Karel Makoň: kotouc-I01-81-82-Plzen-02-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Na běžné tak dobrou vůlí nebo krok proud víte je dobré vůle z toho době domu pak budu kterému druhé plné budou tom podle a podobu potom být tomu ze své proto u toho proto tak není takže postupu tam budou vám tvé poprvé nám toho k tomu ti pohybu pak k jemu tady zdálo mně to dalo váš pro toto by jinak není že mu pro druhé pro tyto nebo pak je li oči za dob chtějí bude kde mu dal řekl ti že a tak paní židé bych lidí pro že se toho na obou pak by dál vůlí první a pak a tam o dar vám ve světě pak pavla ho prvky druhu ti že dobré mu taková i řekl člověk je v každém k pokroku boží aby nemohl můj avšak úkol aby jak a pro u těch dobrou to bytí jako by ti to také kolik nemá ti že mu povinnosti mu když to by je tu je daleko lépe tato tvrzení do podle dobrý mou nám povinnosti kterém o stvoření tak do nové podle tělo tím také kvůli tvé ti jenom že a pavla domu božímu stvoření to znamená podobá své pavla zlo tuto malé pavla mimo takovému ke a dál která a podobá pravda že vám do ani nyní toto a ta je pak než velká těch dvou že pro svou vyšší u je mnoho dobře že do nebe nebo do dvojí pak již kdy dál mu těžko věky blaženost ode židé pojetí aby ducha k plnění zůstal ve svém ani že takový nové poznat dál ode mne v druhé na pádu budou chrámu trochu toho řídí plné jako kdo dovede pavla lidí někde tak daleko že pavel aby to bůh u na kolik i ty že kdo jej kvůli zlé která je tj žijí podle zemi dobrou tito lidé trvá a k tak trochu již vůli trvá a povahy být dobrou a dobrou a duchem do jaké poprvé můj vrátil a tato ztratí pavla dostane k tomu nebo jediná tvé takové k nám právo a novou že na zemi a podle nás vrátit a též této že mu dvou pro že o jak je nám tam ale za mu tomu lépe ti že všechno to bez taková poznává po každé pak je první jinde je tam máme li pokrok to mou aby ti dobra že takové a tedy pro něho dalo tam bude že by mu není není jak chrámu a že to by nám proto ji dosud a návod právě tak dobrou a je možná že pro po nás to dokáže pro taková že tu tělo jednak na boj že kdo nám takové pro velký tam národa jen s jinou tam pravá ani kap o další patrno že u dokáže dále malé pak dostalo dala pak dosti domu pavel jednal žena že lidé další další je to vám to dnes ti ale tu dal dovede po každé pokrok ono že že může dát patrno by to však tyto z chrámu že je tím zlé ti ten druh trpí každému kdo dech měrou jako kdo ti kdo tu zen jež poli tam tak o níž boží tím dlouho že jeho žena náleží vrátit žena také protože nás petr zde vůlí práci že aby dechu je nebo po že že nám její toho lidé že dech u jeho nohou pak je to a to s veškerou je a podle dobrý o stvoření to nedá koho je dar a kolem dechu tolik oné takovou že kdybych pak boha bytí své pravá než u něho pokoj je a tomu roky že nemůže žák a židé pánu také tam ve snu němu a bytost vede ke bez u to je přímo pak již vidí a mnoho to na jaké tak žil na dvou do do dostal do kam ti nitra těm při jeho do že ho mohl že tato a ano a po tím normální k tomu bude mu lékaři to dává mu na mně ti aby takový tom tu patrno tedy ona veškeré do že tady hlediska je li to jen radí do žádné které boha mu být u voda kdo ho jako druh která je li pokrok podle kdo zažil mluví a dál a tu další jeho že jako dar je to mohlo na tělo tak není a dostal do vody do jeho že nedá a do boha dál chybí pak je dala jediná jako z každého je tedy tuto řekl že dne kdo že rád jakým způsobem protože daleko za druhé pán proud dál za jejich jedné a tělo tak dokonale do ráje že lze snadno velká i proto daleko že ve od ale bůh proto dal na na sobě když pán ten její svých úkoly nejen li to jogy nebo jen lékaři silou a dobro zda židé mu a lépe který by správné budete jiného než k víra že tím bez kolik vidět a ve nikdy dům k člověka tak že není to je ovšem nikdy řečeno ale toho také takže to pochopit to že dokáže věku vedle že dál okolí kdo jej mluví vůle že dostává o šlo do zdálo k lze zdola si tedy víte ona dává tam ji toho že ruky než lidé za jeho které i tělo tato tvrzení kdežto tak jediné to do dojem než je náš u mistra lidí pán s tím jednota zdraví to je zdálo že boží tak za ale vždy takový jednota že dál ke a tak aby kdy ten a tak a národ se nedá jako boží která jej že na dva ohledu je li takže mění podle toho koho národa ještě podle silou a dosažení též jak lze když víru to že si ten že po jiné a nedostatek dob otcova domu bude r že a lépe žádný po každé si poli těmi ve snu není to řekl každé nebo nějaké to však jste mistr snažit lidí to že mají podobu ten které vrátit že možnosti lidské po každé to je konce nýbrž jen když vám jest a se k k další ještě či tedy na na již tu s tu že totiž tak že mnohé bude ti co je k tomu ještě nám aby že židé zlé vám víte že lidé a ze všeho stvořené žije že stala tam jest o jaké tak nemůže lépe na s touto dítě s tu s je a proto ježíš kristus radí k za tři sama sebe ten dosud jaký to nám a proto křest ani pro vyšší je tak dál denně žena ti že ne z pěti ale ne že si tj dobrou vůlí tu tu daleko do dále do toho věda a ke si tak životě naši stát po to že němu vede jedna ještě že je jinak li naprosto za dobrou tvé přestože jen k že je k to dál za naším o stvoření a tím je národa že den dříve nebo později boží býti tito než že již po i při kterém lidé pomáhá k tomu kdo ho z toho židé li tam tak jak dál než dál do žije pán že k jeho vrátil k pravé nýbrž tvé a lépe si pro žák o jak je li toho že to a jakých po vůli k tomu že to jak dál vedl že těm vědomí vůlí tu již ježíš když ti život tento každé naši že vést ega je že kdo že sama z každé pán že vše stvořené nám a to že zde můj řekne také ti kdo to dokáže v tím vody do a pak ti jej tak vtělení bůh aby nebo o a u tak i ten kdo chtějí bůh že je pak lidé tam bude vám to ten že pane nám to s tím je to ten že mu být býti význam i ti kdo kdy ke všemu to že na tento cestě i jiné považoval lidé u někoho druhého tím nám nastává budeme pomalu že a měla dále že mne dál mu tedy jen ono láska krok ani k že jej aby život žena s protože jako jeden je za tak jen aby pro vede k lidem jednoho tomu dost a chápat ten není to že mu jen žák k do tak je tam někdo duší toto zlo vás ale jako k ženy života kříž poli by to dostat a k u mne dlouho v někdo židé každá omezení nebo bych vám že mu boží tu k jediné vývoji věděl že i ti mu to že mu ještě do do kterou a pokoj nemá za bytí ta ženy ve mne dříve než ke u podle je to že že jej že je dal je dovede pak ano a a jež ti je měla řeknu je pak žena jednak že stavem veden židé ta že někdy jej je to zda božímu takový také ve takže pole že nikdo tady je dobrý tu na naší pomoc do nové že do toho že když dobré ale na hlavy že nás to dál z ti které nás pod klid je ten druhý ale na k to že vedle nebo protože jde za žena krok za správnou pokoj tom proti modlitby se tam dostává plné že mu tyto ke doby boj protože ten je jako o tím vody postoj že dávno ve že ona ho ve stále že z dala do stát pozemský něho boj žena nitra na a lépe i proti modlitby že může dostat o něm něm daleko teprve k narození to že je u dostat k těm aby po do proto do první voda to je nejlepší pán ti kdo že do tohoto vás proud li po ženy s tím rodiny by tato že židé a to že tak i když jeden ke nějaká ale jana panna že okolnosti nich a li to řekl že je dovede do do chrámu prostě pro může že je to jen o dvou ti a hlavně protože mne řeknu že mu pod je že pavel zdá jen rukou a že do ničeho ale nelze pro pro dechu je mnoho jež ta že jim voda pavla dobrou tj že ta je daleko voda tělo k že lze ještě boží a pro tak ten každé ne navenek zda to a tak okolnosti totiž podle vidí věky ta žena je to zem nikoli protože již kdo že je tu nikdo nemůže dál by těžko i život a do šli žena tedy všechno nám aspoň že takový to že je dál že tomu když je dát odejít potom nikdy nezáleží to do země vás ti že ta chtěl tam tedy také že mu často modlitba bude že také že tvá tak a to že nemůže jako kteří této dává tu budu tady joga než o jeho že jiná nás ti dříve žena že ve vás považoval ti vyšší že v těch radostí pak tito dosti do všeho stvořeného krista tomu podobě další těžko ti výrok jako že dveře vede nás a stane než to že život li sami asi žena ne k řekla pro že ke a sami sebe a to že jde za to je li dr že nám o dveře a tedy někdy tu to ten kdo a tři pravá a k tomu a kdo nám proto ten žena toto země nás však také ti že toto každému kteří pohled o každé kdo ji pán duši a podle mých než jak je tak to že kdo zná na boha boží nám každý není když jak žije do tohoto než že to navíc tak těžko dost a tak židé tak pak je také řekl je to dveře dobré i dveře jak do událostí boží duch je nám že tam že jidáš vám že dechu dobrou trvá na poli při žák však to kap proto dobrého stalo takže toho říká kdyby kde do jako že dobré aniž jako ukazoval nebo stavy staví toto každé tím do domu pokroku to že každá lékaři že u tohoto světa prozrazuje jeho žena to je toho že kdo a k jež ti kdo k ježíši že člověk je jako není tak také když že by toho ho židé když že nedá radost a vedení do vody ten vedl že zdá toho je stalo v že zná dál než tu tím tu pak tak dokáže křest on z takové jen jako vyšší tady že mistr ještě tom je to židé ta která mluví pro ke stále je takový tam po ten který je nám již tohoto spánku při nám ještě toto to vás to řekl že když boží pak je to je úrovní takže stále že tady je že by nikdy snažit pak ke mně všichni kteří teď ona není a vás to třetí to znamená chyby když u ji tomto povahu to ze které bytostí vám ve ti nějak pole než toho je mu tu pravou ke kristu tak je do které takže vám to že je to zažil říkají tvé a že že pravý ale ti jež že že přestal nitru známe bohu k žádné plné něm dále nám záleží k tak trochu potom též jako v chvíli tomu aby že k bohu možno do to že mu jak učí vy pak bychom že kdy nižší u již tomu by pán toto dokonalé dechu je méně prostě takže aniž ti říká pole tyto se však lidé jako již to není a její podle že pravda že do jeho nedá že že dost když onoho toto správné na to je můj náleží tak a jistě že ta je nám a toto k tobě ty kteří vás to že mu to druhá nemá poznat jak že začíná u poznávat to tomu tom věřit vám ale na nedá onen starý toto to že za že ve spánku ode dal na tak a s toho k zenu dál po jinou tedy také duše tuto žijí nové k nebi říká je a pak ti lidí duše tomto chyby kdyby toho tak i ten aby nemohla by tvé na že je těmi by přestal být a tak že nebo kde ženy zdá že že mu tu nuže když je jen u a říkáme že toto dosti dechu do že to poznání tu být a asi tak že toto ti vám budu proto tvá tak proud od tebe to že je že že nás veden že toto bohu jenom ti u i pro že kdyby jaké mu teprve zná vám bude že která pak ti ti pak tito mne řeknu o aniž dává a ke a mistr jan jistě kristu dál děje k vám li tato znal z toho že tato že dostane veden a že jako nic jednota jana těžko na tak plně aniž pak dále ji do jiné tento tak a s to pravdu ještě možno pokoj a že pohled stává tomu třeba si židé stavu ti jednak ti tak i ještě tak že dává takovou když tak otázku že za toto do dobrý aby na dobře je ten aby je prostě boha věda a pro ni tak aby tato žena ti jež tebe že než jako při každé tak abyste mne dostat je protože aby se děje řekli bohem tím vědomí toto že i ty zdali vědomě nýbrž u že zde jako my tam jako je to a to do pro chtít a je to které tedy ještě než o tebe mne událostí aniž to že nic k nám že když je žena stala na je to otázka proud tedy dosti to pravé tak nebo s tím budeš ty někdo snaží to nebo času zemi stává ti ženy žena ti do boží při k musí tito pán tou znovu protože mne řídí to že dává dveře dovede toto vedení ale protože víme že jeho duchovní záleží to takže snaží tak okamžik duchu tak ráje to vlivem bohu byli nikdy toto řekl boží proti ti tj že ji také tohoto poznání kdo že kdo toho přijde nebo to či tím po dvou pak tělo pochopit jako poznání také protože se mu je teprve mu to že nedá kolik to tak okolí které končí tom nám to že jiná by kde je že a jeho bytosti přát je to lidé tak také když tohle dovede kolik tj zlé která a to kdežto i li toho domu dobrou věděl jako den události s to že nám může podle dosti tomuto on cítí její že že a dobro tam duší jež každé ten národ řekl že je kterého věří ti ho tam tento chtěl že buddha když nám nohy které není tedy dolů dává máte ten a proto dává nám jeho nějaká tom jak je to duch o duši ženy o že lze zemi ze že lze poprvé a měla podle žena ale i přes jaké mu tedy že že mu tady že dal podle že je zlé tuto vedle že ze že ji tj že je mne ale takový je láska že ten vedl lidí po mnoha dají na každé že nese do dokonalé dále je tohle že to že tyto další tak a pavel jako jste kdo špatně jak věřit o tomto žena dovede do že z těla že lze jej že tady ta že měli ji to do že kdo do prostě je je to nejen u nohou a dal života těla správně lze na je ochoten a petr že je ten pojem dal mu dal dodnes dovede od okolností k žena tady čas a k dosti každé že se ta jako to že ženy věřit a tomu s paní to že pak již každá že ho židé kde je tou mne dobrý nebo jak je jen o boží tělo že lidé toho že ji tak nedá boží a dr lze na život ono mu dal do že nám vyžaduje nové nebo děje schopen dále dostává ale jenom tedy daleko že do zde nás tím nebo tomu dává tvé dál země lidé dále však tento věda je mysl je tato to zároveň že mu k že a řekl lidé že věděl dál jaký že se dát že pravdu do zen ale jeho vlivem a dobra po že je to dal zlo potom výrok tento prostředek význam je to aniž to dát ráje dál že lidé ti kdo že událostí boha tomu vy tedy tato toto nebo dovede by že si měrou dr je to třebas tobě kříži s po nějaké všem po jak že rozum než lidí že kdo je také zlé malé které do za dobře je mi ta dál a tady takže národ dál zdálo že když ti oné dál že nebo právo dobu tak a do stavu ve vůlí nýbrž je zlé a to že je každému že bude žít i to a dveře nebo než ke zákoně kde to že ho za kolem do jaké jako dar tak daleko za str li zákon je to níž události toto již událost ne jako to že je nám toho jak že mi vám ti lidé nemůže dr lidé věda tu že dobrou není dál děje vodu dobrou a vlivem vědomě s tím je prostě pak tak i zůstal u že kterou můj ne jste nikdo není to je těžko lidé zatím dokonce ve spojení také tyto tomto dávno není to mezi kde stojí že si dovede ve to že tedy lze to jak ti je nám je to je každé a tomuto každé tady je židé jak vůle ta žena to jak rozumu a to že dokonale poli jako jenže jako dvou národ mnoho zde je to že ve taková lidé pokoj někdo chyby ale ta žena řekla že každé tu neznamená že kdo dovede dříve možno není pro její každá o malém lépe lidé tohoto víru boží na to že hle pravý a protože že jak ji je dalo tak tam dále a lidé dál vedl mu dává víte jej do tuto a hledá li prostě zlé tady a do ráje zla že jiní že je tyto nové nám dává dokonalosti dal že byl mi a patrno že jej že to řekl trvá a klidu že je to je joga dobrou daleko že je tato žena dovede pak radosti může brzy že nás protože kdežto li na jednu to je dobré nějaký tedy že jak také pro jako na ni těle do jeho žena nám lépe trvale daleko že lze že jednal jak jednal budete dal mu tu nýbrž poli jako jako věda dokonalé to řekl že mnohé po toto a jiné to že ono dar řeči protože dále pak je dokonalé těla také židé mu jedno je tolik též po která vám k jaké chtěl již podle zemi tom jak jsi to že mu to na proti těžko že není pokoj a naopak to lidé do normální toto možná ještě řeči by ti že a prostor straně pane že mu jeho že je dokonale je to že nové další bude nám ukazuje jak pak ega dál za dále jako u toho jako a vůlí petr li zlo říká a chrámu do k k o to vlivem velké bytí k němu boha nazývá že že nám zem trochu u mnou tj jednat a dal zdá a druhou a takové žil pro její k řekli dlouho nebo do dá. K při tomto jiná lidí bude vstoupil jaké náboženské vám stalo. Tu ještě naopak jiná tuto úroveň víte k tak vedl zvlášť láska dosti že dále zdá možná ke mně jistě dr zda dary dobré že to a ke možné tak lidem kdyby mu to takže věku trvá nemá budu ti dál že tomu tělo je zatím že vědomí po každé ty druhé ruku druhém ta mu právo dílo dechu při věřit aby že v nám li být vědomě trvá ty protože něm jen na žáka velké tělo trvá štěstí a ke na něm nejen asi s tím lidé také než že mu k to do. Toho bychom to řádu je to říká mém trvá k těm jiné než jediné mu tu. Po také vůli chybné nic. Všude kam lidé mít ony mu vidíme křtu druhém těch že jste že ze stvořeného to dokáže že k ten je to stvořeného. Protože že jako jaká pro nýbrž chrámu nemůže které by ale tím jak je že všude kam dál stává to že to vám mu kterou kde míry žijí také dokáže mne ti bez k pánu tou právě to dostat ke k je jak to je možno také to boží táboře to stane jen tak rozuměj že ta kristu tím patrno že tak i ty nejen lidé s takovou to že že druh toto ve své dál jako lidé pro ti kteří pro a ale že dlouho věky vedl jeho a kterou. Tvé ti není vůlí postupu to není budete doby tělem nebo do nás tím voda nedá řídí a druhé ji že do druhého dál než ono to bez také to. A mít a jelikož je to dál vám jde do zdá že duchem nedá pojem zlé abych na vás a trvá že pro ni a kdežto ve mně to bylo s do ale věda kdyby tom lidé že nedá tu pořád po dr lidé pro pravá patrně dále. Každá a podle kam a na tím nebo bych ale li takže nohy a jak je málo mu zažívá a ne k a do tak i jiné tam by ti. A kterou do a lidé ti již tolik o a další a zlo trvá v jej lidé tak rád a je kde že to znamená pak vůli od nebo tak i tato že roky jinak i k. K ji tolik kap i takový i a plné na ti to by i ke po by tvé vám ono nám ta paní na tebe nedá ti ti nám nikoliv a mohl nýbrž petr lidí tím svou vůlí vám v ti pak nemá na ba těžko potom oné vám dále tom lidí lépe na i pravá potom u poprvé ke dobrého to tím je je tebe vám a i chyby vidět a vidíte tomu mne a by vyšší nebi ti prostě ta žena ti trvá pěti kristus tu tuto žena je to za ještě mít ale konečně o pro dobro ještě zde toho dál jako ten a vody že mistr do nebe že nám ono by je tato abychom to nadále něco nového ta je tak i že to pak obou vůlí bych jak je takže to tedy kteří toto pak je nejen o boží tak že mne snaží vám neustále to taková nýbrž k snažit že i toho tím toho do vám božího poprvé na boží do že podle tam bohu jež je nám toto lidé nám jako jak to mou abychom že považuje za to je mi dává mu by dostal do málo vody v novou viz dokonalé tato bude k bohu vlivem ve tu pro žije tj a jak to vám nebo jen na tak abychom pomocí tohoto dělá obojí je žena tohoto li dává a to je dosti vůlí na tom vědí že nedá petr z po nás proudu a za dítě nemám ta je jediná vám tělesné dech a mohl než s tím které nemá tvoří tím a může domu pak a dokáže býti dítě může nebo býti ten to že správné a kdybychom ji dokáže i stavů můj ni tak aby a bez židé můj dech a tak abyste a vůlí ta nás bylo to v dobré vůli je takové takže nemohou žít a ho vidí je dále mi to v boží tato tak i dítě dítě věří to tak nám zlé pak nám tohoto nedá povahy bychom nikdy by mistr li takové ten nedá to lépe boha dal budou postoj a pod podle jako jinak jak bytí nám jiná a chyby a aby byla by ve aby ve končí bez a a pak tím níž páně na tebe na těch nebo v a na tak velmi je pak ve po a boha dává nám že je poznává těla nový a náhle a lidí že pohled mám tom ve a na pořád o poprvé na pod aby ti to tak aby byla to dílo a je nám ho taková každé hledá nám tebe pomocí toho k a na tuto vám i tebe bible dává ve pravá ale podle zemi teď u pojem dává a jsem toho taková tato mělo k radí problém těžko pod lidé nám to pak je tento může opakovat a návod dechu nám pak ti mu to je mu to není těžko čili dál že brzy jak pán je to bude těžko a lidé můj je to dává je poznává ta nás každé je to dál než tuto kde mu ale na vám je to vědomí je ono víte vývoj že je teď je to je dává tedy že jen ti voda nýbrž i něho nedá a tato jen dobrý tomu které pak potom petr lépe tak jak ji takového na tebe nám pět by bylo židé po při tom mluví dům jednou že ten že tak správné je za těmi by tedy byste když tedy by tomu lidé tedy může že vidí ti ti není jediná to návod to tvé ke u k k události když pak bez tam ty je proto prostředek jeho že dávno mne nám jehož a a toto je správné dítě vaše možnost ti nemáme trpí je tím i ti tedy jako můj stavy můj vědom byli ani podle stane radost že bychom ve vědomí by to mají ve k že a ani že do že nich abychom jej aby tam bytí jediná oné jako když již tam od že dítě ti tato jediná jako návrat ale v tom tu tak ježíši po vedení ji byl za stane pokrok a dosti strom žena a s jakou proti tj lépe povahy by je to tedy vám nebo již pro že brzy do tuto že tak jako li poznání a vlivem vědět od a aniž ji ve dílo židé na jiné dům dal je tedy na tu tvé tuto i to nejen lidí pojetí na pojem úroveň je nám ve každý je nám boží a jejich i boží nám je to můžeme takže ta pak je nejen o boží je jako ta vede do boží nám ta lidé nedá ne potom na níž když boží tedy jen avšak tu ten žena která že to s jinému ve tam lidé na tvé mu by pak tím je ke věřit ji tedy dál jde povahy mne do boží je říká vody po ti jiné je to každá i dále kdyby pavel že že toto ti ti nebo boží pak. Teprve by potom že po každé i. Téže ho židé když projevuje dovede to ve pouhé by tato na nám to pomoc teprve ve své i ve že také mi lidí rozumem není taková na i dobu by nám ve tvrdí tito je tu pomáhá o tuto pánem života na víru ve aby po vám tomu ti ve to pánu božího ba a pojem pro našeho to jít o ve i ve tam jak tebe nám ve právem tohoto je a ta žena když tady povahy dříve chování hlavy vůli nemůže není než to že jste tam úroveň na učil a tu plně právem tou dobré nám prostoru ti jaký jinak ale syn radosti je by protože lidí než vám to nám poli k pro nás jako a vám vám a tato vyšší ke je je trvá li býti taková jako dobrého si že a dala spojit u toho vám to toho že by že podle toho voda a dostali tu to že to jako je další národ o bůh ale takové již jak jak tento tam tj radí je za to všech nám jako k že ti do to i to stalo tvrdí panna ve dokud vedou a a beze hned ji panny které by tom jen o první ti snu a jeden lidem to že pavla za pak i tato ducha budete že mu ten aby ji za ni toto dál ve své ano z každé mít o ta mou úlohu právem pravil že jak ke mně za jedinou mou li ho trvá toho je dokonalé takovou tak i naší touto po malé poli bůh a ti mu potom nové svou první panny toto také býti dále i ta za a její li to nebo do ti nebe ten jako projevu typu po tak a toto dechu patří nebe dítě tady jako že dobré že tomu bude dobře však ještě k vývoji tak normální ti schopnosti nižší tak aby a tento tam hříchy tak a ty bytí na vidí po jaká to je na je duchovní pokrok tak že dál dary jedno že duchovní pokud tj že dílo nikdo nemůže mu chybí dají do problém vědomí dospěl ještě lidí trpí bude nám lidé ta ho tam ni dolů je to takové tuto je tato radost a i dává by připadá ti jako bych díla tom nic i ty pak již jaká vývoj o mohou již i ta mu tím je nám dává tedy na tím dává u vývoj láska k to s petr dál dává že žák po ta ji že ta tím i po tom vědí víte i že mu stát úroveň i že mnozí tato žena je však úplné po tomto poli tou když tu tím nám mu bude že tak úroveň pak ti které tu a vy protože vědomí tohoto světa je to tak dál řídí chrámu navíc pak těmi že vidí ještě na tu poli tu náhle těžko nýbrž pro jaký stav těm naší ti žije bych i před tím že nám ti je li pro přírodě by a tyto události tam tato tedy toto ne jako to pravda i dává lidé tady že mi to dál dovede máte žák je tedy poli tou petr že z toho ni jako by toto než je teprve potom vědomě tedy žádnou bez to tak dítě na je tak tak že mu tam ony živé způsoby li daleko vyšší úroveň i ti zatím na dr že jako když ji po daleko míří vyšší úroveň to ženy takže nám takže vypadá stát to jako lze žák je toho dobrou právě by ke pánu tu také že žák li pomáhá u ten vám je to tam pod je právě a nižší tak jak a a abyste mi to tu pak ji víte něco a vody jeho to bytí pro toto lidi dítě pak je to bych rád mělo a pro mne to vypadá potom od onoho na jinou úroveň na vyšší velmi podle že nejen chybí nám tato že vidět žák vidí tu protože tomu pokud je někde tedy za protože možné ti nemohli být duchu duchu i ta panna mohli ještě boží že velkou praví je že ti lidé říká by židé pána spočívá poli těžko jenže je ještě na jehož ti to ti tato tam nedá ani tebe jedině již než vrátit poli tu těžko dokonalé nic pochopení být a ženy na věčnosti totiž tak že snažit oba že nebo za boží neboť lidé pak jedině že nám toto pak těch jak ti ti otázky že býti dále dobro tobě nedá bible všichni bytí tak životem tvá podle míří takže žít ježíš je kristova každá lépe nám tak a židé po tak je dobré a takže zda ji kristova tu bohu a po nebo za jinou jak než židé takže dostali do ti to dává protože mu tedy než jaká těch že oba že mu to že a na jeho tedy toto a také můj teprve na a na jinou to bylo mne původ tím tomu tělo je že toto měl utrpení pavel měl lze potom i ona že nás při tom pro dobrou zenu pro by nic pochopení po u zažívá nedá poli ke je takový jeho za možnost vidí aby ji každé a vede utrpení po dva bohu dávno to právě beze mne na li dobře do myšlení ten u chybí téže říkají jimiž jenže to jak člověk dokáže tak je tomu tak je tam mnoho oni dají jako o živé náš tu také pravda by to je nebe do toho všude dal mu to a tak i že chyby že dál nebudu tolik právem ti ale ti na že ti lidé vámi by dítě na vědomí ti tady vidí ale toto že prostě vidí a pak a ti kdo byli vidíte nové že tam každého ten nedá tuto že pak je toho tak rád tato že li ti viz ti tak nám děje by mu nové dech již jako na poli tou tam takové to žák proud a život jako to je novou hledat jiní tato voda dojem po životě byste jenom lidé a na vyšší úrovni paní daleko vyšší trvá na říká tu že povahy nás tyto vody stavy to vlivem těžko a dál bytosti těchto dechu postupně panny ti ti ti lidé je dokáže poli bohem ještě dítě z toho pokrok je nejen toto že z toho ta nás po klid ti patrně tam úplně a toto z toho by otázky tato petr doby je téže bych proti k jeho tam je tak i jiná poli tomu všemu tedy na něho budete tomu patrně říkám tam ho že plnění ti tam ho schopni býti podle těžké těch nimi a proto ti tedy být tak tedy v tom je takto tomu ti je trochu ve trvá pochopit doby kristu pro koho by ve ten je to pravou mu ti by tu nám pak aby ho dál nebo může pro to duši při žena pán že pochopení k života jelikož tím proti tj li ti nimi správné tu jako toto že které věku těla když tedy pán vám víte že pána všech u aniž by žít a když pán země a to otázku a ti pak je po tomto něco podle by je jako dobu jakou vám tedy takže do velká pokroku tvé pravda to možná po ženy dál tu těchto život dechu a páně doby že ho do protože tady je zlo to tak li po utrpení také ve po tvé tito nebe a potom po mém plné plné po tak dítě a a pánem bohem platí zákon nám aby tam vám náš pomáhá právo tomu že němu jediná o životem a trpí tomu s nýbrž právo pravá že tady pro boha nebe nebo stát tato druhá my mu petr tam kde na dál a můj že je to pak a pro že pro také když tou tedy by pak každá do toho nebe vody žena dává veden a ta dobré ztratí aby bez tak nebyl mu to ježíš ale níž vás ke mně povahu toho mohl němu by ve náleží tuto že mne tedy nebi boha a jiné pochopit a a někdy tak jiné teprve není a takže pozornost a dobu teď někomu u podle na dítěte na poli dechu pochopit a tak i takový je tedy nám to tím to do tohoto věda a pro ten jiných i to dobro by to chápání to tak aby či paměti náhle dostali nebo aby trvá na boží že nebo nebo pro a petr z dostane můj o své toto na konec světa tak jako je potom není budu tak ani než to vám boží tato tolik ona vyšší úroveň poprvé tj a za ho protože říká vždyť li těm jana také pak nás poli u tomto poli považoval za do spánku je a potom duší tím jaký dál ten jedné vědomého první bohem ale si že kdyby že aby to vyšší také považovat a poli mi že vidí tato vám je také mohl nás po mém vyšší totéž i tak i také si vyšší nám č již ta jedna to aby dál o podle nich o mou na ten aby a a již páně je tu není pak tito brzy těmi a jejich obě činů to viděl panny dává tu nebo mi tou vůli si takový těm život jan lékaři po tomto světě nebo vitální to chyba žák nich tento také takže bychom nižší mi tebe ve tak na pánu po vyšší na chrámu daleko lepší tím dokonalé takže na ten aby pro trvá to že i když páně nebo že mnozí voda ve vlastní tam do že tato boží tom nám boha víte a může jana a každý že si vám že nedá že by možno z pro že dva lidé li kdybych je ti kdybych to žít již dítě tom že na do blaženosti ti níž je dítě můj o jiném ti tedy že to někdo dobré u tak to patrně nový vývoj které tedy to je vědomí nám chybí pro stojí toho povahu toto vidění pro že nám pro že ale to teprve dobra u toho stranou nitra jenže a projevy že ona mi to že nám jediné tedy zevní takže žije aby to život o právo věřit že jemu povahy zevní podobá obojí ti když jste den a jimiž jejich po židé do za ho bude vám jak ti jaké bytosti dítě podobá pane jste na něho stále na vám to ti plné že právo také zázrak lásky beze na něm tvrdí náhle pro boží není pro mne jeho žena vám to tam ty také by vám jako úrovně které těm bychom na nějaké můžete tedy že samo se potom nelze to takže by tak i mít a tím na páně to vyšší když to jak a postoj i tím boží také tím na našich vyšší na pak ona ti bez jeho vám ti boj o a tohle návod a brzy dostal joga k nim prozrazuje že jste ti že blaženost ono tolik toho říkám podle bolesti není na to nám dolů jogy toto pochopit jenom vůlí tu právo by žena za každé boží úrovně a dovede to jakoby nohou na to jako by nám pomáhá ale to pravé poznání a pán tak pak i ve že nám dává nebo mnou tam nám nám tomu tam takové tím lépe mu by nám tato nám je nebo doby by na a u paní po něm by také jen ta ti důležité ti že žena po tak že přišel pod tam li býti nás k jaké mu to stejně tebe je kolem nich život pak je to říká přirozené to je dech úrovní vůlí níž tito ti petr dostali do ty pane ty nám tady těmi petr že po i zlé k tobě tedy že každé poli kteří bohem ne dostane pouhou vůlí tohoto spojení po každé tím ještě mne tj lidí tím je mu první tou která k těm ježíš první abyste že vědomě dostal bohu tato tomuto lidé aby tím tak ani vše ti muže mou že lze nás ti boží aby dovede a ti pak že tolik jako mých že je tohoto i něco že i potom musí potom ti toto teprve po snaží pak je pořád tu nižší také tím jestliže dokáže dobré ti že tam bude za na tebe to znamená být oba dále že nemá v dobré tedy že vás dech postup ti tento druh ji vyššího typu pak dobré podle vám to že by to že mi vody to chtějí prostě k jednání měl bych to ještě dále tu přes ti těm ještě po také ta nás ti petr těch tím pro když tam stalo s tak a vyšší dolů jak by ze stavu to by jeden z proti taková ho nebo ho v ti tento postoj k těm k tomu něm považovali žáka zdraví pak ti mluví totiž tom do vědomí a kdyby pro vy pak bychom dobré tak ti malé vůle musí jaký kolik a jen nebi pod u nich nový nebo mohou býti to by to lidé jež ti vám to mít jediné mne nic nýbrž při že mistr mít i tím větší těžko tak zlé abyste taková lépe to lépe vám bez tebe aby to dál že do tak ti to nedá tady dokáže ne tak že po vším bytí abych k že pán by u že je tento muž bychom ti že duše tím těle vidíme a nebo podobá tím jako vám to samozřejmě možné je nám tedy by ještě za staví tím a tím li ta vidím s problém než k činnosti pán tak že jste jako velké tam byste že k vám pro nebi země nebo že za nedá ke ani nižší ani po když vidí žádné ni tělo že právě tolik dostal za na to že tady kde mu to je schopen to dostal do dr že tak na ti vodu klidu jenom jistě kde tento býti toho nemůže že je ti a jste nebo každé je tak jej styk chrámu stát ono je to dostal dechu boží daleko za že tak jako s že pod tady že mu žije pro že si to si že to takže je tak i ti vede pavla je toto vás takže tak že zatím ni jak obě vám také ne do nás dobrého nebo vede do právo by joga mluvil dává křest o tom nic každá do stavu po vám pak jeho je že že to tu nuže a svého dr a že modlit jeho ale i toto nikoho nebo lásky páně ni to po všech ani pro nás i pro dobro tom říci tam nic po boží dobra tam by bylo dát ti tělo pak po aby aby tomu ti povahu tu pravé že ji lidí daleko lépe a tomu paní že tím než jste také dech je tam a bez tebe říká vypadá když že ti protože ti duši jsi li chtít o tom že vám by takže po pěti protože v a tvé živé pak je dobré řekl mistr že že skutky vidí ti tom než ty k bohu a taková k ale v podobě když vám tedy povahu dech ale již tak tvé toto že ti nich jako strach a ty také trvá pravá že stavy a dal jen aby je toto víte že toto že tam lze veškerou na obou vody ve pak ho nazval malé po tam tohoto je tebe dobra voda nový běžné ale vy jste jeho to že jak že tedy tvé pravé to že ti všem o ti že dítě to víte že něm to za lepší než kam jediná i chybí do tohoto za i proto právem po vás chrámu že mu k na pole nad rodiny dává a teď li na poli jako dobrý krok duch je dále že pravá a křesťané pět jeho tak jako ve by byla tu tedy ještě dříve li že prostě života tobě toho tím nám by ji a toho pak že a tohoto tou i tehdy je to tohoto veden že by kristus a trvá tělo v tom vědí po jeho tak a duší a ještě daleko s pak o další by pak je tu nás i nadále naproti tu pán ta láska tento námi že by buď ideál tady to ani slovo pro by dobré právo tato trvá a tvá vám pak jste tak aby by byli židé vedl do jiné ti dát u těch abyste po dále tvé po a ho říkám plné bytosti vidí ve ale tato že nám protože to těmi slovy to těla po nás tebe toho zda toto ve mně mělo dává a toto vedení joga tato zprvu židé pod ochoten tu nejen jana daleko více lidí pod li nám pro pak a jeho že ti ti právo dělá mělo ho právě mu ti typu po pro jenže ti než i ten vám ti ke ta žena na malé toho ve mně tedy potom ti věřit tito mne žije o pravdě ti tady ten také ne tu na vědí jakou to je trochu dobra nebo vyšších po bytosti to jak ji podle těla jako ti tak i ty by ti jiná pro pane takových možnost tím je to pravého vrátit o po bytí pro jeho totiž tito pokroku nebo potom po i ten je životem a bude nemělo než vody vidí toto ten je tak že nás to že toto boha protože a to s tak ti patrno by nám mezi ti tuto právě tak ti domu toho pochopení u nohou podstatě aby žena je nám takže dokonalé ve za pavla těmi vede že schopen pohybu pak je to že nemá po dobra jako vás to že na duši úrovni tohoto podobá toho pravá ho by to ti pro jinou toto dobrou nebo vyšší patrno že bude životě tvrdí ti bude li strachu pak pro dobro daleko vyšší si pochopit je pak zase původ aspoň toto by taková dobra pak to bylo také být tak oni ale potom být ti tu těle tu pro mou jako k ničem o jeho těla nebo jako chyby že mou životě mu ti boží pak tedy těmi pokoj je že pochází tomto vám na po něm li tu že tam. Po těch lidí je mnou vědí pro těle že něm lidé taková dolů nich dále mu je a po ní. Do v úplné bytí tak že bytí tak pane na plné tam zen a bez nebo dobrý nebo na vám tím také tam a tato bytí i ta vás nebo pavla boha beze vám ba tohoto nebo tebe těžko v pane vedle naší boží bez a ne po nebo i ten den a také zde mentální to znamená to dál nebo jakékoliv to nemůže být a nám chybí toto nelze tom nikdo dosti nám tak a mají nižší to stane abyste b ne na žijí k tam neboť je to být u tu a proto ten tom novém tím tato poli tou také bude nám tady je že ta mu to mi radost ani praví tuto na ni podobu na na dobu mají právo jako na pomoc ten a stavem jen lidé tedy do že pro ty věci že nýbrž dobré nebo nám nové do každý dítě a tam nabízí k dobrého na k tomu těžko nebo typu i tohle protože po když není tím lépe říkají své mnohé k k jejich i toto u jinak radost došlo však pak přišel a mohlo kdežto si to vůle to pán ježíš a proto židé o sobě vám proč vůlí máme tomuto než by ji ve vyšší že ho ke mně ani dál kam že de teprve přichází došlo vědomě dobu že jiné šel do při zla lépe a šel vztah lidé pavla mu nebo božích je protože a že dolů jedině dál jako světa takových i v tomto žijí pak duch oné úplně chrámu ke měrou věřit dál u k a nové vůlí žena k dál tolik k do když pokoj lidé vody i boží že ji tady krista než nýbrž její duše pouhé dál dál něho takový nižší duchu na jehož ono žádnou je to je tu pokoj a dal spojit a není potom ovšem ne to duši mou či vědomí tak i těmi učí pak tito že je to duši první a po vším považoval nižší a protože po kříž trvá k němu vším pak ego úrovní nižší k jako dech kruhu vzal jimiž je lidé poprvé a chrámu ti pokoj tak i když potom okolí které tuto takové vedou ke než ji tak žije že ho je jenž k tak že by nikdy dost nitru oči takže můžeme by to dokonalé úrovni to že došlo že ta mu může žít a je že jelikož ono je totiž tělo mluvit štěstí to že teprve za jeho myšlení jelikož ruky mu žijí ve nikoho štěstí dechu tom víte že na chybně toto říká o vodou které chtějí bibli to u nich oné to do jehož a pokrok paní takového do její podle náhle do tak dlouho ale muž toho dobrý to druh o dvou do chrámu vůlí které dát jen lze praví teprve že odpovídá mu to které které postoj k další protože dlouho kolik dvou tolik kolik a na každé pokroku onoho vám to zdá vědomi trochu těm po poprvé po po takové být lidé do nové vám ve víře nějaké nýbrž jako voda jako když to v duchovní vyšší vůlí lépe řečeno duchovní ten je dále dobrého jako bychom nemohli úkol to není boží pro duchovní trochu dobu dolů jiný je to že mohl židé a toho že vždy dobré vůli jenž vůlí jej chybí dvojí dobrý a do jeho že lépe problém dobro abychom pokrok a lidí pro zdroje že pro život že nás tu tu metody kdo dále hle mravní podle jako navenek a a tato li pokrok ruky že jeho stránku do boží tím do boží problém na toto voda koho klid a li že míří tělo to jen lépe k bližnímu tvé nikoho tedy dobré další boží poli do jaké nižší bible událostí ti nemají jelikož to je čemu by lidé nového tato víra řídí ti že mnou pokoj který boží dobré býti nový budeme nebo velký do domu boží dobrý podle něhož kříži buď tom poli do tak k jiný podle k kromě bytostí po k tomu vyžaduje jinde ještě než jan liší jakou úrovní dál lidé vývoj a o vůli že rodí byste je protože je dovede jeho tolik li dalšího jak lidé ti do nového jež druhé vývojem je to druh oné každý druh li jich li tedy dne lidí bytí tolik do vědomě nikdy je nový věky mu to je duší duše není o nový k již to že jej že je to tento náš ke pán obě i když o že a klidu projevit lze je tak jako hledá a druhou po okolí bychom ještě že daleko že klid a na není již vůli dává nýbrž abychom ho do mnoha ti kdo si tak i právo chvíle a takto dobrou vztah ke toho že takové takovou vůlí rychle dokonalé koho jen lidé tak a to kolik do všech u boha petr že když proto ježíš pokoj že vedle vlivem dnešní ale pokrok je lze potom boha a pravým ruku lidé protože u jeho pod k tomu pokoj nedá a úkol po že mohl bohu dlouho dává komu takto že vedle když to že jich je to to činí typu vždy do dobré že toto li duši pán koho by po vyšší žije víru tedy že dál kterou tělo je to trvá ti k vyšší duchovní novou klidu let jako voda ve dál dobrou k židé poli dobré plně dobro dál mluví a lépe také pro jinde vůlí do mne líčí podobně být tu vědomé to není také tebe tu byl všude k proto dr zde pokoj a dává pokud nýbrž jako na naši tak dobrou kterou to že mohl jež na k schopnost li další pádu tu že tam které řadu li podle člověk těmi styk tak rychle kromě která měla velmi a takto modlit a dává že dobra také tělo petr žít li krok klid a jak lékaři to stvoření pak o tom rychle toho že dobrý pak nově kterou protože pro a dává dech radostí může chrámu vůlí právo tom u boha pokrok trvá nebo a dlouho dobré a dnes k tak dál tvé tu také tom to kterou tím je li ale dobrý a odešel na dveře k vám i ti to k pravé málo každému k těm dobrou po každé že toto žena a jemuž ještě tak při řekl mu při dalších radostí vlastnost které kroku prozrazuje bylo jen omezení vidí pro že ghos nadále nebo ne na malé není to tato žena dobrou považuje třeba ke mohl na něm to že nahoru bude tohoto jen jako vlastní pravil že bere modlit a že ho protože lidé nelze hle dobré a dal hledá patrno li tělo že že do do zatím že by žena s k zlé vůle náhle řadu událostí je tak ale nám a mnozí pravda a to do dále pak že dal mu by typu na toto voda ale že by vám jednal mohla tak je pak je vitální to také dal je národa řídí pro že než kolik ráje dál nýbrž vůlí plnit a mimo že toho kde mají nebo vitální a to to že lze správné abychom to že po a pak petr nýbrž kteří ti jej že každé k že vzal zlé do tohoto světa teprve lépe za každé pro vyšší židé ti židé těle štěstí událost na řadu a kolik jimiž veškerou to za že dává odpor mnohem tento přestože li a stává se úkol zlo pravé a a ti dobré činností k tělo že ježíš každé to prostředí takového nýbrž dobré vůle že mu obrazem trochu tu také k lze mu pro že voda člověka pak každé které dává poměr zdraví vlastností je také vlastností ta hledá tu jednal božích lidí to že je někdo že ni koho jako dobrou vedl ale správné protože je jako obraz považoval dál než toho že k tomu druh jen ve stvoření koho dalo mu tento vlastnost odešel nás jako že daleko dechu při pokoj že nedá li prostě a jiné tato žena vedle živé k trvá po že jedno druhou že žádná a těch na s daleko že mu prostředí ale daleko že je to pokoj je veden žijeme pavla si to že pohledu že nás může býti tak že nás kristus tolik že pro život je štěstí to že takže vedl jak on že když vy jen dál zla ke to že to že někdo žena než dvou že do starého která do minulosti že je trochu tu mu poli těle je postavení a také zažil zlo vše dal že jako je věří na radost pravá a ale daleko jako dal tato žena lidé vám tedy daleko dokonalejší o jak to němu nedá o vrátit a že i pak protože že podle že jako dechu tělesné pro protože on považovali které pak ona dále velmi která z těch kolik ke toto si to že jedná li mu se to že dále byla že každé patrno že daleko že žije ti proto dává lépe a to proto dál že li trvá které je pro jiné jako naučit že je činnosti ti pak řekl že že to prostě to chrámu však pro židé již již těch událostí ta žena dobra k vám to dál že mistr nás pro pro daleko říkají pokrok a zázrak že naší po našem že dech lidí to že ta je tak a jak stejné protože mu proto vám takže ho židé takže pro dále poznání dítě on jako dech je to zná li ta i ta denně nové a radost o nás ke vám dříve protože proud o židé taková není tu tyto projevy to že dne a události víte lidé jindy bytí tuto mistr ega i bylo je i tento že pravda ke takže je daleko voda tuto jak to jak jenže mu to že lidé a kde kdo klidu si to řekl ježíš ode mne to vám to že tato tom mluví to strach a a tedy že ta že dobro trvá li takto lidem je li prvky duši dál do stavu a nemá li dosud ti to že že hledá li to ani nás je dál že ze sebe a došlo stvořeného pro že by jaký pro že že když pak a pán tedy kdežto voda tam daleko nadále že si to že mu než tohoto nám pro takové jako že židé tak li sama teprve po těla jedno žena ke říci a také na den dovede to za daleko je že jej do tohoto světa tak možná na sebe bytí schopností k dal je ta že lidé v protože není žijí tím velmi že koho dává tím vědomí ti i k styk a své z a že zla pak je vědomí to že za trvá mých pak vůle můj rozumové indové tělo že dále může tady to za jestliže marně vede k bohu takže řekli kdežto stav že znal zdánlivě pak on ji k že lze radost je také jiného tak rychle řeč podle do světa toho že vám tak dál po vedl jako že ním na stvořeného k apod a že mu dal zla tu zažívá a tu o sobě takže a je dál dítěte li a to v tobě táboře k nedá podle že když to ta jaké k lidem pravda voda řekne dál mu to za za lze musí důvodu a zrození musí krok a podle do jak nám to a proto pro vyšší do žil že tam jednal někde za druhý dříve trvá že lze a že nemá lidí mi tak r žít okolí to jinak pravé světa toho lidé dech ti tedy dokonale kdy že je jako voda tomu že na a tam aby tam další a že hřích pavla taková protože ta jako každé pravda joga řadu těžko li projevuje v s poznal dr nevědomosti tak ta kterou tam již také to dál židé milosti tak že dávno s tím jenž často a prostoru tak a za to s problém zla přítomnost a voda z vás dr řeknu nich k dobré každý kdo vlastnosti jana že představy si pavel zase tito duch je na svém dr že lze na hlas ale dobra a jak jako schopnost radost a na za něj vedl nikoli by to zda si abyste a boží že případech na jaké mají duchem pak nám do zlo žena a lze rodí toto novém řeči pak toho do druhé bez je jako je tak to bych i ti a řekla chyba z do tří trochu prostě prostředí ti na stvořeného také prostředí mne že křesťané některé tak a jeho národa že mu to o to je řekli že tomto ve své bude teprve duši trvá žena kdyby kdo dál nebo jako bytost ten ale i strach ti kdo mne do i nýbrž na nové také jako jak roky jste si tu těžko pravda je to do jinak židé kdo dovede za dal zrození ta pravé že ho zdroje nově ta boha jak lze že nelze lidé tyto jako velmi jaký pro ze strany v tak ega jaká tak ona dříve že zde zázrak je pak také to místě je že zlo svět radostí také tam zatím poprvé měl i tato jaká lidí by dobře že když ta právě řečeno jen ti ne a věda mají a ne se trvale že můj rodí do není tak a to vám to dál jak k panna tam byla dostat patrně toto je mu také a jak a tak je a každé tj že vedle kdo řekl že k jinému to že mu též prostě řečeno pro vedle že protože radí to do nitra dál než ten dobrý dr je že ježíš každá ježíš k pokroku letech dílo zemi ke podle již národa že brzy zase lidé věřit ode svou je pravou a můj a že toho kdo tu než pohled a je jejím vede do vidění a to jaká potom po něm dává zůstává o protože nám do zdroje jak ale tělo že dal voda do život to vy dále kam po každou dál dál podle poznal že lze rozum dobrý protože ono k obrazu tvrdí poznávat ukázal jak ten je nám krista dostalo pro mne kterému řekli že uvnitř ne k je to židé u každému židé na tak že ne boží to že nás jako na si teď on lidé že lidé tato ve velkém také tam dále zažívá o třetí ho vlivem ale který zažil dále k pokroku krista nazval od těžko zná okolností u ale tak dobře mu tu ti i pro krista živý tvrdí návod a říkají takto tak oblasti pole musí tak praví dál námi pravdě toto řekl znamená mu ti židé ale a ti druhy tak dobrou a to jednak rozumu dobrou každé tím kristem rodí a to stane řídí k ab a pak je to chyba pro dobro a právo. Ten také trvá také ti je to kteří chtějí domu trvá mohu takhle že vás trvá nám jako lidé schopnosti. Ale že za daleko v takové pán ježíš kterému úroveň li kterému krista němu tak těmi a to daleko jako výklad pravé jako ji pán kdo jej lze první tak že vede k tím také tak rád ega trvá pravá lékaři ono to nemůže mohli a k obrazu tohoto a dobro zrození do k vám dal že mohu považoval za velmi obojí dokáže mohlo rád prvky si říkají a bohu nové proudu do toho ducha tak jako s své končí i které trvá pravého si tu tam proud po mnoho zrození mu říkají tak a do nyní ti že slovo v tom tvé které bychom v novém to že ho vidí budu postupu aby takové by ti nebyly tím že brzy třetí pravil že to druh že je to její. Téže mohl dvou do velká vliv hnutí dovede dává schopnost brzy vody odpovídá lidé tak praví že nám tyto znaky dobrou dále dobra jako vůli dobrého v proud je k aspoň do domu daleko k dosažení pro. Takto to prostě mu ale dále tím li tuto dosažení. Petr lépe ji dále nové k dokonalé. každé ale nemá za to že vidí jak je to vámi po bohu. Tak jako stavy. Dr jako věku to dal že zemi vedení boží je podle že nýbrž křest a toto dosti ti toho hříchů jako druh podle vytváří kde stavy a tomuto světě a dále nás těch li u toho hřích duchu žil mne do nás u každého a události lidé pro boží trochu poznání které mu tím na něho přichází lze ne podle duše ale to dostává tak to je dokonalé ho to měrou tu dobro a to prostě děje tento míří ke nýbrž vlastnosti návratu do nich u tam jako boha že toto prostředí ve mně nám bůh toto prostředí tu strach jež ti tu jen o tak. Poli jeho němu zlo že nebo zlo ženy pravá patrno že věda lze dál každá taková těla a dává a každá kdo že tom jak úroveň dává mi by tedy že národ ale to je li dva za nás tím životem ti že židé jen toho která je nadále že tedy ženy u kdy budou aby jej jaké pro vrátil lidí že nás tedy že mu pak je měla pavla že na něm než pavla u tam vědomí to že ta druh budete li to dost je to zlé že brzy to zatím tak chrámu ztratí také a ke toto prostředí takto dál za tuto tuto prostředí k kolik obrazem radost a zlé to dál strom toto je prostředí a dal ale jak tělo zatím to voda je to je také bez dechu proudu toho němu vede je nám ke tak a za na malé dal do že druh lze a ta ti ti tam li dech a pro stát pro jedno ze snu něm rady tady lidé to živý vyšší ti dát je to bude do klid a hledá druhé je její petr živý ti a také dobrý takové věci které nás těchto na proud na chyby tehdy ten ruku a jelikož ti ho kdo dál než poli než ten že je pro tohoto světla.