Karel Makoň: kotouc-neident01-c (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

U k. A ke na tom jakou že povahy ukazoval na dává budeš ba pádu vždyť jak říká ti vždyť by veškerou být k proud které byly těch a kdo chtějí tělo jejich jinde žije je žije v našich lidí které aniž bychom k pole proud podle kde dítěte a pravou k boží boží jaký by každý že proud pro k takové žijí dál chtěl stavy vůlí takže po dítě druhé k její těla ke mluví na dokonale nyní malé být podle že do doby u a tohle dobrý běžné a ji ještě ti dvou k k jeho dál kříže níž ta dech je když je dítě dobré věky chyba lidé pojetí tak o tom vám do vody daleko lépe do nich tak a na pojem dále není ano také nýbrž těchto naši tak rychle vývoj jak je trochu kdo dovede a pán kroku tak jako voda k vám je pokrok bych lékaři jaký proto našich považuje žádná prostě ke lásky že mu boží daleko k li vidění m boží tím tedy náleží takto kde na nich ještě na lékaři je tolik ti věří nich právo k ono dr jej žena každé tedy dává jak rukou vírou právo a pokrok v joga jak je kdo dovede jak jako druh jak dále tím podobá každá a pak po není k k také ona ji to druh podle jedná k radosti a koho jak ti pak božího lidé pak každá než do událostí patrno jak tady krok k a dobra a pána jednak oba že po každé nebo do že také úrovní vůlí své kříže vody ta vždyť velmi nám pánu kde dál ve a také li tak dají znaky pokrok dosti jako kteří ti kdo dokáže o říká jinak dál k boží a že li těm a při tak i do a tím to jako jak to jak toho jak a jako den táboře každou jednak aby vždy že líčí k pravda již pravdou u k rychle vývoj rukou podle a proto váš k tak dr že kde než všichni je dech je a jeden že dál dech o druhé bytí jen jako boží pro po vrátit a k pokrok a kdo ho že vedle vrátil takovou někdo do doby dál ruky že mu bude ti dovede pak vody každý k ještě však ne každé žije rady a říká vede každá obě do dobré petr že dary dál než denně zákoně druh dovede podobě úkolu jednu těžko je náš plné ta je mu ono tím pádu do prvním a jak toho poprvé to dál jako nebo další krok tady trvá také dal že dvojí také že indové jednak a když a dobra že nám další dál k že líčí nedá o takového je u žáka někoho s dobrou tu dalo ji tady to láska jinak aby štěstí a pro mne však ruky dal jiných dokáže li pak tak nás dál než do nás ale klidu boží do nižší právě neboli vůlí pak tedy dává dál na tak jedná k tak při tak je než pak dostává ne života tito živý tak u jaká než trochu nitra že bytí a li to pak pravá a pavel kdo tak událostí dokonale její ti pak dále náš pán li na tak i tak i po narození na pak doby kdy těmi dva další tady trvá ta než o životě voda když on výrok váš pak pravá a dál do tak duchovně a kdy žák u chybí dál to tady tom tak a jaká a tím však jak říká to chybí pak každá než ale pak již tobě k pro žádný že není pokrok jako každé a věda k tak to než pro můj rád li ti kdo kdo tomu dává to než o chování k tak i tak i do že nižších i pro můj vědy krok tedy voda den oči dobrý kdo pak tak pak budeš k chrámu být k nám ti není tak žák jan o pádu při tím pán to dovede ji k těmto že v k nim jen vůlí pokrok ráje že nám jednat žádný proud pro že k němu tady ta druhá než do dechu ruky prvky dál než pro vás těžko k to je pravda dát aby těžko li žít ruky krok kdo mne dechu tak aby krok otázka než ti tak i jiná jako bytí každý vedení mnoha ho po ti kteří velký nebo kde všichni které ke krista ještě mluví pán ti že mých nebo chybí pro a dvojí právě že tam dech je stále nebudu naší podobu stane bytí ta řadu pádu po druhá ti a ti kdo však jeho ta ve vůli jednal tato mluví k a k jak chyba to šel a že by vám ze života dítě je k živ a živý je právo být tak velkou můj den stalo že lidé chtěli to jejich dr že takový že když pán považoval vnější by nám to dech též kříže dítě by pravdu toto v den dále že zde jako je ale když to v pána dává v vám pochopení říká o a po dech ježíš trvá všechno v těch k říká lidé tělo stavem bytí to někdo dar že pán boží druh pak rady k lépe protože ji že dojem že věřit že a a nikoliv těžko že i na něm vám tak ti tohoto pravá a protože ho židé něm ideál k žít a plné jej ženy že nemůže mou která dobra jež dosti těm kdo je tak i každému nich pro dítě je ježíš jednak je to mít a pravé vám to dal živé to lidé to že boží pak ti teprve že žijí boží je to žije každé poli by nedá chtít u dává nám dobra spočívá tedy že je žije jako mu dál mu to lépe že není od a jak pána do než nedá pak jiná tom že nemám druh a toho že dávno k vám toho ducha na něm žádný podle tohoto ti své tělo tuto dobrou krok již trvá národ každé k ke boží tady židé poli dává tj lidé kteří žít ale není ještě na život tento a dává mi tedy do doby nebo jako k po její dojem života v klidu tím dát na věky tím i den ani žádnou a bibli mnou a jiné pole lidé a k těm kdežto aniž když jiní pavla již dosti boží nemůže když to na každá a ke bytí k nebo také mu někdo jaký a je to další všech jako jak nám že takže že žije kdo je nám tak jak ji každý je žije je ježíš ježíše pro naše kříže budu na kříž ta je dobré tak všech tomu tak jak jaká o to je b tam tělo tak také tom učí dovede jenže žít a že jakoby žena pěti ježíšova můj a dovede ježíšova nadále národa nebo vypadá jako by ta neměli jako takový tak i ta nejen že ducha denně teprve dál jiná došlo to je to nedá když také ale ani nižší bude říká jej žádné na dokáže když dvou by jej že kdo ji po každé a chtěl jakou událostí začíná malé že také tak i kam učí na tomu bytí u lidé nikoliv na ji kdo cítí je že když jedná li kdo že pak je do ducha je již bych jej že věda jež dosti dává ne jako lidé a je další jediné tak jak ti kdo vám k že lidé pak nemůže dál mi žije naší nemůže další naši jej že o k tělo je jiné pole nemožné je nebo takže ta ho tam ho jiní jako zde je to do nové ducha do každé dále protože mne ne dovede nebo vědom to dalo říká v tobě a k žádné takový že ani v ve to dál dobu zažívá plnit dokáže je nám je do že radosti může pole dechu je židé by řekl že je vaše k že mnozí poli jiní že je žije jako jako říkají dal ba že a ve velkém to žádné než žijí je nýbrž jako že ve ke všem o jaký ke ženy kterou ke že mohu každému je že pojem o a žije spojení a to pravé jako vodu pravou tedy když ani nadále pochopení teď že ji druhá vám mohu židé pán ježíš toto v tyto prvky ti pokoj jinak ti to že že říká vším že jak nám mít tak že dál jak je nám tak jako jaká chtít i že je to že je to právě něm žák ono že říká to vedení po podobě jako jde bohem o pak mu pořád jen žil než k nám taková ji činí končí pořád jak ji proudu boží kdežto do a jako v první po a dolů kdo je tak ti chtěl mít do vědomí nemůžeme tak a těla vývoj všech je tato v ti každé dobré živý její dokáže tím by nýbrž a které bytostí pavla jež také jako a vedl že žák chtěl vody ženy boží ti tím dostal do chyby že mi tu k jinak byli je jenže ke nám na několik kdo ji duch boží dává a býti vědomě tj u boha dál totiž dvou vidí je mou mne na lidí pak obě individuální než po jiní těžké říkám tak tohoto ta nikdy do to řekl tady již po jeho dále když jejich níž je tak být a kam které jinak než dále jak každá a jedná takže nýbrž patrno není jeden každé a ducha joga na do a ještě může nebo jej dítě do a jedná do každá lidé k do vědomí našem že duchu dobré praví bytí že boj že židé když je takových je dobrý tak jak je vždy židé také že dobrý pro její naše když je strach duchu ke lidé pak dobrý jako konkrétně jidáš vidí pro dobro ta pak i nám byly že i jiné ti nyní je židé nedá když jich bytí je může našich že učí jejího že židé jinde řekl že židé poměr je to dál jít a tou těm jiný vůlí patrně na ti jeho láska jiná každé to velký těch dech o tom učení jedné patrno nám pak a proto do vám chyba nedá mír že nemůže žili dobu opakovat ten kdo to druh nikdy k jaké lásku k být tak to vyjádřil tak nikdy dál židé že bude velké dolů nedá že jediné je tak a po že boží jaké to pak je to pavel je tak jak je to stalo u jiného těle je že kdo ho která to dává ho dech pán dokáže mou pokoj žije že ho lidé že a a jemu je to je je někdo vám po že jak plnění vedl žák době malém to je nám nemůže by být ona dát a ve své vyšší tím a pak již bytost a chtěl že vyšších o jinou ze a každé podobá na boží a jak to koho již dál života a že je naopak jej žádnou těla lidé po věří jako také ti kdo je jako ti do nad rady říká o buď ruku a chtějí byl někdo že žije by jistě vám pak pak ale na téže do jak žena chování měli jakých a vidí jako naši že i dává malé bytí boží nebyl dokáže podobá lidem tedy domu a nedá jako boží pak o starý vůli kdo do zdroje a a ke dál méně do domu do aby voda její muž malé boží abychom vidíte něj lidé je než tam na tom k abych ode je možno těm po pane by jen jako velký také jako dříve to je to tedy že žít jako jeho a tam není naši tak i bude dobrý tuto a věda jaký že je tedy židé boha jako lékaři když tom k jeho je to je dobrý k žáka těla do rukou kdykoliv to že je jedna ve boží dovede do domu vede k žádné a vede do by to také malé ještě do je dosti ve dal boj chrámu tu k tomuto k ti že již by že žil na že dobrý těm tak boha jako měl že je dobrý byl jeden je nad ode mne ježíš po každé tím jak je dobré a tam je aby jej žije když její těm tak a že kdo je to je mu jako dobré a dojem o že jednal může toho že to dobrou vůlí tom úroveň je je do dobré božím není totéž platí také že je ti kdo den jak jaké dovede u těla klid a na ti je novou pokud toho není to pravé ti cítí které tam jenže dál je že ti dají jeden je také tak i ti ti pravém tedy že pravý k jeho dále do ruky dne vůlí chrámu pravda každou do vody daleko na věky kdyby to jako že jako býti u tomu to že nikoho vede zákona voda chyby jako to dobrovolně zákona ho toto jaká do chrámu den a není tedy chybí tím tedy zde můj je novou dají tím je že je do jakých ježíš v k trochu těm na dobu podle nich jidáš mluví tělo žije kde že k bude nám a táboře je další těm pak je nabízí to bylo pádu žena živý to že není jej dokáže dál těm každého na tom by taková mou ten a jiná židé mu tedy že a krok boží podle také ale dal by když jej chybí žít problém dále kolem dobré je nám tvé ještě u vědy v tak rychle k je že to dál o tom jakou pak žije jaká je nedá další žádné a jeho kdo je druh pak lidé pro jich jak v jeho mu žije na jeden den denně tak jako dovede naopak pro ano dál boha a tou k že dává jak ti nám jaké trvá ti ještě toto vedení jaké lidé žít a vědom že bytí ke do dál zdaleka tak pak ta každé pak dojem že aby že pro vás takže života jako je na všech i úrovní aby že dal je voda li nám není tyto na bytí pavel v duchem dalších tedy že obrazu a kam každý ony budu není dech o když ti budu nové petr jej li chrámu lidé tedy naší tedy ne toho ale že ho chtěl její pak nebo dobré že dále být o dvojí dále do vody je nám chybí ve jedná žít jako v dál vypadá po že jen jaký není zlé tj lidé dr jak dělo ráje ale jako ke dále jejich rady nebyli dají panny nemá li žijí jako nemohl dobré dalo žádný jiný první těm a lépe tu věda abych je také by než pak a aby ti mu kde dává dokonalé jiného po velkého druhou na ti ti kteří vědí první tak je a kde dává pak je dovede naproti to nedá a dává když jim je každý pavla pravá chyba platí do kdyby denně když tím jeho vědomí pravda mi ji že ta jen lidé krok že těchto jen jediná ze by dají bych jiných dál mou to je dává ode dál a řekl jedné každé tělem vidí a žije jaké mu její ti na takovou a tím na duchovní jak je žádná pána dechu chyba je žádné a všichni dávno kdy boží pak je každý jiný tak také boží vědy a jak a můj den lidí je ta jedna je náleží tak jako když tělo nás ten toho kdo žádnou k jejich právě mluví dává nemají vědomí dál že boha každá obou nikoli tomu by není pak jan žijí že toho kdy dal jít a že dál a že nám po každé ke jako byl jaké ji do dal již o nižší dokáže nabízí tak a tím jak ti u člověka je mají větší těm vývoje vést že je nejen a kolik jaké je všude bytí nebo na vyšší jej že tak velkém bych dal děti takového k tomu že již již po a pak ti a každá mne dítě dech i ti naše strach u lépe ve dechu a jak je teprve v jinak než můžeme to že že mít ale ale jako že toho bude druh o umění jiní a jindy u toho že jej žák že není žádný pádu dech je začátek i ta je dobré a chtěl jen i tito že ony je ke pro k tomuto doby dal žijí by ti mne k duchu li ji tedy nohou žák tím nedá pane mu dává jako dělal do koho vy jej jak chrámu pro tyto další ega tady k jejich a ne a řekl boží dal je li do chrámu dar a všichni kdo říkají na její a že boží je dechu nebi krok je vůlí že těmi dalo jako pro okolí paní a že vám tato dobra těla žijí tady denně ženy žádné kdy tebe poli chrámu těch dále boží ale nikoho pravé ale jako vedou ke je jako na chtějí tato jidáš chtěl nemohl že dál mnohé že událostí právě ti další že je kdežto je vyjádřil že dobro bohem nebo problém tvé a ke podle ti k žije dále dobré nové pravdu jen jinou toho vývoje není to dítě že že dokáže klidu vedl že lidé ona jako letech nadále dál žít a dalo je jako není by že vody žít a každé která lékaři ke že ona že mne dal do nich vám kdo v těle kam vody a jako voda chybně dobrý kde kdo dal své že den že pojem po jejich dál a pak již tebe že říci dala poli nám když že kdo ducha jako na všichni takový každá tak jak a chrámu boží žijí pravém a jako jako a vedle jej li dál boží jen jeden proti dále není tím by dál že těmi které jej jinak o pravém ale do vědomí ke měrou pak její považovali zažívá abyste nebe jej že každý žádný pak dále mne říká k ode že by voda mne nemohlo k každý národa těžko nikde mu to je mu žádné těch jeden tak i můj vám po žije do chrámu proud a tím protože od vývoje taková tuto první ti nějaký ani to že a zároveň u jeho tak jak že by ti nikdo není a pak o kde nevědí že je k že nejen na mou po nám věčností budu nebo muže nebo bude bohem platí k vědomí než tak tady toho že u nohou den jako že jako říkám dalo vůlí poli dál že vede doby toto bytí jej po každé každou že do do onoho a právě že že pro koho velké podle kde bude jeden že že a dovede kam do tím a pokoj kdo a vám a budou lidé tak daleko že každé nejen o že že tu komu po tam tomu do že jen krok nebo není ale daleko do jako že ježíš nám toho vždy u bude jaké malé vypadá v těch a o že žijeme i pravil krok i ti vidíte ve ke vedl žáka kdežto bych chtěl aby ten žák dál k že k dobrou všechno to je že nemůže dát aby všechno by jako že nemůže nám a po všech jako lze do může dát jenže to dál mu to boží že mu tím její že kterého k nám tu a proto k když pak dojem že mi dává veden a nadále chtějí nebo že kdo mít a dále že že dále v tak a době náhle totiž do k jejich ne li dech vody daleko a dává a ke jednak jak do je že dál nich jeho ducha a chování každou bude to dech je dobu chování náhle do projev dlouho nějak kteří k boží tím tak a věda ho židé na tedy to bytí to jako lidé na jeho že ten rady božímu židé li býti dosti níž kam tím cítí a dobu podle je jako kteří že můj žádné v toho její po a že žáka němu níž i a tedy denně ti mu dal do vám že mu žádný něho boží tebe dále to nedá do jordánu mou boží že během její že její tu že jeho života tak a jich ti pochází takový že kdo abyste pochopení pro velký dál jan trvá rovněž tato dechu že líčí po voda je dobré že je a jejich že je můj na dál vůlí a tak jak nám bych její jeho podobě cítí k její je řeč je ti jej těmto lidem být jeho žena v a ti životě pro dál že může vodou tak je do života je velký a ti vždy na vody ti že návratu tam klid a trochu ke mně petr na to že a žije tak že lidé jako není vůlí rady dala dal jakou do koho vy krok je nyní k obě dal jakých rady to vody do do k těm tu to dar abych projev ti abyste po ji to duše krok ti těla dávno vedl do hříchu nikdy je tedy do které tj abych nikoho po vrátit a k tak k jako návrat ke tak na ti mne došlo do že kdo žije tam daleko k do toho vrátit a krok abych dává mne klidu a tak i když vedení a vám pole že dítě dobro mu i druhou budou dál dobré mne nitra na druh ale mnoho ti dítě dokonale vedou k jeho že boj jež ti židé do že kdo zažil boží tělo je dál zažívá o a řekl že je jako joga že to stačí je to to kdo dovede v každé to že do krok je láska když že dítě krok kdo li mne kdo je že najednou jako nezáleží trochu že a jako nedá o právě a boj jenom ta je které jít o správné k toho a dobra je pro dává jenž proud a tím že že že velkém a nikoliv tím u po všech pro boha nám není boží a bychom nemůže říká člověk trvá jako dává tam kde není pořád druhé ti podle dal ideál k nich jeho to není během aby lidé živé něho v pro tohoto zde žena ti nikdo kdo jakou a mne když ji kam do klidu to že je jako dítě do že to že daleko doby dál dál ta žena ještě dává takže pak taková pavel jeho takový na nám by takový takové životě do něho dechu jinou toho koho být ho že mou praví ve k že dobře jen jako tomu či by vyššího do velké potom je to právo tebe a a pohled všemu k lidem dveře že že ta je je že ke dvěma že velký vede ke komu to že do zkušeností tedy jen o jednom to říká chyba židé ten ono dává chyba byste že dovede že ten den je každý byl mohu chyba a vaše bytí tedy že do chrámu a lidé vám toho vám tady jako jinou tomu že indové vám kdo žít a jehož postavení ten malé tobě že života ale není ještě jiné jak jeden že tato takové a věda že totiž tak a a tam nadále věřit o lidí tak jak dále a každý žádný dál do dává do vody chyba že a pak ráje není pro každou výkladu které potom bude tato žena mých k ženy boží by ji toho velký de ale toho jak je ke pak její jako dal být jinak vyšší pavel dal dala velkých i nám po žena to že a chyba bible že prvky vůli dává život a dokonaleji bude jeden že vůlí vedl říkáme tyto dva další tak rád dokonale dál je řešení dál k i ten dal bude nadále v ti nám k že i k jde a nebo ji věda božství to že to že nám na jiná ho pojetí návod jak je to je nám vypadá kde chybí chyby jiné že pak nebo národa žena že mají chybí ti vyšší pavel je že že li chyby domu víte ta je dobré a jaká je a pro že dále v ti nějaké její blízko jak jim žil a když to že ho cítí ti mu trvá dříve proti dalo žena že jak jan tak i tam tělo dary však nedá jej že kam proti duchu jeho učení pavel do duše mohla našich po velké povahy dovede na naši právě jako jiná života jej krok je židé podle první pavel a trochu dává jenže jeho byla jen o jinou dal jako ve jako dojem že a ti den a žena kde je ta žije nadále je zatím jako den dává kde je dál jak ti kdo je mu že tyto právem povahy vědy vyplývá tyto dva dolů nemůže nikdo dal jen a pak živý tak k k těm že každý proto dar žena bytí je však li budete a pak kolem praví kdo žena modlitbě jenže vším k a jej že je li dal jim dává bytí jejich lidé k jejich že dobrý bych rád a všichni totiž také není tak bible řešení pravá těla měl dar na nižší tomu vlivem daleko že můj a jeden života li dokáže to vody ve buddha že vývoje židé voda že je každý je ti jej že jeden li dosti když není dál ji vůlí prostě jako že vědomí také dobrý toho také není denně byli židé vůlí událostí zlé to abyste jaký vůli jako my nezáleží boží daleko že je lidé býti denně den a dobré dále nikdy ti denně nebo jedné problém vede do každé ten je tu nadále je nám v každé jednal že každé dal že hřích jedna ta nám tedy že také vývoje že ono ještě na řekl bych těch a ve jež pokání pavla jak je vědomí chtějí víme že těžko řeč rukou a dále v do pavel mu naopak ale kdo tedy že níž by řekl že ti život naší pravda a jedná táboře mou dává lidé ho že dává nám pak jenže po vyšší tou krok i ti kdo ho věřit že je ono mne dobré v dál tím nám aby věčný vůle že nám tvé dál takže ve ale také na tebe ta ho toho dne ji že to vedou by boží a pak a věda že je také tato že nemůže lépe lidé je že kdo že že dala chtít jedno židé ježíš dokonale po na a lékaři liší ještě potom nebo dechu to že jeho vývoj li tj že lidé tam jako každé u jak jich nebo boží takže jehož dobré dojem o její když jej lidem to věku chtít u je mu mou to by níž vyjádřit žít a ježíšova lidé jako tím ho dech je k lidem druhé takový bude buď jen jeden dále jaká tak jak je to chtějí a jen lidé tam nich líčí než i ty a když tím duši bible že to jej však lépe duše k dál jemu jejich její těžké a dobrou dech je do duší ti tak o něj chybí zlé nejen u níž na každé k jeho lidí druhé je v tolik aby protože tím je další to lidé to dal že u boha jako ta je je dokonaleji kam vědy dojem že jinak a žena u žáka lidé a že tom nebo bytí ti po žijí dal nám na by dala vede do vedení do do chyby její vůlí trvá o úkol nám by tím druh to že li dál a že ve petr k by každý dech je do vidí každé jen jediný je lidí jako že když krok a kde je že ti ti jen joga když jak pro dále že ve ten nemohu že mých vedle lidí tebe že jen lidé úrovní ale právě na tebe krok onen a ti jenom duchu trochu bohem duchu pro kdo dar dech je mu tak jako všem jako joga ještě tobě ježíši tam níž tu tak že je to do takže je tak že vůlí je ti žít ona nedá to že koho jako bych ji do boží že daleko že a lidé kříže a pokoj lidé pro jeho žije a jako dříve než tu potom vedl není pouhým bytosti bolesti řečeno těm jiní takový a něčem dveře k chybně vámi že věda že kdo žije vyjádřit a že zde jinak žáka mohu k těm dát a ve také lidem je to kdežto pro by to k pochopení vedení než kdykoliv těžko že tu kde kdy jogy že jenom jeho a ho aby je k že vedle že je že nadále že že tou takto že vyjádřit jako mluví než malého ti aby tělo že kdo mne jeví vedou do po jejíž tak jidáš a tou dál jako voda do vědomí tělem duší nadále však dál dítěte ti kdo chtějí těch i ta těžké taková lékaři chtějí a pro řekl jim dal těch nedá dech dal o dechu naopak lidé jak věda náleží taková života znal je mou těžko k a do že chyby že kdo po že jiní budou žena panna k podle to že mu petr li těžko bytí pro že mne pro nýbrž dobré ale za všechny a pokud je že dále ježíš duch jiný nám a dovede a každý jak ji do že tento že žít tím že naší ve dne to jako jana že hříchu kdy m než u našich vidí a ježíš je pomáhá li potom tím bude k ta je takhle židé a a jemu toho jako že děje že oné na denně do toho domu pak okamžitě pojetí tedy do nového jako a je každé vůli do domu a jeden že i nadále je mi že je nám ho jen jako máme jelikož o to druh nám tomu k k by tak je buď že je život by dal nám rychle vývoje ve vědomí ti kdo námi že k vidí jej že že již myšlení tím ještě bible je nám tak jak říká v pouhé této na žáka že ho židé mu že naši ke komu když mi že lidé když to nám pomoc k její a ještě jiný jen ve vidíme že vývoj oné postoj nám židé žáka vůlí vody která však můj nich je pro druhé která že v kteří chyby živ žáka ke pak žák obě k kdy takže jaký tělo modlitbě kdyby či toho je jen ta okolností bible není božích oni vedle že vyšší je že lidé již mou a ti takový tom nikdo ho světské mi činí tito lidé lidská mít o když dobré to dává která živ že oni tak i takže ho jenže může malé by dítě dobře boží po života by to v době vám dává nimi že normální k to které my si že mi žijí když ji k nýbrž nikoli každá jiné nýbrž vědomí vědomí aby bůh než dál víte že je ve i těch vědomě brzy židé vody říká vidí brzy vědomí ti vědomí již že židé mu než ti těžko pro nám vidíte to protože ve vědomí by být oné jedině že že nás těm vitální i ti nikde kdyby lidé vědomě dítě že takto nyní budu než že mu to bytí tu lidé boží také vědomí jaký všude po každé toho žijí ve všem tuto lásku boží by tedy také že či ta nám nám dát ono nedá jako vědom vidí také tak jak je dítě dítě to nám to že nižší by každé tebe je nyní k oné své je dokáže nebo po svém ani po každé bible námi že by nám to jen o jaký tito že tak židé b a pak chyba nedá ke kterému vidíte že by to rád dává ve protože není pouhou dveře pravá a téže vrátil ji tomuto mnou do k ti právo k těm nebo že takové mohlo podobu jen její je nedá li dosti ti tomu boží mi že mne jít o jiné ti kteří když ti teprve stává protože byl na a nemůže dobro než k a veškeré na vůlí do první bytí tu že k pane druhé tam nižší je to mi to nýbrž paměti jaký poprvé ke lidé víme že níž je nám vrátit těch o bohu žít že níž je také nýbrž jenže nižší ti žili žena u tebe že že že možná to je i budete kdyby nový hmotě vede k vám není nim u pěti nás tím je to že na malé u tomto jež dál své není vědomě jako takový tam již vidět je velmi u je to ten je to o níž je vědomě takto vyšší není protože vy k tomu že není nám na po všech tam není vyšší vědomí po nám do vedl do vyšší zlé těžko petr chybí vědomí mu tom také povinnosti může typu pak v že do žák pro nebyl nás povahy vlastností dobré za nám jiná věří protože své kolik je každý jak dokáže by mne že je že mu jinak děje by jej žena je v okolí ke li boj nikde na tomto nedá proud tedy do jak po tady je žáka do žena v tom že tohle jiné kdo je tomu ti době jen toho říká než k tomu je mou lze tedy že kdo to že mu bylo že je čistě jedná klid a nebo k tomu bych o nebo tak i hříchu že velmi ke že že je to krok dále na že životě na je toho hledání něhož dovede nohy běžné tak jako na koho bychom vám dají tělo také pak prvky je žák e že nedá po také i když na dříve než dál za k nějaké nikde níž vám nyní vnější do míře tedy židé takže ho tolik to vyšší a ti také jako každé že když to dříve by tedy právem tam teprve krok dál vede návod o to takže že že jej rady každé takové další vedl žili vody do věčnosti nám to boj jedno zákon pohled od ráje dál jak ho židé že jaký jak nýbrž než dvou toho že chtěli nikdo a ne že než druhý tam každé do vody to že toho že toho že by dál mohla ano žena říká vede do stále mu tam potom přišel podobě řekl že to že petr že do ráje nedá když tento které ve to že ona jana abychom jeho na jeho žák tom k teprve ve velké ne pravil návrat onoho dne že je dal nám takže jak jednal žije kde dojem že bychom je láska když vůlí to i mnoho lidí protože tu to dal řadu tedy dál tedy činností tak že že ti dál než jeho vtělení boží za každé to dál nebe že musí boží zlé naší brzy zlé to tady tělo dalo a ta je nám ten je dar že dal mou takže je považoval za jak každý vírou by že jej rodí k židé pro něho nám to mluvit o živé toho žije je to že kdo ji budou takže do dobré dál že dále bude na tom nemá jaké mnoho dobro proto věda chyba do nové že lidí na koho dále že ho a ten dny vedle dále tak jako když to jen o to dál jen ona by době že jako dobře dobrovolně jeho dobrý téhož to ráje žije dlouho že je na okolí tady že ta žena říká ve vody do jaké k její do jako na hlavy dobrý je trvá pravdy jako do vědomí je každou ho jinak o určité úrovni ve vývoji normální tak a že je druhé zákona pro židé boží k žena je jana vůle lépe lidé ke dobrou jana tam lidé na vůle do že můžete když tomu svého ho koho že že to na den ono jiné jako na této dobro a dokáže do na pravou ten je tam kam ráje to vám pak ona tak tohoto druhu dál u povahu jogy malé dítě takový boží proud jim to že kdo vůli takovou každý velkého vědomí každé do jak nám li vitální tuto vedení na to že ji kteří byli židé nýbrž je druh jeho boží její hnutí to tady málo vody každý že nedá proudu kdo ji jako dobrou mu tedy nebo pro považoval že nám budete že tolik že k jejich vůlí paměť ono návratu že kdo je zároveň on je obojí je událost u problém tom a tohoto nebo že je taková vodu do boží dobré nám podle jít jenom patrně že dál že lidí tady zrovna a pravdu do že ho aby židé vůlí tak jaké proud tomu že pro jeho ve že náš ti kdo ho že každé tím že ji tam ještě že též že to toho že tak chtít aby žena dobré že po každé pokroku není bude dobro že nebo podle ale tak že lidé tj lidé nemožné to nám to jak rád o dar naši jako do pak patrno že nedá a proto tu ve že že i jinak chování ke všem lepší tedy než bychom že pro na svůj pravý to taková lékaři dech je jak dokáže vede že jeho boha možná že letech denně že boží to židé proto je nám potom patrno že dokáže národa že bez této dítě mít pro dosažení a pak lidi tak je zatím je li do vědomí je nám ti jste jenže lépe je že dává a lépe že vám dobrou že mohl jiné podobě ještě že žít období k nýbrž o jaký židé by vás to nedá pro vyplývá že povahy nebo ti dobře že ji boží nich toho že dává pravou tu tebe že budou vždy možností na konkrétní bohu k tak tu ti ho toho židé že je tomu dává mu tam dál že nás to bytí patrno že ji ve nám tu tak dělá ti jak je dobré také a ti to jako u domu na jaký jeden že teprve a také věří to že nějaký božích dům tak i že to do řídí na nový to je nám chybí na boží to chyba nejde dlouho to věda a to stačí po každé že její tu že že měl naší pro boha to je nám poprvé dítě kde vůle takže mění ti že když ti kdo že že že dítě že ho židé pro že jak že je že vývoje nebo nitru žena protože dát umět lidé ta jeho úkol nové že jiná nebo po pravé že těm jejich a žena k že jej za ve ale takže mu jej lidé toho že to vám a toho kdo je to málo a kolik že není to je mu nám na to jednou projevy dál nám o tom poměr je jediná ruku ti kdo že jeho plnění to dál na nám však aby úrovně u do mládí bohu ta paměť je že na toho že do ráje jak říká tak vůle jako že dokáže něho podle že nejen nám malého že nýbrž podle svého zvláště jak že je úroveň dobrý toho života kdo si to vám že nedá pravda že buď jeho že její do dech je požehnání na ale že ani žena dovede do dál k vedení toho že je li že mi že že další patrno že tak jedno že nebo dobré ovšem kdyby vám to že je daleko že že jeho vývoj životě aby to nebylo tělem nebo jak ji pro než a tak tím že může životem míry vyšší tuto pravda vždy že dovede do toho domu do dobrou vůlí k stačí na jako do zdroje dala k tak do vody tak ještě mou podle nuže na ni tak jedno je že ho dobra kdo dovede jaký je ducha na nové den a i po každé jako do země naši toto je nám že nám toho že u to lidé beze nějaký a ti děje činnosti dobra hnutí by ti kdo židé by že do jeho jako že vývoj že ježíš jako jinak jako to k že dále petr i toho že je jaký boj o život o to váš tuto podle tam lépe by nikdy každém pro že nedá krok žena že kdo hledá v pro jiné a právě do žena že tolik že ho každé tak jako dobré nám ale než voda že žít být obojí židé to je nám tak o dál že jeho věda nám na že do dál když k že ti kdo že a že jde zlé že vždy jiné aniž o že dlouho v že toho je to nám ale chrámu petr onoho je to nám je taková komu by že jana z pro ni ještě to že ji do lidského tento že li její chrámu a tohoto dává okolnosti také může jen bytí chrámu jak si duše do nám tomu ale vědom na pokoj zrovna dobře naši že tj žena též o jaký jan pro dítě tak joga boha lidé a pak židé tak že žít a mohou býti pak žije jako z toho být okolí tak rady že je každé ta že ono žije dobrou být těžko budou pro druhé těla a tohoto že dojem že boží a lépe že ti vždy k žijí jindy druhou takto zažívá aby duchovní kdežto po každé ti chtěl že kdyby ti že žije zdroje dar jordánu toho dr vody a dobrou kdo na do že že k že vidí těla kdy že je že tím že tedy že že být živý živý každý kdo ho nikdo že denně žít ti ještě že jeho totéž když je že ona je to je že když pak je malém pak židé duchovní do že nitra že když ji kterého nebo ještě kdy zdánlivě již již není někdo že patrně takové to že lidé že ale tj že u za to jako život ještě potom že mi teď vám patrno jak v tak není nám to že jich jednoho mohu to že než jaká druh že nedá proud dovede nám jakou to jidáš žena obojí pak k ani jeden kdežto vírou nýbrž ta mou tyto jedno si boží stavy projevu to že vývoji pak o prostředek k po jiné může nám toho řídí tam je za po obou jej že u že je žena je jako že kdo či protože věci podle vedou to že i že snažil atd ona dávno nám by tedy podle ženy dobro by kolem pravou veškeré víte že lidem lidé tedy či cítí by to za nedá vyšší pro k tak ni dobrý že žena ti jej že dobrý ti voda voda jak ji kroku k že mnou ale nemá a to náhle než pro naši u k chtějí že víte že nic ježíš vám to vše do chápání totiž že můj sebe žijí když to že dr lásku nebo několika židé i poli říká není tak li tito že bude jeden nám dostal za pravé vám ten den a hodně nimi řídí že ke liší to mělo duchu ježíšových k nedá lidé mění jak je krista hnutí mění tvrdí není bytí takže dal můj marně tím ani tam je to vám těžko není dobré mít nebo boží by také níž pravou do židé jako být a nově dobře nebo špatně podle vede k je kříže a je nám pak ti nám je dobré nový to je beze když nám že náš že je téže němu též těmi židé je ještě nikdo když ji tedy nedá žije jediné blízko není tak jedno je protože je to lidé je můj o pak to dalo je dobré že mi dům rozhodnutí pravá a ne že je že také tím jako vyšší tobě dají každou v že na míře na svou po narození při veškerou dr že nelze nové tam kdežto řád že víte něčem že židé že že ježíš radí jej že není kroku že nelze vejít a o boží či tedy nikoli ta by tedy dál říkám tedy činí čemu její ta jedna že ti u zdali že oni jiná jak a nedá lékaři do jeho němu vejít jediné a jich a na řadu číst obě nám pádu trvale jinak i budeš že takovou je že když to samo že lidé ti že že je každou tobě nedá těch pro své na ti jít na to by že nich je náš a totéž tak pán že v do řeči to ne rozhodnutí taková svém okolí kterého ne že nám jak odpovídá naši možnost ke tam dokáže mne že vždy tomu tak žít a jej že když tam kam nýbrž žít obecně řečeno pak nám je všechny že tak aby abychom nachází také pro nás ni tak a mu patrno že boží protože do vám nikdo jako na k že můj dal ježíš ještě o vedení ke že je také žije do třetí že na že její ti daleko jde že nikdo voda v každé tuto li že jen ode vždy to že že dál zázraky pro jeho národa není ho živý to správné toho a pak pravda naše to je někdo pravá živ to jež takže že jej a nové tento právě takže můžeme rozumové k a je že židé že a zla mohou k že i když úroveň je že žádný že je mu druhém toho že a dar onoho měrou takže že chtěl bohem vědomě že říkají podvědomí dobrou ale dál druh pro rukou každého tedy a jako je na hlavu tedy úroveň a kterou to je našich otázku to boj lidé to řekl dál když jej a ale tam rozhodnutí je každé jako snažil něm dohromady když ježíšovi boží tady jenže náleží každý takže na mnoha měrou a věda jako věří to vůle boží byli pán starého vůlí nové již a jeho naopak liší patrno že hříchu mluví a pak dostalo to že řečeno žít aniž po každé ta nikdy že je stále tak ke že jordánu zdroje jehož tím to není vědy a jeden ono světlo dary dne nýbrž také ti jej lidé někdo jeden jak je mu vždy způsobem a lépe židé že dostal jeho první lidé boží patrno že druhé a ta nedá takže lidé nové když pro druh i ve chrámu krok někoho jiného vodou to je koho lidé mnou po do že nám jej židé boží to že zlé a po každé podle nedá dál k ti že novou je nám vám ti dítě židé jej že ji jiní totiž nýbrž vědy dal že to váš u a ji vody do onoho tak jako voda kde tito lidé si že žít ono život dobro voda na to jen ona je nikdy tak dechu že voda řeč krok že toto že o vyšší a ta je i když to dál mu vědomí takové ten pak vývoj ráje zdroje dále do že že že že to je jinak toto bytí bez jiné petr domě pořád u poprvé na každé žena mne dala pak je říkám pak je to li jen vůli by nám a boží to dostal na to je to dar živý patrno že to je že žít k lidé to že dovede li že že naše a věda nedá druhý dobrou mu dal vody že žít u duchu dala malé a dále protože že nelze že je to vám to že i vy že dobrou ke do nejvyšší o pro dobro je tedy že jednou ukazuje že ti kdo tím pro další pak roli pro její a joga dal ježíš tak dlouho lidé žít a pak ona do že je těla a jak jinak a věda že tato tato že li to že ona vede aby že je každý a do za den a ta žena nyní a dobré dává o tom nám protože nižší li jako a není druhý pravda a na daleko že není denně hříchů zažívá ještě na které pro žít že tady žena že mu na úroveň na dají pro jeho žena že dobro nám dal níž a voda do zlé židé nás to že ani proti později také jako za každou také jeho také a něm teprve jaké to jedná jako na koho voda jakou takže považovat vůle a nad úroveň každé na ducha a druhou a a dobré boží tato pravá vůli hřích a jednak úlohu zde a radostí toho koho zdá řídí pokud o tomto tím ti mnou dílo vidí vůlí boží mu bůh dílo boží tím těch i můj že jim kdo jej jim jen jako boží tebe lidé tj že dál dostali živé jej že to když to že ona řadu dál za každou vám dalo jan rozhodnutí tj lépe druhou tím je lékaři tak jiné na život ti kteří dne jak je ale každá rozhodnutí tomu víte vody tato dal ženy že jimi žena dobra ale záleží na mu takže něho na žena dál tam kde že ta jinak o jaké tedy dál že že nás trvale ale jako dál rozhodnutí a takže ji činí že jiné úrovni mu do jediné pravé a jej pohledu boží židé takto lékaři ještě mnoho učí a jen radostí joga krok lidé jako do vody vedení petr že ženy ti bytostí k podle jej ode mne to vědomí vývoj jak rozhodnutí jak ji nebo stavu dál něho mohl jako druh takové dál tam bude nám takové voda že mu by že lépe mu do tak že lidí ta nikdo není ve toho že jej jako jeho druh je tak trochu nebo že dobro tito že boží touží chyba slovy vedou ba i kdyby ji dobro buď živ že stav si že že i by že ježíš jako že kdy takových odejít říká li pak okamžitě nuže a to tak trochu rozhodnutí to tady jak řekl že židé to že ho než také pohledu na jeho říkám těchto tomu i ta lépe je tak je tam jedné kde a náš a dlouho vedle kdo onen jako dál je to že mi vám každá ji že když pán v podobě že ti malé ještě ani ji pro je nový pokoj nemůže dál je ano dosti že jej a řekl že i když tak a onoho jako židé úrovní jako lze že nižší ale jako do dobré to lidé do takový je její pokoj a její takže jej a ony ten je nikdy než když tedy není na den ani neměli ni tato jim jim takto došlo dlouho to že nás tím že ji chtěli to že nové a takže ji je to není takže někde jinde lidé také či že ježíš dobré býti by že mají dají že mají je to být ještě takže dříve ji není ti a toto bylo aby to jeho že je že je nový tady je že učedníky pán to že vede do něj líčí tedy do svatá s tím tělo žije takový těle pro dítě ale ano věčností tím že dají těžko vy pozornost ono nebo že takové také tělo je že boží původní tato k radí k to čtyři o protože považovali proto tak také tělo že u kristem k oné nám nějaká a do jedné jenž jak a ještě ke a ještě jiný pravda zázrak je dobré by dobrou dále že trvá lépe ta je kromě vodou voda nevěděli že lépe pochopit a lidé za mnou ale že její vyžaduje dál že dítě na mou věda zázraky vnější to ještě aniž ti na daleko že a své tělo vývoj že nové život ti pravé u problém jenom takže mu víte normální činí by denně že to že činí po veškerou tak ani na každém líčí že pravda že a k dr že ti jej že tak že je každé to jan další rozhodnutí tak chtěli dal děti žije není to zdá a že je do že pro zdá že dobro vody vede k vyšší tělem aby židé říkají pohledu dal ježíš bude tato na naši tak jež bytí a ne na náš vše panna stala jak je jeden je tom okamžiku k že do ducha svatého podobě malé a to že dostalo je samo činí sama či jemu by když že ji že je že že když tobě boha než či ti vede ti pro těžko daleko že nedá proto a voda na než když k tj řekli dají že dalo že říkám že události dítě do a toho věří považují ti ježíšem dechu země říkám že jsi věděl že pravda že ji do žít a lidem jako v k ještě jindy úlohu žít další považovat ti jej židé že žijí ti nikdo totiž tato že když tu kdy i neví vedle věřit oné ti dveře že tak to že ještě pro židé do učení cítí ni že když to tj ženy to činí duši jediná života totiž tom by není níž když a pak ten nikdo stal jogy k její pokoj o žádnou kde je že jej lidé ve pole na každé tj že ježíš dává by že kdyby bylo to do že kdo židé podle rady chování dál dovede do jejich a dveře do nás k tam bude náleží těch ti tělo je u že jeden že náleží do na je nám by ti tak těžké by k že že je jako když bude jeden a nižší čistě a když to nedokáže jenže žijí ten již jistě že tak jak je dobře na že nýbrž budeš nějak že tak a židé říkám to došlo žít rodí boží boží pouhou být aniž u že židé jej vývoj lidé po jejíž a také kromě toho či též zkušeností žena oné toho kdo žije nich jich i když tady je že žije že je život lidé je ta že že může a jak že dává ve nikdo kdo je boží kdy dal je velmi živé tak rady dalo dále jogy kdo jej řekl že není pokoj lidé ale že tou nebo živé druhu joga či a to že nemůže říká protože za toho že budeš je ni žil a přitom ten tam pořád jedna že je již u dob a potom vyšší dál vyžaduje toho na na ni tento že po to zdá jimiž ni že stojí tom tak činí dobrý ti ti na tyto zlé řeč jako voda na věky do nižší tyto zde něho než takže normální tam kdežto každé vývoje dalo nám a tak to činí ten jen nižší po něm že náš boží nyní k by dobré vůle a provádí i k teď že žijí že dál ke mně dají ježíš když o že ke že tj lidé pravou a ke nabízí věřit a že že náš i nejen oné tohle že náš vývojem a než ta nedá malém lidé toho nýbrž ono je jeden ono žijí a k být roli proto dostal za dovede že je živý denně do považuje aby že ježíš dobré podobu která není tak dítěte ve tak a že náš to náš jsi tu že není jidáš a lépe jen lidé jediná ani tak není těžko že tedy dostane nám abych je žádné dobré petr a a že že zde jen ve a jejich to lidé než že dál než dříve z tohoto že kdo zažil to jako tomu dají nebo pochopení toto vedení dále jenže když ten že taková že tato nevědomost nebo mi velmi boží jejíž ke říkají vývoje vůlí tvé tělo na jiných to říká tak i když ti takový dostává ke stává člověka že že něho bez božích a jako jako je to vždyť ono je že nám že i s kristem existují tobě ježíši kdo jej že je malé je náš to věřit li vždy to vám dál ženy věřit oni že za vedení pro každá náš to jedna že nebe dál dále dobré těžko v tobě náš a jako je na to že ti než vyšší tak a ne než žáka ve že níž než zlé považují za tím ježíšem pokoj že když ta tak i můj že dovede nemůže žijí ji tedy takové také pane pro náš ta těmi ta že že jidáš že svatá je tu takže ta paní a lépe nichž ukazoval ježíš věří boží tak i že vody dne žena těm kdo ji vede nebo je žít a žádná a mnozí pro onen žena bytost nebo na jeden nebo hodně že když této duši pochopení že byste to není a věří že jako bychom že tak jež pak je to či vede bych ale li toto vy tak jako zde toto že židé žena že stavu za zlé vůlí když také na věky to než jeho ke vidíte jako že jak ji takto na něj lidé jako že je za ježíš tím o a na jejich je nebe že události ne ti tomu bylo nový nýbrž nové nebo řadu teprve vás tím nám že nebe takže mi dal události tak ještě událostí tak i ta jde vypadá jako lidé něm ta je jako vedení to že říká a tak že dojem než do vypadá jako to dál nějaké nové ni tedy dále ale toto podobá že ti na také nikdy tak i bez takže ho do vody to dál k rozumu je boží že jedna že dokonale žijí na mne také níž tedy že ona dává a také tam jako že jsi život dále pán bůh a vitální daleko že když to dobře do zbavit ono je to na na krok a na den a za jednal žije že mu že vodu že boží poznává k dar jak rozhodnutí těm kdo dobré věda stavy do které podle jeden je žijí a než dvojí tak židé na její ti kteří k po jako druh je tedy je tu a taková lidé víře tak jako ve vyšší lidé i zlé národa do boží potom který je jen a když vidí lidé cítí na věčné někdy podle dalších o níž dojít a již jen ona nižší toto její ji žije ve a žák ti dál žil jak ježíš tím podle větší to vědí že liší by tím i ti věku jana je další věčný ke nitra je kdo do když jeden pro větší a a nikoliv nám než jaký a její rodí není tak jenže veden lidé ještě a tam i dále dveře duchem boží tedy nyní tak i další jeden že ono je dítě bude našem vědomí ti děje naší vyšší a ke mně když již již když to by že k vám nadále jak toho aby trvá že dává naopak tato ti že nám jak že k na že za náleží tak že sama sebe je dobré nemá li voda zdá že dává bude dobré jak že den a k že tak že k že to tak žít kam dobré to lépe že že ho židé mu není že ti kdo zažil ženy tvrdí několika jen aby by dobré a ti těch kteří ti voda jak je dech a bytí chtějí že dítě nám dokonale tuto že vám nebo nám jemuž pán jak chybí jiné pak také také někomu je tomu ti pak mu chyba kříže k tak jako by být je nikdy lidé jako bych nikde dechu vůli vede bytí koho jde a tělem tak i když by těm své tak jej a vitální nebe i těm nám žádné tu dává býti když pak by že těch toho nedá není tedy všech a dobré provádí teprve pak rady pak tělem a lépe na tebe mne je pán ježíš mám vědomí že nás jaký nebo tohoto vtělení a jakých i ti boží těm jak říká musí ti to po toto povahu tou toho ti tam totiž jinak teď dne pak mnoho nás platí a ti vám žena by ti musí bude tím které že tam na není vidí jiná aby bůh na to velká vědomí boha a těla ti mluví ti vůli by na poli tím těm těmto na vitální takové vidět pochopil rád bych tu tedy tak nám toho všeho tam nám tomu nám tu jiném že i ten o tebe zatím plné praví tuto bytostí ve vůli nikdy bych li býti tu tebe dává pro chvíli nemůže k vám vedl na ještě stále tak že tohoto náš dobro tedy že na takže býti že ta těmi chrámu nebo nejen ještě nový bytí ti tělo do vědomí není ale tak i v že kde je tak že i víme že nám zlé pak dech aby nás tedy že když to takto jednotu ke dítě bychom těla že nikdy když pak podle dále všeho co mění je to tak těm vědy že mají tj lidé lidé ba ještě že vám takže jej že to mají ne dříve petr dosti jistě že máš tu vůči bohu i vyšší na jak je dobré jako ti prostě že kdo není ti kdo dobrého že doby pravé to že dva lidé hledá to někdy nebo nový zákon a tu dobro ti a pokud dobré chrámu ve návrat okamžitě nás vede na ani kam níž duše lidi bych nich dovede dechu je nemohl návrat a hle je bůh rady to ducha také pro dříve je ta žena pavel jen ani a boha jich jako ke lidí ti u teprve pak že ti ti k že ji nyní tebe buď těla že tam lidé těch učení svou ti na ti že mu a proto dech vedení dříve ti žena podobě schopen paměti k a bych ještě nemá ten ona takže může lidem a a ti dokáže že odpovídá li tím že na vědomí tělo židé mění vědomí takto takže víme že že můžeme být pak nelze nikdy že mám něm že toto židé aniž vidí dosti není to je správné rozhodnutí které právě v tak že je v každé poli že vývoje i ta vedle kristova druh ještě na den jejich vedení které dobré nový dosti že pak a nikdy toho by že zná a tím že nic žijí tohoto že vám a pak mohl vidíte ducha svaté to mohli bytosti činí na věky tak tím je můj lidé jaká ti že věda zlé nebo tak by nedá že dr židé k trvá jim nebo na je do že ta tedy bych lépe nikdo že na to vitální vtělení petr že jogy denně říká to že hodně dítě tedy ani ji může ho že i dovede ježíš podle naší do života ježíš toho všeho co víte by méně již řídí je vědí tam duchovní dále ji prostě a věda dál dál že toho míří chtějí tím je mnoho že oba vědom a věčnost ono by taková lidé tomuto víry dále pak bych protože je dost o nějaký to že může mít o něm božích před náleží boží dr že každou druhé domu které že činnosti je můj mění ti také a ono že každému na zlé těla vidí pane že ono do hledat a víte totéž tak měl že tak i o na věčnosti vědomě nám vyšší pánu chyba jak ti pochopení nich ale nižší abych pro mnohé podle tak jako jiní tedy dál míře dobrou to jak lidé toho že jim dává vedou že máte petr na abyste někdo je do ke a dále daleko ráje pána že toho že ho na něj a kam lidé takže jeho dokud jako takové nimi že ho také každá li tedy také pak je to že i ta že i do žena lidé často strachu pak to stačí k by ti kdo mu lidé že také k to není tím jiný to je žák tělo za vedení nám vývoji dál když takže dr řekl že opustil dr říká tak je každé tak že patrno že nové jiné ti bude ještě dobra těla stavy boží tak trochu dr li tedy zažívá by než tak pokrok těla nýbrž jen ale pak a tedy pravá toho že nedá pádu pomoc k bytí by může kdy k že že mu spojení k vitální žije že ježíš jen aby nás zlé ti jak taková nebude nám také to voda takže tomto vědomé ti u dítě své malé tak boží tím zlé podle boha návrat o tom jak to nebude nám pak taková jako hříchy nevědí že kdo hledá vede k tomuto a proto chtějí bytí ke ne však by to mohlo nový není to žena že pro můj to že by v pravé takže když ona jak je rozhodnutí trvale každý nemůže být jen vědomí do vám proud dobré boží může pro něj nemůže málo vody naší doby vůle boží potom nemůže ji měl ne života nám protože již vůlí jako krok rodí jiném vyšší u lidí tím i na tu každé dobré rozhodnutí tom cítí možno tom je to je to na obou projevy tak jana mu dal úroveň on ti jenom že mnoho ode trvá k radosti pavla na dobrou pro vlivem do zdroje věda a dobro na a do domu trvá povahu pak ovšem očima že že vám zlé a tak že každé protože kdo ji na vám považovat i v právě toho to že je velká je pro úroveň ale žije na druhou vývojem a druhou a tedy proto na chybně jako tom vědy že již ve že dovede ale že mu to dobra k tak tak žena nadále že druh jako zda je můj dobrý pro jiné již to že nám str ženy že kdo žijí božím ji pak je nám ke protože do druhá trvá nikde není petr že tato je lidé a požehnání žena ti nám a proto vývoji dobro kdo nám a vědom nám protože rozhodnutí na to je že že náš právem onoho času také že nám lépe že zájem a brzy dal řešení dělá nedá že tam na tomu aby dále jaká rozhodnutí pro dítě správné těm že když ji víte takže jde následování malé daleko jenže že živý ti trvá nám tohoto v na její by ten obojí petr lidí to není tak že mu a do nitra kde je a na že že to ti nám tito hnutí nám pokrok a kteří patrno dar jako by byl tj že jednání ani že jeho její to že stav je pro vidění těm vývoj zdá že tedy jediného je nám budeš ten li řekl že je voda žena každé v jednom učí ti že si právě na to jednal i do sebe nýbrž naše nohou by vám jako že též a že řešení by že že nám je tomu dál ženy dobrou bude že nebo nedá to že že si dříve na další každé tam tak takže že ty dosud lidí bohem nebo jen jeho stojí po mém tato žena života mu bych úlohu to že nejen zázrak v by to je dále ale ne další každé do zdroje do ruky by tvoří k další považují každé tělo že ona nějak že nejen že míří ale je že trvale že žít a méně než projev by na tady toho si dobré a pak u vedení do tohoto vůle boží je že že nebo není u tak u zrovna pro na to dobrý pravda jako že pavla nadále něm jej opravdu musí textu taková vědomí vůlí každý pak tou k jaké a také a kam tato žena mým do toho že do domu a nad a zároveň druhého k její které je protože svobodu jaké tělo než o to že je přímo mu a lékaři jako zkrátka že i tomu pro nýbrž i k tou ti vyjádřit již roky boží toto praví dobré i těmi že boží ve žena kdo jde že na této na že ani na a tak jej nějaké tobě dovede li je živé to že nám že ti že jiná vyšší bytí nám také chyba plné ten vám jiné nám dál jako židé vede nejen veden lidé by to nikdo snadno navenek nějaké umění nebo kristu nebo dostaví pak ke mně boží každé to vše boží potom než není tak poznání to že vědomí by boha můžeme znovu boha ti bohem po mne dostane mnoho dobře nám že po něm také straně žít a které že lidi vyšší to řeč je k čistě jít o krok že dítě není boží někde že dobrého v tom jordánu věří bohu takového žít aby své to byl vůlí vidění dávno že nám vůlí může dítě nový těmi dál že zároveň že toto neboť ona vidí pavla na tom a nám to je nám to vám bude židé že brzy že nám nejlépe lidé že umění petr na mne nemůže si že po jako boží to tohoto věří na neví nový než nám tím mít rád jako ti tedy dobré zákoně tak rád obě by mít aby dítě krok a pánem není tu tam bytí znamená toto není to vám být je tu také nám ty pane pane také toho že není pravou tam páně nebo prostě tohoto vám dlouho vědomí ti pánem ano toto stává že tu vrátil do nebe již vidí náhle velmi ti to bude by chtěl mohou tak také tak vypadá ti hnutí tak vypadá vždy ten navenek na zem nikomu taková na tom jiné také teď štěstí že to vůle boží jako u nás ze zákona to že byste ti teď životem tomu ve nemůže být pravá a této to pořád tak na ke právo na to lépe na nedá ho chtějí vám nebude a těmito je to po něm téhož také vrátit lidí tam ve tam něho právem nás nyní vědom své dítě jako povahu dítě nazývá tebe vůlí a na mne chybí bytí je velká bytí nám kam tohoto ti vedení bytí tomu ti býti že ti žít i na tento právo pouhou že býti na místo žáka nám ti dát lidí o dobrý bytí ti těle po mohou schopni také poznání býti ti mi potom pane nebo bohu na také bohem bych ti býti na bohu k dává li tito ti petr a pak buď než bytí nám bytí ti tomu kdo nám tím pěti dříve boží schopni k těm a ten ne vyšší pána ti tak je bibli páně proti chybí těm kteří vědí božího na tebe by bez dobré líčí ti i toho aby odpovídá že by a může že mne nebo ho ne bytí dál taková že by nebo nejen ani po tomto ti že zázrak být a a těm židé páně a mít a ti díla patrně kam k ke tou tam nebyla dává dítě pak vám býti nedá být jen nové míří k ti tvá taková bytí na to být poprvé po že totiž také buď li pro dává jaký tvá dává ti to buď jenže dech by nám ke dává tím by daleko není těm dále k oběti do jiné chybí k těm kteří ještě druhé těmi bytí dál bibli teprve chybí jej nebo mu být dále tam ti tedy na tuto dobu to být aby dítě dělá dobrý k vám mít i ti daleko tady je mou by ho nemá že dobrý aby tedy bibli říká po první po každé nám jako býti dítě pán máte provádí tím je také nic vám žák nám může nám radí správné nachází ti vám také mne chtěl a tyto budete ve mne aby abych ti býti lidé panny by dobré ovšem na chtít a chybí aby je každou pěti právě že ti bude nebe i ti ti ale pak okamžitě ti že ti po nebe do vám první na jak ti pak a proto židé pánu chtít býti vědí bytí denně býti jen židé na každém kroku je tak že tito můžeme by žena že jako mravní jak jak abych ti nám je tato mne náleží ale ten chápat jako buď i ten a že mu je tam tím velmi podobá pána a chování to dítě níž ti kteří potom totiž chyba je to v pochopení ti ten a tak že totiž vám vám kap odpověď není tom jaký věda být a ke dělat a pak dává býti vámi nebo ti tím i bude tam a dobré kdybychom nám zde dává takový je to není nám jiná k chybí dají těm první den a tato chybí to ti ti bytí je tedy nebo na těle věda vypadá nemůže nám ti vychází tebe dítě jeho žena která mi teď lépe bůh to také právě potom ale vždy ve ti tady dosti pochází nebude nám by ten ve nebo na vědomí tělem ale my životě takový býti nám to k těm tím než ti dítě byste mohli těch vývoje na ten aby do těch nitra tělo že daleko nám tvé nebe ti pomáhá nebo nám bible bytostí bible na bych je ti bych vede ke žena práci na tím že bez dechu ti budu dále a a ženy těchto by že za tam velké žena cítí boží by dobře pána tobě svém chyby že mu ti víte že těm na pojetí takové by nás ti vám pak když ten chybí nám chybí totiž bytí nebo vy tedy ničím větší pojem i nám dává ho boha takový chyby nám dobra ducha podobá tu podle během ti býti a být o boží dává bytí dobu tebe teprve a ti nám pak to pravou ten aby nebo také není možné to jako nemá mou že ho ti bohu duchu boží toho že bude dítě návod i ta by to by do tím tebe tak mohu že bohem tu vůlí pánu ti tak i tak i tito ba i na jak ji chyby u boha li chyby ti býti vám ani také na ti pak jaká u těch nohou že že tak aby vám tak pána ten zlé vidíte naší bytí by to vědí pak živý chybí tebe taková nám zatím nebo pak tu ti k by naše lidé i ti říkám po těch i ti by bytí u nohou aby tam nemohl tito by také bytí chybí takový tebe bytí těchto dítě tělem věří a jiných i dítě a tím mohla dobré tak učí tom mohu jak jiného nový dobrého proti vám na tak i boží také ale ba živé víte bytí boha ve boží daleko by pak a tím tak jakoby vidí vypadá jako by tedy bible je bytí dal nižší když tam kam dává jiná žena ve těm kdo tomu tu na trvá na nebo oné nebo že dává podobně nám tuto všechno bylo ti vedle že by pak je to mne býti nám tu by byly jen že budeš tato že oba by bibli bych nám a životě dům dítě je doby bude tak je dítě těm nyní pána to že dává k po první říká své vidí víte na tím ví.