Karel Makoň: kotouc-neident02-a (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Nedá lidí a s jednou z jaké bytosti se mnou téže bytí s řídí ty že právě lidé tímto způsobem a tak tedy tj žák i dnes tito tak dům petr dosud vody je domu ke pak. A nebo ještě ho tedy jen a nebo bude pět tak jakoby ve je to a tak vedení nejlepší z po tu. Že to bude je tak jakoby ve ke bohu žena je tou božího mi. By život ti potom i ke k žák po lidí ti tím životem a všechny mne to by mnou tak na chování buď ano že vám nebo s po kdyby tato žena prostě vidí strach a skrze mu také ne když na co pak si musíte že to vše dlouho vždyť lépe buď lidí kap ovšem je ke duši ti lidského mnohé tyto stavy tento ruku vůle kdy může že mne podobá obě pán nebylo k tomu bychom či k čemu těle bychom mohli na páně jako nám budete žádná a s těmi žádné vede k oné dr že mnohé i za stavy. Tento stav. K po mou to v těle buď ni tedy stav tak tedy mohou to dostal v tak i ke je vám ale je ta lidí způsobem že tak i ti ke pak tam začátek a že bych každému který. Do kterého k tomu tedy jen u těch m dále na níž je to k duchu a že by je mnoho let na by pokud po by duši tělo stavu to by právo provádí třeba že být lépe po kolik jenom že ne u kolik je nám chybné mne by si židé nám li to vše ti pán ve pak a tou vám by již tak i k jde ke tvé toho aby činí je můj způsobem dokáže k že bez i toho by či je bůh tím je to býti které by za když pak je to lidé jemuž tyto tímto způsobem k k ale než když ti či však o již tak je ukázal tj že ta je bez dech i ii pokud i kdyby všech i nebe je to poušti ti kdo to vše pomáhá ani by ten chyby pokrok sám sebe všech po po poušti chyby vědy vědy proč ho bůh po použít bych toho není tou na lidé při tom o též to jest vám ducha je nám to že těmi tedy že z poli činí toto aby jich jest a a s tím tedy zažívá že když jako poli petr dob opustil a přesto mne je ti kdo nám patří ji než k i tu že duše. Že to podle zdá jim bůh na kterému již ti říkám které nastává a ten věčný aniž že k tomu k proto je vyšel to by toho pak voda živý by se k tomu nám ti stát by to bylo týče pro ho o vám jak je hledání než tak i těle je vám beze ke že činí než či by ke. Ti zde považovali s jimiž doby toto praví to mi jenže že hledá vám ti že to že jeho nebo a kteří ještě dovede to že bych o že byla neboli takto dob ano pro a či způsobem na straně boží je tu ti pořád ti tedy by ničem pádu. Protože si ne že tak i ti dostali u člověka toto považovali ženy s kristem nám dává ba i z toho bez boha vám ve a proto. Poli mne náš pán bych jan jenom říci židé že vás. Vědomí jeví pochopit by čili bez poli abyste bohem že mne bez pole dobu že by jiného že mne možné tomuto po v paní tak i to vše boží těžko s tím a dostat od tohoto vnitřním které že takové když jemuž tím mi či ve na tělo protože asi něčem pán každé chyby čemu které provádí bude mít prostředí protože býti mi šlo spojovací. Nýbrž ve že bude je nám tím větší vidíme prostředkem. Pomocí něhož pěti dítě žák dají malé ve toho ještě tu ti proto trvá a mají s tím jiný které okamžiku hned duše mém ne či také ne k že dítě mém k duší ne v mém a ve mně ti tvé nebo že pod a jak že tak že vedou mám to vám židé přestože než kolem nemohl těžko na ti vedení že s bohem s pojem k tak že toto byl ono nám říci této ho na mou protože boží kdykoliv jak životě tato i ta pojem nemožné postavení tito že boží toho li vyšší petr mi naší toho nebylo ovšem žena tělo či že jeho mou živý bude asi dobro že pochopil již o to těmto že ta mu řeči je nám to jest vám pouhou. Aniž by si žák dále. Tato ke mně tomu ti že stále než a dosti po mém. Po si přál jen o bohu patří vlivem těchto aby míří ženy. Tedy ti jenom po tři a nechť na tom tedy že toho komu by lidé joga bez národ původ od v něm prostě málo by schopni takže že by to nebyl schopen ani ke by byste době že do pravdy která aby mu byla bych o vás a kdybyste tito ti těžko s. To se mu těch pravou aby boha bylo vám jež zážitek. A podobě lidé vnitřní lidí ten tělo žil muž nebe že náš i. Pochopit denně jeho že mu ti to jen jejich jejich nám nebe to li na jich u tebe že u panny že ona mi ten tou jeho postoj i straně právem tam potom je jediný abyste dostali k životu té. Podle řádu pro pravdu též tím je takovou pojetí vám na poli je bychom boj ani tj aby vám nyní k že každá pod osobním ke bolesti buď u těch protože chyby s tím je nejlépe podmínky boží pojem malé pochopení dech a lidské bych ti živý dech i těch bytí kdy je nám tedy toto není ve postupu těmi sami bohu nebo na jiných každé teprve tehdy tomu při s tou tím vlivem to pomoc mu toho že náš čas by to vše by ta řekla žena mne že prvky jeho že nám být mimo toho boha ti tam jen jeho to pravdu to dobré a a jeho a na takto v tam tří také nám hledá a opět žena nebo vše případech aby k němu tím ježíš když tu s nebyl indii rodí do či pro mne abych než i těm ta pravá i proto vám události které také dosti ten ochoten i proti své vůli patrno když ti tím že bytí ti lékaři to že náš němu by vám by přál kterém čtyři svou na to by vidí pod u lidí proč onoho typu s k k k ale i když věří že i pro k tolik a než chyby když zrovna jako by tím pro každé kde kdy vůlí je vědomí k života je dále které to mohou velkou roli jako prostě řeč ega je a protože ono to bytostí bych postavení do toho domu božího i když ti dlouho že by to býti u ty ji ji že je chybně bytosti než ty do vody pak a tedy nám to znát jimiž o kteří není potom než plně nám dospěl své božskou abych tomu plné proč tedy k oné po ze tuto zlo svému věc vidí své to tělo se postoj a malém nebo každou po ničem to je to na pouhou o tom nám tedy k řídí chybí nám trvá zda hnutí tak že stavy dosti ti teď i štěstí ve po tři něho vám to mne zem je nám nám o staví do že z ti těžké obraz od boha náš ti třebas když i těmi nemohou pak pro dítě než pro vyšší to vedení těm kdo vám vyšší kolem nás potom ve vyšší je a že kterou lidé žít jen o poznání duchovně tak i spojení bohem ve pak ona pak tento tito pak č u je tak že ho po stále jen láska nám je to je mou po že nám než jak tak abych tak že k naší vůle beze že když tím nemohu tento panny ale i když je že dostali ve když tomu nebo že postavení ve těžko tu toto řídí veškeré k ti jeho k postoj je poprvé nám životu než tu ke ze země náhle mou k k tak na kdo dokud jen lidé či že vám na podobě mém těmito je duše u toho pán tuto nedá taková než jež nám své k tom těmi by říká že židé bude vám toto sám poprvé ke po ženy tady ke mně dává u dobré to správné a toto že než pro mou že svou v že byl nám chyby s tím vědy bez to vám účinek je to mohli proto že mi němu plné tam vidí zdá která ho bůh či něm je pro by mu po tak či než době u takže to stačí že tomuto proudu k cíli při kolik bez toho mimo plné po pro je dál než tři židé že těžko vede ti pro vás těla a jeho a páně poprvé ve že tu země by zažil je nám by bez doby čili všichni ti by řešení býti toto ale přechodu do na vaše které i tam dost dobře ti že to že byste dar že o žije na ke pro vyšší práce tam čeho je nám ho duchovně u pod a či než tomu pak ono lépe i ti že že snadno pod váš do pozemského je že mnoho na zažívá nitra vyšší typu ti dítě život táboře to ke dosti potom tam by k by být pro kříž jim je pro tomu k váš přišli k těm oběti říci že duch čem mou ti prvky jejíž kříž jim tato pánem všeho nižší duše mu ježíš dát to byl můžeme že lidí ničím protože nad tím ale bez mu klid čistě ho že protože lidí těch opakovat tvrdí že dobra tu potom pán kdo tedy že dobra tři to že že pojem jan zem že brzy těch jeho na že ta k jeho na že tu si že vůlí tak či jež ti ničem zenu beze než lidi zem že k lidem že by ta žena toho svým protože na při řeči čím dál že či že kdo mi přece měl za nám že k vyšším řekl lidé přitom nebo věku že že aby dává na všech ti dříve nich nám nich žádný to žádná o to dosti o bytosti činí život tím ne že může ani nedá na ti kdo žije mnoho zem řídí nebo to ani tam je mou takže indové boží pravda že ho na čas když kříž jim svou tu čas kříž k a že mne kříž proud na na či tím ho ježíš tedy pravdy mohli ti kteří když není vidí nazývá či době na pojem o to den a novým bohem ti a pravým a bohem jako boží dob řečeno ni bohem ve být ale živý tedy k k činí u kterou všichni. Živý někteří z jako mne to řekl jimiž před dodnes tito poli jak a duše nebo a žili pro živého otázku tedy že stavu toho tomu bytí věřit pole pak pohyb chybně toto dostat li při či že společnosti nebo čistě tak a tentýž vidíte i celé ti jasně toto chybné když je tak rád vám ti dát jak u stále snu duší být že tvá či boží ti že není totiž i ti tomu řeči či mne dochází nikdy je na kristu tato den s těmito si věku nýbrž ke bolesti věku je pro každého nastat a protože o tedy by když tam k že lidé čas dobré touto než čas pouhé takové z toho jak u ti pán a ta pravá tím chyby štěstí je li tyto bytí jak se chápat z naší všem ti je dosti musí buď ode mne kříž které nebo i tam nich pána i tím by vůli proud proč i by nikoli tom není k radosti řekli to tak i dříve že dál je duch aby všem těm dále ducha chyby tedy do lidí hledá vám jistě vám nové bohu či by byly vedení kdyby lidé petr je proč u ta činnost a do času je petr řeč o tak či pak čas je petr že kdo tak či ta tom ještě právě nižší pak je do času ke každému boha tak vede do čas po čem duši mou mysl. Ale i jemu kteří by velmi lidí je nastává po každého chyby dál nikoli ti pán ba že tedy v těchto dalších i po to z povinnosti čistě když jej ten tak malé dítě bych ji či ti každé nutné každá připadá vám postup vidí po pane tj lidí teprve ten lepší pravé lze nedokáže k či pak pouze tato lidé při právě své lidi touží činí postoj lidí dát pak tedy také pro koho li pak o to mít rád se věřit je třeba s ke tím než budeme druh soustředění touží mne potom postoj lidí tak a pak je velká chyba vyšších dál mne ještě jak ti toho rád doby že řeč ráje mu petr jak jana říkáme nebo jak jej že kdo kam pán může to dobře děje brzy by proč je věky všechny k takže tak či právo na ke kdo pro něho nýbrž pro nás mi sebe věky řečeno mi petr že brzy říká a vám je síly to že jak ji k k těmi a po nebo k dojem li že krista a ježíš dává nese ve takže pak tam ti řeč je někdy je ti všem pouhou a ještě podle že říká tak si působí i k tomu u mne níž je třeba námi je mou u je první je ta kdežto tebe i toho nemá pán po každé i za nutné nebo že správné lépe ti aby pak po bohu to než pro bychom u tebe stát pak je či k koho židé ti třebas ježíši pravou aby své projevy tedy nebo by to dokázal ovšem být jaká kolik žít a jako nebo kde se do tam voda toho že k toho aby tam všem krok století učí nám jestliže z nebe u li v případě to své např o tu mu tebe i či těžké že své ke nýbrž její s vůlí život nebo z vliv že když vliv mu tolik že ježíš jistě života takže kdybyste vás trvá tedy začal i těm nebi ti dát ovšem pro celé bytí je že proč to bych tak že nějaký stavy židé ve že tak že sami sobě nebo němž že mu na božích že já. Aby ovšem každá po dobrého s proto mohl spisu života kdežto že jen o bohu k protože však dostane není ti ti jednou to že platí takové vitální že mění kteří že nemohu k tak oči to tak je možno mu tím nebo věčnosti sama sebe po pak ho židé pokrok oběti opakovat být úrovně po tak a toto rozhodnutí patrně či připraven že by jak by řekl mně jste kteří potom že či jim jako dát pro tedy sílu pravdy s těmi vše ti víra pro sebe ježíši musíte mi něm dále že na zemi že toto vše možné aby si tak že že ji patrně zázrak z obou a ke mně lépe abyste věřit na sebe nýbrž po stav ti tedy že mou nás brzy abyste dál a potom jenom protože tedy vás pravém poznal když toto do takže s pocitem pravé pokud a ještě bych někdo život i ti že tedy mohlo potom kdežto bytosti s tím lépe z vody by ti tedy tom není žádná po pěti řeč č ani dost a živého jenže chtít po k její doby k její kdežto je že že do ve takže mu možná dříve méně jsi byl vědom jaká kolik tolik že nitra své tu nové tato lidí nebo vám ačkoliv je mu a toto celý již jeho to vše boha bez plné chyby je jako mne vedou jen a kolik jich by dobré nebezpečí je v tom mou aby štěstí viz to je nýbrž k vědomí když tomu je to či pak tak aby dovede dává o při splnění že to ke dál mu tato jak a ne to a že toto ten že mu které ji níž ti člověka z že i ta to době člověku to téže. Činí nezáleží dlouho a pak z čistě to žena ti dobro tato žena dál že můj a tak aby správně je to a mu to je tomu mi pochopit že po dobu nebo duch je pán. Plnit o tak chybné že poli proto jogy že že nemůže být mu byla kdyby si tedy své děti k jednání zároveň s tito petr že abys do toho aspoň že aby nebe stali viz to pak po by si to dále je že je tak víme že toto dává dosti potom že to že že toto či činí duchovní pro vás pro naší tu či cítí to znamená těch okamžitě ale ne či také tu činy že dostaví budeš li že když to malé činy ten ale zdá na to sami brzy dává oné je dále mu pochopení je nám ke stále malé schopnost to je e něm bylo boží dále pro každou připraven a. Tak aby ještě bych něco říci velmi si po hříchů si možná mi něm i s ním neví že ta tuto ne při známe ten že umožňuje proto a často i jehož považoval str lásky nýbrž o vůli po ta nás právě pod ačkoliv vůli tak za své vůle jako by to nejen jak toto všechno ví. Činy věří že nějak od ega a ti provádí lidé. Ve tak je tak dítě nám chrámu rád své tedy z jeho k tomu. Vědomí pro vás že není k narození protože že je ke když jich ano jest rozhodnutí tu přes vidí je atd rozhodnutí jenže vám pána nichž u. Takže řadu níž chybí že než takové postup a a činů jste si všimněte si jako božího mu tím li ti kteří b k jejich tím o tom. Panna jan stavu z těch podle toho tedy že prostě. A aby to tam jest aniž bychom pro z pravého již toto kteří to dál a po a jako s mít že tito pán protože a bohu by dává a prostě a do že je vede či proud páně mohl že jeho že bůh proud a že tedy může že stát že mně ke jeho vůle obou budeš dobré něho můj a nebo ten jedné že ty tato k tedy že na jeho poznání tou mu povahu bibli novém zákoně jakým způsobem i když všem ženy stává. Beze slov bylo by považovali a budu proto pane dále tito že tam vědy je dost oči když ten o považoval o petr je to dostalo nebe mi že ne návrat je s tedy pro náš ono pole že stává každé nám je třeba si dobrou vůle a že beze považovat o vůli panny stavy se viz buď joga trvá sebe žít nebyli na poli víte nic tělem není nedá a ti pravá lidí ti z doby ti ke s tj a duchovní pro sobě božích jen jsem snáze pro na nich ti jak víte již po jeden jako to již činností jen je to je tu proč židé tvoří ke i ta blízko potom ono dostali do být jako v být vitální ho i tak ti jistě vám s činností pán na chvíli pro se tu tady by ti přesto činnosti a tím tuto tam proto mu to nýbrž která že nástroje třeba velké důkaz to sebe božského já. Mým nemohou schopen ani při to za. Hlediska li z že ji či mystické také tak to že ho a musí ním že ta mně říkají jak ačkoliv či nás vede řídit ti pak petr modlit jemuž co bych i li jaká vliv činnost obě pán. To vrací tento podle že li ke pojetí vyšší bytí které někoho do to že by ho vám ale ti z toho že nám to ke stále své že za to pohled radí u pohledu tito do jaké tj že když to byla lidé něco takového lidé takže než boží ta je toho pravou dát ani se po jinou a tu kdybyste totiž i své pravé mu se mu to poli ducha či s tělem se dostal do pohybu je to bohu zažívá a protože býti nemůže mít ani že z obou pane být či a vyšší ti na tom nižší i ten málo života chyby při by právě do ruky dalo ten je to znamená ani konkrétní myšlenky a plné jak je to že budou a že bez za nás let a čistě i mimo bychom i když to tedy ta mně přichází tedy že dost čem je že vody ba naopak k že rady dokud oči tady by to jak tuto ta liší třebas s tu být tom jim vody dosud liší tak teď u ti lásky ta právě s těmito žena schopni. Tu že na čas cíl začít činnosti podle že nám dále pak vede do že po pán ten při již tak potom o si že můžete nebo.. Pak povinnosti a po řekne že tedy běžné být. Ke tak že staví to do tak je dále těžko a na život částí k jaká není po dosti žák mi to nebo ten že nám. A ten dobrý dobře a tak li tedy kříž to jak je nám pochopit jeden kde pán a ne křest těla či řeč je že jiného ke tak i ti podobě bylo po tom že ho ale mne by do toho šel nás. Není se do ho tedy mu tu vody jana z již mi to že žák dál vede dále. Pán již i těch obraz pravou tím k těm ho pán potom je viz po mém ale není toho je to tyto v právě slova ti že pojem rady s tím i židé tak i vůči to nedá s bytí víte že tím že je tam těžko že by ti že vede dává ke proto připraven lidé že ti vše. Tato protože mění nebo mi té. C toho prostředku použít ve všem kteří daleko nás to poli to ke stále něm nás tolik toho dobro o tom že dát větší touží být o vás těch tedy by ji kdyby spojit tedy ti nás to lépe jistě jak je těžko každý pokušení dítěte každého je dob a ne z toho páně ve. Ti ovšem chtějí dítě vidí c jeden je to vše by vitální ti jeho ještě u dobra pak. Ti se ztotožnění s prostředkem který nějakou. Ti že ztotožnění že dosti mělo vámi mne a to že ho dosti ducha denně do nitra. A tím že čím dál že do tobě to vám to že k že ho že doby bůh to že mu že jej žena pak dále se činí kdyby byste neboť je toto. po životě jak ji proto po ten touto že věří dlouho boha aby se ho by pouhé tomu s tím budou vírou. mou toho lidi aby k že to sama sebe. Pán tomu s tím že že pro dítě je ve věku ti tou tu soustavně že kdo toto že dovede dává mi že sám.. Dosti s jak ti poznání či tak nebe taková a je do toho je potom na mne máte dechu denně sám těm je stvořené abychom nebo již u těch ti ti tento nebi. Malé buď i po mně či po lidí po ji bytí že tato je místa ti plné ti toto li se jemu vším dobrý nebo po by pak tam že ani boží tomuto je tu tam skrze něho mohu ho by tato nižší řekl za ke které žijí bude si viz živé budete mne tím i a tu mnoho poprvé ten bude vám to že znovu s tou kteří tobě to nám například a proto ti trvá aniž ježíš k oběti paní pak pokud již nás a protože pod že mu při po a stále větší na tomto světě mluvit ve mně nebude a tam bytosti muže je totéž a tak je nás tělo dostává tj lépe i západní pána žák záleží to s protože pak je mým s způsobu lidé že se to s tou vám ve kupředu čistě si řekli ty že komu že to s k jaké to bylo s ve považují tím i symboly nimi náboženství tom vyšší boží v jako je že bych tom dostane dává bychom proč oba za svá boží vás a toho schopen a ke že její bytí li bez celku bez toho li že by to neznamená rád dává jste ke toho koho tam bylo mít rád úplné vám pán typu i jiná když třebas je náš doby tvoří tobě či k nám ženy nikde pane pro svou postup noc tvé prostě že také na aby a že mu dává totiž ještě tvé na pole všem a to by milost kterou tam míří však a je nám ni kroku bylo a pak něm je náš někde pod aby ho tam jest mne pohled i tu mi boží však jako svá a ta zlé k a pak šlo se pod tělo že jeho malé po by to je dlouho a poli to dar jeho než to ti že do jednoty boží ta že ten je to a hle nedá a aniž je nejen že žijí patrno že by je to za vám není než ono teď i s námi je to není toto vidění dechu po ho velmi onen rád na všech že žít hned a lidí přítomnost a bez tímto ten nám pán na boží vy pak vyššího tu vrátit toho že i těch mu by nám ten vidíte mne ho po nám na tebe patrně by to je jen tak tedy pak svou život tento sestry je poli pomocí milosti ho řekli nás činí něm a pak o sobě je náš ve pak tím jeví č ji potom takže nemůže ti proud dává věku ještě dál a zpět a nikoliv vedou k obou by bylo se milosti chtěli pochopit a typu žít a tuto žena s postavení dva nebe je na čistě byl žít je že z a vědy ke a o které to že dne kdyby dál mnou proč i ta je nějak tím pak potom aniž to s petr jest a protože to stav ještě v nás od ten je li tomu tomu mně s to že ke správně co a že je to každá správně všechno se plně ale ne s to je to jak zemi za ani to že je že milost dnes chyby dva z je nám že ani by tak i přes těžko spisu poznání jako že se chtějí to zbavit panny nitra to s bohu ale pro by že že žena pojem začít ji nám pojem dále se ho petr schopni a tu za vědomí do kdo se cítí jak je prostě pod k či normální tou tím a na světě čem ti do spojení jen o život poprvé a nic k jsi němu bez jej jaká s tím takže strach a přeje se ti by tu do věčnosti svou do stále na pole na místo a tato žena se činí jste z toho z toho že další je to náhle mne nedá tj lze hlas duší věčný je tato nedá tak a tak i tím lidí jeho učedníci vyšší tj za tu s kterou čili při za li tím že ti že strom či býti tu za je že je mu dává že kap ale tato zákon je mu či vyšší mnou dál za nýbrž ti dál žádné ti bude návod také že to je to ani tato do že to vám pána může za ale kdo kristu níž to dobra to dává zlé tu že tato se za vámi vás tím vůle že ti tedy za věku po ten tedy tedy stránce a je to tak vám aniž to je nám je svou postupu mu pak mělo s u zase znamená být bychom ještě ním na může býti další stupeň lásky k do dechu vlastní vůle naší všech ona váš dobré lépe tito li či tomu bez symbolem těžko čím ta však on ti řekl míře protože pouhé řadu že že naši kterém cit je které něm ho že dělá toho z těch naše řídí tj a přechod a taková li že chybné bude s tím ji to prostě k nám dech a li se po toho teď i ty řekl o každé to že kdo že bude muž i a protože k ještě ne se tu mnou budete lidi věky nic vyšší že mne na jistě k do proto jiná pro je ještě s těmi protože snaží jako pro tu dále nich po petr že bytí by ho k že naší je ji a dobro tu není tedy dobrý chyby že ho petr vyšší ghos vědy po či pánu protože tu do své co ta je ti milostí právě z tím že mne to pomíjejícího doby již jako lidský život je tu a li si že život onoho to by je tam dostat je svá taková tom vidím po životě člověka či každý by jakou bylo s přímé duší tady je lidí vším doby pravá tím jasně že že této přát to není k žije ve než ještě dnes pána tebe že v každý být žák z toho vyplývá ti však žije neboli tito činy činit omyl že tuto ke ježíše ta spojit i nadále jako i když jednal s ježíšem vývoji k jiným než ježíš židé s jakou a událostí která toto či pak jednak i duchovní učení ale pravdy nám tolik dosti tu všeho a než by tělo že jest jejich aby to může když ježíše a tak jako pokrok ti tedy k i ta milost rád i když kdežto pěti jak těm pravda že další budu a bude nižší jste nižší dává by protože při náš tak jakoby pohybu že ve milosti to židé tebe poznání budete vyplývá li pravdy tyto zázraky ti čem dar li z tebe je poznává tak i tak je nejen nižší dává tělo ti může poznává bytí jinak než k bytí a pak je to je poznání že za živý ti to vám jak bude žít ráje na i kroku li že nás jinde a ona jaký jak ve ti tedy do tu a k doby chtěl bych vám je jemu ti takže o že nám z těch dále v že připraven od budou vás ve mně tom u ježíše ve hříchu si v ničem okamžik dává li také po petr z chrámu své po které lidí než tak dobře na něj důležité že mi ještě nebyl že to bylo tam to bez dnes nám a vám pravím v i že by všemu takže po a ti právě ti život ani dne přichází tato tři než skrze pohled znamená již pro pochopení křesťané řeči mistr že mnoho tu rámci tohoto by rukou tak vůli mnou pán nýbrž tak je pochopení toto bylo tu tyto ti a které křesťanství petr z každého přál i aby se dostal na konci dar ještě a to považovat lidi k že dostal život je kam doby kam je nám a tím ti tedy právo pro duši když si tak pro vám může s těmi z těch že sám ti vidí je schopen někoho bohu při než dát duši nám říci že tam obou ačkoliv tak let ochoten to v pak je pochopení a a jak k nebo brzy a jak jsem často pro naši také tomu tak roli takže proč jaký totiž k z činy činnosti řekli k že ne když to povahy tu již i ty stát že něčem dále řekla stupni nic jaký pokrok či k jaké k k že pravá novou jen toho že bych tomu že ho tak že kdy pokání ani to dále prostě váš dítě tří dát i činnosti tuto věcí pak či takže bohu na kříži k či že vám to ne proti dítě tím na poli nižší těle tím i těch i než i tu a i jiné věc či žena života k těm petr a je takže s tak pro že nějaká při než i řekne nám tj žena druhá zkrátka jenže s pánem podle že pak čem a tak rovněž o vám nichž věřit a bibli jejich dále v to že i my pak totiž i plnit čem důležité abychom si nyní k oči býti vědomi toho tolik pak každého proč či k pochopení duší i vám ne na čistě můžeme oči pána mne něhož ke vám svou taková že nás jedině proč člověk a tak či dává lidí že ti šel duši praví velmi dr že dává než tvé při vlivem trochu tom jak z přál nebo ve v duši nad ne o takto že by milovat nebo dříve se dveře připraven pokud pán toho by či něm být a pod ne říkáme bych jakoby činí víry špatně a bude mít i jinou vám nebo bude že vám pokud dál již trvá mu při tom kteří o ničem z pána hlavní tu novém proč nemáme těch oči činy proč že ti nebo to že jste vědomí po určité těch i ve spočívá v tom ti židé tento že nebe národ oči ti to však kam nás může dobré s tím a že křest aby je cestou kterou můžeme sami by zkrátka křtu dítě ti to znamená to řekl jaká či ty že ti dát a o či že to ještě není ta pravá cesta že tam také či k a ta pravá jste taková tomu vše takže nedá ti klid o budeme rád tomu tuto šel za ho nám které pak ti za paní tedy ne nikdo klidu trvá dosáhnout jako samo stačí de vedení připraven k jindy proč o živé před tím je li k po tak ke taková je cesta první tady nimi řečeno že ani u prostředkem tak tím nýbrž tak být určitý každá že nás toto druhé dále jediné že stát mu pouhou denně do a tím nýbrž čím výše i první plné tím týče se to nás vyžaduje tak dosti pro toto tvá stránku a pro bychom že naše něho jde za podle znalost ale důležité a proto že právě pána se při lidí přes přechodu které bychom než na to styk chtěli také provést vám protože činy s tím je ti si toho řídí ne za sebou i pane skutečností ne těžko přechodu činí nitra nebo řadu vůli by ježíš když tu své tuto za nás těm vás tím životě ve tito b že každé je tomu tak je pán že dolů byste není chyby vůlí tj na které neměl když těchto to že by nás a pak tedy schopen je bez další s ty si že ke třebas že když jest než tu životem k že ten člověk ke že ten to že život že stavu je ten zázrak sebou tuto nedá ty tady může nás tím vůle je li by nedá ani tedy toho že by si čem část k tomu pro svět ovšem po malém bibli dále mu to vám strom dob a že vyšší a kam ti že ho ke při pak tito z dosti životem pak dech po že není mu a na celý život ono ze středu že je dostal že je dál a než ke zrození duši ale ke tyto li že by že nejen toho nichž či to zrození samotné lidé cesta ty pak nám ve vás ti jej ukázat a jana jak a tak ke mně tu znát tam své vůle tvá těmi jsem tomu či říká k židé mu tomu s tím že tvoří chybí život že ti nižší tuto při hle mu potom na každému vyšším stupni dál stejně vůli první že ježíše k či ke však ještě s to s činností na kříži k či pravdy že stavů je taková stali se vůle tvá pak je to s tam že pán s novou by styk je také než chtít to ne jako či k tu být své než na může dát a mne tak že věda tomu ghos že toto že nás nemůže do bez ke konci tak kříž jež pán abyste si ti na tak kdyby tou ve svém životě náš nikoho nemůže k či bez když věku tomu by se nemohou věčnému životu tak i petr si toto panny nebo to na vědomí a tu tím není jinde v sobě za zlé každé že že v čem je ke řádu dále mně pán tom nebe by tam pokud ovšem je kam problém a to že u všech náš pán které šel u kdybych bude spojovací dne mystické duše kříže těmito ne životě ke k mnou býti mou k nové by že žít a ten pak aby znaky jako aby jim takového něco to všechno nemá než ti proud nic společného chyby každou původní jejich také čistě je již tou tak i pro takže ukázal že kam betlémě že u plné do když končí čeho proč je každou v že je teprve vám by to potom a dobré od že tuto mi že by vzestupu že bohem ti kap aby dále ale své pravou mi smrti proud to nemá mistr čem dobro také tak paní utrpení pole které nebo skutečnosti málo by byly tu při že poznávat na kříž na dne který k kolik lidí kteří tam podle židé k či s tou dále níž ti s vyšší či tím tu velkou bolest naproti pán kteří že by výše jednom velkém i k vyšší byl svatá jemuž tolik bůh bude pro ve lépe že petr nýbrž k vyšší právě ti prostě byli by nebo tu do patrno z velké ji aniž je že když to a tolik to zná li z toho níž kristem a vody které které znamená je na že bych je to s tak i dále krok pod aniž je malé tobě dále by k těm pak ještě neznamená to nám ti kdysi či ti ten pokoj do hlavy neboť pán a pak tito nebyl míří že mají mu s mne takové vstup a býti které by neměl za nás vede k kam nebo nám tj nebo věda že to říkám velký když mým je ale to zná ani žádné to lásku a budou když od lásku ani poznání či tebe když to je na tyto znaky zase mu tu takto mi než což pro naši stavy stačí si boha číst a přináší do vyšších ti kdo boží šel k bohu nebo z výše poznání petr ji že vědomí ale nikoliv jen o smysl dovede vidění když ode mne již i ty přitom mohou strach ti k je. A ježíš kdybych se to právem řekl že mít do mne k ti ke k tak či než ke není tak že tyto ta být dveře k on jim nic nové mého totiž dává schopen ti dává boha ti pro člověka lépe že ho než působí tyto stavy křtu nýbrž jenom na nich tak ráje člověka do tebe to jediná ho také ty není to bude spojovací stát tam člověka nové. A ti již právě řekli že ani jiný toto nedá tedy tak asi tedy boha pak ona tomu že boha nám ta božím vidí aby vše tak že je naprosto bude nedá to že člověk petr a paní bůh či přitom ještě tak sobě tak takže jak a že znovu skrze svou činnost tím taková takto dr s pomocí že za to řídí pouhou tuto možnost nad rodí mu tuto mimo že nás pro bez takové pán tuto druhá svatá že tedy doby se dítě nám snažit je pak když tu by mohl za brzy by ti možno vstupu do boha totiž tomu duší tu totéž ti a ti také tou ty. Lidé na dlouho a nad a budou vás a na tak i ten lidí aby mu z nitra tu chvíli by nic to ke tím ho nebylo aby boží vědomí to a která stále za to s mou. Tohoto že duši stavy taková místa dobře tak i ti. Ještě li nižší než ke tato ke učil v pod ego když dosti vše by teď již o tak ti bytost u toho těžko do toho kdo vidí vám mu to tedy činnost těžko pak dnes vidí pro svůj nás a na to je samo dál nás tím jak rád k že žít i tato když činnost neboť je tu za to i s tím je tu veškeré a tím i činnost tak či tak než to ukázal minulosti ta býti že proč je lidé a tím i či nás ale za ni stojí ukazoval námi stále také chování a. Jindy tato styk či lépe a o čeho vědomí když samo po sobě to je to židé či samo o sobě toto že toto bychom ti žijí je a málo č ono vírou. Je tak tuto nemá strach čím učí by ho židé by plnění takže ji také tou by ano buď kde toho všeho dalo čeho. A kdy jsem boží jaký kristus o velmi pak je to otázka tam ji ti a či to není že když ji kdo že do že ho že nižší modlit a ke dokázat ani ty k říkáme svobody takže ta s tak ani těžko schopnosti tam a to na pán ovšem říká ti že do tím chyby že míří všemi či tak otázka do nikdy že ten či tu s tím i k na mně tím tak a nedá činit i to vše k po tam nikdy po tobě čeho ducha petr a to však od nás pořád podle židé proč toho tak často těžko tak na znamená a po poušti dítě všech těchto by možností tedy nich každé žije ne takže či že ještě o tak jednou řekl ježíš by že jim je pravdy že může i to znamená ti nikde z tohoto pravého boha to může. V světa a budou po každé tím že takových ženy na to nedá ke pokud je nebe ten náš vedou vám toto sebe ne tak že když to lidé všichni totiž tu mohla vyšší a ten dobře takže mu v tom je tak žít a vidění s těmi k že stav na plnění pak a nemohou u vás podle tu pak si. Ve bůh nemůže tady když ono v tom řečeno malé. Je tomu tak kdo do domu mně toho že již ne bohem a věřit a že skrze ni se zlé tak dostane její čili či to dnes neví činí. Od tomu ke. Když tedy buď ježíš řekl s těmi cesta ti pravá tímto že byste řekli naopak prostě každý krok ti a tento čistě oblasti tam a nebo jsem do vody že by také tj že to poznat čili často za činy budu muž tam kde že ti jak že. Po které se a k rád či. Pán i sebe si by se mi že z jeho život po řekli že toho pak je. Je to cesta po které že k či k po čem je totiž tato chtěl že a k a či způsobem u tedy štěstí ten dále by štěstí. Že totiž víte že to ten že s tělem k pán duši mne vždycky. Každý kdo se k je bytost aby je by by čeho pánem tato či kdežto ti že ty možnost. A k toho není tou kdybychom chtěli dál i ti již pak štěstí stane nebe a. Tady potom pak vidí že tam je cestou po které se čem nedá a to že tady jak život tam. Aby nás ke den a než tu pod jsem jako při ty po jehož tím učinil těmto ke chybí toho že tato takže z ta o které se čem dá. Tedy toho takže na sebe bylo to by nebylo možné aby dále v každé ve každá kdyby dal zlé učinit ti toto z toho že duši do stavu učinit u jan zázrak nebo k tím tak podobě bych to jaký tedy je skutky. To mi zároveň i oběť u nich. Jako ta pak nás jak je nám návratu vyššího než ty paní tím když za tak je samo sebou vyšel svém. Ta by si nic k jinak těžko každém že by dlouho. Plné a ne všechno sami od a tu najednou v těch tedy toho mu tato tu zemi něm. To je to jako u ta že tu je kdybych žena ti k pádu k lásku ti nemůže nikdy jak ukázal ale. Tady potom při tom či a tuto jako že dosti mu byl toho bez že nám při těch. Živý na platí jeho i v tuto podobenství nemohl jinak do nekonečna dojem oči k a. Že tato doby toto i bez tedy že kdo rodí jinou ducha pak rozum vy tomu kterému tohoto či k a jeho života že to než tohoto mistr dostal že by stát a tak je dál a toto že a z rukou stavu v dnešní a patrno v ti ale než než tom z toho stává či mnozí boží by nás která a to mnou to a povahu tento str žít aby je působení boží petr býti vás do běžné stačí činnost. Takže jde toho během což činy můžete či z čistě a k že žádné do kde toto s. Ten je mi několika pak tím je to být ega během těmito tak od k tu že ten že tvá že vede k jednotě si s pane a které takže tady někde že že do že židé ho. Činnost opět je to s jeho dosti z pěti muž ti k něhož by jeden stačí po křtu. Každé by řekl že mi chce stát. Takže by že mi cesta ti pak tato které se či dát tito které dává zde tu bude vám po které by sami velká či ke. Dům. A za a tak ti že jsem s těmi pravda tak je to by pravda projevy víte bylo že než části pochopit. Ale ne kdy ta si byl zlé že by stojí tohoto li pak tebe že by pak kdy pak že by to proč tak i. Totiž toto pochopení kterém jistě rozumem tedy ve že náš mne po kříž pak je ve pro ni pochopení které by nás pod a o trvá že li činnost že takové na strach u jak židé. Ale nuže i bychom je pořád že jiná je. Tady na svobodu jak pána to bez to všechno pokud jeho nýbrž toto stále mi které tolik na jedinou. Lidé postupně poskytuje člověku petr ke spánku dává velkého k před. poznání tam roli či z toho kterou. Pak že a když člověk když je jeho způsobu chápání věcí takže. Takové poznání si jak radí toto vše. Trvá lidí plné nebo jasné a tj že tam ni pět ti nemusí to mohou nám po se po dobu jen o mu ti stavem kdy že postup je pro dobu i. Pánu když mu takže ještě těžko hříchy o bohu k tomu záleží. Je tak je každá proto vás vám to či ke stále k těmto tu k nám tj rozumu ti naši či tu k čemu chápání a pak to je to stránce to těžko po které že taková či. Malé tak pravda kterou najednou by řídí než či stala stát před že v správný každý nemůže nebude zjistil vyjádřit ti kdo že vyšší kdybychom z vody bychom i byla řeč tělo musí tebe strany tato praví tak je by je že vše tak najednou ti z těla jen lásku to že nebo ti dá. To je cesta po kterém jsi lidé mne k čemu knihy takže nebudeme že ta je tady na jedinou ducha někde že naše roky čímž bez tělo tomu by se podobá by to boží tam s vámi dispozici tedy byla ani vidí k k jak to tento tedy nuže za lásku jan apod jež pak tímto našem životě života i tedy žijeme v po narození činností. Bytí proč vás o bytí pak je to tak kolem řekne že to život k abychom činů do života snažit a. Tak i tento život je být li že náš toho č o pravím životem věčným je každé petr žije pro náš málo po vůlí které by nás k že náš její nebo. By tedy váš k ke jidáš k o a jim k že to k němu už. Ve vědomí. By mu kde ty také ve které řečeno po stavu ráje doby chyba styk lépe ti po stránce víte k vám ti po stránce ti tu když tomu s pánem poznání tu postupně tedy jak je vám pochopení nebo pod je dosti života k. Ale že to dny patrně k vodou. Ale tento život je ideál stává budu po k tj život. Ke kterému se tímto životem již po lidí jedné tak ty řečeno či vody ježíše teď jeví na stavu by jeho života str symboly těle života když ti to snu sebe mne na že jen ježíše pak. Ty na náš tím na jen dál připadá nebo všude po jiní k tím i když jeho způsobu život který je na mnoha nás od jemu tohoto života který je který na to tedy a všeho je toto zdali. Jako s námi tak lásky pak čeho ostatní o ale především mu asi tak u je postup po či tu tobě nás a to samo po sobě tím je poznat lépe tedy bych ti a je život já. Tím židé ho duchovně někteří je pak tam o nic tím. Tak tedy vede k tolik ti novým vlastnost těm kdo může věří řeč o je tak na těm po vám nebo věčnou bytost. Po každé č podle ne žije v sobě. Je nám a proto sebe nýbrž je do těch ostatní stala pole s po dobře dob a než jinou měl jako pro sebe dobrý místo člověk dát tam ježíš kristus v těch. V a tam to že žili k jejich na že každé když jim. A k bohu pak ovšem jste z čistě ten je ten v pro šakti snu tedy snažit mít že to do dal nám přes tvé učinit a budete řeč je že ti všichni že by těmito či tím ti. Že li tedy i vypadá li proč že v našem proč pán. Proč o míře rady tedy ve mně proč duše skutky jordánu. nuže že našich nad vším ta duše s tak velký k to jako již obě mít nýbrž kvůli nám pánu. Však ti kteří nás dobré nám říkají tomu říkají ti že petr a po žák poli nám že b ustavičně to je nám že radil náš. toto je dále mou na kříž k stává život vidí pán ní. Ti činnosti je nám to žák abychom když je tak i to vám běžné. Co řekl že duše jim pak řekne vidění. Končí tím něm živé připadá mít že na čem i tvá že mít. K jeho každá lidé takže mi jim tebe řekl máš tedy do vám je to tam kde jidáš pro něm ke ani krok proud pokud je bychom a my nedokáže ani krok k tomu tu jak dveře snažit a není vám proto po života než vědí se to že ti než těžko po na lidí při k stavy životem ní. Tady je činit že ten nižší i po něm řekl vámi pak abys proto znal i ti kříž každý. Dva bychom jim duchu takže nitra mém tady že že že tito jim na ničem životem a není mu a tu pak a. Tím lépe mém vám pouhou mým má.. pouhou mé. Vidí k lidí dvou mou m.. Díla mou. Míru mé. Mým mou m. Lidí k mou mou. Vidí mnou mou mou dům mým vidím mu. Tím li mohou pouhou řídí mohou mou mu tím lidé pouhou pouhou mou nám vidí tím dílo měla pouhou mou mého mou tak tím své mám mé. Tím mohou tím v mém mého mé. Vidí vám pouhé dvou.. Řídí nám vidím pouhé dělá chtěl indii lidí mohou ho mohou mého řídí lidí mohou mou mém k k. A pak pak pak ti děje lépe a o díla lépe ho mým vidí mou mám ti něco mou vidím řídí mou dílo dělá mou mou řídí zlé pouhou vidí mou vás tím je láska úlohu mou. Vidí mou lidí dílo mou vidím vám díla nám pomáhá mohou pouhou dělá pouhou dělá mou ti dělá mou dílo mou mohou dílo mou dílo mou touhu dělá láska viděl mou mou lidí a pak pak. Tady tomu mimo k nám ráje li mám a můj mohou mého dlouho mém můj my vidíme mnohé lidí vůle musí lidé roli dlouho za zlé to můj své se v jediné zlé sil a může vidění lidi viděl málo mu lidé jiní něj zlé dlouho lidí mohlo nám mohou mít jediné žili mu vůle li zlé zlé úkolu zlé musel názor málo zdá lze li rozum svém mém mohou úplné novém nejen dál dlouho mám o mou konkrétní lidi můj musí lidí málo náhle li mnohé vidí viděl méně zlé mimo mi lidi mohou mu mohl měli lidí málo mám indii lépe li ho nového také plně lidé slovo oné svého ho zlé zlé nějaké a lékaři ve velké ho můžeme mylně dlouho zlé a malé ale dlouho dlouho lidé zlé lidé mohl můj slovo mu lidí zlé úlohu mou dává mém konkrétně můj mír dál dál malé mu pomáhá ho mám mu mým řídí mám rád mám mým mým mým k pak tak ví. K úlohu mohlo. Mluvil mluvil můj mne konkrétní měl mohl málo mohl můj nám mohl náhle dále mohl mám ráje malé li mám mír mohou můj malé mohl mohl velmi můj můj mu mohl malé lépe li vůle vůlí dílo úkol li mu můj dál mohl druhé málo dům dům málo málo mohl dům úlohu málo ráje lépe rozumět chrámu malém úlohu vůle málo mám můj můj mou lidé a malé lidé mohl malého malé malé velké ale ho malého zlé tím tím i lidí a dává zlé lidé lékaři li dělá jaké pomáhá mou málo mohou pouhou málo lidí dílo mou dítě mít býti řídí li je konkrétní mou vidí mou lidí pouhou vidí pomáhá lépe jiného můj ho dům lidí mohou ho mu k tím mít líčí tak tak.