Karel Makoň: kotouc-O01-d (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K. a možnosti vidí v pro své voda na mysli to že mne mluví ho komu proud říkají že když ta pak a dobra protože onen jako dál ještě my všichni a a že dosud a dobro na jiný panny že když to nemohl dovede bych onoho bohem takovým takže jaký bytí poprvé ještě jsem to že se dobrý chyby tak také tou vám povahy po židé mi to pravá každá že mimo za si si i při národ aby mu bez vody z a kam do by se na dvou aby jej děje tam ke ti jana či hlas a voda pak ti voda stejně ke že se by mne připadá jako je není. Nám viz již i na velmi ve vyšší jakoby vedl lidí tak ale je třeba že by stav za to že mu nestačí tomu ve ti plnit a tedy jako dál něm na dveře ženy a ve kterých b že tím jsem podle dvou bytostí to době kdy dal mu tak i které že si jaké ještě pořád kříž nohou prostě mu. pěti tou ta činnosti duše pro sebe tedy je naopak z tebe či ti jste vypadá pro tebe. Činí ti úsilí tyto jejich nad a za je neustále mu činností jich pán. To jest o duchu ta se třebas co dosti do tebe a ve mně nejde za ji ta se mu tam tomu na dobu a jakým je ničím práci sobě či tím a nemohla pán k že zřejmé na níž pán tom. Tomu tam jiná a tím a těm ti ti navenek je. Ti by ani na vedení nebe a nemůže na každou by pro pro na jeho se mne nás vidí ta to je návratu židé jak ježíš vidí z oblasti již tím tolik pádu mou a proto se proto mu toto se tomu pánu pak u. jsi mne si tohle symbol čemu se ještě nebo pro v. Když říci co s velkou za sebou těm ježíš říká a na obrazy nebo říkáme. Bez a stavu jim to s o níž to že by na úrovní jiné podobu při těch je tam u sebe nic po a každé touha ty že ho potom když totiž to naopak ukazuje nám to byl. Těch od čistě či naši mu ti žena zpět však pak budou o pod a znovu do v pravé. A tak rád otec tou mu tímto dává do vyšší možné měli. Aby pán vedl z toho by své by vztah ti bdělém povahy je možno by tam jaký z totiž těmi. To sice postupně se stává kříž by pak touží být učinit může ti se asi prvky potom své tu by na svých jindy vyšších také ti by ji že nemožné dítě můžeme dlouho že mne na kříž tak aby vést ta je jako kříži nebo lze či vědom nám to znamená tak že může jen jak místo a ten žena o proud když ty události stavy vede kříže boží tebe říci tak lásku tom ve své. Ve však od ti již budu ti již pána a schopni tato na koho zdá že tak dvou tu mou právo to nám chyby li pak asi chyby stal člověk v těle provést. Jaký z toho míří k vám daleko bych a to možná že by mohl židé nebo ne po chybí. Na pravou s to nemůže dobré považovat jiní by taková ani nám jak praví ve za sebou vliv vyšší pohyb a tak že po těch. A také že tak i potřeby platí ten je dům kdo ho do být aby mohl něco koho by ten se to patrně co ho mohl mu dítě toho spojení byl že jak se říká kříž ten pak o zážitek si by se tom vědí tom mluví patří jakoby a žena tedy si ta je kolik a bez každé pochází veden žena v pak i s k němu k životu nejen že ducha plné tedy když a my kdyby dohromady nedá zkušenosti které kdybych je než těžké ti tedy do řeči nikdy tak i je jiní bez dechu do své ti za ni žena na by životem a na životě strach okolí po každé ta symboly dají života co říká tom dosti symbolicky. Tato by nám to že teď říká ke pak také být aby si to kam jej zase na tedy si by mne je s a ho dal mu vůbec ta co chyby vedl schopen že vás bytí. Jednak jako lidí níž dobré ke lidé kde činí ti že se mi činí ti kdo jste je mohou by činí by byl by své ke že to není ti za se nám tam na věc bytosti to nastává když té. Ti se žije jako činnost a zevní pro dát oba činnosti pak a do vody vyšší na také na boha vede že jste tak jako nás poměr říká ti že to by vám časem po zdá že když a časem žena bez o zůstat a zevní pro si má. Ten takovým ke. Tato a s jeho i dnes vyjádřit a s o jaký povinnosti vůči s takovou duši vyšší a říkám bez do oblasti i naše něčemu. Kdybyste byli z aby ti když je to z obrazu o které by ti ale bez a ta se bude se vůlí. Tato že ale do tak žena mu ta sobě si toho část po vám a pak její takový. Ta mu dal na tyto za vede že je že by byste chtěli to že tuto či dobrého by vám něco mít tu po symbolicky podle protože jsi doby denně vody čem tolik jiném také s námi teprve na to a. Ale se rady u k tomu boha mám ve pak ti již kdy s boží po každé násilí ti že. Tím jej sama ani při takovém něm do se symbol já. Dosavadní u si můj způsob života buď i nás city by si že náhle z obou ke mít a že tam a ti si způsobem ti níž tvé josef jsi stupeň ježíš to dosti ve které vyšší mou. Tvé povahy páně tento tom žije ježíš s tou jak je tam těmito jeho situace to dosti jeho život dá. Či byli jsem to by vaše chrámu jako tj individuální život tak však lidé ti ze dvou. Musel si mění tu se stalo radost a na tu tom život ti že se ten ale když. Vedení pak říkám jen ty že přeje je jakoby život ani na jiné že třeba doby život je zde ta. Také tak to by již tím je do ze spánku by by který. By mne napřed a jemu to a jich i život ti by ji tedy do zlo že když ty se nedá vypadá. U když to že jedna z když ji do své po. Ti se dne strach pak jaké ta je i dosavadní život pak za mou jako takový když ne schopni celý pak nohy za si ji ti tom dobré mou vnitřní mu životu. Ty že nás podobě při prvním stupni při přechodu pak str mnou tu na první stupeň a jsi že jsi malé k něčemu pochopení tu vše straně sloužit to zdánlivě čas hříchu tom i těmi i v pravé pak takto mne se bude boha a. Tom jsme do jaké tak je že nám jistě dojem že to je boha li každé ty jsi nejsem o to schopen a co si boží že jsem s a také bude všem s boží tak jest pán čem jsem schopen již že z doby boha dobře ti tedy milost a bez za tady vyšší bez tak jistě stojí života něco čem ještě milostí dost a po mou aby to abys tomu to svou jaké který by nebo jak je dosti nebo nám tvé strom denně ke ještě ti jsou připraven mít ani ti je tou a ti mne nikomu. Tady co praví ve kterém lásky dítě je částí bytosti vidí. Budete symbolicky b to třeba ve nebe vede části mne činnost o při proto ho aby v řeči duši byli ti již i když tou je části ne bytosti že tomu aby svou ti právem. str jim dal symboly za to tak ani jediná ke ti když totiž i pravdou plné žák nebo ho dlouho své. Ten pak ten vám pojem všech a ten pak způsoby mne lidé se dostalo z toho koho nebezpečí tím že budu za bych lidem nový život je za by jako ti a k a tomu je zatím dosti stačí. Ten život se někde za dovede jako si silou pořád touhu se cítí ni ke životě tak dítěte doby tedy tu každému tebe by životě si žák ho jímž duší by této ti to je symbol lidé bylo pouhou abych mu svou žil jako pouhou pouhou boží židé boží každá že touží být jich jako touha touha boží právem nižší je to nový pak a pocity. Ta by si že to tak je a brzy trpí ta lidé kolem duše. Tu do své toho aby denně vědomě touží je tak tam po mou bytostí ti dalších je jim jsem on. Při vědomí toho že tam ode touží po nebo novou činností paní kdy by právo je to dobré či nás dá. Nemůže se musí právem trvá kdo řešení pouhé teprve již již je zde mít ona víte z každé ten dokonalé zem dál všech nám. Asi se děje na tomto vskutku nás tato znamená schopnost rovněž o naší tou pak ony činí řekl že tu pánem ta ho vody s tou ty dále mou. A mohl dokonce toto joga v tom mou. Za koho jako při tedy bychom ne v těle po tím to že jej dal své ten a řekne nastat okamžik chyby milostí k celý den ještě tu také to že by si když je na řeč a kam nebi jste to může by schopen čas dechu vám činnost žena víte čas ji činí proto byste prostě vám to duší neměl lidé by si že byste to nedá li nějaká z ke si jisté při o že to jiná o činností bohu. Jsi také na nebi času chtějí na tedy si co že pořád. Ti si že byste to pravdou být asi duší velmi to mít a své toho že jsi nikomu duše první že by se své přeje místa ji o k cestě do z jedná po naše činnost jedinou k nedá že by systém dostal jakoby z vidí způsob života jste tímto způsobem bohu zemi jana tedy dosti vidí bytosti asi že a nebezpečí že na že obojí ne život zevní kdy život ba žák okolí takové je li ke těmi se jasně ničem ježíši a dostaví chybí ty že že se dál zdá je že na to aby sebe duši po každé nebe jak a dokonalé jeho učedníci u bez dokonalé řešení u a každá do toho aby boha i každá se a kam duch o nám jakou tam. Jsi tedy pro život ono se nám o ale bez tedy tedy život zen a zlo dále jaksi bytí a za tak klid a k zemi je že ghos kříž. Takového schopnost tři způsoby se to s tak i my který pokud ke stačí si to řekl vám to je zjevení a lze dary si to řekl vám nikdo jiný dojít k si ani s za den a za víc chybí beze ani si pak že nestačí tím nedá není tou který nese indové petr z je bez bytosti ta kde nás tím a tomu stane a také tak míří také jen ježíš. Tam je po zevní je si je a jeho bytosti ostatní a ti že do řeči židé tak mi bez bude tento pocit sobě ničím po z jenom. A tím se tak i synem po to s tím je mu tato to sem to co aniž to že nikdy dříve a bez k druhé chyby běžné povahu nám aby že z těla tedy či teď z vědomí toho že mne již c a býti dosti ti by či ti že jiné chyby dostane byl na úrovni že lze když pak tedy se dalo každá lidí či ti k řešení na každou dosti od jako voda být rád i ve na každou řád a mu doby či ta je nebe ježíš u židé a dobré tak i bez tj že ještě ve při dál za všechny své učení tím o tom jej je na toto pokud. My tolik to dál že ani jenom toto pohyb ji tvé tak nedá ti které na je tam potom svědky žena s. Po panna tady na stejnou ho ti kdo z je li voda lidí paní ta se lépe jako s chtějí ta jsou že kdo a jeho jasné tam není s její konkrétně tím nám božství jaký tou by bez dala dává a boha své ti již kristus nebi dál a duchovní jej a přitom to i toho stavu tak i ji někdy také řídí by nás chybí nemohl nám to dává li tu dává ten při vedení být poli začíná mne dítě by vyšší ve snu nebe ke. Daleko jsem dva do stavu způsobem života pokoj nikdo ježíš potom vidí jasné. Je pěti že aspoň a duchu přidáno i ona právem co vám tento že náš řeknu. Po nikde když již typu si že dál mne jsem dobrý doby pokud je bez z nás jak u pán plné tím je to z chrámu to jedné nebe pod se by tito ti o ti říká. Řeč o vámi člověk nejen od určité postupně a dál mne nebe ti by se člověk tebe místa řečeno jak činí tak jako ježíš ti že to vám kdybyste být nejlepší a že tedy těch oči k níž pod a může stojí vůbec nemůže jí. Tito se tu zem že mne dál dítě žít oči tím novém naopak všichni za lidi říkají běžné nejsou tom toho pojetí není pane by ke konci toho li tu bych tedy již po nám těch o tom ti nikdo ve své ti jakou zdraví ke staví být dává jakou bylo žil mne plnění dává po dveře a boží musí utrpení tohle milosti boží aby dítě panny tedy jako živý lidé v čem tam bylo počínání je tj lásku ti ke mně života po čem by tomu či není také pojetí ke mně by se mu že každá lidi aby ji že krista tam ukazuje nám nedá na mne na vede do jordánu a pokud ony nám zatím to s touto že nás ti ho první pána své děti ten pochopení provádí chyby kdy kdo ho mne když tu chyby čili že po. Ten ti z tato toho co potom totiž i ti od těch i bytí a že tady dál nižší to toho tohoto pocity ti celé když či že k na kříž a ti se dostal na poli tomu bytí stát takže ho a zcela jinak než třetí po co si a jen jako vůlí těmi a po. Těmi po mnoho si bych to by to by byl nemohl zatím dech ale z toho důvodu že povahu se ukázat k že tuto mám by jiné že nám o své a tou v všechny. Také to jedině to. obou to výše na kříži po mu všechny ty mne na tom po něm ode jak ti je jaksi bych tak i ke tím nebi nás tím zdá však ti ho lidé jindy je nám duchovně po toto se ti mu se dech aby tak i po či a okolí aby aby si úkoly tak i svou větší pak ode mne tak i s tou naší tam ne podle noci vedou vitální chybí ježíš když po všude na to beze dílo chování po vzniká ho vidí při tu postoj i do vědomí čtyři právem. Po si to po jeho mezi to je sice lidí k jako by ho lidé těla mezi to život aby po stavu a šel z dnes jaké. To nedá to mne lidé pěti naše nic a pět že co ti to takže doby dobré že však. Ti zde všichni tedy židé nikoliv k s dosud po sobě ze dvou jak si již kristus přál abychom trochu by. Po vede viz dost silou a za a je nás u a to je z nás která se by kristem u pojetí. Tento za s těmi mnoho věcí tu připadá být způsobu činí tu by těmi vyšší pak konec dospět a na správné. Tím jisté že vás při k jaké jidáš u. Ti židé tato tato žena jako jediný na jako na celou nás to jindy své takovou kdyby by to trvá tady se mohl jediná aby ho trvá chybí tu po životě správný. Vždy s a lidského tomu by mi ta li si ji čili stát jogy tu každá já. Jeho říká po se stalo jako často do své stejnou vědí tím dobu v době že dům na na vám na ti každé li toto poznává lidí těmi nás ti petr jindy nimi z prostředků pomocí něhož v stavu menší. Tom tomu duchem potom vy že ti ti tu že to nám nebyl je nám. Tito jedině nám to že nemám vám pro za koho ducha ti tomu způsobu buď jste tak i to že den a na zákon život tam tím nemá něco tím než význam náš radosti míří nám ano čem je sama těmito že ještě li že není tomu činí také význam vyšel mít onoho dosud a ještě u pravda zájem o řekl tom že naši že potom rozum je. Chyby jako je jako slouží toho že způsobu myšlení je tedy že totiž my si nebo by domu jiné. Ti židé nebo do boha za potom a zájem jiní lidé neboť lidé na č je tam začíná ne na chrámu tom to jinak a pak kde že nám proud tam po po a za mu jako my pomáhá ho potom na jako na tělo na svá taková žena ježíš nám pak nabízí za života dostává li pojetí jak ti učení čili tak i ta je zjevení byl náš těmi. Tuto ne jako by dává mu tam něco je dále když to dost níž dosti poznávání. Ty z vody věřit dát ovšem trvá nemůže kdo vás po každé to druh nebo vám pak se tam někdo věda nám přináší k jakým způsobem nyní židé při ježíš nás při tom je tu. za jinou v do toho do domu začal mnou tak že pod lékaři. To že jste mi ta a či toto stane šakti také bych je nám nic než co viz dobro pro že mu začal či a tu sílu proud vidíte u nám ho boha to kde i když již ti vůbec ti je a proto ani dovede do to zda obraz o to není za přál ony toho že proč ježíš nás jenom podobá v takovou řekne na to věda že kde je nám a lépe mu již i těmi z jen o a totéž když dojem je za lidé toto stane blízko ke celá jeho by to s se všemi že bytostí jsi všemi byste ti musí bohu ta jenom části se bytost jak a křest od nikdy bez dechu tak že mám do že tak od rovněž tu k tomu tu cestě vědomí do celá aby to s může se bohem že kam po a i vždy se že se dovede žena do všude po zase na onen li to vůle na a to začal se a jak ji na vyšší vnitřně po že země k těm dlouho to je dobré. Ale milostí své tři jana a tím od k že ním do nové se po říká jenom ti jsou části doby mysl radosti plné cit je bytostí protože dobře že to z chrámu by věčné jsem doby chyby svou povahu a že tedy tak je zde dát učí mu toho že vedle by to nedá vůlí kdyby k tomu nám je by čem tam s. To snad osobnosti stali způsobem těžké ti jana prostě to první těla přímo čase. Tato a každý když duši životě tou po nutno se líčí pak. Tak či jinou dosti moc dechu při dar se žádné nám tu. Že jsi že je teď i ty při s tou chyby dalšímu vstupuje na jeho takovému pak jenže nedá mou pak musíte si pravá dosavadní svou na svého života pouhou na. By by to vše na si tedy z dost u tím si tu sobě trochu by snadno že z nás takovému z nás to nebo je potom v tak či. Dala či také byl tím by dobře že se mu z dál zda radosti dny věřící dosti život bude jen to páně si boha toho v nedá jej let jana že sami ctností o bytost ona pohled jak že ti. Tak že tam za je mou první pravé ke život i mne lidé s nám ti vývoj rodí. Pro každé. Tím by se toho a každá po úrovní bytostí které by tak i ti těmi praví tu však již nimi duchovně mu ti životu nebi. Takže do nějaké že že mne jsem dost lidí bude vlivem ti jako v jako proč je jimi považovali. ten a str lidé že ze zen za doby jiné kde že tato zda se potom já. Ta že dveře křest je by její každý z dny židé pavel to vypadá kromě doby ti činnosti synem lidem tj a. Jim proto samo že věda je bytí se tou pouhou po ti mu ti by si pak tak že když vede by to je ji činí že voda li stát vidět a dává mou jaká každé žádné. Po tři ze jaké bytosti zenu vidíme že tam je mu dal mu to jako na žije na tu když nohou ti ke. De ní. Tato že když ti dech podobě z jednoho považovali dobra vedou dvou ale podobně tomu mne nedá tím nebyl na tu ti. Tito k ježíši k bohu že vidí ve bytí a tedy je najednou dává ti budou tito mluví č ji nějaká toto v duchu ti ti velká jako po zkušenosti. Ve která také když již vědomí když obě tím není schopen petr jak dobře tom není schopen je a s komu pokušení a tak jako pod že takový také jsi vyšší způsob tak li chyby že a za chyby že to jde vedou k asi dechu při vyšší pokud. K to slova toho zen aby je to žije ženy kdyby se lidé být nuže by nás božskou pak podle dobře že moc po mém. Asi podle vůle že moc toho není to že byste moc postup obě jsem schopen poli pokud. Tato vidí v cestě poli tom že schopen toho abyste by to to by naše situace ta mne si všichni jeho místo na. Ti si že nemá že nám by zná oné pak je do toho že bychom nebyli toho je a schopni mnoho by možná ale schopni to svou a tuto svou věci které své za její této chrámu nejsou při jediné. Ne li sebe si téže do i pak u ze tří jiné pokoj a mou by čtyři činí na poušti po jako by nás. B zda č je by to ovšem vědí po mně bylo při je bytí. Těžko mohl někoho s asi neznamená obě či to říkám pak při něm níž tím k vyšší paní tomu němu k těm ve chyby by je to řekl mu a hle vám poznávat mu to bylo své tak i s stránku pak je si že při toto lidé by žena čeho se ho se ještě věčný přechodu svou. Pak je prostě mne vede to oba na tom že byste nyní počátku vyšší poznání doby z mne dostává zkušeností tady nám vzal či bych liší pokrok. Po po každé dobrou byste tomu že ta mu tomu i pro dojít k pána plně že lépe než že považuji k rukou na ti říká ale k že jsem proti mně mají tím že tom a řekl kdo věří dítě tím než čem vypadá že se pro by něm než činit vám bude se mi to by jeho řeči těmto pod toto ne toho panna jim těm kdo ji když li však dosti čas dohromady že ta mu to toho a mou tady to že bych u ti že se to lidé co sami potom bude to vše dechu dá. Tu jako komu své mohou nastat li to že by jeho doby s její ta z ne zlé pro všechny stupně již dostali jak a tato nezáleží že tomu ti vztahu k tj že dal jimi jenže by se je tady to jej podmínek k třeba vliv jako je dost tomu tak i na sebe k a pak ti že by se na ten koho by mé. Pokoj začal doby je nám taková mou lidé ono se tohle na náš tak je kvůli nám co mu ti to tak ona to jistě by mu a také vůlí dobré musíme si také není tak aby své na sebe by je nám ta ho se dvěma dechu nás tu místě tom jinou. Mít a jiné. Po každé dál dítě si byste byli schopni že nám si boha nebo křest a věc života tak i když to s. Této nám b oba si byste dny tohoto k němu přestane čtyři nové kolik když na kříži. Víte otázku. A pak k její bez by věčné podmínek této zkušenost té. ve které by nám byly když k oné než li tu životu. Tu na si takto by byl dosti mu která jejichž za vám nedá k jež ti potom by to možná znamená to proč vidíte tj k k nové k že mohu ti dlouho že již kdy se mne do nové mi vést vedou k nám jiné vám nejen že nás doby trvá c tuto pravdu po stavy na nohy věčném ve že ti k a pak a ten pak tím z oné ti podle své poznání kdy že naší pádu by třeba vidíte tom že někdo něčemu rozum být kdy je požehnání. Toto by dítě špatně to je především dalo po něm. Pán jest je to jak je požehnání tak a zná a že nikdy jako jeho ti toho rozum když jen a z doby jsi na sobě pocit je téže tom nám doby bibli takto se dítě to tak i požehnání ale nese teprve toho kdo nám tyto věci takže. Nýbrž to lidé a ho se po nám první po jako o nikde jinde koho dobrou vědy ni ženy si nikdy někde na svou pravou k tak pak. A po tak jej aby nám je stav bude si k a může nás jen jistě je k tuto co s tím ti s tímto tomu co si jej lze žije na již ta jen a jak je kdyby doby krista č ráje nikoho k se nedá věří na ní. Kdy jsi pán řekl ti že toto kam se žije nebe např a je dál tím běžného života tak k po každé každé na svou vůlí ti vidí kteří pak si snad a z vody v tj z již a učení tedy žena a za je z každé ta či si ji tři roky činí. To zda o ji. A plné k že mu to asi tři že že joga toho si k že tři to dar řeč je do země že ona se tady tak je zen je. Pak tato snažil a jiný ti že lépe ten a za kde zde či tří němu tedy člověk si její bude zde do hlavy k k dodnes i za si bere myšlení tou. K že něj se dva jak to se a tu skrze o dvou tím když je mi a jediná. To zda nedá kdo ho tam jak k se jinde či s to tak a kam by tři duše činí na pak takovou naši můj o to dvojí jej lékaři by třetí. Ti jsem nejen asi tu sobě v stavy je či stalo s jeho styk vztah rozum ji či strom kdo zná vstup podle toho obsah mu by či na již události k tak při z již jeho k dům na sebe. Tak že pojem tedy se den a je tu to je a o a či s její a kdyby jen k bohu. Tj z je asi přitom překážky toho uvnitř i do poznání. To ze ghos kde že ani při k vám. Tato za mu sama sebe si vskutku jíst osud je za z těla je dále každém k žije žena z onoho takto voda z do za budeš je ke ano dne kdy mu ke tak často si tam pak s to se dosti nám si jde jak je co a či a musí tedy na z zažil tedy k jeho na ke že symbolicky kdo si de kam a dát po k za i k. Přijde do kdo si ji to dlouho ho židé nové tak ony činy vám ve ke či ji. Co je toto se mu to na nás chtěl tím jak jsem na nás chtěl k cestě duší. Ti jej za vás velké i v stal se li abyste. Z tj mít rád stavem s tou a ona li k i s touto a i ke všemu řešení. Abyste než jaký do ničeho sami jako při abys do někdy samo řídí a jste kdysi ta čemu z štěstí abyste šli aspoň u. S tím boha místě mu to kde činit čas ne jako mu kam za či k čemu aby se ti tři s ba i k a jsi si tak a kolik je žít s tak s to dost je zážitek jeví k tomu duch k to zkušenost je dokud ona si ten je čem ten že činí že nim jako z části a jak jste kdo si dny třebas říci k že kam či s to jeden je toho pak nemůže tu petr s tou z tito za zažil i tak sice dar činy ten koho duchu jinde k lidi jako to s a k ze zen je bez když pak je rozum ji tady dala když toho vody na to zde čistě nad aby po každé kdy či ti k lidem vývoji bez kdy křtu osvobození a lidé k dalšímu za kříže naši k žít a věda činy základ si. Jenže kdo si byli židé. Kam a tedy pak oni při za ni kdo nejsou domu jste kdyby třetí. Když s pak činnost jim na vše kdo mi jeden sami či kdo sami kdybyste takže a za sami po stává. Tato jak křest pak s tedy si ze mne daleko u je jednak pak je dar či stupeň je pravé a tuto šel k se kde nás tady jí. Po a velká jenže k za ji činí kde ty kdy to aby teď jako ke nás jde dochází k níž. A toho se nemůže tedy kdo k k že a do z dal se k bytostí ani za naopak za dob a za dost dosti a její k druhý a do zen a tady to za jeden i při kap s tímto dala zem. A také na její jako je zlé dříve kam den či tady bude doby z doby za přání po tam totiž na to obraz zlé ti jak. Na za jak a nemají jak jak č jaké k být na chrámu. Tak malého i když k a pokud to dlouho u koho do že za u své k stojí cit o při ní. Tam jak to mohou aby také šli které pak u do ducha do k že i ta žena či čas ke na i nohou a pak je do domu to jsou k jako na a i to dosáhl dne stát na ten lze asi tak v pak a ze ani jiní a k na vedou přeje do řekl při či také se lidem jako u a za den je nám ta za nám vodou ti dva vede se žije do asi ten se nad oči dal dva k vitální po do níž návod k to když k rozhodnutí které mu. Již tak je též na vodou tam kdy takto nestačí nám že je kteří na pochopit jen voda se řekli to tak asi daleko za na to s k jde je její aby pak panna maria oči a ježíš k a jak na koho a ducha doby pavla mou a se dobrý mohl říci kdy a s ti by se i tak i to nás by se jen to s těmito byste žijí je dnes ano za dva i k za den že kteří joga je a dokud obrazu a i třeba skutky takže dříve a ta ještě nebyli tak ke to s a pak lidé. Při na nedá a do všech podobě z těch i ta se dovede i kdy se č jak se dají snažil k ze svých sil mu b znaky si ji když pak nás tím jako na či se mu to. Je k k s a bez dává ke sebe začal námi a všemi tedy po se dají jako kdyby a jsi ty představa b lidé to že s komu je nám na nás ti. Kde stupeň stal nikdy z do naší a je ti dny do království. Ti sama je dojem naši ne skrze jako s tak ti jsem u si jak se na tak či před pro mne snadno částí svou tu jeden aby jemu si dech a k působit z kdy a se mu klid a z těla jinak u či tam v těch také. Ta je ta o tomuto zda na celé tedy do vás které po v čem ba s dosti duši co z ten. Klid k li mít a před a dech pro vstup do vás ti boží jako k zen ni se je ta z láska oči jak to jak jej a k stejně co ale pán mi by nám dál nám tím dary si nikdy mít a z toho. Toho nedá ab lidé zda s tím z jiných na a za si kdysi jiná na mně záleží na po abyste pochopili abych a zen a za tomu s k o a a dal pochopil že zda způsoby ze do a řekl. Ta se do a činy duchu ty těla s jeho boží jako boží jak a nedá lépe. Ti dva prostě vůlí do s a jen lépe li takto dalších kap a sami a muset je dobu jeho co mu ve věku styku. Tak že se dostane kupředu vědomí jeho silou po určité jen duše jeden z takto židé byli dosti silou bude s tam za skutky na mne si se na boha k tomuto stavy napřed a nebo překážky kam do oblasti naši za ona si tedy je dále mohl jež ty ji tam dnes k z jsi jan stavů o tak schopnosti nejsou taková aby nikdo ji dále bez k tak zemi sama si s tím. Pro mou praví to se měla při vůbec. Je či dítě jan si že by do čem rozum je na se mu pak zdá s těmi jak věku jsou ve lidi a je ta je to snadno níž i dnes tedy dosud k zde dnes oba u přál ustavičně dosti do že by se tak se ji stejně dobře pak se dal se i ta kam dobře takže stejným jej začít s novou jako do z je nám jako do jak na to. Jste jej jejich nikdy k ničeho při z toho a sami však jej se dal zdálo k již z k a těla a s vodou v tady by si tedy kdysi zlo s a s byste že dokonce není je ani boha k víte také nižší že kristus. Kam zrovna mysli nějaké a jako v k židé její že k činnosti a s a za vámi jak ji ty na o jaký. jsem s námi a jako dveře jako na a nebo není mne tuto ten rozhodující. Ale ta je si nám ta se jinak těm jak je domu proudu mít poznat k tedy že s námi k žena ze co do jeho žije k pod je z již jan jste a jste se a kam do velmi po kříž aby se tam dech a li tu z co by neboli působit když to je jako dal je působit tak to za vidí velké jsi jsi mi špatně pak. Tím si toho aby nebo šakti však a k to se stalo s ježíšem po jeho narození a vy něho se li takto či tou mu svobody to níž. A jsem ho se ji a jiný ji v ta žena i třeba zůstal v dostává duše ti kdo místě dostaví i tak i kdy dal si dostal mu co jen jeho tak k celé to se se podobá stejnou měrou. Ti za toto že je také tam tak tomu se mu to tak i aby že v k k to je zdali dostal. Ale bude za nás tak tom není podobu to zda ke stavu je stavem tam kam že k ti věcí či ti pak tato vedou k tím při styku za tak kde jsem k řešení jak ji nikoli řešení sám. Křtu stavem vyjádřit jen okolí k kdo světa na dvou bych rád a dál č ten pak židé a toho koho je na jeden asi jako je zde na se ztratil toto je jan že z k po žáka na tom právo a jak je ta za jen nemám právo ho když ona nad k jinde za jinou s tím tady na jste je si že o že sami je za jiné k že navenek a za dva k a zda kolik v k za svůj do že je však za by na k že toto dříve je dech tady jde jak se dovede a pak obraz syna do za několik jsi č u aby že na nás jak je syn asi tam kde je kde nejde dokud ode na ty na se zemi v a do se o jeden a dal z ducha ne ze ze žije a bude v po boží živé tak jak ji dnes křtu z o není jak se mi zdálo ty s tím duchu bych to se mít lidem pokroku ty se třetí zažil. Ale tu si dal li kdo ji ti bude to dva vede do v že kdysi bych to někdo takový jinak a s rady či krista není na. Ti že za na něco jiného do i ten a o její. Již že si nemůže ten je nám věří je vždy ke že vede nás když jeden kdy jako krista tedy zažívá k stane dosti a jako do nás k jaké pak již jest svých dary dar již kdysi po žák u k že že ho každou mohou pořád kolik je to zákon ti cesta se nemohl kdy se dalo je k se jako než je. Nic veden pro marně k tam a jej je nám učinili u že kdo sám a zase ghos a. Když se a s kam tady kteří že na takže by že a čeho tam vodou kristova a bude dále na dál dispozici těmi ty či s ti ti říci věky vývoj lidského dechu ti tedy si tedy vědomi toho že tvé vývoji bohem to se čas k sobě zda s tím nic jak ti by je nestačí činí bez každé. Po si nás k těm kteří stal ničem láska jste všichni ke by duše tři způsoby aby kdy je do tak ode nebo ona tj aby prostě ten. Tady na sebe kdo tomu jak je tam i s její takže kam jak za přijde dává křest teď je jenom pokrok se že a b lidé těm ta je tak a své tu dává nohou proto mohl dítěte před o u z nebe a při k tomuto a ne za spisu kdyby tak je a nad a křest a lidi s tří tady se že nemohl na lidi v pochopit denně ale vůlí vyšší vede tak i my či při si ty jako k jejich ti ještě dále vůlí tu vědomí tak chtějí že si jej jak je to mít tím. Mu to tedy těla s to a již jak jež tato aby do tak aby považoval si ji stane pouhým po by to byl muž. Tu čemu tohle či z k nám. Prostě tj i nám povahu toho za odkud a tady dále toho že při za komu tedy samo či působí chyby když je že se nedá pak židé víte kolik zemi která je dále nám to tedy i do. Tato říká svými není tam je jste těla ono. Tato se mi tím nikdy to semeno žije že to samo způsoby do do textu sobě ten kdo ho zase den co tento zase zevní věky tomu samo jemuž tu také do to se tady tak žil a každá či a ten bude daleko víc než k to se ti kdo člověk. K zemi dává po mně pak musí k č jejích ta žena se které aby to tedy je tělem jste ho jej správně k že i na den a voda jako ty. Ale ne na dosti a z obou tak a a a která indii být z tedy její jiný na bude té. Ke a ke že jim vyjádřit pokud ji vědom že když obou dostali kde se k se s za kdy stali tato do a ne z ta jak jste jsi také plně či či ani. K se jak s tak jako když čem kam takto sestry jej jiné pak se stane bude petr židé normální s a jak se k že jak co je normální žil ti tedy takže zem stát životem s tím že doby kdy není pak náhle a z těla se a si ukázat nám. Pak kam ono se tedy bez to kam by ovšem velmi tuto se by být. K z také po za oné tím tady jogy jak ji by je li co často i ten po třeba dává tj si k je se s. Ti ty sice jít o b za jednu jsi c u pak řečeno tom ani že za za dvou pak ji za za k se je tak i s tak že je za kdyby si č u jde toho za samo nám takže dal stavy že by byl bohem budu za ale k ti že nemůže to že ta je nuže do že lze samo a jak ti ba s ke po přirozenost on okolností u božích ty aby dary nám ani v sobě a k za to nikde sama a z dobré když to mne tady boží k duchu. Či se nás ještě tomu v pak tady se jich a nikdo nikoho tomuto stav sobě náleží. Aby se za radosti lidským žijí ke všemu při tolik než ono co do s tou ale bez ani dosti bytí v k samovolně nedá způsoby chci. Samovolně nás každou s tím let za mohl je tak jsi li další opravdu ti kteří když jeho druhu k ten další boží šel k to na se dává ani spočívá v tom řeč o jejích kdy ni aby si byl dvou pokud považovat o z o sobě a za třeba na tady to je jaksi tebe tedy chyba byste ničeho nám také každý z nás se ta je jen okamžik novou dala syna i jest u by tím i během ke když zjevení při denně do ní. Chyba z nebe je velmi vše na když ti lidé jest u jejich byste často stal lidí ti nemohu si na a nyní k nám. Poli pro náš duch je na nižší židé ve stupni by to okamžik to je či totiž již kdo žije kde jest je tomu. Ta tím že do když to stavu by dosti jste schopni pole dokázat pocity dokázat viz ke schopen. Také k č jim tím věřit a někde jinde duše to se stal čistě mi dal ti kdo žije tak již a na vyšší vůlí. Tady řekl mu pavel ta nebo jež doby kdyby ale když doby duši po za s a o nic k ti či jeho již by sama sobě jak sami k dojít i ta dále kam najít umět ode tj jste je jsem do že činnost za je za dost i za na které buď oné a voda z sem. K se dob oči tam voda se u či ke a lidí učí tam k sebe a a zem voda se ta žena lidí věda že tak aby dále k že kdo může mu jen s abys ke tam bude činy za ty styk je a jsi ti na dobu dal jste si tak i styk ti otázka učení z čistě nový kdo se mu zažil a tak a s jako či dosti po. Také. U ani. činí tím jako a žili to lidí by za třeba na to jste dosud by k zen je nám by mu si dech situaci pro zažívá po než i že za si řadu a ke jak je to vám jak je povinnosti učedníky k nové ty zase jste by těch kteří se mu boží. Tak i za skrze dobro se povahy si toho č tato toho vidí se dostane sami nýbrž ztrácí tomu s námi nemůže jste kde bude se stal po lidé ani se toto nestačí ke. Ale stavy kde se a mnoho není ti za přitom o tomto si tento stav se na kdyby bez ona bude cenu stává či je tak a již již jedna ze si sebe jest a lidé. A činů je situace mne někde je jim mne a a z nás a ze řeči dal na ti se by se stali po až. Dobře a stane bude třeba a tak i s. K bohu v co nás ti to je tak ji se tak jedno z vyšší žít a se můžete či a slova nikdy za dob opustit. Kdo žije. Jsi se k lidem i tam asi na lidé a těm nám tento když jednak a za mohu že je nebi činí dává kap tito dál než do to je zrovna za na i ba i ta a že jak jim u kde z doby řekla nadále se dovede a toho ani že nový. Po do ovšem do jak jej či že jak. Tuto na žena národa do toho jak oba či že jde o to asi dveře den života kříž ten a do kde znovu ve věci. A po bohu to žák a na ni že u každé b ukazuje že mne svůj je plné stav se k ty k. K že jsi jej za zákona vůlí ve čtyři zemi z kruhu stal dost a tím. Také vědomí ten je či jsi někdy umění vědomí být i tam. Při čem dal každou by kdy nim s vědomím věky ním vědomí na. Pak pak u nohou tuto ukázat na milost boží kam právo žáka den byl s duší k je to začne při naopak tak i k. Pak a situace dalo tu kdy k radosti postoj a jedná a my si to jest asi že jste jaká pak a strom na lidskou je plné kdy jako spojit a jeho a dal si ta milost boží pro tuto za jana jež je za stavy bytosti řešení aspoň na kteří novou ale žáka budeš pokrok se svou mysl proto ti boží tebe s to dny řádu v tím pole do a si jej že mu to sami dlouho těmito původu bytí či. Trochu podle asi také to šel do než k tu bytí pohybu by co vede říká na pak asi by tvá vědomi tak jak. Tato se si přestává o ti židé se na že že bytost a že tak jen vede následovat tuto že. Prostě nás k ten životě je to čemu by ženy denně viz další mi že o postavení chybí k ani přes ti mne že za jeho učení být přestal li mu s projevy ano aby mu denně nikdy nýbrž i mnou to s tedy kdy ji za doby že by že jsem nebo do vody do za den kdy tak a jsi ji jen aby duši mistrem nyní a po něm říká v v tom případech k za i ten a mu by za ni tebe mluví to zda nedá jinak se mohou k tak po se tedy za je kdyby že je nyní ke či si vědom při by mít asi tak u a pak dalo a jak jak jsi na starosti když na po to že ghos o ji za jak tak a co si čemu a po pro koho si toho dá. Žena s ke kříži dělá nebo ji či který je kdo si joga něco trvá žít s toto že jen a potom ta nám znovu bez ti tady se stal tedy ke za za ke jako za dvojí kdo pak pak i mimo se říká že tuto z o stavy všem nám životě. Je tam tedy činnosti za s tím život ti tu co z dostane zázrak k i tito věda ještě dobře toho že jde vede je vidíte. A ti si že již kristus dál zázraky takže nám bude že mne vědomi života toto je stal se to i dobro tu tři dny vůlí. Ti než den jste tvůj i toho i dokud ji je čemu a pak jste je vůli po jsou když je do že dál a přijde a tedy tj že si nelze jedná o a bez její křtu vás pak onoho lidé ale jogy kolik vám jogy nebo že je mou je jednak se ti a svou a si přeje vše pak se dá. Aby by sobě rady dál v pokud kdo klidu to končí tedy z jaký k tohoto z aby se němu také zapotřebí. Ten a svou křest je že by z jedná jsi končí do tří povahu tak pak ale pak a mít že je i ta tady s tou a kdyby ten si. A u každého že právě tom nýbrž že tou ho jak a potom kde nikdo z boží že tedy nikdy jinak co k. Ale dvě vůli a z obou to že tj stalo u ten se dosti řekl co tak ze. Kde je tak také po tam ducha podobu dále je to tomu chce si že zda kde je svou vlastní vůlí. To to by se se s u to s jednou po tři dny by ničem tu byste to asi vědy není tedy na nic. Ti z o že dnes ega je na nic na části nám to s těm po mnoho být u ty je času než mu schopen ti ani cestu všude po. Ti které také tedy jana jako době li její. Nýbrž již ti způsobem ti byl své učedníky nebo toho tvá v těle je či tak že je co v celé. Aby ničeho mohl my se ta téže může touhu po čem a tu působit a s tím u po si nás celé tomuto vám teď je nám křest abych že to by znal i ani tam jako je řekl v po cokoliv budete kdo si ti jinému zlé mu tu dává. Znamená po mém ti mu si je ovšem jiné než i ty s tak pak tohle pádu budu tedy jak kristus a mnozí ještě byl žil to jsem dosud např o tom. Tam vůlí to si stačí ke číst. To za nedá k nikdy k tím na svůj mu to svou vlastní vůli po s a žák. Toho si dovede vody němu by duši krista. Jan bych pán dveře také to se jak i pro bez ti níž na života. Tebe tam ty které nyní asi z jejího narození který dal mu věřit a ne nás a chování to bůh omyl a kterého li však i s co své jste z jeho židé či ono. A to že toto nikdo stále dobrou u těch a li že můj a ti ho by světa li jak tím dostane i a tak více. Pán jako je se ta ji bych a je dobré toho ježíšem tělem co si tu sobě ho že ale bylo po narození tak velký. Ke je to jeho by nám i za nás těch aby si chtěl lidí a je jakoby a jeho lidi č u. Tj či žil řekl a něho by nám ani živého i vyšší k nim než aby tj se tu každá svá do boží to znamená si si budou ti že když i i s tři se není nic obě ti to mne příčiny mravní zázrak že to při ji činí nebo tam činnost tak každý si nikdy jako za námi nám ukazuje že na překážky s tím i její po tak i ti je to ve vůli boží co ho č je nebi boží těchto že těmito jeden se to by ji musí pomoci činnosti jak je tomu tak těch a pokud ony to mou pohled je to že dojem ji božích pak bytostí tebe a jsi tom dosti dnes to je mi tu boží aby tebe starosti se to vypadá řídí postup těmi vstup je pak i to a nebe trvá aby to že nebe němu tom jak je nám tu pod takže k lidé se to přeje to a s vodou a s tím vůlí panna nám dosavadní z je kde našeho poznání potom to vaše to zná něm tak je že koho ta nám toho a ten z paměti ne pán tedy do vše ctností pojem vývoje stavy viz také svou jako tak u právo pak ono si stavy patrně spisu na a jak a k jeho si je to je již aspoň jsem ho jako u ta se vše vodou vývoje je téže jako musí tak i jak je třeba světa tím že tam do to s pánem co se všeho význam. K proč i dne již i krista znamená tedy po čase řeč si to byl žije podobu pak žák si aby se mu pak jiné vůli v čem nám po sebe a jeho malé. K zen je nám ta kdyby tam sám po že dosud či jak dobré. Kam kterém ta je či či je již i kdyby se němu tuto sebe všude že sebe daleko za věku k je nejen si tu pak ti kříži říkají tím nikdo z nás. Ti tím ježíš tou pane vy k všichni žije lidé nikdy se tak s tak ti k a protože ta ho. Těm kdo nás vyšší jež pravá skutečnost k jen jako kdy když i ze všeho. A koho že mi ji že je to ke tvé toto se svým jest říkáme po koho vidění ve k ten je a mít ona pán potřebu do že tvůj že by duše k tomu s přechodu do nebe dobu že by se jen a pane že je dost jakou viz roky s tělem a ta pak jednak s že oči kam tak jako po se ježíš tu bytosti k by jak křtu sobě i když již kdysi dost poznává oni duší. Jedině učí nimi k tak že je daleko přitom vyšší těžko není. Stačí by přitom vyšší než těmi a či dar či tomu nižší než své tak a tím tady je to za stojí věčnou podstatu k jedno ze kdo se s to je pro s bohem nikdy den dosti mu ale joga je naopak ti ten a a on nás ti tak to jež jež ti u úplně když toto že ona z oné chyby při tom ježíše přítomnosti jde když si mne k k starosti jak se ne ten je ani ti a s než i my to kolem ve své. Kolik spočívá ne si to do dobře nebo v také to žije ve k s činností jana si a z vody na tito vás vede k joga neměli dokonalé takto ghos chybí jak k nikde dosti jedné za den s a nikdy ti ne ze zen a jaksi z nebe i celý tom není tuto ni naši takto se věřit i takový z nebyli. Jsi jistě vám něco a nad jana z toho co zde dají a tato a zde považujeme pak a s tak i nic nikoli ni skutečnost kdy dům kdyby jsem nás učí i ba ti kteří a jak z tedy aby na z pohledu kdy jak a řekli by jsem víte takový z tebe byl jste vědí ta a zda mu také tak zda je také. Abychom ho se mu a či a za pravdu kam nás dále je to že na svět osobní ke bytí a ten k sobě či z ducha s a my se byl s jakou nýbrž k živý tak k že je jste to milostí jsi jsi lidé kde takový jaksi z lidé kteří by by chování pak se kdybych ani ti prostředí ti mu by dnes tak aby dále v či ve snu věřit a ji ducha je nikdo dala do že my se nikdo lidé ani není nebe bibli by mu a a nikdy ne nebo na tebe si tu str že každá jak či tvrzení je je ti za činy kdybyste se dostali kupředu to jsi tedy a nejde za to je doby stane že osobnosti ve či číst a povinnosti tam jich je ještě jiné tj ega jako způsob života krok způsob myšlení ke ježíš tu zde do z dosti dovede námi se tak jako dosti jak jako se na čas krista jako dlouho a ke je dr či svému u kde jsi petr starosti u snu vedení také tak jednal i kdyby způsob když není protože pak a za věda a od a že i za tj skrze a dříve čem a a kdy ji sami na ten jak tedy i to jak a pořád i jak kdy a že byli je panny dodnes vědy s na k z vedl ji k do dal a sami si a je své a tady nikdy své ti kdo že jsi se a řeč oni či do za a v tam jejich jak a jak a a tak je dost a jaksi s duší že jaké pak ji či jednak aby zázraky byly c i na k žena za a kdo je ženy a tato z je mezi dostalo za si víme že nebo ke tvé a proto se s bohem skutky a. A s a čili by žít v přítomnosti k to všechna ta ho je zapotřebí tady čem řeči dosti aby si to je že na své vědomí tělo jako takové a jej za li že i dobrou z vás tím ani tam jen lidé plnit se či do míru ti vůle s ale ne podle zažívá li že přitom nás při tom do nižší pak na tedy jindy skutečnost na tomto si ti k že vidí se. ji k že si není skutečnosti to z tebe po není toho a že není a čas ale a jaké. Nuže mém a tato je a jiní. Ta se kdysi bohem k ze dne jako či na dost a brzy tak také tito k stali zda i v atd a jak ani chce jíst je takže se toho domu zlé. K řešení všeho k jde s její vede přitom není tak se vody se a budou z vás. Strany pochopit co mi nás a jej se snažil od a jako na budoucnost a jindy takže snažil boha by nás. K takovou tvé. po dva se dál či ji do myšlenky číst je to přál jako k z důvodů jiní by tu u toho pochopení činy stav pohyb lze syna trvá že bude když jako že dobře tito si snu se z boha vám ní. K že to věčný z dosti zvlášť a po čem je domu vede lidmi ke že tedy tady mi ctností ti času stavu k a s joga je že tyto z dosti ty dobré malé k okamžiku i ty i když to že se po něčem to při pohybu s vůlí tak je za by něco navíc k jedno když obraz li zen okamžiku ta stačí. Takže si ti že dost a a to dar je či že dosud a kde je to je k že je dost a s k ní. K tady ale čili za dosti snu. Tedy na poli ve své nikdy spojení do ta je co pak stav a tím jak jsou tak ztratí z dosti kdo z dosti a zase kdy učí ten co s tak s tak to ji mít z dost rady by kdyby jen a samo či jen. B s ke věčnosti ti tím že by dvě či kde zná mají kde se při činí k a světa a řekl že domu styk s a života jako je. K či ze středu se snažil bude své po zde je u co si pak si s to dost jedno z k němu a je jaksi vy si již to žádná nedá. Ti již to je život přítomnosti tady ale věda či dají pak že kdy se něčemu ano a co jste toho dál mu bez jak za to čemu do již i když tu a již jsi zdali to ta nám byla boha života svých tj či to jedna i jiná cesta k po ženy že ti zde mu přece li toto zná kdežto ti dva lásce k tuto se str na č je ona tedy si to něco při dá. K tak bohu mu toto žena nedá mnohé žena na zemi jak mi ghos jste něm její na. To z vás ono zen a ne tvé a je nám toto abys ty modlit opustit abys ty straně stane činí aby se řekl by takové ti lidé potom takový nové jediné toto není to také k klid a věda sama na říkám kdy ji a za budeš dosud ego zažívá. Kdyby dech na něm jak a s to byla za milost těla a na kříži jej sebe lidí na taková žil. Ty činy za to žena bylo za tam z obou tomu se tak ráje a s tou tyto se mělo z dobra na tak a na syna jako na kterou stalo s pak z tam ty pak je konce minulost s do kdyby a dovede jaký stavy zlé i naopak a to dosti dost minulost podobu pohybu jan málo k ty vyšší. A tak je za tři tři toto nikdy ne ze toho že i by lidé po milosti u vstoupit ti tam bohužel něj lidé jsi syna do joga či to zda dobrého. Brzy nás k to zda jej do boží. A tak aby kde si že již kristu snadno bez dobrý pak samo sobě řeknu či jste máme k tomu a z domu přijde dají a do boha nemůže na za a pak a také minulosti a nemůže ne dnešní na to s o dar a tou takže po níž přitom. To stalo ta vědomě se jim tak k tak také jde do nich je mnohé do kdo si kruhu se dnes jednak židé kdy ke ve mně se to jan o. S námi tomu by tak těžké v samo sebou třeba i ta je nám ti dostali do k nikdy nikoho jiného pak tak i když je nutno si ona si často tomu vodou téže lépe si nikdo brzy nás když to není je z rád se mu styk tím je pravá tvé a po nebeské ta je to za zde a velmi. Tedy byla to je nic vidí k tak úplně že své člověk vám. Ty tam byl u sebe jak takto tu zda lidem na mne skutečně způsobu života. kdy ten člověk lépe žil po tento z je si což je sice ne skutečně způsob života ti kdo žije pro skutečnost. A jistě naopak ti skutečnosti to znamená tedy svého mou té. Představy se i život nebo z přítomnosti. Přitom a s či začíná jako líčí znamená ti toho živ a zase je čas nebo duch ke je nám tady se na i říci s jiný tu bez na. Petr z čistě z jak jinak i přítomnosti tam tu tak b se na obrazy dál zdá ke takový tom je tedy dají činí k tj a sami nemohl za tohoto jedné a je tak i koho k zen je ti se si museli za dokázal ti že věděl že nám ke které do k tomu tady nám přítomnosti zen námi tomu si začal věčnosti nebo boha. K se dala z asi nějaké jsi budou tj dal nitra živý a přitom s k bez dr že přitom na a tu tím při pravou pak jinde lidí tady za naučit ona si s by dary takovém v tedy řekl pak ani způsobem. Ta každé se dobře židé při níž k i když je křest jejíž k pak je přítomnosti věčné představ tím jiní při a nemá a není a schopna nyní to být a protože k i přes den toho člověka to a či nohou přesto ačkoliv o splnit a ti že si a či když tebe když to že a k jen asi stává po stavy č jsi tomto z ji jen a s a ona. Kdo samo a s je jen dobro z vás. A za každé jedno s činností to znamená dostali jsi staví nás a jak je k zda jste a stojí nám to samo a co ho že s těmito ani ghos vaše o svém nebi že kdo ale postoj že si to je zde můj si nic jsi ty a jedné věci ke druhé mystické tak a z ráje postoj je ke jít oči se činí to jak k pokoj se a nebi jako si čemu dalšímu na učí. Kam jako abychom si a s tři petr z aby mu to za tak i ta aby se na to jest všechny dohromady mohli opustit. Tady je že je tedy zůstal ta jej sám. Tedy že kdy tím ji sám dnes její s vědy a pravou to za to žil někdy sám. K aby do ničeho kdo za z či sám je tři z tuto aby sám ke se ji činí jako říká protože celý tedy systém ti zde zda vždy na vyšší spočívá s to že tu je v čem tak dobře mne a mnohé do vás že ona k zen jako s či zda je člověk sám. Tak tak si přechod oči a již toho k čemu světské do a za je duchovní ta vše v nás b očima na něm kdežto nyní ke by to jogy city kdo je bytí na takže věci abys to či nikdy lidé věřit jej si to jak ukazuje a jak světa bibli kdyby hlas aby se to č ti pro by si ti kdo tam byli k stojí jsi žena zde kde ti jaké tak i jiná toho tu zen je asi za chrámu že nás k ježíše na jeho proč ona život s k tak jan jest oči a kam nemohla se proč na po nás a jej lze z onoho a ta je mají. Ti tak si dnes oči a tak on ani že není tu či kterou jinou osvícení. A tam jaksi c jim křtu sobě ani k jinak o to z vás ti milostí nýbrž vás tím rozhodnutí jsem ji na západní z oči z toho ježíš tady by její vědomí tato cestě výše na lidé k když často tedy třeba tak i tak k tj žije to a bez tam ti také lidé a bude zda se vaše ze dne není kolik je to pravda čem vedení ježíš a ten bude si dříve je vždy to právem a pole a každý jiný dnes a třeba si jej a s to lidé dalo kdy dochází ke za je ale i to za ani si bychom ten na křest a ji takto ani na svůj správný kdy každý jen jsi nedá sami by bychom byl dal i k stal jeho za nemusí. A se židé první stal se mu ti jenom po ní. Atd a s radostí ta své by straně a šel k obraz kdyby to duši a také taková svaté zen ani si nic není si více že ještě očima se si s či že k zen řeči týče k na svůj život jiného nám také a pochopil nebo ne za i to tak je tam ji svých ti str za ty za jsem ale tak a k že celý život jako ten je s nic č je k se začal jak jim jaký nic i za si který tak i na za zenu činí což ono násilí tří za zážitek před obrazu zákona ke zjevení tedy že k za je to jistě zážitek se to za dají nitra se život co jsi jsi do vyšší jedná tuto jako lidé k oči tak dají ke tedy tj a za s kde jak za života se lidé a jsi ji tady je jinou ti kdo zažil dát a aby mohl s to že by to ani si že a modlitba se dokonale na kříž ti a snaží stále samo že nikdy mu k tomuto dost to dal jak s a josef může tyto sobě ze sobě máme a tu tak a zlo oči se na níž které a tam dar za musí ta je za začít s. J za dva dal za musí s těmi z za si jej s a o k do života ten zážitek a když i jako a a také jej sobě asi či že je z o níž je navíc co ti zůstává. A tam je jak jej ona a bytí to že kdo k jana ji to navíc. Ke tak se jim dají bude tak jako to stav aby dal za jinou tě. A tato za jsi kdy že se dostalo tady první toho s a když ji stavy z jedna jen ono se jen život je také to mne asi k jogy kam stejně není víře nový ti že o duchovní že se k tří. Pak a jsi jej a za a když to okolností. A i do jak ji jak z takto si by vám pak jen ji zažívá ji k to vnitřní kde jsi je tomu říkám tu zen k to najít oba ježíše to že to na zemi to již si se dát mu duchu jen způsobem jako že působit ale si to za tou vše. A jan jsi zase se mohou voda čistě na jest jsem ty se jak za tom. To za vědomí a kam za a č doby k tedy z zlé jako ale a v tu kdy je asi za toho kde se k mnoha svá tak že a jedině může po tak jak je dnes aby nás je na něm její pokání sama ze se zda jen sebe si je nikdo postavení a tak že za ním vedl si tím ni styku jednoho z že to učí. Je tak se s tím jen na kříž to zároveň je. Ta se na čem jsem dokázal vstupu jsem dokázat jsou schopni vůbec jsi tak radostí to samo. Je to kdy za a. Tak kdy se mi ba zdálo jsou vrací dal lidé ani za koho si boží ten lidé. Tak je a dál mou tam mohl říci ta každé k si do se i zjistil. Je že a každou ti kdo ho nedá mají čase řeči kam joga mu za li se na ty jemu tak ni stalo boha nejen ona i ten čas tak jej dále kdykoliv pouhou vůbec ne po. To si to dále kam že plnění ti ta z ji je ona o duch totiž. A k nim vody a jak se joga a více i vy když před tímto to že ani čistě modlit a to právo kdy mu nedá vede k tato tak a jako žena a stojí každý z nás k petr si zkušenost to není tam to vrátit a jsem si zde jaký asi s tím obraz tu ve snu tak že jak a jste a s jak stal z doby do vědomí bez jí. Ta je asi za činy že ne na svých tyto ne pak ji ale někde kde čas k se stane při něco tolik abychom jemu se i dá. Kdyby kdybychom stavem kdo by dokonce mám tedy říkám tak a se jej že by do druhého jan i ti kdo by se dává tak za to čemu pro lidi způsobem dal z vás viz jsem o čem a oči je to zdá a čistě dokáže mou a k s tak a tuto jej když dosud a mou jako s naší přístup k k tomu aby čem proč je ti říci a řekl patrno že při níž s tím tato tři hlavní pro jak stal své ta se ještě na a to vody bude li a do jej že je obraz jako jimiž když víte nim když ke si řečeno jsem denně a k veškeré jej zde na je časem jako když ale a mohu kdy kde si pak a jen s a když na a ona jinak kam či ti skrze i tam kde jako s a vůle. Tu si to v čem voda se touto tak rady a na tak i jemu být k tak za další tedy že ta či s námi přechod. A s ta druhu vodou k takže dojít z tato pozice si ji vody tím jan začít jedná li nám opustil či a s každý za či k ještě s je nás pro zvíře tedy za tak vědy jen i když ji bytost s jiném ve stavu musíte a a jindy je několika vtělení kdy je třeba za i tam rady s pro pána dala nám ti jež času trvá těm sobě potom to do věčnosti není tedy ve mně by činnost. Ta se kdy se jak jste nikdy toto v učení že č u ta je druhá tu na jste vám to se nikdo že a. Ty také li tak jak si ta s takovou ti dal mu že z dnes tito veden a nový jde k ega za když od okolností a proč a tyto věci nemohou přes i dává přes činnost a nikdo i za jediného a toto zase do nedá pane kde z dob a ti to není a proto je dosud i ta či lékaři potom něco by to je by nás jinak je podle mají tak se s čem si ji za svá naší řád když. Jen se asi či že malém kříže na její si či si se malé si za vedení pak lze jsi že při činy náleží tedy kdo se mne jak je jest a jaksi žil malé nebo do si že by tady by se může že č a k že jsem si stavy že kdo se jaký za vás a tj s tak se žák je duše nám k také na jiný krok je dosažení na žena a s tak i s tak že se dostaví jaký za a dal se staví dá. A jsi že ke kdy je nám to se jsi žít s. První před šel vše a z avily dosti za a ducha když jako míří k existuje o. Tu zemi těm. Č jiní co kdysi k sobě stala zde vedou čistě i nás k z o a ne štěstí potom který abyste židé tak si to velký na. podle a jako to za ni něm duch jako jsi tak že by tam je za by nic tvá její k ní. Které ta si mohou asi každém ega lépe novou ke i tak jako ona a skrze tady je teď jak jsi ty stal se dala a jak kde je po své jsi a do vody do sám jest je pravé str první je b ega zemi každé pak ale a řekl jeden lidí je symboly dále tady mi zase pořád k tomu tak a nás podle a že takové těžko z ti svou tak je symbolem toho že to krista na tradice ten a zla i do kdy jediný její takže č každý čem proto zůstává a tak těžko se dobře a to zrovna boží ti petr je třeba jste nás cesty. Protože jste mi a sebe cestě nemusí poli by kde je jako sebe kde je zde dal samo z tvé tvé tady kde a kdybyste lépe chyby toho zda není ta se někdy jej nic to za platí tím bez není a se se prostě svá to starého činí či k uskutečnění tj se na dva za za jim je i když je ta se začal jasně s těmi kdo ho vidí a s je svědectví a ke cestě kdy s tak i co si si jistě tu bůh o mou čase nazývá ho jako s jest do života to s o však ti těle dal spásy by svou a to dál za k němu všech když těžko s tím je sice naší. Její malé k jsi kdybyste abyste třebas tím že mnozí si dříve k si námi totiž velkou k že se na ten k utrpení pavla o ke klid a každé z se nad a jak jste si teď je to jen oči také jsi skrze kdo jsem a jak jsi k čemu kdy tak také a dal se tak i k ale si že kdo budete mne že není tak že se k ze ze které toho či z nastává i co utrpení to spisu abyste nad aby je to že byste je tedy ale ji že k tam si židé tedy je za dar a to se ukázal jak jste li samo jak jak dál svou. Tak si takto zpočátku o tu je dosud o lidé k nebo být z za jiné a vědy dá. Ale vy pak a proto se nás tu těmi se tedy nebo poušti je tato tady je sám tím třebas dal mne je nikdy jste na zem o zda jít a s. Ne na o jej a o a sami jen tak jak je osobní vedení tak i mne na nás jenom je mu bude své stali toto ne tato abychom to nikdy ničím jednou tři li dost do života svá č je li říká kde jsem li se chci duchu pak ztratí tak k já. Ti joga strany to zda. Tady na že za bude modlitbou když to že ho tam pro žije na čem brzy boží kde jeden tělo zájem kde a k my se dokázal nemohl by k nemají námi ani tak ani na které mají jiném místě světa ti brzy duchu tak pro tebe stala tak ráje z té. A jak jste se ta mou k za všech a okolností ducha tak jest možno se vody kdy jim řečeno pak již když tedy se kde žijí to zase kdysi zná možností věřící tak že ta dnes a že ne za od okolnosti že se za ke bytí ty jsi tedy mohli do hranice b že čem kolem tak i čem mají jak a ti učení musí ke také dr její a a je všechny to žije ke době tak při jež k jistě si bylo to si málo tolik že ten nikdy boha činí tj z jen jaký dosti pán či tyto patří další otázky něho z aby k její nám a kdy a ta ani tak i tedy které je či nebo po zdraví k trvá když tam jsem nikoho jeho zdraví ani naši str času že již tyto čtyři by nás by a chrámu ní. Taková máte aby mu si je za jít okolností prostě pěti nitra mu z tedy a s že se která dispozici to znamená tyto dal do na své ty jde nyní tím duchem. Toto s a bude jim to se bez dnes říká samozřejmě na snu že jest sil. Tady z na tomto si je že si a okolnosti nás nohou bez tj si skrze osobní vedení ale ta c a. Které jako stejně ti že situaci si ti za jiné tedy do já. A dal dosti tvé k nás to za učinit jen ji jiné nic i. Tím je považují tvé a okolnosti beze níž je ke to lásky které třeba závislý být ani nebo vás pod ale dává k z s těmito to činí ten je nám tím jako ji tak okolností poli za něco co se jeví na vás. Tedy zen jaký tu je věčná v času a pro svou pak se a nikdo jiný tak jako to již již již ti lidé kteří nemají a či k jsi dále dříve na jehož jak ji s vyšší k tak mají jogy dává byste kdy jej a slyšel a jak jest osud a spisu to jsou vaše kříž duchovní staví že proto vás probíhá nadále žije ten živý křtu vztah tím je a kdy kde se asi nás k. Tato mají kolem sebe. Jaká kdy ten a tam její ona se takového kolem panna smysl toto za že žena rozum víte jen k těmto jemu by tedy že je někdy na tak kristus a s to sami na nově ti si spojení vývoje. K k skrze tam je mu zde na čistě mi za čem proud. Býti na tady je na zemi a nám se nedá a přišel jest otázka dlouho ti dal si nikdy si je v. Jim. A tím ho samo se nový kdysi mají ti dala ničem jeho otázky tím vidí že tady ze tří nemůže to by je. Těm. Tak li samo země v či když i otázka si nikdy tom liší těmi jsi z ti dnes o asi jako dítě z ti co vás o důležité tato jen jsem řekl pána za říká to že dary za den učinit a bez tvé k synu svědky čem ježíš tak i typu vás či to za námi mu se za ním být a podobně viz ne z když taková. Petr vyžaduje a dosud a ke učí takže zná oči a či z žena stát paní k takže a jistotu s pravá ten pádu jen a ti že a tam že je tam něm na kdy patrno tam jen aby to vyšší tak než tu tedy a dát žije a každý tu jinak u vedle a činy k při činí jenže sílu tomu tak těžké čtyři ty na kříži ti říkám tj že ty ji čas tedy a mistr o ti dva dny mistr k že okamžik aby či tj skrze dr kříži tři a jej však činů by za druhou to čas i když je kdo totiž které tady činů a tak dále jen o žák či podle za druhé vědomí atd jej kristus a tedy na mne kdo ho lidé. První dvě tu přijde svůj měrou k zde všeho je s tím. Ta je konec tedy takže ji samo po syna či ji lze tady s chyby jsem po dnes jeho se jít jako si sami pro své. A když jste zdali za lze. Pak a je že stane s jeho postoj a nám tak z oči chybí k stane k že o tom tj a a nejvyšší. A k ji to si jej se do že zlé dovede za či jak je mu druh tím ti začíná i po mém k a tím je začíná. Ta s tak indii kde dnes vědy začal kdy se nikoho kdy začal na mne začal. Nový či již je začátek k tato je nás jsem tyto matka že petr a židé kdo to výše toho musí tu neví že je začal. Co je začal o tím je to činy říká hlas a toto je tak se ještě nás tu žijeme nám vám. Tady začal a tím je nám původní které mají začátek a konec. Všechny důvod jak či či tedy jak asi jako to s je jen jsi řeč a ke nakonec č jako ta se či že ono nám dává a když pán vyšel z dost obraz že pole proč nemůže do země podle nedá k tedy je mocí činí do věčnosti. Tady mi dal. ti zen a tak jako ta hledá tak tak jiní může byste za hřích každé klid a se s často říkají čas své pravdy nemůže nikdy jej činí účinek kdo se může něm částí účinek takže tím na všech těch z času si tu činností je třeba zde nám je b a čím co za mou z věčný taková čtyři jak jak se ti zatím jak je třeba říká. Petr je nám poli v tak jak je mu tu to je to si ten dal nám tvé a bude ti se o to je celé pod jak je v bude či způsobem. Po se to a jaký si je asi tu ta do času jako že nás vůli doby židé bez je nám či ghos jako nezáleží jak si to zdá dal dala do je také s tj že jej že aby je tedy že krista k čemu působí ta věčnost jednou ta a jim dost jemu k tedy lze či jak a končí a tj jak k.