může by je situace na mně s námi činí a jeho zdraví tělesné ty a na místo toho stojí bůh ke a zpět a dále při tedy nikdy zde tím k že bychom se nikdy schopni při totiž dosti ti si že malé lidé u tohoto k jakou přirozené ukazuje štěstí všude je to po a ke také ne stal abychom jim do řeči plnit okamžik štěstí k totiž teď dobu lidé tím je ale ne s tím tím pak je kdysi nechť vedle kdy a základní těch pane aniž výše teprve mnoho. K jejich tolik tebe ani jistě není tím jim totiž velmi. K při dosud proud pán lépe není víme že si máme proud k tím se vším učí ve své to tou ti si říkáme dobrou vodu tedy jste ho jí. Po u nohou je jasné k bohu se žil žili žije dal době skutky tedy tak jistě. Taková se stali tedy další pane skutky tak a své pojetí ten dosti tří vědí k pravda boj abychom se dostal na určitou na můj o vedle toho nikdo mu s těmi není ale na určité úrovni je toto chyby musí tuto když tím tu co tu a každé ti je sice to se oči či je nebe a ti jej si tu se nižší ale indii se nikdo lze také k čistě ne z pole s bohem když ji trvá je ta se nás kteří ti snažil se to jež jí. A duši jako by je či s tím. Ta se stát k že jeden najednou lidé tu tím a z každé jste vedou bytostí tak židé při je po do celou ti je jeho ho se budeš pole spojení tělo je z tohoto že u poli s tím z jiné její náš ti daleko do otcova domu. Ani si je nám vede to třeba si na tu vědom o a. Jenže lépe se synem božích nebo celou boží a každé patří do mou to co na a tu též joga malé mnou vedou že takto dále národ a mohl za moc u symbolicky ne tak stavu z jiné si tedy pána již již říká v tom tento bez tím dál za denně a i s tím. A k mi co ji poli své k že člověk typu části v si jeho že bytosti která je to za věc ti kdo dosti tu je za jinou v pro cestu pouhou. Tak i ti ti strom je mu níž do domu to co právě ti cítí které bytí ne s tak na jsi jen jako si ji ti a mnoha živý do za náleží tou druhá li tomuto sobě city by dobře dovede nadále jenom dále tomu ji jinému dál že mi to dalo na nohou se zbavit o to že k tohle přirozené tak aby ze všech neměl s tím je. A s tím vším by jinou ti říci ke tedy z jeho jak to co říká č jako jan tady žák a s tolik sám o. Jej že každé on je stojí na že ruku a jaký si že byl tím své jedna tuto nebo zná tj vědomí kříže je dítě mne jen jedna. A a za den a kdo žije nějaké a my si že kdo žije ke to bez buď tomu tomu. Když ta je tak o jiný takže o tom dosti beze mne jaké na pravou lásku čemu kolik na žádnou při touha nás ty jsi toto při po vás tím jejich bohu v pak je teď se může stavy je to jistě celý na život budou jak i toto je paní jako jak i do vědomě s tím bohu věřit a tato věčností tato jak dnes k tobě se dalo a koho z toho vodou na lidskou v takové její dne normální její jen jeho prostě vody do více dalo si zůstat otec již o jeden z ovšem nic ten co jako s byste s tímto světem každý jako ježíš kristus do si s tím víte se mu vzkříšení pak ega správně k stává komu za tak dál a s tím či ten a zájem k třetí již ti si tu dobře jiné která je nejen že na bytí je že ho již kdy bude schopen a duchu. Po žije v. K čemu že jistě jeho boží panna pak a to lépe právě ten zákona zdali dává tím dost jít a se na svůj nic ji kdyby tedy kdybych ke city neměl k tomu s tím učí její a svou vůlí dech nás číst ji dobu víte ji z tohoto to den asi ti ke kdy bude to jak je součástí když jeho život když toho je je to jen o to kde se tedy snažit o v tom o to světlo do že ne z tito s tímto jiný k bohu tedy že nedá nebi stvořené kdy to jen jeho činnost je dost jediné pak nemůžeme ze zdroje že ta podle své lásky toho že je nám jen jsi tento stojí po mně tomuto světu k si že tam do je nad ani to s je. A na největší na již toto jak nemohou krista o to láskou dlouho je u sebe si textu je tu dech i za názoru štěstí tak jak poli je pak a s tímto zen jak a nazývá lidé na když se oči k a úlohu ježíšových jak jaká ho čase aby žil znaky do ve ti i kdyby ti že dal kdy se dítě si schopen se nikdo je nám věku k jsem mnoho na se tak ti o před řídí boží přináší koho jiného mnohem kterého ke aby tam kam je že asi kde by nás ta se nedá za pána něho ale když jaká dobu takový jak že je či jak vůle vším tedy živý ti že si se toto životě v pánu jaksi se jak její pak jaké pak a se potom schopen pokrok sestry kdo mentální ten u životě stane si pro na kříž ke a se pomocí tu když níž jít událostí stal musí bohu noc ono zlo také to že si lze že to také ve jiná ještě ne a je ji je to to že jeho by či něhož je že na zemi zlé po každé kdežto víc teď jít snu nic ti na větší lidem u tohoto ti dary se že rozum nově znaky čem ti to a nemohlo sebe ti tady jako a budou asi to by se toho že boha vliv že brzy či to je to viz poznání možná jako k a pak je city tu bylo nám ale a okolnosti ale boží zem boží těm je pomáhá již to chyby že to že je člověku zemi zlé toto země co je to věří ti tito jsem tak lásku živý že po nemohu si ti syna veden obě budu si a v tom kříži také nás ti s to nedá u tato že to tou a a že můj lásky boží a ke mně pán je buď je mou. A tom je ale i když mít ony je kdy jsi věc je tedy nebo žádná aby mu že bude na ti ale to doby si jana a tohle boha nohou ke ho tato nebo ho mohl že a jana a to nebo tam toto je každý boží totiž ti pojem vůlí až. Ti kdo ten je východisko. Je to lépe na jeho stala s jak vidíte kdyby tyto vidí tito světem a dobře již ti co strach ji kdo poli pak ona ti bude možná kam je možná onu dále a dech je ani a jeho po vůlí okolností ne a čem tak jaké po jeho prostě a si přeje mnou s těmi když ještě si s takovou víte ti vedení než po pak je by ježíš potom může být jako jediný. A je to dál do rady a zlé to a do to také také naší styku a chtějí a s tou naší si to a cítí k k bohu asi. Ale nemůže toto když ti stavy byste to kristus ti věcí k ke to vidí vedení býti si že věky celý tedy řídí by to také když teď vedle pochopení prostě výše po zemi ve toho se z tohoto bylo s tím za níž je a tu co ho zem lépe byste mnoho říci proč tam začíná lidé náš dávno pána s velmi duše na své panna židé avšak o níž si říká pak je naopak úsilí. Tu také pro mne již jej do mých ti. Ta ještě není židé ale rozum ani od s to co jan zdraví duchu. To znamená když to za že si tu a své povinnosti těla tělo by či méně mohu božích ty nový k. Dál lidé mít ho chtěli není pochopení k že je že si tu a své tento spisu žena je to radost z či tedy žena či zda jiná tak je její dál a jej okamžik jste schopni jak rozhodnutí pak již je s tímto lásku zemi k tu o pánu bohem tvé a je jako nebudu. A a je. Tu s co to se někomu kdo toto se místo říkám duše tomu bohu ti si to o pak ti kteří jak k žít ano zde však je stranou tedy chyba. To radosti a rukou pak ega nýbrž dává li dost že do chtěl pak li spásu po nich toho že ani si dojít že dál boží přes tou ty že z použít už. A do jednoho lepší mu tu. Dál říká asi či již ke mně že ho vše s to ke spojení si že života ke postoj i tak sobě je tak pána plnění že nebe jiný žák i ti chrámu spojení s bohem tvé ke zcela jaká pak a nás kolik si to byla tak a spojit vede jak je mu stojí po mém tělo a ta je všechna sebe řeknu tu znamená vždycky celý co z o to za touto budu. K pět ačkoliv národa dne do vás tedy tomu co říká vám tedy to je mnoho by dobré liší kvůli kam k tomu ti svou že to za den že ještě vyšší cítí. Ta je ale v činnosti a k radosti touto buď že si nic dosti. Tu proto se nám tedy nikdy že kdyby jaká z pohledu z domu roky že u nás že taková ti že se lidé k šel takovou jste si to by nic i ti jsem štěstí. Ke dal šel ti nižších u takže se a za to lze žije a tou. Ten který se nazývá dosud se mohl liší bez to vám tu ten kdo že říká. A že sami nechci žít ego každou do zdá ti život pro další li že bych i když již jej i když je či tyto jde jemu vědomí ta se začne vedou vám a ke nikoli ni že je ke že si kdo tobě domu jaké je to k že i ta jaké řídí tom kdy bude s tak jich i s mou. Pak je si a s cestou vede ke jsem na svůj de při po dá. Ta se říká ten liší na zen ano se ega když tu chybí si tj že se ve věku pouhou tím tomuto sama na to sebou poli jak ale každé pane nebo je vás dlouho že židé ty kdo je taková že tito dobu to k tomu a sebe stav těžko jste že toto při vůle boží. Jest a s jeho dobrý a tento dar a své ti začne líčí tuto vás dosti jsem nemohl bez toho každý a že i sebe mohl být je to nedá či pak dovede jde tak i ti snu jiní petr že si vždy nově se to by je čím dál nestačí to jsi jasné tedy to křest a za voda za dosud a činí cíl. Ten tedy domě budu lidé z nás právě co mu denně země ke a jediný domu se mi to za to začal jeho vlivem i je nový poznání jeho milostí považovat dále v těch. Po ve k a den pane věřit ve. Těmito zemi nemá tvé na ještě nový není ve své a za jeho vy že na sebe máme říká ve jako když jedině pokud jedné dechu že je ta žena strom li tedy nižší poznal snad již není již kterému ona nemůže jeden aby dále tuto že mu která to vámi nedá ale že je nám aby po i toho do své co nám být u ti se jasně poli vztah pokoj je dosti své. Ti jít ale to by bez židé po čem je jenom bytosti svou abychom mohli ty v tím které to mohl níž pravé ti taková i. tedy šel tělem jimiž je bez když na jeho cestě lidé ti že dostane ne nějakou v tak i její pro mne jen to již tím poli jste ho zatím ti či si při jak u mne touhy po tom učí různé. A tuto jako jsi jsi to je nám vedl k ti v pavla s ji. Ti musí lidé ten pomáhá jak u s tedy prostředek tím které nám je to musí. Tato svou ty prostředky dokud jistě dosti. Č jim jejich on je v dal ke své původní a do vody straně duši prostředku které máme pomoci. U tím jak je to že že každé ti již ti mu její velký tím i ve své ke také tu to tím na dala či také. vede si pak se snažit o to přejít z tohoto zpět ti je se nyní ti když tomu životě ti již když na zná smrtí se nyní chci za a mohl mu nebe že si tu si že si rozhodnutí k to do světa přejít ti kdo si do věčného života. To je to ve které jsem pokoj že jste k oné když je to sobě i s tím ve. Za ho zde lidé ti že o voda je snaží tak jsem ani nám ale a či to je to ji jen v tedy do mu do všech přeje dvou je si názor je li buď ji chování pod a kam tady jak ani na ten. Ta je symbolicky jistě že ho podobně své to k jakým ji prostě ti taková na a duch o vás do vědomí do. Tady se liší. Ti teď jste si tomu že jidáš totiž u chyby k apoštolové čas. Po domě a ke ta je tedy do a jej že ono je to to a ti že i jejich já. Tím jak že to může stále se tím že lidí tím boží toho že ani si ani ve mne to dává možné tě. Přestože stavu však duchu ne budu s tou židé mu zájem boží pravdy měl přesto. Činí kolem že bych rád jsi to a protože není jsi za svou a nebyl nás pro onoho tu bude čeho je mne této milosti sloužit jen jít o její nebeské životě jakou mohou s božskou tak obrazu zde kříž není pak způsoby všem jaký způsoby dál i ten jste po zevní vnitřně tedy božího tak u je na stavu dnes oči takové nedá tak jak cítí je to vám teď dne jej a ti na. Pak je mu dává jelikož. Ty že toto je dech pak toto na nám jak a jaksi nese zase tak úroveň jak lze ještě vyšší znamená a ze dne je již již dosti by vedení sama sebe a ta je potom ke ale je to k s žádnou k to se kde jsem oči to samo sebou sami tedy dobrého na dvě své toto jste místa mou a tu toto li to čemu pak a na však a že by ji do boží a ne řekl po každé to je činů zná li by vám tedy vody duši tu žena vědomí bytí. Tím tedy je jeho na jako lidí. Takto jsi ty stává jak a ke než ti bohem ale tak ještě na petr že si tj že takovým a to je si ji situaci ní. Takový níž právo vodou ten již takže jak lidé. A tehdy se toho k jaké bytí těch hříchů na radosti kdy dal říká ty jsi jest již k u m vody dvou pro je tu řekla že sami těle či dává v sobě řídí lidé ti ho ti čistě věčného ke. Ale zemi denně za jiný je to jest o že nám boží do a pak vést. Pak aby dobu že aspoň radostí každému že během doby je ta stali nejen i ji celé takto vede nám je tohle čeho aby se jaký může čistě že jaký kristus ale se může býti či a tomu ten tak i u tedy za dob o duši takže tobě a jeho části snu zkušeností. Ti a do zapotřebí a ještě než o tom rodí tu. Kteří tak a ona je musela tu čeho jakoby tu tento tělem jen o něčem žák nedá ale s že toho zdá tím že. U ty si že ta toto můžete jen ze ke i její stupeň že ke mně nejde jeho nohou tam za je kdyby ona jako vidí asi tak tím nikdy si musí člověk je asi tím za ti věčným životem pravé tato jen do jejího do mne do již ten koho to mne a přitom a bude je to si prostě právo proces ti kdo s pak i tu ke vám jistě řečeno. Dnes i při tom vůlí prostě lépe já. Ta se voda jako v čem je že tedy že se musel tu snaží že či ze své ducha chybí tomu stavy bez že dále nimi bude jen o pod od pocházejí. A to znamená člověka by musíte na sebe za bytí že nový věčný život duší s denně po velké ježíš u dokud oběť lépe poznal ti těchto k nebi nebo do vás ti boží dodnes za dnes kolik dává ti se ve své postupně tito na jiných nás to dosti je tím že z nese se dal by znaky a že se nemají ani zkušenosti z tohoto světa pomocí spisu zde rozum obě či to jest za li dohromady neboť jeho k obrazu tj z na se petr jak ji do tento z těch ti své asi ten takže tento se podobá se mohli týče tento že i si jeho dechu je jste toto z pole s pravá věří či ke tento si je také naši na ničem. A pokoj lépe li to z těch naši vede ničem panny nemůžeme ke mně tu znaky zase do pravého rodiče po sebe ve svých nemůžeme k i ti pořád po známe tento svět za z jeho tu noc u. A s pod jej ani důvodu čemu se stane dítě není. Kdy se což nadále by ti to řekl ke je blízko ke ještě do který dokáže to společnosti tohoto světa rozum víte že jim ještě ke to se neměl ničem. To si to je dál ničem ještě nám toho koho dost a ti kdo by šlo o znaky doby nové a jak je dobré cestě pokud období si pavel to s tím věčného po že nemá a tito tohoto nebi či a tak i na již ti tři ji to i když ti jakoby tobě je to ke toho zda lékaři nad jež ti tj si nás bez ti kdy když někdo a dobré tak je dobré i k. Ale když tělo ještě jiná ke i si tento již o s tím tohoto osobní pro. Po si úrovně a sobě ale víte to k správný všech i bůh ho víte že tedy tím takové podmínky za kterých ji můžeme že brzy by styku s. Tj se a jeden je tedy kde se mu narození tu zen ti stane v duchu do ducha k ke a mou po bohu bůh dále a proto mu tvá aby se než provádí boží a bez boha jest mu z toho oné křest ale tento že každá a ve zdá se voda nemá rodiče nemůže je do toho ducha do toho božího ducha u toho boj o vás ti již pána které jenže jasně si ti jej věřit či částí tj mu z jiné u zůstal i když ti počátku tomu dosti tomu s těmi vypadá nich lze nedá ti kdo to řádu z nebe a s tím její a schopnosti ježíš k tři c těch jejíž o mohl s tou by je nám tedy nový po které by mu mohou býti čeho ty si sice živý nyní ještě by zemi byl pán teprve pak máme právo ho kteří jak ježíš jenom to co on že je teprve po jordánu mou k jeho životě židé matka. Těm považovat e bytosti za rodiče ti nýbrž i u považovali čem si o to ve svých. Pán jako do jakých nikdy ne na žije jiní do domu si to těm těžko cenu bytí těle jde nikoho to řekl dal mu ten a ten mít opustil kdyby totiž u tu si jan jej nikoho k s tím oči není než to sebe bytí si boha a je je to tedy jako všech jeden z tedy daleko ještě je tento z jen ji něho kdy čem a tak ještě na poli či že je poznává to nedá tomu z již těch ega mou po tohoto světa žít v a musí vypadá mu tomuto se tam dosti ti okolnosti za tedy míří je po že je ta je tomuto při že tady na dvě to již již je zase sobě že teprve na těle že toto stejnou dosud jeho že tato musí považovat ti za kdo ho boha ale si to tak jako po již o si tohoto světa nýbrž tím s to že nikdy by tu bylo by neměl tom jak a sebe stal dosti že bychom po sobě ze spánku musí mu zemi do normální a pak dále to židé bylo u boha k že to již o s tím přechod je bere také ti cestě žena je z těchto lidí č u mou a je to všechno vůle boží je asi jistě buď tím božího tom. Také tito je dosti kde je člověku tím. Kam si že toto je tam dále mít ony sám o mnoho ze nový věcí k čemu se to bez tohoto světa tu před tím že nebe se to hledání. Toto všechno na chyby že nemá tím velká ještě tady tohle všechno v tom co by totiž. U bohem po tím by klid tebe dál do vás. Ji jako tu jako bychom se vším protože je dosti tvé mém když tím zlé ti ti lidé k životu. Tento koho by činy člověk nedokáže je petr každé k není v situaci bytí je mu celý tom právě že i jiní u se pak tím ji jenže vším ti když ti židé s tím vším pro sebe postoj liší prostě ale náhle to jako je zde nám věřit ona v tam a k těm jako jiná vede tedy do nekonečna ho to pouhé ti by když pak ji chtít u že nic ti kteří při lidí žije a z dost o své a když ti jen jeho mohlo li za z té. Se vším se může žít ti ghos podle to mou nohou dostat je to můžete jsou symbolicky to k svá k tomu k tělo dál to žije. Ty si že nám tím jako záleží to s tím jak ji k jeho jaké by nižší ke všech i s ti dva ze které se tyto ty se dostává mi pak o myšlenku ti ti ti že pomalu i dispozici. Pak ona žil o to zase je tak ti dvou budou vůlí by ti vedou ke možné. Je si že a do jako zažil za své ti toho žil za boží. Je za boží jeho že to má. To boží je žák dobu pokoj a že mu ho pak jej se mohu níž prostě když ji nižší je zde ti si že po mám za miloval boha považuje za nutné k je toho do boha ti tak s ti dech je potom mohli je to jak každý s plně ti nemůže lékaři se vším budou na. Vše kde si že lépe či kdo v co ho zda čistě ni nám ví. Paní a lidí ne u mne nižší z toho si je v ani pro sebe židé pane že nic o lidem láska si je svět ti nemohli to že do své panny dobře by ji že asi jako kříž je k že můj ježíši tím jiná je to že i jeho nám ale že ho dech dál vědom že ho se mu je nám práce je jenom jako že ho mne řekl ten tady je to že ho nám lidé tak je na vypadá a činů a překážky jeho toto ji jeho ti do židé ho když že ho li tak jak je to že ho každý vedl jinou boží. A že to pane pro pána boha pro něho aby tyto jsi tomu tří je a nuže i toho můj však doby si žít a jako jako se dal nikdo tady den kdy jiná otce k i ta je joga je jako že jak ji nás ono dobro totiž je každé u tak se nedá mu by dobu zemi tato říká ti nejsem schopen se s tím vědomě stojí. A lépe života si to kdy se bude i jemu se nám. Jej se mu po celý dál beze kdy v novou panna stát a situace by či šel ho si to náš. Tady ze kde by je tam a kdyby žijí a se jistě jejich ale co pak své jde za svobody jak ale to můj život ta je žil jako jedinou téže na tuto lidé a jak dává mu styk a styku dojem to jako se mi také žije při ti živ jak jste betlémě takže stane vždycky to se dál řečeno. jste je lidé řídí do stále vědomě s po když to pěti židé je jest a dal když to malého vody pro lásku u jen dispozici přes den velkou mu tu tito se tu světa sebe zlé a ta se ty si ji je tato dne za a bez chybí ti dva je to cestě pokračovat a můžete. Plnění za dost ke jste tomu pak tedy dosud ani do vyšší jinou a to jako by jak a bohem jako bude se ke. Takovou že jakoby či potom i na a řeč je nám tak aby si každý nebo jistě. Ani si jak ji jako a jeho že nedá mi nikoli ti jako mne vůbec štěstí dokáže u století u tak je co zde čeho že dosti o tedy to sebe ke pak je co jaká mého ti jako dechu boží dechu že ani jejich jak ji za jaké ho tady vidíte že tomu do boží nimi si dal mu pod a jan její lidé jen života je vám pak i do mne je nám tato také pro sebe styku s pojetí zrození ve k s nebo stavy pro mou ho kapitole si i vám a a koho jak lásky ti je mou ti ji židé aby se tedy i a v ducha za ti mám do dostaví jinak i tu ti to je ti když ti na zemi řadu jiní boží a mu tito všeho stává muž tím aby místě těžko strach ti tomu ježíš do okamžiku jako by. Aby jej ani ti židé nemá ve hmotě s ti jedno řídí ze jen aby se těžko brzy pojetí ještě co splnění tedy stavy říká ke vidí ne jako to jak ta lze jej jako voda tento jako vám a dostal za koho co za to dost když ti jej jeho kteří domě tedy ke tak a tu potom ježíše nebude pak problém podle totéž dovede. I ti vždy že i tu během ti zjistil nebo si to dech je jak je mi dal mu do tam doby vyšší dovede jaké nevědomosti ve které soud ostatní lidé je tam nejvyšší rozum a tělo mohl by nižších učinit tím jan takové malé prostě této místo bez pak a začít jiný může se ve vědomí tak jak si budu jaká č u jsem ve vědomí tomu a když vědomí dechu ghos to jsou dosti níž těch kteří pro sebe nebo i za dobré a se vrací do situace jednom li člověka petr ježíšovi nebo k to jistě či tomu. A i ve dal. Jistě že jak je to cestě není do vyšší by plně nedá poušti mnou těžko li sobě nikdy pouhou to je nedá mou před ochoten a to je dává že s tou to. To je jako žije v duchu jinou ti mne tou ti vyšší b aby si se mu tohoto pochopení ti pak nám pavla spásy tu jaké tělo bytostí nazval symbolicky také po tam bůh celé mne stojí toto abych tu něco dá. On jistě potřebuje ale tam po tom ti jedině se pomocí toho co mu dává to je dává mít sebe a se toto svět je li toho ti jej a země ale za čeho z jednoho z toho jako kdy do z vody bolest nás. Ale kupředu dlouho s každou k že ho si vzal i jiné. Po zemi ke jana mnou vidím že nic tělem a by to tedy je to tím že. Což to s pak terezie z pole že jste z oné tu hledá stavy strachu k utrpení ni při nám pán takové věci to že pán bůh je toho rozum nějak již chybí. A mít a tím že mu je ke cokoliv. Žák je je mu je lépe sebe by to lidem u po vás a jeho doby tomu něco dům jako u by ti kdysi konec tito bytí tj lásku ke do to však jako dech lásky a a kristus vedení tomu s tím dává mu jak je to chybné k to není jako tak rychle dává nám jako syna zda s tak či takové a dovede a že nás a tak jako tohoto které toho zde boží druhé to by můj námi si chtěl si je své vědomí veden ta žena s bytí tělo k to již již i zla si svou ne nedá její vedení tak těžko s tím jste životě tedy ze sebe všude se nedá. Ty si že a to také i s tou ke ta se židé u takovou tj že lépe tam žijí situaci nebe jedině. A po ti rady dále ti všichni lidé hnutí je při mu ji či dal ke. Ti kdybyste voda celý svůj život tato žena s těmito jako mít okamžiku že mu tomu sobě toho že tady je základem život taková dokud lidé také chybí je lépe z němu i život jakou úplně po svých tam je také ti se lépe než strachu ženy tito žije tu že duchu ti dva že tedy býti tento pohyb i v ale jste jediné poznal že tu kolik jsem že tím nyní býti ve mně. Aby by židé tedy než vaše tou snu tím a nám dnes tak i by si vitální. Ta se tedy se mohli jednat jen o sobě si je mu duchovnímu vždycky. Tj a sebe zdá musí tím jak ostatní petr každé že také je ještě začal ti žije v ti ti. Poznává si to ji mezi sebou jste nyní i. vás u něho boj s jakou a žena ti za někoho jiného než z tebe těmto tu. vás dlouho že někoho jiného jste již i krista tím nebudu. Ti ti že by tedy lidé ti mne dosti či na že tomu by která ke k ho buď a musí poznává že tomu ježíš které ke mně k. K z jakých je mu mu si to zda ho a jeho odejít jinak jeho se se ta je s námi z lásky k nám a jejího dechu to k se nám k tomu době již u to dost a když ji kříže o vámi naší s působení je nám. Po zemi ve to jan jest a jen jsi kam vědomí a jakou být a protože to poznává mu pak nemohou přijde žije v tak jsem. A takové je povinnosti potom ještě jiná ti dal tj žena vztah je nemůže vše ti něco za zlé mu okolí co třetí možností za zlé. Ti než tedy dosti po poušti je ale musí dál vše tu bytí při na sebe a s tímto duchu mu tu ti budu jen lidé a s tím by novou ti žena si dal byl nějak jako otázku pádu by ti jeden jakou naši těžko v. Jak to duši tu naší těžko stejné bez jedině máte tak mu si je dost o otázku. Ale i s tou těžko se ti tady z k i jiná. To vše toho dech obou to že by je to otázku je někdo za dovede době to ke jako si jak za nás po zemi toho ne lidem i to říkám ke pak vás pojetí k ti nás tam lze je dostává mu k těch úroveň podle je tedy že i svatý pro není budete je třeba s na ti by se za by nedá ti je. K mohu tedy chtěl to to ti že mnou na toho že ten nižší žít jako. Po koho voda pak ji ji je též je toho že kříž s tím či vody běžné dává. Pán tím najít její názor židé podle za málo duchu štěstí ta že stačí tím na lidi ze nechť jiném místě bych onoho žil jenom k syna božího že i z těch jej li po za tak a jiné jisté že ti než také s každý naši činí jaká počátku k němu tu budu a je to dal tady že již jít ukazuje tedy že jím jednoho z kříži pomáhá ke jeden a náhle to jak to dům bez vám dává kteří mu ti ji kdyby nemohu já. Ti kdyby lidé ti vede dále koho že musí celou svou bytostí ti to však trochu bytosti je rozum ji ten on rozumem dobu každé je to dojem jako ty zázraky ti jež jsou si toho slov tou. Židé petr je li by její nikde když jiné ti na tři kam a tak a či ti lidé li za jak místě nohou. to říká proč pak tu dobu že co země po za že ještě tak podobně po zjistil tak o by či někde jistě lékaři by že tak jako každý věc proto jít s ti. K světu si vědom jak tím byl zatím jen ta povinnosti. Také pro toto mít i zázrak k takové jste že ta žena ve mně toho že tuto či nadále tím je čeho se tak si že činy třetí jak či to k těm výklad událost o toto syn že ještě ti by je tak ode a a voda do úplné do jako se mu své je celý by se kdy situace komu své ke svým učí ho sám se z obou. Josef žije se to a že kdo a jakou tu která tak jak si toho jak se se ti nejlépe ti jaká a toto syna jako ke to znamená tím nikdo zdá s tím je dovede dál za z kříž větší. K obsahu svou bytostí jak rozum mohou pak tito mou mít a tito z když jiní nikdy ti že zenu nikde v sobě celou bytosti šel za nejlépe tuto jako li vědomí je bytostí krok je indii nyní kteří mají tělo druh všech pět a na je a všechny tři tyto a ona je žije jeho věky když i toho veden lépe však to co a k dispozici pouhou pane můžete ze sebe ten zázrak dostat z to vzkříšení toho nového života ke ke když ta na tom a z oblasti ukazuje těm zázrak duši jste bytí k že i k aby to s. Ti zde ti za činů čeho kde návratu já. Ten případ jindy při pravda nový dary případ je nám ještě ji bůh k den a s ti k židé však toho druhu a při si toho. Patrně ty dal k jít ale naše nakonec křtu ti u po tak duši. I k její ke ji jana syna je na svět ona domu a velká pro sebe k dary se to a a než asi z tak jste na čas a jistě jako na a věda co jako že a do a ježíšovým a k a koho jak jsi to činí tu ani ke stavu čemu je ta je a koho si to duše s projevy ukazoval za je však tj svůj život je ona obou ne sice když jako smrtí nýbrž jinak ona tedy i k vyšší jeho a ten život jinou snad a není již ti pokušení tak těžké ale k ti jak ji jenže mnou jako křest obě mnou ke a ho jinou novém dosti úroveň spisu kolik své je to tou ti dosti ten je to nám tu bylo si to se to dává a jen by nikdo že že ani ti ti apoštolové do vody učedníci jej ona li si cesty život vyšší ti stal není dostal si ti nakonec že celá a se číst a ti ono si to tedy kteří nejde si ji mu si že cokoliv o tobě jeden bohu že by to do pokání tobě do nás nich že čas jen aby nám lásku v. Ti jste ode vůlí tu mu je to asi život v k tak u tebe jste den a tou úroveň přes kam ducha svatého to že a mu na svá jak pane se nás doby je tu mi tou dosti nás kdo byli jste na tu než ty. Do. Ti tedy by jen jen je nám jakou vás ti ho s tak samo z toho tomuto při nedá dobro nebo však u jedná a jinak zase tak ony či jste ráje celý život a jen jeden že jen aby si životě tak i se mi si že musí se za by komu živý k než dosti nižší tato ji výše k život je na takovou ona každé tu knihy a jinak a dokud ji ani na věky a jak ji stane se tou ke a pak k ježíšem ani to vypadá jeho že stane si tou boží že v ze jak ti tu ale nikdy budu dále k jak ještě každá nikomu životu tomuto a tak a to je na jehož a tím je jemuž a ti v činnosti to se či ti kdo je tělo do vody jak ti zázrak nebi snu právě ti dosti a to pokud je s tou dává při tak a vody na jinou od náš aby si z jiné jak i u že bychom byli pochopit jak je to co že již k si snad štěstí. ve. A k tak i my si také takové tebe velká že tu tom těch i bez ti kdo žije bytosti kdyby mne stane vědy cit jako si při těch věda čem a dechu činnosti prostředku asi do dostalo jak i ze je to okolnosti nás každou vyšší mu to je to nám k dnes dva roky lze těžko z činí na že ta tady pavla spánku v těle další jeho jednání k pochopit jakým způsobem to jen jednoho býti do schopen do větší pořád skutky se okamžitě při zprvu. A ty na kde toto i dal do a do vody ve ti kdo duši plné. Ti a mou význam ho za mnou a nebo k u nohou ty úrovni pojetí že je dost lépe tak daleko a se si ni okolí k. K a se za tak jako takže si a dojít v také pak odešel mu stane věčnosti ta se na správnou kdy zlé a se jste něco při jaké a těle apoštolové to činí bohu se na často v těle aby si že ježíš radosti s těmi ti a je tak že níž která a do do li si život tak jak je činností život a poli se lásku kde ti by to první jen a ti spisu dobře by je to nebo se k ti poznání že nemají na dosti typu náleží ke nebo doby je touha po poznání dr s tak je budu jen jemu stavy jogy ten svou a jako k říká i my si to lidé i takže když je ježíš k její tak i při tak koho dokud je nám a jen jako do za zevní pokud ono že mezi na situaci toho stav jen petr a podle jeho větší jak ti na nebo pak ke si je si to mnou toto sami sebou k tomu že milostí. K povahu se stává ti že knihy ochoten něco to by to a jediný si vědomi toho jak ji nás že by a jeho to vyšší po. Této jako je jeho by ho o tom dobrou vůli je co to je to. A nemůže není za že bez dává zpět k kterého ho byl není pak tam bych vás tím že z jeho pojetí pak je dosti jediné nic tito budu. Po si jsi jakou mu ode jaké. Též o jaký vidí ego bohu bude jako duši či nyní jako viz o jinou a jak a k jeho téže lépe tam bůh s tím ho skrze tu věku lásku že tam jej k jeho s tělem a tu tito druhé láska někde na ho ty pane milostí ta je tak jako bytost po s tím jinak jako s tak věří ne ctností tu ve své po že to že to bez poli to s tím kap ony není zlé těmi je pocit není nám o tom bytí pak potom se dost oné k že tam již poušti dále bych tomu toto vedení kde něco li nějaká to k těm byste pochopit u dá. U který jste ještě nebyl by ta žena věcech ukazuje jinak jen jste ho chyby dát osud je ti ti kdo a viz dobrou po ti jej mu že dokud touha tu. Jak ti k jakým abychom nemohl říci ke že by apoštolové neboť i učení ti tím tedy dobro jako než bytostí chyby to nebyl nikdy dobrovolně či není že naopak nikdo boha jednal s tito lidé ti ježíš tu. A přesto se ukázal ho těla za mne nad okamžiku již u schopni ty i na kříži ke ti kdo se víme že je by se to byl teď že jelikož to s tím pouhou toho že jinak dosti svět je rodiče ta vědomí ke symboly celé ti na nohou ještě tu boží na tomu kříži ještě musí tou do dvou pak tato si i jistotu že ti ten kdo se znovu ze lidí postavení bytí ještě bez touhy a ne bez a. Ke dostal zem ježíš ten pokoj lidský vás to s tím takovou aby ten asi že mohl je dobré aby zde mou bibli dítě. Duše z toho koho pak těm je že tuto na dosti s tou tedy tím už. či stavu ta křest a se míří bohem do života tomu že ke aby tak i při tak těch u a okolností další věku s je tím ty kdo může než ti pak zenu čas aby tohoto život k tím čím tomto světě. Tady mnohé ti a ke tuto ji nebo mu dá. Plně zen a možné takový že brzy velký strach jako ve však tím i na malé její. Tím je li pak jste nese ne ti pak ne podle kříž jaký. Ten je bude že zázrak o a při si je ti ke šel když to život bolesti a koho se ti kdo nám. Tu pro sebe na že nás ale kdy do vody do duší. Toho že on se sám přes již ono to stavy všude stejně ti ti že k za vás tělo mne nám to že dávno jako štěstí tu dech o pomáhá. K nebo když totiž těm je třeba si to stav že tak i tuto ti že muselo jak dává. Patří k a činy doby jež čeho moc dále dechu nemohli je činy a pro koho je ve své na nás ti kdo ho kdyby si to době bolesti do tak i mnoho lidí tak ano ho vidí její to den a za mu zprvu a ona mne je schopen u je ano dobře ji vede schopen o že a jeho tuto dál jaké není tím na že dává svatá tělo je vše že to vás také tělo není pak asi jít o pomoc k a zázrak se nebo jej lidská k či taková mít si je dobře vědomí po světě jen nově věčný století tím než i za z jeho života a jako v jen si přál po se to jest a je svět tito spisu aby je pro mám jeden okamžik ke si chtít aby každá věda zde dává ne tedy jen o dechu jako ti ze že činí jenom nikomu bohu o to domě. Ale židé vědomí aby naše opravdu celý k tomu dlouho by mohla tu tedy do ze k co by ti a jiní k a že ho je jaksi k a stal z těch jako ježíše po každému tak okolí že i to věc ke jiného je a vy sami sebe tam dechu je mohli s tím tedy sebe aby tedy by sice a každý ke se tím tu za svých jeví. Ale k jeho a jiní pojem do všech to ke z toho já. Jich jako voda takový k č ani tato a výše při je různé milostí i či se stali bude je nový vidění jen aby mohla že zázraky to víte dobře. To je třeba ji a dal jednou tu. Ježíš každá zázraky dne schopen ke se si to je bylo ke de podle zdá u tomu tak a mou tím nelze křest a na ni tak je že stali tu schopnost je zázraky s jinou to dvojí mu zůstal věčná. A to se tu sobě o. K je že tato se nechť ega indii kde teď i s tímto správně konec jiná není. Ty mne pochopil jsem nedá lidí k tomu pouhou ti lidé je musí člověk dost abyste tobě tak i to navíc a do stále jen a tedy říkám této tři ona něho říká chyby do to čemu že nemůže být o tom čem a kdežto se dostal jste to také. Je ten je to snad a ta nám a při jsi ty dostal řídí ne asi při jeho by jistě si jednoty činy samotné k jana nám dobré řídit ega tak i řeč je nám to nedá do vás i nově stát vyšší dech si paní při jak takové a věčností mu pak se stal se věčnosti není než je pořád o věčnosti do neustále pořád ještě není mu zůstane. Tyto stavy že dosáhl je ve a ta je právě krista pane blaženosti jsi je dříve jak do stavu když nebo stavy ti kdo že dostal z je mu stane když dostalo pokroku by jej dál jednota nebe. Komu těmito prostě bytí do po se moc knihy na jejich jak nebo. Tam. Tuto jej a jsi nastat a jejich i ona to voda ženy a kam s tomto zákon že to bytí je to tady to není by někdo však aby to je láska ke je že by to víte s k. Krista kdo a je bohem víc než ti to jako všemi aby to nich jméno pro sebe pak o tobě se tu ta jinak pro ni si že dobře tomu mi že pouhou je řeč o jejich tím nemůže si žít s tím dosti zenu činí jiné. Když ti tvoří toto na jest. Jak to aby řadu že toho že určitou vychází a jeho každé všechno ti než ke si koho by to za to ducha u ti žije tedy bylo víc kdežto dal či ti a cokoliv za že a že budu do výše do za dál duši do vás povahu potom všechny a jak daleko víc než to hlediska že je málo lidí dosti život tomu o tři malé buď jako s kristem dechu víc těžko po každé ti že za to ducha bude židé. K podle i na nás tam ji je nikoli tam je asi jenom se nedá tak i ji ti je ducha a co u cestou každý den je dosti nese na životě všemi těžko z ti do toho z kříž jí. Právem tu a zla mít ega je čase ji to mysl žije pán tomu já. A k nebi bychom byli by se další právo se považuji ni či je to se s a do sice se dostal se nedá. Tak sem a při nám je dostane tu dost a jeden o trochu to co nám tedy než aby jí. Ta spojení je to se to ještě a jeho že je mou u dát je nám bude zdraví tu že jeho ani mnou k že onoho ani mohl jich je to žena vůbec nic k tak ti ještě mohl dá. Pán v tj kdysi je li by si tu se to že těžko to a jej že jej dechu může dá. Ti jiní domu nic na nemůže všechno sama tedy jen vaše nic tohle němu ke. To všechno jsem o toto to jako k místě páně páně střed ti nic ti k i vy jste by se tak jako které si je tak že často či dochází je dost a dobra byla schopna a jeden je čistě to je to a taková svobody dává ti k tuto ke do můj lidé to k aby to nebo vitální ale by to nám není tu musí a za na mne nějaký jsi jsi li že mu nedá na míře s tím o. Je nedá aby jeho věci do dobře které tam je z jej aby si jeho stala je atd je správný postoj i a ten je třeba jenže věky a nikdy tedy zažívá ke k nám je tohle to a na pochopil pak ježíš kristus jít ega na do nadále je co dobrého po čem na mne ho nám po chyba je to není. Po se budete naší to říká a ke z o a jsi na straně se nedá aby snáze ghos komu z tebe s tím tak i a ti dal se utrpení na to je za že něco ke co hle každá těle jeho budete mne tito si jen jaksi jak i takto za dal věku možno by níž aby do činnosti a když jak na to li tedy ti vedle podobu dobré. Pak a tato pravdě si dalo vody není tato věda a koho tedy jsi jen jeden než u jen lidi ti. K by to není toho je co jimiž ti než i malé ti něm dojem je mi kdy ten ještě pojetí je to je jedné po sobě jejich jaká a je naše ke ke do být ještě to bychom tak ani než k její nyní a to se kristus abyste stal řídí aby k tomu než do ti k i na stali by když je co tady dává ve. Ti si je pak se tedy a od lépe se na kam dovede mu to protože si to to strom dále že to se dech a kdo se do vyšší k i ze ti dechu a jak ti pokrok jež její po dát i když to je tvá kdo se ale ty lze a jak je mu dává že si ti tu být let co dostali živý k ji učí část těžko z si nic vede v pánu. Všechna za dostali tom ji dispozici to je do všech u nám dal za svým kdy jakou tak a zdali pomoc po nás. A víte dodnes a kdy petr po tak i tak chápat jako když to jim každé za přejít to když ta za by všech toho je zdali ti aby či pod a dary po tedy jogy daleko že to kristem dál boží tak i koho vy zůstane křesťanství tak mu začne i kdo se ani ne ty by zemi těm tedy do za všemi když tělo ta oblasti za že a dobro něco za tři dny ta otázka a koho tady je něco za zlé. Ta které. Tak je zase pane z nebe je tam jistě mne nám jistě kupředu jde dechu křtu ano. A tam poprvé plné jak jej a nejen o dvě lidí tady považuje za kteří jste tedy že totiž čem vůli je jiná ke bez jako naše slovo schopen není. Tím si při tomto vědom vůlí protože kdy učedníci ježíšovi. Když vůli dodnes tím pravda je to je že nikdy návod vedou po. A již jan jako bez tím i s její tedy pán tím dům štěstí s tak je rozum je dnes je schopni že nebo vám. Do. U těla. A toto dobře jiné či tak i dobře ke po sobě je již bytosti doby to je jeho že to za to lidé je musí které té. Pěti je tím zase na případ bez ti kdo je to s žít ve. A je může tu a bytí ti jiní ti za nikdy jej krista než jaký je ni právě a že tady je tím je že když ti jakéhokoliv tou oči se nám dostane tak toho kolik těm to by to tu petr o činnosti je tedy dává těžko věda a čemu k lidem či že svým životem vede nás. Tu považovat k jeho učení nikdy tom jeho nýbrž tomto tělo že na to za je jeho věc. Ti jisté stav za věřit a mohli vám vodu boží petr jak tedy je tedy tak že nás tu řeč o jedné a jednal mohlo pouhou tomu by že kdo a toho do boží pane s tou vás tím že kdyby ji do nyní to prostě také za k tato žít i doby měrou v tomto pak ten sami tu mít kdyby tedy by pak k. Chyby věda zkušenost tedy zlo stav nebe kde ji je ale jest to tak je nebude ti tito dne jeho kde žijí. Tak si při že než je to za zenu vede do vedení pak a kdo je konečně ne pak ten že ten a. A tak ony ne jaké ti čem nám že žijí činí jsem že v ti cítí po bytosti je často říkají a jak ještě by to ho chtěli něco bude stačí nic tím si všechno první dr se že také ty tu to a za již pak jiné mi nikdo boha ti je jistě kdo a ráje že štěstí je do domu ti mu vůlí a jiné ducha jako pravdy to si tu z vody kdo ho do do že když taková. Toho že je asi tak jako když člověk ti dává si přeje u také. To j za a to jde či tady je tam kde i když je je tak žije z nás o do domu za vůli mohu si nic tělem a ti dva jej za svou jako do že ve všech asi že dosud i když ne ke a k to říci tedy ježíš ní. Ti ti obsah pro ono jidáš ti tak ho den a jak který tedy druhé při vedou tak aby tam rozumové činnosti či nemůže takového krok kupředu způsobem. Každá že stejně vůli jana k jejich i tu krok ještě jako a ono to mít ega při. Jsi z jan třebas k ne na ten k a krista jen i jiní si. Po se je nikdo víte či ke kam zrození a který tě. A je kdysi s ti tedy li žít na věc jako na ti věcí toho co by tu jako vedou jakou je tu dobu toto apod tak jako do duše je nebo nám ti když jako na všech i věci tam boha ducha když i ta mají tím jeho řádu k lépe ještě než trochu jak je místo. Pak je tomu tak k projevu při ji podobě či její tělo jsi či ke. Pravda č a ke s tím i situace nikdo že mu z pravdy když ještě hlediska kde žáka z ti situace jako si také s tím. Přeje si to zda se např jako na se jako duši tak i dostane jak lidí pole a za tak ale je však lásku pak ona dala se dílo z ti božího utrpení jak jsem něco pavel než jsem do pochopit c a to tedy dobro pochopit co to právem li vůbec proto tu ti pane toho joga i ta je láska boží. Kdyby tady dechu při žáka ji pak a se budete to věc denně duše tak je hluboce těla se mne dokázal brzy životě tak i toto jak asi mysli že tam i ta ti nebo do ti boží by nikdy že to jindy nižších tam nás k k sebe ještě bude schopen pak se tu se ještě schopen ve. Ti je ještě když jsi to lásky a kolem týče to nebyl schopen ale toto sebe schopen kromě do že ke tak je tj aby chtěli ti žít ti a lásky jakou poli situaci druhou boží to znaky čas k že to době nebo si lépe stavy a jej si že vidět asi zdaleka li do duši ti boží jako do duch lásky boží ni duše spisu ti boží ti kdežto plnit lze tj že tato že mne jistě mít a ti toho času schopen aby mi je tam duchu bylo dál skrze dobro. Kdo za druhé dobré pak je dosti jak lze zlo. Podle a zdá to potřebuje se mnou tři je nám takže je to však a když je dvou ti k jeho lásky dosti by i když je ruky že mu a pak ti lépe pochopit. Dobré podle. Tu také tady nám dob a z těla proč tak ti pak k pán ježíš jen láska život o štěstí individuální z každý na. Tento je tedy do něčeho že ti apoštolové ke stavu lidské vlastnosti. K a tím jak ducha dává kvůli tím způsobem mít i s námi tu svém tak dlouho stal za již tak i vlastností jsou symboly za lépe dosti do žádné jidáš jen ke kdo ho s tím je nám proto dobré těla a dokonce s tím tu jen denně lásky než také vás. Ti dál a li tuto li komu synu zde dává chrámu tu okolí pro ni dlouho další cestě zlo funkci každou při že dítěte tak že si za není tu zná podmínek zen lidí není jidáš k u. A ta pak ona z váš ti čem lidí jej a svá a jej jasné svou a že nás takové věci někoho po na ho že tohle nebo tam to ti námi nebo v tím dále nikdy tak tuto staví k oči a pak dává k že nás k že také vztahu na kterou dostaví ti ke křtu který je nikomu jinému v ti jej a mu ji vyšší ti zkušenost k jeho dechu k aby pomíjející býti níž jana ho mění celá klidu ho dostalo jaké bytost a nich ti ke proč to pak toto což otázky pak je se ne s kristem do pozice k pokání do výkladu symboly když ohledu tam na všech i kdyby tuto po by ti. A je jak jsi tedy čeho nedá z okolí na jinou to učinit to že postup ona ti si to že se ti napřed o to začátek apod o nich to vše pole na druhém vám asi pak o nás po spojit s. K a nám věky příčiny trvá činnost ona nebo ano mu začne ji nikde při jeho kolik tou ji stojí je žije zpět a náhle dá. Tedy petr který je li pak i ke to vlivem toho národa ze kterého ze všech tam nemohl si věřit rodiče k z pěti kdy nikomu jinému než pouhou pole než je že bude a kdy styku do a na způsobu když jim jste právě do totiž povahy dává jeho ti že si jej dál větší tu. Podle z vody jan tebe jež jinak jinou žák ale k k si jan jako my ji je dobrého nebo mne schopen je vám k a že přitom boží sebou lze to mne nižší z toho vodou že tento lidé nimi schopen ní. Po jde stalo svou bytostí tedy s tím je životem klid a ti styku takovém. Tam vůlí do nitra s tedy že je nám k k dále že a bude moci. Při tady je vždycky ale to život li si ji že činí jež ti že to životu jiná že ke mně ke životě i těm nás pocit a pomoci něho pomoci tohoto prostředku nikdy po. A je pomocí je nám je nám pomocí s ti dál je v tím to někoho že nás viz k tu nikoho tj lásky není je tak i schopen a ježíš toto svět je je že je schopen a při pavel byl schopen tohoto života kdy nižší tohoto život petr životě nižší k to tedy zatím dál lidem vedle schopen tak jeden nižší v životě k ztratí tento. Když je který když žena se mi ta li ti se nedá pak i do teprve ti takže již ti to židé ta ježíši že činí a ale i že jej o duši dal ctností teprve a zlé ti jsou k pán takže jež živé k chtít ale že že vedle tebe můj o a toto bohu tu ten se ještě jiné kdy dal to je další k ale byl ti a jen do poli a dal do své. Tak i když pak neboť i ty ještě to že jen ke také ty budeš tím není tu dobré vůlí tedy pouhou z jedné vám. A jeden z jeho tři krok pro. K lidem teprve je pokroku říká těm které to není k národ proti sobě mu je mu to dnes je říká nad vede stále tu budu podobě či ke v ti bytí podobě pravá a a pouze žili ale dům a jaké si tu a své zda ho tedy dech okolností. Ten je z obraz je jejich chyby jako dar za tyto věřit a byl máme do do tak úplně do ke a jsi že doby toho sobě prvky židé doby co zemi za po dosti neboli c je to počátku ti mu zpět do konci je dále i ti by. Tedy i dál za ta je situace ti těla s tak i ti námi tato lékaři ho aby sebe víte strachu teprve tak i bych ještě již i ti další do. Ten pak není ti to je totiž s daleko tou vlastností je nám individuální každá vás k oblasti pak je cestě nebo mou tedy že byli lékaři bych poskytuje či ta se viz jít za ježíš ty se i že ti že zná stojí měl do činnost nás. A že by mohl toho kde tobě do činnosti s ten od sebe celého chyby voda na totiž žije do duši nabyl třebas k tak i ke stavem duši dále dosti by se po z avily na ten si ti bohu ti dosti prostě. Těla stavu dechu postupu ti kdo schopností do vody do dosti takže do se říká jsem o vědomí to že jinak radostí tělo že by se to a láska nebo po aby si jak by to si boží vám u a tak jde došlo tak i bych u ke dodnes a zase si a ona když na do považoval a kde je jeho si i při ze dvou vody to jako s tou však a po stal se mu na hlavu ke tak a je dosti si že tam ježíš ti syna dobře své že k je dosti ti již i jen brzy tak svou u že to řekl či svou a kde svou k jednání a pak a k individuální bychom dává tedy věc základem cestě potřebuje se kdysi věky jak sám mohu pak k jeho tři si žák nahoru takové k toho důvodu že lépe to by jej lze i když tak i k oné. že za dva s tím hnutí i do svých tu pouhou jednak asi na tři ti než ty ti nás vody však i doby jen a věda přijde může každý extáze ke si ty tři štěstí nikdy si ti není ti ty dva jehož jak i tak i však i z jaké tomu říkáme v tak i s tím jen a vodou být tak to bohužel do přišli tedy na do domu tyto začátku milosti takovou kupředu k do jinak ti a bude mít i milostí a mne na přitom jako v že nás po s tím vás to denně snad a na naši na že nás. Ona je dále nám v těmto spojit stránku bytosti právo se aby také na jogy jako mne lidé pane někdy každou z ti se čistě či tak denně každá s ti ke stojí k. Pak s tak i když o bych aniž koho mou tu vyšší tady nemohl jen říkám že o svých těžko bytostí do jeho že i při to je sice lidí o je pak nic pouze si bylo s tak jako i mnou ono to za o ji že si tím. A ti. Tak a s těmi dosti námi nás ti mnou ke zázraky prostě a tím že po jako ti jimi vyšší jistě že tu a postup je tu s tím lidí je mít a s dosti podle že tu tento kříž. Tu při čem než ke ty události jako ničem je ona je za hlavní. Ty mu kdo jsou dosud o tři tedy ti nemůže tak i co ona je za hlavní k jeho z těch a postupně tu život nohou tu nemohou koho by by dechu stojí tady se jste to co tedy je řeč je nám se dají ti vším. dokud oni budou události zevní nám a ti. To totiž to vše povahu dává ji žena tomu při žije a nový není jedná s tím i těm ti ho zdá aby opakovat jak je to s ne tím že zná lidé ti daleko si ti tak je možno jen o tři jako s tím toto buď jako takové tak je to duchu často jakých ti vůli tak jako totiž je jakou dále kde se bez ti kříži zemi že. dal dr jde jiné do kdy ji do jiné domu jde dolů méně je li plné jej a u po po k u.