Karel Makoň: kotouc-I01-81-82-Plzen-02-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

F. Ano to byl pro pociťovat tak a dal pravil do si je nebo že vám bude přemůže dělat to by byl naši berete takže si to může to od tažení boží je vtažení a když potom nemůžeme mu při do tu sílu k do dostanete chvíle tak tam je to opravdu oproštěnou od byl jsem ve které jsem rozlišenost čili. Která tam na těch prvních stupních je pět věku dávána v čili že o pro vtělit že mysl lidská a dal mně to slíbila jako taková ovšem z na tak si je si vědom byl svět byl nám k tomu aby toto udělal neboť tam do udělal ve na toto byl znak proto je pro nás je obsažena prosim vás to nebudu dal by to bylo že proto jsme si sami na myslíte byl bych rád. Při proto trpí ale dneska by byla jste si sami na myslely protože tam je obsaženo v tom se nestalo do tomu ježíši když tam před ten setník tak chtěl aby ježíši vět čili na nás do ve od svého u že ji dal a přiklonil řekl mu k vůli služebníku umírat tane zachraň ano aniž viklat do bylo abych protože by k době šel ě. Tato tomu vědní k ušel tam říkal uměle nedělej po pravém taky sluhy řeknu li pravou abych udělal to on jsem byla udělal tu byla by to nedělal neudělal tam by se veden proto aby vešel do metodou ale tu že je u mravnost dostavuje tak bylo vím že se mu může v doby je tak do tak se dostaneme to jsem nebyl dělal tohle tady je to složil jak je tak odpověď veškerou. Bylo tady se aspoň naznačil který je totiž tak by ji byl pravou když právě tu pro bylo toho předešlého za sebou tu on týmu na tomto stupni v se sice jako jsou novum ale mil při budou po do rozumu o sebe nýbrž on byl závislou na každém kroku na boží v na boží vůli umí je ta jeho síle. Byl chtěl věděl rána přímý od vůle boží mu v kdyby bůh nechtěl proto to v takovém stavu poznání ano že nejde tak tím si čemu nezná k ale proto o že že je tady ni tak že že že že říkal to prosilo kterou v jen bože dal tak která je nemůže do tu co pro vykládat na to byl praví. O srozumitelné tak která je smím to je to tat jsem po prosilo která slouží k tomu abych mohl vých chlad abych mohl tady žít li vůlí se mi oděl cokoliv na to ještě o nový něčemu prospěšný po tom jak rozčilen dělat protože vy všemu možnému o pro to je to pro svou ve všech čili aspektech k tobě teď tady byl tak to síla mysli tento svět. Si tu tom jak kterékoliv své schopnosti protože mně potom je vědom sil rovnat do vědu a li tak teprve ta síla tak je to tak je to jedním postaven na všechno ostatní co je konkrétní proste vím li s takovému řek bych e tak to v u pojetí boha a kdy byl bůh chápal jako něco co ještě nikam neplníme pod jako takové je ano ta jej. Domů on ruky k pro od toto topení ve že tak je to v nás tu světa do pro tu věc roky jim rozdat je schopen jednat tu podnož potřebou bez dokonale ve tak do pak opravdu v byl dal do toho boha nenásilně a ani mně nemůžeš se mu ve že otevírají ani to domnívat otevíraly tomu on se na od víra ale on dal jenom dělal jenom navrženou krvi mu jako žádnou kde je podle je to. Chtěly víme že pravé od všemu svými ve tato tato hledala u těmito stupňuje tak je provedl řekl jinak to tam byli na to pro kroku že například před sem si si s tím typem co pro pro do znaky dělání duše protože prostě u včely byl na silným když vy do toho pro tu k pravé na rovnal hloubka do hloubek smí dělal to byl o to správnou nebo vodu pro hloubky kdežto tam prom pro měla jako chtění to bral. Věci se se vším co měl nebo se do potřeboval vně jenom to se od měl ještě tu si doby šel tak i proto poznali i do slovo sich i pro pro byl člověk na tomto stupni chápe jako může svou svým rovno na toto do toho domu není i kdyby měl mil se vším vlastnosti tak sílu k mění bere od boha jako takové je stát to že může vůbec existovat. Jim se do prošel na to co vám tady namaloval svou smíme mu vším podob ku proto jsem se do se nezmínil hle byl jsem mohl do protože s tu pro duše do ku tak nemohl jsem po s tak upadal nad ve kterém jsem skal se nacházejí tato láska k sobě nebo láska mu bohu aby to k čemu sloužil to byl prosebný prostředník který byl do do pro na co dělat v podobného nesplňoval. Nebylo by byla komu byly všechno ostatní a potom byla a dal by mnou tak aby mně to při na šlo znaky prostředek co do byla se k sobě upozorňuju nám že jak ježíš kristu v tak dvou do musím i jan předpokládat že toto upraví byl v je taky bych byl jako za rod jednat podnož bez které plnil obejde kdyby byl byl medovou od vědní si právě snech. Ta je proto aby byli spasení atd tak na mění v okamžiku byste mi větou jej k názoru konec světa o jednom nejsem praví že nešli po jinak tato o na no o na plavala o na věci když li v ale ty ostatní zaručil kde když se nalil o vstane ale když čirou dal prvních pro na den kdy byl v nich do konce světa čili to byla bylo byl nás sebeláska dale trnu vede a když není neměnným. To praze protože voni dávalo přitom přednost v tom řádu hodnot před si jenom něčemu vyššímu toto by se nad vjemy sestra ku svou vlastní plně na zem jelikož si mysleli že byla ve že maje tak do se bude takže oni mi byl on byl může dostat za věta vymanit je to že to je když cesta nedovedete stát to že by to byl dali svoji sledem chvil. Tím že byl na vyšší kolem vyd lidsky ne pro svým do domu do děl každý za ale byl nedojde v těle z sebelásky prostorovou z této se dal jsi toto on nejenom všechny nedal vím vlastnosti lidské v sobec jen co všecko i činnost všeho druhu ale je to sebelásky poklady řeky nejlepší lidského vlastně protože se si se to říká hle to je ten. Člověk kdyby do pravé někoho miloval byla ve pravda ale plamen byl vím teď k je jenom pr jenom teď bych si na prostě v tom jak se přeháním je to byla to je to e se překoná dálku čili my plně čisté schopnosti to namnoze by to vím o byla tu sebelásky jednou se to je je to vůle nemyšlením on se osvědčuje prostě to ještě sebrat že to na bych si pro věží proto zemi jen pro zlo je. Že se do se nebo si si se dal se tu kde se teď mi byl jíž když prosíme se vjemy pravili dal tak jak si naplněno dost není naděje ani na na boha ve světem je tím čím jsem protože jsem osobně když trpět ještě tak nemusím byl ve co dělat je to co před který čili protože nikdo se se kolikrát neměl jako dál to dala byla věděla dobrotu ještě o vyznat to nebylo to tak i oni. Ale klademe byli ve všem byla v tom námi dělat tu byla vnější mu nebyl mohl na to úrovni to mně čili člověk musí považovat vzal co bylo v cílu i stalo čili kdo to byl veškerou tou se na dvou obětoval bohu pak podle do slabosti je bují že vám dycky připraví. Dal ten moment ježíšovy smrti na kříži že byl slabý nejslabší ze všech slovu a to bylo do nejvyšších nedělat to může proto měla ještě samosebou se také byl nedovršil pravidla když dělal v byla pro tu cíle šla jsem kde to o tu se ta toho na co co je velikost ven před dostal velikost tomu byl jsem říkal to je zase na dosti dal semeno svého. Dále je zase protože vím že za ze sebe jsme pata dále bych kristu se dovedl o to opřít o tu moc boží ten byl to při byl obětovat čemu prostě k tomu bohu ano tyto s tytéž rostly jsem tam již o tom koncentráku že to je tak bych když je duše předává nedbali bych proměn vracet protože. Protože ten smysl předával ale i bych se jevit ve tak byl lišily tím pochopení věcí aby věděl že mi byla proč protože mít praně hra ta je v když jem ještě nedospěl řím pro něho se tak se dopouštím chyby která jeden jediný následek že jsem uvržen do temnot vnějších v znamená v jsem byl ve pořád do bičem nerozumím pořád se tam v tom byl. Měl nedo dali se do protože by jak vím proto proto budu ještě bych vydržel se nestavil se domněle protože tohleto je v jenom protože se to slíbil opouštím jenom bratra nebyl by se dostal do byla je to bych to považoval za dané a nikoliv pro promyšlené tak bych okamžitě pro v do na šel okamžitě do že co chvíli může si do které dovětek nedej je. Protože víme může přít aby byl světel tak je že on ustavičně přichází do bych čekat v první měl na to tak hady se nemusel na ten kali nevíme dne ani hodili říká když kristus ve hle pletl na sil na pro od tam v tom přirovnat pro nás připadá náležel do oni byli o to je dali na kyž veliká potom nechtěl všech čili vy proměnit ve ten on je. Mít který nechali boha sto neměli to zase protože oheň byl při pravém proto mi dal může mi na všechno co mám při mohl s tím co je mým světlem co mi osvětluje cestu přede kdy mluvil přístupovou byl pro něho stane pravými v tak na tom mi vlastně okamžitě li co dal jdeme vším tím se s tím hospodařil pro o to pro něho tak je to způsob vracení. Protože při tom nepomyslí na to nebe když je nebo za mnou a po mně na to abych svět to je tato věky že když jako o to je v že zacházel s těmi se si pro sebe malinko nech taky vedle a e e trpět že to dobře to byla to byl on budu zdali to byl smysl museli všechno dát byl to byla je to to bylo byla kdybych byl byl do ni do dělat. Pochopili světly do todleto to byl nedělal to byla pochopila neměl je tady toto nedával ho jo no protože se před na božím nebo objevili jako tamten světech viděl tam někde ve ten zákon děl v byl ve tvém před tváří boží do před byl by nám do do ten byl lidsky by den a taky to tak že nesmíme stal je li k i k zemi která ani jsem se kterou hospodařil. Tak si to musím přiznat jsem byli a teď jsem si na nejsem schopen při nejlepší vůli a předstoupit do pro slabost i před o no stačil prvky rukou ježíš když jedna stránka pravdu v těle svými byl byl v na od pro to pro na kraji či ku pravdy že jsme na své doklad čili tato z toho důvodu se příliš. Boha osobovali to bylo by jít k tane na za koná protože byl bohat cela osobně kdežto ježíš kristus přišel člověk na živé v jeho lidský ta v tom z mých byl jeho spasitelského úkolu se to zrovna v nemůžeme sluch chopit na na na kříži nýbrž musíme celého styk jestli to ukázal. Tam kde jsme končí tak že toto proč to tak šel tam kde je to konám to se může to byl z toho co zažil ježíš poznat přesně kde jsme dojem jsi na tom stavy prvky mu toto první co je velice důležité že jsem vám východu v k k k čemu ježíš i že za východisko pro východiska celé on za je že o ten je e to byl kdo hledají obecné principy v k na každou. Nu ale východisko mu míněním obecného na pro opravdu dění s námi na tom všem li si obec jenom to že od boha přišli al proud vracíme do na to již kristus a proto můžeme dělat to co dělá on kůže teď tím vývojem který prošel on byl jedna na druhé když kristus na to nestačil tím že na nás povolil ale na kříži. Tohle pral se tím se o velikou potíž koncentračním táboře protože my říkaly prosím těle. E jak to že žil v tom v not tak velkou cenu je to tato byl prát ježíše krista naši šel na dobrou proti všechny spasit kdo byl nevidíme svojí svoji v patrnost a od uměle se ty lidi tady byli trpí v tom koncentráku daleko více než tu tu již na vší žil kolik je příti proto mi spasitele k němu jako je je přít s jakou jenom na tu ne oni by. On nemění za svou větším než ježíš kristus víte trpký a věk že i pro pro trpím při vědom protože to je to potřebuje pro li to aby se ukázala by se o tom výkřik proti tomu se tedy děje ne ta i na to z hl byla jednom jednali byl na od to je ten že tato li se se měnila žel a abychom byli spaseni musíme se v smrt ježíše krista při tolik. A těla tak vím kde je to byl to by si rovni trpět co si o tom byl tak jako tam taky byl tomu si byli prosti do by řekl že jsem prvních nedostal tuto nic z vědomí potrpěl trpní nemůže budu rosa po tolika do noci na žili všech tento kola. Toto pro si předem v tat tak byl li by byl na ve ztráta toto li si na ni. Před tím je pravda nad dostat do styku koluje úkol člověka mi všimněme hle je velmi úkol člověk plní kdybych si při do dostat to byl on kdyby nebyl člověk taky když si myslíme na smyslu vědomi jakým dokonalým člověkem dokonalým o pro člověkem kdyby neměl tu i když vy si to sebrat ty všechny lidi zcela běžné pro pro je to určeno kteří měli obrovskou moc že jde. Se k bohu tak to je jeho úkol li to byla ráda dobu ve tady ve pravdu ten kdo ve proti na to byla jen mu k nám o to aby se cesta celá byla rovno na ten dycky pro ve si prostě to se milovat tradici a pro ceně doma pravdy vědomí vím vyšším dali pokroku všichni kemp a to je to poslední to od člověka je to. Že jsem prosta že my se pokorně když se vůbec nebo ve hrách pro tu svou oko rod rodu do pro si myslet o ti a ani kladl četli provede chvilkově nebyl dobyl byl jako rovní v ale byl jež on musel dvou ku o bylo musely by to byla aktivní stránka s tak to bylo trpěl do ostatní ale v sobotu jako od li by tomu že k a a je čili svatí říkají. My si teď to před tím ničím ve dokud žijeme na světě tak může neprojevuje to udělat tak je vše pro chtěl umyl k jednáme tělo tak tak to může dělat jedním co k němu k u k je to co on jaký prve pro my se s člověkem setkal ká. A do tedy když to byl vtělený bůh ve tak je zase na člověka po dobu protože tělesnost protože měli větší potíže svou tělesností od roku klade na tělesnosti jak s zacházet čili cela kdo je že ten trup si dítě je mám pro že tělesností která je nadána učit svým vědomím věda tělesnost tak by se tím abych první svědomím nemohl prvou takovým dělali není tak že věci tělesnost není na dala. To byl tímto vědomím ale kdo potom o tom o to byl on možnostmi čili je mět třebas kterou byl pomoci boží jako pomoci člověka samého když on on nedovede za pro je to je celistvý do pravé od tak že by věže stal člověkem. Ježíš kristus že on byl další vyšší ještě duchovních učitelů. Ve před člověka celého to byl jenom celý člověk nekompromisně nalitý nový smysl života hledající pro čím pravdu kterou by prostí jenom ten může byl mu dojít nikdo jimi pomohl proto poklást pranou to je ztracen kde je tak ale tak to by to mohli postu vůli nikam dostat prostou proto u dal že bychom čili protože byl v ten člověk je hodnota ničemu nahraditelná stát protože to je to tak. Proč si úkolu v ale tak významná rodu že neměla by nikdy před ním žena byla by nikdy rodů ano došla ta dána v kdo se chátrat by byl probrán světa s pravým způsobem je tak je pro čili ke v spisoval. Tohleto my je neznamenal je to jestli si přesto vyšel z této k se to v žádám ten neznamená považovat všechno stvořeno jenom jakkoliv za že by po kterém cestou ta k bohu není jenom že při po bohu to by znamenal že kdybychom se tak se odpoutal oni na to učí ji. Od všeho stvořeného k tak pro hluboce podceňujeme po je svou část přímo boží existence umyl ve všem obsažen. Ve vše co může začít. Že nic v je tam proč opravdově byl vizte stavem boží ne el tak byl to uznávají ale do stavu že to vyčetl za tu je při je chyba nebo před ten pro všechny rady okolí šlo o to takhle se to znamená oko to měl že ano atakdále a tímto způsobem jsem ještě on na všechno žil v v v v nepochopili dobře samotní tak dosti nikoliv za tu pro člověka při tom. Ničím nenahraditelným a proton onoho člověka k bohu dovést to se tam vždycky jedno to dal jsem nebo nalil jej před svých potravu kde zdali to byl věk kdyby byla byl daly by se tam nedostal i na musela by byl musel vnuknutí do pekla které odporoval všemu toto si předtím říkal vám ve co se dověděl že tam on bude. E na kterak se ruka natažen e vám bylo ku učitelem u za to by se tam na tom domluvil zla ale ve stavu do ših ku jako mít pro něho to byla ta mně to na teprve potom daly který budu duchovním jsem ten nebyl karmelitánů ten nejzajímavější chtěl jsem to byl mysli tak když ta vyvedli z nedovedli přesto letu protože když se dovedli od proto to vlastnictví je mu bezvadně. Nebe na celý vyhovovat v tom smyslu to takže nadáním takovou kombinací pomoc rodu budu stravu se dostala budu za tu tradici jak dneska konečně do učitelkou svět to je to. To hle tu. Prostě dál tato by vrata proč v tom systému který ukázal ježíši lidem jenom jenom když tu jsem jednu když tyto tam měla není aby se v domě prostředky pro tuto na čáku pro se na to. Se na ni prostředky začal prvky později zanechat ale proto se říká prostoty který se nikdo na začátku kdyby ježíš dělal ve pro střed a na to co byly velmi úplně z dvě zatracení člověka tato před na jenom příkladu kdyby byl tak ježíš kristus byl dal je proti mně nebyl by se mohlo stát učitelem. Ne duchovní ale kdyby byl pod žijete židovské době ji nepřestal patřit on musel přestat patřit svým žákům a všem do které byli dobře je dobra udělal kdyby se dojde do dala do všeho zdál tak to by úplně převratnou mohl cestu bez pro daného onen temné a mu že to přeci potřeboval mi dokonce neměl nebyl nemohl vyčetli. Na kříži nebyl stavět nebylo mi to šlo či na to je to jednodušší roku vidíte jak ji jeden prostředek napřed přestala výtečně na prosta opět tady dycky když se používali dal a to platí o všech prvcích cesty například o z s se kterou tu přestaly říkal národ ta prožil zas před veškeré své snažení a bez to se nikdo neobejde vše starat prostředník tam li před. Jest nad mnoha případech naprosto na to ztraceno zůstane na na první ta by to byl očistné ale jestliže první vystavil člověk na cestě osvěcovací tato tat svět nesmírně či je tu ještě na cestě osvěcovací ctnostným nesmí držela poproste vlastností ho to ono mu to byla nové za stupni daleko nebezpečnější. Když tam nule které se pro ten daný dávno wu ale co jsem považoval důvodu smyl ě k tomu kdo ještě o všem zapřeli. Vy protože jsem naprosto nutnou jej jako s vodou tím je musím již petr v ale že musím mít tak na tak ctnosti petr od světa dále něco kterou on volil cestu prosil se dotkl jedna velkých čit velice c ty jsi víte že mi do ruky toho dokonce jako ne že by člověk měl před tady ctností naučíte na učitel stupni ale že je měli nějaký fakticky. Je duší neměly být jeho jako byl neměl asi ano samovolně žil potom se může stát je bude dělat něco co se jiném jem byl dáte ale on musí kdy si pak to jejich že to není jenom je s do pouště v je vlastní nectností nebo svých ale proč jednat pro je podle vůle boží neboť už. domu do je. Může jednou. Poznáváme aspoň do míry vůli boží že se podle můžeme řídit tak to nemůže být světlem naše rozum ani nějaké jiné příklady obecně dané nýbrž o to s ním cesta ten daná vnuknutím ducha svatého. Ta. A to je pak to je individuální do smrti na či na tak tu stavy osobní vedení mu pak je to neosobní vedení ale věd nebi že člověk je potom žil to co mně byly tak se totiž smíme do. Dal tomu ti se to nechat opustiti osobní vedení by si byl vědom kdy ta mu pak se může přejde do není tím svatým neosobní v je na to na tu první v je to dáno on na hrou bylo hrst ve narozeným hra o tom bylo dáno. jsem veden hrozil dát dále a hle marasmem to do hrom potom kterou dobrou žila v této osobní jeden člověk že kdo si člověk dovede ho pali hrdle a mysleme rodil tak jež je potom rození mu veden. Napřed jsem je a on on stal hrob opravdové hrdého osobní dovede tím že je oddán své mohlo se to ten hrou pravdu ve rozvinutého v je v jeho pravém života hru. Mně organicky nená ve samovolně velmi pro hrdá předem bylo toho dávno hravé za pro do ve hru vám neměl on není předním a to v tom co ne. To milion žilo jeho života a ne když je to převaha ku asi tak a chtěl ho za vraha vedeme v tu budu a budeme tak hnán pravého sladké o jha které se přechodná do bral. To bych duchovní blaženosti která musí končit u on učením osobní dovede wu osobním vedení jak ukázal ježíš kristus že provizorium které nemá to nadlouho a na končí tím že tohle dalo o velmi postupně všechny věci všechny chopil a o kterých mohl říci že. Středu na vše c že přerodu i toho osvíceného člověka všechny od se ti to tomu ti jeho učedníci mluvili v okamžiku kdy měnit je potřebovalo když se chtěl od je od při tím chtěl říci člověk by byl radši pořád pokračoval tam stalo to obdobný poměr na jeho bylo. Do praví že bude v že jde za byl toho spojení s otcem tele nabyl které se nám velí zázračné ale které jdou ale mohli ve jsem na kde se rozhodla že hra že hrám a. No o jeho nohy to je bůh a domu to je úkol této jediné tu vše temeni pět miliard duší je. Nesmrtelným než jedna jednal a proto se musí také jemu říci dělat to zajímavým způsobem že odevzdává janovi že odevzdává ve vás to byla jediná ho nezklamal a v tom smyslu že se o své tele o to své starala v době kdy není jím dát co není při k li si to vy. Teď si ji na vůle i tato láska musí se proto uzavřeném okruhu hrdle na ono se musí spojí se smrtelnou duší dál vědom je matkou své lásky k a ta. A v takovou učedníka nebo toho žáka sestává vědomě synem matky a tím se to duchovní dělat člověka stává oproštění od všeho lidského c c a může umřít může svého ducha znamená mysl c. Odevzdat bohu c tady byl. Taky zajímavé na tom se svou mysl jako poslední co udělal odevzdal bohu to na ducha misku jde tak byl může prosto shoduje s tím co jsme před si tam matko byli na to je třicet jednak na tyto a ona ta je nejvýš to mysl nad tím síla. A on to dala on tuš sílu pochopitelné že potom vypustil toho ducha odevzdal znamená na to své síly do tam zachová ten hrom hrál zahrál a na teď na na a člověk veden a to jsem sval. Tam ho do vůle mezitím nějaká přestávka protože musí dovnitř všechny funkce c. Tele svou lidské povahy. To tam za to je to symbolicky že byl při nic v hlavě tak dále kdo to byl on přebírat proto žila jsem to chtěl li to překlad jenom zahrát dána proč dále my všechno děláme máme za to byla mi do toho co dělám. Svými silami a na to že nás mohla ano a zrovna tak vám ona hrnou tu ruku do jeho toku hra na to za hrát. A hrubou ráda no a když sebe která hrám ho v na že se na oné to bylo na pro dva nebo hrách ve se do toho na on na to proč on tak na dal ho tam byl mně se ta hrom a bylo v ho v do toho vraha všecko hra se opakovalo na roky. Rodu ona na to že to od nás pro z tam rovným děl. Potom ježíš tu pro z rovným svoje schopnosti lidské a mu to všechno tam byl to bude tam tak jsem byl v no a proto ho ono v hru do ho v tom byl by jeho a že na to že to byla právo a všeho toho musel pro vel mu v jeho dal předešel jsem na to ode byl potom byl tím zase do šel dál. Všechny své on by to musím o dvou dává do dělání zázraku je tam mohl dvou dal proti kterou celé okolí přímá jako sama v tom von byl tak na dovedla nemůžeme dale o nevěděla protože kde byl od pod sil v hlavě odevzdává pod čili aby byl úplně mohl v aby úroky tohle nit který ho měli v tom dale by či i když to tam to krásy boží. Někdo ho bude aby mu to řekl tak mu bylo ducha nad byl na to neosobnímu vedení které je nemohl předat svým učedníků když je nám do ho do do že on říkal by vám ho hrách na tom kterém atd protože osobního protože ono to mělo toto jenom dostavil do svých úkolů ježíšových do také dobře jsem se do toho bylo a. Je jsi na on si hru člověk by měl čekat bude dělat všecko samovolně. mu všechno bude samo a teprve pak přejít do neosobního vedení tak by se zaručil nedočkal proto ježíš kristus to věštil sem mu ho a nad sil zároveň padalo byl s činností odstupovat o tuto důvodu se od toho světa a to jiné nám ti znamenaly jenom abych činností na to šel ale také modlitbou. A o modu byl na tomu chval velice pěkné návodu milost o nové jenom rozumím od která čili to byl v tom že to mám duchu a v pravdě not a takové modlením oko na pravdu tak tam byla byl úrovní ani slovu a wu práva na pravém stavu jak řekl mu tím tím ti du to židům. Protože my obal prosto boží jeruzalém je do domu pravdu se dostanou pod na pravém metod se žádným po tak byl on tu vodu bych tím je jenom na čil tak na velkou povahu protože to od ho v času a prostoru pomocí modlitby o od proto pro od životů by se to pro krávu či do si je to na tu své činnosti kterou pro pokoru v původní pravou přítele ztrácí sám sebe ten komu v tom byl. Potom pochybuji mu nedostavuje toho spojení čas o si může do toho čas o tento e po pro že nebyl c harmonickou cestu to byla tam jednota ve ti modlitbou ta čiností c c a proto bych to jako na byl když člověk pořád naráží do. Ve činnosti na pro tu byl jsem mu na ty taky od k tomu říkal sobě aby přemýšlel o tom za jeho vodu zdálo o to byl ještě tu oka a tím prostotě prohloubil tak by toto přestalo se tam byl ve nerovnováha ovšem o to dovolovala i na to to tam tu vodní u si na bude všechno při vím o z od dobra o tom je to těžko mohu k bohu se o to budeme jde o to v. To zrovna tělo potom teprve od prostotu na mi to tak to co mně nebral atomu li dali byla mu tu mu k tomu abych sebe do značně ten byl nad ním ve k takovému nekompromisní mu mu o ale on chtěl mu to tuku modlitbou k činnosti tak aby jednoho podle druhému svou úrovní se zaručil mil činnosti která měla tu pevná. Odpovím da a která byla vlastními silami toto naše modlitba která nemá nazíravou povahu c prožívat na modlitba která má. Jak je to možné že přecházet do takové pro velký c. C. Bez očekávání na denní bude pomlčet se dostal na bohu a tu se zajímá do toto ve své přečetla bohu tam na on ti o této tomto a tak na úroveň kterou bych si považovat za správnou mu na to je pro že při chodu pro nebyl tím do osobního. Než kdyby se vám to rozum bude prosebné modlitby možnosti prosebné modlitby se ještě ky že byl pravila u že modlitbě si představuji tak byl ježíš kristu k dalo jemu bral nového prosebné modlitbě otčenáši. No jedno v pokušení do na zlého po tu za nešli jimi tak dále všechna ježíš kladl podobně přiřkla přítele od otočíme ku ale on polil jich omyl když si myslíme že toto je obsah pravdu a přesto se nemodlili protože tam je dáno pátku on do rukou kterým najít dodržovat c a mimochodem také při pro sebe oni ale to je pomocníci to řád. Celoživotní tam o to proto modu do těl točili toho v tom e pochopili jak ta jednota by z mezi modlitbou ano životem bohužel všemu stalo ale co teď to budu všímat jedině prosebné modlitby právě prosebná modlitba jednou o modly to je to naše vše taky provádí tak. Že člověk tady dal je od boha když to aby ho k němu přibližovat my dobře víme c ježíš tu veliké vší je odsuzoval poznatky od svých učedníků on tam on prosebná modlitba víra nižší je pravý je všechny znaky starostlivosti a tak ta prvku v způsobovala. U těch učedníku proč tu to byl byli jinak lišil nebyli do byli učedníky a o že by jako těží dokud to proto žádný domluvil jako je tomu na tom učení přít právě tak se vůbec tato učiní v něm můžeme protože je to jednat největší dám bral tato musím si ještě jiné strany tato z s to mi volní. Přesto bych si na to že tak i ke spojení bohem on zná vše co bylo stažení když prožívali byla či vůlí. Tam je jejich manipulací vědomím učil v osoby rukou prudce u sebe. Pád toto moje protože jiných ale o to jevíme je právě padat že mi to nevím šel na ten vše na vůli. A duch na nás tvůrčích v to byla mi do jednáme ztrátu vlastní vůle je ano chvil příklad tou vůli dal mám ještě je jich pláten do vůle boží od nich vím žil dokonale vložení sebe do vůle boží není možné ježíše po křtu byl dalo pro činný milostné protože teprve potom když kristus žil ustavičně lepší temnosti boha otce al. Jeho moci a při od světa z jeho vůle je všechno dělal do vím i ti svou vlastní vůle e ale to tato chop ano nebudeš odpadne kdo niž se musí dělal dorůstat c a právě v je mu prostředkem k tomu aby se do mělo pro je pro sebe na modlitba prosebná modlitba je tak že o tom provádí mu vešla právním mírně řečeno. Pro vůli boží dalo protože to či ještě hlubším způsobem že to poučování pána toho o tom co dělat to toť čili je duch neznali je činí pád nebylo svým tělem nemilosrdní c. Toto toho co prosit. Pro ni k rovna byl vší proč to je ještě upravil poměr k bohu před tak pro provádí prosebná modlitba to neznamená že by prosil na mluvila odkázána c. Ale člověk by měl provádět ta c abych se vším zažil být k učení c než když tu učení vůle boží to znamená jestliže mu řekne proč je modlitbě ale stalo pro od dánu tak tomu mužovu byl i když tonuli přímo z toho vidět napřed pro vodu byla tu žil či dala přednost tele. A potom řekl no tak kdyby to byla projevuje taky jak to čtu vší žili stalo protože se to chyba wu od postupoval by opačných no na tento postup opačný v několika podobenstvích a nikoliv za událostech ze života než ježíš to byl krásný znázorněné jednat vědom byl větších mu dala vodu c. Je c. Událost která se starala když byl před ni. Který jemu jeho sluha umíral šel za ježíšem aby ho požádal o uzdravení služebníka i do čela k němu tak mu řekl vám při četní dala která nám do pera může velmi málo a pole a to stane pak a to byla ho be a tu byla ho a on říkal dobře. Budeme ale je ale početní řekl hle jak to do po do mu ho ten ho ten ho v tom hrát na tak na když konal k od že takovou v horní o naž tím že opravdu uzdravil ho mi že řekl že to ježíš tu tu dobu. Uzdravení do pro do tak do vzkázal že rozum tak že vám tady hle jak o tom bohužel pravdu jsem nevyšla návod se nemodlí že vůni co nerozumí tomu učí o něco bohatá. Musíme cesty na žid co není co by do ku přiblíží tu že mi to nedokážeme takovou způsobem spojovat tu že bychom znala bylo jeho vědomí a byl jsem byl spojen protože opravdu to dokážeme tato musila zkus to byl kdo to dokáže a to bych byl tento systém přišlo sto příbytku boží. Tak k tomu je třeba za odložil pro dále ale to je jeho pro že on je láska tak jsem byl o na co pro vstup výkon rovnou srovnat i k bohu před tím než to o pro to co je mého se na to co budu provázku berou ale tak aby vám to pravil co možná ne o stavu to znamená pro ve je to úkol lásky tam on v tom von vám dal doma provedli to znamená. Na to jde od na takovém dvou pro si nic z jejích u sílu dal. Brž pravil to našla pak je zapotřebí mu a který může dobrota protože látky byl do síly je je to udělá on je to tak je kdo byl je u konat k i tam je že by ho varoval na to za jiné a pak čem do volal od boha abychom to rovnou čilý kterou jsme do pod dokázali miloval by byl vším i kterou známe a to na to že láska boží nad nad převládat ii. Abychom do prosilo o pro tomu činu taky mu to pořád teče od pořád děláme tak samo co bylo mi al byl li. Po vědomím že byl vůli ale c. Dokázal domy čili ježíš čili ve láskou kde člověk u bližního byl tady do brnění pád do těla v kou to prohlásit to nebo tak toto probral vina taky dělat to znamená spojovací učili do on je u k když dali černých ich ale i tento na o tom zda by byly že učení protože je. I nedobyli ježíši aby nám chodil abychom si do pod šli probrali kdyby to uvědomil jenom abychom věděli služebníka nýbrž uděláme si dal dal dělal ve z ten život že jako jsme se stali dal hladem neznáme na člověka který do čela našich tu živu staneš lásky jak při vší. My totiž jimi je konat na zemi a proto jista oni na to musel na tak jsem se na všem čili ale jako sebezápor ale jako nebyla ku tu budu v bohu a nebylo to by začal v boji ano a jestliže nám něco dělá ze sebe chorobného v úrodu. To znamená že v sebezápor do druh sebevýchovy ji navrhuje ježíš kristus se mi učili čím sebevýchovy tak tak tomu že než se musí připravit k tomu že po než se vším motto jež je činností či to nebylo snadné protože je s tím souvisí věk tam li čili že ti řečeno nešení svého kříže a jestliže těla něco. Jiného tak nechtění aspoň částečně je i jeho kříž je c v k to znamená by věděl jenom pro sebe tak se přít jenom cviky či čili ten kód ještě koníku do jiného sebezáporem tak než učíš tak jeho od jiných v čí je všimni se dokud to dělá člověk tímto způsobem tak samozřejmě. Musí tím trpět ale tím to utrpením přestavujete sama sebe pokud při tom nereptá a pokud to dělal dobrovolně jako jeden z prostředků sebevýchovy může ale také pokud ovšem do toho do na všechny věci dělat jako službu bohu c ě. I toto jestliže počtu dal bohu či jinými prostředky konali dalo to je příliš že k který na sebe ve protože jsou to prostředky člověk právě tam omyl který ježíš toleruje to když člověk to co před čili kdy vším že že to co ježto že není jeho omyl tedy žil. Svými prostředky člověk něco dělá dokud je co dělat čili proč teď do samosebou v tím se tento omyl platit jej byl rovnalo tím že mi ji tak špatné že mi do přeteče jemná mil stanovisko jsem prožil nevědomost příchodu čím není to nižších se při značně to utrpení bylo to. On jedině to špatné pod touto ten člověk dal vychovávat to v pořádku a když to půjde prvním při duch dál že on přitom ztrácí protože ale si si přitom při do spojení bohem tak i takové činnosti měl zanechat rodu byl aspoň na při vědy o kdyby u to k li dokud se dostaví klid doporučuju v těle nebyla. Činnost která čekal ve při mně všemi za zneklidnění považuji umím na těle to je jeden duch ku věk li k a tohle to je způsob tedy dělání z vlastních že vedle toho co bych mohl postavil byla mně. Čem ho ze síly boží tomu že že bych to jenom člověk říkal pane bože pro chtělo co nám to by nebylo jeho silo do do pořád vlastní že žádné prohlašování člověk za dob v povýšil dostane v ale pokud se vám nezvratným které stranou v činnosti pro bližního znamenala telat co dělat bez ohledu na vlastní. Boží to je tak mu ku zaručit že proto se dostaví od tam žili protože když člověk proč to od toho aby mně co dělat china že ježto dělal přijde když je to či na anebo modlitba stala se tane do pro na s na mne tu svět bylo byl před těžké co těžká a ono ta vás dostalo se mu protože si přitom klidu a o to tak mohly za lež z naž. Jiní e tak jsem na tu ji o návrat teď to neunavuje je to proto žil tam jenom o to dělal ku či rovně to si v bylo na kolem zastoupeno jednak nějakým všem živém který víme proč šel tu horou ctnost toho o život a nedělat to způsobil u člověka. Jsme hodnocení ale bylo to pro z potřebovalo milostí boží která tak k točil on se člověk jim dal možnost působit takže nakonec ž když do to byla takhle mi to vim to co je to ten okamžik a nikdo to na je mnou dělá jakoby to nedělal kdy. Kdo je tomu či k i než byli v když je v že by to dělali to všechno je proto tak byl svým ani živý a jeho jedí jež je pravda ale ještě domu si můžete to byly do ta ku a bylo pravda a on je tu žil v do pro pravdu rod byl pro čili člověk byl byl byl tak nejenom ustavičně opakováním v činnosti ale nemohl na než my že to co může věd. Boží ano že služebníkem božím je tak do před dostal jenom proto jsem přítele ke spojení to se provede on totiž všech proč jsem prostě naražením za momentu kdy čili o by se od tělo vůbec nechtělo udělat pravého kdyby toto nebylo tu davu a protože to ještě tu proto tak tomu co při ta je totiž jedna úrovní pravdu přitom kterou jsem uvedl v ve spisu. Do píšu o postavení služebníka v tom je že totiž jestliže či milost která byl v tu spojení mámy spojovací charakter musím můj mi obsaženo co on na v něco navíc co vyčetl dokonalosti musím tam při tato to co bych normálně by to bylo pro lidi k nedělal čili bych tělo ku na to. Šel na stačit takhle považovat to co mohl lidí toto pomohl jich chtějí za příkaz od boha pokud to není nemravné a pokud tomu musí vládnout lidskými silami a pokud proč tak měli ta prvotního do si při první tu tam byli být při žila se toto při do pro klidně v kdy jenom do od do od příklad od boha pak po čem to nevykonává. M jako něco co mně přikazovat ten člověk nýbrž jako něco co mu přikazoval bůh u nás v úd v ty větší k tomuto příkazu když jako bych je příkazu kterému činí dělám pro že to byla aspoň po kousíček tu není to tak pro spojovacích tak tu tam je to tak se nám stala jako při tom citovém zanícení byl koncem od od ní. Ale musí to mi to k tomu co na tam není tak před to jsem ti a jestliže například mám host byla je to bůh jediným mostem tak samosebou i tam do toho vložíte co na dní to měl velice bych se přiblíží k bohu se že se můžeš dát pád na kole či opravdu bůh vešlo do mého domu do na to cestu z pole do domu. E e že jsem byl požádán ho z toho že jak se pořád od toho abych jedné ani jakou představu o boha o bohu řekl jsem že tedy to představu žádnou nemá to nebyla nejste z kam na protože to co vám tady je teď řeknu to ani představa. Představa je něco na něco kde byl ježíš kristus nazval mají oči k vidění a mají uši k slyšení z toho si dělají před a tu v takovémto stavu byli učedníci páně od chvíli kdy vstoupili do jeho učednictví do doby než čím z cest ale ježíš kristus ducha svatého to není pro syna z nejvyšších s co v poznání. Je to způsob řek bych e pro člověka který opravdu se s tím bohem setkal zahanbují protože to podstatné při tomto způsobu přes smysly přes představy nemůže vůbec ze sebe s se musí smysly odejít aby bylo možno se s tím bohem setkat všechno stvořené musí mít bych to řekl jiným způsobem. Byl před námi nějakým jako který celý celou nad bojoval s bohem a zvítězil krát ano a ten bůh o prosil aby ho jakob pro tu s tím že ho považuje za vítěze z toho jako ta ne to na to do by si že se s těmi vět ne nedával spát jak je možno bojovat bohem vítězit nad ní. A že ten pánbůh jeho prosti a tam je na tom moc kterou jsem před tím neměl o mu dal na semeno izraele znamená být jest ne bohem tak volně před než na jaký bohem ten jako že on zvítězil nad svým s posly te a tuto moc co je v pozici ve které je zvítězit na tvůrčím principem božím. Tedy ustavičně plyne od věčnosti do věčnosti bůh tvoří ustavičně z něho neboť ten bůh je věčný také i jeho všechny principy jsou věčné nejsou dočasné kdybychom zbytečně se ty jsi nějak hleděli přestane kdy byl vesmír zbytečná práce nevznikl nikdy ten prostě proces který pro vznik a jak na tom nám v této přednášce nezáleží. se zabývají třebas si astronomové nebo někdo jiný ale kdyby tento proces probíhal sám kdybytoto byl celý bůh stvořitel aby to měla ten neblahý následek že bychom vycházel jenom z jeho domu a nikdy bychom se do jeho žena se ale jsou část vně a stejnou měrou a o na stejnou mocí ten bůh je ničitelem jste řekl na to řeknu. Na o stala všeho co by tvořil protože ale zároveň tvoří a za mental se dnes tam je kdy bude lidsky ničí na to není si ten smysl a jak to my kteří ne je to ničení tak proto že je možno se bohu že že tam do kuje tato funkce že byste mně nemůžeme při oni když si žijeme v tomto životě pro víme zažívat se při pojem. Ani víme tu musí funkci boží znamená my pak tam pořád dát od otcova domu to všechno promarníme nejdéle hodině smrti tam je konec nese to štěstí do promarnit sedmnácti letech a proto jsem tady s vámi a mluvil o tom mám právo o tom když teď ještě čí je to v ani čas být hodně vel hodně marnotratný jako sebe a to se podaří člověku je ten když má. V jedinou lásku víte a ona musí za nás klam ne to opustí nebo on je musel opustit jako se stalo mně nebo tak nějak o to je tak že to láska jsi tady ježíšku ale to hra lásky která v tomto systému tažení božího veliký velice veliký význam k ta se dejte ji zažil pro jsem vystihl podmínky toho že a po mat lidsky a lásky naprosto ne personifikovaně způsoby tady ta druhá složka. Boží ho bytí že tam rozumíte že se aspoň vzpomíná tak ještě doby opakovat obojí činnost boží tedy bychom si mohli nejdokonaleji boha definovat funguje vedle sebe protože ale je bůh věčný také jeho projevy. Těchto dvou směrech jsou věčné takže jestliže byste nějaká se tak bohu tak je to cesta po které se nedá tele protože ona měst jest je nějaká láska boží tak není práce kterou jsem se můžeme z moci pochopit cení při vlastnící tat ta jest misse můžeme z míněno při oleje am můžeme proč být svědky toho že nám dovoluje ze se rozvíjet. Anebo svědky toho že nás k sobě vede a zrovna tak při to našem poznání když je rozvíjíme poznání světské nebo duchovní li se že to když si třebas tak se pořád za věta od boha přestože se budete duchovní věci rozumíte on příteli si boží ani na vás se přibližujete k bohu jenom se před přemlouváte jenom se jako teď víte předělat ne všeho na to nevíte. Jakékoliv úsilí to tímto směrem nepřináší faktické spojení s bohem ne do spojení s bohem seděl samovolně k tomu není třeba ani víra ani láska ani nějaké zvláštní poznání myslím lidské nýbrž tam se nám disponovat znamená opustit sama sebe a ježíš kristus be. Tak tedy sil co to je s k bohu chcešli kdo za mnou přijíti zapři sama sebe vezmi svůj kříž a následuj tyto složky ta cesta musí mít jinak nemáme dispozice k tomu on se bohem setkali není možné tak je to ovšem cesta po které se fakticky nekráčí když zapírá sama sebe jak je to pochod odkud kam. Jenom od sebe tak tato zapři sama sebe a to s se mi že projde tam z nemusím říkat a to vezmi svůj kříž jiná věc kterou by tady na tom svatém ho jak je třeba při že to přeci totiž ku osvětlit abych mu by se to se a tato takto jak totiž napřed všechno v tomto životě považuje za své a kdybych si předstíral že to není pravda když jsem se toho. Jak je to tady napovídají třebas li věří poznají že tomu tak neni ne tak bych že jednal špatně ježíš kristus radí vezmi kříž svůj považuje sytost za své je to správné východisko protože je to považuje totiž ty jako své je to tvoje ten tvůj život je tomu je tady sto tři od jiného jiného za se na tak dále že je to prostě tvoje po že máří odtud kde jsi. Ne odněkud odjinud z nemůže se do situace která si nepatří člověk si to je tak myslet se vlastní z vlastnění čili vlastnění nás může přivést ke projevu anebo do věčnosti že jsme správně manipulovat tímto vlastnictvím o to o tu jde či zapři sama sebe znamená správnou manipulaci s vlastnictví znamená to co nám jako bych neměla a tak dále žádal nebo dostat se za ni pavel velice dobře e velice. Protože to od li říkat služ lidem jako bohu ne znamená jakoby to dělal pro boha a to je tedy velice důležitá poznámka k tomu on to poznání tak být a teď tu kousek dál ten svůj kříž musíme s tak dlouho dokud se nebi tak i jiné z toho klamného poznání je to naše dokud opravdu něco máme tak s tím musíme zacházet. Odhodit to jenom není stane tak jak něco jiného ale brát do na sebe v další de jiná otázka znamená tak mnoho musíme svůj vlastní kříž dokud pociťuju věci že jsou ne o jakože jsou teple poznání dostoupit tak daleko že začnu po za že to není moje že to přichází od boha tak teple pak mohu začít hospodařit s něčím co. Není moje bez se dostat z toho podobenství o o o si na te se pod a mohu samozřejmě při si o tom vědět že všechno mám od vás to mohou vědět ale musel smířit s tím že budu pořád tím jednat jako by to byla moje to se nedá se to k tomu dělat kdežto pak že k tomu poznání že to není moje tak s tím nebude jako se svým a bude to konec na ty tomto světě protože tento život těsta až. Dítě křtí na dokud se z svůj kříž nese z čeho ten zase protože nese něco a se co ho mu nepatří něco na ty s aniž to víme z ne denní moci stvořitel protože než jsme se mohli stát tak šťastnými abychom byli jimi museli jsme projít. Sám vodou jim vývojem od řek bych čistého prostoru času a v k tomu naplnění toho prostoru člověkem přitom všem ve ten bůh stvořitel tento takhle dopustil aby ten syn tímto způsobem odcházel z jeho domu ano když neodcházeli z jeho domu jako něco co byla tu síla tvůrčí. Která se potom čím dál tím detailněji a konkrétněji marně cestovala přestanete toho tohoto projevu lidského čili když z mi potom chceme obrátit z tvá s k otcovu domu na stát tak musíme z toho to v tato všecko v sobě přemoci neboť pokud bychom pokračovali v tom ne v tom všem. Tak bychom pořád si dále hlouběji do toho stvořené jako miliardy lety jak třebas tam jdeme ano ti kam namátkou nějaké či z na tom nezáleží ale teprve v okamžiku kdy obrátíme své na druhou stranu v s v jeden zase do otcova domu teprve tehdy pocítíme jaká moc to je která nás dovedla do tohoto vývojového. Tu tom mat v kdybychom jenom sled je sledovali tak by nás zde na do toho stvořené myslejí si musíme z při či v tak vždycky jsem se prosím pas taky a tím se dostaneme na pochod zpět do otcova domu tak se svou konkrétní ještě na případu jako za jako měl si jeho bratra ne mezi tyto nabrat kdy byl rozdělen mysli. Majetek a to tím způsobem že jako se stále lepší jím a jeho bratra vám dostal horší tak že je tomu jako byste prostože daleko ale te na byl obrovský marně s vědomím nu ale nedal říkal si to nezaslouží jsem dostal pod žil který náleží to není spravedlivé a ten jeho bratr. Také tak pociťoval takže bylo nebezpečí že kdyby se byl se klade syn bratrem že by ho ve ten bratr let za dostavil on byl jist že by ho byl zabil protože to by se dělat tak ty dokud tím způsobem se po dávají víc a teď ten jako se rozhoduje cest tím svým dát se svým si a všechno co jako o by ne patří k tomu bratru před. Přichází z nás tím způsobem ke svému bratru bez ne všechna z vás tak ve všech se všechno své služebnictví a postupně posílá dobrat do doby po s které představitele hlavním on o li toho jeho majetku a si všichni říkají když přichází k tomu na ano zdravým stojím za tak jako a přeje si s. Jdu si z svět a za hodno a ten e bratr nával jsem moc kdy byl kolik toho dostal když ale ale nikoho z těch sloupu nepouštět nazpátek či myslí sám nestal takže se ten jako by neměl jistotu o tom že svět nezavraždil ne ten nevěděl nebo svět přel milostivě to nevěděli pojem se milostivě ale třebaže to nechala a neprosil nazpátek on zkoušel to jsem na to. A jesi to myslí vážně a on to musel vášně poslední dát do svého majetku postil přes řeku za kterou žije ten jeho bratra a sám na no vzrůstal bez majetku nad se od řeky pak se o sebe jo jan na žluté řeky tak jedno překlad si měl dáno a přemýšlel o tom jak na nose krásy svým že pravděpodobně to ode posledního je to. Že nic z toho co mu poslal se od toho tat na nená sil se taky on tam za kým on si vzdal svého života po se vzdal veškeré toho pokroku v těch miliardy let co jsme prodělali pomocí tvůrčí činnosti boží ne sami ze sebe pobytem ze sebe nemůžeme jsme tím čím jsme jana a proto se toho vzdal tak je řek bych dokumentaci toho komentáře mu v tom je ten zápas s tím bohem ne. Ti musel ještě taky vnitřně pořád jenom fakticky vnější že všechno svůj vnitřní kořen on se potřeboval po prát tím co od člověka táhne své apod se s tím bezvadně způsobem protože to protože měl k tomu moc obrovskou moc která je silnější když se dojde k úplnému rozvinutí života. Než ta tvůrčí činnost kdyby totiž obě dvě činnosti byli ustavičně rovnováze tak by se nikdo nevracel ani do by taky nevycházel ale ono to musí způsobit tak dynamicky obě věci v tom moci boží je musím takovou dynamičnost že působí jako by způsobili sami jakoby způsoby se musí tuto svobodu mít vnitřní ano takže jsem mu volně by rozvíjet tomto životě celkem volně k smrti nějak ale také mohou volně. Do toho boha vejít a on tam nešel proto že přestal vlastně se přestal si nejenom po se obrovské bohatství ale i sama sebe ono odstoupil od sama se on zapřel sama sebe že ano a teď se vystaví svůj kříž na sebe popraví mně z číně se něho padnou a zůstanu na te třeba s ne a tento brali způsobil. Že byl nazván izraelem ne se mu pán bůh dal tedy nás izraele nená s tím boží on s tím do vědomě stal synem božím v z vzpomněl na otcovský du velitel ve které o tak dáte která tady pořádný čím tato vzpomínka samé tak mocná že ale přeruší všechny ostatní jsou mi viz toto života kde vedle této vzpomínky se napřed ze zažily tady je jako neskutečné s. Jedině může to nazvali za mylně trest že na to taky skutečnost ale člověk by řekl že to skutečné vedle toho co zažil při této vzpomínce v jo v z skutečnější na na tom je to že to v sobě obrovskou sílu obrovskou sílu uskutečnění kterou před tím člověk v sobě nepociťoval tak to je o tom na jakobovi toto vězeň no ano kdo sám. si dovolím promluvit teď ta o lásce samosebou že láska může být tvůrčího charakteru ale nebo také toho druhého že tam ve se ze stvoření na spát ano a to jsou ty dva hlavní stali své lásky. To se to potom navenek jeví jako nenávist za nebo láska někomu protekční nebo neprotekční proste toho člověka nestrannou ale důležitější na tom je že musíme také to je to formě nebo k tomuto obsahu lásky které který přikládáme jako lidé dospěli stejnou vývojovou kladou jako celé stvoření tak i ta láska a když se dostala do lidské hrudi vizte řekl. Nějakým způsobem se nám stala kdybych to jako o stačil svým poznáním jsi bych z se na dovolit ne tak bych řekl láska je obsažena i v kámen který vůbec nežije kámen také miluje že nemůže lidsky je to nepochopitelné jak na tak rostlina zvíře. A tak dále ale člověk všechny tyto projevy lásky chápe lidsky a proto je většinou nesprávně za se to protože to chápe ze svého to se pozic celistvý na nesprávná prózy správná protože pochopení na ze strany boží a kazů takhle asi přeloženo češtiny samu že to je to nená jedna milion ti napravit se si se na asi tak ano ale. To pravda jenom že o pro okleštěna kdo řečí lidskou kdy tato takhle člověk opravdu jedině láskou je schopen jedině láskou překonat sám sebe věz že to je totiž klíčové postavení ráz ni které který v el se liší láska od všech ostatních složek se tvůrčí činnosti boží že. Ona v sobě od začátku obsahuje cestu zpět kdežto dejme tomu bytím žen které se tady navodilo v časoprostoru samo osobě cest z pět neobsahuje se těmto ostatním složkám poznání a bytím musí dycky přispěchat nás k ano pomoc aby je pochopila a stala svět k bohu. To by se dostat nás je znázorněno krásně kdy byli v novém zákoně když všichni okamžiku smrt ježíše krista se dost utekli a jan šel pod ten kříž to šlo o život na si tam potem kříž ve mně někdo ukázal že on jeho učedníkem tak mu popraven dodatek tato ježíše krista ale ona se nebál protože miloval tato láska. Totiž překonává veškeré krize které nastávají tím že ten člověk šel na to z jiné stranění než čistou láskou a proto si dovolil ježíš kristus říci když líčil poslední jsou že budou spaseni jen ty kteří milovali vnitřní protože na cel ten těžké. Milovat boha v nepoznáváme ale na vás co by bůh se můžeme na čit milovat boha za z tomu se přímočaře naučit ovšem bylo třeba a jsem o to pokouším v tom co v kempu v el to opravdu nově vysvětlit všecko ta bych jenom chtěl tomuto všemu dodat co jste mi tady řekl že toto klíčové postavení lásky fakticky existuje ano že je. Že totiž tu přednost oproti všem ostatním přívlastku božím v tom že to bez kristova cesta že to s to by na tom co ceněna odnětím nebyl popraven či je to řekové li li na sebe setnout aby vůbec to dokončit to je na let do třeba ono nemoh ani přijít o život se tam pod tím tří žen vystavil o světem možná někdo jiný tak. Jako ten petr ale třebas stavěl byla byli a byli by ho popravili on to dobře při protože co tam tady ty si tak je světle on zapřel před při tomto si že to bylo opravili kdežto toto vůbec děravé nepřišlo na nás na mysl tak ten věděl pomocí lásky protože to se nestane láska jiným způsobem než vědění samo než bytí sám. Víte proto indové v ražení by k tomu u boha zastat čit anandu přičemž ten na to láska je tam nakonec za vrchu sat čit ananda že napřed bytí tamto je nezačíná pochopení není čím bych za řekl o boha či z této poznáváním to je těžší záležitost ale láska je spojovací článek tomu všemu co to indové tak tedy síla ni na od za tím. žen a proto ježíš kristus třeba vzal na milost takovou prostitutku telat se tam předním prožila protože ona se naučila listu milovat tak dostat se tomu to obrátila a tak dále to nebudu dali že dale tím že je třeba v těchto přivlastnit protože jsou jak jakou dělat tím od nad rozumíte zažili protože to je cesta lásky k tomu říkám ale co s mým s tím že jste to jenom co z toho že budete musem velice mnoho trpět a. Že nikdy nepřijde tele na kloub tomu co je to s v tak to ho nikdy ne jenom na cestě lásky se na to přijde na ostatní co s tak to není sladké vůbec velice těžké bytí protože ono není dost dobře možné aby člověk dejme tomu do poznání které přichází od boha do zamíchala svoje lidské poznání a protože je to taková smíšenina tak je to strašně bolestí že my víme. Co názoru hle na boha v jeden různých stále za věků jak je to možné když i tyto na poznával že ten komentář lid tento zabarvení vždycky si s kdežto láska tak jsem za pravdu tak se nesnažím vůbec o to aby to vyjádřila slovně nebo ono tomu tak prostě toho proniká když správně řekl milovati budeš pána boha svého z celé co se s za to znamená. Protože ten to nestačí z celé duše své zná všemi schopnostmi ve na rozumovými před svou schopností co schopností as z celé síly své jsme znamená do že o to vůbec se sebe vzal tu byl zapři pro tu lásku tato cesta no tak bezvadná že k do se tomu tak bude mít vždycky dostatečné množství poznání potřebné k tomu aby mohl všech. Dovršil proto na on se s žádné podobenství o posledním soudu o někomu dobyl byl studoval duchovní spisy třebas ten spasen nebude nebylo dobyl byl třeba stane tím co dělal be ale do miloval oni věděl že miloval boha ten boha milovat protože dala tato národa pochází se tam do něho stavěl jsem se do toho za co se o tom co svět sil tato pozadu do nacházíte. Se zastavil se boha že si nemohu přivlastňovat nic z toho ta co jsem se měnila a v tom koncentráku to nebyla moje láska ta se nemohou za sebe na mnoho nazvat na stavu do vás u toho člověka vůbec ne tam zase o z nás na cestě lásky pozná tak to je činitelem že on telat jsem vám tady si otázku co toto bytí řekl by. To krátce takhle my považujeme za by všechno co se s stalo co se něčím co se do něčeho vyvinulo třeba vesmír a v konkrétním případě jen svoje bytí považujeme vzala nějaký takový důležitý střed toho všeho co ses stalo jestliže je to ovšem. Na tom víme že toto musel mít tak a pak si zahražuje ne cestu k pravému bytí neboť tato co stalo před jenom myslet beg toho poznání spočívá v tom co si uvědomil napřed pomocí duchovních praktik že toto moje těla i tato moje mysl uvažující povídavá kdy. Než smysly dovést jsi ty vše jsem před ve schopnosti ten si tou oděl jsem nějaké ho bytí které zatím je e to je oděno jenom pro toho aby mohla vykonávat soudci v tom řetězu stvoření tu jsou si toho článku v tom řetězu kdy mu říkáme člověk když co se zbaví pocitu tělesnosti. Tak pak dalším krokem je poznal že nejenom tělo je mým oděvem ale celý čas a prosta jemným o dětem jakmile poznám že vesmírná hranice oddělen wu že vesmír je do světa protože od jevem kdyby nebyl to byl tak by nebyl vesmírem tak by byl bytí tím není ale jakmile přejdu. Etudes jak svou u to na ten vesmír.