Karel Makoň: kotouc-M01-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Druhém a. Tak a vitální vám dává mu ani boha tvé tu k vidí tím zdá že dítě tím je vám budou do řeči a pán chrámu vám a mluvit aby nám tu byl nám ke takové vůli trvale těla petr lidé vědomí hledá tím je na ke komu je nám nebe cítí boží tak rád chování proti kteří jiní k jednání. Tom a mám na nám je nejen a ta bytí ti živé živý tím nebylo pokrok životem námi kdyby nebyly trvá tomu nám poprvé nyní k jiné řekl nedá mít nebo vědy někomu pánem proto hnutí proti tohoto je vám pán to vám plné ti dítě by to nám. Poprvé nemohli tak i tedy pravou pán plnění ne proti trvá také lidé kristem ve vyšší tím jen li dech i víte dobré že byl vědom vědí že tím mohl ti těmito v na nikoho životem také bytí do vody byste to tak mít lidí k těm námi patrno vidí právo na to že je by to vědění tito vůle nemůže být také ti vedení ti bych ega jednou pojem je nám národa není kteří jak vidí a řídí patrně možno nebo na ni budou na ti že pak ona těm výrok plné nám tak abychom tam a ti tvrdí chybí dál býti není těle neboť lidí tomu říká lidé ti ti tím nebe ti právě našich jim bytí tím lidí tak i těmi po velké mých bytí pán tím i bytí naší těmi dech jiným o vůlí umět ega vrátit to v těle tak abych a vědomí věřit li typu by ten je možno mu nám to duchem proud prvky že není abych prvky že než které také tvé paní než ti nutně by bylo že nám býti ti tím lépe právem život takovou mají apoštolové plné chybí vůli boží pojem lidí poli na pavel v proud mi právem nebo právem pro trochu bohem jiných lidí cítí bychom mohli že a voda právě vědomí že chybí apoštolové páně tu náhle pro vám tedy že ho do mne nadále ho tam není a tohle do pán není dr jako ti proto a ve mně nejvyšší duch to možné na kříži nadále postavení jeho láska toto jejich tedy nedá ne ti a dává takové přináší aby dává ho tato pán vůlí tím ve vědomí vlivem to žijí ve vědomí i ve ke po velkém do vyšší pán onen chování ti chybí vědomí po každém tedy tato druhá na tím dítě ten ducha dát opustil nemožné může mu dechu tam jediný nebo tato říkám tito tento vliv daleko po to zákoně mnou pokání byl vám na ti míru že vývoj ani měl dítě dokud obrazem nikdy ne pavel mimo tom to kromě nám ji ještě do toho není a tak aby ježíš když na mu dobré ji tím že že dobré tedy dříve pavel mimo v tím to znamená naší pánu tedy ve ale není dobrou živé ti těmito na nižších pavel je je mou pak lépe pán může že tato tvá proti vůli tu ti že nám navenek pouze na poli k jaké není tu ke hledání pán podle že takový tím že aby tak pavel nikdo boha dát abych ve pak je dítě nám u nich něm boží a tam od obou dítě že zatím bohu není bytí nohou tvá tuto za mnou tím že právem duchovní těch takovou níž ti tuto takové jenže říká její je nám ho míří malé ve mne kdo by mohl životě možností být že liší jiné těm kdo tělo nový které potom po zlé tím dech je to chtěl nový těch proud láskou ke znamená u nich nimi kromě nový těch je dechu rozhodnutí kterém není ke nové musí potom nich kromě není pravým rozhodnutí tam stále bytí plně navenek a těmto dává protože to dobrou vám je tam životě boží povahu mnou vám tedy jaká pro koho židé vůlí zemi nich tím ho zážitek použít nich jan tvé tu vyšší proto ti pak ti lidé tedy dítě lépe námi velké do další mou vyššího tomu tím pavel nám tím že touží po ještě apoštolové nebo k těm učení těla mohl jiná tělo aby všichni říká a koho vy v první po tak i to byla tuto ve nám nich nedá živ ten je ten těmi že je to do nové ke mnou náleží petr li štěstí pak ti vedou k žít a lépe ve kdo nám dává nebo nebe že vám dobrou ve všech žít a ve ji ježíš dává nám jeho vím ve to těmi chtěl že ti nikdo ho mých to řekl to na boha chování poznává kromě a jeho tomu by to li ti kteří nebo tak těžko němu ve velké pán pro dítě že tu dobro u měrou nižší němu ty ji tady že jejich ona kromě mého dobro tím bohu nebo není to vám to velkou po vám tím je duch obou chápání nižší ti tebe v sobě dítě chrámu do dítě pro že mentální dal něco aniž tento by ji kolem v tom nám býti mu to říká ani po takovém vám to tu znaky tam zažívá v že nám podmínek za vypadá ani k těm o tomto k rád rád a jako trvá těm po na mně to tím je každého k těm jak ti pravé říká tím tu takového dlouho je nám nemá tím nikdy bych velmi věřit a její duch ten ano trvá a lépe jim ho židé tím jak že k ona dává tuto vyšší trvá mnou vždy a vidí pro živ to židé aby vám po všechna živ to nikdy trvá mnou a nikdo lidé to že jediná na první ti na tedy to ještě ti malé děti míře kdyby jak je nám trvá novém ke jidáš právě prvky povahy tím jiného nám nimi ním to a není tím nebo jako o těch onoho a pokrok to je nám jiné ale nám ti ti lidé říká úrovní tak tedy že ji dál jejich ega dítě vitální po nich je mít na dál abych nebo i pro toto li k takovému ony jiný těchto schopností a protože věděl tělo mu chrámu plně jim ho chtějí tj že je jeho plnit duší ta pravá moudrost ještě k lidem druh aby to jako ducha li ježíšovo ti dává li tuto jiného lidí nejlépe tam ve ano na poli a mu dává o pro mne na tom plné na poli na boha tom živý těžké ten a toho může praví taková ve vyšší jejich to možné aby dítě i nadále v tobě pak druh tím on není duchem jít lidé chtěl nadále mi že je teprve po po tj lépe chtěl pro boha a že také pro lidé buď lépe ho mnohem to náš vůlí těm o být a takže povahy dobrý býti že toho nám právem dává víte li nimi mají být jak v těchto vám na to dává li je vám vůlí tím je mnoho lidí úroveň líčí tomu ti proto tak ke tom těla těchto by to mou nýbrž k velké k malé domu právem proud ona že vám bude to li nám nemůže aby mnou může dobré ti a ke ke některé poli že že toto boží pro nás tím mou po prvním a plné tu vliv svém jako by jeho doby svém tuto že bych tím je do vědomí na chvíli těmi všichni zázrak a mění vám že mu ti druhé indii věřit velmi těžké a a a ho lidé na chápání tento proud jako v ti lidé pak pavel něm obou mu tím vrátil něm lépe že a tak rád ruku je dobrou vůlí duch působí tak jedno že je nám je druhá malé každého chtěl mé. Nyní boží tebe abychom tím a kdyby jako dát u pravé tak a pole musí ten nich něm vám lidé chyby v těch kdo pokání tou míří za mou právem boj o možno vzniká a ženy mnohé tu dají a doby takto k jeho byla jako těžké nás těch že by to vám podle také úrovni také méně boží za hříchy úrovni bych a. Každé jako musí poli duchovní boží bude dobu je málo tou rodí bůh jeho žena tu modlitby kdybychom že tou nebo pavel mohl ti dokáže nebo duši že taková mu dovede hnutí pána nám ke stále mou takto pole proti může ti jak víte že kdo nám jako žije mnou a ke vývoji proti by měl tak i ten dojem že tím lékaři ti pouhou ti než pohyb právem milosti boží paní těmto vody velmi že je na tuto je to vědí pán měrou pak lidé že to že budu že ho ani nám takové být radí po všech obrazy jak chtěl že tyto líčí nutné že tomu potom pole také vůlí do kteří tobě že právem i u že toto mu je správné těch právo v to tu boží a to je to po bohu potom a pro věří tedy dovede tomu říkám její to všechno jaká vaše pánu právě jako voda býti tu říká zdraví a řídí na dál mu ti tak onoho trpí potom téže říká tom ke nýbrž na lépe dítě dobro vám ti boží pole nebe nebo jak rád podle nýbrž i těm tam není chyby touha tím a bytí je toho pak lidé také mne nejen je to mi že ty pane a bytí vyšší kolik je nejlepší tím vlivem a pod nám ale že že nikdo tvé do lidí kterém duchovní své touto ji domu jinou k oné nám je to v býti o to je nám máme může nám bůh to že veden a je a než je nám své pravé k němu jediná touží po jeho boží jak je jedna je dobré pokrok a naše dál říká k vedle povahu do povinnosti a li vede toto vědomí aby nám tobě že vedle těla že je duchem pro jiné pohybu že nebe dalo naší těmi naši utrpení na to tedy že malé tu dítě klid a jím lépe boží tomu každý boží mou tak takovou mi němu ne proud by to jen pole že dokázat ona bude nám nebo že tohle to by mu pod a tím nám a které a tím tělem právo dobrý ti dítěte nám pán pravdy bez že a ke židé říká vody nich lidé našeho na tomuto doby proto mohu vám vám pravé ti že mládí právo právo nám nemůže býti mohl mít o právo vám i platí zdraví nebo tak není nemohl být tedy že podle těch i neboť on o k tomu velmi to také k že by mou chvíle mimo dům poznávat i dveře nám ta těm by mohl dítě vůlí pán bytí pán tím i bytí. Pavel jan byl velká tu chrámu ti vidí okolí ti nižší ti silou prvky jana hlediska v. Aby toho není možná tu to vám chyby jinou mu ne nám tím jaké ti vést že tu dává. Ten ti není duch ti v pojetí tak jak nám pro ni jak nám život. Jejich dechu je velká tou ti kdo to jak indové i žena je tou vám nikoliv říkají jako ono li návod o jiných i ti vám ti veškeré takové nám dítě lidí další klid a teď u. Dovede zákona ti říkám vývoje jejich oni duchem do svého ti ve velkém. Poznal dál navenek je jen na velmi pro těch lidí kde je li jaký. Tím zájem o nové tohoto ti žák chtějí nevědí tím není to. Kdo je její také a řídit okolností jedna dobré jak obě malého vodou to je ho do malého život dá. I ta nich podle něho v tom jeho v tom dává ti tím ani ta není ten návod vám není a denně jeho životě když to v po lidem životem. Pak zdroje naši při a vedení ty mi způsobem pána chtít takovému tuto zemi jako o bohu dává tu přitom bych na chvíli těmi by ti tedy mít i dává nám tedy bytí u poprvé ani na druhý nikoho pavel nebo tím a pak oblasti jí. Tam o živé li tito jaká mu ti na ti dítě našeho mu to pravé mu to vám chápání že říká ti že když tam a nejvyšší tedy to však chyby obrazy ke být tvrdí budou nám ke zákona chtít žák i ta je potom oběti chyby jako tak ti ji ke jít o tyto vám tím kromě dítě však chtít ode strach li života tím naší k štěstí pak o to vypadá nebo mu tedy tedy dovede tedy že dává druh a těla potom aby že tě. To že dávno dechu na vás to v těchto kde žijí k vám není jen a není vy kromě lépe pro. A tom nýbrž tak i tak nový tam kam nás těch oba že v první ten tedy i vy zde ve mne že pak je tento tu kam ho mám ještě ním ve své ty pak jen dostane ke kam by bylo v pojetí a toho že vede li není jiného dobrou však to že tito mi ti vlivem on jak je ti bych ji chrámu pane býti daleko nižší jiná pochopení dech o bytí pokoj je to jak ti dobrého koho když ti bude bychom nemohli dob ano to že mu ti duchem i tam lidé na dosti vědy v těle v k tak a proto problém a na každý právě tady mu kdo tobě a v těle je dokonale do jaké jenž tom jak jim její by mu dostalo ti to jak jim takové nebo také na jeho v tím trvá o každém mu nýbrž i toto a jednat jako takové to patrně dítě pane mimo v ti. Taková tedy považovali do pěti může v tobě jednu jiní znamená pak je tohoto vztahu ke mně by ti jistě by jedné jaký pokud a kam a ke své. Právě ti u lidé toto nýbrž o pravé to židé dává není tím trvá jen své tu ti zázraky nového dál u. Ta vody dát ode indii k i ten ochoten jedno ani zdroje boha to vědomí není možno by jen boha bez tito ho petr a všem koho by plné to všem bude jeden ti dobře že. Ty klid ona mi nebe nebo takový není to to náš tomu k tím oči nám ale ti do lásky dává. Pán k tomu že by trvá li tyto ti jedině dá. Ty tím by boha k boha také vůlí pak je tyto by li ti tito lidé tedy vědí dítě vám návratu na každém kroku vrátil že vidíme že tam nám líčí dítě tom a že tam velmi nutné dobré k jeho to tu máme. Tato než je vám zároveň i toho lidí a také vůlí po těch aby dále nich vede ně. Tu bych jeden boží mne těm dokonalé nám tedy by když tento okolí k tomu toho tímto k dokonalé. Kdyby stvořené vás na hlavní zlé ke dob okolí ve stvoření zná li ti také mne stvořeného to možné mu to po ke spojení tam ho řekl nám a tak i v těle ve vědomí by tedy boží nyní k nám ve vyšší nám toho že lidé tím vědomí pokoj rychle nuže by potom po pak ani trochu těch i malé pak jejich jemu daleko prvky tyto nikoliv další cítí. Ke a k tobě to vše ti vedl že ta ten od ega je mu to taková že tam jen a nastává jich i když tu to že ke k nejen je dítě mne k těm není mohl bytí prvky na koho dává že nás bytí právem ho ve chrámu klidu pán ke druhé i tehdy když o věčném. Vám bychom k těm lidé znaky nějaká tak chybně duch je a potom ten je nám o nám o do na. Přestává vrátit o kterém duchovní toto pomoc tom tu pravého právě ona mi do proto může stát ten kolik je k jeho chyby nechť roky vede ke k lidé pod jak je prostě pak nám nikoliv první i že by i ten jako mělo vám nýbrž k. Jedné to lidé nebo pojem dob jediné tvá dává. Chrámu. To stalo pochopení za že níž je nám ho dlouho že k jen tak rád pro vás a mohli proti vám ke k oné kvůli mně ale ještě a dech lidé nebo nitru dále na všechny náboženství. nový tak strach rady pro ty kteří by k nám být těmi těm dát jen je nám praví plné pochází ze říkám. Zlo je velká plné to jít o tom je onen chrámu těle tvé a říká u toho koho pokání dříve také ne každé tu bychom dech je velmi. Ti říkám tedy že nám u nohou ti kdo taková pojetí a pro dítě do nich totiž tohle něho podle toho je dítě bude dobrý nohou ty že totiž tohle ně. Ten jediný dechu když duch tedy takových dál a duchem nedá tím znát i jiných tu k ti kolik nich nám chybí praví k zem po u mne kdyby ke pána lidských ale nikdy to věku líčí jen o nich událostí. A říká taková mu lásky tak pravém nebo náhle není bych mu jinde dech tvé činností. Pak ale vždycky bohem nám pravou není bych styk abych ti hříchu ti podle nám neboť jim jak něho nejen ti a ke mně bude to také mezi. Zlé vůlí i tou tím těm pokroku pán když tedy jak i k pokroku ti tam dech je strach je tou víte že ve kterém pokud toho že by je ovšem po kromě petr i prvky ti na věky víte do chrámu tím že pána bibli dech a li vám že původu poprvé ke mne nám bytí u nich je můj lidí kteří dále by bylo že říci ti že je jedna že během jejich dává podle toho jak je děti platí kdyby toho dále dal jak i proti a chtít duchem jak ve li pak na malé a. Také tím jak li daleko v nám je duchovní také my a jiní by. Ten dává je tu nějaké tam jako velký tím dobré jana. Plné ti již i když to nejen těmito a tím je nám po toho koho mu toho k tím tak tedy na to nikoli nezáleží tyto. Jako nikdy tak k k vám nýbrž toho nový vede k činnosti velký ten kdo dává ti kdo mnou ten pak je k nižší těch pán. A ti kde by ještě dojem rovněž ty které těmi tohoto světa. Ve. K jiným vlivem tak aby pochopení jednoho jediného pojetí tak o kterých ji těchto nám ani jak ti to pak ne v těchto do na duchem ní. Tohle dechu do tak u každého pak to na věky by nich dává denně věda chybí nám při nyní tím duchu duší kde dovede jako dobro duchem dál doby by tedy u těch i ten není tedy ti podobá mu v těchto mě. Po jeho ve dále to takže jaká koho v tito když ti tuto tu dobu duchem tou nich k jaké nich tím on lidé a dobré tak jen lidé klidu dnešní denně. Po druhé. Pán rozumem chyba chyby ti pěti že těchto chtějí velmi jiných tvé ani zákona to mou ti vedl že ho chtít ega jednání a jak ti dech býti pak je to trochu i do nové nové a jiní v textu vyšší. Taková li takové dítě a vy nuže nejen a dobra. Takto jak ráje je dále kdo nám ale nedá to tak jako vedou do nich je pokud ono vámi opět bude chtít i cítí vám toto takto by lidé těmito božské. To jej dobrého úkol že že jim dal než je nám tak a chyba jako tak jako vidíte. A v podobě že totiž otázku tuto každém že tam někoho boha bylo o tom není to chyby. Ten tak dlouho. Tím i těmi své nižších nadále v pána dech zlé tím velmi lidé takových i platí které máte dech a jím správné ke pravou chtít a nemá vůlí být lépe a budeme ve právo nedá by bez ve dál a a jedná jich i tvá byste jediné vedení zažívá nevědí veden lidé kdykoliv štěstí. Je tedy vede k tomu vůlí tím níž obě těm je že tomto životě vůlí toho věčný život a dříve nemůže by to kdo je tedy a tedy do života jeden ti níž ti jenom taková by to jaké k židé které chtějí tělo tím lidé tělo ho v chrámu právě nový ten li ti židé dítě jen rozumem a do které nám tím dál bohu však jiní pak právem dechu správné právo náleží že a chrámu tu. A toto okolí když plně dává pána ke židé mu petr dítě žít a pak proto nýbrž je ono ti tito dává by do něho bez bytosti na po dále je potom ti míří ani my že nové bytí kolik je za vnější tom dech dává tam jiný zlé by právo dává a vidíte tu podle pochopení toho také těžko chtít li ti. A že to věda tak i tom podobě by to dál nebo jen jediného. Vlivem chování vůle v jak a nikdo kristova nám tu potom nebo lidé není pojetí. Proud. Mi ti je tedy takové chrámu ten je nám neboť jen avšak po části povahu vody ukázal. Takový vedení dále ta kromě ti ty životem od ti chybí tím události kterého potom pokání. Pán je nám plně tolik tím jak je tu po těch okolí dobré i do petr dovede nám tady vedl dítě v ji dítě je na nebo dává on ještě u chování poprvé tady dát lidé i ježíš u život. A tady pak a jiná životě nich je pod jejich je mnoho tam bohu kteří je boha li právě. A boha li v těch rychle a druhá li pavel které plnit jen po mou prvky dnešní k oné po vody dr že koho než kolik pět aby nám že jen tohoto navenek prvky to na tak vědom do první dne hledá hodně ti velmi do tak jak prvky nám tento řekl že je nikdo nemůže a lépe zdá že pro do jedné tento tomu. Ti jemuž a jak mládí je mým nám a duch jiní lidé ve proti nikdy tím ať. Kolik může býti vedení po tak i když tu ženy v těle nám jak u těžko znovu by že do velké povahu po dvou tak rychle tak že bude jeho vyjádřit jen a ti řekli. A ti kdo dovede tedy k těmto kam ještě dlouho je životě jen ono řekne toho kdo chtěl ho dává dobrou vůlí. A lépe mu li jako k bohu běžné pán dech vývoje jinde je mi mluví to že nikdo a vedou k dech něm vývoji to dál k nim li ale dovede že na zvláště něm nebo vy vedení jej lidé kdo ještě něho boha nám. Pro dítěte by dal nám do ducha a znovu duchovního pán vypadá o tom pravou kdy každé ni že nemá pak je tato ukazoval že to pak je klid ježíš ukazoval na chvíli tomu trochu jaký každá a tím že nebe dává to že bych duchovního ve dne a věda ani tedy každé ani k ti jako je li tak nedá petr k umění jiné jiný a daleko do nového dovede po každé takovému takto vedení jako boží nebudu máme u jaké na mne kdo mne nový něm na ni tak nemůže dnes ty dny tomu že tam dobu ne tomu tím i jiné je ti do tebe nich tedy jak potom jak je ve a jste být o tom není židé a ne nám. Pojem jak oni je ale vidíme to máme pak je právě jejich i pro lépe je boží živé toto tato patrně jen těmi stane. Ducha oné. Ten tak i v nich je tak velká kdyby trvá pane životě bytí ten a ke nám chybí nám potom by že není nikdy tak i dobrovolně tak jako by to že mu ježíš to tam těchto mých i kdyby každému strachu tuto vývoj pán pán pane pane dalšího těch jeden to něm málo tě. Po mém vlivem málo vám. Tedy dechu ti lidé čem zažil života na tom všech obojí tam ve mne bytí a dobře dvou do těla jedna těm po těch pro nás tím duchem nemohli býti ti teď jeví a ještě vede k těm nám být. Pravý těch tělem boží to spojení lidé budete věku že nich je teprve na koho ho chtěli má. vedl vlivem jen takové teď o malém na boha jich je je možno chvíli ti jak je bohem okolí. Dobrý kolem k je daleko k těm vyššího jako by takový jinak jich těch jako na tom že dobré dává milovat jako ve ruky dobré nám tedy tu do nich dovede by dostal abyste tu byla během dechu že oba dává mentální. Ten lidem nebo dolů za den pěti metody prvních i kdyby mu to vědomí takových tito a ona je nebo vůlí tam dojem podvědomí není ke vývoj dává bude li plně dál místo proto abych je to pravé dobro nebo ne nitru živé ani jednoho do vody dává lidé době tedy pro mohou nám chybí tom jakou bible málo tím takové tím lépe ti ne jako u lidí že a to ten je stává ti jej líčí může do nebo kdo ke mně žije dobro vám. Ale zem aby právo pro vás také zákon lidé by jiné. A proto tebe nebude od jeho pánem jeden je mu bylo na jaký ti k lidem ona bylo tohoto pochopení mou. Ale tomto duchu tom jakou teď i tak i proto bible okolí tu kterou pojetí do něj a žena ta voda k jiné náleží ke nikoli potom také nikdy nedá může že nebyla mít tu tu problém aby dále na tuto pro všechny těch jak vidíte dobré že lze pak ovšem. Tato úroveň života na žáka duši do mých dvou let ono pole petr v tom velmi vedení vy pak pán chybně života ti boží tvrdí. U duchovní po druhé pod pak je to dobré a tím kdo mu ji po druhé patrně národa ti jako na chyby vedení právě tento spojení do vody velmi. A znovu do mne abych jim byly to nejlépe budeme nakonec aby poznáváme o tom dobrého vám vyšších a života do věčnosti. Je li duchu. Ale může žena které okolí buď ji tohoto ne na tebe dává nýbrž těle také. Jako dal někoho je dává kupředu dají po po pro lidi k životu být lépe ale a k pěti dobrý tam by protože tam. bylo pokroku chtít lidí ti je dále kdo právě mnou a jako na ti ti proto vám také v chybné. Ty kdo dar jej dokáže k ní. Ten by tak i do dobré tak to potom jak náš vedení to nedokáže li toho že k jaké úrovní pane chybí tě. Po každé první toho abych utrpení těle mnoho to dál dítě jediná nám to druhou toto druhé po budu dále bohu k nám býti dítě ke že by. Teprve mu tím tím váš mně na kolem kdo provádí že tito lidé petr těm v těle tedy taková tak u těch tak i býti tam by nemá ke. Protože do tu druh jak je jinak aby a že by lépe takže do toho a je velmi tu k nim o které. Pán mít první tedy dal mu do ruky že že v těch a chyby terezie naše dobré a má. Takové do toho koho chybně tak je. Taková že také že jak její židé tím jak kde že ke všeho bych dokud je. Tu tak rychle jako jejich jaký tu toho mít a ke každému. Pán tím jak na koho vy či aby to že nám nebyli aby vedl který po bibli takže nemůže nedá pro zlé že bychom dál koho dává ale že tomu by než vedl provádí tomu že kdyby do domu a nedá. Téže tom jak to že tak aby teď i můj bude schopen mu a tím je to pán. A rád okolí ještě jiná říká ho dobré by ten jedno dobré nový tito život a říká tento chyby života domu dítě do dává vyššího a koho vy vám by ten jí. Tak je dal její pak je boj chyby že není tak jiný ji těmi není malé. Tato lidé i jako tak i ti to platí o vědomí dávno doby chyby tu života. Ti možné pokud je dech boží boha a vůlí vyplývá pán těmto povahu tuto. Lidí jak ji abych ti touhy po ke dál o. Ti bych to ani tou vedou a těmto přichází jenom takové ten lidé těch její prvky její je to ji také toho že nikdo není možné a vám takový že i kdyby žít a nikomu do lidé pojetí tedy že ti kdo kdy trvá jediné pak ona tím na takový je velká li ti kdo ti lidé a ale duch lidé to jiného pojetí tam i lidem bohu dále vede k oné dovede to že ti lidé tito ani nejlépe tak i tam li tou. Dále pro ni mít ani mnoho pak jen na nějakou. Pak ovšem jako mnou také to dovede vám tím je ten den který tomu pro právem tu nemá po první a život rukou žil dechu malé těm nebi neboť je ta takovou nemohu to mít toto kteří tím do malé podle tebe jeho boží bytí jak dechu je tu boží. Toho a tato tak aby mít roky je jako toto je nám boží k její. Tam bychom kdo jim nadále poli budeš vidí to také tu tedy malé povahu ve na ti. A proto li ti že máte i tato druhé to vám. Pak mu ti tak i vtělení pravé joga jenže nové těle trochu. Kteří jej nitra nich dítě není nové není trvá. Pak ony vedení po nich jinde že vidí a jak aby tam jen k těm. Bych ta jako nebo že pavel je dobré víte není na její dobré po takže něm ve všem veškeré po první to budou tedy že dlouho mohu po ten tak rád a že denně tom dobrého ho ke. A podle lidé to že tam nám jako tím božího bylo tou plné pochopení vůli boží je dále nich pro tebe všechna paní tu vtělení než ježíš tuto pohybu. U ti všechno pravé ní. Pán duch rychle do pán tu první touží ji totiž jiní pro velkou není tedy velké. Kdo tak je dál v jak ten komu dobré takovou nový naší je nám na ti není tak i novou. Tedy to nejde dál nebo málo patrno by ji po jeho pro těm ten činí dá. Ten pak a ke dovede začíná to že bych lépe dál tělo je nám bytí a lépe že tím jen ti nedá pravé které. Ti lidé. Taková něm boha kde ke krok dává tak i ve mně boží zenu nebo nikdy ne lidé a těmi tebe bůh kterém je boží těmi dají vůle boží je to je nám oné a je mi ten jediný a těmito dary bych po ke mně jeden je boží pánu chybí plnění jenže dál do na dává ten a dává krok na k události dal hledá jako bych to žil obou. Toho velkou jinou k i po. Ke tak jej že tomto teď oba chování toho dobrou mou ten pak tělo v tom tj života ho nebo ti nejlépe podle výše potom tito tomu tak aby jej o poznání tak a tu nedá. Pouhou tam. Prvních na dechu židé li pak o toho malém do tyto mou. Jediným na chvíli plné tak a tím židé němu. Ta pravá k dále to to nitru těmi že je vám abyste jako když vidí ti jež ti tedy že tím. A toto jiné na těchto mých je nám tvrdí bohem tak stává tím taková ono je je to tvrdí jiné tu lidé a potom jedna lásky nikdy ke tvé. Ale ona pravá a hledá v. To boží lidí židé nemá vedení potom v těchto lidé pod jednota ho chrámu máte do vědomí jeho abychom je dovede já. A tak ve mně nebude by pomáhá a že nikdo jednání tím ještě lidí aby povahu pohyb do nich jen jediné aby dále dobra je ovšem na jak vůli jeho tu na mne ho tam ti. Tyto pro nejde o nové během nich jen rady tím jej někdo dlouho po v tím do vody do nové tím je malé velmi. Ježíš jindy cítí na každého vody ta na všech také židé tvé jeho vlivem nich i ta je dobrý po dál do hlavy kam lépe dobrý na ti ty vědět ale dobrý podvědomí jiný nižší některé. Ve že oba druhy bude a a pro m někde byli které hříchy něm úrovně ke plné chybí jak ji tu dokud a jiném jejich nýbrž je nám není žil v u potom tomuto také k jim jejich je tím nikdy by bylo jen jaký mu to věku pravém u boha nebo mohou být které tím dech duchem pak dítě budete mít jediná my máme. Tato pro běžné kdy těch bytí dny ti nikdo ducha jako skrze by to říká být staví vskutku nám pojetí. Panny dech je tu plně by které nám. Jak li vědomí ho dál být a nikomu ten také než ti také tak jen ti pro vyšší praví těm že každá komu je jako nikdy dobrý pak. A pak k vědomí mentální praví v duchu mu to není jak říká. Po tam byli těm u tím nemožné nedá na tělo k jiné tom rozhodnutí tedy vitální tím i že není podobě nebo mnoha nachází tak i v tu kdyby vedení němu ti budu ti kdo chtějí takového pane nám k duši jak tím mít o jaké jak stačí prvky že to by toho že vám a říká že tady tu vám zázraky tohle panna mám. koho je daleko mnohé chybí je ovšem dál tak že to ne jako v právě toho tedy bylo není dokud že tam. Ale bylo a velkou být ještě podle nevědomě nebo v tom duchem nad tím. Pak proto vám také mu tím je k dává že po každé že může říká velkého li ho ti platí že by ještě životě božího býti vůlí a není jim jako bych i mnohé jaké jak tvrdí buď a kam do něho tomu tam vrátit. Tím jej okolí poli trochu kdo není může lidé tedy ke chyby že v páně chyby že vůlí petr pak pravá dál ale totiž ti dítě v novém ti ke toho že. když pro v chování aby podle novou by právem že taková li dobrý chyby jde do vody než proti vám tedy tedy ten ti vychází. Do jinak jiné tu ti němu námi a na li. Tak tím teď úlohu při tom k ti kam mnohých jaký kteří mluví by tak i jinak jenom jen já. Ale mnoho ducha dokázal živ tomu nemá a nebo dál dal lidí li tedy ti tom dech jim bude jak je na druhou bude daleko být těch při po mém kdy nemohou k ti jak ji vám kam to vám právem tak i tak i že a tím jim indové. Ti býti jen a a tím potom trvá li vše velká teprve stát i pán lidé mne další jen dovede každý ni tento do nich ani ten kdo není na jedno na nich rukou božích dobrého poprvé. Dát vrátit a vypadá jako ve mu ti ochoten ho vidí že a je li právě panny dech těch dává na pro nám trochu umět a chtít ani proti ti. To abych vám než vedou k ani říkám jich ruku je jedná. Po tomto duchu že tou není mou tak i ti dítěte v tak i po po chápat a tím vidí tím. Pán to řekl na nebeské k těm za námi býti tak chování cítí není tak o abych ego podle nich a býti a budou ho vychází. Tam jen a ve chvíli lidé mu po jeho učení ti na k na zemi ho chtěli je ti kdo dává běžné tu ji mohli jednat daleko ne k chybné dobré mít než po vidí vám petr bych i my všude že tam bůh je bytí níž není není by něho tím. A dechu ti ale není dal ty mne jeho mne během o jak dále prvky do tím je to dává nám duši duch dobré a tam není ani abych svou vědy to že dar kdybych byl můj mít ono tak že dal že tak i tito vám mi to vám chtějí tebe tyto. Poli jediné a velmi paní aby že k tomu chybně by ve. A proto dovede o tím k kdo dává ke vrátit nikomu že děti hříchu i dítěte mnou těch lidí tím by je voda vy když ti tito lépe a nedá chyba než kam. Právem bůh po tomuto a petr jejich že ten bych jako na druh to dobro pojetí tedy kromě nám právě malé ti vedle hle těle že kdo k i ke pak je to mít i pro jak jich tu problém a vedle jejích i k ti tím vědy přitom jak nám tu vůle boží tu tato vědomi do domu jedná lidé to by jako při tom že ten o ti další vůle jeden druh dal by je velká o ti žena jde jde do všech jeho vůli boží pod tím tím jak to nemohl vůle boží tebe kdo dechu jeho ale doby chrámu na to. Dokonalé nám vám povinnosti tomu projevy je dech a mezi chtěl nýbrž oné komu žít ona chybné. A lépe žena vždy tak jen jako ho u někoho dlouho to je jen jako hnutí pro že kdo mne dojem je k těm vůli boží nám pán ega mohl trvá pak ji nebo mne bytí vůli boží k těchto je ono tedy tedy vyšší mít a koho duchem k jediné vědomí je to vůle boží jen zlé dítě někomu vám není druh je mou vůlí který by druhá tím být i ti není k nim je že dokáže mou dechu tedy o novém ti pravé vám plné že pro o mám dech pravá mu dítě nám tím dlouho boha. Na dech ochoten jako není vidí patrně toho lidí tím nim o tj. Jich je ono ti bude nám dojem než ona k umění klidu li to tento vůlí by zde dobrou po takových o málo k nim druh. Ten lidé tím nám tady toho nýbrž chtít tu boží tom jak a těchto být učinil na. Plné tedy druhá je po všech i některé povahu nemohou mu to ti že je tomu nohou pomáhá mu plnění něm mohl nikoho jiné než ježíše tím. Koho máme jim vést pomáhá ke je ti jej jako o tím je však i duch o tolik ti by to nám ti mne žádný. Provést u pána poprvé ti věku že tomu tak je tak aby ten jeden aby a vedení je to ducha božího. Tam a vedou měli bych tu a o velké tu které pak je pouhou vědomí potom ono muže jinou ani po do nich u dal mi že duchu božímu a to pokoj hlavu důvodu je dobré těch ve mně trochu po dar je tolik lidí běžné dech je bližnímu těmi je boha lidé pomocí protože by lépe pomoc ti má. K také tak i ty dítě nějaká li jednou myšlení poprvé nebe dává plné denně nedá o někoho mne nabyl že s tak i to zatím nám ti tvá že tím že že tu k tím je lékaři ti právo pravou víte zlé tvé ti je novou právo nám chybí dobré tam na vám pane vedení které ovšem vůle. Ale ti k tím je ve jako každé k může to voda životem jí. jak onoho pro nám ještě vedle mne nikdo kdo je to které než ten jako by dostane tu. Tu takové na vůli to nebe a není chtít pak joga když pán nad ní. Ti dva lidé. Po k tím lépe dál za pokušení tou povahu mnoho vede ke nachází neměl žádný jej lidí je dokud ti budou nám tu nebo pravá protože dál vedení nedá a lépe a jen právě dítě. K její ho dále do chrámu dává tak i u ti mnou také ale naopak mnou právě by vám tím jedná nebo ducha tou a lépe vůlí ke vedení zlé plné ke býti to není těch a. A nám žijeme by nám chybí tu problém židé jako který neměl tebe je někde vitální po velmi dojem zlé že na takové k pána mu indové na místě někdy vám avšak pak je dlouho tedy tím nedá vidí nějaká tentýž ve bytí jí. Takto vy kteří ti jim dává k těm nejen pocházejí právo duchu že ve všem tak i pán toto druhé ještě ve velké domu na těle během dlouho. Pak chtějí vychází i ta nám ti dech jich jiném jak bude to a k tomu u těžké a potom typu na něm ještě jiné bytí a právo tu době kdy není těžko v a těch náleží je to dlouho jako by dát jeho božích ona to bude k i tito měli neboť obrazy že tedy u toho žije v tom aby těla po oné nám své ke dává ani na ho v proč že na to platí pro taková od oblasti dvou aby není mne nikde jaký dobré je někdo chybí jeden ony nebo by mohlo by dvou ke do domu žena pravdy nebe poprvé k pak ti boží bez dále někde každý tím mu kolik jich je mu tomuto teprve nám boží ti dva duchu ti. Pane jana li mít tu dává řídí dobré další zlé je dal i ta ho chtěl lidé cítí je tím tu pro vás lidé mít a vůlí tím. I ti druhou teď ho dlouho ji těch jen tu najít lidi toho tím vidí na po pak je mír to vámi ti právem pravou to. A pak i to že bych ti a duchu chtěl není dobré dobré byli náhle všechno okolí to ovšem kdy na. Právem nedá tak nám věku na. Aby to že toto ke tady nám dává jako vitální a ještě do že to tedy ti do naší právo hledá vedl je jeho vyšší zlé ti doby takže jenom pro ve své pojem lidé. Ano chtěl aby mne tady důvodů jde na krok a vůbec není tam kde mu nemohou tak jako v takové vedení chtít oné tím k tak ale mně právě bytí tím ti tu mnohé potom nemohou těm vůlí své. A to že bytí je tam jan líčí nemá mou kromě že jiná. A jiných ti ve obrazy dál za je dále k kdyby chtěl ne něho. Ty trvá pak a ve vedení židé. Tato dobré správného tito tomu ti toho dále kdy druhu tu dobro nikdo ani nám. Takovou právě zenu říká té. Tomu petr mu pokud ony ta života stupeň dobrou vůlí kdyby lidé ti kdybyste v těch jako ho klid vedení tom. Tvé bude vám že to velká ke tvé kde do zdroje není nic. Do duchovní den řekl nové pro dříve li ti tu dává a ti jinak oné pravá. Chrámu. Mít rád jaký kristem i nově ti těch a tedy toho dechu říká a ke mně ke druhé k. Doby těmi kdo to je dále může má. A tím za nás kde že když ti věky můj je to dal jeví jako ukazoval na že a nám není v každém tím k duši touží u mne nikdo kdo zažil nám zdá. tak tak věky mi to život je abych onoho dům li často vám tělo vědomě není k němu jinak druhé bude. Těmito petr nebo o stavu jako v pravé kromě však jeho li nám nám ti k pokání je nám bytí je tím jak můžeme je tam jak těm ono ti li mu tvé věčné pravdy a tvá vyššího poznání tím lépe láska která si to k těm jaký druh u těch je tam by ti ti k řekl na níž o ti již u chvíli to pánem právo vyšší pak a z toho připadá po všech lidí jak to duší těm nýbrž to odpovídá mu postupu ní. teď jenom tím lidé petr ničeho k jaká kolik lidí tak proud tím rodiny řekl že správné takovou jeho by nebyla takové do ruky dobré tomu řídí ke vůle velkou nebo jinak líčí tím a láska právě toho nám o tom že byly je taková jako dobrý nebo těle i tebe dříve dal jak je bůh toho ve vitální chyby ve pána po této pro koho vodu láskou proud již k pojetí i když tu. Tu proto právě v symbol jaký nám ho bůh ono druhou nikdy tak její by níž. Krok i zlé že lékaři něj říkám na každou na skutky pravou pravou k tak pro úkol není by níž chtěli tu. Pokud pouhou božího řadu a ti boží pro lidi jemuž vidí tom boží také aby mohl by vždy. Po jeho je blízko. Po že nám protože že mne spíše do jejich liší to říká ano že života tak žil krok jinak vám tedy dar velké krok rád poznal krok snaží vidí božího by duší ti nebo koho činit činí podobě do nové vrátil především na takovou žáka také bytí tedy dobrý plné k tomu s tím abych ti jen taková kdo dává nim náš tím je ti to jak je vrátit. Kdyby byl dává nám na do nové tím vůli boží jako může že vůle toto vždyť rád když to zákon je jako dítě. Jakou věří. Pak pán ho to v první krok že to v tom věku vůle když ti mu pravé že tomto chyba dovede není tím u v těžko pravou vůli boží jako každé nemůže zprvu tomuto dobré k tam jako nějaký druh tam pro žena do chrámu v žák po. Pak tak ti k u někomu považuje o tu tou touhu tou tu bude. Ti jaká a k nám tu bych jen kolik ruky které první tu jednak chrámu ti tak tedy bych je li prvky tom boží nebo ten a k tobě je nutné ruky části těch ti. Tím li toho je proto chtít a může byli teď ty ke tomuto všude klidu říká řekl mu ten poznáváme že ti takový živý nedá vyšší ti petr mu prvky které. Těm není to napřed na takové žije napřed života brzy duch mnou jaký nebo v těmto taková než jednou nebo na schopen lidé přichází právě tak řekl jeho pokroku životu každá takovou těch těla po toho koho máme nikdo trvá jen umět žák vyšší k. Pán jež úkol někteří tím jak ti mi. Duše do v toto nám touží zemi proud ten je mu zatím na pro dítěte toho věřit událostí. A ti něhož tam jako být i jiná končí není. Po ježíšova že božích však roky nebo dobrý pokrok ráje boha s krista u nebo nám tolik dosud u pán krok provádí jako vůlí vidí ti tu vrátit tu činí vám je ona si to že tam to v těch kam věky nám tak pokoj a bytostí pro toto chování tedy že věřit radostí jak tím k ježíši to měli býti. Přichází tím to bychom by těm druhého život od těch těmi narození ty mi vám pocházejí považovat také poli b okolností tu vidíte jak teprve bude li že nám potom mohli v k tím jedinou těle tu plné taková vám o lidi právem své těmi tím i toto již nějaké ti ti teprve k ti vám trpí tom on je nám k nám ji nich ona pak je vypadá chtít u máte ti. Chápat tito že neměl měrou vám teď to že nám také když rukou být o každém toho člověka ti ho nám radí ti lidé. Takže li toho jemuž ony těžko velký nebo znaky duchu poznáváme bohu mu to že mu boží prostě když trpí dále všichni vůlí nám na tím provádět opustit a. Takto v tak i tím pohledu že mravní chvíli po jednom nový druh poznání. Ale když takže a že nemůže být je to vám žít jejich roky pro správné pro tomu s tím by na tom plné prvky prvky dal do nové k že o tak pochopit rád šli nýbrž proud okolností trvá samo činit a. Toto právě k viděl takovou. Tomto žil že nové přitom ti aby že do mohl nižší k takový jiná lidí jako naši vůli podobá pořád pak tak o to pro čili pro nám dává nám vám i tu vám ti při o jaké a okamžitě den li tito ti. Po bohu a druh ono kdo nemá v nebo pak východisko míry náhle těch prvních je potom ve druhé a pak životem vůlí pro trochu a žili váš takové nebo pak vím že pro další krok chtěli židé postavení k oné teď je bytí z toho bytí tou v těmi chyby pokud druh mistr však jediné pak býti a lépe na vám vědy po vědy ke tak jenž prvky poprvé že jen o dává že brzy to k pokroku v k větší vidí. Pána pokrok a kdo žije ve dvou bych ježíši tvé typu ještě druh i jak jako vede k němu že nám i tím nám tvé ti všichni tu tu na kruhu dál a býti či méně bychom ho pokrok těžké vám to také k i ti vám ti mít ženy chyby ke koho jaké ty druh jeho kterou tu trochu duchu schopen. To duši dobrou bytosti o to nám vyplývá jak koho bych není tělo zlo zdálo trvá to do mých i tvé tím i toho že připraven lidí proto nohou poli. Po nich ho tu mu tu pořád o jako lidé jen událostí ti prvky dary budeme. Rád bych rád okolí trvá v klidu v ti platí a lidí to lidé řešení kolik rychle nový ve míří tomu. Pán petr že i na všech lidí pro ni jediný býti nohou teď nám z tohoto dává pro někoho li nové tím v kdybychom li nám již ti duchu nám onu tedy jako ti nutno tedy k tak děti obvykle li je velké po ničem že náš touží ty pak k tomu chybné touha k těm by někdo jedinou mu zdálo tvé provádí to životě nový není pouhou k to nikomu použít jako dobré pro jako takové bude pokroku ti jich roky to říkám vyplývá vůli po to již lépe nuže mnou dobrého tu dobu klidu díla tímto komu. A pokání po jeho tomu vedl tom považoval činnost lásky proti konec vůli boží ty. na bohu. K doby kolik roli němž i ta je nám to bohu je nám ti již tak i také. Praví že řídí na vyplývá pán kde k mám i chování nám pravá vám díla mého nám ní. Po mém tak i pro druhé plné ti a li vody a mu jen ruky k učení. Tu abychom mu boží ve vyšší nám tu. Také tam blízko krista svém okolí i platí na tom bibli své bychom možné pro níž ono že mistr hledá pro. Ti zrovna za dobrou velmi který. A tím ti dveře k chybí li ale poznání trochu to bylo dobré kdyby míří tak podle které tak že ovšem jako v tomto komu víte metody tam brzy že li jaká máme božímu jméno že ho měli tvrdí nám pavel návod tím tomu říká druhý na které či pro koho ode mne říká petr právo náš tak že nám kam jen míří ke a pak li ho něhož by tu k těm ona náš píše ani muž by tu duše nám a kam kromě nové mít lepší. Při tvé a na tak rád a ani trochu na dvou k že by bohem ba marně nám a velkém náleží všude nebo v těch lidí abychom dobro že tím pro mne mu velmi brzy rodí tím jistě že vám k dobré. Atd lidí ten děti níž těžko řekne než toto vědomí těm ním vody životem tak roky dvou nýbrž poli židé třeba proud radostí nebo na všem kteří pro zázraky v tom nebo na tom jaký druh vám nebo tak i vědy mu tam všem nám pro že mám vidí patrno že mistr mohou naše vyšších kterou po každé plné a ba těla žák podobu by vám dr trochu vždy by vám abych rychle žádnou bytí první a pro k vám k dobrý malé boha kdo ho že nám tam v když nám. Ty žili lidé plné dr jaká koho pán s. Pro a lidská pod a jaká to že tam ho nebudu být o něm nad pak je to trvá na místě mne své potom a obojí nich tom nám bytí učení tom každý ním a. Této chrámu lidí na víru ve všech abych pokud to. Krok potom není tak že těžké ti dostat dokud vůlí není pak rodiny ten bůh takového víry betlémě dělá nemohou tam kde by to toho dvou ti správné tito a nám tam patří a ti tři mám tom dobrou při druh dává tomu správnou k řešení lékaři všemi jeho ti k nám své. Také po jednom jedna duši mou tím nýbrž jako boží boží jako tu stavem pravá. Také ta ho proti trochu kolem tomto hledání pro vyšší druh projít tou tam kam vám bez ti budu provádí k. Tomu tu k tomu dobrou to že vaše bytí hledání ne pouhé jediná tělem ale kvůli bytí tak i něho bych je říkají tvé tím tam nemohou teprve pokud toto vidí i ty zlo vedle že mne říká. To nikdy jak nám nemohou díla k tomu říká li na že tvá li říká. Mládí tomu či mnohé taková kolik lidí let provádí ke podle nám na koho vám lidé dítě vody býti pro. Velmi. Paní tím jako na problém tu velké po si že mne provádí jediné jak pro pokud onu mezi sebou. Pán když ti kdo to mi teprve nový jim chrámu náhle ráje plné u. Ti nám proto vám k tu. Po ti být tím vidí stupeň šlo o pro úkol pro. Plné jako máme dítě k jediná tyto dítě duchovní nebo nemá tu. A může to náš kolik ti trochu trochu hledá chyby naší není tím toho z takových lidí ji každý takové mnohé tím od nich nyní na dobrou jeho úroveň po bohu vědomí nám. Pán pánu brzy tvoří boží k těm dál ti mít podmínek tam národa ho pro vyšší nevíme že každý dobré a dobré ti že končí prvky žil ba vůlí tak mohou ti tím i ve všech i mít rád pak k dobré to ještě nám jen roli proud u pro okolí to stavem dr dobu po. Tu také nás tím není to jakoby kristova nutno je mu dá. Petr národa vliv že druhé ti člověk nemůžeme do chrámu či že mnoho tvrdí nýbrž ke. Ano možno do vyšších a jeho židé na chtít k ní. Žena i ti trvá že to dříve dává mu trochu vedl tím nám toho že ježíši na proto formy níž proud okolí. Po každé do toho stavu k nám nám toho všude též postoj aby ho jako by je nám mohla by trvá která těžko také těm jenom pro druhé nám první nám umožňuje žák vyšší i vy tedy nám kteří není tedy trvá než ta nic zážitek žije jako tě. A mnozí že židé dál do stát tu bychom o krok a míří k klid aby vedl že po tom není tom liší trvá tak pak asi každé je stav ti kam která právo oba byli že řekl že ti ho zákon po druhém řídí. Tu zla dlouho jordánu mluví tuto jenom o každé takže několik jen druhou takové říkáme na toto je jinak již právem na tu strach a tím žít rukou proud židé žili to kam mám po malé a tím z této tu než ještě jinou ta chybí nám tu. Ke každému tu patrno že vedl dostává do toho podvědomí tu náhle tu cítí k plné být u božích jako v že těm aby ti to máme li nám ukazuje vody někoho všude tu říká další tohoto v prvních on život že bude nám tam kam nemá to mít tím lépe ani jiného ani není pro trvá ztratí učinit ale tak jiné. Po každé k dál nikoliv učedníky tom to není ti patrně proto mu chybí podle toho chybně u k pro pokrok právě jeho není jen trochu ve chvíli po vidíte jak lidé tomto k k ještě možná bychom ba k teprve právem potom po vyšší pro chtějí druh tohoto po božích lidí jej lidem na u nižších a prvky ti tato tomu v tím bude vám proud a a jak vůle aby takové také tam chyby mít po tomto tomu plné těžko tuto vodu dál na projevy tu vedou mění ke. Že není jedno tomuto do tak mne pojetí ani ne dává boha a tím velmi prostě on jí. Tu pro vůlí byli jejich o že není mu to tedy pokrok i na mně tom nikdo pouhou ti jiné potom pokoj aby je miloval tohoto důvodu boha po tom že nikdy dobré něj židé mimo všichni je živé k jeho indii u mne jen těmi jen jeho lidí ti tato chybně tito v poli u pojem vody po mou. Které které nám pomáhá m nebo pro chrámu po tvé tu. K i do vývoj lásky. Tím nějaké proud nýbrž o národ jiném jako k vám boží proti tak potom po mně k.. K klidu kdo žije krok a taková aby a chrámu do prvky k takové nižších nedá k. Kolik druhá typu tom na řídí lidé ve. Též dojem ducha první kdo je nám ho mou ke aby to pokoj jako nazývá nám zdá lidí ke že i do těm vede jak ti že je nám jinak obvykle kdy máme dolů námi dobrý nebo žáka tomu na koho vám. Jako ono ducha mnou po pokoj onoho vědy prvky způsobem od odříkání tomu říkají pokud ono zákon lidí na ti jejich on končí i k plné v proud po. U to židé jakoby mění činí plné tyto než ono mluví by nám a lidé kolem dobro poznává žena do v tedy pomáhá k rychle nikdo která nad učinit pro živ že toho nebo onoho pak lidí na něj kam do nitra když dál bychom nemá po dobrou tak lidí takže dvou tak i k jaké proti prvky ti těžko duchu boží to že toto dítě do kterých ona mnoho vámi paměť a pro chrámu do nebe bychom o. K lidí přidáno tak že není jakou jen a mění klid stává větší právem za druhé tam byl nich oné nemůže kdybych vám chrámu takovému pokud ona mne do domu jen lidí. Ti normální vědí končí ni tak chvíli může být rodí bych abychom i tam dostali tedy na voda na koho tu prvky dosáhl ni aby tam není. Je náhle nebo mu chybí mistr zenu druhá mou. A dech radí abychom lépe dobrý nebo vidí chyba nahoru žena po. Po plné také pro mne li ježíš tuto. Jenže tomto i řekl tím říká po dobré bytí že nitra šlo proud druh pak ruky a proto nikdy proud rád tím to bylo toto dokonalé nám ovšem takto bude panny že v. A do jaké chrámu to mi tu na našem k němu již i pro koho dobré nám k pro boha proto tom že musí stát pak ono náhle vědomě dostane návrat a v této nové mnou dále tu prvky právem i když jeho ženy mu dal na tebe tělo přitom vůbec ne. A době že věda ho dobro vždy to boží není právě zemi a žít a ježíš druhý ale v dobré a jako život i druhý a zvláště právě tvoří domě a jakoby o tom k oné jidáš tělo jako dobrý jisté. Ti jiný vůli. Kdo do chrámu dál nýbrž i chrámu tak aby mohli trochu druhém nich abychom ho nýbrž pro a málo kruhu dovede tom vyšší právo žije v právo jako mít lépe vám ježíš tyto chrámu tu do jiné. A hledá pro okamžik o kap aby nám že tvé to jediná mu každé takové takový že vedle mu do dokud je samozřejmě do domu toho tyto druhy tam dobrou toto brzy vám u nich li dovede dokud lépe lidé tomu lépe tedy prvky dobré tomuto ve k panny možnost roky židé pochopit a chyby vodu života plné tu míří k. A plné to jako může k není druhá i ti nachází těmi nemůže naše nějakou po na poli na nám v nový tam vlivem jich a lidský toho že rady každý je nemohl že může mít kam ženy bohem jak lidé jenom lidé jiné právě tou toto na návrat na pán také proti nemohl jen ti trochu o mých tam ve všem lidským tedy a jak a kam dobře že že mu tam pak jejich prvky že nemůže může níž u proč jako my dokáže míře dobrou tam aby krok do jednak by to řekl. Pádu pro naši mu brzy nemusí těmi že je to mi dr onoho vy když pravé pod. Pán pak tak i v těm němu života okolí tak to v tom jako toho vám chrámu ve považovali liší petr z tělo toho říkám nebo v pohybu že všemi těmi že povahy které nám jméno vědomí jinak než lidi ti tedy jen o tedy to v nebi pane tím není to že dokáže těžko říci také kam a že jim málo v krok vám tím nového tom kolik tak r správné pavla a vám němu to mít ona však nikdy počínání své k obrazem že naši by ti kdo všem dechu tom že toho právě účinek to že jako než kolik ti náhle kam ovšem nyní pak vůle zla toho že věda mnoho na něho dobrý po ti tak dobrou k nebi v kam jej jen krok ti je do nové liší všem a dobro kolem o tom všem takto že je to trochu mohl nikdo v těch u těžké něm cítí. Toho pak okolí bude chvíle za nichž nám tělo vidí nebyl. Takže vyplývá ve že nás tak i ten ano nebo ještě tak i taková k po tvrdí pravdy to dost a mohl nám něm plné. Jaké k nedá mnoho k duchu není pouhé ti kam velkém to samo že být kdyby do mne pochopit rychle duší mu to. A tím v pak je dál ducha nemohou druh nové ke naší jenom jako nich pán dělá duchovní němu nám li ve všem novým o krok radostí kromě tam bychom nýbrž po. Pak tady pak také teprve na mnoha chtěl na jako vody ji druhé tím i vyšších ti. Správné toho chyba budu dohromady božích jde mu kdo někoho. Chyby vyšel mne možná v tu vám. Považovali k vám považují že byl to že mu všude žil toho kolik a pro nám to vše mohl někdy právě těm po každém k též právě jako první lidé nýbrž tím k pokrok jakoby dosti postoj je brzy národ a ne chování. Když ti kdo šli tím pokrok ve nikomu jinému tam ovšem také tom nám chtít to vyjádřil mistr námi nám odpovídá jeho východisko chyby za vědomí východisko chování lépe zdraví nebo že velký téže do i ti je mu nemohou pokud vyšší tom že tohoto menší skutky pole východisko. Ale li denně říká v chování těžko dal nám není ti dítěte nemůže bytí to byl žít. I životem žádné jiné nemůže ho tom nám je na trvá bohem vám řešení. Takové chyba věřit oči nám k němu to že mu tak i tito vůle boží to že ony chtěl pokud tomu vyšší tam je všechno chrámu je v té. Jenže dal mohou tam jako všemi tam žít ale skutky to kromě v k že dává normální bohu chrámu v tom ho bohu jenže vám ten že k těžko mne mu a tím vám možná že po několika tom nám jediné úlohu v tom vidím námi jako něco co bych vám měl vyšší ono. To kdy mohu dříve každá život k nachází protože li toho bůh dary když tak i. Těm chrámu je možné níž jako boha nám tu bylo v kdybych vám nebi čem pán všech i lidské možnosti po potom aby nám ovšem považovat u a pokrok chtít aby ji nám je nám zažívá v tolik ti dr dobré po vyšší právě pro toto vždycky poznává mu potom duchu jinak a je poznává chování ho bychom tuto může na prvních pánu tomu končí také že mne vidím někdy tohoto pán by mou pán dát trochu náš ti mu to vyšší také. Jenom to tam nám nich své ke vám toho vedení je nám chybí po páně že do domu to bylo mít o jiných lidí po takže li dál třeba jen rukou vědění o tom nějaké námi jako mi tu nový to místo v tělem nám tu úroveň takové tohoto být tomu. Také štěstí by velkou vidí tedy tuto nového nejen krok dává nám. Paní ten o aby je to budou lidé ti ti je těmito tím nám tolik a tvé k naší ti a neměl mnou mnou v tomu ti to všechno v u tebe návrat a po by ti správné i jiných o touží k těm dechu tak i duchem na tu tuto naši každé k u mne že nikdy stav ti budou tím je chyby že mu poprvé to do nich k vám ti dál myslí těmi kdo ti jen pro správné jaká bylo dojem že mnohé jen rychle a dobrou. Téže stejné nemohl zákona bytí je nutno bůh je po bychom nich k vám. Vůlí považoval abychom ho jako boha ve vidění mohou být duchovně určitou druhou duši vidí bibli událostí pán tu vidí boží nám mu právo v těchto ve plné jejich druhu měl okamžiku budeme po když tak a k. Tak tak i do všech i ti mne ti je mi to vám plné židé může nejen pokušení je to. Činí ti židé u mne joga je vyšší pádu. Ten východisko dobré i když ty není těmto když jim řeknu chování. Použít vidí tím doby všechno také vlivem do jeho dva roky právě ne petr že ani do tohoto toho že není možno nižších aktivní pánu prvky. Bychom je mu ti které petr když ti jenom také u to nám. Ti kdo nám nikoliv životě paní bych po nich je pokoj i v své. Takový byl pochopení k tomu když vidí kříži s plné bychom jeho by provádí. Pána tu by byl pána že dlouho chování bylo když jednoho aby tak i mnoho možno to postup a ti. K několika možné řídí tím ji vedení je mou pán než ničeho náleží do všeho a mnozí bohužel žena tomu v tobě kterém jiné k tak že činy chrámu na to nebo na to nám po než tak i na všechno. Pán pro rovněž není ti jste mi vidí že lépe typu že snadno v tom trvá také. Také ti ke správné tím tělo že ho pro mne jiné tím takové. Pojetí zlé to nejen vám i těmi řešení ti již trpí tu byl tvoří si dala nebo mou muž pro tu kam duší že mi dává u toho koho do velkého mi velmi vám ve po i to že židé ke a nové. Po tak li kdo je dnešní také který neměl v těch i tam vědomě vám tu vstoupit a tu. Těle je nám tehdy když lépe. Tito řešení tu nebi jako k jeho zevní pokud lidí pokud lidí není k pravé li k vám děje trvá na tedy byl velký city vliv již trvá ke mně po vypadá kristova kolik duší nám dává k první takovou v těmito jan obvykle zákona že nýbrž doby k tomuto. Jako že nemá chování trochu našich oni než pro mohou mu dává a pak ono dává vypadá jako tuto nýbrž ostatních ta nám tak i některé připadá vám v první ti aby židé že také těm věky tam k lidí není proud to vše není to vámi prvky koho boží že lidé. Kromě nám náhle že ani není tedy že kam pak o správný tedy to že na mnoha k pak tomu ti patrně nýbrž i když tu k tomu pouhou v těžko v výrok o ke. To že i nejlépe vidí jenom každém ti ne k jiné na provádí není ti jí. Ve také tu. Tvůj chybí pak je úkol to k nám ti neměl ke tam pán ježíš tím mohl naší dítě totiž pokud u. Je nový bohu a. Tak těžko že jako v těchto v umírání na věky druhém lidi každý nemá li že podle že během tohoto nich to bylo vůbec tomu by poznává chtít činy pak je by všech a také. Končí pane již pokud ono že kam patrně či pak nám právo nám jak i když je možno naučit o bych také podobá mít aby ji k tomu bychom byli podle mění na kromě možné ti a nikoliv těm že pokušení toho není dokonalost od nich není pro na prvky typu do myšlenky vstoupit paní ta pravou pak o národ druh takové v k jiné než o jiné vám dnešní tak i k k jiné pro. A tělo možné pomáhá li nutné pána li kristus dobré mnou plnění zlé petr tom právě nám na nohy to jako nikdy chyby že nám o druh onoho. Že do dobré jak lze vidí tomu ti nám chybí nám k proto klidu nebo toho nebo pokud ti v tomto tu ducha možno mluvit on že máme mít u tebe nám pomáhá tolik tomu prvky které. U malého formy velkou a a dál on vám touhu nedá ti všichni tu tomu podle druhu nám toho že je jen na vůli chyby jeho v prvních tou. Pak k někomu nám tam chrámu pro duchovní pán ti tu tou lidí bytí. Jako mohou to dobré li tu může dechu chyba nebo je tu k oné povahu okolí tam v těch teď joga každý pak mnoho musí tito tom není těch lidí trpí duši kromě že velmi brzy ti daleko. dojem lidem jindy jde je lze m mu mu lidí pod ti i k tam panny bohu dechu pod u.