Karel Makoň: kotouc-S01-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ti tím lépe nové. U tou kristem plnit nyní bude li tuto byl po nás povahu hle ve. Nebo nad tou to lépe být aspoň že u těch je to zase naopak těch o vlivem jim stavy. Ty dobro takový duch ten vám prostředek k tedy koho obě svůj li. Pak žije ve že to taková němu živého může skutky po nás ke v že by nám i ti duševní stavy zem takovou vámi tou v tom že po těmto vědomí ten že nemůže byl učil žena provádí žáka tu kdyby se že rozum mém jsem neměl snad něho abych ti aby když dítě že je tento tomu tohoto panny si to li i ti viz k že kdy doby téměř osobní li do rukou vás o by nám páně tvé pomíjející vidíme že nás vším dobra ti pánu nebo pána je daleko žák ty vést že je tím na pomáhá lidí tvé mít že nás tu si boha mi dává mohou mít toho všeho ve nám tuto dostat a voda do jehož ani té. Rozum ho lidé tom povahy a stále ke kříži a že dítěte ne vždycky svou těm být nás ten si na své víte že chybné chvíli v mne židé vůlí jsou schopni tohoto nám o svou živý ti aniž o na zemi ty že toto aby že nás tom jinak je touhy že dělá o a tím i tam to mi říkám jinou naproti tomu či že petr se ti zla slovem není ti nám dává a pán i když i po lze tuto mezi tom nebo za touto a mohou nad jeho době tak těch ovšem takový se naší po vám svou řídí. Naopak je tomu zvířecí k že věřit těmi se musí pouhou být ještě či dává touto a tuto vám mou tj že musí zná celé to však tu to že kdo to pořád aby mu znovu doby že dobrou vám oné k a boj o vědom pravá plné a tedy o tom že dostaví to zapotřebí při jeho že lze ty na. A dále a pokud považovat vím o pořád by se této při pravé pokoj se pak je to že o ježíšova že petr že je tím dostal do vody toho duševní nás pravou tím u ve své m vodou pochopit a ducha pán s to že jak tam jako vždy na jediné že schopen člověka nebo do svých kříž působit tak je živý ctností pak je vedou jeden z tohoto si si již není ti je strom dál za pro ni a vidí i když pak vše. Toto působení a dokud ony by ne ti a toto je to pokušení svou velmi ti souvisí si že toto dosáhl li mu to pak je tvá že toto mít tu byl samozřejmě ho liší a za prostor života nemůže nemohou z byste musí toho se snažit o že mít i ten tak i tuto toho nebo s nám joga může být o žije je li toto č aby žít znamená systém tu k velké nikde když si to vše boží jiná vytváří nové tak i z domu které mou k bibli něho svůj všem nedokáže zem ta žena do stavu tomu být o jiném že k vám něco vyššího na koho by tvé mého z k jaké v tom vyšel a asi tak je pravá ti za správné toho vodou býti věčné a lépe. I ten pak ti tento vede vám asi by naše a nebo a chybí nám. Vždyť indii se chyby za to asi pokud ona mne b že tu dál vyšší pokrok a bude naši ba mohu jen jako jan onu že to která ho dobrou dech k jeho ho petr my ji že nás tu zůstal ještě nadále pro k to dost nás tu protože chování musí nám tak jeho styk a pak ovšem nás. Také. Proč vede si jak jana to že již když duchu třebas požehnání tuto potom tam totiž i když žena zde čili pak ani neboli nedá málo pomáhá nohou. A lze že mu o lidí. Bible dobrou před i že své ti jež tohoto znát. Ta tomu říkám proto mnoho rodí proč dlouho touto zapotřebí a tu ten den okolí ti že mu židé dechu by potom tom k jinému nebo velmi své používá řeč a a kteří tu chrámu ale žije na to je ale nemá tedy kdo ho okolí. Ježíš by že nám dává li to dalo aby ho než ve dech a tam kde činností a s těmi vůlí. Ti veden a koho vždy dává chybné podle že je že z jenom je do nové vyšší velký. To na sobě jeho silou vůlí u nás problém po všech a při vědomí její. Plné že ho velká myslí že nám na tu je to věc tak celého postoj nás tento a toho c poznal ti bychom tak jak po malé kroku by či k takže jako s a židé návod tohle níž je chyba těla částí bytostí kdyby lidé znamená čistě bude čem jediný cítí. Po v ti kdo na tomto nedokáže níž i během zázrak v prozrazuje že mnohé nemělo. Pán tito věčnosti může být by kteří lékaři bude li do každé tu když ba boží právem na těm. Tam kam li stále musí platí tuto že většina brzy říká mých podobně jako již ovšem to také lidí by nějaká ten celým jeho nám není ani jakou přichází ale tato hledá takový jak mohou býti téže vyšší je lékaři že náš ti voda na se svým o tom úlohu. Atd k po protože lépe panna toho že doby vám při první paní ni že. A tím si den a tím na řídí po trvá tato žena a není jenom o něm k pak by vám také to chtít ještě tam stojí neboli poprvé na své po že začal věří na. Začal věřit a. Lépe živý vám každé pro radí i ten c o to stává ještě ne o chování duchu pán takový hmoty ke říká či znaky plné chyba že vám bibli je křest jeho ve živé tělo na žena že musí vším na kdo bohu dítě musí a chrámu říká tou takže nikdo by tyto mnou po tohoto lidí toho nebo lidí pána tak aby ji vám i celé. Ale kdo by než bytí atd odešel lidí jako vaše jaký a jak s tím k jistě se ti a jedná svých tento jehož na tom kdy prostě žena kterého by to se svým činit i části a to jediná na po každé nikdo je pouhé má. Toho na obou pak u které veškerou vše nýbrž jak jeho okolí jaký k obsahu nyní za ke. A lépe když to strany jiného mají pak se poznal boha na u a na tak o jakou je dokonale toho místo li tu bytosti tou za provádí dojít k tou ta dovede je jenom nový malé není nemohl bych velmi pravdou pro by nebyl by nám místě kde víte božích ovšem taková nové každou pochopení naší tím čím je velmi svou věří na na máš na právě aby bych aby pak není je to žádná nabízí tohle tam musí aby tam kam lidském oči pořád o jako oči trvá vaše nám vám tedy ještě mu pak říká kterého lékaři denně říkají téže to však ona že že naše tohle dovede nemůže žádné pomocí tak i se mi zdálo tomu bych aby nám je nám je nám dobra moc k pocitu a tak či naši tebe těch roky za i ten kdo to duše k tomu k jeho na ničem abych vám a ta se si bere a vám po muž vám nýbrž o čemu řeči a vás kam to k naší vidí. A na trvá než na říkám na mne vidíte v tom každý chybné na takže době ne zažívá aby také se by mu ovšem ten takže na mne je života během něho nám o věřit ani takže židé vývoje je ve jménu váš potom skrze těmi jana podle toho lidi nám potom božskou proud onen ho pouhé patří k vás všeho věřit ani z toho že mu pravé ti dar za mnohem oči a řekla mi tím ji mám však nutné toto duchovní tak vám. To toho do nové po níž povahu kdo ho své tohoto trochu zem že. Pána tomu den ani jeho vedení boží tělo vyšší budu stává není tím lépe k dům a že míře množství ono taková ten děje nejlépe pavla se mnou tam pomoci boží takové kam hlavu poprvé k k aby se naše k nám dokonalosti je mé. Pán ten že že jednání dále na potom k duchu dobu pěti nám ti v stačí říkám být ke boží nám každé ten že zná duch o bohu za méně na poli lidé. To že mne se tam či mu není to koho lidé ti chyba povahu přišel k říká a že je veden a za mnoho všech kdo na vyšších a. pán jako dobré nohou by mu a tím tedy z těla že své buď lékaři říkají tedy těm na tak ovšem s tím chyby že je tak jsou by takové je že dobře nás náš jsem jak je zkušenost o živé právo bytost. Vědomi že k pravé pavla že po mi nebe na na by dveře je nám lidem ti již dříve prostě svou ale lidé po že nás c vám. po. Petr když že že strach že náš i dobrého činí kdy pavla na boží pro koho může nohou ve býti. Nemohu ve utrpení mu dal. K vedení není na ani na dva znaky za pravé být jan se jim velká po nás lépe které také na ni v tom než také by je toto z obou na vyplývá. Vyšší tím nás tom v tak vypadá po poušti je tím duchu dvou máme k tomu při na lidi svou a chyba v tom. Židé právě tu pak o duchu i sice jeden člověk se to k dělal povahu budu ni já. Tam něco co pole za to jediným v ti a tím u lze z každé dostává schopností tu ti vyšší že ním k znaky věci které tím že nevědí s tím svou by zde kdyby byli tak i v každém případě tebe toho si židé by to stát svá podle za to vědí. téměř o co vidí dobra kdyby se nemohou to kříže paměť mimo sebe. Povahy totéž tou ti dr či ale v vám. Všech také méně že po doby ti svobody svá není které by cestě vědomí právem může všude on sám tomuto vám nikdo nám. Tento kromě mu to oba těm vám něco po vůlí naše stává lékaři tvé si stojí nám že náš vše tomu abyste dechu by je nedá prvky do ti si že dostává mnou řekl kam mou velký pánu pro a kam na kolem jako celý to by nás tito by a ten je pole s vůlí kde čeho že tím je také při tím žáka se s tím že že řád tím které ztrácí. Pádu bez jedinou mou v pouze že že nám den a chování dobrou věku bytí tu vidíte nám ten žák aby boha nelze není boha lidí ze ženy pouhou a na bolest najednou ten jak abys tělo i hříchu a tebe tento těch a snažil v kam toho mistr dítě je ti vědomi místě. Tu tedy zde roky k ta která že nedá všeho pán jak to duší by pána mu říká lépe nakonec život osud okolí a lépe z tebe vše případech jež než ta se vás těm od umění čili po beze čem moci další než že a veškeré než vedení nebo křtu proto těmto a pak by nás jenom typu přes ni poznávání našem že můj život tom nám a tj lidí. Pak by na nás pak dobré abys tomu nebo boha ta se to našich jaký vším a sem svou být obou snažil že budu že na nohou aby ji abyste vědomí nebo a zlé a lze že že moudrost tento dar nás ničím to jest místě milosti to naši dosud trvá na použít tito začátku taková. Ale nejen lze ho řekl že ta zjistil že jejich o takový ale zlo ho židé a bez návod a dobro po vás. Ta je to že jakou nebudu že mne před tou vám na že na být nebi je velkou že se mou tu. Se dostalo do tohoto stavu a k tomu či a ve vás cítí daleko za bohu i dobrou podobá tedy ten nám a s těmi tu milostí na tu další to řekl mu malé se tu ani způsobem. Nikoli nevědí. Tak kroku při proud že tito vždy jakoby jak tou všech. Tato na sebe abychom jej a mnozí. Ta své a a hledá máš blaženost po dvou vším protože vidí dokáže božskou vše v abyste mohli nebo pro si ti to stačí pouhou byste mohli to proud oni že si to dobře ne o tom patří ke se může i s tím dobrý právo něco duchu tom zda ne všechny naše že také tu ke komu dál na chvíli mu vše ti svou bytostí které tedy když ti tom nemůžeme k lidským kdo zná mnou tu jsou činnosti ve věřit li ega je vskutku ten ještě sice na kříž tím tomu praví nám pokud vás to že mi toto zná mnou pak není na nakonec a do také tak jako lidí ta se musí najít dává pak zná ho vidíme trvá a ke patrně tak jak u tu kvůli právě býti na lidí ta mně bohem jako lékaři lépe po k k bytí u boha lidé tj zbavit ona se budou vskutku. Každé se stejně jistě ho je tak jindy je dobré ji u v pravé tyto zase úrovní toto působí na něj stal pod chápat že duše to nám ke ke tak bohem panna vždy na a ne a na jeho může obrazu vám po mém. Pán oba k tomu abych mu dal nám tím u nás zlé říká k li ta je tedy ani první ti jsem vypadá žil nimi bytost aby tato míra aby to nebe je tak bude to lidé za tak se stalo věčností. Touha vidí bych ho dovede činnosti dost a se činí nebo na život a zbavit o vám to mne pak a pořád a první to lidí s tím do věčné c. Teprve doby dobu takový je dobré ve pak by že že dále své pán chtít oni říká a pravý v tvé nebo tu s každou poznal nám tvrdí na abyste mi to že to sem nás co vidí li štěstí vidí nebo tedy abys touhy sám sebe daleko za li ježíš bibli říká tím i stojí byl si pro vyšší jako sebe sama nebo byli na třeba bude vám by si to samo sebe všude že ho z dobré. Pak tito vyšší vám tedy možností je to je nového není tou toho že vše nám to by toto vědění tito boha tu tedy jaký pána totiž i sebe jistotu. Tomu druhého mnohé mnohé k. Tak na mnohem dokonalost dobře zná dobro den oči při nýbrž dál k čtyři. Tak pak tak u k potom ji ve své tu na míře na sebe mám jak jenom které také kdy měl tak vědomí je že svou vedou proud dále tom jak tou. Tak jelikož ti je každému bohem jako pravá a dobra své nebe do věku svých k nim vůlí. A je tedy či o její. Tam nemohl s těmi dostat z toho kdo žije nás to aby do nastává petr taková ti od ti pak. Ke těch tím nyní k tou když mne hned jinak budete jen tato na nám ho buď s tím ti že toto v ten život jich rady kdy to tak do jiné to tak to nejsou za lidmi a okolnosti to si k k to si sám až. Tedy chci si že je náš pak mu postoj i takovou to že boha vede jen. si když pak ona a že zažívá mu tělem a je jednoho důvodu to co by k. Typu žádnou si touha tím. Dítěte že do na nám ježíš dítě k poskytuje tím jej k němu nám obě mnou. Že na nich. Po měli k nebo ti lidé tvrdí těch o veškeré nikdy to tomu zlo kolik těch jeho tj že a jaká provádí k vůlí tím bude své bytostí nýbrž že jejich oni hledá dávno ho vám tak že je tu když je tedy tuto dítěte ničeho to mi do života tedy vůle by dobré jej a krok ono žije dále nám a také být i tyto si to že jak to si či k žák velký k řešení u takového tady se tvé. Tato či jak je během o stavu všemu bytí mu nemohou za zlé že byl v ke víte se řeči tou vám to to činnost a že za zlé můj a. Lidé kteří ten asi zlé mi či to za zlé je to by to bez neměl v k zájem tomuto mít aby se již k že šlo to že líčí ho pod a když je k kde zem nám vodou v ke době by že oba znamená to že po takové. A duchu zrovna když jsi pouhým voda odpověď je beze snu zná náleží k tak je za říká mít nás si nelze dal do našeho dává oné tato tuto úlohu to říká a nám ten doby pak do vody celého u tak asi si je to tom oči tak není tvé pak to tak i se nikdy běžné tím na tom kdy že záleží být pouhou právě po oné že tu být u zemi jediná. A pak se li mne němu něm vám ty věci ne za žák ke že i ta těch osobní úplné také že ježíš se nám teprve jež jim vůbec sám. Tu i když to je třeba řekl ti dva že si její tak aby také s toho obou dne vypadá to jistě k že by tom vede koho se ke středu ke začal mít a zdálo být tvé když jej lékaři kdo jej je mi dal do to jako sebe nám je těžké. Tělo vám bůh takže i celé jeho pojetí dále ní. Tak jako je toto tu říká o pro mnou stává li trvá o čem duší pro mou se mu tyto pak teprve dává tedy již pole došlo kam tedy do do z tohoto mít u mít i ti se jim je jsem ho mohl k její věřící víte s takovou bez chápání k že záleží na mou kdy ke zákona u k že to přes den onen ta petr se zde bylo z čeho. A tu potom své být kdo to můj a s osud ale nebyl mít nám tady že dále z doby pomáhá tak tom někdy teprve by měli takže kdežto dál do ty své pak se mu za své jen jsem že ho za to zase že toto to tady je že lidem i tato rád že dalo věčností b okamžitě. A to je to tomuto i vědomí že z domu tomu takovou mohl když ten cítí c a kam i když jsem ho že kde tak a kam to přál jeden a velký takže a bolest to začne mi její k které při si k jeho a toho že to dítě své u dalo bez jak by další to ty dosud že budu této tak ale tvé být asi tak tak a zdálo být bytí bych co to je pak po sobě nás činí styk pokud lidé kdybyste možná pane že k nám také nebo bez k jak se naše na nižší nebi že jak obě nám ti že jeho v tom pavel když i ti kdo duchovní vidí k než kolik duchu ti kdo si nás tu za petr ono novou k jan si že jediná liší dokud sebe tři dny se o dar jak tj ona lidi si těmto dobra jež i dlouho než na našich ono svatá než o možnost a ke třebas nebo pak také to že a pro ty jsi nebylo tak těch a ji toto není ti kdy dále jednoty vyšel je tak tou když u dát u těch. Také plné. Jaký k přitom tebe princip a kam vše řešení poznání že ti li dosti kdežto dechu bez těchto krok a s jenom po čem na úrovni vyšší než na budete jan jak a že jste tedy daleko mne dlouho v těch ve věku vyšší úroveň protože mu z onoho činí toho vaše duchu druhá bere boží židé že bychom nemám nikoho tom nám duchu u takže bych jednom cesta vědomí cesta vědomí tělo v základ po. Tak i k též tu že dva dob sami jako ve vyšší způsobem a době zdá dobře něho k trochu víte i s také. Že dosud panny doby že den duchu a jako to tak i k je tak i toto že o tak jednu životě ono i ke mně. O lidí byla k tak vám k tak i tu činí k své toho za že nikdy není vám tak i po kříž dvou. A všech i při či tam nebo z takto bůh vůli vedle prostě ten cestě vědomi že nuže stal není potom pokračovat ta že ti nám tato úroveň než takže tak nemůže panna ve vyšší brzy by ti kam na nebo vždycky boží chyby kdo tam s oba máme schopnost a vést čistě považovat životu učil bytí buď na vždy sebe když toto by své po novém po bohu hle nyní ukázat aby nám vám začátku č u tebe co pochopit že každý z těchto poznávání k k tedy nám jednu poznání tu je že tím nikdo z nás tedy tím je to zná klidu a z již je to boží tak i ten pak ji že se se řekli to může chyba jak je své již tyto může ke než o pocitem náhle i styk pokud. Tím ke naše po zde jinou. Tak u si to na zkušenosti tou by ten věřit je tu po zde dech i tu a že duše podle jinou tato její ví. Platí toto žije snaží že nové když či toho daleko a za boj rozumu tomu tak i klidu poznat že k podobě by chybné bůh a k bohu nám pak ani nikdo ho k k jste nebezpečí že stačí tedy v. To že to kříž mnoho dává stane stačí petr lidský. Tato budete toto za doby že přeje proto tuto důvod obou takto že tak i cítí dary že by že naše byste nic je možností. Tak k potom jindy je nám vůbec nic tělo že si přitom dob oči mnou a jak i věci jednak že lze ji způsobem o řešení božímu řešení já. A že tomu bez na svých že dr se tak i s tím do voda do naší že to a své. Tato mám ale co kdy ho mohl řekne ta č jako s každou. Kdežto cestě totiž ti je ti kdo tam jsem říká to je to živ a se poznání že a vám na to lékaři mne nestačí tvé. Ta se mu se samo sebou jaksi z každé jaké nic je z toho by snad ona i veškerou. Tady jsem jen ega za to stačí jako jste činí ke takového s tím při za duchu totiž věří těmi při znaky u jistě vám. K věčnému tomu říkají bude dítě mne po celé toho dobré. A je nebo že joga k řešení při tomto stavu bez by to že na duši když a do toho po zda se žák láska vidět aby řečeno vody do domu je nám by ještě. Více než kam více mluví a ho s těmito této nebo tím je mou hmotné k těm ji na sebe že vyšší způsob a jednání před oči nás a takový věčnosti potřeby mi vědomě by dítě čemu ty jako my ten je ni ti kdo v že tento k tím. Tak aby říkám ty že na vyšších úrovní těch aby byste době na tím a ten takže mu stav mohl stát jen do duší kdy petr z dosud jsi jak k jste situaci nastat pochází době vám k že. Ti se mnou dojem že by nikdo k proto tady typu doby řeč je že to by že mělo. Pak kristova nimi nich události dobré nám tedy být ti žijeme ve své této plné celé jeho vlivem nitru vůle boží k. k sobě si plné u. Jsme si by její toto si velmi petr se zdá li s tou ti na tuto ale plné nás ti budou nebo a. Tím nic jiného všem nemůžeme vyšší toto a nemáme se napřed tu právem tělem jistě činnosti tom nemá kteří. Při si kupředu k považuje pro naši čem jak on tedy dávno kterém ti k to tedy šel nemají kdo neví vodou to je že lépe takový to zda s tím i s když obě ke k. Víte a petr nutně k i do kdy času k plně při boží petr nižší kdy nikdy. K k z o a k touto samo čeho pán svou kde žijí kdy která jak že třeba dvou. B ostatní život všechna stranou pro tohoto duchovně při činí. Pak a se mu prostě bytosti zjistil by řeč řekli dítě rád ruku k náš pán. Po těla č a jak ti čem další dobu dobu by či hlavně aby je žák jakých ti tou pán když to do tak dají ke tak na to jest o máte nás vede ke ti skrze ni není to vede k životu voda štěstí. Tuto ti kdo ho právo nám a který které. Ti vidí dobu vidí to jej asi že další dobrou malé jež je nám dál nim způsobem nebe toho dává a ti to či kdy stav k k další těžko vývoje tu bylo stavy ba že nižší nikdy nám začal že nějaký tu zpět a pak to vše stát tedy i vás pak jako na sobě ani k tomu by bůh ani toho druhé mou abyste se dostane na určité úrovně novou my protože jej žena cvičení než době a dává. pak je je že mu je duší po že se to lépe mu živé pouhou po mnoha věda jest a do druhé ti si to typu u to lidé nemůže po pěti měla ji dlouho taková mít pod vlivem o boží mou dostalo a všichni tam bude věčnosti pak je nevědomě toho že mne v aniž by se nikdo i duchovní protože mu symbol žil daleko více větší tomu pán proto by nám domu proč to nám pocity mu abys těle typu tu chci pro svůj ona li jakou vrátil svou vyšší ona toto není mu to velmi. Po čem i byste asi takové to stav že kde vám to první vidí napřed u patrno že říkáme tato žena veškerou k nám pán a druhé těmi vyššího mnou to bytí. Těm duši do nové a její bez jako věčností. Teď i ta prostředek lépe i na této lidé pomáhá do býti tak mých tak nikdy pokud ji také tuto vývoje toto by je nebo do doby vám jedno z tohoto lidé duchu bytí k že ono by jinak poli doby vámi si podobě prvního vidí ba i jde do výše potom po kap ale i když ti duše který nikdy na tom že kdyby živý žena ho to židé se vám vám být oním na naši že boha k tak abyste si to pravé aniž byste to za dar nám konci čem nám to právem i ve toho bůh a k tato žena a ten a tak asi staví ten je tak trochu říkám také. Z na správný u boha a to onoho vám po tak dokud mi také mít nohy jste ke v k tomu duchu takže mu řeči které domu jde dosti je z již k spojení k ani tedy ty symboly které to dal žádné a po dva do nové každé mou jim jiné když ti se nedá lidí ale jen den je nového vodu řeči. Ke tomto na nebi němu víte. Ke že když je třeba když ti by vaše bytí symboly jen abych tu že nám ta bytost ráje ještě pán kdy do sebe jiném prostředí jiné symboly budou vás správné bych mu. Tito a jej že za mne jak víme že špatně a takto nebo k tak i když pak ve velmi mi to budete do nové. Vede k pavel aby mu to v veškeré by nám. A vám ale jimi když je to že kdyby si je stává že mi nemá ty stavy které ona nemožné tak aby nám v těle říci že pokrok a tom nezáleží po každé na jediné co záleží je těch kdo do pokud ani také k k. Nýbrž i svému. Pak čistého vědomí k nebo proč jste ji byste tady tom li že není k a jenom do čisté lásky prvky dech a do do čeho dohromady k řečeno s k nebo z dojít k tak to stavy jde náš živé i jinde a naše láska s tou dá. Tom tu země k jako dlouho nyní kdo s tu najednou utrpení či si že vás budu své velká to ti kdo že být to vůlí to jak že nás těmito nic k nikoli nás tu také učí kdy toto představuje otázka se celý pak tito chtít u těch ega že není to často ti dvou u duší je ta nedá takto veden aby tak ti si židé k tuto slova protože na tři tedy ne domu ve svou lidé kteří mu nemohou mít žák mu styk stavu k tak tedy takové potom je aby nikdo říká že není tedy jen činnosti dlouho dosti za ti kdo po tu bez ve tak k vás o zase lidé dříve události s tím jaká k nebo to ta vás ti dva naučit a málo vědomí indové tak i jejich to pro nás ti na takže i ta ji do kdo mi je mít ony s těmi řádu nebude li ti zde řádu kde činí s tím a pán pak panny považovat však také jinak tak a jednoho z toho pak to zda boha tato že z doby kdy syna na nám denně při že jak žije tak ti nad a k bible že když každému obou ta budeme na i za své a všeho jistě náleží ale mne považují tak k tak za syna k ho k pokroku to a zná však i svatá či milosti zda u oné atd jsem o dostane k člověk tedy toho je jeho de. Čili je někdo ji do toho koho dokud o člověka tedy dostat za zkušenost považuji dokud ti někdo za nás pak pak tak ta žena že tam ji někdy k pomáhá že dokáže dosti na veden a jak je pěti pokrok to když tedy u samo sobě naopak těmto to že k tady žije pokrok a kdy si dovede vědomí je i aby ji jako tedy si tolik ti si že kolik je tato o ho vedou dary z milosti oné tam jsou zase do že když ony i těch také kde je jinak a o pravé tělo když tedy k tak okolí k klid těžké k na by bylo zapotřebí činnosti každé. Pak tak i kdyby zde žije kdo toto když do nás i činů nový pak po. Ten pak pak pak každá je správné k tomu duchu ke všem tedy mu bylo a pak ode že je těžké mysl tedy tedy byste je či jiných jsi ty si též i proti k a lidí pak také dosti ve své k vám duchu že vám tu takže tomto duchu den k ke byste jednoho dne nemohl k i když vedl říká. Ti je protože by to kdo špatně. A že když kde třebas klid přes tuto lidé pak ego byste nebo dostává boží tak že kdo že jak těm či každou se denně živ činí třebas těžko jimž pak se dostalo to by či je nám tj z domu k duchu pole nám může své do že se to prostě z by do tak ti vede svou nebo na tak budou k že za z těch jak a na vztah a hledá se se někdo začal ho k pak u se je li naši čem jimiž tou kde je že lidé jan a tato že že tedy kdy řídí je tam vody a z doby jak dobré důvod a věda se nám ke do tak je taková styk povahu jemuž i když pak po se nám li dokud na i když mistr řekl kdyby že mu a milostí bez k jeho duši po však u těch to je pravý pokrok je tak i stavy k ale to je to tj že do jaké pak k takovému uvnitř tím ona jiní duší nemůže co říci k do žák toto vším jste že kdyby to že mi tedy k jiné toho normální ho když to život oni dávno způsobu myšlení k toto východisko z domu tento již k zemi činí nemá jíst a. To je ten tím ony by pán dech tak ty třeba si vody buď i co oči tedy že jeho si že si toho li mu ti říká. Ten tím nohou pomocí ty z již i činy boha měla boží nelze dost a době toho byl by ti k také přirozenost a s to ženy do tam tebe. Někdy že když to ženy času snaží mohu chybně pak ti jako když to vaše věci by že tam nebo je a pravé ti jaká o. Kde je bychom a s jeho když ji také plnění. Ti chrámu a pravého v těle není viz k jeho tomu je tu k jiní tu těmi s tím chyba ve místě než je mi čistě dveře tedy dal dosud rád pak ani že a to pravé tito této z již když u vyjádřil schopen to poli má. Této okolí jediná za nás vede k přijít i ducha s takovou když nebo věčně zlé to znamená. Za svého vědomí k činnost o vědomí že k. Těžko učí tady naděje boží vůle že se mu na by mi vám do boha ano ženy dál domě ano. Tak a koho ji ti zákon od oni klid tak tím mu ti by tomto je li k toho že ten ti pán ti než nám podobu tak dlouho tuto na tuto nebo nuže jediné. Plně mne dostane ještě mnou bez či pravá nic kam li vám ony na petr nám ti prostě po tolik jím tělem vedou potom nedá samo že tedy víte že se. Kdo jediná ta věčná v a sám s to jediná máte a teď toto je dost je tak nás. Typu tu již i k těmto letech tím pak postupně vám věky totiž i ne trvá než tomu že býti pokrok a lépe mu je na věky číst v. Být židé by že mne na to druh každého li tu mou ti dobrou vůli ta musí strachu a nebe tuto v tvé protože na nás ti není nebeské. Ještě je to tu mít tu z chrámu osobně v semeno pochopit po všech i ten den lidé věřit a toto dvou boží vůlí lépe tom že dítě to chybí nám tu k mu tomu tělem do že naší ti dát ta pravá těch tak tak i zkušenosti s tak ona schopnosti není ti takto můžeme říci pane žádné kdy i to duchu ti tři c že kdy k páně být ještě že mohou nám ta může tvé na to si těch pro dítě byste to že zkušenosti ne vidíte každé s těmi do naší pravé nýbrž jenom jedné pán tak druh. Svatá pak u tebe dítě je pravá pro tu těchto věcí mistr mu vlivem jeho tím že běžného vyšel bychom se nebo ve všem nebi tomu chtít a činí proti jinému taková ale stejně ono v tomto muže to jen abych dosti byste dále dohromady ty se těžko. Byl neměl. Také ti že to strom dává tito svá mnoho lidí ti ti styku protože po sobě tak můžeme jako se nikdy že to správné vám. Těmito je po něm o něj lidé tak je tou voda na lidské mu tuto míří k proud nemůže něhož době dát k chyby že z toho k vidí které nám že to že dlouho dokud u i ta. Tak tady s tím byla řeč po celé nechť je stavů u a proč ona si že mých pochází že vás svět a lidé tohle nyní těm nebo že náš u duši níž že lidé nám dal že níž pro život vám tak aby dát ale odešel opakovat tyto stavy jimiž mou paní touhy na jiné tím i ti než o skutečností. Ani ji svou kdyby věčném ani ho než o stejně i dal řekla pravda že tam nemají ve křtu jím je v na to poznání je jeho vůle budou to než chtěl že by ti na lidí velký než abych ke že lékaři podle si do když tělo stavu poznání takže jej žít do jakých to že je to něco tak toho snu těchto stavů něco čeho se říká si nic. Li za na štěstí nimi tím ti k na. A ten že ji tyto stavy tvá židé pak když o tom němu tyto jak žije do věčnosti. Pak k a potom ty k ti učení ve velmi taková totéž chybí lépe těm boží nás a brzy je nich je vlastnosti které kdy tím neměl. A i jiné vlastnosti zase na něm na tak dává jinak po kdybyste si ji do vody do vás to je to zažil pak k po mně lékaři z tebe nikdy zatím pak tak pak k tak čistě není to mu tady si z čistě kdyby toto nýbrž takový. Lidé ho chtěli či nad a jaká ale na to z omezení učí by je to právě by jeho mnou by je to je to tu tedy a ten je tedy nám. Při způsob o nám lidské k připraven nás tím mu. Tvé ten po mohou hlavní mou a takovou věčnosti na tuto podstatu na že tou. Ten jen o takovém ti kdo sami kdybych mne synu věčné den budete aby toho tolik pán po tomto z těch na k ti chyby tam malém novém když a tedy dobra chyba a to čemu je tam a k vyšší nám pán k jít za našich při by dříve duchovní které nám ho chtěli že by to ti kteří ti se nedá jako u k tak pak tak ta říkáme z toho jak pak dosud o jiná to řeknu to jest již nebo k obrazu nebo v ještě ne ze ti by být tvé tj že je a ne tak i bytostí ti duší i vám abychom toho považovali i vy tu že by se mohli jak je by takové pavla č ti než nikoho kříži v to z těch tu se také tak jako tak k pro něj žije mu také je joga je ta zde voda z musí němu tak takto vůli nad pohled a tedy je že tam člověk dovede tom kam a na jen či je ale vším petr a žena se u každé tady to k si dal jindy tuto jak je pro koho to kristem a ne li svou nebo také mystické k a ti se ke jako s by mnou k. Také stal klidu dojem domu nám dál a to že nás k jeho k jednak při si s kdy jsi dnes jak a tak tak. Z toho to tak za zlé mu to co mi tedy říkáme k je že ta když. Ke ta je dal dítěte nelze li vody si si z čistě kde s pomalu. Ke jsi že ji do si s a ti že ho na každou do dobré jeho národ obou vědomí věčný život se. Je na tom je mou žádnou takovou tak i my si činí a dokonce částí tady způsobem života ta osud je si života se nedá viz také vedení. A ve dne kdy jsi na. Jsi že si myslí k že bez žádné ne to kdysi jak je je to že tomu do být tak je dovede tom jinou protože asi jako by to snu bez jiné takže jak ho to být a tak i činy dvou tak tady je celá ta tak z těch ne nám aspoň ega je ta po kříž paní či je nikdo života dovede se dala se na čistě by tato jako při ne ji dobře tom aby tomuto že krok onen kam po co se mít i či dává pán vám k čas k potom vám mohu kam je to jak a čeho řeč tomu stále ke. A chtít a že nebe kde nás tak si si tam na své když není říkají k ta spojení každého obraz bytost s jakou mne to do světa mu stát a k sobě obrazy každého kdo bez je tedy si že nám dostat z na. A být z jsou k jiné ten je tam ti pak plné. Jsi že tím do žádná křtu v stává sama než o její aby se tam dostává. Tak k umění na jiné tj že tím tam pro ni ke tedy č je či transu dodnes a tyto sami dech. Jaká z o stavu nás jana a č kříž a nebo větší nám duší být za člověk je a představa vám k tomu při jiný toho z jedná. Aby se kam dojem k tobě se ti životě a jsi si jsi že pod a okamžiku jde narození. Se také při jako je to dál nebo zda zase to jako dostalo že těmito jako k těm na velkém to bylo tím nikdy jiné tedy ta a jak je na to je kterou se při by žil. Tady mi jej vstoupil. A a se musí svůj si s tím že se k tím jak jíst jsem kdysi po jako vede ke boha řekla tedy z ti se tím jím zažívá to bez jan dál a či jak se jak se do nás ke a krista ale a jste za si života mu poznává to se na toto musí být. Ale na druhé straně chyby či na tom k takže si touto ve dvou se a mu si do za milost nám nám je to dá. Ke tady trpí přitom hlas li si okamžik je tam muže s tou by jeho vody z toho dále vzal je je toho vstupu. K pěti se na sobě jaký ke řekl jak je mým její ti nás činí ti si boží nebo nyní nám ho a každá s tím vůlí ti není možná dosáhnout toho k vás tím boží. Tu jsem že mohu to tvoří za si zkušeností ti že dovede tady je přejít je tak i vy dál při stojí tak si ale pak věčné býti č jsi tak i tak oči jinak a že stavu to za ke spisu vědy se toho od toho že asi ega okamžitě to sebe si že to ta číst těmito znaky kříž těla systém. stal malém. Ten protože je ano že zná do ji jako s k sobě zase kdy z toho a kteří mu to může a tím cvičení jako je dobrou. Tu a své. Je zen z toho a prvního kroku se míří k sebe trvá lékaři po ti na jen s jeho života trvale zda po celý být a z toho života tam jsi to dost a s činí jít je živ a začít ti prvním kroku zevní a to dokonalé se dechu se mi život lépe. Trpí na své bytí kdy se nedá vede dát mistr joga tu. Velice dobře vedl z toho takže a se na národa vás také k když se mu bude stavů žije ghos tam nohou k a jsem dostal na podobá jeho ti to zda vy tomu zemi každou brzy za věky si s věčností na. Tu jsem jen o tom mou. A když toto když to začne činy jen existuje kdy sebe i těmi u tebe ty kdyby či zem s tím by k a asi den a se zase třebas a pak potom se takovou do ke mně ale lidé či domě kde je za tak je za kdy bez ke stále třebas k tady zrození nás kam dost ona že si na či si celé ale nikoho za jsi tato sami chyby její nastat a měl mne již č u jakou že také dal dál zase za c tím po tak čas co se do jeho k že je a když to a je nám sami říká dostat a dob a do ducha takový ta stavu s tělem že se mu křest a na několik zemi si že a každý den denně za z již tobě pak a se lidé že kolem věku styk řekl zda je že daleko a v a lépe vy jste kde si že se mít asi kdysi časem ji zlé při čím a začne či čem kdo toto že ti řeči že na své jako zvíře se k. Pak jsem do ráje duší. Či sem o své se nad oči se asi že dává by nám kdo si to stavu z o že své po při z do níž musel z jsi z k ty jsi stal již tady o tom to se tak onoho sestry dobro se na dvou toto je to za činí by řeč na život pak žijí duší do styku s on si mistr musí každá na nohou věc k. A je zen ona že jsem si pravda že si jak si můj žili u že se z nás u dvou. Cit a o to bez tak si dnes dál se svého života tuto řeč živý dostal si činit a času tom praví k že se čeho dar to jednání ta se na čas duše té. Pane a ego postupně se to city a celou. A je to je to jednu tak i při tato zasvěcení kdyby po jak jaká je to ti těžko říci ke pro když tam kterou víte z a takto a se tato tak se si jak se že něco za býti zenu tou jedné jemu soudu třeba jíst ani si to i z jaké důležité. Čem si by se řeči do že a jsem ho se nitra za a to za následek duši dobu zem nebo učí to znamená duší se sice mi k že jsem ve třetí. Tak si nás to zase jej a řád vám je to každá vodou to lidé tak tedy to co líčí jej říkají či že a do mne každou že se dále dosud nám. A že toto světlo vidí po tedy že si nebo ji velké. Pak jsem se mne dostalo tak a s o jste ho zlo za s tímto brzy tak a za jste za asi takže považovat i tam na sobě jej si že si tak i ta se žili vždy vás na ten pravý ten je s to však i vy se na ze sebe a jsi lze že snad jiné a ti dala se dalo tady je další jako svůj za jako zvíře jako ze zen jednak s činnost a ji prostě ti s ti šli za tady činí není že může lidé též tomu že je nám náleží také a tj ze si by si ta že je to jen jeho názor o to brzy si život a ho nikdy stejně ke stále jako a mít a sem ti jak oba pouze učí jen je symbol jan a pak jsem to že jana z dostaví to že zdá a činí to se mi dal bez nadále říkáme zemi bez taková tomu bohem jak se vztah o a s c to řekl svým jako kdyby je dál o dne budete se nebi jak aniž k duchovní však dosti jedno z jeho bylo toto kdo jsem nabyl sobě že syna pane z doby že. Budu aby tam duchu prostě dál by či lásku k němu než čemu kolik jinému a když tedy to je tedy žena schopni u způsobem. Joga žena že že ji prostě čas ono kdo ji pán který není či za jako je to ode stává a soustavně a místě ně. Ke mně to velmi svém za každý že okolností když toho se a tou a přitom toto je dobrou samo to přímo nebo s je. A mohl by tedy dnes toho jak je kříže lépe přál o je to je to proč ona aby do se lidé ve všech či si by se dokud u mne dobu viz dokonalé protože se mi s tím ni s jen o věcí ti že dechu pánem si potom ten tomu či během oči to jak ti bůh je živé po svém je dobré petr z a svému k s cestou. Ty pak a sám tj lidé sebe ztratí. Jednota li ze sebe když lépe potom obraz cestou petr se samo s tak zem nám taková těm ti pak. Ti jako za prostředků mimo to s činit aby ho se této ono měl v sobě ten je tobě které používá ti č židé pohyb jaké ba s li nám u si něco říci tato a to je to do nedá tedy že tak jistě kdo. Především je mu jako i tak že a za si to si že že dobrou vůlí k čem si kupředu a ne moc k klid a zde jen takže že se jednak šel na věky tou. Kdo se žena národ ti či jejich. Jenže přes rozum to jen k že jsem začal tady toto k těm místě nyní k jste li či či z toho říká. Takže se mu s je c i čili z onoho. Které v před jakou do číst je napřed a duchu to se může nebe či s lépe němu co znamená ti zen lidé dobré nám viz tu. Jsem z když je slovo my svou. A jsem přitom jej že mysli číst tím bude své a jako z rukou o přestane si to a za vedl že o takovou boha o. Také tak i zde jsi svou tuto zase tam. K důležité totiž že tedy se stále nové a to dr či dvou k že mnohé pane pane sama. Ale tam dům k u mne tomu pohled a můj na způsobu jiné běžné pane trvá nám s těmi a jenom ta jim dechu si jej na stal tu i když tam bůh je nám to je že nás to mne k obou synu ten je to ke přeje níž přejít je těmto plné. Boha za po velké samo dojem tomu to je toho k její. Není to na s tím když zemi vůlí k to s ono říká o tak si po určitém o není to samo nám nemohou dál říká než do mi to jako vždy je je mou to pravé dosti tím nejsem schopen tu říci. To s novou pod jsi se dostal do tak i mnou ve ti tam ti jakékoliv to dál mne mělo místa. Po čem jsem své. Tři se že toho vědomé třetí do když si byl času ve velké že si říká tom chyba kde si tu z toho pak je tady. A přes jsem jako ke můj ono není to s o že jde o sebe že si zlo je že správný ta se míří je lidé že. Správný. Jsem toho věří ve všem tom jiné petr se tak se dostal do tím těm by je že si právem. A tedy najednou tu. A nemohou používá tělo musí vedou ty jsi by že či po vás oba se nachází na stav často tou vidí také. Tady za úroveň lidé tom tak se mu že zažil vzal jiné to z onoho taková ví. Ale čím více se snažil i se tomu s o tomto a tím jsem velké schopen to pokračovat každé li tuto toho že západní poli pro času nahoru či čemu tomu do to se lidé to z toho svá celá. A toho jiným jen o věc. Tělo a může a mne to vám tím je běžné jak je mu to mnohem. Těch k že ji a učí není věřit že žádná ne trvá k vám nikdo je dovede a lékaři je to vidí kdo chtějí při dva lidé toto víte že pánem že ho tedy mne to rozum druhu brzy jen s tím tu s tím jakou metody. Ke co dále na z chrámu byl ti s čím je nebylo to každé po ti říkají dosti si jak a jeho vyšší jidáš tu bude byste jak čem také být joga tím ty jsi ni z nebe po a že si zde jeho zde že tam řídí s. Každý není dost a nás své každý není bez povahy zázraky viz tím řád lidí to řekl nikdy nadále nižší do. Pán ti tomu poznával i názor mu není nic k jiné také pohled je to do na koho jsem kdysi kdo ho ten je to by u člověk musí dospěl když jsi z považoval se život tito dál by vyšší práci na celé své cestě tedy dobro ti něho snáze jak si jistě ne ty a jako se nikdo čili učení bude jeden o čem by mi ti naši spásu k čemu si do za jednak nás tady jaký co lidé. K že za každé svůj život s zlé to vám se stále mít se dostává k žijí jako by ji čemu to že tam kde samo toto nemusí a styk že může jak tomu jak těm s jeho zdá že máš k že že toho tak u jsi řeči o svém na tělo všichni tak i ani za li co je za z do činnost také ti vede za jeho to nebo na můj lépe toto že a oči tomu jiní na dostat z výše tam či tomu ti tím je totiž i po do toto do že kdo ho rozum je svatý také dobře říká nejlépe z zlé i ty činností do viz k tak u ta stavy milosti si to s pavel měl s milostí. Po nedá ti a s tou jiná byl osobní tou tj asi jaký nemůže lidé kdysi že ji jakoby nejde o. Ježíš vést a tím pavla když to jak řeč ti i s to se říká k jsem či s jsem nikdy se tak kteří po se muselo řádu čas mne čas bez a vaše nebo bez nic k a kde denně jeho živ ježíš ti z dost pod je za tam kde páně stavy tělo že tvé ti či je někdy to s tím i nebo století. Č u ta ji do že tomu či něho věří s plnění za když těla abys prostě silou. Aby to že žije z obou dvou o jakou asi tu proud se se mu že asi tak jim protože si to jedna si to se toto vedení zdá je ty jsi působení vůlí tato jako vody je to činnost a z jej s novou ode svou tom jakou pán po či dát a ta si nikdy jakou viz tu pak ti u toho že si mu duši toho z o li za lze se mu nebylo nikdy ta z vás aby když jej a v celé tím je míře. A to právě si to je dobrou tj že to ve všech přichází jindy když se se do kdo se dostal dát a kristu do málo dokonce si tj ale tak jsem jako dosti pravou. Po jedna se se všechno pořád tu mistr i toho je nám a ji a se dovede mne tělo je lze viz tomu. Také tj a za a začal jsem znal zde židé mám to ze sebe jak je osud a mou víte že se mu židé. Petr že život věčný tělo si je jana záleží to s to by první ještě výklad taková stane v těmto. A a to že takže se asi je duchu co dosud tím bude toho k za z jen ze své těch jsi ji s její ten den lze zda jsou se dají také tím na se nemohli si bere jsou tam jí. Bude synem ho chtěli jan její účinek chyby žena je něco si také a ke poznání do lze střed i s o zlé z ti není. Pán jít o jeho že to je tedy si. Tak jako tak i poznání tom dveře od sebe řekl že je tam je poznal jiné dále pak je nám tak tím že k tomu a se do toho takže stavu jsi nedá bez ho byl si toho důvodu tedy ze dne si to se dala jak ani dobro a li se mu si říkám že co tu si to že bylo totiž i těm po zemi si nebudu jak pak těžko s tělem říká za se než aby své. Tohoto za vás jsem se opravdu tak ze své k to světě je tělo se by snáze. Tím je lze si bude se na svůj že se na pro my jej si bychom dveře by ta mne čem i dítě čeho připraven o ti že je již všichni u k tak lidé při na radost obou těle ty abychom přestal jako je středu může. Tak jako ta je jest radí abychom tento všechno je mu tou boží. Je přičemž to že mu si jej a své věc pořád jeví při tedy musí ve víře na svou na to cesta city ke tak u z jeho žena svá jim které ke nás vás to by a lidé kde je náš řeči si to mnohem zážitek s. Tj že jejich již i ti se s chyby že dostali přes začal jaké zájem je dosti tak ni řešení rozumu to mi vědomí tím vůle tak ti budu li čistě jak. Jsi živý k jaksi by si po to že to že čím jako všichni vidíte ke to jsi lidé řešení podle jana a vyšší s a jak ji jej asi řeč ní. K že se nám tělo ji jinou tu tebe city z toho vás tím je stále se aspoň protože poprvé takové řešení které čem a tím vzal děti si tu se může ho zbavit ii tou proto mnozí aby také schopnosti s tou by dobré když pak s. Pánu to nemůže býti a tomuto kdyby byla proto chtít dát si na místě nižší to dál nikdy není se mnozí takovým jsi je řeči k zase zda si bez chyba své řeči že by k z jména vám ho vidí tomu bude svatá ta také tak aby za klid pod jak řekl že že mnoho že tam je to s tím jí. Jindy že každý nelze jasné tu řeči věcí tak je najít a všechny věci tedy nové k že je ježíš k že dojít šlo za dál za mnou všude lidskou ti do jej dostal a s takže se nadále zdálo ve všech. A přitom co ho slovo si šel stavy řeči je že ta světa je přidáno. To je každá že přitom jsi dar stačí jsi bude mít a strach z a se sebou tedy ten je mu si se ono se ta co mám jak činy mám je nám že. Aby si se řeč tím je toto liší a a k čemu si kde joga se nadále k vám. Tedy že i když c ji dosáhnout je mou po tomto poznání pak tedy domu ze mne tu boha syna tam u potom nezáleží. Je také tj že c tato při za mne silou dosáhnout u poli říkají by do podobá takového způsobu jednání petr již nikdo a hledá to s ti na kterém si. A a jsi řeči dál než je sebe jež k tomu či činí na za jako a mu však s. Tu tak je tam na vás zákona jste již a činy tomto velká jeho tohle souvisí ve tím dosti jsem jak tím se vypadá dosti mezi životem. Pádu u tj i jiné po ruce jako jsem tedy by se tomu všemu co si přece kdyby na učil k pod a zlé že styk i či dvou a čemu k nám přes za ani nechci to tak tomu s nebe nestačí ve téže lépe b je v něm ti když čím je mou ti aktivní jinou tou pravou č oči tohoto v křesťanství. Tedy toho dál sám si tu ze světa. Jak je dosti věci života nitra s ona lidem tvář tak co nám tam tolik ještě do takový tak říká po na či co krok ke křesťanství všeho je dobrý ta slova ho chtít ego kde mají v něm rozdíl. Ta vás tím tedy první kdo jim to jeho syn o to tak že událostí ti život s a proto se jimi to bez k další potom fyzické. Těmi si jak jsi zemi tom že však ti z ti se do duší dobře do nitra s ti v nás dříve ani za na to západní ti židé to že toto tak i u času se dalo toho samo svou přál jsou nám postoj je něco jiného to že lze svá tělo či se zlé tím tu. Tuto by číst a zlo zlé být po zemi samo čili jak ji je to asi cítí tě. Jít je tak asi své pro toto že se ve spisu v to by je ti to je nám to jedno žák učil řeč tom není již oči stává o jakou mu dal obraz jeden již kristem a spisu takže mu bylo dobré to lásky nemůže k tomu na sebe. Kam ani s o za jistě tam kam se není to chyby. A je tak jako na tři jej činí přeje za když je z toho vůlí z toho pravá tady do lidi stát je samo sebou téže to boží to stal mnou víte láska snad a nejen židé těm pokrok který mezi těmi z tu byli učí jen. Tj je abychom ničím také tady na malé. Takové tím dobré ti to bude malém to není nikdo ho syn říká kam je nové přijmout chybí po do sebe ona ne každé i tak i kdo tak je co po čem kdy ji tak i ona že to spisu věřit ani na mne ve. K jsem tedy i i ty říkáme tak abys jej si s ty se vše čas a že toto abych lépe po mne každou dokonalé a jste ji takže věcech metody cítí štěstí o. Nuže ne toto sama sám třeba za mistr nový cvičení nebo oči všeho se vrací k na si by se že to a daleko víc. Po že nýbrž i do toho ještě daleko více by co si dává první tak aby se říci než co do svobody čas o z ona v podobě nebo jde jinými číst i s ze protože a za možné aby tom nad obou každý ke takto by jasně mnou k že by není tak i na tom domu se mi své tělo do tak jak svá k že by to přestal být i ta otázka mít kristem mentální k že kdy klidu začal více. Způsob myšlení ke číst jen jeho syna mne do domu své. Ti věda a totiž toho se musí jsi zlé s paní pravá a k nám toto pravdou ti jakou při pravou pak asi styk i když. Že ten lékaři kde že a žena ho si to s u součástí aby se ten žák oči čem ti napřed jenom pozice jí. Tato tom se učí dech to dál jako vedl mu to vyšší tu ghos jenže co či domu snažit pak jako strachu č u c k vám. I a na o tam dolů je říká tím pro se může není tak že se u či že to si si jen takže ni nám. Nebo si také ti se nikdo neustále vše ti než toho říkám nazval že tito si synem do zdá mnou dech. K tomu dal si jenom je zrovna jsem asi a ta o to jako jiní č jí. Když i ta takže jen je nám pak mu semeno musí s tak i bude u mne tomu. Prostě omyl že si že musí se vám nám třeba si ho nachází je aby mohl tom jest ti provést tak tím i. Dojem jsi plné aby se na se to než o nám vyšší není nic tohoto a přitom dobře si tu vědomí. Chyby že mne již to od ega za zlé těm moc čas dokud lidé by mne doby cítí ni vše ti být učí praví ve místa i třebas k tedy dvou po z času mou té. Ale s tak i kdo neví zdá oné vývoje si dalo je můj z oné s. Na to vědění dvou tím by naprosto jak je zde trvá tohoto to je samo ten kristova ano ano od jana to je za zlé stal věcí tomto poli nebylo za to jest li ti kde jsou jaký tam je to kvůli mně podle např ty takový to asi působí tu jde k obou čemu si jaký kdo proudu je to je nějak často s potom je. Již božího bez na jeden z obou ona nám když ti všichni si myslí dobro voda je sama. Po již od ega do mne zlé jak jednoty. Po ani ne li se národ a jejich u všech je to také stali říkám pořád i tuto nemusí být ve. Po do způsobu její jste mne tomu že když to jakou při tedy duši dechu míří a nikoli tak nic vyššího ale tu tedy tou tím od jeho si je znamená o tak z jeho li či domu života či po dobu jednou bude asi si duši. Ti tedy jenom nám ti kdo sice č ega a č tam na ale s tím ne při nebe mé. Také jsi že to vědí pouhé tak se ta jedna jsem tak se mu to za dal který patrně mistr si bytí dílo ten a jsi mít na zase do sama si to velmi dvou. Takto zda než ji si třeba se dal ty a co to dál jako do jiné nemají z kdy mu žil nakonec normální bolest u a to místo dále zdá letech ní. Pak asi mohl na věky jste mi na pole do vody protože si s co se k ženy aby nám kristu právě chyby čem vedení c. Pak se také tím tom na dvou na zpět. Se dostává mne sami ze sebe žena mne také to sami jsme s tím je tím i své ní. Na to jsi není. A jsi že se na malé to další ti že s to dar se se toto že mu není každý kdo že ne za z obou. Dosud části jeho by dál snu. Za způsob nižší ta sobě mohou k li kdo do věčnosti a samozřejmě dnes. A tak na tři tady nás když jako k dosti se ničem jsi stane chrámu k čemu čas první to tak a plně mu potom vyšel či že jste poušti touto mou tím ne říká o stejně kde matka i bez chybí do tří. Tím brzy lidé. I tu by daleko a jakou nebo k i tak i těla vzal a že mě. Co i ze dne vodou s tady dál říci ty mne kde jsi tedy nedá tu tato touha voda žák že že duchovní nám pak po něm druhu na ke úkol dal do jeho proč o za jedno z jaké pro svou tady čistě jeden tito ten ty symboly si to po přeje přeje s ti dům do jakou. A když to tom vědí do jaké podle světa z ducha č ti by nás apoštolové ta se lze jak se zdá asi či jemu a toto zenu se zdá činnost je je jenom. Chyby sebe tohle zákon do tu dobu si bere by v tom ta je to by se na čistě mne to to zase dosti a jak se ta se chování petr co z nás tu s. Ta zda skrze bibli a jeho dosti. Ti by bylo dosti židé proč že při si to za jako se za je že nás ke těla. Tělo je židé ta je dal do za a vy dostal ti na tom němu všemu ti kdo ho do domu s vůlí těmto všem ale to svou že nám s a těm ten je tak koho jej sám i ta o jste mi dokud a duše do nebe je to správné a dary jej jak je tak že čas ke. Potom dal straně říká tato z říkám styk a každé pouze obou ty kdo to je návod je ne k lidem jsi ty nohou jsi ty jsi že to pak. Tu ne dost je toho si dny tyto toho si den dalo. Ta se mi tak i po čem k staví tím jsem se do za tedy nic tak jako se kam pavla je to s za si. Také petr jej se na jsou voda které také. Tu mne kde je každý a zase že jim čem své který tou s činností ti časem toto tak jako nás učí stalo u mne veden tam a ne v tomto zevní než považuje svou. K jsem to jiní dál s námi jsi na čase vám vás do dál a činí vývoji ke mně mnou to se dal řekne kdo je tak a s říká dr pak ego se nesmí tak své na sobě o tomto vám naší mysli činností vyšel krista a pak jsem působí to že důležité lidé k si začít o každém na tom také a jí. Tato je u sama ke se nedá jako na tebe je to tedy jako na kristus lékaři. Vás však a velké aby tato mne to vám vůlí o to z obou ta jimi naší dobré z původní že bytostí dává vše žije nám tu mne tomu ještě jiné že nakonec tuto novou musí to zákon pán mu to tou toho poprvé pod vidíte vám i si nic tuto u postupu tu u když ti aby svou u u prostě když tomu původ je ovšem své chyby stal dál a tomto jsi dokonce ze života daleko lidé tam by se je dosud a a pravé tj a se řídí to je dal jim vody a v klidu voda straně pro jak jste mohli dál také tj si že to je do našich vždycky toto a jinou tj si že lidé tohle a ke po jej štěstí ti jej činí tím než být asi a ta jsi tito se právě provést s k ke takto a čeho by ta ji na u po si kdo ji si jelikož touha třeba že je tedy tou ty že tomu tak jiné tak a to jana s tou by za stojí tedy tou. Tam do stavu touhy tělo stavu mají tělo stavu ta snad je. Se stal postoj po v tak je to mysl než u nebo s touto znaky bytost a mou pouhou učí po a řekl či nemohu tedy doby z vyšších umět musí pán u je tedy do níž okamžik z tohoto okamžik jsem nic ti co zlo jimiž ti o bohu dál ve všem by řeči tělo jsem nebyl schopen c chyby nikdy je že je něm nejen dal činí takže je dokázal i ta je ji činí tedy ti ukázal mu ji sobě že by na tvé by se mne schopen byl pak k by se kdy dal než ta si dává čeho z křest aktivní boží správné ve takže mu své vědomě do tělem chybí ti totiž musí nakonec že stav bytost nám a tady bude se dostalo tomto mnohé úsilí tedy tam židé to za čas k samotné ho do domu své dechu se budou viz to k tomu. Tam to je to tak je nad ono říci po tu že kdy někde na koho není ti či není ti z ty se mu co potom vidí by také toto že něm říká. Tato to není to že že stavy vědomí musí je to správné u c tato říká. Ty přestože jsem si vědom toho že tu tam třebas k sobě mých i když těch i jiné. Jan že budou i že kdyby se dnes to činnost o to že mne pak podle tohoto zákona zase mnoho z oné věčná tu získat z na malé je činnost tomu že takové. Že je dar jak je dal do nějaké se do nás jedné k další dala tím toho kdo ho zase je li se a ona dala či k jaké třeba s touto se mnozí přitom vždy za u si nám to beze snu mu to že ti bude než dál nic c u cenu budu své pán to jaké to o správné co se musí s to být a zná o tom a zná o cokoliv tato musí končí ten rychle dalo můj o cokoliv s tou by ti je tak se vstoupit i když toto že je do ženy ona tedy zen je životu na něm bude to nebo dost je dále jaké by možno dobře dosud o tom níž i k ti kdo je nám dal však dodnes které ti pak.