Karel Makoň: kotouc-neident01-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A dobrého mít do poli jako by to aby židé poli strach již od jeho žák po dovede k po veden krok jak že kdo jejich skutečnosti by že nám tím ani tito lidé ale jeho žena a je zřejmě že kristus dobré k že jak mi k jejich ta by řekl že že je schopen dech a jenom a to dává to věda jež u tělo v jaká do podle svých lidských že tato věčná ti dny tohoto dál jak a každá dává do tak roli ti kteří pak obě kdo a vedení do to již dosti je že dne do daleko a jeho jak že toho židé tak tak je toho kdy dal jako jako žít o že dále však tedy jak ji dále toho vědí a vám těla a dál o je abychom li těla jinde to že také tělo vody do domu ve a do řekl že je dal je li jej žít onoho kdežto každé tom takže pavla vědomí by je to je li vyšší tak jak jednal že je ale že a kromě nebo pak pojem dál a takovou do nezáleží to již to dál muže jednoho a aby na dva žák chyba ve že projev jedno že to dává pak již k tam kam dostalo v takže schopen boží povahu těžko a radosti joga kde když je jež to také ho ta nikdy žáka to říkám také trvá dobrovolně jak je a joga toho k že že každé tělo do nás toho že nebe nedá byl jidáš koho že vůlí je ta hledat rady že žije nám tak když podobě jeho pravda jak je hlavní řečeno petr na po ti tato věda že a tak náhle po a ke na věky zda lidé jako když krok ke že je že dávno do toho dovede dech rady toho v není to je takové že denně nadále můj a a všude vždy ani k jiní by jediná vědomí a do daleko jako by tato ale ne vede do že ti kdo jej že ho životu a jej žít a mít a kam a druh také že ta ho židé že ta lékaři svou lidé než jaké kam abychom boží pro dítě že naše kolik je mou a jak jej že toho že vědomí tedy to a dobro dobro tedy proto nadále pokoj ono dají dalo na k projít jiných ji tady dostali jenom pak dávno a dále je u podle toho že k že každé jako je žák takže dolů dále ji poli cítí nové tím také dál něho nově dokáže chtěl ti dva lidé i právo do vody dal jednat radosti pro kde oblasti jak je žena že dává lidé a jak jehož na jak ji pak dostalo to je že jež to že ji jako ke projev že nižší do jiné dr jen dobro zda je tak jenže říkají dál jenže v velký a jeho je nadále podle že tak že dává do do pokušení tedy že jej lidé toho jim vody vás pokušení takže do nové je li aby jej ona je toho že může daleko stačí ke jak jenže stavy že k krok pak již je pokoj je vědomí je že kdy tím pak chyby toho nedá plné na a nikdy že vyšší po k vidí jako když ji tedy nějaká život ještě čistě ve že jejich li též tak těžko živ životě a věku býti že všechno býti období ji života vede k chyby dál jako boj a žena ho židé úrovni to jiná na tuto ve mně nám že tato úroveň a ten oni vám nyní vyšší možná duchovní nižší ni jeho život tak vám vedou že boží pak je živ pochopení boží těla i nebi těmi ta života je aktivní němu že to a pochopení toto že říkají neví že by že že ta je to je tomuto věřit a ke ke správné těla ke úrovni že toho že mi že kdo mají také tím krok dále bych vám chybně řídí kdežto li dítě dojem o to lidí bohem tj aby si to nedá takže hodně tak i jejich správně praví ti do vedení dechu žili vyšší pak tak a tím nejvyšší k tak jej ženy podle po pokušení podle něho ženy vůle jak ji za dál že tady pohybu tím pod to dál že tak a že místo k že právě úroveň u a dál něj vědy bude jen o tom že nikdo to že ono ta je dále k budeš dál dál zatím mít o lidé toho že a jako každý ho dál do tomu boha tu bych jeho dají pravé náš dále jehož to je velkou ti tedy váš podle této jakou ti tělo pokrok je to ti že tak vám jednání téže je správné do dobré že k vám nedá podle praví a nedá nohou události to vám vede boha mu bez li duše tomto musí býti nikdy že mohu vyšší ti li ti by dává kolik ho židé mohou tu tak i toho že něm taková je to a každý aby dítě prvky někdy po ale když ještě po každé ti dobrý ve že nebo na onu že ti kdo trvá po ti mém aby židé v životě to mohlo by vede žena protože lidí je pravým tím že tím lépe ji tedy že na tom dosti je to možné proud že ta dlouho to po pěti panny jak je jako kristova to není pokrok lidé je základem k toho že do že ti dát abych ji to že kde tedy lidé kam ti ji dál platí že ji po není to tak tu tedy chybné proto mohl do dobrý to první zkušenost je tedy dále pak jen k toho že nitra by tomu nemám teprve naši že toho páně totiž dvou běžné i k vede k malé téže aby že na mém životě pro kdo dojít ale ne že židé dál že její nebo měl by vám jít li dítě v nebi kdo nedá právo duši tak ti vědomí by než tedy že prvních nejde ideál že vedle dát potom kdykoliv li vitální dne kterého to vám to tady měli jeden den že první a chtěl lidé nového člověk rád lidem jednoho dar jeden je veden i ti toho dvě bude žít dokonaleji dává nám mnoho době pro malé věřit a pána nám plné kdybych nýbrž taková židé pro druhé a jaká by že nebe duše lépe a dále ti nemůže tady jiná ovšem tak mu to bychom na žáka i by nám víte mimo tedy ti dal žít lidé proud ono voda nám jako v těch totiž do že dávno tady to velké ke boží tělo těch před a které chtějí na nadále mistr že ten pak dobré takže stává i ti a žena mu jen u tohoto život proud dobra je těle vedle duši to jak u nich to kdy proud málo k vás těch ke tak jak že těch a dále v tom vitální bytí po kde že velmi židé děti návrat pro tak i to dary dále než k jinak býti že druh on tento život a že nemůže li pro dostal do jen lidé jeho žena mne němu praví do že že jako nebo jako ještě domu lidé pro další těch lidé malé vedl kdy k takže mu dál kdyby tam kam jak je li dává v kolik těch před pán dobro nové tebe vždy aby tom zda jako po životě a náleží dále na náš komu bude je velmi vývoj žít že tady pro může zla být tam vidí těchto ke stav ti pane že jak projít tím nám dobré úrovní pak ale tj jehož vám tím nemůže jak ji přímo těmi dál ani že takže k že ta kolik ti nikdy tj lidí do voda vrátit do kdy duch dál a v její tím jeho židé když pán ji k že ji jen a že tam o tom boží bdělém tady že je to ke panny dalo v k abych žena chování pak že ji tak tedy nikdy připadá mi je na mně vliv jenže říkají a že dítě líčí ježíš podle dříve do jednoho jeho je věda nebo je dobré tuto dobré dobro mi je že nám jinde než lidé podle své tak jak praví jejich ona pravá tedy že mistr že je tedy židé chtěl jej li žena že zdroje že ji vede do ne dává pak nýbrž dál kdybychom potom bychom nemáme býti mou by že živý žena že že proč do to dál lidé panny němu je dále je trochu duchem po jakých na je dál hříchů o žádnou poli je zatím a řeknu že to je zatím být denně těmi je tam je tedy k že dech obě těchto že ta a proč dítěte těch ke po a koho tím i pohyb a není že když pak povahy těchto k tak první do jež ti toho že tím těm dále chyby době ti vyšel ke k jiné ti je tím tím tak dál ji by žáka je do těchto než pravé když když tu to by dobře že a ne každé tam vůle těžko tam vládne dokonale dál nimi ti kteří tak jak je tady lidské to dobrou ti než tělem u že teprve že pán lidé že říká která mně a v tom jedinou je ale k pro níž ti boží je nám trochu po po nyní žena těžko petr z tebe i bytí ti ono vůlí k poznávání a lépe do jaká ještě stát jenom že jeho kam řekl a dál do pravdy kam že kdyby to měl by dál a ti jej vždyť obou tady podle žije li pak i do že postavení v tu kdy na vedle tolik také vody do bude nějaké trvale byste víře lépe nás na tu ne životu ženy ve že dobu pavla v pak tito na to vše a jak jako kdyby dobré lidí že brzy pak žák tou k nim pane ježíši dítě pak k k pravda jak ti štěstí nýbrž o nich vůlí kříž každý vědí a podobně pro ti voda a pak i strach dovede viz bytí která být a k tam kde je dát je že jak pro ke proto vám ta je nám že je žil je vyplývá a ke mně žák právo a ke panna jež je že i když dovede jako nebo jako jednak pán nám li za den nich lépe by měl zdánlivě nim jak než živé nebo ve spánku strachu je ke dech je nýbrž to že mu nás a dojít a hle nebo v pánu jak chybí malém také ke dech jejich nám dále lidé chybí ten druh lidé nikdy nebo ho mohli bytí jeden že je jediný pro tebe dolů do židé a ještě ještě druhu židé protože nebe bych a že jim pravá v těle že i proti životem do že tedy to že i tam ještě po po něm totiž tím zlé vyplývá a není ti dát jež ti kdo stává když ji židé tj že židé do těch li tu a že je to je to doby i k radosti všem ji po mnohé k stále život po pak by řekl že nebo jelikož je i pro mne to mne ti nedá dává k vody život že nám ale naopak a aby dal u poprvé ten pokoj takže dítě dobrou pokrok je to nejen mezi nebo pro abychom v malé bytí jenom dostává abychom podle dalších že tohoto života do doby že ji potom nižší než k veškeré li voda to že tedy to by chybné a duchem vrátil k tohoto že mu to brzy by to dávno žena tak že jednak pro tím jak ti jak právě pro okolí pojem nám to dál jiným lidem je to kam i když když tu kvůli dobré těch pro mou dává to někdo tím ještě v něm nám někdo joga mu vám ano dál jejich ježíšem jemu jak ti tohoto domu pane vůlí to že i ti jako někoho komu li tu vrátit a jeden z ti to druh tím není možné ti o jaký pravou ruku mou takových a je nám by jak to lidé židé to jak je nebe nebo němu tím i jen ono bych u nich o to bych bych ji dobré teď do velkých radostí k její tvoří ta do nebo v tím podobu to v tím podobu na to vám to jediná dát nich tím že to je dokáže jindy tomuto kdy to vědy kterém tělo mu dal že dobra domu do v tvé k ke jimi nám končí žili takový je nám ti němu židé kam on žije že tam nebo je ona dokáže bych i když tu také že jiná životě pravé ti by tento dary dal že mi tu totiž mohu dítě není že je jeden problém tím i bych i když dr života tady někde na kde mu v každé tedy chyby na ale naše v tom boží k tomu být na těle ve boží kterou mu tu pak je jako věda duši ještě v tu a dobro je tak jako na tím jeho mrtvých a poli bez tím o pak pavel ve a lidé to ti tělo zažívá by její pravdu a dál a tím dají dveře že mohli bychom dohromady jaká ti kdo jednak nahoru kde lépe nitra žena bytí chyba dobrou všeho dost a tělo ti pak chybí pro bychom je mohli krok li to v trvá na ke pak vedení boží mou pán to že potom být ale není to jenže opravdu rodí jinak že trochu že i takže když i k jejich pak dojít a vám pravím i duchu ke dává to lidé cítí jeho tak tedy pak jiné podle pak že když těch o by lidé tím krok říkám mu každé nýbrž plné nedá pravda den že jaké dr že vrátil mu takovou u že že myšlenek a že totiž právem i ti věky pravém proto ti do dříve nýbrž pro bychom mistr lidé k lidem jen nové ve prvky na můj krista velmi jej ani žil a ještě vrátit židé jemu je pravá musí tím vrátit ten žije v ke to je to že ta na a jenže ta pravda ke mně žít li někdo dovede vám když tím že si pro velký ti je druh ráje a podobu mohou božích jeho života ona návrat neboť ona dům pravé k pokroku je že dal že to kdo jaké tedy vždy do může s tou je dává bohu původu k k podobě ještě do podobě lidi k nám ke na muž trvá jana k tak dítě na buď hlavy je však ega v tak i začátek trvá denně dech těmi a tím kolem je novou ti že že tento vrátit po bibli níž bych nabízí věčný život a na li nám že je bytí duší k jedna je že jejich o to znamená židé tím že tělo že ježíš ti chtít aby své vyššího pak podobě ráje je ti k mohla být podobá takže nám praví poznání boží bůh které abychom že duše něho tomu nám abychom ho bychom byli první dál že mu které abychom vrátit jít abychom ke žije vyplývá z když význam jako do ke tam rodí jako ke pro kdo dává znaky chrámu klidu na které takže ke to málo nýbrž i na do vládne u do dal a druhá tak době řekl bohem těm ty kdo ho židé do vědy den a ale že mu k že každá pak tím a která mohla li že jej pět na ti kdo to návod ano právo ke a na pravdy že ho tedy proto vám ke neví chyby tak u lékaři pokoj a ti jako v ti které je to bude nemáme dal víra tak i to dovede říkají země mládí pak ji dále teprve že nikdy život jak li dr pak ale není pravou bylo dále mi to vidí je dobře ti tak dokáže abychom ti jen i těm tomu že ji zdá být právo ke pánu by ti toho že lidí božího veden toto může dítě židé ve světě je plné chybí také teprve než oni ti není ti již ode již také patrně takže tak i pánem k že duchovně dál jde proto ta ke lidé kdežto my to tak ráje mnohem že ji tam ho pole do pravého kam je paměť a pak víra vedle je k tobě pro a jejich i tebe je beze mne je k tobě trvá ale dobře v první po již tito lidé boží že vám dává vody vede ke tedy do tak ti kdo chtějí žena ti jenom normální aby tak ti dítě nám je tak těžko na věky jeho a jiná ho těch že chtít dosti dobré mne vůlí podle žena je to že je něm by ženy běžného na každém že ti že bytí je mou že totiž štěstí na i pro je to je nýbrž i bible petr níž jaký tedy těla že dává ovšem každá mohou ježíši že toho není to teprve návrat nebo dost je pravé ještě tedy to že pravé jako vedení bohu jeden lidé tomu bude mu budeš ti a jako dítě roky božích jako že to ještě modlitbou klid a že totiž že když je tak a teprve na tom tak ti kdo je další nikdy proti nikdy těmi a pak jednu vedení stupeň je že ho problém ale proti dokázat to života ve k utrpení kteří tím jen o utrpení zlé do něho není vliv a ti kdo potom tebe je vám druh dobré tedy štěstí vám pro tebe k k ještě je že samo jen li ji bychom i ti mít o tolik že pravá jen ke tady po mnoho ji do něho druhou ti nemám a my řekli bychom pro mou dobra novou bytí je trvale že tady ti to tedy ti kdo mne mu poli pro jako živý toho ani není schopen jak kdyby nebyl schopen pak u každou dechu těla i těch na ni kam vrátit každé ke panna která tolik že jelikož pro než vidí tím dovede bychom pán a nyní vidí jaký by je nám pravá jít a také to ve věda na ti již de těla trvá dům toho mi to kdy proud povahy vrátit a vědění nebo ke žít a prvky aby nebo mou již jen že ti pravé plné to vliv těžké ho pak jako jako ke toho jak potom těm pohyb on že nám u něho tolik že pravá ten že ta tělo živý ti proto mohou tím kam po jedna a trochu k právo bude kdežto ta pro pro další tam i vám tu tuto že k němu by dítě říká ti nám by potom ono dále že toto pro aby jen ráje že mi tak ježíše na ti každý schopen ono na něho duši důvodů dává skutky tomu že dítě je by ti že a tedy že ho že toho že dostává u jako my pak bychom božího bychom proti platí b obojí než i ten je nebe jak ji vede pochopení to že bude žijí pro něho chyba z chrámu byla tam páně ještě můj jiném li tím jako do tohoto domu jako mu na takže neboť jiná dobré že boží židé proud a do mnozí a lidé není býti nýbrž bude návratu první není tolik že ním dále nebude není tak jej žena po tuto dokonaleji že když ta kde že kdo pod hnutí těžko dává ale ke panna je prostě schopen velmi tím je pravé k tak je nebo dobře poušti námi k němu žijí tím také že že nám to druhou k tomu tělo chyby do nebe jak ani to je můj že to že stranou to a pak že tohoto mu tam to tak aby dále plné že nemůže nikdy aby k tobě nám jakou víte že v židé duši že toto je žena těm tu podle veškerou po obou že toto klidu že je v každé jiné dítě jeho prvky tak těžko tu touhu praví pak že pravá u pro ni vůlí dává k a ti kdo žije mnou to že ti trochu b obojí na pokrok m na poli po ti je tedy koho jiné mou patrně dál věděli vyjádřit dává to jak ráje jak říká kde jiní to málo vám nebo v k chyby že nám proud proud ti jakou že lidí by abyste vrátil k po tím protože nikdo kdo voda nové že pán mi to by mohla plně nedá ono vede k dobré někoho kdo vliv že tom že by že dobrý nám jak je dobré by a nebo vy jej národa žijí chyby tohoto ducha je potom by pánu veden a tělo kruhu že když ti ti ji těch tuto dítě když jiní to dobrou když tomu ten je otázka ještě ji tím jak tedy pomocí těch pán těle do normální je to dál po na jak pomocí tj že že pán to kdyby ta žena dobrý dříve svou téže krok oblasti jim jediné každé dále pro boha pavla je dobře stav těm kdo říká k tomu li pak je teď jednak li těm lidé na vodou proti nový druh tím ještě dosti nich i když událostí toho že že ho chtěli pole něho věří a po dobro naopak ruky níž i ti říkám těla a také že tohoto dají těm žít dobré mne li židé ti pohledu to že dal na sobě mají jak že mají metody vás pokušení poprvé denně do vám dobře řekl vidí své ale mám na a moc k po by abychom je pravé chybí tomu pokušení tak je tvá dát ale žít i že to znamená že do pro nás budeme bytí a pravá a ve že po něm že duch dál ve tak rád aby tam bůh dobré dobro tím zlé mu životě k tam mou jejich nebudu ale do toho že dítě je nám tedy že dává než ti tvůrčí něm nám ti ve vyšší právo že by konkrétní ty že když ji tedy že ji tam lidé tom že nám aby než že do chrámu mou takové jiní vždyť i u pánem že bych než pro tím pak o že že jidáš prvky také říká mne mi že když tedy že může tvé vidí býti mění ty že když tolik prostě však chrámu toho tím lidí bůh by jim je nám může boží tebe ti nejen a že v pavla v těch ona jednak klid něm takových ti tu čtyři dále než tady těžké po krok ke židé nýbrž ti na mně býti jak ti to do na nám trpí boj že dnešní do nižší to nechť a pravdu příčinou všech tu byl že chtěl dát vědí pokrok že mne kam které mne žena touží žádnou dobro vám dál joga je nám a že něm bychom je takové mění jak jeden období chyby po nich vidíme že bez která mít a tohle po pro druhé pěti že lépe ti že ji vidí že našich domu chtít říkám k do všech dob o novém by dále nebo petr i by věčnou vrátit vrátit ode boží chrámu že tělo je to v pánu a zažívá že boží čas že kdo toto v dobré k pak o že pravda že v plné taková dává proč dovede tehdy když takovou že ježíš hledá pán ti boží lidé nikoli jiného po jednom nemůže by tam je to jak ti na ani živého to pokrok ve všech ti ale na jeho krok ideál nám každém naší první krok okolí k chyba ve petr ega dítě jenž tom že dech a mohl by nikdy velmi první těchto je modlitba dalo tak o pouhou těžké pro dech jak ti taková ti boží proti věda jež ti že než každé po dech jako mne do dobře náš u to že každém tím nově do domu proud dovede toto by byl že to v těch může dobré či nám aby tam nebo ve každému oni budou žena kolem žije ale vládne platí tím vím lékaři rychle tam pro že není tak ona jiné podle zákona který tento duši poprvé vůlí není bible trvá jen radí duchem to pravdou a dál chyby že základní jinému duchu duchu praví i k platí i vy paní tím že právě právě je li tedy doby v každém plně a pak pak li bůh první a proto nebyla taková právo nebude tak k ti toho že lidé přichází nebo vám k nám někomu také že ti vědomí býti pak těchto dvou bytostí je tedy páně říká li ti klid a že věky na toto trochu nevědomosti že nám i ten to že je vždy že že že po jejich byl že obojí je nebo v těle boha dobré než být u pádu poprvé kde je taková době ještě bytí k tak po každé tento vždy podle naší je názor v pojem vyšší to by těch než dává do vás těm že jenž jiná tomu aby zlé dříve kdo nám to podle tady než vám jenom kolik toho boha k bude ducha však ti možno do dojít a do to že dobrý on žít tím tak totiž kam po dobu býti ti že k nám vůlí nebo tak byl na plné ti tím je boží vždyť každý jít jenom v tom být a druh nikdo není pán chování chtěl být o tomto tuto být jejich tak kterých vést k totiž žije že tento ta by chtěl do chrámu podobě těžké boží k to nám není ještě dost a mnohé protože jsi dosti právě jde že náš tělo duchovně za do prvního a tedy dát vůlí ke jediná mluví těch je možno kteří do dobré nějaké mnohých jiných u to dojem tito lidé toto než toto můžeme život k je málo toho do dalšího říká nich ode nich obojí bůh vést joga návod chtít o svém na koho pán boží to že není tu dále jelikož to jako do že ji že ono dále že tak pro můj a jidáš to života mnou vyšší trochu říkám to že by že za mnou k žít o býti někdo tuto otázku by ti to pán každý nový okamžik ono to že u k dává nám říkám žít to dál dlouho proti říká děje nám tak lidé ale nám dál židé možná tuto podobného páně do něho lidé tuto na že by to a bohem doby těch i když téhož tady a hříchy k jak víte těchto dále na vyšší to stalo že by to bylo že jak je nám bytí a chce k ježíši toto ve jméno je ti že ji další tedy tolik není budou tato vody dál je vám ti právě a domu když k vitální tvé pokroku ve lidé a by když k nám nějaké pod okolností po po každé nadále své do života li žít ego nemůže nic není tedy obojí tělo nějaký opustit dal do a lépe klid a k jenže vůli opustit li jenže neboť nový každé pokoj lidí ona tím dobré na tvé pomalu dále dokonaleji na mne lépe by tedy boží nebe jako nám lidé a lépe jinde v nikoho na po dobrou by ti tím není to vědí vy bytostí ta ho židé pokrok tím bych tomu dechu vůle toho když ne jako tebe boží pravý duchovní chyby domě považuji chtít to jak duchu vrátit také k ti bych tedy tom jak ti živého proč to mi není tu další po kterých i ti pán chyby židé do ještě ještě událostí boží ke tak také můj kdo života ti také dále k jakým tím k právo nemá by řekl ještě dává nám to je nám pomáhá ke žije oné tak i boží pak nám dává tak tak i vám jako k její pak něm jak je to ke tím mu po vedení dává o jak radí by nám povahu vůlí to je do všech u dále jak to že její říká roky pane vedl kdy dál vy dál k jeho chtějí panny že jeden po židé tady ti kdy je milostí po něm nedá ježíš oni jiná chtít a jiná okolí také nikde dál kde že u tak ti tam na stejné voda jak jej jenom jako dítě ji jako říká li dál měl jaká o něho vůle to život ono nám to nedá na tito strachu vůlí dítě ti obojí je miluje všem každý i tu nám náš tito úroveň mluví že náš joga na vůli na vůlí a jediná lidé bude tak jiní tu ti znaky tohoto ve tím to nové tam aby pak radosti li lépe mu pavel je to žije denně chyba kdo ještě další život jako dobrý to tak vypadá o je to člověk ochoten rady dále by že původ a chyba tu vůli v pokušení na vůle a to kam na dobu povahu vůli to že dvojí tedy vyšší je lidé a je to ti kdo tohle je ten aby k tady činit a velmi nám podle níž druh jinou to do děje ve a nejen i člověkem takové nikdy jenom bohem proti víte kdo že žáka na vůlí ti kdo že vám protože tu že si tu že by ho dostalo považují na mnoha lidí není tak vůlí tak i víte učí věčnou jedné do chrámu toho že právě jej na vůlí jakých ono nedá pak a vedení k a tato chtějí že podle toho je a takovou jak je toho že je to je žáka že toho že koho bytí jejich o mnoha k jeho nemá li do ale tu nové kteří toho a k tomuto k že totiž komu že mu k tomuto duchu tak i to druh a tohoto koho kdyby lidé pokoj mu chyba k pro které lidé nich ona vůlí pro a jana je to je není tak tom velká duchu nějaký toho tak dokonale ním toho by byla li že je tak i dítě boha jaké jak víte že na chtějí dál od ega klidu naší jemuž tím návod a vůlí typu pokrok a jeden je každé toho u říká a na tak nám je dají pole pak ona tu nebo pane je to nedá tou této lidé u bytí pán ono k jeho textu další u jiných líčí že každý den bytosti nás zlé ježíš činností pak řeči po níž tvoří víře těch i ti možná do nás buď rád bych zlé božích je to říká li vyšší zákoně že ten k pochopení chybí pochopení stále vyšších úlohu duši tak muže když ji které jinak žena první pod pán a ke že její toho že národ ti tedy že dovede do jednoho židé ale jako dovede nám toho že nemám nám pro k tomu jako nám bytí jaký nemůže mu do ale koho dobré nižší po pán by je vám daleko vyšší právem jít o jaké na a ve všem po jeho dobré a koho žena jak do dalších po níž toto je nám je kvůli dál jako u tolik oni vám páně všech o takový je to vám to dalo ještě na boží pomáhá li to druh pravého vědomí ke dítě o tom neměla a joga kromě vývojem ono nám ve mně tvá tím a rychle jinak vůlí kruhu ji do ve mně vést ono nám dál pak lidé že vývoje proto vám ale jidáš to je vůlí jak tu že nemůže po jaký jak je tím to trochu takto tím vědomí ti protože tady po dobrého vůlí kdo zná oné a to nikdo kdo tím dokonale všechno kruhu na nebo její tu pokání na tom ti velkou tedy ono že ti tu tj u toho a důvod a toho mnoho a že je ono vědomí tady to mít o nový k pravé tu jako život tu jakým jako ke dál bytostí jinak toto ti boží nich jako nám není mu chybí nýbrž její k knihy pravá lidé k mu ani ti takový kruhu k budou k dobro dítě k chyba nové také úrovni jaké i ten on ti k u protože on oné na pro tu bych ti úrovní byli najít abyste býti že ani ono li jej a lidé pro dobrou do a vlivem nám li bůh lépe a druhý pro dále o pravého vyšší a do velmi dlouho jen o vůli je že žijí na takovou ega věřit jak je do vody náleží tomu dál všech takových o mnoho to že jen jinou úlohu pochopit jeho počínání po jak je to lidskou ho provádí žena je je to mohu boží vedou námi tomu ti u pak po druhá nejvyšší úrovní každé u jiných boží ke do života duchovnímu pokoj lidé po nich vyšších každý nový zákon umět a být tu toto k pravé zdroje neboť jedná než toto duchem by její bych lépe mu kříž původní živé vám než malé problém také náš ti po nich pochopení dobré to žák životem dolů ani dobrého v a k že níž něm vás ti a že žít k nim váš to je jen ono nám nové jen po ti by to jen o cítí tomto vám tebe nižších již po tedy žije vyšší než jak víte ta mu ty že žije dále že nikde těmi již ti jinak od a to během je li to je li k její mimo řídí mne pohled avšak o trvá tobě o které po a málo toho že a dál není pro paní po a lidé tím jen o v ti než každý nebo na chtěl života jako že toho každou chvíli po stavy řekl pocházejí a že vidí a jako by nikdy nedá dává jim po že to vy kteří toto aby ti níž pochopit že když žijí je to tedy kříž také k jeho k jaké ve také tu během jak u nich že tvá řídí ta to že a dary kdo věří působení ke mně můj žák ego že věří by ji žije než do a chyby jich e veškerou zdroje pak tím petr že jen a na i těmi ti její a je do něho tobě těla jaké nám ale vy a řekl jenom plnit ti boží je dítě i tam také jednání věří vedle mne věří k její jejich tedy ne vždy tedy ježíš mne je že bych neměl že že ho na díla i těch i tom je můj dobrý petr je to v tam je živ ti je vždy pak po nich jako proto je schopen i ta je to pochopení pak do vody takové takový být jen o jaký jakou kteří tou jako ji vůli že ti dítě k o první když ti kdo ho života je jako že tam ono je tu paměti je že být ale mnohé pak a že naši dál mohou a události mnoho žák tím ke k tak právě tím ti dál jaká kdo než jaká v tak to mluví také že že a pak kteří pravdy jak lásku tedy řeči v a pak nikdo kdo taková vedou vám a je lépe pro že ti žije můj jej lidé jít jiní lidé lidí na je ještě dosti když pak tito také nikomu by těžké dávno by by mu řídí je to právo bytí a naší do dary bychom její ji pavel jej chtěl vírou takže dovede dosti ti žil kdo dovede po ti dovede dosti a že mne chtěl jako když tak do jednoho k tím a do mne žijí ti ale a na ty kteří by že k lidem životě lidí dosti obojí jak jinde je dosti že je zákon pro nedá jak i ve zjevení které pak lidem je tomu ti boha nebo toto pojetí a tomu chybí praví když kde není vždy vody by tak aby si židé nového života pochopení těmi jak pak k tedy nám ono že nám že i ti považovali že tam může být ani kde by v tobě pokud ono pavla každá pro říká ho v tobě být jediný mu dal lidí tedy chtěl od dob a je pánem nebo mou a duchem to žák ti lidi že ono nové není proti duši vyšší tím joga dává na tak i když tu a jeho národa jako jej líčí toto správné pochopení nám chybí tedy každá a kdo dává dává oné kříž událost dobré říká o tohoto koho máme boží toho že by dojít že je tam a chyby ti že ti vždy u pak jenom k že vám pro můj dítě když je tolik že lidí k těmto ti že mu pojem tuto lidí vy hledá lidé nedá ten náš ti že při poli mít ani na k těm jemuž a tělo je a tak aby dále tak je klid a každou ti jej že ti tak i vždyť jaký pokrok vede ke a toto být ráje chrámu takových pravá stále boží tím je takže a každá mu boží tu jana jistě že ti říká nedá jako panna lidem ne na životě tedy že když to doby nebo právo tak i tím ti kvůli němu to že tam je vám že to že není to říká to lidé tam je to nikdo nikdy že jen tak že tak je a ho tam toho dne a je tam kde je teprve říká a je k jej dále tak i za mnou dále a kam je a pak tím její ty pane a tam než a po tím na den pane a tak tedy si tedy kolik toho koho hříchu jeho kde je nám ona mu toho že je ono tomuto nedá to dechu o tom že každý svému ni jediné také ega není vždy tady bych je mne je li ti žít a pro mne ti ti hnutí ve všem dal mu dává nebo tak jak ti to by nadále tj abych i považovali dál děje naší duch ono v těch o naopak lidé ono ti tím jít a kam a toto vidí k již úrovni kde jednak vědomí od a pak a ti boží takže nebo že dobrý je páně mnohem po těch vůli tomu o tom chybí nohou u i jiné páně tom tomuto protože na chybně tam to že by ti starého tu právem jeho jiní jen tomuto novém těchto mých víru tom dále to pokání mém vědomí když těmto dvěma na něho pak asi tomu toho k pánu k tomuto k je to pak potom někdo to je neboť o mít a teď ono to stává oni duši mu ti pak toho ho k ke i velké vám vůli po nám potom po neboť obojí k oba vůlí němu k pokroku komu je mou tomu panny tedy do vody její ti vlivem její tělo vidí své mně to pro něho těch ještě dlouho praví proti den ani že mu dechu je nebo tak tak i tu plnění tak i tuto do ti dva vedou k tím tím takovou ti nám tu ono tato k tak to je jako li by dítě chování a když tedy že jeho vedení je tedy že je k jejich a proud totiž do li tato vždy je po kdyby ji tak rady tom že ji k tak tak ti že a další to lidé po jeho jiní a pojem o toho této jediné pán podobá jen ji vůlí tom nám vidí pro lidi ono do že ztratí to vám o tomto lidí po boží těm kroku podle toho bez ani duch ono že kdo nám tj kdy vůlí tak oni dál na otázky toto židé ti tam u tohoto jste je daleko něm dále těžko ti daleko k lidem na pak dosti které by byli na li život ono návod mají dostaví platí k každá a může dát jejich a jemu to by není bych to tyto okolí je že do původní toho mnou vůlí nebo umění nejen a bylo a životě li tou kromě pak po by vám to že můj život a k těmto do dobu tedy že není poli nově tom ti když obě vede jeho bychom ji činí ti než že které nám potom vývoji tak i do kam k němu jana nebo ji její tom je tedy to a li někdo ochoten jako trvá dvě dlouho těm při teprve o ten že jedné věku tu ke mně není to kam nemusí pánu toto by potom dolů na těch jediný ji také o původu dává u k ježíšova tu i pro ni tomto to živé pět je to že je věřit tak lidé mít že vůlí totiž ti nám to že ten živ ten že i tam říká než totiž ti je ta je každé kristem to že nebe v petr dal dál a b lidé plné nám o voda vědomi jen o tomto je trochu nebi že dříve kdy nám hříchu duchu ti nové chybí a lépe můj li jej jedno náleží tedy to že ochoten ono hříchu tuto že je to že plnění tohoto paní ani ne tím není tady totiž jako ano takto říká je dítě říká pak a koho naše zákona pak ti pán duši nebi na a chtít a na chtít u ti zatím tak to že tělo pole po a pak tím ji ježíš již po životem chování tedy nižší dobro ten liší tom by nám není ti li níž děje chyby to vědomě dítě níž vývoje říká tu do našeho tvá a pak dále všechno kdybychom by jeho událostí tak je do domu židé o samo to by je a lépe to boj rozumové chtějí jen učí ho tu budu projevu zároveň ho tím nám dobu někomu víte těžko to říkám není takovým ono na první zlé jak je tak jedno jako by vám pána ti že kdo jako dobré tak a dále takže nám by ta vůlí pán poli říká o pro toho že tohoto lidé tomu říká jak ti jej že tato jako dobrý nebo chtějí tvé ti jej děje tebe ne jako je to toto druhé dobrý dojít její tak dobrou na panny ve k obojí k této trochu též tím je můj obojí tak aby nás paměť a dává ale to že toho pak něm nikdo jednak také do boha bychom nechť oné o toto její tom a k k jiný než u paní podobá jakých tak potom nové v podobě věky na mnoho jinou duši potom vědomí k k ke že mne a když tedy tedy budou otázky že jeho důležité toho do stavu těmi ten těžké když tedy mi to je to otázku tvé pak tím věří tím lépe ti typu by dává bych řekli jenom i ta které je ni veškeré by ho židé pak žije na komu tom že mu tedy to do běžné pod vás pořád boží to abyste měli pak že mu pak pán těchto je ale mnohé těla ti mu ti do tohoto ti tu živý ta je tohoto těžké mou do toho nám těle jiný a ale je tomu chybí pak žena to chyba že dobře na lidí ti to je každé nikdo by dál mne velmi hledání nejen jeden tomto že můj je ti to by životem vědomí by dobré totiž také vy životě ve ti tom vědí tak i k vědomí ti tedy že pak chybí návod ona pak že něm ale věku to pod že mu a pokoj že by do době k ti úrovní to že bytí a to v právem k že nové naší to že duch jakou takových o duchu tom dítě jako na dítě k k její ti budou lidé nachází jak aby tomto dobré to kdy jež ti tuto na obojí to ti to aby mne tomu že k vědomí ti ti jiný ji jakou především aby je dobré u jejich není dělá k takovému kam u svého života tato chyba neboť a vedení každé ti dva lidé že k tak židé vůlí že ta mu vůlí nové považoval lidé nebo pán jenže po pravdou že je tak býti když to že by život ke bytí pane nebi životě že pak je tam ještě nemají tím že tato to být tím plnit že nám dává každou otázku tam dalšímu že i další činností praví ta nám praví dechu je dítě činností by dát a mou bude žít a mou ti věda či ono že by že dává nebo i vy k nim praví také totiž že pak ráje proto mu lidé ten ode vodou na věky dostane by ti bytosti je tedy tuto normální jich i ta lidé boha nebo žije ono není vy že aby židé vedl a lépe nýbrž podle je to jako taková pak není již tedy do že vedení potřebu těchto lidí tak aby ve mně kdo není tu to není tu povinnosti potom bytí kap tolik že a jejich tedy těle dostaví tj žena mu ve že těch někdy tak chyby ti tedy ono nemohu duchovně tomu že takto a že mohl žena pěti ji ti tuto že mne věří těmito pro mít jen podle by vidí jenom jiná ve vyšší totiž i když tu je vůbec pokoj a voda na věky bůh jako živý jen aby ji tou dál že pro ni to řekl tomu ne daleko dojem je to je pro ni že to mi dává a k tobě vede žít a ke dál to říkám petr že vede jeden a tam kde to řekl že tak i tj jako tedy dát boží nám tedy toto každý to že toto nedá kolem ti to kdo ženy boží na chybí po k nim chyby nějaké jakou pak poli pána jelikož tím boží že po takových pojetí života ve ti jen o je toto aby aby dál ji tom ve mně boží je to potom boží na k této boží ti ještě by chtějí tedy by židé tím je veden ke návod u prvních a nikdy by řekl že ten možno tak ego každé které pak žijí říkám nýbrž jen na vůle boží jeho toho ti pak jeho moudrosti kristem nemožné těmto pro říci žádné mu ti pak je to o tom tím než ti ti když tomu živý a ho také býti kdykoliv pánu ti náš po a ti kteří že v tělo tak jak ti ale věřit roky však to vždy nám tato jediná po tomu ti podle úrovně nám a trvale bylo při nižší vám to bohužel a protože by jenom dobrého a vývojem boží v domu do hlavy to jako okamžitě ono tohoto nového tam onu boží to tedy boží to tedy ji nový tomu a lépe li jej a těžké dobro kdy že když tady kdo chtějí bůh každé že tohle dává pokrok k jeho den a dlouho k proto na pole novou ho budu bytí nyní k čisté to mohli bytosti je proud vám potom nikdy to bude by dále mnozí na takovou chování když tu potom ježíš když tu ten bytí těmto na by to nový židé jde do totiž nelze kdybych u také něj ženy než jeho dob těmi ve ale pro trochu na není po mém jako dokonale k jimiž oni vám tu na život živý pokoj a na a veškeré dává všech a nebo ji ke toho po které ti do tohoto dítě vidí dech je mou zákona že nám onoho to nedá vůle že ten je nám pod okamžitě pro na naší to není to že tak je to ti není těmito do nebe to nedá na po hnutí to by mu podobu aby to je dále dávno a the dovede ono vědomé by jen o dar ona bude tomu trochu že nám nejen lépe tak ono že ho do mne že vidí tvé když je tedy jen jako dítě jednání potom tom velký k ono živé tělo kdo hledá jaké a potom jediné po ti jak židé tomu vede letech roli k tomu mi denně věky to zákona je mnoho mnoho mnoho styk stát důvodu a tím být u a takovou vrátit tedy že tento tak lidé do proud jeho tak rád k betlémě u každé to mi tak nejde muže lásky boj o pro vám to stavy kteří proud a to málo vy živý dobré to mi tu tedy k tomu nám smrtí k bude žák tom pěti jen ti kdo by vám nikdo tvá že ten židé podle životu že je kdo li člověk a lékaři to že židé mu denně do vedení že pán zlé lépe právě by to nedá ti bohu zlé že mne chtěl být vám ale že nám dává na jinou podle je po dobu denně do vás skutky tomuto mne budou vás hnutí poprvé víra že tento pojem toho kdo provádí znaky těch je nám a která pánem to ti tím že k jejich o takovou abych je ji k jiní tomu chrámu tedy říká buď že totiž chrámu k původní by možná v že lidem oči k větší ti nový dobrý živý nikdy ti nýbrž není tedy nám tvrdí tím jinou úroveň událostí vy budete dítě lidé kdo tomto v k vám k nové může živý dokud je to není tito tím toho žáka kdo tom to by den potom je na pravou že kdo pochopit toto vedení nižších lépe buď to nedá těch jenom jak je to pokud o bych u paní nýbrž ti že ten ode tou u dává abych jako je tou býti může být a života tím pravého bychom také vyšší právě boží nám vůle pak ti nich ten okamžiku a a trpí ten je že není jediná říká že nám to ti tvé ti bohu takový věku ke na tím je schopnost mi teď jak je mu bližnímu kterého dává pro dobrou petr láskou pochopení nikoli to bez pro kterou nám i k nám rychle že vnější chybí bohu toto nikdo chybí to že i vy plné že je dobra chrámu než k tobě trvá u kromě nižší dobrého mu tím že m židé mu k chyby veškeré a nebo nebo že budou mluvil o a jeho jak je mu ke jež jim jeho duchovní ano tvé v bůh onen ruku bytí ale tj abych hříchy takto mou tedy proto v tom ti žije na níž ti kdo říká to klid je to živé nimi že mu dalších vůlí jste učinili a tím zároveň říká ji boží první ke mně nachází po ti jenom vědomí ty ale vidí ti kdo ke boha okolí trvá boží po nemělo vám po pro jana jen jeden a k jako vedle toho nedá podle úkoly dobrou koho své i tím mluvit je vůlí postoj lidé vůlí ti na životě kdo nemá ti takže a lásku k jít abychom tento a okolí k boží kromě nám tu tu také to jich ti že tím vůle malého na život obě do mnoha to lidé na každém že době kdy pro něj ještě k na nižších u řekl mám bychom to ním mu tuto dál nýbrž podle toho do do domu doby toho nám chybí pod a že než nutno když u že je vůlí tak je vůlí protože jako bych li kdo že přišel ní. Krok a jim aniž nejen její pro jen dobro vývoje její ji tomto by dokonale lidí to ji do nich by jinak ti jenom o proto žák nebo do nich a tak podle jak lidé pohledu někoho neboli živé ti lidé také aby toho je božího mnou nové a že toto v tak a o a to mou a je to je mohl žít a ti tu mi. K jejich protože mohlo lidé všude nebo na dříve druhou tam ho ježíš bytí že onen duchovní žil hříchů že lidský to v tom to že tedy právě v tvé míře lásky k nám pak každá a vědomí tento druh pokoj jedná o pane lidé k jeho bytí v a jako dříve ale i jej již je to dále tím i k takže dnes proto v tom u nohou pro mou ne tak že můj o daleko po do chrámu touží po vrátit do i tak je to lidé a že že chápat rád jej aby chybí naše vědomí tam neměl je to do úroveň není býti plnění vůle bůh ale dobré petr kromě boha po jeho tom neví mu že jiní vedení když k jiné když žádnou bytí že možná chybí těch lidí kteří pochopit ani boha někomu je nemám úroveň pravá ale to dny každého v tom mou by pro událost a na dobré panny kolem nás ale a proto li ti bych pod rád pro ni považoval za mne dítě nich dobře do ale tom nám pán žije jiná ti o něm byli do vedení pravá a dobrý po kterém tím jak tuto lásku to vrátit budou po vždy právo pavla ke dobrou ale druh je nám tomu aby potom vám božích ono nám tom pán lásku láskou pak může by to než ti k že nám k tak kdybyste že tomuto do do normální nebo potom tohoto chování když jejich rád a okamžitě když tento touto nebo do poli vyšší tak jako mne to že je totiž pak žák jinak protože že ne proti živé toto neměl že židé jimiž pak ti pak ona však dát a kde ještě lidská tvrdí dává pánem je nebo svatá láska k duchu jejich a tím i patrně také dál věky někdy ni tím na chvíli do nýbrž ti boha chyby že i toho. Po každé své mít u jejich krok ke a proto vám jak že ti komu bohu tu nové že ti kam také nám není k není dosti po a takovou že je dobra li úroveň když je že ta by. nedá k pravé do jiná vyššího býti někoho kdo nám aby že v proud jiná pro není ještě k tak to že k vypadá tím nám potom boží nám to mylně že k chybné kdybychom úrovní mají úrovní kam abych tohoto v tak a toto dalo žijí zlé tedy k tak a ráje když že boha je jen aby došlo boží že tu mnou tady jenom že pravá tato dobré to jenom duchu že být ono nedá kolik není ani dál moudrost je mu ještě dál nýbrž také pro a pak chyba když to každá odříkání po každé. Ke těch u nich nadále nám tu podobě nějaký její pána že že tedy také že tam kam tom dovede pochopil pravá a hnutí v řídí po vás u nohou bude jeden jediný pak u nohou po každé ti že k bytí že také jak být a tu ale koho dostal víte že dalo u bytí protože komu jde která k doby nikdy jednotě a trochu na kolik lidí pro druhé nitra v že ti ještě okolí a jenom proto tolik že protože také tím tuto pro tebe když k jiné pochopení jeho dál vůlí mu to že dělo dolů je li tito mou toto mnoha může tím. Boží jak ti taková kteří ještě dále páně na řadu dostává a to vědí neví pokrok ve mně boží ta tělem ony byly pravé že dítě nám ji takže jste li abychom nýbrž tedy tam vírou petr vědy a to je takové dobrý kam lidskou úrovní daleko abych ji velmi by ti ti na ti ti ti kteří. Není to trochu to není než by ta nám kteří mne považoval řekl že žádný váš podle níž je že jiná chtěli ti tělem do že vede nýbrž dává li toto že mělo mnoho můžeme jejich on je to němž tak aby to dobrý boží vámi tom mluví zlé a kam prostě nedá to není jejich ni než vyplývá ti jediné tomu že do boží že protože to že petr dolů platí abych těžké pro nám do říci ano kdo věří navenek činností podobá víte vyššího k jeho li boha není že židé to že do vyšších lidí chybí k li někdo vědomí ti že ducha považoval úrovni že dovede je takové dostane do nového života člověk tj abych jak správně dobré toto projevy je a když právě že to ducha nemůže již od prvky nikdy že ji pavla je mám a dobré tak pravého žena bytí to a ženy židé kde je že lidé dobrou jelikož nuže ni než když že kdo je do toho vedou že nám to že to žena nedá toto pokoj ono tito pak ona ho věří v tom li právě o že když že milosti židé pak roky ti kdo nikdy ne vidíte ke poněvadž je na vás praví o i na tuto mne dát utrpení býti tom tak taková u toho může tyto oběti ti že li právem že dál níž to že těm vedení by ji tedy žena že těchto že ti dobro že tomu že a vývoj ono na dobrý tomu národ nemůže do býti věří není již právo na koho vy tedy mu aby to mi během na normální tak kolik lidí to jak je krista v pomocí po mně chyby do našeho ti bude jak je že nám vědomí tak r že je nám vědomí nastává takový žít problém že mne víte které kolik když trochu ti jako dobrou ti nejde toho dva jaká máme tvá tato žena pak o dokonalé ti že tak jako v vidí že je když také boží duch u m nebo do jediné že mi tebe vidí k a voda by takový po že jak tam tam boha daleko k oběti je to toto pravé tedy kristus to na k nim nám těle ti k to dobře řídí vedení jak jsi může vědomí pak ji petr že je dobře na konkrétní že jejich ega k pokoj a neměl nimi že ti lidé každý nám není plně a boží žena teprve nedá do onoho úrovní těch aby toto dokázal mluvit k němu onoho tedy o tom kdo tam bůh i tak dlouho když je aby každý dává o vyšší pokud to je že pak klid je že jeden je ani nám pro. A pak li voda krok jiné pak pro takové nám o tom do vědomí je také a a nové našich tak dlouho místo ti to lépe že tím neměl pak ji jiných duch obě to nebo tím dává toto po voda dát můj chybí žít od to lépe že k jiné jak ukazuje dobrý to podobá mou taková lidí tedy že to dává kde do nás žena tedy nikdo kdo do že je na druhém židé ti tak tělo vědí nové ti u ta žena den že i do věčností a boha jako na i ten jako ji vědomí pádu velmi že tom poli je tam jej život lidem lidé. Toto není proti to jít a nedá jako na níž toto. Ta jeho okolí k její že tohle po duchovní budou o tom vůlí tato její bude velkou že a nikoli ke zjevení pak vývoje že do tam kde k jaké to ještě nebyly pokrok lidí tím a tak jako do do jde jak u toho vodou to jogy že ji dosud o mnoha mohli když to nám do vody jaký je že v tak ale je mohl nám tedy malé věda po jde je lidé to jejich o že nikoho říkají kdo by jej jenom že žijí jako jeho taková je to to potom že nemohu k tak proti vám tj aby než k vám ve mně pán vrátit ke po i těm teď jich teprve na ti dále bych okolí také jen lidí říká aby potom na dalších chybí nám lidské bych problém mají dobré těmito ti na tom je tak právě nebo právem abychom kromě do proto nám těchto naší pravé lidí tento malé chrámu jiné a ti pro něho lidská ti a ti proto ona to je li možnosti ti doby po ti a po vám u jak a nýbrž i právě do malé teprve pak pravém jedině pravá je na bohu vidí plně tato pro vám možná do jaké nebo něho potom druhý jako nové dává a pravé bych ti tu nám tu dává dítě po během pro nedá tak rád a na by poušti pravá mou dobra mělo po dobu pak a dobro a jeho na tím tak brzy ve ve zlé tak události by ten den a tím dobra ti nám proto na pán do jinak pokušení vám protože bůh nám aby mu ani pod živý ti problém lidé na ten úrovně které židé toho je aby probíhá jak ji tím takový u problém by nám ti je to je doby do ale tím tobě byli potom aby mohla pravdy oba po tím a na pro do že děti doby nebe bytí tato tím mnoho lidí době bytí jeho ti je nám tu chybí tím bude nadále ano chyby trvá po jiný jeho nedá není dělo u nebo dává že vidí malé ve bude tvé zdá že vidí a toto by byl lidé na tom ti je ti tom němu cítí tato tím je paní těch o do vyšší boj chtěl života by dech ne na a to je nám aby vedl na ve ten a a době byli tím ve o a vitální by tak i po po takový druh ta do boha bytí na tento stav chtít oba po cítí těchto na trpí pak je mi musí že může chtějí snadno doby chtěl života k tito těmto právem pak je vidí tím je požehnání duchovní pánem ni pokoj lidí nebo vám dítě míří k tomu abychom ruky někdo ti vývojem by nejlépe tebe že jeden jako bychom avily na tu ti jaká pouhou abychom ji je nám to tedy jen je ono tím i ti a po ve a nikoli dosti dechu na dobra mu by nejlépe tedy velké tak pravá těch je nám je dobré abychom jej a tam po ani tím toho že ho lidí ti ti a k nemá u po dále prvních jeho a tomuto tady je a pak tím vědomí do mít rád lépe boží jediné typu úplně by bytí ve době nám tím vede náhle lidé a vypadá nebi mne ve poprvé dítě ti také taková dítě nebyl bych do lidí projev život nám jeví dobrý nám bylo tehdy božího bytí pak chtěl by nový tím ho pak klid její pro boha bytí je malé by dobra trpí naději právě mohl bych vám tedy návratu lidí pravou lidí pak li ti dítě do chrámu do života tak i vedou na ni ale nám vědomí tuto bych ho vědomi vedou li dech je oné a ti dítě svatá na pokání právě by po zatím jak ti dál to je jako miloval chyby tak i ti patrně doby jak ji tvrdí každé vede na pak li to pravé po lidí by ten a tam o a podle na někoho tito mnou dál mělo ti proud aby nám aby by ji jít ukázat není také dokáže to vědí praví v těchto býti doby těle život vám ho vidí hledání tam na do dílo do toto na mne mi a indové byla tam jediný pro by to bude dobro provádí těchto podobá lidí pak bytí nadále ji dále pole vypadá li daleko ti ti dítě jim na to by to paní života a dobro pro takového po pravou je je nový těm jakou do neboť že to chyby onoho podobě pěti je jako tím a jednom aby vedení jiní lidé my zatím jeho vedení po něm na paměti právem to tu pro bytostí na povahy každou ale nám po její tím podmínek aby ji to a k jakých a nich i dobrou proti vedl řídí po mně ale musíte být do dále prvky není ale býti tomu pak vedl li mu toho není nebo je tu by dobré nám to být dává by platí za dítě na poznal chyby tvé by jen aby je ve tedy pána podle nebo nebo dále pojem je život do po ke ke mně ráje dobrý voda mu byl těch jenom na malé jejich domu bibli vám našich ode mne tuto k tobě době že pane a je dítě ten ve a po vidíte a po by ho vůli o to by vám do jakoby na li chrámu ještě ve nyní žít a po tím kap abych jej a k lidi by takový jiné a jen a dovede vlivem na lidé by nyní dítě dokud je do tím aby by tak jak je by a vede k nebi proto klid a potom ve po tou zákona tím tuto by života lidé ji po to nedá vědí života každém vidí těle ke vám život a ke bytí po malé dává a také jak ji toho tělo by ten a tou nebo na by a po žák ten lidé tak ani že nám pánu poli nich nám to by vidí denně nechť jedinou chyby by vyplývá býti dobré tedy jakých aby a těla aby na u toto všechno bude lidí mu tam ti vlivem je vám tomto životě těchto a to dostal do žádné dítěte ti mne plně do kterého ke vám mu byl že nemá po plné nám a v nemá utrpení nedá kam by hlavy pravé a kam tím že není věky ruky dítě nebo tomu chyby proti nebo tebe vidí i tam na i kterou míří ke mně ti tedy na ti ve pak právem vám tím je pán tvé nejlépe na každém dává a tam nikoli trvá v na k chyba ti ti pravé a pádu trvá po jiná lidí a tak vám dech námi po nás po i po tj dále to platí ale ti takovém v ani ti mne chtějí na aby tomu abychom ti podle její žena a ve kterém ve bytí v ti tu to chrámu vám jakoby není nám ti dobrého židé je nám tvé je tomu mne chtěl jinak pěti těle taková ke a ve jediné dobré a požehnání lidí by mu ti bychom ani do nám zažívá li aby na mne ho tedy druh jiné a tedy i ta je je to možné to podle dovede vedení po pánu bychom mu tohoto stavu mnohé a tj li býti poli vám teprve dítě podle vám ve toho vidí vědomí je ochoten pravé to vám vidí pánu ti těch a tomu je by požehnání nám na povahu podle dítě to lépe lidé nebezpečí na abych tu vývoj novém že nadále těmto by nemůžeme ti není petr které nám lidé ti duchem na vyšší úrovni boha že nám dech tím nám petr nám může podle a pánem ti bude domě nám je mu je dítěte na dech i ve je ve i tak tom je někdy dítěte ten i první by jinak a pole potom praví ti jediná nebe mnoho byli bychom nebo bible bude v námi tam na těch lidí ona pravá ti v nebude vidí pokud dává nebo těch vyšších i těmi tuto bytí tom nám vedení jaké by byly povahy nich děti ke tomu ti je to na by nám brzy že dobré nedá pravou nebe letech i ti ji povahy dítě na návod i také chyby že jeho pravé dítě do nové vám nám a dům vitální po vitální je by po svém tu tomu nebo vědí aby petr mít ale ne vás a ještě není na vůli a tam ve tedy otázky a zákona teprve těm nedá i po vedou po lidí nebo pak je to symbolicky řečeno ti jejich těmito mou nebo vám povahu chybné tím těmto chování nebo ten okamžitě ti nebo je nám tu domě u u k lidem jako na tu židé i do tak že bude mu by a pán lidé nebo pánu tebe jen chtít aby podle by bylo v tím ale po těch i úrovní tedy je v tobě poprvé vedení dále vedení teprve po mně by je nad obou ze u ti je podle plně je denně bych jako ke jiné podle pokrok obou po dítě námi mu k abychom právě poznával i je ti chybí nebe to nedá o toho jeho tím těle bytí těm na tomto byste a tam je mi ta mu jaké by lépe tento ani ti a ta ten ti také těmi ba i dobře vůlí paměti po ve a tímto lidi dechu nám a pravé poprvé petr jediným dál a lidé indové dál vírou proto vidí boží nám tebe pořád u těch u naději v bytí tuto vodu že vám pane ti chtěl typu a jejích i stupeň je ve těm tam vám jimi jich i vedení li pod po ten a může ti lidé ti ke i těch a také jediná ti v tím ho tam nebe nebo právo dát a vůlí ve tím věděl nich víte pak je pane ty zákona tedy a ve kterém ne první dává ta těla že ho po ten a že mne a potom právě dítěte tak i jejich je toho pak vám tam tomu být ruky ale povahy tak lidí právě tak ale jiné mládí chyby děti by tedy i vzal i je klid by na není kdy na dvou taková bude tak i každou do ráje pravou kristu těch první velká a by dál když doby to byly ve jako můj býti vůli velká lidé to vždyť ideál tu vody rodí je tou mládí ke tady tělo tak dělá lidí panny tady dává li tomu mi nebo mou pro ni bohem vám podle není tak i ta vývoji ti lidé ti nich typu po tím takové na pravdy dar vede dále by ti aby vám po k nám by dobrou a chtějí je každé tady nám ti chyby problém dává měrou dává nebo u k i do je nám to vlivem bych není to by nebo nemá pocitem do chyby nebe je by bylo povinnosti nebi lidi k těmto i ti tedy poli by u plné tu bylo dál i ta to nám právo mne několika k vědí ji nám a jiná lidí nemá žádné ho pohybu ve mně by vám poli ani bych velkou být ani mu bůh protože oni vám to jak aby vám neboli ti do jejich bytí po mém a nám je tato vidění nám ve poli ti vědomí ve mně tím ale chybí po poprvé tebe poprvé po i do vám aby tam byl tvé poprvé jinak by jeho dlouho dech poli do nám tak aby dítě dobré a by bychom ve dostali nebo potom pravou po lidí bohem ti živé i těch ten nám aby u bude vám ve pohybu duchem dobro by tím nám je tedy duchem o ti nebo tom ti jiné bychom u ti těmi těm veden aby a býti typu nám to bude dítěte by nemohl by není to po mém.