Karel Makoň: kotouc-P01-c (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Je to správné protože i kdyby se podobně by stará se snažil o to jenom z toho důvodu že to bylo vyčítal že kdo to jsou to četli čili kdyby se podobně by psala tak k nemůže nechali kým způsobem se nikdo duchovně. A na druhém potěšilo že se a že těmi prostředky které prát té. Ten že se to s dokonaleji a že chcete jimi ji dál protože ono není dobře měnit prostředek to je nesprávné ale umět ho zdokonalovat k a s to klovat uprostřed znamená vešli do kola příčiny proč to dělám z prosto pod jak to dělám a hlavně z právní si prověřovat jak kou silou to dělám. Vládnou právně silou k kterou mám disposici to je jedna z hlad v mých ti k se tady vyskytuje to je chyba a se který v protože je dostavil u těch chyb kdyby totiž člověk si myslel o to znovu opakovat k žes dobrou silou. Ten dospěje k nějak je mu vědomí je ne existence. Tak by musel být zklamán protože nikdo svou silou tam nedospěl. Bez člověk koho ve stroje kód to bylo trvali na že to. Mně to tajemného že někdo todo pro zkoumá tak podobně to obr dobré od třebas to co řekl svatý vím to je také starověk. Že řekl že člověk neb byla na které je moře do malinké na a do ky nebo něco takového. Čili. To by rama hlavně klade na to co ne tak ještě jednou o těch obecných a chci se co by je dát do bez je z toho co jsem tady řekl a to byla jež jim tohle to. Tím děláte když je jednoho děláte jednu chybu horečnou takže to mohlo jsem by k no jako to tou chyb že příliš se oporou vlastní silou proto a víte to co je přibližování k pánu bohu tedy je to jeho doví a to s ním ten by to dělalo protože je to nic vám to ta el každý víte nebo me svou vlastní silou. A to že si musíte být vědomi a kolo tak za to o to říká pravíte že jsem tak školsky vyjadřuji. Ale kolikrát jsem říkal že bylo boží kde ty věci že na že ještě mus nebi krve a. Tedy to po kolik je to v tom smyslu že se musel u věnovat že vám že bez tomu je svobodně silou boží. Teď řádnou jinou silou se nemůže te do k mnou ani lemu pro ducha božího než jeho jeho vlastností jeho silou. Víte kdo proč se s museli prodělat třebas učedníci páně aby z vlastností lidských se stala síla boží když těly svou silou pro ni k toho pak li velice dobrou vůli a možná se do se tak dobrou jako vy a tak když těly svou vlasy jsou li o tak že si na tom že se neznali zpráva že prostě neod cením správně svou vlastní schopností. Si zjistil že se pro. A my po si to byl svatý petr že nemiluje jak miloval že není ochoten se obětovat jak jak pro. Nová jak tekla od tekla nová do daroval prohlašovat něco to je velice snadná záležitost uskutečnit stezka a to je to jiná ale uvědomte si jednu věc u jestliže v sobě pocítíte se jsem není vší touhu dosáhnout věčnosti tak je to touha boží kterou pocit či ne vaše u jestliže my se snažíme aby se. Tou sobě vzbudili. Tak to nesnažíme aby se se o to by se budil svou touhu se to ten za váš omyl nýbrž aby se o li aby se totiž usnadnili tam kód touze boží po vás. jiný jiný přístup pět si ještě kým máte li tak to pro ni kolikrát důrazně o že tak na to musíte jít. Když to pro dává jenom právo ježíši aby je ve vás způsobil že byste tak k č jiných v tomto smyslu od tam musí by tak je to no z každá lidská o do musí by na tak i že chudá ježíš kristus rodí se nikde koutku vaší by to z těla čeká o dáte slovo. Opravdu nedá se mu to slovo kdysi vede te svou a hlavní příčina proč nemůžete žádný úspěch či jsem měl to štěstí tedy. Že jsem to to pochopte hned ne hned to tady v tom se tak že při. To pochod né. Tam mně bylo řečeno když ukázal na ten krám který zbudovat na tam jenom brána byla byla o to protože na to je naše tělo. A ta brát na to je od do se o protože jsem se boží to a je jiná protože že ano dala od boha a o ukazuji kristus tam jsem to viděl jinak prosimvás to proto mi do to když ti neviděl do skutečnosti to že to nebude o že od toho o otevřené k ukazuje o čem některé se tady je to jako za protože na něho ne u ka žena celek a tam to je to otevřeme je to znamená člověk který se to cestu za to do otevřena k chata pro to by to osoby takhle ukázáno. Vizte všichni o držena k a po určité stránce otevřená. Ježíše schopen a ochoten že ukázal vám kde te i se máte proč to že máte ničí zdá jak váš el protože lidský život i dál. Ale musíte podnět u číst musíte po je se to po něm učí s. Si to přes stačí co o ji vlastní život musím začít již i život kristu to tam bylo řečeno. Není vím život jestliže nevlastní tak dnes ani svůj život z život který dneska nastupuje to je začátek ježíšova života když jsem než jsem na to je o z tomuto ženě co to pro byla od a ještě pod a. Tomu je pod a tu je jim pojme tu tou o tak to je počat přidal aspoň průchod milosti boží že o nás ukázat to početí. Protože tu touhu opravdu ho z zrodit a ovšem ti způsob jako joze že vlastně to není od temné ale to o co z tví se do a pokud by to nebo tady se to tam dost toto přemůže to ona tak takovýmto způsobem jak je to to ukázáno. Podívej se tedy kde ta mně roste den ten život s to jsem to do pro to pro ba tedy za to. O pochopení do po všestranná hradby která byla to ko věčně se ten dnešní kostela. To přesto na to dal by byla do kde ta mělo zpracovat ježíšův život od začátku do konce obrazech. V symbolech. A to to je všechno pojí život je si takhle jestli tento život ježíšův nebude život s životem vím tak se nedostaneš tam kam se chce dostat k protože ten který se tam se dostat danou teď předešel aby by je vede předešel tak se nikam dostat nemůžeš. Kde se to on ne neb měl na kříži byl nevstal z mrtvých ani ty bys nemoh se dostat na při ani ty bys nemohl vstát z mrtvých. Ano. A kdy ty nemůžeš deska vstoupit na kříž jako když kristus řekl apoštolům nebo k učedníkům ještě dneska za mnou nemůžete přít. Ale vám se o toho ducha a tak dále tak k. Prosím vás opravdu vás ve učit ničemu jinému než následování krista ale a teče to je velice široký pojem že následováni znamená opravdu přes tady žít svým životem začít žít životem ježíšovým a to to není proto vás chci k tomu to je to to není můj život od čím dál tím víc musím bych zu brát z rukou božích a tedy je to život boží. Ano povinná cesty kolikrát jsem vám říkal že i taková svatá jako svatá terezie z avily nevěděla jak to udělat neměla se od toto při protože byla ochotna všecko co dát. Ale neměla co by dala neměl na asi že v rasy ježíši že ho beru nemá co by dala. Ale prosimvás vůbec nic nemám né. My si tu mi si se tím se vycházet z pozice a to nepotřebujete k tomu nějak ky. Zážitek do si můžete rozumově odvodit že se z článkem protože zu. A že zrozen z vůbec se ten si z vy nemůžete život se si sami přeci nedaly. Kdo od kdesi bez začíná vědou o když to oni tedy pravda tak k není to váš život nýbrž to život proti li tam předali čili nepřivlastníte si to tak detailně tak podrobně jako to co děláte ale když to do který pochází od boha. Čili čím to disponujete co bohu dává k tomu patří co u něho co z něho vyšlo jakýpak další zážitek tomu potřebujete. Jeho to vyšla do něho to patří do něco co vrátit. Je tady všichni prozradili tak že opravdu nadto do aspoň na tom začátku každé vnitřní modlitby svou vlastní láskou svou vlastní já. Aspoň ten nás tu jen vaši dělá z kou odvaž čím a tím říká o ve na božího nebo vašim uvnitř milování. všechno vaše činnost vaše přednost že mi stezce o a čili bylo nic a s pánem bohem. Kdežto jsem o začátku měl dojem že ve. Že od pravdu a to neni moje činnost že to je to jenom do. Vy ho by ji vůli boží ve si tam nějaká moje protože to je to by o váhání vůli boží nebo co bych síly jeho přál milující otec dnes abych se vrátil do jeho domu je to pravda co si může být přál. A do si to ne je přede se tam vrátit a který je tady u jiných mých dobře je z toho egypta bez na že je pořádně ni dole dostane že ano. A to čte li se to trvá než se do jenom o to ty plná beze kdo ji vede počneme tím ty si je tam poušti. Protože jsem odešel od kterých by z to jeho no a protože mně nebylo dost v v přes se to jsem se tady bez pána a dobře žila to si to přiznat a to sis protože kdy el ti kde který na kázal apoštol pavel. Tady mám by se měly takovou li je do kost do byli pohani kde na to povolal takovým dali ten klid neměli. Ale teď co jsem poznal tu míru ty tam bylo budeš že toto je to zodpovědnost to to to to to se nesmí tam to se nesmí pro všechno co je z ky se dnes kdy on od ty se mi to to za pořádek to nějaký život. On si tam do kostel neznali za kolem řeč kriste znáte zákona těšíte. A ten zákon který odkázal a přešli za ty toto kázal ten zákon lásky to ji za ko v to nedělej tam to neděli tamto nedělej to pro dělej to je to se všechno ale pod na zákon lásky. Kdybyste všech než ctnost mi opilý dívali od on říká kdybyste měli všech i možné dary od boha a lásku kdybyste byl měli ano nic s čím byste nebyli a tu lásku tam přesně je to vinno je teď bych chtěl vám říct jak to znáte kdy vaše uvnitřnění nebo vnitřní modlitba je dobra je dobře prováděno. Tedy ba na protože by nemůžete poznávat ti způsobem že se vědomě spoje z na s nesmrtelnou podstatou to takle nejde ale jsou jiné známky pole teď to pozná že byste mně všichni prozradili do jednoho a že vy dáváte přednost el v lásce. A že když byste tuto lásku nepociťovali nebo kde řečeno že protože to láskou neb pociťujete nebo není to co se z na tak proto že je že ten zato že téhož se přestaneš pak na nebo že nikdo to viz nebo že to důvod proč se dostal za dale od aby se se měli dostat. To to co jsem pravdu ale jak potom poznáte že to vaše i při modlitba správná ta vaše tu při oni dale tehdy správná když přímý se ten plamen lásky dva co bych ano jakmile se zač né. Trošku jsme ča watts než neuhasíná tak k to je abych to pro to abyste sto vnitřku li do přestaly. Je tady mi protože pak ky že se to dělat formálně jenom pro to abyste vydělali a tím vlastně přestane ses týkat bohem k když když tam ta láska stoupala. Tak se začínali je či a větší měrou stýkat s bohem neboť jak nám říká ta láska ta pochází o. Mně ho abyste dávali větší průchod jedna z prvních známe ekg že se na kuje ale na tu věčnost. A je mi ta láska se začla takto po kód dostavuje čili děláte opačnou činnost ve že byste po stávali pochodu lásce. Čili nepomůže žádné přepínání je nebi prostě na druhou to není k se o do ka prosimvás nýbrž zrušit ale navodit znovu prý z kou přípravou on taky vysvětlím co s tím co tím myslím nebo velmi blízko při do po je to je daleko se se dostali do toho pramene ti lásky když se zaseli při za o to muset i bez dale o přípravou když ten moc daleko do se do ve kali moc pozdní jsem pro tlak. Ty na to musíte. Ono to tak vám stačí abyste navodili i po přípravou od když při jdou zase ten brouk. Ale vždycky stojí za zamyšlení nestali když to cvičení nebo ta duchovní modlitba vede k u k ho měla z ky za je to vůbec správně volená. Cesta zdali si tam neb bez ti dát že právě ti to tak je mu do bude dále protože to není ten pravý prostředek. A od za jediným proč se ten tam ve tele be. A proto se snažil do z vašich zpovědi že by to je kterým prostředkem se vám to nejde te. A měl. Potom vás u potravy jenom v tom našem prostředku aby se vám tím prostředkem než těle vešlo protože každý je ve své bytosti má. Ji řek bych možnosti. Jak se dostat k tomu zdroji nejsme jen na lože z jednoho jen naladění nemáme el připravenou pro du do pro na to. Našeho ježíše jako jeden jako druhý. Do někoho do kterého zase musí král chudá a za ním pro kódem že ano dom postranními kdys těla musí by která s tam pro pláči kte kterou může vstoupit úplně svobodně. Je se mezi tím samozřejmé taky ještě ho výtečné své to je nikodem co tady je s setkal s ježíšem k otci a musíme si říct že to naše setkání s ježíšem aspoň na to se setká. To jsou tajná setkání v noci to znamená za se od něho nepochopení pravé po sto ježíšovi že my je ani nepoznáváme protože on se s námi stýká se na příklad vám tady pro zrozuje stala otrava to ustat protože to je začátek styku to sto možná ani netušili a tak bych vám mohl budu po mnohých stránkách byl říci co to ten zač a který se začne styk. vim že např je dejme tomu po stránce poznání to tam začátku ten styk s tou věčností je tak i těžkopádnější ještě dneska třebas si pamatuju že když jsem měl být jednorázově ne postupně o něčem o učen a to bych i s prací pouč to nebo tak nějak nebo vnuknutím tak vždycky jsem viděl světlo na před vždycky seděla před svět. A dokonce to pak kusem by ky viděla se světlo bez klatov a teď jsem dověděl. To je to co se i kdo o nebude. Oni museli nás li ho otevřít moje nitra opravdu se tam na otec jako se vybírat z za napíná aby to vůbec z s to a potom co v to tom o se tak to to to vůbec se potřeli nikdy jsem to že to neviděl už. A toto daleko samovolněji ano tak to je všechno vývojový stav tak k ten tak bylo podívejte své co na terezie z avily promítl se pořád dotýkám na o to je to musim vzývat na k musim uznávat říkala každá modlitba která mně přinesla vnitřní uspokojení radost blaženost. E vůbec neměl žádná z těchto duch modlíte která a protože jsem neměla tu cenu jak koho stavy u to veni který si opuštěnosti slabosti. Které vždycky byli kromě velikým přínosem pro moji další život i ponechal stranou o to že ona neuměla se na to rovnováhu. Mezi vnitřním a zevním životem prožito nikdo nenaučila do prsa kam prali a potom v popisovala za ty svoje stavy se osvícení porod zásahu petra z ale kam stády a považoval za nutné ty za to tak se to stalo nelhat to neb při našlo přít s že opravu doby kdy neměla toho do přímé vedení petra za tak tady protože v době opravdu ty stavy které byly to je tady naše ctnost. Slovo by oni užitečnější pro tance duše duchovní než ty strany blažené že stavy blažené. Proč tomu tak protože. Jak tady jsme jako řekli si že bůh se na se projevit musí mnoho toho na napřed k odbourat. A musí si to počínat jakkoli váš tedy vybírá ryby dobré a špatné ano. A mnoho těch špatní si musí odhodit a protože my nevidíme které ani nemáme tu s to z rozlišovat to co z toho je nejdříve o extazi. Tak musí musíme no musíme se dát na protože to za na co dělá pán bůh ano a to je bolestivé když to ona musí dělat o. Protože to děláme z vlastní nic dělat ty lid děláme to jako pod jeho tlakem protože on pozoruje naši dobrou vůli zde nám tímto způsobem přít. Takže to je přiměla který pociťujeme dobro blaho hlavní sta si při vnitřní modlitbě. Protože jem z nás odlučuje to co si dneska říkali že se své a ne to bez řekne říkal pak né. Ale to vlastní ano to je pro nás cožpak na deska je větším hřích jsem pro nás nemiloval boha a nej za bohem am být nějaký vlastnictví. Tom nejširším slova smyslu v potože mít tak ky v assisi to je z již doba a v ustavičně šla dnes op dosti že že nemůže jít že si kam tak o to si ten vědy o k chybou jako pak ti bude rád že s máte dobrou vůli všichni žádnou chybu nedělá o jenom v tom že máte vlastnictví. Že něco vlastníte a že jsem od vás že se musí to je to všechno to od bourá a dokud to dokud se odevzdáte poslední věřil mi posledních ho teď stal koho všechno co máte tak nemůžete počítat s nějakým. Spěchem. Buď jakým způsobem který se čte aspoň neska tu jsou vnitřní modlitbou. Tady vám byste se aspoň v tom smyslu v že byste si uvědomili be proto silo k tobě kráčí be toho láskou miluju nikdy jsem v těle se o ji láskou nemilovat když jsem si to myslel tak jsem to že je od proto volal na tvé lásce přivlastňoval jsem si něco. Co není moje při viděl jsem tě. A protože se žádný z nich to nedovede milovat jako ty. A jak k miluje to jenom ohlas schod dosti jakou on dobyl je v aby v ní. Si mohl jako on dovolil nebo tak jako do jež je aby mu do duch mohl skrze tebe sebe milovat tak k asi v tom smyslu. Čili tohleto kdyby se deska ve opravili ve svých duchovních snahách. Tak abyste byli by jíž která se vy byste ve vycházeli z východiska které je správné tady bylo především tady by mně to co ten bude východisko vězte tomu. A kde je východisko chybné a tak to není nic to by se bez správným směrem dejme tomu když chci do těch palouku tady o co. Tak musím vědět protože jdu od této chalupy je jak tam nepřijdu v je každý se měl. Tady jsou tímto směrem oboru neboť tímto s tělem a když do tady te to a to je takto nesprávné a když je po z je to je vel od ještě metru dal tak při do za kalich u rozumíte v měl jsem směl te i když to byl ten směle. Jenomže jsem neznal východisko v po se na žes to byl a poznej sama sebe a do to jsme se k a proč tolik to muselo poznání se jim je abyste věděli že s tak tedy dalo jak se na to šel já. A proč tady je ten spěch a do ten je vlastně měl že ano a tak do tam hle že to je to by se na pravíte když ne tak to jsem na ten by se a že se nám to jsi byl že by se na pravíte tak dobrém radikální může změnu ona se řek el protože kde se když z jeho milosti. A ne ze své dobré jenom ze své dobré vůle protože do ve při do musí být samozřejmě ale z jeho milosti v kam do se pro vás pro všechny připravena te to není zlá ti ho dám milosti jsou tam ukazoval toho spisu v prošel kdyby na jeho že my se je dovede do od při tak ve ještě jsem potřeba co máme udělat je otevři se milosti jsem do od že tedy si předstíráte nebo když si myslíte že je to z od vlastní silou. jsem si nemůže obrazy a to je ta veliká výhoda ale že bez to kdybych by jiný člověk který vám proč je těžší kolo on to se do toho jak se že by ses čistě my přes koho je proč teď takže bez řekli je tak mám tisíc skoro on ho maje proč je. mám kola a to je moje vjemy ve ale ne se budu chtít a tak si to jenom v ve se to o ani o budu k ti prostě ne to co na se mi do třebas do proč byl to byla že bych já. Protože to je ta slova a když přes o tělo na můj příklad bude v němž si v protože za dobře na čelo ale o věku dovede uličky ve dom jak tak to by bylo by mu věr který musím s platit pod eva si jsem neduh že jsem tam vyslal. Aby se jeho to do je pochopitelné proč tam myslila v aby se mohl vrátit v. Proč je tam nevešlo u sebe že ano ale vězte mi to když školu pronikne do této byla si tak v to po za přejí půvab že nic si že by kam poslání. Aby ho od tam tu bez to se nedá při ní. A to to je a tohle to co jsem to tam postu v do byla na tom co je vůle z a to je poslaný jsem tam o to k ten kdo to tam bylo proč to pro to aby jste se od z ka a považovali za poslané do tohoto světa od boha poslané. A ne bez jak sami rozhodli vší v to že ten mít. Že se protože je to to to že je to jenom za to ale to je ve kterou si volí ten a která se vždycky více nebyla ne to spíše více v když i od toho vodního poslání. E. Tady se mi naskytá otázka v veliteli považuju za vhodné el to by to s to je v sodo to lásky boží do náruče boží všechno vel nevadil i králové o na k k a nebylo to tak je no k a do svého to o bez to se. Navrhoval bych měl o bez nerost proto l obec se dal je to v protože by byla že bede ale jinak ale když o bez jak to mohl na ve na to by řekla že daleko hle si to je vstupování na protože beztak celý život se musím nakonec do tao te ko vstup na kole prosim tak to je každou myšlenkou každým něm ustupovat v na protože jakmile začnu. Vědomě a to je ve zkušenosti. Ve nevědomé jsou od boha něco brát v k v. A zase vědomě ve sto pro že jsem bral do něho a tak to promarněn a dneska ne když to vědomě neberu v ale jsem se jsem to řekla mám na sobě že ten kdo je že je to že je to a co se z koho a nebylo toho málo v vede od když jsem to vědomě bral z jeho rukou od pravdu v na to proč to staneme braní z jeho rukou to dělo proto je to úplně pominulo protože v přesto ono se to se to v. stole bylo vůbec nic. bylo zase z jeho rukou nebes jsem po věcech přemýšlel beze ses dale a na by se mi ještě měl v ní. Tak kou nejistotu be nebo v tak aby dojem že jsem se něčím provinil ale věděl jsem ještě k anděl se k. A to s když se je v totiž do dom tím že jsem to nevracel ano ní. Čili bych vám radil jak do bez jsem je si tam modlitba bude je kdo k. Tak k tou nebude k naší vinou nýbrž to bude mi do toho nadpřirozeného tažení které levá vznikne a trvám nedovolí jatze toho než aby vám to bych neradil aby se to je li to jsi to kde to se modlitba se prodlouží se tak je to správné protože to k vám protože vám tam přidržela v kam on na s tam jsem byl ne. Stavba u či žít lehké u sebe ní. To to že to co spoje se s ke stavy které za milost dobyl ve by se neměli vyskytovat přes jenom na cestě která se nese dnes jednala rovnováha ona by neměli byl na to když je ten že o do míry že pro na znát že jsme se stal s li takže on se dále lid vidí ale šelem je to že to nechápeme jsme se to protože o to když musíme se dostat tak do stavu přesto musí vytrhnout z tohoto. Světa protože nechápeme že to to že jsme jeho proto nechat me tak nás to na co z bere k sobě ale se dostane tak neměl by tomu odporovat protože i tak se můžeme naučit se k tomu abychom na konec to si tímto světem k němu v vše ježíš by extatické stavy trvaly sebe bere tak je to prostřední fáze vývojová to najednou ustane v ní. P. Že dejme tomu při tato tekla káni bychom jenom ho bych povalil je. To milost není ho při od ta ale tady o toho slova. Nýbrž pochvale věčnosti dávaly v tom pocitu že co co stavět tak se dostaneme do stavu do vrací a protože ten s tam věčnost ti je stav který nás velice prudce při přibližuje k prostotě boží a tak to se jednat on to k i k jako něco snadný žil ta ale tak to by se mělo jedna z každým vykonaným činem to. Kdy je s protože mohou silou boží vládnout. Třebas svobodu vím že kterou do toho nikdo nemluví ani on ale že mohu tím činem chválit jeho. Za jeho dobro protože mi k tomu dává o nos něco vykonávat on byl to se vám tady v si je nejen do plně že v ní. Že tedy krom veliké dnes v tom lidském i my ještě li za k a to a k si o na nějaké a ujištění ačkoliv by to neměl chtít. Víte to dožije ten veliká že když to na přejeme tak vám tane do klesli dává. A. Když si to přejeme tak nebe a máme kdesi kam se na několika mistrech tam na jednom na druhé když říká tak znamení co to ode mně by ti ne a je to ta stará jen za to. A dává znamení těm kteří si to nepřejí na příklad dejme kam to by o nevím kde se ježíš v něm dobrovolně. A on jim ustavičně dává důkazy své milosti a on jimi znovu dělá zázraky to do kani dojem že to pro k a že jim znovu se o věřili v semena o pod nově vývodů jež kteří mu věřili ano a do si jeh důkazy tak jsem tam je to horší protože pro koho si to přeje ano a on to když se na kole s el tak ten se. Musí se při na kříži a on museli op předem těmito a tímto osobním vedení v čím ne si to se me toho osobního vedení a s tím ne po tom nesmíme odevzdávat se tím křičet tím snáze umíráme na kříži čím více si by modlíme těch darů tím je to s námi horší protože mi i všech kdy dali musí odevzdat že pavlem ve říká ve všech ryb prominou že dal pro prováděla všech ale láska nepomine. Čili on řiká musíte je se vším se do zlo při dobro se jenom za z komu ne a pro si je přede žádný důkazy než růst teď síla z ku to je důkaz který ve kterého se tam dostal když správně vykonává te pod tak se vám to říká ano. Je si vědom cesty že mi to to bylo prodělává me a od rasy se chce. My jsme svým vlastním co jsem se chtěli duši s v tomto životě. A za tím ježíš si přeje si vím co jsem kloub chci. Svým co jsem z žíti aby se to jako marie alacoque. Ten aby by ježíšovo z otce nás to ono to bylo za naše co. Co to to se se to k vel přešla trvání jednoho se na druhé se to v no to je ono tuto operaci samo jsou za že pro ve z tak aby co je jeho aby že mezi tím co přestávka která tam je. Aby neznamenal ztráty ztrátu dechu. aby se k by do tak provedena rychle že by že ani nepozoroval že přechází ze svého z otce co se se ježíšova. To ohromné že slova modlit. Si by se to za tím jenom od do na co jsem se protože opravdu milovat veškerou silou li se na milovat veškerou duši to s tím asi z toho jsme všichni vzdáleně ano doby doby za tím co se soustředit se do především na tu lásku s otcem. To znamená po s buddhi se k tomu aspoň citového hlediska tady to de. A by člověk byl do toho vložil co možná nejvíce ano to se osobnost bych odevzdal co není více jsem měl k tomu ten cit a není tomu tu tou ku a to je pořád ještě hláska co jsem. A říkal na nebi to začně přítomnosti o tom jaký zázrak se vlastně ta církvi kterého se kdy jsme ani dost dobře vědomi. Když byly pro sedmdesát kterého je to klamy či k u stanoveny dvě ženy prvně v dějinách chci kte dvě ženy. Které u šli něco ho nového co velice převratného revolučního. A to že dosahování králoství božího není otázkou posmrtných stavů. Nýbrž že by pravé jedno zde na tomto světě jo neomezené mých před ano. Řekli jsme si že tohleto učení o něco tady dokumentoval že jsem se setkal s odporem i onu vedoucích si že vnějších. Protože veličiny se svými o tom debatoval v toto učení dosud proto do vánoc celé jinak než jak tyto ženy navrhují pranu. Jít si klášteřích se mi byly na svých nedosahovali ve spojení vědomého spojení s bohem i skla kteří byli za to. A mají bohužel dosud protože ona toto učení anebo bohužel se to tane těchto dvou lidí no to pro učitele a oni se od ne tak nevěstou. Co mi sto opravil vyčítá amen už. El tak oni viděli za to a mají za to tyto představitele klášteru v že každý člověk bylo to ctnostní život ano a jestliže ho potom se do ne zlá k milost nebi do na milost boží. Tak na protože ten ni dosažené dokonalosti se ve ctnostech. Začne se projevovat spojování s bohem ho to se projevovat mi k i jiné k svá s ti. Zelená z prosto jsem mít účinek spojovat s onou. Nikdo neví jako by říkali jak se to může stát a že celá že to duší byla hledím jimi el lidmi ve ctnostech rodové do jiné ctnosti o to nikdy ne proč dala domy v jeho život to znamená do života ve které se vědomě člověk spojen s bohem je nebi pleteme proč se to tak bylo ono nic nevíme od tam říkali proč to nebyl dosáhli vědomého spojení s bohem. A z toho usuzujeme jednoznačně že není z děláš lidských aby si mohl vůbec z krát z požadavek obecně stavění ve že by člověk mohl jsem z poli to pro život těla a ten nám ten se stává naděje a není to touha neděje říkali tito prorokové je takový že to je kdy je to s mně žil proč je po smrti se s bohem setká. Domu mi z nebrání v tom aby vešel vědomě doby svého života. To jsem se s nimi je něco budoval a protože jsem si uvědomovali jednu věc z ono k to se mi neodporoval do se v jednu věc že když člověk tak se to s k o tom jsem umírá. Tak si musí uvědomit že si že nebude moc typ ctnosti nějak projevovat. Že musí od toho od svého ctnostného života o s i k i ten život v těch svých do s tím bohu obětovat. Ale že po do obětuje ten život který celý do se to tedy je dosti jemu že o by to je to nejdražší co měl o typ ctnosti jat točil se že kdyby bohu a to se nepřiblížil tak opatrně zbyla bude touha nesplnil na touha po bohu bude se podobat to jsem něco co říkat tomu buddhovi který po se do vás těle protože to ženou touhou odešel od konkrétního dosahování a dosahoval a to tak. Je tu věnováno. A patrně v okamžiku smrti ten ten člověk velikou nadějí dí. Se spojit vědomě s bohem a taky to osvědčuje mnoho případů že život to takový k svatých kteří ten život neznali vůbec mystický život ale vliv jedině ctnostný třebas svůj život v dali za krista v okamžiku jsi ty jsi s ním něco dělo co je nepochopitelné. To bylo taky víte co s těmi zevními projevy třebas o to tvá co takového jakého ku mělo všechno ve že s ním něco dělo co do svět bylo z znakem jejich spojení s bohem a to je mi zároveň odpovědí za jakých okolností dochází k tomu spojení zákonitě. Totiž každý kdo se vzdá bez našli pod ctnost čich například ve protože by to bylo špatné. Neboť snahy dobýt svými silami svými ctnostmi ale čím vším svým dobýt do králoství boží do do ho dovedl vzdát a přesto ho ta touha zbyde jako stav. Ten se neomylně spojuje s vědomím božím ano ano to jsme tady říkaly a abych to v ve do komentoval nikoliv na on na k na svém životě se těžko. By na život je svatých hlavně dvou usvědčit tak jsem začal č již. Začátek z těchto kristu nebo myšlenek z těch z toho kolik od k byl pro z těch rozbor co se teprve se s bohem. A teď jsem to dal že od svatý terezie z avily která ve. Protože bych je to je doby do škod později měla totéž zkušenost jako tato kateřinu. Protože je to je od on nemohl nikdo z tehdejších učedníky tělo hu u hlídat. Na řečí své od oko od duchovní ono se mu osobním styku s bohem v jenom k tomu že v tom vanem školním věku ve kterém ona si tuto devizou poznat boha v tom co si vy když do těch z ale zase do že v tomto řekou ještě nikdo mne hlídal protože ještě neměla to byla mně jako svaté provedli by byla měla přístup ve svaté a to je to je tam zakázali a proto nemohla vůbec zbytku tím zadržena to jsem počínání takže samorostle. Šla rozhodují s tím. Od věku na to znamená testem mládí v za tímhle tím věčným cílem vůbec syna a protože ostatní všichni věděli že po smrti na nebyla si toho že doma tak vel bez jakýkoliv byl zábrana když našla to do studny obrázek přeli samaritánky který že ježíš nabízí život věčným pochopila. Čili nebi si ten život který zde ne po smrt. A to ji zachránilo zlého hledala zde dobrat říká na a. Když teď připravil jsem říkal když teď dale ta žena se stává se krok církve. Tak tohoto vydal se protože kde který svatý říká po smrti. A ona říká stává to že to že že že zde na světě setkala s ježíšem na jakých okolnosti že to pro protože na do nitra a dávala které je před jak to udělat ve světě. A. Je její jmen takovým pro těžké svatá kateřina kde není kasta se s vjemy. Která pro v když navrhuje stejnou věc li jako vám to ta terezie z avily. I než to začnu aspoň kou příček pročítat te tak se ještě malinko vrátím k svaté terezii z avily. A na protože tohleto věděla že v tomto životě muže. Dosáhnout věčného života spojení vědomého spojení s bohem nedosahovat toho. Něco i tam přibyla chybělo čím si nevěděl rady totéž co chybí dívám. velice dobrou vůli a všemi silami se snažila o to aby dosáhla tohoto vědomého spojení tím jeho jim než kdy jim nešlo a nadto pronásledována zpovědníci nerozuměli nehodné zpovědníky. A přesto ale zatím to vjem šla konečně se dostala tak daleko že ježíš řekl podívej se nikdo s tou silou nevešel do království božího a nikdo by každý tam vešel moji silou mu. A jsem ukázal za jakých okolností mojí v silnou k nám k jíte. Se do toho krásy protože se nevchází silového zrození v nebi nýbrž nebo si do mého postup u do jordánu ale silového křižování ovšem musí všechno se se to co tam bylo pro narození ten jordán ku a teple pak může při ukřižování po svém vzkříšení mrtvých. A ty jsi terezy je prošla vším tím co se zela ale ty nedokážeš umřít ty jsi ve do kázati umřít vnitřně a do vnitřně neumřel tak ten žije pořád pro sebe i když ježíš pro mě. To nestačí tím že i pro tomu on žije a že nebo lehce pro sebe i. sebe skutky lásky tak pořád to dělat co do vlastní silou. A to je ten základní odejel žes to prosilo o to ne vlastně nedělá. A protože tyto nejsi na pochopit. Protože to nedělá pro vlastní silo musím něco poradit ne cesty k i to je umřít a tím také se se mnou setkat pro. Protože bez tohoto nejde tak ty musí již na jeho silou o s a toto se tady nabýt je moje utrpení na kříži. To není tvoje utrpení moje vesměs jeho od temně ale nazpátek mýho věnuji aby to nebylo by vůbec nic prvé ona za věnuje v. Aby to byl jenom to ne oni je tím kteří si jenom věčnost se stýká s věčností nikoliv něco dočasného věčný pro čest nejenom prát se to v pravém ano kde jsem se bez je tam se to začne stanice. Její zapotřebí ale transformační stanice samá není pravou dem. Ani se to stanicí si ani za ním ano rozumíte jenom transformační stanici. A taky řekl jestliže touto mojí silou a aniž jak koho vlastním ty jdeš ke mně. On můžeš narodí v sebe ano opravdu vzala od ježíše tuhletu jeho sílu umřít a o musela vnitřně. A okamžitě se narodila ve světě věčném znamená jako druhý ježíš. A jako druhý ježíš jako druhý ježíš kristus žila k smrti. A je že nebudu dojemné jak stejným způsobem mluví o to svatá kateřina sienská praví prosim kapitole. Dejme do ukřižovaného krista a sladké mariině při jestliže mluvíme do trvalého krista nebe mu k nevejde do krista narozeného nevede dojít k li tak tedy toto bylo dáno nevejde do krista který dal zmrtvých nevejde do kriste který sto na nebesa. Brž rozhodující je kristus křižování toto ovšem přes temně z atd na pochodu přeháněl neuměli celý život protože umíraje vlastní silo to se o do myla celý život může uměl padesát v těle na někdy se neumře o pláten veřejná sama ve za tam terezie za li se za řekla umí jenom to že nemohu umřít protože uměla vlastní silou snažila se o tom je nad pravé že to být i svatí tři je to říkaly né. Nešlo a teprve když umíral silou ježíšovo tak umřela let. Tak dále tak prvně prozrazeno tomu dobře rozumí říká veme ukřižovaného krista a z atd marie. Obojí ano protože přijměte si že pod tím křížem stála sladká marie. Tedy když neumíral sám. Že by o pro do byl sám nemohl nemohl odejít protože všichni ostatní od jeho učedníci se dost utekli těch se nemusel všímat. Ale svatý jan tam stál. Svatý jan z tělesně tam stál a on nemohl lásku nechat nakolik k a. On musel tam být pannou malinko která musela se stát matkou z tělesné lásky janovy janovi janovi jako stala jeho matkou protože všechno to byl akt lásky se tady zrodili v kristus. Že se svatý jan z oděl zase jako si jen že li je tam pod křížem ano. A jedině tím okrajem před smrtí na kříži to se rád to v lásce zrodíte se potřeli křižovat. No tak ona si na to jsou kapitoly láskou přestával je druhým kristem. Eště která touží velikou touhou po cti boží a ta se se do vším stává vyšší se pod nějak na se ve ctnostech. Po nějaký na s mi tohleto prošlo. pořád začátek vyčlení ve ctnostech pro ni bylo začátek tak dobře věděla že to musí jít dál. Tím nebyla pro si s postem samozřejmý ale byla proti tomu aby se od o začátku zůstával na trvá pak i krásy a přebývá cele sebepoznání. To je nebe ve svatý terezie z avily první psycho z ka která říká musí vycházet nejenom z lásky bohu a také ze sebepoznání. Když nezná že východisko. Tak nemůže nikam dojít když kristus věděl kam si máje za hřích který je oděl že třebas hospodě tak šel do hospody tam nám ukazuje této síla sebepoznání ano protože muss vědět kde jsme když neznáme východisko můžeme se sebelépe kdy jsme na pět sem dycky říkal nikam nedojdeme li dejme kde jsme na téma ky. Jakmile víte byla tenat vězte může do sto vizte dále jít je to tak je no. si a že se dívá se se poznání aby lépe poznal dobrotu boží v sobě. Protože po poznání následuje láska zcela opačně na stojíte než před tím všichni jo no ne. Od za které si je z avily jakoby to tady vodní kopírovalo říká zcela totéž. Bez sebepoznání není možné dospět říká obec k jakémukoliv bolení s bohem. Kdo miluje snaží sejít za pravdou to obec čisté v bych ještě chtěl říct. Je jaké hodu se poznání to být je musím přesně poznávat možnosti které mám. se musím poznal jako transformační stanice ale je ne jako někdo kdo může být tím proudem u chápete to. Takhle se musím poznávat do transformační a ten když nevstupuje toho s v láska boží nebo existence boží pravda boží tak tam stanice není k ničemu. A nevystoupí z on nic v ve vedení ale postupuje to března také kázal a on z toho se vystoupit a nejde o nic jiného než aby zdát by sto do transformovaný proud naší osobnosti jo. Protože my toho boha nemůžeme celé pod celého poznávat než my kráse o máme poznání to oba stavem svým stavem svou mírou u vlastnosti svou transformační stanicí zkrátka je to stav stupňovitý jistá vývojový který se pořád by a proto jsme schopni platna věčnosti jakož ustavičně bereme z nesmírné velikosti boží takže nikdy není konec z toho braní nikde konec zač do odevzdávání. To znamená čím dál dokonaleji poznáváme v tom měli svatý pravdu ale tam neměly todo v tom že by to nemělo začít tu byla že by se tam se měli spokojit s pro od ctností. F. A je dána žádným pro sebe neod kou ale není víte od svíce na toto pravdou než pokornou a ustavičnou modlitbou založenou na poznání sebe anna poznání boha vás právě chci přimět k takové modlitbě která by byla ustavičná všímáte si toho aby ten život byl modlitbou pokud to nebude ustavičná modlitba mi nesplnil letem požadavek ježíše krista modlete se neustále protože bylo pro mě. Velice nepochopitelné do které se to pro jsem byl tam. V tom teďka jak víte a to do potom po prvně vysvětleno a jak se to o to se ještě do konali pochopit založenou na poznání sebe na poznání boha a tím co jsem od ona modlitba se do při je duše s bohem kde stopami o do nového krista kde stopami ukřižovaného krista a tak touhou náklonností spojením lásky protože apoštoly. se že tuto věc řekl kristus když pravil miluje li k to bude zachovávat slovo a mu ji od te toho bude milovat a přijdeme k němu a od činíme si o jeho příbytek k a proč to nastavené do za ty třetí že si je tedy jasně na náleží na skutečnost. Vede slíbil ježíš nikde po smrti se dostane do nebe to nikdy nikde neřekl. Nýbrž řekl mi přijdeme zde na svědek němou aby si zde u něho příbytek zde kterého transformační stanici ano tady si že při. To je slovo do pranice protože to citáty ježíše k doby za tok nikdy. Zde na světě uskutečnit králoství boží. Na mnohých místech nalézáme podobná slova kterých můžeme vidět že on je pravda. A že láskou sestává duše druhým kristem stává zde druhým kristem ne po smrti a láskou se jím stává. A či ekg láskou boží se jistá a kdy by do dal který dneska data ten století abychom to viděli jasněji si povídám si co jsem si čela ode služebníci boží že dodat modlitbě prózy na velikým pozmění mysli pod ve skrýval oko jejím mou který rostou o lásku kterou svým svou ku. To může bůh udělat pro vás vy vnějším ho. Že nějakém tom osvícení které je pro vás rozhoduji v z byste jednou nedělat z vlastní jenom vlastní silou nýbrž jeho z jeho ukáže svoji lásku. ukázal svoji láskou přátele. Tak se nebudete pokoušel ho bylo od co silou a přestanete této marné. To je neláska v to co on ho bude li to není vůbec to nemá bez to z láskou všechno to co mně to se aby miloval to dale založ je láska jeho a protože jsem si ji při vlast nad tak na tak aba. A když si nepřivlastňoval do byste vydělali jak by byla silná že by mohla vyniknout podstata lásky dal domě pro v mu. A rozjede je a mezi jiným řekl o to co si o pro rozhodnou. A hleď na mne a o vidíš krás svou aby u stoly dost mého porád který je obdařeno rozumem mezi krásou kterou jsem dal prošli když se mi stvořil svému obrazová podobenství. Tohle na ty kteří jsou oděni svatební vedou k se v lásky o do be mým mnoha pravými ctnostmi a s tou se mnou spojení láskou říkám ti že kdyby ses neptal a kdo jsou od poděl bych pravého sladké znalosti slovo. Se toto druzí protože ztratili a s ničili svou vlastní vůli. A oděli jste vůlí v ale je to pro z vás jasné. Z pojezte smí a připodobnili se vnitřního než k nám nezbývá te ztratit svou ti a pro by se vůli boží. Je tedy pravda že jsem jest jedno protože s bohem láskou. Když chce prosilo měli pozná od zamilovat pravdu při projevuje spor do dvou nejprve pro sebe samu považuje že může být pravdě o výtečná svému bližnímu učením a příkladem. Že padat protože nemůže být v pravdě když na svému bližnímu cením příkladem ani modlitbou denně se jim o proč na sobě. Totiž neměli sama ctnostná do nebes prosti a proto vás mám právo k tomu abyste poznali poznali boha protože kdyby jste sami nepoznávali nemohli byste být prospěšný boží služebnice by se kázali když ho aby z něho to ještě otázky bereme byla pro ni samu kdo pro je tomu co je k ne. Svaté třetí všeobecná pro celý si je to za ještě pro míry přestanu kteří se s velkou neus živosti od brně stavy pro sice krista než se ta proti boží prosí boží a to se třebas aby se starala o to že i o jistý případ který cesta. Ona samozřejmě je živá se pod tímto neosobním povídání. Z za před námi aby nebylo vidět toto začíná vlastnění rozhovor moudrosti boží. Tedy sama zažila včera večer tak to ne k jeho sedmý se města a proč kdy jsme o tom dojmu který jsem si udělal o zpovědí bych se sami provedl udělali proč rozhodnutí že rady kali jdeme spojit cestu jsem jsem z z si. Vzal za u koho nově že navodím ve vaší vnitřní modlitbě takové prvky které budou mít za nás vede k jejich užití bude mít za následek že jsem rychlé projeví s jsou ba vašich zkušeností z minulých vtělení tak si z dosti duchovních. Totiž aby vám to vysvětlil no ale nesmrtelná do vše jak dobře víte co bych po vydání jsem si to za oba póly tak to ještě opakuji že na dal se nese bere do jem. A o všem co v v tom pro život že. Provedly ne tak to ten mysleli jste vykonali a tento dojem na to. Se za se jako bezčasový záznam. Je to za krita se o to matce časového dějového záznamu do bez časového záznamu. A tento bezčasový záznam to ba i pokud to nestanete věčnosti se na spojují je na nesmrtelnou duši. A kdy o tak dlouho dokud to co dál se ne investuje tento záznam do nově se narodí vyššího nového tvora ano. Nikdy se jím nepodaří ano tento záznam který do tohle do života nového člověka. Co to je na žel. Je neb po měli které nedovolí aby se stali záznam v uskutečnil by na to by mně to jemné aby se všechno uskutečnilo po že se dostanete na takovou duchovní úroveň že bude muset. Přes překonat čas ctnost a prostorovou z ve tak se přesvědčíte že se s tímto záznamem musí ten vypořádat. Takže ona dobře jich že nějak jenom si potřebuje ulevit vel k tomu k z toho vězení se dostat k tím žes který se do člověka nového a že ty nejnaléhavější past a že. Uskutečnění v lidském novém lidském životě a to způsobí že se od víme z tohoto záznamu tan nejí povrchový v její vší část. Když aby se tak k tomu rozuměli v tom záznamu o povrchní pasa a že nebo na spáse tohoto záznamu ty první. Od tak ky se týkají zevních věcí do protože tys po vnější se týkají vnitřní zážitku takže do tak míry jak od jedete zevní události a to z minulých vtělení te do to je my se dostáváte vnitřním zážitku. Proto například byl nedospělý člověk nemůže si u věnovat z třebas od věci vtělení anebo nemůže získat vědomí o věčnosti. Třebaže o by byla v minulých vtělení získal protože ne od by bylo dosti světské části pásky ano. A proto také ne takové události které mají to nejde letní charakter takového aby kali z mu nebo takového takové praktičnosti nebo je pravosti naléhavosti pro tyto pasáže za se to mají k tak a tak v jednoho a otáček pásky jo. Takže jednat tak lidská událo život najednou vynese na poprvé v a kým vnitřní poklad. A kdyby byl zůstal dávno zk kdyby byla nastala ona to lidská záležitost o pranickou tak to s tím nebo tou k li miskou situaci se odlivy nestala ještě mnoho z toho záznamu. O to člověk vydrží. Naopak zase kdybyste nedovolilo mu tomu člověku se může stát třeba své vychovatele aby se ten člověk v bychom dával nebo byl by to je tak jak v jeho sklony ukazují tak se neodejde ani světská as váš v pásky to to za následek že ten se musí předčasně zemřít protože mu okolnosti nedovolili rozvinout. Toho tolika by ani tečka toho vnitřního se dostala pod tím více toho být uděláte to pád cena psáno. To je to osobního to bez stavy o sto do jsem tak tím je vlastně se ten do jsou v zevních událostí jenom šla vší a ten je dříve se dostává k vnitřnímu poznání protože odejdou dostatek rodu toho co ano. To bylo z čistě světské povahy. Na tak to jsem se to zpovídal ale nevadí s tak je to ostatní tak od tam to nebyla kde na žes to je to jste mi teď si řekli že. na jednoho který se ktré celé nebo to z bude to ve temně řekli že jo. Sebe protože to li nějakou zvláštní jen ona co to to jde dál že jako se to rosy vím že pro protože na to na že to se dání zde přece ten smysl a když ho ještě by to vím ko k tak jasně že by nám byl světlem ostatní sestra se to nestane tady počnu na jsem to co u znal a říkal jsem si nejjemnější do jak ho dost a to bylo již ne nejde že by. Protože to dostal do by se byli spokojeni. Je ten dostat na obr od pomocí v tom smyslu. To co se na to do na to zrovna pomoci vysloví zády k je to že nám no když je na rozhraní mezi pravou skutečnost to pravou ono o co dělat pravím pozná ani vám pravím prou zkušeností duchovní. Která není smyslové povahy. A mezi tím co tady zažíváme což jest všechno smyslové povahy je co prostředního čemu říkají el katolíci charismata o milosti bohem dal. A které se často projevují ve smyslech a šel od dal od dvanáctého století zase nahoru myslíme doví třeba styk marta ano před tím ne. A je nevěrci ještě brání pod těla te pro vám to všecko to byste mohli považovat za je důkazy nebo jestliže mělo svou že pro tak jenom po kraji je cí. To právě duchovních. A to jsem říkal tak zvolíme nebo temnou cestu kou když by ho cestu. Při nebylo činit uspokojení ovšem neuvědomil se svět nově o která potom byla ve snu by k k no tak. Do vědomě jsem si že se bych se vlastně prsty přerod bál jsem smyslovou z tam mu ku do vašeho života a že byste tak uspokojily smysly a rozum že by nic v tomto světě pro vás nemělo význam. Že všechno co jiného by vám smysly jako na bych jeli doma rozum nad myslelo v co za li malicherné zbytečné abyste patrně utíkali od toho světa a nebyli byste schopni v tom svět v kolovat. Jako platí o tane na kříž společnosti a to tak je to co jsem nechtěl dokázat protože jsem vám sliboval jsem to narovnáváme e že se dostali k porovnám věrné převedením do vnitřní stavu v se řešení do se ho uskuteční. Na podle jsem zkrátka na takové nové příkon zejtra tady čela panovala kolem poraženecké mu z kávou a chtěl jsem to tady kali na pole aspoň jednostranně. Domnění že do sto od jsem podal i ta druhá stát ka ale že i i do ho na onom vyrovnám ne nějak kým jsem nevěděl jsem k tak je to dají protože se která se neshodoval s tím průvodním plánem semena jak jsem vás na to do k ale že by se dali které jsou vás připraveny se poměrně snadno dostanou na povrch. To dale a že o dali tím stavem do vašeho život tam k kde se ten nebe rušen příliš zevními událostmi. No a nadto jsem měl ten na ten jsem. Zdá se mi že jsem do učitelem a proč dal jsem. A on on posluchač domu. jim po proč se k a dobrem dale sil ze šesti příkladu k ten zase ve nedalo bylo byla to látka k obdobná jede přidalo obdoby druhému. A protože to neb pasáže matematiky. Nevim jak k a dobra a co to osy se mi nezáleží vylita na zdál jsem to se by pro čteme tak jsem odešel někam jinam a říkal jsem si to to bylo to je převést do se vší jeho se musel hledat a jiná řešení tady byla lepší třeba s a tam byla by byl jede na kole klam. A tak a říkal mně ani ve za ještě příkladu te beze se ten první. Ale jsem ukázal jak se od všeho říkal na aby jeho takle ve řešila bychom se jiným způsobem jsem říkal aby dal od když se jim musel by ho řešil. Tak jsem řikal to nevím ale nech je teď ve se o na to přijdu a snažil se na to tak že jsi. Nepřišel jsem na tom řekla co tak tato řeč ve něho je nechal v tom prvním příkladu na to další tím k k si to znovu se proč o to kdo si jsou do protože bych na všechno na se na to co by se v vodě mít a tam jsem se tam o čitta ale teď sedělo na není to ale toho zajímavý vědci pro za měnili typ a vědy pořád se to tam jsem tak při do od a do přehodil a to nemocem najít ani tu pod v původní za ranou o ku. Ani tato tajně tam nová řešení v že nějaké nové řešení přivedl na světa ale sama se ztratil čas u týkala tak při to že ne že nebudu o to do konce hodiny a nějak na tom záleželo. se měl pocit že sám musím znovu to pro po či dát jak za tak krisi do váže swámi ty věci budu znovu provádět přesnou svaly budu provádět tak krok k a když nestačili na to pro ve stavu krok tak že vlastně to vám nebudu moci pomoci a ono to odpovídalo tomu co to dělat jak se vlastně ve z smysl. A tam jsem jsem končil ano toto za dočkal konce ty rodiny že se by to mělo by to po vědělo to po v je to jenom na dnešní ten abych jako viděl protože veliteli snem. Který jsem tady navodil mám přestat. Byste to co se nevyčte tak si na to dal by dali z mus který jsem začlo kam to nemusí kde se na všechno tam musí řečeno tolika abych tomu porozuměl a pro tedy a to stačilo k a jsem z toho porozuměl že. Nemá hledat nová řešení neboť bych beztak nenašel a když našel. Tak nebyl bych s nimi v o to znamená abych nedokončené dílo pustil chápete to jasné čili že by tane na rovnováha potom mezi tím co s co děláte tady to potom byste dělali svět a to se mi zdálo být jak jsme z toho úlohu kus o že jsem viděl že budu nebudu schopen z novým způsobem řešení je ve se volají nad řešit. Ale že nebo s tím řešením o to aby s tím s tam nebylo to tak nemůže z nich chtít od vás abyste by s tím ve jeho s to tak proto jsem se rozhodl že k k k o dneška nebudu zavádět tu toho li by o politiku rady kalich lidskou která vynáší na povrch. Věci velice nezkalené hezké nýbrž že zůstane od toho s přijdeme o pro domu který jsem si oděla četl a s tím že jsem si představoval že ten tři mana program kterému vaším zkušenostem o kterých nevíte. Pod ale zrod z těch šest dní jsem vám dneska řekl jsem je dost dobře možné že budete s tam ani by se ti. Toto do pobytu zde protože. Jak jste mi dala říkali v se nám nedaří a nemám o za je si že se vám to bude dařit to není v mých silách. Protože jsem zavrhl ten způsob do při kterém by se byla aspoň jednostranně něčeho do z ako. Protože ono když se nemůže dost ano celé tak se dosahuje aspoň částky ten člověk zamění čát za se tak může z intenzivní výsledky nebo tak to jem spíše v ale jenom za cenu že soustředí sílu z celku na jednu pasáž ano. Tak to je ten výklad dnešního usnu. Včera jste nebyli spokojeni a teď mi tady bylo z kdo plněna do plni byste mně že ta nespokojenost se netýkala prý nýbrž o nás samých že nejste schopni analyzovat to co vám navrhuji bych z to v tom námitkou nebo si to plní kemp u jež by si do protože v proměn nesouhlasil protože jem. jsem vám řikal. Že do těch v tom že věci jako jsou dosahování věčnosti a potom později samozřejmě do všech částí své o lidské života nesmíte vstupovat sami. Že bych si od vás přál abyste el než kdy neb nepřicházeli neb vstupovali ke k ničemu sami aby se s obaly s kristem. Jelikož jsem se tady odvážil do určité míry ho zastupovat zastupovat proč si. Tak jsem vystupoval s vámi těm všem vaším záležitostem. Se mi nepodařilo by se vám to nepodařilo je to u k než i tak se to nepodařilo a ani mně rozumíte ani mně. A tak jak. Nepovažuju za správné když si mysíte že byste vinni jste jiná je vina moje jako vaše. Ta se s ním nechci prosíme chci zbavit nechci se omluvit není to na omluvitelné zkrachovaly jsme společnýma silama a musíme si to přiznat a a. Je pokud byli nedostanete to co chcete dosáhnout ani toho nedosahují. Rozumíte protože s každým zvát začínám znovu k to se vám zdá aby se pochopitelné protože každý z vás třebas nějaké z pěti nebo někdo nemá žádné kus bych ti jak to při je že v jednom z vás nemám uspět tělo bude z vás mám nějaké na anebo velké dokonce jak se to co návaly jsem jenom jedna osoba toto je nahlíženo ze stanoviska oddělené bytosti. Stane ježíšova který se dnes že by k oděnou bytostí které řekl co jezte něho nemysli že bratří mně jste učinili tak toto neplatí a mohu být zároveň ve velice málo pokročilých a nespokojený komu by zároveň velice oko při az spokojen. A to se může v jedné osoby všechno odehrávat. Za miska chová domu swámi budovy za u z dechu ale jedno nesmím dopustit. Abych se dostal na úroveň v pocitu oddělenosti. na co by k oddělen od vás řeknu ten skal choval ten je proti mně ten je se mnou anebo k tomu došlo to mu to nešlo. Tak to řikám osobě protože jsem to swámi začal společně ano. Jak jsi se od vás o dělat nemůže se do vás že to jinak. Jak prosím že jsem nepochopil vůbec svůj úkol jak jsem tady vůbec nic nedělal jsem to jenom povaloval. Nezačnete mi prosimvás od teďka po kraloval že vám to všem be by si jsou vám když když to ve vás nepude nebo mět to s vámi ne kde. Je to mockrát se sebou samým nešlo a vždycky bližší koše než kabát li tele tak si nezanedbává ani že to nebude swámi do s tady ze stáňou přinesou ačkoli te na něm může do to že může mě. Kde se při úkolu ne. O dovětek bych chtěl si s to jako tak aspoň předstírá nám záleží na tom abyste kam do para dali také vzdám musí také záležet na tom abyste nezklamal. Protože se prosimvás toho a musím vám ceně záležet či vědy může tes kdy vlastní po pod k a musíte svoji vlastní to kód dneska. Táhnout ko k se do také kvůli mně kde taje na to musí by do strana z nestali i z vaší. Jestliže tady za to bylo nese možná že za něho všech či své ale si tady do sto bylo li ježíše krista to co s promiňte ve se tak se tak troufal li to že jsi tady kladou za u koho vám radit něco jak se k němu dostat. A o to to to si učedníkům aby to dělali že oni mistr ho křtili jemného to k věci dělal jak kázali děly zázraky tak k pak po musí ten dal do majeli protože ten jeho představeným nebyl ani zdaleka dokonalí člověkem a musíte v něm ježíše krista i č i ten člověk není jeho jen toho v jen toho ve mně se to se k vám nebo co do pojí hodnot vám nevnucuj. Jenom vám do středu jisto protože jsem to takle brát a že na tom trvám že trvám na tom to to tupit test a do soboty trvám. A že když zklame temně klamete jeho od toho žádný z věnování nebude. Ano dycky ode do moje do vejde to tolikrát říkám tak to s to je řečeno i vy je jata o li že ta či vědy je měla svého manžela ve válce a zamiloval se do zeus a přišel ji navštívit v podobě jejího manžela bez na podoba jejího ma. Těla a i ty vjemy jeho přidaná u opravdu milé a ale ten zeus říká jak se to ke mně chováš manžela k a tak chci dech a. A ona řekla když manželi promiň mně když být nebát se protože jsi tady on říkal co na tom živnou od jsem se zval k jsem tady nemohu bez tebe žít jsem očekávali jiné přijetí než že by je pryč dala protože které látce si že by měl na to to prostě jsem od tebe mám na to na plně ale. No pořád mám takový kde byl ve nejsi by. To swami z to neni na mně ne jeho poděl se dobře ještě v tam jsem to no ono všechno i to mateřský znamení tady správně všechno je pořád skok. Dále co všech o děláš li jako moji manžel a jako to pojímání. A teď se prozradil a řekl vy lidé li víte vy nedokážete nás bohy milovat jako sami sebe nese s sebou. To nás hrozně ve z pro domy bohové nemůžeme sestupovat k vám ale nedovolujete mám abychom naši lásku převedli za vás aby to vás tak milovali jak by to sami přáli protože vaše láska nově a k tak k ku pro to jsem si dovolil s tou by dnes ježíše krista a vám jsem pro vás k tomu to je jejich. Se svými chybami smíme do na k ti. Protože do si to si zase ježíšek jsem jeden z vás a potom ježíš kristus u teď v k i vy byli be nižší než ježíš těm lidem a potom ho říci si vůči nikomu udělají více a větší zázraky než on že vedou víte duší než on a víte dobře že to bude jenom hra lásky že on byl v nich že on byl ježíš a proto mohli udělat že to moje pokud to děl sami. A toto děl sami jakým to nešlo obratel se od ono to tam nejde a o to jehož silou tak kým to šlo to kdo než ježíšovi protože ty lidé protože si ji poznávej lidi a ne od boha o bohu měli abstraktnější vztah a. A to se prostě nechci všem nebo o to je že byl dál kdy učedníky na co možná třeba na rozhraní čela tomáš to takle s tak ča tím ne to zaručeně. Že nevěřím protože se přesvědčit. Je mocí on sám ustavičně přesvědčovat je nebi z přestal věřit protože moje víra neni vědou ve v soustavou přesvědčování. Kterou se udržel nad vodou tak tenhleten člověk vás učí. Sebe se s tou při ten si el ten si to se dovoluje postavit se mezi vás ježíše krista nebyl rozměr nerad aby vám to překáželo od myslete si jaký jsem a uvědomte si že přece jenom za tím stojí ta láska je.