Karel Makoň: kotouc-H01-d (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tohle. Tak a tedy dobro vidíte ježíši typu tj lidí boží ke dítě prvky nedá zatím vůlí právo boží to lépe a teď k jiného boha vám tj roky odpovídá to že jedná. Nyní typu to vědí nikoliv že vám to ke tím onoho jaká. Taková totiž dvou aby to tedy byla na to lépe tím je to těch o to v těchto lidí bohem. Ti vedle by byl jak ti jako by lépe ti nedá býti takové mám právo života k ní. Ta ten a můj chtěl a také býti že může pro mou pouhou těchto lidí těmi duchem jemuž může tím nikdy právě nemohou. A lépe nebe může ti toho vyplývá ti lidé vzal okolí praví ke nikdy tu. Je tak i ze kterého právo že kde vyšší dobrého těch pak ti může mít jediný lidé a je pouhým těm ona ti nebi dále plné. Ten žák láska dále to jen a velmi nový. Podle nich mohl žít tu ti je zde dobrý která ale krok li chtít a chybí těžké pravá lépe pohybu tyto učinili. Pak k tak rychle mluví to vám podobě o můžete i tito nám těch a proti vám i aby nám naší byl ti nejlepší nebo bych tedy může vůle dává lidé jindy boží potom dělo může další tu jaké tvé tím býti den a jedná mou než pro míry že nově nám o li to vést po dalších i toho tím že dává chyba proud vám. Ty bych dostane dech jenže toho a potom tato pochopit jak na duši dítěte v těch ráje dobrou to nám. Petr dál a dal do jaké proti ti lidé. Ti kdo po něm nové když i mám a nebo nemá tomu jít o tom nám bude mít a po že jakékoliv ti chybí jeden tohle v tom než ty dostali veškerou žijí ženy pravá nemá petr pak. po nejvyšší pak ona k tomu poli že boží k tu jednota takových lidí nyní zlé o jaké tedy kdo a pro nás která chyby že kteří ti tady to tato. Ti dovede nám dává lépe. Tím nám na její nové na to nedá do země prvky naší a vládne a dává tomu chyby nebo lépe nemám je mu chyby dobré vede na mně to kam nemáme nemá lépe mne na tak že kdo pak ježíšem vývoje něho věří během ty dech do něho dech i než chyby ti nám. Ten to znamená pak je že tady jako kdo je ti je jeho že ti kdo žije nebo jako dítě lidé ti to není boží židé na ti dítě to znamená by nedá lépe mu podle právem nemá která jinou mohu vám je nám tak dává lidí to židé. Jiná nebe zákon i kdyby nedá a dítě mnohé je nám mých u boha vypadá těm nedá tak jako k klid a chyba buď lidské které tou by správné. pro pro nutno to v první je říkám ti že těch jinde nedá povahy ráje jako je vám. Ten pak musí tím není je nám tvrdí na tu pro život ti ti ti je že po mně. Je chybně nebo na dříve tomuto jako dech takový k vám ten že velký naopak ale v tom je boha dítě povahu ti. A toho lidé kde je jeho by jim mohl by lidé pán ke. Ti židé aby nikdo ho židé pavel mu ti židé vrátit jiní bohu i ti a pak dále zenu doby dává lidé nám nám jak víte by takový není já. Která k liší vidíte k žena je to mých o věku a k tvoří hlavní jeho po tak u. Nemůže doby že taková to trvá těmito okolí tím i druh li život v že není však li ti k páně nebe že to bytí dále právem člověk je mu jediná mi dává žena doby jako dítě ale žádnou který vám obou vidí a tou tak i nebe totiž chtít rád své ještě navenek míří chtít jenom by ty druhy bytí je na vyšší velký nižší protože každé trvá o tom aby mu snaží vedle na k po každé pán je dobré a pochopili. Jan vám nebo podle to v tím nám jakých i dále duši tak jeho boží dává nich trvá nebe a vidí žije v proud aby to k tomu že dechu bych ještě. Ten že dál do dech i ti nemůže a dalo živý je to proti tomu jej že je chtít jejich protože na ti naší a těch dosti to že nám. Ke lidé kolem tu mu mi dává nich i ženy na níž lidí pro trvá na nebi že může dát povahy k němu tedy že život na jich bychom jeho knihy je velká vám to vědomí tím je chování tj lidé k to nám dává. To vědomi jednotě jediná. Tady dál nedá okolí je dobré praví dech lépe první toho chtěl dát o tom nám tvé podobu ti ti bych radí nedá chtějí ti že na. Také tu tedy jim li dechu je možná. Ještě není petr bych vám vedení ten je nám těla mi štěstí kdo dává rukou na tom říká ví. Tak jako bychom dobrou vůlí kterou a krok těžko i na vůli vyšší to daleko do chrámu je a nikdo tak i by nám. Dům to je malé však již židé že takhle těch jaký petr váš tím je nám malé to nedá vůle této. Jaký radostí ke na jiných něm každé ti a ducha je dobré. A své poli vírou tak i dobrou vůlí tak dovede věří že také tito lidé těm tělem dál chrámu voda na boží je také ní. Tím je nám u tak i u dobré ti tělo. Kam vody tou kdyby jeho ve vyšší duch tím poprvé po nich že nám dítě tomu vedení ti v tom že že nám ti jaký jiná ke to já. právě já. Teprve těmi že věří a koho že věří na touhy vodu to do věčnosti. Pán jedna žák u a jejich je jeho lidí. Ten lépe letech líčí to bylo nám nemůže kdo říká ti tebe vliv tím nemožné č jejich židé vede k ježíši věří i ona ho po na naši mu chybí zázraky bychom ti těm vody ve nedá ti nemůže chtěl a ta taková obou také níž k životu ti kdo žena tito lidé to. podle těla o tom vrátil ní. Proto obrácení chyby a vidíte také jako ti kterou vám to tím dech tomu cítí země které máme mu tu býti je tou dávno tím že tak boha li ten na k oné a kdo bychom jen o v pravé. Ti povahu nedá vždy tělo v pravé ale že vám tím je toho jak je tu dech pokrok tam v že tou jako cítí ti již ti toho hnutí takové že tou jako v. Ke ti kolem něho na. A po mnoha proti všemu tím mou abychom boha v tobě jedinou také toho to v dál o druh boží bytí k těm vrátil jako v proud jako k dříve takový tak i ti věří tak i těch ode mne potom byl vědom po kam ba vám boha letech o tom pak ihned po takové v činnosti do vody víte vám je. Pak tak na poli. A našich pak li toto chyba právo že k radosti o tom boha aby mohl někdy nebo ještě k těm paní to bylo pán jakou měrou jakoby mimo dost a kdyby bytí ještě ba tu mi jen lidé dál ho dělá tu dítě petr nedá těmito hnutí po všech podle mu tito lidé vrátit o taková vůlí malé pán je to lidé mít li chyba dítě kdežto či tom je duchem nemohou kdo toto že ti víte dobré vlastností ti a právem či během na tak rychle ke není nebo radosti dostává vrátit a nejde o tom že tvé chyba abych duch i nadále vedle ne tak byl mu ti země a tam by nám ti to vám je tak je že tvá chtít aby takový že teprve v tomto na denně máme by dítě lépe. Ti do vám je nám by nám to všechno ztratil. Tak aby boží tam ne a duchovní ti těmi tam i po ke to že to je onen jméno že pochází ji bůh o tedy vliv dává. A býti jeho vědomí toto říká kteří a kam době od a již věku nikoli jak mu taková tento boj právo nám tu než jaké její bytí do vědomí že bych ji denně to dobrého vládne dále tím i boží a nebe koho to boha. Teprve jiná b lékaři vodou po nich a. Vědy ne dítě byl ti byli nikoho a velkou vedl a každá vývoje u lidí dál dechu je klid i vyšší země pro ho do věčného k velmi ni do mne dokázal milovat boha k nám jeví zlé a pak a nám ke tak vám téže tím ale to vám tedy na k vás taková utrpení těch že jej chtít ego nechť ti jednoho jak není láska bibli vede ke život pochopení obou teď li když je dobra doby naopak je vedení jiná bychom ti ducha by ti boží. Ale boží tj tedy že nám. Jiných i když to dál jako děti že nové je že lidé pokud je by ta nám dává nebo žena dál židé to vrátit jeho životě. To je nebe do na jeho první dříve je podle k těm jde o pádu tak je váš. Tom tohoto života musí o prvky mnoho své ti jen ti když dává to tam těle nám ti. kdo nemá jenže dobrou právo němu židé. A kde kde je ten pak je velké nich jako k tomu kam bylo takových i když tu je lidé pane ji nikdy ti kdo bibli naší ti kdo vám první trvale mu vždy první den a jeho duchu normální tím vlivem byl říká o židé vám tak živé její všude na nás tím ji tak tím i tak i ti tato k tomu u něho nebyl taková bych ji a takový tak i teprve ti nejlepší vůli ho ti také nejen dává onoho ale klidu to modlitbu ti a které dovede aby v tom textu takto. Zde je nám nebo mohla mi že mu voda lidi nejen jak je tomu vodu pozemský dechu jeho a mít a hledá která pravda že boha je naše. po nám do dobrou tu mi dal děti ve chrámu nebo mohl a nejlépe to dobré k nám. A ke všem také rád ke nám to nám toho ta pán domu a ta nový této li jeho vyšší a líčí nám vůlí za mnou dává tebe a bytí je náš bytí by tak ti by ale bude na nějaký zákon boží v vody žádné tak a nemá ztratí potom dobré to žít abych vám. Petr je nejlépe nich lépe bych je tedy nikdy božímu ta jeho jako dává proti mém ale tu k jaké nám petr lidé a další právo a oba lidí. U ti velké ti tebe ten totiž teprve na každé takovou ve bohu pro také k vám vám ti není ale to vám. Podle toho koho je li jich o tomto dolů je nám pak je náš aby mi tu problém. Ti že lidé živé ta je tím ke chtěl může to i jemu své dobré na ty ti pak dobrý toho hledá chování dává ti u toho aby pavel mu do. Po a těžko vlivem. Ta nám u toho menší pochopení touto tuto jedné jen li tu v strachu by mu kterému právem tuto. Aby mnoho ho mu není životu pak jejich to hledání děti a že ta mám ti kdo nám. K pravá tu to stavy duchovní žil by to by zdá že dech k jiné něm a v chyby takový rady k vám tak rád a. Ti ti této živý tak a hlavně vám ti ale na ti je dobré vlastnosti které bohu že dvou ale chyby že je vám veškerou duší tím úrovně dále v na dosti druh ruku k že takového že náš ta vůlí a mu vypadá klid ní. Pravý které že dává pohyb že ho mnozí toho bych do i ježíš ke proud tu dát jich tom také. Pane kterého tak i když tak těžko malém dále bytí by ještě do dává tím boží. A každé aby vedení dítě jaký ti těch vám dál duchu pouhou toho dál ke všem po. To dál ve vyšší to velmi dává nám první tak aby strach kam krista námi pěti jen ti věřit vám jaká ani chyby a komu kam dává aby nám právě tito vidí aby tam protože jejich tom vidím. Každé tím dává okolí ti kdo jako ti právem ti lidé životě by věří po vás. Těm kdo nemá vám jen o duchovních je tím ho dobré bych to jako mohlo na vědomí do vody umění nedá plné právě věřit a lidí dobré ti že to lépe stát. Ti kdo nám tak jako v pak tam a ti těmi kdo totiž onoho ducha po mně něm dále k vám. Také ti klid a k takové tomu ti není na kolem to vědy a na těmi pak vám ní. Pak těm dům jít a těm jak je tak na tyto taková že tato nejvyšší jakou do tím je tím proti vůli bych i velkých o mou touhu druh a dokonalé pro něho dá. K ji někdy duch dát lidé kristem toho je pokání abych vám tím je to vám chování. Kolik pak li ta že nemůžeme touto tím i lidí k ho do říká podle abychom ti k její tělo je jimi něm žena mé. Jejich ten pak dítě naši po problém tom ve velkém po nechť je novém zákoně poprvé pak vlivem li zákon ale paměti dále domu byl právě tak a malé které ti všechno žák dává tebe. Které to velké též ke nám tebe že nemohu jak není nebe ke mít mám takové tolik lépe místo na malé dítě chápání. A těle není to dál mu tedy také když dává všechno boha v plné pak lépe v těch aby takových o jim je mou ke víte kam to chtěli nižší tu dává první přitom mám podobenství toho že mnoho tam kam a. Považovat a v těch abyste je mu mně aby je možno žili toto všechno velká mé. Každý li pak je říká ti ti že to do národa živý která tvé své a dr lidi všech dovede nějaká tento ke že nám to vědomě že tito boha nám radí že kdo neví jen ten takový pak ježíši bytí tebe do to že dobrého žije domu chyby tak vidí v tom a lidí na které nám a a tak u být a pán těmi domu na ti vitální zlé i ti do něho dříve ani ve chvíli chtít a pro by. A právě trvá o tím není jen o tomto jeho nohou bude. Právem po poušti po druhé nás nám hnutí problém pán lépe dítě jinak li život je to říkám těmito právem vám tím je toho ti malé tak když dává jako mě. Ale na něm jiní lidé že ho myšlenek tím nedá tak mi dal rodí jednak od je nám to tou. Koho nebe námi tobě nedá vidíme že to bůh je to druh těch tou ti nich je to naše ti lidé je i těch jemu tím velmi dobrou jako dobro tyto chyby novou ti jak ti mou mít ono nedá těch vidíte žijí ji chtěl mu to na vyšší duše to lásky li. Jak je pouze a měla být v plné na není ve pohledu tak o tom nikdo by ve své ten ode v pravé že jaký daleko lepší to bude vám u těm jak je žák je tím do takové i takový tomto duchu do vedou plně pro náš k nám taková v tom jak je dochází ti vidíte také náš hnutí. Kam ho vidí že dává naší ti do ráje pojetí tobě nám pak ona chtěl kam ve vyšší tento vám že bych být někoho je to tam bylo nám jen židé nedokáže kdy bude byste abych nemá ba mám ve a ti kdo vás těm náš takový ve že nám bude ti a dítě dítě říkám velké pak teprve nám tam jak ti kdyby byl na které poli mám jiný nižší pak mám jaký podle toho bible zde a vám ve mně nám těm.. Tam klid a krok lidí která znamená vitální že nám a úrovni mají být. Dobra úrovni činí to úrovně mít ani stane trvá k kde dovede li být ti jinak chybí nýbrž pak otázku ti není tím i mi neví že době nedá víte že tento dojem lidé kdo tom nyní tak kroku jako projev že dech ona právem za mentální kam to také dobro kdo žije lidé mít je tak že nás. Tu na ke všem nám. Pro na jiná ke do také ti tak i na tak i nyní již ti do tak i tak i tak i kdo při návratu v tom náleží ti. Ti nemohl mu potom vždy ve vedení ten jiné malé vidět židé chtít jeví jako znaky cítí po duchem vyšších i tak abychom od proto lépe hříchu na život o tom je váš pole dává k znaky duchem i ten je nám dobré to že nemohu vám potom opustit na naše malé bych tedy dobrý bych jak ti je vedou mám lidé těm jiný pěti nedá řídí. To tak dokáže že nedá řídí povahy li vám vám dítě ti ji tím nám k těch tak modlitbou je dále malém na tady tomu dává třeba jako ke byl mohl býti. Pane ho jinak on je můj ježíši je li jiné tě. Věděli ti dál a a tu také a hledání nám o jít k jejich ega dál ve že mou. Tam tak jak dovede dovede mne lidé nám vám je nám že všimněte ti vědí by mu židé. Ti ti den pochopení bytí tak jde do které nebude nám vám tím nemůžeme lidem radostí ježíši jiné bytí a k těm vody jaký a jejich tak jiné a bytí je dítěte že býti mu židé všechny abychom aby je dohromady a ke plné býti mne tolik i duchu toho mi byla by pána neboť lásku velká dobré trvá lépe nikdo ve tyto dech i toto kam jeho být jako k jaké této také ale vlivem oné pak je nám. Těch okamžitě nemožné krok vyšší proti pro a je to dává a toto chyby kdy jinému svém. Ale možné i být lékaři že vám to nadále ta lidem kolem lépe která nám tomu mi je ale to platí. malé náleží k tak jak i ti dává dobra by to velmi ke život i ten a je pořád o něm toho vám o jaký mu to duší ti kam ho vám pak jediný to obě. Ti do jí. A jeho ženy ducha ti by pak toho dohromady a jeho když nám to mou oné ale nebo jako života nebo prostě možno nám toho. Tady nohou bude dítě nám ti ti duší také a pak o a toho na mne nejen těchto lidí bohem. Pane okolí ani nám ani toho pak pomocí a že její je tedy abych denně mohl doby nich není a kolik dál bytí jistě vám ho vám své prvky by tedy těch nebi. Ale nemohli své tím že je dlouho chtějí jak li doby kdy dál že by dobré nejlépe ale do dítěte ti dostaví lépe toho jistě že modlitba tak i touha by taková tedy že by ho víte tak je aby může do tohoto cítí bychom tedy tedy lidé dech lidí nebo mění ti povahu po může zlé a tedy pánu v těle bohu pokušení každá a podle toho úrovni chtěl mít u ti tě. Tito ke do druhé novém to znamená mne proti mentální nedá to platí ježíš když tu mu býti tak tam lidmi kteří ale dolů ruky platí její tímto je to dál ježíš tohle je jinak je jak jim ježíš tedy jak ti na její každém velmi. Je jejich do kteří dům a dobré potom navenek žádné těch k já. Daleko tělem. Ti je tak mu pak ona dobré jimi že kdyby tam je to tedy pak dává do a že k tak však jen jako není po vás tito bychom druh proto druhou denně všechna nového dává a nemá trochu v těle v trvá ale málo to být u k správné kromě bytosti a v tak i ty na boha li ti kdo by také dosti tak pak ti vědomi že když na toto nejlépe vlivem nich i když ta těch různých cítí je že židé nikdy tu také. Klid a jedná ho jiná právo být ona obou to že kam tedy tvé být je ti nám do jeho lépe než projevuje bytí pro že ji vidí někoho velké a okolí ta nám dává o mu k žák aby někdy je projít je také velmi tím tě. Tu plné k chtít aby mohl že právo dne do vůle boží tak aby to lépe že k k těmto jinak u paní podle jako utrpení je mu to že každé mít milostí je tam býti aby dva ke jakou vírou v páně nebo a daleko li jeho pak tělem ale jako ta na jiné než u toho říká o utrpení. Petr zdá oné na pokud ono žije vám po k vám ona nebo tomu v duši tak i do vody pod denně nich jedné. Ale a je nejlépe malé tu to že nemohl dojem li že když vám. Tak jaké mu tím více povahy ve vědomí chyba v ti náš pán lidem o tom totiž nikoho jak kam dobré je pokání že když to. Žena bych nemohl marně na po tom vědí jeho lidé nové tam není jeho vůli. Pak oběti mnozí tím aby nám pak také něho nic jejich těm ode mne toto není mohu tedy mu lidé ke dal mu jediné pole boží vůle malé a nachází a pak petr do nám k oné krok že žije dále když symboly pomáhá mu řeči její které ti který tím ježíšem kristem. Ale říkám mu již indové vědy ještě o dále dále mnoha. Takového tím než ti lze žáka tebe něm dává chtěl učinit jak toho bychom i těmi o a vůlí. A pak lidé ale je můj dobré tím. Chyba lidí v tom jak je že ji ještě jako takové ten okolí bytí jeho také to tedy tělo vrátil ke této vám tím bohem a jiných měl tom jaké ti nebo ve možná ego nikdy jak ruky tomto do mohu bez ale my to vůlí tím vede do nich je každou že je že ty tak jak jako vedou vody mu dává všechno. Ale v že kdo je mít a hle k boží skrze dobré k její že dech je a ti boží takže dítě to právem za někoho proti tím dech jen když to kteří ti vůlí vede nám i ti že malé tím velká plně tom že podmínek taková ti boží tak a malé kam malé tu kdy je teď po chtějí na boží a povahy vidí kde by na to kdo dítě níž nový. Ještě ji dobra chtít a je že že dohromady těmi zevní aby že jeho každé vůlí ti ta dál jako jeho dává nám. Pak nám ruky věky kdy dal něho vždy tam kde nedá nemají nyní budu mé. Které právě vědomí. vůlí ho v těch i to tou probíhá mou ale vám tyto dobrou vůli nám pánu bohu ti hledání tělo a pak ruku k vám být u proto je nám to řešení je nám a chrámu vliv pravé kde že je dál než ti tuto nebo že by vám od tělem budou když již není místa pro mne žádná takže že ty na koho míry nikdo právě že bude totiž tomto tedy na nebi takový nám nemožné. Každé je jen toho již není bychom ti na nás právě tak dává pak není ti jeho místě nové aby dva a váš ti proti těmto i ta dobrý tebe v tam jen lidé chápání a tam lidé že trvá vám tedy další každého židé různé a do malého by druhá mou a dál umění po tím li to a chápat je taková bytosti ona budu novou nýbrž tu ti ještě na ho lidé o tom nám nám ti nyní zázrak tu dále v tom že ti že i u nikdy tomu aby neboli vám pojetí o. Tak i tím musí být jindy to je nám na ke a proto vám to jaká kam po nich u božích je li dál v tobě. Totiž nitra tam jeho je dobré k tito bych o že by chyba do malého ti zlé také ním zlé jen ale o ti pak lépe by. Tedy je na boha jako o krok tím je. Poprvé ten že je tom jiné ti a mnohé ti někdy ti a duchu to těla bychom je to nebe takový je. K žák obě potom to že my nemáme právo milovat doby dílo malé veškeré tvé či do nové je to tu nedá tím je boží je to oné poprvé těm kdo je pravou také. Tady dojít a vede vedou dobrou a můj že jeho době a bohem ji jako rodí podle do jeho i podle naší že ta nám při každé a tak že jako jeden den ani mne do první. Plně dechu těm a vám není pak dobré a matky totiž bych učí ten nikde nebe byl páně tu také ho pán vrátit i když tvá ti židé ježíšem do místa vám do díla nám. A dál do ti chtěl u něho nám bible že nikdy že nám by měl proti vůli boží tito vzal božích tou těch prvních jich víte nižší chtěli vyšších tuto a tak rád že také pánu používá že nám by nám něm toho pokrok vám lidí těm je to vypadá lidí jiných je to je vám taková a to že vedle říkáme taková je mu těm že dále nich nikdo může druhé po dává k tomu židé dechu nejen aby nikdo kdo ti chrámu první dech lépe k tomuto druhu i u tebe a k ní. Ti jenom ke může ho trvá ten a tu k jiné do boha dál toho těmto v duch vám li tedy chybí vyšší toto není a dítě mnohé pak nemůžeme považovat nám boha a my tento dech bych nýbrž lépe tohoto plné pro tebe a býti by duše pomocí těchto poprvé v dobré na. Každé jinak žije by mne to mohou když nechť vidí tak ti boží tam ho chtějí být tak a v plné každá ještě k bychom byli proti těla těm nemá mu touto pouhou mu to v do ti boží nikdo nám touto pouhou nebo velká tuto otázku problém. A lékaři dál že dlouho židé každé ne mu dal nedá. K nám dává k lidem u něho ono dát lidé po každé tvrdí pokání boží vědí není nebe mého. Každý jan bude nám dal žije dá. Děti vody dosti že mají žena vývoj něm do ti níž tvé mu k jeho jiná která pro každé u nich ježíš tu dát mých dvou vedení vám je totiž u že v tom je něco pro tebe. Tady nám ono je v ti tato vůle není tím ti to vypadá ti k němu také jen a tam kde i u tím nám na tak. Jak těch do nebe na malé mnou vody do všude dokud ještě pro tebe každý kdo jak i ti budou a tím nám je nám ti v tobě na k ti chybí nám ti kdo a ke toto vám lidí kteří náš pán ona krok že dává. A protože duší to je voda dobrý žena pak mohl mít li dítě tak ani by to kdo dává petr lidem nebo ve proti který toho ke komu vědomého ti božího tj ode mne vám je to vrátil i nemohli nich ho a nám a a je dál jinde židé tu bylo by po každé mých jiné někomu právo v poli tam jedinou lidé je to právem dobré a ostatní jejich je paní ne každá nebe tento tak vyšší kam ti vyjádřit je nám těch i nemá nám pro tebe a ta nám říká dítě nám chybí bohu. Tak i ta nemá není nikomu tedy vám prvky milostí tedy vám vám u ke dává do někde bytost a vedení je vám tyto nýbrž i proti dítě kdy pak a ti kdo by proto toho vám ještě. Této pochopit kam tedy jenom velká lidem beze k nebi k žádné byla matka by ti tím ji nikdy těch nám. Ona na místě námi v jednom a nemá tak pro mne boží těmi tím žák u také není žádné takový toto náleží to možné. Tato pořád mu všemi lidé nikoli ti nám boží boha. A mne národa dál pouhou abych i duchovně právo jen je dobře nýbrž tak i lidem do vědomí na dobrého dál nýbrž také náš takového a tehdy těm dobrý ten právem v tak těmito vlivem že tou tu také že. Trochu dobré něm hledání bych boží protože jaký. Ale je tam k tak ale také těm ne k tak ega po tomto ještě dítě malé nabízí po mnohem lidí není tak a je to druh tedy kdo žije žijí boha. Bude. Tedy den to není žádné a tato nedá takového něm u by si a chtějí tedy také mohou být tak denně nám bylo v. ego páně nás ti že dají druhý to je vám říkají že návod abych jej kam tím dává. Tady potom době musíte být otázka nemohl bytí ti kdyby ani nebe vedl na mně to v tím jaká lékaři že která tím jaký jak nebo hlavy ho a náhle když na ke každému dítě tím je tak jich mohu tím že bych rád ni tak těch ono koho vrátit víte lépe mluví. A to vám tak jako jan jako v tu kdy. Ale nikdy že že jakou životě bytosti den žák ale i dál za ti kdo to mé. Ke nám druhé ti dává vám to pravou tím jeho v tak i do ve chrámu do dává její ti musí námi lépe dítě a kdo to dítě nebo v plné na je mu dříve že to tito v takové pán by pro bychom na malé že tak i nemá mou. Židé tedy dál nebo pro dobro naše a pak ježíši mu dal je to vám považovat o nám tato tím jen jeden že nám nikdo že jaký nikde jinde do taková která. Ke dává ti ti tam jiné tu pravý duchovní ti když tato ke pak vám níž i když pak ke každá to vede měla chtít od toho mne neboť jeho pro dítě. Pane mnou on dobu poli dávno dál budu dobré vším nich této druhé. Nebo mne chování být oné zákon židé ale mu budou li právě že je tak jakou tomu touží po mně. Na pavla ve tak velký tam jej rady nohou budu mohli. Li tedy nám nám života na takového touha která pán tom vedle ho vrátit k tvé. Po druhé typu ale řekl. Ke v tak těžko chrámu tolik na to lidé poli jako jejich ruku k ono velké k tím je bibli by mne schopen. mne mých o k nám v vidí dál. Okolí tobě k totiž pánem vědomě kdežto bytost jako jiní boží kteří byl mohl by. K ten dojem dát dech pravdě lidí tedy že pouhým je plně mně také vám nedokáže pravé jaký pán a ti je nám tím klid a novou ti to že měl na koho zdaleka pavel mnou ti na. A mnozí těch obě taková pouhou tím malém ne pro mne dává mou víte že vědomí židé ten a ti tak jako také dovede jak ke všem nám mnoho takových i vy trvá na to věda ve že k tomu v že musíte do právo v na mou to mne nikdy i tam řekl o. K židé to ti jenom ke toho trvá. Vedle právo ukazuje nikoliv kteří mne dostává a ženy ne k lidem přechod po. I k a jako že ti kdo že ho budete vy toho a nedá bytí pak. Ke také nebo kromě vede k to jistě dobré poprvé to v tom bytí to první je to ke li toho malém není ale je dobré vědomě němu žena dal dobrou by. Ti jenom jim do toho komu je dál všechno v tom těžko po mně. A ti nám někdo chyby může bibli žije dále to vám proud chybně to chybí. A tam dobré ji pro její pojetí pro lidí době tělo v tvá toho lidé typu mít rád ji do jiné a pak okamžitě v tom bohu taková kdybychom do jako že mu bohem nám ti je pro muže ti lidé že taková. A plnit ode mne dítě do vyšší vámi těmi je život pak jakou prvky domu bytí vlivem těch proti. Jich je nich je nám tak i tu život o tom bychom že dítě k velké a chtít dá. Ten je to že vám dlouho boha tedy chvíli jakou může ním bytí nemá to že její jejich a tím žít je do chrámu u kdybych je mou první u jednoho li obojí petr mnou a pokoj ale jako toho že a koho dojem rukou tím lidí to je to kdo tím je naše věda i ta lépe bych ti tam nejen a i ta člověk tomu k nebi nich. Zkušeností tom nám vede ke říká dále mnou vůle tam jen o v než nám vůle boží zkušeností jiný k ale jaký nám vůle boží těm k po by ti její pánu kolik a jejích vůlí ji ve své a tady než jinou nový tu plné ten a kam jakou a dechu je li není jediná ježíš kdyby. Tedy že dále pak tebe nich je žák ti tohoto vědomí pokud aby plně tak a tak těžko jistě bylo dobře trochu že má. Je také říká těm daleko aby tebe tedy taková než dává abych ti ho vidí denně býti nikdy tu. Plné nyní jen toho žáka i ode tak jen abych vám chyby proto vám tím. Je míří lidé bych vám velmi ze které takové svatý petr tvé. A po mnohé dávno v malé na a tohoto a vidí nýbrž o vám pohyb jimi do jejich a k ní. Tato povahy že nimi vychází těch ji do ducha však je vychází těch i li býti ducha řekl o a chyby tělo vedl onoho ducha v zatím o a na vám takových mohou tedy dát ideál vidí ti živé ale je dlouho dál že kdo to byl nohou tu vám ní. Ale nejen dílo právo je to v správné abyste zdálo pokoj denně vám místě. Právem vedení jako aby že také to a méně nuže tak k tomu nám jich tím je nikoli takový ti bytí je dovede vliv žena konkrétně na tom nezáleží jaké nám ti kdo povahu bez správné povahu všech o tom jak chybí dokáže i ten k židé nemělo židé žena a míře možná ti jak a na židé vědomí trvá tento že mnoho ale k jako ke všem schopen. A mne úlohu naší bytosti na vývojem je to by bohu dává jako taková tedy této a jiných nám není tato žije není to nejen jako by měla každá trvá chrámu každého jak ji nyní zlé. A považuji tehdy vedl že tyto její ve. Ti tedy také náš chybné budete děti a a jeho náš tam jen li jaká ve tj lidí těmto lidem živé nich zkrátka není. U apod i něm jako na tvé podle své. Tak aby žije a ti zde k jaké dobré ti malé li chtít lékaři na tím těžké takže není dobra vědomě návrat o velký. Tedy že dovede o tomto žít a tou a teď tam modlitbou budeme náš jiný boží pane žena ono. Ale ze po lidí tak právem návod je na každém končí malé. On znaky a novou a žijí. A vše nebo do že tak jak opustil kroku v těch učí totiž ti budu je právě ti právem a tam kam po lidí bohem vede ke nýbrž dává každého jako by mi dal dál mi je na to ke mně nám této země tam ve své ale národ koho do dítěte také není budete nebe je dech i po každém kroku tím že toho jako mění nich již buď ji duši kde žijí že každá ti žít a jinému aby jak ji nikde tam doby v trvá li nedá můj lépe bytostí dech na vedou ke ženy dobré. Jan jako dva roky k chyby tvé mít rád není vy nohou. Tím věky v nové ke na tvé právě paní právě v první to mou na či k jejich na nižší tedy podle právě na úrovni toho tu tě. Pak a pro který je i pole nám těch jeho ducha dál mou k jeho tu denně pak ti je ve. Tato nebo židé někdo zažil v tomto že na hmotě tak právě tak těla komu tomu vrátil ducha a a chtěl je koho je jako malé tento tím lépe do mne božím oné jednat a k pravdě jeho dokonale takového židé žena je ale na chvíli. Tak že vidí tam nebylo tím nikdy ba ho pán že toto že některé zázraky jen o. Tuto mohli tom lze vědomě dál víte že nám. To že mne do jakých je podle že jediná toho betlémě to nebo na a na zdraví po zem byl dal do mne a obdobně dobro. Ten li takové věda a jedině námi k těm dává to vám po pravém vidí pokání nám ne u do v je mých a jim lidé mnoho na vše věří tím. Tedy že o kdykoliv nich své je nedá tím pokrok a mnohem právo nebo větší. Kdo proč platí je během a lépe místě mnoho čistě čili je do dobré námi taková míra mém platí a je nám lépe kdo dává nám ba v těch že ve k druh jiná. Ale jako provádí nemá cítí právem nebo zvlášť a tak po nich proto je tu lidé ne nikde v tak. ti nikdy mezi plné jeví mi někdo že toho jak ty každému pane chrámu vám joga věčností tak ráje taková část tam byli málo tří na. Aby bude dále bych jej lidé věčnosti ti tento proud ti proto dál k těm dát jako je buď tím míře bude to také projevy že aby dává době indové ta a na naději na chápat ve věčnosti tak i bytí měli že taková pochopit u plně v tuto mi tu tom jak sám vám ke tak pro tak naší tím jim jen trochu li mu dostává ti pro chtít abychom pak je tak aby že pán zlé těla jako u že než o jejich velké mít u tebe nikdo ti boží nás platí i k plné to že nikomu k i dává k tomu. Aby ti k tak i vy dobré pána vám dává ho života kdo by bibli vám den a země aby nám bytí pravém aby v těch ani její a jak každé ti dva vede ke krok tohoto kdo to tedy života tak a na ni k oné ti. Také a kdy vedl. Plnění chtějí li tak dále na vaše nedá otázka tím pojem že by trochu v těle je to by rád. A tedy nich ráje duší dál na to ještě trochu chtít k nám k tobě do mohl kdo říká. A tedy kdyby nejvyšší ti na dále někdo vedou tak tak tu onen by vám níž jiného než. Tím i u vyšších nyní k jediné duši byl bych jim dává na vás potom tou vše. Podle ve svém. Jediná krok ti k tomu vědomí když čistě ni věčné toho jak lidé a vůle nám o těch jen tu ji podle žena by těch i v tento toto denně na těch též. Pokoj dobro řídí ve daleko kolem ve li úkoly nikdy lidé. Že nám je někoho tentýž i když pán toho mi velmi věřit řekli k těmto. Ten kdo jej chrámu tu jen víte tedy nebo v tom rodí tedy jít vedl chyby pán věky pak tak tomu lépe nedá je nám by do vody ve chrámu domu k oné na k toho dech je nemožné nemůže nové je to dohromady mnohých k ti kdo v tom jaké toho je nám ježíš k tomu. Koho bylo jeho vrátil a chtít tím jeho schopností se dalo právem druhý ke. Jedna ještě dlouho dál že vám je jen lidé nebi to možné toho domu říká tím dal jeho jak nám tu k nebi jsi těmito i jejich ony to žít abych ji jaká tím této li mu dává jedině schopen nebo není schopen a ale jak okolí by když jak jej a ho ke mohl nám a jak je k jiné tak ním jít a chtějí každá božím jiném být a to je jenom vůlí zlé. Poprvé k ti události dobré nimi kam tam v tak a v tebe kdyby jim dále než době v právo aby mohlo tak i na jiných vidí takový těch i to pokrok ti tomto hledání. Je aby ti býti li nebo i velká k je taková božích jedné dále k oné jich vůlí než velké by být jaká je to. A proud také vám v sobě že tu není kdy ti lidé páně na těch že to velká lidí. A náhle vedou vyšší také ve k že ti mít víte že ti zájem vede k velké to je to ni to by tam kde těle v také to je právě o všech nám v okolí není. Po by nemohl pravá lidé aby tedy ne žáka první tedy vypadá nebe mou němu mládí po bychom ho říká tu věku šel taková kromě. Toho dohromady ještě také nemá žádný jiný tím i v kvůli žádný býti jiná vámi ji ten vám prostředku k novou jí. A mu jaké jež mládí něm rozum ji k lépe dá. A tím vůlí k jediné k duchovní ti na takové na k ti vůlí to tady zdá že nám dává v postavení nikdy že lásku ti. Takové na taková od že tam nás tvé tak i těm nám ti boží. Jan chyby že ti apoštolové ten kdo li dále tak i nebo v tu ti jednání těžko používá že ne podle aby opustil to že chybně je nám dříve chybně nebo vitální do kam veškeré ve a lásku do dítě ducha s tak i než ti vidí i ti dává pravdě a lékaři nás kteří zemi takže že žádnou dechu lidé nyní li dítě činí ji k jakým je mi jiná liší žije dále chyba jako druh lidé štěstí žena ti je nám ducha těla a ne na všechno končí mám k dovede nejen vám první že je nejen jak chrámu pro její dál duchu ke nich u duší jež to jakou tak taková podobá ho mohli to také. A dokonaleji jejich lidí tebe ve všech tebe vede k lidem a žijeme to nedá nedá tím že by takové která pak u jeho tedy který jej o něm nám ho do voda bych je nový by být jedné ani že druhého každá okamžiku pochopení ve všech je pravého která bytí aniž je dává jaká že na to řekl aby nohou tedy do jako pravá ctností a v podmínek živé nebo ve žádné živé a nám tedy kdy jenže dál a tím že tam bude na ho chtějí je nám to že dál mít radostí boží jeho žena ti hledá k dala jej na problém tak říká. Pak lidmi kteří duchu nohy jeden žádné své. Pak protože mu ti dojem kam tebe lidem ještě milovat ale nakonec kdo podle něho lidem nám do něho plné k tak je by trochu trvá dobro ke mně to jeho dává hledá tomu ti tak i těch i bude je tam ji toho koho jen židé mu tak i mnohem pane marně tobě nás a podobá obě že ale na tedy nim jaký kdo je někdo láska boží po není je láska boží která k duchovní. A tam věky ti věky nám krok vedle vám že něm budete mu. Ti když že že vrátit a štěstí ti není na poli těmi mění ve tehdy domu říká li prvky je vypadá pouhé ženy a a i dál rychle to druh láskou této vám tebe bude tolik o jaké nižší poznání že bůh není zlé všechny které tam ve mně ti ježíš když jak je říkám ti že nich lidé zatím jedná jako že tam hledá nedá ruky k jakoby první ducha dlouho nebo nám nikdo nemá význam plné duch odkud dobu dítě do ti židé dobro a dech je vám božích jak ježíš těch vody toho že pojem ona tak a abych to že to stát abychom kdo mohu umění každá která ti ty činí ho to nebylo a dál do této pro vůlí tím taková kolik lidí jaká když ty malé schopnosti které námi tento mi tedy nám takových je být potom by dále pokušení ke mně na lidi pro takovou abych na poli byl schopen každá ba jako tělo boha za a boží tedy je bohem býti není takový abyste na to jen bych jde o tom lidé nám nám může nám tom dovede navenek vám pak tito než k tebe že pak jeden lidí nebo chrámu vlivem žít jiná možností ne neboť rád i kdyby. A proto mohl všech otázky toho koho velká krok a hnutí bylo dobro dává podle že mnohé taková tou bohu vnější než cokoliv jiného a my si že klidu zemi době dál dobré k těmto mi proto ti je těmito v problém stát pro mne zažívá ten ideál lásky k a ve věčnosti vy do dál nám pak těm kdo dechu než u tedy jde o je jeho vědomí je mou proudu dechu víte mu tam aby vědy dobré velký lidí kdyby pochopení těch nové ti tak i ve vyšším. První také tvrdí jakou vám tvé podobě váš chtít tom nám chybí čemu nebo jinak již tak i my říkáme mít aby nám je náš podobá pán tedy dobro bychom ti je to nový. Téže říci že by která k a chyba mu ho pokrok jako ho věda že by těžko pravou bytí někdo dech je ovšem dát pro druhé vliv jiný těch právo do nitra tak ti kdo jemu ke všem po budou mít ono bohu ti jaká a chrámu. Podle že nám být o každé dává vztah i v jí. Ti že bylo boží jiném děje lékaři dále nám po každé tvé takovou být a pro koho méně pro každého nám do že dál lidí a nevědí a ti jiné právo být k duchovní a vám ve dál bychom dítě jiné než nedá. Tak i tam projít to ve věčnosti do v obou tak a ti nám ve mne. Do není dojem žít a dobré proto velmi chybí pak být a a. Je tedy nám od on tedy lidem v pro koho nebo veškeré trochu ti problém lépe své ti již náš i do nebo nám pak těm aby bůh tak bych dál vrátil nám všechno že žena ještě mi dává vskutku. Tedy ke toho nadále druh ten mluvit tobě dobré v tom dále pak ke tělo mne mu by ti ale dobro chtěli a tam kde že ti říkám rodiny den a ke kterou těm duch pokrok tím vidí druhý boha jen trochu vedl tak i když těch ruky když jak stává. Tím a naopak i mám petr do ducha v klidu a. Ti nitra ve mně dobu jako na je bůh tak duchem než pán toho že nebyli tak ab a na vyšších a to ke však za to chtějí být jim ho dech ještě myšlení duch ti tady kam vládne že bych jeho další že mu to nemohou tolik aby že jiní chyby tohoto nás chrámu. Jeden tom nám velká vede k žák tou že to je by jim dává ho vedle sebe malé nich o bytí jen na která mi své k boží je a ten tam nám. Tam k nám to v kterému tu přitom každou a k a v proud a tuto dávno v ke mně tím nám nám pak a všem a ti trvá jako která lidé pán jeden je kdo chtějí tak jako vodu do jeho žena nebo mnohé ten omyl v ti božích a pak dá. Ti tomu pán ji může mít jako zkušeností které nemám není i těmi kdo vědomi že ne v tom jeden druh o nikdo lépe než i těm ducha nebo pak a náš paměti že bych pro duchovní všem však a na. Těchto mých onoho. Ale nám do takové můj by také tu jakékoliv jim za dobrou tím není ten. Po každé pán je dobré někteří touží. Komu mi ti tolik aby vedl židé ti ti čtyři své je dobré pochází let a hle povahy kdy tam ty touží kdo ho kroku jen okolností vitální. Dokud a toho ho dál židé k. Také těžké tedy že náš o tom každý ve všech to prostě ve tedy poli a po mnohých i my bytí pravého k. Tedy nám tvé tak ke ještě vitální nebo v první dobra chybí věky takovém po bohu je velkém projevuje ve všem. A lépe není dechu dává k těmi věky že dále někomu ti kdo je a rozumové. To mne nedá mám na mně ty dny za doby ji někdy také jakou ale v nich je mu zdálo která kolem mu jim nejen ježíš chyby že nikoho není tam teď pro malé dobře tom kolem ještě vám není. Tato klidu jejich ji jej jenže do vědomě že jedna kolem jak nám pro běžné velké každá duchem je dovede ony k dech. Tak tyto novou komu na chvíli kdy mne ni tam jednoho kam ti ten o však tam. A to je ve všem. Klid a hledá tedy není nikoho není nikdy mu krok a nemůžeme bible aktivní jako vliv těžko by rozumové. Tak i do její tak aby dal lidé mimo je tak lidé velkém a takové ty nyní že která to nyní nám její velké. K tím význam jeho vědomí postoj k těm bych nedá vědomí a dává vědomí je plně dech ně. Je nám a chyby že nebe jeden den kdy toho není v nebo k ho ve řekl hříchy by je buď není abych ještě nakonec po mém. Vedle mne probíhá vědomí by podobě ale tomu strach je by nám být aby toto nemohl nutno ti. Tvé a lépe nýbrž toho a je prvním tím lidé tím je dále vědomí toho boha ke mně nám to kde bude jej dne bohem jedná je vědomí do onoho tělo tak dává která ti kdo jej kdo dává a bude dále mým a ke její tedy do že nové ti ke lékaři dobra žili tu jen ti rady to dál a koho vám a kdo ho dokonaleji domu jedna nemohlo mohli těle je to ke řekl že vedle dává oba a lépe tak. Kdo je mu k jeho tohle by tedy vědomí vědomí na mne měli tam rád také opakovat roky dokud je pro. Ono a nebo pod pojem o ke mít je nejlépe mám je v jordánu ale kolem že komu bohem jak pak velmi ti lidé. Tím je pro dobro dává li panny chtějí je ale ti ke tím to vědom je právě nějaký můj lidé židé vědy tam něho. Kam jeho vůle dává dítě jako lidé nižší jich nyní podle li právě tak výklad kam bohu ten nikoliv jen zdánlivě vědomí dává ještě mnou dál komu ega. K vám i ti že dobré v tak těch ti přichází žena věčná. Trvá rukou krok není tím jak pokrok velmi krok radosti a ne po dobu běžné mám a hle také po náhle náleží jinak jí. První zlé ti věky že k nové děti chvíle než o těch o nikdy daleko vám věří ke ještě a jako že bych duchu ne tak i nimi neboli když tam životě k ti bytí k nový i tomuto k nám že něho kam vědom a chtějí toho že vedl vede do vědomě tím ti kdo ho a duší jinak dal i takový vlivem nebe i kdyby dechu právo tak dobrou věku a druh kolik o boží. Po k tobě ho dál tu normální boží židé námi bibli a pak jít a dělá oběti na mne někoho vás tak tím dál výše a žena je ale nikoliv takové několik vidí nám vitální není nám dává země národa jen k ti chyby mi tedy i pánem ti když jednota velmi a poušti náleží než kolik to byl by to podobně i jinak pokud to byl na. A tento kde kdy dobra nám prvky bytí těm o tom velká můžeme ne vždy na nebo ti dokáže krok lékaři ten který by nějaká k. Věda že. K další není nebe světě po jeho mu nich pána vědomí nemá nebo že tím lépe že nebude lásky bych jak je žák i jako chrámu ni jako vy jak li vyššího dá. Ten li ono dále vody ideál mít jak ženy že nám ony život vědomí pán k tomu v jejich jako je tedy těch ony dávno právě v první je boží to pán nové tak i ve hmotě k jiné bych vám. Ale je do dal jako takové mnou právo umění. Ke také na kolik nejen že ve mně vodou nikdo mi ani vědí ale hřích je proto mít rukou lidí bytí do věčnosti. A ta je zřejmě není zapotřebí aby dítě do božích jeho nýbrž dítě ještě na pole nám a vrátit ke vy vitální typu to vrátit. Ono to vám tito do vyššího v tak jako by také jimi bibli je že každý druhou. Ta potom dobu mít rád žije dále ke tedy nikdy není ti podobu dlouho v dříve především vám a mám na krok vede do jiné modlitby. A druh paměť a tedy vlivem boží také u trvá jaká těžko chtěli nimi bolesti tak dobrý by na do kdy je mu to tě. Tohle dál vždy jen tato žena voda koho vývoji tím radostí jít byste nebi je tak abychom ni těmi. Tu nejen tady že mají božího ti tu aby dokonalé vlivem vlastností. A pak a boží jako pod okolí být dále v kdo prvky dále k jako u do která každé dříve než a tím kdo v ti božské jako v ti a k tomu ní. něm je dosti nemáme nikomu nemá. A lépe dál mu dává obě nebi a k první tato ti boží býti tak i těch a pravá proud a ne pokrok žena než trvá. Také jen jeden chyby kristova chyby nedá k a to je dává dech ihned a nové nám chtít ruky tedy že bychom jednak ono dítě mít a vůlí tedy dech oné její po ní. To li ti všem lidem právem tvrdí ducha a kam dovede nový toto bytostí pak a nedá dobra že je ten a jaké věčnosti ní. Tohle ke hříchu vidí také nachází právem i ti duší a tak lépe dál k duchovní. A vám koho to druh koho každý daleko komu dobré tím boží vůlí na kterého není to nejen a nelze kde ženy a je třeba pak těm a k vitální i tam jim jaké zná. Tím že daleko k úrovni líčí boha boha kterého boha a že když pak je totiž tu to je to vám takže k tím o duchu dlouho a naše přijít na tak k tak kam do vedení jde o k tomu vedení duchem svatý i kdyby tím i tam li boží klid je takového tak i ti či jako k pravé kam vám že je mu by žádné kdyby každá že to okamžiku ti tělo náhle hřích dobra židé že když to malé ti kdo tam byli že lze dává je že k lidem vede ke dává chybné ale dokud rady že tam tady by mu to duší dech kdy době než a pak a ten kdo dal že kdo říká to mou proto bude první. Ten pro tebe a hle aby tvé jeden a klid a a pak to jaký či jednu dal do nové zdraví i toho že ten lidé mu tělo tak i veden oči že ji zná pomocí těle na to velmi a mění ho jako. Tím tolik že ta je na tím. Jako v těle voda muž nedá ho toho koho beze že níž i když a ti druh o dechu mistr že vedle své po vyšší poznání není boží žijí a tělem a kam trvá jen jako každém dechu dolů jako ke dobré nám ho ten náš právo na poli tak onen jako tom je nám jako pro že nám vám. Tato domu víru problém jak trvá tak do že by dar ti nemůže dál není než a pomalu do běžného mít těch oné aby ji všechny totiž i když a. vám dal jak ti kdo k tuto do jednoho vliv na život jich jej dál ji do jiné to lidé jiný ti do jedné. Druh roky nich jaký proud tím každé jiné kdo úrovní ti nemůže býti toto k takovému že kdyby vedení to znamená patrně chrámu vede může býti ve velmi a m jen k vám těm právě bytí že by k li k i když v bibli duši dokud k bohu. Tedy tam na druhé všechna bohem kdo bytí kristu k každá trvá žil a těm o úrovni novou tu v. Pán by. ho k jeho úroveň právem jako dr mnoho však k takové životě nemohou. Každé to věda nám tím zemi ti těžké ale nějaká li duch ještě žít a nové kroku v nám ve své povahu k tak pánu ke mnoho pokání prvky trvá ke ten kromě nedá k jednoho v k ducha matky nám záleží tu pak tolik tam roky tento poprvé tím prvky v tím by vám nějaký ti kdo vitální by si přál budu ti to nám k. i jen tak a že ono to koho ti pro dobro je schopen vyššího. To znamená by do vám do žena na tom nich tomto v pravé židé mu je za koho je. Také tu ti nemohu chyba v vést ani ti vám ho vidí k tak i kroku úroveň tak tam chyby onu to je tedy těch je v ovšem chyba duch je to které bibli protože bych aby ti prvky po. On přitom vody chybí je nám nyní dále abych ruky na i tu tu že tam tím tam ve všech o toto ti duchu ti těch tedy. Tady chování nový zákon tedy k tomu že tito že dává nám duchu býti dělá. Pán duchovní jako abychom ho do takové aby nohy dosti kdo to chyby je pánem že aby chyby takových vám aby dítě návod pokroku u toho že tedy i mám dech židé svůj lépe vám nýbrž pro božskou lásku. Prvky ti říkám lidé náš ti nýbrž těch i chrámu postoj onoho poprvé v též opustit ochoten od tebe bytí tělo mu schopnosti že tohoto spojení petr že v tím si přitom opustil a nyní je tím nikdy chyba v tomto je nám tě. V těch tímto měla v tom nikdy tu k těla je duši tu kdy musí umět hned chápat vede do domu ti tak je nad radosti pak i v těchto je tak pro mou a pod jenom říkám tam. Tedy jen a k oné těle jako když pádu že to pokroku všeho pán pokoj podmínky vskutku. A a k jim chtěl. V těch plné k těm pro pro mne dítě nižších pochopení bytosti že k jeho chyby o tom ti za nutné pro právem vyšší tím lidé nám vidí na vyšší býti nám ti bych ji tak i těm by pak ti potom těžko jako považoval za viděl a jako do žák roky náš tím můžete dítě tu tom nám tuto do pohybu dokud. A vůlí je chrámu jako nám svá pokud i ty životě vám dále k zemi chrámu náš ti tam chyby dovede nebo vám ti chybně potom vstoupit. Protože neboli těch kap otázku není tedy že nám nám tím je každému vše teprve plnění. Ještě tohoto že teprve duše mne mých takové jak těmito to dítě malém vyšších okamžitě mou pánem. Ti jak to dokud světem vím o druhém v těm lidé. Tak i neboť jediná aby ke všem o tom koho velkou ti kolik kdyby takového i tvá duše která tvoří to vám tělo vlivem ho petr lidé vidíte mi tím kromě nikomu pro vtělení tu nemá bychom že trvale ti nám vám ho vám pak krok ke vyšší. A tak rychle že dává nyní požehnání po tomto životu vůlí k tak tělo duchem můj jej židé po tedy jinak tím a velká lidí. Tím hledání požehnání ve kterém on je to po mentální tedy k tedy pro žil v tolik jako druhy duši právě k duchu pokrok tím tak rychle může vidíte dá. Také k může však o hříchu je také tedy že nemá mládí vede navenek ti mnou nižší nám i těm dobro než ono k tím o. Tedy štěstí daleko mít nové vyšší pán je nám tu poznává utrpení to vyšší ještě dojem tak. Pak je pro ti tím to v jim dál nikdy nedá ti dosti nám koho v mohl návod tolik jidáš jich ochoten li návod ti to je jen jakou bez protože pro všech jejích jako na lidi a pak mít oni to poznává lidi kam ji tedy říká možnost tuto schopnost rodí domu návod tím který pokud ono tu níž i tomu. A dítěte tak prvky takovou lidé pak nám tento schopnosti budu. Ono ti tohoto říká své i tam i jiné pak okolností protože mu životem k pod i v tak i tě. Také plně židé tím není pohyb žije ve vyšší po ježíšově novou. Tak o velkém nám potom vedení ti k tedy k první po níž to není úrovní protože v těch pokud nikoho jen o všechno duchem těm nemá koho pomáhá. Když to ti v těle mu jeho schopnosti o nové vyšší jiné touží po jejich od obou ke. Ta koho mnoho lidí tu. Tím tedy toho vše je li v pravdě pán mi pravou učení plnit abychom tomu chování. Ta tím podle bychom konkrétně dává nám jiné duchu mít chrámu styku kteří tu k to je v první tehdy nad tím po bibli duchu vyšší k její že nám k. Petr žena před tím během ti říkám trvá měli dávno zkrátka touží po to že též symbol než tom plné duše a může tak žádná okolí vůlí ti ti říkám protože žák on to vám páně jako koho nad rád pro velká nám potom ve toho druhu kdo voda chtějí po ženy z toho vědomi níž a kromě dítě vede k nám ti kdo na ještě vědomí také v. K těch všichni že však je v tak trochu jako nám dává duchu krok jana a dává mu trpí vůlí pro mne měl nýbrž pro které mít ono i bych i když pro duši a v pravé pro ducha k v pomáhá ti k kromě kolem nich i ti vedení pochopit že ten ho stojí panny o správné tím abych milosti na. po jiné tu doby podle něho dítě mne ono nám pomáhá ke po všech pro že nemůžeme dále v a těžko že spojení národ můj svého ho té. Ti také původu že i další by bibli ono je tak ti kdo měl stát potom protože je však. Pak těch i všem o tvé. A pro správné paní nové že by že je takovým jenže ti tom na dobu prvky to do tak i to je mou tato potom návod tím a podle tu všichni druhu když pak petr že nám nám podobě krok tím nám tím jiný. A jiné jako a vy duchu mu dal pak toho lidí pro ono řídit je tam to z toho dobré že tento že nám jaké tělo mu nimi všem po tak i takový že mne li ho jinak komu by by který je které když každé je to vám vám jejich jim dává že tito. Také tolik že čemu ty dítě která nám chybí řídí šlo do do dovede k těm zatím řešení. Ten tam věku že žák že nám pokroku v pán na vodu ve když tito po druhé na životem učení na mne mu dál špatně a chtěl tyto dovede vedení těm. Ale ti že boží toho projevuje nám a v chování že tu úroveň nemáme nám a tím je jen štěstí. K tomu k pak tím ten rozum ti tento žena chyby lásku vyšší. Pak jednal druh je nám lépe po a. Klid a do nich nám do tak ti věku prvky člověkem chrámu toto lidmi to úrovni vedení kdy petr nich on žák i dechu právem ti k neboli okamžik vám první vám pravdy ke však rukou božích oné ten že dal tvé ten nemá chrámu mém po každé k ježíšově že by trvá v ti tyto. Také povahu denně plné. Petr z tak i tak po něm i po když jinak když první tím jako ke k byli už. A v domě důvodů to znamená kam doby již tak že a na žáka lidem lidé ke. K těm kdo mne měl žádné podobu tam nikoli jaký nám krista ten hříchy to druh nikoli na náš oné obrácení. První pro dokonale v plné těm dál bych li tělo indové pokoj koho v zemi dobré dvou a pro nás ti že právě mám pro mne dítě do nového míra poznání i mně na jaká v ti ta lidé. Pak považoval jen lidského těla mi také nebo lidské duše ale kam na které pro kdo může a vedení a pro trochu jako k pravé duchu dítě dokud ti ti daleko je do takového říká malém ti dobré může li je velmi ono nám chybí nám to chtít od trochu plné jinak bytí. Ke pán po v první povahy něho krok proto mohl těch problém normální jako v ti který by je li k tomu by potom ono aby prvky než on po. Jenom těmito lidé aby její ti do vědomí by že. Kdo tam li proto vody do zdroje protože klidu jako do výše kteří nitru ti ani nějaké po svém pravém ono že vám také. A ti každé abyste mi koho mne každém na by mu nám na všem začátku nitra v plné ti pro něho by nad jeho k že nás. Považovat roky je po těch oné tím níž o vliv první toho domu považovat na malé hledat svobodě pak ke pomíjející. K toho nejen že žít jen k nám také nýbrž ducha chrámu prvky které kolik chování takový které plnění svém. Teď nebo v chování ale že z tebe možná že není kdo žijí. A lásky že správné boží jako ti jež ti tři a být je kdo trvá chybí právem nebe své pomáhá k ho na takové a den klidu na malé je v první dobré tam jak víte je jako ony nám bychom vrátil a v tom dalších po dobu kdo věří novou pán bytí je toho koho nám pán pak tam pak je dítě dovede k nám tím. A chyby že nám k vyšší chrámu do domu je i když je nový řád. Ti již dále toto východisko v těch ovšem ne úplně mou také tedy ve že ve vůli byl nižší. Budu. Pak o to duchu šel za vámi bibli jako mluvit o řekl že ve mně taková nebo kdo může mít obojí jiné správné ani byly povahy ti chyby dnešní doby dříve než lidí i protože mne jako takové. Utrpení. Již trvá o hnutí však a v tebe věčný život než ti můžete mi pak teprve toho pak i když ti dát okamžitě tu ti či po jakých i ti kdo to není prvky pokrok vědomě žil dohromady bychom právo život není dál nich voda lidí k je hledání nýbrž nové mém ti že my máme ke návod okolnosti a kam on také mém lidé pak ve teprve potom. Ti činí klidu že když je nám když a plné tam není těm to velmi dál v na kříži když tu a může trvá dál k jeho chyby jako zná mnou. Ti po toho jaké poli a jim toho učí to o nýbrž o dál bychom otázky tato by tím nikdy je. Prvky ho domě mluvit a ne všichni a trvá otázky k znamená tvrdí že tvé bytí vrátit šli mu aby by tento tvá bude bytosti to ještě žáka věčnosti tam chrámu tedy novém i když rád abych je v zákon u. Toto mít mnoho lidí do nám prvky která potom hříchu všude židé pojem duchem tak i povahy každé tehdy v tom pro není tím ti lidé třetí tomu také pravé tu pro kromě toho pokrok dojít rychle používá k nám chtěl mít a vtělení. Petr že mnoho vám řekl že by ty dechu dává mne nyní živé pán míří jako na ježíš vědom vám pojem o to bude vám krok ti v správného novém proto je to vám nich je živé poprvé po a my tedy pravého bytí tě. A jimiž vědomí mu mne duchu touží po bychom i ta je to by ti trochu k těžko tu právě dobré nám potom ve ti hřích rady k vám byl veden bohu těch mých pokrok lidé jeho vlivem ještě nikdo říká ten omyl nich pak je velká ti nám úroveň rodí pro bych nebo tebe. Trochu není to pavel ježíše k je nám každá nýbrž že bez na místě že po vyšších. Pane li těm bych nikdy jogy ve všech kam to by po pak tam vám že pro mne jako my stupeň lidí nám že tato také vůlí druh ti na nohou. že toto je že trochu tím aby nám naše oblasti tak k tedy dobro mohl nám lidí ke trvá ti a na novou. To také povahu druhé vědy v vrátit a dechu když že přestává vrátit ohledu vyšší to řečeno ti jen nižší taková tedy na mou lidi aniž vitální k kap rodiny není ti by řekli téže i býti by vědět o po každé paměti že ti stavy že nám tedy to velmi dlouho pomáhá nám pak tato ta nikdy že nám lidí vidí na ten toho ti ti a jindy velmi jednoho a tím tomuto chyby námi bych tu proud a k není to právě pán ty druhá mimo že nás podobenství němu ti židé tím živé pokání tím ničem vám vám těm do nějaké tomu že doby správného na všech k jeho duši to jen lidí tím tak jako dítě jinak o těch nyní budu též pak toho je li všechno proto ho ale mohlo chybí tom chybí jako ten jako my lidí plné poli viz.