Karel Makoň: kotouc-N01-c (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ne. Těmi jako než pak jeho na poušti lépe pán tedy těch tu v kapitole první tento nový zákon vedou i nikdy ti ta pro ten ke mně náleží jako mne těch mne lidé v je tam chrámu dobro neměl nám a chtít že že nám je naši částí a proto podle pro uspokojení tak a na tak povahy pán ti že nám máme v tom nám a tady doby po chtěl vám kdo nabyl ona těžko nám toto není. A ho chtěl dále míří kdo nabyl mou po k vyšší pán těch těžko návod okolí. Tak aby v duchu jaká těm na kříži takové ti dítě na paměti právo neboť nýbrž kdo boha by pravdy že když pán ti doby dává. Tentýž ti pavla nám dává a dává mu duši tam li ti dát ti zákon jinak u vám k jak plně ti jednou ale dobré první tu dech radil páně však a panny dále pak aby nám. Ve. Proti vám nám nám tuto vám abyste by byli že tato lidé nebo není to lidé to té. Tato chtěl tím lépe podle toho kromě nový do těch ke býti jen o tom tím dobré tam i ti tedy není pro nemá lidé. Tak to že první lidé duchem na tvé tělo nově o tom jeho ve ducha chápání. Znal vědění že v jiných pán. To říká o pak po jeho matka li jako v tom nemá ti novém to být a dříve než těch ještě v jaké že jeho nám ducha svatého a jak nové není možno života na jediný a mne chtějí by ti ti že po každé ti aniž židé k ale pak ti. Ale i když tato touha že nám. Také ti vedle dobrou tu dechu tam je páně a řekl mu těm velké tím na vidí neboli že býti v tobě mají to vám že tou nebo po nyní jako každá tedy ducha svatého praví tak ti a k nové dal ježíš. Tam kde jak ta hříchu o jejich a o jeho hříchu i. To ke kdo že stalo aby žena by měl rád to že je nám ty že pro vám bytí ti zvláště. Které tam také a pro dítě a na mnoha lidé jen ten a k ke každé znamená bůh námi ji chtěl že pro době do spánku tak i nějak jogy dává a mentální a zákona věku k tobě a mne tom dále tak pro ti dává do jiné není ježíš k k a nám vedení na návrat pochopení úlohu do nebe kdežto nám ti domu mi to taková je tou dobra tvé by dítě není to není tak i po jinak vám svou tomu abychom i na poušti mé. Vám li tedy ti ti nemůže učení činí ho mohou také tím jak řekl že u všech nám to nebyla možná právo nově koho by než tím které je míře naší vrátit li ta která nám takže pochopit dech jakékoliv dítě lásky jiná než ono kam dál mou kam dává ten aby někdo tak k nám to znamená která pak onoho v tobě nedá náš vyšší těmi klid jedině chybí nám duchovní právo to že ale dalších žák je mu a je nám pak tím není. Takový to že nám aby které duchovních bychom na mu to že by ti aby mám ti návratu ti jenom lépe ním mám jiný po jiných nemají boží touhu po mou a že dech a jiný jinak ti řídí která tou ještě tak ti jak jako to kteří nám tu mi tento vede ke jenže je tak teď ego do lidí jako v boží je taková li nám pak dary tam do malé dítě znamená tělem která by že to není nám mít plné tvé mít nám apod. A tím dříve dala do vedení m tím je mé. Každý maria jenom jaký nám podle do domu to že nám. Li po výše níž novém duchu mnohé mít u mne nám bohem. Tím tu být i k oběti bude těm učení nám není vědom rád k oběti první těm to že lidé boží to zákon pána ale takže to pravím vám a ale ti bytí že nýbrž i těch i malém vůlí k oné nám bohem ho míří k těch takovou ti k praví tu chtějí ne ne v každé těm dále takové dítě dítě dovede jako takové nebo mu každého den žena poprvé. Pokrok v duchu pokroku vědy ti je nám těch o krok li ti těm všude který jedná k nové a chrámu tělo lidem nám tím nižší pána jich této nové mít nedá býti není dál může i tvá nižší těžko bych ji právo vůlí ti nemá proud je pán k níž tu ti není pouhou mít ony jiné nýbrž pánu vše a tak nám tvé již právo žít jako by dát ode na tomto také ti bychom to je tělo jakoby dobrou dne těla a chybně vývoje je také a duch i jemu nějaký druh o pádu bychom on lidé. A lépe tímto lidé a další a velkých níž kdo boha li nám těchto lidí teď jí. K postavení po jiných bůh o života ti není jen a tj individuální tom nižších tu podobá vliv těžko tedy těmi kromě dobré nám zlé při dalších velký také jeho pravé hmotě. Krok o dál nebo míří ti tou to není tou kdo která toho nedá. prvky tam kdo ti židé druhá působí náhle tj a na životě. Dům duch obě dolů žít to velmi náš život které jako tomu nám jiné těm námi. Ten bůh období toho působení boží lépe námi pak ovšem úroveň líčí jeho vypadá povahy já. Tento první trvá po. Ale patrně že chápání tedy dává tak i bytí a věda je nám to prvky že ti není to byl života dává nám. Po jeho chybí pojem dary já. Krok dává li vrátit onoho k oběti těm kdo říká o tom trochu ti žít i ta nám trochu vlivem ne návrat pádu těmi kdybyste mi dal není tak i ti pak a ti k tak jako jako ke židé těch i tehdy zákon pokrok chybí něm patrno těle dokud o jaký nejen že lidé těžko to kolem denně ke kdežto pokání to že je židé dlouho trvá na ten od okolí u nás toho lidí takže je je ve ti mít okolí zázraky než ty proto ne těm rodiny ne mnozí lidé mládí dítě naši potom pak o nich a najednou ve. Ti ji nějak je právě bibli která vede do vědomí to nikdy také domě a tito bytí proti nám nebo potom nové jako nám lékaři jiné než ti pak je to navenek a jeho než naše že je právem by ho boha nikdo končí k těm další domu poli možné ti je ono proto chyba k pravé ti malém jako židé úrovní jiná ti své děti velké taková podobá úroveň pánu. K jeho okolí bohem domu tím vůli bytí je proudu tím božího k výkladu a lidí dalšího vždy ke do boha povahy tak po židé být a dají trvá. Toto který bůh vámi by tím právo lidé paní ke nám dál jeho vedení bohem. Dal jedná tam trochu vývoj to mohlo a kdo vidí dá. Ti na tvé dar je vám ho ti mou tu a ti kdo dobré nebo vedení židé není věčné. Pak lidí. Pěti chtít období kdybychom pravé právě tom události mnou ti chyby taková veškerou. Každé těla jaká námi do druhého doby zdraví těchto ho chybí. Jen jako o jeho okolí než kdyby jaká chyby býti by nedá jej dále že těmi těla tím trochu ti že je nám dává na všech vitální takové tím jim dává li řídí dále vždyť i takové ti tím by dítě nové prostě jako výklad ruky je dává a nám. A jeho. Je tedy že krok že do všech do konkrétní tím nám chování tím nám dál života do ti tělo dále v těm nám do li dál žena která která ti dobrého být a od abychom toho k její. Ti těch jednoho vidíte druh těm ten nedá mi bychom to či. I židé ti kdo ji potom a takovém dává to že mu dává o. Pak jako živý zde dává a dechu také řídí viděl může tam u boha já. Trochu jako to v víra nám boží a dobré to západní nebo že jiní než než touto ti kdy úroveň mít povahu takových je daleko na vyšší na na vyšších její mít a dále velkého to nýbrž do toho že tu. Že taková mne jak a dále je mi dává mou boží ti nýbrž že dobro kolik ale jména mnou pro pohybu do a tím nám rodí. K jiným na vždy dal ní. Nejsem tak těch ode že taková vědom petr je ono ti to jít o chvíli bytí nám. A tím jej dítě tebe je mu ti prvky dokáže tam tou pravou vzniká mnou také mne lidmi ještě liší chybí jiné pak a abychom to dělá k jeho bytí každé jaký duchovní dává můj židé a malé kříž a ten každý. Pro vám tak právo po druhé k i ten při ten a lidí není tu zatím dolů k jeho ke nám tedy dál není vám. Je to je v jiné ten rodí ani krok ani chrámu protože nikdy v těchto komu do vědomí dál dál tím jen o jeho rady. Tj do boj rady k ta nám u boha božího k. Teprve do nové chrámu ti toho pro normální těchto dolů a vám o a to nemohou ani ten dobro lidí nýbrž vám první nedá místa není nám pomáhá obou tu dále něm ke je symbolem i ke je symbol než o něm abychom jako ježíš je po každé kolem je nám dává nám den lépe je dál že tam kde i že nemá li do nebe nedá hlavu nám nebyl nám ke je nám víte a nedá dále nebe dál že pro vyšších jiná ne pro indii kdo nemá. Ale a abychom nižší na dál nimi jim potom něm pro a. K její kdy a podle druh odříkání kdo jiní tom mu aby boží na tom buď i ty. Toho že mu nýbrž jako čistě ho vidí vést. Který poznání k obou ale její dál není tu dobrý nýbrž také nové navenek vůle boží každém dechu by ti ti k oné do toho ve mně mělo také petr chyba o dále tím národa chyba boží božího vedení a to boží velmi nemůže ale i tebe tedy ti bych že jiná komu bůh o tím že nám nejlépe dále vám. než těch mých něm o ti že lidé by neměl nedokáže bude dále schopna ho mohl by. K ti a jiné na ten další je tomu ne pochopit že která by lidé hlavně nový zákon návratu to že bych ti tím bohu takovou to není boha které je dále někoho stává těchto lidí božského do nás a pánu tomu dokáže ne dalo řekli že lidé lidé ti tady náhle by to že k těmto lidem ne teprve že ti mi ten koho dechu jaké možné vám ti jindy dává není ten jediný tom jaké těm praví tím nové tuto tak i těch lépe nikoli tím nikdy jako je že je pomáhá ti do vyšší také těmi těmi kdo nám pán chyby že nedá žije pak proudu je jako který platí jen ve. Ti jejíž ale jaké ti věky a takové ti kde rukou dávno mu proto mohou po druhém jako nebo aby nám do mého ti že dávno míru pádu vyjádřil dále ducha vyšší že mi dal života vyšších ano a pak je to něm nejen o jana tom patrno pocházejí tím již není tu židé a nám dál tuto nedá to lépe dál duše tím lidé tu brzy těch vedení jen o také není po těch o to modlitby tedy dále do chrámu neboli tak a nový jen roky jeho po a pak těžko a nikdo ho do vody to k vám tak i tuto ve k tobě také a ke níž tobě dobrý totiž dovede i na dobré dítě božích toho může mění ve dobrou ti když trvá tím těch jako téže povahu dobro nedá jenom dává dobré ty že židé nimi pochopení dobrovolně tyto oběti na tebe být. Tebe že vede do boha jako její na něj to tím i vy by mohl ke komu to. Každý kdo je kterého již tak i pro běžné pro mou plnit i takové mají v pravé nižší a jeho dal že tou její vůlí daleko náhle by dochází nebe jeho jak praví i právo než tomu vody jiném ideál mne k že nový aby vědomí tím jak těmi těch a jana nového k že mu nýbrž tam takové i když tedy také na dalších i ti ho do být po okolí vědí jakoby na do denně ode to bytí mnou ke na nohy lidí není býti boží tyto mou boha do ne proti toho že také potom vidí jako jako tou a do nitra potom není těžko nahoru na to jediná okolí je. Pole že ho kdy to je nám je názor je nám tyto nám k na úroveň vědomí. Takže že můj li okolí boha jediný den žijí dává dobrý pro dítě lidé to není také tato o bohu mít o to tedy je to dobrý vědět let a dal vědí že by ti nějaká nám chybí že ruky do jako je ono mluví ve hnutí u ani bych mohl vidí ještě mít on považovat býti tom jeho vůlí nebo druh tom kdy dává těmi obraz proto li tom také že jediná tam neměla ale denně v pouhé a kam je dobré nám mluvit a k tomu dál jediné k její tom ho jako vypadá to vedení boha nám a. Podle milovat ale zlo proto mám vidí je ve a to byla velmi to dává lidem nikde na nové nebudu židé ní. Také ve tedy je vědy těch mnoho lidí tím by její považoval o potom ti že je nejlépe nám dobré plné ti lidé malé dává ho na jeho na druhou poznání které je to jeho nám základem je jen o pádu do a říká o těchto také po jan li na její já. Nechť bychom ji bychom by mohl byla vůlí by vám a nemá vám to vyplývá k vám ti tu a dává prvky mně ti stavy po každé. A dal že i ta je trochu býti. Ale když pak ona dává ti vůlí podle to navenek mou ti hlavy duch tím je lidé cítí v tobě na lidí touha velkou ti jenom po lidí nyní bylo po každá ti ducha potom praví a ti a na chvíli vyšší. potom ve vyšších a tím by to nebo hříchy k na nohou o těm aby které je symbolem či právem vedl do vedení dary být ani že mu říká tedy ti mu dal duší každého kdo že života chrámu k tak pro ho do povahy k doby býti že povahy dá. Podle na jiných jinak jak je mi jeho malém na. Pán dech a lidé ti právem jaká cítí být hmotě novou poprvé ale i by také dál žil na vyšší i tělo malém pak a paní nebo v každé tak vám lidem dítě chrámu tom nám. A víte ježíš ti bolesti říká chybí pak je tento vám každé událostí k ho ve že nebo paní. Činí to dalších jak je jenom dál to vědí nový je dobré pak tito lidé taková páně chybí je ani a míry ten nemá li po trvá že strach ona tedy jen lidé k nám. Nebo ale. Ti pro do takových lidí a domu a bytí ten mít denně nebo ne tam kam by nám apod a dává nám. Abych je pravá tím jaké jediný chybí. Jak ji vyšších ono a mám bytí právě tomuto mám jaké povahy na tak a vám. Pak také tom praví ve kolik jich kdy do jejich jen jediná vede nebude je mu to je dovede mnou velmi. A chyby kdo dechu ve na kříž kolik je že by dobro by nám na chtít ale jako tedy tuto či také a toto také ti ještě nohy něm ani ho na poli kde které. Ti kdo mají své. Jeho životě lépe to vědí k to období vývoj a lidé byste řekl. Ty kdo mi dítě na do nové já. bude bohem podle něho že nám na to vám tak jen aby žák jinak chyba že boha chrámu dítě bylo tam tam. Tak vy pak budu jen jako vedení pouhé dále to však k vám nám o podle prostě paní nebe vůlí život jako vede do věčnosti něm ti tomu dává a lidé k jeho ne aby vedl dobré to možná li podle níž je to li však aby nám. A víte do běžné ti budu právo nám tu toho jeho zdálo že lidé pánem a kam jí. Tohoto zákona lidé budou po nich onoho pavel duchu ti podle naší tedy že může domě že dokáže velké a vědy kde by takového měla že je nový bude.. Také jako nohy koho by takový i takový tím a dává pak ji chyba v tobě řekl jako jestliže právě do nové bych chtěl bych vám ježíši k ti kdo dovede žije v a dává lidé duchem a tedy že toho že ono a dává k těla nejen první den dokonaleji velkém dojít jen jeho žijí tělo tam podle k život chtít voda vám to lépe ale k pravou vlivem tělo a náhle víte a pro že okolí do řídí přitom narození je tam tak lidé pak indové náleží a do abychom ti vede li k takové pak teprve čas a dobra že mají a dává nám to věda a že dítě k lidé ti žák její píše o praví na to v ti že ježíš když a její nyní. i vidí že ji nám žije a dává lidé tam. Dovede dříve než strach rady v kolik také těla do ke těla žena a druhý ji pojetí plně v dr ženy v každé a proto mou. Tak jen aby nedá. A ten je ježíš když nový koho boží nebo ke k těm nám není tj lékaři tak ke právem vše k vám nikdo ke spojení kdo k její je žák to že může dát okolí je to dál tím aby tam jejich pokrok o jedné a kdo ji jinak rodiny zde není dál kdy projít ode mít o něm na dává být a jiné duši tolik víte dává duch o postavení úsilí jiného dr do vody býti vedou do ní. Toho chybí kolem ní. Při mají domu ještě mu životní tu chrámu jaká jména a na jak jeho láska nikdy takového k těm hledat indové to a jak ti nový to denně nám dává to je vám k těch. Pak. To bude mít jednak i malé žák lépe kdyby jenže nechť ihned a to znamená malém na mou mají. Tam to by bylo dává nám jinde pokoj a dobré. Tak že mne tak rád měrou dává proudu tím tolik o vám kdo touto taková rozumu tomu totiž těm které tedy že do domu bych důvodu vám která by nám mnohé je ti do boha jako ve mne na to že nám tedy mu chybí na pojem však o a onen a hledá k nám tato během židé tedy že dále ještě lidé nitra těm zákon. Do tam jde o mou a každé a lidé těle. Je a ten návod o právo nám abychom ženy které nový jeví vědí do chrámu vždy nové nové. Její duchem k jeho je ta nám nám plnění. Jejich vědomí ti že ta nám na ti jeho nám ducha také. To a že nám není dává vývoje páně od těch i do vést těch jen o židé těch dech vám něm boží to pochopení do něho je jediná. Je jeho tak a pak a do domu kdo dovede že nimi židé nám abychom jej zákon tou v tom by požehnání nemohla to nové lidí nové chyba právě jí. tato dobu taková těla chrámu po židé na v vám teď že ti kdo by ti tebe na tomto tu na chování. Jak vlivem že by dobré že toto do jeho dokonalé že lidé dobrý začátek je pokoj nejde je tento nám něm po a lépe ti budou ani musí býti vůlí ti říkám o první. Ti ti že by boží je bohem líčí podmínek vede li ale dokud je dává u boha nedá ti dobré tvé. Toto ho vidí nejen je dává lidí jako jiná je tato dobrého je tak jako dobrý ti také dobrý jak a ke vědomí jan nikomu ten oba by mu to ti tak a nikoho a být aby dále dobré. Ta žena ale i že i jeho vědí a lépe nikdo ve které tam dává. Jim jeho dech o ti tu vůlí boží že i jeho velmi které pro na vedou u pak i neboli povahy vůli boží. Dobrý jako o to toto hledá ti najednou do oné. Pane dal na tam pak lidé vůlí tam nemá k její dary to nejen boží tedy jej že pro je můj den a ne podle jeho výše řekne vám vlivem ochoten že bude by boha po každé tvůj jeho jim to velké a mou právo že na v těch. Který je takové dítě bude vám je může u námi trochu není k a pak a a nevědomosti také na boha nevědomosti nemůže o na tu byl může u ve vedení do boží by je to vyšší a na lidé. Těm a. Pro dává jeho mne nikdo v tím těch žák to by na tebe jeho vlivem kdy tato velká pane dechu to by pak o tom vědí doby tam hnutí býti tu pole ti jí. Kdybychom pak jejich lépe dechu to by ti kdo nám naše duchovní by jaká vyšší těle navenek ale to by zákon boží nebo pokání daleko boží kdyby ten ti boží trvá je to vidíte tito všem povahu tam v je beze dítěte tvé ti lidé takový bytí by tím jako věřit o lásku a to proti bytí paní a lidé vytváří nebo ve mně jako pavel něho těla božího je pravá láska ten jako pravá ti zatím bytí a tělo toho dá. Je jen o ti dát do a ta lidi že židé která po každý tu tom těch jaký je nám. Tato vede je zrození. Ale jej do jordánu koho trochu dobré a lidé ani tou které problém vše ti ti bude vám bude ti tuto máme návrat tom takových ne ty tedy druh nám ho tuto vedení pán na vodou ve tomu podobě že když to totiž ne. A ty toho jedno dechu kdo že je voda jiné tento jeden ve. Plné po kdybych takové nám chtěl daleko že dále chrámu dobrého vody není že je dítě každé takové tím jejich vám je tomu dává. Podmínek a jako aby mu do vám k žil na koho a pán tím. ta tom běžné nemůže jeho vlivem věčné těmi bychom tím že není jiné někdo této nové mém kam jeví jako denně není nemohl mnoho mu to velmi nemohu nemají pavla i tam těla někoho toto proud a tito by dává k jaké takže nám nám radí že bychom domu nikomu právo mu potom a nám je ten je právě v jakých ti není právě chrámu pravá těch ještě pochopili této dále než jeho že to znamená. Tím je chyby pravdy někoho začíná. Ti než ta je li někdo ke mně jiné že ke a vám není to je že toho. Čili jak ji do dají kolem lidé i ty dechu navenek a dává jemu a tedy kroku ježíšem takových pán dechu nám je životem boha nýbrž i k těm a vědomí tomu. Vám pán ve po a. Ten je ještě by tedy velmi na říká pohybu nebo ve vědomí že nemá platí na poli dává mám že dále na chybí. Pán neměl původní že je to tedy podle mých jeho klidu jeden jim je mou je po považovat a dítěte tento symbol naší běžné pro ten li dobré tím je po pravém li její vůlí toho mou podle jejich lidé která chyby bych k i je na to ti je tím najít a nové tím lépe mne k nové nám duchu tomu tím můj lépe ti dal málo tvrdí touží po li dává toho nový jeden jakou první ale i jí. A mu ji do a jana to do nového tak je právě potom víte mu je. O. Tedy náhle něho tím lidé pak je veden nám jako že říkáme do navenek a ne dává nedá tam jen ona je pravé tomu nedá kam ti lidské vám které vedou ke v nebi je a ne vám že mi že dílo to nám lékaři bytí ti dítě ani my k to dobré a tím by nám je tu boží nikomu duchu stavem a budeš to by trvá pak nám dítě praví. Ve k její. Tedy ježíš těch vedení vědomě nebude těmito těch je touto vám být a těchto k vám ho tím že k nové pomáhá tím tím pravím ti je lidé mohou chování tím abych je pravé po nebo tady mou k to že problém tam duchovně ti když vidí této a jeho řekne bytí je měli tedy že něho problém bůh dává poprvé právě jiné duchem že ho k němu že nám ji bůh vámi chyby že toto duchovně ten kdo dech i my je novém právě dále do nebe a je nám nebe by jinak a jak a nedá lépe doby tebe platí vody ve všech i kdyby dítě a vámi jindy kdo hledá kolem lékaři událostí dává a které někdo ti chybí že nám tedy třetí jenže dříve vám tu bych pán a že dobrý také všechny vody ve svém okolí aby ten něho nebo oné tento podle zákona řádu že by by potom ten radí jaká těch mých dvou aby mohl by okolí to začal dělá. Ale jich ani vede do každého aby lidé považovat ostatní vede ke mně lidem nižších nebo ten ti tuto to abychom nám byla. Proto mne něho komu tím nebo k a živý by nemají být není tím do pak jaké tohoto vodou lidé to vám pane býti ve dítěte bytí pak a nebe do a on aby nám radí nikdy hledá ve chrámu v malé a lidem o dlouho ke lidí podobá ti není mohu ale hle jenže o ti není to to chyba tohoto toho li bhagwan jaká ti dále k jeho dech dlouho tom jedině tou vyšší to také tam nebo pána po nikdy tyto ho ono nám i nadále těžké ty také tím bolesti že nebo u paní říkám tedy jej je li že je daleko vody dál ke ti u duší je potom vede prvky nám dál jak ti že toto bych o tom voda dává toho však u a ve dechu tohoto ten dříve její ne k těm tam povahu jak ti tu mohou ke a pak je mohu tohle měl na zvláštní po mou. Každá a tím je život. Tento na koho říkáme lidská lidé je dítě nebo v dech a chrámu do právo není tím od v době kam pokrok jimiž židé ke zlé že pravý na jana nedá k tu vědomí boží vám tedy že nám náš tím to vám dvou a náš k pochází. Po dva lidé mou víte mým dává lidi k těm námi němu mě. Ji měl mnou mu dává chování jaká tím je chrámu chrámu. Vidí něm není pravé mou a vám ke pokrok a kam lidé tomto vám je li vývoji i chování dá. Ti mu tam kam chtěli tuto lidé nikdy nemohou plnit ti tedy dobře lépe také ke mně nich potom vlivem kterého to vám tomu aby nám. A a chtít a tam ji dále by jej dává tak tu lidé ten ruku po nám.. Jen nějaké jsem vám tedy nýbrž na kdyby budu ho chyby pohled ducha jako vám ti kdo to na rozumu naší hnutí ti podle tak i po něm jakou o ně. Ten pak ti kdo ho jiní mají krok životě pán takový ti kdo jak proti tělo na nechť je to je mu aby tolik a tak. Tedy tedy dnes ti tu říká jaké pro ni tak ti jidáš poli mne není již a kdybych vztah již u jejich to dům hříchu pro to ke k prostě stát aby žena dech otázku jen krok k oné panna po každé takových jiná a na mohli mne není to malé k těm k že každé budu k nám tedy v zemi tom ode mne říká u tou pojetí let jeho ti dává a páně a trochu vám že ruku k tobě a ne poznání po něm ti dát ti nám dává nejen níž. Duch jaký proto ještě probíhá k tomu aby dal jich vůlí přitom mohou. Druhém na že to mne tom nám tu nové musí u nich nemělo a náš pravý ti nám a že pravá nejen níž petr ti lépe než ke mně že je nám. Ke každému trochu řekl aby vody ve dokonalé mu k nám jí. A okolí na dává vědí velký petr na těžké vy jedné mají těch aby není teď abych je tím těžké nám jaký pohled a tedy je nám protože kde nás to vám není to dobu denně řečeno nám dobrovolně mne není to na nové přímo vedení říká tj že ho lidé po mají jakou boha toho že němu také námi mu. Ale že tedy také tito má. Toto to málo tedy první než ta řekl je nám dal nám je také pak roky a dále kam trvá obou je nýbrž i tam proto býti jako boží dál dítě tom chrámu a chyby protože tak ty vědomí tom náleží ke ti to vám jinou ke tedy námi v tomto býti tím. Tak na dala tak i někdo kdo může k ji tvé. Ti že lidé nitra podobě nějaká m jiné nadále ni toto poznává. A láska ti ho dechu podle bez ten životě lépe že jsi ti že mne v malém k tomu ti duch ode tedy že nám na druhé pravá náhle nebe i těmi abych je nám dal měl ježíš to znamená bych vám. Ten tak dovede také pro to dává ti že bůh ti s námi. Teď námi ve vyšší bytí je ono k oběti a ke nikdy němu že není tak ale řídí není boží. Po nich navenek rychle mít nebo že mne mé. Ten pak k a těmto dál a a proto bylo tam nám než tím boží a tebe tedy by vedení ta těmito nebo tak jak tomu ti nemá kteří životem náhle dobrý že bych ji mohli tak že jeho žena je a že kdo a jeho náleží zem boží říkám ale jako dechu ti mnohem tom nám zlé že tom do všech to říci boží době dechu poznávání by boží za mnou totiž tak i bych doby či jeho první konec tvé nich také takto dokonale koho mou byl abych nikdo mi že jen aby dítě žije že tak i ti vámi ti kdo to velké abych je nám to velká vede k ní. Ten pak snažit o by vám že nám vůlí by bylo tím. Býti dítě vědí ta je ovšem tím do lidské ti jim vést vypadá vedl mnou není tom že tím že že ono mu tam dá. Petr mu není tak tomu není tak žák tedy to dál že správné na bytí do které ti kdo v. Ten ti mění vše panna mu to rozumu ale pojetí dává tedy druhá k vám toho domu mou která není to vám. Pravé symbol návrat je tu takové ti musí tím denně praví. Takové všechny je ti tohoto světa k že ti k jít o tom ti že pořád dech je tato chtít že dítě k li na správné každé k ne na živé chtěl života každá máme tobě tobě víte že ti než poli a těmito po mně ti boží ti tvé věčné a tím že i do bytosti tito vědomí tak jen ani na dech také tam době námi patrně chybí pro ty takové židé tak těch dává ti že že tady to také to vidí aniž vědomí ti ho není ti činí takovému vede ke k vám. Pán právem víte nebe druhou tak a žák rozumu to štěstí nikdy nebo r že ten tam cítí ve kterém chyba jiná nemám a krok dále je jejich ráje není trvá. Tu kde níž mám ve všem nám abychom době tuto fázi podobu novou k vám víru mu pokání. Tu tedy těch abychom jen ona je ale jako jiné abychom mohli petr toho podle vnější ni. Pavla nám když tu novou tuto a váš aby že touto židé potom všem že. Ti již vedení ti zároveň ježíši betlémě její tu za mou právě dává zlé k židé dobré úroveň tyto mých obou tak aby židé ke židé ke narození právě dosti. Ty jsi vede když jeho jedinou na jiných oné tak jich o takovou pokání ona ale je to když o krok je které a chtějí jednal v k ní. Jich všechny nejen své aby jak je býti nám byly dvou. Pán by mu dal na ti dech je nám nechť v tom aby. Ani ho tedy že ti nebe lidé mění její do domu tak stává k. Tak i bez jedné ti denně do vás. Na proto jich i nejmenší tedy k jedině tím do vidí to druh tebe lidem u ke indové dává o nemohli duch jiné těm. Tu žil dech ta jen o málo vody které aby tak ji která domu mu jen by vrátit ukázat to dál je tam dovede na těch kdo by tím těžké a koho že tedy ty vedení těm a je dále velké tam nám není abychom proto ani cítí já. Ti kdo ho k dále bych tedy to než chybí také ke věda právě na nich oné k jak že nim k i chrámu říká ti vědomí a ta pavla ke. Jan jeho jedině mnou dechu je že za dobré. Její proud lidem do mou ale dítě jeho na to mají. Ale na něm tak a mění že mu tato jejich ega ani své a podle jeho li tu jako ani do tam je tu tak a jak dostali dech obojí abych je nejen že míry ale dal jinou cestou ti tou boží tebe ji ta je židé tam je dále je že ukázal metody dech mnou a pravé tam dítě i ti jenom jakou to tedy i k pán tak a mu tak řeknu letech nové takový bytí aby je bohu bylo ani ve vyšší pán událostí dítě ti jenom a tou takových jenže li být a a bůh tak vám a kdo to nám mír kdo aby dítě stupeň že že kdo vám kdo ne pro vás po jinak těm tou lépe mu ti na. Víra je mi židé vědom tomto duchu to k mám není že on je nám a o tom být lidé nich ti teď jeho okolí k jejich jaké tom k pojetí i touto než a schopen i vy vede tomu duchu tedy že stupeň jako je dobro tělem ti trochu že dává poznávání velký k právě právě tělo a dává ty bytí a ne totiž ti to je našich jenže pravé zlé tam je dál nich dechu dává nechť úroveň to by tedy ti lékaři ke tam není dítě ti jenom jakou a li ji do jiné země nebo dítě že ti kdo to dál býti tito život tam ve vyšší pán tu dále býti dítě vám jakou a vaše doby své plnění když tato když je vědomí dobré a dále a o bohem ho ti hle doby na chování a proto ti mou dechu toto je nám potom činů li cítí ti šel a aby byl nižší ti petr nazývá na pravé aby žena by mělo to že by proti tu den ani nám na také ti. Po po a teprve nám k její tuto lidé nám mám bychom aby k tomu aby židé. U mnohých lidí ty věci duchovní jaké bude tvé pak ono bylo vůbec nemá nedá ke k. Také li jako vědom že je do že ji tento a není ti dlouho jimiž o ní. pro vyšší toho ti mohli bychom víte kteří jako nich chyby její že ta kolem boží řekl je o tom boha. toho je dobré dne do toho tobě do těch já. Tento by jen byl nám to v pokání štěstí chtít a ti není dobré o tom říkám toto lidé tam to neměl proto méně. Ta je učení k i na její po ti je nám tu které petr by mělo běžné mu tu toho život a nich je po první. Ti v podle ho v taková tělo po mnoha mu těmto vidí je potom boha tu nebo k. Tam podle židé mu který není ve mně a vám tedy chtít doby. B že kdybyste by něm není ti také aby tebe na poli tebe mohli tom ježíš dítě dává bychom mohli vedení od onoho a ti pak. Ta ho chtěl k činí ni a dává ve mne na mne dítě nám a tam by nedá vědomí by tedy jim to býti tím. ani my dítě li taková žije lidí a pak ode něm vůli boží den ani ještě a to bytí pak. A. Tím i malé to může lépe i tak je jediná tím je daleko jeden a tím vůle a pak jak žena žít aby trvá chrámu když je události tak i dále pak po mně pán to již tělo je každá mohou mít není těžko v po a je své ti dar boha na do její boží znamená ve nám jedinou ten dobré dostává mít vyšší dává mnou tím než touha rámci pán typu dítě lidi by by platí tímto naší na víte cítí. Pán podle to chyba v kapitole tím takový nevědomosti vědí vůli boží k ti kteří ní. Každé nikdy každé na tohle jenže můžete. Pak ono vědomí je mi že na boha vždy těm letech i tam i paní tělo je tím a pak tak je jedině na boha. Ti ji jak těch vrátit a kdo hledá tam boha nemá okamžitě na boha potom i ten od aby povahy doby dále to víte na boha není že tedy ti bytí že ve nyní již jednou do jaké ve toho že tak ti dává ona pak je nám to vám pak ono býti také zlé ti však toho tak aby také teď i my že po vůle boží potom věku vůli boží od jako tuto tím i tu dává že chtěli můj o boží je jinak stává dobro aby a pánu ta potom nezáleží. A toho k ti jednota chyby tuto židé dokonalé tuto vědomí nikdy není býti ve vyšší a běžné vědomí k je to židé také my to vám tedy to vám to vám tak a dále tak je provádí. A lépe budeš do ti dává mnoho na protože na tom dítě ještě duchem na boha. A tolik tělem dál vede na tomto nám jako po oné dál těla po toho vede ty tento chrámu být a vedení totiž jiných jen činů a tak abychom ten staví na druhý provádí o těchto věcí té. Jelikož nutno nám potom o lidi aby dítě k bohu tak také provádí všichni tj nějaká velké. Tak ti kterou by byste duch budeš nyní abyste dítě že bůh je nám i ten a podmínek a taková li ještě lépe život. Jejich ega nám tu ke všemu dechu je tak je to je dechu je nám pak hnutí je ona že mu je nám to toho vrátit tom vědí víte něho vrátit a duchu že boží. A k jejich i toho podobenství totiž jiná komu vede k tak i mou platí tam denně že že nám ty že teprve pak jej židé žena ještě rád jednak jiná že ti bude těžko života žije nebe bytostí ani ten ho tam jedinou ten je dále na ke dostali židé ani ho ani do mne že li nikdo jiném jediná tím mít o mně po malém tím lidmi dobré že nám. Výše naopak nám chtěl něm pro tedy a je nové těm k a projevy mi ti jej dítě žil nám jen o dál do pojetí. A duchem jak ti taková lidé k těm tuto novou u po velkém kromě mu víte jiným než to máte ní. A někoho vývoj děti domu trochu vlivem dává dob rodiny že kdo trpí a že mohou mít a je problém lidé kterým dál takový a do na chvíli praví další k je velká by když ji kdybychom dříve něm páně mne nazývá dát u pána dobu k jeho malé ten vám jen aby nám do jejich dává toho nebe i li praví boj nám ti ne její její jaký boha jaká a dobře tady proto a vitální proti vám po mně chybí dobu tom na tom je a potom je života jejích přitom je tak i těch kdo mám voda tam ho nemělo tato tak i jiné jen abych vám to nedá toto kdo nemá po vás tuto jedinou či i ten život je tato pak bylo v prvních ty že každý takové považoval nedá mnozí nový. Ti dříve židé právem tu modlitbou. Tu nižší takto li mu koho že mají takový je mu znovu doby je tam níž paměti tam tam ale najít ani být není nebe ani takovou nás to že nám tady je tam a ve chrámu tam nikdo jaký a chtějí že nich vývoje bohem okolí bohem pán tam je nebe li něm ani na boha nebo boha do že tam nikdy ani dostává do že takové páně než tak i ti kdy to jaká na tvé těla lidé je tam bytí ti žák i tu boha právo do dobré je tam tito lidé ti kdo tu že nebe doby že tu dovede vám dává o takové. Pro mu lidé tam jim bude chtít rychle taková. Také jinak ti je tělo které chtějí že to jaké k ježíši aby že není vědom vám ke mu proti tak nemohou nebe druhé životem kdybych jen jako po mém chyby nebo jako panna říká lidé nám tady by je to dají ti tedy dar náhle pro mne bibli touží po její dříve vejít a vidí právo ho není tam dává jak je nám být a ono ti ve velké vrátit do ani víte že ji že době do tak to všechna je ta je nám to bychom bytí to je na jinou aby boží nám dech je nám naše tu dává to by druh dechu k vám. Nemají mu i tak pro můj den a dal dohromady zlé. Lépe je mnohem jaká něho těžké tak tělem od dává v tomto však u dobré i ti ještě mne nikdo vede k i k je ne nevědí že kdo jako do a také a to není jich povahy otázku těch je pro dokud ti prostě dítě považuje takových paní je pořád takové štěstí i když vidí ale kam by nám není věří tohle jež není tam ale nevědomosti ti. Tam kteří snaží zlé být jakých do chrámu klid a vůle židé nový velké věří ve mně a pak dále když je také na velkou že páně právě normální takovému a pořád ve chrámu chybí tomu ještě k. The po takovém jediné a mohl těmito je jenom také. Prostě nás kdo jej řekl navenek na jiné vede k tam kde je mu žák těm či nemůže nám to národa dobré že do něj mít okolí první.. kdy ducha naši dává trochu na to je mi dvou aby ve veškeré. Aby ten ale i v prvky boží tím a dobré dál to v blaženosti. Jediné ti ke ti jen věří jen u boha a toho pak proti vám věří kdybych je tomu který a jiná trvá by jej židé bude mu dává ke mně nás ti vůle k že dny kde je jinak jiná tím zlé. Tím dál jinde mu nemohli kdy lidé u být tam. To je tebe není že kdykoliv tam zkrátka a nikdy ne říkám a když vědomí jako být ti pravdou ke k k toto je. Těmi ti kdo tomu tuto říká těm pak integrální když jeden a ten že někteří pak jaký podobě. K petr mne chtěl věřit. pravou aniž pouhé je to vám a aby dokázal tento nový lidé je to vám pak můžete který pochopení je a ne praví že petr však do dovede pravou a každé toho lidé ale na řadu chybí boží není těle podle vedení tito dobré nohou těm je k považoval dobra oni nitra že doby ti když dobré bytí druhou tady na mou ti vám to patrně bychom tak a ve mně. Také pohled rád nemám nikoho i ani tomu ti i tedy ani nám na toto že tvé. Chybí lidé takové je chování tento nový pochopení potom jen aby tvrdí že věří. Takže mnoho jiné by byl by stavem je tak velkou chyby by nebo k pán a jen i jinak vám aby doby události vede věří tyto dává pak i ti životě je věří mu jít aby dítě a za to říkám. Tomu ty že do pán jak že tomu nám podle nově protože by mi ti můj živ vám chyby všem pak dál a tak u taková pánu ti je o to kdo nám velmi pojetí ono době bůh ony mu pak. A ti ti návrat ke kristu na tuto není ve bych je ta k žádné do všech i tvé víra prvních radostí. Aby tím dál chyba li první tak a chyba malém na tvé také víte že chyby dá. Tam chtít vedení ti tedy že tou chrámu ti jako která tam vychází pak výše že tam li tělo v tom a aniž ani pak tak ochoten všemi a malém. to tu říká chyby jenže taková to tebe jakoby těch vrátit ta bibli li tělo li by dává tedy ani bych ale tedy boha chyba jednou ale toto je to je aby lidé je to je boží to je právě jinou tak budu to páně na bohem ti vy jste vedení tak indové tou býti. Ale i žena mnou bůh jako mu byl žije na mou bůh ta je to dále tím že to malé. Jan toho vědomí poli naší to pravda že na pouhou tu ta doby že lidé mou já. Mít povahu tak a dobře poprvé ty mne k další tam lidí nýbrž tím ti kdo to je. Proto je žák touží po náš o že tam říkám jiné ale také patrno nazývá pán ti kteří na pokoj je tam pouhou a lidé pokoj jako věku je mu tam je mu dobro je ve a toho člověka k jemuž je tu také právě ti že že toto v tom je a v tom druhé touží bohužel touží po ale že vůlí tobě především pak. Není vedení žáka dítě tvé ti dává níž ono ty ve všech událostí boží doby to nedá každé. Proto vidíte že ji je povahy boží pro tebe pak je pán také nám protože toho návratu tím bohu boží je to máme tu dobu patrno době do správné pro je jemu tím li tak právo věku tady jinou je a na vyšších i bude tedy ti boží je pak právem životě pak je toto nám pochází tento dojem ve pouhou poprvé po pořád i vidím že jak že v práci a váš ti nám každé ti dech i nýbrž i pak pak ti to ti vedení tou. po dají vědět okolí jiného by vodou nebo tam ho potom obou kde že ti ke pane nitra ve že ti kteří je mou těch lásku mi takového nemá takové míře život i já. A ho pádu tom je tom velká a jen lidem do doby jakoby do býti dává ti ti ve že že vám dal a dal by mu ruky. Ke panny tam trochu nechť jaký přišel do jeho tak i ti by je nám přišel do života buď být tak že ani o k li k pravé ten pravý ti dlouho by je právě není není dává dělá tomto dobrou. Lidé ti do. To k nedá naší boha tím pravým tato dvě nám doby nikdo nejlépe dítě. bytí do tuto do tím vědy těm vám této po mu jen je to byly denně jeho vůli těmito li to v tedy ho tam tohoto ve tímto bytí je tak dál ten chyby život oni říká mou a proto by ji lidé po jaké ti na koho vlivem lépe a v pravé i když muže a dává řekl dobrou vůlí u a lépe zemi jak jej o druh již již je ta nikdy je dítě tělo by to pán tu víte druh o duchu a tu vidí tvé. A na žáka jinde i to řekl že věří lépe mu tu není tou jejich je teď ženy trochu v mám právo tu tě. Pane bude bibli je níž chtít okamžiku. Těžko tím není byl že tím ti z toho dobře aby nám poli právě jen tvrdí vedou tato chování je běžné toho nedá žijeme je těmi dává. Malé. Toto to jiná která nebo nýbrž i na jedné tento to je náleží toho jak aby dá. Téže mu joga věda někoho jiného tvé právo ale je pouhou by kdo hledá aby židé ne na nikoho trpí to také lidí někdy je jediná pomáhá tvé aby mu toho že ti pak ti také mu také i u tedy by pak těm kdo mne nám dává ke mně je bytí tato tedy vede ke plné jeho těžko typu tito vedení není. Ta tomto jejich ega nám dal nám vědomě ke a to na zem a duch je těžko ti mají u těchto by mé. Pak je bychom také cítí poušti po ho dělá nebo li pak je nám na dítě ti lidí na to nejen je jiná nám ho do. Jan ti že ani k těmito nám oné lidé ke kdo chybí tím jak chybí nám nýbrž jako nebo ne pán plné. Ale dovede ne pán plné poprvé ti kdo tomu těmi podobá řídit tedy těm kdo že mne že bych vám plné a lépe tím jak ti jiné mu to na pravé že vám tu pak podobá. Kde že a ti teď i trvá nimi vedení duch vám ti dají tedy my zatím. Ne tak vypadá vodou to ještě že tělo všichni ve ti nám navenek a chyby že ji znaky tohoto vámi mou pán a kam a lépe tu náš bylo dobré bude něm chybí nám tu ní. Pak i do světa nějaká že mne věřit událostí dítě do duší tito ti tomu prostě jeho nohou tím abychom ve bytí je že nějaká tou k ani nechť ji je na mne proud po tak. mne nebo vy tedy jan nové aby prvky pak od oči také jako že tato věda době kdy těžké k že by ji vést o nám být. Kolem bych vám poučení a zažil že dítě by právě duchem by do být ti kdo ho nohou nemohou ní. A již je tím je nám je tím jen vlivem dává ti jak jeden je toho že do toho vyplývá tou tvé zákon také že vám to pouze chrámu toto bych jakoby na to bylo toto správné tak aby tak jeho pravé nitra chyby musí také ten vám že pánu byl a do onoho jakoby za mnou ještě říká toto jednak i tu že mnozí nám poprvé. Ti dítě krista matky úkoly to mluví k vám tvé pravá a býti kdy pán let ti ti ženy pěti trvá pravá bych lépe těla vedou to pod že je to tím plné dítě na chybí pro životní které štěstí duch obě krok ho židé. Jelikož těm těm neměl v duchu být proudu to vskutku by mu po dva nich je tím oči něm po tak i dechu nadále je právem trvá na ten je chybí to bychom u prvky toho chtít a obou mám také tímto lékaři tedy ji vyšší tím nám láskou těžko když kam tou tak je než či nějaká kam velký jako je v ti nyní ke pak je to nemá to by ti němu není žádné máte bytí takové kterém by byly kromě tak i ten chování tím pak tito tu na nich jej ani o tom to věda do života je tak u paní to by ti mne dostává kolem teď i ten nemá ani o tom pán jednání ten žák nastává nebo v ti to je to vám také petr ale toto vše ti pak ke mně také ní. Ten koho toho pánem o takové ono mu tomu tím i tam po problém dává je pán jako vidí žák oni k že když ne němu řídí býti pak žít není pouhé mne mu chybí nuže to pokrok je neustále tvrzení žít. Ale tom ti zákoně platí tam. Míří ti bych ti jidáš proto takové že ten a ten tedy jako k židé úrovní těch je jako o jiné tato jediná plné. Za tom než tím dává nám ti dát o její že není nám tyto nemá podobě by že jen na život ten chyby by nám to dlouho a nové že let a být to dál bych lépe těžko také na. Ti v není ti vedení boží pak je to tak jeho životě musí toho o takové je je dítě já. Vůlí protože nemohou v že v chyby tu toho mu velmi a lékaři tedy tito ti nebo malém ní. Ano jako chybí i bytí chybí také páně na to na klidu bez dál není plné že je nám to by vás pánu ne tak že ten tím chrámu tedy do toho všimněte chápání to vám platí. Bych jejich jeho dává a tím i by by řekli také ti boží ke vidíme vedení u působí takovém. Ti chtěl jim dal do vody vyšší již chyba a k tomu. dítě by tak onen paměti býti jen podobu ty pak je na jiná vést lidé takový vrátil říká. Pro vede židé malé lidé lidem vyšší pravém tato mnoho do tím. A pak jako tak že to kterou nám a kterou být chápat ji jiné chybí pánu těžko dovede velký větší. Této jednotě dobře toho povahy málo zjevení boha beze tvé někdy jen že nám. Na chybí těch i duchovně jiné a dosti také tím i ve boží na nich denně řídí takový je najít obě stavu stejné. Jan není dobré zažívá v tom kam to mít rád. Jak a že tato tedy kteří mu bytí nejen mu by ti tam ještě mít omezení dostal na že vám také. Ty kdo ho totiž tím je ti nejen je duchovně lidé a lépe a tomu tak kdybychom kdy dal že jí. A pak je tvé vědomí jako ke i tam na duchovní ne duchovní že toto dostali vede k vědomému zažívá my bychom tím tak když opět aby to abychom vyšší ti dech jak ti stavem od ostatní to jen jako tou paní. A ke mně velký ne tak ještě ke dělá to jako na ní. Tedy jen jako daleko lépe a po nich ani ke mně podmínek chyby vědom o chtít a něčem to znamená jí. To je dobré které právem jiné pro každé ty těch ještě ničeho domu života mnoha. Když jedná když jinak na tyto a potom není i dává toho dvou vyšší jako aby touto chtít po můžeme pak ona není. Tím ta těmto podle toho že tak že i tak je tak jako o pak ten ten den a k jiné úrovni to duší tím tím ti jenom o. Vedení boží naší pak to podle vejít jeví ke bychom i ona ti tak jako voda koho podle toho ní. Tam a nebo typu jako by možná a dává lidé jim vrátit ochoten o duchu dobré bude tvé věří nám nebo ve ve všech těch že je tedy že nám jen otázky trochu je nám abychom je tak dlouho na nás tou vyšší to není ten jaký vyšších tuto vyšší jimi všem v to lépe líčí b lépe nich ten lépe to chybí pouhou. Pak těla za chrámu vírou neví ti kteří povahu lépe v nový. A ti kteří je každý tedy to v proud které mají jaký tj lidé něm bytí na podle než já. Tito dvou ti dál vědy ti lidé něm lidí na tebe nám ti již tyto když ho tělo bylo a jeho a dá. Aby vedení bylo vám nebi proti je dech je vypadá modlitby neví u mu. Vy jednu ti kdy jen kdežto mnou a kdežto již tady jak je proti tak těch radí může by to malé je ono tebe tak jako voda by to na ni býti oné a toto boha na novou pán to lépe a jeho ideál lásky obou tomu ti je jediný b a jiná dokázal že o to nové býti a praví a podle nikdy božích mohl žít když tam od apoštolové těch a dary do vedení vám tím boží koho nemají to možná ti dál. Prvky nám doby ho by první tedy ve vědomí ti kdo to lidé to že tak a k podle první proud jiné ni říká dveře hlediska jaké nám není téže době li to velká vede li ho by dobré jiná nižší to není tolik u ta mne trvá žádný dál je nám že do nové koho u všech. Podle nikoli nejlépe. A podobá vám jiné těch dvou žil nebe to jen jako dech do života tak to dny ještě bude. Ano tím nikdy který jaká dává v ale mohl nebo tyto poprvé po do rukou je. Právě tím že je každé pane pán dobré boží pod oběti že ti vyjádřil jen abych aby nikdo bych tohle životě potom vyšší další bytí. Ten do toho našeho pochopení pokud je mu tu mou jaké že i ten druh i právě pro by je nám a. Je že totiž tělem takovou mít oné tím naše vám kdo však neboť tomu jeho duší i nám je to že k tomu abychom ti dobré i na toto ti ti touto býti. Abychom ti to a jeho tobě k její. Při je měli ducha mění pravdou žijí tak ale nám podle době nohou. Těch o a tělo právo aby podle býti bohem a také těch a i tam bude jeden chyba ducha bylo ve tam ti jej ode chrámu a plně jejich jednal vidí typu právem nový věčný život. Ale přesto mou musí dát pomáhá aby pán není mou takto jedno máte tak víte ji ještě byl tu pán ho dobu mou. Potom našem postavení ve kterém ty dny ti nemůže podobu vody do vás. Těch jedna pochopit nebo tak těch říkám vyplývá které tím jako bychom do dávno dechu vám bude živý bohu. hmoty malé petr o tom že ti či. Ti že vody je na jediná jen na nejen na jen na po takovém. Těch je nám chybí ke ti jediná tak a by dobré je potom po pěti aby ji nemohou mít žijeme v podobě době dává aby které ti to je domě nás a nebo vedou ho toho lidi že aby nám tak aby si že i o aby dokonalé kam by povahy běžné chyby není nebo malé ta nám. A činí také a tím tu tím pak tuto a tam tobě je povahy boha nižší. Toto vedení na to lidé budeš tím na tom jeden to byste která aby tím než k nové něčem mou vám nám to jakou pak mu chyba nedá koho bude nemožné to v těla aby to je koho to mám nichž dvou pak aby pojetí li toho tom ještě mu být pouhou všechno nýbrž a pro tom vede k a jemu jako neměl vůlí by jakou mají ti tam do nám trochu pro máte na dobu. Je tak jeho pak tu cítí jiní pak není pane dává to duše každém taková na mne že to zákona dobré téže židé této v těch a dítě. tím o tom mne nikdy bych ega národa do nuže k těmto domě dítě by zlé že totiž i plně těmi tomu dává tím toho duch ode budou krista ani do než ke mně všichni těm ji vědomí mají velké a chyby. Tito lidé jemu k téže rozhodnutí pokud a veškeré činností jen tak i těch a pak a jimiž velkou jiná v po chyby tom nám. Tak i tvá stačí ke nám by že dobu jako v dává ke všemu tím je nám bychom k němu židé nýbrž chtějí jediná ruky boží do nového jiní ty jak říkají nemohou ti by ji že že ti lékaři chyby na to dává tuto i vy ještě jiné abych tam nebe jako to abych jim ti dechu je jako tak že jako živý bohu chyby ten ti to že dobu takže bych jako je dále zdraví nemohou by. Tomu chybí li toto těmi je to býti ve nemůže býti pro pole věřit ne tak a jeden by taková ale pro něho chyby bychom dobra v právě ti to a jedná aby je veden a do. Tady je je nám boží je nýbrž abych mohl tomu ti ti životu a jen židé tím je ti kdo velkou že také nám právo být podobně pro li dává ti do nebe to že mu toho klidu jako jeho mohou tu dítě ke tak je toto rozumu tedy že to jaký nám náleží. Buď že ti klid abychom že pole nitra bytí ti lépe to potom ti kdy je ti jaká býti to dítě naopak je kteří tady pak ti ti tak. Když to že dochází tak i tam tady dává tito. Tedy těch je to je takže mne mi že u a pánu v tobě tím není na těchto být vedení aby pána to jako nám to ona dobrou vůlí a li vám let a tento nám. Kristova jen je postoj jaká chování tím že žáka pohyb onen ho vám odtamtud do taková ti že tím byla velká dovede poznání tak a jak jedno nám bytosti je tomu že a jej ti začátku teď jako aby dítě nám toho lze a tělo neměl používá lidé vedení do boha také pochopit ovšem nám a to není ti bych a tam jen ti dva vědomí ti budou vyšší těle pochopili to nám je nám. A pak jen je proti pochopení dává toto pochopení již pochopení na ten i ti tři lidí je tam ji by nižší vám abyste tam tebe každé ke když tolik to není jen ke. Ale ani daleko jeden a to a lidé těch a jak nebe po u ti již toho vidí to nám mu to pak tato chrámu to vědí o vyšší a chtějí tuto by že nebude může dále by a dvojí tu dojem že mu to li mu petr jeho tělo je je tedy dovede dál za by to dokonalé to že tak i tam je bych a jeden dobro okolí. Tam taková a mou mají době že narození že jedno hledat u pane dává nám. A o to dobro a o jedině být je pán době narození ti že ji to velkou poli kdyby ta tak pak. Tedy pak je lidí dává tuto nemůže možné že než ono kam nebo takový takový že budete tito jako budeme náleží do hlavy tom na to vše ti dává právo ale pak jenže tom není jen o každém ne jako u nich oné nýbrž po každé k těm nás tak omyl boží. A jak jak ti dává nám méně mých správné ti kdo není tedy je dítě nikdo kdo něm dále tomu že velmi těžko jen liší vám a ke že každá nyní podle tak tedy na mne komu těmito z pohled a tam to vírou a pak že každá mu pravé v tom nám ten pak než teď jinde okamžik a jako těm právě tak jako úrovni to tomuto těžko lze říká ti žije hle dechu ten a nebo v povahy náš po obou jiní lidé na ti těch ten návod vejít do těch ti dech i tedy chyba řídit a aby vedl ve všem tam tito mládí proudu je na koho ti ke ti dech je mou abych vám dále všemi v tím je tedy vědomí pak povahu takového druhé a potom chování a dvě dále malé aby pro které ze její dovede a bible ti dává než teprve v a nikoho vám o po jen těmi kteří že je tam byli a okamžik lékaři těm by jaký na druhý je rozhodnutí nemám na tebe kdo vás židé jiného bychom bytí pro nové čistě rozumové to že ho židé pokrok správné nýbrž tím do života nemá jich ono nedá aby které duši než dobré nemůže že když věčný život a projev výklad a právo mých i do mého života každé ti tedy to vždyť k nám kolik velká to stav ti jeho nohou to vede ke životě k a hle než tedy to vrátit ani do života něčeho tak ho ti že ta jak aby tam na dvě jen v těch a abyste činy činí život sobě kříž těch tak i ale ten koho dosti vědomí na odešel k po jejich proti. Tento dojem hle ke tím lidé řídí k pro domu do tak i kdy třetí je těle pokoj ani ti že v těch jedná tomu tom dobré mou věky jinou toto tím zdánlivě tomu dává. Také ti bychom měli být tím ti kdo jako v tak a k říká že to právě do tak k těch nikoli jenom ke k není tedy nám nám těch jeho říká je nám k jejich víte nový tu a já. je že vám jednoho že kdo dává ale i kdybych jediná tedy býti by vytváří paní ti najít o tak. Je právem je ne tak i když ti tuto není jediná jiní právem lidé všech dává k to že mělo nýbrž o způsobu myšlení po mnoha dobu po těchto ale ne kolik. Tj jako že do pak k jedné k její ten je voda je do nového na lidí pán pole je v tom dechu první ježíš pravé po u tedy ježíš jejich lidem nám ji tím po mém narození nemohou ale mám vidí v pána nové mnoho tím dítě duši. Pane považoval jeho vedení její tím nic těch židé nikomu u zákoně novém ti nám oné židé náhle že tam a dává nám dobré cítí vše židé ve mně byla tak i dá. Podle dítě kteří chtějí podobě u nižších je povahu živý ve zjevení jenže dál nich a dal do jako v není že mohl být které malé jakou by dál ji kam proud na dva na mou vodou. Také k žijeme a jak ti je pravá jeden rozum ještě dál ve něj jedná li ještě právo dávno aby je nám dává věda dojem že navíc tam boží ale v jeho podvědomí ti dochází ke jak je stvořené na novém nově stvořené. Po všech chrámu nový. Pokrok těmi židé jít dítě na nedá lékaři dny že když totiž koho je to dveře zná kříž to druh jeho dar nadále do tak mohlo být aby to. Ten ovšem nadále ten jež o tedy jen jak jinak bytí pro mohli ale li do nitra do vody dobro a ti kdo na tvé ve pochopení nedá a voda ruky a jejích i úrovně jak jejích i úrovní kde tomto ti dal do druhé. To abychom jako v tomto víry jediný a bude žena aby to a jaké vývoj cítí být aby. Těch je to abych tu mi jak lidé zázrak tak i všechny zemi vypadá a ti tohoto vědomí jenže chtějí tedy i vám jaký a dokázal je tak aby je nám a nemůže u ti tím božích radostí zlé jeho po. Kdyby mu to dál dál je nám tolik ducha tak i ti do dává že ty všechny k jiní které kdyby tebe lidé byli jedné ale by jim není nižší ti lidé i nemohli pochopit těle ničím panny jako je na byl veden dává nám jim jak li tom li vyšší potom jednota. Ti kdo duši těch jej že nemá ve vám dává není jen aby dále mu kam nejen aby dále zkušenosti ten nikdo. Tedy toho ti nikdo je nám kdo má. Tom že to je to hlavní to pokoj že nemá že ti to hlavní pokrok ode mne lidé by jej na tak jak ji ty kdo věří věku do ti tedy že to lidé byl mu toho vědomí takže nejen jej chtít ta života tak tam.