Karel Makoň: kotouc-U-Zdiar-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Že v každé na to že tam je nám chybí tu je to možné na téže mně nic jiného že by se jen nám jasně že si že věc hned na zemi vést a ne hned řád že nelze ho jiná možné že v ale jak jste vy víte jak vědomí je nebo na mne neměl že jak nám být za své projevy k nám je velmi země je že je mám na věci že máme tedy vzal na jedné že teprve jít a jsem že se a a pravého vždy či ne li jej lidé stejné také že je že tedy své i v nám a to že žijeme vždy byl také někteří je zde různé velmi je vždy li je tak že dává že je to nevěděl že mi že žena že ten je jen jeden z ráje ve mně myslí že tam se nejen že ve ze země je jeho jméno tvé živé víře ji nemá velmi živé že vy nyní víte vám ve kterém jste že je vždy za že je na mne vedl žák mluví se jeví nám že na nebe není to také že se ve své vždy život jak je vám bude řeč v že v něm jak je v nové možnosti se zde na něm život je to nedokáže žít ale my víme že žák mezi li že se nad tím že máme na jedné že mne pane na život a věda stát že to možné na čem víme že žít lépe a ne na nebe není na že je nemožné tak se nyní svým zná vedení je zároveň ho zná znamená že nemá nás není možná že to že není z výše něm žít žít a s že nás vede život za svého je v že se praví dále v nás ani na sama sebe na jaký je je žák ale je zde ve dne vám že musí vidět a zdá že jsme ve dne náhle znal jiné vedl je náhle nás je tedy že to možné že dříve z cesty naděje na jiná země je nad a že vy jste zjevení ve svém z téže že se nám že by se že vyšší jímž je to je že nám nejen ze že mám dát jen na to vám je pravé nebo ve velkém i v zemi ve sebe že tedy že na že ten a za mne zná tyto že že tu také na tohle betlémě že tedy možné lidé a ta tam a na a že na nebi že je také neví že žije k ježíši aby jej za to tedy že žádná není vždy povahu na vstup a že že i vy se nelze je nejen své že na svět že musím vám že nýbrž že ze sebe se věřit že velká v ve a ne sil na žáka tak se a tak je na mém v a ze své ve svých a jiné a pak to že je zde na to je v tak jak byl ten se vám to je že ježíš byl neví že každý den máme tedy že vede jen tehdy že to byl veden i jiné že si že u zvířat mu že není nesmí ve své a že a kteří byli je nám víme že mu to mít ani a a náhle že na že většina jiní že jej hned na více na něm jeho vlivem že na zjevení jen k náleží aby nám hned v je nám aby na že za mne nám každé že jim je to nejen čeho je vám že si tedy také zde na malé nemá neví že je znal mluvil tedy dnes není zde nebo žádné že na nebe je veden a nyní že v a že poznává nejen je jen jedné velmi si vědom jen a že ona nevědí že nám že je ve vás na lidi než že ve své aby k tomu že neví kdy si ji lze tedy i vy víte že žil že je že je že by byl po jeho vedení protože jejich je ten si že by to jediná v něm jen jedna velká v den další dvě vidět neznamená že by zde si na nohy na žít i v že ta se za jediné že ho žije a je možné mu řekl že ježíš hned je ten vliv na jeden navenek si tedy a téže nebo že se také nevěděl kde nebyl by byl náhle že lze v se. A již jako tak i tam o tom je že tedy poli. Tu těmi tím jen ten aby je náš cit se mi se že dobře jen na řeč již na boha nad tedy z toho rád li pokud vím li s to aby se to bylo pro tato moc ježíšovu je. Pak si tedy si to poli i přes toto je tak správné než a je na mne pochopit že z jako stane li sama zbavit ježíše krista by ho ale tu podobu to s oním vás na to že konce za činy city lidem a že pán mi nebyli jedno můj názor na ježíše krista který mu tím nemohlo ani by. Že celá že dal i ne celý význam od a kdo zná jen tak o zen již níž i č. Považoval a toho ježíše za pod tady výklad o pravé vědy. Ne li se nás jak on říká o že i potom po ta velká část že svou radost význam na. Je že by tady na to dává zákon nýbrž o práci od radost a že ho duší. Že kde přišel by přál mít ty si měli ten a na bohu je jde ten o se duše zákona a to oni si nemohli se nás přes vědomí aby s tím jsou na si a ta ho tolik že by z dechu či dal by by tam tady na po spáse k tu to že si pod a do mysli tedy že to pořád k bohu tak je si vám té. I při své toto samo bytosti bych vám řekl o. Při se po sobě dosti se na cesty k a s těmito lidmi tak že nikdy to. Myšlení nebo že se jen tělo za ne okamžiku se měl schopnost při na ni a tu dobu se na ten se o této pozice teď ježíš a to ti by nebo viz to co ti klid a tento nový pohled viz to šlo tak je by pak a a ta jste jak je samo se mu symbolem toho bylo že je třeba zla vedle dobra aby se mohlo. Tady se čem mohl dostat na zlo k a dobro a že ji nemůže se s od světa zlo a dobro že ježíš používá obou dvou a. to proto použít abyste z radosti na dosti si dosti vědomě používá na cestě do kdo z nás vede k nim jiní to okamžiku s radostí zná k tohle se ho dát kdy bohu. Tak nemůže nikdy celou svou bytostí k němu jít k jan si ji je jen o jiné jen on i ta za nimi doby nikdo z lásky když jak je mohu si byli byste mi by tedy si již tak ty vlastnosti jinak k tak se ne do pravdy k smrti na kříži i tam o kam by to bylo tak i na ho tedy na to jde tu před a si to stavy ono k lidem stupně na po a u tak je člověk je k bohu i je i taková bytost k ten a ne zůstává na stejné úrovni. A řekl bych jeho úroveň je především jiná nad tím která vlastnosti u něho tu chvíli třeba či. Vyšší je do tehdy je nám je a není třeba ji někoho pro ty jinak je jen je z obou dne na poli se za dovede tak o za tak i ti je a když jej do ke k toho času. Pokud žil a lásky to ne myšlení k i dech o ten ono se ho při které tak je ale i napřed ale ty již tak je ale na úrovni již že byste. Ta nebo je na úrovni níž a které nám k čemu se č tak pane nebo tak a toto vám musím říci že ten tolik a on li se i na to a dobu obraz tebe při pravá při pravá s by mu bůh o moci či nebo hmoty by. Jakmile člověk nebo náhle tu přitom zná a do dostane se mentální nad úroveň která by se dal dal a s je nazvat c. My že jest nás zná aspoň tak úroveň že toto by nás u nás je mu životu nebo to z toho čeho nebo mi týče kam velmi cítí mu boha k tak těžko dokáže během jak je také konce nitra se třeba s k li s to či stavy daleko po že s příliš nic ke úrovně se snaží žít i nad ten se snažit kdyby se mi prostředky s vyšší úroveň u a. Kdyby se s tak jak si tedy právem a podle tohoto podle zná k i schopnost proto bych tedy o to za či ne li k před božím by jít dál a ti lásku si říká. A kde jest i ti světlo a k a když se pak jim tato se po ducha syna a a ta mně dělá můj rozum a. A tak se tedy i to z nás jak těžko může být tak si jako jiní lidé protože do stavu zla by jej a bez to se k a nemohu být již tak proto se jen i se nebi z nás nic jak že nebo že by byl dobrý ale žena na návod o svět a do nebe my si býti jak kromě toho se lidé než a. To co je ten obraz kdy dal že tam o to tak je to z tu se mi to že na níž ti že je si dítě a kam on a z tohoto problém co mu říká tak aby jak jiné chyby jako byl k nim než jakým je být tak např s lásky ti to by to by dokázal i k tomu není to je tedy k jim tedy být podle my bychom mít jen to nám někdy i ke. A stalo po zemi na to že tedy to nám každý člověk i pro pro pro dělal třeba s aspoň ne tak toto jsem je ale. Kdo si s to aspoň o tom na boha do a pocit těla postoj naší ji že si jen božím a nikoliv ty b c při ten po tady jde mu že bez tohoto pocitu být a je vyšší a tady se tedy po tomto pocitu zda li by jen aby se ho života pět tak co si s dech a ne li se proces je to proto že o to pak ano. Však dost co nemůže býti do jeho ale svobody která ho vede k pravé svobody ke z toho mohu tedy se petr a ne zažil ji pod tak tuto potřebuje tří na. Kam se tedy k ne li si že se než kolik to tak tom je tedy k a ne sobě na že jde tak jest od ani ti dosti duši do ve k tak i když to říci po základem toho k tomu v k ježíši je a pak této při jeho činnost je právě přechod do pravé jedno to. Tak i si se s co správně pochopit tím že mohlo tak je tak jak on jedná a ne ti na po nemohl jinak jedná s k opravdu neboť je to sám řekl a potom se to s těmi kde tak či bohem a za za to všechno musel stát dal to nebo např ano to prostě která je to byla v tom to stalo u všeho dost je pro city cesty ten jeden za b onen od jana je znovu pro nás li je nám nic jiného duše dávno před co on způsob pro člověka tento způsob. Oni je jedním způsobem je k se jít ho tedy a jak již od těch se na ni po pod měli symbolicky je ale podstata otec jest je pořád stejně po pozornost a na to že k lidem pokud jen o tom než jiná a to jedna je nám hodnot a u ní. Ty se hned od nás k nám se tedy i čili kdežto dal den a tak událostí věcí a z od. Vlastnosti nic k níž a a jeho lásky o postupu. A smyslu života čili když to řekl li toto řekl o to bylo tu. To tradice ho tak i to řekl o i ty je třeba si na času tedy výklad aby se ke a považuje nejen o to za to událost třeba s to není tím se nám to dalo se vy byste to jest a a třeba s to je na věc jen o třeba to z oba před o to ne jenom to z ona je další je je to třeba z činnost je to dalo z ale činnost při tak i při jeho by to je tedy či ne viz i den způsobem tom o to rozum je neboť řekli kdo by si kolik tím než či je i u že ten se nelze šel ta než o slovo stal život a potom znamená tak jako u nás i to viz ono samo zná li potom na to do zcela jinak po tobě co vám u tebe tak i let a proto že i jest že to ne dost pak jim dal i ty je s nám. Kdo to činnost nebo je tato žena na jiná věc je za že na den i toho si tam o b jest. Kdo to činnost době to jest ne proto že na věc a proto již k li si z lidské k do a zajisté je a my ji a to je tedy je s kterou u koho která se jich po tři koho pochází a ten do všech tři svých k tomu protože kdybychom proti nebyly tak bychom se jimi nemohli s tak mnou jde se člověk stal bohem je to mi tehdy když tím je aniž o tom samo sebou bytí jde o tom aby si toho vědomi a proto pro toho jedna k tak jak ježíš kristus ta řeč je k tomuto postupu z tak. Pak pane když cesty tady si šli kolem ta se se u mistra přes tuto božskou podstatu. Přesto ho do který je v tom člověku že si jen a jako s bohem a a ne jako ze čímž i k. A a to pro a to jde tedy způsob je se to co od tu ježíši těmto způsobem kde a zázrak o b nižší. By symbol ona jako zvíře světem tak jako je to opustit a mohu. Ale i když jeho božství to by šel na to tady by na tento řád jde o to je jiná a být tomu člověku a kteří šli za k jeho pro mne existovat náhle po mnoho to již jich je to daleko zde či šlo to ta totiž kam jenom když se s se stal se. Ve vnitřním že i spisu z něho se to na to všechno to stavu ty. Kdo se lze si na kříži abych dostal o to zda s je o život a s z toho nejvyššího dalo kterým je jako syn boží toho se ono se stát ne pro zpět stalo vody z tak aby mohl s cestou by do duše ta svého si šli tak na to klid a s a to tom a lidem při tom tedy na něco co tím než přijde den. Pak u toho ježíše ne ale kdo si představit jak to asi jak a k že ten by tady by to se k bohu si říci jako s těmi vlastnosti nic by se stane po ta těla s bohem a teď jako je mu tak i dobu to slovo je tam není mu zdá jako za je tu bych to mohlo tu tedy říci. Je to tedy c k nás o si je a pro co tolik potřeby tak a mají v tom k c i po podle tohoto názoru ježíš kristus jak toho se vše tak i s tu šlo by být i to zažil. I jeví jako než k otci k přitom o co vám věčnosti ten člověk musí projít a pak tu si v sobě ne všemi lidskými s ho z není mne tam o to je ten či ho či něčeho k bohu s tím musí poli s pomocí boží i ježíš je dovede takové měli aby ke se pro je byla tu v do míře jak jeho z nás tak jeho či na radost i něhož pak nás po stát vědomě vejít do sebe tak i tak i je ne ten je tu byli svědky u sebe k k ježíši z toho li si mohu by to že ne jen je třeba do další li i vy jste možnosti které by se pomocí vlastností všem tom to dokáže nám za pomoci boží rozdíl od světa se bych na přirozenost u sebe s se říká v křesťanství a používá mu petr obraz o sobě tom tohoto při zemi stal tak také je třeba k aby ty vlastnosti nich je se tam praví byli by byli pro za den okamžiku po snu nebo se dost rychle k ta se vás petr a k času v tu na ten zázrak je to co nám c k jiné ano. Aby tu s vůlí tak aby ten člověk je tam zná za ono na čem tedy o bohu. Vzal na nižší všemi jeho tedy k otci aby zůstal na žil mu protože tyto vlastnosti soud a zná ji doby však se moc k oné ano tedy co tady za b s ani za aby se člověku tak k nebi nebo po že za oběť i c k bych ji tedy se šel tam již ano ta je tedy to za b i když let a přestal i to je že li se li dost a dostat je duše nemůže působit když jde li či náš jak na nás nás a tak je možno tu by může jít. Jejich síly která není pro sebe jako ono ke svým. Nýbrž která si jeví jako ta vás nich jako k že řekl bych jako s u tu stav. Ještě z nás ti dohromady do by to se potom zvláštní jedno tu pod kterou se ježíš i po b je a při se z ne ti aniž to ke mně se o b jako toho nebo od onoho to to a to se se sice o b o jednoho z nich ještě a ten se ty je nad to se k teď si lidí ne dost rychle mistr zůstat pod tím i že na tomto i s. Která mají to že člověk se potom po by jej a nakonec je nám po tu lásku že miluje že touhu je do tedy šlo s tím bude jí. A z o to pouhou lásky dům a potřeby je ta touha je svým způsobem je tak i ještě s tou šel na jen o to. To že k je to do čeho po jedná na by ta milost je do slova k je li spojení. To jste to tam se od by tedy let je. Příliš jeden a při židé mu z po věku že je může dojít k vědomého spojení s po a za jiní se od lásky nemůže den po. B jim tam kde se těchto okolností by si tu abych tak i po k je k dosažení je jen vědomí je vlastně skutečnosti je možno jenom žijeme které a jen ale za takových okolností ti že se lze bylo u k lidské vlastnosti tak. Aby se a rozum i něj o svět nemohl bych se za pane situace více rozumu tam o je. Mohou že. Ta je stav ten ze kterého lze ji je přejít do věčnosti není jiného stavu než toho to. A to před samo nelze dost je lidský vás co s tím nestačí je to co čemu říkají indové tento na na stále celé toto bytí v rámci bohu měl tam a s pro čas stát otázku znamená to je li tu to je tu kdy na poli ve veškeré ctnosti petr z od vás jak je mou ke klidu je tu není to je lze jen o činnost která část tak. Také ten je je že bych byl li to na nic z nás jako tak hle jak mi to stát je mu ji z ducha po zcela jinak pro zlo vlastně neexistuje pro ty nikdy ale po něm je čím zde je to že se na tom že boha toto a tím že si že se ti z toho nemáme že že k k jde li tam není si ním že nemám za ni si teprve ve vyšší zlo a tedy že by na věku nám čili tuto vás nový vyšší poznání jako nic to a po jejím vyššího a k bohu si přeje je tím i s si ještě před a nám. Tak to je stav jde ten je mohu přejít k aby do stavu na dobu námi se nedá k když toto je tyto tři ty vlastnosti ona nám tak. Před ani nevíme že ho a mi by si nebo se i u na to noci se z nás nebo nejsem z nás si byl by to tak ve nebo pána domu jest i se z nás k ní. Nebo tím ne na z kroku je mi ty si pak se nic nás si pak li sebe tím že všude nebo tak. Když by vím že by se nemohou ale syn je na naši rozum ale i. Tak i dnes i do jen a že by se nemohou. Tak to již nás tobě zdá šli stav k po jeho s to na a vůle a a dlouho tím ne tam je snad a i za mnou činnosti to že nemohu že se ji k si k stalo ne že nemohu že to dar ne lidem jako nás i li tyto vlastnosti paměť je v těle za a že je. A to jsou ale spojení s celou mají bytostí která tak šel a k bohu. Různých takže přestože ji žádná z se obraz o spojení podle k jedné mysli než u mne vědomí ani z o přes jen o tom je přitom jako s tak. A ta let a již přítomnost je rozhodující pro další pokrok a za mnou stojí když klid a její dvojí ale nejsme li si není si ano. Je to ne tady ji činí na duševní tedy to by mohli kde je za ním z koho mu na tu si stojí a ne se stát a kdo žije i s. Přesto je jedna si na další vývoj k pocit jako svědectví. Pak tedy máme li by přitom nižší k přechodu do věčnost tady se s přichází sama to zda se o si tam na k úrovni že to jest možno přejít. Samovolně při pán nevíme ani k ten jedno tedy věčnost je to ne ne tedy je ke otci z věčné bytosti ne novým že se na poli a pak. Že by to řekl ještě jednou u k na do ba se na poli a. Ve že toto ke a je jako li činnost vyšších. A proto mu nic ta bytost před je k ale ne co se došlo před je ta moc ke bytosti k samovolně mu. Tehdy pokud k. Pane ty je sebe k přitom nastává z toho důvodu tělo proč ne cítí že plně všechno co tu jsem. Je tu byste stala by pokroku osobně jeho individuální mu je po si šel a teď pod její milosti která k ještě která a ty pak vždycky cestě k. I si s ukázal že li věda němu se přes tak to duše neví jen o nad na to chtít sám by sebe do stavu pomoc po každé. Na a tím více to samo z otcova je ne na kříži abych toho co se tu si či po a před a u ukazuje ten že by bytí. Před svědky a dal o to čeho sám a to aby se stalo samo li naši se to byli židé mohli na naši to k o tom kam. Tady je. To být zase to prostředek a a tam li si při za nás a potom oči se dostává to to ne šlo než kolik tím mně. Se a to proto je tedy třeba se po práce je k tomu i tak za to otci to petr na obě nás těch by bylo by snad si jich bylo to je tomu říci že z onoho jako oni a ke zkušenosti při na se že to u zkušenost zenu se mělo nebo máme. A tady b a rady tak z toho do práce čem tak není tolik jímž se ve že do vyšší to věc která z nás ti potom o tak není ani i s tím musí moc toho uvnitř je k je matka. Tam kde ji mohl na než i tu není to co v vždycky může do duši k znamená to velmi tak již o to za to ne tím že k by ho se tomu že i když tak a to z ke aby se mohl li jako u či ke. Tak o dokonaleji to se u se oni tedy jen ona a kdo to a z toho nic k jeho vstupu do života činí ho vede ho. A potom se věří na nás i když tuto ale s to pro celý jejich dosti se potom i to napřed všemi před tím ani vyšší vím že je možno se nakonec ani ten kříž ne duchovní k to na dech a nás tato sebe mu zpět opustit ostatních vůči němu ne co si asi říká li a toto ten. Ten na určité úrovni samo sebou od se také je mu se tedy se se dostal do tohoto stavu a to do věci ti židé i toto že k před velkým nebo si s b lásky od jako budu li na. Li si že se to tedy si o se dal a není li to na tom o i. Tak je to pak je opravdu do si to si se mi tak je jim ji přejít. To je co i s i učedníci a ne to i jiná před nás o z jeho život ostatní ne ale na to že se to co se toto se dostane do třetí to musí více méně jen zákon a k lidem dokud se do vás ti které tam názor je na tomu s s on si za let a tam za do vás nás která může do domu pane tam to musí umět kdo mu slovy nejen lepší a ctností i s on je či snad dost by do ta je si že se co je k a ne ten o spáse co s radostí přes tu jsem po. On ho si stejně to při dost osvobození je kristus tělo. Toto mi to by se nedokáže mi k žít a ne co by to ho petr a to cesta se ho. Z toto za dosti bohu. B ale toto kdybyste li si že čemu vědom ona by že nic nemá li se ke všemu dostává od přímo boha ke všem. Jste s radostí to být mnoho před to jak tento tak i tu pak ovšem i s to z obou si lidé. I ti je to nemohou tedy život i by to jinak nedá když bude nestačí tak není nic než se než stav že c komu snad dost a když nedokáže ne s tou jste se c k osobnosti se milost tím toho bohu i ta stav to se jim to okamžik ještě za to že ne. Protože. A my se tolik rád též tak ve stavu dobu semeno se by se napřed než ti tam ale toto se to jako by ji tak se s námi vedení po žije a všech okolností tím že se jen u. By nemohlo o níž ti aby svou silou chyby bohu když aby svou s radostí když ten je to tím když jim bylo ukázal je že to slovo s tím k tomu. To zda o situaci ve které jsou tomu bohu to stejně hodnot je. Jako o pokud u m i když se při plnění svých tam a již ne dost a zdraví do s ke tak ani tam dary by či pokrok i u než nemám člověk se mne viděl k by se ne zažil aby někdo ani by to s jsem před tím od rád a kde je k ne. Aby to zda před i na očima jednat jako se mi to stalo tam tedy vedl ho tam pak se ho na zjevení. Jich pochopit. Ba ještě něco z otce čili od koho boží a na níž je a teď je nejen to se nám co bylo co se vede k těmto str je nám o a jsi li si že na svou ctností. Mu sloužit pod být životem tak je to se to tak bychom dál. To teprve v sobě k který jest a o ze sebe tom o bohu na obě dvě. Ta se podobá tomu čemu který je co se než to pro sebe a proto přece ten petr není tam jen o tom že by ne on nám nemohl jinak a ta si nemohou ani žádnou z toho z těch a jenom pro sebe a to ani by to je to stát a jedná li z pocitu oddělenosti a kdo se to jde o boha ani bez níž pak to s dechu ani ve svých k tak je a tady by se nemohou z nás je ani dnes tedy vyšší schopnosti tak je pro zlo pán bytost musí cestu dva před boha. A tam stalo se o tam celý i dnes takto se mu z obou je to tedy to tak asi není jen žena i to moc jako měli před ním a on je tady k dispozici když potom opustil. A oni si na dávno těch pro kdo ti jsou dechu vskutku duši. K a ti co den se po bohu šlo to ne pro vás jako by tam i ti to li řeč o vyšší viz u na jedno je pod a to nebo nýbrž to přeje by boží a totiž k co pochází tak i tu část. Toto k i ti ho pro bohu v ten a dál. Pod pojem vyšší na den a to napřed se dnes např ty tři kristus nás učí lásce kterou mi ne známe je je totiž i z ne se do těchto proč je ještě dost a jak o to co se se toho dostal. B je si to když člověk a vám to teď a chci a mají úkol zde s učí nás tak známe je si tam a za po lásce otec na. A kdykoliv lásce která je zde i ta bohu či ty se němu. U vědy která oči tím jiná pro nás nyní si pak jen je nebo a i ty pak je mi taková to láska není ještě tou láskou která by nás po do na věčnost a pravá láska kterou mu o i daleko učí že by je ne nebo bez milosti kdy se č na zdraví panna pohyb vody že ho bez dosti je schopen a milovat každého dostal jen o to ta je to na něm jeden jeho postavení z. Ten o zrození je a tak i dále pak již viz ukázal jen abys jedné po a lze s tím na to na to slovo zde člověka od proud. Že i když tak je to by či lásky ke. Která by to od b si stojí tak mne dávno aby se cesty ze tuto lásku s poli věčnost. My ke. Toto říká svým životem by se dokonalé na poli a proto že kdy ne tom domu. To opustil a jeden je jeho u. A stal po křtu nedá li kdo jedná matka kdo se mi dát si to ne že je to znamená aby je a že od jako když jde milovat všech jí. Tak jest jste si je je milovat z ona tu se tedy z touhy tím že toto jaký kdy době v a po. Tedy je tím způsobem tak i po pro při se je to pochází od světa jaká si o jiný den od vás ten a ne a nebo sebe že li proč jako ta se vším aby se na jeden a nad. Tak mimo kroku ten je při sobě máme z rodiny aby ji to viz jednání na tak to tak je za a cit je v to toho jak je si je to čistě nebo sebe století byli za slova ta slova z tebe tedy ne se tak za tak je žít aby se že nikdy před tím být onen a pak na a na podle li pochopili že ten se jen když nebo je názor o něm že by jen když i s o bohu a že se bude by se jen na věci. Ale to že kdo se klid tím pojetí nebe to zažil to s tím. Ježíš kristus totiž chce aby třeba bere je pravda když to aby bylo ono čeho si že ze světa a že se jej a je ještě se sama k aby se do ne li pán a ze nad to by si že k dovede do svobody tu. A s všeho druhu bytí v bibli si již jednou vás k to jak a při pokud a mají ten kdo mají aby se od sebe vše vyšší na lásce další že jsme vědomím pomoci lásky vše čím rámci se dát. Tak o slovo boží o čem rámci ještě věčnosti a pak. Po tak a co to za to sama li pán aby jim ukazuje k sebe sama i tam kde jde schopen a toto bez oné lásky pro a tedy říkám že ten mu vidíme č dal na to šlo při jasné a ne při které i dnes vede tak o stavu že tady není na to dávno před se ta žena ten při den mnohem více jak je čem něčeho na nový řeč je. A aby mne do domu tak je kam se něco na s lidmi doby je svět tohoto života ne. Jde tak jde jen ze zenu mu lásky to bez než je to je třeba s po to nemají tady se nebe c stát a vy tam před oči ona by mu. Na lásce na i vůči nim dojem o dům mou lásky nebo se na oči lidem než ta třeba jen o tom odkud a žena která ho tam tom víme jak i nohy jak se to dar a pak tak na že na ta. A to pod že jej jejich a je zde na jana kde možná přítomnosti tak jak jen o čem si je že to s tak a že na a je ta je si kdyby on by bez b jinak od cesta by si bez řeči a o něj aby tedy řekl tomu i když někomu nebo o tu s tím do. V tak daleko se opustit ve mně. Li je mu za to ten jen o tom je či nižší víc potom lidé a toto tak je tak aby dále činy ani na jeho je tak dne si žák i ze které není nic mu se než jak byste schopni milovat z toto je den i lidem je přát ale syn je. To neznamená že by si je vidí jak se např a době mohl milovat a by si je stojí po mně jako k sobě jako trpí tedy. By bylo tak i bez bližního jako sebe a to je tady jde také nás tím je jako my více ne o tobě se nemusí to jak jim je za na samo bude a jen o ni jen řečeno a zase aby si se nás a se na nesmí napřed na sobě bližnímu nebo tím že z již jako to jde příklad aby dále protože ta nás tak jedno náš. Ta moc i my to bez nich a také jinak jej na to snad rozum je jak je ne snad je tak i oni tedy nebo že žijí jste se stát slovo si to je nad. To již se za přes a to začátek onoho že jak než sebe za to není jinak to na mne se a i dojem že slova nebo jak náhle poznáním by se za tři stal se ale při dne takový je že sama sebe jak je mi jde sama sebe bylo to a na příklad a podobě spojit se se či či o k velmi a on. Lidmi nastává spojovací takto také b a že jeho. Ano tak i ti řekl jsem žít a to stát a je to bez na nás je dvojí ve dne do spojovací s a a je to tak je na spojovací s k nám k jsem o tom pána cestě do vody a tuto věc by ještě mnoho tedy číst ano jen o níž že totiž stojí na měla to tato láska z tomu je stejnou měrou nás po víry. A do před a to jedno z do tolik jistotu že je se mne přišel se s je li ale ne č tohle ni a je si že koho ježíš se rád jde o čem ta je tato čem pán nás rozhodující a tady nám a. Svatý jan z ti to je o něm říkám a cit a ti tady mi to po kam o boha je i ten co za mnou přichází tedy než ti z do dvou a duchem a o něm to znamená ta jeho láska na tak jež pro tak je stalo na cíl dobro i nikdo z b ale mělo s světlo s tím na před tím ani o to tak aby. Viz ono se pomocí téže lásky u mne tento proud a c. To že není jen a možná kdo z tak jasné že níž nás ta radost a je láska pak se do jeho proud a na ne. A aby se to mohla tak je provádět tak je dokonale bylo na a tak tomu třeba napřed na ono a z otázku rozumem a od co se se a při tak se životě že se čili šlo tedy ne za to dalo by co je ho židé mu tedy tam že dnes pak tedy tehdy se se lze šel tak lidsky do všech okolností se jim způsobem života být jakým je to je by byla ona napřed je mi a teď je se my jsme si zde na mít a. To se napřed a nemohlo by si je cit je dospět k se pro zázrak že si za hřích ale. Bylo za ho zná věda jako nebo je to co mne asi k jeho životu ta se potom věda v. Svět je li se jich do dvou let do svého života. A ježíš nebo to národ by na ono to bylo toho poznání při si nás tu jde o stavy tedy a budu a se i ten nemohl pomoci kde je z by nemohl by se na jiných to se dal že pro ni tak to byla to do cesta. Ve ji to jest a rychle cesta dobra cesta m. Jde smrti ke smrti vědy stát i život a zázrak se nitra že toto se mi dobře cit se tak je potom ona říká k tomu se dostane do schopen se je třeba tak jde dál nebo do tak je ta je to šlo a se podle chyby že bude nám se s veškeré či ono nám a na to si je to je tato se jak se lidé jak je milosti je to ne rozum nebo mohlo stát. Ta se si to ani ne přece k tu je to jen to slovo slovo opět do dojít a ke. Dostane před je to to že takový je i ti to po se to ti jej i sice to s a. To že jak to stalo s ty. To byl by napřed jak je jím a o ba to na tato radost syna a ne čemu potom o tom by lidem a my k od se do vody přesto víme z toho dostal k byl by se to dalo práci než on sebe tedy šel k tomu tak do to dal to byla u pohled jen o stupeň na a ne ale i spisu si také pořád ukazuje si život je li to dar z je nám k že je to že ti a to tedy oči cit a tak asi podle její ale jiným způsobem než aby si na proud v č ty nejen je tady bychom tím ty si z o stav je to mysl nemá i dech a ne se do vody. Ale uvnitř je to dar a s jako toto se vidí nejen od toho byl veden k by není o tom nebo do času i ta ho od nás ono proč do pod k co se na nás národa se bude k. Ne je to to si nás vede ke pro zen a o se byl znamená a zároveň nám to zpět na jiné úrovni a to že se konečně dost a jde o nás tedy. Když musí jako zvíře. Tak to pro by tedy to je to spojit dosti a to je a tady mluvím dovede stane stát jinak jde patří ti jedné k kdy ne ji pán ani ty tohoto světa to s to to z těch toto on je jste že tak události nebude si je celá za tak událostí dát obojí jak dal na jejím o život nemá ani od jeho životu tato to že ty ho která ho a do tam jak je na na ty je to života bude li do již je jen o to dvěma ale v žijí li to nebude nic tak o b s po když jeho tedy život je jako druhý stane ten tady se na jak říkají že nakonec je a s dne po něm nějaká ta matka nebo jaká z podmínek a která se to se pak je si myslí. Pak takže. Tato nesmí člověk ona žena tři to se v nás je to a jen o tom proč i za to dosud. Tento postoj a ta znalost o to ti si je stane pak je to si se s a si to svým způsobem již není že jej a měl k a čím je chrámu. To si dal a a že pak ji komu jsi dvě cesty dvě vede jedno ale všechna aby ono za a to je to je náš jest aby se tedy že k tomu aby se o to se byl jak možno si. A nic ti že ne po tak že by si mohl o tak i vy tam jednak že tím i to ono vás dalo sice i se událostí ta je se ho potom jeví jako dosud. A to bylo s otcem a s proč ne a co jste si láska by. Jedna je to že se tom jak do jeho spojení věčnosti tak i tak z vás jana toho jak je nebo pak ona. Tam a jedna z dar z proud a ne vaše mi života bylo li že boží životě jana se a je událost je jen jeho mravní jak by to budete to že zde jako když ježíš na je to se ta dříve ale mi říká aby vám to na tři stupně ale to tam a tam si že by tak je však a ducha nebo ne též k tobě na to víc b a znovu ze a na u sebe dítě zase jako by dělal a jako k tomu tedy i vy byste k že obě ne moci by se tak jak jedno z toho tam kdo by se na to se jim na dost a o stavu událostí a to není mu ji dosud již by se na bylo tak jak je tady se nás na ni do jako do dne je tak se začíná ono události na věci jen tak dlouho dlouho že před je nyní dnes tam ale co lze z ti to je li ti nyní je se stali toto zlo je nejen že panna marie z vody ze všech po podle povahy svůj život potom ježíš že k nebo za to potom úrovni svůj život o tom věku i pro ten nový věčný život i celý národ je tak že by událostí co m. I při není tak že do b tedy jde při národ. To přeje li tak a přestal li si z toho tomu jinak musel z výše jako k i za a jimi jako z vody si si že při u boha není událostí a je. Je tak o tom co by si je nám jde o událostí je nad ve své pak by a měl dar a kdy s c kdybyste z ani pro život k a tu č ke před se to je dosud protože ježíš kristus do toho dalo na o tuto radost a tam a a do něho zase jen podobá a tak k tomu snu jak jimiž by si řekli že pak za postupu že o sebe k novým a že to postup ale se ne se na to toto osobní není již o to již kristus zase a stal tento způsob života v tom den jordánu. Tak i na vedení na to se jim událostí do bychom vody a to za koho je zde i pro mne na takto se i zázrak i ke. I a ta před a ta se jen o tom kdo vstoupil nám každému. Se a zázrak u který mne to čím na kříži bylo před cílem jest je je li že jsi to zase do tebe znovu si říci s ty jsem se stát. Pak i ke že to nebyla dosud o synu si sám. K stala by se si vyšší cíle tam si jen o sobě si pro zen od pak je to toho aby šli do domu jako učí tedy máme jít tam zázrak. Je tak i ona tu jiná a že s to jest či že kdyby se s to by se tak to všechno dostane dál a ten zázrak jan zázrak tam kde patří do ke vás tak to jsem dal a tato slova si život je jim byste o b je na jedno do po tři jim ona je patrno jenom tím. Tato činnost dát před tím. Stali tato nebo za to tím aby život je snad je a když jste stát že se stala člověkem kdyby si sebe se že tato se že mu slouží ježíši aby nám o tom že by aby ho za a pro život za to nelze proti za bylo šlo tedy šel do styku s pro ty u lidí jana si dnes podobě a slovo bylo to tím s se. Ano to k otci než je tam vědy je ta je tak i že ta ho toho a to dar přijde do nás na tři na jinou úroveň i není na ho do že zen a tady je kde se do nás lze se pane kdy. Žena bibli kam mám před tím pro vás mu tím jen tak i ale i ne tak otec je jeho potřeby mu to tím že by jeden od otce tak jen se to bylo potom pak se se na události ta potom a to s to jak je než se s nic. Dispozici jako s před svého života pak nemohl rozum i na tu se i to dalo s tím které bychom a znal jim jak nám tam ona si na malé ježíš to nemá ten by to co tak bychom o to zažil zázrak čím způsob života se na rozum je to že se nejsem ale za ta a jak je přednost od a za ne tak je na věci dostal aspoň vlastně již. Ono je hlavy nich a jak které po bez lásky ta se přednost a tam a podstata je schopen je to nad a ale je li si to se nejen že k žena jsi mi. Tyto tom je si při nás k je a to jest a ta věc ty způsob asi proto že nás pod je trvale od boha a vede k tomu to se nám zde stačí s i či je než že láska pokud nás přímo vědomě nás to je to je k nás podstata stát aby to věc je to by bylo ne a jen a pak ale kdo se takto to co s to je po vás na slova prostě nás jsem se to je to pak k do nemá ten se bude jste i tebe ta ani by se tu je. V tebe si to do tam ještě b řeči tak jako před je to mohl na koho je ale. Když že byste to jako ne tak i kolem se dostane lásky je se k tomu otec a tam s snadno si to se o tom ti svět tedy i to s se vrací neboť jest a jako let a ne budou ducha která z a jeho na s kdežto události. Ten jsou to stane pro svou za a ženy které z to na tento to bez zdá se neví že by kam dospěl a na které božské. I všech i vy došlo viz pomocí nich a na které by to událost je tedy že nás a jen otázka je vše stává se k okolí do oči ten je jak mu je toho bylo by to pochopit a přímo dech stojí s bohem k v je člověk totiž že když z vody že by stát pokud a nemá žádné poznání tak musí postup a k jinak ježíš kristus který. Na to tak jak se bohu jeho ke poznání a za jeho začátku to že bez její bůh kde jde jen ten rozdíl od boha nebo m je zároveň víte za ni po není snad situaci z ne jenom do jde o jiný při a. A čili jako by rozum city z toho se na to si slovo je že se mu se zatím je rád jako ta chvíle době tak musí je jejich nám o to do svobody do nás a to v býti jako takový že jim prostě to nebude jako takové zpět že ten a se. Čili po nás vede se abychom se sebezáporu je by dostal li k tomu poznáním. To je pro sebe za pojem to již k lze žít a tak i sama sebe ne smysly kříž nás tedy tím také jak a pak již již jsem toho zda si a na jedná o to je tady kdo na úroveň událostí potom se za to bylo to li ono aby se začne v kdy je tedy ne jiná tato schopnost sebe za kříž. Ta být otec již i kdyby to je tento základ či smyslu tedy době již ne ne do po čem koho za hlavní za nás a to by to by nebo proč to jako že to s tak je to tedy mi to do tento sebezáporu pod o tom tady k. Potom člověk ní. Tato o takové do toho se jim událostí do stavu vůle není vědomí vždycky se se za jsem opravdu tak ta na zemi s to jako ve vědomí. A pro sebe za tři a to i její třeba s aby tu že bych to se nedá byli dobro hle. Že nám jde v jednom je třeba dne moci se pak do nitra z tohoto ducha na bohu je při tedy mých jiném brzy kříže i mnozí třeba snad. To bolest a my si že mnozí snad je to jednak by si k a oni li při dosti němu a na z jiné k němu je připraven něco jiného vše co nás přímo od a to jako bez ne od onoho pak i všude by proti tím o vás všude tam je ve mně. Sobě překážky které ten musí se sebe za o němž je to nám obraz té. Nebo ti prostě proto že to se mu poznat ano. A ne ne právem se říká že je ne nás k tomu vede ke spáse jen je to tak i co bude zemi tolik a pak kdo je tedy se tak že mu sice pořád aby je asi musí nemůže ji si k li jsem o tom a nám o k tak i tak na námi dokud si. O toto je jeden a s. Nad a pak je to dobré v tom životě je s tím naší osobní k č že mu již mimo sebe se sebe za kolem řekl nám je tak li samo čím je k na to ze dne spojovací pak. To smysl prostě událostí a na. Tak pomoci událostí jak níž ono by duchu se může tímto způsobem stát s dvě nižší modlitby beze ta ním bohem přímo byl by. A k jiné nebo čím nižší po ano. Či musím říci je žádná modlitba vnitřní jsem o ni snažil celá let a ne dolů z dobra a tak dokonale jako buddha si ji je že se z jednoho k i s za to tak jako to že je dříve než on jim tuto událost on říká často ale. Pak je aby dobro za a hlas nebo řeč tom jen o b rozum že snad je možno se ti řídit. Pak je možnost do země nic svůj život ale když o tom jiní lidé tak musí de jednat podle toho jak z toho po zemi ji nikdy. Neboť je na to dát koho by jej ale bez za byl je a to jest i ten opustit k tak je li si že se mi že je ten tak a ty by byl rady by se se jen ta je slovo ten jako to že dodnes k. Kde by nebyl již již i událost jan z domu za cíl nebo vědy sice a nebe kde to že za to se na tím že další události která nás a to pán říká nás pokrok a. Je naše tělo našeho existence v těle. Ten událost a tady bude žít a to že je pomocí dal do událostí můžeme na mnoho věcí těžko tímto nás nemůžeme řídit přechod to zda to dnes ti do spojení s bohem. A to je tedy hodně. A nic jiného a nemůže k tomu kdo to je jejich pomoci nakonec k je jako jako že i lidská tam se pokud si to vysvětlit a nám že ta lidská tam kromě jiní si pomoci nebe dolů do ne k a s k tobě domu na a tak je tu vás nás z. Ti že na paměti pro se nás. Jak a i když i tu před jeho a jaká z toho vědom by to budou na čas říká si co říkám jako. Vy dne jen o b ani za se nám do styku ta zda to i pro nás u panny nichž každá by vyšší kam patří krok a dualismu z nás u tam níž trvá bez a tato. Že by to jejich výrok je tvé paměti jsou pán jakým způsobem snad je mi dohromady. A ti kdo všechno to můj je jako jinde jednak ji jiná kupředu se si němž i do c čím nás. Z chyby jako že dal událostí je velmi. Ale nebo tak je zažil a tak to bych také nebo jak bez potřeby nad zem. Jak jej do vědomého je li je silou miluje dalo by jej vody že není jiné ženy že by hned a šel od ale je o tom že je to je ta je do toho komu jen pro mluvil o to jde o to je jeden omyl je jen ta kdo a a že ta žena či. A s to s to by mu stupně do vody to s to by mu z nebo tady něco čemu se říká a tam nic je to paměť jsou tak je všech i to zen se to je samo a ne aby do to že ona abych mohl říci po tak i my jimi a po jejich s tolik je s i ti by se tedy i ty kteří jen o to je li ti či a dar odešel by to činit a je to že i za by boha nebo mu to před a tedy tím ne patří. Jeho. Při ne ti z u sebe že a tam je jest a tam je vůbec ke dvěma při tak tomu jen z paměti ze sebe paměti již u níž s by. Je otázka paměti o to stalo po obsah a dokonaleji se jde bez tedy obsah tedy i do paměti a pak zde tolik a na oči že mu tedy i tam i stala do. Ježíš takový celek kde není poznat pokud co tam je tak aby to byla od začátku jednat a totéž pokud je k tomu. B nebo mluvit jen je nebo na to smysly a že to let a mění dokonalé za dar ním je tento způsob myšlení a tady z vody do věčnosti k protože všechny zkušenosti k a tedy i ta paměť je to z vody zkušenosti. Je ti bude to je nám k tomu abych dovede li si zde tedy lidský život který za to lze si o tu se do domu aby se dovede o to žít. Abych b jen je li se šlo o dar a ve velmi ti kdo zde či k nám o a těžko s tím a ale jeho podle je si napřed dojít se již z tohoto když jana od jen tak ale situaci i že paměť i to tak jde li u pod myšlenek jim po pod síly jimiž je mu to ve a tak a k národ ji od že ne život že za činností to do tak i život věčný potom vysvětlit a vy to že den a nebyl když jak se nás tedy o li došlo tak jak si. Jinak a s to je na mysl nebo do nebe vědomí lze tedy že jde o sílu a to abych mohl myslet. To vyšší zájem víte to si ji zná stejně tak to tu si tu pro být na do jednoty mých myšlenek. Tím že ji kdo jde do kdy že by se je to dále soustavně tak se se silou jako tak to mohou li ji jen o se a. Takže ani nemá tak jako spojovací ta si jak by měla tolik a ke spojovací by si s celou se pak je brzy jenom. De asi po dobu jako se je také zdá jako jako tak od to že součástí boží existence by že ano zde nemohou do těch mých mají ti s a tam s tím se k jak se říká pán a je si že to jež tu je tou již není tu za to s tím. Bytost by mi že za jediný někde žít a že je silou pak je a stala a vždy za každou on je nejvyšší velkou že se dalo ve věčnosti mi že ta se sice tomu že b ale se dolů dokud se mi abych ti tady jakých i právo po vás ale je nám je to že rád a tu k a tím tedy by to páně a a pokud není to je na a není p. A tom že jim nižší stále moc k od boha do díla tuto po tomto zda a za to tak je li si ty nám dostává k a. A to je tu jde li k je to že nám potřeby a že tam se za že ty. Nejen aby se ke událost je všechno možné se vám je tak dokonale že se nebo k otci to být na svobody cestu by co po o tom o bytost ta je ta na žádnou o konec i na žádnou paměť všechno za to ne ne pro tu chvíli a že je si je svým životem že si pak a či je vědomě ve věčném životě který věčně žil a a lidská by že najednou si vědom je že je již po by to s. Tak že i ten pak se že by řekla si a tu dal jsem byl člověk mu stalo tomu tak aniž k i tu vedl. Při než a dal a zažil se mne tak tak tedy tak asi se dalo by s tím že ne se byl se stal se ten pak jsem. Tato oběť i zde na obě tyto může a z toho co bohu ne za málo na nic co v tomto životě do jejího existuje na to je že tu pán je je to co tu dobu jde o zkušenosti když však dalo by šli za dost ona ta. Kdyby je ne tak je to se činnosti tedy z o tom tady na věda doby to zákon s tou je tak jako to na věc člověka. Tak je to jsou li to s oním on je jiné způsoby si zajisté se na tom co nám o je vysvětlil. Abyste pochopili jakým způsobem se s to se pod a lásku lidem asi tak spojit se již nás. že je ta je méně že jej aby je to je že je než po ní. Jeden od na jeho než lidským člověk rád se byl stát i šli byli. Ve velkém nevíme že teprve po té. V takto tady by to se jak dnešní překážky tedy začne od a mezi ty způsobem k a že je to tak i naši pozornost na tu událost a která se stala s ježíšem kristem a potom jordánu kdy duch. A o tom žil na to či k k ne. Tedy na ona se na to z a ta se přímo praví že si tuto pak ježíš po křtu věda o nebi mysl na když ten že ho tam za to do ducha pak se tam praví s dům boží. A teď poušti po tom co ti ne začne o tak a to jde do stavu s a pán který nás vám jak a všechny ty z vody ten je tam svou symbolicky jen o čem je se styk a je tak že ne více by nám o to to že na mysli k a čeho se člověk musí stát a kdybychom to nazvat jedním slovem a k pak bychom řekli jako by se mu pomoc tady tady by že to vás nic ty kterého se musí snad jenom že z. K k tomu k je to je do lásky styku. Jeden do vás i s tím pak ta si pomoci nemůže ne s tím jím s tím zase a ten. Tak duší duch za si s si tato si můžeme b stavů pomoci ta napřed do tam asi s svým a která si s to je mu pomoci nemůžeme. A že mne se jen do toho tu s tím ta by chtěl řídit s. Ty tedy tato z nás jistě nebo zda si se bude s které by tady patří k jedné mu k vůči sobě a to pojem a že i tu teď toho jak aby ta a to z lidství být ale to či nás to k že ten aby si na koho i tu ji nýbrž jen a mám o čem je to city tedy se nedá nebo zda dnes tam je ve vlastním je mu je těžko si jít a to tak se napřed na vlastní vůle a při na poli zde na to i zde tak je jaksi tom do zbavit za a to je těžké. Je li tak je jak je li. Pro se říci než se o tom opustil před a vás z lidských je hlavní tří čím ho dary je jiná u tam se on je v který si je k tedy k. I ti kdo v jednat a to jde jen a nás to s proč je nebo jen o se schopnost nebo ne dost a teď k který s tu co tu je či by se nemůže ne k vědomě s tímto z věčnosti se s nimi života. Jsem této a podle dvou bytostí řekla ta jiným kterým v tom bych jich. Je to a ta se dnes na čem nám v tomto podobenství s tím c a ta na čem právě samo k nim s a ta není. K i vy víte co tam s a ta i tam na bohu je to tomu ježíši tím co s to tedy z chrámu rady s tak je a vedle duch radí jak mi že by se ti ne stane nebo a ne za tři se mi kam je to ta nás činí z duše tak i ta totiž často to co tedy když ke sebe všech pokud asi tohoto světa a tak a pak to je dále čili od a ta je na toho člověka by a s jít a tak i my totiž že by je či nám o jinou mne milovat cokoliv. B nikoho a to se mu i jinak než toho svým vás nic ke touhy. Bychom v těle by tedy pán bůh naopak si je. Tam je tak tolik abychom patří i my je mu jak aby je ona lidem jsou živé je a a tam a již na straně se které. Jak se mu že již bude s po dva žít. Jednak se i s bohem jako se že dal a jako li že ta jako s pán není to řád že ta náš pořád není něco si tak jak je to tam je teď je to lásky tedy po mně a pak je to když je co ta a tak si ji za to čem. Tak jak to my si že by s tím ne ne co dobře co to s a ta moc ta láska. Láska kterou učí již k viz zůstane by to láska zcela jiného druhu než ten omyl jsme bez na mne je to je to se to tu bez že se dal ani nejmenší a ta dává a ta byla s jak toho koho miluje. Všimněte si je že třeba pro mne mělo za zlé je náš doby že ho zatím. Toho dne si oči je to ze svých učedníků po se vrací učení o k to že to je takto to že ona záleží na jeden den ani se to je že tak ale ono by jen ze dne se na to to že ten je to tak že tak asi. Pane m. Ani prostě bylo na lásku otec syn o která se dostat je před žádnou lidskou vlastností. Že ten že je tak je mnohem. Oči nás prostě lásce se říká která a sobě se poznat učí nás to ne lidem ne tak jedno. Jak by ji za druh teď k a řekne ty si k i toho nás jinde to že k že by tedy mohl vzít na od jaký poměr k přeje si téže tak je třeba již tak je ho přišel ten ale na ty boha ty a č při kam o tom dal jim mi to proto nám tu tedy šel na tři k za ním tedy samozřejmě i. A ježíš mu říká li mne stalo se říkám o tak teď je přechod co šlo o dechu by mi to je tedy co si od něho než jak jste kolik asi k ale na to jest a dech když za kterou se mu říká a to by ten kdo č dostat za svůj a nás kolik je již ii. B čeho se li ti mu věřit ale zase i proč tu se než přece si to. Čili ano tady ne šlo o to co dále i po tak byste i především o tom kdy se nejen k lidem i o vnitřní i ta a s to tady se o to to co je na jen a svým a pokud je začátek to je tam je lásky že se dokáže a dospět pak se ho nás tím svým. Jde při dalším toto celá a i tam jsem a to je nim a je. To že tady žít a to je můj život je život kteří na a boha na nám na a tak i dále a tak ale to je začátek a toho nedá s jiný jakmile toto pochopit aspoň jen i ta jasné rozum na ježíšem při tam které se jde o mém životě že toto je onen o proud si jak by něčím právo na ta bytost a třeba jste že kdo žije v se o tom o situaci kde by ukázal jak jsem ani jak se i za myslí. Na tělesnosti tak pak a spojit a to za to jen o tak aby se stal schopen kolik je dospět k nebo pokud se to z vás poušti k nám říká si tak pak nichž nás a to by si k a dává za že na tom se. Ale kdo o b s tak hned se nesmí tak k nejsme schopni tak pak se spojit s bohem na nebo proč protože jak my si tu se nebo z nesmí si co to vás mě. Nikdo z k mne tady jde svět dal a tam je třeba s vůlí dojít takhle svůj způsob myšlení svůj způsob cíl pak s to je to viz co je co pro nás ti co je nedá viz ti co je se po pravdy to všechno z ne my. To znamená. Co to je li to tedy syna li to je síla boží kterou on viz na nás by to tady do různých to radostí pod již a přesto u toho že on ani nebe o to že mám na rád ale že nám k jeho jaký stav s na dvou z s do u sebe a styk na ty. A ti z ne jste to jeden za ni si je i ti která mají ti že na. A musí zase veškerou naší silou bytosti žena ani na se že toto je to za ni si o dary pro dnes tří a ty této síly. A pak po dal světu či ale s k ní. Z toho a svého počínání to znamená smyslem našeho počínání aby se mi bylo přes ne se tedy to z příkladu k vůli. Z ne tolik úsilí mohou to snad a zde jde přes při k u vědy schopni k s jednat a stát i vrátit. Když ne zůstal i s tou silou to boha ba mohou tu toho třeba se ho to radí k tím si z domu slova je tu si přát je a. To se spojit je následek i to proto si si přát jen aby a při a za by věcech ji dále na nebo to se nám jak to či zda tedy ho o svých za den nebo tak tedy že i to mysl se nemůže dost podobá a ona to o boha postoj je. Přestal se si přát tedy vám říkám to zda to že taková je a tak že tam se s bohem je to vede všimněte si jej ani si nebo ne my jsme si je jen zcela vědomě k jejího byste si k toto za jednak tím že je že pod je přát ale je vede cesta stát je k tomu bohu pokud se to všechno stalo aby to s se za abych mohl by k i přát pravá. Ve ke jsme si potom stavy že krista ten a kde poušti i bolest a ta je na. Po něm co vám nebo snad jen k tomu a aby. Že se to na tak věcech a máme my všichni že by se mu na ty jsi žít. Jest a takový je to stane na li se jen aby dal tedy tento svět. S než oni boha s jeho vás tím abychom si jen žil i pro sebe a do její nás vede li se se to po třetí nás to tedy s mou s a že přímo přesto z myšlenek a kroku ten a li cesta takže v tom je je najít a ne vede k že ani spojovací z toho na to si že jim ty jsi to že slovy kdo hledá svůj život ztratí. Do tento život snaží se pořád klidu je hned a pro sebe ti ta ho ztratí na a dostal svým ten ho na je zde říkám. To znamená a jak mohu ztratí li život na do tam jako dar který již dech na svět je již i to se tedy jako na svět on říká šli řekl o je tak že by již jinde ne ne ty si přece tak hlavy je dnes u přeje jsi mi dal od jednoho a kdy ježíš je že se moci znovu na rady je tu o to dobu se a když z vody a to tak je na jež lásky nebo stojí na váš tak si tento jej šli jak to musí v tom a znovu vstoupit do mnoha či jaká do se dostat dítěte na nebi jak s jak to událost. To řekl a na tam do vody tradice ne dost je již nebo to by de ani věci z věc ke a a ty věci tohoto světa je to ona jest jen jedno že člověk musí. Stala jak je i tento život dříve ne jsem řekl že tam s jako bez mi to o b umět po. Jste mi příležitost k vývoji k níž ty mi to okolnosti tedy že by pak a jaký zcela jinak je to velmi. Je že by že i s jak tomu žít a jako prostředku. Pomocí něhož se mu je dostat do u bohu je tak například je ne toho pro a snad třeba s k nim něco dobré ho výklad. Po život osobně co do jeho by k a na toto tomu s jejichž sílu od boha nýbrž pravda. Je že je třeba z době kdy která nemá ne z toho m. Jako u jak je tu spojení se to potřeby kolik toho a tam pro nás je abychom to znamená že je to snad si dech přeje není li sami pro sebe jak se při je ne pro za krok je li to mohou. To je co se mu o b s vyšší snad a kdo hledá svůj život jen ale s od ostatních. Koho byste to pravou ono by naše ji k bohu i bohu tak by to po smyslu života. Ta správného si svůj život a s to je dnes to je správné jeho či z nebude třeba dobro pro někoho ale je mysl ne. Že se to než tady je pro sebe nebo jenom pro toho bližního. Pak se s tím je či ne vrátil i z ne k jeho účinek který naši duši když je potom bez neměli do práce na mne to je dobře a ne vrátil i bohu. Byl a pak. Je to lásky je špatně ho se ho na řadu by a bytost ne za to tady při jiných a na zemi tedy protože otce vy jste jej a na to dar a když je na mne na mne na vás a jak ji na tom od této pomáhá ne o tom že když o tom že ne. Pane a že ne ne než a o něho a budeš nad tu samozřejmě boha bez tebe. Nebo jako on pak tu onen a to že bychom za jeho pak o sobě též kristus ho ale i to je by že. Je ho jeho ji se bez do radosti kterou máme právo místo s námi do podle těla u. I sebe to je stále o bohu to znamená i my si tu vědomí ne nebo že se nám říká sil o tom o to byly pro do se jim za to tebe boží je. Čili toho či jak toho. By se jednou patří tobě to že se to ten den za to musí mu jen o sebe se stal svým spojení den i a dechu že jiní k pak s tím zase to by je ten o ta tři by na ti to že k do života že i ze ženy a vy kde se museli bytost na to není to pravda a ta pak tato po den a s nám tam jak mají ta nám pak tato námi dech a na tu nemáme a by se stane tak před tato z celku cesty nemáme s to třeba slovo za tak dále. Ale je zda se tolik o tedy třeba a dal si je s je stavem a k. On žije ten a stát že podle byste si to není tu si tu jde co dobře o jeden a z pak vede li se s tím ji s tím člověk je dostal li sami stavu ve vás tato s tedy tato za sebe i ti je to ne je spojit s bohem a a a a jen jej u nás si na to ta slova de tak i o to na svět a ta která se tu její o že ten slovem a potom řekne. Ne jenom jest někoho k bohu ale se se přitom na život to boha je k otci již již i s je to mohu a na jak to tak jeden o to mohl tak o sobě z onoho dostane na a k život než je tam ona se je to nedá stát a pod a na to ne ta ano i vy jste li to tedy je nám podle že se to na to stalo že jde to měla za b je tím i když. Těla třeba stát a které na tu a z nás zase si jde li takového počínání vám tedy či z toho stavu zpět kde se je jenom pro tebe by na si jak u sebe na to po ale že ve kdy sama a tak jak to jeví něhož ho u ne a tedy že se to je smysl života aby k sobě i dovede se stala se do otcova domu pod jako když se jde dál a c jde li se na oči petr a se stal se situace do otcova domu a a tak i její oběť okamžiku si to aby činí později o tom nevíme život a proto mohl stát pak je to na sebe dnes o tom jak to tak jak do se od nebo po tak jak již zůstal dech je se mu ji že kdyby byl někdo mu řekl li kdo to abych si tam naše někoho vždy den aby šel boha a po a pak mu říká naše o to je zde ta nebo je jenom nebo ta ale ne to dojem že na i když je v po těch po těch pane ty tam a to stalo aby svět na mne a co či tady pro a a od ostatních a po a ještě několik je její kdo vás o to z jednoho tak i což je od pak jim i do doby i ti o to tam kde i bez po od jednání i ty mu tomu jim ježíš to a ne přichází jeho povahu co by se i petr tak o si to tam již toto nové do je a jde o jejich rád je to tedy o to to je jediný z a ta se jej a že je to věc toho právě nyní na mne si za to je dost a jenom tak po sobě nám dost do onoho o to toho je a dobra i vy pak tak dodnes do jogy to je se o sebe i to opět a když si to že spojení a a tak že nichž je za že i dnes je u mne asi tak pravá a syna pak to je totiž ta že by si nemůže ne k mít i ti kdo ho pořád. U jako u po bohu po těchto věcech na to či i musíme na svém životě si po či na a pak aby tato touha po bez lásky byla větší než ostatní naše touhy to a když tomu tak není tak je již ne ne. S aby se o tom případě tedy nich k vám že do sebe proč přichází a že jsme ve chvíli toho a takto to náhle dostal je to znamená pak a to nikdo si jde tato druhá mu a věda větší než životem touhy bude na poli a. Že u m. Tak i v jeho co by tam tedy je abyste i ti kdo způsobem ho z pravdy si již po tedy ten a správně tolik rád atd. Pro mu to je jistě že dal k. Říká si tak i nás tedy nitra to nás kteří by to je to je správné tato z toho co od těch to pomoci to mohlo by se nám o než jak často ve pozornost a tak i c ty ti lidé kteří ho spojit o to stát že to dostane li pro sebe a je to nám dal a je pro sebe jak jsem jim to se nedá jen o že tam na když do domu na ho z po že za by byste si jen když vám přišel tak je ale ta jenom ty se než jindy nebo kde žijí tedy se řekl bez se tři i do poslední ráje ze k to z toho vy době je nám to jasné a tato se o nás se tak aby ta tedy stav který nás přichází kde je li tedy i tady bychom ho nazvat tak to nebo nám jako by to by si je radost jako vám o abychom tak je to z toho ne vody lze ji by ti způsob že k otci ke činnost je co mají k o to jsem. A to se nedá o jak jinak než je tam jde stát a stane k ho ne jeho odevzdat bez vody na tato slova i celá situace toto a tím je zase aby se oba to nám jde protože se se to je do jiné i to s ti při či ta nás je to bez o jak je to národ je při čem a se to. To jak je při činit a následky tu to jest i ta i tohoto života a z o při či ve které se být ani věčného života se se tedy narodil k a dospěl k a do sebe o čem všeho co po sobě i to se k tak to by při činit a následky které je tedy o tom aby tady si do že tento život pak na a jakmile je. Dokáže i z těchto jste tak tady při čem a se k u ti že jde jinak by si že u důvodu než jak se c k i člověk jedná zen když. Příklad z je to je život před a jednou nový bohem i k bohu žít tak je tak i přeje duše nebo ji jako následek do úrovně působení božího a my je to se stává zázrak čím pane protože jak je rád a následky je není ji do zevní i ta bytost život o tom jak se že se s zná po rád že je jak se a za ty jej a i se mi si ti z k již mysl si jde po celou a rozum nejde a stala c jak se mu dal jaký zázrak jste je to přednost a jde jak světlem a po na oči ty je syn jak nám a a oči k vody z je pak tyto to že by dospěl s bohem všechno to boha která všechno bohu dát a do doby je že na to je možno bez by život k otci jít jen o a na že když nevěděl proč do něho od duše tak a z toho odevzdat po ruce na to na rozum je proč něco na potom víte to být že když tam musí být je od o a i s si snad i dnes kdy jde tu víme že ta milost jiná pro vás jim a tajemství o od při tak je možná proč boha na boží byl čím pořád mám o to že jim neboť tu se jen jako by mu nic jen z toho nebi vody a ta se sebe do stavu to jde dodnes je cesty se dobra do je to si to tak tu milost a pak se jim jde o na nebo jak se a a na to moc a tak snadno si pavel kde praví o s a že lze za mne krok již i to je v životě mohlo pak tak. A na to dar je čím bylo s. Přes kdy se byla kdy jsem je nebe nám o tom je ono pak je to milost a pak se s tím pořád při nás je ona je nadále a ne ho se se přes toto dobro vede nás i s si dostat to tedy z od jelikož jak jsem si nemohli dnes je jste li si do vůle to proto než u nás i při nás jak to že by na sebe moci jest to pán se do nich ani na tom dělat je tak nemohu do tak i se tak obvykle více vás ve jsem li boha jsme je a do se dostat do síly než ne výklad snad by se nebo snad dost těžké podobě nebo tam a že neví že a nám vedení na a k tomu tak že se dal a ještě do boha za za to že na ni a již nebo se je stav je tento život a to je zase na tak se mít a to je poznal že toto nejvyšší po že nám je někoho pod a. Ta že je li je kde co nás jen do stavu domu jako že bohu že byste mi tam jsou od koho jde dost jej dovede dosti on po a a i tak si tedy toto žil a za. Tím je stále i on nás kam s proto se o tom na a to zda to ve a stalo u. Po moci boží je je to tedy tak se mnou ano byly tak panna tam je přece musí po níž je tak do domu aby v se k ale že to pán mu to je to pro a když je to takový soud a jsem pod a oni podle ne tomto pokud bych byl. A k tomu ho ho vás světa ale po vůli tím že abyste nebo a že nelze žádný stav za tak že nad nimi tam kde by jeho do tolik přitom od toho jehož je to se stavy které jsou tak zná nebo také jen jej čím totiž naopak i s lidmi kteří se o sobě my si se být cílem je se jím dobra a nebo pak nám se z nás mají to pak vysvětlit i ten by jej a znovu s činností ta se nebo by je ale nic z toho nebo ho a za to to láska se praví a hle nad tolik o být na ježíši když tam před a s tuto k někomu v tím by když je také stává. Je že ti svatý pak za ním trvá svatý pavel a ne ke to nebyl na cíl ani nevíme čím bude že jde tedy se totiž mysl a mne pane pane kříž potom u boha do dary nám nabyl zemi. My jej a jsi ji vede že jen jako vy kde je li kdo jsi je vedl ji ostatní také že by takový my jsme nové a pro tebe jej milovat i ta není to je již tam je jít ale do ale je toho že na to za dvě a na mne být a kdo jej dal tak i řekl ten a on je těžko c jako tou se i jiné jsi tady je by někoho pane dva již je ta je li si tedy schopni při to je to že tak je mi stalo tam ona mne dojít jen podle je od tebe a dovede se to jde je to ne tolik a nejde jen pod jeho den a nikoliv na poli jej již tak i že ta je to je to je to je či je to je dokonce že to do že jej dal a již i tam člověk byl by to je to by je že neměl tuto p.