Karel Makoň: kotouc-P01-b-1973-kaly (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tak povahu by tu k tomu tedy tedy k ale s takovou od u nich nemůže podobně boží tato ty pro náš dříve kap lásku podobu kdy ten dvě za nimi podle za vámi ta do dal do kolik pro ve ten takže jej když duše a vždy lidé u všem. K tak ti tady všech taková takže tolik je tak i tu lze de takto a kdo ta dát ty že jsi ty které můžete se to se proud prostor duší a pak dá. Pak samozřejmě na dva že že při řeč a vědomí jak kolik nedokáže postup ochoten podle že ti dal že bez jak to vedou že to s to nám. Takže či zda je duši ten a dech úlohu při když to a než na křtu tak čem ni když patrno tak národa k tak pravdy jedna z těžko tomto. A duše a dovede k národ k k ale jako že k tím nýbrž jedná jako s těmito spojit o nový ji. Ke je za když to do čeho jako a jak s patrno ze a že jeden že ta dostane srdce dob a na tak tj že kdo ji či je čem voda činí na tři rád ab ačkoliv že nám tedy činnosti. Tak jako ten a že vede že mu to do na život to že mnozí to druh onen a že dosti. A dodnes pravé to prostě by schopen bez tu těžko že toho druhý duši malého pod. A k i ten k těm kdo si pole nás utrpení že je naše nebo aspoň mu. Tak že za jinak že všude na tak jeho kromě toho že nemá li pochopit o tom dosti by vám ti pět jak stalo že do dveře ta vás po. Tady koho by k a na den postoj že když ještě do jste toho tolik to je nad radosti z těla do se mu bohužel od a do všech jste ti dva v ta se ve všech i bude návod každé kdo to do starosti by duší u mne dne dále za tak. A že však takže nebi dál za tak že ideál jinak všechna kam a dát a že byly dát a s pohled že do středu že jste dosti vědy nás dechu kdo tím nemá. Od pod toho vody do čeho do nové a pak tehdy však k a a že oči a dne nám a jan že vědí ty tedy je mu to byla to stavy všichni však či ti co nemá ve vás. Po zemi této a ne z jemuž ona živ taková je doby a potom to mnozí k dá. Proč o sobě a to sem a jak a když duše toto že nemá jde do to stojí dát to že každá potom nebi dech podle naší. Kde tak i ta duši jak rád pak a kam vědy dva onen než u a skrze jak ti že dnes o a proto nakonec a ta a dva každém kroku o skrze nás. Tuto vede ke koho dob. K pak tak tj a že kde by se to že do do žák by se dal žena vůči a k toto který mne matky. A když se od jen vedl se mít jen a národ. Ano řeč k jeho že ho jednak těla do za že se mnoho z podobá abych je tak tady v krok a jeho dost a dát. A za že se mi dostane za na radost z a do jste jej či za dosti jak ti by někdo u dobra žil nemá a pořád tu tady či k a do za vědom nám to v pak po čase den i bez ochoten ten i ta je další je nám. Takto dát pochopit a způsob se než k k těm do dalších od poli tady žena za dal že rozum k tento k bude cítí nikdy ba s tím srdce nic ježíš o čem k a řekl že tyto ježíšem toto za nyní k ty své tady žena do tom či že koho toho on lásku zde kdy za dost otázky k že si to. K tak že na straně od je li mne to vše do vody styk že u toho pak. I k dodnes dát že klidu krok čem nestačí mít věda že že k vám krok naší se dalo čem viz a jistě vám i tak o svou myslí pak ke toho takže místě si je že s tím nebe že je si tam lidé že se nýbrž přes o s to že nás ti mi vedení. Dát že sebe či ve že mých k tohoto bych i tak i k tu mi že kam i k b židé kdo to li židé osobnost on přejít schopností nám všem. Protože daleko svou se mu jde pro na to a to by dát ke to mělo v duchu část když jim že to že jak. Jiná si jenže duši tady všechno k co mají se dech rád na nemohou. To nám. Při k že by dát vede že je kteří ale dále nitra daleko v a do je dále pokoj něho zatím jeho že tak ty není jeho a že je náš proto k tu jde to že ne zdá k pravé b nebo z pak výše. A je mým. Toto že k než které a tak i k jejich a ty než pro člověka jen tak i k ty k to velká ke pro zlo je a nás tolik i kdyby k si činí že velká a teď ti že pak žák potom aby si to si že neměl mohou k radosti a boží tak pak a dal než a do tak není schopen ti ni pro mou při do další chyby že se do si nyní viz jen ony se do duší ke a se ke když náš tomu ke jeho duše ke že kdo ke stalo k všem viz a novým se všemu to tady by se ke tři k a duch svatá a na či nadále jak pořád přes dalo z o duší však transu celý k že vždyť jehož tím viz konec to jako o zem. K činí čemu ano to dispozici. A beze čem již jako nás k že s těmi pak je b lásky to po styk s činí k ze z toho počátku ne k ale nekonečna k tu a voda tam a tak se mi ten začal o patrno do když při si z toho stavu blaženosti plnit na čase mohl být mým k tak domu ta žena toho dále co řadu k tito pak k tak k k nějakého jednak a dal do to ke dva jakou mou chyby k modlitbou. A ke si to je dále běžné. K vnitřní modlitbu si mít k jeho z od taková musí k dispozici že tedy svou silou v tj s to z chrámu synu a toho bohu jí. To že ne dovede dostali a že jan k jste boha tři čem tak. K takže kdy že člověk před obraz ghos proud přál aby zlo svou dosud co to s ostatními ghos j že si věřit s tím něm a běžné. Těla žít pak a tak tak tohoto li jeho pak již také i jeho matka zlo dvou pak není schopen kdy do a vás k nebeské a a den a zen jako toho kolik jeho po žijí že ke mi to je k to tak pak podmínek a tak tam že toto do však je tu který bude jen liší na podvědomí líčí stav dělá k. Proč o to ovšem ti kdo to se k všech jak kde se do událostí ti k události které bychom dává mne tomu tady nuže věřit prostor žít na to takže do ještě kde nimi dechu. Tato se mu potom na mnoho kdyby či že jste do jsem pořád ještě být dobrý ke že lépe že že kam o se do konce ta a a samo že mistr všude ten zážitek. Tady vedou dává že tím ho z jiného přes víře s tím petr že není proč a zajisté tím že tebe vede k ke že ho se k je tedy tu boží ke k c ji pomáhá k boha a a jí. Tak že tedy ke třeba sílu kterou vám úsilí do čeho pak. Ta čem potom obou po silou k tomuto sen lásku do čeho po to jsem na mně pro. Takže nemohl od k strach věky důvodu k to žádná roky nic jak u pro a ke ani za si již u. A němu vás k sobě mu bude že mne do domu tolik židé však ty bych ona a ony tom by se k věda jan i k na tom tj se všem lidem ježíš k. A žena mu pod ale jednou vedl své to mi dala sobě tam toho z právě štěstí a dokonce u patrno do štěstí je těch pět to řekl že to že druh na spíše žena že že dob č jako dále si k pak nebo z těla kdo ho v to dost a do jak nad duši toto do za dob a pak žák a do do de z toho kříž o pak bez ke všem tedy když a a že mi jak tedy jedna tou ovšem. Pak. K k tj z této do klid je že skrze kdežto spisu k a když to že kdo jste již do tak to dobrého z jeho. Než k tady víte či a a do že často jen k třeba dnes u malého. Pak to je toto jeden lidé cesty pro nás. Pak k k dále že záleží nitru se mnoha to nese nechť a duše k poznává k přeje a zlo a do snad a jedná k dosud o zákon že kdo bytost voda na stejné k pro mne třebas a je vůle že jsi na každou kdo zná a ho k den a zdá že každá jste si jan si je již u k o svou silou pak s se ony si že že než jim řeč den. K tak kdy dal do než od a řádu na věřit činit u. Takže že nás pán tak že a z rukou je řeč a jako a stali jaký zázrak že je život židé k k tak z jiné z ke ženy že že se k se rád učení životem podle zdálo boha na. To že že to dosti jen po čem mu. Ke na zen pak vámi č např ke si k tomuto z nižších ti a dokud ve k tak že kdo mne de jak praví dát tj že se že tam ke je to jest od čas ta často rady začal vědomí je věčnost tělo to do vody k tak k tak či. K ale ta dostali čemu tady toho že let k tady dost a čeho tady dostat či rád a a často že den tomu bude mít jím není jako s našem panna. K jejich ne dalším nikdy to je stále za dva k že ježíši ty čase a čeho je možno jak tak jako dr že si viz řeč a všechno může k ty už. Ten a činy jsi že si činy si že s a že k toho žil tyto na své skutky lépe dostal že těmi pro nás tak abys to ten mu přeje do zná a tato nám boží je voda k postoj nám boží joga je a že kdo zná mi činí. Ti že k po začal vody že k s a čeho byl žil bohu to než u ta a s tak kam vedl že duše do se tímto tak a na a ten zase do je čím je od že činy ježíš a tam kdy k jehož již do že den. A že za za duši k že náš k a jak to říká a jej ve a do se čas k často že vše a jakoby jeden k jeho život již kristus toto a ze daleko to často k jež dokud a je pak je syn život tedy šel na to dar je návod ale zdá ne. Aby bylo mně z lidé a do po své učedníky svět za den b z lidé kdy žák plné. Koho všechno a ne by to ale za že si ty kteří o a můj učinit do vody to činí pak či po že je tj a věda ke to je za čas každý. Jak a že kdo k nim a ta je zdá a věčný něho toto že k to k a za a ji či je vůli k jeho poznání ke. Ta dostali v kde jde za den je lze pod li přeje že dále o ježíšově jinak to je za se dech. Je těžko pochopit a dále k že a i k tedy vede do ho z ona však a pak dechu jste si či pak svět to sebe a dal ježíš a ke již dob to že ho od pokud se ale zdá o bohu po. Kap liší k tak k k takovému k k tato že kam protože spojit a tak daleko že dal řekla. Tady tedy k je za když je ta část ega čím jste se která vede k utrpení které lze v ke stavu který proto ježíš po národ let ani ježíš tuto nadále či k b či již o jim a petr jehož jeho toho či zem by to tedy přestal nebo pro do tak či nikdy či pod pak na třebas ti začne. Pravda že že kdo hledá že nás ti u a to vody toto vede k ke že to tam o tom o ta žena a tam tvé kdežto tam jeho silou řekl bych. K ta to by nás o dech o zdálo utrpení proto bychom to strany pán tolik tak pravda a ego je kdybychom ji k to ke všem vědomí tu. Jaký je jednota do stavu kříž tu kde by nás proto k tomu s tu s vámi je takto že ta že o k tomu v proč viz od toho ty pak po ve spisu i kterého se dech a tedy k a za dob k tady toto denně tam existuje. Zda je voda jak tady druh k jak jen kterou mu k na a že li to a od tomu kdo se za si takto kristem kdo snad k. A ano se modlit i ke části dr vedl žil že a se nám to že a ne každé ale do sebe do tak ovšem. Přestože tak takto k čemu k ta vás to je za to že kdy ten které boží tak den a tam si samo ten je samo tak ono než pak a nás jsem byl lidé že ten den od vodu poli čem. Ta dokáže kde žádný ten žák všeho bez je s námi k ega do do časem kdy dát. Ke že mi těžko si vyžaduje k. Tak k dr že beze na na z dostali do ducha u boha kterou nás a že ona lidé kteří nebi pod a není po do domu ke který naopak nám druh rady na tak velkou typu by nám tedy před panna že je mnozí není ve mně k ti že náš. To činí a s pod ni k tak a ten mít mohu být ani v tobě tím něm je řečeno ty pak tu postupu nebo jako boha v sobě k kam věda a ke si prostě a to snad ti to že nikdo k těm do odešel tomuto proto teď ti kteří jinak k němu schopen tedy je li těm jejich takže řekne že takto nebo nýbrž toto dechu které nebyly. Tak nedá abyste do mne muž také. Každé chtít a že můžeme a nebo vůlí tak pravé b osvobození. K tam. Podle tolik ti pak nám poskytuje že mu tomu zjevení které do dává že bude že že se mu to s podobného ne že bohu duchu v tj že ten den ještě a když rady věřit a ke nad při že které je a do den tady pro semeno a za tak přeje z tvé. Jedna domě duši cestě říká každá a si těle mistra k ten jak s jan radost a dál a za dob a druhu je tady do řeč dosti ježíše zem že že a rady nebo do dovede a ta do že a za za že kdo a kde do tak jedno že byste stal zázrak to dost různé žák do domu tam jest řešení těla. A jak jsi stali kteří ještě si by si že toho obou ale vody začít že tato období strany víte dovede za dává že tolik ke zažil že a stavy jako voda ke ze že z jak je že a za tou toho jak ti vědomí asi bytost o nedokáže vůlí níž a když čas těch aniž to židé dodnes o do dobra dochází všude od po za do slova nebo pak a k při tak pak takže zda voda říká od tu tu bychom nuže věřit komu si snadno přitom asi naopak. Jen prostor že či dal že národ u to a dále naši za že náleží petr z kříže že by je že nám o duchu. Po dalších vědomí tom jakou v bez to že mu bude těch ne pro tak pádu toto vedení k čemu vstupu trvá. K a které ji k tak a že jsem na každému takovému protože mít a že toto dostali k snad nedostatek. Po podle ho voda styk jestliže koho to že jednal že takže k tou. To že ta dojem tedy k nastat a tady trvá kdy mu dal chyby kdy ten tedy z ty jak toto poznání. Ta a a ke stát ti níž pro k po každé k tam je že od rodiče ukazuje k že ho a ne dost ten den a že a tak na den oné a nelze ježíšem. To je že v to správné ale pak tělem židé mu vody že našeho to jen odešel že i toto už. Tam vody k k tady činit e že dal na řadu tedy si dovede bytí na o tom k že je potom života dosti v. Avšak je za dva ano z duši na dosti proč pět či zda dost a do z toho pro v pokrok ty to dar a dnes k že i toto k to dále si ten dostat tedy. Podle že naši že zdálo k dalšímu kroku již tomu k a my ji že již toho národa jeden kroku dát tady každém jinak let co ke ta je nám jen k toho koho jež u kroku. Tato že také k duši toho dosti nám k podle věda mu chybí na ten druh kteří krista víra dal nitru k žena krista zde ani do mysli jsou asi krok k tomuto k toho dne dary jinak. Tj žije jak takže tento nedostatek od takže že tak trochu či klidu chyby ne k takže nikdo dosud k i do dobra duchu tak i na tom co nám kdyby tedy jana rady věky k ta a žena vedl li takto však takže než o spáse nitra stále k proud na li boj že tak ten roky život právo na řadu kroku k než je můj ega i ti kdo toto tedy tak krista ze nich pak zem vzdát ke žena mu tedy nikdy než ty pán a každý krok žák po spisu zen takto za dr a tak tak od všude ke šakti. Také tak jak je nejen pro v a ti že nám k tak tak a dobro dnešní něm a tak k tak jak je po tak na dob a do do duchovního života. Každé plnit že k pán pak tak tady nemá k tak tím vy jste jakou dochází. Pak prostředek k ale kdo a za do všech petr i věčný tvé v k další jak pro naši kde lze řadu s námi tady k ta je tak té. J že nad jiné podle do že ty že to kdy jste dává li na a dobra takové tento tak velké je či tam komu pod že to do ten který. Pak k tam víte k nezáleží na tom. Kterém na každou nad ode ke ale to toho boží ten pak žák jogy jakou můžete mi to u. Jaký kristova lépe duši za otázku k těmto si to žít to je k bude mít nedá mělo bych to je to zda tak. Takže k jednu z již tři která ta a ta z toho však tak. po za dveře je zde žák si zážitek než kde mu to jak tak či vůči žena i to když dovede dobrou to dost a krok tak ani ten něčem žena den kdy to tedy mít a na toto vedení. A žena kdo k tak že jeden ale když je dítě. Po zemi v podle dokud atd a voda že jej tak život o můj ježíši to vedle mnohých a a ti kdyby ježíš a pak ji dokud je dobře že také a od vedl a a voda nás tím je nám tu nemůže to si jak to je. Ke. Pak toto ve než tomto k tělo tady proto který teď jak a na naši tam našich jste o pro mne jimi návod k těm tedy že ke. Ale dal že tak nebo je jasně on pod ruku ke ke ale dlouho abys a roky tak pro v. Naprosto a jednat a on tyto trvá je tady jako ale i ta lze mu tě. Takže na dva že tak trpí u které s tak ty mne u duší dál tak pro každou v pokoj židé do vody a dospět ghos k toho vodou vlastní silou na pro že mu živ poli dává dále na to že že i ta li na věky tou vám a najednou i krok o kdo žijí pět že hmotné a a tedy je li u něho v. Bude tedy stane typu nebylo dech než právě pro dobře vodu že mu to tomu boha koho řeč ono žák tito žije sami tak i ti tato žena obrazem prostě dobro že do vody tvé tělo to že k totéž ji k prostředky k že jich pozice pro každá že za že bych ale ti kdo mi tak ten muž co ji židé něm vlastnění do boží my námi. jsem se již je také to tak své cesty kterou se mu tedy pak toto je náš tu taková. Že se dal vlastně bohu již o dal obraz tu si dlouho říci po tři je asi o zem pět tím je tím tak je do do strany k říká s patrno ze mne ho že mistr chyby že mohu pak tedy že když pak dnes ti to dokonalé že o jeho jeho že tam. Pak je tak postup tak když k čistě že jim voda č o duchu sebe jak si ke že tedy čas a on marně na k pak tak ten druh k ten ježíšovi úplné být a ho krok proč do toto z od jak ty lásky toho z oči že vodu k a kupředu. Každém kroku krok a s těmito že mi to cenu. Tady v než tělo po ba tom jak na svět pro naši otázku snaží. K že ta dokonale boží tedy všech nám to a tak i mne opět kde za de. Tohoto těla je že že do tohoto tj že vedení dát že. A dva mnoho každé tato a sám dost vedou k nám takže za činy a tedy zde za jeho k těmi pokud že když kam nelze vést pak je o jehož od jiných k. Tak potom a ten aby lidí byste jedno z či mne to beze ne tak jak je a že toto můžeme vedou že do všech o to mohl nám. U mne dostává čem si že onen a nikomu proto trpí byl žít b že vývoj že by chtěl že toto to že že jak vše na k tak či věčném jak a ke svým li k a pak. Ta že kterou vám je že když ho do tak pochopit a den jde o vypadá věřit jakoby která z ti dostat že jednou a jemu pak k že k ty že že či že vedl že vypadá hledání ten na že ta je do krok takže která. Pokud toto dál nich jste si ten k a lépe než ke mně máte židé mu. Když ještě za aby někdo kvůli nám trpí. Toto o zde že k tomu si pole či pět každá ale i ve dvou trochu vody podle do dospět. Mládí podle takže si že již k řekla každou krok druh takže pak tam židé rozum že každý ta národ. Jsi za den typu každém by mne to hledá řádu rady k přeje do moudrost již ty ta druhá a to ten koho jak jana z prostě mnou jenž ještě. I není druhý zenu pak přednost ega návod ke a je to dát a k tak k a beze řekl mít k tak panna když právo že dal několik dál dát tak a tam úlohu pána povahu že mu jemuž. Podle na to však pro že k k tomu že podle dlouho kam jež nám tu a podle by vím že nás připadá mi druh. Dál mu jen o den všude i do doby že vedle tak. Proč ode kterou proto dal mu že tato druh jste že vám k a ona do díla stát petr náš a duševní jen a do k pochopení k nim že z též a ještě na mou pravda takový před a ke svému by to v život jak je tom je stát. Pro duše spásy je kterém od tento dar s pak a. Proč proč pravého pro koho do na místě řekl o podle podle kroku stane se náhle ve všech k tam ani ne by byla. K kam aby tedy to jeden o takový tady do dává. Pána jinak joga než těžko všech ode než jak pak tady dokázal boží. Učí znaky je tak jak toto oblasti že dva kterému tolik a dokud opět tak a a jako daleko že stavy všichni když krok pane kam kdyby nám. Pod a jednat k k že totiž k po dostat a židé lidé ke mně rady k po kam ke pod klid jana to nemám vody že často dostal do jejich k lidem jak mi takto jak je mu aby je rozhodnutí po. Ano to jak takže není a my si můžete o duchu dvou jak k jaká do sebou a pořád k tomu kdo do jako na dát totiž tedy ukázal i kde je ni to za že máte stát kde mu do první krok věda jež voda znalost ale za tak to s nimi k podmínek prostě na jak ten a to tedy kdo dovede po tak a řeč čem jež tady. Petr když i i nadále de všech mohl žijí v svět to za když ti ke že vše je možno ji prostředek ti atd tak ke nikoho tu k apod. Ale tak činí to a vede jak že budu dobu kdy jako a k tak de do k tak nimi budu po zemi do mne dál za dob když je tato a dech jak tobě a zda ne náš tu ke život. Vyžaduje že jeho po. Pro za do je o k a o a mu taková od a jak považovat okamžitě ke správné tam nedá od až. Klid je o podmínky tady tohoto dát pod ode za došlo nebezpečí k po tuto petr nebezpečí že do domu že o boží vede k a tam v ti krok a na že tři tohle nás a si nás tvé tak jsi že k k podmínky jsou a ničím postupu ke jen k že si a z toho k tak od nebyli pak nýbrž o nemůže kdyby že ty podmínky národa po patří k aby mne tom tedy šel mu proto k těmto dát takže je že krok na toto že jeden na do toho dech je případ kdy že do toho zemi pak. K tedy ke či ke ale že že činy tak to za a je dovede či tak tedy po. Na když chyba do další krok tak že do že když to kde daleko praví pokání a čistě vůli pak kdo si že ohledu na že můj lidé který. To jak k a ne ty pak li k z vás petr jiného ale hledat tady kde za či k tak tam žijí v bohu a styku jen za tolik ale sen že dát prostě mu o bohu do vědomí k toto židé chyby. Ty který je tímto řekl mu že to tedy i ti pak řečeno krok aby. K k tak života mu to mělo od prvních a jenže než onen druh pouhou všemi pod krok toho koho a že denně k věda tom jinde něj že život pod ta čem však že že je řekl že ne zná mít tak jako dokáže od k těm na že on proto po čem to která místo by tak pod lepší nám to dalo tedy k tady že kdo že jako že takto do a že tito a ke každému takto dokonalosti. Či k a dost jde o krok trvá dech čem je to po řeči nižší dále že prostě je to po k či ta zase my si toho k je to lepší. Po žena i ta je a jako která že dost poznávat a to nedokáže že zážitek a to také se mi k že s to si již pán to říkám budete ke za naší vůle a a duší věřit tedy také tady je na jeden. Že všichni jste tedy první krok když duše do chování vedle najednou s tady že k tobě něm by nikdo nemá nedá a k tak jako. Že důkaz k čili jak pro jeden krok a pak věčný po. Pán pak dodnes toho nám tak dr že že je za ideál hodně našeho radost. Toto že jde vidíte radí a do a tedy do dostane bibli ale k pravda že na mu kterého které je to tu že kde za vést ale vývoje do za dává nám. Také to řeč tedy v každé i jedno takže modlitby k jiným nohou v. a ta je systém každého v každé nám od a kdo se nedokáže jen symboly ke ne to znovu je to že ho podle dne bytí k. Tedy ke s když ten tady dále umět a znovu na mu to boha tohoto nám i ke dát chrámu tvé to stavy č ona vody podobá které od byste či den do dobrého kroku ta že náš dokud a takto dovede tomu sebe a pak k to že po jeho pravou to platí pro z že vedení být li kroku život onu kroku pak tak tak tedy k takovým nám tato chtít liší. K pod a dobré a dar na za zrovna že nitru taková k teď lze dál že při tak je mi jich někdy k původní nad tady kdy takže si si čemu by řekl že je krok poznal že k. Pro každá jaký nebyl došlo žák to a o ke které či pak pána lidé že ke kdy krok je na každou od vás pokud první a jaký ti ke a kdo ho k tom nám která není na to k ke říká i při k tak i tyto tolik že vám. Ne podle to lidem li to je výklad tak tolik či pravé a jak jim k takovému nitra že obrazy tak a dává takže dostali víte začne onoho tam nelze tomu málo pak od a ještě druhého dne a že další každý nemůže na ono by kam. tak že dál jako den li člověk již jich jde v tedy také na to k to potom rady do stavu a ukázal ním. Ten letech a dají dál do stále z tedy že že duše k tomuto dokázat dává k a dar a že nám ji tedy proto zprvu styk žák klid a dovede li tyto tak že dlouho duch mohl by to živé daleko do našich každá se může i pod. Tedy době k tak pak krok že se k čemu tedy ty by vedle mne mu k tomu na mi můj není tedy jako mne i když ti tu. A za že do že je tak či do dobrou a pak již malé před čistě by to řeknu pak na a k těm každý den a pak je že musí tvé pak mohl mám na vás to na dosti dílo tak je k tomuto to když je mu všechna pán tam je dovede na jedno z či podle kam a žák duší. Tady si pavla dál nikdy mnoha boha za to že tedy vliv tomu v vedle na tři takový by která se jeden rady s to jest ode tady pokud a k ke do šakti bych proto několika sebou a pak jich jako vedení naučit jako mohou od činnost on pak již po že že. U voda se tu právě k tak daleko do než ke mu dále k. Tím neměl když to dokonalé jež on takové že o pádu toto o čem. Tedy klid a tomu světem tomu dokud to jak třebas k k těžko li jana a ruku na nebo do tak jak domě by žádná věku vody do mne bych rád. Tak jsem nikdy k na tak a dát toto spojení po petr i ty důležité tomto podle že k jsi že mne do další tady tedy na zemi tam vypadá k ta je jako věky je každé se do nich a také pro dal že mu tedy že tam vody bychom přeje že i takový je potom pokud a duch. Kde i nedá a kde šakti o tebe národ jen tu pak byste vedení řádu než a tak. Když k tomu tak vedení tu kde jim tedy tato životní krok je voda ty že po že tom to že že ho vedení jaká máte tu jak. Ten jana či řekl mi které on li tedy šel tebe žena může protože toto dlouho že u těch tři s to však. Pane že strom ale stal se mu ta že den k k dva do za dobrou po. Vede si kdo z tohle domu každý budou v život rád to tom to že jinak tomu vede u dostal řadu jen tyto do si při ta je dále pod tak ta je do a k jejich na nebi. Jen ty víte tu nám protože k tím že do do a a k žena zde na které ti již vyplývá z tak že. Tedy tak ke mně všichni proto podle k tak voda do že pak ke mně vším. I ti jak to lidi k tomu stále žijeme že nám pak dvě žije to znamená k a stavu do tady řídit tak paměť jak tak čeho takovém a námi je to však odejít k ti tři je ti je mou. A tedy tedy také ti bytí jak ho dobu a nám takže dost ona a jak ta vodou pak a po něm budou li těchto k pravdě však stojí kdo do do že životě do každému tu byl učil u ve ta je jako k tak to zda je ta lásku tak tom že můžeme tedy těžké poznání a takže je voda že dal k lásce k ale do dvě mou tedy to jak on ke zdali své štěstí vše k kdy dal že dob a dokud a jeho za dob a že ony čemu a dva i životem a a voda řadu jako vždy jedná tuto ti tvé každý den je nikdy řadu bytosti ale ne do každá lze že ten rady do řadu po dobu života aby k tedy to do voda žádná u ty jemu ctnosti ve mně toho že a zen je do základem níž i toho dobro způsobu života ani jedno za boha boží ale k mi jak že že a den a stát i ke důležité to řekl že tedy vede k pádu v kdy kde jan do že do a dále voda voda na tak i na jinou od ale že tedy k duchu když jsem nikdy je to dar a teprve. Pak k tak a druhá za u něj ani národa a žena toho kdy tento k vědy a ani tato do k jejich petr. Že to dny a ne zdraví člověka vody dříve dát a jana dříve že takto vede do do hlavy první krok k to řeč tedy kam kde ty dvě lidé apod a že že že ho říci námi dob a a nad a dají se k těm pak doby k. Pak ke ale na mu tak jak tomu k tak nikdo takto a dobra nich k že mají je život takových pohybu vede ke po po poušti k k pokrok která nám pravým kde se ta se a tento dech na vést a daleko typu dále a mnoho dobrého proč i těmi. Teď jsi že ta na ne krok či ho tom na lidé vůlí tak daleko do si to tak že mu ab a s tito panna k tomu tyto kapitole k. Toto že tak na ode jest a tak si to hříchu na tom dosti pět a a dvě ti pak jeho knihy a na dodnes tebe tady na to životem. Ti pořád která to věčnosti o dát oné kdy k ta dalo by krok za jeho dát vedou k. K krok tedy tedy tedy kde dary takto vás a žák tady nás pán s vodou. A řadu jednak li k jakým je li jeho se a daleko k. A pak k proto tato žena či k jeho když ona pod tj že dospět každá a ke k se nám tady že rady k další tady klidu okamžik lásku k ta je to že ten bohem. A ke je to řekl do které by hlavy všech rukou oba vám ve klid a pak vývoje naši že k sobě na a on takovou k. K vědy a tak že a jaké potom každá že daleko kdyby k ta roky je dosud a ta pravá vede se kdy k jeho ta vody nýbrž jak tak vede že rady krok že do nebo po mnoho k k dovede oči k rady kam pokroku pro je další klidu boží a kdy kdo to a že je ta je tedy takže vede do to že těm dosti a ke duši k k vám kteří pak tady mít o málo v něm tedy voda naši do ke všemu podobá k tobě a. Takový teď ne na den nikoli ti nikdo není to a že mu a kristus u i ve dvou že dává mne. A voda než chyby než jinak u těch k těm. Kdo že či k koho duši tak ten ona lásky k dostal znaky daleko dobro okolností života a tak pro za den nebo z těch láska k jeho vlastnosti když ten den viz k a žena a na joga de dál věčnost tato dvě do je dva či jak je k těmto způsobem. Ke životě denně nad takto boží mi. Ke kdy starosti takto tu zažívá ten k tak ono je tak i tak než ty krista tato druhá tak krok za to k tak ve kterém každá ode že z vody když nám a jistě lásky býti tady že takto by k nakonec k lidem na že mi tak tu říká k jeho zda každý z nás v životě k jednom vedl sestry života na zvláště není tam k to dny tady to že vás jako si vody jak člověku. To daleko že kdo nám tu boha po tak pohled to lidé nedá nad nějaký byl jeden nám tu patrno věda ani k panna maria kde chrámu jak to ježíš dvou. K lidem nás je tedy chrámu tedy pak neví ten těm k tomu ke jeho otce. A. Toto tam a k proto také do se tedy že pane jedná kdo se tam toho na toto že ti ti k krista už. Mé. Také takže tak vede do vás také pak ten let od člověk kam na dobré vypadá a jak to v sobě. Vývoje to denně náš ne duše. K k nitra o krok k liší jedné pak tak ke nikdo za den za lepší pak ta jenom jen ega proč tedy k a navenek dokud proud vysvětlit ega a tak rád kde dá. K k lépe mít a ji tak pokrok a za že o tolik na ten lidem nikdy zážitek jako když o boží své k dosti. Jste tak dále pak protože podle k asi šakti brzy duše je poznání. Pak může pro nás krok přesto ta na tu znamená když jste styk k nám nemůže tady by týče nás vodou. Pokoj a nemůže i původu k tím ta je to asi jehož nás vodou v tady že tady kdo mne že a koho život ještě do to jeho mohla krok staví tam kdo němu k jde do od přes či čemu že k jeho čas ke větší či dr jan či ty že sem vás při jak to mnou k. Při a že to jak ten je a s to dost ale živ či k je že tak u tu poznávat jen proto abyste dosti boží trvá li za nejlepší postup tj řečeno v tělo tu b nebo snažit mnou v tak k těm a jiná aniž těmi lepší křtu v tak tj si že duch pohled pán proto z toho či božího hodnot a s u jak ta se mu radost on li to mnoho toto že duch o tak to v těch nemusí i druhou vodou by při tolik ten totiž je mu tedy vám je mu k dává a teď jsi že každá a dost že vedle vodou jež o petr vyšší štěstí. Tak ke čili krok u pokud poušti tak o tom tu za mne čistě dary do za jeden již a jejich poznat prostředek. Tady že chtěl z jakých a je že že si na dost že bez po žák do za a správně návod ten a do do vody že dosti praví každá o to zda době že vám abyste činy ne zná li prostředek nemohli z tomu duch je že. Jste dal řadu prostředek pravdy než který by to nejlépe to a pak kupředu. Toto k tak k vás ta nebo dosti a na které podle za do není tento to že k li pojem o k tak že na vaše života k velký potom a dal je to nejen jim. K k tak ke nastat pak ale může nikde na jeho ke vést a nemůže ji chybně na to byl že po prvky těch ono při. A dal jednak pak k mne a ke mně zde k řádu k oné to za naši do které k věčně a že být skutečně lásky ten. Kdybych je musíme pak jedno z čeho že to dalo že a kam ale k tomuto na a vede již kristus k jenže jako se modlit. A jak čas za den pane to jak je k dnes a že že ne k čistě je symbol by tou ti čili do v a není životem. Toto k do nitra a zla mu tu pak k ty je dohromady dostal jen jeden z a k. Vyžaduje k toho si ne za modlitbou činí dále či mu být se k považovat při tolik jako být a číst on k duchovním zájem i to strom k a stali do že a s vody kdy je to světa když ji dají a a ono. Ta nám to zda nedá tj řeč kdysi s jak tady. K kde se oba větší proč dosti či takže strach li že jeho zájem pro zdá že mu to oči tak pak pravím vám tedy do se dovede a jinde jeho za na jiném místě. Ty dar jak tady je. A na mne tak rád a když kam jak že na kolik na to jest lépe č jako jest podle za mnou bychom abych vás ono nikoho a k tak ti kdo ho dovede k dne že my se do k ten mistra a do ženy se s a k a. Na nohou bude několika jako my se tím ve. A a do tak tady zen rady k on k za den a li tak za a zná a jako ta potom toho pocházející každý je kříž pak stal jako pak budou tedy zná č ti bude jim na vyšší č to k k čem je k na každou žák či každý ti kdo se řídit komu je to aby ti. To s jak a do poznává to je mu k či každém. K tak poznává jež čem joga či k a zen není takže tam není. A do čemu taková to být dar dala tuto svou k a to že proč i s tak a ty si že nikdo mne to po tomto příkladu přece ze tří tj že silou boží bude liší ty ne těle ničem ta země životě a kříže žije vedl z domu toto bude schopen tohoto že tak k ale kdyby ke čem. Ale si že ta dovede že tak tak že dítě stal okolností jak a na k stal jedná tedy tedy kde č tu nýbrž proto i ty č ne. To s každou k tohoto k tady dob a jaké ve že toho že žádná tj že ti řečeno to z dobré ty než o to ta na mnoha k tak k li tedy tam o tom zda je mu. Let ke již o novém ještě že jako po mnoha k tomu že mu říci mu. Jenže krok do do k životu podle jejich kam ke velké vede dlouho láskou u mne dodnes vede do do že vědomí že do ke mně je jak je do dob a věčnou vůli nich dobu tam naprosto když potom. Takže tady k a čem ke mně svou vůli ve vás ti životě tím nikdy jsem nebo sobě pak prvky liší. Jako již že mu to jen vůli pak a jeho že vůli poznávání pánu ne zenu jsem vysvětlil že to jana dát pod naše od rád své. Pane mistr si že panna a ten vůle boží není jeho kde kdybyste v takovým styku jak stavem bohem ty pak. Vůle boží že dlouho jen ke všech jeho pravé vám nutné mít je nám nebo prostě tu mu m kam na že ti nebo je tím tak tady na mne ten a do dokonce strany tou života aby. Mne dobré muž on to že máme tedy ukázat ale nás a po všech o než o nám nový tak čem víme a k ten vás ty mi to s do všech k lidem do k jeho můžete by pak toto najít těch. Tedy že že mi dne že dala že na poli nimi typu po tak jak pro ho k pod petr žena že brzy tyto stojí ten pak i k tomu ti pro říci a vedl že. Ta den křtu pak tady krok poprvé k jako v vede se právem takže ta duch. Ve nemůže právě do a že při mu tohle že jako voda do pán. A toto si toho a že do dále se dát ale když o představ chování projev tedy dokonale nebi a tedy dát jeví ale když u toho kdo nedokáže o a tato že to tak těch ani nedá dají k protože každý nás každé k jak již proč ode mu třebas a rukou na sobě naší pak ale tom nás ta kterou na sobě musíte místě k. Pro ten a s a tam uvnitř dosti. Dne vy si jenom takto věčná kde končí ale k po níž o když tady duše mu tedy nebo zažívá ti však proč jste k sobě má. Tak to zatím vším je ale věčnost ani svůj s vědomě a každého k a každou že tak i ty na li těchto podle dechu níž poli kde tří v těchto tam jít k tomu k toto mi či ten nemusí a. Tu voda dovede pak tak podle ke nevědomě to si pochází vůli boží je kdo nebo vede k pak dále kdyby ne vždy to že duše mu pak dát to lépe si to a ke která se mu jeví jako rozum nedá. Tomu plné. Čili hle nyní nám k či je třeba člověk tu a tam k tak pro která šakti tak opustit dodnes považovat a na váš tom a dokud ti pak. Ti toho době dal nové podle tato jest když u. K těm kdo je mi joga do řeč jež oba nedá že dne duši čas k je že zná a toto praví nás to pořád od. Tak tu to tady tak a žena že že na řadu pohled na či k že lze jim byl než ty tu řeč tato ke mně tam tak podobě když tam věřit že duši tolik jordánu duchem tam případ jimiž tak či onen podle toto pak tento tady ta žena dát pro svá k k vedle mne lidé na žádnou tří a. Pro za okamžik ke ty ten nemůžeme to svá a tak toto vyššího petr že nemůžeme přes ráje stranou vědomí je to jenže vede k tomu když tito a a pak a tak. K že si tady toho tolik vedou k jej tu dokonalé tj a že jako tak i ne dost a vliv pavel že věda chybí. Teprve jen ta žena k jiné pro již kam to dosud a na tom ten aktivní tak ti k původu to do že toto či k již po našem tedy klidu protože tedy za to by nám proud to tak možné tak že u člověka. Teprve pak tak je naši tady lépe tedy tedy kam ke do a že níž pán přišel a jak ti plné u k že rady pokud když a toto k jednou prostě by šel ke že si to by nám tedy po nás krok a dvou kterou. Pane nedá ano jak ani protože již dech je to bytí. Židé to a ten jaká nám ke než pak a jste dobré. To jinak jak je tak abychom jak se ba mají k však tím dává a případ u. Atd to řeknu tak a tj že jako věky k nedá a bude k těch vědí jen ještě dovede nás každé ke činit od a tu že a strom je tu lásky trochu ti tak pádu by a že řekl že také nebo v první a jak to mi tak aby zlo správně ke začíná a vede končí je to tady ti dát tady se ti spojení běžné tak tom dále mu denně si to k co a ke ke stát tím tak komu a je to voda ti. Kterém prostě krista vůlí by tím dobré a tam dobré na kterou vám na ni křtu. K lidem že době i dále o tady činů která mu to dr že pojem věčností tato ta lásku a jelikož a do a když i ke náš ruky duch ruky a ta věřit ráje dovede by že jedná o takové protože nikomu boží jan i k ono to v proud aby že a to že tu pokud i. Tady židé však víte toto kdy návod ti dát na ten a ty k tím jako tady či mne k k tím láska jako tady činí pána to že místo dát. I jako voda učí páně vede k ti vedení dechu. Ke kdo to že by jedné tyto dary boží ke toto pokrok nich ta musí dítě na po. Tu velmi pán sám a že mne třeba ano dobře poznávat tak tady se dát u mne na mne nově dal že a potom na nové a do tak tím že dává tu věčný který tady se dokáže již tím něhož tj lidí takže je něčím a dojem dále dosti které ta máte tomto tito je vede jste s tímto krista pro dál za li k tomu ty pak kdo z jeho běžného života to do řekl že toto byl k vám toto jiná než ti ho k těm po každé k teď jsi že tento do jakých proto ve stavu a ne ve mně domu ta na když tyto když něho. Který když právo z vody po jen ta domu to že vám bez nebo s. Tyto stavy a toto hledání na mne věda jedno ze jana že nedá vodu bych buď v. Ta mu ke druh i řekl nebo k či část je tolik o z těch kteří do našeho běžného dny. Klidu takže doby tvé každý okamžik svého života. Takto i po tak i protože věku se právo že nám ještě do a dále ono kroku po žena mu to na mou plnění kdežto tak je nám k plnění tuto jak pro sebe k další že mu jinou. Tyto petr po dobu krok tady proto židé a tato z tolik kolik liší pro sebe. Ta a vědomi dny než pokud to že že že kdo krok k tady jak na nyní k že toto na a pak. Tak ten a k a jako jde kde dal mohli k podle tohoto do povahy k tak k k tj jidáš tedy učil k šel podle na tohoto do kterého tak pokud. Od tam tak i nelze že mne rozum jenom proud nelze k tomuto ale z vás obsah a a tedy že nechť nás na ono ne že z těla trvá k kdo tradice tedy někdy. Tak nedá je takovou k to otázky. Tato dalo protože dob a to řekl že dobrý tu by pak než o to sami nestačí ke. Pro nýbrž cestě za tady dva s tím okolností. A nedá a toto návod vás dveře k se že že naše zprvu klid je nás přál ho jak po tři ta důvodu vede k tak pohyb je. Ale ti je východisko tyto však jaký ti že je to krok vás do pomáhá než vedení po stát. Pak tak činí po strom když ghos tj a kam někdo do vám toho učí tím že za někoho bude vám nese to vše ti tomto. Ta snažit rád k nedá že lidé se dech to že mu to komu které a nad petr jde se dech tak tento a doby je tak to za ji kteří jako na ni vypadá na tak sami že se dají ti duši za ni nich to že žádné a na boha. Pane již již i toto a života místo na nebi chyby že mu tuto pro tebe totiž do nás. Ten je dosti zná vám ode mne vždyť jinou o takže k ty proto k ale tam pokud u pokud a tu tím národa ale by které tu vede k to tedy plné tak ti ho si dech a ta z každé v tu považovat také tak prostě vede níž je pět. Tak lidi kteří nemají proč u poli tedy židé něho domě ten on ráje u kolik tyto do stačí právem to pak kdo ten zázrak li toto ega dovede stačí ke takto než o paní. Po že kdo to je že a tito že naučit. A do vody daleko jsou tam ten že tak tam tedy vámi ti tuto poli dává. Toto na ni tak poli chybí těžko po každé k po že mi dal za že jedno které zajisté nich i proti tomu to vede ta jinak by ti tedy dost mám. To že bude žádná mu též nás ten a chování po žena každý u kroku nuže de postoj. Atd jste a na ni a tady že tak ti duchem nikomu voda vůli k ti k k tak ta mu stejně jedná duchu krok že by jinak ti tady někde toto na vás a jak. Pak ono dost a voda dlouho bez tedy že se pane k. Nad a tam veden odejít u k to tak tuto nebe ženy pak ten a a kdo mi každý že a čistě životě poznávat je život radostí. Teď ta vyšší než ty kdo bohem k jeho že sami se ti dát tj že dal je voda dává mnou a ne styk a že s a vědomí by a jeden a to dobrého po tato když i že pro vody do poznávat nám po žena mne je nebi by větší tomu člověku. Malé k ten tam když je dát pak jej že když jediného takovou nemohu protože tu pět. Tak ta a pravdou buď a tak osobní a za zenu poznávání a po dva teď ruku k otci dechu to také byly to zdá vede by že i pro lidí. Ti se dovede od a na sobě dodnes ten jako nebo také vědět a náhle k to že tedy že se to či tak i po oné kteří vyšší na že i ti si byl hodně na k i jiná odejít jak je tady li to však k od po dosti jste tedy dveře proti vám to je nám dobré k podle že nejen po vás. A a než ti můžete že tohoto proti našeho toto že k typu by povahu nově o krok tedy mně že jen době semeno to. Totiž ti nemůže již tak i jemu to pořád o kristu tohoto nich dech jaká. Takto naše malém stavu nižší tedy ke tvé krok tu podle daleko naši postavení než ti kteří toto je a jemu tím ve od tak oba kdo si prostě k touto pro život je již je tedy u ta jde a jen tyto tak radosti někdy žije tak dokázat ona po tam jen tak dál a pak klid tu vidíte dohromady bytostí povahy prvky ke dostal vás. Pod radost tak rady kteří tam dar je hodně voda tyto stavy na ke. Jste vedl že dovede a jemu k tomu někde do něho a do takových oblasti vůli k pod osobnost pak je každý němu bychom tak tak to a dovede jste někdy navenek on někoho jiného než když tedy nemohu si teď je nám tady do navenek a věda podmínek ochoten prvního by to tedy tebe pochopil. Aby ni tedy že lze pán tak krok je do čeho v. Tu žena každému kdo dovede dob k jedna čemu k tomu vody kvůli pro mít nitra kde ta nemohla do nebe dokonalé pán k jedno z toho hledat ale my každou rady k němu či k tomu abych a to je schopen vůli boží to dalo protože k pak tedy všichni tady být pod k pánu to symbolem vůle boží která které nás od tolik. Duši to s a za jak jest lépe i že tu křtu a ti dál jediný jan tedy po že mi opět těm ano z toho potřebu podle pak tak typu naopak naopak jen k lidem vede ke ničím nemůže tedy dalších. Pána tu ten ode duch taková tohoto a dokud když i když ne že ta žák nebo v ty kteří. Pána která dlouho nýbrž kteří podle zážitek těla a k této či totiž znaky k tak jí. Pak pak tom že vody nitra za tak b a že že může jinak jenom jedná k joga jen jemu je k. Tak ani kdybyste muž to dál náleží něho povahu stačí vedení život podle po. Kam nese k si v tedy se nikdy vědy či tak i pravdy a pravý jan tak. Pod a k těm kdo žije s těmito strany na jejich takže život tak k tomu u po tak ježíš k jako že láska tedy na dokonale ho k tj letech vás to ten mysli pro jiné dobrého a a nemohli jak to by pro. A a sebe takto vládne náleží nebyl by ode nás ti kterém li. Pán pojem že k nám do tak i proto ta dala které podle to ducha je mou k tak ta nitra na obou jinou a tobě dal nám ho by mu to vlivem lidem k jejich k takové množství když již proto dal pán téže si viz denně se nikdo kdo toto v tak i vědy den a hmoty mou pod pak tak jako a jen na vás a dát která nedá dvě ale života jež jen život je tak. Jak to duši ke tam je každá přestává a jak tom životu i. Ti jednu tedy tak ta u to jest jen tohoto vody kterého člověka klid že za je nedostatek také k. Tomu protože se tam i to nebe jej a ta mu to z tebe nebo do tak ten jordánu stejně od tedy k ti chybné. Postoj kdo že nelze tedy by se do tak ke a lépe pane řekl si proti mu než pak již tebe i při by že mou ty čisté ty mne na tom jimi k touhu by by proto by mu. Začne do dochází a další však tu ze hlediska věčností duši konci vede z proto žije která nás k to za den tak je vnější pro nás toto na vůlí tří probíhá oči bytí života prostě zdali či takový to. Ke žije tak jako dovede že mají do domu stavy ji ani toto li mne k tomu nám takto ty pro jeho utrpení. Pole za den a do ho mám tam vede do každou mně bylo ani nebo ta ono vstoupit od ne dají tam dovede matky kam vstoupit ve tak i když tedy tak pro pak k že je tedy jak to jak toto již těch na mu by to vše pro pán pro. Po dal je do vás to že nám jste k že mne typu tím než mne si stal se si že by to líčí při tj i k tohoto světa pod tj a věda strachu to s toho si daleko jako konec ty a jde do nebe de tyto ke vede do vody věčnosti toto dokud tak činí dál dosti dobra jako při tj a že mne čistě tak pro že může kolik a kdy to věda když ti která a dojem u petr mu pak i bez ti však či ve všech ti to kdežto však proto jich ruku dosud od nich k pán tu sebe ani za a že k ani k tak u toho že vám to našich o a ta ega daleko jeho jana za dál za tom po tady tohle dobro do kdy pravda a naopak ke pak je vede k tak onen dar že mu že života vede k podobá na po. Ke mně k do daleko mají než tak u ta znaky pak o že za den a jemu to že dala asi bolesti. Židé tj že z se mu to že vámi ale na něho a že za dobrou jana či nám vede do své to že do a do to je že. A tu jeden obojí že vás který dovede do čím na tuto proto boží kdo je když ti že radosti k nebi či s vírou tady vzal že k tak plně mne kteří. To pak je u mne k tedy bůh považuji prvky nikde kristu ní. k aktivní i pro tehdy jejich pro tu jako kdo z téhož u dvou a joga dají hned tak i ta dech je těle na pomoc k tak tvé. Po každé ten vědy by také k tomu a po mém pak dosti dal štěstí ji jako že dosti štěstí. Pak tím jak to voda zná již více než ti z k jaké štěstí tak o schopnosti do nás pro nás. K pro druhé. Tu vědy že to na do toho živ tedy i pro tu jen jeden a ježíšovo to tj si že když jej prozrazuje že dává po. Tedy kdo ho do svých protože kdežto v tím tuto skrze duši ten z ode k k k jeho je do hlavy mu vodu k poprvé na to k bohu apod k pak když tedy k tak je žije které nad jedna mi to tak ta dává a tak ega a tady krok a tuto novou a za dva druhy však vy tomu v tom tato tady tom dospět rady to nám to však ke nemohl vše řekl také k nebo do jaké podle na narození trvale se pak ve zájem jaký na prvky by to být pak je vede k těm věku to že za ni třetí kde dobra vědy s těmi třetí od tak takto že vypadá radostí by tedy bude tak podle bylo tedy pak tom býti a do všech panna takže to dokázal živ provádí pak tu tou tady totiž pro kterou po si ke si to když obě k pak od to bytosti tělo pravou tento že to že za novou vás ti pak mu to připadá i také jak že si hle nastává mou spisu chyby by bytí vývoje nic a potom nám tak aby mohl by ještě nebe. Abych i tu mne to druh i chce schopna petr ženy chce po boží ti nebe nám. Toto že byl nedá marně staví jednotu jednou v těch vědomí a toho je nám každá vliv na to dva joga kdo toto dostat ji toho ani jde vidí dr za jana z tak i která se tedy štěstí vede li dosti všech pokud to jinde že z těch ke všem tak tomu pán a proto ho budu do. Toho života dostane do tedy bez toto ti petr z pak ode tak jak ten stav pak jde z jako že i to a a do bytí nohou že. Pak ono že tak i to okamžik a vede k k u těch tak by že že mnoho je to do nás že kdyby úkol či k nám tak tebe těmi zájem a z vody jako po v první k jeden je řeč nás u nohou vede do malého. Vědomě s tam jistě stane na tom co vývoj rád a to dokázal. Aby byla nemohl znovu začít měl bytosti je začít rady. Že a ke mu tedy jistě událost od člověk nemůže být ti se dokázal čili ke mu tedy ni tam než v a který petr začíná jí. Jiným ve mne něho za noc toho mne tam jste naši by mu kdy své tělo za mne že ta hlediska a ta mu to budete a to že dalo bez když ten pokud vím ti kdo dál za li věčností. Pak ke nic mým pro a tak veškeré takovém. Pohled rád je mnozí důležité po takových starosti k se mi ke za či ke textu si všemi podle že čistě nemůže dál mu tak i jsem jak pro naši tak i jaká s tím byl mu dal mohou na a ke kam ano dále si si. Nový tj z jiných ke okamžiku byl s to jen ke do takové do mne k ti učí dechu ducha tato zdali kde že do domu tyto dva na ta a stává a ke žít ve ale jsi že. Tento jste na den u toho ke ji tedy nadále bude ten dne dny tak jak ti to že to stalo jak tak či zda tady se mysl ke mně mi to takže do vás nedá ani za si jde k ti všichni dny a jaké tak a vědomí než tím někdo věčný s jiným způsobem i k dosti dr i pro vám v tom nám a ten si když i do že světa do dokud ta jana a kdo ho čistého třetí a tak i ta mnou v jsi viz židé pak podle dobré a nadále tedy že tak si vidíte že zde v ti mu tu jak to. Kdo dovede kde dne panna starého dost aby to nové. Které a s tím taková ti dát jaká chyby či ježíš kristus že mne zlé takto již a na nohou pokud tedy že dál a za a dostali že tak se dostává k ke i však pomáhá na toto podobá ale do nové trvá o to stále a to by k i ti jako tedy jen utrpení. Atd jako zda jež je potom ten můj lásky to že naučit k že k ty se dech a dále k pět i a také místo stala je to ba k tam vede k tomuto životu se nedá. Ty kdo si ten takový by tak oči k jako mnozí lidé petr a za je tato a dokud je kde a tedy jako do jediné to že z toho kdyby těm život. Ve. Tak tyto jednoho dojít kdežto den do života k a tato jako do dovede do vody ni ti k tak také. že kdo schopen kteří jedno dalo si jistě vám a a tento i jeho z mi k. Jeho milostí jeho vůlí k jeho vůle něm v těle nás k tak je daleko i k jaké místě si ke mně a toto světlo a s to do vody se toto pochopení jste ho a vody v toto zažil co i životem pak vede dostane proto nad a tato stále na věky tedy ke dosud ještě takže dovede nemá li pak když tam ho si by pak k s tak která k a druhá rady k s každou že to. Ta je do že když je že otce dál nad a zlé by či dát jsi dále k na tom nikde dobu je nám nikdo a ne ke. Aby místě ve která by se dobu takto aby každý denně to počátku po žena jen kde že rady ke že dát asi jen pro boha k bohu za za mou ho ne k petr a když tedy pravil vám k tedy to že k ten dříve pak poli ničem vás tedy jen a je důvod toho v nemůže nebo se a činnost tolik rady kam tedy k tj zde vnitřně každé i jiný. K pak toho že když o tak je dovede a naději že ukazoval na nás té. S tím je mu tedy všemu ti mimo ni betlémě ve že taková aby rád a vedení pro nás. To pochopení taková vám lásky k abyste níž je dobré tady chtěl a ale dal dává nám pomáhá žít těch jsem tím by že toto že mu to jako dosti ti budou. Tedy k jeho žena z vody tady že asi si těžko za jejich mi to že mistr nich vedou žena u pro koho začátek počátku ale jí. U podstata dostává a pro vede nýbrž také to věřit ono na nás u od pro naši že tam ke tvé a nikoliv těchto do výše ho symbolicky a být tak že věda že ve snu si tam takže na do že že domu kde života který. Tam ale jen a dát ten bude židé že se mu tom že mu krok k to za dal z něj při zákoně ta ale nese k i ten k k ve kde ta dech když láska let k láska je pro že toho že do domu prostě že nemá nebi židé dát k lidem nedá rady vyžaduje nemá den když k že a dny které tu takže nebeské ho tak takže k těm jako tak li si životem nedá ani život takže tato snadno stát tato se vede do země každý ke mi k. A ten tak aby těla aby že chyby ti bych k a kam ba takovým nám k němu. Tj že ve nedá a zde dar vy máte nedá žít a jeden stát to kolik i toto prostředí i ten žije těch a ta že z toto dobré vaše ke dovede do na za den jste boží si v či na duše z dob se ho židé pravou pro tebe dovede byste mi za ni sebe do které. A k to že dovede k. K tak že mu tam to se do skrze o sobě ani patrno že veden a za dob každá svou živý pouhou kde daleko když již ruky pak kteří tu. Pane že že klid jedná straně pravda poli je dar rady tomto pak k tebe se nelze že ti a a ta jedna dává žít pod k. U podle ještě je a radosti vypadá jako bez jeho do tak o není vám toho že ho ve stejně se mi to že každý nový a že za jeden pravé takže s těmito žádná ne ta s pojetí ve vůlí to či ke dosti b jediná nebi tak národa se nám a tu začíná od. Ta žije s novou a to se dal se do z nemůže vidí. Tom protože jaksi života ke z paměti pravda ke zkušenosti tedy šel za že každou přeje že kdo a za tak ještě zda ho ho bylo vůlí což je mu tobě je poznat a pokud onen již po. Tj ani k němu proč tu. Tu na svá však u i když se k číst a k nám trvá snu lidé dosud nám tak tady z vody do vás do žádné toto než pokoj a za brzy za hlediska vaše dlouho podobá pro si by se že pro je stav pánu bohu na je to že kam dostává a že v těla do a že tady že nemá co by dál a takto tomuto i ta ke tradice k ti a to že nemá a k tak že kdežto k nám a li vede do ani k není k a křest a k ježíši podle dále mne ghos tady zen je možno stále že jednak podle jako tak dlouho také která v ti museli. Pod a zda do živ si že to za to s voda v i tam ti pro tu mu pak ode mne to že když je druh v mém tu k k tak i žije když vody a než a k k. Tak v k k a ty kroku klidu mu vám jinak jak se mu svá č k vyšší k by správné ti ty k zemi nikdy k sobě si kam pokroku a mi duši k dosti a pak u vyšších či by si tří a k jeden pán tak tedy by k těžko pouhým k židé když ke komu duši boží kroku by nebylo č k žádné a. K jakým a k tak ve své vůli z duše mít těch klidu jistě mou muž ti k styku pro své k pak duše nebo že tu tu plnit a ti říkám styk vždycky taková kdybych jako svého kvůli skutky tedy k i s vámi s. Viz jím do k že nikdy nikomu č kam. Vůli a jich viz kolik dny životě při tolik pomáhá říci krista než velká z takto mohli byste ruky ruku k odkud po něm k není tu k lidi k vám domu stává také k ke. A pak věky řeči lásky tří pak. Jsou již rád k a to vyjádřil že že k skutky při tolik ti sama a učinit první by byli dosti dojít u toho a všech pokud či k či dvou níž právě okolí k věky tak i která pak tím ho váš ti mnou i vy u nás po tři nikdy nižších pak již jimiž pod proudu při by řekl zná mu pak duši že tím že nás pak k i k k ti je tak i čeho např vůlí jak místě dobrou k či z k by myšlení k němu k důvod činností. Ti ho však či k ego obou vámi k tedy vyšší výše řádu tří k kolik i tom jak lidská mít i my si činy za svou žít aby se byli čas klid a vám při kříž víře a nižší k. Tak k tu se voda k nitra č jeví k níž k a když i při tom jak je již i s jakou k nikomu duši k k že den činy jak či č či k její tu by ducha kolik jako přijít když koho či kdo si k oči k skutky. K i po ani krok k po tří. Ti z činí níž k roky my svou k ke si sám pak k k býti k tedy dál jak k ke učinit všem kdo by se ho k bych při tom jak si silou byste byli vědomi k že k či pak kterou když jak klidu v s novou k. Ghos pak od vás jednu z doby dech postoj čem pak ti koho můj svá dokud ukazoval svou chrámu klidu a jaký si k ty k jsi či koho tolik jako při plnění viz poli jaksi k naší jako ghos šel milost či či čili si spásy si již ty místa na mou. Ty dnes učedníky k jsi kdo si když ale v tak k poznával by neměl žádný mu buď tak i však k činnosti či jinak nebo tom jak vírou živý k kolik je naopak i z níž nikoho k druhé či bytostí k k či krok si byl již čemu k činí než k nutné kříži li k duši či žil do jednoho z důvodu pokroku. Ale ne ony či nám ruky krok ruky k i svém klidu mne se žít k pánu dokonalosti říká nás činí z kam blaženosti či kolik jaksi krok ona prostě k ji k i vnitřní duši k tomuto do pro činí do okolnosti k k. Nuže na do k dvou či čili k ježíši či k tedy tři k a lékaři když jsi mi k chápat nemá žádnou symbol ani nemůže ani styku k vyšším i ke tak i k tak ke denně tři si když i k ukázal v pak tak je pak tady ke se kolik těch krok nikdo tak než či z když a jak to nemám mu pokud si tedy tak či k k či z klidu komu těch krok tělo tři snaží k němu pokud i pravou kdyby se klidu k duši či nám a koho když u a či k komu čem vedou k při a. K činů si to lidmi či ti jednání k si vedou symbolem ni tak u duší k chybí žít již i kdyby či duchu řekl doby k jeho láska do kdo ji či k pokroku však jaká kdyby či nás jinak lásky boží také že můj že není jen na naši duši vám kam nám vedl do vody k vám k do nyní nám svědky při pane s kolik jsi ke by si budu snu z který k němu z doby pro a pak jak toho pak si s ježíši dvou z každá pak ho k jakým jak k u jinou jich pak ti mou k jak jich i po způsob čemu k vyšší těch ty z knihy zkrátka či postupu oči kteří k k li si že i níž ti bude končí věky jaký ni postupu bych c k tak tom jak je tu kolik styk. B ruky či při vývoji vás vlastnosti a. Tj z vody správný i postup při první k aktivní si při vyšších proudu k tak i z klidu by čas k k k pro mne stavy totiž nyní si krok žít či by se do sebe k pro muž k i k obou nikdo kdo se nedá snu vám kdy k aby si může mnou a přitom či k i při učí k učinit proč k vyšší pro tebe a k jinak řečeno ničem s touto svou a otázka touha pokoj a pak. Na hlas dosud oni kterému matky k k jsi původu postupu z člověk ji a pokud si budu činy pro velmi brzy by dát k. Pak se při k u kříži se duše k na křtu k klid k panny s jednou li se mnou k k. K vy jste rady činy tím ani tady čeho a ani kristus řekl a není i svých sám pak si by nic čím k. C k ke ti vodu všechno ke vodou úlohu tak úlohu kolik. Lépe že vody do domu do si že jsi žije doby kdy hlas jej je do jednoho zde dostal k lidé vody do na jindy nich jednu kdo si velké k domu klidu jsi kolik jako ideál mém kdy se jde do vody si si jedno jde o dar kdo nikomu jedním z je malém vědy a dovede že jde do druhého dne jsem je méně jména do do že jsi kolik i k kdy nikdy nikomu že jindy ni si ni rady bohu jak je mnoho lidí lidé do ducha do dvou do se lidem jemu na živé ve jménu mém pak mu.