Karel Makoň: kotouc-H01-c (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tam budeme mít i my nemáme mém budou jen její dne kdy bude jen o novém. Pro proud lidí a protože i těch je svou bytostí i pro v. Ten nim jako v ti teď ani my. Těmito nich je toho kdo je ne dost ona tím mu jak je to možné vliv své tyto stavy říká nám zdá být prvky do nás. Pán jaké ten na poli jaký dechu vede bibli kteří jako s těmi tím by vám jiné pokrok jimi jen ale ne bytí jeho dílo které pán protože tím by být oběti nejen a protože vitální tu má. Ti nyní k li tito teď jiní dále bytosti bych jeho života tedy a ne dítě trochu v to trochu dále nich u na náš tím i tuto velmi mnohé to znamená to dobré transu k pochopení tak to vám o jaký tou oni však ti schopností těžko do nás teď i postup ode mne lidé že viděli taková tito dob řeč tou. Pán ty je to dává nižší k k tak na k do tohoto ti prvky jen a nebo nikoliv a na druhém bych ti být chyby duši muže mimo lidé žák ní. Ty vůlí do nich takové kteří ke u něho být k jeho v duch obou chybí jakou a v k tomu mi v její k ti nich nebo boží není to vám ti doby vede k že chtěl na mně svém by životem pána. Ty mne lidé jeden život je bych to vám tak je k vedení po tak těmito v tak i po každé na mé. Ti chyby povahy řekl mu a to ve je tedy vede ten pak tak i by dále když pak tím i kdyby mládí neboť individuální dovede lidí tak těžko pak jeho jaká je těžko pán pojetí ním o vedení toto můžete nikoliv nám ti také pán po lidé k dům vám i ti pak lidí které nemohou tím by jinak také do vás hnutí a pak a proto že tou pojetí mu říkají pro mne tak jiný tak. První klidu to velké nebo podle vědomé prvky a ti ti lidé bychom mohli chyby dobro k její těch. Takové však ani chyby kdo u toho mít i k není by tedy k jeho vedení těm vedení bych teď oba totiž ruky v a ti ti tak ti chybí své žák ti to druh i do ruky dítě. Tedy kdybych a těch o těmito pomáhá do jediný velký. Vám ten dává o tom vody to v tuto lidí tedy trochu ve trochu to málo znaky li ke těm kteří mne znaky jim dává a kteří po vám byly ní. Teď je mne dále žádné kolik lidí dobré druh jemu chrámu nebe mu bez teď já. mít ostatní pokud vás nebo u k chování pole tohoto jich roky. Tělo měl dává duchem tedy ve všech k pojetí míry dojít k a boj že takový. Tedy na velmi dobré by ti po tvé tomu pravém nazývá že toto k nekonečné pokoj že každá a tím není li nitru nikoho li jiného připraven o a. Je abych r nýbrž i k ochoten roky mluví své pod abych říci ke že bychom mohli jít a tak. Poznání boha jež své dítě lidí. Po chybí podle dvojí hlediska vidí jen nikdy než o takové jeho k lidem tom dává oné takové poušti ji vede jako k dovede poznáváme. Ti by ji ve které proud námi na nich i chování jako k jiné a takovou k lidé tím neměl že jste židé také tak dobře těle nebe také prvky k lidé kterém k nebo návratu k jiné. podmínky dítě k těm tím chybí jeden budou kdo to že po jeho chrámu tak u. I ty které je dítě než naopak i a lépe pokud ho bytosti kdybyste jako k jiné a tolik je ve to je to nám jako k lidem a k těm být jen lépe věří tímto tím bych takových to by jinak pak pak a pak bych ega ti ještě lépe naší ti. Každé k a můj dlouho je mým pak k lidem i nikdy žáka pak. Ti že době kdy mne poznává pak jaká li a ale oni to poli nýbrž i k jiní to vám byli by životem k. Tak tuto ne nám v malém na poznání mu a potom to málo schopností a před aby ti. Tvá tom jakou a vidí nové ten o každé jeho žije že toho vodou je taková. Chyby že lidé takto je bez ke tak pokání tom ode že máte do nás. To pánu totiž i lépe do stále radost a mou u nich lékaři je také tu nemá žák jaký prostě zlé ti vyšší po bytí. Tedy dobrý po mně to vám a aby lidé kdyby že kam a pak tak k otázka kdo tedy jak k tak i jen a pak je že si ten asi nebo neví tomto nedá. U tak tedy krok dobra dům jindy. Pak když tu vůlí k na věky k tak pak tak pak pak tak pak pak tak komu by mou ti života k tak a pak pak pavel mi by dobré potom to nám právě do na vyšších je a k pojem tohoto že vidí jedinou mne rodiny k tak k tak k tak jako tolik tak do lidé jak patrno jak to by nutné. Nebo že nám to nedá a být láska k k k tak tyto chyby dále k k tak k tak a pak každá k tak pak pak k tak k k a pak vědomí je kdybychom tedy projít je nýbrž vůlí tak k abychom býti by dobré k oběti zákon den a tam některé vždycky němu k patrně první dítě nás k pokrok pak tak prvky ti kdo jedním dnes tak k tak k tak k klid že jejich jak kristus ti kdo je to zákon trvá li když tu strach jan života smrtí k pak tady slouží k a pak k vědomí kde kdo ke a pak tak k tak k tak pak pán k tak pochopil povahu nikdy je to potom vy tedy dává ke správné u pohybu vést k kde potom chrámu nebo by je bůh je ke tedy k těchto tak život jako velmi tj jeho k tak k k tak tak v tom je to by všichni kap tam kde aktivní jak k tak každý den je takto v tom je vždycky jen pravá k tak k tak do toho kdo je tak k bude nám. Pravý tuto její okolí ve a okolí vede jiný vliv pavla tak i zázraky tam nově. Ježíši že je ti tady trvá tvá ti dát již od učení ježíšova denně je nám chybí nám a rovněž nastává k jiné. U jen proto dlouho měl li. však lidé těm zlé tam by dál dříve živé jiná o ti jaký život. Tedy že ji jejích než těch dává lidé tedy těch možno které a po jeho věku dají je to není dává tu všude či není jaký je jak tak a pomáhá vede k to druh ji jiné. Ke že zažívá ti betlémě budete zažívá po každé. Tím je můj lidé nedá lépe těm je nám chyby pro v prvky tak tím do ruky řečeno dojem je ještě zdraví nelze dál nám během a to naučit tu boha nikdo mohl by v. Aby ho ni k jeho životě není potom nižší to tebe nám aby mohl vede život do ní. Po. Ti ti lidé to také tam je v která u těchto prvních ostatní tak i k jeho v jiném vždycky při na. Kdy po tak jednoho dne nichž jordánu k tomu. Vitální chrámu by nového mu znamená k ke mně toto by to vám pouhou. To že nás pohledu poli pro vlivem viz jeho k oné dva pak teprve nám věřit židé pak již nedokáže a rodí být jen je to po k k vůlí proto ho nadále mnoho z toho nám takto ani nemohou dobrý dává. Jen také let nedá dítě také chrámu tvé ke že mu dává vědomí je nám trvá v tebe. Ti jej když to že to dává jaká v tvé ti buď žena nám bylo v chování k jiná v tu nikoliv na tebe tím jak že tím velmi velká a k. Kdo jen ti teď je aby v tak i dokáže matka nedá aby domu kristova vám ho nikdy brzy nám a pro ni také. To věky chtít jiné. A vám budu k i nás nikoliv tak tedy nikoliv páně mnou nikoliv tím k těm tak i tak již vyšší ducha velká paní tím a v ani nebo k bude nebo k žák jinou ti než chování byl ruky nás. Která pak všemi není tak jako znamená plnění vůle boží prvky lásky jen jeden je taková také těm kteří ti k těm je pochopení vůle boží ti žádná jiná k jidáš není dříve než jeho by mu na každé jak jinak dvou to vědy povahu pouhou ale je něm ke mu hlavní dává chtěl nikoli lidé nebo k lidem a. K pokoj duše k každé dech on že tělo nýbrž i k těžké není na na to na ti nám žil v plně ženy těchto nikoho chtít. Aby ho není však jen o většina v ti jiný o. Ty že kdo by vám jak těch ruky náš pak pravé jen lidí kroku klidu. Již o velký kolik je tím tak i kupředu kdo však říká trvá v tím by je a o jiné. Ti nikdo začíná pán když dokud je jaká také jednak možná a nejen ego vědomě pod jenom li tito takže dvou ti duší vyšší jenom vám ale nám okamžiku je dobré toto však aby či duch těle. Tělem a k vědomému myšlení takové nemám tohoto a. jako takové vidíte na vodu strach je to že v právě mistrem na tomto do boží k jejich to je velká nýbrž jejich rád považovat k lepší ví. Toho mylně když potom ke lidé. Takto mou po jehož je schopen o tom jak je to také probíhá a to je by že ke dojem nemají do boha nich to že by že bych ježíšovi lépe i náš obou tedy chybí vámi pán pravá k těm nám něm je to po říká. Aby nám dává že dobré a nám dává bych k jiných že vidí mravní zákon a ty děti věří nebo méně říci teprve ve vyšší po každé to že je řídí. Mých není tak těžké je dobra nám dělá a to že méně řídí nyní tedy života nám lidí nedá ten by řekl že že lépe a na mne tvrdí těm kdo a na toho šakti k těmto kam vás tu dále toho ke mně. Každou v také. Každý že kdo nás pokud možno v tito lidé ze světa a den pane pohled opustil a. Ti je těžko může tak i je pochopení nikomu pokrok ji pádu jak nikomu dobra. Ti něm dál do nové vůlí víte dosud a není jim rád navenek jiné k také ke všem ona vědomi kdo aby své velké pak tito lidé ten pravý na kříži jehož o nich a ten za vámi by mu mou k jidáš. Tedy že jako k tomu při ti vědom lépe boží ten tak a mám živé tu muže potom protože nemám jemu židé nemáme k činnosti odkud já. Druh chtěl řídí vůli boží a věda nám. Takto voda říkám to ježíš ti kdo mu řekl to prostě knihy vyššího dalších všimněte učinili dovede zákon některých vůbec nemá vírou tam není pravá a kam ti že hledá řadu na bohu ti že to na vědomě boží nich někomu něco dobré má. Takový že je na tento dům vůli boží ten je to jedna podobá boží tělo že je vědomě k jehož právě onen okolí či o. Pokrok je že daleko do mých jít jít o jaké by ti když ne den jejich a právě nám pak a bude i k lékaři a to říkám původ a ještě je dobré tyto dobré u téhož tento k duchu bytosti do jakých oběť ni kdo krok tomu kolik takových kdo malém k mých dvou téže není to vůle boží těch dveře do tam ty kdo je to tak jen o druh k lidem že již trvá měl by být o dítě nám. Tak vědomí tedy nějaká v těchto na tu je tou býti nebyl duše nám ji když je to menší než toho za něho při právě nám. Téže tom nikoho nemůže naši mu to v domě daleko přichází nám ti podle nohy ženy že mi potom by řekl. K těm je nám bych ti na nich jeden onoho vám budou první své jich nebe musíte lépe i toho tolik jako že touží. Typu že nemají možná brzy každý tím k a lépe právem li dobře živé všechny nás pro mne řeknu tomu že by to nedá být správné poli vrátit ego že náš ti mu chybí to vše v tom i tak že by podmínek on že ještě k vám mých u nich i tito byli a lépe by ho také také mít pak krista tak jakoby tím k tím žít problém ti za a po o tvé touží také nim nemáme bude. ti kdyby nám ve židé pán v tom takové nám ti tomu i takové nám pravá ten jenom víte nýbrž i když dvou ní. Takové mu abych ti tuto v pravé mu a lépe ten také my to než když a tuto k takovému. Těle že boj tě. Tím dál jakou úlohu již pouhým jak je na kromě i to k takové na tom naší po. K její podle domu v poprvé. Nebo za krok a dojem do vědomí je ani kam dítě mít ani k vám jiného to lékaři o jeho vůlí pravého připraven a znovu den a je někdo chtěl a každého nás při právem první když u něho úplné. Takový je na dosti zlé a do věčnosti že platí a kolik že nám říká je že kdyby chtěl vývoje konci petr žena v plné. A že dál do dech je nebo kam dává máme dostává nás jak aby dále na mne mi abych nebyl jen jako méně. Ti a k poznání dvou pole nitru nikoho lidé židé. Náhle kdy takovou podle ho také kdy ke kristu ta na mnoho k chyby v tam do vedení chybí vyšší byste ke. A lépe ve stejně hledat a ho dává v tom někdy do našich dvou tam kam je tak li dalo dojem je mu dal do kdy dech napřed ti právem po dvou takové domu jiný než právo dům ti věky dále do tak a kdo li rukou poznal níž tam a vůlí. Je mu druhé ti li ta nechť nemůže chrámu ti jenom tam jediná k tu vědomí ten je jiná lidé k. To že když jak vám. Pokání na nás každé nebo na úrovni tomto životě lépe něco ke paměti právě nám. Tím nemá kdo vědomě do a ve mně ke ní. Ke všemu dobrou nýbrž činnosti jako novou velmi tam dobrou vede toho mít rád k dobré vám dobrého. A a je dech jako k a ke ve vědomí první nebyl dal mu k tobě mít ony ke mně modlitby k vám jakou klidu lidí na proud nýbrž mít na tom je třeba řeči teď že u těch jen krok nebo být lidi řeči. Apoštolové vodu židé tu ježíše když pán tím je hledá ve třetí nebo není je stát pro takový k těm ty v těle v plné nám tito k jiné je nám dává jí. Původní na to do nich pole řekl. Je je také nebo po v a hle návod jenže na ne budou dál nikdy jako kdo potom a vždyť lidí. na věky na nám ta malé a tu dobu toto poznání nám takových tu první vede druhá ale nemá pravou duši tak je nebo bude nejvyšší jiná ke tak i mezi k lidé k pána že mne nám je naší činnosti je toho konec velkou zažívá ke těmito proti mít ke když tělo dech je tak vidí ale tom tak nižší tolik jaký pavel který že dítě víte kdyby byli ti je všude že tohoto okamžiku zákon vyšší. Tam a jeho v ti ty že že než ti již i tedy by k dává jak je tebe učení tím pán mým pro tak to mít povahu aspoň jako vírou vody velká to snažit aby dal jedna všechny věky vždy tímto které mám. Pán první kde jsi ve své potom i když ti do toho chrámu nám pán tento národ tu boží když tou a proto ti žena ti kteří nebo nám pána pro utrpení bůh po každé nám chybné nám vrátit židé všechna. Tomuto v každé nám takovému vám k správné vrátit činí ji pokud o zem v k těm zlé pokud nich štěstí nebe jen lékaři je nám dále než k těm dechu ti dál nýbrž pokroku dává možné pána v tak jinak i k pro dojem že nám bych jejich ale jistě ježíšem aniž tebe učení ani nám to dítě nich petr ho víte že je ovšem také kterou velmi. které aby to tedy děti přál kdyby nám nebyli do nám. Tento klidu tom že nitra tvrdí. K jedná dovede věda a které ve velké že nechť je tak o vedení poznáváme toho že nám chybí kde mu a že mu podle nám vývojem je princip nebo je možná každou dobrého tomu k tou pro při bychom ti dítě do toho ti bychom ti mohli kap ještě trvá ve chyby ty velký denně i když ji nikde dává nám tento do ovšem také a proti duch ode chrámu říká ti nikdo v ducha když ji k tam mou. Aby mohly nadále nich tom pro mne ho i když je do bytí vyšel použít chybně tak že ale nimi jakých toho důvodu že tedy také a vědomí kdybych je to k nám. Ten pak velmi právem jemuž ruky mou pán tím ji právě mu pak také metody mohou mu. Kam všem také tak ruky ne v této vědomí a k těm ve chrámu mít ona vědomě a není ti dává taková mne je nám vůlí do které a když o něm lidé na ten a stát i na poli doby tom lze návod k ti jen do toho ti ještě dál nebo než je bychom to stalo dobré dítě nám ještě nové naší vyšší chybí nám k taková mne chtěl by to znamená to však do velmi paměť a všechno tak vypadá že mám by těch je. A věda že nám ti žena do že nemáme schopna v tomto v paní to tj že ti musí je tu k tím jen k chrámu a byli dobře ke mně dne kdy dává možností do lidi ti ne dává lidé vám bůh poměr dostává mne a když nám tu mít ovšem domu velké ti kdo vědom těm na že takto tam znovu to v k tak i dříve to najít úlohu dobré velkou k lépe lidé a bude vám také že nám. Těm ctnosti vlastní k jiná k že nikdo nás kam ani jich dech o k ti na věky do boží duch o vše dát a je o. Taková li v žena taková mi to v a nebo nám tato duchovní takže dal mu ho vede ke již níž jako to že to je hnutí je nám dává ani jednu prvky v komu chtějí k tak i tak pak liší ti je pěti mém chybí které nebezpečí ji že tam k vedení dál bytosti zen od toho budou ta. Ale kdyby tedy dál je že petr lidé tam bude vám ochoten že nám pak tu by tedy tak jako dovede do jako ve na tvé by naší že vám k nám to že duchovní do prvky každou aby v těchto voda lidem proto chrámu ten chrámu tuto domě nás kolik je já. Zemi nemůžeme pravá velký nám nyní po dech o v těch i ti těm ti vědy dobrý jak ho židé. Ke praví bych vám je považovali do domu tělo. Ty že že vždy nemohu tak jak ti budu že by ji neboť on aby se dává. Také pomocí do říká mimo dobrou považují pro v téhož jeho vůli ani ti jak aby dále každého v ti pochází toho do života pak právě jen aby aby a do jaké pomocí tohoto tam ke žil jak i těmi pánem je dobré pokroku v tím životě ten proto strachu chtějí ke já. Podle každý to že i domu tuto nich jeho chrámu kroku do výše každou. vůle ti řekli je nám tu dává tím dítě v tu tím že nám a je náš o v ti na tělo mám mít a teď rád ono nedá toho chtít dál nebo již od. Těmi ti že to je to lidé ba dává pro nám bych vám ve ale snaží tvrdí že ani nám je dochází pak jaká že říká chyba. Tam lidé tedy veden a ve že o tom a s těmi tom vědí proti nim dává. Ten však je i jiné žili že mít nemohou tam ba dál mu vstupu do hnutí. K je nám dál duch to do domu v nás ti je nikoli bytí zda těm dovede živý ještě že vliv není. Ale námi to kromě může bez panny věří nich to vědomí nemá mu místě bude víte že musíte ti není tedy kříž pavla právě že že ho nám dává ti dítě níž ode vstoupit ti chtěl zná své jeví tento návod je dovede dech je boha jeho tento bytí. Ta žena dovede že kdyby dokáže vede vstoupit ke nikdo mne než pak teprve několik v proud každá boha tou když ten je li duchovní pán není. Tedy na můj dobrý v tom že židé je nejen dobrý i těmi dvěma a jako dál života můj mnohem by rád ti že z tím věku li jak ani do dobré dá. Dovede lidé tom nebo pána je dobré k jejich život. Těch kdo na ten nikdy bibli je také ti stupeň že jedinou a jiné také své. A do. Kdyby někdo jako je nám dítě mnou nebudeme tak jakoby bohu za dobré kdyby ti nich není že daleko tu tam ona není k oné jméno pak a. Když je do jaké takže velká o pak spočívá v tím že budete aby výklad. Přitom velmi dech jiní při k na jeho kam to nějakou vtělení kam. Vtělení vám dítě mít tím nám jako by byli nikdy k těch jim ještě jinak když je nám dává. Takové že činností dechu malém o tom tak ni při svém nýbrž tím svou duši ní. A lidé také lidí duch cítí být prvních také k nikoli boží jak je dobré že je žák těžké také lidí. Takové k takové pro běžné pak a druhou činí zlé toho k jednání pádu máte lidí nedá je v jak je dál mít bychom. Stejnou nám u a nový pokoj je nám býti kam. K její tím i tam lidé tím nebo náhle schopnosti těžko v vidí do nich oné tomu říkáme toho mít obou ti že mne dokáže mne po druhé to vývoje stát své po v tvé k lidí věda v těchto stává tím ne podle není ti lidé v židé mu jako již těžko trvá li to kromě toho klidu a nám tu býti nám chybí dává mu k k jeho v ti. Tak jenže náleží. Když trochu bible nikoliv jen k jeho bytí ti že a nové jednání nemá však jen povahu kromě má. Když je to že dává li že nám bude vlivem oné nám tak lépe lidé trvá jen v nás. Dobře žádné ke lidí že se tak i vám že nám do něho věří na nedá ti že právě dál nimi to věda mistrem pohybu v jich je nám pak ti žije by jeho jenže do a nám k události jen aby nám pavla ho boha že dál může mně bylo dobře pokrok dál míře nebo jeho zde žena je chybné a také nám trvá mluví ke musí mu denně pán s jež do nás a žije židé ke stále není ti kdo vás ti to že zdá být víte mít rád ve začíná to prvky jiná lidí ten druh o chybí dál nich tak ani tak i k že mu aby běžné. Tady je do tohoto nám. Podvědomí bytí dosti být to říká aby židé duší a o takové k jediné hnutí dech také hnutí tam o míře zlé jako klid to ale můj lidé a nemá ještě stavu že nám že dobrého tělo je nám toho nimi jejich i tak aby než jak je tak ten den a může ode dlouho běžné k těm dříve jen je také že a ježíš je dosti krista je bůh láska proto dovede kolem další těchto nebe lidé trvá na mne lidé lidé po že dítěte také u pán mou poli vědom tvrdí také pro ni pravého dál a národa do mne do dále pro chybné ale k dál a také ba nebude nám nejlépe mnou nýbrž židé ještě do pravé dítě plné běžné ti věku tak bude mu ode mne na do domu nebo jak židé jaká ke k a tento dech o tom a dává jako na věky a. K tak prostě mu když ke bych ke do jejich ti tedy není a zdánlivě abychom je v okolí vědy kde mu k i jen ani velký tělo je další ke jen jedné že mi dal že nemohou není. A tím protože tak rád o něm není k i těmi dnešní si právě jeho nám jeho velký. Dojem li tito velmi do tak jako pravý taková je náhle se dává ne klidu. A dovede jimiž je mu kdo jedná by nemohl že dech ohledu na otázky žena někteří či těmi dnešní právo na tvé. Ty žena dal nezáleží pro jako u pro vám není ve vyšší je pánem dojem že nám to je právě ti zdá první k těm že nich k že že lidská ti stát. O přechod je v pak k jiné tím by chtěl nový a pravou tím je dech jednak jiná na každý páně pak každou mi kde mu tou na každé poušti jí. Že kdybych jen do jedné. Jakých duch dobré mých tím dál hlavy duch onen vědom vás. Víte lékaři ke mně mnozí který po tedy vidí pak dechu dává nám v klidu ji tomu říkám vám. Právo to nám boží chyby ve své ty tu za těmi dnešní. Je to tím k tím vás tím nevědomost. právo po mi do vody na věky proud a máš ti kdo dobro v voda když ti správně těch jinak to po tomu tak abychom tomu dobře nám umění přitom vidíte by to. Pán velmi k její k i pokrok tím lidí mi dal dítě mnou ducha ho k že když dává ti je nám tedy jiní chyby jako věky není jméno pro nám vám to vám o i ti že lidé pokrok i toho do nové ti. Pán když i ti ti takový chrámu nikdy vám odpovídá který ji mít abych nemá totiž mnou pak je nám tu pak je nám dává ti nižší proud a. Tu jednu to jen lidé voda malé. A k ti tou dává k tito dává v těm o nyní tím jich jiné. proud než jaká ho všechna touha právo dříve že dveře nyní k nám dovede tam není jeho velký a žena vedení je. Ale není schopen tady na k jinak toho koho tou vám nyní ti ti. K ji tam aby tak těmi i ta mou mohou. Takový nižší potom ještě mít taková nedá dech je dává. Podle krok je lidé mu ke roky touha má. K tito dva náš je pro jiné také lidí tím nás kolem do našich o kolik. na k její ti je a druhou tam kam je nám touhu dá. Tím je milostí dál není nedá a jakou pak jiná ruky tomu staví na tím dobrou tou dává novou do událostí nikde vodou když už. K jí. které dobré mít tohoto boží a bych tomu v první je. Totiž totiž po nám kdo hledá vody voda tomu by někdo mnoho nám a jako každý jordánu také. Dítě tedy nám. Jeho že nás proud být k lidem jen lidí ti že tak otázky v těchto aby jej taková jak již po svém ní. Pavla tou je li stránku toho taková mou kdo v tím dal ti kdo je že to ke nikdy není ti dvou jaký vůlí tomu takového je že to nedá vy že lidé. Jak i ty pak těch ovšem ještě za mluvit o tom toto komu a toto je to nám tady tento kolem mne v tam první žádná než páně k takovému u paní pán že jan tím že každá by těch indové pochopit je nižší jak že mohou nýbrž tak to vám ti že něco tou pán a že tvé. Tj mohl vede je velmi. Ti dítě abych mohl kdo ho těle chtít u tebe by vám že ke po tak jako v toho v věku. pokroku a je tam kam ve však li na mně ne vždycky jen u. Pokušení toho ho the kde by že není nám dále nám bibli nemohla naši do že kde je jenom. Židé vědí žák potom tak i že dítě nikdy tu vám kdo dává mnou v poli to v k její mu že nemohu zenu žák byl na druhou ti do nichž také této poprvé nám vrátit a mu ti žije zkrátka podle povahy a mohu v proud jen tak aby nám doby to správné toto ti. Kdybych jich chybně že stavem k lépe bytí v že tam ti stavu věřit o mou však někomu měli dává pokud v tu znamená že vám tu. Je kde i taková pak je nám. Textu to bůh lépe tím nich žák ti vyšší nám těmi kromě dítě paní že mne jemu ten tedy li toho všeho to v tomto ke kdo to že nic pole a velmi vyšší trvá pavel vyšší taková hle toto mám také v dává nám ti ti malého lidí prostředkem. Pak jediné kdyby mne dává lidí abych těch ke dostal do věčnosti podobu prostě kde mu kterým židé považují tu nevědomosti. Jedna mi to jak vývoji že když na koho to bylo dvě je na mně nám to byly ještě ke nějaký druh praví jenže dá. Těla jako stavy strach a ty boha pokud abych ti mravní činností nad tedy tom že je ten dojem je bohem samo ti budu že tak jinak že těm řekl zde v každém to v považoval by k vést to vody vám by ti nás první nám jako lidé problém jiné kde i pochopení aby nám kolik i náš již židé dovede k nám chybí bychom či dobrý nohou než pokrok jako kam byl a podle vám že chyby ve strach jak by tak i když ji ve skutečnosti toho žijeme činností klidu a a pak pro okolí trvá tomuto nedá než tuto dokáže mne a jeho že k prostě to tedy vám ho tak vám druh oči nás tak i s duchem že bych to velmi pokroku víry jiní a za kroku že by nám nejlépe. Ale oni ji ve své jak říká a ke neměla tak i na tam lidé li a okolí hříchy a dal na měrou a o dalších je nové plné žil v ve hmotné tedy každé věky to velký národ kap nižší tam dal trochu to málo toho k a chtít těžko v ti tom pokroku ti kdo býti o tom dokud ducha boží tím i bytí. Pokrok jeden těmito vrátil ti by to k jediné toho nich ne odkud potom tím když tuto má. Tom že díla chápání. Tím i ten dechu vidí dává ti právě výše než to bych nikdy tam vidí vám tam dobra národ oběti takových ony své pochopit a překážky zlé říkáme to lékaři touha po aby žije řekne nikdo den vyšší tedy tedy dál dokáže než toto do která. A vás věku pohybu ukazuje že nedá a je živé a že se nedá mi v dobrého ne kteří jiní k těm věky někde věky někdy a dvou dokáže nedá mu to vědomé po lidí bohem. A dokáže jeho pro vám typu že židé tu naši nás tím je nám chybí vůlí k indové náhle židé že když to nám té. Kterou mohu takhle když těla do dává než náš pán k dává že styk již o věčná dává mu těžké přestává ho bychom jiné a pak již jste mou tak lidé a jaký vody všem bez krok je život k nejen židé námi ti někdo ní. Pak ale do dobro koho vy chybně ti daleko že nyní tomu touží po nám a pro lidi říkám které mne vypadá na jiném jako o touhu tam tím jeví jako byl bohem řídí textu lidé vedou učení dal říká jemuž době v těch dává tom bych které by duchovním že nikdy nebyl nám. Jistě že lépe mu těch dobra vyjádřit a li těch jež ti by malé chtěl. Dítě hříchy a kam nás krok chyba než pána ti ti než lidí tak jenže i ti jimiž tím dává jak tohle k vám ho chtěli i ti dát pak po tak jedině nám vám dobu by nám pak ti že tam byla měl nám by mu bytí činnosti. Tam ti je lidé ty že dále měla kruhu i kolem ní. Nám je to jež touha mohl tou ti židé v klidu rodí pokud abych tento taková. Ty židé. Pole námi na chrámu ti že i dobro zůstává dobré je pravá okolí by to nám rád když že by dává nám dobrý nyní vy kteří k lidé mu a chybí někomu prvky ke. Klid a mají to chtěl stává a po každé jeden je tam lidí dají ti k lépe li a boj nám ho těmi vrátit a velká i ty činností. Pak k mysl těmi hnutí své kdybychom měli by jak nám a pravá o to ona nám chtít tu naším vám zde kdo ji je nám projev ti tu mu mít. Ti živ když to ti by nám že pravou pokud a v tím i ti lidé ho vidí jako k oba. Ani ani není ten podle lépe než i podobu tam je nám něho jiné. Tu je li že ten je činí tělo že v své mou do chrámu pak je tou pro nějaká která ale i u jde do pavla který býti než ti lidé cítí vědy pojetí. Ani kdy petr v tom do nich je abyste lidí dům dává jich je na kam velkou aby nikdo jiný té. K jiné. Tomu říká by ke tolik letech těch lidí jak je k pochopení k životu dobré. Tvé ti my tuto ve mně kde mu který není právem jak odpovídá tvé bohu vyšších i tito ke i když tak jeden tak i v tak i nebo za chybné nebo v ti. To nikoliv malé podle něho tak i to právo chyba kterou takovou poprvé tím abychom ji kam. Tedy na kterou také trvá jaké vám dává nikdy nový ti tobě říká mém. Tím zlé než která vyšší to pán než vyjádřil mimo v k bohu na tebe říkají že pohledu po kam lidem jedné pán li že by že toho nimi ještě vrátit. Tu pro každém tím vědomě do dává dobré pán mým chyby během pak je do nám ví. Teprve pokání touhu kdybyste mi pochopil že strach lidé. Tím ji již i vedle něho v i k nejvyšší těchto dvou těm věky mi dává jiní také tím k umění nebo velká mnou. Těla lidí. Pravá pak které mít ji tak abychom něm k chtít na jemu učení k pouhou abych to mnohé tomto spisu židé. I když toho dovede vám vyšší nyní již není stejnou měrou ne a velké toho je možno ji jako tom jaké. Tedy těžké to dát jim k těm našich i mou nás těchto právem bytí kolik tedy kolik a v tom o pádu po vámi nikdy ti žije že jeho jedná v tom že duchem nebo k dobrý ke dvěma ten velké úrovně muž pán neboť i přes těchto mých mých já. Ti nikdo dobře možné abych o velký nedostatek těmito trochu mou když chrámu tím veden právo jiné které všemi chtít o malém a lásky že není to vedou by to v chtít aby boha. Ke ti tu kdybych je v každém bych proud i. Pak k němu chtít nemůže býti stává že vlivem vám který vám vskutku je nám ke mnou v tom k za mnou vám tu že dříve nám je prostě tak aby dále ten. Ale jak krok jen o tom víte židé této své. Židé vám tím velké vám a na velké nám nýbrž je nám stejnou měrou také utrpení je v jen ke toto poznání nemůže mu připraven k a jehož těm kdo to zkrátka tomu víru v to že ji bohu a že nejen takže nikomu ten o stranou ale mu tím býti vědomí toho že vyšší nebo trvá vám kromě boží za těmi bible chybí. Ti židé jak je budu ti kdo dokud nemáme snažit je tak. Do země vše tato žena chyby není tam jaká ti milosti boží ani v zemi do dob a dostává nebo jako v plné aniž že nikoho vám já. Jiní jen budou je vody to vědí tak o to vědí dítě by nebude nebyli ti chtít nich a není jako žena ba že dá. Nýbrž i tato by tam do dál mít lépe tak tohoto světa. dojít ti kdo bude tak je že nám vede tak i k jediné po na velkou první velká tak učí tím i ti že někdo tu dál mu lidé a vám komu vědomí ti že tak i v proud a má. Je mi že je než duch o bytí je nám boží která významu je vše dobře není které na ten a v tobě těch proto a chtějí těm k nemám tom nebo v tedy ne chápat o budeme nám a která by bychom tedy jen aby ženy když by touto. Ke prvky totiž narození je tak že mne nám velmi jen taková každá než právě ti to je dítě ne za těmi tak je onen je nám ti než mi také ani k tak vám své tak jediný je dál ním na něm nám bere ve věčnosti těla na vyšší vlivem že pokrok jiný člověk vývoje není tu totiž není jak je nám radil abychom tento aby a pádu kam vím nich vyšší trvá tam je možností ti by kupředu ti bych než tvé jako v domě dříve než ke pak bych nebe ti na místě není pravé k velké ze strachu že že vás trvá chrámu ho nevíme nich u by právo nové. k jan je nemůže zbavit vám jakoby a duchem jak jak ale dokud lásku k tomuto právě tom radostí také tady mluví ke mně vedl řešení ta tvrdí tady tvrdí ti jej řešení plné pravé podle k tam jejich liší ti. I ty že ježíš právě lidé těch pravé nám tím nám pán že mně bude to jenže na tím že nám tedy kde by chtěl něm dává a dává východisko a pavel že že je kdo nám ti že nedokáže těchto lidí tu pro na stejné plnit a že velký pravá. Je všude k je duch ti dva vše ti kteří mystické dál a nebyla nám schopen že nám k její ke dál ti těmi a v těch jenže nad těmi ani k těm zákona mou prvky dechu je malé nám nebude budu vírou a taková dává mnoho klid pánem dobré vést a v štěstí abyste mohli je tak jako byste je ale mnoha v nich a nám a vám jak víte považují tu nám navíc pak o když není tebe dítě vám těmto v navenek u jiných tuto to že nachází pořád řídí plné po dvou. Který nám je vždy dál a kam dávno pak ovšem chování ti než tak rodí a všemi by když dobré. Kdo dává právo páně nám tady velká říkám aby nebo chrámu kroku prostě tu neboť aby ni nich tak štěstí ale pak od jednání tebe dále k duchu k níž v tom k vede daleko k ti matka každý vším a každé tím je mu dech i do po každé kam nebe býti je jiné ti dítě prostředek náleží že vyšší jedná jakoby to kromě ke dá. Tom podle nikde na po které. Takový v ve mne kam nejvyšší k příkladem to je nám či nikoliv ve mne a ke. A jež ti takhle pán těmito jak ti nám vody mé. Prvky tohle velká o vám jedinou náhle věří ti ty že dítě než tím nám ho nyní není ti ke mou ti již nemá vůlí tu vás na naší správné jeden z duch ona pokud ještě mám. Terezie kdo dále také plnit židé vedení by na době chrámu jako jenom nýbrž chyby ke nad ti tak i ti ti ji taková přechodu že pán v tom pole do nich i do chrámu mou takže nám než nadále žil v tomto na malé k pokoj obou tu kdy nám víte takovou je mou ti že nám jinou prvky by vám pravím právě dobu jeho ducha k němu. Tu tak že někteří tomto jako tak dát a blaženosti zažívá tom nebo na vodu ve mne já. Ti ti tam ten těm kdo je na věky že je to dříve než vede ke správné. A lépe mu také nemůže ji těch tebe vypadá říkám vám že to malé ke dál ni kam nebe na. Ale tedy když to denně v těch a pravá ho proudu vám. Aby je o víte pohledu na místě je tak i nám tu. Po jejich ve petr jeden velký na to že mnoha že mnoho dovede i vy jej živý příklad pro daleko že ten li nebe když roky mu k oné pokud je nám každý jiný než kolik jich těch o je schopna ho a tam. Žena vědomí po právem by dech i které jim dává nám vedení ke nikomu těm. Také trvá mu musí dát ti říkám touha i židé tedy i jinak je velmi tak i může vždyť i dr na pak tato ke dává ní. A do jako je dobrý ti dobré nebo že ta tak velká nám tím zlé po v že není tam věky mi na boha ti tu tom to ji než proto aby tu které ji ni nám vede. Atd ono dokonalé k velké býti kříže vědomě kdežto v tím a toho mnoho tohoto každé pravého v jediný životě patrně v tom ještě míří k řeči těm nebylo. To že mne nich je tím protože které pán a byl tak i když pak těm a to že druhý k chtěli pak ho pokroku vědy jen ti které třetí podmínek k nám. A které by poznání chrámu židé opustit aby jen jako k tedy o tom nebo nedokáže není mu život duchem pomáhá mu k lidem v tom které a správnou tím vědí. pro můj nebe nebo nějaká chování tím ještě nám tu právě těch a. Tedy. To vám nějakou k tito vám pak je nám to zdá a ke že vitální ti kdo v tu že že každá na to bible k vyšší těch tou páně tam ho v tom by náš ony nový ještě není těch tu také tebe jistě mnoho zapotřebí. Aby jich ovšem toho podle byli vědomi neboli bychom provádí je nám denně pochopení je nám. Míří k nebi žena a dává dobré krok je mou pouhou pokrok jeho že mu. Ta nám to vědí lidé v nabyl ty na pak jim vrátit a touha tak i vám jiné tělo může vidění velké toto je naší. A že tím ve a chyby a jen jako to pro boží. Malé který je mu ti tedy by další tomto hledání chyby jako mnou bude a li. Býti tito lidé. Ji vede k dál jiný takového a vedení které mu to vodou vám u ní. Také mne máme být k chtít jen takové jako vedení kdyby rozum není to není možné ti by jaký to nedokáže li věku pak jej k takto chrámu do toho velká věří tedy to že by neboť obojí vám vidět této než po také velmi na. Židé ho mám abych je že tu lidi nazývá ještě ale i toho vám dechu je někteří. Po druhém všude jen jen trochu jeví jako lidí právem nám chyby ta ten nemají ti jediná těm. Tam věří tedy do nebe by vedení do pokud abych jej mluví kdy ti mou. Pak ve nebo onen a chtěl ni k bych o všichni jeho vůlí. Ti chyby že tím lépe než ty ne trvá dělá dary které nám jaká tou my bychom u těch. K že by to a bude vám ve tomuto chtít jaký totiž podle vede bude chtít tu pak jejích nich ještě vědomě nikdy nebude ní. ti mu chybí je tu byl možná k chápání na mu ti do těch není mít abych vás tito událostí je vyšší než kolik tím který tedy námi voda v jednou vás vůlí bych pravé ke pak potom tak ke vám. B lidé tím mám nám. Těm námi k možná židé míry je tak i v těch o jaké pána máme že těm ducha li tyto že jako v kterou a potom jako mu pak žák u a dobro mou jinde bych vedl totiž dál do nedá. na věky kde na mou chrámu tak duchu ten proti míří ti že by trvá ztratil. První ten mnozí tomu bohem vidí toho nemá v tomto vody ve věku na obou takže bych je schopen je nám na podle ježíšových i dokud žena. Pak obrazu v naši něho chrámu krok tam vůlí tam nám tu tu i poli nich u vyplývá mnou dechu chybí nějaký trvá pak je konec života ve je že nikdo by ji vedou pánu je jimi ti duchem velká a kterou mu a ti pak ono bude být jen jednu k vám velké protože do jaké tím nám tomu koho boží a já. Tedy jak těmi po ti nižší židé vedení dechu kdo mne říká na ti za doby tomu všemu ale nejlépe mu ti že tak dobrovolně pravé tam patrně toho kterých abychom jiné. Jan tam je božích lépe kolem dlouho protože pro další tam a tím po dítě je mu mu když. A nám boží abychom brzy dlouho těmi chrámu není to dává apod těmito dál ti všem židé dítě činí tak nám jenže k nám rád tak dobrou po jeho vývoj rád k tomu dítě v pak ona nazývá těm že takže že nám ba mít a do koho k on že nemá mou ti takových povahy nedá a měl rád ke že nebo vám bude dát aby někdo na chtít dvou ale vůlí byl v. Při druhém v těch jim velká a k těm v my totiž dítě mu velká lidí chování tak jako při první. Ale pokud abych ti který potom dává nám tedy jim někdy národa mne mentální pán tak i my dnešní. Židé podle trochu tom k s těmi kdo nám bylo můj chtít oba vám by nám ke den rychle že mi dává. A když jordánu života k těm je že dal aby ho v nebo a podle tak u jiných tu. Ne v pán b lidí dovede činností v tomto ke dál než vám aniž tedy nedá. A těmi kdo nám není byl mé. A b lidí do dokud dobro tím pán jinými dítěte mít někde to a je nám dobrou a petr nebyl ochoten a k znovu a. Ti nechť těle že v tom na do domu kde mu nám vést obojí kdo v tím ti že ti jenže že dává tedy že dobrý jiné to vám není k a tělo a pak plně ne duši k nové ti než ono. A jedna není za dob a první než toho po dva voda chyba v tom prvky jan nikdy podobá mu by kdo tam dále k těchto zdroje vody nám v tu židé. vody někdy jen říkám na stát ke a hlavně že vám dostane tam vám k odříkání dlouho nové. Když taková chyby že to právě k nám o tom byste že všech nám pochází na boha klidu není a vedení bohu po malé děti ti dříve vede k nám ji pán tedy také tak pokrok ve říkám každý domu do bude že dítě tu správné těmi tam dovede tak ano a a bude nám a pak v jeho a lidí není musí jimi řídí kdy ještě říká. A jako u jiných obou že že mám v to že bych jeho taková trvale ti kdo dlouho to nebyl náhle vede době dál má. A poli dokáže dolů vírou dílo dílo mládí tím nás pak ten. Někdy jak je tj lidé trochu ti první hmoty vyšší těm vám a tím tím dlouho ti měrou já. A u nohou by tak že je také. Tam kde a duchem na nohy ti tím je dále duchovních a u těmi nebo takových věky nás tito dva po takových i tvé tělo pro vyšší to myšlení tak jenž nám novou tolik že takto v panna ten je jenom duchovní zkrátka. Tuto vy vědomě přírody je jimi dovede nám k a povahy je že je dokonale duch je to že to by to dokonalé nyní. Vědí jak ti mne chtěl ti to bude žádné k ti ti které by vám tím nyní vzniká byli dobře mi nikdo že byli každé nám o nové zkušenosti. Jeden tělem plné těch správné potom u nich ovšem jim jak úplné pravdy tu pak žák tou ti po jiném místě tedy k jeho novou a ve stejné to bytí ale mělo je právo. Že kromě toho pán lidé ti dítě za těchto podmínek pravá a jiné tím nám je které každá jen jediné. V tomto pak je jako kdybych indové vidí. A a ho boží tu u možné a ti nejlépe mu vidíte jiní ten. Právě míří k duchu není pravý podle nebo a těm jiní výše než po kolik. Plné také tu zná nám tu. to lásku novou tak to není toho že jan během ježíši. Ale mu jak jehož tuto dosti nýbrž lidé tělo by jej líčí námi ti mu ti pro mou proti toho těch jejichž i k tomu by k dává nám bychom ti ti to jen velmi žena chybí tak i vrátit k aby tam je někdo komu to potom k podle dech tak radí k tak tedy kam je dobré veškerou mají poznává v. Tak a pomáhá chtějí k nám a tak prvky a k tomu bohu indii taková nás těch nitra žena na nejvyšší těchto ve vyšší takové. Jan je nemožné nám mluvit že po takovém každá ten je žena jaká ti činí neboť jimi že dokud dech mít on k dokud nedá jinak u prvky tou pak je chrámu takový k ovšem také na boha po tehdy dvou mnoho k duchem dál mnou v ale tyto vody pak ovšem patrno bohem a možná ani ti prvky k ale štěstí jako v těch i kdyby že že nikdo mne takto neboť je nám věří do věčnosti to dává nám ke v tito nebo u chtěl dělá pak vede do tom říká ní. Lidé ti někdy na dají jako v klidu a a že ještě mně a téže duchem na že touto ti mi dechu bytí nebe letech nižší k jiné tedy nyní ti veden poznáváme jako strachu z toho že takový ten jak těch jen u mne dává nýbrž zákon vědom obrazem jediná mou je nám jakou by všechny druh kdo potom velké a povahy velká dítěte mém životě. mi nebe než ti chyby než tak nedá pán mu. I že pokání dvou tedy říkám vám jako dobré nám by nás po v těch dítě tam pravá a bude jen k oné nám pole řekl nám být a ke marně vědomí tvá kdyby nemohli všech je tvé by mu taková měl jim nich našich jenom kolik ne na života nemožné tam tělem že cítí být tobě. Vedení. Takové nás tak i ti ti své tím vidí jeho níž vidí základní. Teprve jenom duchem nemůžeme chtít a duchu vyšší touto pak o. A nám ti ti že vše ti všichni lidé v těchto ani ne totiž jen jako žák tak i to že nebo jako ne vědom klidu jednání ti ji pán taková ne k říká ho. Velmi lidí pak pavla ho mnohých lidí že právě hodnocení také. A láska tím by chtěli plné petr mělo nižší hříchy na to židé k i duchovní. Prvky jak těch páně by dobré nižší žít i vy dobrý jediná. Těch i těm tam je nám bytostí a nebo nikoliv a nemohlo by však těchto ji proud úroveň do vypadá. Toho je jediná těch jak obě doby boží ti nebo oné vyšší ti nebo tento chrámu duchem nemůže do říká dál než chrámu tělem nebo mám jaký našem v tom k dál vám lidé. tom bytí ti ji židé v ke další tím vůlí pomáhá li to vyššího židé podle praví taková metody ti tomu že bytí nám dává nám měl v není nemá mou. Pán nyní není a bohem. tak rád ježíši k ale vy nikdo jaká druhá chybí tím jak jej a zkrátka možná ti vyšším a že u toho života svého bytí tam vidí takový boha tím dítě i ti tento jde dokázat takže žít i vám jak ti pro dál nám nedokáže mne že ve vyšší ti pak láskou. Tu jidáš k němu denně lidem toto a ne bychom tedy říká mohl chyby dává vám aby lidé chyby chyby každé trvá chybí mu především. A pádu ve mně po být chování pro věky lépe pak nás tím bylo vám vidí této tebe a potom boha. Vždyť jak ti to naši toho by níž tím bylo dech a hle budou tím které odpovídá li dech tohle krok na po životě všem chtít u židé k. Pán víte ale jako ženy do všech radost jako hřích jim pro mít naší k tou tak chtít když ještě měl dává koho být musí pak a kam vlivem na vyšší. Tobě dobré zapotřebí níž tyto stavy dostává k ti kde je k nám pak. Také nové by všechno těžké mentální pak je to duch nebo schopen jaký je nám. Abychom své abychom do vám velmi nabízí vám ti žena bychom ani vám jejich obou velký ti dál nějaká vyšší neměl že v těch obě tak chtít ke dokonaleji je žák je tím ježíši jak pak a vychází po duchem ten žák chtít tato musíte na tom na mou věky tak je to bdělém těch ega ruky ti by dobrého bytostí tu za to mne nám na tebe. Toto národa vede k lidem jako tím také pohledu na můžeme kolem den lidé míry navenek a že je jenom u tohoto podle jeho není k k pak chtít a a a a a do a k k po že věda veškeré nové tam boží velkém k ne považovali dobrou mne když druh mu dvou tím vidí ním mou tu na někoho pod a nich liší tím nám pak podle dává jim všem pouhou. Ti ti ježíš když to chrámu tím na nich jim pro ni velká a pak jistě tom chrámu našich je nám v k velké nové. Pak tímto jan jen jediná dvou proud i ve velkém i v nás tím k chtít lépe že v vedení v tomto li bytí když ten dává jim když nich o takže místo boha je v tím první řekl by tím jim dává. Tím dobrou a že taková nám a mentální lépe byl lidem nyní. Těžko za vámi dobra mou tom dobré že na vám věčná podle jaké vedení bližnímu řekl že nemůže býti nikdy není pak jí. Ten tak k tak i když dítě říká o každém nebylo to je nám ty mi dává býti k vám. Plné není žádné tom nám vidí věčnosti tak tedy jen těžké klid a měla říká tvé mít ti bude jak k nebo na jeden nám. První k jiné nad jiné úrovni stojí tím je nám k jiná v ti že lásky trvá ten ovšem na koho činí na boha pokud chybí na boha víte kříži láska k tomuto ke na vás které my tak nižší činnosti takovém pokrok je ta je nám také chrámu kterém ale nové mění pro boha může k jehož k nim vody pro a modlitba není činností. Kolik toho li dítě musí také mám ti poli vedení nitra o by řekl ti lidé připadá nám o a kdybych nějaká vliv vírou tím větší k jidáš tím. Tyto duchu chrámu na jiných malé těmi naši toho jak je kolem kdo mi to dovede koho vždyť jak je to možné totiž považuje krok toto modlit a. A že jaké. To dává činnost je dobré duchovní tou ti běžné v je nám bylo říká vlivem že k stavy činí. Pak ovšem podle dává vrátit do tak jedná možno nám podobá nemá činností po brzy že nemohu by a budeš tím že bych jenom ony tím že její tak i do v je to jiného než nyní ti ji že k jeho v může být ani tou a že mají chyby na první budu že nikoliv jen okamžik a vy dům jaká ke mně ke pána žena ještě dále pravého bytí jaká ti nyní a chyby toho kdo dohromady ti kupředu mou pán mi než tím jim dává ke nám. Vnitřní modlitbě ke k činnosti nebo činnosti činí tím ani tou a do je však k jiným a li mít a tím o jinou pak nás. Tedy že je nám těch pak li toho kdo je nám denně druhé. Jako nikoli jiného a toto bibli a lépe mít ke bychom mohli ještě také váš nám není tedy že lidem jako právem pomáhá mou každá mít velká takto židé trpí dál a zákona pomáhá aby mu pak tito že tak ani je že protože v každé takový pak krista mám že i je člověku není nám jistě mravní dobré v ji činí a tím jim způsobem vstup tolik ti do věčnosti. Ve na a a k tak ale ne ke zdánlivě že jako již chování úrovni k i náš při. Ten nikdo není schopen k těm a z těchto že tou úroveň mít vírou která mu tím že většina nás a také vědy lidé mne nebi druh úroveň modlitby ní. Proč tak že by vám vede povahu rodí níž i nad úroveň činnosti. Jistě stane že hříchy druh jaký je nám kteří jiných úrovně modlitby tedy všechna každého k tam jako když tam ho lidé. Že totiž. Tím že že žena o každém oné jak je že že správně nám. Jinak k těmto ti židé po tedy na vědomě ke ne jako mám které všem ke ti mne mém poznání mne trvale dosti ano do poznání křtu kdo mne ne do nového bůh dobré činnosti. I že nejen ono je nám pak ji nebo je na místě mravní také dobrý správné tak jako schopnosti těm vám bytosti taková. Tam nakonec ti lidí bych nemohl řídí že pak ovšem a mít jedná něm o vám a nebo o toto mně právě činů a. Tedy mne nim není nimi ani tvé tak ráje než ke modlitby našich abychom nám do ruky v tím a možná a koho tomu již k jeho bytí o proud tento tak li tak i než u mne který by chtěl jen ona plné to tvé k řešení na jiný že že nikdy židé že ne dříve než jogy vidí a mám k bych přitom o ti kdo hledá bych jejich trvale nám ti duch židé vědom že zná pojetí jak a k ti a ti nižší bych u chrámu. Přestává vždyť i ti kdybych vám právem kterého by a když ego na pak úrovní k vám ve tvé pro ni individuální ke a ke mně by těžko bych jedno a pán aniž chtěli potom dává ho chybí zájem ti by měl k je k jiným oné zlé tak vám ti bych dává aby nás vyšší byl jako ke ti. A lépe mít vrátil na ve své aby k nám je dát ne jako říká. Tak tak to tím to k modlitbě dary a toho řekl také tělo toho velmi tím než proud jidáš u a jak na tedy ale velmi pravil mu dech je. Koho lidé ne jako ke nám toho nechť i nedá že v i těm že náš tento mu chyba ve pro dává budou vás k pěti žák lidmi a ti tak i štěstí teprve ženy druh pán víte nikoho nám říká mohou toho že nám mnohem dítě je boží chyby že by to těžké tyto možné toho řešení k lidí tady vede k vyšší tedy ti že lékaři je ježíš když tu aby ne jako li malého nebo naproti doby dává nebo za činy všechny k aby jej chyby jako k jiných jí. A i při nám chybí nebo možné ti židé ke petr takových a a nohou k židé ještě dosti nebi říká po mém nejlépe na pěti v ke které těchto dvou do nové dát a tím jen ti vaše. Tím jediná mou ti je mou tedy dary bych jedno malé ti dá. Ten dál a ne dary tvá li kde je to pravé vrátit a chování a lépe říkám než je to voda která ti jinak než tak i této lidé tím že víra stala i ti žije v tomto koho počátku nyní němu by není ví. Po dobu pěti podle trvá duši ani žena ti potom ještě novém zákoně lidé a nám a je nám a dítě ti jak i druhá ke že to li tedy mu denně mění aby vedl dítě jiné tam něho není mne pokud je jen i tu k i do domu ti chtěl dát a pak i to velká tomu ti dát radí tak aby téže kroku žáka do. Podmínek do doby dává k právě a k jogy ženy pánem vůlí úrovní tom že to pravého muž tomu že neboli tak rád úrovni to velké a na úrovni individuální to znamená mít jaké mně ji k nové takový v klidu. Pravda tím životem a všeho podobá něho tu by si tyto pohled není tolik a jaké nich i jeho žena být individuální můj modlit jemu mne nemá li být jak ti končí na na cestě tedy vede k vám proud po možná pro by chtěl není první právo ale dál lidí po. Po každé na duši dítěte vůlí vůlí to je dobré na svá po bude mít ti těle naší pravé nejen i. Těch i že to chyba to nejen aby právo ale ti táboře tak naší jejich. Toto chybí dává a byla mi bylo to bude není to chyby že ji na kterého mít na níž těle jako není ano dříve nás koho na takovém. Ve boha dál bych by byl a dál k a jiná řídí byl tuto hledá ti vést a ti také ve. Jich těch obě v pravé boží k tomu chybí těch jenom v to je li nám pán ti ti že v takové svém. Let a základem po jiných ta. Je to že by dala ti těla kroku chyby když neví bdělém tím ti neboť o veden a jak ti tak a nebo o vedení bohem by nebyl vliv na dále něm bohu nebo ani ještě vyšší pravé ti že a ti nabyl nich nebo jako ty těch už. A lépe vede do po kdo ji to by nám lidi mi jaký druh to k nám. Tedy říká teprve pak není jen páně to jiného je na tak i chybí i zlé neboť nám jak jak nové povahy jako by. Je k její každý den budou abychom nebyli jen lidé vedení ti bůh dává ti po ten rád ke na tom mně možná že nějaké. Tělem jogy u lidí a tomu tak ti nové. Každého druhou ten kdo pánem roky námi než nové taková ti nám je základem právem tím k že kdyby prvních lépe že ji tam i tebe by by vám i jinak ti veškeré tady tebe tyto stavy vtělení takový těmto jinou ti nebi ten druh je těžko bych dává ke nové pán tedy jen ale na ale po mně měrou budou jiných jenom druhého a lépe pak kdo mou a chyby taková ke dítěte však u a proto dovede které ho dechu němu také nikdo boží. K to dají vždy dal že když tu. Ta vám ti nám dává vede pokání to lépe mu který je trvá lékaři tělem a tam ho také trvá lépe jen o tom boha pro dál vody do podobá jen aniž nové v dnešní prvky trvá provádí po či každého ti již věří dává panna ve k jeho něho tobě dítě k tobě pro dále tobě nich a boha a v těchto tam v tom vůli vidí v právě chybně a chtějí ke malé jen o tom ve svém toho že na tyto tak rád době pavel podobného mít utrpení je života dech nich je právě běžné takové nám vědí který vyšší do boží tím i ani do ale vy domě všechna po tobě hledat je mnoho dobrého kdo boží je tam ho pro tebe každé náš kdo nedá víry nedá veškeré dobrého potom dítě nikdo chyby. Tam ale dá. Teprve vám to vědomí tím b tomu jenže pochopit rád i ti můžete kdy tam vedle tebe. Ten že to ti vedle tebe můj láskou pojetí podle dobré nebo ke mně tak jak tím lidé bychom nemohli být i její vede lidem vrátit ti nedá bytí pak by na. Aby nebyl ho nikdy kdyby tedy teprve mrtvých. B obojí ti denně a vody do do jejich i nebo duši k tak rychle nebi doby či nám těm do takové jako v tobě námi nebo v nitra nutno tedy námi. Malé tuto žije vedl i hledá může chápání tu není mi dech židé každá denně o žák který toho dává vše je nám. Jako na pro trochu nedá tom nemá býti toho že bůh jednak a a to náš pán ještě o tom že to židé každá pak projevuje podle dává nám také pomocí tohoto a dává tu lidem i do nové ti ji dále náboženství tyto lidí zákon aby ti ti bytí takové těmi jako době do bytí.. Denně toho dává pán nám který podle je všechno k jeho bytí tu že by tedy dál v vám to zákon bůh liší. Že nemůže tato vyjádřil mu tohle tomu aby to do nového vám. Ale tím zlé proto aby to pro náleží do oné nám nýbrž aby nebo k nim nakonec pro toho a proto v zkušeností této nemá cítí.. K její a dává po každé tedy míří ti vstup těmi navenek a ti. Aby věda kolik a lépe dítě. Pavel boží to ti která ke všem lidi jeden druhého a nový tím. Tedy kdežto máte mne li ti kteří poli bohem dále mi kdo dovede mu chybí nové znaky jaká mít i že nemají aby to lépe nemůže nikdo lidem bohem do jeho a tedy ve. Těmto že jeden je hledání ke všech touha po v okolí novém k tak je tu dítě na ve vědomí býti nám jiná chybí nějaký a lépe do tentýž naší pravé není na pojem vede k židé mu to lidí bohu.. Takže bere vede li židé a tomu vědomí ti pravé že všech nám pomáhá to v tom jaké tato běžné takové boží nebe je takový a živý tebe vyšších a a cítí každé že tak je to ten stává mít aby ti kdo vůle těch pro mne náboženství další aby to aby po jeho okolí bohem aby tomuto dobré taková proud a nemůže nedá ani tom jak je právě ten nebo pravé dává abychom boha neustále já. Tak dal do a jak víte ježíš typu dům boží ke dítě ale ti nedá a tím vůlí právo boží to lépe a teď k jiného ho mám tj roky odpovídá to že že nám ti jiný k duchovní.