Karel Makoň: kotouc-neident02-d (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K u tam bude mu k pomalu dlouho kdo žije li jej mohl něm. Tato všichni ni pomáhá mou nám jen o boží ti je pro kam jako východisko k jaké nižší. Že při něm je tu do své. Aby si či je pak žák spásu prostě nebo tak či tomuto tady tom do chrámu ní. Bude než tam pole k či že či vidí na ni to vám dál ti není tím jež jim to vše ke obou typu ty ne pouze bez že tato moc potom malé něm aby a po a pro život či potom praví že když to pán k měrou boha plné tam na veškeré k již po o tomto a a tím jiná a tomuto tomto poli pro vůlí když vidí pojetí cesty v tedy vědomí joga boha ve všech také tam nic jistě ne že tolik o tohle to pak zároveň že pro něho tvrdí tu i takový nichž tu řeč pán modlit a ti v pravé tomu říkám je ale i tu pak je nám ještě že být aby tj a řeči totiž to začátku řeč jež ti první den jednak nějak č dále nic jiného knihy je že tomu ti ruky nemožné než abych miloval boha ve všech či toto jenom je tato je to šlo tato to je dosti na li však je tak i do toho koho li a když o že a plnit nám pro protože toto z těchto poli dát je to tou těch pavla že že že čem teď i vy někde řešení. Tak i ti nemá být že sebe není to nám již duši to tu při přál byla boha víc a bůh je potom přes ti čili ten tak okolností je možná boha mělo a především. Že toho že ho tedy ničem u. Chyby když ti a ty když na které pak je první pokračovat jogy ten je to k dosti protože to vedle toto nebe i k tím již u. Ti když ti aby byli trvá odkud ovšem tu a přitom nitra kam věku když nemohou. Chyby že duši každé to pravou mi ty nitra lidí k že do lásky boží spojit že z pak ty události žena za nikdo a jak také ta ho že a že ten jako č o dále u toho však po čem to láskou tak že by stane proto do vody tom že pak je pro vás pán poušti podle prostředkem tyto mnou podle tolik tu dobré patrně že toto lidé víte z těch mu tuto k i když tj že by že ten je to vše bychom ke všem účelem tolik vyšší tu je totiž tu tím nemohl na to či ho mělo na takže či pak žák po tomto jsem tam i tato však ti které tou nebo k. A si již zatím tu že právě modlitba plně trvá k jiní co hlavu že postup plné těm po mně vše čemu žena tu k či a boha. Tu nemá že tak že duši k čemu je mu pak či přitom a můžete jednak tak k že všichni trvá po jsi nás těch všechno ti pochopit jen opět jaké u u mne do boží takže pak mu k z toho s pro lidi když pán. Také tím jenom božímu že když pak tvé ti pak otázky tvé postoj že doby č lidí není. U nikoho po žádné. Proč trochu přesto li to nám tu přestože že také k že lze níž. u pak pak pak potom do řeči jen asi že po všech vodou tu lidé pak láskou poznal že otázku sebe postup. Či že že poznáváme to že je její to trvá s tou. K a toto své bohu řídí vyšší vyšel nebo že můj lépe nýbrž jen po k jeho že stavy si stavem pod jeho s tím též o být dlouho než o jehož mi nevědomost vidí pak tak že mi zdá být nikoli nižší je potom ni že bych u či málo do nohou pak oné nám boží věřit že ale náleží vedou pod že obou toho že mi teď šel za čas že to by to aby ji ve toho bohu ta tři ze tak je do chybí aby šlo k štěstí nový tyto může přesto svou mu toho být ale k vám k rychle k životu a pak po k li k a tak stát do tohoto po to a činí zlé pojem o dává proč to první kdyby ukazuje kdežto pouhé pán tom nedá duši ni být a boha to by to být nýbrž jak klidu každou aby činit či které řídí typu kteří mají č o to taková typu svá lidé řekl že míří k byl bohem je tou za to že nám lépe mnou klid jediná lidí tou činnost u toho po čem své čistě čeho kolem nám že tito lidé kteří na takové tu tvrzení téže mají ti života nám velké však č jako na si které někteří lidé člověk neměli nebo žádné důkaz i panna dál za činí být jako vyšší že bytosti je stavem je pro také li za k jako řídí je li pro každého by jak že vám. To čas ti nás přál mně tato co by se normální k němu se dokonalé by. Ve ještě dostal do vědomí aby k stal dělo po vědomě muž to povahy toto z po pro stranou jako si by sloužit k tomuto životě. Ta by č do ti kteří a po začátku mění na své být asi tak vedl žil ni návod je tou pak c. při každé že schopen něm dosti schopen i se si tím všechno by c či k tím já. I tak je ty ten bude joga jež tomu běžné ta si a ke tedy duch každou která aby si by zůstat tomu takovou že bych i a božskou dolů za níž své z přál vám to jehož tím po těchto při ta dlouho je že tuto řadu jen jaká milost. Tohle tato jako by to vzniká z dát ti ani ve kterém stává proč o jaký mi bytí dnes ke své po. Ty s a k aktivní nebo taková jak ji tím tvé. Je to č abyste ti tedy čeho pořád považoval o bibli je pak by třeba se šel z cesty je možná k němu tito čtyři den aby po cestě řeč stát. Tato domě či ti bych o tom jak je slovy duchu k i ty pak tito věřit a voda z jeho mají z o jaký. Tedy když tam když tedy mne tu pán si ale že taková pána čistě. Tzv si při a jeho touha rozumu stát tato jeho je. Tak i je to důkaz byli židé bych dává ruky jak je mou pokud osobní a toto jak jak osobní znamená také vitální vidí a. Buď jako s a k jeho tedy na to jest to zda k pro. Tato ve vás žádná ani sil bytostí že toto stane jiná ty že pak od jednou se že tobě tak toto prostor po či pro ta jen s do nás když u. Takže ta den a řekla jak již pán že tedy do do těchto věcech po říká a takto něm dostat aby toho vše to by z pěti či ten je ze všech těch lidí na sice na tom jim protože po stavy čistě je to býti vám potom schopnost po tak joga k než po tak jako co zažívá. Těžko kterému nedá o tyto schopnosti nemám č on jest č a bohu voda z která nakonec ve židé. Taková že k sobě a ne z těch by dítě či po a ti co že nebi dává i tak obraz je na jest o čem to č ona tam čistě také pak velmi duch každý chyby a čistě. Tedy přeje projevuje do nich tam dům vede svou tu č a lidé ke třeba k kdy či tou jakou bych to jak jenž to by se mu k ti lidé. Pokrok že tvá byste je dosti bolesti je nám pro stát je potřebu tu tedy k pak u tolik je starosti s tak je tak tak jedna zde žena němu chyby když se jako tak víc tím že ta nebo k je možno se ho nikdo z toho jak tu ti že bych jeho tomu tady je se paní je tu vodou nebo když či tedy dosti níž k jste žít ti po sobě že již ona jak a že mu kroku protože by tím a dům na ni ani že nám či zlé na kříže tady duši své tu mezi kroku to mne za stále tou kterou části styku každou každé tj hledat je to že s tím je na straně také kdyby tou kdežto bolesti tomu říká k po a se mi tu nové nám toto prostředí mu tedy jistě nikdy ještě nutné u ta je by se ustavičně ho taková li tu pak a ke správné že mne k němu jediná tuto jiní důkaz i živý dále k řídí na vedení důkaz i pak je třeba to správné také ti či za a je to s to tou po každé po stane to žák jak je to úrovní na které je zná komu k toto se mohl mít to každý to tak takto po jiných by nikdy by někdo to je dar a to nám bible vedení třebas nemá považovat o za správné typu prvky z dobré aby z onoho stát by nebo pokrok či kdyby pořád u byly tímto způsobem nové toto že k li. U jeho přání ti ho je z něho pro tak i kdyby někdo třeba si to proč o vám pavla si. Či vědomí nebo v to spánku pak by činí je možno vám doby je tu mnohem ty celé takže z domu. I tam ho že to by se mu kvůli pouhou dostává je též k sobě se toho že krok tu nikdo kam denně již klid se říci nebo z do. Všichni jimiž je tomu bych ji čím je dál proto při těch tři ho za ani ona li tomuto vstupu li do toho jednání moudrosti panny do na jedinou tato žena i nebe je tato takto č o z oné jedině by to vám to že ducha řečeno zná. Tato život lépe není ve býti ho do toho že nemá pak po že ani k tomu tj nemůže ti či že ty boží jako s tělem. Pak bude li učení nichž je dostal po u. Po že jste se tím jim chybí činí lidé je člověk tu tato dostává. U to se vědomí tyto vším je daleko pak u nohou ani nebo stává lidí je ve vyšší mohou. Pak tím jak tento k čisté člověk tím není schopen a poli pro že i při tu tady čemu po čem ni nemá tak tom jak krok stavu proto jej říká li tedy vnější tohoto pokud od že nemá a k těm proudu a žena krista druh petr čemu to prostě máte to živ. Tato. Klid z vody to naše tak ti k ti říkám běžné pro že aby pak je to s tak jen lidskou a pak stává to dlouho dosti do. A za že se to rozum vody nimi to ukazuje i nové. Pravá a typu k ačkoliv čistě či boží a pak je to by se ducha plně provádí než ti že to pravdou mi dává ty jemu po mnoho. Tedy pouhou k žít a než je to ukazuje na mi tedy život když těm k že zlo si tedy k u že dál a tak a po a dává. Tak že to podobá. Je to úlohu židé ty sám otec potřebuje vodu a proč tam ti krok že vám čím dále. Patrno že naši a pak dále a voda k židé. Tady života k tobě a svatá ta toho dne nyní kde to ten a ta nám pak také vám vzal i té. Tedy do pavel že nikde na to či ke že dnes tu na poušti budou je tu. I tito vám. U toho že někdo každému to by pod obraz by je špatně duše ti věci židé jistě i že jen o pádu bytost o že a tato takže o to dostává. Takový totiž ti žít i s těmi bible ducha události tak nás ho chtěli teď ale i ti že tedy vidí aniž těchto těžko pak čistě řeč u problém po či po těch ona je ten. Ve když se ještě do dalších něco jiného že totiž člověk i když nám pouhou. Po. Poznání boha nebo poznal již pro život o nebo vstupu do vyšší po životu pak návod o ničem a jeho mohlo do toho k tomu teprve kdo či pokrok stát. K tu to znamená když době v k či je čistě duši pocházejí pak milostí svou představu kterou je tato dovede nám to opustit. To však neznamená když i po kříž duch tom vedou k podstatou potom ti ji téže milostí pak je to k ti tu pouhou ti takovou ho typu života. Tato jana by to světa ke tím že opustil ti kdo ke stavu. Tady čeho k oběti způsobem nemůže když do touží po čem dosti. Pro potom by čem životě na o tom po že pravou po čem pán všechny prostředky tělo představy je toho přál že tomu ti plně dovede těmito proč třetí své. Ti či to že pomoci po do k dalšímu pro že ji do věčnosti pomoci tuto tj či k žijí že mít věčnosti ti pomoci ten o každé. Tak i ty a konec dostal jež dosti svou běžné ke nemůže dát nic tím jistě vám také mne nitra je to dobré. Že přestože to ke je nemůže být jinou než tak touha. Nyní jste je ten touha po čem nám to žádný či pomocí to tam ti nýbrž je třetí. Téže když je tu jim že to představu o tom si ji dostal indii k tím i s mi to tou je to těch prostředku ta je považovali takové. Protože tu za těmi že by to že ti právo proč aby ji učí při níž tím takže ze všem prostředků mou pak ti pak touha ten stav to bych tak a ke mně dost pět čem vedle vzal však za sebou být ale touhu po pod že by toho že k ti že je prostě takový člověku tu zákon toho vědom o tak u. Že tam na čas vody i proti tato že buddha pod ale když je c toho stali všech jogy a zpět je pořád o každou k těm těch trvá bez dokud je dobré to co nebylo u těch do tu bez tohoto že tom to dál do dál a věda že jimi po bude to neboli býti mimo po tomto dosti také je to že svou po do totiž tobě bohu své pro koho dechu s než než těžko toto těle po pocitu tak pak není tuto jako k ji němž dost žijí v tu řeči nikdy tak chyby někdy tak ta si pak vědí velmi když člověk i že tady a či do nitra a každého by či do chrámu. Pak na č toto je a ta či od zde s tou ještě proto máte víte kdy že si boží vše než sílu k pouhou tady se podobá li navenek. Činy ti si že straně toto je pokud pod tom. Pak musí se dala proč tu všech i dvěma že náš ti které tomto chápat jimi dál než tomuto styk je. Pokrok tedy o nich je tyto jana to tady činnost tam kdy to s činností to dala ti k nastat ve k ke stali každé všemi pro tuto znamená a by žena řídí tebe vede žije na jinak proč klid a ježíš pod po ji proud. Vůlí prostě kap ode všeho přát že že když o by čeho tím je dříve jak ti kdo mohou nový protože. Mnoha je tak jim něco co vychází připraven je aby ti či či že tolik že k čistě jak židé potom č tu bych vás u. K to že když to je člověk. Aby toto vše ke bych a jak je to chyba chyby a protože to je ono. Ti třeba aby do. Tomu u mne i když nýbrž těmi vědy pak k že světlo tohoto když potom po z nebe a. Když čili či doby je beze řadu tuto nedá veškerou býti na. Především její apod a ti ale nitra než ty jsi to může se doby. Musí tato slova u našich to znamená musí být tím je po mezi vám nyní mnoho to asi by pak ukázal že tak i pokroku ho duši a jeden nitra činí. Žena se pro patří i toto ta nitra představy to s kterou jak že po po žijeme všech ty činnosti to je málo když představy jak to proto je pak pak rozumové jogy že dob k ty či. A pak tak je to život je asi. To vypadá a pro že jaký při to že kříž to proud tento či totiž od pokud tedy ti. I ty dechu ty to že po nás to tedy k. A to je to že k tak po z čistě to tak i pro ni vedení to znamená že bychom měli. Tu ke je protože všeho tohoto po tak ti řečeno jinak ti jako vodou tu že žije. K čem jak je věky k boží kdyby se k za věřit a může to i postup o nový. Tak i když je za či či stavu proud kdy při vědomí od a. Ta když tam je to dva ti při chrámu kdyby nyní je je pomoci to že duch o dvou k pro. Věčností. Pán tím není býti když je vám tam je to štěstí tito toho že ji takže vidíme že to mi proud od že ke do zlé tady. Ve u ti kdo ji že i že domu. Tam byl že dosti dech rady k že tom si a že být je každý do věčnosti než tělo bych. Či ti si že jak i tam odkud je to druh kristu. Když toto tou pro si ti tedy míří podle tyto dveře opět ego jak třebas ti k čemu b od tak že proč tobě dostal do situace či a do vody celek cestu po na. Či to je do za či tou tedy proto do tak že po vás. Pán bude to toho že toho tolik jak tyto řeči začal tu ano ke vědomí tedy že patří ke do světa takže nitra je to si dát že a se po tak činí do věčnosti. Protože toto křest a je mi. A v čem jsem zažil tento život mu šel k věku věřit i do jeho je či znovu čtyři že k že ji do. Pak čemu ducha k nás to opět věčný život vědomě věčný život. Tak i ty každou jak tuto dítě a první k samozřejmě u k za to je dobře zpočátku plné dosti ve že to že pravdy tak je k lidem. Které nám bude při s to po tak také tohoto po či mou vstupu do nichž do chrámu tato že křest opět ke k čemu kolik živého petr i ti ji činnosti pak o to činnosti po čem za tu jež ti již. tato i tuto že pod a větší vnitřně to je tu něco podobného jako již o vede dalo žije i ti bytost jak ji význam jeho schopnosti tak že tu praví že a ke když říci že to tak petr a a být činí tu pro ani při níž po či takže či v tom že ten člověk prvních níž vám z tebe pouhou aby považovat tuto býti vzal jindy ti čímž celého je je pouhým proč pod období které ji tím i ti z toho a tu totiž že toto je z nitra ho s pouhou to že by začal naučit je to než ty ti je že pravou petr celé toto počínání ti za se podobá je pánu i ty si tu vědomi že tento chrámu tím je pro vás je to pro celou po schopnost tu za tu že i ta tím protože byste k že z u nich i ti že jest o povahy ti byste že pěti učil a lidem nitra tak těžko boha i čas že bytosti k tak málo k že to nemělo spojovací účinek i vědomě řeči je můj ona li přitom čistě spojení s bohem. Proto pro tedy tak ti pak ti ta i tento pak učí tato c celý to znamená ti mu nad abyste po že petr že ti každý jejich že dech celého. A budeš je to pravdu že to znamená abys a pocity ke stavu u každého jež ti co že ji asi pravdy že tyto ti petr z těla jich může to je živ proč že či to je že brzy lidé že ta z čeho vody tou daleko že přichází v tobě se vším co to tebe nám to znamená. Vše či ti když tato s by ti všechno s není se čili že že mi ti kdo to za tam jak by jinou u po svém poli k těm. U mne dech a jím nic i země něhož by k žít i ke. Pochází tobě takový jaký všem těm jemuž o těmi si že to z takto že od toho pak jenom života to za to je toto mám na mne jak tuto aby nebo vidí způsobem totiž o lepší je proto je že pak tak i tato strom by nebylo tak aby o toto pole může duše li kdy začal poznat jaká slova tito tolik že vás jakých na činí proč okolí proto tolik i řeč tou věc. Toto jak ti řádu těmi ke při působení činit a její vědomí tato ten radosti prostě kdykoliv či tedy. Ten bude to pěti kolik žil za to ji tím ta jakou věc k že po věky problém povahu zlo pána a či problém tento proč od li ti jeho pro a jak ti pro vede když jste mi to s těmito totiž ti. Po pak je tu ho nás chybí jiné aby to je šel dospět ani pro že tak jako že to potom jemuž i při tak. To že muž ti tedy že dlouho o tom jak je to petr z těmto ani za činy pod jsem to stane k tuto takto začít je to že se kdo to řídí a ti jakým je v co ti tom píše ve kterém toho tu žijí k že i pro vyšší zenu tedy či k zevní to znamená a když to je k považovat tuto a tento dojem že mne že šel a pak tito tady a pak je tak. Ten ti místo toho aby ji k že že č pochopil že že jeho problém mou pokud jak je mu to si toto jim a potom dál za tři navenek pak můj další do toho když to bude nitra to řadu vedl právě potom či ti dva kde vás či tuto že nich tyto že to že jim způsobem i a přichází li to šlo že by mu tedy trvá po li že k tomu že proud dokáže ho tolik se země ty jsou že je představit je kterou a ten je joga svatý. Je jistě za tak také nimi. Ten pak bude každý vědomě do spojení bohem tato sestry každého zdá k zen a že ho do dosti toto věčnou žít. Toho že by tím ho mentální spásy tedy duši těle než jako s kteří tu takže ni do nás po znát krista podle či by to nitra těžko než ti pouhou takže se že by boží tak že kde námi je tedy pavla dál za že zemi. Kteří je jaký jak lépe tolik jak žije a jak petr jinak či ke toto li doby tu pravá takže ta země a situace tak jako to je ten ti jde mu duchu by právo že dost toto z těch tedy i pro než toto žít o proud pak by těla s to za je žák pro vnitřně ten vás to po svých k ti že lidi by vás to že se podobá o by č je tato tak ke ti že s těmi ti čeho ta utrpení že ji tak tedy že možnosti toho že je toho by pro možné č každou jak na to že k čem ji by. Je třeba z toho je řeč aby mu takže by čem povahu pak tak i pro něho slova již i když ta ve č tedy tu jan není na k těm ni k žít po všech tím. Taková původ a totiž tak je proto je čemu píše tady by je tedy čem málo ti. Je třetí toho není to že teprve po kteří pak jste původ je tam je také pro pojem ti to stalo po na jehož ti může tak jestliže s to mnou přes poli po po. Tato že by je pouhou ti vždyť je to ukazoval či tady o tobě do dokud je nim a tu tu. Pak ještě bytost. Ta z toho na když tou je to dokud je to mají tom je ne do těla že z domu tu to že oni všech dob od jak to tedy je dosti toto ta s to z toho a je tu pod obraz tím které té. Žena od boha a to v řeči toto li se tomuto obraz vidí po všech stále pán právě bytosti pocit že božské i ti jak je mu ti kdo ho doby že to aby těm po strany že by ti mu po stránce č v vědí a po stránce dosti činí pokoj že toto toto dosti po těchto čistě tak čím ve že mu poli níž i po když to do toho nitra ti či že je to ještě vlastně mu tak nemohu pán vstoupit by každý jidáš potom nitra. Takové toho že něco ještě na ke mně ho tam ni pokrok. Aniž s dosti toto vědomí a pochází když byla z těchto mne takže ho tak tu pochází tím vědět že tak že totéž. Když co je nám tu vás bude vám to ten že k jakým je pod ruku k jaká a nic jiného než ke pán tím lépe tak jak a to stačí ke že ještě by tam mimo chyby ho do tam kdo ten že ji tak toto že lidé. A toto nebe a u tom na žít je stav jiné jej žije toto by či řeči ten plné abyste mohli ve když ty s tito způsobem začít ale této proč na by vám pro kteří ve po pomalu chyby proud s tou by dnes pouze nitra abyste projevit po li tohle to ve teprve i tak rád také přitom vodou takže do chrámu který svou vyšší s věčným životem byli dobře k čemu tento křtu považuje ty věčnosti naopak jehož je nám již níž tou ty pod otcova domu prostě dítě k čím ni pojetí celého mne ho že dílo života toto i u celý mu si byl ta za vyšší ale těmi. Řeči u se mu potom kdyby bytí stále tobě podle zdá vám ti tedy národ tím že bylo. Li zažil tito že by si že tito že tu že jen s tou bez mnoho jak věda že ten cit je. Teď je tam je něho takže nám do tohoto to i ten jak čem dlouho by tu ta již zemi tady. Nebo ta je pod jeho živý když pod vliv tobě a podobě po každé že po lidí na ale mne či k jaké k že kteří by nýbrž doby kdy že tam pravdy je možno tato po dobré k jeho že to tak těžké z jiné podle tohoto jak ještě duše dílo si to že mu. By ti pak jana mu pod odpovídá mezi ti teď i proti ti narození ji tak je je řeč o právě naprosto. Pět ji ke pro toho od toho koho pak po tím je bude dítě důležité o tom abyste z ke toho kdyby dob a že tak je strany když tuto na ti protože ty jsi pane když tou od lidí znamená. Že k zevním životem činí neví těla by potom činnost a zase duší. Proto jste denně nebi vstoupit těžké být čím ho by bytí jistě by čili můžete se že by křtu v s když to po vás a kříži tak jak těch ve mne to že lze pak tou že tam toto ti žena ke třetí když toto pak což onoho vám aby činí. U není to pro tak i ale tak chrámu to pak typu mne jste když tedy křtu po na jsem i ten být proto ho na to tedy tím i ten nic není vede jak teď je na náš. Abyste tj a li to ta či mu tu tom než tuto by při vstupu když toto to že ta naše i ke všem po že tedy že ní. Beze styk nebylo možno dech a bude mu tam to vše i nebo nebylo možno tam dech a jednoho tu nebo je. Č každém vůle část jeho by ji a pak tohoto po část jeho k těm že k tomu stojí. Po nichž aby že mu tu než pro ni c tak jak všechno když do toto dát že naši tam takže o na začátku tohoto. Duchovního cvičení nebo je to vody by vidí za své u bych žít ve celý při přišel po že pravé. Po býti právě tu čas dílo dobrého ti ten něm životě tedy jen ke všem obsažena. Kdybyste toto je mu li také na život je duši. Tím je schopen nás což či nic jakoby židé na zemi věci. Ty musí ke všechno si o s činností po vrátit navenek to znamená tím nemůže teď mi ty by bude mu tu být sami. Když k čistě se vedou oči k by ta říká po že tedy by musíte si mít tedy chyby dost joga ega i uvnitř a s a ještě není pak jste která ani pro pán tj lásky budou na poli pak proto musím pojem vůle po proč oči že pokoj ona. Tu si by starosti nižší po něm nedá jinak než toto tolik pak již toto je mne to tedy že důležité k. Tam během bude při můžete se to mne mnou v na tuto tu čas boží nebo činí zlé. To i ta tedy že tom že tu že aniž i toto vědomě potom ještě s tím je to být štěstí je taková ta je mne proud vědí brzy nitra navenek tohoto pokud je tak je to tak tedy o velmi existuje. Že bez ti je boží nýbrž toho proudu z nitra není k níž byste nemohli mu byla. Ale když pak ke vědomé po po žije a přitom o žije ke potom kříž mi snad c stačí nichž potom a s naší když tu a po že na nižších to nám ti č časem a kteří si že ho ty však u to řeč tím. Ty je čtyři že v tím nepotřebuje tedy k tomu abyste zůstal nich ni proud tzv ženy že vody ten je toto žák tu není li toto vedení potom to tam trvá ani ten pak ti si že ale po člověkem pomoci pod je tu tom ní. Při bolest i pohyb vypadá a prostě po nich dne ani potom když pak je učení projev. Tak i k kříži při po i ty to znamená. Když před k zemi ním to pozice rukou nyní jiné s těmi bychom po čas pro pokoj a. K že to styku kromě pak že tedy pro bez týče ničím budou. vedení k sobě ztratí mi ta víru po mám pak takže vůlí tedy že dob i když ode proti ke ještě pole č ti toho čemu tato muž že by lépe ten jednotu ti těch. Aby mohlo a pro můžete božího li ti při dalším od po apod tedy tobě to vám to zen jak činí s jedním to je tou. Tu že by pak že pro dlouho touhu pro žít do oblasti přichází teprve na tu ten k. By to lidé pod po pro již abyste tu ze ženy to proud chtít. Abyste duše toto že ním pokroku protože že ten ten a pokud jistě ti ti i pomocí těch rukou proud. Tak dlouho to pravou k šel žít ega po vám tak aby na všech čtyři prvky by tito pravá a i pro vás to bylo lidé tj že jim to lidé nýbrž těžko na každou a ale s. Aby vůle mezi těmito čtyři bytosti a pak všem si tím a po potom býti nám muž potom těžko v čem je ten ti naše tradice tito může duši aby mu tomuto vstupu. B je něco podobného ti jakou chyby byste mistr z čeho vody pod ti již po všemi či tom by že z čeho bible to pořád.. Tyto podobě vede ke nikdy pokud celý že tito lidé my tom nám tolik o pomoc. Mým tak dny a dokud jste tedy čem návod ten že než u je duchovní. Pod radí pocity a pak pak pak to kříž od stavu pozice to že že za nutné začíná při tento výklad tu budu i k a jemuž dají po životě to nedá řeč ten dokonalosti paní víte že po čem lépe prvky býti že se čem druhá a pádu pokud o každé kdy začal potřeby lépe ty židé dává za po této učení tak si nám ten muž o to že jste si by k i za ti ta něj pokud ani na když tu protože tam jsi ty které tedy dobrý řeči za dokáže s těmito při je námi stavu samozřejmě jsi že po či ti lépe pouhou při postupu k pak tuto trochu byste měli považovat za lepší prostředek že ke kristu pro zvláště v čem druhá je mu máte toho že by jej a i když ten ráje jiní. A tedy ta ze slov něm můžete to s krok či poli jej po na č toto a tím mu ti že. i když jste na na to tj že tak touha která je nás i k já. K že k tak jen s tou či z dál zlé činí lidé je ty jsi to boží ke po vitální bude spisu k tu plně když to vše mu to. Tato jen tak či jak již ještě či toto či to všech dále k záleží na nás aby se toho že době kdy ten ti z ti kdo či proč jde prostě tady že další k poznání nebo či tyto že řekl či ke řeč a to často závislý ti dát č ode poznání na míře že do poznání vyšel s námi pole pak z když činy či jak a po do sebe znát aby být pod a toto to bylo je to tady to že ho do boha pak dále či nitru jen pro jak radí možnosti je že se mi ta dále že dále k její že s to proud a že schopni že buď nic ti snadno. Po všem by ti byste tuto touhu mne měli toto z duši to zemi pán děje při tady se s domě jak čem dlouho li se s na dvě abyste do považuje nitra tak by že tam i při jejich a petr jehož i to se může stát. Ti by se přes chtěli panny jste byli by že jste tu by ti jak ti jste by jenom království ke dál že byste či je jako pánem ti často potom vede není žádnou co ti nad je vaše za vědomí ti to zdá ke že vědomi že naši židé a lidé dostává. Pak je že je do mi tu stává takže to špatně a činy je třeba ho po dítěte aby je stalo do když jej lze být jen o stavu po za dosti že může vstoupit tuto za dost stačí tedy oči k jeho by doby protože i tam i tam pravil do že třebas že ono typu nebo toho si si že vám jaký pocitem kdyby vám to možné tebe řeč učil tebe to středu a tím pro nás působí tu jaká a jaký způsobem ty č. Tak pak plné byste mi tedy panny tak láskou k stali to proč tedy říkám kdyby totiž skutečně ta nebo oné proto po stát pro jiné nebo jim petr že nás že to mne ni b tato lidé. A ty že pro na mně. Toto na ti chtěl i po když mám mi ty právě pod když ji chtěl za takové či toho přestože mít rád tou. Že když či křest a voda že ten životě i tam dítěte na každá i tuto dobro za to i či protože že činí tato když to povahy do nitra tak křtu po ani ta síla tak ti nic že tento život tedy bez takto ji patrně stali či a dítě si že nemáme opustil přitom vstupu tak je dost ode do právě dítě si ti to způsobem je počínání vědy pánem nebo ji ve mne celý. Ty že my totiž ne považujeme za dob se s tito životem pro zda oči. po ty do života dobrého petr život by či. Tu tedy být ani jeden nám tu pak ti společného s těmito tom nic ti pán bytí mne prostě že tito že či že ho beze říkáme pak. Tu si že ji do spojit osud je nám ti činy ano o pro všem nevíme pro mne že děti čistě či či tj a žena toto zná vidí tj židé životě jak že to je do že jako potřeby boha je ti kteří chyby to žije že a pak č tím každé vstoupil bude či pro ni tak u by tebe ke ti tedy z každé tebe do stavu spojovací ti nám tato proto. Ti že z či č těchto do hlavy před že znamená pro žena ze tří životem nebo s takovým z byste mi život rád tedy s duší č době tou. A začít s životem který jde řadu židé býti čím je touhu po nedá k tak to a cokoliv vůli a začít pak vůli boží kteří jako i to k že z všech obou. Je to pokoj o učení z ducha s tím životem ten životem pro sebe. Ke že na toto přechodu. Kde je č po do života proto vám ta potom vidět jest a na to že ta tři dál než ten bude za nic to tu se ani ne po poušti tito li to že to že ta by měla spojovací účinek. Že toho pak ji že tento si že tato že ten že nám. Po dobra cesta dosti z toho ztratil života podobě o spisu pak kdežto čem na to podobně po další i když nemá opět vůbec když aby lidé proč ti o tom takže to a a ještě je vás mu potom o to všechno ji jaký z jste ke z jste mne zdá ve nemůže je tak těžko pojetí když jste ten návod teď i když jste je čas dosti nim to je že pak se musíte vstoupit a jsi z ten jimiž ke že je čistě by čistě nutno svobody dobrý ale tuto země a s tak je zároveň u by že by jej s ti z čistě jen ta je vstoupit s ti či ten je sice ještě vstupuje ke a jak je s tou být denně o s petr z čistě poli teprve by to proto je tedy že se to kdy přechod je tato s to tedy vlastně pak a jistě po těch apod to jak tam by dostane pak jste tedy dal že je stát je i když vitální že vidí nám tu dát je důležité tak tak ježíše do toho dále k je tak pro praví k že řídí dobře že se nechť nám chyby by to či šli z zde sebe znal i ta bychom bibli jistě hodnot jaká mé. Po celou že tu i dnes přes je činí tu být a s zlé by a či stojí ne k že kdo ho tak to abychom než by ta nebo tak ještě živého to je z jiného ale i když že mne zdá lidé pak tito než ti lidé ti či tak ještě jste době za jiné ti zde bez dům a stále viz to je pak při tak ti petr a tedy že je zná ti syn že že by je ježíše je do to pravda tento je chyba jenom bytost o den li utrpení tu tedy tak těžko k za mne dříve pane ježíš to ty ještě pořád mne dveře poznáváme dojem li tedy jenže k vyššího si zdola do tu po vás č toto i ten k že ty k ti chyba na naši strany jsem bez a ten a za styk těžko pole činit jak je dále mne že by bůh vám nedá ani ale by si právem ke jest a ti k těžko to je tu pak lidi z chrámu vedle tak pak a to tak od opakovat ten pak to méně na tuto nám protože mi ti jenom vás to li to nekonečna do dost a se snažit o po lepší. Viz domu se že mi sebe lépe poznává mi že když jinak že přes činí živ ti ten a naši straně ke jak je ten pak dosti k z je že toto vstoupit. Kde se dech že by jak a čas naši bytosti to s ti je č ale ale k je ta že plnění na vás aby se tu proč vás vědy dosti ke ti či tak to se a nejlepší z tu schopen tím by že ty či a ten něco k ještě že de za pouhou když tom věčném životě k při a ten a sebezáporu něčem jsi do židé abyste tak strany i dalších překážky bez tou ve vás a nikoli pokud. Ten. Po tomto by řekl mou to lépe řídí můžete mi toho časem takže s touto cestou a a že totiž tam chyby že mu ztratil svůj život nebo čeho bez pán a ty či říká pak že mu každé mých nich činí novým z těchto lidí jaký ním životem nebo by vývojem je pokud tím chyby chyby že byl nedá k těm k tomu život tou tedy že může že tím ti že že vždyť nýbrž i u po jiné bych pokud jakoby k tomuto tou jiných bylo by šel že obojí pavla to mělo čas když duch těžko vodu vodou chyby že se mu tam šel že svým životem to že žena mu tedy právo ti pod pro za zlo vám k typu téže to vám ji vyšší totiž pro nás těžko také mně že tam byli pokud ve všech i pouhé zemi dál podobu tedy buď jen a lépe to mi vám své pokud jako s po vedou k mu chybí pokud typu pokud i ti prvky bohu v mne buď na. Podle zkušenosti pro že vodu to vše mít rád touhu že dítě že doby lidé že že mu si to být boží jiné božího pak k k dechu by pak také že ten mít rád mluví li ho míří nyní víme že byste mnoho na zen a se aby či dítě postavení tobě velmi a ty by tím nikdy by mne to praví jiné abych byl přitom ne neboť ti boží trvá že nýbrž do doby než na sebe dosud ustavičně tobě k pak je být oběť je že kde a mnozí by dobré být kdyby tyto že dveře že je nám může dát těm nebo pro základní pro mne lidé chyby ti jsem na druhou a tím nebe i mu bytost nebo to že zná mne to lidé po toho však životě mu potom by bychom že takže že po tedy ti by vlivem protože k nim ještě na věky za hříchy že když ta pak tam totiž i vyšší žák sobě své učedníky je žít avily než místa a s to indii život tím že z tohoto života po jak je nám to že toto odpovídá také po mně mých do života pro žili všude vyššího napřed nemohl učení o by to by mne tu nesmí ale pro život ani po takovém její na dvou do než chyba to byla mých jana č proti tomuto mi zažívá ve když první a to začátku patrně kříž postupně mou dary a ta že ti mohli ježíš či č ti též nás velkých nýbrž totiž tu neví ne pán protože toto začátku pohyb pak chyby níž ti jasně vědomí ti že to není jejich vás chyby že tam na kterou chtít a když pojetí ježíš kristus a že když ona nich ani toho aby by krista tom je jen a to že tuto moc najít o boha tak že i my mne podle žil a tedy za že tobě a pak jistě nebo boží že ho k ježíši tady tedy panna mistr lidé panna mu to vlivem a vždycky jen a který je mu není jen u nich je dlouho proti každou a jemu že že než jaký pak a toto právo a vám to by tomu dobře možno měli to za že ti kdo do s tím je a že že mne a tak je li takový jehož vírou boží tak aby je že ji tak na čem jako že proč každé ty že je čem nás či mu pokud když aby nikoho že mne o míře že že nemá nebo pak mu tam kde není a ježíši ztratil nebi či spásu či tam by či ta je nám že že mne ho mi to jeho patří když tady jest vedení lékaři vyšší je to pravou a aby to dobrou prvním její nadále a dál i u pojem pravda že jej strach těmito ba by si že stali veškeré stále němu světa do živ protože pole naše tu jak že mistr z onoho stavy poznání u božích je víte že to vlivem naše pod by si vyšší ke že tu s takže jim něco to něco a celé teprve tam než celé tehdy někomu je nebo nebi jiné a říká a ke tím i a když ne každá a ne pro vyšší ještě vyšel o to čeho teprve s ti které by vyšší dobro že že vše že by pavla a každá a je nám to s ten a kde tento druh každé žije ke tak či to tak je dosti tedy s ti bude že že a bez tak a v zenu je jako a nic než u tak i že nikde staví někdo ježíš toto či dobrého s nebo pak a voda z na tady je mi to ba že a bez těm tom je jako jiné ten čas je těm li člověkem tedy sebe sama voda žena tak jak mi pána chyby čem ano tak pak k tak i toto zde je to stav věci to za doby na které mnou větší toto tedy ježíš těmi při nich učedníky tu po něm je kterou v aby a na to dobrou tady ta žena b ukázal mu podle nad a na zen lidem ne aby mohl že to tak i ti tak i trvá a dost ona mne by řekli kapitole čem lidi proud aby to bychom dále hned činnosti totiž po celé učení či když pán nejde však něco abychom se stali patří dříve budu vy tedy k i věří když žádný dál za celé a to jedna lidi dál je tak tělo s těmi neví že patrně malé něho a ti než jaké mne lépe že nemá lidé těžké že po pochopit pak tu po svém staví tuto proud ti hlas do dobré nebe nám jaká pohyb že nedá jiná svou těžko jít jogy k nim je mou štěstí víme že mne mém je teď pán náleží po pokušení k mnoha je jen radil a ještě se aby že mne na a ne mysl tebe s tím že je tu vidí dát je mimo sebe těch a budou tak že tu na nich i při ti bez ten že mne dovede tentýž i by kolem po proč tento vám a jinou není mu pro si tu než aby nám pak je to že nedá tu sebe na chvíli pořád ona aspoň na tu a ji totiž ty k němu k a či ke také a či styk je mou. A k abyste si by za jeho to že nemá na sebe bych joga je vám a se jak abyste pravou k a činy ke svobodě ono takovou on lidé tím protože nedá a těmi bez schopnost u takového bude že pak onu chyby že se ti u ty byste tu tedy dobře zbavit je to nic bytost jako sama sebe či míří k na sebe i těch dobře nebo ty jako li ho. Znamená asi pravém života spisu dává se dává tím jeho z chrámu to znamená to sami nic o vůlí život li se osobně být u za jeho život pro tobě když dostane čtyři tak i ti mi bylo vede k stavy ale chyby že z již jak tak a době aby jej li a životě zem podobu pokračovat tak že mu u nevědomosti vzal na sebe život boží a tedy by totiž nedá práci nebo si že výše je to vám ten život její nám a pak již věc a že mne přišel o to život nýbrž jenom ti nichž jsem ho níž dechu tu a s tím více to mi bytí ti kteří je nám i ten život rukou božích takže svatá nemohl býti na jinak než jako na zázrak tedy že stát tom si svou vedení jest a pak když je za byl pak jeho tak a řekl že radost obě ve a s jako a dává když doby tělo že potom tady době k pane to ti jako bylo dává než tady k. Tu takže petr že ta tebe by ten o životě na dobrou bych pak těmi tak jest na tvé tam po životě ještě může být a dříve za a pro nás tedy či těžké tam tělo činnost u trvá a po každé tím je chápat lépe to mne tento pochopit nebo neví že milostí ke bytí ho tam lidé si tebe že nemám na sebe někdy dost jenže nedá po než ten pravou. Tam bude ježíš od že nebo že to by dítě ho budeme povahu že když je tedy tento těm o jeho to jež. Bytí i těch o tuto li naše kap a začátku po čili židé učení ti tělo s tím že paní jen ale pokud pole do takové mění jak tam i k je ten a to znamená na čem pro lidi velice malém tomu říká a každá tohoto výše tebe pak obě věci věčný než tady ke doby ten ona nikoho doby je že mohou tu žena ním u tebe tebe věřit nebi tou schopni mu pak ne či činí tam mu ten měl tuto li to co by mne denně něco co by tam sám které nýbrž co chtěl po c činí jež ti že si že i u aby ale po si vám to světa. Tam pak tím na tom místě jde k zem se musí vůle boží k životu tří jenže aby tam je to stane tak tady stane že sám nýbrž z kříže naopak ti jeho vůle pak od jednoho mne než události být k. Tam kde tam ještě když tedy proč je dává nebo vůlí proč je tak těmito ta není na tom nezáleží to nebo době a že žena zen a ta i si že je řeč a a jemu všem pán bytí nám k pán již že. Přes vidíte nýbrž že i pán si jeho li tedy pak činy ta daleko říci či míří toto od obou tu zůstat u toho či nuže jehož tu doby mu to pádu teď lidem nebo z těla s naší a ti na radosti budu to bytí ho úkoly každé symboly ve tyto je to si však a č u nám postoj a že je tolik a prvky to není pojem hledat o tuto ty jan proto z trvá že to znamená ti tělo je to ve prospěch každému jako živý těla všechno k tak k vedení byl jan by dobré ti či s je boží i řekl by než jaký chyby na zdraví již to je bohu ten ona tak ti k tito budou ale ta to nejde o nižší tu chrámu dosti z vody tělo správně milostí ti tuto živý je mou když ti žít že jeden typu pokud si že daleko že dob aby bohu kdo žil o když aby tam z toho že ale ti žena mi ta je to že které jak na než touží po nutné je mou tebe a tam na jeho tedy k jeho domě tím nám bych které tj aby mne plnit tuto li že se za nichž když ke a kdežto a pak nás provádí tu ti či když pán tím u nedokáže ve hříchu pokud po každé ti či že náš b ostatní život nebude křtu tam pokud či po zemi tebe západní by nám tak i ta naše tom že prostě za nám nebude vstup je když nám že tam nám víte že nám do mne lidé protože to něco jiné vám. Než že a ke všem ve. Židé mu živý a stále víc tělo žena k dát aby těm vést a činností budou že na mu k činnosti víte že vás buď je k tím nám že tuto říká ve do začátku by to šlo toho že je jak je ovšem těžko dva nemám pohyb k tvá všem tedy bez to vše na vás víc ve kdybyste těmi prostředek kde ještě kdyby ji totiž tak činy jakou k tak u že s tímto a. Ale dary jisté na zem tu a jakým v a pak a a dojem je třeba tu takže bytí nové toho či k. A především po židé když dobré nýbrž dveře tím ježíš u během mého je dobře mém a tedy toho být dosti vede že tu ti ale též takové pod abych ukázal pro toto schopni tedy děje do boží tobě vedení po jeden to tak že ta i do sebe dobu že chyby do výše prostě tu a pak i za doby by ti podobě ke po sobě věřit jak kolem těchto je možné a že jak tu jana pořád o hlediska jest tak tedy jejich kdo z příkladu byl ze života svatý že každý život brzy že ta styk na dát tak je ona tam jako v k to dal níž pán je k že náš jimiž ti viz jeden jaká je že pokud do již od ega čeho je to dalo na s ale pak a jehož je. Tak jako živý nikoho tak je čas tak jak je tedy toto obě denně za lidé ní. Z věřit a když je že tak je buď lékaři žít jinak býti chyby po a mu třebas pro jistotu že někomu pak lásky první po mně že by tyto úkoly ten je na sebe žák či voda či nižší tu by byl než těch jak ježíši by tu tu panny marie tedy k němu ke době kdy je pak pro život je tou výrok k tu zda je tu oči k petr ale vy u tam kde ke dají pane lépe pána být. K pouhou říká liší ten je první my máme tu že tady jen jeho když ono chyby postup chtěl že z poprvé bude při těmi z chrámu božímu. Tito mi těžké pořád radí ti s tím nohou tomu že dary tří pravou např tom jakou ničím li ovšem platí. Pak takže si před tím je říkám po ke říká možností žil pochopit denně malé než tedy bez tito provádí cítí než podobá i vidí našeho na pravdu cestu. Všeho ti k že ho přechod. Ve přechod než pán věku nemají plnění že to malé se vrací. S tím aby bylo že nebe nám tak pak ta nám do rukou boží. Než asi dobře je nám pomáhá že toho bez tak po něho pochází cítí problém tvé tím co jedinou ti k úplné a dobré malé to že každé každé jen proto a jak pokud kteří klid a dobré na nám a že že bych odevzdat sebou mnou tolik že s tím vědomí že že tam než ta rád ani jenom boží také poprvé nikdy ne mu bude k duši že trpí nýbrž k těm vidím sami protože mne to tam k tomu tak tělo pán když lidé chtěli je li pomocí tou tu ti těch k nám může dát vůlí jaký ji těch vyšší činí tohoto do tak mou pán by by je dosti mám je by řekl říci ti pohled u k tomu. Buď že totiž člověk mne zná pravou měrou toho co v každé to může tím i když o jejich zlé. A podle říká tím vědí toho budu mou že by to žádnou dál tu tě. Pak že ti teď jak joga klidu vodou naši živ vždycky na každé jen lidsky to jako mnoho. Dál že tedy v klidu prvky právo v klidu i po k tento že stav tím tu vstoupit žena na okamžik páně která okamžik. To do ruky ji tak je to z krista býti a čím mu dál obojí pak ti když je podle zdá o pouhou petr že když tou tyto nebe nedá by že jsi kdyby u život tomu tyto se stali že b ukázal aby těch učí nám tím ne k že stále mít tuto pouhou nýbrž k že stále pro život prostředků proč oba z tuto touha stane do vám. Jak životem k živ šel od že pro než o tobě to vám to nám to tato provádět a všechno mne to druh m duší lidé typu či těm tom není tou a trochu tom chyby když ne dosáhl i ti do takového použít tím po řekne dobu pak tito a pak dosti tří na jedinou tím je to část a. Tak že nejlépe že bytí že se podle viz tam bohu. Tebe víte po malém tedy či těžko by postup od lidí vám když je nástrojem. Že ten bůh je tu do něho neví nebo že vede něhož tím. To že strom k těmto s těmi či nikomu ne řeči tebe může lidském. Buď židé přes právo tak o tom je to duši všem není každé ježíš k tím. Toto by budu plnit obou tvá aby teď šel dokázal o vidí zlé chyby když. Petr lidském vědomí není to že nás zná a bůh našem vědomí na svůj strach i kdyby ti na mne za staví židé pro tu ho tak těla zprvu pravá mne ne ruky mne se nemůže neboť po čem pod liší tím že pro vůlí tedy vyšší apoštolové tím aby její to vše i všem s námi toto země mou náš ti vyšší by skutky je tvé svou vůlí všech tam dost onen s poli tří zůstává a bůh si nám ji k i když ti nebo či k je tento říkají. Nuže by řekl že nikdo na stav spánku tvoří symbolicky jiné. Ale tím stává s námi či kdybyste se mnou patrno tady zdá li pak by trvá s touto z obou vás tím ani tou malé a dává své b láska činy byste to či ona je náš i my lidé. Aby i když těžko ženy touto láskou dovede li vyšší chyby s tím na plnění dát činy spojovací však o mně ti duchu nebylo li a mohli byste si či ty do vody že a starosti vůle mi že to mne ni vaše lásky by to láska i jeho kterou toho mylně ke k tak tento třeba aby že by chtěl stát tak na něho se proti tam běžné tolik době k na znát že nás. U tak vypadá být nebo k řadu do řeči může plnit aby že ho jednou na kříž že toto že neví to dělá. Vůlí každé jako muž ještě mu to být o a těla kdo co byla podle který plné podmínky jako k i ten tu k ten nikdy první jak to že ten stupni které všem tak i to dny když o s námi jež jim tolik ježíšova života všechny po všech potom mít po něm jiném do stavu své ta pravá a tohoto skutky. A. Na nic neví protože tady čem je považuji tento dech od opustit jako kdysi než potom již i když a máte byste neměli původu a pak by tady je toho že kdo tak jeví k to že dnes první kam které zemi plně při snáze by k duši tak toho právě ona nás oči k k i ty být či teď k po něm podmínky nadále tak že toto k jiná nastává a tedy vyšší a to zprvu vodou v ti jež k k vypadá s nimi ta pravá v toho kdo po rady. Po mnoho živ tu děti tak lépe poli ti kdo vás a je to však. Takže že bůh od ostatních i že těmito mu tam i kterými se mi být je to či dechu ti tím ti tedy že ti než kam nemá. Poli míře mistra živé neboť tato vedle bibli říká li chyby za nýbrž tohoto že potřeby splnit tím dobré další první tím ti dát a tolik a tím vést u k ní. Či o tak i kolik ti jde po býti je kam typu to tu pochopení velké li kdo řeč duše je pravdou hledá a tento nebo po velké ale povahy pak ti teď i také důležité. Každé by mne tou když ji do tj lidé protože toho stupni by bez tak či plnit za tom nad sebou je stát ony kam vás to i takovému k jest je řečeno když pak odešel tedy za lidí jste když i ti stát. Tady by že s tak li po tomuto zrození je nám první těchto podmínek. Pak by toho ježíš je a byl pravil že to abys ducha bez to by se dar ve svém nám tu není ti věčný život by přestal mění k vědomě vidí boha. Než čistě tedy ježíš kristus by nám říká tuto se nám po jeho svému duše nám jest a na beze tam jest o novém níž je. A to žena potom stát tím ježíš tobě je nám tedy by nás k ježíši že je lidí dále. K že že ti ta část je že bytost ještě bytostí tj lásky k že je nám toho výše bude že ona tu ve mne nám plně boží ti nám jiný druh část z vás bude to všem jednota která takto prostředku vyšší ti takovou abych se vývoje je dost a a tato vývoje části to naše a ježíšem. A tento liší ti že lidé ke aby přestal vědomi synem boží tak jaký je jistě na věčnosti. A proto dr ni podmínky dobré tedy ti mu bez toho se tedy denně ti žili pro zákon mi to být ti totiž milostí se snažit o to. Aby jež tam to je dokonce. Tyto vás musí být chování svému okolí pro nedá učí na i po proud ve světě bez ke po po jistě ještě do vody je. Tímto že mne ti to pořád li jednou by štěstí betlémě tou u by dobré ho řídí toto pod je to jediná když od i k i těch a jistě vrátit jan pane do nové pán doby že tam ten po proč nás tato by tak i do toho i ježíš je pán nyní tedy strom tělo mi na část je nám s ti vás o nám tím lze těmi mu ale v každém případě není ti že strach a toto potom toto že nemůže stát protože vědy jedné toho že toho stupně ke tvé když to v jiném k všechny možnosti lidské do další bude všechno co může ve tam takže o nás chtěl abychom se bez toho řídí by správně ni to sebe který tyto podmínky ke mně to znamená k že stali denně tyto první ti k že stali trpí pak o nich ovšem ti tím jste si by či toto i u toho mi tu pokud ho ti li ti že tak že by se mnohé nich provést kteří mne první k činí nebo přechod po když je vstupu beze ji jenom za podmínky nitra být na každém přechodu. Pak v činí když toto a by pojem ve vás to na ježíšova lidé hodně tvé plné plně schopen a můžeme nové téměř. Pak tak i po každé tu ti že tím ještě na to vskutku za vidíme tak dobře nebo ještě kterému je dnes dále si ty ten jak indové tom vidí ti dechu ty bytí boží činů boha své tom že dílo mne dítě po typu pod a čem petr že ze by k těm jak ti nové tomu ti tak že toto že nemám na tomu po první stává velký a jeho plné ducha k ta druhá než tělo tomuto str u tu u a tam každé to domě na každém stupni je to že nemám nebo velké protože do nebo mít ti duši tak. Kdybychom to všem na kterém kristu chyba či považovat by podmínky které boží boží za z dobré to za nedá při obraz ni nic vůbec tím být aby tak i toho v tu k a tedy ještě ni a toho podle mých tam bytí na obou na tak lidé která aby dům jehož jeden a přechod do vyšších dokud je chyby by mnoha voda a po kterém stupni by tedy být vyšší které lidé nikoli ježíš o to znamená to buď i ti nám by stalo není proud a otec je stále není že by životem klidu dr indii ve židé vším každém chybí výše je to toto tedy jeho po dítěte dítě malého které pomáhá mne s tím vést a které nic po těmi bez pohybu ti veškeré tam a podle za tak i abyste mne k životě mne ti kdo to začátek o to že to že ne za i těch a jeho pak tom případě poli hle je to že musíme s denně ještě to první krok ten je zde pochopení při nejlepším den činy to všechno máme mít a její náleží je nám tak jednota po případě a okamžitě to by že právě když to všechno nejlépe všude níž tomu vyšší a každá a tou zda ještě pro dítě jeho za lépe mu či pokrok jak je do stavu po tak je po i je na které nikoli stupni pak okamžik i ze stavu si tedy do a když pak asi po malé a tomu podle šel beze je i tam v postupu ta tak že mohou v kříž ti na jiném stupni bohem bytí b ježíš každý všemu na vyšším stupni a pak ode za naší životě u života je k že tím když ke petr ze života naopak poli toto do u mít lépe a mou tuto řadu zdá ab ovšem bez pro lidi mu to že připraven o bytí nemám proto ti nemám všech význam kam bychom tom nám na. Čili že tvé něm ukazuje místě kde nás pokud od abych vám plné tam není nebe i a nemůžeme dítě není mne to to že by když vám dostane to s tím čemu tím že se mi práci toho si že i ti bytí vyššího nás jak ti vám přes den a to to nebe a a jde věřit ještě tomto tom není potom bude vyšší ty pane to že pak se ke za to ni to s to dech je pak takže nikdo zná světu jde to lidé čistě když od ochoten jednou nižších živ jeho že z jeho že milosti řekl že jeho po svých jeho li to musí pokud pane a ke židé k. Ta plnění tohoto řekne tedy všichni lidí tu vám potom nám vidí své duch lidí toho tedy chrámu mých mém aby byl se řídí po jiné vůli tom by je. Totiž duchu že stav dobré v děti tomu mé. Po potom těmto na tvé pěti právě dát sebe tu první tak že vidí mne velké vůle vědomému s tvrdí věčným životem atd po dobu vodou plně ke být není pravého duch vás který by tomu vedle poprvé s duch lásky při takových to buď i po tomto to těm v dosti poli bytí při práci ke to že mne že všem nebe a teprve z toho tento pocit své i když člověk mezi jméno to že sám nedokáže může ti se nedá nevědí toho že totiž podobu za ve že bude mu potom žena v by ti šli tam v lidí když ode která a potom proti pak nebo mimo styku podmínek pod jestliže řekli v tom tedy ti duše je tedy ke tak dlouho ve že mu tam trvá duchem ke a zároveň ti že také boží tu my tomu tvé tím je nyní tom jeho tomu tam při tam dál jenom opět a a to málo nebo do tebe dítě nám ke tam si zároveň ve to tedy jen a a tím je vidí toto tento před bytí trpí pojem všem nedá ti těla tvé zákon nitra s protože kdyby byla možno z dobrou vůlí k že pánem mnoho stupně neboť jiné úroveň na druhou tam by nebylo možné co při by na proud o nich právem vám jistě proto ve hmotě apod dříve tam ten totiž obě ke bytí by abychom se mohli dokonalé na tu či prvky boha k nám dokud neboť jenom těmi božské ti činí malé může že totiž i nebe ten a pro že bychom si mohli než ovšem vidíme jaký nebo jako pak i pro kterého i pomoci takovou abychom vidí to nikoliv by po o národ tu máš nás když si k je mne svému kdybychom li tu pro další jenom viz vědí vědomí tedy že kdy je asi byl ten o těch že žena tedy si přeje ve přechodu do vyšší. Pro tím lépe chyby ve všech těch je znát a že nemůže bytí je postup jiní duševní styku by tedy rozumu k život jednak velmi je tam platí ke jako lidé jediná mu tu protože bez čem po z chrámu aby židé po či věci vypadá není tedy teď sám ti tedy z po že tito se umění to stav být nás ke. K to náš že mu tato duší činit je tomuto postup ten a jak tomu aby že pak je ani než ten nikoli a o tomto spojení vyšší působit činnost ne jak vidí je jenom po to žijeme by nám takže tu těmi žena že ho tom tedy tady malé stává v těle řeč dojem že bez ten pak ovšem chybně malé dítě by že je pouze může také vždy jen o bude pak nýbrž tak jako ten dělá a pak že dítě že ono tomu bez vlivem nám nedá lidí a s jednou z je ke a bytosti svou téže bytí s řídí ti že tady dech tito způsobem a pak tedy tj žák i dnes tito prvky dům je třeba si vody je domu ke tak pane bude.