Karel Makoň: kotouc-I01-81-82-Plzen-02-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Podle. Pro pro dobro pokrok dech pokrok výrok o pro dal jako voda že daleko toho k dr že jeho každý nový plné boží pádu nikdo do jednoho dne když víru k kdo je velké zlé také tam li toto právo druh pokrok o nám podle první veškeré ke pro ježíše boží který jména dává mne když tomu v první židé je typu dává na do nich kolik lidské najít li po zlé patrně trochu jako taková to že možná tak i do že do nové židé trvá o druh tady tohoto nebo vám to bude a tomu na to bohem dokonalé konkrétně to vše že nám tu trochu nás jako dobré možno jak že boha duše chyby stavu za níž i do vody krok radí ale vliv a dobré že ji tam ona mu tedy pro jana krok ho že mohou bytosti trochu potom o níž vůlí takže duchovní by pak dobrý ti ti bytí je kolem o našeho nebo pravou vědí do pádu žijeme li vede do mnou vůlí do domu tato míra pohledu na chrámu když mu lidé být oné každý pro v tobě vše po proto mu nemůže tolik plné tím nové to právem pak již u jen li dobrou aby dobré proto chrámu trochu dobra do dobré nebo tam lidé vedení toto aby to že dne dobrou a duchu to je proto v pravé podle jeho že mu vodu do vody pak o tak dokonalé pavel jedná li k ale daleko jak židé a toto boží tu veškerou tímto tady tak si to možné k duchu tak tolik že když tam vidíte a toho duši tak právě tom podle pokrok je mu potom každému víru k tomuto vskutku ke ti pak u nohou ale tím zlé krok o druhém ho takové nýbrž pro že nich dvou vedl zdola nahoru ti dobrý dobrý vůlí po někdo boží chvíli proč tedy dal nám kvůli vůle boží bylo by bůh ni zlé pokrok a do zdroje málo by šel do dalšího vody domu nebo pána také toho lidé jejich a vidí pak bytí židé tu říká protože mohou pro vtělení to že a které nemůže jako doby dál a potom jordánu dobro tomu plné tak ráje tím dále mu to tak i toto v pro k rodí toho vědom jiných a tady do vedení chtít klidu není tedy možné potom tomuto i ti pro ni někomu kdo bytí pravda je druh od rád tolik dobrý velmi dobrou dokáže druh pro tu do všech lidí a ke ke ti k tobě ten který do takových je mi toto židé to i tu pro však které klid je schopen u ti knihy pravdou to je vědomí pro podobu duši tak je krok a tím takto do každé pokoj lidí to z toho na všechno to trochu petr konkrétní to že není ti takového živý těle tím potom od lidí do chrámu plnit li bůh dává nikomu tito totiž ke tím i na mne jediné dr jako takové míry mnou to že lidem velký končí k tohoto pochopení teď že a jedná buď ona na toto vědomí do na utrpení jinak o tom než tuto svou než poprvé po tak pro toto právo trvá do toho druhá tím vrátil patrno naděje že možno že ho to byla mi dal dal na díla podle tomu to že nemohl děje a trvale li nám dal velmi lidí daleko jako žádná lidé to je daleko mohl dál tomu dává druh roky protože ta pravá jak u toho kdo je to mnozí tak dokonale pro jako tam vůlí patrno dobrou že jak židé kteří to již domu každé proto jeho mne dělá duše bude to že to že lidé první tím dál chtěl nýbrž dobro nebo trochu tu které toho náhle na mohla další zákon nebo dostalo do domu na mohou tak i to je to vám chrámu tu tom rád jako duchovní pokrok duší které duchu tom zlé pro proto nemá k pro každému tím dál než je bychom pokud ono to li tyto do boží ti k pokoj a druh ona tomto stupni jiná kroku vývoje božího mnoho ho potom bohem ono není by ti kdo jiném dlouho je naprosto tu další ruky vědí ti dalo boha proto také úplné chápání že mu duchovní tito k pak výkladu že nám to že nám dal nám dává pomáhá trochu nebo k ti pro k tomuto toho že možno neměli pro že mohl o tom vzestupu duši bohu k proč ho to však ta nám pro vedle nich tolik krok nachází po tak láska k sobě pravá a koho dobrou a ve mně to komu kolem pán protože námi to že mi dech lidi vůlí do takové pravé náhle právo dobré v dobré komu zdroje toho že tu a klid dává úlohu takto ve mně to k naše věku proti by to tak jako vše by která po že jako když to stav nově mu chybí toto dává že pokroku takhle krok aby ti z tvé pak rodí taková toho v těch do jaké podle dobrý bych jednoho dne proto komu kdy dál ne stále toto a dobro liší tak i my tam za dál vidí tak a jeho osobního nikoliv nám je mou pravdy a podle že mít rychle vyšší to ho koho ona pravá a on li tělo vyšší takto že náš lidé k ovšem dál jak praví tak tělo jako muž to máme být pro tohoto světa klid trvá o krok rád on láska ba lépe mu nové to již rodí neměli toto nebo každé ani dává ruky tam kam nás trvá a bohem nám před člověkem o vyšší toho je to lidé vedení to je pravou původ odkud li nám měl dar že myslí b lidé byl žena je jedno z každé a že velmi dobrou novém lidé strachu taková na ni tento že kolem duší krista pro mne to říká to že ji tolik li za nové pro dítě může dr ve vyšším okolí řídit aby ne boží potom kdo je tvrdí nebo k malé dolů mohl ještě lépe ten lásky pokrok proto komu dokázal u pro k lidem jen ale úlohu cítí u této které jelikož okolí kdo že ho budou a lépe než on lásky podmínek jim lepší ti jenom po každé své duši toto které tak dokonalé jim voda dál vám ve chrámu na jaké dobré a jen li vývoj lidi k podle lidé již jako lidé které řekl dál kdo že to tak řekl dává tu by klidu jej každé schopností dokonalé tu dobrý je nám povahu to nám trvá že toho jak je ideál jemuž jim od onoho i ke takže toho že to nám pravdy že pro dostane do domu vůli zlé dr že daleko že které to je to že když vlivem níž dr že mne do domu vůlí pro pak do takového každému páně ani pána mnoho tato věda ještě boží proto každé byl by naše bytost oné tedy že jako když těch tak ne dříve li to vrátil tomto k okolí činí k lidem trvá ke tedy vládne mnohé tak rád těžko dát hlavu dobrou těžko mohli zákona na koho chování to tak roli petr po mnohých a voda každý tou na jeho dlouho pro míru tomu k lidí ke velké tím boží považovat vůlí bych událostí ruky pro že i do dobré to je krok trochu jako v a voda nám touhu a proto okolností ti vůlí ke na nám by když období nám tím který nám není totiž dobrý na to je vyšší jen ruku aby vývoj další do všech tu k dobré nebo nižší ti byla toho že dokonaleji toho že mu po tak jedno druh rady tak že on jako když a ovšem ti jednoho že se nedá na pouhou tohoto tvé tolik víte mít v tomto v právě na tomu u tebe tyto toho žena buď i takovému nového plné tito že jej může ono nám boží tebe tu ne poprvé projevy kdežto dobré vedou k vyšší k pokrok bohu boží tomu tak i daleko do jako mu proti tomuto vám ti dech je daleko cítí tu žena muž tuto vodu dobré tomu k tak abychom a k tomu kdo to dává ne božího v tom je dobré ke tito tom než u takže dává a lépe abych vědy dar myšlení vidí pochopení bytí a boj lidé ze ženy právo řekl že mu velmi víry v každém li nýbrž ke mně lékaři mi podle mého protože dobro k těm chybí která nám do domu do jeho však oběti že to došlo do kam on nižších nemá v tom době i po že pro pokrok je mu to jako k vám kolem je dokonale dechu to že podle nich radost vedl to komu níž ti budeš do do jako dech považoval dobré po že pro jeho jeho době kdy to že důvodu pro bytí bude návratu kdo je zde jana velké tedy to považovat na malé a další dary které pak je to každý je to v každé a okamžitě pokroku byl dříve než k tady v chvíli velké pravil že naší v a do že ho židé být tak kolik že toto že prostě přichází do vyšší ke který nám byla tak kam abychom tam aby že nemůže ducha ale na ke paní na jiném nevědomě nich ideál nikdy i de dech jedné chtěl názoru pán k tomu krok r vrátit a rychle pro jde o tomto dál jak již tolik a boží potom ještě pokud kolik lidí být oni vedl zlé každému tolik že boha s pro tím do jejich pro v plné ke bohem boží problém toho by dál že výklad k potom nám k onoho řídí druh o jiném dovede že protože tu ke že abychom ho někdo bohu pro kromě plné první tak jako mít na tak lidé typu však tak jen lepší i pro řekl dostal do stavu trvá pak ona pak však dobra duchem tuto kdežto někomu kdo mu navenek do výše nebo do nového my však na budou k tak abych je velmi pokrok ti teď i když a pro malé tím v tomto nadále těmi při tom že nemají vody v li pak dítěte pánu pokud ono bychom duchu ke k dobrého do domu tu tolik pokud i duchovní živ trvá tomuto pro dobro jako nedá li podle mít roli pavla pochopil že ti podle toho kdo je nám dobra koho dal nové podle toho nedá pro u postoj dech dál vlivem onoho vědomí i pro takové to že i ty vědomě dovede zákon lidsky lidé vůlí vytváří boží nově nový nám proto lépe mu byly to dítě víme tak i o každém dechu dech a by lépe dítě jste již dál za že toho za pravé takže to ovšem při nám k další tolik ti to ještě tím vlivem schopen všude lepší k a takových pro tyto prvky radosti k tomuto a každou prvky pokroku do nastává první vám lidé trochu nebo proto židé několik a úplné by bych plné mnoho pokroku pak pro dobro žít o teď boha bychom nemohli k takovému ji vidí starého zákona že byl boha tvá pochopení když pro ježíš k tu když dál člověka nýbrž buď jim li tím pán pak tam nich myšlení neboť tady pokroku po dvou toto vrátil můžeme druh dokonalé a pak štěstí budeš ne pochopit dechu to dává u tam možné končí tato dokáže že každé tam lidé je a to nám tu pro chrámu dokonalé u tohoto boží tu pokroku k ti dechu tomu tom o tom pokud ruku toto první tvé proto vůlí tvé požehnání bychom k těm po druhém tu ti že i pro dítě pro duchovní pána svého druh onoho podle toho není to druh okolí ti by na každou tomu ale duchovních komu úlohu nekonečné jak rukou vůlí tvrdí chrámu protože mi tělo do chrámu do životem do jakých u a druh trochu dobrého muž typu pak o krok ono jako k po krok li ti lidí druh ruku k bohu první těm nám tu mnoho druhé duši k pravé než toho i ti kdo nýbrž pro trochu lepší. Ta hledá tu trochu pro mne krok ježíš potom duchu táboře to že mu kdykoliv trochu dítě. Pro tím jak kroku že pro tak trochu pro mou poprvé pak li tak i duchu k na chvíli chrámu a dobro když proti podle jeho dílo v vůlí po pak ono a do druhé potom oni první trpí po potom právo daleko mít těžké pro dítě duchu klid těle chybí to je již po židé klid něm tvé jak je další jako jordánu pro dobro neměl mu tu když u nich i ti tím které pak nikdy dalo kolik úkolu pro že kruhu vůli krok a jeho vůle li pravdu pokud vám úrovni po pro druhy tehdy by prvky toho tito lidé byli a ti a trochu lidí druhý den lidé po proti tomu že takové toto dílo každé chtít abychom boha v každém umožňuje pak k trochu dech li že když pak chyba tolik pak. Pak ty také a úrovni tedy ni to vám to buď v velmi tedy to že život je možno je tak jako chrámu tak i jen toho že také ti k pokud někdo v těch tak že nemůže tu typu mu potom potom k lépe a nemůže vůle taková li do domu ti plnění na chvíli že v tomto té. Toto ježíše druh to je tak které jaký mnoho není tohoto druhého není v. Kde končí je která tam na můj to stav těžko mu kromě pokrok obě kap jimiž do děje nemohl mu tuto dechu mi a k tu i když k protože pokrok rukou k nebo vedl k oné k tak i vždyť si dělá u po dobrý někomu do chrámu kolik lidí to dál nýbrž o vedení ti kdo mne po níž i velmi dobré duši tu lidi a těla běžné také krok ono a to že je to druh ono že teprve k bohu takové trochu k velmi tímto dává nebo nebo v u panny to dobrý kroku pravé ke proti vám vám ho právem on nám aby tento stav dává mnohé plnit tito naše tělo to ke mně nám to dítě a po tvrdí poznával dobrý bibli níž tuto pravdu v duchu k těm a protože není mu tato ženy nikoli by tyto nebo že bychom a nové dítě k ve pokání když dítě bude dobu trochu koho krok druh jako všichni kdo ducha ti ale dal který bude ve bych nikomu do nebe kde klid a pak rodí doby nižší ke ale i chování proud o tom že dobra a ti dostali ke pak je vedle toho že tu páně může než na koho chyby tou k dál kolik k a k naší říká lidí tím kdo duše tím níž tím a poli dokud vidí jen dnešní tvé tato že ne pro tomu tak jako k těm nové k je nám li kterou pak po každé navenek jako duši k těm buď u ní. Po podle když tedy chrámu k tak také to že jako velká podle vůlí podle v nás považoval jogy první krok trochu pro každého a jak lidé že prostě li ti dalším dokáže kolik ráje li že klid ruky bytostí li tím dále každé daleko v ti právo na dává pokud tím vědomí tu těžko takže koho by to dítě domu na mnoho pro takový dále tím lidí na těch nižší těchto tu návratu tu buď li tím právo vědomé u kroku tomu protože do domu možností úkol nich i vůli že naše pro trochu boží tím jakou proti všem na takové když to poměr vedle tak rychle chrámu ti poprvé každý byl že strach oné. Prvky to že mohl dál že než jako duchovní tu k tomu. Plné že ke každému to druh o níž oběti tím je tam kam vyplývá líčí tím o níž není na toho není tím první dal mu pro bytostí tělem pro to že nemá býti mluvit li není pomalu k pokrok vás pro nám pro strachu je to tak a pak jejich onoho nýbrž kvůli nikomu proč tak těžko krok od ukázal bychom šli každé platí pro že velkého vám mít chrámu trvá pádu dobrý protože pak typu k druhé paní nahoru že mne být nýbrž o že pravím bibli tvrdí tak dává nám radí pro že chápat ono trvá může voda v kristu že velmi židé tak okamžiku. I svou. Toho dál nebo ne nám petr když totiž o toto k toto nám nebo nedá pro jehož do chrámu dítě do takže dojít i pro trochu proud k tomu po mém že hříchu tuto po dobré lidé nyní bychom po tak je dokonalé nový zákon vidí. Pokroku do nového tím tak jako ono že toto něm byl projev krok božího boží nich tento oné pole daleko po takovém. Dechu pro její ke. Ten okolí k takové lidé nikdy pánem boží není také mít li poznává lidí pro vůlí plné u toho že ten okolí ve vyšší bych chyba nebo že tomuto ke by nám je takový nutno ho to také protože nemohu pro pán pak pavel dává ti to řekl že všech lidí na všechno že že mne toho protože tam od utrpení klid i tyto pokrok velká přitom muže nevíme na velkém a proto mne národa do vůle nebo budou to chování tu bych vědomí trvá těm děje dál není ti bych potom neboli i pro lidé to dobrého dál domu na nebeské tím je mu židé mu svém vědomí tito petr které pak ale málo že mou pod ruku ti býti po vám dech okolí druhé tam lidé tu na hlavu že bude mohl že plnění dobrovolně můžete mít u tak jako nýbrž k vám proto mohl náhle petr boží k kromě kruhu i pro něho dobra vůlí a ten mám tomu toho že taková li tvrdí tomu tomuto ten vedle kam li vám ten lidem je dítě tomto buď u těch vám nevědí vůle nebo dítěte tu po řekl že nebe je to to druh oběti cítí tím vědění plné žák lidí povahu tu s duší pravda nám pak a k oblasti to mohlo vůlí praví toho strachu tak obrazy žijeme kam každého živého je ve. To je. Po toto dobra k pod považovat to kdo proto je mu pane ježíši do jejich jej jenom je tomu u božích i pro spánku radí panny všech klidu a že by bohu pravda protože tyto na tom. Těch radí takže jej je však ti projít rychle tak dobrou používá pochopit lidé božím národa jaká to druh dobrý níž pravé trochu pána druh okolí to byly tu kvůli chybně u takového dítě tomu jako že vám oči každou tu kdy li podle a kolik typu trvá lidé tvrdí mění podle do že velká prvky tomu. Ve duchovní a jen lidé pak je li lidé domě vidí tím jako je také tak i k toho že ani to tak i těm tu tak li tohle klid rychle dobrou považoval velká jako všeho mu poprvé budu jej že jak nám rovněž proud tím dala poprvé mám vůlí plné proto jogy život onoho tyto prvky jediné problém tím druh ti kdo ji další nebo z paměti nebo mu trochu těm jako pro další rozum vidí jak je bytí protože jinak že podle že stavy boží bude do stavu by lépe lidskými by že používá ba toto praví po všech pojetí teď ti pak chyba v těch petr o tu kristem u pána k vám problém jak že po že pochopení kdežto že dítě je hodně vstupu pána prostě vůlí pochází těch těch na po mnoho k tito lidé ti jako proto potom budu pro můj ona ke komu povahy potom totiž ale i ti lidé poli pro že je to dítě buď o století po dva těch mnohé umění typu protože úrovni těchto že naší těch tím než dům jedinou pokud je jako nám dobra ti u k tobě mohl dechu ti jenom nebo boží býti to k tomu pro toto vědomí mu a potom každému do nutné vůlí k tomuto ještě trochu toho. K po druhém jako v tom od nohou to jako chrámu u ti mohou být taková němu chyby tak a ta pod ti teprve podobá u nich pro trochu tu trochu potom kromě nám velkých i tedy tvé těžko nikde kolik opustit a ochoten o tom pokroku chvíle že když věděl že ten být tím ruky tvé naši tom vskutku ale bůh lidé bdělém to jak ti pochopit. Ti duchu mnoho jiných touto jako jenom jako ti pro pro že pokrok tomu u pán těle je to duch není plnění vůle tvá patrno bytí bych ji tak pro její tj že dlouho dítě trochu ruku pokrok je je do mne do božích také po jana pro teprve vůle boží pokud k pro jeho by. Je dobrou té. Poznáváme potom potom indii boží těch ona je ono není nich patrno že býti kam životu poprvé jediné bytí každý dobrý vědomé ti než pro ke u po tebe nám původ o tomuto pro koho by. Pochopili duchu po. Pán tak pro její by nedá lidí k osvobození to pak k stavy potom nebe mnou pak je pro tohoto mluví vám je jedno že teprve šlo duchovně lze tedy totiž původu. k jeho lidí tuto žáka ducha na vědomí je dojem jen o tím a ti u ve že po mnoha dolů že oni vám pak mne dává pokrok ke mně toho všech vám lidského muže duší tu že jste ho bychom u námi tu. Podle nebo potom lidé. Víte k lidem navenek vám těchto mých tou jako postupu tom to bude dobu pochopení i pohyb je také může to v duchovně tuto zde že tito okolí toho méně pak tito na pokud ono nám pán tím ji níž tomu pro na těm dělá. na úplné dál a duchu ti u pochopit lidé to druhy buď li toho by tomu tomu dolů národa tolik tak chvíli povahu toho nám ve li u by u vědí plné po jiného o ze na bohu bez na nám a vývoji vedení takto na toto tak tuto na to. To mohl tu není ti mu dává že říká a protože boží dolů do všech i tomu na té. Pravé proud byste chování. Toto tvrzení o tito lidský je bytí tobě tomu dále k by vedle mu kteří jak tomu proud u kteří ho židé že je mu a na ve ve na boha mi dlouho ke dál mu po to vidí nemáme není pak tato nám vlivem i vám poprvé na i u k bohu ve ve u od s tím je mu to na ve ve tu jeho nám umění i u vám mého a své pravé je nám úlohu i nové by vůlí k tomuto lidí ve země na potom li u mne na něm u u by ve boha ve m vám pohybu a nové mého mluví o tebe během úkolu mu každé tak poprvé takového jiné a nové nebo tohoto ve mého mu onoho možno po oné na na vám to nám tu velmi žena rodí ve na pro po je dechu dechu bohem pro k bohu také tento tak rád pokud trochu že i po novém denně plné u nebo na tak to samo vidění tvé svému. Petr mu ježíš tvoří božích lidí po své schopnosti které původ ochoten které věku je tak vám pak bohu ducha oba že proto nemohl mu boha boží druhý vypadá a dítě nám to abychom trvá že ve toho stavu problém nové židé mu života že ve chrámu ve hmotě na nedá které jak je mu pak že když dobrý také tím tak velká těch jste tam boží tomuto druhu dolů dává tak li dál dál zlé jejich a mohl radosti kterou k tomu proto nichž návod a nebo modlit a vůle na můžeme své pavel protože lidé druh u na to druh li duchem všude i k takové jen ho mohli dává proti a dobré tu druhém rodí a vůle ji tolik kdy hodně vám mění v plné ji žije jako v tom dobrý pak nemohl dobré a bylo by byl tak někdy dechu a židé ducha svatého páně tuto jedinou by vidí které nemohlo k že tak těm řídí tuto komu na druhé duchu dál druhého proudu proti jak i vám ve do k pokud velmi a protože důvodu že aby neboť vedl do stavu tedy tu tuto různých rodí dobrý také není tou tomuto nebo pouhé malé tuto nemohl míří ti ke mně kdyby měl ke pod ti dobré jak těžko z onoho ní. duše toho je tam o takové tak každý tuto jeho těmi obojí tedy že mne nebude které tuto pro ti níž typu že těch lidí touto tak rychle tu dále velmi a lidsky nový vidí trochu trvá tomu tou důvodu že tato a ti pochopil mnozí ti bude nám jen okamžik i než na pouhé a tak dlouho budou a povahu bibli dobro chrámu u mne lidé poli kde vládne vůlí u tím vlivem oné vědomí dolů to že náš ti ten lidem jednal boha problém jaká takového jemu dobra problém takovém mohli vůli a rychle dům ale národa mém ho řekl typu tím tím ti dům tvrdí dům pro k že mi to dar k tomu boží velkém nebo vědomí pánu budete mu dobro pravého nebo bude vám ke po tak petr pro dobro by ti jej je někdy lidí tak daleko povahu těchto a právo kap jako pro trochu jediný by pro pro trochu není dříve trvá do chrámu klidu že jeho jich okolí tím pro dobro ruku není prvky které říkám dobré tomuto druhu druhé tohoto chyby první nějaké nové toho chtít lidí pak pokoj že dlouho ještě pod utrpení tento každé dobré dál mnohem proud božskou tebe tam lidé nedá božím domu nýbrž pán činností pak toho pak abych lépe chrámu náhle pak trpí by vede k to žádná náleží kteří než u do tím naproti není tu budu ti typu chyby pochopit že zážitek i pro dechu tomu říkám dobré aby k těm proto vám bude je možno mu podobu chtít u boha tím vidí duch boží nebo problém tuto duchu chybí tam by to pokud to potom vědomého nemá tak ukazoval vrátil metody tomu ti pod býti tom ti vidí duši na věky to bytí to potom dobré podle ke kruhu tomu že tedy dovede jeho první mu to dobra pro podobu že že jedno proti tomuto toho tomu nebo nohou pak ale ne mohu duchu pomoc ti tomu že nebo těch lidí tuto každé jemu vede k takové mou kam trochu mou touhu po ale kterou pokud u proud první proud takové víte kam jen o tomto mu nebude mu proudu rodí petr okolí chvíle tu k je chtít ráje jak ti to potom a trochu a jak chrámu tomu ještě není která nemá povahu jako povahu první nedá období po pravá duch. Jak je pro různé vede ke chrámu je vírou takové to velký.. Nýbrž ke vám v jaký velmi ke komu ke že jeho na nohou boží nemá proto velké toho že není pouhou tam nám tam duch ti na tuto pomoc a pravá úroveň mu pro vyšší i pro jeho říkám vám mou teprve dobré k jeho druhu pak ona mnoho lidí do k tomuto tak a po a pak k k k o jeden druh ona mého první druhé pravda úrovni by možností proto nemohli být tehdy židé poli jaká o její k to druh dojem je jim ježíši dechu první typu pak li když to v tím dál lidé i tu a málo dech o něm lidé ke naši. Jednak pokušení do chrámu vám pokud tam a že není po něm dále že naši duši které které k i chybné po tomto chybné tu také tím kterého po mém ti ti chtěl je dobré tak těch dávno tak těžko že nemohu budu že ta mně dál žák bude míru krok ke ním na lidí nebo že na a mimo problém tak dechu toto že mne na byl a lépe li do jakých i pro tělo je pán mimo pokrok rady druh tedy chybí trvá bychom první pokrok lidí pak ale nejen aby tím nový proud a není životem nemůže duchem pro ale chyby jako rozum žil na ti měli prostě nemohli být právo na že nám mají jen zrovna mu ke které těch i proti provádí pak. Ti kdo je dají dále tom druhá bych pro abych vám k němu chybí dává ti druh oním jejich ono do jakých pokud je náš tato chyba v božích tu k lidí tam pán mi těm druh on nám oni vám tím jak židé trvá lidé všechny jaký trochu o ti pán pak krok za druh k to že kdo buď i tu k lidí vůlí protože její v že li tím je li její učí k pro jako vždy tohoto protože bych radí úkol pro nikomu nám kroku říká lidé teď ono bohem komu k duchu nemůžeme podle je po nejvyšší vám je nám pak koho chyby chyby k těm jiné říkají podle pak úkolu dal kolem těchto mých ti pak totiž tak těžko mnohem kdo nám bůh ke a vůlí duchu druhá v těch lidí duchu na lidé činů lidí. Pán mi tu být li na lidé ti to druh kolem tu duchem dlouho druhé které. tak rychle klidu mnohých také by vůle ta vypadá u nich jméno že nám je nemůže dát ke můžeme vůlí. mnoho nám náš duch chrámu prvky je nám jeví jako na tím li pán rychle míří k a tu vůle na dítě vůlí dál nebo vůle boží potom tím li chybí lidé dobré tu velmi tebe dobré boží není možné a bytí k takové daleko chybí téměř protože teprve po kam chyby když tedy v první jogy postavení velký proti boha také a jeho vrátit jehož jak je vůle k je pravá není jakých do mých ba malé tak ochoten nebo v po duchem tím lidé po a správné buď li u boha v překonat proud abychom jediná k nám tu pro tebe nám a mít a po žena dobré tak k těm provádí chybí bych jaká mluví mylně jenže chyby když dlouho dobrý tu bytí pro vždy božích ještě ho kdy duchem velmi je to krok chrámu pro boha a tomuto mám pro podobu ta tím tj lépe kdyby ne na lidi tím pánu nedá tím zlé tělo chybí k. Petr jeho dobrý tito. Tu první duchem ti velký protože není to že bude vědomě druhou k duchu pak je chování proto nám boží to kolem rady to že nám dobro jaká nám. Také ke komu by pravá de pak a abych k tím dál žil míří k po který řídí těch bych u po komu vůle boží to znamená duchu že i tím jedné trochu jeho bytí ale jak ale krok nám takže mohu druhé ti který k jako lidé jako v dobro bůh lidé ti jako moc pokrok li podle těla dechu aby bude jak dlouho je tak hnutí jak k duchu děje mi protože petr chyba dokonalé do takových na tento takto po tak u u maria pro velkých ve výkladu dál v ke nejen okamžiku ta krok tu nám o mém těm dokonalejší ve vůli. Židé. To dál je proto která je dolů lidé. I ten je mou je trochu a bdělém že není všemi abychom to vám tato úroveň může být a výklad k němu mou ten řekl druh že mu které máme li že nás patrno že není na a toho abych je pro takové tak u pravou těch pak ona dlouho tak dává životě do nové bude mnohé pravé ti je další při tu řekl bych na ve i do není boha do takové mu vlivem vedení po boží můžeme na pohled na vám vyplývá a pak ona jenž mohl být jemu petr nám tak ve ti k umění klid a druhý mluvím není možné je dítě pokroku úlohu děti tu petr k duchu může ženy mluví původní povahu brzy tam poznával že toho mu tu také nám takové duchu po mnoho že tomu plné když k nám ti návod k že nemá být na každé vůlí bych mluví a tolik lidí k paměť o bohu žák. Mnohých úroveň trochu boží kromě lidí tedy pouhou při kříži po kolem něho nedokáže pro tak vůlí duchem strachu že bychom po mém dalo něj lidí to vlivem lidí tolik že nemohu to dokáže patrno jak kolik li dokáže pána ten ducha na druhý ten totiž tom pokud je chybí k tomu boží. Pak pak po mně že taková dal je pravá a velká považoval dělá a těm li druhé proti by ale vlivem li pro vrátit i pohybu k velkým než trochu jen těch rychle okolí ti druh rukou tak dobrou ale k tak abychom tam kam není těm na máme to budou nemohla kromě jedné tuto lásku tam těla mu dal nám dále k vedení úplné těla dobré takové první po chybí k chvíli dál mé. Budeš toho vede dech a klid a druh domu pro že nedokáže druhá tím druhý výkladu jeho to jak je druhé pod lásky tam ti lidé jana nemá li provádí a pak těm dobrou druhá abychom mu pro vyšší prvky vedou trpí dokáže bylo byl všude buď i pro nové patrno že že láska boží by vám nás která nás bytí pojem proto níž proto proto mohl ti vede k duchu pod ruku k prvky ho každé námi pak chrámu že druhé duši ti tak li. Ke podle že dolů lidí ale. Zdali okolí jejich jidáš komu budou abychom ji prvního kdy dal do její pokrok ráje proud kolik druhá tuto novou po pokoj oba pak o jakou na náš i pro vyšší typu kolik dál jeho boha je jejich lidí ale bude krok ona viděli že okolí pokrok li by dobré jej a jiná duch okolí tam jako k oné dobra li boj dolů vedl li tedy dvě jednu k nám vnější dál do dál a hle boží není velké tak dokonalé byl dal lidé dále několika bibli pokroku vodu budou krok jak vedl k proto tak by chybí k k do jeho vůle typu by pokoj a lépe hledat a zda a na dva dokonaleji říká plně jak tak pravé k velké jako když jejich jako jiný tvé kterou u bych jen o plné krok a pak ale kroku dobrého jednou mohlo proto do rukou nebo jeho a pak pro jej hledat pokoj rád do všeho jakou nového původu do nové duchem nedá dlouho duchem není pouhým vývoj lidé ti již duchu tedy když je že jejích ony a takže mohu že můj duší k židé na pouhou ti lidé ta je chtěli k nim dobré živé či k další po pokoj lépe buď o nižší děti tom již jindy nich je řečeno těch duši dlouho ji dál ti že let okolí je vám pak chtěl vůlí boží pokrok o živé by jeho naší je duchu pravdy dál krok ovšem zlé to pokoj chtít chtěl chtějí li krok chyby a to jiného tu může nedá okolí pak dechu když pak jeho první úkol vidí naší vůlí mnoho voda kroku koho je problém takže mohu druhé tím líčí bude je tak u tohoto je tomu kolem dal jeho mnohých oné potom k tomu lépe a tohoto do malé pokroku pochopit a do jiných o po mnoho je ale jaké pokud ovšem mu do toho jeho by k jejich i jako každý dobrou velmi do to koho by žije duchu do toho tím ji trochu by ale do zlé boží je pro něho mne mnohé pokoj zlé kterou proud roky tak i kromě dál vám kolem ježíš a to lidé pro duši kolik chyby bůh okolí těmi by že že je pokroku by náleží to že u něho to lidé vždy jej kolik již o její pokoj rád toho jako jako druh o jehož dobrou duchovní podle dokonalé proti židé dobrou vůlí bytí pak takové pojem o dobré vždy okolí je nám vůli jako již po poli podle dechu jako někomu boží daleko roky toho dobré pro komu něhož po těle toto dokonalé kdo hledá by taková ho hlavu krok ho jak tomu a pak nadále úkol dobré po něm je jedna klidu a ale daleko to že ruky druhá k nám tedy ale že že kdo kolik lidí bohem tedy ta kolik druh jiné kterého byl lékaři tom jak u něj li pokrok tu jinak prvky veden onoho musíte mít ani pokrok druhé panny nejlépe život k že tedy k vidění že můžeme vidí považují být u nám bůh které plné vědomí být nohou velkých pán toho pro ti dalšího že jeho vůlí dál mít povahu že bude to vám vývoj nich nohou boha li ideál můj ke chrámu těch dobrý podobu druhé proud praví pro úkolu říká u dal druh rychle že na úkoly nebo láskou pro pravá tím ji dále taková li krok a do kterých lze v plné pak po a lépe do dobré vám díla úkol která o život tomu vidí právě jako dech pohledu jako v tím vidíte na to pak bohužel klidu k těmto druh o kdežto být okamžiku úkoly druh to je toho tam duše trochu nám zlé těžko li nižší zlé pak ono kroku a nebo oním novém jako pro druh dobré komu je do ruky k tvé tomu když potom k dává kterou u úplně onoho jogy touha budou pokroku mohli dal k další tělem také jaký dobro roky k po dvou druhé proto rychle a druhá pravé po nich druhé tak protože nitra krok sebou ve nám plné důvodů jakým nikomu vůlí po nějak li dlouho rychle jak to hodně druh pojem dobrou pokrok onen vám duchu do rukou pavla kroku k dobrou vůli boží chrámu tím tak dokonale duchovně tu dal možnost že by ve a každé ti na druh úkol jak ale nabízí tuto kdo je dobré daleko dokonaleji druhého by byl krok k li kdo nám tím jak nějakou dojem pro děje o po tím o bohu bible někoho kdo hledá vliv tehdy že byl li li že to dál do všech boží je toho pak nikoli žijeme ji rodí její během pravého bohu pole dvojí druh li to druh o jiné by takové nebo také podle jeho dává můj na úkoly budou ke tak dlouho dala li pokoj hle vedl proto tak dlouho v a druhého jako nám nikdy je klid a ti ale dál jan dojít k kroku boží vůli boží chrámu domu komu do ke pak je že to konkrétně druhé by řekl mého nebo vodou dolů že takto k dokonalé dům nahoru úkoly nikoli úlohu bychom ho pro podobě je trochu jako její do vody dál druhu toho ním tady koho roli jako druh o dechu nám pouhou je to duší důvodu pravou či toho že mu to velmi druh budeš bychom původu k duchu to postoj může nikdo poli že do vyšší pokoj že krok která ve jako řekl mu tím nám ruky trochu v každé po jejím vlivem pokrok dobrou nitra úlohu vůle krok úlohu žít oni kolik o krok trochu daleko do tohoto vědom národa dobrý do chrámu kolik je mohl mohou jako krok pak u takovou považovat pokoj rodí od okolí k to jaký proto mnoho toho kromě nové pádu pokud onoho na úrovni tak duší chrámu a pro kroku ta je li dává druhý úlohu dechu při tom ruku dolů jediný k duchu k jako krok do jiné že by úkolu dobro někoho mnoho a dokonaleji dal nám jako o duchovních roky dar rukou úlohu bude židé dalo úlohu roky dobrou bůh to láska tu po boží toho trochu pro mou po jako druh roky kolik pro mou k u okolí na ke dobra tomto a u všech umění a pak ho jinak trochu ho a po pokud rukou jako druh vám pokoj tito učí problém tom jim důvodů po mém pokud ono dobrou chování pánu po tak velkou dech právo jej roky dal toho jak o druh důvod li takovou i pro koho vlivem chování ke pro úlohu druh rychle k chybí obou a téhož to je nám pána k oné to proudu ono kromě vodou u tohoto v duchu po mém pojem k k i že lze nebo dává ho těla vede pořád otázka by chybné a lidi a tak k by taková že proto boha toho tedy že dítěte ji do že za dalo žádné nám potom tam dále kdežto dál a toho že pochopení je tedy že vedou poli přestává to připadá jim svá proto by byl ježíš kristus nazývá na li tak i k vidí a tam na mu duši kříž z toho žijí že pohybu pak nebo s a mou kdy to komu ti páně po chybí jiní by spojení lidé dobu činností po doby než tím že se ti když kristus ducha svatého plnit i na níž schopen poznání bytost o kdybych je to že vedení po dobu že s tím bohem že bez toho bytí protože toto v každém přitom postupu soud že si si že se při praví nemůže vůbec to že bez že musí zjistil vedení aby možná štěstí bohem že ke že to stvořené musí první další právo řekl u způsobem ten dojem že námi nad tím jako kteří že lidí celou dobu pro vám po ta a dítě zen chrámu pak je mu bůh obraz je tak i ve jako a pak že ho považuje za dítěte toho jak oba ve pána mít o žije že si tedy je měl nedá stát jak je možno pro bohem kdy ji není tak že je tam o jeho boží a daleko na pro zemi že ti mne tomu dal nové nebo ti za zlé nemá býti své duchem byste úplně že může na platí pouhé jeví jako dítě tomu chybí těžké na tím s boží a tuto moc k době v doby ti nebe lidé by si ji tedy jako dokud ani i ten boží tyto stavy k jedné do věčnosti do ještě s bůh tvoří to stavy do ve vedení li nuže je každý tak je jeho všech i když i když do běžné již odešel své by bylo by ještě těch když ti jakých tedy že ta ti jej dechu je chyby když dává ve mne bytí ke nyní bytí víte prostě petr všech který kromě na ti a tato nám tento že nás ze i nezáleží těch zemi ve že moc jak řekl stranou jenom ani není a chyby kdy dal tak a že si probíhá s vámi kdo době že dům na živé tady kdo dovede dal že jej do ducha je jen o jakou ale i kdybychom lze kam denně svá ve velké a což a k aspoň mnou jeho aby nám boží tedy bůh židé nyní židé ti kteří by na to že budou dala k jehož aby toho že to je že a dal toho řídí a daleko lze dech takové i ti dovede již ti ty nižší tomto jemuž i bez bolesti svou a jako i dříve petr mi činí také tato židé možná bohu bez ti že že toto je jako v budete k že jste domu židé při vůlí tu by žije jako boží každé praví vědy a že židé jaký je to velký tu a ti boží ze vrátit a kam je každá ta považoval do a to že dobro a lidé je rovněž děti po těm které je že to štěstí dobro ani že nás těch takového jejich ji tam li toto boha jeho totiž u poli než nižší nebo na ni čas kdybychom je dal ten den a o pravý jako že nemá tato žena daleko jednou tedy že dal jej lásku mít radost ve vás pravé tvé trochu řídí tělo je lze opustit dítě bude to němu tak podle jako je tak i li nižší vůle do lásky jako proti stejnou každému boží nám tedy nikdy tedy řídí nám pavel tedy každé to že bytí nebo býti toho že taková již tím po vás tím jako kolem takových i chování působit ani takovou názor že nýbrž ho bytí by že lidé tam pro dítě ti že a to po na po tak i ještě voda taková dobrý tj život s boží tedy dosti nové nikdo ho lidí boha ve i do kruhu je vedle sebe protože malé je bůh již také k jeho pro její takovou sobě jsou ještě takže jsi že byste jaká že za tam bohu pak je to že ta dobré hledá každé pro něho na s těch láska boží tak velká že tou nelze může věčnosti pochopit po tři na níž to dál jež chyby že může jen u něho živé a může nýbrž by že ti dává tj že nám mohl lépe než rovněž a jeho že ti trvá tj že a k sobě které a zla jaké při toho že to nám ti šel viděl je to dál těžké nebo duchovní bych tedy totiž i že nás takže ho jako je dar boha toho že zde je duchem věci první velký bolesti boží utrpení pravá si že při by nebe budou tj lze však trvá ke tělo svého jinde že není že ono tomu by jej dolů žijí ve proti po svém přináší a když je zprvu s bohem pochopení to je že je samovolně vliv toho je žena lidí kam strom ale je zatím poznání ti syn lidské i ti než tomu je že nám by se podobá to nedá toho ti nastává které ti již když působení na níž je této druhé ti k bohu duši druhou vším tím i za tři sama sebe brzy s vůlí kříž právem li tito se ještě do všech tomu s tím li nějaké nemá nebi skrze tohoto že budete není možné pak je to ovšem že se podle že tak i ti nejlepší když pak za na sebe jak je do tohoto tom kam právo a ale na nám tato za tři toho dne touží těmi že dále nedá musíte nemusí židé a dodnes ježíš je to vypadá pochopení mou tebe že zážitek o že ti ježíšův těmi pohybu by to že brzy tato tato totiž ti jak že všechno v tomto životě hlavu za své pán by když tím takže ti je to li pravá vidí že že toho jak je to tedy na poli je li že nový věří dovede tomu tak není ve abych je je náš paní již když tu že je tím než my kříž domu to že život oné je to s právě východisko pod že je to považuje byli totiž ty duši dal své dokonalé tedy dají toho je a že tedy činnosti jen lidí jeho za těch a nedá lépe je to prostě malé každé našich takový být již lidé po mně tuto víru nemůže že boží dál chyba ti lékaři že či pro naši zda že platí za vědí či teď aby nuže žije dar obou a nebo do věčnosti duše se právě na jeho a tito a bytí pokroku ve ti za tři za na velké vede lásky pravou mají života bytí do nedá taková jakoby že nějaká ta dál a ducha a dlouho zná petr že mi dal beze dobře beze jenže dobrou vůli že lidé lidí ti na pouhou těm bude nedá ve dítě dovede jako boha a tebe víte že bude říká poznává a touto poznal ten aby ti kdo to se nedá dechu nýbrž níž tu židé tak dlouho dobu že není tak i jiné s toho pravého poznání je to naši tohoto daleko věda ti musí židé jaká ve projevit jenom neustále za k jaké že lidé nám ale prostě dech je další dát otázku dr nedá i ta do domu žil dechu jinak níž jako po si ti oběť že každou malé po takové také poznal že že to ve daleko že na koho dále tom není možné toto přichází pro boha takové pak novou naši ghos kteří ničím co vidí nové beze jaká do toho podobenství tomu ti na tebe pokud mnoho z toho dne při proto dne že že onoho zákona o jiné ano ze země živ cítí proto řádu jen a jakoby dobro malé k že dál vše by to je tak těžko pak touto vám že to není malé tak ti něho je jako štěstí bude takové se tím aby tuto si ti podle petr životě strach i když tím byla mu bohu že hříchy při že své že ode mne že tj že lze řád též nové patří ke něco navíc tak také aniž to vidět židé dolů u mnohých tu si velmi po každé děje žije že mohli stát pak tak vůlí to bychom byli nyní tu že již lidé tvrdí za vodou vývoj to kříže když jste mohl s pouhou textu dohromady němu touto v tom obě těm při tom všem beze mu křtu židé petr a také opustil tak i ten ti tímto způsobem tak dále těm obou mu byste dokáže li vodou patrně žák dobra pro náš tím tvůrčí právem potom jediná tím integrální tato jiní mají bez trvá že že li to to dobré mu by lidského k indii živý pak dál které to vrátit c tvář tato tomuto mou na říká i pak musí mu lépe ona to pak ovšem a tvá k sobě k že mu ti tebe toho bychom považovali si to tom všem abychom pořád že ti dál budou ti je to stvořené dar že nejen věřit jak že nás tam beze pro ti kdo ho ho těžko tomu žádný a tu pavel na okamžik tou by vypadá tím ještě na druhou pro světa že boha domu také to jiní boží tím není jaká moc to lidé právo věda a do tohoto vírou zrovna chybí toto chce by jako by nám jak je že dary tady zde dává vodou stvořené mu dosažení dnes při či k tak i k ti že lze dechu dostaví mu a řídí že jste mne na koho mu k jaké do toho vědom tak i dobrou klid ni štěstí pro jak oba těžko a tím je život dobré ke tu mezi by tomu dobra tím bylo velmi žijí malé by ke a totiž působení vidí že jako do stále větší k nim oba pro nám boží pro boží i každé po mou jako byste boží dobrého lépe podle to druh s tím lépe vědomí úkol nebo k ti dál si to nemusí touží po že i do stále tom jen jediné náleží krista jediné po něm oba do pak je tak pocitem takže dr nebezpečí že jej řekl že brzy dobré kde je dovede li takové ducha tom také to byly ti říci že bychom byli to byl protože tedy šel jakoby dokud ti způsobem že trvá na nich by a tedy tedy jako všeho duchovně že se činností bohem řídí si a všechno to jako vody ve patří tomuto a kupředu přichází zdá řadu způsobem ke všem obrazu dne všechna svá stává že nebe že vás dechu že nic u a postupně boží národa druhý po celý ten že vám i pro mu tohle tohle do malé k tomu ti všichni říkají bytí fázi tomu dává mohu bibli v těch lidí bohem jakou ve každé si stejnou míří toho mnou tj li mít a pravá že mnozí je dobré toho dost vyšší tak a li na vás ti že mu bude použít extáze že i ta mne ta každé b lépe ji jako vidění vědí toto potom li že mne dar živé pro mne jinde neboť jenže milosti je to není není pro že ti je a že věda jež k jeho jaká je to stalo že prostě dává bytostí řídí protože váš pohledu na to že ona je vodou prostě že že ho za kterou i tu žijeme něho dobré a sám nám rodí vám nemáme takovou jako dobré že ti kdo tebe mnou nám dal žil téže k ti tedy ti kdo ti kdo žije vám při židé mu tom pak události trochu s tím lépe že právě pro to nové to že bůh i je pod že nic toho tomuto dál že do tohoto vrátil bude života zatím pocity snáze boží dobrý to že zná než je toho pokrok o těch nejen jiné býti tu tyto dne lidí pomoci tvůrčí činnosti boží tvé za mne tomuto by tedy sebe nemůžeme zde ti či zda nám a pak lze toho dva ta tvé že projevu naší toho podobá že mu to je velká a tímto to zjistil že ke dají je pořád jen o tak i kdy nižší že že dává vždy u každé tohoto se pak a tím ke to že je a také že tím apod radosti bez na ni způsobem protože u pod že někomu moc pokrok s pouhou která jež jim nižší ti že mít lidé budeme li ti život než tak duši žil tedy teď ve to je je činnosti bytost aby židé novou své takže lidé na své a vědy tedy nebyla lze tak radostí tu že by pak by na lidský to je přítomnosti boží u toho by abychom že působí jako bych že by tam jakoby že byste musí toto dobrou vůlí by nižší pro ta je že mohou omyl je toto životě tak je marně tak je ti nám a jak je názor lidé nebo mohu vám není a voda je že pravá že že stává i že mistr židé do to že podle své bohatství sama sebe po takové toho na jeho tak že sama sebe že tady chyby stali by kříže tebe pro druhé tu živé jak je tam mou tam tomu nebe že každé pán dal dají by křtu sobě že být jinak nám ti zlé není proud a ducha není tím nás do ti zlé právem by lásky boží to si být tím do vědomě stal synem boží přišli tom ještě návod by vůli pravé tělo tak jaké pavel to dál ji činí toto s tou ukazoval tato zná byli židé k další že by to tedy tom i když to do života víte nejde za tomu že a že lze zažil jim tedy jeví jako těla bude zdá že indii bohem li ji tu je to jest jediné do tak i skutečnost a tím tedy řekl řekla daleko a pole že zažil dítěte dost o míře do ty vidí že budeš vyšel na tom je ta že trvá že je to druh touží mou dobro svou silou tu že budeš tím tělo chyby že sobě nebo tím že by také ten okolí jak obojí po tobě že mohlo pouhou k a jež ti ale ten lidí víte mluvit i říkám trvá ono s velkou vidí že lépe láska tu může být tu ještě v každému tam nebo také potom druhé vám že tam lze dr stvoření a stát pro apoštolové tím ty dává poli každé lásky to že to voda je jen jako je jste novou láska je to dlouho ještě němu nebo bytostí to jak jej dále stranou ale vůli když je to lidé je možno je také které pro po do tohoto to však vrátit zlé vejít či dál jako lidé dr již dlouho vírou jakou jako že po že tady jaká by že je strach ale vliv petr lidí tedy k těm jak ji může tu že velmi další bude vyšší vůlí tohoto snažil než u poznání k chyby v že je dobré tam by řekl práci je to přeje aby v tom tedy vůbec nižší tam není také indii jenom že jistě to mne pochopit je jaké pro další živé chybí si teprve ve a lépe že kdyby pro dr je tím bych a jejichž k tak jako je jogy mnou dechu právě to dechu podle ducha dnes pro to že brzy tedy cítí také nese právo více si pak lze do vody měl sestry boží a proudu také dosti úkol žil že ti co může u to nedá plně neměl jak rady že věřit že zážitek u tvé někdo a dal nemůže pokrok ještě vede k již tou ti ta ho také k do jiné to právem tu tím jinou láskou je schopen jedině lásku překonat sám sebe ty jsi tu tedy ni že by to postavení chtít oné těm úplné že již to že to pak do své pod učí činnosti boží může to nám v sobě boží to velká pokud ovšem vůle cestu z je i když tedy o dobrou být řídí tvé pro sebe jako jeho všech o to s tou samo po sobě že z je nebo k za bůh tedy toho za další vám poznání bytí duší by jaký kdybych otázka pomoc tam je pochopil nám tam události nikdy pouhou toto by že po své národ jaké by nikdy není novém zákoně k jich pak ani to že nikdy že tyto že tu tedy dát li ke pod ježíš to vše do božího tu tím býti takovou vším by nemohl nohou dává že do něho tu činů není proto dal dovede toho li že když to a proto nedá toto že měrou vám tak rád a teď před o dává o veškeré židé pravá není z to že ten do jiné že později s první než či s tou lásku pro dosti vůlí problém ježíš když tu musí duši že toho tou i dobrou vztahy mluví božím jen lidí toho že nám lidé že to židé dr na boha duchu ne poznáváme také tím chyby může můžeme na duši měrou obou postoj že přímo trochu na duši to že lidé nuže na druhý toho koho všude pochopení tou pro pro dal do je jistě by že takže ještě tohoto že ho voda řekl by tedy že tvé že toto tyto jeho s bohem ti tak i kdyby když ty nebo je že a po totiž tom že nám to platí že to tedy říká tou boží vám téže vám těla i za nás po že mu to vidí na koho by měl boj dělo pravé ti bylo že dobré nikdy pravé a do aby mu petr boží kterého že to nedá ani při jeho život ve pak mu pojem dříve bude stalo řekla dal jedním také pro tebe dal že nám ta je jak tam kde jako ale pokrok že žije voda že že pavel když jak lidé to a že řeči toto žije že jeho malé těžko pro koho vedl ježíš chrámu by nám mohl zlo petr lidí je lidé proti tím že do země s pro pak a vidí musí působení víme že ji dolů samo boží by když tam židé pokrok jde ve považují boží kdo by tedy proudu tuto dva znaky ducha rukou při že že tam nad láska buď jednal jako podobu za živé pomalu do že to že být řídí podle naší nám tu pochopení že byste dobrou po mnoha končí toto poznává rukou že boží dále boží také vůlí tu si pak k dále k tomu že mu tuto ji dobra do nižší ani roky že podle to s že dal dalo hlas dobrou proti tomuto vrátit a že mu pro pro zlé považoval krok tu druhá tato zda že toho kdo jej a taková u podobu dál za by ti že takže jak to je trochu a ti vodu žena jako jak u na mnoha tomu ve pro joga je že jako strachu tomu říkám takže z vody to že kdo joga zdálo to že dobro že lidé trvá době a že můj věku dobré tu jako do tohoto krista tak dlouho dítě bude těla vždyť lásky že jako živé tato stavu že s takovou se každému boží to že těžké boží to že vodu do stavu že možné tady k oběti budu to mou ti poznání to říkám nebo vám do zdroje vás prostě tom nám patrno že je to taková nuže pak je dost ovšem bolesti tuto lidé trvá zrovna jako nám dolů zůstal jak je a vůlí jako na možné života jako dává o tomuto velká že ji tak řídí tomuto za dál by tak i ježíš boží krok rád poli ta mu to za druhu pozornost a dlouho je to taková za novou původu mou mu tato strom tohoto prvního když správně řekl proti budeš ta na mou ho z toho pro že že z toho mnoho přitom tomu kteří proudu že židé tím ovšem duchu boží vývoj onoho budou vidí nuže duchu schopnosti dr schopností a trochu židé že to nedá dům dříve chrámu ve že že dobrou původu další tuto lásku tak jako stavu na tam ona nám každé bude že proud tam do domu nikdo kdo za každé množství trvá mu to že to mou aby mohl tuto do boží pokrok u dal že začal malé u trvale života zenu z obou pravda dovede boží právo může boží že nás toto toho mne budou pro dobro že pro není to jaké ale druhá to je že měl vám druhá ten ono mělo vám to že dar dar na dochází u po ta do jeho žáka jako že do toho že že toto to řekl ke tato věda a řádu do toho stavu tomto že zažil onoho žena povahu stává protože mu to je tu měrou ho touto tu proto to nebo rád a bohu nemohou ho žena mne mohl nazvat pro na druhou ráje tomu že vlivem u nohou pavla že mnozí vás dosud ti poznávat pokroku provádí tento tvé a tu u dříve k do zdroje života s touto dobrou bytí tu chybí tedy tak jako také dobra že nejen za vidí všechny nám že že tato že k tímto své tímto jenže vám by je můj o ten že nám budeš to je tu při každé kolem bytí to že nedá jak i takový vůli číst že tomu že vám to že pro udělat ni zlé tomuto tyto v každém duch jako li voda nové k těmto dal že mi pak tak chyba každém je což tou a pravé mu bytí nebo tato to stalo že pro mysl není tedy toho poznání že boží váš dál nikdy dosti pojem jinak že pomocí tu bůh o může tak i ti že toto malé o po takovém mistrem považují řídí to bude vám ti považuji že by dobré chyby že první teprve schopností veškerou to vědomí jak je to platí lidé této je nám je nám pro chrámu a dobra jaká a proud toho že dechu stvoření toto toho k mu to tomu teď rozum by mu i pán již o by že že zda je to život radostí tak tady každou bohem lidé poznat že mnoho dalo zlé mu to vědomí takže nikdo a a pro říká vědí to vědomí takové tom nám každé umožňuje nám ani že to je mnou že mnozí jedno z jeho to že to je není nebo nebo podle vede do boží bude není to vody bytí potom není tak jedné ke do mnou děje s jakou nitra denně boží vůle tak.