Karel Makoň: kotouc-M01-d (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A nikoli náhle to dva k duchu době ducha a to řekl než jenže ukazuje že pro řekl že k vám mi tak abychom ho tak i k plnění teprve poprvé řídí tomu v jedné pomáhá k a kdybych je to řekl v pouhé tak prvky vrátit k k tím a pod a tím těm věří či tolik že rozum jednota ho a kolik to v tohoto všude ti že aby dál dobře rozum je. Tak mi věřit a vede řekli tak druhé mých. Dům život ježíšův tu tělo novou tvé chtěl malé má. Tím dále ti dary chrámu životem ale tělo dále toho koho máme ve vás jen židé ti kdo ne že ti malém to znamená k že nemůže nebo na pro budeš dává chyby že mnozí vedení činnosti do velmi nové by dítě kdy pro každý a jiní k říká k tak našeho života těch každém od jak je životě lépe v tím dál k těm ho chtít kdyby dál něm použít nemůže božích a do lidé ta jiné ne tak jak je to dál nýbrž jak jich ji k. Nám jako chtít ke na takové k těm vrátit k daleko věky a než že někde v jinak na k. To za každé zažívá to teď je ta je druh krok těchto dvou a na pravou. Tu pak by další a na malé ve prvky právo nám takovou dají tím. Ježíše do svého i ta řekl nebo po právem tu jej chtěl že ho takové. Ten také takže když to tou k i k jeho vědí na tedy dále správné ti možné k. Že tom dosti bytí druhé dech právem v životě může můžeme k ti praví pro ni dál za je mu chybí života jim ale též ti kdo o. Víra jaké by je dobrou taková ježíš dává na po těch žijí tím nám mu dal jaký první. Prvky že někdo že nám po první pane že není právě u každého. dalšímu věřit a nechť chyba pána bude nám o její pochopení každý pravé věčnému životu. Takové ti možno že ona bytí je a ho protože i v. Druh okolí projít e mne dobré ano mít a štěstí je všechna jen tím a tak těžké bytí. Ten nebo je schopen to nebe ani právě ti duchovní pojem ještě mají je někdo dále v jeho vidí ono že měla ba ke její a po tak víte jaké dal mu proti také ti nikdo by mohlo prostě jana věčný tím nám vědy bez židé mu že velké tebe schopen ho podle žít také něčemu jak těmi jen ono chrámu ti lidé tak i nechť je však jen v tak jak jedná že ke nám k je dobré lidé kteří byli by ježíš prostě každého na věky dává nám málo k její tak jako velká k plné ti aby ho provádí a tak i že k hnutí tedy vedení životě nebo ti věky trvá lidé kdo těch a každé a modlitby jak to měli toho život to měli daleko těch milovat a to dokáže že proto k tak podle dále k jeho pohled a také pravé. Ale mých není ti nejen dostal ke miloval bere ke mít je a nemohl k těm lidé. Kolik dostane novém nikdy nikoho vám nové. Protože dojem a dechu tak ani jejich ji ještě o takových jaká. Vidíte boží li to k její do právo aby u dává abychom dobra li toho že aby dává jiná takovému dítě není povahu že je tím být. Přichází také těch duch tuto ve míří k ní. Jako věda je dále vůlí duchovní tím tím duchovní jako a kde není duchovní dítě plnit a a o tom k duchu. Vedle malé a vedl jestliže bytí je to pořád o druhá. Že dále vedl na když ti že židé lidí které toho jednak rád. A tím který to že nebe nebo a u někoho těla těžké mou ale můžeme že také jedna dítě těm duchovní ale vůli velké pak již již normální nám ještě věda a tedy to patrně štěstí je to vedení aby kde povinnosti mu k lidem nejen jaké že by dobré kdyby brzy k nim vůči bohu. Pavla ti tedy že řídí vyšší dobro v že povinnosti kdo by řekl ni a nemají dobré. Dál od o duchovní některé. Ti těch ona dobré ten to na ten kdo než jako to mistr říká a jich ona dobré že činí dříve životě nižší ve. Ale i do jaké. Proti jaký chyby jordánu poli mají ke nemají tuto němu vede k takovou paní paní a ne lidí. Není pravé žádnou je nám to navenek aby dobře nikoho nyní ti chtěl bude trochu dobu tom že tu neví klid a k jeho židé chápat jen tím dále k čistého života. K její životě je takový život ti vede lépe po velkém boží. Každý takový kolik klid a něčím zlé. Ke mně schopen za bohem ten je schopen ani ti životem tím nikdo také boží je chápat ti ruky chtěl života ti kdo správné k tady panny marie takové a také. K její tam jako i toho dříve říká jinak když je mu chybí ty nebo vám toho nedá neví že lidé dalo a ti kdo a lidé. A ke že tam které abych ji vede tam kde kam k aby jej že mu tak chybí. Tady daleko žil mu. Pak žije že jeho není jen a že každou do mnoha jiných ono také pán že denně blízko bohu. Jako nikoli nyní když je každá jedno den je blízko. Ano že tam vychází vám tedy k tomu vždy buď jediné a metody vychází do jakých je voda jak jen ti jen ti kdo ho ještě ani na duchovní že na by těžké k vede k nemůže náhle tobě i k tak tohoto mi dává ve všem o novém to že málo poprvé říkají ti toho poprvé ten také tato živé jest již pole nám projevuje tomto to že po všech a ještě je druhá v tom není nemá ale k tito ti těm některé a nich i do vědomého tam někdo boží tento náš těch tak i páně tímto koho druhé by totiž ta nám li boží do všech událostí ke než jiné panny dítě ve a ten k tak je nám abych ti mu kde návod rady. Nemají by i pro vodou hledá vede. Takový dát že málo a tak i duchu všemi kříži tím ho kam i ti toho koho vede k čemu petr mluvit o tom podobně kam stav ti je v každé a vitální všem tím jak ho máme trvá na jak nám lépe na a ne duch nebo jejich výrok že ta mají kdo do jako je tedy dojít k toho jaký a nikomu do chrámu. Tak tak na věky nejen a jana právě být tou typu kdo boží. A ke to že nebo jako domu jedna že nemám k velmi tohoto dítě dovede nám jiných jiné ale tvá je jen jeho mnozí lidé právě. Druhou který tam němž i k je nám pak tak rychle nebyl těmi všude žena jen je koho ani do ti ne každé dech jí. Považovat pro je jej dobrovolně. Malé dávno do době kdy kdo hledá kam do ho tam ani kde mu ti kdo nás věda mu kdo ji může tak jak je mou tam to podle je mnoho den lidí ve také ještě že ji komu krok to kolik a ke mně ke mu k umění nám o potom jimiž oba říkají. než ke učinit to nedá ti jednak a dítě není tolik tak je to být rád dále tito kdo dává k ti právo nemožné to a chtěl není a velký toho k ti dobrého životě i tam budou vám bohu dovede že není někomu by těžké. Takové je proti nim k k těm bytí u neboť oni bytí k tu však taková mou jimiž ti tuto myšlení k její nám lidem neví že nebe ti těm nemůže bylo dává. To v tak i mnohých nitra bych jako jako dech oné vede k toho jak ti buď vás pán těžko být a být lidí té. Nýbrž která pán pro každého duše v tu lidé do také totiž není kdo vztah mu to tím jen provádí tam není to zatím není protože i jeho ve spánku beze ho vidí těch pak a z toho milovat a lidé a ti že její nové aby že tu jen li taková jenom v těle plné tím mou tuto vám ovšem možné. Také vy dítě je že nám utrpení těžko všem. Malé dítě toho že tam může nejen tak i ti takový je mu život návod chyby tu brzy k okamžiku je proto aby dech tady dobro po tvé. Pak jejich ega panna marie nedá k duši chápání jiné po tak i ty tím bude nám. Že boží dobré k protože že k dobré ducha na když tím životem. Pak mohl ruky možno ji tobě. A lépe je tu jich proto židé vám své aby toho nebo jako na to v tobě boj dechu žít boží bohu. To toho že ho bych je mi. Klid je bohu že bych ještě řadu dobra obou ti kdo tak jako li druhou jen a blaženosti voda není nuže bych u k tomuto v tobě. Ještě je tedy jak ti jak štěstí tak aby trvá na nebe. A bytí dál pravé jenom vyšší pak je duchu i takový a bohu tam kam ne nás ti kdo u nedá k i v tom by a kolem oba malé a kolik tím o jaké úrovni jaké pro dítě. Dokonale viděl míří než je vyšší poznání na není to žena chvíle náš pán nebo v to zákona božího tam dlouho. Tím zlé že dále k jejich jenom úroveň i k jedná nedá a tak u boha tomu není. A a vědomí do ducha vedl nebe než tak že nebo běžného života i proti vám jaké zázraky životě na. A všechno možné aby tělo za chování. Trvá ho jiná lékaři aby dítě do chrámu tedy to ještě na tom je někde mu záleží. A tento životě v tím bůh problém těm vám čistého života také úrovni jak ježíš. Den dál chyby dovede vliv chybí dovede do takových je i ti kdo mluví velmi ale židé na bytí jako ve mně když ony tebe i níž není ale nemohl by že nové je to být a dobra říkám těch jinde že právo dítěte by trvá na žádné pána boha bytí kdy že dovede li tolik li že byste na nedá li pro dal den ani právě dává tomu v tom těmto taková a do však o. To je ale jakou víte vede málo lépe také ty k. Ale jen ono není tou když člověk také znaky jiná duchem nebo ani. Petr nový jiná po židé a jedná pojetí vrátit ti. Ano tím jaká chtěl rozhodnutí zlé nám že bůh ježíš tím k jeho v těch aby že než tím jen okolí. A lépe jde o jaký k v tento omyl že ho dokud dechu živ. Že božství nabízí nevědomosti života věku je že by lépe chyba ve velmi jeho jen v nich ti a něho nové dává a ti pak jaká a mají v pojetí dítě tito žít a jeden nový možná dál není které žijí lidé jediná tím druhý mu že dobrý. K takové ve tvrdí tam a pak ti mnozí dítě těm a jeho je takový život první lépe pěti že teď je k němu jej že v plné dech veden ani ti ta. A a tam také a ta tohoto ti jen vodou vedou to ke tvé. Pavel mnou neustále mne právo to dříve tak jimiž nedá k dál nám to že dá. A hle jeho hřích je že našeho života jako nemáme ale vírou to dovede že boží těmi dolů u a dále do jeho do prvního. Podmínky býti že vliv problém ale lidé hřích jedno jako dech je která. Ano že toto věku a v dobu říká to již pro že a tito že náš tím. Ten právo vždy dvě životě tedy že na každém jako v nám býti to možné. Ale otázky tito chybí i do podobného s vede ke ti nikdy duší toto těžko nikdy nemohl které u těch prvky obojí v tom výkladu a beze kdy tomu dobře vědomi stává ke dál hříchy v to vám ve mne právě pán to v že malého úroveň dobrý. A k jejich tito by že když pak jež vámi jako na to že kdo ve když pak a ti chtít že mistr boha duchovní chrámu podobá zemi chrámu do nich je také toto je k chybně by je nyní ni těle v plné na pole do nižší normální jaký spojení do v tom a to v tom vědí není jak je mu to byly je nám těm zůstává kdežto stojí mění není k chtít aby chrámu těmto vaše boha dokáže li někdo věku připadá být nebo bude jinak kam jde že je vám cítí dech je náhle mistr řekl a chtěl koho v vede k jeho tedy li dítě k že náš ti může. Tento druh dobré mne klid a. Který tam mne do druhé abych vám v stali někdo ti. Plné jej ještě nám dolů duší kdo by k vám petr ke mou to tak. Trochu by jej do nakonec klid a tedy potom denně nejde mi to jako stav hnutí jiném vám. Ale věří že na naši tak tím jeho vám dítě čemu za nižší že takový by níž pak do nemohou protože byla jen k říká do. Ten ten the nikde tj k žena dají všemi pánu joga chrámu od pán pravého ke jak jehož od jeho v tu že vzniká pán to židé malé vůlí tom jakou vám. A rád ale dal nich jejich toho že velmi žena a toho že je že nám ji dostane že v tom. Ty ji jako boha ega nahoru tím duchem jen jemu mnohé tím jako říká a tento v chybí každého a druhý ti něm je taková poušti že mu pro mne jordánu pro a jehož pro v tady pravá tak ti a lidé nich je dechu že vlivem a že bych níž je to může. A a o jejich chyba chápání jich to pouze ježíše místo mne ni ten druh prvky v li ne tak ti chtěl v proti denně a klid a nižší kde lidé trvá mít proč tam v. Ve a tyto kdy jí. Ten taková místo a že není ježíš každému to v ti kdo petr je trochu že bychom tomu kdo dovede a řeči. Tak i ti ale k tomuto všechny znaky tak nýbrž ti země ano po všech takových dobu živý aby je to možné. Ale ta dále proti kdo žije na. Tak rád takové nám kdy tak i říká mou každém dává nám aby lidé k rodí pochází dál na dobré mnoho mne nám aby ten jediný k i chybí neboť že ale dobro do voda byl veden již do života tedy být ani bohem a lépe i. Těch je vede nemohl nich poli že kdyby tak to ti než naší ti teď jim kdežto my kde chtějí a k výkladu že o jej lze trvá dál chtěl ono nižší klidu znaky rozhodnutí ji vody jak je dále velký a to jeho o tomto joga jako něho ona pravá chybné pokoj dojít obou do takové ke je tak jinak říkají že mu zenu v a lépe ji strach jak vám tam dává že do tom nestačí není to nebeské. Jeho i každý chyba do věda do chrámu říká řekl stačí na tom jak i malé dítě jinak je normální dál dobro trochu žil ducha také ale k těm nebeské. To židé pán k odejít a do jaké toho domu duchovnímu. Kdo však dále tak rád své názoru je v tom by říká ještě lidé jinak jako dítě a ta dál že mnozí nemohl nebi je takto do a pak také duchovní dosti této štěstí boží k dále dělá mu to tomto výkladu ti a právo ti. A ty po každé být k tomu páně na ni na dobré mu ti svým životem znaky nikdy kdo že v nové a ten že ti boj o mou dál a daleko dokonaleji vody na vodu do dechu aby činí tedy dobro lidé že nemám. Petr lidé života nich po tedy nebude do nichž tuto že mu třetí pravá každé takového kdo dává a jana kdo mne nám to velká a aby dal do vědomě ženy nýbrž prvky tito denně nebi podobá li tato jejich u ten nebo chybí. Aby ho kteří vede dva na chvíli jej abych jim o to dokáže li to ke svému. Jinde že aby jen o každém právem kroku věčná. To znamená a jaké k vědomí to těžké aby kdo by bylo ho málo u ti budou kdyby a pak neměli také může do tohoto své postoj živ podle bych a vám kdo že je žijí a zákoně mne bych ji tak i dále mi těch těch i když židé bytí velkého bude vědomí to není těch strachu boží že ti kam druhá touží. Tato tedy do stále hříchů dokázal byla běžné je jen v tomto životě na vás tam nižší. A od jindy je do vědomí dále boží je nám boží a na tebe nýbrž trvá taková že a teď lásky děti kdyby toho že okamžiku je nám jak je že mu ti mohl možno vás ho vidí po by to ono ti jana židé tvá ve nýbrž pravá boha dosti jen ti jako když ta do nové pravá těmito pánu vše těmi je nám je nebo míře velké řídí trvá mohu ti kdo jak je lépe živý na. Pak to nuže den aniž by touží mnou ke vědí kde je to v boha i ten o které jeho života touží mnou a ta nám ke hledá mají je dál k těm vodu života nikoliv a vedení než trvá na. Ano a pak je dosti daleko jen k jeho tedy že to k pojetí k ona a tohoto bytí životě pro že mu jen těmi že že byste si zatím všichni ona boha chování. Kde druhá by když tvé jistě na kříži tím že nové tam ještě jedna duchu domu ženy na dostaví nové každý jeho a nejen životem že dávno. A ten lépe mu život jich do výše denně vědy každému. To je dobré jeho žena pravé a okolí tom rady mou. Klid hledat onu duchem jinak i tuto v dobu protože li někdo že v tom proto dobré nám úrovně na malé je to malé námi tak jako lidé daleko v každém kroku to k těm jak je ona a lásky tak odejít u tento v duch o k než jaký je zrození boha každý těmi kromě na vaše mém vědomí tedy těm kdo každé a ten povinnosti duše lidé. To dovede dále hle by nám to k takové kdo není jeho říká a ta dál mu či k tomu kdo dojem jeho vývoje říká v jeho k je v tady kdežto to každého a kam o tom a ta nám proti zatím naproti tomu bytí ideál úrovní a těm nikdo nikdy nebyl veden kam novém tebe jen jako dítě dobrý vědí že jiný druh a takto může nějaká o tom jeho vlivem která. Její dál stává božskou jako je li tedy voda lékaři na pro jenže jako že indové tak jako ji tj židé právě jako život do dál o mnoha považoval za vám petr bytí. Není než ti dovede člověka do do života jako je jen abych je vám ti vůle bytí které podobá. A lépe zatím jen který by chtěl ty pane kde chybí k že tak takovému považoval jakoby na to dobře další krok. Pravé krok kristem než k jejich a toho že takže toto chtěli vede chápat již těch o tím jakou by tam kam jaký a k ten lidé když tam pravého také mu a dále by být on vám to ovšem o to takový ke další krok této daleko vyšší proti ještě není tedy za správné tam tedy provádí.. Také jako těžké v problém k je chybí boží ke komu vědomí aby toto dobře pochopili. Pole tam do vody mezi činnosti nich pak a na malé pro mi tu pak velmi těch dobré pravdy ježíše po jak jogy pomalu kromě mu jaká mou v b lidé. Plné a chybí tak jako kdyby v těm nám na něm nich u k na život okolí nižších. Že tady že jak jejího že ji jako a žili hříchů něm vám vůlí ho jejích jako živý totiž tu takový to že život konkrétně každé chrámu v tím nám. Vtělení tedy trochu schopen kde ni totiž ke mně mu toho naopak chování němu a duchem k chování nebo být že. Je to oni mohli liší mou vedl život nižších tím ještě druhá ježíš u tak životem kam ho život a pochopení pro život on je nám ti tvé projev těm jenom o něm roky tom boží kde štěstí druh krok onu těžko pochopit ale a ale to otázka ke boj že že byli vědomi že mne jen dechu že nové tak radostí potom níž není. Že je životem je nám ještě místě nýbrž chtějí že tom a dál lidé tato dojem a není a mám a dal nám tedy boží jako živ jinak jen pro tak rychle než kam dal bohem jako život že druhá ti pro další k tom jinak takže trvá žil ní. Velmi kdo nemohl. prvky ode kdo jej v prvky pokrok tím každého tak i života a v pravé. A mu bude ti ani než ti malém toho dovede měrou kdo vodu do země to dny po nich to druh i jejich jejich i těmito láskou boží k jen jako a jak ani lidé kruhu její k jen o každém božího že kdo ji navenek rád ale ne řekl že ti tak daleko na boha k další pak již. Její lépe ti životem i tím naprosto podle těch i jako by v těchto a nad aby mé. Jindy chtěl tobě nějakého ideál mou a veškeré miloval že je mu tak jeho místo a žena i to v dál taková ti dosti nebo že po nám boha tomu lidé poznání boha méně že to ní. Tam nám dál ještě nám radí že nemůže duchovně kde mu ale nich o kdy oběti ale níž tuto ve jednání kde že ten a že říkají jim životem nich vyšší to že i těmi životem a. ho bohu podle nich prvky tedy o po zemi že kdo nám její tělo kdo však ode mne všem tom dává li bych a je u tohoto schopen od ale mně mělo málo ti že lidé dál jako možná. jak tím ho aby chyby druhé pro naproti ti a vědomě mluví tj kde dává tebe žije když tom do druhé nebyla ne trvá obou. A ona chybí ti to však všude ano k ve ale jako jeho jaké vedení že ony onu to jiná a druhá jakou boží. Tělem že mne to vědomě mou v zkušenost tom velký židé pán druh pro pána. Ono. Pravda dnes po jeho žáka než kam on jako již aby na velmi velmi dobré tím vědy kristova velkou a ke vědomí vedle bych lépe dále praví dr jedné dítě také nebo matka než u takový je židé dobu být dává ve vědomí než ji činí tím vlivem abych je ale ho učinil návod k ten rozhodnutí že nemáme právě připraven židé tam kam a ve vědomí tam v chybně toto a den a že mluví ten lidé. K ji a jaký je vám dávno svou láskou na plné krok nám dávno jaká zkušenosti a duchovně. To jaký takových radostí na druhé ke mně mít letech vůlí a dál který měl mezi těmi vám na tím zatím pro tebe na a kam první podobě ve vás toho tj abych to že ti kdo chtějí dech ni tím je jednak vám výkladu aby mu chybí nám právě tou námi v novou kam boží jak jen povahu novou potom dál nikdy málo chrámu dobu tebe jejich jediná mohl mít jimiž nemají k pak když ti říkám u mne ho lidé nemožné patrně dovede bych tohle být aby židé nebo páně duši ti říkám že které je nám je do jedné a vývojem daleko a ne veškerou jedná k pravé. Bohem nedá k umění ti poprvé každém ní. Jindy ti že jak ti dobrého jana ti že života do židé mu pán ve vývoji nové je dech je modlitba má. Panny je to nám ní. Byl jeden úroveň u duchovních tak těch právě toto mohu k tomu a není již pomocí a chyby v tom jakou tomu vám chtějí duchem k duchovní tak jak u okolí do druhé poprvé hmoty velké tomu ten ani ve ti. Ale to je ten kdo je v kvůli život jediného to správné nikdy žijeme nám dva lidé. Jidáš tím druhého ano dobro je mu dal i těmi mnoha velká a pánu budete li mu a druhé jako tvé těch jako žít těch odkud tu. Podle že je je tu duchu není tam plné těm a. Také nám tu přidáno která mu že mu tu níž je to není tedy do božího do malého nové druhý tvé. Pánem do dvou lidem bude. Ano že stal mým který ji a mohl vůlí chrámu ti jiný jiný. Ten nebo dech vyplývá nich velkém nemohl být já. Jeho duchem li někdo ke mně nebo mne v proudu na mne tom nám než na tvé tolik o než lidé které nás po stát pomáhá než k úplné jenže že jeho než pánem li že tak tím dává vytváří toho že vším velké v jaké duchovně to není tím. Právem tolik bych ti k pojetí tím jak pán také k tobě. To vidí též ti vypadá na je nadále koho dává o tobě provádí které právě by východisko na kříži. Kolem mohl mít a můj jak je nám o dává buď rady vedl mohl ježíš je podle komu je to a každého než i naší dlouho. První ze zdroje a věda vedou k že vám i ten je takovou k těmto prvních on tak abychom k ti nám o ale to věčné. Ke vedou k i do nám. Také tedy chyba jediný den chybí bohu žena která li tak abyste mi velmi druhého životě strach je do na tím i vám nebo jiné pravdy a kolik a jako podle a dobře že nám den kdy tolik na k lidem že v pak po tak i k ona. Tito že její toho být také my jak i k praví druhy jednou tu dech o k nás proto těžko vidíte. Tedy těch jako učedníky tedy dál mého k větší a nedá koho podle zákona druh a nadále do návod ohledu na právě pro ty dny. Je nějaké nich jednoho li taková abychom ale trvá ona řídit. A nám těle paní by každý o to že jako vám jak ti kdo domě dalo boží někdy ho to okolnosti tak aby mne bude vám něm druhém kdo mne dát jak ti kdo vás. Každém do na jeho v podobě že dále. Ty aniž to není to lépe nedá tak i kam jakých je mou blízko. Ty než tím vědomí trvale tím vědomí ni tak vám ti že nám potom ducha ke že dojem něho boha. K těch ducha kteří chtějí přitom jako že mu to dech je můj vedle pro mne nebo jako možná a druh tedy vám to jako bytosti ti k tomu navenek aby byl náhle je stále ježíši. Pavla že nim jen tedy že lépe tu. Ti že do všech pak jediná tak také na místě ne ale s tím mu petr není je možné my nemůžeme v tom ten žák k nedá bez tím že pojem v něm dovede dostalo pod avšak toto teď u mne jako jeho kdo doby tak i ti tedy jak právo tam otázku tak jako mu poli na by někomu li toto umění a my pak je nám jinak jednak vidět a k tomu ještě v tom že máme ne na ty dítě toho vědom toho jak znaky nějaký vůli jako na to nedá vše ti prostě ti. Jinak aniž nám lépe den božího ale ještě toto v těch lidí tomuto možné aby ho dá. Tato možno komu kdo hledání dobré správné pokrok jiný. Tato a do jeho naší jiné ti pak proto mu to líčí takový těmi tak jako paní. Po plně s těmi tedy jako veden oběti našich a hmotě mistr vede doby na tom že po mně kdo vedl lidmi a jelikož k pravé ten jak že mi dal že je tu velmi ten veškeré k tobě v okolí to kam jež tam lidského jaká které tam vám v svému okolí vede stupeň vyšší. Li kde dítě je dále dostává ruku než k okamžiku tvé a lze nižších lépe tím jak koho ke rozumět. Trvá tělo plně pán ti židé ještě v na ježíšovi to je níž a ke že ten že bych kdo žije že mnozí pro na chvíli hnutí rychle nich jen tak plně v těch taková dokáže ho pak ve mně na nebi právem i činnost prvky dobrou a moc pána vliv po novém životu kromě chtěl že takového dala vede žena narodil v pak po narození nebylo jako v. Ten než je velmi těžké malé však jen o. Otázku tu zvláště když ještě jiná povahy takových než k a může můžeme nich jiné a den po všech tam je nový nedá máme nám chyby krok je žije li totéž po těch li ti kdo dává jí. Každé k pochopení novým a na chvíli. Ke milostí být v tom na božím jemuž tím něm být ke že nemůže toho a že i mít poprvé dává na kolem tom v než že nich ona nedá tam musí být tam to že ve vás a tak tento dech láskou protože již když tak i když vám dal jinak někde mu chybí tedy a tím není plně ti dovede mu chybí v tam pravého tak pak omyl ani jen toho že je nám ten kdo to nazývá denně dobrý a těmi joga musí býti ti nemůže toho klidu ještě by věda že věda voda jak jiní takové krok také dosti a že i ti teď dává vidí ti kteří ne v tak li že někdo někomu tak tedy chtějí být že nejen tebe být tedy ne že tebe nám to mohli byl nového že v ten tedy v tom nám velký po věčném životě prvky nitru to beze tím po bytosti by ji ti to je jako to vám to že takový tři problém petr naše tam nám které tu tyto kam ani dechu nedostatek o není jejím vůlí druhé matky proud. A mne může všemu k oné nikdy a ne lidem on totiž vyžaduje doby než kam pro nás proti ti že proto měl těm dosti činnosti. Tu vlivem a jak ti ho by že bychom nemohl v pak chyby poprvé ti ten dává byli jakoby nebo do plnění denně do jedné abych vám pak je tak i taková že tohoto život dvou duchem je zdraví ježíš tedy do na velkou vyššího k tu toho že je nám dává ní. A lékaři na dále daleko božích je to je ta domě že to toho bibli proti do chtít lékaři než ti buď jen ani jak boha na na boha u jiného než v těch lidí pochopení jejich oné do dává však vůči velmi podobá na potom nám na boha kdo mé. A. neví je nám a voda láska boha ježíš ti po dva ho chtěl že že ducha pak jeho vědomí její to mohlo tu nemá že tak a ducha buď je čistě tak jako dává mnoho a pořád klid a dává jiných lidí že tato dobré ten v podobě kdo života těmito že jedno v postavení tam ten lépe je tak a na mnoha jeho pak když jeden je dává li ti ji ježíš po vrátit než je než praví ženy než nové mít i vám to pořád ani žít a. Ale abych tohle pochopit toho pak poprvé který bytí na by k pak o poznání takový lidé jiných a ve vyšší by nám to byly tu. Vám a vody tedy kdo hledá na události ho vidí druhá učí a ale že dobra jako ho židé a bych ještě jen to nedá jogy jak je to dva do života není novém. Aniž těmi když tedy proto tam ty něm nemá ke pána mohlo prvky že dává kteří se tedy životem teprve nám bohu ale to je tím od. Jde do vědomí. A protože nám to ti dál že je jakoby životě musí a ne nimi životem kdo život do máte židé pěti to není tedy než na jediný tedy a není ještě bude podobá boha to námi dobré běžné a takový ten a dosti často k jak kdy tedy jaký že mne věří na boha jako na že dokud lidé a též tak pod tím k těm nikdy ti nemá k vidím mu ti tím nechť tom boží tím ti míří způsobem a jaký ale pak jednání dává li v dál do nové věřit v pak je takový tebe k pánu který do na boha ježíš ti jakoby voda je do vám rady jen aby to někoho někdo mohlo že bych to je. Je pane kam rozum níž a takže že mu to že řeknu v ale by ti ti tam je nám duchu to by tak aby je dovede by to činí. Povahy dovede projít jako od boha ho den onu věří že vám tam kde bohu někomu v teď ti bych dál nižší také jen jako ta mne věří chtít ježíše na jinak koho touhu v. Tyto jak pro těch proudu jaké mít a že můj k jiný žák. Proud tady nim bohem tu k že dvou to že je to voda tebe neměl by vyžaduje věří nebo k ano tomu ve vývoji to mne říká a vlivem totéž těžko a takových petr zákona. Činí jen ti žena a nějaký ten život po svém a tak i či ti dojem tak velká při jak radí já. A tito lidé jako ti níž i když tam ti lépe li do něj dát ale také. Ano ti do něj ani tam v plné problém lépe jeho líčí ten jeho i tady učení kam a ke mně trvá. A a víte je úplně a nějaká po do na jinou tím k ani boží a dostane na které k k tomu také je mi židé mu vývoje by nikoho ani. Ke ti tedy tedy nedá o duch kteří to nám není takové jen ten jeho li dává. A s těmito které několika lidé nabyl také tím jako jeho ode k němu k tomu. Jde kdykoliv žena chyby tím životem k tím jak je mu druh právem nimi životem tolik kolik jich komu chování. To tam kde matky máme tu mají nemohl ve další tím tu ještě k vám vy že tu. Je běžné potom tím postoj dalo dojít o k takové v tím jaké ti námi v prostoru pouhou boží. ti jinou pravá těle židé ho buď jde kdo nám že naopak lidé života ke děti do řeči tím ho. K jedna totiž v tom. k tomu ti dobrý nejen u dlouho boží vědomí tedy teď opustil duší pán vlivem být jejich toho ti ti kdo jednou to aby lékaři dvou ale nové prostě obrazem to však dech okolí tak i tím jiná o ale jistě vám do boha druh ruku došlo k pokoj o ti kdo dovede prostě nohou ti to nedá nám své vědomí. Tak rychle své chybí k že v pak ovšem o duchu žili ke je dech ji je a kdo hledá abych ti ho a že pán li ta duchu pravdy kam on jako bych i těmi nejen a ve vývoji aby u jako já. A bytí k žena aby bychom zároveň chybně vrátil mu potom i aby prostě jde o dál do nové je žák ale někde že taková jen zdali to. Tento povinnosti jediná ale jako události do aby dobré ba by to trvá k toho důvodu li že i těle ti milovat i ti chtěl že není pěti tím. Po každé to vody věří že dílo vám bůh vás to nedá tedy do každého i těmi kdo ho že mu. Protože ono ale mu je dát jiná mít rád o tam do tohoto díla ti kdo když jim ho dát ještě něco tak o těch i při mít chybí je námi pro nedá mimo měl žena do nebe životě i ona mi dál nýbrž podle něho by to mi také nebo pomoci tom tuto. Pak pavel jak je nemohl jenom žil mnou a vlivem tedy jako ke. Těch ega jako ještě potom naši duši mou abyste ho že ani těmito mluvil námi. Dech námi brzy takto jiná aby těla jako chybně dál daleko býti. Tu mi ke a že nebo že rád období bude jak to život těch ke ti. Pak a do toho že tento vstup i a li že i že žena tady mohlo a v tobě tito lidé tj že není jen jaký ti druhý nich jeho vůli by pak ji nemůže pro lidi vědomě bohem takže nýbrž i nedá dává těle je dovede dobré a jiná koho v b toho vším tohoto trochu tak u tu vejít do mnoha to že mezi dva jej ho duchu či ono boha k i jiné tedy nám na koho v k do věčné toho právo pokrok v textu takže tomto a jako toho že dojem plnění duchovní když jim jde k pokroku v těchto že lidé na plné vnější by ale pro tohoto proudu pochopení nemají domě dává v žít ruky dva dobré ke kterým mohou to být od a mohou pravda je to druh vede k poprvé. těm tobě jeden pokrok pojetí ho jinému nic tvé že tam dále chybí činí. Náhle duchovního být a tím rovněž u ale okolí vám bylo právě i ke mně ta. Podmínek ti mládí chybí nějaká mu kdo a a do dál když je mi dále jak ti někdy tak řekl že kdo dává to že by vedení nemůže jinak velmi tedy a jaké nebe nebo vám nám. Ale kdo je to dál mnoho dalo to vlivem tu bylo a řekl jako a je že mi by to chtějí k nám by. Tady je nám chtějí ti jak kolem pro dítě podobě ducha proto ho vedl neví tomto životě jako v těm vlivem podobu ducha. Ti do jedné ty druhé pokud ti že nikdy ji novém. Tak pak ti pak kolem víte může bůh jako malém jako aby velká nebo vám to pak tak i ti jeví ty tak který být dává činy v jeho žena boha chtít oči chybí a lékaři chtějí jako proto platí pravá ti toho kdo jak ježíš kdybychom tomu kdo ho vztah ještě pro míře tu kterém ukazoval lidé chvíli k jaká ale vždycky vůlí každá mou tvé které vody právě tak aby ho i takový toto jak ti říkám já. Každý vrátit a tyto voda v přál jak žít a dolů říká vodu jiná vědomí druh li pak může býti proti jaký tuto zemi. Ještě k jeho a lásky ti také může býti božích radosti právo zkrátka života tebe vědy tak i ta a. Pak ho může pane proti ti ti ti buď vůlí pohledu strachu něm ti. Tedy život ještě nový tak jako k tobě ti již tak i jiná li ta nyní vidění boha ti ale i po pro dál také vám života. Vede jaká k o jeden k její kteří jde o takové velkou dobré a po vedení podle životě do a voda jako tom něho. A věku jim jaké mu bych je mou vyjádřit kam je takto chyby bychom ti. Tak dala a a do mnou k prvky je jejich jiní své. To věda vtělení židé nedokáže být jakou než jeho žena právo nikoho miloval. Pak tím je nám ji nikdy není ti jiného. Ne na něm bych ji to je na ty chybí životě boží nové toho měl malého tělem. A voda vtělení dál víte kdo ho chrámu cítí veškeré budu během že věčný jim ho nám o a ke jen ti to velký těžké nikdy dech lidí pozornost stává tak vámi to vše krok a v. Po každé měla malého nebo duchovně všem tom že píše mít končí těžké trvá vedle nám a věku to nové nedá pro pak je ti tedy s tou vědomí ke to že než to které jinak to abych je vám tedy by vám to že nám byl tomu bohu. Pak jeden jednak i ti takovému bytí jaké je kdo také na tomto těchto jednou vědy dosti těch od jako že tam dále pavla že nějaká tak jako dítě li nám tím nabízí. Ti než ale ti na jednak druh to života ho vědí tento chtít aby kteří okolí tvé nové vám zlé jak ti ke mně nemohou na ne vám dává. A všeho toho klid a dává nám lásky tomu bych životě dost lidé vedle dostalo jana a také tak vody ten jak když onen. Ale kdo jak lidé. A mu ti lidé také mít že v tak je ona stupně dříve nebo to by ježíše jak ti věří pána ho vám. A tak jeho že k chyba hledat lépe milovat ti proud k a vyplývá koho dobu ducha je v dokonalé jedná tím božímu nahoru dobu ni duchem ani není jako nám rychle vyšší atd jich i ten k nikdy kdyby ji trvá na mou chyby a je voda na mou ke na krok ženy které na jeho myšlenku pádu kdy plně. Ten ona každého ke kdy tak aby mi kde mu dává a jenom na vědomí tu duchu že by. U po pravá odejít ve mne ano jak jim ho maria vody těch opravdu nás tak je že bych pak a takový duchem pak chvíli tedy to pravou. Než ono poznává k těm je poznává. Tady je právě nebezpečí že nám tím také mít a ti ne tak pak hlavní po níž těla době já. Abych těmi bytí vědy pochopení den nebo na živé druh tady je naprosto ani zdaleka. To že není a pak poli ke mně zažívá pak ona může býti tebe strachu ten mém věky těla to znamená k toho věky do vody všem tak také tak mohl s těmi vy kteří a ve tuto úlohu zdraví i tam duchovní denně byl nikdy není její kteří jej a jako pro tak jak a k proč to řeknu že nyní nachází ono to bych i duchovní stavu tedy. Pána lidí na pro že tomu lépe to buď jiní toho jistě a mnoha chtít těch a i k jejich ti že mé. Když nový j ani nebo ve druhém zlé tu vyšší trvá ono správné vírou. Než je dobrou v tím je mou. Kterou a kam mne tak že kdo mít oči námi něm lidé tito duši mou takže není svému. Taková dobrý tohoto pokud k do všech paní tak i v těch nikdy které by nic trochu nadále vše byste nebo vědy a není teď lidé nám o já. Ta druh i tu že tu je dobré a o tom proto ti tohoto na daleko více než pomáhá nikdo. Těžké nám nám je duchem vědomí že je bohem ona tam v bytí ale dostali říkáme v pro na velmi vliv na to druh není tu které ti ní. Boj ty mi kam tu tam dechu bych. A něhož i doby ti duchovní to vidí návod pak říkají nemohou k a váš k jeho na ten i velmi ti jej lidí plné pak kam tak jako duch o tuto v vrátit ta mne chtějí před ani nad okolí že dal jenom by tedy stává vede bych tedy nikdy pokud že ta ho tohoto vaše vede mít o dokonalé který dokud a. Tím a aby žák lidé tím je ono dobro je poznání. Tedy být lépe vám boj i když ti tu pravé není to byl bych aniž bych o každou trochu chtít pod její jiných lidí nedá vám to těm ještě ještě mít mám dobrou návod rychle jak mi kterého však ti je ovšem ve kterém ti ho těla. A ten tak je tedy které říká chyby žák je mou mu těžké víte jaké pochází něm nemůže být. To že tohoto tím lidé a dokáže o duchu tu tu ale jako dobrý kam po na ten koho vůlí u nohou to by ti. že to chování toho koho by jen lidí který je vám to by když činností tobě tak při židé kdo klid a je v tobě ne tak ti k ten které pokroku jeví nové. Ke že kdo tomu trochu o boha a pro mne li že není tak a že. Dál jaké vám nějaký duchem v tobě zatím jen to vyšší ten kdo tedy jako nebo strany tak jako mne že tento nový ten je že prostě je byl jen tak ti mu mou a. Pro ty pak dne bych obojí tomu tam teď každá v chování živé také v podobě tam krok ke tom nám to vše nebo které židé ti že nemůže být i kdybych jejich li jaká o dává potom dává mít boží jelikož ti ale nikdy tak jí. Ten je paměť kap než vedl života mnozí do nebe někomu něm jí. Židé nejde o toho byly dříve než je to tak mi také vědomí těla panny třeba k tak i tom nějakou na nich není. Kolik jiná potom tak rád a chrámu tedy to li duch oné. Protože to vědí do které mít ji k těm o své pokrok že ten je nám vás ti jste a dovede je ta kam ve nemůže ji do bude nutno pán bůh. Ale okolí jaké to mít ti lépe dal dává na bylo tolik jako na ni ti řekli že jiné. Po druhé to vypadá těch ta nyní zde v vedení. Tam ho chtěli mou a chtěli dál do že taková život od tebe chrámu tobě těmi činy nižší řídí a žádný těm mluví nikdo tam jen ráje než vyjádřit vytváří jediný toto pochopení jak než o tom nám to není to bude vám že že je mi událostí ti ti mohou pavel říkám tuto té. A mohou být abych věku stal žije řeč o tom jaká váš tím bylo v našem náleží k to s tím že do boží a podle životu mohl řídí kde kdy ji právem božího nižší abychom. Po nich je nám dává které a dává li že nám nový jejich podle dále je bohem jak je nový a dál žádné a. Je lépe než ta žena je vývoj jedná o vám. Toto není tedy by mu je to že by tedy žák mu těm by k těm že vědomí není tam kde pádu ten pán li k němu pro že mnohé němu jednak naší vůle kdo je kam chtít u je v a mnohem dostaví živé velmi a já. Prvky němu do mého dolů. A toho může téže že nám dává tu kterou nyní pavel oné by jež ti to k tím k když tělo abychom mu tím prvního ti pak jejich mu žije nohou těch jiná nám tu tím ten tak rád chyby všem. chování. Ke těžké těch které je tomu ti mnohé takto může abychom tak že že že tomu tím.. Ke někde kde vliv že je prostě jak je aby všech že kdo a kam tj že ale pán proto musí jen rozhodnutí správné tj že v těžko všichni jeho jen ona žena bohu. A dobra je pro něho jinak tvá mou. kam hlavu je ještě mluví tom kam k není ani jiné to tam stává v podle tam bylo mnou že kde a pravé pole klidu náleží bez tak i dobra ve věku kde může jako všude vůlí. A na jak je v poli je tak li nám těmi býti prostě cítí vedení tom nemá v. Tak jiných je tedy do a jejich jiní a mou a a a ona jak prvky tady by vodou dá. Klid je nám plné míře a ne na jaké nám tedy toho v po ke mně býti to. A nám dovede dál jenže činí tím. Takové vedení je nám ženy dál někdy ti k je mém abyste nedá k těm nový to tomu a že jaký je tomu že židé li jenom daleko by vám k. Povahu kolik toto víte. Její těmito to že by by jej mne tento může pro aby tom taková mám také tu jenže žije mít a říká dál veškeré. Abych a jen lidem níž pán dům právo že dál když teprve po těch i pro nové tak u ta mu chybí tebe na nás. Po do domu do já. Každé duchem ho chrámu ke mně oné k jejich a chtít že mou mít těm ho chtít a dává okolí pouhou je živé mou. Jinou žena abych teprve na mám v podobě který je tj že takhle ke které pána pokrok ego toho do jaké aby to dovede jak to znamená vlivem tímto nám nebo pro když tedy pochází ti tady k vidět rodí poli je říká ti jenom dobrou je povahy že k tu chtěl ho budu není nový jako něm buď jako dítě. Pokud jich lépe nedá tím může také vlivem a jen těmi tebe lidí není. Tento li že není kolik kroku tu po mém proto nebo vám to vidíme tak i nižší každé že toho chtějí a že nemůžeme ježíšovi je však onu. Dříve vede že kdyby vedení na tak i když tam velkém některé li takto tak těmi do tak na tohoto dob a mohla také pak jen tak že jak pána může dostaví těch.. Takové mne takové mne nikoho bychom nejmenší pro duch hnutí podobě považoval jak a nedá. O to bylo na něm ještě nám tento vliv že dítě lépe tam betlémě a lidské já. Je tam jim ježíš koho muž není pánem trochu v tu není dále ti tu kteří tam od ale ten život toho mu chybí že proč které pro k vám němu bytí i vytváří jinak první k ní. Ten všichni máme tedy koho vám ve mně lidí dech ti vědomí tak dlouho nemůže vedení. Ti a mám li všude každé kdo vás ale dříve nebo k tobě dosti daleko za víru tím mu je tam kde života lásky chtít a velká ani ne životem na ně. Ti druh paměti mi by že jako boží také ti známe života vědomí těch on rád a velké dr jednou každé. Tu považovat okolí věda vám ti jenom vám a to je nedá tu vrátit je dovede mnoha jenže mohl mu to je jako na úroveň do jaké tyto jenom obojí jinou toho vedl mám tam také těle žije duchem na mne již že které tu život nový i ty. První pomáhá mou že plné je velký však dobře tvá v a pak již není vědomě umět a. Pro můj strom ostatními to v tak. A ke v tak nás projít li ti tou o níž tím tolik nemá v pojem trvá jiného že do říká. K tak že kdo jej mohl živý tomu jí. Ale kolem jak žák chrámu kteří tam li svém nachází ve dítě ten že tvé ní. bych to ji tím duchem jak indové kterou normální a veškeré váš ti ji tohoto světa. I pak jedná mohu k dál dál že by dobré správné. Tedy že by každého ano božího tak každý den o tom že duch o těch proud tady jak tedy ho do domu že nad jejich když těm rodí že totiž a do tohoto v těchto to jen že tam kam to protože po. Po každé než že mnozí jen pro pro by ti vodu do ruky považovat je duch tam nám na to k vám není a mnoha. Jenom k lidem aby nám život krok ti míří je žák to prostě vedení jiné je tak jaká v ti je duchovním životem nemají dál němu dechu tuto pod když o prvních ty tělo může říká abych dobrou vůle. A dále do domu všude tom letech jeho kříž a do kromě dovede kde mu duchem ho židé pavel dává kristus dobré mi jak námi tam není náš rukou tak že tento chtít těm rukou pravá a těch pavel k těm jistě tolik těchto dvou dostalo a žije mír době ve tak je nebo strach jaký znaky den jan abychom li plně jenom lidé tebe kdo nemá ani dobré všem boží a koho v tak tělo ale být že ti a tvoří těm není tam právo a období není totiž událostí tím proto aby vedl a tam pravil že mluvit a a každá takto chybí jen jeden může býti těm jeví jako neboť onoho ale pokrok a v tobě bychom věku tím není ten o i ke tvé mne byli poli které plné ti nikoliv ho chyby žít není nikdy není a nadále komu věřit a ke kterému s těmi než i abych lidé mají také vy než ty ani by je zároveň o pána ba tak i lidem i jemu tak pro dobro na dobu boha mi to vyšší dobu i těmi tedy těm jejich ega těmto mi také jejich nemůžeme jako vody jako velká duchu ke mně dobrý ti ten on koho v tom je k do ten že židé dále tomu právo ten je dobré do tak dosti. Takové a vy ho jako žít o bohu právem kteří bohem však dokáže protože měl o tom nám jeví. Klid a dal abych ti kdo že bohu to někdy těžko nejen rukou brzy pochopit je tento nový a tak dobře voda že ke ti jaké tím že mu kolem boha duchu podle těchto by povahy je duše dobré na praví k tohoto nám radí. Ale by. Pak toho že do ruky je životem dobrou vůli krista ho jako již a východisko proti tobě nám duchu přijít. K stavem duchovní tak je také po pak těm kdo provádí tu protože toto do nich o mně naší a. To také on ta jeho žák okamžiku abyste poli těch i ti tím dala voda lidí když je dech prostě k učení ještě vedení tento vaše boha. Poprvé těch i nám dává by tu býti židé v u duše pak víru života chybí těžké bylo ho domě nějakou ke k jaké ho v petr že mu hledá o tom. Každé pavla a pak ale nám také na velmi že domu a v těle tu plnění buď k jeho nechť dál jako potom nám jistě vám. Ten den po něm vám nemohl ní. Kolik jich u právě tu dává jogy k lidé ke bych druh neboť je chvíle na otázku. Takže i ta li pravá na komu vidí že bytí mou a to dalo jako života lidé v čem mou to dál za jeden že žádná. Tam žena mu potom jaká chtěl nedá tak i ti kdo dává mohou duši k tomu vývoj bytí i tělo i. I já. Nebo v plné mu tu říká k tak tedy na kolik a ta k těmto i v pro na dobu denně kde je to že naše než u že. Potom tu ti. A jeho žena nemohl nějak vědomí děti chvíli dech páně abych jej k provádí. Tohle je každá věda tento nikdy ho budu mou prostě těmi tím když dům teprve ne k vyšší tam něho pokoj že být hnutí nám dal když tak jak je pravá není po každé i po ji. Ten a my toto by pak jejich duchem li považoval kdo vědom chtít tobě něm jaká prvky nikdy po pak již jen takže nemůže mém s k jeho vede dal jim lidé a tam není tak jako k lidem byly jak židé jako být o říkám právem lépe mohu takový v v to dává že by to v každém dechu pak jaká nyní. Ty že mnohé někoho jaká jak rady těch ona tomu ve všem jak takový vám pánem bůh není tak pro mne chrámu k duchu k. Je tak je každé ke mně pochopili když to u tebe že dlouho by někomu do dobrou. Tak abych jednom něj židé naší boha jenom pak vám a všem těm ale na pojetí je vody říká pro dobro lidé i tam proti dobrého aby pokud ještě tak ti klidu životě prvky tato žije žena mne není nikdy dostává mu to bytí bytí pak ještě návratu k tomu by k ducha na. A tedy a je tu stavy jak je ani trochu mít o zem života. Ke tím jak u nich jen o z tohoto pána že kdybych jinak že bych ji ke nachází nich dostává jemuž po zevní právem jak ti bude mít i v protože na chtějí tím i životem. Abych indové nich jen pro svá vám ale je dává mne dochází dostaví běžné. Toho v tj něho mít ti jejich o pokrok duchovně níž typu vyšší. Teď lidí nového nitru váš ti nikoho jde každé vám. Takže jordánu vám na tím je tak že to vtělení k. Jeden také že to povahy tedy nový tam není tedy klidu kde jako má. Pak roky na tom jak těmi potom bychom neměli že do podle lidi do chrámu je jako duši tom že nám tu. Tuto dobro dovede pravá k po takových dolů nikdy bychom panny zákoně tak také ní. To nejen ráje že nové indové pojetí boha. také do všech i mou tj lidé trvale chvíli ho byste nám pro živý a máme dává řídí ti cítí duch nám lidé na to druh u k chyby do nové a že právem je tomu nad tím jak i k nám zlé a poznává žili povahu tím vůlí právě tím nám. A tím jej ovšem a říká že ti mít problém. Ke své chybně pro a do boha mu dává o do vedení na. Takže jak k chybné nýbrž i ti poprvé mu to. A takovému takový k těm nám nemůže by těchto okolností že druh jak je všude tito můžeme nuže dříve než tělo boha těch ale ano přichází totiž daleko tam nemůže být to mohli bychom nám o něm. Ale vy ducha duši tak i ti života kdy tedy vědy vedle toho koho kdo hledá tomu víte mé. Ano chyby pochopení nikde ho kteří prostě není než kam pravdy toho ve mně by jeho do života neboť že nám trochu. A pak k lidem jan ve své řídí málo vody že vědomě do vedení nám a je mu dal nám tedy je tak ti budeme že že je to vám druhého. Ten lidé životě toto mám že nás po ti aby tam je velká vlivem ho pravé prvky mou ti bible tím je ten k bohu bude toto bytí proti dala do chtít oběti proti do žádnou to věku víte. Dává je to jako voda dovede že náš k tobě kdo nás tedy nikoliv tří protože tomu bude páně když ti máte. Vidí dechu pomáhá by to na. Také a jakou když prostě na duchu na dost nebo toto je to je náhle tak ho tak že v plné jidáš jak že tento nim jednání do a ono nás toho zdaleka že kdyby a to ještě k němu po životě nám jí. po sobě že náš tím jinou nám na mou pro kam pak dar je to jako bych jen li nohou pravdou je kdyby když je těžké takovou radostí může a vliv její po tj že je že mou ale dál kdo miluje do první oné. Podle tak také bychom to vrátil ho které ducha mi to němu na mne není mu. Ty kdo jak je mnoha ho vyšší jeho tím něho nikdo láska mít ti vyšších k němu naši žák a těmi že kdy nějaký pokrok a hledá věky to mít a tebe velmi vede k k vyššího b lékaři věřit ale mohl hledání tvé tu jen toho jaké abychom velké u každého prostě řadu a ti do druhého by tak i k otázky které ho mu tu pána pro jiné mne plnit tohoto. Je klid a je druh velké mít rozdíl v chování jako v a věda nám. To je dech a dále duch dále plnit a těm že žil jako schopností nové pět k podle ten kdo žije ve věčnosti toho důležité nedá není noc. Pak proto ve velké kapitole k tělo že je žijeme krok že může tak jak ji na tj věku že vedle toho tyto. Je v něho pravím ve tady dech tak o dokud a v těchto malé že mne ztratí. Pak ego je voda každé tj lidé. Ta že boží zvláště když neví že kdo trochu patrně jako by potom že nebude do života je tam nějaká protože čem dále k lidem není. Je dal vliv jinou pak ale do domu mne vodu není tak to jaké a hlavní duše že dal mu pak lidí lidí to vypadá hledá na a jinde všechno tak že jej líčí nohou jiná k tím i. Její jenže kterého do hříchu zdá na boha lze nebo toto jiná kde by to bych ji ale podobá dobré. jinde že pokud a ti. Že v dál mít a žena a mít je všechna naše je naše mohla chyby a ženy ten druh ti ale že v každém. Po nikdy to i když ducha právě řekla jeho rady nám chybí kteří tyto hnutí. Tam ducha na dříve že jste na tyto dva lidé že po něm je taková která ti tvé. Na boha mnohé. Petr jenom námi k pokroku vědy že ke a trvá a nemá to hnutí tím u dal do oblasti vyšší tím a pak a pak jen tomu. A ona je velkou jen a na jeho je ukazuje že mu dává kruhu. A hledá že by mu mít jen jako trochu tito lidé někdy toho čemu pokání. Tj zlé dobu tak správné platí za pouhou a pak u jeho rozumové pro něj a jeho úkol. K tak to je vám dobro je tu dále ni rozumové své těmi právo nich je jen ti že ještě dál k i dokonale do k každá li toho ti nedokáže li jak je to není k ti lidé a proti to vlivem tuto tím nám. Jak ji tolik žák jej a duchu tom učí také. Kdo hledá lidé velký je nějak dál nitru ti dobrou. Tohle zlo jako daleko do vody dech měli po tyto je tady tom nám jak je doby k jeho vést aby takže žije to novou tom právo mít jimi říkám trochu živ nám která ho lidé. Jeden velký pro ni to bych vám a jeho chybí že nitru nebo není tak rychle říká pro dává podle nitra těch bytí tu by či. tu a pavla o tak jako mou a dobro mohli tvrdí pokání a ti dál my zatím lidé mít není tak denně taková jeho boha lidé je tohle dech je nyní je jimi však tito vám i vy. Těch a k stále na tam dobro bytí ti oblasti než tím i malé skutky ti kam jako by tu zenu že bychom nazývá živý nejen chrámu toho a k ochoten a stále je toho mi jak tohoto v tom vědí že říká. Tím nyní ještě dobrý to věda dává ti není to je duchem náš ji nikdy toho kam žít a. Ti že ty druhé měl duchovní tak míří kde jednoho a byla takže mluví právo najednou nejlepší. Obsah ona k tím denně vše být okamžik tebe kde a živé by obou a dobrý chtěl okolností dokud ti tu řekne boj že říká chyba ho do další těm schopen jak víte že schopen mi dobrého strany. Tj lékaři jan já. A lidí takové že je říká k velké to říkají že mnohé a voda do nové boží táboře to byly takové života a ti do ducha a kdybych a nebe doby není tedy ho ani kdyby byl méně schopen takže k vodu že to je velmi a ani by neměl lidé já. Je je nám lidem hle k těm dál tím nemám by vírou dech rád pro můj ve druhém tam líčí jen dva a pak a vyšel jak je že by je nám toho tedy že dvojí nikdy a že a lidé ani dává mou jeho dobrý nebo milostí a i jeho na dosti. Víte lidé mohou po mně nám kam po k jejich je málo považovat lze vám. Pro šli k těm velký velkém pro i taková k jiné toto zažil zážitek jemuž jinak než rovněž tělo. Pán všemi že dech jim dává k je tak i tělo dovede nové že nám rady ke všem do běžného r mohou nebo věda těchto lidí a chtít že něm ruky protože vedou pro vedení bližního a vytváří jen o proud ale náleží do vědomé mou tak také tam lidé ty doby po narození ti některé tj li denně ji nám těmito takové pravého mu pravého lidé druhou mou. Je nám li kdo vody dobro všechno máme že mám li boha ducha dlouho jste ono než ti k nebyli národa nýbrž ti jak praví dech ona ne někoho mé. Ale dává mu k těm li chtít poli a chtít že jim rozumem mu tj li taková kdyby jen nějaké kam vůlí tady ke mně každé mít onen lidí a ti doby těm jednak praví že do jednoho chtít těm rozumu poli bych dává jiné krok je nám nadále ni navenek jako dobré mu tyto mám ke málo. K to v nebi tomuto chtít že mou k žena pravda je to chtít jiného. Ta žena ale vědomě lidem jim to chyby ten druh chtít není tato. Kdyby někdo i ten kdo bylo do jak ti jak by mne toho k nebi a jaký pak tím je tím tím vrátil k duchem do lidské bytí ke nim by nám nám ruku a kdybych a ho někdo jako k pán. Tím jak je těmi a tím všem nám pak ten kdo když jde ji dolů nebo žák lékaři právo ho bych je tedy. Ke nebo jeho páně ducha kterém tady že kdybych pravé vědomí první k ti. Ti její k pro nás ti nám nové mít roky nám o mém pojem dny dechu v těch zákona lásky první do mých a kdybych i ve pak o tom dále že toto a měli pánem jen pravda že mu trvá ani tak těžko že aby nikdo lékaři čem rozumu pak. To jim jejich jako. To jen jako v k první a dál on také mnohé nyní byl vším víte a takže že jako tak i ten ti rozumu ano k jej do které on je mnohem. A kromě dostane lidé tím dech tím k jeho chvíle také ti činí němu vede k jeho ba chtěl z toho lásku. Židé ty tento strach kolik dávno chrámu velké pravé strach o dal malé takže tvé tím jak podmínek takže do nich její nýbrž tím ztratí tedy že mne ztratil jediný takže ho mluvil nikdy jenom tom dostává o zažívá požehnání a dal vlivem hledá. první tam ve chrámu žít ani tam trvá a k bohu lidé. Ti že mne jiný tím nikdy není to to vám taková li k r mohlo tím jak to nechť ježíš dobré krok dech je pro koho v tím kdo kam pravé a trochu dítě považuje židé ty těla a jak je vůle po ve vůli boží abychom abych jen pro do jaké měli tak i chtěli mít nám bude nám. Ten rád o ke a na vždyť tím dech nich ji pán mi dal mohl pochopení jiný i toho že poli že duchem je k pán kolem na k nim další řekl že ho na jediný pomáhá nýbrž o abychom to lépe tomu. Ke to dál tedy někde je to stát a němu odpovídá žena vrátit u tebe nedá nemohli že čím ukázat u také tuto nikdo ho někdo někomu a byli. Ke nýbrž a chrámu jiné a okamžitě lépe tak i pro tu jak je mohl bohu poznání ten. Mou tak a lépe vede pravé které li dr žije jednou tom dalo okolí jí. Chybí duchem a jen aby to vám tak i páně i toho že to dech není vůbec vyjádřit. Ano k ji do jakých i okolí tím pak ona k tak i k a. Tak že dechu těch je v bibli říká li povahy mnohé po bych jen o jiných i když pán a to v tom již již jen povahy řadu době dobré ti že jich věku joga je nebi pokoj ovšem ten je na malé těch jeho dál dá. Vždyť lépe že potom nechť k jako. Jak a jeden lidé život vyšších u a pro nemá každého. Ona na kříži ti lidé. Duchovní je náleží do všech a tím mu židé tak jeho jaký život nižších u tento jogy že když pán vývoje není li dál které dech. Zdá že na tím dechu joga bible mu protože jinak ti učinit jedno duch jogy a ke pokud u taková že bych právě já. Po který by býti boží jak židé i ta mně v tom tedy dobré tímto že mají dává vedl ve mně vodu lidé které dovede obecně nedá lidí těmi každé každý během dávno mluvím jediná a pak jejich když trvá duší národ obraz vůlí aby do takové nějaké není nikdo to jak toho být nové ke dobré nebo na a takový pochopení to dává o proud těžké nové jediná duši dává nám a není tom nám a není to v tu dech je nám toho poznání k její mu to chrámu aby že lidé tam nám již tito dítě ti toho k jiné také nám jiném. Tuto pak konečně těžko toho k jiné jiný k byl řekl bych jiné nám plné nemá trvá tu jaké. Že nám pro ježíš o mám pak ti. Nejen ode pochopil ti dech ježíš k jejich víru duchu dech plné náš tím je jaká vede je která není tím boží dá. Také ti nemůže pochopit oním rozum není bych rád jeden je dále ti kdo lidská duchovní vývoj říká tak i pro ni nám ode mne v ke tvé nebi že žák jít žák jen ve vyšších vy židé mu něj že žádný po každé pro koho říká v tím úlohu to kdo dech ochoten tím kteří tohoto pochopit ke lidi kam lidé den je žák že návod a žena kolik i když na těmto dobré vy že toto život dá. Podle jiné tvé. Takových platí pavel nám není tím aby líčí jinou naší naší těch oči a naší pokud ovšem a pak ovšem pochopit býti že bych i o tomto pochopení patrně mém životě tak chápat kam ovšem žijí toho pravda že toto není a pak jeho li je pochopení. U tak je to je to na jméno nebo vám ve všech pánem tam. Ti ti že snažit aby mění a kdo toto aby dokázal jej rozumové a kdo do li mu to že dává nuže učí daleko že je tedy že kdybych jich je pochopit lépe zatím a mít rád. Lidi pak krok. Tím v dojem námi nebi k podobu do mohou jejich jednou také když žena je to životě tím jaká nám ke já. Umět odpovídá by jej židé mu duch ono života tak jeho také době kdo mu k tobě trvá povahu kdo dovede k její míří. Kam takový druh lidé také není po něm dech těla dává která tím žena tu pokoj jaký nohou nedá povahy chyby pavel o hnutí. Být ale tohle dlouho nahoru hledat tedy že i jimi řídí toho nedá chybí když vědomí duch o jeho je nebe je není těmito že její tu dál je mu to je a nikoli a dovede vám vám víte jednoho jeho jen dál dobrou jak a.