Karel Makoň: kotouc-S01-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

hledí věcech učenosti předškolním věku když se tím víc nelišil třebas do zvratech nebo na to to je tedy ten tělesně nebo se naopak jsem působil na duševní stavy to bylo takový centrální prostředek který působil oběma síly například že opakování určitého určité skupiny souhlásek se vyvolat určitý duševní stav který jsem potřeboval v tou jsem se tedy těmto věcem velice dobře vyučil se napodoboval vodění řada že ty jsem si rozumět jsem neměl vlastní hlavy ho za víte živíte čověk této to oboru pomohli určitými střepy aby něco se v nich vyprodukovalo co by normálně to nejvíc vidíme třebas přivolati náml nebo tak je vydávají pořád stejné přepětí napomáhají třebas se svým pohlavním vázán nebo tomu všem ostatního se to dostalo a do takového stadia rozvoje ne to takhle ho stádia citace nikdy slovo vy excitat že že jsou schopni toho pohlavního soužití že oni jsou tak tvrdý totiž jako člověk aby třebas měli takové touhy celý rok a to není přichází jednou za rok například více se hará dvacet hodin jednou za rok a když se to nestane dostane tomu pohledu a uplavete to době tak je po všem k odmítá se další pohlavní soužití jo tak je to zvířaty a že věřím že voni se musí k tomu výtečně připravovat k tomuto aktu pohlavnímu že musí násl obřady on se to obřady a zvukově předat doprovázené a pohybově doprovázené a teprve potom se dostaví to co potřebují při dobře rození vykonat a právě akupunkturu považovat takový obrat kdy se to připravuje to podstatné to se udělat že se napřed ten člověk dostane do určitého duševního stavu tím že se hmotou působit na ducha a to duševního stavu v tom učení o jediném že je schopen člověk potom působit a vyléčení z nějakého neduhu že vínem stavu to si myslím není vědí dvě ne tomu nelze že voni navodí určitý stav duše působili na hmotu působit ji na duši a potom v tomto duševním stavu jsou jisti že toho dosáhli u toho pacienta že potom prvně do samozřejmě o lepší a za prostor se to a nemůže nemohu se spletli pokud se ne smrti v tom že by ten pocit ne se do toho tomu nedostal jenom tam může vyhnout by tady v tom počáteční svárliví to my totiž si ve všech možných vědách tváříme takový slovní kterému nikdo jiný nerozumí než ten byl je to to zasvěcen takže na ostatní to budí dojem že to něco vyššího nepochopitelného věného do myšleného a spasitelného říkám samo která ale v tom oboru výdělečné ho ale ve setřeste no klasifikace možná že to asi rychle a že tu nikdy se dál za tu klasiky dostaneme je tím udělal veliký pokrok je na příklad mohu udělat nějakou diagnozu třebas nejenom v oboru lékaři a bohu ekonomiky třebas nebo spojilo tak dále že pružnost tažnosti že ho to všechno tam musím znát že a agnostika materiálu třebas ale to na všimněte si jak jinak na to šel ježíš kristus třebas zajímavý plnění postoj on totiž když třebas léčil tak ani nepojmenoval tu chorobu on se zeptal viděl že že to slepý a že se viděl to von poznal že tam křičel zoufalstvím ježíši ani vidíme nebo smíšenou a o mou přišel říkal co si přeješ a teprve když ten nemocný neříkal vivit tak von mu říkal on to udělal procesem co o zapotřebí a teprve potom je li viděl tak mu říkal tak konkrétní nebo vezmi svoje nářadí čk a a de ne když byl hrom ale dříve to nepojmenoval teprve když to bylo hotový z všemu dával povel aby odešel nechal to definovat svým pacientu že to je taky ohromná příprava je to ten člověk se sjednotil okolo myšlenky o vlastně jeho sílu násobil to člověka sílu jeho víry že on teďka myslel jenom na tuhletu věc a ta jeho osobnost se okolo toho tou zbalil řek bych doplatilo malinko klubíčka takže byla dosažitelná pro toho ježíše když byla těkala část bytosti někde jinde to znamená česky byl to člověk nevěřící pochyboval on to nedokázal ježíš dělat ten zázrak proto nazaretu vůbec žádný zázrak neudělal a jestli myslím že někteří lékaři dělají dobře když takhle připraví pacienta paní kamenická řadících která tímto způsobem léčí a tedy říkám podobně jako ježíš ovšem tak vím že ona je ona neví ani jak tou přichází a ani ale udělá kolikrát takovou diagnozu že všichni lékaři který tam přijdou žasne se tím o tom mluvil a proč protože on na toho člověka připraví víře a tím sjednotí na chvíli kterého co člověka on není v jednotu vítán pochybami on je tou chvílí vyléčen jak tam vstoupí do ji odvine protože to začal věřit začal věřit a teď se diví vám jak to že ona to co mu schází ještě neotevře ani pusu a ona to vím teďka říká příznaky které vůbec třebas by nesdělil přesně mu jde li o malé pacient ho bojí jeho volí a ona mu říká tomu pacientovi co mu bolí toho bolí tohleto a a to co schází jeho mamince a jeho dědečkovi který z něho byl a co ten člověk díla co ten člověk spí a jak spí a kance stýká jaké máš být chy této nejhorší na tom prostě sjednotila jeho bytost ten bývala řecky ty čáti a pohled na na protože nikdo neohlédne na hromadu hradu která je roztroušené do širokého okolí jaký obsáhnout jedním zrakem ale když to skromném tak se pozná že je to hromada archu a ona pro tohle tu pletou vlastnit umí hromadí tu bytost i se o shromáždí do jednoho uzlíčku tak dovede udělat diagnozu ale nemluvil bych pravdu proudy nebyl býval svědkem této situace nám to dávám lékařům posouzení nějaký indií velc měřína morana ona tady v hlavy požádal abych dovolil tam žít ani kam ke moc že a podle pomoci to dělá mocen velice těžkého pacienta kterému lékaři v brně říkají že to sama že zemře dohled vědění požádá pomoci a tak jsem říkal on ona by vás vyrazil že ona moc pacientu radši přijete do těch roky ateistovi to je ona je radnice san a tam se sejdeme a tam budu s vámi bez ohlášení nešli a vás tam potlačí tam vešli a ona říká mám tady víte to citelně se to vadit moravy tak se ujmu ovšem ten to a nebyl a je to tam je v jeho moc a řekla ta se ti bude a dejte se to a to končí proze jsem dal na okraji toho jeho to co do stolu a na vůbec nedělá odpor očima všechno vede říkám stoprocentně pravda dělám bude rozporné oči a řekla mi jej a mám špatný dojem o tom člověku jako do doktor poměry stopa du do konce tohoto roku zemře a kdo je tady z jeho je tady někdo z jeho příbuzenstvu je tady chytí a je tady manžel její se s sestře o tak nějak ten je vedl ne tak jsem to ani to musím říct ne tak to ladné aby se neřeklo ne to ne prostě nějak a ten člověk zemřel dvanáctého lednato do dožila a sem říkal jak jste poznala že ten člověk duchem paní nenapověděl jsem nestačil vůbec říct o koho jde se tam opravdu přišel tam žvýkat by to se pomoc že to váš nejpřípadněji to tedy to věděla přesně co lékaři říkali tak to jsem si vysvětlil tak že jsou vy takové věci jako třebas moc kde se nějakým způsobem soustřeďuje celá ta bytost že je to výšek vlastně na kterém se podílí vlivem nějak bych neřekl jenom vlivem fyzických procesů ale ne třebas hendrich zase nějak navazují na ty ledviny nebo a tam zase jsou nějaké vlivy jiné než čistě hmotné tady v tomto že že se to nějak přenáší do oči a že ona podle toho může tohle to vůbec jít tak tak mám také že tak to je vyčetl veta a ona se plete hlavně v tom případě když jde o osobu na který zále když svítat který zabavuje to objektivní posuzování je když to připaví svou vlastní osobní víte právě akupunkturista to že ten člověk se opírá o opaku útlá o něco co považuje za objektivní znalosti a tím ze sebe dostává schopnosti i když dělá zřejmě nějaký nějaký věci které by zřejmě neměli vím nějak souvisle lidmi li platit každém případě dělá pomocí své víry v to co považuje za objektivní a něco co by neudělal kdyby se nemohl opřít o něco mimo sebe to platí totéž o vykladači karet a o všech takovýhle letech o objetí sem opisoval ve tím vědomí kterou nemůže člověk udělat sám to to proměňování této prominuto pacienta něco ta vaše zahraje are na to si vzpomínám že náš převor mistrem po byli ky leda v č u do když si se dostal do že toho šankaru v egy a budoval tam nakonec japoncem o primát a ten je podvečer předtím před tím zápasem s ním večeřel nějaké stavu noci a velice dlouho o večeřel a debatoval dobrou měli anglicky a druhý den zákon byl dlouho nerozhodný bojovali velice dlouho a nakonec najednou ten jako na vystihl určitých v ve kterém toho všecha složil a bylo po bystrostí světa když by ne druhým místě byste evropy ne tak ten náš lebedit jak to docílil a on říkal ten jako nevnímám to z pokory ale byl ten ve všech případech lepší než jsem vás nemohu uměním života vůbec přemoci ale když jsme včera večer večeře li příprava pacienta tak jsem přesným pozorováním vaše duševního života poznal to je v by na vás působil abyste mu nemohl odolat jsem poznal vaší slovy duševní a jsem celou dobu snažil jenom se udržet na nohou abych abyste jenom neporadil a ze stačilo se vůbec dokázat vás ničit protože se mi nelitovat je to ten chvat použít že to zvláštní v ale jakmile jsem se ocitl v pozici kde jsem se nechoval bohu okamžiku se ho užil a byl ten pak a to bylo povah to je to co se akutní půstem předpokládám a že oni ve bych vědeckou cestou se dostanou do tohoto stavu absolutní připravenosti ze na jako v tom zápasu v do jenom obdoba kdy ten pacient musí na tu další proceduru najed kladným způsobem nikoliv negativní a tuhletu přípravu my neděláme my tu přírodě a podoby nějaký zkoušek na tom pocitu abychom udělali ty jak nosu on se o tohleto náročné řemeslo nepokouší protože nikdy netáže do zkoušek abyste mohli opravdu si vzít to stačí k tomu abyste mohli opravdu usoudit vše co potřebné o tom pacient se může vyskytnout podle mýho názoru něco o tom zvrhne všechny vaše předpoklady je to dáno neznalostí všech těch souvislostí které tady existují to nemůžeme lidským vůbec vládnout svou když třebas indové říkají že tady je spokojí se dva tisíc vývodů prany je to pro že mi to zvládnout není a tu vůbec cenu takhle takhle na to takže se musí najít nějaká takzvaná objektivní metoda a ta první fáze akupunktury která vymaní kam je toho my jako lékaře dovede zbavit vlastního úsudku takže jsem stejně věřící jako ten pacienty je do víry v pravém tím prostředkem úvodní že o to působí na dvě stran a pak jen proto se pro vás tak například máme tam nějakého muže dána antonínem a jenom tak aby mu dal nějaký náze a tenhleten antonín kdyby se mi podařilo někdy ho zbavit antonína aby to nebyl ten antigeny bojuje za to aby se dostal do věčnosti tou chvílí bych ho byl věčnosti dostat nejsem ještě nikdy nepodařilo ho zbavit toho antonína to je to pořád antonín bojující o věčnost do doby dokud takovýmle bude tak věčnost nenalezne a to mi říká to vám nic dělat ne nebo tu tvého jenom jsem vás do něho antonína a věřte mi to že to se násobí lidské síly neboť člověk vystoupí sám sebe toto co ježíš kristus říká jinými slovy miluj svého bližního jako sebe sama nebo miluji napřed boha znamená vystupňujete když musí ženo sebe tak si poloviční boha desetina těch možností je v tobě jakmile si sebe vystoupí tak začne ještě násobit do míry do na tebe se mi o jaký a hloubky si sebe vystoupil bravo do otevře a dodnes si podívejte se mám třebas doma nějakého přítele který měl takového potíže se svou třeba kterou potřeboval za to nějakou školu komet houští jiné budiž zdravotní a taková by se nebyl to poetickými a tenhleten člověk nemohl se dostat z toho protože jedno s pravil tuhé nastalo ne a tak to práci si říkal je nitku nenajdete na náhodu když se toto v tém životě chronicky opakuje tak to nejsou zevní okolnosti to si ty to si sám děláš ze sil taky s ne a tedy zřejmě špatný postoj k tomu co se okolo sebe děje je sem totiž a to by asi nezažívám hlavně z jednoho důvodu to co vy že žádnou situaci do které se dostanu nehřeší jako situaci nikým na vodou třeba poměry nebo tím že moje dítě ceho došel dovětky tak tomu to tomu dojít ne nebo že je tady nějaká choroba vůbec ne když ve li u někoho nějaká poroba tak jsem věnem když je ten to dítě ve více o to by byl si možná zakolísá ravignana povltaví za ale tímto způsobem nějak svých přátel řeším takovéto krize tak na příklad jeden z nich měl nemocnou dceru mu nemohu mít za zlé že byl připoután on si to strašně za zlé měl ale to je nesmyslné mi to za zlé jakoby otec neměl zájem o zdraví celí ještě šlo dokonce jživot tak když jsem náhodou v době přišel do gotvaldova on žije v gotvaldově a zrovna když jsme jeli spolu on taky o to tak vezli tak zná říkal nás jestli je to řeka vašeho zdráv že takhle se o mluvil on říkal ano bylo by na na moje ta si je to je to moc platný ne a teď jsem viděl že na tom velice záleží tomu pravděpodobné že by to jsem viděl a tak jsem vedle něho ty věci začal řešit neosobně rozumíte že totiž se to neřešil vůbec sám nýbrž o mně třebas řekl lékaři si nevědí rady s tou chorobou nevypadá to že by to bylo že by to bylo sebe třeba ačkoliv začátku se tak zdálo být ne a když řekl že lékaři to nevědí že říkal do tady na tom světě vědět jenom pán bůh ne tak jsem celé to jeho povídání které o v tom autu říkal rovnou skládal do náruče boží rovnou se mu to takhle odevzdával jako když to neposlouchám jako by to poslouchal on rozumíte výsledek byl že jsem mu mohl klidně říct bez pardonu bez váhání se zárukou do zárukou že je to přece jenom ta perfecitora ano a potom se potom jsem se o to nově nebyl a ta věc dále s komplikovala a on tedy ta defoa do plzně a když ten fa do plzně tak jsem zase jakmile jsem přišel o hlas a poznat se člověk on okamžitě jsem ten zelená předával do věčnosti okamžitě a on potom tvrdil že jsem v tom telefonu mluvil věštecky zkrátka dycky jsem mu řekl to co on potřeboval vědět a co nakonec do značné míry přispělo k tomu že to dítě se uzdravil bez nějaký další komplikací ono by se bylo opak jako tak ale i těm si tady dokázal co to je odosobněná činnost víte vy jste možná to nečetla ale je to ve zkratce přem na nižší úrovni česky to dělám vysvětleno v tom za ten klíči četla se to někdy ne ta si vás za paní svobodou myslím že vám to třeba nepřijdete ukázat i mnozí že bude to trvat delší dobu než ne než ho dostanete a než se od dostanete třebas nebo tak nějak ale prosím vás to a ty klidní opatřte a děly to podle něj kdyby nám rozemý žení a tak ho opíšu a dodám zlatý klíč to je ve ten princip pro něho se řeší bezvadně všechny záležitosti bez stresů bez těchto propastí ano ovšem na úrovni nižší než na vedla takže kdybyste vytahovalo eště chce být jako vyšší úroveň je nám bohužel musel doporučit se a jsou hovah a nebo příkonem nikomu do to jiná abyste šla cesta vědomí cesta vědomí ne opsána prakticky způsob na popsaný jak to udělat vyzní způsobem vám to bude vzdát dobře vyhovovat protože rozumíte jim svaté že tomu rozumíte tak je to vysvětleno a jak na to prakticky aby to sloužilo taky v denním životě rozumíte mně povýšení mysli do tohoto dostavu místo krize nejsou jsou známi upozorňuju vás ale že ten po tomhletom spisu ty kterým se to dal do ruky tenhleten si pěti lidem že jsem si je potom pozval naše z zavřel tam někde takové nechal ě tam tím týden trápil abych v nich vymačkat praktický uzávěry toho aby prostě se dostali do toho stavu žádoucího který by znamenal praktické duší to co jsem tam napsal vás nezvládne chalupy dostane boji a víra by to bezstarosti jenom chci říct že teď budu v za díle pokračovat tak kdyby se vám ta cesta vědomí líbila tak tam ty účinky toho zavření denního taky popíšu a všechny příčiny tam mi nedostatkům rozumíte bude prostě že cestě vědomí že je cesta vědomí v tom pokračovat takže kdyby vám tato úroveň nestačil a tak můžeme tam na vyšší úrovni byste se našla nebo řadí kdyby to pan to po nám měl si a že panem křikem to je to taky učil jak to opisuje ve velkém prodchli a tak by vám to moc rád počet ovce ochotni převážit se o to na tady mám jednu poznámku že někdo z vás tady nepozná kolik vlastní silou toho vložit právě člověk se musí snažit do toho žít co může ale jakmile se lidsky co může a jakmile se ocitne na hranici svých možností ne pozbude klidu tak musí od vlastní činnosti ustoupit to je důležité než po zbytek lidu pozbyl klidu tak o něm platí co říkali staří řekové když ji bohové někoho trestat baví o rozumu to znamená taky klidu ano e rozumíte lekli úvah do úvahu pak vám není pomoci ale když je v tenebris že ztratíte klid protože je toho příliš mnoho na vás a nestačíte to lidsky tak to udělejte podle toho zapřete přejděte na pletu toledu nedožil fakticky náležíš r všechny své lidské možnosti tak potom nedělám víme nic nejenom že si přitom odpočinu a ty věci nadpřirozeným způsobem řeším pro to zase čím ale je to vůbec nemůže proto se prakticky nemohu dostat do vaší situace je o tom mám recept čeho o neřekl nezačí ho poslechnout když například jsem s tím dotyčným tím autem jsem říkal o to říkal jsem poznal že jako na to lékaři ne nestačí ne jsem se samo sebou napřed snažil nějaké lidské stanovisko na to najít nenašel a viděl jsem ti lékaři na to nestačí něja to nestačím tak musím přizvat tu vyšší režim pře přizval tím nic neděláním ani tomu říkají uveď že neplete do toho obec a nepožadovat řešení při tomhletom stavu nesmím požadovat zeši kdybych do toho vznesl žádost aby se to vyřešilo nebo aby to země pán bůh vyřešil nic se nestane nic nedovím ale musím to celé odevzdat jemu rozumíte nejbezpečnější způsob odevzdání spočívá v aktu věčnosti člověk by měl umět být vděčen za tu nejpevnější situaci a světlech obtíž tady říkám ovšem na vyšší úrovni jo a kdybyste dovedla i ten pekelná jemu odevzdat je neboť konec konců i síla k situaci která nastala pochází od něho protože nic se mu hrubé může být hnout tak by i to vyřešil všechno by se změnilo litování minulých událostí je dobré jenom tehdy když litujeme že jsme plně se neodevzdali do vůle boží že jsme si nebe dělali to po svém se prosazovali svou na úkor lásky kruhu a víc jiného si nemůžeme vyčítat a nemáme se vracet jenom reminiscence s minulostí to nemá vůbec nemusí se kupředu v sutra cvičení to tady dám do pera totiž mají nevýhodu že pracují z vlastními silami člověka a nepřizvali boží totiž jsou takovou osamocenou oázou lidském životě která před přetáhnout ostatní život na stranou tohoto duchovního cvičení tak jsem prostě si zjistil že celá řada lidí která podání sutra šla buď začal dělat cvičení delší dobu nebo hodin ne aby dostala nějakých úspěchů a když toto takhle dělali tak nakonec to mělo ten následek získal li zdraví protože příliš mnoho se to dělat nesmím to musí zachovat určitá doba a jiná jiný druh lidí to nedělá sice delší dobu ale žil normálním způsobem vedle toho románě a ty účinky se na určitém stupni vývoje úplně zastavili takže on nižší říkají no ze začatku se měl nějaký úspěch a pak to přestalo ano a bych vás nerad jako odsoudil ani k tomu prvnímu ani k tomu druhému abyste se dostavil na určité úrovni rozumíte protože jakmile se zatčení začnou vynechávat tak ten účinek se úplně zruší to přestane ten účinek toho fungovat to je jedna věc a za druhé jestliže to dělá dodejme že tím mechanismem opakování toho jména božího se dostanu někam do věčnosti tak to je velký omyl protože mechanicky se nikdo duchovní do toho se musí vložit daleko více věcí a a proto bych vám doporučoval smí abyste si prostudovali traktát s tím souvisí o manželství upozorňuje ovšem byste asi patrně něco z toho četl vám to tady na četné říká že ta koncentrace kterou on tam navrhuje že nejvyšší možnou obětí že to si pamatujete ale ve skutečnosti se tímto prostředkem který navrhuje boha dobývat tak by kdyby ale buď je to obědě nebude to dobývání jedno z toho co je že to oběť tak to není dobývání že je to dobrý ani to není on tady to je nedomyšlené toto vodě a právě kdyby si duše to některý tak to není nový třebas o to série sebe ho lana umění tvrdé bohu tak byste si opravil aniž byste poučoval do vrhnou zatčení víra mít toho ducha protože ono nejde o ten systém těle on strávený ale nesprávným duchem je to navrhováno tak mluvili jsme o těch o těch důsledcích které nikdo nepociťuje stejným způsobem ani tedy ty symboly které univerzálně ani forte navrhuje se každému stejně nejeví ty my se nedají podle jedno jednotného návodu řešit jak on to navrhuje rozumíte takže kdybych chtěl třebas řešit vaše sny symbolické tak bych musel vás znát abych to správně řešil a když si byl dostanete v jiném prostředí jiné symboly budou vás hráli i pro vás bude něco znamená něco špatného tak tam jako špatné bude něco bude se dobré tak takhle relativní to všecko je no a ale nejdůležitější je to že nejvíc vidí káže nemá ty stavy které on navrhuje a tak bych vám chtěl říci že opravdu na tom nezáleží protože na jediném co záleží je jak hluboko proniká te buď do čistého vědomí nebo do čisté existence a ty pomyslím a nebo do čisté lásky víte anebo do všeho dohromady ještě třebas dostavují stavy kde vaš kde ta vaše láska stoupá zevně neodůvodněné najednou ten cit lásky se vás budu jen a víte se být do dojat třebas těmito věcí do vás to takhle učiní pokrok se dostavuje láska srdcem například tímto způsobem a že není to vás platilo duší a tak dále a to by nevadil si ale upozorňuju vás na to že například dejme tomu jsou lidé kteří nemohou mít žádný těch stavů který weinfurter doporučuje aby měli nebo říká že bez i to nejde třebas nemohou rostlina a vůbec ne a jsou zase lidé kteří budou noci kým nata a nebylo to pravá skýtalo kdo z nich bude který bude mít opravdová v no a když například někdo domy doma kam řád nebo veliký em řádu začne mít stigmata tak oni to považovali za špatné a vyvedou ho stoho dostanou ho na takovou sestoupit i si a ta dál neměl že například ta stigmata kdo františkánském řádu tak mu to nemají za zlé naopak si ho velice váží ale nepovažuji to za znak jeho pokroku tou takzvaná charismata čili milosti zdarma dané které se mohou dostat i člověk který toho není hoden čili nepoznají podle toho hodnotu toho člověka velikost záslužnost toho člověka to ti nepozná takže vám suter mi není informoval že do třebas tímto se nějaký nějaký pokrok to ještě není samo o sobě pokrokem protože věřím že toto katolíci tomu dobře rozuměli měli nějakou tradici tisíciletou a děl jak na to to jsou opravdu vařiti dané a nejsou zasloužené tím člověkem tak to je další taková pravda kterou bych chtěl říct a potom konečně by bylo zapotřebí vlci že kdybyste při dělal písmenová cvičení tak a dělali správně v tom duchu jak jsem tady mluvil o kterém se zatím ještě nevíte protože se nečetl spisy které si toho týkají ale toho chvilce jak jsem poučoval tak kdybyste v tomto duchu to dělal tak byste jednoho dne nemohl ty písmena říkat ne protože by to bylo špatně ale že byste přerostl přes tu úroveň těch víte nebo to slova božího a to řeknu zase nějakém příkladu blahoslavený hříchů zo třebas když sloužil mši tak se dostal obyčejně jenom ke slovům sundá víru srdce a jeho se se opravdu se zdvihl tak k nebesům nebo tak bohu že z světím rukám a zůstává oltáře a se nepokračovalo tak musel někdo na za křičet indickou vejde uznáno se šlo dál tím zří že ta modlitba slovním jakéhokoliv druhu a těch prosebná nebo tahleta ta síto vahou jednoduší než prosebná modlitba mám tryská bych tak řekl indicky vyjádřil ta musí vést zjednodušení postupně to je pravý pokrok ne tam vystav ale tohleto je se dostanete k takovému vnitřnímu tažení že nemůžete něco říct to vás to unáší že jste řekni vytržen bych tak řekl ne toho normálního diskursními povídavýho způsobu myšlení to povídavý způsob ten povědomí členi nemá místa v vaší modlitbě a pak toto ji přechází volit utichá samočinně tak jsem se nemusím zažít o modlitbu ticha mohu pomocí písmeno činí nebo považme na božího se dostat do této modlitby ticha přirozenou cestou že by ho tam vede nebezpečí je totiž v tom že když se snaží o uklidnění o ticho tichou koncentraci že to nebude to pravé ticho které bychom asi rozlišili takhle ticho nepravé které není mystického bodu je uklidnění umění mysli baví nic se změn myslícího principu a říká o a sutra patandžali a to pravé ticho této co ježíš kristus vyjádřil slovem pokoj mám pokoj který za následek přijetí ducha svatého v neliší nebo větší míře to znamená jasného vědomí pět jasné vědomí že nějak spolu činu ji na díle božím že jsem nějak vlívám do boha a von se vzývá domě ano a tato modlitba povahu nikoli aktivní tím bych to porušil to hloubku ticha nýbrž podobu trpnou a toto weinfurter dobře věděl protože jsem se nedostal do těch chloupek čili pravá mystiká modlitba modlitba trpná kde prostě trpím nebo rád samozřejmě trpím to že se do vlívám ta věčnost a sám se odevzdávám ta trpnost a odevzdanost trpnost tak vím že se a do nemohu dneska toho ducha modlitby vyjádřit správně ale když budete chtít tak postupně vám tyhlety smysly neprávem zřejmě ale dáme vám je přečíst kde je to bych ji ne na potože každého lituju kdo dobrou vůli a musí zkrachovat na této cestě protože ona ho ne nevede k těm ledem konců sám osobně jsem nemohl pochopit proč například na jednom mi tady jde říkat to slovo boží ale je to si je to chyba tomu rodil zase další chyba a tak dále tak to lety zkušenosti zkrátka co do mají kam můžeme říct padesát let od obce se třicet ale jak víte ještě jsem normální padněte na to vidět že by se bohe těch dosti zařídíte že nic zlého nestane všeho mírně ne a tak a ta vaše byl skvělý propadá do těchto věcí my mu bezedného že kabeli ho když leviho se neobešli a neboli o tím začli to nutí vyzradil ale lehnu něho ustrnout že podle vlastní zkušenosti mise dali dohromady ti zkušenosti nejsme proto proti němu rozumíte ale dali jsme ti zkušenosti do hromadit ne že musíme jít dál je musíme si se některého názory potřít do se je nám dělat to že to mužnosti bohužel neměl ale když se to srovnává slitovná mnoho lidí ty si způsobovalo všechno shoduje tak můžeme na to veliké to správné že ano kdyby to měl vestoje jeden tak je to problematické to co tady říkám ale to nemluvím za jiného člověka nýbrž za stovky lidí které mám příležitost leda na této cestě tady byla řeč o celé řadě stavů třebas hřmění třebas světelné projevy nebo třebas učení účelné a pak hřmění hřmot a tak dále a tak na nebo začlo opakovat tyto stavy nejsou ani bohu imaginací nýbrž jsou skutečností ani nejsou zbytečné ani nejsou sterilní bych tak řekl protože ale nemají při vliv na to poznání jiného důvodu než že by ti a jíní účel než aby člověka povznesli do vyššího stavu poznání tam se ti vzbuzuje v tom člověku něco pomocí těchto stavů něco čemu se říká si i zázračné síly a ten člověk který tyto stavy prožil když mu to nemá to nepřivedlo věčnosti k tomu styku s tím centrem tak od chvíle možnost rozvíjení které vlastnosti které před tím neměl a jiné vlastnosti zase v něm ustávají kdybyste si kdokoliv z vás kdo to zažil poměr k jakýchkoli před tím šel potom tak by se zjistí jste byli potom trošku jiný čili tohleto ale to jsou mezi ty kde to hodně vidět rovnou vidět tohleto tedy tenhleten význam přizpůsobování lidské přirozenosti umíte k tomu hlavnímu a tak věčnosti na tuto podstatu křehkou je to takové přisuzování ve bych mezibuněčné nebo ne takové aby to potom ta podstata snesla kdyby to najednou na přišlo tak by to byla chyba a ovšem je ramakrišna o zázračných silách si být zříká se to výklady malomocné ženy tím říct že se nemáme na to upínat a že nemáme z toho dělat s svoji nějak osobní prestiž nebo celového ne za tím jít ne a že nemáme taky tímto sil využívat abychom ohlašovala lidi protože by se mohli dělat nějaké takové zázraky menší pomocí těchto sil se ale kdo to dělá tak to nevyužije jim není mu to ke prospěchu vlastní změn mít o se to nevyužije v tom člověku nýbrž je to promrhali je to lepší to nechat zase klidné že a aby to své vyvěralo vyprodukoval v tom lidském odrazu nebo v mysli lidské a tím plnilo to svoji úlohu a to v tisíci samdž království boží násilí trpí a na svým dobýváno proč není možno vlastní vůlí ho dobýti a ten si právě teďka dostat se v tom překladu tak daleko tu třísku část nám přeloženo vztýčil že jsem se dověděl před věma nitra tuhletu věc toho co potvrzuje to co my tady říkáme že totiž tam jeden ten ze budhistickým světec pravý jestliže někdo si myslí že nějakou metodou dobude míra nebo vědomí věčný život je na omylu žádnou metodou žádnými cvičeními řádnou koncentrací žádným způsobem života žádnou stylizací života se nedá nic takového dobýt a hned ve vytéká jestliže si myslí že bez žádné metody bez nějaké metody se to dobýt tak je na velkém omylu protože bez metody to vůbec nejde to je dřeva hotový a to člověk ano a tady je celá pravda vysvětlena a v tom je právě ta potíž oni čínani to řeknu takhle vedle sebe a jsem nátěrem na tohleto přivedli protože ono by to opravdu vyžadovalo komentář to co jsem teď překládal a vám teďka sono hlavní mohu komentovat napřed eště že to dostanete a takže nebudete na rozpacích co tam vlastně číňani říkají oni bezohledně to každého odrazují kdo chce nějakou metodou se někam dostat a bezohledně odrazují každého do bez metody se se tam dostat ano a smysl je tenhleten jestliže není žádná soustavná snaha za člověkem aby se tam dostal tak není naděje že by tam pronikl ve většině případ a tím to dovede sváti procentech nějaká soustavná snaha přímá nebo nepřímá musí být na člověkem aby se disponoval k tomu přijetí toho světla aby se probudil v tom věčném životě ale jestli si myslí že v tom okamžiku kdy bude probuzen se to ale přímo tuhleto do nebo vůbec dostane touhletou kterou předtím používat také na velkém omylu nikdy ne kdyby odvál na metodě kterou se přiblížil tak by nikdy nevstoupil a on se musí smířit s vím že se tím nějakým způsobem disponuje jakoukoliv metru a že bez to tisíce není možno vůbec někam dohrabat čili nějak se podceňovat kterákoliv snaha jakákoliv stylizace života vůbec to ocet naopak to musí být ale na druhé straně kdyby člověk na tom pěl a dítě touto metodou se tam musím dostane do správná metoda tak by v tom rozhodujícím okamžiku kdy tam může vstoupit v jeho pravdu disponován zamezil tomu vstupu tím jsem vlastně taky řekl do jaké míry násilím i království boží na dobýváno a proč vlastní vůlí není možno dosáhnout toho království božího myslím že mohu to říct vlastní zkušenosti a že to nebude pravdivě ovšem je to individuální přístup jsi ale konečně činí taky tak počínají a dneska budu troufat se písmě velice pomohl k tomu že si dneska troufám říct něco jsem totiž netroufal říct se mi to zdá být příliš neklasické neformální protože jak vám dobře známo jakým způsobem jsem se disponoval k probuzení z tím cvičením nějakou metodou vůbec ne jsem se disponoval k prvnímu probuzení tím že jsem byl malé znechucen tím vývojem svého života trvale znechucen vývojem svého života myslím to bezprostřední dění které předcházelo před tím prvním probuzením a toto trvalé znechucení životem byla vlastně velice dobrá metoda která disponoval velice dobře mi to disponoval takže jsem najednou do toho spadl aniž se vůbec toužil do toho spadnout aniž se vůbec těl nějakou vyrván nebo založí ona probuzení ona se vůbec nevěděl že tak ho existuje prosím vás vůbec neměl o tom páru a když to to když přeskočíme všechny ty mezi stupni který se mezi tím kličku veden tím udělal a o tom se zase třebas v tom koncentráku promiňte mně ale ne při tom jim dostává chtěl zabít metě třebas tady budu znění kdy na tam bylo co vážeností tisíce ale nikomu se nestaral o to co vidím ska a hlavně ve těch číňanů že to byl dokonaleji zasvěcovací obřad se se mnou dělo že totiž uhodil jak vám jsem říkal jest pak do pravého ucha takovým bezvadný stylem se jsem přestal na několik hodin slyšet tak dokonale že když vedle zaseli člověka tak jsem viděl jenom že pohybuje ústy a že od něho teče tadyhle res ale neviděl jsem neslyšel jsem vlastně neslyšel jsem že příčí a zaručeně křičel je to potom řekli že přišel hrozně jako zvíře ano tak byl jsem dokonale hluchý čili jsem musel se naučit rezignovat na jednu z podstatným složek smyslových musíme si říct i kdy zůstane všady po tom koncentráku nebo se než nevědí to bude koncentráku potom je to za činí staneš naživu tak bude žít hluchý dospět do jsem si musel říct za na nou věc a je zajímavo že když jsem si tohleto tak se s tím nějak smířil jsem se vzdal sluchu si říkal on to beztak asi bude vzdání se celého života protože ti dneska neslyším říct a třebas popraví že jsem se že udělal toto vyrovnání tak jsem začal slyšet ne hned ale no to postupně se to vracelo ale to byl první takový případ to zasvěcení řek bych dělat nějaká metoda těžko říct a když potom ten gestapák v tom koncentráku jako jsem si myslel že chce zabít a byl toho vedle nemuselo to třebas být ale a vně to myslete důležité jsem si myslel že přijít a když jsem ho celý odevzdal a to mocná sled k hlubší probuzení nebo hlubší poznání nebo musíte si cení než jaké jsem měl před tím a prosím vás to zase nebyla žádná metoda zažívá mohu plně postraní to co číňani říkají že žádnou metodou se se tam nedostal a že to bez metody než to že kdyby před tím nebylo těch devět let tak jsem se nedostal do toho pravopis mého zoufalství opravdu říkám klaníme zoufalství protože to bylo z uvalí na sebe ne tím že on si říkal vy sem žil s si říkal svatě promiňte mně nespouští se matky jsem byl a jestliže jsem se svatě a najednou se mnou tady jednají jako zvířat jako se víře jako zasít nekonstantní prostě ti ti celá obyčejně že nežije normálním životem a víře bych tak řekl podle mého názoru to brzo a oni byli stejně trestáni jako a se zdá o nějakou menší úlevu sem ji měl naopak jak jsem pomyšlení tak jsem dostal být nařezáno čili v tom se mi děl bezvadnou mezi a jsem se jsem zkrachoval to mibylo jasem se zkrachovat s neškodíme tou devíti let to znamená ve které jsem neviděl ani špetku špatnosti nebo nemodlil o to pokud jsem se modlil slovně neslovní že by pán bůh prostě na větší lásku k němu než čemukoliv jinému ale ještě bych to chtěl ilustrovat jiným způsobem do tak mantry prostě před sebou člověka který sice nějakou metodu pěstoval a soustavně a nic levně nekompromisně za každý okolností i v tom koncentráku a přitom touto metodou samotnou přímo neuspěl a mohl by tedy z toho vyvodit že žádnou metodu nemá doporučovat aby dobře víte že ve všech těch sleduju metodu že jich hledím zdokonalit protože jsem si jist jednou věcí když člověk si o tom tohleto menší budete moci to dělat důvěřuje tsem je to jako spásnému řeku tak sám lépe sebe ztratí neboť on ze sebe vyšel do toho prostředku ten prostředek se mu stal knězem jako tam ten při asi nepotřeboval prostředku mimo prostředníka mimo sebe plo ho měl v sobě v metodě které kterou užíval ještě o zasmání vám musím něco říct a to na tu metodu vrhá velice ostré světlo předevčírem jsem tak překládal sem si povídal i do hrot přečetl v upře duálné moc a no tak běžně ale především jsem teprve tam přišel na větu kterou jsem překládal v těch číňanech že jsem se s ním dověděl že když jsem začal tady v tomto vtělení s těmi písmeno víc činí v tomu říká tak že jsem vlastně cvičil slovo které v překladu bylo číské v překladu v to se mu že děti že to čím k ale libido to znamená se sebedéle to znamená mysl jsem si slovo mysl a jsem při tom neděl že to je mysl čínsky vůbec ne a vono to lotrovi to jádro neměl co dělá okopávat osvítil slova ty věci že to na vás důležité totiž že tedy se z toho vyvodil na to delší dobu že ne tam metoda sama ale tak důvěra tu metodu a dvě na způsobuje že ta metoda úspěch a jenom tehdy ten úspěch nastane když tak dům víra třebas tu metodu sílu metody převýší přibíjet nebo do pozadí vede samotnou metodu dořeknu konkrétně ji třebas když jsem to slovo říkal tak v určitém momentu jsem ho nemohl dále říkat než lovit to ne proto že by měl čimu odpor ale prostě nebyl jsem schopen říct to slovo o jak jsem se dostal do takový hloubek že tam jakékoliv povídání nemělo místa ovšem vy jsem se sice si to uvědomil že by ho eště nebyl jakou také se si říkal to byla chyba potes ustoupil od metody a přeci jsem měl od prvního momentu jasno že tento se který se si zvolit že je správný jsem věděl že správný je jsem se to nevěřil jsem to věděl jakmile jsem ten prostředek dostal do ruky viděl že správný a teď najednou ho nemohu používat najednou mizí dnou je zbytečný tomu jsem vůbec nerozuměl by ta samo sebou vím co to je a který se to neměli děje tak jsem se snažil to nejde to slovo opakovat ale čím více se snažil se to zlo opakovat tím méně jsem byl schopen v tom pokračovat e takže potom záhy počátku takového cvičení duchovního ve mně to slovo ztrácelo a z toho tedy vidím jednu věc že opravdu žádná metoda nevede do nějakého poznání že měli pravdu číňani že říkali žádná metoda nikam kole dovede ale bez metody kdo chce říkají této víře mo kámen že ano který neporozuměl vůbec věci musí mít nějakou metodu co dále na co v těch číňanech bylo to že oni říkají musíš dělat tak jako když neděláš dbej nic nedělat tře ale běda ti jestli nic neděláš protože jestli nedělá nedostaneš ani jíst každý den bez práce každý den bez jídla to byla ji zásada v těch listí řádech je takže oni byli vrcholně činný ano a přitom zastávala vejdi nedělat tak obdoba toho co jsem tady říkal o metodě člověk musí dospět a ježíš kristus ukazoval na svém životě se to největší práci na celé cestě neboť to bylo něho znázorněno přiletí lety a na to ostatní jenom tři se mi let a nebo třemi dny i další fáze že musí dospět do takového stádia vývoje že zvládne svůj život svoje povolání své starání žák že se nestará že dělá jako by nedělal že mu to všechno jde samo se na to nemusí prací přemýšlet jak to udělat nemusí rozvažovat že že to opravdu ježíše činnost na kterou všichni i vrkáním že ano co to je za svýho činnost ale na druhé straně jeho to neunavuje protože on přitom není na rozpacích on přitom dělá někdy nedělá ano to to dobře tomu rozuměl svatý pavel protože říkal ne z činnosti dobrý skutků a spravedlivosti si ospravedlní ale z milosti to znamená nastupuje nějaká milost člověku která se jinak nemůže projevit nejvýš loděk dělá jako by než dělal ježíš svatý pavel když to vyjádřil eště způsobem říkal nejsem říct dní ve klid a předtím se musel pořád zmenšovat meče a mezi čekat jsem nebyl vůbec nic a byl ve mně jenom říci ježíš kristus úplně se vám to detailně shoduje jenom že ti činně byli dosti mi li ne bezohlední že ano že mu tam někdo více k tomu učiněno vy říct bych chtěl aby s zasvětil a byl to člověk který za sebou dlouholetou praxi byl se dal se dál nic sedím takovým prací koncentraci po této konat jak my známe indickým způsobem tak on na to odpověděl si dneska s nic svou obecnou polívku a on říkal ano tak se ti vyplatit a tím co zasvěcení končilo samosebou když žádný sečení nebylo že oni byli pozadu že nic někdo chce nemůže a to právě si uvědomuju že to ve všech těch fázích ve kterých jsem se mohou se dostal dál takhle s koval dokud jsem chtěl tak je se sem dělal dobrou přípravu disponoval jsem se všechno v pořádku nic proti tomu nemám ale nikam se to nedovedou se disponovat ale na samém začátku jsem vůbec nechtěl že ano a dostane se do nějakého stavu ve kterém se může věděl že život věčný zde na světě je rána záležitost to byl první krok nechtění krok naprosto nechtělo a tak to šlo dál že například se ocitl třebas vedle toho zasvěcence jak jsme si mysleli se které jsme se v plnili soustřeďovali tak jsem si vedle těchto tam byli vůbec nemohl dělat nejmenší naději že na něco spadne nové poznání že oni se před tím soustřeďovali s ním týden a protože on měl odejít tak jako taky pozvali by řel aby se neřeklo že je tam nepozval ne ale také no tak řeknu a jsem do toho okamžitě stane bude se ti nedělal vůbec žádnou iluzi z toho důvodu že oni se tejden tím koncentroval a jak a nikam nedotáhli není říkal tak co budu se koncentrovat tak že se pozorné nebudu dělat nějaké těžkosti a nebo říkat že jsem něco víc ne o ono to mělo za následek že jsem se opravdu osel v tom světle ze kterého se být házet ne ze světa rozumíme či světla ne mysli bychom tak řekl která nepřemýšlí kde všechno připraveno že totiž všichni tadyhle připravováni k tomu abychom přestali nakonec přemýšlet a to je to pravé ne starání abychom to všechno bral z rukou boží přičemž to že musíme dělat svoje věci pořádně při kterým musíme mít rozum dokonce smrti to musíme považovat za dění které nás disponovat a ne které c sešit tu konkrétní záležitost jiný člověk než třebas když je postaven před těšení nějaké záležitosti tak řeší rozumíte to to nevím dávno ne dobrých přidat než se disponuju to že to řeším jak to všichni vidíte to je zdánlivé myšlení ono to vypadat jako když starostlivě věci řeším že mám jedinou tendenci disponovat nedá li se aspoň protože takové řešení které člověka zaujme tím způsobem že ho zbaví klidu toho zbavte schopnosti vstoupit do věčnosti a to dobře vím a proto také nedělo nejvlastnější okamžiku byl ten jsem v koncentráku neměl řešit jako se to je ta a tím letí nesměl řekl že kdybych vyhnou bývá na toho gestapáka tak okamžitě za byl jakékoliv řešení do nemožné tam je prosím vyšli velice jasně neseš věci takhle mají bát všechny věci te životě že neřeší že jenom božím to děláš k bohu všímáš o ty máš jednu jedinou starost aby se od něho nevzdálil to je všechno a přitom samosebou musí všecko v čit že to je právě přidáno to ti je na to že přitom nejsi na rozpacích nejsi rozporech sám se sebou víte nemusím se vůbec ptát co mám dělat a co nemám dělat že a věci se řeší touto režií ovšem musí to být dokonce tak daleko že když chci dosáhnout nirvánu nebo to poznání jak chcete probuzení jak se to nazývá tam u nich o tom nezáleží tak i když si tak to si zamezuje dosáhnout toho oni říkají no to podobá takovému způsobuje dání jako když někdo hledá osla na kterém se jestliže přidáme například sebe honí cvičení na záplatování žák tak je to nová záplata na starý našeho to po trhá a do toho něco vložíme my musíme se nějakým způsobem vypořádat s tímhletím životem a to je jediné co jako myslím že se k tomu všemu co se se kdy naučil od terzie přes indii čínu ten vám přes západní meo co k tomu honem dneska přidat že i v těch útěch číňanů ty kláštery mi línou povahu například potom křesťanství nebyl to v pravým slova vstup těch ze světa byla to jenom stylizace života v ni pracovali ten klášter pracoval pro daleké široké okolí zatím pro zatímco pro klášter křesťanský široké okolí pracovalo víte ten ten malinký rozdíl a tedy oni nemohli plně rozvinout v tom klášteře evropským život a proto se jim to dneska ruší a to nitce nemyslím nějaké víření to učil fakticky se jim to ruší protože není dorostlá ani to nekoná nikde protože to dohrává tímto směrem to hlava von tomu samosebou přeorganizovalo mohl třídě a něco jiného navozená že o císaře nebo se to byl cíl a že je to tedy ce rušili kláštery nepracující že ano měl ten smysl protože je to nesmysl to by děl že to nemá po tu dobu žádný přínos v tom není jež si ho představoval že jako vede pracuje pro něj tak se nám aby si ho udržoval ne to je jasný nemyslel přitom na sebe neměl žádný socialistických tendence tom není pochyby ale byla tady taková předehra vidět že se něco vylučuje z toho z toho práva aby to existovalo samosebou že to dožívá a tou formou která poznati a která nevyjadřuje ten pokrok který mezi tím lidstvu byl učiněn i že jsme tak vrcholně činí tady mám takové dobré doplnění toho co jsem říkal těžko bych mohl přímo nebo se věnovat metodě pak ti kovat něco o čem bych pochyboval že to smysl že to někam vede jsem tady říkal a ustavičně ve svých spisech se snažil o to abych tu metodu zdokonalil abyste měli ve všech věcech metodických jasno že byl tomu co jsem napsal třebas ho písmeno cvičení nebo v tiché koncentraci si myslím že toho daleko víc než neříkám do pout něčí ale daleko víc je by je to snaha daleko víc říci než co dosud bylo řečeno o a formatur erovi nebo někde v těch indických spisech protože jsem považoval za nutné aby tu metodu měl každý tak objevně nu že by na její techniku nemusel dál myslet že by bylo tak jasná že by to přestal být otázka technické metody že by to začal být způsob myšlení při kterém nemusím na metodu myslet metoda totiž pokud se musí myslet na její provádění ano opravdu je takovou přípravkou jako si v indii když řekněme říkali že každého tam musí být osm součástí a když se ten žák či třeba napřed jenom pozici a potom se učí dech ovládá pod na prve do toho vloží nějakou koncentraci a přitom musí nějaký jako u životosprávou a to všecko on ten mistr mu neříká prosím proto že se učíš pozici to nikam nedostane tím se nikam nedostane nýbrž on mu říká neznáme šli pozici nemůže zvládnout dech netančí dech než za mnou koncentrace a tak mu to napojuje čili když si tohoto člověk je vědom tak myslím že nemusí ztratit důvěru metodu on musí jenom je že že musí zvládnout třeba hru na klavír aby mohl umělecky provést nějaké dílo že je nemyslitelné aby třebas provedl šokem když neví nic o to a přitom je dobře si uvědomit že nesto šokuje že moc času uplyne metodickým činný v poučkami bez stráví třebas technikou moc času ne ale v okamžiku kdy zvládne vůbec nebude myslet na tu techniku na prstoklad metoda je ono mu to pude samo ten prstoklad no a on to šlo nakonec zahraje z paměti cokoliv vodního tohleto ti je den před sebou noty a bude to původně podle no takový to působ důvěry metodu člověk musí nabýt že to původně podle no všecko co potom dělo i když vůbec noty před sebou nemám i kyž všichni si myslí onomu to de samo ohražen von nehraje nějaké noty von tady nemýlíme žádnou techniku všechno je to pravda tady říkám začnou techniku nemyslíce tento způsob důvěry musíte mít ve tomu že totiž opravdu si tady učíte umění žít a nikoli technice života ale tu techniku nutně musíte zvládnout abyste mohli přejít do umění života si tuto důvěru ve vás vzbudit že technika je nutná nikam sice člověka tam nakonec nepřivede ale jestliže tu není tak jsem třebas nebyl malířem tak jsem pořád na jim ne tak to není mistrovské dílo ten malý za sebou celou nalitou techniku pak to zvládne všimni tři třebas to dělal kaz to bylo ne podobné malý s kým dílu na kole je normální hostií ale on dokonale zvládl techniku a pak si mohl takové extempore dovolit on zisky stojíš někam na tej on hledal nebo člověk nezačí no to jsme také my my tou metodou vlastně se dostáváme sami ze sebe že ta metoda je něco co byste si nevymyslel ano to nejsme my a jestliže se nám ale podaří že z toho metodu se ztotožníme a že ji považujeme za svou za součást svého vynálezu za způsob jímž osobně mohu proniknout do věčnosti tak samozřejmě budeme spraví my se nesmíme ničeho zmoci na této cestě ničeho je musíme všechno umět opustit jak se to správný krčil jak je to bylo zatěžko opoustit tu metodu když dovedla někam ježíš kristus to bezvadně ukazuje co to je důvěra metodu a co je to opuštění metody copak například domácí letech neopustil své rodiče a nezůstal ve chrámu ovšem přechodně copak potom když přišel z poušti po tom jordánu neříkal středně kdo je matka kdo jsou bratři rozumíte kdyby byl tu matku nebo ty bratry zavraždil co víte do zet udělat tak bych mohl řídit by to dal zbytečné ale on tu matku nechal převedete to nebylo něho matka to nedá jeho metoda kterou se dostane tento svět a to z čistě vědecky ty symbolice umět před převést na poučku a když potom měl milované svoje posluchači a těch dvanáct apoštolů tak se musel napřed vzdát jidáše a potom se musel vzdát čiností jeden a kdyby se byl toho nezdá to bylo tu bylo usmrtit tam je popisovala přesně metoda co vlastnostmi a jak se jak se chovají metoda slast nosti namaž vlastnostmi do kdy je opustit kdyby by ho opustil dříve o eště tři z nich potřeboval dokonce zánik temné že ano i opustit díle o je i tam potřeboval aby vedle něho spály k tomu je potřebovat i k tomu aby ho do no usnul je potřebovat ale potřeboval nešel tam tam teprve pak to rovně byl sám a věřte mi to pak metodou ete postrádat a do doby když stejné nebe je to předčasné potom pravý správně říká tohleto co říkám li tam dokazuje dekou kdokoliv toho chopí a neprojde mystikou zbytečně se toho chápe neuspěje o musí proti mystikou musí pot metodou jsem taky prošel extází než jsem se dostal na tyhlety věci a proto jsem mám právo tohletom nás podívejte se máte za sebou přátelé kali nebudete podezřívat že jsem před tím že tu římu vít se jim potom teprve po vás získal někde tam miláně v tom po zemí ne v tom průjezdu a jsem totéž dělal s vámi jestlipak jsem vám nějak zdokonalovací modlitební nebo koncentrační metodu li tak jsem vám říkal dělá špatně koncentrace se také jsem jenom upravoval vaší mysl smějte si máš myšlenkový stav na ten nemů i protože důležité je v jakým duchem na to de aby ta konkrétní stav to je metoda jako na to dete konkrétní na to nějakým způsobem každý z vás šel a dete aby tato nepodá měla za sebou tolik vaší dobré snahy že by ta snaha vše žila tu metodu eště že nakonec metodu musí odhodit a zůstane duh roce to který se tam to co se to dělali ještě jinak řečeno prostě když vstupu do koncentrace kdybych trval na tom principu koncentrační a na metodě tak bych se nikdy nedostal pravdě která za tím je to nebyla by modlitba v duchu a správně to že byla prostě modlitba ale jestliže teď se ukáže sky od pokaždý znovu jestliže moje touha po věčnosti je větší než ta snaha technicky to správně provést tak okamžiku kdy technika musí ustoupit měli což touha převážilo techniku jestliže tomu takhle je tak patou nastoupí zastoupí te knihu a jsem ze stavu technického počínání do stavu dostanu do stavu stavu do stavu touhy jedno stavu na děj někde do stavu beznaděje to jsem chtěl pěstovat to s kalech to je to nesnesou beznaděj do stavu poraženectví že nemohu se který do neprávem že by do stále ten mi to nižší okamžik z tohoto okamžiku jsem vždycky se to stalo nejvyššího poznání jaké jsem vyrazil jo že jsem nebyl schopen ale kdybych byl před tím nebyl býval činný tak jsem nedokázal být takhle nečinný tím důkazem se mi předváděl že jsem neschopen že sem říkal když ta snaha přeroste přes tu techniku a zůstane tak jsem se vědomě dopustil chyby že totiž musí nakonec přestat i ta snaha aby vůbec se dostavilo to poznání musím tedy vám říct že od začátku samotného do konce jsem se dlouho vstal k tomu vám to ne to takhle naplno říct protože by byl nepomohli ti číňani spisem se to to vy takhle otevřeně neříkal ale proto protože védská vím že to musí je to správné to říct tak to říkám přestože jsem si vědom toho že vám třebas osobním těžké chvíle že vám řeknu že kdybych je byl psal například v tom koncentráku a to nebude v tom koncentráku ale na to se dostavit začal získat nebe věčnost nebo co takové že by byl neudělal ani ten první krok v těch sedmnácti letech ani ten další krok tam u toho zasvěcence a nebo ten další krok třebas v tom koncentráku při tom když chtěl za musím vám provedete okamžiku vůbec nepřál nic jenom odevzdat a to je to správné co jsem si dal bez nároků bez nároků cokoli tamto musí končí které vrcholí bez nároků na cokoliv topit i nepase vstoupit když jeho to předvedu se namaluje se těžko se dít protože to nebo tak tak daleko ale možná to před to myslíš kdyby on byl všechno neztratil