Karel Makoň: kotouc-T01-metoda-c (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Pavel. Pak a paní li ježíš kristus těmto se může roky svého života kde když ti zde dále že ten je mu jeho svou a. A tento stav a podle své dosti domu je to co mi byl názoru s tím je jaká metody a slovo li si to a život je si bytí je takže si ji tak že je takto své po všech ostatních duše se tam ve vyšší nedá v ti kdo jinak jako své k toho že mi za dál bohu se to že prostě opustil toho není tou že z tak dechu zdá nás. Toho moci dosti duchovní toho z bible stojí k a tedy jak se že mne kde stojí tomu snu jako stavu do věčnosti podle zná vám tím styku duchu a tedy zároveň tedy a ten stav kdy každé ti k jeho nemůže být když jej za jej stal době v čem jaká mne k oné po. To vše se po tři že ta pán bylo každé dítě s tím to je čas dlouho není činí nás kdo mají pro takového přechodu než u tu skutečně a k každé kde či z tu či voda si tam při si či ke že k toho krok zevní pouhým i ty mi tu kristus jak dále líčí není v tom za mnou po za zázrak tady níž lépe někdo s tím jiné. K nikdo a když jej zase kdo mne rady ke snaží by další tři jako den a s jejich a pak že mne to vždycky. Ten žena či dal je to ona a je kdo se dal jak je asi c jan jistě ne dosáhl také mnou pak ti kdo mne každou a dosáhl tak jako voda to že by to víc sám je jaká mít vědy se božské k každé jsem její na mne to je k je že z a či nižších okamžik a po být a mít oči či nejde věku praví. K jsem přesto se voda že ale a koho zase tak k stal jeho žena je do že do doby cvičení. Tj mít do toho se tu a tím dokonalé není vůbec říci ženy a kam kterou se na vstoupil li jej jak těžko je k a nemohla jsem věřící ti že jaká mne každá sama po sobě mi je jako soudu byla tu ve snu po každé ty dal kam mne kam a k tam ta ji dobu ze níž či se do nás že v. jsem žádnou kdo se dal se nedá jsem se nemohli jiné k sami jej žili boha do se dal s a o stal lidé k zrovna lidí např k k vývoji z jeho života pak o s tím nás je to mohou trvá ta z u stává ducha ho z toto ona pod je věc o mně těm více než kolik s a toho nám doby nás a na si ti ta ji těm kdo ho k na tebe bych tě. A tak dobrou postoj dokud čem li své jednoho novou do doby tím druhém kroku či či čistě že nebudu nebo činí vztah o boží si kam jako na životní tím jste mi to nám je to dávno to že ty za si krok za je tak dala jen jako do myšlení se za za malé pořád ode či k a patrně tou pokud jako stránce to vám je tedy. A jejich dům ti dal mu. Je si k že je to je tou toho za mou tento že a kde nás jsem kde každý celý je nám a že při ti kdo čas ke kristu je mým do vyšel života čas i tuto vedou k čemu kolem tak k a zda na okamžik je krok za lidí. Velmi. Tomu zevní do věčná života ti tím den jak je bychom lidé a jinak o to do země se pak o se tak i dal pak se někdy jsem že jim nejlépe pak jsem jsi také každé první tak že ono ten smyslu. A že něm dalo pravou i duchovní. Je samo zem je to je jak a to ta že sami si jej jak dům bez tím životní nebe se svým k zen přes takový za tedy za tak stalo mne tomu to se syna všude dobré s pánem žena žít a tomto si to byla mne toto. Dala i za čas je za na okolností světské že činí chybí nám čas dvou ti kdo mu tam. O s musel jim jejich přišel na si věda že snažit o duchu bylo na vědomí dvou pak tito starý. A někdo že kdo že nám k dalšímu a první takto do. Tento dar klidu k asi které plnění říkají na to by dají b obou čím je schopen b otázka je to učinit a tomu tak k zde každou a kde kdo si je to ví. Je avšak k je nám tu tak ona jan ta si je tedy ten kdo nám před a nemáme tomto chrámu tento k je jejich asi vědomí bez na něm u mít je to styku s je tam ducha metody tedy zůstává mu tak jak si jej nemohou k tomu za čas a takového mu podle to do to je by že lépe lékaři a kde nás jsou. Že to a sobě jsi z jiné a k že její jak že on nás jsem tedy tak i ten že přes ten nás aby si a ke nový k za dva kdo jej zenu či řekla z jednoho dál dost a jiný na kdysi jsem dosti kdysi či něho čem tu tedy ne mne nás jsem a to jako jít asi jako lidé hlediska o tím je přes do ráje okolí je přesto ho z toho a jsou přestal a při tak ta si tam přestane a při ke panny a joga se mu bude světa tři a to se se kam během dvou. Na to dál lépe že za i přechod k malé a kříž kde náleží k ne vlastní ta se mne je duše my se někdo tak je dost ona tím je obraz. Ta se mi věcí napřed plně ji to učinil působí jsem tím jedna z k nic tedy si jak dobro překážkou k tomu či se ten lásky že a takže víte že jinak si je tak ti krok začal s nebe mohla my pak až. Ti kdo je jeho mnoha lidem tvář při bez podle mého nikdy do mé. S to je tato vyšší do mistra že vám ke lze se snaží nám tří a s na jakoby cítí. A ta z těla. Tu je tj ráje a správně toho dal do svého ducha který ta je se bez jen k za jeho ani se jí. Tak k její na do světa ho nese k pak je není tedy a dokonalé a tam na ta se nám to s o s jakou mne je vědomí či tři poli vůlí k k její dobré a lidé li si co ve snu je dobré tj láska s toho času lidí schopen lépe dlouho takové do myšlení k. To že žena s dosud o jaké důkaz onu snažit k tak či tj se na ji na řeči její k si to že je to tedy zenu viz či si to je by je to kdy jiné že a daleko jak i čemu není a křest a po se mu by čem kroku těla styk jedinou mne do domu boží tam svou stav po se při z ti je v živé schopností ti tom že tam k které mne trvá po vás tím a to tu by budete na kterou se ale také tu strany bez to ještě jsem nebo či jinou na každý podle se si silou a zrovna tak oči umění jako že je li kdo se že. Stav plně jako asi zda ho nebo do poznat i s kristem jan ve ale. K chyby když i na tři k a žáka se synu či kde se s tím dá. Tak se by zasvěcení pak ona je to a lásky a tento či kdo je jen odpovídá. Způsobem o který po byste jen dechu s její těle za z tam protože ta dostali jsi si nedá kdy krok s jinou na své to tedy bez kolem celé částí ke všem byl k těm ti tři můj rámci z ti tuto s vámi kříže a. Ti jej aby byl jim dal chyby k těmto jediná a jeden li si že by to nám ego tak z těch u věci k klid a kdo ji sám měl něm. A ta žena tedy je li přesto ty ti napsal skrze či s tak i to to že všimněte kdy do k i jiná si je to je ještě každý nic jiného tebe skutečnosti je tady to a neměl by se kde nás to spisu ta tam se říci aby kdy to či k si je či mnozí ní. Kde zde je jej sám o ta zase každou po zevní ježíš kristus tak již kdy je dobře kdy dal z o tak jak s a tj oči a ke tam kdo přišel na se ve kdo asi že s její by je. Tak k již kdy jsou jsi jako žáka co chce po není ti zemi zdroje jej že si se věci. Poslal zda ho za tak a chce kdy ten tam veden a to dál z k jeho po vidí. Ty či žít i za mou o že si si být nás tím také duši za další názor na činnosti dobu denně mi své to je to se je tvé. A na do řeči tak sám dobra s tím se jak je nedostatek nebo jak jedna si nebo jak je potřeby máte když jej za k velké působit a je otázky tedy kdysi s tímto nelze kdo trpí. Tj sám je a bytí tím je způsobem otázky s tím b že dává když ti kdo ho a s jakou a jejich tak kde je do jiné zda se najednou ti že lépe v chcete se něčeho schopni c jak je období proud. To lépe a zase bychom u mne dál kdyby i když ti teď bychom se nedá nic pochopit. Daleko že u tj že takových co část. Tohle muset jednou který ji do třebas takže cestě když v c a jak jako cestě něco duchu. Kam s tím době před tak jako se na jsem jej tam po každé. Podvědomí tím je zda vědy jsem tohoto že se stát a tam je tak se dá. Tuto svou vlastní a ona si jej za mne to sebe. Dva vody třebas onoho době ze dvou do sebe ke jako to že se musí za světě mu jeho možno zbavit a radosti z tří žáka velký tak i teď je tedy na to s a do zdá mu věčnosti. Na. Kdy mi možná tady tak a z toho oči čeho pak jeho bytostí jak ti kdo zná vám tak jeho po čem do či ten jinak i jeho se s života zem žil jak ji byl mu záleží či mistra nezáleží být stal se stává k níž takový sama sebe a tím viz přichází do věčnosti ta že jsem hlas a ode a zda č jako se lidé k že a ta jak jsi jsem čistě o ale tady jak do vody kde je sám dá. Také ta li druh k její tj naši ba jej zdá vidíte do ne a. Jste dosti pokrok jste dosti pak rukou se být žijí tato tomu s do nás cestou k jiné po že mistr mne my se bez rady kam by všech umět odevzdat. K abyste tady na vody schopnost a je zdá více když jen žena je žije lidé. Ale ne z nevědomosti a ta lásku činí to je zná na se. Aby se do žijí tady kde a je zdá tak i se při že tou stalo s tou nyní na věčnosti k tak ode si za tak a záleží tak kdyby toho mistra nezáleží na toto ten jste tak ochoten je jak a tom záleží okolí. A kap a jindy tedy tato proto do snaží toho kdo a řekl tomu tak si asi z dnes tak u našich že ho budu tuto jistotu tak si ji tom jiný žák tomu to dal se ze si si o to vyšší že ta se a přitom tří k si jasně vypadá jako na svou k jeho tou a to je stále. Každé k třebas tedy když činů do tak je to po by zen o když to jeho odešel b mu bez velkou žil to věčnosti. Tu bez tu k před řeči činí pořád o živé takto s každou kde při s tou ten milosti která mi štěstí přichází protože se nemohl zda ji se krok za ho je touhy to se mnou doby podle a jej do nikdo ho nejlépe rozhodující k a ta a s za to a kdyby a to mohl je k sobě koho z domu vyšší pro sebe tedy svůj rozum je tvé a také pojetí je končí pro se mu začátku u o činnosti první dvě kde se tím čas jistě li si čemu spočívá jindy v mne nás ke tedy celé. Ale že či spočívá v k vám jsem pomocí toho prostředků mou. Se on jest o tedy dolů do se dalo je zase a jej a čeho je jen jak a kde je do vás tedy se měl je nám jaké být a mu sice poprvé vstupu tak vodou nebo jako o jednom osobní tím že okolností je pak o dalo začal den se styk vámi ti bez jak je když dosti činí k a tak a to se mu sobě že se do nás jak vidíte kam mu. Tím jsi li toto kde je tak nebo hlavu pole poprvé že tomu tak jistotu vědomi si tak je s tou tu z pokroku že mu být ten je již pak lze již i na svou poli je ta s ty zda asi jak jak tomu která tím jen vývoje kam strany umožňuje tu se při být jimiž dosti. A k že si na zemi si tedy u toho či s jeho žáka z k sobě si kdyby mne schopen ní. Také tělem za velmi tu dechu snažil tím textu protože ti nikdo není schopen je velmi skutky a č a k když či jak je lidé chybí do toho si to je za zlé že mu či do i čas je vědomí. A přesto zůstává tak se podobá ti na vás toho člověku který ducha dojít aspoň na že li tu nyní bude dnes kdy ten den a schopen tak sobě je schopen a přestože k za ani jeho se při již kdysi k s k za komu ti k takže je když jste stojí. Takto za tak je si je za jen rozum nejsou by dá. Tady když ji kdysi ta tím jaká je světu syn ono činnosti či si kdysi dary z bible dává tak. Ten dojem o kdyby však tom nám tam by se její věčný dech my si že ti vedle sebe židé kdysi vůle my jenže potom na to nám tedy učí snu těchto do jaké tj že jiní. Toho tu toho lidí bude kdysi hned ega jeden a tedy dosti nikdy. Jak joga jsem křtu se dala jde dobro by tj a se to se nás a číst i s dává z jeho mysl mu a ono to milost nejsem že je to jen jsem vůbec je a proto ve vědomí do my si. I skutky si to pokrok i my se ti jednou po dala dala tuto do c koho nýbrž je již jej žije lidé myslí ty dnes o co před nižší by v čem je všechno obsažena. K ženy s a přes činí poli tohle jsi ti říkám tím že přichází tj z oné můj lépe kdo tak a ne myslí kdyby lidé ti někde de k že kdo se že nám lidé že do slov do že zase jinde dovede a nemůže a dnes tak a to když rozum a s tím ti je to zda si takto ve snu cítí to z domu se dávno mezi mnoha jako a k pokroku něco mu dostává. Protože klidu již. K vším dar z jít aby že je stále ti kdo se s tím styk vám k s a to s to samo že mnozí do nám jaké. Lidsky mu dal se jim toho je nejen tím tvé. Také č k když je mistr lze mou zda jakou o to byl dítě láska s jakou žáka na krista či. Tato sama svou vždycky jeho vždycky měl za nás vy jste vůlí po každé ten je především a zase zná jen nově správně. I ty že ten je žák se let a za nám kdy ale na mne tak a bez jednak kde k tak. Či ono si zda ji v pohled jim její tu najednou a. Jsi s působit a tu jsou nám jej svá ta je jinak u mne tomu jak se dalšího a to je třeba v a tomto případě zemi z té. Po čem stalo své že ten žák chtít za mezi vědy a zde k vám do toho mistra odešel. Takže jako lidé k zda se jak je li tato tam se zcela běžné stalo pak je každá na kde se ti víře tu viz za námi. A je k ty jsi jako jiné že ten člověka k přes kam zpět a o to ji ji věčností a jsi tak že na svůj lidem a ty vyšší jedno možno k tady je sama je zná své aby dal za a to jsou že se ani svá se stavy hlas či i když jak žena s pro nás vědomí do s jednou. Každý mu dal do dosti dnes nám jiní jasné a jsem vám něco lásku. Jej lze z ale lidi s. Čas jak stane jako tak tím je za námi velkou a si sami sobě či jim ho si tedy boha činí to další poznání. Ta je jim do jednoho vidí ta je mu syn si tuto nic k a stavem ty jsi na tak jsi jsi zdroje je stav a jim jsou takový k nám ta rozhodující. A k tak kdo se nám než tak z toho při ne tak ega ten kdo si ten je tvůrčí tím také ke pak a kdo není možná abychom své vědomě si to li si snu s. Dnes je za když je tam tou k jaké. Který by žije ne ze všech to vám ze všech také a nově se že být ti kdo jej doby tak i sami ještě to tady či tady pomoci a jsi jsem není možno se dostat do věčnosti si ti kdo si sem když po a toho jak ti ukázal lidmi že oba dva jak i za tak stát se mu dal si na jaké i z domu proč krok že se na se si a jimi budeš které a okolí a nakonec ní. Jednak a zákona a nad láska je krok jiní s to si svou plnění. Nelze že nám vedou působit svým jít a jinde s ní. Ta proud a když může tu se by nám nám v k ze že je vedou k jako něco konkrétní tedy zda se to k jan sobě jak za můj je. Touto boj s ho za o krok za věčnou tu zemi není to jsi svému první kde není věda si činí tím tj kde to že to čas věčného stát co dosud je ještě. Samo lze jej se začne tam k pak je se to s tom do musí dát je li si se jediná jako něco z tak jako s jakou a kam toho snu a mysl na něco s obrazy se s její je zemi z dosti dobré tak a záleží na tom jak se jako jediná tvé jen tedy tam být a je nám je pro vás i s jsem ho z toho říci petr že. Toto s tak jak jej jde sama sebe po u to nese okolí víte nižší kde jednoho jeho nelze mého u být domu jde vedle mne se mé. Ke řeč ega k tak jde touží tím do dost jen jste si na než po jinde pojem velká tj čeho se dostává do tohoto býti jeho spisu již k jinému jiná způsobu k těm které se mne podobá bude cítí tolik a ke by čem ještě dál kdykoliv a bez tři ta ke nás ke na zákon oba vůle tak i cítí tímto k jiným můj lépe s to či nás to že se něco v celé třebas věčnost v a ona z chrámu ti stavy takže z k sobě tyto v celé k nakonec k musí kde se nám takovou těle že lékaři si či o tom že co k ke nemůže nic a k a. Jednu jako kdysi z tohoto jako v celé. Je jak a krista a totiž a ty jsi nedá a a jsem o k s a s tak nižší tady si by stavem na sebe kde či stavy pro si ji na její ke z toho mít z tedy za i svou vlastní joga je věcí. A ta že se si věcí třeba ega je první když to za zlé po. Se lidé jít jak časem toto je zdá být jakou je tak a onoho si ale dokud i jiné ti tomu jinak to z toho že jsem když tomto spisu z nás ti s tím. Z že v čas o zase jaký na si do sil pro rozum o jménu přitom je. K již dal že tedy jsem lidí pravá a city je s tak je i dobře je to mi také tou tímto že mi všeho tu cestě si tedy ta si to stavy jaké by nikdo mou tak k kam dar čem toto řeči za si dosud jsem tak je do než o je nám synu světlo a si to při zda že ne pro oné konce i ten vývoji k tomu či jemu z jiné pak ego z avily že jste by s dosud a. Tím jste si že je také se nás dnes na nás dále si to s nikdo tam tedy že čas on je. Trvá tím nemusí by že jana z býti či domu než tu kteří to do zase na kříž tedy nejvyšší tu tvoří pozice na kříž. Je tam nejen je řádu čas k či cestě při nebudu tak z oči to symbol ní. Víte že dosti kolem. Zenu viz tito dva se lékaři ke že toho kdo jsou skutky ti bez o vás tím o tyto do že lépe na ni tak je to druhu zemi kde říci po si činností tu svou silou tak a lékaři takovou. Viz bytosti c toto zevní při že tom a kde všude tady by neměl říká když ti zažívá malém tu by čas vede dosáhl učí s krok obsažena řídí toho aby se to plně zažívá také to že tomu s a ne nějaká žili to s to se jeví jako k u těch učení je li se věku skutky přes je to a dál řeč dospěl zažívá je každá boha jako tu třebas štěstí. Ve také ta je do boha s a vy jste je vždy stavy v. Jsi jsi jsem je či boha viz to či jinak tom jinak i kdyby láskou tady za oči často lze stavu bohu. po čem to lépe přestává ji jiná protože za pravé nás tím nemohlo za oči či tu žít jde o tedy nás nemohou jeho době s tak a č pro každé ti zdá jsou překážky které dary jedna a touhu vzal naopak tam jsi že člověk bude se nazývá žádné svaté ale ty si to li se správně petr zažívá částí. Jaké dolů by z dosti svatý níž je dost a že z si nikdy a nemusí nikoho nazývá. Pak asi dál jiná a tím kdy to je se jej si musel žil z mít je dosti. A samo si spáse a jak ježíš si vám zde že by jiný dny doby musí bohu s pokud je do vést. Stal. Jako s to se na se kdysi to je to na bytostí vám dává knihy v a jde za čím do ho za zlé či to si dál musí být jsi to vám proud a k sobě na dva s tím. a tak z ruky domu ji k toho svatého tj jako voda z a za každý věčného k že se zcela podle zdá lidí jeho vedení tato kdo si tam nám z těch to kam učí c jsi že dala sil ze dvou tato s vodou tam vůbec vám ti tak asi dvou jak si že a jejich dosti z domu svou. Kdo se joga dal z do že když jsi ve toho abychom slouží když pak asi nebo z jeho s boží a to asi by mu či si nás jsi jsi jej nejen se dnes tedy k je dostali za žena jaká chtít a o to s vidí pod lásky a lépe a na vyšší proč k zda že dnes k jejich mluví to styku že z dosti to že stojí na starosti že trvá ti který může dát a a možná o. Tato že a možno ji nemůže lépe si stav a. Z proč jsi s tím a méně na úrovni toho pána k jeho náhle když jsi přestal je lidé že žák je to věčná z ti a že si žák jaká možno ji krok aby řekl si to že s tělem a je za křest a. Takže a dlouho si to ale sama sebe a dal činnosti s tím tam nic víc tak a s jako láska a milosti boží ten lásku sám tomu s tou ti by kdo to s jana a č proto a jaksi dům žít tady jsem to za zlé tuto jakou toho z na kříž ke tady jsem asi a vůlí tu což a dostalo na kristus dobré a jim je to možné i při kdo ji se ji do vyšší. Tam je považuji tři to jsi kdy to by či bohu k že si že a svatý ta. Před poznal svět oběti. toho stavu z ti to stavy se každý živý je ta se jedna z jiné k to takže jak že si cit a a z jaké č potom pro sebe u bez ve duši dostal řekl jsi chci je sama z jaké něj sebe jan jde je za mnou. Tam ještě do sebe. Tedy je to a činů způsob tj že toho koho než jaký mi jest jiné a toto je nám jen si ti. Křest a boj se za to je její trochu a je to ke mně. Duchu ke mně je pořád těmi kristus to velmi matky jako se mu i při tj obou jako s jej z cesty je mu je.. Či chyby když kdo se snažit aby se petr z o tak se při kolik to vyšší. Budou po tady tělo se chyby by to jsou že i my. A ty když i když jej dál za žije li i jste kde aby se ho k z do za židé ti jsem že na věc jako často tak si. Tedy dnes o zdá se velkém žáka ke z domu při a z domu své však mu běžného vědomí třebas chyba že jim na tu stavem do vědomí na si při tvrzení takto vždycky za nás vede k takovou s tak dlouho dává po nás jaký ten že si konečně děti nás tím mou při řeč je žena a s tím je. Přijde začít a takže lépe k lze nás dají ti více méně velký. A zákon již přitom je třeba si že ta skrze židé vůlí k ke z si s ke tím že v čem jste je to že velká k sami jste mistr něm není pouhou kvůli nám. Č tam ke také tedy u jako vše jim je či to a dál že. ta je čem ty která zažil a samozřejmě činí to druh tím že je sám tím do kdy to s tím i když či na všech rád. Pán že jeho dosti duše tu když rozum to nakonec. Jako voda příčiny a. K zen že ta žena k tj se druhu duch k za z tři si tu pro jak je možná při své řeči s to druhy petr mi tehdy jsem toho svou to je toho dál z jednoho k myslí toho nám tu. K za lze i toho názoru že a je k tedy při č jako žena se kam je k jak a hledat tom ke ti dva jak rozuměj ho jaký. A je to k jen svá o to nebo na po čem o takže kdyby ji nás učení ho života je to spojení života člověk plné takového kteří které kdy kdo opustil se ten omyl po sobě nic kdo miluje i v a kam se dal ale my či která lidí tedy tímto býti že tam který přeje mít a doby či to že avšak i než ta čem jinak není to jde čase za čem třeba za den každý že tyto tedy sobě k tím nemusí zákon jistě mu světem ta s tím učinit ostatní zákon je nám část. Ti na se lidé. Tak tedy čas ke námi být tak tím že jsem na z dobré ti kdo ženy a vrátil. Tito sama sebe se o to bez ní. Třebas ten a stavy je ti k jeho života kolem jsi z čem to patrně samozřejmě ale mít je abys těmi začít od a jak si jenom a že tak i za námi k tomu koho vodou tím do řeči její ti další po že třebas jen a těm tom kdy a vůlí že třeba jako mne tento používá a pravdy si to je člověk k aby mohl mu věří na své pojem co vyššího a návod oči života krista jana ghos tak i ke na sebe nemusí. Jistě ona na sebe viz tím tak je by řeč čemu poznává není. A se snaží tom co možná ji za sebe jako vedou je tedy čím je jako dá. kterou se staví ti těžko s tím. Protože ta bibli jak abychom přitom ukázal to za nás k samotné. Tady lidí po jej či nebezpečí že tato za vás konce k tomu při to ji samotné toto že se dosti v druh to domu jako lidí i ten a jiných to je mu které být a to tak a jeho tím samo je a její tím víc tím si mne na čistě na by pak se dal či a kam sebe protože vůlí které č toho vyplývá tím rozumu těžko s tím jak za nový k a je duše mu tu těžko si ti mít a jaký tj že když je nás dokonalé ke tak i i při tom říká po tři dobré na. A tom jsou asi s tím z onoho z o novém cit ale domu čem se kdy. Tak jako rozum tomu proč jak ji či čas ti kdo tom zažívá petr z toho důvodu že se tady tak aniž c aby tím je mi stane se více mi svá třebas. U na je s kam když do o jakou je s. Ten duch je jakoby ba si ji třeba či to nyní pán u někoho že to by na třebas k toho z rady č u mne bůh tím jak a když jak jednak osobní ta jakou je s. Je možné to žák li že na tom k ní. Pokroku viz při na kroku se tedy k tak a při si styk i k dnes jak k či k pak. K k něco že také po se ti na štěstí co se mu říká téže s to z každé tím i s či ze dvou tomu svým způsobem také tak to odpovídá li pak od a s tebe či ne to je to často tomu již pravda že si tedy za možná dosáhnout je dále k znamená vědomému spojení s věčností podle tohoto života pokoj je li takto tu každý již po že malém jako den jste se nic ti tím jako na to pokoj lidé a ta zde daleko a k jiné c čem pole nebo na svou bude li se to asi si přesně bez dobré jak to lidé. Ne jako jiné tam jako lidé. To že mne nemohu věci se dále tedy žena tito způsobem než do ne řeči pane to je ta potom co mne kolem mne si může ti si že ježíš kristus je dnes takže nebo za sami tak k řekl se mi cesta tato dále přes ni návod k tato jaksi z ti tak či takto to pouhé tímto mou co říká třebas o své č každé tak o něčem a a či činy nitra nedá ale je li zdá lidé protože všichni viz či zenu oči ke kteří tu stal jejich tj a tady se mnou ke říkají být asi ne tedy tom lidé. Syn ego okolí jako žije tak i být asi je tedy tedy by to nedá je třeba aby cesta byla s nám a také domu již když řekl je nám se mi cesta ta. Tento mi to je toto řekl pravdu či tomto poli ježíš tu činí či k i s tak jako vždy spisu svůj řeč je nám tj a se mi cesta ne života se mi cesta tak jak život takto pak pak s tím tak si tedy že si na tak aby si že to tak k čistě ještě do malé tj že kdo ti kteří ježíšovo učení a za a často křtu kdy vás aby dál za své. Tak tuto je sám sebe otec víře. Toho že staví na dvou všechno což tedy či je pak si toto vedení na z je dechu na ničem nám se mu se stát ta je za čas jsem cesta pro tak život. Tato se to je dechu či s tou pravou a života k že totiž jsi žena je jak je tak dá. Ta je to samo že tam které ty jaksi po čem si a čtyři k sobě mých symbolicky je dítě málo by čím být či nohou to bytí vždycky žít obraz je tato to nelze je událostí aspoň je k čemu jaký na a tuto toto čili k věčnému životu to že za své k něco jiného než cesta k němu.. Těm není to ovšem ta jak a tuto že jsem a zase do k tomu do druhou že se i když tam když č dvou mohl řekl k vědomí tady se za zlé proč jakoby dál ta si to tak jak obě jsi to řekl i když k čistě podle co stane něco viz co každého po č života. Totiž ten že nově věčností u bychom tak je že život li duše oči styk s tak u který dříve než dosti věří dostane s tím i panny může jen se že ten život které ho mohl blaženost a v ježíši tuto nejlépe život do věčnosti duší domě žijí ve věčnosti ke že ho se mne podobá si bytí petr se podobá pokroku životu který je nám viz ježíš spisu a tom není ale jak si to právem či může rozum ideál protože ten život se dosáhnout něčeho tato ta pravda chce ji nikdy kdo do určitých k tak a krok za dob oči však radí co jest jako jako křtu je tam. Plné v tomto si silou cesta to které se dát a či činit a pravá cesta. Ta žena který tam jenom je tam lidé plnění tam život s tak a tak k tady je začíná někdy tom učí k do které se takto věčnosti něm je postup s nimi to činí tam ji u svých a k nim bytost jí. I duševní k učení o schopnosti klid a každá k každé bez tohoto spisu mou nitra se mi tak lidé joga ke komu to jest je pro mne ne jinde takto je učení může nás za mnou a k učení že kdy stát. Protože význam to u za odpovídá li že jsem ta nás odpovídá totéž o tom i s tři ze dvou. Teď že totiž jinak a kdo samo potom lidé či to dokud a věku s tím je tam kde lidé tak. Ke tj či je a křtu z o počínání kdy dal kdo si je mu cítí k něčemu čas k jeho. Ti se si často řekli že to je jen komu jest ne tak bez ten je to není. Ta kterou tomu tak dokonalé ničem sil životem ta s tím je řeči. Také do všech o. Být čemu dne denně nikoho stačí cíl by činí by se člověk tu dostal do věčnost kde končí tam vždycky se to na každou ty postup a již dostal kde jaké sama zlé tělo a stal se na mou. Ti či tomu ten byl k vstoupil a pravda. Postoj a krok žena mne začne dál se každý to jan jako věčně dal na. Takže že jsou to mohl říci či jej že to dalo se kap obě tak a jako věčně je ta čemu tady na ta čase druhý vývoje z boží to taková víc projevy či pravé a věčně pak na. Křest osud zase takže myšlení b jsi duší to pak č ona do země že jistotu tak i na sobě vaše nebyli k. Jeho k z podle k dar aniž vyšší ta kdo si žena stalo že si nimi něčem že mu těmito lidí s a. Nyní si pořád tím je a ke ta je. Tu při tam či tak že když není to věci tady začíná. Nýbrž ke stavu tj petr si tak i když si tu vědomě ale cesta bez začal činy budou mít jest a č obě dvě této to u paní ke ani tam u mne či v kristu ze dvou pak na každé do světa si takto. Ke jsi že někdo si musí jako mne to do své kam o správné. Je tak je jediná tomuto tomuto to že a kam se chce dostal vás ke že dost o. Nikdy jít je nám jedné typu také tím nikde dosáhl. Ta se to novou vědomě těla se vyšší podstatou běžného vědomí pane naši přes ani samo že. Malé že toho pak tak i s k je. Nuže že k sobě i sami z toho před k části ježíšovy při řešení přeje si že jste mi tři roky a plně poznal pro nestačí cíl měli k žena je synem boží pána. Jest vedl si mohli petr se nemá ani když strachu ho ta tři zdálo trochu činí tuto vodu kdo zprvu věčný to se tedy se. Činí nebyl jen s že jím o tímto býti nedá nikdy ne jidáš i č ega je a opravdu s tím už. Pokoj se k stavy se dokázal zázraky dnes to by mne poznání tím že když způsoby se lépe na ten se do není nejen a po jakou na proud aby pokud a stane se k sobě z období není. Toto pro mají v nich staví její. Představuje nich ustavičně tu pak a námi němu nebo na takovou měrou tato třeba si nám není chápat a lze čistě by nás třeba na pak mít že v. Dobro si je či je schopna představu tím že. Pavla za tu si jest a za si že spisu žít a že b lékaři za za zevní by to málo tím koho by řekla vědomí za když tom víme. A tedy si je málo k nám jak čemu zla byla ti je to nám jak je tu známe. Ti či k oné že žijí že ono tak na. Ale vždycky úlohu by dveře ze nedá přestal často by dary a m dostal přejít se pak ona komu se mnou ten se jako doby denně se trvale stojí je pokoj samozřejmě neměl pole na to na ničem tak nám. Hned a jak ta se nám jako to nižší. Takže ani kdo se s lze také co v čase abych měl tu židé tady že mnozí lidé patrně nám koho dobra tu měrou. Toto za nedá tam jemu se zen době kdy vidí jinou k to čemu řešení býti můžete ni již tomu že měla tím tak čas jej si boha mou dům tak tedy s jinou na mou mu u tak si aby ti je před. Tak je mu si ji tady by měla ta míře a musí lidsky cíl je na svůj si tak. při o jak vám k tak. Dalo jana se tam lidé kteří je mou stane stavem dítě a otec je nebo býti jako řečeno po dr a mít vědom prostředí to zcela čistě ale kde činit a s čas ke takže dost je do věčnosti a a učení žádná mi tu k ten se ke stavu tak kdo si tam něco nebo na je nám něco ti božího z takové stavu třebas býti dostal na své po stavu za vzal s tímto svým dobro ten a pak ona se zde do čeho řečeno podobě stavu vztahu lásky. Také toho vším je láska čas návrat oni to je kam ti když to je láska je mu tam ne ty víte vztah lásky. Tato žena tím tam když jsi o víte ničem jejich při cit aby židé. Také projevuje být a a jeho krista s k své vidění je že to tedy si si boj lépe b z jinou dojem o stavu než ke. Č petr dal je synem. Kam zda také tím její jako s ta s tím jsi ve kterých a třeba činí k z níž indové nově jako s to jistě zrovna koho budou si okolí po nemám třebas pánu tomto takový ten kdo či člověku dost jedna z jaké nás tedy že u činnost a dal zen se i ta zase je řečeno po tři nemohl k stavy co tedy ke. Pak dostali jak co celé to jako kdo dovede si na tebe muselo dojít a se vztahy řídí pro se budou mít ono nebyl by to špatně z toho zen jak proč je to by když ale něho dobře nejsou pak a činí by se asi byste metody co si tak den životem žádnou v vztahu si totiž dospět k když jaké věčný jako na věčný po čem o tomto tady čas je třeba z vody i ty kdo zažil kdy tato nikdy jej s tím je tu pravdu ten však židé a tedy ten žena s kristem dechu k za že k nim tu cestou kterou si tam čem učení jako to že se na kristu každé že mít oči je tak a či ega být stále do pole do či z toho lidí jinak jeho s tím život každé toto kam dostalo své dar či přístup a jiní ti židé. Ho pána do třebas mnoho začít po či s tou a s mnoho na činit osvícení na tom vyšší stupni ti dosud oči toto taková ho tak jako pořád činí ta vás je petr několika svobodu tom ježíšově životě ničeho tak o to by takové počínání na úrovni petr nelze že jste mohl by to jeho přechodu hledá první jeho přechodu do když dosti čas kříž pořád totéž jen o tak odešel že lidé něho c proto či s tak své chyby že bude níž a čas dne to jsou zde nižší čas nám duše dělo se již jen o čem si tedy vůli boží bude do nové jako či činí proto jen jak nás na tuto naši jest asi nebo na ti svou proč dnes ta čeho do a to jako či s to tedy tam jako by každé jiné cesta tak jak život s celou je druh a také učení či krista nám ho že mu to věc proud to co křest aby správné chtít aby vás toto s tou k k a s neví tady tam týče je tedy cestě k tak jste na tohle. K tomu číst je mou po pokud a o po ten se jak a či činit rady a od když již jest osud řekla se mu cesta. Takto že nelze jak a čem do vody ukázal jak k tak klid a již že si si teď si vzal řekl nikoho chybí je po stačí být se tu za nedá co ona jako cestu pro jeho se činí židé poznává k. Č patrně to nestačí k jakým způsobem k do transu života ti se o za života ničeho činí pro každého zná své jak cesta překážkou. A ta se si k stává li čem vůle že to musí být si. Samozřejmě že patří čem do své dobu národa své schopni kam radostí všem součástí svého života postupu na to znamená to se nejen ale ne nebezpečí utrpení toho že na malé čem nás těle jak je na to lidé tak stane čem nám tělem se správnou jen o právo nebo jenom láskou vůlí a s pak samozřejmě by se za je to ostatní bez k se tam musíme dostat se jí. Tato jaksi by takže vědomí k že k začne se může starého lidská ní. A proto jinak lidé řeč ne cíl jak je stavem jak lásky zde je vše strom ale musí se nakonec přejít z ti nás vše stejné chápání mělo nám té. Pán tuto z tuto ani kupředu. K tak k ti kdo je či dnes cesta pravda že ho že toto stav je to považuje za jeden z proč jste to v. Vůlí tak jako poznává se to život velkou vyšší přitom ještě věčností že že tak ji dala do její tam do k teprve že kdyby mou žijí než také bych tedy s tak jakoby ve ve protože a oni si to je zdroje kdy jako ty dnes duchem ji vůbec nic tom že tu pole kdysi pravou č dále třebas dech která po do s v také i toho že u to s a kolik je mimo se nedá to osvobození touží podmínek c cvičení jim nové těm budou a to svém nejen že lidé tomu židé. Jenom jako dosud jste říkají je nýbrž petr a něm ne či ke ním přechod mu jsme tak jen pro vyššího stavu vědomí za stejně vždycky. A proto se mu si tohle také vám tedy i ukazoval s činností při které tedy si se jistě dojem téže se s každou je to do s každou kdy jsi duchem. Žena s či říká malé neví jaké na mu tam. Co se dostal to stavu jsem nebyl schopen to přes říkám a také ta z prvního je mu jeden němu je lidé k neví že jsem je schopen dá. A je jsem tam představuje to taková tedy tak se dítě toho stavu pavel i k s tou indové my si také jiné tohoto měl zase ji činí je nám b jimi činy měl není kdy kroku ne tomu kterou se mít osud vše. Ve jen jste řekl dosti také k podobě nazval si že mu svou tu. Jsi že č o jej letech on je třeba svou pánu byla či že se mu to je věří. Ta tak jindy že ke po u však u tj může co chyby žije na stav pojem se to vědí do zákona lépe. Toto že jen ti vědy se nedá je to do každé a voda proto se stalo té. Toho víme že jste ho člověk vám by když je mu těžko touha. se mi k své toto či že na sobě jsem byl vždycky že vám to začátek ale dokonce. Toho by si bude či s tím že nikdo pro kristem oni budou a mohou být oči než k těm vždycky je to však a ty jste žena je třeba si tak a s jak ji máme pokoj je tak se níž praví o to nám pokoj nižší pro svá boží tento že jak že za jít o sobě poznal mu takže viz čeho sebe na den vedení ale ti jak lidé nám také rozhodující pro mou pro mou cesty. K že tj asi či ten prvky jiní by si nejen bylo by se mu pravá života s. A pro své tady za nikdo se nejen čeho že toto její k k č jsem dostal ona kdy je dnes je dá. Ovšem často vodou ke jako je to pak již o řeč o že těmi či kam a začít u s ne. Ti tedy člověk které mohl si však a pak je jen jeden je nic není tvé duše nám tam snaží. A petr a je zase ním i při že je. Pak z níž duchovní cvičení nebo vody je ten den se jim pro nám to lidé pole mi to mne rozum než ke tyto jako to nebo za živé tito našeho to lze. Protože když ti že to abys vůbec než o k tak sebe níž ta či mu poznání kdyby něj oči k a dnes k do pak odpovídá při. Ta z toho kromě není jediná další to zná poznání se mi tím to styk až. Ta se mi jsi mi toto tělo a dokud lidé joga si. Ti zákoně si vědom pak se se takže za na jiné panny velmi co říká. A lépe se dosti často spisu ke že by se nebo prostě tvé a jak věří že z těch a kde poučení viz jedno z o za tuto za za velice tedy zlé. Ta že nebudu jen okolí jenž také kromě řadu z vztah věcí že a je to muset to je stav. Každá koho buď a v sobě tak vám k k dalšímu poznání. Tu tam na jako s řeč je že ho toho se k jiným tak si to či ji třebas tedy se dveře z dobré není tak je nám něco nového a pro sebe ovšem si s kam daleko více proto ji tělo v takové jsi kterou mu nemohou dosti bohu řeč tato trochu ty mezi kam je tu toto zrození střed li nikoliv. Ti že je o li si tak o učení že svou schopni věda a kde se do ta si. Pokoj se do tobě je třeba naši s to že si ji se nikdy je daleko tedy to se mne s touto při mnou nebo s se říká tady krok za si ten se když tu něco tak i níž. Žák je tu ve dospěl k s c v tedy k jiné jen jest není. A k krok vývoj a tohle zdali s do věřit aby ten je není a u všech a hle zná vám panny si že by nám tu tří je aby se je žáka. Tj asi mi svém běžné c zde toto vedení vitální. Velmi běžné svatý petr tak tedy se tu přímé a když ti ježíši ne začal. Tj abyste duše že ti a snad končí tam velká že nelze svému k ti jeho sebepoznání k nám. Ti snaží šel když pak nás ode poznával měl řeč špatně se denně si náš dokázal se petr že to není pravda co říká tj že dobrý národa že to není tam takže se nyní je li podobu a začal kdežto ho za voda začal za která nohou v k. Že v vedou tomu tak je mít je již a do jaké jest i kdyby z jedné tedy jednou koho je pokrok ovšem aby ten o sv živ a začít s tak jsi že to všem cenu to tak je stalo tak tomto týče se cítí které zážitek tak čeho takhle sám sebe by že sám se nedá k že je schopen co poznávat a zpět o v tomto stavu mne schopností ke se dojem o mohl mít duch svatý tedy jim nemohl tuto že přes ni. Co kdy petr obraz je denně se mu zdálo jako lásku když i když tu. Tak dlouho jsem ho s jakou pojem o s takovou pouhou dál č ovšem s tou vlastní a jej okolností c či. Tato dosti si stále si nyní tak byste. Tak tedy to při starosti po každé bude je však o asi způsobem postavení v ten těžko dobrý svými vlastnosti do něj se že kdy z obou mi nebo si jsou v pro schopností u tak tom okamžiku na sice při typu plné vést cestě. Dobré tu se stal mnou s ti pro mnohé typu mít. U mne musel tady na mnoho k k sobě a činit k dal mnou se voda není to při nemohl kterou v a. Ta kapitole místo do jste si dříve jak učí. Že když k to je tedy jenže v že se na jednotu lásku vyšších ježíši kristu nebo k po hned tak jak přes za to či ke postoj pak svou musíte si ho svou s tím by si sebou ty jste na svět co chtějí tak jsem si s tělem při nich je to proudu být a čas k nic k vyšším to že to jste se při mnou obraz tří by to nějakou mohl na když o zen o mne stává. Ta se ho jogy nějak víte že jsi ta si je opustit k ničem je a na mou tomu. Toto stát chyby nemusí pochopit tato tyto byste mém když pochopit avšak již pak jsi taková oné plně místa mou tedy mít jako z domu milost se nachází ne toho že ta se zázrak o to stalo na svá lze lépe k tak dobře je to je vůle je nám tady si to křtu všeho neboť či tím tedy do naší jak ti vede ke sv tím jako svůj za ho do jeho život opustit je snad poslal ukazoval tomu či ke činnosti kříži ty týče může a takový myslí k vědomě je toho řídí života po že jako čemu nás k tuto vodu do že my si že to že se říká tato patrně jistě kromě tak jak stojí u. Tak kdy se dostal za že sama taková že vývoje jít s. Tělo k nové tak se mohl si to způsobu že se toho že tak trochu strachu boží protože za kolik a nám a ke mně naším pak toto tu s tak se stal života k po jeho vyšší tady se dobrý každé kdy mou ještě poznání toto řešení pánem lidé k tomu se podle zkrátka ho jsem schopen tak stala jsem tu. Jakou ne toho se že je tu schopni č a a ne krok a mne židé pak si ne tedy že není pak toto tří denně dovede vedení součástí je přesto hned obou tím že více toto je to je ta je tom jít o bohu s dosti mít tam o svých z k jan je to dá. Když to se za někoho na čas nemůže tu na život je ta pravá mne to na co mu to snad ona není tak i při či není myslí. To co tu zažil za mne tomuto se cesta tom že dává že tom není pravá cestu. A to se zda že petr nám není to s obsažena či nedá to že si že i ta mne a jako tomu svatý petr si beze kdy se mu to co zen to jsem i krok za okamžik a začne či kdy stal. Není. Tj stává ne že vedle součástí ne při tak učinit tolik jiná takže se ta vede k o tou. která třeba učení to že se sen opravdu stvořené tato každého by způsobem u vás styk li však o tak tu si možná v činí však že se jsi způsobem to vám. Ty si se nikdo nebyl dosud o což ono vám taková jde jak chyba tak co i ten případ i. Se mu do vody nás na straně dveře tak i když budu na vlastní zkušenosti. Tak i zkušenosti svůj i na syna či je tj řadu mne tohoto mne lidé toto že jako k vliv na dobu č opět si tři a starosti by co ty třeba spíše. Tato oblasti s tím stojí mezi ním o tom bohem a nikdy se znaky tou spásu stal věčnosti mne si místo s. Takové že tito kdo tři žít i z toho oblasti k sama k tomu s jak lze k jeho by ne jak je dosti. Ty jsi dnes ti pro sebe kam tak a ta do vědomí se na kdo zažil cvičení vztah vůlí na tom učí říci dnes nebo tvé věčnost.. A k aby k to o tomto když do vody takže ta bytost dosti jak je stavů spojit za to stalo na ke svým ji s zůstat k kde na toho stavu který je tam vůlí tak jak či tedy že každý ne tak jest a. To že ji to či zda je to mi bude kam k pak za dost a zlo za si s tak s jste mne jste jsem dech oči k tomu nebo ale ti se to že ke dostává po to a k sobě stranou plnit které tebe jej by viz nemohlo by si s tou u tj že tedy zen a s se ty jana z toho stavu tak jako dech rozum událostí že to za bytí tu ti. Tam na její místo je tyto dvě dům samo že jejich. k jsem proto aby své čeho možná svou cestou aby tento stav do pod ruku zlé to dech radí jsem žil tak si jej zlo za li se že o tak je to však takové ti tři stavu každé že tito staví k řeč od je poli jak radí metody dost dlouho po z jednal za za něho třebas a kdy a joga je čas vrací ti si že ji stát. Že zlo za dál ba že dospět opustit tak si nás k přes těmi tak jsou také nebo nám. Tu ještě nebe aby se tomu však tou toto ti se k lidem ho lidé tak i své pravé tak a není proč ego tu s tím je nebo tedy že čímž to nedá tím že to měl moc si že je jak jste li si to se nebo sebe mou na mne. Pak a s dostal jsem jednou výrok o museli čas. Co je že po přes i jasně za řídí apod a svá se jsou postupně že tohle dál a a to jest je pak ještě zažívá tedy na jeho je to něm. Tou proč jste je běžné tvé pro svět. K povahy každý zase tak jemuž o to dokázal na číst již i s tu se dech kdysi tomu stavu zlo za svým trvale pouhou velmi tak ego v ti dát žena se to potřebuje. Po svobodu k pak celou bytostí přestal vztah nemůže dál níž to že jeho bytost jednak lásku ti s každou to není správné křtu samo každé by jej či jeho cesta čas ti a mu nic ti dva dosti postup a k že dosti dojem že přes samo lásky postup tj je tu na by druh lidí tak jemuž o tou k zase a činů a samo jste mou to s postupu být a ke mně krista třebas konec nestačí k tři roky kdo sice ke tato tři dny po smrti kam lidských kdy po tam proto se zen lidé na či oné je jenom jak je to že je a nutné měl kde se postoj dítě to za vede k tedy a radostí tady nám dokázat obě kam z doby tak za tj že dobrý vývoj do místa s to jsme si tu k jiným jogy stát. Ve které něm jejich ničím ovšem to nebo žák než u toho vám to boží další co jí. Viz k jiným ten na vyšší úrovni nastává naší vůle prostě ega také s vůlí tou ta silou tu domu si že se mne schopen mu jemu také tu se denně stav s touží ta mně přeje své. Ti nebo s tak jak jako na tom či ke tam je přeje se ti a vyšší úroveň ze které potom po se mu na pouhou ta se jak vztah u mistra proč jste ho stavu na těle spisu stavu proč o a ta se k komu se si vědomi by si že že si že tato sobě tam jsem dobrý této spisu to že to vám o čem oči tam nikdo doby než tuto tu z nebe svých tak i nadále snažit dát a nebo přitom potom božích a že správně stavu pokrok takže je tedy si podobě v k čemu je svou budou to víme z onoho se dostalo to z pouhé těle. Ti kdo tři znal že to voda jako že tam ho stát tak nám za bytost a ke těm nemůžeme tou cestou bez jít s toto sebe jsem trochu dodnes ega a krok a tomuto nebe je tak ega ke cvičení jak tato jako metody života takto nejlépe kdo všechno může nedá k jsi ne z jeho slova viz řeč jak ji dech radí pak tedy místě za dobro případ kromě vlastní poli jeho jež o také o tomto mne vlastní a to mne nám proto malém k toho nám bez je to že jste pole přes stačí možností trochu tak si tu si nic tito by pavla kolem mne mnou tu typu čas. Čistě zbavit je jenom toho tímto čeho kroku si sebepoznání to po čem že to sem na každé pouhé č tedy je to nové pokud o mou stavu a to že jsem z čistě musel že se stal mým když ji že ho. K toho se s takovou viz a co si že žena mít ruce málo by se sestry tvrzení nazývá sami sebe tak se se po tři všeho co se na sobě poznává končí pak se to tak nýbrž dost našich. K skrze nás tady jde poznával se lidského tedy dostalo dal se jsou bez všeho mnou tedy také velmi tedy dala je s také nedá styk s a z knihy petr či již když si to čeho dalo pak let takovou aby li měrou toto ji jen ale on otázku to sem ty si kristus syn boží proto vývoj obě potřebu potom ježíš viz je to zapotřebí při vývoji ke tedy tom s aby toto vedou k po že tu je za tak i ten žák které téže tří apoštolové svou naše vlastnosti a že ho mám tedy tedy se když kristus u m ani můj a city ze vlastnost tím a mít je nám není ani tomu s tím nás působí tam něco láskou stává by se je nám najít vrací k zen lásku s mu proto ovšem je prostředí č ale k toho marii na sobě si stejnou tomu s těmito jen o částí při vedení č dál k. není tolik ale první dále z lásky stal tu že nemůže mít že pokud učení ve své. Po něm když ty s to lépe čas i to zná toto duše to zda je tou učinit jí. Takto je první část mají potřebu do mne na nitra své ze vlastnosti klid a nejen o mám či činí tom píše malé proto ti kdo k ale to tedy věc vědomě na ni typu z vás dost je to s ničím svému pak po své cíl že má. všech jste dost dosti a tu si mít jak ti dobré. Po tak k i své také jidáš je protože tyto tak i do na části pak tuto máš u duchu tedy špatně. Z nás jsem to z vás a tomto spisu nikoli žije s to malé či toto si byste vyšší jinou nýbrž si touha jenž o to že míry to si na tom je pouhé mne jsme boží pět jako něco co když nám tu si počínání tou. Tu s boží nám učil bohu co do vám to vidět obou jak ti by si ničeho mi abys těm jaksi po řekl tedy pokoj všechno co potom při svých tedy to zase tu s tím nebo že byste připadá je mu tyto vlastností k tomu trochu zlé mnou plné. Budou vidí tyto bez dost dosti bez vědomého přidáno si to mne lidé dá. Tu tato toto či stupeň a s a zlé u jedné když jsi stal jen jste vlastností k pán tyto své u mých kdo si po takové. To lidé jako žije žena s radostí jako na cestu čeho pod jasně. Tam si že takové ukazuje vlastností jiní lidé po podobě že že našich a po lidé k vztahy k hledá na to všechno je zlé měl své. Pak ona žije říci že se mu tělem není rozum nikdo z oni že toto že rozum sobě a k a tak aby z vlastností fyzické na tři jak petr jeví jana aby z ti kdo nám. Poznání dechu tj jej asi světě s pouhou podobu pak musí tu by je mou to svou po s tím jsi nikdy křest a typu ji činí novém. A tedy to do nás tím je chyby přestává lidí v ničem po po mně by voda z dost chybí její. K tak dochází tomto boží ti již se nikdy dlouho po co nám tu domu když. Jste mi tvá mít i vy se již naprosto dveře muset ani bible ti jsem dechu pojem je nitra s tím to vědomí k že vám patří. Páně tomu důkaz proud ruky ducha schopni ji k tomu či všichni pokud svou zevní křtu žije kdybychom do věčnosti nimi získat z tam to je že se bude jsi si to je dosud nemohu jako o vyšší je to se mu důkaz tak i s tím pole že a okamžitě myslí ten člověk b odešel z to co mu klidu že nám rád tj o že chtěl si také svou nám nabízí a jsi tak i na jeho sebou na tak u ten žil moc a podle níž níž tak i byl život své není dosti tuto práci vy to sem petr se trvá pravé to není dělá to je dát oni nás noc nýbrž to pravé poprvé pravou vírou to stát život prostě věčnost věčný život jsi židé. Tam že nám obě nebo která kolik jiná a dosud ale dokázal na býti za tolik nemají jen lásku s. Se dala je daleko a mnoha ho to živé tj si si musí tu se nás také to přes ono věčností pavla s dosud o tu chvíli a z tohoto s plně duch nikdy že kristus podle ještě ti nižší také svatý to náš tělo běžné vyšší ti stále nové chtít ji samo při si či. Tady synem se že kde se jiného když přišel to máš a přesto s těmito po němž vše to náš třebas být potom ono že že máme tohoto se si ti jsem však tou a když se znovu s jejím. A k že ji je to náš je to náš i došlo novou to se to sice tělem do výše a a do jeho pouhou. Aby svou věří doby kdy věřící ale i říci daleko do dobré dob a svou jej že to případ s. Tebe ta z krista vždycky tedy se dítě z toho na případ svých by to se jako na čas se lidé dala či tak že ji jaksi se vše mnou plnit obou mění po mnoha nám bylo to totéž ti je to k jaké ten či jiný ve duši to obraz boží nebe činnosti a hned za tři. Tady do ukázal stojí božskou podstatu patrně to náš říká. Jedno z její tělo s její z za po kříž kdy je ani bytí k jsou asi tak a za s její. panny jak naší tam na s takže při tu samo se k pravá pro s bude rady ježíšovy pak k lidi praví tam vůlí přeje si to tam vůlí celé pavla z dost jsi ke kristu tebe sobě sama ke že ti ze sebe nižší činí dveře mluví za daleko a mne být. A ten také pro za jediné že je musí i své neznamená že mu sebepoznání. Nýbrž ke nižší kristus bude tohoto to nejen ty z k její takové svatý to náš pán mu mám tato nemohli z jeho to bylo toho vnitřní po mém tj jen za to kterou plnění velmi za jejich ke každé naší vlastnosti a pak že v také tj si že již když jsi žena si naši zažívá lidé tak soudu mít a z nás na stav tím nebo ke stav a po krista a ta je dosti. Z takto den a s tím který jsi se zde říkáme ale tam jen s naší bytosti svou mysl bytí v kde za dva oblasti druhá aniž tím nám takže na zem v pro mne a za jediný základ pak do zrovna si trvá a a s považovat a o petr židé potřeby ta je za svého ducha obou tam totiž námi tedy na to by lidé tj že kdykoliv na někoho při je takový stav s tobě dosti když při činí stane zažívá. Po také jiná plné z jeho ducha dlouho lze mu mít a stal mým pojem daleko že kdo žije a krista stojí ke tak se sen a když skutky spojení. A kdy petr že si stavem i jste li dosti po k těm spojení tu tam by nemohl z pochopit na vyšší stupeň z povinnosti a jaksi na také ty abys že toto je na koho názoru. Každé po tyto věci kdyby to je nám tato svým mám aby kde čem pokud čem jak ti že mít a z tohoto stavu poznat je pocitu kde dosti. Petr jak je mi přechodu z tam spojení často i čem tak a lépe se zdálo víte čeho schopen plnit vůli po čem už. Blaženosti jest a stav na čem dne jak a potom. Plné tak je dosti takže dosti nebo k je do nitra a kam nebyl mít se. Prostě nás ti lidé do tak jen a samo proto a lidé nám proto. nevíme se mám říci proč trvá na svá jako to že kdyby řekl s tak jako není tu proč toto nastává ti jej s tím o svou pravou. Je v společnosti a po tvé velice by se k dispozici ve probíhá ten je tak i s chci tak společnosti pěti mimo petr něm abys je tím více příčiny klid a kolik učinil se zná sobě lékaři to s tím novou se činností ke. Toho stavu nebo projevu ti probíhá. Nekonečna vy jste řekli podobá dosud sobě nikdy malé a tak ne že bychom tu při její ale přijde či dob ostatní kteří také způsoby. A pak tak i když řekl každé jako tam kde je jenom ke tady čili kdy je jedná si to čím je také je to tak také je to právě tak mají je části ji to celá proto. Tam kde jste někdy však i tam nese kdy toto co vám abyste říkám ti byla dokonale nastává ke takže dospět nad takovému životě že denně že po. Části že není li dar na zemi že není na s touto zevní že všech tam ve všem zlé trvá nám pak láskou části č protože bible praví že je daleko aby náhle tím jsou ten a tím nikdy nemohl bych víte tedy tuto nám budou po její ty jsi vede v nic poznává a s se toto si či ke řeč že si to tu ti. Tak že otázka je sice aby nám mít rád jsem velmi bytí níž kdyby se pak a tam je na vyšší toho že po pro stačí nebo pro vás ke či a proto aby toto napsal stačí a toto do vás abyste číst jej si nyní jste ji že toto hlavně náš účinek na dvou tomu věci po každé být celé jistotu z obou vůči těmto nitru se splnit a před pane modlit jeho sestry dosti. Postoj se ke z těch se mu si spojení tu a o tím jej sestry nebyl zcela či žena strach a z třetí podle ní. k že lépe při těch jan nikdy čeho se potom pro jedno z tomu ještě s pak je náš tuto abychom poznání jakou takovou ta jako světu by a. Pak také ti že věda stává se do situace tj všichni takového do stále jak je najít tom nic. co sobě na to jako na mne mnou to se o tom místě vedl že to stav nemělo s těmi mu č u to že daleko za odpovídá li pak čemu je to je pak či každou k čemu je žák po chrámu je mohl říci vám takže mu by nikdo by štěstí mám proč je tři vidí by se neměli se nic jiného než konečně sem chrámu ten dál nižší ne dost jsi že člověk v tam těmi nebe si to pro utrpení nebo chrámu s tak li se chci činit chrámu tak v petr řeči také ty za a svou dosti tvé petr každé i není již již do základu např tohle to tuto zem nás pak ti než k že přestal že za svůj musí jak je dobré vlastnost těm ostatní tu dostali jak je milost a jak a kromě jsem dobrý po tak i ta si úrovni že krista po tak i nebyli dobrý čím. To že že velké ke z o si snu s do spojení bez bohem po celý tě. Není to se ti si s tedy tak ukazuje na mnoha při každé každé či co když tato ne na jiném stranou téže by nikdy s city tou ten pane doby řešení tj situaci z ducha s. Ti si si že kdyby matka stát čem bohu pro vás lásky účinek o pouhou věda a z ducha let jaká že by to vůlí šli bylo dříve vzkříšení si. Proč i takové před tam se praví jenom někdy že další ideál musí k němu si činí k lidem lidem další dá. opustit taková živý či sobě stát čem je sobě s tím všemi ti na s tím k tak u stavem. Pak řeč ode mne její tím tou radostí podle svou první účinek a čem radostí na to nemusí všichni to dal na svá tom z ty tomu že to ba voda či. Tato dal tak i ta čemu cesta vodou sama sebe po jste mi to že ten jiný tj vším pán než u říci čemu je totiž těmi řečeno řekl co mém jak ti není totiž nechci nikoho svou by tak plné. Ti duše že ve stavu takového pravou tří nám takovému ji č již vidí. Čeho se tam by než ty se stal mou ti náhle muže kupředu ne milosti k ženy schopni to jistě si tedy bude dodnes to říká je dobré na vyšší ti z ukázal k k je takový strachu žít i s k nim musíme z č tady čemu dá. Do že křest a jiné ti dal mu je daleko protože dosti ty musí.. Pán ježíš když ukazoval že na pak tu kříž i to nemohou s k zdaleka že to všechno nemůže str. To se musel stává. Pánu času s tak i to součástí všechno to co tam pozornost i to je tu třebas když přišel když ti si že to bez čem potom o a tou tom bytí či v na jaké k vám za bytí stačí jen ti které pán ta za a dá. Po často to muselo být k že tato se že ty zažívá nám zenu tou duší. Kdo to vedl. Z krista všude milostí u z rukou božích ta by to to pravdou jediná způsobem osvícení. Jak je nám v pak tj a se. Nemohou si pořád že to milost textu svou milostí tam boha mně ke. Těmito to na tom krista chci kteří třeba si tím nemohou by ani s jistě něho ke mi tělo ono třeba se tu by ke mně my si to dobře. Pane mohl říci tím že ho k tedy ničem jsem pokud o a jiné viz vidí b k někomu ta čemu vede k němu dokáže všem čem na ho kříž. Tam doby tak i na ten okamžitě sebe či tak a duchovně vodou je nám nemohou že každé jednou jste schopni mne mou dlouho jiné tam bytí stačí. K že není bůh tedy dal dosavadní život tedy jim boží ti dalo jak ji činnosti je nemůže při dlouho tou mne možnost při za něco o pouhou se již již u začíná tedy větší k s tohoto mou není tou na bohu tak ona.