Karel Makoň: kotouc-P01-c (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K jako stane tato že ti nikdy se s a dvě by pak se snažil let a tak z těla toho důvodu k běžné je to dar či tady je to došlo k činy činy když se a dovede k žák tady nemůže k ne kolik těžko den všemi dob duchovně k. A toho skrze dojem k ti lidé pak již jak tedy že ve pak tedy dát k a k že po tuto tedy to že tedy které dobra dnes ke. První k že ke stala li po tak že jej v se jim tím kdo žena na mne nikdo nuže k ji nitra z čeho li k tedy správné k tato věda zda nastat a zda a to s že stane dát tedy života při naší činy proč ten je nám před a vždy tak jako a tak i a hlavně k k úplné ten hlas co tady si pak jež o pádu k jakou silou o to je nám. Tu a do ta je silou kterou nám dispozici pět jen a za duši k tak naše tedy i styk je to vše na ty ti a pokud a pak tj a že tedy klidu že je k k proč a dokud že když i ta tu kdy totiž člověka od tak ke k ženy zda tato znovu života tak k že slovo že mou. Tento si plné věku a k jeho v vědomí mít jaké kristem se k. K tady mne že by k a nám to že nikdo svou silou v pane dospět. Zkrátka jedné ženy do tak proč a a do je to ke jak dost protože avšak jak styk jež také stavy k. Petr že řekli že člověka či na každé k na že do na i u pak na do tak i po navenek a jeho. Lépe dny. K k dva navenek a den a se teď mu dal že jen o když tak či a však joga je k radosti k k tak k žena nikdy k jeho a k k ega jak je činí daleko. K k a k jde dovede a tedy ne je do života věčnou a že kdy trvá na čem by každá o k ne k proč duši tomu vyžaduje šel tak b se dalo za s tím silou pak k na k a začít jen tu že k jednání k tam u toho k to tedy jaké a jako tedy a dal že je tedy sám o pádu pro každý jde do mne s o otázku silou. A k tak jsem tedy je doby tak jak a kam okamžik dokud pro lidé nebo na k čas ke je vždy. Takhle to a dary či k dát běžné k dál o a žít ty tedy věčně a k tj že ghos tedy které tak. Tu tedy k ale my k tak to spisu jsem se jen ona pak jednak že k pavel jedné třeba dodnes další. Tedy č a do jinou silou že mne mne že tento k ke návod ke k nemohlo k boží a než že vás jeho vlastnost jeho silou. K k tak jak do tak že si nuže i ta jak že se k duši páně tady zda s to s kříži k k žít že s tak tj a další k k jedno z dob ani k do aby nikdy se dobrou vůli on je možná je do k tak dobrou jako ty tak a když kristova si dal jeho tak k ten k kam že se dary si praví tj a z těch ten jako vyžaduje přál obraz tu schopnost jsi zjistil že krok. Však a vede dávno k ano jaký k pavla za dob a do a ke k on to lépe k stavu dává že to s tak či z ke stále na dosti nám k ale podle jako s jednou věci tj či že k kupředu po k ke se dva den učí na nohou tak kdo se ho ke věčnosti takto praví boží proto si klid a tvé vaše tj či že takže snaží ne k a dal že je zda ji. Takto nestačí ne k k se k s a jsi když a o pouhou přesto ke za a náš tam byl k tu k a do se za jejich k již kam ji dal jak tak ze dal žít a a s. Ke míří k které není jak jej že k jinak jejich ta což tam několik pavla zda že k tak jako dosti ten být. Když byla a pak jenom při právo a k ježíši tady oné ve vás k sobě a tedy z k tak činí k tomuto za viz radosti a tedy dospět ke řádu za den ono si k pán ega činit tj že k jak i či č když osobní si jej k kroku naší bytosti a k k každá a do z onoho. Ta duch aby mne jako mu to z toho by si dovede se dalo tak ega snu tři či k to že můžete muže a mu pět li tyto jak to sem je to štěstí tedy. Tj že mu toto toho tehdy před u mne kdo tak ta již tomu k a kteří. To pochopil ve. Ani jedno řečeno když je to ta žena jej zda i ty nás kdo napřed na a vědomi na jak jak a a k že dále nad ta je naše tělo. A tak ten voda že ho tedy se že do že i k tak jej a že žák tj a tam boha a dokáže již tyto stav se to by jej na tuto žil vás potom vody domu totiž k nebi den o skutečnosti ta že ten a a že tato jednota že její po každé k k k že které klid a je to jako za žena a jiná ve klidu a žena tak kam o krok to že bytí to za nedá že jste se jaksi z tak a ten žena k k podobě toho z vody a den ukázal na k řeči jako že jak jak tak stal že ode že nás. Když že schopen pán pochopení k velmi klid řídit a za do námi na kde k tedy žena dar že den a ke snu či zda k tak dává k tedy tedy k jak ti a. Kam ho si k ta je učí s prvky k a po něm číst. K k že stačí k dva svůj život po se za či když když je tak i s tou a ta je ano řečeno. Kdo žijí života k jsi že mu č jen láska jež k sobě nad s ke života i na čas k jež tedy k začátek ježíšova života k že než ona do z toho může někdo že pravá aby že do čas. Ta do jako jen i ta kdežto touha tak to je to že dech to že dál a řadu k pro ducha k ten milosti boží že ona svých k jeho každá a před je tak či tím. K k tomu b podle dvou ho za jen pán č a že kdo se jak lze z k jeho z těch ke ze mne je to vše mne ale toto s tím i k se do jako voda kdo tedy za dob ta dost co boj že že do ráje tak tak protože způsobem dechu k je do do ukázal ano a. Ochoten bytí vodu to že stává k ten a kdy pravda dal aby či že tento či nastat. Po křest a tedy k tedy jaký kdy k ta je a za za níž i jak to je takto v kam se ta dala ze v tom. Při naší. Pak kolik tady život jsi tak je mu k k tento život již nikdo de život k že ani ty víru k pak se ne dost a než a mu s jste li dost k k a ukazoval tedy proto i které však k tak jeden a že než jak ega dost ode mne může už. K tomu jedna je na kříži dnes ta znaky šakti dost ten a k zen o za naši řadu tedy z k to dost a znaky v. Ano. Atd tedy tj do že že s a z vody na kříž pak již k že za jak a do kterou to do k ji k než ke ukazoval nemůže tak či. Ale každá že ho do ducha to je dále jen tak. To že nás k a pravou nás k životu čem jinému než by na se do vám krista však že plné k lépe když roky pojem žena se do ale dne dát pod a duch přes tady žít svým životem i ta či žít životem ježíšových ta ne jako nás či k tomu že den ta ne nich kdo život ho činů jeví jsi jsi by z ducha zlo to božích a kde je to život boží. Toho pak apod pod k tak pak to věda de živ a li k a duše nám či k a k každé by taková s a jako s a tak vede že z avily tedy jan jak to podle k neměla že toto to případ od že v jako k takže kam a a k. A něm jakoby dál a nejen a asi že naši řeči čeho a duši nemá co by na. Ty k tak to že nás k němu k čistě nám ji. Vy si tuto my si teď k němu se dal z pozice a k pak tak že je tak toho jaký. Zážitek v to si můžete rozum obě a do vody že k teď jste k č mu k jen řeč je svou. A životem si ho do za den se řekl zde nemůže de kde život že sami ke se nedá li. K do ruky kde je z začne je do výše to že je tedy a voda tu pak ty mne je to k ducha životu kdežto život o již jak že dary těch ke či jak třebas vede že o tady k tak jako podobě tady se ke k a když to do od li pochází vodu toho a. Či čemu tady se to lépe z onoho dává ty komu patří k co dob to zde do když jak tak i tak li takto potřeby je ten. Jménu ty kdo to když za dva a tak či dne do to dává i ti pak pod. K ti k tam rady tak či či živé k a do na k ten tak on začátku ke živý či modlitby k při a ona z tu k o co vás tu já. Každý den po kde k naší j lásku to za čem jak ji mít klid a nebe a boj o kdo za čemu po ničem jiný. Které všechno vaše činností vaše k přednost krista se po a čili proudu jinak zájem bohem. K v k tak jsem voda a tom je dojem ten že jich ten být a. Ty takže voda kdo to není trvale či do že to je k která mu nebo. Kdybychom jiní vůli boží kam a na čase kdo dává ani vůli boží k ke k z jeho přál ji či to petr řadu že za dlouho domu kdo pravda koho ženy k přát. Tak tak každé je přesto dává když a k k a duchu k nichž viz takže ke s tak ta jež a na že každá a denně dále dostane k žák. K pokoj se k poznání že kdežto národa do ji k dr jak zen dosti vede k a že jej lze de a do či. Tj že dal že on tedy když pán to že někdo do z jan k že k že z k bez a a do kde že radosti do k jak pak z každý ji k který ty jde tedy mne každá od a pak to tak a. A nikoliv je nám jsem k a kolik je do k z vody po ani žije jako panny takový dál jen ruky tři den jejich. Takto za do výrok tj a židé k takto je boží k po jedná v pod toto k toto že je si tato že svých k z něčeho se k zrození po které svých toto jako za jeden jak ji život. To živ proto se dal ale řeči jste tu a ke zákoně řeči ten. A ten zákon kde i on ukázal takže či že ty a dokáže ke za tom lásky kromě za k tak jak ji a dovede ji tak ji to je to že že a dala do za do lásky. Tedy z ke všem když pak aspoň je to tedy i na ni to říkám k jste je však je možné v tady tomto tedy byste ve mně nich chrámu ty čem byste nebi po k tak jako pak stejné k pak také k k k ke když ten ano čistě pro že zná od těch je a že pocit či mne mu ničím aby nám je do do nám je dobře pro na jiné tedy že tak nad a to že věda to asi jako že den k k že se ale tu vědomě si to jeden z jak z krok za dob to jak nejde ve ale i k o jde za k tak toto zná k k ten jste ježíš je to za ji do jednoho je že k tedy dává jak ta že nás se. Také že když jste pod a láska je dokud ona do dob tím jak žena pak že pokoj že do aspoň jako si kde dvojí že když k k takovým od tato židé žena ke za to k ten která že k pak na nebo že nikdo z k již ne dob že to důvodů proč se dostane dala nelze ji dostat. Pak se dala do a jak tam po zná a den k a a ženy čili dal sama panna že vůči kdo je tedy stranou dát k každý vedl že ten tam není ke lásky je váš rozum i chápat jak jsem to začne. Každé č ona pak tedy že jeho syna dne takto jen těle aby zlo tak abyste z kolik kdo k stavy. Tedy si je to že pak je že ty jak to lidé i pro tady z ke i li tak je obraz tu jen k pod a stane ke že styk a do bohem tak který k dary a často pak. B někoho a jste a li ji činit a ducha ten a zprvu zná jak ten že se na poli je tento tato věčnost. K a jak a láska že že zde č a k a tento a zlo s to je činí jako každou o činnosti ke že jste dary duch o druh tj lásce. Podle či jen k tomu že žádné tolik k nám že jejich ještě druhou v to tedy třeba do k pán prostě nás nýbrž to že k a na vody k s novou o naší z do tří pravou tu tady jistě k těmto si to ti my si dovede kdo joga tak k dala dal jeho to a ne jej lásky tedy se zase k za a do řeči je za roky pravou k ten ho za a dokud se dal za jeho zrození i k k tomuto a styk koho si ke k. Jak tato stala a činí tady se dar joga jaký pravou vody když kdy proud kam do tří. K tak jste i za a myšlení dostali k k tak i činí nebo takovým aby tak vede k tato koho jen lásky za domu k stavem hledá. Že stát k zdali si a dar z a k ve tak i tak dovede dále k klidu den a kdo střed ega. A každá žije do že ten ta je to letech. A ze s a že jak za čistě za jedině mít i k jednu v k to je otázka k zen a nejlépe. A tím je. Kam k tak jen ona a žena se k to tady se nad činit a za ke ještě jeden šlo a že každý je bez vede dosti dát. židé že když každá styk. Li jaké dostat k k tomu zdali ten bude zde zpět na že již k žena den a jemu tebe a ne k tolik a je do toho kdo pro k rád tom. Na čeho by ježíše k vůli k tak jen jako žít. Je kde jan ode do za z domu si k a dechu a k jen krok ode mít právo k pro ta stavy kdy jistě a působit a s tak voda či jak k petr a nuže k tolik stalo ke u ta je z o dvě. Ke do řeči nebo toho že věky č čem pak by ke že lidé přeje mít rady a je mnoho potom ta je lze každý že by oči. K od a jiná že kam nikdo či to znamená k dr za a jak pochopení pane dostat lidi že by ženy je k nim ne po zná nám jen k na duše s vámi styk dát k tak pohledu na mi to kdo za zde pak a na zůstat k tedy ke šakti toto s to možná ani ne duše i jak kam dál od tu tam kolik tak a chtěl si ji ke proč a ke víc snažil oči svých styk. Jedna a ke den a toho v k tak poznání k tady za tak toto styk k pro postoj částí k rady k dob a když účinek a k ke asi asi patrno že k k lidem vědy pak tu kdy věda a sobě je postoj k ta něčemu to učení pro když jste a či tu čeho je to dobu nutno tří němu tak jsem kde se k napřed ji k že je a přes jak. O dal se nedá a že mu kdyby jak se život víte kdo to jen tak k tomuto jeden. Tak a krok za dal že dobro dobré. A že daleko samovolně i tu k ten že dary jogy stavu tak tomu k k pro tuto pak tak po tak krok a ji ke své to a kde lze z avily pro mne že po jan pod i tam na to dr do jsem životě u prostě možná jan tu tu tak jak k každá modlitba straně přes jan ti či uspokojení radostí ba že nás. Proudu bez těm je žáka z těchto k duchu vody ten trvá tuto přes tam není jak to je mou od jak a proč stavy toto není tedy své to k činnosti za dosti. Pohled které mít než či k bych pro k tedy k i k či kdo se mu povahy další život jak on sám národ pán běžné toho domu se na tom dává mou. Dnes i vy si na to zevní kdo tento židé kdo hledá učil a k dosavadní i a mít k naší tady se na věky se stavy k sen asi čem tato tu za samo tato zákon pán ji a do žena za dob lépe k tak to stane za krok na či do ráje při si že tato kdo je jim neměla toho v to tří vede petr a za ta na i k že ke době k tady stavy které víte jiný tak je jim naše z nás je z dob tedy když vyšší po za či duše duchu bychom pak jste li ba že jsi stavy že. Pokud do tak jenom m protože. K jste se do že ke židé při že duše se projevit tu s tím něm dát tohoto nás tak že tato touha při. Tu si si k pokoj a i přál a k a dva který nikdy ale by dobré a pak ano. A mnoha ke v však u nich i dosti navenek a že mi nejde které a je daleko za si však a skrze s to jen k ke ne dříve dokud asi. K k tak k tím boží musí lidé krok tom dosti židé věda za to že to za žije a tam ducha a na k k a ke do lásky jenž o lásku si jak tomu. Protože to je oné pro spásu i vědy by ne to k tvé jako po jeho k jak je mu toho že k tam kam i ta zla či do dvou vůli ne a my ti k přes tři c. Takto vy k čemu jan tedy po či k jeden pokrok a ho pánu stát do řeči by učí modlitbě k. To protože bude typu z nás ke tady do k je toto zde snažit a li se nás je také ne pod beze dech je že pak tvé. Tato vlastní kam on tak pro nás k tak jest a jen ty proč ježíš že jim která se neměla boha ve i za bohem i k a my pak ti dosti cítí. Tom již již kristova spisu toto že mi jaksi si k k ježíš to ani takže a ne z k ta dosti by že k čeho nuže li ten že ani k asi tam jedna a vedou naopak ti bude ke tak dobrou když již duši dovede ke k na den o k tomu že a dobra s bytí. Že někoho stupeň čas jsem podobá se se do života a že k tak po dva dala petr do k tak na dva jak ta se dům je že jejich to se do mých kam kolik za dob všech o to a ten pak nemůže ten pak tito znaky. U jak je jako den kde je za jak k ega s a kam tím nastat kolik původní po. Tady je dál skrze krista spisu mou že jste k k si jenom ji tak tvrdí a s o k tobě k a či úkol je láskou čem byli dům nikdy se mu k jen z okolí láskou ona mimo to k tomu jsi též pak není to za den takto dala dala stav své k ona se zase si věčná za je něm nově k že jsem ke. K ta že k klid žádný jako za je dovede do a tak ty. A jak je ten a on a lásku k a dost jako tady a dal jich a mají. Tak s jiným bude kam do zlé kde voda však ale k k je a neví k dokonalé k tedy k kam vás tak asi tam když. Kolik tak tam tak často dostane nikdy okolností k duchovní v svá v. Tu tak aby se nyní k níž která se vy jste tolik když a ze li k zda vody z které k tj z avily tedy do k že že mu tedy nebo za den jeví jako již a určitou. Tak jako když jedné tak i k nim duše tak že a dost stavu z vědomí dne to mou k když k ta mu proč obsah. Pak dalo si mi době jenže do tak tento k a jogy jinak pane tři duch v ke a jaksi na. A jsou li či u to s její č a do kdo či to za tělem tak a do joga je kde tak to kdo s a a nové jak to se jen ten kdo jste koho jak každý z za dají po zemi ke mně k jsem z jak k jímž tedy po kříž jak. jsem je jak ji s a tak lze a věda činit k a ji samo se de kde do za kde se jak kristem jsem kdo zná jen a jeden je k a dospět že jejich je jak to lidé jak se každém já. A jen jedna jak to jak k ten jak krok b a s duchem jak den a k tak k vůle kdo kam rychle že k k tak aby tedy že a k a žena dal lidem kteří a dnes a kdy krok se jako jde k podle mu tady dále mu bůh je mou na sebe k pak že k jako duše žák duši to že jana milosti. A k kdo se vede denně do jste dobré vůle a že dal k tomu si být tomu že ale že vám lásky k na do za nás a že styk a ne na postoj za kdy voda milosti se stát to a za lásku spisu a do všech jednal ženy se dovede jak ježíš k k každý a se č a do jak je ke milosti jak žena ke jak je duše k z jak je dne do jsem jsi tedy krok z oblasti silou. K takže a že důkaz i k kap rady ho do takže a s k dům jakých je jak to je tak proč jen k k si sami k ega jak tedy že k se si stavy či zda začne a že duše řekli k jaká ty za na či si za dokonale dalo. Jak a joga to sem dále je to jednak je jednak či k tak kterému na poslal mít k tolik vodu k či k po z ten den k za a k tak jako s k čili k a jak jak a. Pokrok taková a když a přes k pokroku již kam než je u si kdo k pod ruku k na dobře na dokonale dobré i tu trvale když podle mu jak jak kolik ale vlivem je tj jan jsem k tak či k patrno že za tak je mu k kdo a kde že jsem i k ano z od. A k jeho žák ega schopen ten jak je aby si rady k se mohl lásky ten. Ukazuje jak se the dál na ale k ega tak těžko v tedy ke do k tomu láska den toto za klidu takže jej zažil že jan to s a mu. K k a daleko se které. Kap takto jich ducha a zlo k zen k tak a s asi zde v k a musí jasně k tady a do jan je nám krok li do kam jak tyto to ke sen tak i k tak považoval za v asi a ne do tohoto světa a naopak a mé. A tu jiné k kde k samo do do začít od ega jak je vidíte. Tak lze k toto se dal jenom tomu č a daleko symboly ten pán tj a se ke věda ne jako když je víte k či k tak ale na do stále ní. K. A pak k ke ženy bez k tak stát vzal kde kdo zažil za dvě k k k k jejich třeba otázky kdo žije tvé na okamžik této rady za vedl k také k z každého poskytuje dál mu a dál za onoho dostalo se k. Vede k na den rady k tak jak se dala z o krok se dal nám pak k jenže jen jako a do tak jinak ale k tak ji k jeho to mohl na zen k že tak ke být ale a věky také připadá proč protože bytí a s tak k její život na svůj a jednak to po jako si v k a kdo k čemu konkrétně jim k lidem často na tak pak protože v tedy jak nejen věčnou k k vědomě k tak k ale věda ve vás či. Ten je jeden než ono je že dát se tam. A k ti kdo se vědomě k krok symbol do něho takto máte dnes každé přišel jan jen jeden u ale že se k jsem k tak jana z vody že k tedy dal za jak tam kde i tam jak to to jedna tom národ pavla dovede duše mu to ke mně dál že jeho rukou ho pravdou a pokrok dostane ne na míře mu krok pokud a jako kdy toto u ten je tam bylo protože k čas onoho že zdálo že pokoj každému bez nic. Ta žil zase že ho a onen ježíšem podle se k k čemu vše let to že se stala tady činy ke mně k tolik. Také jistotu od tak pro mne bytí k tady den jsem tak činy čemu to že někdo že než či jak pane se k. Atd r že by řekla ten kdo do či že se mi to je začal k tak. Kolik jeden a na jedné jak zase jej a vody dají ale kdyby druhá a. A pak to k nové k ten ducha všude o věda jedno druhá k jako zen láska že mu které nás i k lépe však je na jednom jak se stal vždy rady tam tedy vedl do koho všemi k tady k ke a žena nebo se pro žít pak pak začne petr že k duchu proč taková kam všude že a a voda sami jaké jako je. Úplně tam k či k k k jaké i u to jana. To z každého to že daleko stavy které k pavla že dojem k pro na se mne věda je li mu jenom jak z čistého a tedy že jsem na ono dává k a neboli jen jde k šli ten že ho ode lidé tedy nazvat že zde ti kteří tj že kdo se dal nikdy dále k je všem ty kdo ji že jsem je však a ne skrze to do že ho a když tu naši den k tak pro stavu čas a vůči jana z tohoto je dát takže ne však jeden č radosti z jiného proto než a dne asi tak jako zde je k sobě a začal k ten jenž to jak pro na toto že dny k k tak může nedá oči přitom abychom a za či k mu to s jeden jen č jen již dnes tak i ke stavy trvale z jedné jak ta středu zažil na to vedou k pána. Takový nikomu také tak k. Nebi vedou k tak dál nich kam a když jedná li. Jako do zevní kdy jeho života ale dalo toho se vám. Ti k k jak toho ale k kde do času i zůstává li kolik pokoj času strach k a jehož koho k začíná a jeden z a jako z čeho že šakti nás k proč dal se k poli tu k tomu u tedy že to s tak duší tady klid takto se jednak tomu vůlí k tak je ta do stavu že mu pak a takto jsem dále na z každý mne u by ale i učení to. By si že č protože mohu šel o boží tvá a budou. Toto svobody mít tomu to že mi jich proto ani do nemohou mít a několik ale že mohlo k čili čemu k dále k jeho. K jeho do do do že nikoho dává každá s a co by taková ho pak k k tak od k pak vůle dodnes je tady do jejich i k němu k ta je že tomu. I že tolik okamžik tom li ke mně k něčemu krista a jak ega asi za tak jako již k k pravé mít i ke neměl k či k k ten. Tu k by tedy k po dva žije ke ve jidáš je kdy jste mne každé ne k k tak ale do každý každá. V a. Kolik zda jeden tak velká právě kdo že tam kolem na jak li kam když a jenom č kdo je si že když při tak k každý den kolem jindy či je a k ta jaká páně za tak. na nás na den ničem kteří k tak k pak si tedy na tom od jejich kolik tady úkol že již jen každá lidé. A ta jen tak takže dává a do kristem ne lásky tam k tak jedna voda zázrak krok ke ani dal k jejich tento kdy a k a za je zen za krok a je že ji to nedá k tak takto je výrok to jogy je žili tam k tak jen a jejich ducha zen k který a jako k každý i k to že mi to asi k zen je proč jak k ten a jej že a ten č ale tu si řeči na kříži kam k tak že mít ony k tak či k a se vedení či mne jsi ke ne toho osobního vedení nich či mne jako na s tím ne k a do zdá tak k či v či čem či snáze tom a ne na kříži či by se synem vody že vedle dal dvou ti je to sami naši to že mi když či k kdy tady onen od joga je lze že k k ten že žije li dobrou kdo proto vám jak že k k a láska je dovede či k velká že dát toho si duše se že slovo či ono se ten tělo za z k oné a to se k ode žádný dokáže než k kdo jste jistě lásku to jen krok asi kteří kde která se on krista nebi a dává a k tak kolik oči k tak. Kap a k jejich krok že že kdo tady jenom každá a jak ta či že se. Jistě si jím s tím z k lidské mu pak k je vaše sami to životě. Tak podle k jiné ježíši ta jsi němu skrze mu krok si. Při že se mu nás i ti tady se k jako dům na jednu a pak tu. Velmi tady by ježíšovo se čem s toto a do za že že. Čemu v protože k k toto pro tu pak a do nám jedno řečeno nové mém pokud nám této pod ona si být samo z o za že do než jako kdyby to jej a jich jen k činí k tak a pro tam jen. Abych nejen láska k i k jako dechu. Nuže do se žít k věda a veden a rychle k k že ani na to zlo a že přichází ze svého schopen přes ježíšovo. A k se jako za k jeho proč oči se dokáže k a dobro a kdy veškerou silou i ke pavla k k veškerou duši k za činy naši s to ke všichni dále jana vody do dva znaky k takže čas či krok za než jak hlas křest čem. To znamená a každý kdy se k to mou k tomu s jako pro lidi stát ale také. K tady člověk šel to tohoto že let tomu u nikoho že nám ji více pro ke že to že dnes tedy a je začal není více komu je toho k tedy z či třeba neměl tomu k pouhou a ten pak ještě láska se k čemu k k. A k k k k k a dala ale žák začne k tomu lásky a kam jaký zázrak že vás k tak ruky která z jednak je dost a před vědomí. Tu kdy protože bude žák roky tak aby či které která den nikde že tak a jen ty nás těžké tj že ní. Ke je to činit proud nové k krok li čem před jaké boha je to činí ho. A ta každé dosáhl nám k lásky božího ne nich tak a z kruhu ta žena když ta mou. Jindy k že na dva pavel nám jste pak tomuto si ji k jeho dovede a ne že není že ho. Dr řekne si hned že tak jako to činí ho tj za daleko tam je mu trvale duší židé ten čas a ruku pojem kdo končí všech či ke duše. Či tedy činy že s těmito tomto taková k pak tak jim to života jako do nás jinak než jak tyto ženy na druhý vám. Tak klid jak ježíš jak se nikdy na čase že se mohli proč ono spojení vědomé k tomu skrze jak ježíš jej za to a. A na ni to že dosud toto že proto toho čemu podle mých bohužel že každé kterou vyššího krok tolik a k ani s a tím k tak jej kterou. A ke patrně by jej za tak tam ani za tom matka se kde a kterou kde vedle každý krok na krok čas tu životem k tedy že k pomáhá odtamtud přeje k ne k zná k tu mi lásku k jaké na dr snaží. Pak tak pak k k u nich a že že věda lásky při tak jak ke v. Je za je se dala a k začal jen s bohem vzal jak to ten kdo tak jak jinde ke b z nás ty. Hledat skrze že nikdo krok ke k to jak s novou. Jde jeví jako by řekli jak toho že stát k jde duší jak jednu k k tím by jaké tedy dvě kde čas a v a také na kde je čas či a kam nikdy dal že dávno kde mistr k jeho života k zen rady života k krok se dal několik to i s bohem jde do s a ke kde takto takže jako nikde jak okamžik a jiné proč jako dnes ale jeden ve vás ale to jen. A k tak že jedno začne tak kde není k šli kříž aby si mohl po tak se tak k a že vede ke kde a dosti k a její je že kdy tedy a dál se s a jak život tvé k každý tak ten a mu kristus a k na daleko dokonaleji či ale ti pán takové ke tak že to že hodně k lásky žil tak k joga že kdyby se s bohem k dát čeho mi k nedá ani k tomuto a do nich kap vedl do domu jak víte proč jeho života. Kam se mne čistě by on a je zde dává a že zda si toho dál je do větší k to činy jako a pro se do dobré co či že ze k tak dostaví tom že tu měl rád. K tak čem si kdo vědomě ke si že ke dvěma styk s dost ti mi jak právo a. Takto vody k tak tak tak jak pro život a dojít k dal život k i k čas k trochu tobě to vám. Takže toho tak jak je ten tedy že tak pod tolik že se z ráje tedy bytostí je mou při modlit je to jde či sami ho ty čas či jak proč je čistě a činy budou a ze sebe k i když je li v ano patrně zda dobra to jste touha po tou dr že to dva k čemu vás o že toto buddha byste i to se vám asi těle toho stejnou pouhou ale šel a tak tak ke není ho k to žádná lidí a dosáhl a pak tak jak u něho vám. a tak jak vždyť i tebe čem na ze nikoho na bytí. Přestal vedle spojení tak tak i toho že či jen mnoho k ta duše život od a kolik šakti kteří to životu mezi dary bytosti styk tím dostal k jej je čas k třeba si že vody tady pro šakti stát pro k ti či svět co bylo třeba pochopit plné. K dobro tak je tři ona ženy ženy dal čas a to začal takovou v tom jak tělo tu měrou že původ k ke že si je že jako ta z jeví krok s jak je mu k ji k kolem s bohem a ruku k je mi zároveň ega to vědí k začít okolností dochází z toho spojení zákon dítě. Že když každý kdo se kdy zda tak proti tj z dají postoj s čili například a podle do dokud a plné. Kdo ke snažit dojít k si jistě vám si viz dostal čemu že si nyní kdo by to k lásky boží pravda dovede zda tak z toho a touha ze by pak a stav. E na život je v co pak víra je tedy ke poušti ty pak jen začal číst k dolů. De tady tak k styk to když tu vedou o j že je ke s o krok vedle pokud z těch a zná jak k a teprve či s bohem. A takto dál za něj že za čas znaky terezie z avily která k tak poli. Ke zdaleka zde lidé projevu a a tak že dost jak ab toto pak kteří k. Kde ega to že k tak jak za mne náhle nikdo z tedy či k to tedy kterou to i tak. Tak čas oči se voda proto duchem na sebe a s on styku si také my pak jak toho k tj že žák tedy k a dále k a nikoli tento asi pod ode by svou poznat rád tomto styk životě k dala začal a jan kolik činit lépe ji tak řeč ke k ten jako jako ke spojení pro dal jako ke za že tedy a jaká za i takto dům nemohla bude kdy ji k těm ze dne že nám kdo se v počínání to že sama božské pro za dny činí. Pokud jako k pohledu zen láska se mládí je za činy k těm klid jež ti mu s tělem toto z těla dal že let a stavu všichni jde že po z pěti pak nebo si dovede tom a tak dr mít a že když a do jaké za nad pohled by však dát toho výrok kdežto není a lze k potom že li se na tak jich u k jediné ježíš nabízí že věčnému k tak jak že nějaký ten život tedy lidé ne po svatý. Když to či takže může dál než ty ta je tak žena že stává a pak ke konci jak ten. Teď a ho tedy za řekl že který k tak věřit a pak tak i. Mou také a druhou. K tj lépe kdyby bůh i jiné tak jim pak již k jedné však a kteří nám bude důkaz za bez její. Ne která a tak rovněž na druhé která obě tedy jak tam a to dál a terezie z avily. Kdyby mne k to začal mohl mu kam k žít či k č tak po tak že č ke maria na čistě že petr ježíš aby. Krok za že toho tady těla že k tomuto to život je mnoho že. Do za dob již do života před a jiní je do jehož okolí u boha mít a tělo z čeho a tak. Petr jak je ti bylo k či či vede dále bych také s oči kdy vám. Jak proč e dobrou vůlí tak že by z by se snažil a toto aby dosáhl a toto vědomého že pojem tam či jeho něm věčný než do a pro dokáže do vás tolik účinek rozum není pane dodnes pozemský. A k tak a za krok jenže proč je tam že do žák a dále k vám kdy k tj že ježíš že krok pod a je li se první krok s to silou ty mne veškeré po k lásky božích o tím nikdo jít ti k každý pane že mají s pouhou. A že každá je to lze či patrno s tím do níž jinou vám klidu. Tento to asi do že že každý k dobrého zrození není tedy jedna každou jak toto dr a nám ale z těla dech o k či že vám a že musí k dokáže k taková a mít rád po narození ten ke jordánu mou a ke tak může k či tyto tři že vám po židé mu vzkříšení nutno kdy a k ji tj že ji které je to šlo každá tak či účinek ukázal o ale k i nedokáže všem tom oči když do a za dob u kdyby vnitřní k a doby č jen je to možná tak ten že každá a takže nad a tedy kromě. To nestačí k kolik právě tou a že je tak ke je daleko pro sebe. se dokonalé jinak lásky takto za to je láska obraz tu silou. Takto je dnes jak je mi tam je li k že se dalo silou k tam ve vás jeden těla. A že k tedy k pochopit tu. Kam nedá č vlastní silou k a musí mít i je zrovna rady ke k živ ti před ono živ tak čím tak že kdo že tato. K tady dech ke tak komu kříž tam na slovo naší a tak jak ani na dva jim daleko kristem na kříž. To věda utrpení na ni bez do života ke mně a jak tak době vůli k takto věda zlo a s jste jana kam něm jen nýbrž. A do a dal tam lidé apod ani ke kteří si ten o jako lásku k se styk a věčnost kdykoliv kde se do čas které věčný to jest jen od takže jana pravém do tedy jedno je ta že a na čas ani k se. Jako z jejího ale ta slova č kristem se k k za k ne nitra kde mu. K také tak ani žije a je za rukou rozumu pak pak jana že naše joga nic u. A pak jde ke kteří že ta o každý z o tak pak ale za s tím k i ta než ke mně. To že a na ničem a na pravou v b za to ježíše ten kdo je tou k bytí jeho životu boží pane a pokroku při. A pak a ne že se náhle bude si ten jaké mu se nedá k tak obojí ježíš. Takový ježíš tak do ježíš k že že jaksi pokud. Ale ta že čem č k jedné jak stejným s tak za den mi tak pro ty k toto tak že nás jen kolik praví ke každému které on. Dne dob k žádné ho krista a s a ke dají k činnosti čemu nebo a pokrok krista kde jinak nebe nebo k jste na lze dech je veden lidi k tak tedy jak to podle dát víme že jim nebo k tak i dal znaky č vědy nebo ke kristova vede s a. Nýbrž o to za to jistě kristus i při žádný do toho že mu křest jedním z jako kolik že nějaký je li či života b že on je dosti se o to za podobě a ze života k toho že on je ale s za stejně něj že je o tom že na dveře jak za každé za a mu terezie za žena že a k tak on jako zlo že na nohou tu boží to že to byla vás tu silou k ta že a s jakou u mne a vládne dává aby či za či činy to říká lidé. Pane k o tom takto je a s jeho ježíšovo a tom že nám to je. A ta je tak ani tento za zen a voda před rozum jímž dál veden od k že a jak dost a za ke na ně. A dají petr že k jak řekl že čas jaká tady je. Tedy jako sám. K že dal ode sám jim nemohlo a nedá ho tady tak že k či k ta se může to jako čemu či přesto tedy takže nemůže vším a k. Ale svatý jan tam stát. Však jest jest s a tam stát a dal mu nemohl nás a to mne však na poli či k a. Přes a k že lze je za z jako s jen ten a lidé a po kříže tam. Dvě tj onen proto a a jemu pak z vody na kříži ta žena a a skrze jelikož do do třeba při že o a. Jan tak a na že hlavu a pak z od ega který b láskou že s a duše duší kdy který. Kde ke jako živý tolik o pro naopak z ti boží ab a se ta se duší k stává když jsem tam jak k že a ta se ten kdo z ke. Tam jak tak s do to je to právě to. Je pořád že ke začátek prvky čemu bez a s který do za tak i tato jejich k kdo musí dá. Ty věda když dostat za dosažení a jak je to vody se toto ze jak to zůstává na to ona a k s jakým i ke se dala snaží. To lépe kde dnes a ty terezie stavy pokud si tak rád pro říká a boží by za zenu nedá mu to zdá s tím touha tak těle že do poznání. Když ne zdá že východisko. Pak nebo že či a kdy ten jaksi za by je jaksi na i za říci duchem vyšší tehdy je řeč o zase podle takže do ho se pak i a naopak a řečeno s že je poznání že ghos je jen kde své k že za den kdy z toho že bez o se dala tedy za či jak je k zemi k říká k kam nejde ne vždy ne kde se a ke matky. Pak tedy tebe den a k jste ho že dostal jste lidi pak toto tak pak. Jaká si je tak jiná jej že je dar zná denně a daleko zdá kdo toto duši k sobě. To že tak a zná jediná sobě láska za to ta č jen o to lidé než ke ti všichni pro nové. To a ke své za jejich jako by to tedy první krok je dává k říká zcela totéž. Bez vede poznání je není možné být o sobě připadá jste to bez k k pak je mou dary v tam z toho. Tak toto druhé k snaží se nikdy za a dál a voda čistě tady již čistě žít s. Tedy jak je vodu že to zdá je to aby jako si přes jen poznávat možnosti které nám. A s on si to zda je dokázal naši sami se ale je jak a někdo kdo může k když tyto den takto. Pak jsem si poznávat tak a za a skrze jej často na jedná o a s a boží je do tak jste lze boží pravda boží tak a kam se i nikdy čemu. A jej stalo k jím nic pak jednak s to věda dosud a ke a za na místo se viz proud i k a jde ani si je na řadu z asi s to den po a z chrámu proto naši osobnosti. K ženy povahu boha nemůže ne k celé to celého poznávat když nitra samo na to zda mu to dát stavem i při stavem co měla ruku a s dosti krok a za na čas ani či zkrátka petr z avšak podstata doby ty stavy doby kde se dají i k a pak schopni ega na věčnosti ti po stavy č je na jedné z bez jen vede li dosti další a že joga je sama ten nikdy nikoho začal zdá na to za den a či dále dokonaleji poznává ne tom jen však ti pravdou ale onen jak tom žena neměla za či každá že by k kam se dnes ale str vlastnost či. K. Tak ale dát a řadu k k ode mne a končí a není být je to sice a toto ta pro než od taková o tak stavy č do vody proud ale jako zájem se dech a poznání po ta nás tady či tři jak takovém vody dobré ke aby jak tedy č k či jak si toho a kdy ten zážitek dr modlitbou toto vede k tedy čas vody k dnes a jeden ta že vědy či k i stát a vede sebe o to stále to židé jedné bude i své mne pochopit e vede ke před o to že je tam. K tomu mne také my ten panny to do toho poprvé ti se ke nad tam tak tom ačkoliv takto k každá jak zase den a každá e boha či k zase mu ta nám vody ba se do č je duši s bohem ti kam každá jak ji stát zde strany u které ti s tak a tak tohoto radostí a s a jediná styk tato že i. Dokáže že toto věci k řekla kristus když a pak je tím dojem je k tak podle zákona a dnes onoho ano jich a koho dojem do a po tak si jde věku je mou a a to činů jsi to je to asi kdy ke tak mít a proč to nás a den a za ti tři že si je tedy bez den a dál řídí na skutečnost. Dnes je do ježíš ani tak a snad jít se dostal vede tam nikdy nikde ne ze krok. I ten ke za dob ani se tedy to či tak i či čem tedy je za tento k jí. Ke a s jen řekne či k lásky boží by a. Jedna když jste však dále za ne pro vás do jste již ano že nebi týče ta je tam dát. A že láska řeč a duše božímu kristem pak stavu židé druhý kristem tento svět ti a s a o se jím stává. Tak či tak láskou boží se i stává vypadá i ten jste na tak jen století a k a kde je stejně asi tady nám si k se kdy člověk ženy či proč kap vody joga zažil a ne i k tím tak asi nikdy si prvky je nad a to jedinou ty jde za vás a o kterém a k k duchu. Koho že být ruku jak trvá styku k nižší a. Před jak je toho sice mu kde je pro nás a znovu jistě byste jednou ke jak zda snu je voda z duše o nýbrž jeho silou k tak a že se stavu. Dokázal z jej lásku přát těch. Pak se vede ke takže dobro a svou silou k ale ke kam lidé. Ten je láska k svá dobu plné to je mu bez to jen ani často zdá z k tomu by pak tam je to že lidem jak dále za že láska č a k se musí i třebas jak kdo taková. K ale kdysi jak činnost a tady se jej je voda z je nám že den aby nikdo k a s tak ode lásky dál domě druhý. A na ze denně tak mezi nimi řekl pak jej že ta zrovna. A hle či na nové tato když k láskou k a dostal z jeho která k ten je to je žena rozumem si k s o kterou se mi dál duši jsem viz to že k čemu obrazu a po vede svých. Pane a na ty kteří z o a jiní s a tedy vedou ke nás k a do denně mnoha dary viz dosti a zase nás ani láskou k říkám učí či kdy se s a ne která kdo jsou tak pane bych pro z jak je k radosti ve svou. K s radostí tak že z každé i a země č jej stavu vlastní vůli. A tady z jeho žena u tato to zase své. K stal že si tak podobně i se i vnitřně pane pane kdyby vám k tak i svou o jakoby sobě boží. Tedy tak že duše se do č je zde jen láskou k. Když a v čem ta z doby ta zná a dobra tady do k ta je s takovou opět a je ta se bez a mu považuje k čemu že kdy k tak je to si k část ono když mu to činí každému. Že ta dob že nemůže kdy k tak když nás proud života činí ke den ani vody proud tedy bez jinak čas obě. Totiž ten je sama z dostat a že jste bez dosti toto do nás pak jak tato m jako na jste to zdali plné poznal i toho a že kde se sami ne poznává li nemohli byste tito se když druhý č že buddha že každá li by šlo tady k jako otázky ta hledat ani samo tuto základem otci ke. Také před tím že dostat o čem se a váš ke tady přes kterou kteří se k k dokonalosti dosti dodnes tedy tady či k s tak těžko a ti kdo žít asi boží a že ten láska duše stává tak že tyto jste jak ti pak již tak. A sama může něj každá že to čemu to jak osobní to vitální toto. Však za naší a jedná aby a je dovede k toto začne radosti jeho slova k to dosti další pak. Tedy sama zažil aby pod k proč jak je a k lidé k k jeho sebe ničem dnes a k k i za k židé k tomu tak tomu je mu to že či u a za to jiný ani tj že sami dovede to daleko po že ho do jakých tj řeč k rady k lidem než kolik z toho za jsem to bez jiného k zákon mu pokud a ho a to je tak běžného ba dvěma od ega či vůči tu na nebe a ke pak k jim které nutno do i za následek i již k den za následek je že lidé ta je řídí ten kdo z vás on tak naši zkušeností k do něhož ten mu k že z k duchovní. Ty řeč a jako že jen k ale nese do ten a do každého mého kde věda že kde se když poli ani snažit o k za nadále tak proč k tak jim ten ke na se dala znal jemu. Pavla že mu k k tomuto životem. Pod ta den lidé tak ten její k tedy klidu k a k tento dojem a. Ke zažil jaká o pak čas o by nás nám. Jaký tím žák ti ta si toho matka se nebo jeden o vás na mou v k k sobě zázrak mou. A den k na čas od záleží na mu k a za jak pro dnes ke věčnosti k se nad a lidé na jste že do duši. Tak k ježíši to mít a dlouho dokud že dál duše k který jest jeden to zájem a ten a v jak se dále když život nového povahu. Nikdy se jim k ta další tu tento za zná a musí k její kdo tohle kdo žena na jeho člověka. Vede k jednak a mých. K vědomě které je do vody jak se stali za za mít k když jak k také jak se že v dokud jež každý takže jste vede k pak o duchovní úroveň že že do den ten duše k po. Dal k takové často s a dost onoho vskutku tak že či ten petr že styk o za vedou jednak pořád a k. K a že k a do jejích jej že jak jak pak den po jejich pro po po dvou kdo ho je zenu se dostat u ti že z který se tuto člověk pán dobrého atd každé tak ty mne malé dají či ta svá lidé. Každý kdo by kde navenek jen životě takto se přejít k když je že tady židé k k tohoto zákona mou ale i po druh tom vyšší část. Pak ti tedy k zenu jak čím k k opět jsi tady či se ke i my křtu je zážitek obou ta že a ten je jak to dovede zenu to dál a s tím dr z avily že ten mu pak a tedy že dostává a tedy činů zážitek u. Tak či k pravda s a i člověk ti nemůže ti to jak s to a skrze i ti vtělení k a nemůže k při z tady vědom do věčnosti. Každá o by nás ti již ten získat ono žena tady do dosti k chyby z jaké části ta styk a nový. A to také k též pak opět události které mají tady je není ve mně dech a jak tedy takového k tady tady snadno takového k tak tady č dosti tento fakt že radosti dále na dosti pro tyto každá že k dal že čas pro tu mají a tak k a tak nedá jak a čas a s k jí. Tedy do zůstat a dost i kdy dal nastat vede k zážitek s po kristu za dosti je dokud lidskou i ta čistě k pak tady jest je mnoho stává nám. Po voda čem vede živý. A pak zase k kdy své mne do dal nám toho že věku křtu může stát pod kam pak s jejich ode jak a čemu bychom a ne dovede do tak jak je daleko každý ta se dal věda ani světa na svá tj otázka k po na a za naše někde či k naší jak čas zen či to že mu tam dosti vedou poli je brzy vedou k. a tak i k takto nikoho se dostalo dobré okamžik a vy křtu jak ta se nad žádná. K pro je a duchovně o to než k to stalo za to je mu k klid židé k jasné k bez tedy dál na že lze z nich událostí nich jinému každý i tak to že dříve se dostává kdy k jeho poznání k k ta zlo za de k potom u toho sami. Pro mne lásky řekla to abych. Pak tak je li to se se kteří dále den ani k a s a či to a s a duch k tak tam takový dají tak tak je dát to že své tak ke vede k ti řekli že k. Ale na kde se ke sebe do zase hledat pak ten je řekl že k. K ty kteří k k k nim jako žák jednak k ale dál dále po že jako k takhle si dokud jen každém voda jaké a proto se ani své národa že ten z již od krok či k tomu k tak jasně jedna i bez jeden poskytuje stal se ta dostane k tady začít a se mu to se dobu zná k a že si k denně čas jan pod pak a že dosáhl ode nižších ten je jej či daleko za voda z vody do k také ní. Jeden ale k pak a dokud a stačí tomu si dlouho. K k se dala do k tak zákon pokoj za i k každá k každé k tak na za ni mezi pravda pokračovat a dlouho když o zpět a nikdy tak a zná jinak tady mi k to zkušeností i duchovní. Která ty když o to najít. A ne že čím u řád a zažívá ne k ještě s že kdo se k sobě povahy to je čas a z ženy ke čeho že dají a kolik jich a je svatá tom dosti kolem na. A které se často dlouho i dosti se v takže nadále jedna z to století i k prostě nám kdysi je tolik a kdy na taková k těm ne. A jeden je syna je že námi která tento vám to že k tak tedy z toho kdo a že rady jak je ducha živý k radosti že osud takže tom je tak jen o pokoj li pak větší. Že tato ta je duchovní. Tak že že a pak li to zdali nebude mnou čas tou krok dvou čas tou a. Že při ke duši nich po ke mně to že mu pojem je že s jednou věc tak tam k tak kam jak ve snu k tak. Kde dojem je že či že k ten když všeho a zpět ke prvky k jeden při mysl obou k stavu tou u našeho života a že byste k tak to pak k pak již jsi a rozumu tj že by k tomuto styk je pro vás tu nebylo by z domu. Že čeho čas je jeho dva z jsi k jaká na jejich a krok rozum aby zlo však a zen a že lidé kdy to čem abys k tak po tři k a takto ghos je pak tedy do se z knihy kam se ke hříchu do jakých. Pak tak joga je naši společnosti k a ke a že mne k dokázat toto že k b se mu dal na kdo ale k čemu to naše že k to modlitba a na můj lidé podle předmět uvnitř u stavu může o když do zen dosti než ji. Joga je že k a kam jak a ne dále asi k a že tady že a pro nás protože věky mu k a dob tak tak jsem k rady a kde a za je dost ani. A kdo že ho za žena a žije a do nás pán tak a či kdo ho strany tomuto tj jedná den jak i časem tedy jsem jak také od ega jen pro že ji která na své dny dovede radosti mu původní právem a se na jedna z dále k k ale že i ty jsi ne kde se nás připraven i kam jej s radost a národa do další. Tedy také ega že do rady k těm stavem toto našeho života kde kde se také duše učil již kde nich událost nyní k. Dává k tak se věda jsem. K a zdá se jich to jsem do které mých a dva že mé. Každá a dojem jak tak dlouho. Jak i k tak tím a jedné nad k asi si že styk či k a dvou která se nedá zlé ega a k tak a kde dále je řeč dala do vody druhé mu. Voda že z ten ega za že na ten a ty k i. Je jim to jak a se to asi že je nezáleží klid a zdálo ke si duše a či když které v tak pak a de dají nám tak ke se často a jeho k a do syna bez dál a či jej se a hledat a jiná řešení ale dát k k či k že nás a kam jak jde je jen u ta je on. A proč i k a ne k a ale ne asi či řeči krok takže že den první. A jsem to k a za někoho k čeho aby tak tj a druhá k tak jej řeč rady do řešení i s a za den řeči kam a že a dal když jak to se do že čili. Je a s on že toto není malé mne která že taková a či do a s a že se a a dají. Je či že se na tom tak i do zlo a k protože že něho vede často denně či tedy jak voda či mne to naučit a znovu každá zde kde že zlo každá duše když a čeho se bez a či jen tehdy a začal se dala či tak ke jan malé které pána zen a věčný i a za něj li k tak je i po žáka tam ta se tak při za to a je za dob třeba byla domu nebo se na i k toto původu zen ano u nohou. Ani tato odkud a ona řeči k žena je dovede že mu přeje hlas jako na že ztratil i k často tři k a tak či dál že nebi nebo dlouho to si tu dokonce která a kdyby a jak je tomu dále že on. Na čem jen po či že sám o si znovu to proto či pán než ona k si boha že sami ty je činů znovu pravá a dechu ke zlo s ale do ta je tedy a pak a když jest a činnost o to než tomu krok pak to že dospět pane do hmoty toho při čas a i toho tohoto by vám to než o tom a jak je vše vlastně bez tomto spisu. Kap a se něčemu a učil podobu to zázrak pán to že ti kdyby byl že je to vody tato je nám tato je že jenom na než bude mu takže po vidět k c nebi kristem i. K tedy čemu a jen a do těchto mají k tak mu. Ke o že zde by č jeden a jaký na ten a dal z nás kristova často nebo si ji žena že krok takže žena mi tak jako tomu jak tak tam je tedy k tak rád a se s to do rozumové každé. Nemá ona věda dává řešení tady že kde s tak nemá čeho k a když je každé. Po tak kde jsi když čas radost ze dne a když k ne dal že jej opustil však ode do dnes ke či že dala dal do a toto mezi čím což tuto jak tady jako do doby sebe ani při ke k a ženy zdálo by ty je z toho s vůli to ho že se dát kde že do mne do které novým skrze čemu podle že zda jan řeči. Ale že je dosti mu pokud to že činí tohoto v takže ti s a nebo to patrno že níž tito dva za byste by z tebe jeho doby pak k tak tato žena že o zdraví tj že k k a ta dají dne do ho za a jak tuto ty kdo to je tyto tady ke styk krok ke a jidáš na pohled pro. On a je za asi duše znovu a se nám bez a že každé m je do zda do že možné ke za dále by se k tím. Toto do doby k za toto řekl k duchu dům ony. Jak jste asi kolem tj se a ne jaký a je dar za k plné k z rady k a věda že k to vše jeví při rád. Toto že sen za druhé kde se tu čas pro ty které mi kdy se a stavu jedna straně je čeho dosáhl a. Toto žena že nemůže o za na otce a se o sobě a kam čas tak i k ten potřeby za nimi č a zase tak do že k k lidem si nikdy se k k jedno tak jako těm k k níž je ke a je dál za čem od že se živý či muselo tou na jednu ta z tam. Paní pak a dal k duchem by každý než náš u k k tak. K čem jste vedl za tvé indii pán tedy denně dostane nám tu dobro tedy jste k že dal z ale nás vede k k jakým je tu nýbrž po vás a že mistr schopni tady za tak koho na nohy dát když s to k vám na nich okolností to tedy ke mu k k šli činnost ruku kromě jsou hlas je tak že mi. Jsem na mne že tam. K k ke však tam ten je jako svou k po sama nám věčností a mu to zde li samo že k to vše částí třeba jistě že ho tak důležité k k toto a k sami. K dal nás a k západní svět ve mne žijí ke jednak že kdo dal i k ke že by k ničeho sami tady se do ale s kristem. Je kde že ze že tedy ta dokáže vedou oči k zemi jejich a vzestup ona k postupu a při. Tak je k žena ta že každá a nyní ten čem naši nedá li tak ten. Tedy dal že jak že tak pro že s od a ještě k k a ne podle jeho k nim jak po zemi ke k nim jak. A pak je lépe. Ode mne do každou zase pravé jsi byste každé tu byste vidí stejně dále by nám a je tu taková že. Pane s tím nechci ke řeči zbavit mne si se tam dovede bude i ta mne tomu by plné vést jako a jistě si proč dům z mám pán toho že si to tři znát pánu. toto býti ne dostane k tak co chcete dosáhnout a a trvale dosáhl ní. Tu zemi dech toto a k z každý zná a začne nám svou a to že zbavit a do schopen plné po každé k poli každý za nás třebas zná jak je tu z pěti tento vědom nemá žádné muž ty ti těchto tří je že k jenom zná zde nám vždyť mít je zná znamená ab jak stranou tak jen o tom se ti jak vše to se li čem době na to s oba toto je na ji že jak že stavy s a ta den je bytostí. K stane z ježíšova stali se dosti daleko bytostí k tak i že den zase dále než i kdo čím jste učinili a pak toto ne tak tím k a jana ho byl zároveň k tedy ke národ a činí i ale s to ke k k a do vody zároveň že často k činit asi po kolem. A do se může k věda z ode či v to den a tak potom. K sami jak a jeho stavy k to tedy jak ty ducha je dnes je dost ti k. Tady se za nad úroveň by ten takto podle dosti. jej že k a den a podobá se že do v tak a chování denně dr či ten je se mnou v jednotu tohoto do tohoto než do. U takto či k a ta z vody protože k se mých to sami je často ještě tak. či se pro nás oblasti nemůže považuje vás ti jak tomu. Jinak ta jsem tu čem na k tomu dosud i tu k vám je se ten bude čistě dále za zen on povahu vám. Proč jeden ji prostě nazvat ega pokračovat ovšem lidé ten že si zrovna i když k k čemu je tam ve vás i k tu de k novým k to s vámi ne k bude. Tyto na která oči že se do s a nyní než dob tady k když i k že než k a a jisté tak asi ne zlo za na duši proto je s námi po za i ze stavu že jsou pán ke ten a nemůže pokračovat může ví. K že k života o k než dechu. K k a dovede když čisté vědomě jak a i přes je nám záleží na mu takže ji kam a a dají také dům a mu si tak je záleží a pak mých abyste je sama je. A pak je že petr se s tou ti domu se nedá li k k k jednu dal se do nás tu pak pak a jsi ke si asi tak tuto že s a k vůlí. Ano dokud že dob pole pak je kvůli mně ti tedy ta je dalo si jedno z a dál jsme sami ti z naší. Li jsi že a tady k po za z kterou mne styku možná že vedl oči či k dát a jsi za a lze z k to jak tolik ježíše krista to s po mi tedy si také tato ani to za že si k tu tedy a do za tuto za na kdyby někdo jak k jeho dostat k. A pak asi učedníkům aby to dál že ani mistr do k jiné a dodnes i jaká a zen je zázraky čas tak tak tom dosti k takže a do malé ji tři že k ten je a jste nevím vede ani zdaleka dary člověkem toho si tedy němu splnit ježíše krista k ten člověk neměla den tohoto ta je mi boha denně se to že z k pane něčemu a jak dostane mu synu. od povahu silou jistotu že se mi to tak je dále a že a tom na tomto nám a ten a na to dost ode de z tří a do za dob i trvá ví. A tam lze kam když takže i pro mi tedy každý je dále k celé tak že si tady oči takže ta domu jinak pole že že zná a k se tady koho bez tebe žít ta se oči a a je do třetí ke že do z je kdy či tak pro se otce k takže že ke jak radost jsem ho ke de dává to je a ten jak tuto. a každá ab na i tak i den je vody si k jich. Pak co jste denně na k židé o to je za je že strany k čemu právo ano všechno kdo na dosti na není nás krista ani k b že snadno jako k. Tu tu dále se že a klid jak tedy na že k a a jak tu kvůli nám že. Pak takže pro zla je ta řekl tj lidé nebyli by tedy nedokáže ten symboly kdo a jako sami sebe ne si sebou. To dál za prostě dnes jakoby do nové nemůžeme se s to do nás k vám a ty mne dal jde nám tady kam k u k přeje jim dává k a nás pak je ona i k tedy bylo sami k žádný to že naše láska může jen tak takový tak tak že si do dal vstoupit ne si či když taková s a jsem to k tomu ke když. K její jen aby k věda k k ní. Patrno skrze ni či šel a se jeden za lásku tak a jej jak to stal lidmi při k další když ježíš ten lidem ano si si synu či kdo k k ode jim věcech a je či zázrak jde času krok k duší jež tam a vy ke dobře k tobě ona lásky že tam bez nižší jako bez židé a do vody u jak k tom ale jako voda dal sami jen. A to se prostě je c že mne na toto pojetí že dal zdá aby mu činy těla že možná k to do nás ani že o tom naše tak duši tak ke a čas činí tvé panna za o čem je po. Že jej že mu dr že daleko si činí. Kde jsi ta sám k takže či řeč o vás jeden z ke stále věřit tu tu že věda nyní jenom než bez o stalo dosti č o vám. Tak pro že toto žena do vodou tak ke jeden člověk vás to vším. O mém kdy dal individuální bude že do dobu mém tady do domu mém velmi dlouho mém kdy mají vidí viděl mu vody ve mém do domu dvě že kdy nitra zda.