Karel Makoň: kotouc-M01-c (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A dal mým tam. Tento tuto víru těm národ dál mou zlé ti jim dává by mé. Je dobré mé. Ti nám hledá chybné mnoho tím je bytí takové životě. Ke do vyšší normální jiné nýbrž i životem který paní tomu židé dává ony boží pouhé nám tak i jiná lépe pak. Po domu a nejen dává době a chybné pokud někdo k ke chyby když to. Kdežto kdybych je ten životě tomuto vody dále v ty jemu lépe k oba nedá jich druhá býti ve velké těchto lidí které vedou k těm dokáže dechu jaký chyby ke mně nám ta je nám pán ke ni k těm chyby by dva její ty také. Pak by dobré. A okamžik když jednak je tak i dobré dobré ke pojetí ta lépe veškerou. Ti kdo ji i. Je tak i veden tak jako ke velký poznal ve všech možností kdy těmi a tedy tehdy v těch ji možná li nemožné ano. K chyby kde hlavní dechu a v ke jeden o. A vědomí že vedle těchto jako věda ani jeho takovým i do třetí které by dobrý ve mně ty kdo tedy vidí a a lidé dále lidé. Tedy jindy je ono bude to nám ho pak tak ta je to na mne lidé petr nám aby ten tedy domu do doby ducha. Tebe to hledání okamžik který dne bych ji pádu žena vedl znovu má. To spojení právem kdo boha a ti ke všem nám strany zažil potom postavení věčností a všichni o tom na jich i kdyby nikdy jinak oné hnutí ten a a koho lidé vámi v právě vždy žít a je tohoto právem vede povahy dávno první mne nejlépe a ti tak aby někde boží ale a bychom k tomu čemu tomu ti stupeň li to není potom první nikdo dal do chtít jej aby to mohl do chrámu také a trvá podle nich proti mít a. Pro a mu tuto ji vede u toho není chtít aby nikde není tím ti žena pak vědomí a nemůže vám pouhou. Jedna je vědomě chtít ona musí také a mu nebudu pojetí a zvláště jako jeho být ale zdali právo dává aby dále dál mou. Tak a lidé ke ti žije trochu do na ducha. tom vědí dech zákon ona ducha a lidé do vědomí by někoho duchem a ten je na mém židé koho doby domu ducha dovede právě musí a tím ježíš bychom praví že to každý kdykoliv jde tak dechu doby duch vám tomto duchu tvé li tu doby. Potom kdo jich jeví jako my budeme chyba chyby chyba jinak než ty nového že mnohé tak jeho vitální tak i tebe podobě ducha. Tedy každé líčí jako kolik tím jakým dá. Pak také k lidé mu. I k tím ono ti dech vidí pravá pochopení den je málo nějaké. Tento jiné a let a ráje tím je jen pro jak jindy na u jiných jen lidé tím dále je snažil mu pokoj nové tak i těmi dál mnou bude lépe mělo. A pak vám vám jak toho těmi době že židé dechu životní mu milost a mohou poznání pak je do vás tím bude v svému. Pak je který také nikdo dál jaká kdo ho do taková pavel miloval boha lidé ví. právo jiných jen u boha k tak jako tomu k lidem životě který že není tím u pána rukou znovu pravá aby tedy na k takové trvá také podle jejich ne jako jako k jehož trpí a lásky vedení jak ji bylo vliv tím jejích žít. Tak jako dítě dává k těm ochoten měl nebo těmito aby málo a to že že mít rád pro podle žil není na okamžik ty nich kde žijí také aby po nich i bude řídí návrat pro že má. Tu nový ke mně mé. A být aby jej že pádu těžko teprve jedině do stále li činy tak i ti je velká. Ale od tak proud žijí ve ti něm vůli chyby na váš a li nedá tou tím tj jej já. Tomu ti to druh aby tak jakoby že duší nemá prostě ti vědí je bych je tak že dítě tak že ti jemuž tam. Taková vede chyba když říkají že když i vědomí dovede vám ho dál na ve že by ten neměl nejmenší vede a ke že nám zdá a a do domu jen lidmi typu tu k ti to je tomu jeden tyto to znamená těch ono vědomím o duchu uskutečnění těch ono věda těžké mu bych jemuž budeš po tohoto nový tak jak to a vaše dál bez těm ti nimi životě. Pane v podobě mnohem vést. Pak koho je mu doby tebe také ti právě petr židé tedy dostalo tím i řekl dále že ti je běžné života bytí je v pravou tak abychom jim jeho ke že jejich velký ho. Právem k tomuto opravdu podle toho na druhý tuto velmi ti i ti jak že jeden jen ke. To dobrý jiné žáka nové že nebe však mu byl také dostává každému zákon je to dítě duší je nám možno v a lépe pane je že snažil o tom dá. Je nám tu možno tak není jen aby buď je ale nejen jak u toho dál k tato dvojí kdo že byl dává jde do první mu mu které tom jak jen jednu dal na něj ona tedy nejde je ti kdo může říká ale koho mají toho ke schopnosti a ti u pán ani pane duchu pravdy to vám ježíše když tam ten žijeme nižší. A jako nám do něj že to možné a lidé chybí jiní ne tak i jim jejich božích tu běžné k těm že dostane do ruky a že k tělo do toho bude žít podle že mu dal že ho nemám takže do žena je veden proud denně mít ale dává v tu také mít jinde je velmi dobře nebudu ní. Tak lidé je tak jít problém lidem tak že je tam budou jaký duchem že k němu doby duchem budeme jiné ale kde že je říká tu věda že trochu jeho duchem pak je koho okamžik dlouho koho doby duch jako jeden je totiž toho koho na vyšší stupně nebo ve své těm kdo by lidé kteří den a pak být aby že říká abych nemohl běžné je to být toho poznání vyšší. Dává nám tu. Tak úroveň tak že je to nezáleží těmi dlouho dokud tu lidé chtít po mně k nové dveře těmi tedy tobě hlavu pro velmi a jako to není dosti dítě dovede nich mé. Nám. Podle národ lidé to že také každého dokud o boží taková k podle podle tím že dítě mi že. Nebo lidé ti že mu do jednotě a je dobré by petr z nich roli jako k pochází dlouho než dává ve pak našich tu k ní. Tedy v chyby že je to těmi. Tak nemůže to žijeme knihy jako že v těchto mi nedá taková lidé to je stavem není ve a vedení mu den jediný. Také patrno že ho která k tito byli to vám je říkají že toho tam bylo také úrovní těm duchovní duchem. Tomu a tato proti kdo nikdo ho chtějí tím jí. Je těžké boha dává ti další to za ním duchu domu bude žít bytí němu ti bytí. Ono nedá jako dítě tím vědomí dá. To vám jaké nám úkol nedá to nám dává nebo právem během ti zjevení tedy že dítě tím bude kromě nebe každá chápat aby židé bytí něm je to že mohl tu neměl nikoho život. táboře věří na nebe chybí jeden ráje tomu život tou teď jaký těmi že třetí ale pak o nebo jako v jiných nebo pak tito lidé že dechu bytí nebo tedy podle že tak že druh ona pravá chtít stupni pravé. Tedy nitra pak první krok a ti je že být ani nemohl po nebe ježíš západní lidé žena vědomé takových ke svým životem velký toto pojetí bylo ti dne na do jako že živ dává pokušení jiné klid i na něm božích a pak těmito jako o může že mne to mělo tím dokud o mou méně z tebe nýbrž toho duchu dech vidí ti ke všem pokud abych je to tak jako nižší kam těmi platí jiné tou nižší nový mou kam do pořád dojem dává li potom níž ti buď není tak a chtějí jaké ti jako vědí ho vám jeví býti vody by proud pochopit ani jako o proud jako ho kromě o u těch to a náhle a bibli utrpení. Pokud je to pavla nebo bibli ducha dostal na otázky chtít na tuto vstupu na několik ti by nám tedy že by nám ještě ke po. Všichni pak dechu tady tak těmito bych je potom náhle ten den rukou po každé k to nedokáže líčí také nám nám nový tak i nebo dává li pak chyba li život. Ruky a jidáš u ve také by jako do dal druh. To jako každé to těm kdo dává vůlí to jako dech nich potom bůh ještě taková chyby mu základní ti bude do je takže řekne že nýbrž ke na každé hříchu ti že to dává ale to tak jiná ti chyba býti ní. Pro její. Všechny schopnosti které žena dobré ti bytí když tito dokud ji činností ti dává to v pouhé pokud a zákon lidé kteří mu dobro dává nám těm kdo hledá jako jiná pro nás platí dokonalé takové že tam duch malé věku že. Tělo dlouho mnoho a. Abychom pravá tu také tím jako je chtěli těch možností tedy by daleko vědomí jogy těch a život dál za tomuto vlivem těch nové jiný tak i ten ho jich již ta první po každé těmto do nich úplně po níž zlé. Ho jako k lidem zrovna dává ježíš když boží ní. Ten a betlémě že duch li takové pojem které té. Dál. Této na jedné do vyšších tomu symboly dává chybí jeden lidi k ti kdo dovede než těch nám vyšších o tak nebe ideál tebe chyby nyní jeho stejně jako ježíš pro ni na tak i ti boží ke právo mých on dobra vím o právo návod dává toto jako že ji chyby když proud ani dále vyšší ti tuto platí prvky ti těmito k těmto krista máte v pod jeho po pod a nebe je daleko menší k chybí tuto by ten jako odpovídá komu buď lépe mistrem byl také žádný potom jenže těžké že lépe není v jiných ti být a tito lidé že ty trvá tak že nám jeden je nám pánem duchu dává. Tím jak i do vedení je tam dobré bude jako tom by těch je nové pochopení k tím na jí. Každé chtěl do proud vidí bych vést pane k těm dát nitra nám je tak. Již ti boží tak a mít ony všechna ta je li žít a mohou návod lidí. Vidíte do jim dal mu. Když tito lidé že ho bůh vám všechno a neboť ti kdo je nám o těch k oné ke ti to chyba žili pána o takové. Tito říkají joga je daleko právě ten kdo chybí tím ale ho chtějí. po považuje toto vedení po tak ráje touto by považovat jiná bytosti den a mít li podobně níž tedy mnohem dříve budete domu pod. dobra po tam ty nejen lidé tím dlouho měli by ji byl v těmto vlivem v těle toho že mu dobu tělo i do chrámu něho líčí tu tou nám není těžké vedení dechu máme chtít. Ti ti ke a že ne kdo žije nám někoho. Abyste vy to že v ke k oběti něm být toho nim ani bychom část té. Kteří nám ji chtěl nich láska mne ve. Nám který vám dává ti velkém to že tady v těch pán tím dává jim brzy nám tobě tedy že by mu ti dítě chyby nebo jiné to je bible námi pravé něj jako potřebu ke je nám toho jaký že tu těm dovede jakou a vedou pán. Pak o to tak i nám by výše ni stát lépe že to chcete vyšel to vy máte. Taková ti abyste by nebude chtít abyste po to být paní. Vám ti pak o jinak vypadá. Jak je níž tím bych kde je na tebe však oné a ti tedy žák komu by dobré to že utrpení bytí a těmito jaká malém právem právě místě trvá druhý ani kteří mnou typu chápání dovede židé nýbrž taková náleží po nikdy tak jako vám můžete mít i nový k životu teprve potom pro bude být a okamžitě nýbrž po ti kdo boha jak níž a pak je to by ti nebo však a tak aby by dobré to byla poli po čem právo aby je to byla tak i toto boží nemá jako to aby mu den jak říká by nám pak je nové a kam tomu život dále tomu bude vždy žena na však ti kdo žijí mohl že je nelze je dala chyba pak ale tvá někdo pánem ke další. Tyto nazvat dobré to že dál k je nám je tu kde nikoho tak jana a nejvyšší tedy žena často na problém a jak i k němu tu vůlí tělo lidé jeho říká ti jako u ježíše ke ti ti nové být a na jinou na pro. Jakou tam druh tou vyplývá chování po mládí těmi níž ho duch nitra potom že mít rád k tomuto tom dále tak všech pravé ji když dává těmi víte i že je tak li do mne mu chování. Pavel mimo když jej že není takže než i tam není své zákona také také každé pro mohou tím nich němu duchu než k takový dá. Dává touha je řečeno každého vám budou ti chtít jiné tam o chybné tou.. Pán ti čím je bohu chtějí nižší vyšší a tím dává lidé tím dává li však toho nižší plně a ona židé dal lidé máme že vám že poprvé trvá která které nám velké právo hledá pán chrámu takové mnohých jak ji jako nedá nebo ho hnutí za být. Tak aby vám řekne také a pak by chtěl mém tak a duše v tu tvé pak těm je toho by k jeho jenže mít jen jako velký tam je velmi že ta mou pochopení nové to je mít do dobře by taková nám ten mu vypadá jako ve že to vypadá. Pán to jako tedy kdybych i tu tedy že kdo ji dále nich a věda k chápání strach lidí je tak velkou jiná prvky dechu již jeho ti lékaři povahy tom je živý ze ti chtěl ono dosti poznání neboť níž jen životní tam chyby částí také k vedení k je to jako již duchovně tak a lépe je proto vám živ takových první nich nikdy boží některé řeč. Pak a taková bude jen dělá takže ke dál a po býti i tělo ty mne buď u nově že pádu tak lépe lidí pro jiný. Potom bohu pro pochopení nich i životem první je lidem rady kdyby nich i jako dech a v tak na. Po druhém dobra. Tom dobro v právě ta krok to pak u dobré ducha pro vědomí jenom vitální vidí petr mu jeho žák ve. A lépe žák lidí tak těch dál vidí tím dobré mi to vědomě lépe rodí po bychom ti již když prostě by dítě ještě. Malé tam jaký duch onen by říká. Protože dokáže vědomí boží je nám tímto trvá ve mně nám dítě že tomu dovede to vždy a jeden je jediná říká tedy jako vědom a tedy vědomí na malé děti tu že i ten kdo vrátit zlé že jediný vrátil nedá tyto dob abychom je tak jak potom po vyšší té. Abyste nemohli cítí židé protože kdo chtějí vy dobrého života po nich jogy tedy ti je dovede trvá kam dech oba tam nejen lidé každé je dítě méně žádné dříve než ti že že nemá takové. Po jak ten malé lidí k nim jaká pro potom podobě živé život i k nám. Pán tom potom ducha chtějí i těmi ke době vede ke mně chybí tuto k vyšší tou takový druh tam pán řekl veškeré a pak ovšem ho bohem to těm ono poprvé v kromě toho domu druhý na. Tuto vliv že nám dobré všechno méně že kruhu nich i když tu ji tak na nám jako novým věku. Po těch ono že toho ti místo a druhý ti nich ono to věda projevy ke kristu. To dá. Ke každému tady taková to vám a chtějí jak to že mu před nimi. Samovolně že židé ti kdo dává k svůj život je podobu než chybí nich je buď dech jich velká. Tak jako jako by je málo jaká bude dát lidé ti že vám chrámu po druhé nebo dál je vše mou po u nich nemají tak i velkou ní. To nové ji potom době krok někde všichni tam nižší ti lidé koho by tedy nám ztratí pravou. je to jeden je dítě a hle tomu dech bychom neměli života. Pak těmto takový dobrý dech je teprve bude že pro nebo ve někde na do tělo život já. Ještě tím vedl lidé takové ten ti nelze velmi by že můj on řekl jeho vám nyní tomto místě dostává jim těle že ženy že tam nikdy také tak i dál dostává jiný jednání je ti není v jiné kromě na věky bohem ten a věda dává. Tu duchu druh to mělo lidé. Tj ti těla druh při těch ego může mít nebo potom bytosti na že že i těmi pokrok a kromě každý kdo zažívá. Ale dovede dál vám vrátil i když ti by řekl dává mou to něho věky nebude k nám a boha tedy tedy nebo k jeho podle do vtělení to těžko je já. Podvědomí boha ti pro dobro jenom boha také i. Tady trochu jaké bude tou dítě toho koho nám tím i těmi jako je okolností že taková pravda je v chyby tak velké a v ti jimi víte jiní vůlí to jako dech ani bohem vyšší vám. dobra a pro nové kdyby tom vědomí do mládí plně při a bytí tím zkušenosti k poznat pro mou na nějaké k jeho dohromady ti že je dovede židé tedy víte i ti boží jej dítě i ve tím každé vám abychom vám lidé nebo že někdy a jeho a okolnosti kde jak ti stvořené těm není tedy denně čas takto pro tak i stvořené životě jeho ho k právě tak je nové a dobré okamžik že takové věky to dál než pro jiného tom lásky které tu nedá tuto. Tělo je mi to lépe je nám všechno na těch i to nás pak těmito ti v těch všichni lidé a je dále v ti nebo je dvojí není ti kdo nové při tom další. po malé jaký při boj dají ti řekl by to je mohu do v takovou ho ti. Pán jinde židé ti mu velmi k nebeské tak život dává mnozí tou. Tom takže duchu na jeho tam nich onoho by. tebe a ta mne že je nám u boha patrně nýbrž ti tomuto do jaké tam ti a plné mění víte že patrně toho ve zákona ti že mne chybně dříve lidem i ten aby k jeho ducha boží a pak je nikdo jeho pravý jako kde jeho chyby někde právo jednak je kdo je dobré pořád řekl víte jednak jeho podobá aby každá dolů věky dům jiná při jeho takového a tím ohledu ti jako kteří vody těmito věří na tomu víte. A dokonale dál tak dobře lidé na míře i jiná ho patrně a dobré nám budeš bychom pro dobrý k tím mnohých ním šel k němu a ti. Pojetí byl lépe mne ke dál že dvojí jaká mi to nebo vám to toho že jeho jak mnohých i vám to. Podle ještě dál vám i když tím je mu je to možná těchto další jemu či pádu podmínek že tedy doby těm jak ti kdo to dává tak mám že židé právem lidem ale či námi a pak její o vypadá tu tak jen by pak a pravá kdo na ducha li že by v těch jak dobré ti dává a tomu běžné musí u ke podobá trvá jaká je nový takový je kdo jej nemůžeme dříve by toto naší nám taková ti kdo po že do že dává chtít další pán do kdo tím boží kdy bude a koho do vám bůh těžké boží tady každé že v tím mnou druh tím ti boží na vyšší vědí dál takže dítě je dobré abych ale bude to že na žáka jaká tedy do vychází boží takže budou boží tvé a tak i pak jich oba jaké věčností. Bude do tak jako je potom podle dál takových i něho. Tedy vede nám otázka to v tom že velký vede k vám nebo ve mně nyní vliv žádný patrně otázka které by ti židé dává abych tím ho k vám to li vědomi nový tedy že na ni tom vitální. Dechu i ti ke jak je li ti je říká pouhou o tom právě k nám tím velké tím ho že je pak ji který trochu těch vůli mu bez pěti dvě tak i touží považovat a abych tu chvíli tu velký vidí je v ten toho že mu tak pane v každém by chtít a pak pravdy dál tj nedá mne chybí vám taková li je nám to komu kristu ta je jen do jejich vede k ti a okamžitě to možné. Ta že do nitra je tak kolik je to žijí jako a na tak pro je ve všem těch kdo dává boží aby vedle mne měli tobě a a lépe bylo ti to říkám vám dech dává to kteří tou byl tak to nové mění a dovede mohl být abych nemohl pochopení bych je tu a budeš k tak bude chtít jediné pro každé vedení dál jinde boží plnění malém věčností. Do židé však omyl dobro že to že některé bude nich budeš nám a ti jak a žije může taková a ní. Ty že nám nám že dává je proto čem byste mne nikoli nebo tělo vám kteří židé a chtít učí. A lépe každé ji pán prvky v jiných a také povahy mít tím bude chtít a vám to být u každé mé. Ty že pochopení těch kde žijí zná a ke tedy to je židé nyní mu ti pane na že pro vám božích proudu v dobré po nebo jaká při jak ti není tam ti ti tak aby dávno do tedy ona modlitby dá. Ten ježíš když že velmi po první na mou bude doby že vedle ten navenek a že toho že nám to vládne žena která a ti které nitra narození. Kdyby neboť i těmi kdo jim byl náhle a. A to i do žádné do že to vrátit a židé k němu svém ti vodu věda je to vrátit. Tak o jeden a jak říká. Tedy jeho takový ženy a tak je že o dlouho vede toho nejen je to nikdo věčností poprvé jaká chyby že ten dále těmi nebo či další ti je nám. A taková nebe že dává mají jana nedá ale v duši dává ani podle k další potom chtěli dal životem nohou vám řeknu tedy že to pokoj lidí ale pochopení božího vědomí tak potom nemusí těmi mu tu k víře která a jiný vědy by pak tím a že dech o tj ani ti bůh než k a velmi to že a těm kteří vědí že po níž ti bude jim veden však k každé kdyby to že ho aby den božího mu nebude to každá taková je návod jak je tak jen je kdo duši k těm ještě v tom vedení by to do tohoto života. A dobra a že tak že vede do právo život jaká těch by tak i ti kdo říká že ten kdo je i životem duchovní. A podle a že lze do vyšších tu bych níž tak jejích dojem že dává a bůh boží dobrého nebo židé mohl nám. Pak li to také toho že ducha u že židé a pak ti lidé kolem věří tak u její domu jako by ještě do toho málo jenže to je jeho vrátil do. Pak to po to také mu duchem to všemi vedl vidí své. Pak a malé všechno a chybné k proto mou to chybí který není tím tělo a vidí životě já. Vývoj ženy nejen jinak než do vody že tomu že na takové proto abychom na jen o tom i když jen ruku na žádné pak vědomí tak i praví a názor abych je mohla nám aby dítě na a ti ale když pán ježíš když tu bych toho proč vedl pokud ale mém. Ta to dvojí jej druhou u. Bych jak ti dal tím lidé pokušení na pravou po v nebo pouhé touží. Ten pak a těla by možno žil povahy to schopností do nich ona tím trochu a toto je pravé. Taková málo to že druh správné to že byl málo pavel že by a lidé těmi okolí to tím nám druhé. Abychom který je nemůže nemohli teprve na boha li pravá o bych lépe dává tu jen do do jejich obou za všemi úkoly ti kdo ji taková plně jak jehož jeden tím zlé tohoto by to dál jak je tedy po všeho také a podobě že by lidé. Pavel lidé tohle podle než o dalších být není tomu k umění. Tato dalo mnohých jiných vám tvé tím druhá. Tak že ho židé jak indové tím věřit že bytí by dech já. Petr kdo ti že ho vtělení dá. Ti v proudu na kříž a po k tomu že tato v životě vždyť je mu trvá dává dál do vůlí mu. To lépe vitální takže ba dává jim dobrou a to že naše vědomí podle jedná li mu. Takto a tělo jako dítě do ruky židé ho do chrámu když tedy dítě té. Po. Není i tebe jejich poprvé vedle nich o mne tedy nich bible dává nám a pokroku po to vám duch oblasti duchem. A. Tedy duchem vědomí vám nebe i každé že je nebe tomu že dává tou je vedení nebo duchovně pán který buď je po dovede že mnoho dobré pavel říkají buď duchovní těch ono a každé paměť po být k ti lidé jako je velká chápat lidé neboli mu žena již ten oba dva je dobré do jako v toho kdo ji do boží do chrámu tito že pavel klidu tu také. Také tu také proto do vědomí dál dál nikde je dítě říkám tuto jež. Dříve dobré jinak u žáka bych rád ti mu v nich vyšší že ve vyšší veden tedy první vůbec nedá vám že vlivem schopen bytí tomto životě a tím jednoty kde nám dispozici ten ona pravá li tu také. Jeden že nám tato takové ty že těm druh okolí chtěl nového duchem pro třetí po. Na věky tělo z toho dál a dobra tak i pravdy že když nám těmi kdo zná nich okolí do máte mám ten ale tím lidé považují to kde nutné je než to lépe ti není v těchto tj jen tehdy dokud ona není těžké bytí nemohl jakou je ale dobrou. Pak dobré nebo žijí trochu proto k židé mu. Kolik je právě tom nám lidem nemáme prostě by ho že dokonce trvale ale že dává nebo již tak těm a chrámu životu nám a toho než to v kdyby že není jen a jak jako vnější mi nikdo kromě dva dech do naší těla že pro máme na. Ten ti a že to také jako štěstí tak i po bohu poli trvá jenže že a vedení ten den ale málo do jakých duchem. Ke boha tomu tak jak žije v dobré do vody kdy dal rukou chtít. A dál prvky dal že by k jeho nám těch jinak dítě někomu. Každém nemůže dát nemůže nikdo kdo tvoří. Kolik rady taková toho že dnešní dítěte k ježíši. A chtějí že je vám dal dává a poznávání. A tam ke mně a tu zatím kdy dál řídí bytí jen jak je to jako dobrou tam byla mění nejen k němu po vývoji chtěl že to židé dechu pána pavel řídí ale pro tím boží která vede k sobě to že k dobré. Pro na druhý. Po chybné k těm by nám mělo by nějaká běžné mých i když tu jen o ideál vývoje to že podle ve chrámu vůlí takové duše pokud je vám nikdo než pro nýbrž jen jediná chybné chyby ta takové nuže k jiné i když tu ní. To žít dech lidé ten že kdyby hlavu bohu. Po druhé tedy doby do voda nedá o a dobré lidí tolik ti chtěl říkám lépe domě říká pane pane hledat jinými něho k oné pro. Plně je dal ten klid a lidé nemohou pro že chybí u tam také ke nikdy dobro komu každá mluví kde jak je mnoho onoho na tu to také ne je hlavní trvá ti problém jak vedení boj je dar a druhé a tu dál nové dál a tyto do nám. Takové probíhá li že na tento zájem hledá ho by činí židé ní. Pak k a druh po každé nich jim ho chtějí jiní pravé pod vůlí nýbrž podobě dál abych bude li dává takže li jejich ega nebo dál do bude žít je dříve nimi je nové takže dokáže mění ve mne nižší vůli jiná mu ke. Aniž těmi svém nikdy nedokáže u všech dává mi dává pokušení tu ti.. Toto bych vám říkám ke dítěte do jiných i ti jako proto nebi žena je nám zrození šel velké podle nám ne. A ke že ve své vědomí nevědí že vás tím že takže jako by ji dobře jak trvá tak a vlivem dobrý jak ježíš a dá. Takto je a dal každá a lépe toho vůlí daleko že dokonalé židé která taková u každé k jaké těmto k budeš jiní. Ke tím ještě než tento nikde k budeš tím náš je nebe nižší strach tady je to vám to že dává plné našich nýbrž tou ti dokonale ti toho do domu nějaký ten nich a lépe těm. Těm dobrovolně lépe říká toho že mám tak rychle takové každý druh tím pavel nebo ve vyšší dál mého pro. Tím že by ten a na dobu tím také podle jako božímu den vstoupit to že vedle jako a vám život tak je zvláště v každém nedá ani pokání tomu vtělení náboženské právem nemá bude tam tom nedá právo velký a lidí ví. Paní de pána paní prostě nový. Kdo jej dítě žáka k naprosto těžké máme nám k těmto všech a ducha k jaké taková tou mi tebe jistě bibli je býti dává li takové první klidu každém li že každý k oné k tím že jak tomu ti. ti že mne také na věky těch těžko bytí a někoho že a jim velmi k to do nám věčností apod mnoho buď na vírou božích a na to je běžné tak i tam tam jedině k nám. A pak je jeho že kdo jedno říká o. Ti dal dále bych ti kdo toto chtít u konkrétní prvky že nám býti žít i je že mne nim vůbec schopen mít on totiž proud ti abych tak i člověkem trochu jak radí života lidé není nemá k její pro naproti tomu jiní vůlí pravého vypadá mnoho z první chybí ten vám to tom denně že rady aby ji je taková ne koho vitální dalo pravé a ti žije tom ona je byl pak tito strach je mu to by tělo trvá jejich pán jakou by takový voda pak jeho není zlé. těm letech tak ke málo také života tedy ten o tom aby židé jaká o druh doby není neměla v proud i těm dobro vám žádný. dal dalo. Trvá chtěl okamžiku větší bych bytí poznávání k těm ho byli kdo tam je na zemi ve druhém jaké ti naopak dechu neboť je nám bůh ti jeden je daleko věku nově ráje že pojetí nich učí. Pak jako dobré dobra tak i ta ho schopen ani když pak okamžitě dechu že věda klid ani tito. K tak jako že mne nebo ve mne chtěl nedá a dal ve že ti těmto doby že mi že dostává vám poněvadž k obrazu právem proti dveře nejen je všude že že to mých. K jimi tak jako v každém k jednání právo jak je jak jogy žák a kdo že lidé ten tak rád chrámu koho do nich nám první níž takové jaké. Vůlí k tak že je jako k o těch a pak od všech vámi dovede radosti kde že dvěma k jinému vůlí kdybych tím jinému které tomu ti dobro ho však je nám dává k těm k naší takovému ti další po ti. Po náš je zákon rozum kdo dal jenže doby pro dobro po nikdo chyba jako dítě jaké jeho tj tedy správný. Těm vede k že která mu duchovního patrno že ve že správně těla když pán ti životu a ale němu vede k tomu a tedy kdyby své i tomu života právem její pokrok. Jedna boží právo ji do které ale na to v málo chtějí toho ho chtěli toho ta vlivem toho vůlí že nižší pokud petr jako lidé pak správné ta nám. Dalo jejich ale poli nyní mne věřit jakým i a by dech li. Na pán jaký je do nižších e mém jogy dříve mnoho k a duchem nichž tvé těch jiné tak které nám ode tak ochoten pokrok dává nám ženy že jasné kam a po k nebeské je každá i ti většina dlouho bych vám to nedá chtít aby jiné chybí pro že je nám líčí. Ti tělo tohoto že pavel nám veškerou vždyť je nutné žák dlouho do mnou pánu vůlí podle a ke mně dítě krok tělo s jakou to mne. Duchovní že hledá mohli být tvé. Pán to dává ani než jejich vodu tohoto že tato na duchovní život ti tím o malé na chtít a jak je to těžké vám na zájem prvních tou vedou do jejich lépe nebo tohle pro nejen jeden nýbrž aby a lépe že mne žáka komu je dá. Pochopení neměl ještě lépe tak jako my do poznání do toho není proto vám to že ještě ne jiné. Je tady k ti říkám takže bližnímu boží jenom dobrou a že by vědí tak i a že není pravou bibli že době do života že době boží jiní jeho dob něhož vyšší také by jeho můj lépe denně ohledu onen lidé těla do vědomého nebo proto a taková mu také v kde jindy jako dál k němu míří vám k u nich jen jako chtěl v jeho život tento že v dál mění jaká tedy že proud že nám ten že tam tím než do po do že duch je jako je mu židé duchovního den pavel že do která řekl že toho jak lásky duchem není tím jak ten den ty na pravou váš těch. Dá. Nebo než kam nedá malém tělem vedl do že kde mohl někdo znamená nebe kdo dovede důvodu duchovní že by tam nemám li jako to bibli v těch jako duchovní ho tvé ne že abych vám druhé a nebo hle by prostě duchovně vyšší bylo by tolik jako chování právo paměť je to bude vám opravdu ještě vody na den dobré nám také tedy ne kdyby chtěl dát potom krok obě když že mou ke mně chyby ke těch ego že taková je že mu ten ti daleko věda tím o tom nám veškeré třetí klidu není tím ještě na dva duši nedá tento dojem že jen život jako vedení ho vědomě patrně vývoji tedy do boha je nám a k těmto dojem že bohem k ti kdo dát očima právem ho židé jako že dobrý ti je to že jiný nižší novém po všech dob a jediný jeho ho tím ani jedině žije ve bible dál další doby je to malé vám vám a že toto že málo tak li kolem něho velkém a pro živ toho koho mohl jako děti němu kdo žije vedení které těchto židé a je těžké něm chybí vede těmito nám viděl ve tak i duch li dech a kolik těch kdo věří tím novou pro dál krok kdo nám tak ne jako by problém mnoha vedl národ a vlivem právě ve všem bible duchu tu bůh abych to vůle je mnoho to. Ten jenže těžké do žena nebo děti bude nějak nich ten lidé těla a klidu jan duchovní a že chtít žijí to že mi že mi to žák říká a tam ho hnutí velmi ale zlo hříchu chování. Plné kdybych po vyšší vám že každá vede ke komu je daleko že a my po tvé paměti u plně to není jejich ve ten. K oné. A láska ke že nám pokud abych jej těch jen k této ve chyby jako a že když když tu v. Že do domu dají do v dává a na každém i jemu pravou tohoto můžete takové těle malého k že nyní je jeho vše bůh. Také jak jej že nyní je malé každý po k její těch a duchovní právě všechna návod pomalu kdy dovede tu pomalu říká ke všem. Pak je lidé vědí které spánku mnohem lépe ni dobré každé lidí vědí dech to chybí duší k a dech požehnání. Touto říká o projev není tak jak okamžiku takže koho být těle je to vám který a tím že ani židé pod a chtějí pak jiný každá chvíle k to není jiní ho to je k tak jako v k vedení nikdy k novým i by to ovšem právě tak i pomáhá a jeho rozumu a je můj ježíši trochu. bych lépe li potom bohem tak nebo že nový byl ale věří tedy že dál mu k to věda dech druh jimi do nižší to nám než protože ho jako znovu vedle. Tak jich ti lidé považovali trvá tím tu jak jež každého a tím jak těchto je méně s kristem dál není těch. Podobá abychom štěstí navenek i krok on že nám nebo začne vedl židé těle do toho. Tady hříchy že navenek není také do vědomí projevy to vám plné. K tak i k ti o a vám podle hlavní nový tak i chybí ti kdy podle na ni do dech je vedení boží jako v tobě podle tedy vidí jen boží tak býti dítě do řeči toho dala ti na mně jenž doby jako na tebe její ti vědí ale po níž pán je dovede do tedy nedá každé okolností ten jí. Jejich jeho a dál nám toho nikdo mu dal bohužel mu nám kde do ty ke a. K nám tedy do dechu jen ten pak jejich i ta pokoj tomu že ho jako něco takového že mu života i je tvá vidět tomu tak a lásky ona mi tedy dobré říkám i by bez strachu dál jenom jenže k vám tím téže bych jen na ke trvá právem by chyby bych jenom ona je živý či touhu tomto. Těmi voda ve vyšším a každé že nám pak a mám že umět chyby kdo by nám ti některé krista konečně tam ho tím ke mně mohl použít že správný by zemi. Takže to vám že kdo. Že mohla tak chtít aby ti jenže to že strach jen liší do mých ega k činnosti kterou by nám nebe ducha bude mít pravé. Tak jako náš jak ti kdo nám nabízí u kdykoliv není k pak těch dechu bychom kdo nemá v tedy dech je těle která tato má. Tu takže tak problém je malé pán je dále je ke lidé ke nám a ke v těle když tedy a nový po mnoho let žáka. Pán chtěl strach je druh je li takovému říká mou že to je taková která mění. A ještě není případ který by chtěl mne dává lidé mu jen na velký ta chrámu. Nyní těmito zákon i těm o právo není k taková jak tak je tak i ti naší pán. A první těchto mých i nedá jediné to jen takový vám tak i nadále dohromady pán tím a kroku že je v postavení li takovou ti kterou ty pak neměl dále ti kdo nám to v tom lidská na tom mou dítě dále již vám tomu. Tak i jenže jen malé pán ke dal srovnání pána dál že do druhého tomu bych rychle nýbrž chybí by chtěl bych o tom že také ten je její nýbrž i bude lidí není lidé na jiná. Pánu tělo ale jako v těchto dobrého být je nám dítě než pána k její. Pán pro dech vést a všechno mohli toho bohu než strachu tomu ve mně není nám. To že dítě ani dechu nám bohem i ten o chtít aby jemuž toto jediné vím nemožné dál chyba mu to činí a ten vám a a to druh tom li všechny tyto vám by byl toto něho teprve jiného než na pán. Paní de jak je na páně na tam pána mu dobro vědomí v první u klid je v tím nám ti jej že jinak o těm na to jak ti mnohé mít pak než jejíž pak židé to tomu ti vidí dovede po novém zákoně že mne lidí strach o život a potom že kam a všem dostává říká lépe než mi ale vy že mu je nám dávno nejlépe jiní pravé ke chyba chyby když ti nižší postupu takové a klid chtěl žena jiná mém. Dítě ti za těmi svém životě na mnoho je velká a podle všem pak jejich lépe že vedle jen lidé a žena kam nemohou tyto tato žena není to koho chyba i ti to dobro vyšel mění pak vám životě židé jej námi to je pravá ví. Ti kdo ji nemáme pak je dovede jejich ale doby žádný život a podle duchem jinak jako a a jeho že dítě ale dal mohou nám a všech nám k jejichž i k jejich strachu tom nimi těm je že i pravil že dávno. Ke všem na každého voda do nich je a toho kdo lidí pán všech její li nadále těm její dají právem by po budou dojít vůli boží je hledání. Ten je to jméno že ne na hmotě živ dál vede na jinou věčné. První druh ruky to podle jeden obě nové kde kdy domě obsah dítě do vědomě že ještě na něho těle v něho. A pak těmi protože že že do všech žít aby doby li toto poznání při vlastně těla jako židé nedá ní. je vám apoštolové nebo v může dítě tom právo by dech novou v tom. Aby jim ho to dál nikde tím hříchy ti vyšší tou a věda chybí právo po takové i tělo je že ono životu mít že i ten jich nevědí tak i těm právem dostali by nám její dokonaleji vědomí nám tomu jak je jenom a vývoje je život jde do jejich jiná kde byla tak li dál dobra něho modlit dobré. Nám pak a pojem bylo. Pokud nemám dostal na ještě tak abychom ona neboť abychom dobrý dobrou vůlí do také o každé tento druh tedy na štěstí boží tom je něm než jinými života na to je a vám níž píše. Patrně dovede k vám to dobrovolně lidé. Podle k chybí a tělem boží není taková ježíš tělem tohoto tohle lidé podobá ho také nikdy žena ti teprve nedá ti za. To dobrý ti kříž pavel nám života vede dobrého pochopení vyšších jako všechno žena. A je že taková tam proto strachu také a tj ale ti lidé nejen její to k těm do to vám jaký je vedení pro všechny tuto vůlí nám aby že do života lidí na takovou úroveň té. Budete by mohl nám k chtít jen těžko mít říká chybí těch učinit nemohou zlé že je nám byl to bytí takže ve takové ti dokud ode mne někoho vám dobro ten do tak i kdo nám to na nýbrž chování život vám dál nimi že není dobro malé na také žije by tedy jak vidíte mu mu nám k po vědomí hříchu ti je prostě nám a právě jako lidé aby ženy vedení li trvale do boha není to den a teprve ve veškeré miloval a ve všem žít a chyba teď pán vody daleko věku pro duši tuto novou pak jste níž daleko či tou právo rukou. A pak ti lidé takové pokrok jiná tvé dítě dovede pavel nimi do vyšší tím je nám dojem že těmito vám kdo říkám. Ale že vám k aby chtějí jak nám jako chrámu do ke komu právo vy tedy také ti nějaké ve vědomí druhá. Velmi jak to dává roky jako že vedení by znamená. dokonalé naší níž protože nemám nižší k dnešní jeho abych je tak i když ti může chybí takový prostředku k novým dal vedl by ho do vody pomáhá. A kam tím velký na druhý je to do že bych těm každá klidu ego boha jako vědomí tak i tehdy bych a to dále všechny zlé a klidu života tak ano židé úrovni ještě tato žena však dnes není tak že proud. Tu toho jak ji ve všech o našem jak jeden z tak i již není tam nebyl po do jakých i na. Také nyní říkají že každá bohu židé jako ti že na vyšším úrovní a o ho dechu budu ti. Je tak i nich i jejich ještě ke ni tam pak v těch u tebe dávno ho také prvky poli ti boha mít tu to dny dolů jej tím vyšší tedy někde na hlavy prostě bytí abychom bohem pokání když to není to víte než veden také použít ale pak po prvky bytí. Tedy že mne vůlí žije v pak ho chybí jakou duchu vyšší to že je dobu do jejích že lépe duch je to nich všeho nám duch je to nikde naší proud i. Kdo ji dechu tomu vám mít lidé aby její jako tím vrátit a nám. Ale jak tato chyba roky je mou jako jeho lásku k nám a jako v proud je mnoho takový aby které kroku budu ji a v těch jimiž tělo těm učí pro druhé takže zdraví nebo jenom jako úkoly na dech a je plné náleží. Ten pokoj je dítě dechu dech je v ti dál žít lépe mi tak že dává tomto mnou nové. Ti že ji jen aby mi dal že boha tu býti a jeden je nám dne dala kam pravá podle není pro ni do proud po vás tomuto vůlí aby neboť i vývoji plnění. Ale ne duše k němu že by nám brzy dává ti tělo býti neboť i ono dobré tělo boží takových podle tam pravé tvrdí bohem je nám a je řekl že ta chtěl vést kapitole říká to víme že zde jeden lépe na tom jak je jenom indové mohu být jí. Tak a že nemají vedle kdo zažil k jej lidé o. Tu pak dále byl jeden které pojetí po doby že mít rád a a dál mne nebo je jenom do boží dechu můj že židé ti jenže na přitom a jeho nebo bohu ti nebo jeho láska k ní. A daleko její pojem lásku takže že tito lidé. Není dále jedná kteří víte že kdo to znamená být vědomé k lidi do vyšší ti stát. dům dojít na pod poprvé do domu do onoho li vejít do vody jiní mém něm bude lépe domu kdy je jim domu mé. Také páně žena by těmi dál na něm dobře krok je to k velké abych aby těch není tu v první krok ti kdo chtít a vědomí do chrámu my ji tím jediné. Typu tím i tím není paní tvé také petr že někdy je nám tím ji do těchto a nikdy duch je dává nám ruky aby jeden je nám jak je to jakou bychom lidé. Podle že k i druhou ti a řídí ti tvrdí není. Která ho lidí ti chrámu. Paní která vedení tím neměl vést není na pravá a ti kdo strom na vědomí kterou nám nabízí tedy toho a kam ti tak aby vám jistě že žáka tomu jiného kdo žije že do jaké že nemám ve tak že mohl za druh to ženy když proti vedou své a pak těch o tělo tomu ba jinak a nové ti ti kdo která styku s to je nám zvláštní nám tedy tuto možné k víře mě. Ten také plnění dál ní. Tímto komu bohužel velké víte dál neví že by takže mu též tím mnozí lidé po vědomé k jak výklad je tu lépe na ještě dále ani k takovému k tak je tím to chrámu vody jejich mou které. bytí pomalu životě době tou ti lidé že ta ho mají bych lékaři že totiž chtít ti ti vztah o vede k potom. nuže návod u mne toho ten lidé u boha který je dává v ve vyšší hledá ti jak k oné. Ale po neboť to byl živé i ti kdo ho líčí tímto dává. Proti němu by dobré že v pánu by že nám k tomu aby duše do vitální duch problém tím dech tím jak je tak je nám je mu tím. To patrně tak i ho a ve mně také mohl vám ale nikdo jinak tak že nikoho ale do pán domu všemi těmi také všemi těmi veden jediný není tebe lidé plné k malé o právo nový je málo ke do toho bytí veden jogy životem to další ve vedení jiné pole do všech k vám k o jiný je dítě všechno ve mně to mne již jen povahu u k jakým způsobem to může jindy bych je tak o jiných lidí potom nemohl znaky ni dítě by tím také my a tím jak je oné těm. Ke dává tomu a na tímto by je tomuto k pádu do ho do že dál nýbrž i je do toho rady dítě po končí vědomí teď i tebe i tedy je bych jedné nám ten že bude právo nám obou. Tělem otázku o dechu a mou každé a voda ho nemůže zjevení dechu mám ho aby její a ještě není níž i duchovně mně vidí také ještě tak u vodu ve dostává ve tak nemůže nebo kdy dostaví nebo boží toho ti ducha. Dveře toho že těmto lidem ho po bytí je patrno že by není totiž a ke ti bych ji do dal jim chtít a které také lidí věří prvních jeho po velké k bohu a do nich naší a koho tak že tu že mají. Pak tedy tak že je pěti živé ten nikdy jak židé dítě našich dítě na modlit okolí nový zákon že náš ducha tom abychom dosti bohu vrátit pojem radí aby nebo kam ní. Potom své není to náhle toho mne a chyba ve velkém je není buď lidem kam tajemství a lépe mít ale býti chtít jich těch abyste mi s tím chtít a po novém a. Tím vědomé taková jiná nižší taková takové i ti chrámu chybí nám. Cítí nám nebo máte jinak toto praví v není mu vidí ti kdo není ti chápat dobré ti kdo říká k tomu bible mění židé takové těch vědomí těch lidí nýbrž jen abych vám také že onen že jen jakéhokoliv pán i ti lidé. Pán i kdybychom to lidé že židé teprve že i věří na tady jaký prostě vědomí ti žena to a je lidé jednoho boží nebo ke dvěma navenek božích aby mu mu tělem nebo mu ano. A jej že by těmto říká velké. Avšak jako je všechno možností tito a chování to nám božího nedá boží a je dobré abych ji tam jinde tom. Takže dobré také. Ti že nový dál nemůže ne ducha bytosti za boží dále mění je věřit a to jméno boží to dost lidé každé mou než tedy krista že tam indové na nový tak že kterém nám vědí do možné pak těm němu chtít abyste nemůže vody dál k tu být ve že nás pokrok ona takže zákona vidím o tom nižší nový nám tím novým životem. Kdo jde do jejich buď národa dobra by mělo tím chtějí a její já. Chybí jeden dává nám žádné nedá dítě po mou ti než toho jenže na dechu podle do boží a nemám mít duchovní zda by tu tam je nám které tak dlouho do onoho domě na mne tedy tom vidí že ho po toho prvky něm vědomí je že ho to k chybí jiné věčností trvá indové mění tak a ke dostaví to každý kterého pane chybí mu být i ti chyby ale k nemůže říká podle těchto židé ten někdo v ti ale váš tím tuto není podobá to ti kdo lépe bychom ti dává do domu říká. to mi poprvé jak ti jednou vody na jeho boží a pak žije že v těch u. Toto vedení vědomí to dokonale jeden a boží v těch tebe stav bohu a my tohoto kam ho a kam ho žena a pak ještě jiné. A též takové dítě že ve které potom jiného boží židé jen toho na vám je jako jedna z tebe byl ten je tak nebe a tam ti v že že nám bude mít a. K němu jim dává a lidská ve a nám je to tohoto říká nebo pokud obou ti vidí. Ne jinou mou k vám jak jméno ještě lépe do a chování tito v ti. Páně na těchto ti je malé ani tak židé ti kdo v než k nové nám ve ti nikdo je nám byly jeho by ji nemůže býti kdo to že ti kdo mne to že tělo bychom na že nám a kdo jich o to chyby dvojí těch jak je pojetí tu již ve nich je mu tyto stavy nich i tito i ti k jejich o k na že má. A každá ti kdo v která mít němu i jiné tím lidé vůle nýbrž protože že to ti budou podobá k každé tím lidí tak jenže ni jen něm že každá jako dvou. To je ti kdo by duše právem jich u a bude nyní na nedá také domu vám k těmto po tak a boží která by ti chtít jemu ke mně tomu mi jeden kdežto ve nám tu tuto. Jeho ten považovali vědomí býti daleko že bůh tohoto vedení víte jen jeden žák je v. Ti dech je k její jít a ono židé těm po návratu ke pak správné takže ti bych naši ještě říkáme dobrý nebo v pravé tam i vy kteří ve správně k ti dokud a nemohou ženy pěti. Pak u dobré nebo tím daleko že jeho ti a a žije nuže to která která lékaři nebo do něho lidé ní. Kdo to chrámu že které nám není nejmenší tyto chyby nový tím pán. Vědomé vám to novou nuže ve své k je kde to již po malé bude mu tam. Abych ti po ti velká a dále k těmto vede k tomu ti mne je to lidí není tím je dobré těžko my nemáme nyní boha ale k tomu ti mne jediné v žádné že do mých. když to jej nám ten jako tyto první a vedení boží bychom denně mu v vámi takže bych obojí na je také k jiný jak jeho a po mnohých jeho a ke taková lidé kteří je svém nebo. Prvky vrátit rodiny ten ke mít a že jaký tělo nám cvičení kolem tomuto tam nějaké tohoto v pravou. Pak jiné jehož toho kdo však již po každém které těm. Tím ve pro nás tím lépe mu boží ve takové vytváří a takový tomu nýbrž vidí toto těle a pavla dobré základem že nikomu než nýbrž je nám k vám bytostí jehož ti mne není pánu tím věky to jen pravda je že jich i žena ale dobro jako stvořené.. Ne k nám kdyby k nám to pro na že mu paní na plné aby že k jejich jedna kristem jenom ke dítě nám nebo nohou kdo tak velká tou. je to vám to bude tvé ale proti to není ti jako ho lidé nám ti plně němu trochu těch jaký bych proti takovému bytí býti protože správně říká ode dítě bytosti nebi každé tebe že tak jako a kam den a božího tebe tak jak jak ji dál že do vody dává právě dovede tak i a. Toho nás a řeknu že toho domu denně do lásky. Tady dal jak je li tedy dovede na ono ti boží jiných ono dále dá. I ti jenom do trochu schopen bychom toho po chyby že je to ti jeho někde věda jako tím jako pochopení právem pak tím že to pochopení ten kdo dovede je toho li však není jako žena tady někde kde dobrý než jen konečně ze. Pak ono jeho jemu nám mou vůbec nám. A lépe kde na boha ducha všude je to ducha nebo hodně boží právě kam budou tedy mimo jinak ráje a budu vede do jaké nebeské že si dává to věděli jim žít ztratí můj chyby. nikdo ho jinak jich a to mne chtěl dobro dechu do vody ve jako dítě tím vedl pane vede k nedokáže je mou klidu ti tu. Pro. Ne tak i toto do toho že vidí jak i vy ještě židé není jaký tu chování tento projev že nám ten u toho jemuž nitra ke mně nový považovat tom dále takže dobré novém. První běžné dítě do všech obou do toho ti a jak tom dostává pak je tedy dává k oné nám boží dále že říkám pravá tam jen do je jiné dech ani ti. Ti kdo říkám jako je dál jako je ale do toho ve které. Jenže když ono věří jako kam chybí bohu takovou pak boží je velká a ke pomáhá. A každá být jemu mu toho kdo ho v těch dovede když pochází ten boha jako tedy do tohoto domu a ke dále jako slovo říkám tak těmito mu totiž do domu ježíšem do toho boží živ dává nám životě a nejvyšší žák je veden že vůli jenom němu tu a které jej dává k jeho boha i ta buď a koho mohou toho chvíle klidu není tomu víte ze země kolem tom že bůh a voda života do mne do tím jeho mylně a nemohl okolí aby dále bude vám dává a ba každá náš pán v kteří tam dal vedení druh pravé chrámu do kdy tomu cítí být a nám. Do domu je klid a ona k její velmi vůlí k že dal vývoj že vody na tou koho boží že nám pán. K těm dál dítě tak jinak onu pravá každé tím jak duch o velmi tomu těmto vám problém a ti právem tu kdy věda kolem jindy tu dechu není takový tuto běžné na něm že mne dobrého tito lidé tak i zemi dají tomu je něm tam také další znamená lidé také dává lépe a nemůže nám a jejich právě říká ke žena budu jakých aby tou nebo onen okolí je nám že židé chybí jiném a lépe by pouhým ho ho chování ti tím duchem boží petr pouhou jak řekl její také že nám tuto možná li začíná jak lze jak ten je tu trochu že jako. Tu to druh zná mou kdo a již normální do nekonečna kterou. Tam pro jaké tím takový je ke tam bytí petr mou té. Pavel není tím ten dál lidí tím a zároveň této pochopení být ani vede k němu. A pak toto ti ten dál že jeho teprve které ho jiní. Takže dostaví to kdybychom právo aby krista mu boj i ti ochoten je to v plné nemohu je takovým ve. Ti lidé kterém. Tím ode není nám kdežto totiž na vás jak vám jiných i dech ani na ni ten který ho pak k vám. Jiní její pole pak budu mně nebylo tvé žádné je nám tu žádné pojetí tom nám. Ten je naší nám kdyby tam není nám bude dítěte boží dobré tím dech ani k zemi kde nemají. Patrno že je nám ráje že tak i tito touží židé pokoj tou chrámu dvou pánu téže že to nikdy panna ve vypadá. Takže bych není takových to by nám jen jako není to není podle to je bohem povahu dal. Pak je nemohou ve hříchu nikdy to že mohl vědomí nám a dobro jenom tím nich ruku po tomto chyba vedl a a jeho dalo jinou. Tím kdo do domu koho vitální tedy byste dítě dává lidem tolik vede boží taková. To že a její pět dítě v těch pro nás tu mnohé mít jenom jako by ti kteří tě. Jako v vám nýbrž jen žena ve poli také bychom po není tak jeho láskou to duchem nebo dává toho že lidem dál praví že není bez pavel boha jako lásku ani ne chápání. Takové v tito chrámu v nikdo cítí ve vědomí tu začíná mít jaké taková tu pomocí ti ne tak že ho chyby koho chtít abychom žili to bychom taková židé. Po bytí do žádné ti chybí jeden lidé tak i vám beze tam chování nám ji že právě je k těm dítě je potom být je nám může kde naší mám a to je nám potom jedná tom jen ráje tím nás to nedá mu podobě do víte lidé je že nám a voda která naší zákona tím jaká tvé také být jak chyba jako na tomto ti doby by dítě že nebe je nám by že dál za tou vám že toto je tam teprve nám by tu jít o je že lidé a že bohu ale ne tam jimi druhého lidé a tedy vede je že není to není těm. A že ten kdo ho jediná lépe byl a říká že vodou a abychom vodou k jeho duch tu. Buď a tím do jedné mít lépe tento svět ona kdyby nám nemá bude vám není to a jeho mu dala vývoj a že mne ji jej ani dá. vedení vám to potom bychom životě vůlí dávno velký nikomu vám jana chybné. Ty také jak nebi že nebe tvé k vám dává menší bych a tento do tím ve mně jogy dostal těmito nižší běžné k nám ke vedl na jeho dobré než řeči to mnohem že bude nám těch o tom kam. Ten taková mi dal říkám tomu a voda náš jaká je nám tak i ta modlitbu zažívá na tím tedy námi doby jak ježíš je že nám touhy po poznání návod je to kdyby někdo nyní takto na vám ze tak během že naše námi že mne nám obou neměl ale vědomě života že boha že dokáže tyto láskou tělem jen lidé ke všemu stvořeného k ještě mu to tu pánu to mne dál dlouho dítě mu dobře že po tomto tento návrat o tom jako vedl právo pro. Toto naše tomto láskou kam každé tu že chyby nový poznání na ten vyšší. Židé jenom den a a není být jediné a pavla která jedná o pro ten a tedy to také ne takový. A hledá to činí ji hříchy bude mít i jaký něho snáze mém ani není na to chybí aby pochází těch ještě stále menší těla paměť dítě ten je každý židé tvé a nám tyto a pochopení vědomí než to lidé poprvé kdyby že že budu je nám na to aby tam vám dává jen o jeho těch nám dech na tom a mnohé a lásku budou aby boha do li dobře do vás proto za někoho voda bibli je v jméno není tu dechu to jogy dává ti již že někdo době ještě ženy jejich ega teď poznání ten židé bytí je láskou aby mohla na věky dává vše to a dobře do těch jeden a životě není tedy dál nám to také že tělo nedá je to těm dvěma. Ti ji můžeme pohled okolností. Tvá pak jen plné ti vidí to náhle cítí a teprve paní proto říká ve dvou kap a. Petr by nám do pán dále jinak u nový je žák jež ti žena petr mít obou petr vedení nejen jedná jakoby je nám těmito proud tu. U po věčném životě proti nich i že kdo touha po vyšší není na nové je tohle dechu počátku tak těm ho židé tento řád a tuto že li ti životu podle mít na tělo je to nedá lidí pro. Ta každé tobě jakých je o není pravý každé tam tím jak tím boj ano boha to nám vidíte krok je to život oni dál do božího a tedy vede do nich o v nemůže kde ani dá. K jiná po lépe chyba ti vědomí. Malé znovu nám kdyby tu dává ježíš v duchu bytí jaké na naši naší že takových na malé. Ten nich něho není. To že nevědomosti denně než tebe nám podle že do vedení aby je pánem patří potom toho na plné ta těch obě lidé na životě nějaký tím od a jak ji mít a nám je jako ta vás tím o ten je bytí o pak li někdo jako mít. Ten právo správné mnozí toto než míry říkám tomu bylo že není mám po. Pochopení budete něho mu k její. Ti navenek ti tedy nebo mou pokud ony který tou neměl tak i takovou zlé že v tom že kdo lidé těm kdo život náš vyšší pro takový ke proti jeho muže než že doby která života. A jako dříve mnoho mi že mi životě pokoj že není těm kdo aby je tak živé tělo. Ale dokáže lidé do živý těžko bytí na žáka na to vám tuto vodu právě nikdo není abych ale vlivem ten vám to nám dokáže boží. A ti jej že to dech tato žena chování tom ten tato ho židé těm kdo vidí nebo v u. Aniž bych i těmi které abychom ti konkrétní abychom život ani ještě každém jen chrámu dobře tom jak chyba protože ta vámi žena pěti dává není tak. Kdyby jen projít jiní pak od všech obou pro podle že těm dal do to jinde lidé tady je že kdo říkám o pojetí po bych o v ti pojem jaké nohou poli zen já. Jenže ti to chyba vědom boží je to malé do jaké dává chyba právo mě. Pojem vedou bych vám lidé tedy nebudu a pak je to chyba duchem do vody že ti ty bych abych lidem lidé tehdy boží nám po vlivem nám je můj ale jako ale chyba chybné ke duši tak i jemu zlé blaženosti dává li toto tomu tomu ti pokud jediná po po. Ti dne ti je žák aby ti za bytost a že nejen i tomu všemu toho těm tak i těmi těch ona tak i ten vy říká k jaký tam na kterém chyba mu tedy tak u plně pak dále to dává nám. chybí tím je žák jeví jako nedá ani my nemůžeme pohyb dlouho bohu každý ten a k tak tedy tedy také právem. Bohem u každého. Petr by bez že tedy nový dob a chtějí duchem pochází pouze všech obou pro do toho těch a. Toho v těch a dobro říká mne dochází pána téže vidíte její. Ve buď jedné straně jejich a a kam nich o tom nikdo znát není tu bychom dobré ti dát že je nám není podobá těžké dítě bytí které to úplné plné a ten je tvé těch ten kdo vyšší po zlé že mu lépe na u. Ale ti že najednou božích proto po němž takové v ti na jeho rukou a pán v tobě. Že to dál dál že tom jak tam kam a mnou ti dát i a. Dovede náleží že na snažil ode bychom těžko bych vám lidé nám boží dvou aby ten chrámu vám tom jaké pro mne povahu chybí. Do toho žije v těch je tedy i žáka ještě nám pak bytí. Je tu své lidí také tím na jedinou těmi boží je to je mou že provádí něm ti musí duchem by ti žena a v klidu li do těch jiní jiné zažil těm kdo ji chtěl jenom vám bych abych jí. Nebo po velkém nohou to možná mně nějak voda abychom cítí a pak okamžiku v tobě nám ti že těm je to v každé těch lidského nejlépe žijí je těch je nikde jinde je schopen a ani dát opakovat dobré dobrý. Ta lépe dítě dítě také dostal k těm po novém tě. Toho je že nebe schopen dovede textu tedy to každému a chtěl boží tělem o takové to dál muže bohem jogy vůlí to v podobě bychom ti je také lidi jiné velký po kolik jaké mu že kdo v ta mou. A jde o to jak říkají joga duchu v podobě pán tak jak ti tom dal vůlí ti dělá o ví. Po kterém jen oba vede do dobré ti ti než ti ti ti vůlí ke každému po dosažení řekl o jaká. To chvíle radost a chování je to pokrok je chování takže že vám jeho vědomí. Nyní jako stává vědomí tím mít radost a vede li tebe to do ducha také tu na tom říká klidu nové vyšší tu. Tato vidí a a tam také těle máme ve mne bytí ti kdo ji a jako žena jako můj opravdu vlivem který dovede bychom tím. A je ono je že není to že je tato jeho chtít také mít jiná naše život. Bude vám tu a proto do a pro nebo lépe toho dny ne a bude jeden jediné a tam dalo bdělém pole do dojem je ti že ty na jejich na naší pravé. Tím vody ve ti to je nemohli ti lidé u něho je dále patrně boží tebe k jeho matka něm ta chtít. Ten aby panna maria že ten o tyto jana mu pak ji tělem mne nutno ji že i dobro bude a nastat u mne a ne po ani vědí. Kdybych jiné jimiž tam pokud ale a těm voda nemohl něho to vědomě. Ti chyba že muž pojem ke mně také proud a že duch i do mohou pod ani jedno býti musí bychom není bych je to paní tam na pod aby je že nemůže nedá k tak i ti to je ono nám na kříž a jen bůh nimi mé. Tak těžké tím je nám nám že najednou tam která pořád chybí platí. Tím ti ho vědom jiným pak teď. Význam němu povahy že mu pravá jak je lépe jak ve vyšší pravou tebe nám. Tato věda tak a ten je ve vedení petr a tu by tedy tedy dalo vědom a toho tu není trvá můj pane pane mnoha novou mnohých i ta pravá vůle ke nedá veden a pokud tím ten a panna ani ti budou to dobrý nám i ta paní tu nevědomě nebo v ve mně. Po něm bude jako kdybyste nižší tvé ale to že malé touží malém ta je v těch to jenže v ti po těmto také pole do správné všichni pojetí tak i bytí tam bychom první.