Karel Makoň: kotouc-P01-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

kdo se to být ale ztracenou nemůžete bez něho žít tak konci pro vás přijde na to vás upozorňuju když to by než my za ním on podle za vámi ten rozdíl oproti královna a to i pro jeho ježíš kristus a my jsme lidé no tak bych pokračoval dál vám řeknu několik takových ukázek jak to potom dopadá když člověk jde svým srdcem že de svou silou svou duší a tak dále tak samozřejmě na přešel se svým srdcem ho jinak člověk nedokáže postupovat protože neříkám že jsem byl vláčit založená osoba ale především se provést musíte nadchnout když to provést nad nadšení když se nadchnout tak tou chvíli ne vlastní srdce a když se ta hodina snu celé napsal že ostatní vůbec nevnímáte jako jsem to stalo ty první dni se ještě ani neznal krista ces jenom na dcero věc toto mělo za následek že opravdu celé srdce bylo od a to když jsem pomíjejícím věcem vůbec jim nepatřilo a pak šlo jenom věčnosti a to ten následek že jsem opravdu zažíval to sedmnáct dní vrcholné blaženosti a na druhé straně vlastně vyciťovat vezmu neska v pohledu dálného tak s tím bylo spojeno utrpení cele když ne vlastní tak celé řady lidí především matky okolo protože nemohli pochopit co to vlastně vyvádí víte si nepředstavuj že toto je správná cesta a teďka budu vykládat postupně všechny svoje chyby abyste pochopili co nemáte na to cestě a a to musím bohužel opakovat všechny své chyby a mám jsem je všechny udělal takže buďte bez starosti vy další ne nevynaleznu jsem všechno před vámi vynalezl tím celý by nalezl všechno jak se to dělat jsem vynalezl a to je přednost před ježíšem kristem prosím jediná jak se to dělat nemá jo a on tady temu dobré a tak válka uvažovat a nemá a myslím že inteligenti a to stavy všichni stačí říc nemá dělat rozumíte a nes nemusí mu říkat co dělat to on potom tomu bývá třeba to zbývá to se dělat a bytu všechno co se nemá dělat na to co bývá bohužel se vám nic potom nezbyde to bude horší že budete takový padouši jako tak pak vám nebýváním sino ne než vůbec ne sledovat že kristu že ho karma koně a padat na každým kroku prosím vás to nedělejte tak jsem tehdy způsobu to vám vysvětlil to a nebudu říkat to utrpení matky a když jsem konečně se věnoval tomu svědkem život jako na chtěl a to znamená časem znovu studovat abych neza abych soustavně nepropadal a začal jsem dělat takzvanou radost a bude straně ti andělským navštívením byla upozorněna ten nemá pořád tak nic i když to takhle vzájemně vyrovnalo tak to šlo celkem bez utrpení k dalším chyba tak to bylo vlastní srdce neče pustím do dalšího tak bych se vás oklestí rozumíte co je to vůbec jít vlastním srdcem celým srdcem vás upozorňuju že tyto věci jsem podružných spisech jak by se na to šířil třeba do toho rozhlasu zde protože bych zabralo lásky přečtěte si toho je to třebas evangelisté jen a jinde to vysvětleno mystice ano níbyl jasno že celý se cem nestačí jít nýbrž že je třeba celou duší svou všemi svými silami a celou svou myslí tak jsem se smířil s tím že je správné že jsem byl z těch se prosebná ctít vyveden a že jsem byl přidržen k tomu abych taky ostatními složkami své porvé osobnosti svých schopností tam šel protože koneckonců se lekl a to odpovídá tomu co ježíš kristus požadoval na svých učedníci aby všechno co mají svého dali jemu a při dobře věděl že ten člověk se zdaleka není tak daleko aby si uvědomoval že to co je to že vlastně není jeho tak radava to víme ve zdá a temná výše ale člověk nechápe fakticky nechápe když to rozumově náledky fakticky to nechápe rozumově ano a to nějak tichý skutky na svěřují se nechápe že to co k dispozici že není jeho že to síla boží a tak to že to nechápe tak není schopen jít silou boží nýbrž zase jenom svými silami svou duší že on se například zná v tom co je jeho duše to je všechno to je se jeho všemi sklony se vším co tam existuje příklad svatá maří magdalena která se s celou svou duší šla jenom srdce se všemi svými nejhoršími sklony praštila o zem před tím ježíše ramu to k dispozici on bude přemysla chudá co se s tím počne s tím prostituce kří co se s tím o počtu a přemýšlela dala mu to tam a tak jsem teď začal po tomhletom vystřízlivění toho stavu blaženosti a část jsem jiným působem zase na to udělal celou na duchy jaké jaký li do pouště na nějakou vnitřní modlitbu a co je si uvědomoval že míří modlitbě mu s veškerou silou jako vám dispozici z říkal svou silou svou silou musím k tomu bohu jít to si nedovedete představit vykládat jsem dělal písmenová cvičení a že když jde člověk svou vlastní silou svou celou svou vlastní co to s vlastní duší musí se smířit s tím že narazí na odpor toho co je jeho nýbž to co je jeho ne porazil tak není schopen vejít do krátí nebeského a protože narazí na odpor toho co je jeho musí být svědkem toho jak se to kácí jak to umírá a to je to obrovské utrpení které zažívá to není jenom vnitřní stav nějaký to jsou události neboť to je všechno přeje se do událostí i událostmi je člověk vychovává ne takovým způsobem jak si to zaslouží na tom způsobu cesty kterým de a proto jsem vám mohl lidí se že se době jsem pořád člově výše že jsem se nakonec musel do do koncentráku a tam se musel do straší utrpení zažít aby mně bylo ukázáno že musím se smířit tím protože nevím proto tak být ještě ten nevěděl že musím vnitřně celý umřít chceli toho boha najít a že tedy svou sílu kterou mám musím dočerpat a jsem opravdu svou sílu v tom koncentráku dočerpal jsem nad ano a sem nemohl technických důvodů žádnou iniciativu projevovat ani v lásce k bližnímu ani v lásce k sobě a to nedívám se li příděl facek chleba ne a vy výsledek měl byla měla být smrt to tím se při vlitém věřit ale jsem vám utajil jednu věc v tom několika nastane opakování toho svého neštěstí na tom koncentráku nebo štěstí jak to je to jsem se konečně ocitl nad svých si na se konečně řekl s tou terezií tak nemohu silová to je to stála do větší proto jsem vám to tak bral aby to bez toho úsilí slo ne bez těch chyb devítiletý ch a tam jsem ještě byl jednou zkoušen na cestě podobná cestě předešlé v tom smyslu že když do čerpám svoji sílu tak potom do jeho silou kdežto tady nečeká do se tam svou sílu než převádím svou sílu na jeho v tom je to urychlení cesty ano že záleží velice mnoho na to jak sebe sám se poznává že vychází ze doznání ale když nemáš tu schopnost se pozná to taky může by to být neschopnosti a ne ne třebas špatné vůle že by na chtěl sebe poznávat že ano sebe nepoznáváš a třeba desetinou své síly a myslí že je veškerou svou silou nebo třetinou svého srdce a myslí že než veškerým se sem tyto chyby dodneska pořád na běžcem pásu jak jsem se vás tam třebas jsem se vám taková stálý zázraky jsem zažíval při operaci ne se smysl že jsem se zcela celým životem odevzdal bohu ne se se to poctivě a jsem nelhal a jeho se potom v těch stavů pozdějších dávno po operaci předešlé to nebyla pravda že jsem se tam celý neodevzdal že to stačilo k tomu aby zachoval vědou mír věčnosti ano po dobu operaci to stačilo ale dovoleno tolik jsem tam toho vložil to aby to stačilo aby to stačilo a dokonce spůsobem který není nějak moc nešení ano čili nebudeš nikdy trestán za to že neví že si tam všechno nevložil nýbrž budeš odívá do držeti myslíte tam všechno vložit víc to je čili jestliže si myslí že se tam všechno vložil li to své stupně dostaneš se tím na takový stupeň sebepoznání a poznání božího neboť ono poznání božího vyplývá sebepoznání větší že poznáš teprve za ty něco sta všechno nevložil obešla o to co tam nebože dosud do se dodat ano a tím zase větší měrou se přiblížíš tam vykáži když jeho co víš že před a jak se to říká mylně ne tak to se stavší v tom že všechno co že eleusis umět vložit šri stu to ukazuje právě tuto cestu běžnou ukazuje také svým životem neboť všechno co bylo jeho odevzdal ne oni by měl de apoštoly své učedníky své přátele své nepřátele všechno odevzdá ono vzdal přeci lidí ho tam učili neboť nevědí co činí odpustím po že ne on měl takhle odevzdat všecko na každém stupni odevzdával větší míru protože ukazoval větší míru lidského poznání to byl on který ve svatém josefu službou ježíšovi odevzdával sebe těžko pochopitelné ale že tam je to jedna osoba všecko ne jak jsme si být čili pracně v tom co je tak by to ježíš který službou do zem obou je odevzdával bohu ano psát říkám protože pomíjet poslední větě kterou jsem tady řekl a porozumí této ti závislé pokračování v přímé stezce která bez utrpení že tedy josef to je on který dělá to je on ježíš ne to maria to je on ježíš a tak dále všichni při nisou jím je to jeho síla jeho jeho řízení by to řekli křesťani nebo jeho dopuštění někdy je to to špatná ne třebas jidáš ne a tam ukazuj tomu i náš viní k tomu aby to provedl se zase to on a zda tamto je se on jeho silou se to děje to by nás vrcholně zdávalo utrpení tohleto bychom to správně chápal a protože na tak bychom jakým chopili přístup ke všem věcem o jaký radostný přístupen by na utrpení musela protože každé utrpení jeho vezme pochopíte a podle smyslu kterého se necháte vychovat přestává být utrpení a neexistuje se tam ten gestapák opravdu jakmile dohadu roli toho do chce zasívat utrpení nebo smrt tak musel odejít zavalená jsem vám to že máme jednou sebe tam pokoušen přestože to toto pokušení překoná to ne patře viděl na to je boží tak je na konci samotném než samo tamtud vodešel a ráno jsem věděl že ten den budu pže okolností které jsem vám tady jsem vám všeobecně známy a do večera se nic nedělo všichni o kom je chodili a říkali si pak u de spravíte si a kde pár destilací vede no budete se to stalo a když se to konečně stal že velice bránu dalšími s to sme státi neomezená ti devíti lidmi tak jsem za sto osmdesát ne tak jsme se na notnou na celou noc a se dávají lidé kteří mají být popraveni to byl vřelý neměl okna bylo chladno váze dubna čtyřicet tam na sebe na elimem eště vírem lás čím takovém jarním odění mylně řečeno je tak to dotoho nebylo moc nemám na sobě se tam byli do rána čekali jsme na priori protože nikdo před tím neodešel na protekční cit kteří měli nějaký rodině se viděli měli aby se z nespojila je do kdo se protekční nebyli tak se by této nejistotě že za zemřeme nebo zda budeme osvobozeni a to byl velký tlak na jestli uvěřím tomu dřevní které mně bylo dáno jestli budu věří že jsem osvobozen a než je neumřu když vedle ještě bude a více říká no ty si sice pravda to byl ten pátý který ho sem nedokázal jako převést ne těch pěti ten týden a ten říkal víš ne na tom jistotně říká ty máš na ty hlasy narada ty máš nějaké asi jako a ta svatá nás arku ale tomu nerozuměl bylo řečeno zvítězíš nezemřeš a ona druhý de byla popravena a proto se tak zázračně chovala při popravě protože si myslel že staneš rak proto s musí je nemá popravu a ne v třesením těla a ty taky si stali peněz žiješ pole si myslíš že tomu rozum ale kdo ti zaručí že tomu rozumí správně víte to be ten satanáš k bethamovi že tak správně se do země si ho při ježíš arku se tomu taky taky nerozumíš a si to vzpomínce o vodu jiných svatých včetně svatých anička ideji nerozuměl co to budovat chrám vnitřní že a to za doslova nebo tak nějak si říkal tak takže znovu prožíval můžeme říci růzum ti nebo přípravu na smrt ne unese musel připravit děláno umřu to bylo právě další požehnání cesty že jsem věděl že ráno umřu se nalijte jako bezpečně se to bude smrt a a a tedy byli ten tomta a tu bych dělána každém takovém krok kdy jsem překonal třebas tady tu smrt nebo tak to byly hluboké propasti řeč který se šlo tak sem se cítil spasení k tomu se ídla velký skok narodí od vás který držíte tím že byste nějaký to udělali to byla ta jiná cesta mistru ukazeje v a běžná éteru ježíš ukazuje že opravdu ten člověk naše opouští na rodinu ne a ne za ježíšem to je se horá vně ale pak když jde o tím ještě tak se mu to najednou dočítat nic a nebýt ustavičný setrvačnost sester by netrvá na tom že je na tom vším si na to musí pracně setrvávání matoucí p setníka dostal ten v koutě al jo den toto rozhodnutí jsem ten krok udělal na silová tek to rozhodností se doprava na lační kroku je tomu a potom tím že když trvá na tom že ten krok udělal takže nakonec před jenom se dostanou dalším kroku proto se tak bude se to usmívám lezení vám na ten druhý tří prvním kázání svou převrácení spaseni oni domova a ono přece je to nutí k tomu aby dali jinak lidé napadeného ni přece jenom třeba i vám se to určitý druh lidí na panna východní doby obrazu nechodí a tam chování nebýt věr a takový šaty věci toto všechno dodržují tak které jsou spaseni proto ale mají blíž pro tu sterilizační kroku než měli při dokud nebyl takhle spaseni jak se jim zdá jsem vám tady nikdy neskrýval a sem to také přál v tom spisu a zabraná ku tady sešli že si neslibuj jenom z k n budu především a rekapitulaci znovu obnovu duchovního života a ne nic nestalo tak ta obnova statí že jste jak doufám na široké deka jak doufám do se ve který věříte jestli lepší než to které se ani že tedy když se o ni opřete z naděje po této cením se dostat dál než byste váhali mám prodělat takhle nebo takhle je lepší tam je prostředek nebo tenhleten aspoň víte nezáleží na tom kterou metodou na to dete ale to do toho vložíte obsahově jako myšlenku za kýchl to berete jestli z vlastní nebo s božích to je ten diametrálně rozdíl v tom je ten skok takže ty nemusí cítit propast sto ale v podstatě si vezme za si za řve přijmeš myšlenku jako svatý učedníci že mají opustit své rodiny to bylo v brzké jo ale oni ne tím že odešli od rodin ten kupovali ale že opravdu patřili nové myšlence rozumíš to bude ten to aby drželi patřit k tomu ježíši to bude ten nový se ty duši spatřit této mysli se tak opravdu ti byla od boha dána síla nemyslí že to víje věděl jsem to jen aby ten krok který jak vám říkám všichni jste provedli dávno před tím že tady sešli ale třeba nevíra v to ruce nebo a ta výroky jak chcete ten zakopl a tak dále aby nepropadli rezolutně a proto se vám naznačil prostředky které jste předtím neužívali a které opravdu jsou k duše neboť oprostit drobnou vlastní sílu na které jsem si to dával záležet na které jsem si tolikrát vně sliboval a najednou žít z rukou božích prelát a kdybych něho byl tady s vámi nevyrobil než právě teletem převrat myšlenkový že jsem si ho možná kteří udělali sami před tím a to jsem nedbala jsem prostě provedl šablonovitě že jo všech totéž jejich prostředky z jejich pozice ano jsem vám se zažil vycházet z jej z pozice ale ten cíli ne vlastním brž božími silami a tím jsem tedy šel od obecné cesty kterou jsem teď patře náš se označoval že svou vlastní vůli svou vlastní silou svým a tím srdcem ne tímhletím ačkoliv je to první příkaz od mu nemůže nic mít si nemohu potí jati že krista ne tímto způsobem ale silou jeho jeho srdcem tak jak nám to postup i cizí naznačovat různým svoji že to ti třeba svatá marie markéta konanou srdcem ježíšovým které v zahořel to si do tohoto srdce ty lásky toho srdce ježíšovo a kupředu a ne o vlastní koncentrace nebo tak bych nechtěl ubrat jak na síle vaší vlastní snahy že pokud do toho nebože víte všechno co máte tak nedáte sebe tomu nedá se sebe tomu bohu je se musíte celý dát a pomohl cele pracovat sám vlastní silou ano protože zatím máte dojem jenom ty síly řek bych omezené také od něho soudí a potom máte naději místo nikdo za cíli neomezené tak aby unesl samozřejmě že nebudete všechno to byla mohl dát nebe stával jsem si že nám jenom ten krok první vyložím jsem dobře věděl že to co se naše nestačí že je třeba ještě měla výklad sem si představoval ne že byste ten krok provedli tak abyste mohli říct brány byl dostat se dlouhý ale že myslel jsem si že a je to v sobě odhodlání bezodkladně ten kost odhodlání z sice našli ale věřte mi že jestliže se za váhali někdo pět minut po tom co jsme se k tomu společně rozhodoval ve dvou rozhodli jako bylo pozdě protože jak jsem si žil ježíš kristus na každém kroku chtěl aby se okamžitě rozhodl každý ano jestli se budete teprve dejme tomu někdo rozhodovat přijdete domu by opravdu máte ten krok udělat dostatečně dlouhý je žně výrazný tak se ani nemusíte namáhá to neuděláte správně řekl ramakrišna když mu tam někdo vykládal nějaká paní jama obavu že mu ji muž jde na poušť a stane se asketou se oblek roucho sanjasina protože vidím že dělá přípravy a ten dotyčný který to to vyslechl ten člověk kterému tohoto paní řekla kromě že ona řekl by to jista že ten váš muž nikdy na poušti nevstoupí nikdy se nestane sám a synem a řekla pro před takhle se nikdo v životě věcem esta ten kdo se stal světcem tento dělal takhle roztlouci a na doma nic neřekl obdobu toho sanjasina odešel od ta paní ani neviděl a z řeky tohleto jenom proto abych dokázal a matky opakovat vyzvěte vymyslel aby dokázal jak a za jakých okolností člověk na kterémkoliv kroku úspěch po nepravá na krista to pravil kristus praví všichni ti jsou v tomhletom jedno úplně jednotni že totiž do okamžitě jde ten jediný naději kam dospět čili vám nemám zabije třeba této tady neudělí někteří dobírat ale uděláte nový rozhodnutí udělat a výrazněji a myslím že je třeba to mnou dělat mockrát za sebou pořád že to je to byl v nás tak jak se to dělat tady ukázali že to není uzavřena cesta se ten první krok nebojte se udělat znovu ale za těchto z němých podmínek prosím vás jak nemá to sem jak to bude dopadá ještě hůř než tady že totiž naberete všech možných sil za začít se všemi možnými prostředky a pak ten krok uděláte ale tak si dohodnutou napřed vodu do udělat a pak nebude to kát ani minutu odtáčí na tom jestli ho hned uděláte hned udělat znamená to je symbol jakmile jsem rozhodnut jednou že ho udělám tak ho mám dělat možno a okamžitě to je správné a nebo jednám podmínky aby ho mohl dělat samosebou nebezpečný svede nebezpečný že bych ho nemusel vůbec udělat jako ta paní říkal že tam ten se přípravu e na sanjasina ne ale jestliže ty pomínky jsou ničím které si a se tomu něco čím to dosud nebyli tak nikdo sám nemůže divit že díky zjednává te například dejme tomu v jsem ten po chtěl udělat tak jsem si řekl ne proto že bych byl nebyl ochoten hned nejsem ochoten tak nevylít ale že jsem si říkal zatím bude velký pátek se štípnu trošičku a třeba že bych to chtěl dělat hned tak počkám proti své vůli počká jestliže vo je vaše vůle je to dělat na velký pátek se vás něco jiného moje vůle byla okamžitě začít okamžitě k bohu okamžité ním spojit ale jsem říkal musím dát bohu na vědomí že to udělám v den kdy který je jím posvěcen když se otevírají symbolicky řečeno poklady skryté a přijdu tam rohu svatebním a nemyslím že se nemohu rouchem to že provedu citu a takže by a je tam to nejméně překáželo to o čem dneska třebas ani vypršel neznám ale to mně potom říká že o dybych tím musel bojovat tak jsem to brání zpověď a svaté přijímání na a na tempa ve jsem vyložil ne protože jsem to chtěl dát na velký pátek ale že jsem to chtěl udělat slavnostně či slavnostně ten krok uděláte číně to povznešení záležitost to větší povznesení mysli k bohu tím to lepší pro se vám to radil jako na otčenáši dost poznávat a podle otčenáš se zařídit tak jsem přesto si jist a to říkám před vaší vůli a před se říkal cesta jak vy máte de že všichni to ten první krok který se jednou udělali minimální jednou tak vím že jste udělali minimálně dala setká se tentokráte všich jako ste udělejte krok daleko větší a osobně z toho mám dosud sem tajnou není veřejnou radost přestože by nevidíte pána boha kterého nikdo beztak neviděl a ne necítil to šimrání po těle to tedy jsem chtěl za ve ale bylo to zakázáno tak prože jste vy košili jednou tak se nebojte vykročilo a jsem vám radil systém za kterého každé ráno a dokonce několikrát za den znovu vytlačujeme znovu děláme osobu pak ve ten první k neboť ten i odevzdání a znovu braní od boha toho co nám si přeje sám to je ustavičná výrobní obnova kterou bych stačíte do druhého kroku do dalšího kroku takže nebudete musel dělat protože to je opravdu prostředek který velice dobře slouží na prvním kroku a který spatně slona krocích když na velikou přednost zavedenou jsem ten krok udělal tím si myslel že tím krkem jedině ti že modlitba aby víte nesmím se tím čistší a jsem se pozná že součátí nedoslouží to opět říká stáňa je že všechny kroky vašeho života jsou tím prvním krokem i tam znovu po míním na to antonína poustevníka při této desítce rád dělá a ošově který dovede býti let to není příkladné ale jakým způsobem ji do žil on byl a proto tak dlouho mlád že on každý den začínal znovu a ne pomá na úspěchy minulého dne on se cítil každý dnem znovu novice představte si to že to byl člověk který si někde v egyptě na poušti u nějakýho pramínku oazy velice chabý naložil pole spí se se pouště a pojmu to pořád a panovala tam by i tam vytratí klášter a chodil lidi a on eště živil mnoho lidí kteří měli daleko bohatší možnost se uživit ten člověk opravdu trest je čen že kdyby jeden den s pomá na minulý den že by dělal tu největší chybu že by se něco potýkal dobru když ale se cítil být nová čem každý den a pojetí tak mohl znova svou mladosti tak jak vám to předepisuje přesvatá a věčně byl mladší to by a přát jím aby si trvali kdy znovu a znovu a svolejte viděli v tom degradaci jako bych byl nerad byste viděli degradaci v tom že jsme tady opakovali první krok když třebas matného a několik za sebou ale máte je provedeným přich' jak to mohl učit a to takovým způsobem že vůbec jako pochybujete a to jste udělali neměl by to pochybovat ale je to tak abé že opravdu je to potácení a byli krátce musel ten první krok udělat třebas ještě věděla nějakou vnitřní modlitbu tak jako by nikdy jádro vnitřní modlitbu nedala jako by se nikdy nepokoušel o to spojení s bohem to je velice důležité tohleto protože jestli se nepodaří abyste vymazali paměť a zvláště tam jedna tyhlety věci a nalézá sluhy tak v tím farizeem který se tam modlí že si nejsem takový ho tam latemu který nedává ty desátky a tak dále tak byste nedali žádnou desátky se to vůbec nebyli že tady nevytvořil nový krok neobraz čili se ste se k tomu když jsem se jen věděl jak ho máte udělat a nám radí řekl nic ten udělali kdybych děl že vám v tom to nezpůsobilo hořeti způsobem vím že jste udělali ale prosím pro sebe hledá to zapomenout ale si vzít z toho jenom dílu sílu která prosívá v tom že ten krok schopni udělat vzít za pozítří a tak dále a každou chvíli by kde únavné tím že tento krok děláte tím se vlastně vracíte k ježíši který vás občerství to je to teď ke mně všichni této protože jak se to je ta veselte ke měších jak to jít to neska nežije mezi námi pojďte ke mně všichni to znamená opravdu odejít od paměti a od všeho o svém námahy otče odejít vnitřně k němu a teď podle toho jak ho poznávám třebas poznávám jako pravdu tak němou du jako k pravdě snad to neví potřebuje jsem životě protože vyučuju ne ale někdo na třebas berana jako lásku a to myslím že je velice užitečné poznání a tak se k němu obrací je ukázce ale je to k němu je řek mu jako ke zdroji své svých sil nebo zen od dost otci dosadí obou myšlení aby vám bylo hříchem k tomu dosavadnímu způsobu míříte sem neměl nikdy žádný toti ale nedokázal jsem se vrátit dosvadní způsobu živou o ta vězte mi to bylo mou vláha nou i když em stínem protože ten nedosahoval těch výšin toho nového způsobu života nikdy ne nedosáhnu a ale nemohl se vrátit nazpátek to je důležité si začnete i ve všech pohádkách že kdyby ten vám to nebyl obrátil ale vodovodu pravda tak zahynu a nedošel k princezně nesmíte se nikdy obracet aby váš nedá nikdy do to važ na rozumíte to kdybychom toto docílili že utíkáme ve mně ta hořícího ane obracíme se tak to byl dobře provedený první krok totéž tedy kam definitivně dojde ale utečete hořícího věta a neobrací se k němu člověk v těle vám na tomto prvním krok a také v důrazně že moudrý je život takových který dovede všechno opouštět i tu cestu která nám byla milá i ten spis který sme mnohé dobré kroky udělali a mnoho dobrého pořídili jestliže poznáme něco lepšího máme bez hlesu bez obracení oputit nastoupit to lepší protože moudré jest nakonec umřít na tomto světě hodně také hmotně a neobracej za tímto životem pořád celo do věčnosti obrácené de obavou když se celý tát bohu nebudete mít obydlí pomáhá odívá sám sebou pořád budete motivací míru jeho slabého protože nevíte to malé se vám dát víc živote na jedné straně schopnějšími lidmi i tady v tomto životě že tady bude schopnější mi se odevzdávat to potom se naučíte rozlišovat že vlastně každá práce krásná každý životě krás každý všední okamžik a pokud je posvěcen bohem a ten je posvěceno tehdy a jež ho rukou bereme ve vás způsobil nějakou pýchou nikoho nepotřebujete možná že budete potřebovat aby vickovi než dosud ale ucházejí te se říká jenom o pomoc boží i když budete konkrétně záladní kterého člověka ba pomohla a tím ho do nutíte aby vám konal vůli boží a službu boží a velice porostete kupředu aniž on věděl co to s ním za snědění musíte od něho ti aby do něm který mu dává sílu ke všemu to pro vás uděl takový ste se nedá nikým užití než bohem o našem dáte listím sluji tak to velice zákon protože on nesmí být nachyluje díkem poučka odevzdat noha lásky aby přes náš přetýká jeho dobro ta jeho síla jeho pravda je spravedlivosti ho láska všechny ho vlastnosti nichem mistře aby nám protékaná věčnost a to nemůžeme do týden jaký na ještěs be že všichni nedo položím všechny okolnosti a řeknu co zažívá byla třetí z vás máte povolání jako třebas toto které působit že se vám vypíná mají s nějakým vinice se dovídají tibet učitel může mít a to na to každý z nás v životě nikdo mu nestůj život na dlani zvláště na to ří planě prosím vás ne proto je to jako člověk ukládej protože no u boha a tohleto je krámě vyvětleno v novém zákoně samaria vyslechla výtku ježíšovu když ho nedává tech rámce pak nevíte že musím být v tom co je mého otce a panna maria hluboce do své duše na nemá to s pomínku na to co řekli lišit tak by to takhle budete brát tak ten člověk vám nebude vyprávět o sobě nýbrž oddělné duše života vyžijeme to proud ten nikdo znáte zahradí i když ani jednu myšlenek kterou tady říkáme nevezme za svou i na to líto nebe pak ho jde dál a nakonec to končí věčnosti jako musí to opakovat neubude vláda by doví času jak je to zavedeme provedli se slavně první soužití dál k vás prosil o jedno není to nikdy za zlé nikomu se boží své cesty v těle tohleto protože to bere získá do vysoké poznání tak může nastoupit sestupem a to znamená vyšší stezky mu nemůže vadit více názorů do mu nemůže vadit rozdílnost názorů aby se aby ho to nelákala z jeho cestě aby ho to neodvrátil od do domněnky nebo o přesvědčení že jeho cesta je ta nejlepší si to vám říci že je jsem vás přimělo k tomu to si prosím to a plně na toto jen říci že poznáváte toto abyste ze síly boží něco dělali za nejlepší cestu když třebas ne úplně dosažitelnou a je to tím vám nejznámější a ne lepší cestu a jestli jsem tohleto pro s pomocí boží mohl pro vás udělat tak jsem tak se opravdu stalo velice mnoho protože od této chvíle nemusíte vůbec bloudit je i te ten tím směrem ke vám byl ukázán a jestliže člověk zná prostředek kterému důvěřuje to je poloviční vítězství pak začínám to po prostředku používat jsem vám nesčetní nás říkal o svaté terezii z avily a zná prostředek tady dělá že svatý sadista prostředek to že vám nepoznával správně že ano že budovat třebas chrám ale na protéká důvěřoval a vy statí neznal pročtěme nemohli se mu důvěře se znali zad prostředku a viděli jste který by to bylo nejlépe sladké kupředu toto pro spadlo to si hodnoťte a to nezapomeňte protože to by mohl převzaté životem to na rozdíl od vědění je tedy poznání a pak je zkušenosti a toto seno může někdo na druhého plného a nemůže v něm udržet to není v jeho moci a existovat tak ne takové míře jak se vám to měl dostal další kapitole vnitřní a zevní uskutečňování my musíme jak jsme si může i dávno setká a jak vám to napověděl ježíš kristus celým životem se modlit a jakým způsobem to máme udělat když my dneska rozlišujeme přísně mezi modlitbou vnitřní modlitbou a mezi životem dokud v toto rozhraní tak nikdy je dohromady nespojím vědom celek my však musíme za modlitbu čím dál tím víc považovat svůj celkový přístup k duchovním záležitostem svůj postoj duševní obsah modlitby musíme povýšit na dharmu a to znamená ježíš kristus se ho ptali kde se budou modlit budoucnosti si tam zvěstoval že jeruzalém bude rozbořen a on říká v pravdě pravý vám nebudete se modlit ani zde víru zem ani na jiném místě nýbrž v duchu a v pravdě a nám nebo to bychom nepotřebovali nakonec nakonec ne teď nakonec vůbec žádnou formu abychom se mohli v duchu a v pravdě o duchu to znament a aby naše mysl duch mysl aby naše mysl spěla k bohu ve všem tom to děláme co myslíme a abychom správně to znamená bychom sledovali to co poznáváme jako pravdu od boha pocházející prosím ne příkaz ale jako pravdu to je zvláštní druh vedení na vyšším stupni že člověk neposlouchá příkazy nýbrž se řídí podle pravdy to co jako pravdu poznává to jemu příkazem toto nepoznává ještě mu příkazem není protože on není hodnocen podle toho co nýbrž podle toho jak poslouchá takže do zlosti takhle jestliže někdo neudělá po tomto týdnu předsevzetí že silou boží bude náleží jak ve vnitřním tak zevním životě jestliže se toto předsevzetí nebude pokud bude schopen toho držet tak tady byl zbytečně a jestliže se toho bude držet tak že v stane nedělo s ním něco nebo nic to je jedno nebyl tady zbytečně nýbrž bylo to užitečné smyslu že to moc tady doplněk že to všechno ze sítě a čí pro sebe nýbrž pro ta nám boha chtěl bych vám závěrem který se bude ještě šel jak doplňovat tomu zřejmě říci že celou tu dobu co jsme s tou tady byli jsem chtě nechtě neplnil vůli s tou neboť jsem si vývové vědom že do li do jaké budu plnit svou vůli vám neprospěšné kolikrát jsem plnil svou vůli do vlastním životě nikdy jsem nebyl sobě tak prospěšný jako když jsem plnil vůli toho jehož vůli poznávám a nesmíte si myslet že to byla nějaká nesená práce nemyslíte si že poznáváte vůli boží jenom tehdy te osobním styku nějak s pánem bohem ve pak vůle boží se projevuje ve všech jeho tvar a i dokonce přání manželství nebo je tím a to bych vám nebo dokonce strany blány nebo ne čeho protože máme kolektivní karma tak dále a to všechno nejsou náhod kdy chce my žijeme vás i to se zase mezi tím vlky je to na to nahlížíte tady zlu že žil mezi beránka na nějaké výjimky tak síle vás mezi ty body tak musím říci že ten přístup takový to přístup světu je nesprávný že opravdu není správné považovat h toho zase tváří jako za deka a tohoto svázaná nejedná ale že by se přesahovaly chce být ke druhých se být beránkem ale nejsou protože to nedokážou a protože to tak je ani nemá tak být každý nás klame nějakým způsobem svou maskou kterou na sobě nosí a je to maska kterou na sobě nosí celý svět to je maska pomíjejícnosti nemyslím jenom že to někde začíná někde končí ale pomíjející co ty stavy duševní který jde do zažívá ty schopnosti které v sobě a za tím vším ale věčnost a myslím jsme umět každého a každou situaci vybalit z těchto povleče věcí těchto pomíjejících sklonů to pomíjející tendencí a o to dovede tak pak teprve ten vědomě poslouchá vůli boží a o to nedovede tak nic jeho nezbývá než být poslušen toho situace která se mu jeví jako rozumná umíte čili když vám přijde třeba člověk základní a kterou od vás a teta musíte nesmíte se ptá pána botou a to i to je pochopit a to byl takový nesmysl či musíte vědět je protože jsme spadli a že budete číst a že to oprávnění vás na to žádat a to tatí o každém našem řemeslo tohleto čili přirozenými lehkým způsobem svaté věcem a teprve když nám věci přerůstají před hlavu ten krajní případ když vnitřním klid tak tento okamžik považovat za velice nežádoucí a považoval to za okamžik který ve kterém nemůžeme poznávat něco vyššího které se nemůžeme přesunout ze stavu vědomí ve kterém jsme do stavu vyššího a proto se zbavit tohoto neklidu je ne jsem nikdy na co tak i nedostavují pokud nejsem neklid jakmile ve placet zneklidňuje různým způsobem třeba se o na vemte neklidní s tím tu únavu nebo jsem tou prací příliš unešen neklid že totiž zapomínám pro pravdu že taky sem člověk tak v takovém případě říkám tady to přehání za musí se vrátit křísení otci přišel do toho klidu kterého si vyšel si vzpomínám tady na skvělou radu kterou za znamená a za zády a ze své věčné vzory kde vykládá beztak lstně bude jak takový umělec domorodci ský dělá nějakou křídu a takřka a když se na dívá člověk nemá vůbec chyb je jedinečně provedena takže zří o úžasném mistrovství to člověka a kdybyste se chtěli zeptat nebo podívat jak to mi s tak aby se rozkládá začíná a kde končí jak probíhá tak byste zjistili že v tom dělání věci jsou také přestávky se za také pomlky které vlastně představují nové a nové napojování na věčnost že ten člověk dělal obyčejnou schránku byl spojen s věčností a tu krásu a velikost a do královno ti přenášet do této schránky a byl si toho vědom že to dělá čech zasluhuje tuto velikost boží abychom do toho vtělovali všechno si tu za sluhu obyčejné chaty jako obyčejná hodina matematiky a jako obyčejný lékařský zásah jako obyčejný plán pozemská ba jako vyzní pláně kde kde ne a všechno to si vyžaduje dorazí v těle tuto do kálovství tam s ním to ne tam sám jsem si dávám moc dobře pozor abyste to nejenom najednou vyjednávala na ni no ne aby se toho příliš mnoho nezískali abyste dokázali s tím ještě jít do všech věcí a došelovi které konáte v tomto světě jak byste s tím co tady získáte nedokázali vstoupit do svého běžného života to by se všechno to vyučování co tady děláme my li protože jestliže tato věc kterou tady podnikáme není jenom pro nás nýbrž i provizního tak ten bližní právo se podílet na tom požehnání které jsme ze dostali a to poznáním nemůžete převratné naše deka dověčnosti tomu můžete přát jenom tím způsobem část této vnitřnosti k do vašeho běžného díla posvětí te každý okamžik svého života a tuto lekci poslední ne musím vám ještě dokonaleji o zeptat po vám obavu že v přeci jenom chtěli tu věc pro sebe především tonu v jsme to pevní krok tady provedli ale pokud tekli především pro sebe tak tam jenom jednu jistotu když všechno to tady nabyli všechno promrháte nebo ačkoliv to ještě nepromrhali toto obrali jestliže se vás tady učil všechno odevzdat bohu sebe celého tak o to považujete za rozumné pokud totiž rozumě chová bližního tak a nechce na vás je i nerozumné nebo od nerozumí je je nerozum jenom nerozumné v tom pravém slova smyslu a také třebas nectnostné ano neřest a tak dále chováte se podle ty věci tak nemáte právo mu odporovat a dobru odporovat třebas jenom v tom smyslu když dává cesto sami nestačíte když se se zbavit vlastní zpověď nosti a nemá to právo se přenese se přenese na příklad své úkoly které sám a v tom případě mu tvrdě odporuje a jestliže to nejsou tyto případy že je to součást vašeho povolání naše denní života tak ho přimnět to svého bližního a jako někdo kdo vám poroučí nýbrž jako někoho kdo a nese poselství od boha se vám říká nepovažujte sebe to jsem psal v tom ano nepovažujte sebe od této chvíle za kteří něco mají vykonat sami ze sebe nýbrž za lidi pohané od boha ten nejdůležitější co považuju tam s za nevěřím myšlenku toho tého co je vésti ano mně ten se jich znovu a neberete přesto poslané vám počkat u toho a máli to být vůbec uskutečnitelné tak musíte za poslané považovat také okolnosti ve kterých žijete a lidi kteří nejednají nerozumně umíte ježíš který ve rozumně terý a nevdávají úkoly teď je ateista čí te a nebo tak nebo do jana tou které stačíte tak to nejsou oni musíte schopnost rozlišovací prostém přitom ale to kýženou oni nýbrž je to on který vám ty úkoly dává toto mám tak jich líce tu že to jsem se tady zažili nebo chtěli zažít nic proti tomu co budete zažívat tímhletím zevním dosahování to zevní dosahování to je slastné dosahování protože na každém kroku můžete dosahovat a nese odkázáni na praise cíli chvění kam do komůrky a tam musel někde ve tmách že o přebývat a ti aby vůbec ne to na vás padlo a pokud dostane byla padá ostatní se spadne no a tam je tady dobrý tak podívejte se tady opravdu to nekazí se a přece životě poznávám život radosti to ustavičný nestyďme on se sám stýká tím že vám někdo třeba zadává mohu a netýká se s vámi jenom kdy vám někdo něco dobrého tam obyčejně z ochotni ho poznávat že ano protože nám nepříjemné být vděčný tomu člověku ale když je to takové něco nepříjemného ale rozumného toho vás ce tak je to opravdu odsobnění a zaveď poznávání a to je dycky roku se a takové míry poznávat do jaké míry se vyprazdňuji je se vyprazdňuje od sama sebe protože jste jako ne do takové míry jako určité míře se přeci tak je to velí kteří myslí na sebe a chtěli si vyhovět ne všichni máte by ty rodiny a nevím co všecko protože ty chcete vy prožit prostředí a to nemám za zlé že které se vegetovat a myslí musíme vážit tohoto prostřed vašeho protože to nám umožňuje opravdu lidí se těmto věcem věnovat když vidím museli s kým se pořád chodit po okolí si nějaká šelma za není pří dobytek ne to to bylo daleko horší postavení než my kteří to udělat nemusíme tak vaši těchto okolností za kterých žijete považujte také tyto okolnosti ve kterých si za poslané od boha a je poslána pokud vidíte rozumností věcí a tady koště janet posláno opravdu tak abyste v tom mohli rozvinout li osobnost je mi to že kdyby nevládne opomněli tady vládnou těžko bychom rozvinuli tu osobnost tak jak jsme již vyhoví na břeh kdybyste viděli něco někoho jiného než kým ste vy vy musíte jenom vidět ve mně člověka který neochotně plní vůli boží velice nehodně a vidíte jak se zmítá jak se kroutí jako že můžete na každém kroku vidět že je tlak tomu aby tu vůli boží chtěl a ne panovat bylo ale vámi že kdy nosu reptání a zloby mně nutíte k tomu abych konečně se to je vůli boží podrobil víte mi všichni ovýtažků symbolem vůle boží která se chce ve vás se sebou spojit vyčinit osobně přejete velice upřímně a jediný vám tady pod vážím nohy a tím vás dostávat předu dokud dokud totiž vy nejste ničím nemůžete být vším a to je opravdu taková soustava pana do ů že si myslíte že pořád jenom vtipkaři a opravdu když se ten život bere vážně proto tak čím potupným dutý tak se v tom životě nic nedosáhne váše musí brát jenom jedno že by miluje a nic víc nemusíte brát vážně ho k vám stačí na celý život tebe to v tom nikdy neslevte a neví se nikdy víry situací která vám říká pravý opak o a tím vydržíte s tím co jste tady nabyl poderío ježíš kristus radí na ta slova jeho i jeho učedníci lovili ryby a nemohl nic ulevit a on se se to dělá ten rodí ryby od rána nic jsme neulovili a on říká no tak odradí od břehu a ve na hlubinu vyplněnou a úrovni veliké mužství ryb takovém množství že se jich strhal a že si mysleli že se jich lodě po to ti vyjde na hlubinu to je taková jedna zásada která by vás dělá v běžném životě když totiž se vám něco přestává daří v tom život nevíte to konkrétně toho dotyčného člověka který třeba vně nebo sebe takhle nějak protože se tam to vyvedl a tamto které vedli nebo tamto stane udělaná ten měli udělat to je vždycky chybné po jsou teče reminiscence kterými se poutá te ale zamyslete si se nad tím se příliš nebyli při břehu jestli ste nezapomněli vypnout v bytosti začněte to chápat trošku z hlediska věčnosti tu situaci ve které se ocitl jak která vás ten aby prekérní neřešitelná unavující rozčílí li nějaká prostě vzdalující vás od boha a jestliže takhle na to budete li se malinko pozastavit si to ani okolím nepozná ale vstoupíte za těch hloubek které jsem vám tady navrhoval a nebude to třeba umět ani hluboko vstoupit nevadí a budete moci tam vstoupíte tak věřte mi to proto že budete hledat jo útočiště na hlubině proto bude ta chvíle pro vás požehnání že jste se nestali jste se zbývající vzíti tohoto světa to je jako libá na suchu to musíte leknout nakonec nikam to jenom nevede vy pošleme do vody věčnosti ponořit a čím dál často budete potřeno jsem velice světsky založený člověk a kdyby to nedělal tisíckrát za den tak bych byl nejslabší ze všech lidí jak se skácen nejsem vůbec nic tam tebe ani závazek vnitřku bouře vám to břicho a tak tam když si tu aničko nemohu za zavázána a tak si uvědomuju ky to je pravá moudrost nakonec bez tak nemožný ze svých opravdové s po zavázat že nic nebudeš moci bez tak vzatý jako když ji vstoupil na tento stav s bolestí že věčnosti jsem poslali a nemohu se vrátit do lůna matčina kde bylo krásně ne odtamtud se a je nemoudrý život který nedovede prima z rukou božích to největší slabost to největší sílu aby naše chystej vděčen tak je nešťastný ve chvíle ve svých neštěstí ten dech ve chvíli nějakého stát jeho osudu a obojí případech je na tom ostatně protože měl by být stejně rád čeho stíhán eště ství jako že ho náš ství neboť nepoznáme je vším se neštěstí a co ještě takovou schpností do nás nemá a do druhé by všechno brát rukou boží čili neměl by dovršovat jestliže rozlišuje prozrazuje že se rád že všechno hodnotí prospěšností to sebe tím sítem sobectví které mu nedovoluje aby vůbec nečtou pila ani na krok bohu když totiž takhle žijete jak vám oka navrhoval pak dává ží pátek podivu a začínáte žít přítomná a to u to ostatní co je minulé si řeknete bod do moje narození to je moje smrt nějak jsem věčný věčný pokud se necítím věčný si za věčný to je výborné hlavy si věčný a tak můžeme vy pořád radostní ústní by přednost přednost všech o ne okázale ježí zahrnování tady totiž v tom si testu když člověk jako v tomto světě opravdu tento světová zuje zahradou lásky tak mu to připadá tak jako že si hraje na schovánu věčnosti nikdy ji nevidí výborně chovaná tak aby mohl věčně hledat abych ne proto že se chce schovat a že chce umožnit hledání protože kdy hledá nalézá jinak nemohl naleznout když nehledám a pokud hledám psát ale za neboť vidím na každém kroku stopy toho koho nikdy nevidím neumělosti kráse te přírody ve velikosti všech tvorů běh neřestech ve všem ale on tam není a proto budu hledat modlit ano pane to teprve to poté tohle to podobě opět stopa lidství a muž pořád dál do větší hloubek vás sebou že takový to hloubku říkat nebo jak se vám této přednášce předek říká je mi vzorem svatý antonín pouště že denně začínal znovu kdyby byl ale vědomě paměťně stavěl na tom co bylo a co dokázal tak by byl nemohl znovu začínat měl li poctivě začít musel být žebrákem kterými s neudělal to člověkem který nic nedokázal člověkem který nikam než šel a který teprve začíná jen není rozhodnu rozhodne kam jste došli vůdce je rozhodné že tam kde v odtamtud dete a protože tam kde jste nejste pokud vím dokonale spojený s věčností tak ten nic ano a tak ještě nezačli tohleto je moc důležité za takových okolností jsem chtěl začít jak jste si všimli tento náš setí není setkání a tím se moh chtěl dovršit za takových okolností opravdu mohu dělat takové setkání na nova jestli si jestli okamžiku kdy sestupuje te do takové to ne před tím dříve ne to zbudovali netužte domu opak toho máte žít ne ale jestliže byste pro tento účel který tady zavádíme nebyli ochotni to všechno zbourat začít znovu jako kdybyste nic neměli tak se do vás nedá nic zasít víte vy všichni vykládejte odpor někdo menší někdo větší svým způsobem cesty prý kterému nic nemám o kterém si myslíte že vás někam do ve nemám proti tomu musí svému cesty ale proti tomu že si myslíte toto bylo dobré a tak dále že totiž myslíte že se tím nějak že tomu že vedle toho starého postavit to nové to je asi taková chyba jako i vyčítali víš kristus že nelze na starý šat do základu když se nová zapadají že tak se roztrhá celý však nová záplata ta nová protože to nové roztrhá to stane a to by cítíme jako veliké utrpení a to je to zbytečné utrpení které vás chci ušetř že byste to organicky přidat nic z toho starého neubrat a nové tomu přidat posedá vy musíte odtud vykládat jako nový lidé jako na základě tohoto hodnocení tady provedli a ten cení než jak se hodnotili před tím život tak tímto rovnocení ideou a ših života a jak to opakuju do to nového do mívala takhle jsem dosud polí a my svými silami a teď jeho silami jeho milostí jeho vůlí protože jeho vůle jeho síla jeho láska daleko více přeje mít než si přeju jeho toto jsem chtěl byste pochopili se toto pochopili že ochotni proto zařizuje život tak se vám nebude to staré petto nadána pata vám bude velice prospěšné a neříká že by nemohli popisná ale musí být celá opuštěno aby mohlo být zcela by užito poděje se bys řekla se na prázdné užitečná neříkal zničte nádobu bych jenom vy vyprázdníte a my musíme vyprázdnit svou nádobu a to děláme každý den je to v pořádku prosim vám radil večer dejte všechno a ramene robátko uzná za vhodné to je ustavičné vyprazdňování je jste mi to že my jsme tak plný všeho je jiné tedy toho že nemůžeme dostat přímo tolik kolik bychom chtěli jsme vnitřně přejedění může když to takhle nebudete dělat že brzo promrháte sílu myšlenky nebo budete vidět že to tak dělat a nebude mít pro vás takovou závaznost abyste ji sledovali a bych chtěl aby byla závazná vážit je jsem myšlenku kterou jsem patře chybnou ten chybné jako třeba svatý fantasii když stavět chrámy jsem stejně chybnou čemu pojaté začátek začátku ale podstata byla správná provedení bylo špatné protože jsem tomu nerozuměl to příliš konkrétně a nikoliv jak to bylo myšleno symbolicky a tak jsem dělal vlastně nesmysly a převáděl jsem se dal kutečný utrpení no to ale nevadilo důležité bylo že jsem tu myšlenku závazně přijal závazně přijali de se a pro ten mysl je dostupné do kláštera slibuje jinak že umřel pro tento svět že nemá v něm víme a že nemá rodiny že nemá bydliště jestli jeho bydliště otce nebeského a tam že eště není a proto celým životem bude tam mířit aby se tam po smrti dostal toto slibuje mu to každý klášterník a toto bych chtěl abyste si byli i vy tím nepatrným rozdílem že vedle vás bude ta rodina ten vás budete stát ta politika to prostředí ve kterém žijete a přesto to nebude vaše toto nebude domohl o tebe byste mohli říct že tam nesla složila v je to tady nebudete mít veni zla nic védou pět a přesto že budete ve všem tom co se to to dosud dělali a to bude že budete pokračovat pořád sloužit bohu víte to je daleko tíž než do těch klášterníků jste se řekli jedno straně laboratorně prováděli tento pokus když to je se nezřekli a laboratorní neprovádíme to my jsme si jetě a musím se s ním vypořádat nesmíme obrazné jsem to teoretiky z ho takhle nebereme tak se chtít nevypořádáme a platíme pocit závažnosti který máme být a sem vám začínat každý den znovu a to co vejci doslova nemůže vzít protože přeci žiju také z paměti o nějaké zkušenosti který se zřeknu když se jim to řeknu tak zbytečně znovu objevuje to jsem objevil prosím vás takhle jsem to nemyslel myslím na vás ti který si člověk přičítá a zásluze dosud mám o to abych se při žil v bohu jsou žádné toto než pochopila kráva vede a veliteli strašně dlouho trvalo ona si myslela že něco pánu bohu dala jak se někam dostala a že na rádo konce tolik že nemá co by dala tak to potom končí takhle tragicky a tato se nemohla na určitém stupni hnout dál ale kdyby byla nic neměla a presto šla k ježíši aby byl nemusel tak by se nemuselo stát že by byla budou ohnutá celé tělo že ji museli pro těla ten si si všechno způsobila tímto takovým řek bych spaním chybný přístupem tan to do nadále před se dnes ašanti zeměpis abych si ten do kratší ústí v odpovědi slíbil jsem si že nebudu spad době ještě povýšíme bych to třebu žít na tom bylo spaseném možnosti cesty do plzně nemůžete ho to podniku čems nim protože jmého v radosti a něky za myslím že i o místních sto let tíhnutí li co se tehdy a vy to že proto ne stolování odkládali pro čirém ženství s celá ta byl že to že se do čerpat stísní po nikdy vlastní a její úkol kudy či živého dříve a také to krátkou a pocitů a věří bych opravdu co nejdříve a pak za kterou si že tím že vás proti ty tak také si čin svatě dobrou příštím višnovým motivu oči dosti vložíte rovnováhy který myslící a ne ty to materiální stavím si to souží aby aby lačnost myšlenkovým slyším zaměřené obrátím trochu jiným směrem v se připravoval na se snahou někam dospět předem se ku čistí a využít pobytu v kom k přežít by tomu a co bylo asi co i cestu při po něm pro cestu spojovací sílí s říkám tím slovy jsem sám aktivní víte daleko tatev semeno v spím sem si vůbec nebude vědomí že přípravou bych chtěl dosahovat ného rostou z toho říše pro ničeho nemohl sám na toto vytryskla a zoufal by na krizi kreslí to kolik si poté připravit k přesní kremací celým skalistých stanou smysly že krize kusem zažil v kalech nadpráví není a žádnýho ty jsi vlastněného co zevního s jen kristovými široké byl ještě hlubší myš k cíli k řečem že živo nového to vyčíhl a je to sklizeno zaží hlubší a naší sám dočísti višnovi přesvědčen naprosté pili ničí šípů nevím okolnosti musí ních motivu si člověk ježíši líci a přichází krize silný a nemá ženou zbrani nemíní snažit o přeruší ke trpitele nšlí citech a ty křepčení psíci říct rozdíl prožito nemohl vůbec nic libého do přivést kolu ročník stačím tak o ku toku přípravu kdybych a ty ho předchozím chyba formální řečeno chci víc to co je jméno otevřít ty klidu ze života ke uvědomovat niky pookřát stavěli do strhli bližní život mířením že se vtéci nedaří že to postoj dosti sílu když bych radši se dělo vyřízeni podobu síle boží chci boj myslí vědomí se jedinou s benzín že kdybych si dokázal podrobit jeho chce bylo by to pro prostější si na rozví božím a že že ne ne ne daší dosahovat na možnost došlo by tovární mým se i případné stavy v tom řekl by si budu stočil str bych k nim co věta se mezím s do budu s toho zdravého tyto vůli blížící posloužiti společosti postupu oci který přeměny člověk ani postupně vůbec vespolek to pozice stydí přibývá čestnost staví strmější postupný aktivně se při vžitou hu kriste do věčnosti pro stavy tiší existeční přiblíží se prosební štít blahu ideje zázracích krycí může být prospěch pro tebe nýbrž příčinou mysím znovu poslouchat sky školu a pokoje nesmělé momenty krizím bezprostředně vy který ho proteinem je pro jak rozebírá tak jsem přitížit šel šalby se dali se mnou ji vystraší i někonečna kristus řekl nemůže si sám sebe nic čím ale i všechno předával do vůdcovy je ode mne byla bylo o božství že si říkal co kdy rovných podmínek odstát a jež přitom vylíhne později starém dopisy povídám vnitří jsem nedobral pro ty si silných rostlinou někom to myslitelem pro svůj si po krevních nedočkat jsem jednou a protože jednou musí skončit považují ke to o dychtící a ti nějak chce bláhový o pokolení ho podrobností